ספר החוקים המלא לחגיגות אוהדים

אני מרגיש טיפה התרופפות בקהל לקראת סיומה של עונת הפרסים.

לפני שלושה שבועות ראינו אוהדי מכבי תל אביב לועגים לאוהדי מכבי חיפה שהם חוגגים את האליפות של באר שבע. שבוע אחר כך אוהדי מכבי תל אביב עצמם חטפו על הראש שהם חוגגים ברעש גדול את ירידת הליגה של הפועל. שמעתי קולות שלועגים לאוהדי ליברפול על זה שהם חוגגים את העליה לליגת האלופות ובהמשך השבוע בטח נשמע קולות שלועגים לאוהדי יונייטד על זכיה בגביע אירופאי כלשהו.

לפיכך, אין ברירה אלא לפרסם שוב את ספר החוקים שכולל את כל המקרים שבהם מותר ורצוי לאוהד לחגוג:

70967331991299980551no

1. מתי ואיך שפאקינג בא לו

Share on FacebookTweet about this on Twitter

76 תגובות ל “ספר החוקים המלא לחגיגות אוהדים”

  1. תומר (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:32)

    ניצחון הזוי שבא אחרי שתי תבוסות הסטוריות וכנראה לא יחזור מותר לחגוג?

    להגיב
  2. איציק (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:33)

    אתה מעודד אלימות.

    להגיב
  3. dmc (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:40)

    תכתוב גם חוקים שיבהירו למי מגיע ולמי לא

    להגיב
  4. אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:45)

    עד שלא יכניסו שימוש בטלויזיה וטכנולוגיה מה שווים החוקים האלו?

    להגיב
    • איציק (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:54)

      אתה מוציא את כל החשק מהחוויה. טעויות היו ויהיו, זה חלק מהאהדה.

      להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:54)

      ניצחון מפנדל שלא היה הוא סיבה כפולה לחגיגה

      להגיב
  5. אריאל (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:47)

    קודם אתה צודק ואהבתי.
    הפוסט עשה לי דז'ה וו עקשני אז בדקתי.
    אתה וטלב"י זה אהבה מהשמיים אהבה גדולה מהחיים שנמנעה רק בגלל גורל מתעתע.
    http://debuzzer.com/benyehuda/67708/
    מפחיד…

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:49)

      טלבי הוא תמיד ההשראה שלי

      להגיב
      • אריאל (פורסם: 22-5-2017 בשעה 20:02)

        ובצדק. אני אישית אוהב את הכתיבה של שניכם.

        להגיב
    • אורן השני (פורסם: 23-5-2017 בשעה 00:06)

      אהבתי את הציטוטים מאת גיל שלי, "לאחר שיובטח הדאבל" ו"מקווה שגם תנצחו בחצי את באר שבע". נאחס במיטבו

      להגיב
  6. יואב (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:50)

    אריאל,
    חוב מהפוסט הקודם שלך:
    יונייטד עלתה לשלושה גמרים אירופאים תוך כדי לקיחת אליפות בכל אחת מהעליות.
    08 זכיה אליפות
    09 גמר אליפות
    11 גמר אליפות.
    הכל בטווח של ארבע שנים.
    אז כשמוריניו או אחרים מקשקשים על עומס, פרגי רץ בכל חזית.

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:55)

      פרגי הוא באמת לא דוגמא לכלום. והאמת היא שזה לא קרה מאז 2011 אז אולי יש לזה משמעות. או שפשוט הפריימרליג מחורבנת ולכן ריצה באירופה ממילא היא לא אופציה

      להגיב
      • איציק (פורסם: 22-5-2017 בשעה 19:57)

        פרגי הוא חריג (טעות במדידה) שצריך להוציא מהמדגם.

        להגיב
      • יואב (פורסם: 22-5-2017 בשעה 20:05)

        אני חושב שזה קצת מכל דבר אבל בעיקר תירוץ נוח(: למאמנים.

        להגיב
        • אריאל גרייזס (פורסם: 22-5-2017 בשעה 20:05)

          מסכים

          להגיב
    • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 20:05)

      העונה יונייטד תשחק משהו כמו 64 משחקים רישמיים לעומת משהו כמו 55 בתקופת פרגי..
      לדעתי גם משחקים יותר משחקי פרה סיזן מפעם. לא התירוץ היחיד אבל תירוץ

      להגיב
      • יואב (פורסם: 22-5-2017 בשעה 20:07)

        לא חושב שיש שינוי מהותי בכמות מ11.
        מה שכן, בחלק מהאליפויות, יונייטד התרכזה באירופה יחסית בשלב מוקדם(((((:
        אבל זה לא לגנותו של הסר.

        להגיב
        • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 20:09)

          יש. העונה חד משמעית. ובלי להכנס לכסף הגדול שנכנס לכל הקבוצות מה שיוצר יותר תחרות

          להגיב
          • יואב (פורסם: 22-5-2017 בשעה 20:12)

            סבבה. הוא עשה את זה בשלוש מארבע שנים נתונות. עם מונדיאל, עם מוקדמות עם משה רבנו. אתה חושב ששלושה משחקים לכאן או לשם משנים?

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:29)

              בלי להכנס להשוואה לסר אז כן זה הבדל. 15% וגם יצא שיש עומס רוב העונה. לא רק
              בכריסמס נגיד..ושוב הפריימרליג התחזקה וההבדלים בין הגדולות לקטנות הצטמצמו..

            • יואב (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:41)

              אמיתי, אתה גר במרכז?

            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:43)

              כן..שולח חולצה? (-:

            • יואב (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:48)

              בוא לאידאה בראשלצ, מוהליבר 35 ביום רביעי.
              יהיו מלא שדים אדומים

            • יואב (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:51)

              ל- iraelis sterford enders
              בפייס

            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:51)

              אני כנראה במייט דיזינגוף..התחלנו מסורת..וגם יבוא חבר הולנדי אוהד אייאקס..
              הייתי מתעסק באלכוהול פעם. נראה לי הייתי באידאה בראשון. באזור של הבארסה שם לא?

            • יואב (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:52)

              is

            • יואב (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:53)

              מרכז ראשון. פאב שקיים מ84.

            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:55)

              כן אולדסקול כזה..וואלה אין לי פייס..
              rain check על ההזמנה אבל. עונה הבאה

            • אייב (פורסם: 23-5-2017 בשעה 08:32)

              יש שירים בתכנית לאידאה בראשל"צ?

            • אסף THE KOP (פורסם: 23-5-2017 בשעה 08:55)

              לא חסרים שירים באידאה…

            • matipool (פורסם: 23-5-2017 בשעה 09:57)

              מקווה שהאוהד ההולנדי יחגוג בהתאם לספר החוקים שכתב אריאל.

            • אמיתי (פורסם: 23-5-2017 בשעה 14:17)

              כמויות הניחוס שאוהדי הקבוצה של שלי יחימוביץ שופכים פה מלמדת אותי שני דברים
              – חסר לכם סוכר בלימונדה
              – ניצחון מחר חשוב משחשבתי
              עד מתי יעלוזו רשעים?

            • Matipool (פורסם: 23-5-2017 בשעה 19:06)

              1. סוכר לא בריא. תתחיל להפחית (לא מזמן התחלתי לשתות אספרסו בלי סוכר בכלל).
              2. אני חושב שהמשחק מחר חשוב לכם בצורה יוצאת דופן ולכן חשוב גם לנו ולשונאים אחרים. הפסד ואתם עוד עונה במשחקים של ימי חמישי המשביזים שפוגעים בריצה בליגה, מוריניו והח׳ברה ייכנסו לדיכאון ברמה כזו אחרת, תחושת כישלון, בעיה במידה מסוימת של הבאת כוכבים ( לדוגמא גריזמן שנותן 60% סיכוי לבוא אליכם וכולנו יודעים שזה קשור גם לליגת האלופות. מצד שני, הוא נותן 70% סיכוי להישאר באתלטיקו..) וגם הפסד כספי שהוא פחות קריטי לכם.

            • אמיתי (פורסם: 23-5-2017 בשעה 19:28)

              תודה דוקטור קארסו.. לא ידעתי שיש לך גם תואר בראיית חשבון וסטטיסטיקה

            • Matipool (פורסם: 23-5-2017 בשעה 20:23)

              כן, מולטי טאלנט.

            • אמיתי (פורסם: 23-5-2017 בשעה 21:27)

              ופולני אל תשכח (-:

          • אריאל גרייזס (פורסם: 22-5-2017 בשעה 20:12)

            מה השתנה בדיוק? זה רק שאלה של כמה רחוק אתה מגיע בכל המפעלים. שנה שעברה אני זוכר שליברפול היתה הקבוצה ששיחקה הכי הרבה משחקים באירופה (בטוח באנגליה), השנה היתה אחת מאלו ששיחקה הכי מעט מהגדולות

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:32)

              היינו במירוץ דיי חזק בכל ארבעת החזיתות כמעט..והנה שנה שעברה איזה מקום ליברפול סיימה?
              ואל תשכח יורו בקיץ ודיי הרבה פציעות. לא מתרץ ומסביר את הכל אבל כן משהו שיש להתחשב בו.

            • אריאל גרייזס (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:37)

              אני לא משווה לכלום, רק אומר שעומס כזה קשור לכמה רחוק אתה הולך בכל המפעלים. השנה הגעתם לגמר גביע הליגה, עפתם בחצי גמר הגביע והגעתם לגמר ליגת אירופה – זה בדיוק מה שליברפול עשתה שנה שעברה (מבחינת כמות משחקים, לא תוצאה סופית). בעבר קבוצות ידעו להתמודד עם כזה עומס, היום פחות. מהרבה סיבות

            • אריאל גרייזס (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:38)

              וחלאס לעשות השוואות של מי יותר גדול. זה באמת משמעותי שסיימתם מקום שישי לעומת השמיני שלנו שנה שעברה?

            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:42)

              גם ימי חמישי זה לא גליק.. קיצר חייבים לקצץ במספר המישחקים. קרי להוריד את גביע
              הליגה. גם באנ בי איי. ללמוד מהפוטבול להפיק יותר מכל משחק. זה פוגע בספורטיויות
              ובהנה מהמשחק

            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:43)

              לא השוויתי..הכל בסיידר. אין מה להתרתח..

            • matipool (פורסם: 23-5-2017 בשעה 09:44)

              ליברפול שיחקה בעונה שעברה 63 משחקים לא כולל פרה סיזן.
              גם בעונת 2005/2006 היא שיחקה 63 משחקים בגלל אליפות העולם לקבוצות.

          • אלי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:44)

            אמיתי: אין.
            ב 11 יונייטד שיחקה 60 משחקים והעונה 63 לא כולל הגמר.

            להגיב
            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:46)

              בדקתי על 2012 או 11 מול השנה ויצא לי 55 מול 64..
              החשבת את מגן הקהילה?

            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:47)

              אה 2010 סליחה

            • אלי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:55)

              בדקתי 2010-11 יצא לי 60.
              יכול להיות שאני טועה.

            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 22:00)

              ספרתי שוב 56..עפו בגביע בסיבוב ראשון (שלישי) מול לידס..
              תשמע לא סוף העולם אבל זה לא רק מספר המשחקים. כתבתי עוד כמה סיבות.
              מילא. שורה תחתונה מה שכתבתי לאריאל בלי קשר לעונה הזאת או ליונייטד.
              יותר מידי משחקים

            • אלי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 22:15)

              הנה הרשימה:
              http://www.skysports.com/manchester-united-results/2010-11
              60 + מגן הקהילה

            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 22:16)

              https://en.wikipedia.org/wiki/2009%E2%80%9310_Manchester_United_F.C._season

            • אלי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 22:25)

              אתה בעונה הלא נכונה.

            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 22:28)

              צודק..אבדוק עונה אחרת..

            • אמיתי (פורסם: 22-5-2017 בשעה 22:29)

              2008 57 משחקים

  7. אלעדוס (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:42)

    פוסט שלם כדי לנחס את יונייטד ברביעי.
    לפחות היה קצר :)

    להגיב
    • אריאל גרייזס (פורסם: 22-5-2017 בשעה 21:45)

      סוף סוף בן אדם עם שכל

      להגיב
      • יוסי מזרחי (פורסם: 25-5-2017 בשעה 04:00)

        אבל בלי מזל.

        להגיב
  8. דרדסבא (פורסם: 22-5-2017 בשעה 23:03)

    שמחה לאיד זה חא חלק מהספורט, זה כמעט עיקר התורה.

    כל עוד זו לא אלימות גם לוויות עם בובות סבבה…

    להגיב
  9. אסף the kop (פורסם: 23-5-2017 בשעה 07:19)

    אז מי המפגע במנצ'סטר ?
    סקאוזר או מתנחל ?

    להגיב
    • אלי (פורסם: 23-5-2017 בשעה 07:24)

      לא ברור אבל זה בתגובה לכיבוש.

      להגיב
      • אריק האדום (פורסם: 23-5-2017 בשעה 14:15)

        לא היה כיבוש השנה בצד האדום של מנצסטר

        להגיב
    • אריק (פורסם: 23-5-2017 בשעה 07:27)

      לא מתאים.

      להגיב
      • אסף the kop (פורסם: 23-5-2017 בשעה 07:42)

        צודק
        זה בטח מתנחל עשה את זה

        להגיב
    • אלי (פורסם: 23-5-2017 בשעה 07:27)

      או שזה חגיגה של אוהד, הרי הם יכולים לחגוג מתי ואיך שבא להם.

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 23-5-2017 בשעה 07:36)

        איזה סיבה יש לאוהד במנצ'סטר לחגוג?

        להגיב
        • אריק (פורסם: 23-5-2017 בשעה 07:40)

          את החוזה החדש של קוטיניו

          להגיב
        • אלי (פורסם: 23-5-2017 בשעה 07:41)

          לאו דווקא אוהד מנצ'סטר, סתם אחד במנצ'סטר שחוגג את אליפות דעאש.

          להגיב
          • אסף the kop (פורסם: 23-5-2017 בשעה 07:45)

            אולי תומך של הלייבור ?

            להגיב
        • אדם (פורסם: 23-5-2017 בשעה 10:45)

          שהוא לא אוהד ליברפול כמובן

          להגיב
          • אסף the kop (פורסם: 23-5-2017 בשעה 12:47)

            עוד פיגוע במנצסטר…
            המתנחלים האלה, אני אומר לכם….

            להגיב
            • בני תבורי (פורסם: 23-5-2017 בשעה 14:45)

              די נו

            • גל ד (פורסם: 23-5-2017 בשעה 14:48)

              הייתי מחכה עם חגיגות השמחה לאיד עד שיתבררו כל הפרטים.

            • כח הגברה (פורסם: 23-5-2017 בשעה 14:59)

              אסף, יכול להיות שעשית גלעד ארדן?

            • אסף the kop (פורסם: 23-5-2017 בשעה 18:09)

              מי חוגג
              אני בסה"כ מושפע מגאון השמאל עמוס גיתאי

            • אלכס (פורסם: 23-5-2017 בשעה 20:06)

              אל תתן לאנשים כאלה להשפיע עליך. יש מספיק אנשיפ שפויים משני הקצוות.

            • יוסי מזרחי (פורסם: 25-5-2017 בשעה 04:02)

              אסף, לא מתאים ולא מכובד.
              זה מוציא את ההנאה מהויכוחים והירידות ההדדיים.

  10. ניינר / ווריור (פורסם: 23-5-2017 בשעה 15:36)

    שכחת את הכלל שלא שמחים כשחקן יריב נפצע אלא אם מדובר בדייגו קוסטה או ריי לואיס

    להגיב

מה דעתך?