נו האדל

הפציעה של רוג'רס מצריכה חשיבה מחדש על הגנה על ק"ב. וגם - על השיוויניות שיש בליגה ולמה היא טובה לצופים

זה היה שבוע מהסוג שלא משנה מה קרה בו, הכל עומד בצל של מהלך אחד. אני מדבר כמובן על הפציעה של ארון רוג'רס שהרסה לאוהדי גרין ביי (כנראה) את העונה ולהרבה מאוד אוהדים את המחזור. רק שבוע שעבר, אחרי הפציעות של וואט ובקהאם דיברתי על כמה הספורט הזה עומד על כרעי תרנגולת, עונה שלמה יכולה להיהרס במהלך אחד קטן, תנועה לא נכונה, תיקול אחד מאוחר, והנה זה קורה שוב. הפעם לשחקן אולי הכי טוב במשחק. מבאס טילים, אין מה לומר.

הפציעה הזאת של רוג'רס גרמה לי לחשוב על שני דברים.

– המהלך שבו רוג'רס נפצע היה כאשר הוא יצא מחוץ לפוקט והמגן השליך אותו על הקרקע אחרי שהמסירה יצאה, אבל בגלל שהוא היה מחוץ לפוקט – המהלך היה חוקי. ואני תוהה – האם זה מה שהליגה רוצה? האם לא עדיף לה לאסור מהלכים מהסוג הזה פשוט כי פציעה כמו של רוג'רס היא מכה כל כך קשה לליגה. אנחנו תמיד עומדים בפני הדילמות האלו – האם כדאי להגן על השחקנים שלנו במחיר של לשנות את המשחק ולהפוך אותו ל"פחות קשוח", כזה שותיקים יגידו "פעם היה יותר טוב"?

בדיוק אתמול היה בפלייאוף הבייסבול מהלך שבו שחקן נחסם על בסיס הבית, חסימה שרק לפני כמה שנים נאסרה בגלל שאחד השחקנים הכי מוכרים בליגה (באסטר פוזי) נפצע בגלל חסימה מהסוג הזה. וישר שמעת קולות של זקני הבייסבול על איך החוק הזה רע ופעם השחקנים היו קשוחים. לדעתי לפחות, המשחק ימשיך להתקיים גם אם יהיה טיפה פחות קשוח. אבל בלי שחקנים כמו רוג'רס פשוט אין לו ערך.

– הדבר השני שעלה לי בראש זה – לא מדובר בפעם הראשונה שזה קורה לרוג'רס. גם ב-2013 הוא נפצע אותה פציעה (שבר בעצם הבריח) רק שאז זה היה ביד הלא זורקת והוא הצליח לחזור אחרי שבעה שבועות. ובאופן כללי, למרות שהוא לא הפסיד משחקים בשלוש השנים האחרונות, הרי ההרגשה לגבי רוג'רס זה שאו שהוא פצוע או שהוא פציעה שמחכה לקרות. יחד איתו, ראינו את ג'יימס ווינסטון נפצע אתמול ושבוע קודם את מרכוס מאריוטה ואתם יודעים מה משותף לכולם – הם ק"בים ניידים. כמובן שפציעות יכולות לקרות לכולם אבל סגנון המשחק של רוג'רס, זה שעושה אותו כל כך מרתק לצפיה הוא גם זה שעשוי לגרום לו לבעיות. וככל שמצטרפים יותר ויותר ק"בים מהסוג הזה לליגה, אני חוזר לנקודה הקודמת – אולי כדאי לבחון את מדיניות הענישה.

בכל מקרה, נאחל לרוג'רס רפואה שלמה ובעזרת השם שיחזור בריא ושלם.

לשאר מה שקרה השבוע:

– הפציעה הזאת של רוג'רס הרסה את אחד השבועות היותר מעניינים שהיו לנו. אין לנו קבוצות בלתי מנוצחות יותר, אחרי שפיטסבורג הגיעה לקנזס סיטי וניצחה (עוד שניה על זה). הג'איינטס יותר לא חסרי ניצחונות אחרי שהגיעו לדנבר וניצחו שם ובאופן כללי זה מרגיש שהליגה הפכה למאוד מאוד רדודה. כלומר, קשה מאוד לבחור קבוצות פייבוריטיות. במידה רבה, מדובר באנטי-NBA. אם שם יש לך שלוש-ארבע קבוצות על שרק צוברות כוחות על חשבון הקטנות הרי שבפוטבול לנסות לנחש מי יופיע בסופרבול (אפילו עוד לפני הפציעה של רוג'רס) זה הימור לכל דבר. אפילו קנזס סיטי, שנראתה מעל השאר בליגה עד השבוע, היתה בינונית להחריד השבוע. אטלנטה היתה בסופרבול שנה שעברה, עכשיו היא מפסידה לבפאלו ומיאמי ברציפות. האלופים מניו אינגלנד בקושי מנצחים את הג'טס. דנבר פתאום נראית נורא מול הג'איינטס. וזה רק ב-AFC.

אני מניח שיהיו לא מעט אנשים שיגידו, ואולי במידה רבה של צדק, שהרמה בליגה ירדה. אני לא בטוח שזה העניין. ראינו אתמול המון המון מהלכים הגנתיים נהדרים – ומבחינתי רמה גבוהה היא לא רק ק"בים שיודעים לזרוק ל-400 יארד. כבר כתבתי בתחילת השנה שאנחנו אולי מתחילים לראות את המטוטלת חוזרת קצת לכיוון ההגנה והשבוע הזה היה כנראה המשך ישיר לכך.

בכל מקרה, גם אם אתם חושבים שזה המצב והרמה ירודה, הרי בסופו של דבר כשאנחנו מגיעים לשעה 23:00 שעון ישראל ומשחקי הגל הראשון נכנסים לרבע הרביעי שלהם, מה שחשוב זה שאנחנו מקבלים מסך מפוצל לארבעה חלקים ברד זון עם מלא משחקים צמודים והארכות. כי מוצר טוב הוא קודם כל מוצר מעניין ומותח. מה זה שווה רמה גבוהה אם המשחקים נגמרים ברבע השני? תנו לי מתח ואני מרוצה. ובדבר הזה – הליגה הזאת היא עדיין המוצר הכי טוב שיש בספורט.

– אני מניח שהניצחון של פיטסבורג בקנזס והדרך שבה זה קרה הפתיע הרבה אנשים אבל האמת שהיתה לי הרגשה שאולי זה יקרה. ספורטאים הם אנשים גאים ואף אחד לא אוהב שכולם יורדים עליו. ראינו את הפטס מתאוששים בזמנו אחרי ההפסד לקנזס סיטי וגם הפעם פיטסבורג אחרי ההשפלה שבוע שעבר באה להוכיח את עצמה. את אותו דבר עצמו גילו בדנבר הלילה, כאשר הג'איינטס מינוס מלא פצועים הגיעו ונתנו פייט שהסתיים בניצחון. כל אחד מ-53 השחקנים שבסגל של קבוצת פוטבול הוא שחקן טוב שחייב להוכיח את עצמו כל יום מחדש כדי לא להחתך ולקבל חוזה טוב בפעם הבאה. זה לא כדורסל או בייסבול שיש מיליון משחקים בשנה ואפשר לחפף עד הפלייאוף, בטח כשיש לך חוזה מובטח. זה חלק ממה שהפך את פוטבול לספורט כל כך אטרקטיבי מלכתחילה – אין ימי מנוחה. אין משחקים קלים.

– לנצחון הספציפי הזה של פיטסבורג על קנזס סיטי היתה עוד נסיבה מקלה – הסטילרס ניצחו את הצ'יפס שש פעמים בשבעת המשחקים האחרונים, כולל הפלייאוף האחרון. יש כזה דבר בפוטבול מאצ'אפ. בדיוק כמו שהסטילרס כמעט תמיד חוטפים בראש מטום בריידי, ככה הם כמעט תמיד מצליחים לעצור את קנזס סיטי. אולי זה היכולת שלהם להריץ את הכדור על הצ'יפס ואולי זה ההגנה האזורית שלהם שאלכס סמית (רגרסיה לממוצע, מכירים?) מתקשה להתמודד איתה. לא יודע, מה שבטוח זה שקנזס סיטי מאוד לא רוצים לפגוש את פיטסבורג עוד פעם השנה.

וגם קצת מזל לא מזיק:

– לגבי הסטילרס, זאת לא פעם ראשונה שאני אומר את זה, הם חייבים להיות קבוצה הרבה יותר עקבית. לא יכול להיות שהם מופיעים למשחק רק אחרי שהם חוטפים בראש. ולא יכול להיות שהם מזלזלים במשחקים מול קבוצות פחות חזקות. זה בדיוק הסימן לקבוצה לא מאומנת. ועוד דבר חשוב – זאת הקבוצה של לבאון בל עכשיו, לא של ביג בן. כל פעם שהוא רץ ליותר מ-100 יארד הם מנצחים. אתמול הם נתנו לו את הכדור 32 פעמים ואם הם רוצים להמשיך להצליח, זה צריך להיות המרשם ההתקפי שלהם. איזה שחקן נהדר:

– "הג'איינטס עברו שבוע יותר קשה מאשר הארווי ווינסטיין" – משפט לפנתיאון של אל מייקלס.

https://twitter.com/NFL_Memes/status/919751850819293184

– אוהדי פילי התעצבנו קצת שלא כתבתי עליהם בזמן האחרון, אז השבוע הם שיחקו ביום חמישי ויכולתי סוף סוף לגבש עליהם דיעה. אני יודע שקל להתמקד בוונץ, שאמנם עדיין עושה טעויות מדי פעם של שחקן צעיר אבל סך הכל התפתח למנהיג שממש כיף לראות, הרי שהחלק שהכי משך את תשומת הלב שלי זה דווקא ההגנה של פילי, במיוחד החלק הקדמי שלה שלא רק אימלל למדי את ניוטון אלא גם מנע לגמרי את הריצה מכל מי שהוא לא ניוטון. יחד עם הגנה אחורית סולידית, עם לאגרט בלאונט שמוכיח שעוד לא גמר את הסוס, עם וונץ מוביל את הדרך ועם ההשעיה של אליוט שדי סוללת את הדרך של פילי לראשות הבית – האם וונץ יצליח לעשות ראסל ווילסון או ביג בן ולהגיע לסופרבול כבר בעונה השניה שלו?

– דרך אגב, אני עוד לא סגור על דאג פיטרסון, המאמן של פילי. ניהול המשחק שלו בדקות האחרונות מול קרולינה הראו ניצוצות שמרנות שהזכירו את המנטור שלו, אנדי ריד.

– הניינרס בחמשת המשחקים האחרונים: הפסד בשלוש נקודות, הפסד בשתי נקודות, הפסד בשלוש נקודות, הפסד בשלוש נקודות, הפסד בשתי נקודות. האם מדובר בקבוצה הטובה הכי גרועה בהיסטוריה או שמא בקבוצה הגרועה הכי טובה בהיסטוריה?

– כבר כשאדריאן פיטרסון חתם בסיינטס הורמו לא מעט גבות בליגה, כולל שלי. מכל הקבוצות שיכל לבחור בהן, נראה היה שמדובר בזאת שהכי פחות מתאימה לו. מזל שהוא והקבוצה הבינו את זה בזמן ושלחו אותו לאריזונה וככה קיבלנו את הביצועים הנהדרים מהלילה – 134 יארד ושני ט"ד. תמיד כיף לראות שחקן שחשבנו שגמר את הסוס פתאום חוזר מהמתים.

– אם מדברים על שחקן שחשבנו שגמר את הסוס, אז קארסון פאלמר עם ערב נהדר של 18 מ-22 ושלושה ט"ד. והנה הקטע המעניין – למרות עונה די בינונית (61 אחוז השלמה, 9 ט"ד לעומת 6 אינטרספשנס), פאלמר שני בליגה ביארדים אחרי בריידי. אז אולי הוא לא גמור כמו שכולנו חושבים אחרי הכל?

– הצ'ארג'רס מנצחים משחק צמוד בשניה האחרונה. לא חשבתי שזה בכלל אפשרי.

– ועל מה שהלך בין ניו אורלינס לדטרויט בכלל אני לא רוצה לדבר. שלושה אינטרספשנס פלוס החזרת פאנט שחוזרים לט"ד. הסיינטס מובילים 45-10 באמצע הרבע השלישי רק כדי למצוא את עצמם מובילים רק בשבע רבע אחד אחר כך. לצערם של דטרויט צריך לשחק את המשחק ארבעה רבעים ולא רק את האחרון, אחרת הם היו לוקחים כבר את הסופרבול.

– ראיין פיצפטריק חי וקיים ומחליף בטמפה והיה לק"ב הראשון שמשחק בשביל שבע קבוצות שונות. הוא גם עושה דברים כאלו:

– וזה סתם משעשע:

רגע, רגע, לא חשבתם שאני לא אגיע לחלק המעניין של היום, נכון?

אז שניה לפני יומן האליפות, תנו לי להבהיר את הפסיקה של השופטים במשחק של הפטס. קראתי הרבה שלא מבינים בכלל איך הפסיקה הזאת אפשרית, אז שווה להבהיר למה השופטים פסקו כמו שהם פסקו. ולא, אני יודע שזה לא ימנע את הבכי של אוהדי הג'טס. זה בסדר, זה רק עושה את זה יותר כיף.

אז ככה. השחקן של הג'טס השלים את התפיסה. לא היה פה אינקומפליט. ואז הוא קפץ באוויר ואיבד שליטה בכדור. גם על זה אין ויכוח, אפשר לראות את זה מצוין בתמונה הזאת:

עכשיו מגיע הקטע המעניין. כן, השחקן הצליח לתפוס את הכדור מחדש ולחדש בו שליטה. אבל הוא לא נחשב שיש לו פוזשן של הכדור עד שהוא נוגע בקרקע. רק שהדבר הראשון שהוא נגע בו אחרי שחידש שליטה הוא (לפחות לפי השופטים) הפיילאון – המלבן הכתום הזה בצד התמונה. ועכשיו הקטע הכי לא מובן כנראה – הפיילאון הוא משהו ייחודי – הוא נחשב אאוט אוף באונדס באנדזון. מן הגדרה סינגולרית כזאת.

אז כדי לסכם, השחקן פימבל את הכדור ולפני שהיה לו פוזשן מחודש על ידי נגיעה בקרקע הוא נגע בפיילאון. בגלל ההגדרה הזאת של הפיילאון הכדור בעצם "פומבל באנדזון ויצא החוצה" אפילו שהוא לא באמת פומבל ויצא החוצה. ולכן זה טאץ'בק.

עכשיו, מי שקורא אותי מספיק זמן יודע – חוק הפאמבל לאנדזון שמעניק טאצ'בק הוא לטעמי (וכתבתי את זה לא פעם) החוק הכי אידיוטי בפוטבול. פימבלת יארד אחורה והכדור שלך על האחד אבל פימבלת לאנדזון והכדור עובר לקבוצה השניה. זה חסר הגיון לחלוטין. בנוסף, אחרי שראיתי מיליון ריפלייז, נראה לי שהשופטים צדקו והפיילאון היה הדבר הראשון שהשחקן נגע בו. אבל קשה לי להגיד שמדובר במשהו ודאי שאפשר היה להפוך עליו את ההחלטה.

אבל מבחינת החוק – שהוא שוב, אידיוטי לגמרי – השופטים כנראה פסקו נכון. אם הם ראו בודאות שהוא נגע בפיילאון לפני שנגע בקרקע, הרי שהפסיקה שלהם היתה נכונה.

ופה נגיע ליומן האליפות – אין יותר כיף מאשר לנצח את הג'טס על החלטת שיפוט שנויה במחלוקת. לצערי, זה בערך היה החלק הכיפי היחיד של היום. שוב פעם אותן בעיות שראינו במשחקים הקודמים בהגנה. נכון שהיתה הנחה להגנה שגם גילמור (כתבתי נכון הפעם?) וגם רואו לא שיחקו ועדיין – הדרך שבה מקאון חתך את ההגנה, במיוחד ברבע הראשון, היתה מביכה לגמרי. ואז הוא עשה את זה שוב ברבע האחרון. נורא.

אני עדיין רוצה לראות את רבע הכוס המלאה. קודם כל, בריידי סיים משחק ראשון העונה בלי אף סאק. גם זה משהו. חוץ מזה, נראה שמנטליות ה-bend but not break חזרה ולמרות שמקאון מסר להכי הרבה יארדים שק"ב של הג'טס זרק על הפטס בעידן בליצ'ק, עדיין ספגנו רק 17 נקודות. עוד נקודת אור קטנה היא דיון לואיס, שהפך למרכז של משחק הריצה, כנראה בגלל הפאמבל של גילסלי (כתבתי נכון?) בתחילת המשחק. אני מאוד אוהב את לואיס ורואה בו אפסייד שיש למעט רצים בליגה.

בשורה התחתונה, ניצחנו. עוד ניצחון מכוער בשורה של ניצחונות מכוערים. לך תדע, אולי זה דווקא טוב לקבוצה הזאת. להצליח לנצח כשקשה. מה שלא הורג מחשל וכאלו. תראו את אטלנטה וקנזס סיטי ודנבר. בליגה הזאת, אין כזה דבר ניצחון רע. שבוע הבא אטלנטה. רימאץ' של איזה משחק לא ממש חשוב משנה שעברה.

נו האדל
נו האדל

תגובות

  • יובל

    אם אתה חושב שמה שראינו הלילה טוב לליגה ולצופים, אתה כנראה באמת חי במימד אחר מכל בני התמותה האחרים.

    טוב, אתה חושב שההחלטה של השופטים מוצדקת, אז אפשר למחוק את המילה "כנראה".

    למה קשה לך כ"כ להודות שהשופטים נתנו לכם את המשחק במתנה, בדיוק כמו שנתנו לכם את המשחק נגד יוסטון?
    הפאס אינטרפרנס על גרונקובסקי שלא היה ולא נברא,
    הטאצ'דאון של דיון לואיס שבבירור דרך לפני האנדזון,
    ואן נוי עושה הלמט-טו-הלמט למק-קלאון ויוצא מזה בלי כלום ולקינוח הדבר הזה שאפילו אוהדי נ"א ברחבי הרשת מודים שזה בולשיט קול ברמות, שלא לדבר על שופטים בדימוס כמו בלדינו שנראה לי שמבינים בנושא לא פחות ממך.

    אגב, גם לגבי רודג'רס אתה טועה, גם אם התיקול היה בזמן, לא היה לבאר שום סיבה להרים את רודג'רס ולהטיח אותו לקרקע.
    זה טקסטבוק אנניסיסרי ראפנס.
    בוא נגיד שאם הקוורטרבק היה בריידי היו עפים פה דגלים בכל צבע אפשרי כמו ביום העצמאות.

    הליגה הולכת לאבד המון צופים גם בגלל שאין הרבה שחקנים, אם בכלל, ברמה של רודג'רס וגם בגלל שהשיפוט הגרוע וחסר האחידות כבר מזמן יצא לכולם מהחורים.

    • אמיר ב

      בלנדינו לא אמר שהשופטים טעו. הוא אמר שהוא לא ראה מספיק הוכחה כדי לעשות overrule, יכול להיות שהשופטים במגרש (או אלא בניו יורק) כן ראו וזה שיקול דעת שלהם. שוב בלנדינו לא אמר שהפסיקה עצמה לא נכונה.

    • אריאל גרייזס

      מי שמכיר אותי יודע שיש לי חוק אחד - אני אף פעם לא מדבר על השופטים, לא לטובה ולא לרעה. הפעם דיברתי על הפסיקה הספציפית הזאת לא בגלל שהיא היתה במשחק של הפטס אלא כי היא היתה יחודית מאוד ומעניינת לטעמי.
      אבל תמיד כיף לראות צעקות הקוזאק הנגזל ממישהו שהקבוצה שלו אפילו לא שיחקה אתמול. תמשיך, זה כיף

      • Odel.R

        היה משהו מאוד מעניין שהפרשנים אמרו וזה אני לא מכיר, שכדי להפוך החלטה של השופט צריך להיות הוכחה מעל לכל ספק סביר. פה אריאל תסכים איתי שגם אחרי 10 ריפליי השופט לא ראה משהו החלטתי ולכן אני לא מבין למה הם לא נשארו עם השריקה המקורית.

        • אריאל גרייזס

          כתבתי את זה גם בטור שאני לא יודע איך הם יכלו להחליט ככה בצורה כל כך ודאית. גם השופטים הפרשנים לא הבינו את זה. כששאלו את השופטים במשחק הם אמרו שזה היה ברור להם מהריפליי. לא תהיה הפעם הראשונה ולא האחרונה שבה השופטים עושים טעות. אבל איך שהוא כשמדובר בפטס זה תמיד אסון קולוסלי. יש אנשים שעדיין חושבים שהשופטים טעו בטאק רול.

          • עידו ג.

            לא יודע, לטעמי זה מאד ברור שהחלק הראשון שלו שנוגע בקרקע לאחר הפאמבל הוא הזרוע שנוגעת בקו. לכן הוא בבירור בחוץ וזו שריקה נכונה (מפגרת בטירוף אבל נכונה).

  • NoOne

    יותר מ 30 שנה אני רואה פוטבול ומעולם לא ראיתי שיפוט כל כך גרוע,טיפשי ומוטה לטובת קבוצה אחת .

    זה התחיל שביתרון 14-0 יש עבירה ברורה של הלמט טו הלמט על רסיבר לא מוגן על ה 20 של הפאטס והשופטים זורקים את הדגל אך לאחר התיעצות אומרים שהפגיעה הייתה בחזה אבל מיד רואים בריפליי בצורה ברורה שהפגיעה הייתה במגן הפנים שהוא חלק מהקסדה.
    זה המשיך בפאס אינטרפרנס על גרונק שרואים את אדאמס רץ איתו ואפילו מסתכל על הפוטבול באוויר ואז גרונק דוחף אותו עם היד ומקבל את הדגל, לא יאמן.
    ממשיך שהפאטס לא קיבלו אפילו פעם אחת דגל אופנסיב הולדינג שזה בכלל מגוחך.
    לגבי הט"ד זה בכלל לא משנה אם הפירוש של החוקים הוא נכון או לא (והוא לא )מייד לאחרי ש ג'נקינס מאבד שליטה הוא תופס את הכדור חזרה ואין שום נקודת מבט נכונה לראות מה היה שם.
    ומכיוון שהקריאה במגרש הייתה ט"ד בחיים לא היה פה 100 אחוז הוכחה ואי אפשר לשנות את הקריאה.
    מייק פריירה ודין בלנדינו אמרו אותו דבר ונראה לי שיש להם "קצת" נסיון בתחום.

    • YG

      בכיין

    • צחי

      גם הג'טס לא קיבלו אפילו פעם אחת אופנסיב הולדינג. אבל אל תפריע לעצמך.

      • austaldo

        ...וגם לא איזה 10 דגלים על לייט היט על בריידי. והפעם היחידה שלא עשו הולדינג או פאס אינטרפירנס על גרונק השופטים נתנו פאס אינטרפירנס, שופטים של גודל לך תבין...
        בקיצור, נו-וואן יראה עבירה גם אם שחקן של הפאטס נמצא קילומטר מהמקום, ולא יראה עבירה לטובת הפאטס גם אם השחקן השני יוציא גרזן ויוריד לו רגל.
        בכלל, נורא מצחיק אותי שבערך חצי מהתגובות לטורים האלו של אריאל זה מיספר קטן של הייטרים מוצהרים שמגיבים בכזו אובססיביות שזה מפחיד ... למה שלא תלכו ותקימו לכם קבוצת תמיכה?

        • Maldini

          למה באלימות אוסטלדו, אתה הרי יודע שהייתה לנו קבוצת תמיכה ואפילו אתה בעצמך היית חלק בלתי נפרד ממנה עד שיום אחד הכל נחרב ונהרס והיום הבלוג הזה הוא השריד האחרון שנותר

          איפה עוד אני אקבל טיפים על נסיעות לוויקאנדס בטיחואנה ואתקל באוהדי פאטס שחושבים שבליצ'ק מיצה את עצמו? אל תיקח ממני את ההנאות הקטנות של החיים

        • יובל

          מעניין איך בדיוק הם היו אמורים לקבל 10 דגלים על לייט היטס כשבכל המשחק היה 4 היטס בלבד על בריידי יחד עם אפס סאקס(מול 10 היטס ו-4 סאקס על מקלאון ).

          אגב, יחסית לעובדה שבריידי יכל להשתזף בשמש כל המשחק מהזמן שהאופנסיב ליין שלו (יחד עם השופטים ) סידרו לו, הוא היה בינוני מאוד.

      • צחי

        כמו כן:

        כשנשאר 8:24 לסיום המשחק, הולדינג על ההתקפה של הפטריוטס, מרקוס קנון (61). 10 יארד. על מי לא שרקו הולדינג? על ההתקפה של הג'טס. שערוריה של ממש.

        אבל שוב: אל תפריע לעצמך.

        • NoOne

          זה לא מפתיע שאוהדי פאטס מתיחסים לנקודה קטנה אחת מטיעון שלם שמתאימה למציאות שלהם.
          זה יפה שלא התייחסת לדגל שהרימו על הפרסונל פאול בחצי הראשון כשהם הם אומרים שהפגיעה הייתה בחזה כאשר רואים בוידאו בלי בעיה שמקורתי נכנס במגן הפנים של רובי אנדרסון(שהוא כמובן חלק מהקסדה)
          אני אומר שהרמת הדגל הזה הייתה יותר קריטית אפילו מביטול הט"ד , זה היה שם את הג'טס על ה 20 של הפאטס ביתרון 14-0 שבקלות היה יכול להיות 21-0.

          ולכל העיוורים\משוחדים\פרונט ראנרס היה לינק שכנראה לאריאל לא היה כח לחפש במקום התמונה המוטעית שהוא שם, ורואים בצורה ברורה איך ג'נקינס מאבד שליטה לחצי שניה אבל מיד תופס את הפוטבול בחזרה לפני שהוא נוגע בפיילון או בקו וגם רואים בהילוך איטי שהוא משלים את זה על הקרקע ולא מאבד שליטה כמו שטוני קורנטי השקרן הזה לא מתבייש לאמר שראה באיזה ריפליי סודי שאף אחד חוץ ממנו לא ראה.

          לינק

          אין שום סיכוי שבעולם שיש פה 100 אחוז הוכחה כמו שצריך להיות כדי לבטל את הט"ד , למעשה הייתי אומר שיש פה סיכוי גבוה שאם השופטים היו אומרים פאמבל על המגרש היה צריך לשנות את זה.

          תרשו לי גם לשער בחיים ההחלטה לא משתנה אם זה בריידי מוסר לגרונק במקום מקקאון לג'נקינס.
          ולא צריך ללכת רחוק , הנה הט"ד המנצח של ניו אינגלנד נגד יוסטון , קוקס בבירור מאבד שליטה על הכדור כשהוא לקראת הנחיתה שלו , רואים שהכדור זז וזה החיים לא ט"ד.
          אבל איפה השופטים? איפה הגאונים ב NFL שיצילו את הטקסאנס?

          לינק

          טוב הלינקים לא עוברים כי זה עושה את ההודעה ספאם , אם מישהו מהאחראים פה ישנה את הדבר הזה אני אוסיף את הלינקים

          • עידו ג.

            האמת שישר חשבתי עליך במשחק כשהיו איזה שלושה מהלכים עם הולדינג ברור שלא נשרקו (חלקם של שני שחקנים שונים) אבל גם לטענות של אוהדי הפאטס כאן יש בסיס.

          • אריאל גרייזס

            תמשיך, למה עצרת? אני נהנה

            • NoOne

              אז אתה חושב שב 100 אחוז היה הוכחה חד משמעית כדי לשנות את ההחלטה על המגרש?

            • אריאל גרייזס

              לא, אבל אני לא מתעסק עם שיפוט אף פעם. שופטים הם חלק מהמשחק, לפעמים צודקים לפעמים טועים. הם גם לא שרקו לפאס אינטרפרנס ברור על גרונק מוקדם יותר, על זה אני לא שומע אותך מתלונן. כל אחד זוכר את טעויות השיפוט נגדו, ככה זה. בעיניי זה חסר ערך להתעסק בשופטים. היה שבוע השנה, בהפסד לקרולינה, אני חושב, שהשופטים ממש רצחו אותנו, לא שמעת אותי מתלונן אז. זה ספורט.

            • austaldo

              אתה רוצה את זה בכתב? אז בבקשה: גם עם הסיפור הזה עם הפיילון נכון, לא רואים מספיק כדי להפוך את ההחלטה על המיגרש וכתבתי את זה בפייסבוק בזמן אמת. מרוצה?
              הבעייה אצלך זה שאתה בוכה על השופטים כל הזמן, גם כשהפאטס בביי אתה בוכה על זה שהשופטים שרקו לטובתם. ניוז פלאש: השופטים הגרועים של גודל דופקים את כולם - פעם זו דטרויט, פעם זו יוסטון, פעם זו דאלאס וכן, לפעמים גם הפאטס נידפקים רק שאתה הופך לסטיבי וונדר כשזה קורה

            • NoOne

              אתם לא אוהבים או לא רוצים לדבר על שופטים , אני כן.
              אחת הסיבות המרכזיות לירידה של ה NFL באיכות המשחק,ברייטינג ובעניין היא החוקים הגרועים והישום שלהם על המגרש.
              כשאנשים רואים דברים כל כך מוזרים עם תפיסות כמו דז בריאנט,קלווין ג'ונסון או מה שקרה אתמול זה ביג ניוז.
              אף אחד לא יודע בדיוק מה זה תפיסה ואיך השופטים מפרשים את זה,מה זה מהלך פוטבול כדי לדעת אם זה פאמבל או לא,איך זה שגרונק קיבל דגל על עבירה שלא הייתה ולא קיבל דגל על עבירה שכן הייתה.
              אתם יכולים להתעלם מזה אני בוחר שלא.

            • austaldo

              זה דיון אחר ועל זה אני מסכים איתך לגמרי - שופטים גרועים וחוקים שאף אחד לא מבין הורסים את המישחק. אני זוכר איך אחרי הסופרבול כששאלו את ג'וליאן אדלמן על התפיסה שלו הוא אמר "תפסתי את הכדור אבל היום אף אחד לא יודע מתי זה תפיסה ומתי לא". אבל אתה התחלת עם טענה אחרת - שהשופטים באים עם הוראות לשרוק לטובת ניו-אינגלנד וזה קישקוש. מה שאתה עושה עכשיו דומה למה שעשו הבנקים בסאב-פריים - אתה אורז ביחד טענה לגיטימית ביחד עם פנטזיות קונספירציה

            • יובל

              אין פה קונספירציה, יש פה פייבוריטיזם ברור מצד השופטים לטובת נ"א, רק עיוור שמשלה את עצמו לא רואה את זה.

              אם השריקות אכן גרועות הן צריכות להיות זהות לשני הכיוונים. קח את המשחק נגד יוסטון למשל ותראה איך על אותו מהלך בדיוק שורקים נגד יוסטון ונגד נ"א המשרוקית דוממת. ציינתי את כל המהלכים הנ"ל בטור מאותו שבוע. אתה מוזמן לקרוא
              בתגובה 10.

              http://debuzzer.com/greisas/83500/

              מה שקורה עם נ"א זהה לחלוטין למה שקרה עם השופטים ומכבי ת"א כדורסל בשנים עברו.

          • אריאל גרייזס

            לא הבנתי, שינו את החוקים בזמן האחרון? פתאום יש חוקי תפיסה חדשים?
            פוטבול הוא משחק מסובך. בתור שופט אני אומר לך שאין דרך לייצר חוק תפיסה שיהיה הגיוני לגמרי. הייתי שמח שיפשטו חלק מהדברים וכבר אמרתי שיש חוקים שהם בעיניי מטופשים כמו הקטע של הטאץבק באנדזון.
            הבינג סיי דאת - החוקים היום לא שונים משמעותית מאשר פעם, השופטים היום לא פחות טובים מאשר פעם. ולא ראיתי שהחוקים ה"נוראיים" הפריעו לפוטבול להפוך לספורט הפופולרי ביותר באמריקה בצורה כל כך דומיננטית. הבעיה היחידה אולי שנוצרה בשנים האחרונות היא שאנחנו מקבלים יותר ויותר זוויות צילום, יותר ויותר ריוויו שבהם אנחנו מגלים עד כמה החוקים מסובכים ובעצם תלויים בשיקול הדעת של השופט. למעשה, האינסנט ריפליי הביא לתוצאה הפוכה מהמצופה - אנשים לא חושבים שיש היום יותר צדק במשחק.

            • NoOne

              לא אמרתי שהשופטים באו עם הוראות מהבית, אמררתי שהיה שיפוט מוטה , לא צריך לבוא עם הוראות מהבית כדי שיהיה שיפוט מוטה , אין שום חדש בזה שבליגות המרכזיות בארה"ב השיפוט תמיד מוטה לטובת השחקנים הגדולים או הקבוצות הגדולות , זה ערך מובנה וזה לא חדש.

              החוקים לא צריכים להיות שונים משמעותית , מה שמשנה זה ההנחיות , כל שנה השופטים מקבלים הנחיות מסוימות לשפוט בצורה מסוימת , זה עובד בכדוררסל שנתנו הוראה לא לשרוק לחסימה נעה כי זה מוביל ליותר זריקות חופשיות ויותר נקודות מה שפתח את הדלת לגולדן סטייט וזה נמשך בפוטבול שבו יש הנחיות לא לשרוק לאופנסיב הולדינג וזה נותן יתרון אדיר לקבוצות עם ק"ב ברמה גבוהה.

            • אריאל גרייזס

              יש לך הוכחות לזה? מספרי עבירות של אופנסיב הולדינג לאורך השנים שיראו שיש ירידה או שזה סתם משהו שנראה לך? יש לך מספרים של אופנסיב הולדינג לפי קבוצה שתראה שהפטס מקבלים שריקות כאלו או בכלל (לא שזה יוכיח משהו באמת כי אני מניח שיש קבוצות טובות מאחרות)?
              תראה לי מספרים כאלו ויהיה לנו בסיס לדבר עליו

            • יובל

              אפשר בקלות לראות שהשנה, עד עתה, יש ירידה חדה מאוד בכל סוגי השריקות, בעיקר אופנסיב הולדינג אבל גם פולס סטארט ודיפנסיב פאס אינטרפרנס. ללא ספק זו תולדה של ההנחיות החדשות שניתנו לשופטים (במטרה מן הסתם להאיץ את קצב המשחק ) אחרת קשה להסביר ירידה מיותר מ-2.75 קריאות למשחק לקריאה אחת בלבד.

              https://www.pro-football-reference.com/years/2017/penalties.htm

              לגבי נ"א ספציפית, היא עד כה השנה מדורגת בין ה"טובות" בליגה בשתי הקטגוריות, גם אופנסיב הולדינג, עם רק 5 קריאות לרעתה, וגם פולס סטארט, עם 3 קריאות לרעתה.

              http://www.footballdb.com/stats/penalties.html?yr=2017&sort=oh

              בשנה שעברה, נ"א היתה בין ה"גרועות" בליגה עם 23 הולדינגס לרעתה ( מקום 3 משותף) , כך שלא ניתן להסיק אחרת אלא ששינוי ההנחיות לשופטים עד כה עוזר מאוד לנ"א.
              בסופו של דבר, מדובר בכמעט אותם שחקנים באופנסיב ליין,
              וכמובן אותו הקוורטרבק, כך שאין שום סיבה אחרת לשינוי מלבד יחס אחר מהשופטים.

            • עידו ג.

              אין שום ירידה במספר קריאות ההולדינג לעומת שנים עברו כך שלא ניתן להסיק כלום.

            • אריאל גרייזס

              חבל יובל שאתה לא מסתכל קצת יותר לעומק. מספר הפנלטיז למשחק הוא לקחו את מספר הפנלטיז וחילקו את זה לסך המשחקים שיש בעונה. כולה. כלומר ב-256. אם, לעומת זאת, תחלק את כמות הפנלטיז שיש העונה במספר המשחקים שאשכרה שוחקו הרי שתקבל ממוצע של 2.66 אופנסיב הולדינג למשחק (והאמת שלא לקחתי בחשבון את שבועות הביי כשעשיתי 16 משחקים כפול שישה שבועות, אז כנראה שמדובר בממוצע טיפה גבוה יותר) - שדומה מאוד למספר של 2.75 אופנסיב הולדינג שנה שעברה.
              בקיצור, כל התיאוריה הזאת מופרכת ומצוצה מהאצבע. כמובן, זה לא יפריע לצפריר והייטרים של הפטס להמשיך להמציא תיאוריות מגוחכות שלא קשורות לכלום

            • NoOne

              קודם כל אני לא הייטר , אני עדיין אוהב את ארון הרננדז ומודה כל יום לביליצ'יט ורוברט קראפט שבחרו גנג ממבר רוצח בדראפט , אם לא הם אף אחד לא היה עושה את זה.

              כמובן שכל הבדיקה הסטטיסיטית שלך היא לא נכונה.
              ההנחיות לגבי אופנסיב הולדינג לא ניתנו השנה , זה כבר כמה שנים ככה.
              הבדיקה היא לא מול כמות או ממוצע דגלים במשחק כי יש הרבה דגלים של אופנסיב הולדינג על מהלכי ריצה.
              הבדיקה היא מול דרופ בקס של הק"ב בהשוואה למה שהיה לפני 10 שנים .
              ויותר מזה ההשוואה אמורה להיות בין שני ק"ב טובים כמו למשל בריידי או ארון רוג'רס מול ג'אג כמו בלייק בורטלס

            • אריאל גרייזס

              נו, הרי ברור שגם אם אני אתן לך הוכחות מספריות למה שאתה אומר עכשיו אתה תמצא איזה לופ אחר, שקשה למצוא לו הוכחה, שבו השופטים מצ'פרים את ניו אינגלנד.
              בכל זאת, רק לגבי הטענה שלך על זה שמדובר בהנחיה של השנים האחרונות, הנה המספרים של אופנסיב הולדינג מאז 2010:
              2010: 2.38 למשחק
              2011: 2.35 למשחק
              2012: 2.46 למשחק
              2013: 2.21 למשחק
              2014: 2.46 למשחק
              2015: 2.77 למשחק
              2016: 2.75 למשחק
              2017: 2.79 למשחק
              וואלה, אם יש הנחיה לשופטים להפחית בכמות האופנסיב הולדינג, הם עושים עבודה מאוד רעה.
              לגבי השוואה בין ק"ב - זאת כמובן השוואה טפשית כי אין מה להשוות את סגנון המשחק של אהרון רוג'רס לזה של בריידי, אבל אם מסתכלים על שנה שעברה, למשל, הרי שהפטס קיבלו 23 פעמים עבירות של אופנסיב הולדינג (מקום שלישי משותף בליגה), גרין ביי קיבלו רק 16, פיטסבורג 18, אטלנטה בעונת שיא של ראיין רק 14.
              טוב, נראה לי שאין ברירה אלא להכריז שהליגה החליטה לדפוק את הפטריוטס (וכן ברור לי שתמציא עכשיו עוד רעיונות, לנרמל למספר אלוהים יודע מה אבל יש גבול למה שאני מוכן להשקיע כדי להוציא אותך טמבל)

            • יובל

              איי סטנד קורקטד,

              אבל על אחת כמה וכמה, אם אתה טוען שממוצע האופנסיב הולדינג בליגה נשאר כשהיה ( סביבות 2.66-2.75 ),
              ואילו נ"א ירדה מ-23 הולדינגס בשנה שעברה, אחת הגרועות בליגה, לצפי של בערך 13 השנה , אחת הטובות בליגה, בשנה שבה בריידי בבירור איבד צעד ומשחרר לאט יותר את הכדור ( כולם מדברים על זה ), זה אומר דרשני לגבי העזרה שהשופטים נותנים להם.

            • אריאל גרייזס

              זה לא אומר כלום, אם תסתכל על חלוקה לפי שנה תראה שאין שום עקביות בנושא. שנה אחת קבוצה נמצאת גבוה, שנה אחת נמצאת נמוך וחוזר חלילה. בנוסף, להסיק משהו על סמך שישה משחקים, יספר לך כל סטטיסטיקאי, זאת הדרך הבטוחה לגיהנום. הפטריוטס השנה נותנים הרבה יותר סאקים מאשר שנה שעברה אז אולי הירידה באופנסיב הולדינג נובעת מזה שהם (אני יודע, זה רעיון מופרך לגמרי אבל בכל זאת אני אזרוק אותו) - עושים פחות אופנסיב הולדינג!
              בקיצור, התיאוריה לא מחזיקה מים. לא שזה יפריע לכם.

            • יובל

              הם נותנים יותר סאקים בגלל שכפי שאפילו ליאונרד וויליאמס אמר, בריידי מחזיק בכדור הרבה יותר זמן. לפעמים אפילו מספיק בשביל שחקנים יריבים להתגבר על ההולדינג ואשכרה להגיע אליו.

          • צחי

            אני שמח שלא הפרעת לעצמך.

            רק משהו קטן: כמו שדין בלנדינו הסביר היטב, אחרי שאיבדת שליטה בכדור, הדרישות כדי שהכדור יחזור להיחשב בשליטתך הן כמו בתפיסה. אתה כמובן נגד גם מה שנחשב כתפיסה בליגה הזאת, אבל זאת לא הנקודה. החוק בנושא הזה ברור וידוע. כך שגם אם נדמה לך שהוא החזיר לעצמו שליטה 'מיד'. יש באבל ברור מאוד של הכדור כשהוא כבר על הרצפה. לפי חוקי התפיסה, השליטה לא הושגה עד אחרי הבאבל. זה החוק. עכשיו לך תראה שוב את הריפליי, תבדוק האם הוא נגע בחוץ לפני או תוך כדי הבאבל הזה. תצעק שוב על המחשב ותחזור אלי.

            אני בינתיים אדליק עוד סיגרייה

    • מעיין אוהד מכבי

      אם כבר מדברים על שיפוט - הצוות של מורלי והאנטי-איגלס שלו היו בשיאם במשחק ביום חמישי.
      פעם ראשונה בהיסטוריה שקבוצה אחת מקבלת יותר מ-120 יארד בפנלטיז והשנייה פחות מ-10.

      רוצים עוד? קיבלתם.
      Pete Morelli’s crew in last FOUR Eagles games
      Philly penalties - 40 for 396 yards
      Opponent penalties - 8 for 72 yards

      סיכום כל השריקות הגבוליות וההזויות של הצוות ביום חמישי -
      https://www.bleedinggreennation.com/2017/10/13/16468440/eagles-pete-morelli-crew-beat-panthers-philadelphia-carolina-officiating-flags-calls-stats-nfl

  • אח שלו

    ההגנה של הפאטס בבעייה. אין מספיק שחקנים טובים. הפרונט 7 לא מספיק אתלטי. כל ק"ב נראה כמו בארי סנדרס לידם. לא מסוגלים לספק לחץ מהיר, ולא מסוגלים להתמודד עם תזוזות לפני ואחרי הסנאפ. אז הם יתאמנו וישתפרו ויהיו טובים יותר נגד הריצה, וטובים יותר בכיסוי בחלק האחורי, אבל יש להם תקרה נמוכה. שוב, העונה הזו יותר מדי תלויה ביכולת של בריידי וההתקפה לייצר ניסים. זה לא בדיוק בר-קיימא בפלייאוף.

    לגבי השיפוט:
    הפסיקה של ספריאן-ג'נקינס והטאצ'בק היא בולשיט. זה כנראה לפי החוק, אבל בולשיט. ועדיין - אם היובלים למיניהם חושבים שבגלל זה הפאטס ניצחו, הם בהזיה. נגיד שזה טאצ'דאון. מה קורה אז? אבל, כמו שגרייזס אמר - סבבה. שיעשו רשימה של כל הקריאות שהלכו לטובת הפאטס (ולא נדבר על שני פאקינג קריאות הולדינג נגד די-ליינמנס (!!) בדרייב הזה - משהו שאני לא זוכר שראיתי אי פעם בליגה), ויספרו לעצמם סיפורים. יותר כיף ככה.
    לגבי שינוי החוקים ככה שיגנו עוד יותר על ק"ב מחוץ לפוקט: לא מסכים בכלל. גם ככה החוקים מעוותים כך שכל הק"ב הרצים מקבלים הגנה אקסטרה - הם עושים מהלכי ריצה, משתמשים בסיידליין בתור חוסם נוסף, ושחקני ההגנה מפחדים לתקל אותם. אם ק"ב יוצא מהפוקט ויכול להפוך לשחקן שרץ, שיתייחסו אליו כמו כל שחקן אחר שרץ.

    • NoOne

      הג'טס הפסידו בגלל שטוד בולס הוא אידיוט חסר מושג,לא בגלל השיפוט.
      בולס הפסיד הרבה משחקים כאלה הג'טס, הוא מוביל על קבוצה עדיפה והוא נכנס ללחץ ועובר לסגנון משחק שמרני בלי שום סיבה.
      הג'טס תפרו לפאטס את התחת באוויר ברבע הראשון ולא הייתה שום סיבה להפסיק אבל לבולס רעדו הביצים והוא החליט ללכת על המהלך היחיד שהמסננת יכולה לעצור וזה להריץ את פורטה באמצע.

      תעשה לי טובה עם הדיפנסיב הולדינג האלה,הם נקראו במהלכים שבהם הג'טס עשו פירסט דאונס ובכלל לא היו צריכים את הפנלטיס האלה ,זה נעשה רק כדי שמספר הפנלטיס לכל קבוצה יהיה קרוב .
      אתה רוצה לאמר לי שמשחק שלם הפאטס לא עשו אופנסיב הולדינג?

      • אח שלו

        נו וואן - מסכים איתך כמעט עם הכול. במיוחד עם איך לתת כדור למאט פורטה הרג לכם דרייבים.
        אבל לא מסכים עם הסיפור של לאזן את מספר הפנלטיס "בזול". כשאחד מהשופטים זורק דגל תוך כדי מהלך, הוא לא יודע שהמהלך יסתיים בפירסט דאון. או בדרייב אחר לפני המחצית כשדרון לי עשה פאס אינטרפרנס על גרונק פי אלף מהטיקי-טאק פאס אינטרפרנס ששרקו על ג'מאל אדמס - זה כבר סיפור של שופטים שמנסים לאזן את מספר השריקות, אבל כשהם מנסים לאזן הם לא יכולים לדעת מה יהיו התוצאות. בשורה התחתונה, הג'טס קיבלו יותר החלטות שיפוטיות גבוליות לרעתם. ועדיין - גם במשחק עם שיפוט מושלם, זה הולך לטובת הפאטס. ולא כי הפאטס תותחים...

    • יובל

      הם לא ניצחו בגלל זה, הם ניצחו בגלל כל המכלול של השריקות שציינתי אני וגם נו-ואן. אבל אם כל הפחדנים שמסתתרים מאחורי ניקניימים בדויים חיים עם זה בשלום - ניחא.

      גם אין שום צורך לשנות חוקים, צריך לאכוף את החוקים הקיימים.
      לא היתה לבאר שום סיבה לזרוק את רודג'רס וליפול עליו בצורה כזאת. זה היה מהלך מסוכן ללא שום צורך. אני לא בוחן כליות ולב בשביל לדעת אם הכוונה היתה לפצוע או לא, אבל ברור לי שלתת לדברים כאלה לעבור בשלום יהפוך מהלכים כאלה למשתלמים. מה אכפת להגנה אפילו לקבל 15 יארד פנאלטי אם היא יכולה לגמור את המשחק/העונה של הקוורטרבק היריב.

  • רוג'רס אאהרון

    אפשר עוד להחתים את קאפרניק?

    • יובל

      תחכו עוד מחזור או שנים ותוכלו לקבל את בריסט.
      יש לכם משהו מעניין להציע לנו בטרייד? איזה דיפנסיב ליינמן או ליינבקר?

      • NoOne

        קיפרניק הזה אידיוט רציני.
        מה שהוא עושה זאת טעות איומה.
        הוא מנסה ללכת נגד הליגה בבית משפט והוא יקבל את טיפול טום בריידי וזיק אליוט.
        הוא יפסיד.
        הוא גם יעורר עליו זעם של השחקנים כי בעתירה שלו הוא טוען שדברים נעשו בניגוד להסכם השכר וההסכם צריך להיות מבוטל ואז יש שביתה ואין משכורות לשחקנים .

        • אריאל גרייזס

          מה יש לקפרניק להפסיד בדיוק? איך זה טעות איומה? די ברור שחוזה מאחת הקבוצות הוא לא יקבל. זאת הסיבה שעד עכשיו הוא לא תבע אף אחד - חשב שאולי מישהו יתן לו חוזה. עכשיו שזה לא קרה - מה אכפת לו לתבוע? מה הכי גרוע שיכול לקרות לו, הוא לא יקבל עבודה בליגה?
          ואם בדרך הוא יצליח לקבל עוד קצת תשומת לב למחאה שלו (תסכים או לא תסכים איתה) - את שלו הוא עשה.
          דרך אגב, ממה שראיתי, ארגון השחקנים תומך בו

    • Maldini

      לא מבין בשביל מה צריך את קאפרניק ומה זו כל הפאסימיות הזו סביב העונה של גרין ביי כשיש את מייקל ג'ון מקארתי מאחורי ההגה

      3 שנים היו למוח ההתקפי המבריק שיוצר QB עילויים להכין את ברט האנדלי לרגע הזה ועכשיו הבמה מוכנה ומזומנה. כשהמחליפים של בריידי נקראו לדגל זה הסתיים בעונה של 11-5 ופתיחה של 3-1. בפעם האחרונה שהמחליף של רודג'רס נקרא לדגל ב-2013 זה הסתיים ב-2-4-1 בארבעה משחקי בית ושלושה חוץ (הצליחו לחלץ תיקו הירואי בלאמבו מול הקרקס המעופף של כריסטיאן פונדר ומינסוטה) ורודג'רס חזר במחזור האחרון לא 100% כדי להציל לו את התחת במאסט ווין בשיקאגו (ספוילר: הוא הציל).

      5-5 במינימום עד סוף העונה לא צריך להיות בשמיים למערכת כל כך טובה עם צוות אימון שיודע מה הוא עושה וסקיל פליירז התקפיים מצויינים כמו דאבנטה אדאמס, טיי מונטגומרי וג'רונימו אליסון.

      אם הייתי הייטר וחסר אמונה הייתי מציב את הליין על אובר/אנדר 2.5 ניצחונות עד סוף העונה אבל אני לא. לדעתי זה בכלל לא בשמיים.

      • יובל

        אחת התגובות החזקות שקראתי.
        עכשיו נראה את "המערך התומך" של רודג'רס במלוא תפארתו.

        בלו"ז אגב יש להם את הגנת הגבינה השוויצרית של הסיינטס במחזור הקרוב, לא משהו שמערך תומכי הלחימה של גנרל מקארתי צפוי להתקשות מולו, ולאחר מכן יש ביי בשביל לעשות קצת פיין-טיונינג.

        מעניין מי יוציא יותר נצחונות - גרין ביי בלי רודג'רס או הקולטס בלי אנדרו לאק.

        • Maldini

          תשובה שמסרו לי באוזנייה - הקולטס בלי פייטון מאנינג

      • אריאל גרייזס

        מאלדיני, אני חש שאתה לא ממש מרוצה מצוות האימון של גרין ביי. אבל אולי זה רק אני.
        או ההפסד בדרבי..

        • אריאל גרייזס

          חוץ מזה, אף מילה על ההפסד המביך של דנבר? איך צוות האימון יוצא מהמשחק הזה?

          • Maldini

            צר לי אבל התחושה שלך שגויה וזה אכן רק אתה. בשבוע האחרון הצלחתי לראות את האור בעזרת אנשים טובים והתחלתי להיות מאוד מרוצה מצוות האימון ובכלל הניהול בגרין ביי. בגלל זה אני לא מבין למה כל ה-DOOM AND GLOOM והכרזות על מות העונה בזמן שיש למקארתי לאמן עוד 10 משחקים עם פור של של 4-2. לא רציתי לצאת בהצהרות מרחיקות לכת מדי אבל אם כמה דברים נופלים נכון אז שבוע ביי הוא לא מילה גסה כשתותח כזה מוביל את הספינה.

            זו לא פעם ראשונה שאתה שואל אותי על דנבר אבל האמת היא שאין לי ממש מה לחדש כי אמרתי כל מה שאני חושב על סימיאן ועל הטעות הפטאלית במינוי של ג'וזף. זו דעה שלא תשתנה אחרי ניצחון על דאלאס או אחרי הפסד בסאנדיי נייט. אולי אנשים שחיו בסרט ושמאמינים באלוויי בצורה עיוורת היו זקוקים לתצוגה אומללה כמו אתמול (הכי מביכה של קבוצה העונה בהתחשב בכל הנסיבות) כדי להתעורר ולהבין את זה, אני אישית לא. באופן כללי דנבר קבוצה לא מאוד מעניינת עם תקרה של 9-7 במקרה הטוב, בדיוק כמו בעונה שעברה. בחברה טובה עם הבולטימוריות והאריזונות של הליגה.

            • אריאל גרייזס

              ראית את הראיון של מקרתי אחרי המשחק כשנשאל על רוג'רס?
              "רוג'רס שחקן חשוב אבל הוא לא כל הקבוצה ונסתדר בלעדיו" זה בערך מה שהוא אמר. מעניין אם הוא באמת מאמין בזה כי אפילו השחקנים שלו לא חושבים ככה.
              לגבי דנבר - מה שמעניין זה שאלווי עשה את כל המהלכים הנכונים בקבוצה הזאת, למעט המקום שבו הוא אמור באמת להיות טוב - בחירת ק"ב. סימיאן לא מספיק, על לינץ' כבר ויתרו וכמובן שאוסווילר בחירה לא טובה, למרות שהוא הגיע רק בתור מחליף.
              מעניין שהאיש שידע לבנות הגנה טובה ולהרכיב קבוצה אלופה דווקא נכשל (כמה פעמים) בבחירת ק"ב העתיד של הקבוצה.

            • עידו ג.

              P-A-N-I-C

            • נתי

              אריאל. אי אפשר להגיד "שהוא עשה הכל נכון" לפי הקריטריון (המוצדק!!) שלך: כבר יצאת בעבר נגד חוזי עתק לשחקני הגנה, כמו החוזה של וואט.
              אז החוזה של וון מילר הנהדר...

            • אריאל גרייזס

              החוזים האלו הביאו לו אליפות, לא?

            • Maldini

              בוודאי שמקארתי מאמין למה שהוא אומר, כמו גם לעובדה שהוא המציא את הענף יחד עם טד תומפסון. אני לא אשכח לעולם איך אחרי ההתבזות לקולטס בבית לפני שנה כשהם בבור של 4-6 הוא צעק על העיתונאים שיפסיקו להטריד אותו עם שאלות קשות (כמו למה הקבוצה לא מסוגלת לעצור קונוס או איך זה שההתקפה האדירה שלו עשתה רק 10 נקודות בשלושה רבעים מול אחת ההגנות הנכות בליגה) והבהיר שהוא "HIGHLY SUCESSFUL NFL COACH".

              צודק לגבי אלוויי וזה אכן מאכזב מאוד אבל הבעיה האמיתית שלי איתו היא בחירת המאמנים שלו. ג'ון פוקס היה בדיחה וקוביאק אמנם הוכיח את עצמו למרות שבת'כלס פיליפס היה המאמן האמיתי של הקבוצה וזה שעשה את ההבדל אבל ואנס ג'וזף במקום קייל שאנהאן זאת בדיחה עצובה, במיוחד בשנת 2017 והכיוון ההתקפי שהליגה הולכת אליו. אני לא מאלה שחושבים שקבוצה חייבת "פרנצ'ייז QB" ברמת הרודג'רס/בריידי אחרת היא גמורה ואין לה סיכוי לכלום. זה אפשרי לגמרי לשרוד עם QB בינוני ומטה אם צוות האימון איכותי ויודע מה הוא עושה והצוות המסייע סביבו מספיק טוב (ולדנבר יש צוות מסייע אדיר, הגנתית והתקפית). ברגע שאין לך כזה (רוב הקבוצות) תמיד תישאר בקונספציה שאתה חייב "לזכות בלוטו". לדנבר הייתה הזדמנות לא להיות קבוצה כזו ואלוויי דפק אותה.

              ולזה שהגיב מתחת - מה הקשר החוזה של וון? הוא מנע מדנבר לעשות מהלך כלשהו מאז שניתן? מת על כל ההצהרות המפוצצות האלה שלא קשורות לכלום.

            • אריאל גרייזס

              ממש לא הבנתי את הבחירה בג'וזף, בטח כששנהאן היה פנוי. ומה שהיה הכי גרוע זה שההגעה שלו גרמה לעזיבה של וויד פיליפס, שכמו שאתה אומר היה הסיבה האמיתית להצלחה של דנבר. דווקא פוקס בזמנו היה הגיוני ליישר קצת את הקבוצה ואז הוא ידע להיפטר ממנו בזמן, אבל ג'וזף עכשיו - מאמן שעשה כלום בליגה, ממש לא ברור לי מה הוא ראה בו

            • נתי

              אריאל (אי אפשר עוד לשרשר כאן, מתייחס לתגובה על אלווי ש"החוזים האלה הביאו לו את האליפות")
              זהו שלא.. האליפות הייתה עוד כשמילר היה על חוזה רוקי. אחרי האמויפי הוא קיבל את החוזה הענק, ממילא עזב למשל מאליק ג'קסון, אחר כך פורד וכו' והכל מתחיל להתערער

            • Maldini

              מאליק ג'קסון עזב כי הוא קיבל כסף של שחקן הגנתי טופ 10 בליגה. עם כל הכבוד ליכולות והאימפקט שלו על המגרש הוא די רחוק מזה ויש סיבה למה אף אחד לא שמע עליו מאז הסופרבול (ולא כי הוא גרוע או מסריח). אלוויי לא היה נותן לו את זה גם אם וון היה מתנדב לשחק בחינם

              עובדתית אין צעד אחד שדנבר רצו לעשות בפרי אייג'נסי בשנים האחרונות ולא יכלו מבחינה כלכלית, אפילו להפך, נשאר להם עודף ויותר מקום מלחצי ליגה. לא צריך לנחש סתם ולבנות נראטיב'ס שנשמעים טוב, את זה אפשר להשאיר לניתוחים על אנדרו לאק ופיליפ ריברס הלוזרים

    • YG

      אפשר להחתים את טוני רומו. הוא מויסקונסין ופנוי כרגע

      • רן מפעם

        דווקא לא רעיון רע בכלל. החסרון היחידי הוא ששוב לא נראה מה שווה "מוח הפוטבול".

  • גיל שלי

    שכחת לציין את העובדה שהג'איינטס ניצחו בגלל שני דברים. הראשון, זאת הפעם הראשונה בשנות דור בה בחרתי לא לקום בלילה, ולראות את המשחק לאחר שאני כבר יודע את התוצאה. כשאתה מצרף את זה להפסקת כתיבת יומן האליפות, ברור שננצח.
    מקאדו סוף סוף העביר את הפלייי קולינג לסאליבן. פתאום יש לו זמן לחשוב על ניהול המשחק כמאמן, וגם השחקנים יכולים לשנוא אותו אבל הם מחבבים את המתאמים שלהם, אז הם נתנו משחק מחוייב, אפילו קו ההתקפה שלנו נראה נורמלי לגמרי. מאוד עזר הקטע הזה של היה לנו תמרור תנועה בדמותו של בובי הארט בתאקל הימני

    • NoOne

      תמיד טענתי שקבוצות שהשחקנים שלהן שונאים את המאמן יגיעו רחוק

    • ק.

      למה לא לראות בבוקר מבלי לדעת את התוצאה? אחד היתרונות של הגיים פאס, לא?

      • גיל שלי

        כי הם כל כך שברו אותי העונה, שבדקתי קודם תוצאה כדי לראות שלא אסבול יותר מדי מלצפות במשחק

        • ק.

          הבנתי אותך... לגיטימי...

  • ניינר/ווריור

    איזו עונה מוזרה וגם די מבאסת בינתיים.ה-NFC פתוח לרווחה אחרי הפציעה של ארל'ה ותכלס הקבוצה שנראית הכי טוב שם היא פילי. בכללי אין אף קבוצה ממש טובה ולהמר על הקבוצות שיופיעו בסופרבול השנה זה לזרוק כסף לפח.
    המחשבה המנחמת היחידה אחרי המחזור המבאס הזה היא שקירק קאזינס יפתח עבור הניינרס בשנה הבאה ולקבוצה יש פוטנציאל גדול.

    • Maldini

      הניינרס כרגע הקבוצה הכי מרשימה בליגה. גם מושלמים בטאנקינג וגם תחרותיים עד הבאזר בכל אחד מההפסדים שלהם העונה. לא שזה מפתיע למי שעקב אחרי הקריירה של קייל שאנהאן (מפתיע שאטלנטה ומאטי טיטאניק מתקשים בלעדיו). הליגה צריכה שהוא ישים את היד על ה-QB שלו כמו אוויר לנשימה למרות שאישית אני אתבאס פצצות אם זה יהיה קאזינס.

      • נתי

        מה יש לך נגד קאזינס? באופן יחסי הוא לא רע בכלל. ואם כבר, את מי כן היית רוצה לראות אצל שאנהן ?

  • Bears

    מבאס ששחקנים כאלה נפצעים אבל אם למצוא משהו חיובי - אולי לפחות נקבל קצת יותר שקט בשנה הקרובה מפלוגה קטנה של פאנבוייז אובססיביים של רודג'רס, שמוצצים לו בכל הזדמנות.

  • צחי

    כמה מחזורים מצוינים עוד נצטרך לקבל כדי שאנשים יפסיקו להתלונן על 'רמה נמוכה' כאילו כל משחק בהיסטוריה של הפוטבול היה סופרבול 51. הרמה מצוינת, כמו תמיד. טויה מחזור אדיר. מה לעשות שיש שחקנים טובים גם בהגנה ושאף אחד מהם לא עבד כל החיים שלו כדי לעשות קולות של שטיח מול הק"ב האהוב עליכם.

    וכן, יש הפתעות. ואטלנטה תפסיד למיאמי ופיטסבורג לג'קסונוויל. זה רמת תחרות גבוהה, לא נמוכה. וזה היופי של הליגה השיוויונית בעולם. אני גיבן סאנדיי. הלוואי על ה-NBA תחרות כזאת. הלוואי על כל ליגה.

  • דור

    "הליגה הפכה למאוד מאוד רדודה"
    זה משפט המפתח לדעתי ואני לא חושב שאני יכול להסכים איתו יותר
    הטובים נחלשו והגרועים... טוב לא באמת יש גרועים, כמו שכתבת, כל ה53 + הפרקטיס סקאוודס הם שחקני פוטבול מעולים. הבעיה היא שהתוצאה היא משחקים מותחים אבל לא מהנים בשביל מי שמחפש לראות רמה גבוהה באמת וזה גם קצת מייתר את הליגה כי משחקים מותחים יש גם במכללות.
    אי אפשר לשים פה תמונות אז אני לא יכול לפנק עם איזה גרף טוב אבל במדדי היעילות התמונה הזו של הרדידות מאוד ברורה
    נו מילא, נחכה לשנה הבאה כמו שנהוג לומר בקליבלנד

    • צחי

      ורק לפני שנה התלוננו כאן שהליגה כבר לא שיוויונית, הטובות נעשו טובות יותר והגרועות ממש גרועות.

      הליגה ברמה מאוד גבוהה, וזה נכון גם לסאנדיי נייט אתמול, שבו היה פוטבול אגרסיבי, אינטנסיבי ומהיר. לא תקבל משהו יותר טוב מזה בשנה הבאה ולא בעונה הסדירה של אף ספורט. רק בפלייאוף, אם יהיה לנו מזל.

      • קואלה בר

        קבוצות מחליפות המון מהסגל שלהם כל שנה. שנה שעברה באמת היו פערים והשנה יש פחות.

        פוטבול תמיד היה ספורט שביום נתון כל קבוצה יכולה לנצח. זה הקסם שלו.

  • ארם אבירם

    מה אגיד לגבי ההגנה על הק"ב. אני חושב שכבר היום יש יותר מדי הגנה עליהם. כן אני מבין שהם הכוכבים האמיתיים של המשחק אבל האיסור לגעת בהם מסרס את כל העיקרון שבבסיסו של המשחק. לא רוצים? לכו תשחקו תאג פוטבול.
    בגולדן אולדיז ראגבי (מגיל 35 ומעלה; יש תחרויות בכל העולם), שחקנים מעל גיל שישים לובשים מכנסיים בצבע זהב ואסור לתאקל אותם. לפעמים מרגיש לי שהקווטרבאקס ב NFL כיום משחקים עם מכנסיים זהובים. רואים ק"ב יוצא לריצה ולאף שחק הגנה אין אומץ ללטף אותו. לפחות בגולדן אולדיז ראגבי יש הגבלה ואסור לשחקן לרוץ עם הכדור יותר מעשרים מטר, אחרת אין דרך לעצור שחקן עם מכנסיים זהובים.

    • פרקש

      אם העיקרון של המשחק זה שכל שנה מישהו כמו רוג'רס יפצע ולהרבה לאנשים ( כמוני, שדרך אגב מאוד אוהב לראות הגנות טובות)זה יהרוס את המשך העונה, אז המשחק הזה דרוש שיפור.
      לראות עונה שלמה בלי רוג'רס זה כמו לראות עונה שלמה בלי מסי

      • ארם אבירם

        לא רוצה לראות את מסי משחק בלי הגנה מולו. זה לא מעניין. רוצה לראות את רוג'רס מתגבר על הקושי ועל המגינים, משתחרר בצורה הירואית ומוסר בשניה האחרונה בדיוק מדהים. בחלומות שלי זה גם ממשיך בשחקן של הקאובויז שחוטף את המסירה ומחזיר לט"ד אבל פה מדובר באמת בהזיות קשות.
        בלי הגנה, אין משחק. כל קיומו של המשחק הזה מבוסס על הגנה וההתגברות עליה. זה לא סתם שאין קהל לטאג פוטבול.

  • ניינר/ווריור

    עונה כל כך פסיכית שבלתי אפשרי לעשות דירוג עוצמה

  • פה איתמר

    גם ה אנ.בי.איי עם 16 מחזורים היה סופר צמוד

    • אריאל גרייזס

      הוא לא היה סופר צמוד, לא איך שהקבוצות מאורגנות כרגע. הסיכוי לעונת 16-0 ב-NBA גדול לאין שיעור מאשר ב-NFL

    • קואלה בר

      באן בי איי כמעט והיה פלייאוף של 16-0

  • AdamB

    בעונה מבולגנת, בלי פערים גדולים מיידי. החשיבות של אימון, שחקנים עם גישה מקצוענית וניסיון בדצמבר ינואר רק מחזק את ההימור שלי
    על סופרבול סיאטל ניואינגלנד

  • Odel.R

    אני רק יניח את זה פה . ציטוט מלפני חודש
    "ג'טס – יתחברו הם יפתיעו העונה – העיפו את כל השחקנים ."
    אתמול הם נראו כמו קבוצה שיכולה לרוץ לפליאוף, הם רק צריכים להפסיק עם השטויות של העברות הבלתי מחויבות האלו.

    • אריאל גרייזס

      הג'טס לא ירוצו לפלייאוף, אפילו שהאיי אף סי חלש יחסית. הם אובראצ'יברים שמשחקים יותר ממה שהם שווים, נגד קבוצות די חלשות והם יחזרו לממוצע בקרוב. אין להם צוות אימון טוב במיוחד או איזה אפסייד שיסחוב אותם. הם כן משחקים קשה ולא עושים חיים קלים לאף אחד, שזה הרבה יותר טוב מאשר קליבלנד או הקולטס, למשל. בליגה הזאת זה לא מעט

    • ב"פ

      הג'טס לא יגיעו לשום פלייאוף. השאלה המעניינת היא- האם סוף סוף נראה את שבירת הקללה של הפלוטי. הבילז הם קבוצה די חלשה, אבל מי עומד מולם? אני יוצא מנקודת הנחה שפיטסבורג יזכו בבית, וגם יוסטון כנראה, אם ווטסון ימשיך להיות סביר. אז זה יהיה דנבר כנראה (כן, למרות השבוע) ומי עוד? בולטימור? ג'קסונוויל? הסיכויים נראים טובים. אבל האמת שיש לי הרבה אמון בקללה של הפלוטי והבילז ימצאו דרך לפקשש, למרות משחק ריצה מצויין, הגנה בסדר גמור, וצוות אימון למעלה מהממוצע

      • Maldini

        בוא לא נרד מהפסים ב"פ. צ'ארג'רס (פיליפ ואני עד הסוף המר), מיאמי, טנסי/אינדי (מי שתגרד ניצחון הלילה כשאם זו אינדי אז בהנחה שלאק חוזר תוך לא יותר משבועיים), בולטימור, לכולן יש סיכוי טוב יותר מבפאלו.

        הייתי מציין גם את אוקלנד אבל אם הם מפסידים ביום חמישי לאנדי ריד בית ספר לאימון פוטבול בע"מ (שעשה מדל ריו הביץ' הפרטית שלו בשנים האחרונות) העונה גמורה אז זה מסוכן מדי.

        • אריאל גרייזס

          גם לקליבלנד יש סיכוי יותר טוב מבפאלו, פשוט כי מדובר בבפאלו. אני לא מכיר עולם שבו בפאלו מגיעה לפלייאוף, מעולם לא ראיתי משחק פלייאוף כזה. אני לא יודע אם אני אצליח לחיות בעולם כזה

        • ב"פ

          מלדיני, עזוב אותך כבר מאוקלנד. אחרי יותר משליש עונה שבו הם שיחקו בקושי ממחצית אחת של פוטבול טוב, וזה היה גם לפני שהם הריצו את הק"ב שלהם לחזור מפציעה, הגיע הזמן להודות שטעינו לגביהם. לדעתי הם מסיימים עונה עם מאזן שלילי. אבל מה אני יודע.

          לבדיחה עם הצ'רג'רז ומיאמי אני לא אתייחס וטנסי בינתיים מאוד מאכזבת אותי (תליתי בהם הרבה תקוות) אבל הם הכוכבית היחידה שמבחינת פוטבול נטו יכולים להוות יריב. וויד פיליפס זכה בסופרבול עם דנבר, אז כבר הכל יכול להיות

          • Maldini

            הייתי עוזב את עצמי מאוקלנד (ותאמין לי שאני מת לעשות את זה, הצלחה של דל ריו לא עושה לי טוב לבריאות) אם לא הייתי יודע שאי אפשר להספיד בליגה הבינונית הזו ובמיוחד ב-AFC הזה QB כמו קאר עם ה-OL וחוליית הרסיברים שלו. אנדראצ'יבינג חולני כשמדובר בהם זה GIVEN ואת זה ידעתי שנראה עוד לפני תחילת העונה, אבל מודה שלא ברמות האלה.

            אתה מוזמן לא להתייחס לצ'ארג'רס אבל כשתתעורר ותיזכר שהם היו מרחק קיקר נורמלי מלשבת כרגע על מאזן 4-2 זה כבר יהיה מאוחר מדי ולא יישאר מקום על העגלה. כבר התגלתי לעובדה שריברס אנדרייטד היסטורי ופאנץ' ליין שאנשים מנסים לקבור כבר חמש שנים אבל אתה לא יכול למנות 5 QB's בריאים היום שתיקח לפניו.

            • אריאל גרייזס

              קוברים אותו כבר חמש שנים מסיבה מסוימת, אתה יודע.

            • Maldini

              בטח שאני יודע, העובדה שהוא גם לא מאמן וגם לא משחק הגנה וגם לא בועט וגם לא חוסם היא באמת בעייתית

            • אריאל גרייזס

              העובדה היא שארון רוג'רס מצליח לסחוב את הקבוצה שלו לפלייאוף שנה אחרי שנה למרות שגם אצלו שאר הדברים לא משובחים וגם הוא לא נהנה (אתה אומר, לא אני) מצוות אימון משובח במיוחד. אתה זה שמתעצבן כשמדברים על מספרים ולא על מה שרואים במגרש - אז ראיתי מספיק מריברס בשנים האחרונות כדי לדעת שאין לו יכולת מנהיגות בשיט וכן, הוא חלק מהסיבה שהקבוצה שלו נכשלת, למרות שבסופו של דבר הוא שם מספרים יפים.

            • Maldini

              כמו תמיד אצלך - החטא הכי גדול של QB's כמו ריברס, רומו ואנדרו לאק (מתגעגע לימים ששהסברת לי ש"מאזן החוץ שלו לא מספיק טוב") הוא שהם לא אארון רודג'רס. בניגוד אליו הם לא מצליחים לסחוב קבוצות עם צוות אימון מחריד (ברור שאני אמרתי ולא אתה, חס וחלילה שאתה או אוהד פאטס כלשהו תגידו) והגנה מזעזעת שנה אחר שנה לפלייאוף ולסופרבול אז בוא נקבור אותם עד שנמצא את אארון רודג'רס הבא בדראפט שכן יעשה את זה. ואז נחרבן גם עליו כי הוא לא זוכה ביותר מסופרבול אחד. אוי האירוניה.

              את תמצית הפרספשן של הקריירה של פיליפ ריברס אפשר היה ללמוד בעונה שעברה כשהקבוצה האומללה והלא מתפקדת סביבו דפקה 5 משחקים שבהם היא הובילה ב-5 דקות האחרונות של המשחק. המשחקים האלה שבהם ההגנה לא מצליחה להשיג עצירה אחת או כשמלווין גורדון עושה תוך שתי דקות פעמיים פאמבל בתוך ה-10 יארד ליין של סן דייגו, או כשהקיקרים מחטיאים צ'יפ שוטס והרסיברים מפילים טאצ'דאונס מהידיים.

              גם אני ראיתי את ריברס מספיק וכדי להגיע להבנה שהוא תותח ואחד ה-QB's הכי חסרי מזל בהיסטוריה לא צריך מספרים אלא זוג עיניים. "לא מנהיג", "בכיין", "חלק מזה שהקבוצה שלו נכשלת" (איזה חלק? זה שמחטיא פילד גול'ס או זה שלא מארגן יתרון של 4 פוזשנס אלא רק של 3 שההגנה לא מסוגלת לשמור עליו בחצי השני?), נראה לי ששכחת עוד איזו קלישאה בספר.

            • אלון3131

              בסוף. קבוצות תלויות בק"ב שלהם.

              מסביבו יש קו התקפה צוות אימון כלים התקפיים והגנה.

              אם יש לך אארון רוג'רס או בריידי או מאנינג, מספיק שיהיה לו מרכיב טוב אחד פלוס איזה 1-2 בינוניים סביבו כדי להגיע לסופרבול.

              אם יש לך איזה ביג בן, בריז, מאט ראין אנדרו לאק אתה צריך יותר חלקים שיהיה טובים, לפחות 2 טובים והשאר סבירים.

              וגם אם יש לך הכל טוב ומעלה כמו בקנזס, עדיין אתה צריך ק"ב שהוא מינימום אלכס סמית' כדי להיות קבוצות צמרת, שגם אלכס סמית' זה לא דבר שהוא מובן מאליו בליגה הזו.

              ריברס? הוא נופל איפשהו בדרג השני-שלישי של הק"ב. שהיה לו מאמן סביר, רץ אחורי כמו טומילנסון והגנה לא רע. הוא הגיע לגמר AFC. בשביל יותר מזה הוא פשוט צריך קבוצה יותר טובה ואי אפשר להפיל הפסדים עליו.

              כמו שאי אפשר לצפות מאנדרו לאק שהקולטס יגיעו לפלייאוף עם פאגנו מאמן, בלי קו התקפה ובלי הגנה. זה רק רוג'רס היה מצליח לעשות אולי.

            • אריאל גרייזס

              נו, אז אנחנו מסכימים . איפשהו בין דרג שני לשלישי. מאלדיני הופך אותו ליותר מזה. במדרגה מתחת לדרג של בריידי את רוג'רס - והוא לא שם.
              אני בהחלט מקבל שהוא לא אשם בהרבה מההפסדים שנה שעברה. ומה עם לפני שנתיים? ולפני שלוש? ולפני ארבע? בארבע השנים הראשונות שלו בתור פותח הוא הגיע בכל שנה לפלייאוף ומאז? פעם אחת מאז 2010. זאת הופכת פלייאוף אחת בשבע שנים. הזכרת פה את אנדרו לאק - עם כל החרא מסביבו הוא עדיין גרר את הקבוצה שלו לפלייאוף איזה פעמיים. ריברס הוא לא רוג'רס, אני מקבל את זה, אבל זאת ליגה של קוורטרבקים. אם אתה ברמה של הדרג השני של קוורטרבקים בליגה, אתה אמור להצליח למשוך את הקבוצה שלך קצת יותר. כן, הקבוצה שלו הפסידה כמה משחקים בצורה טפשית שנה שעברה. עדיין היא ניצחה אז רק חמישה משחקים. שנה לפני? ארבעה משחקים. ולריברס אין שום אחריות לזה?
              וזה לא שלא ראיתי אותו משחק. אנחנו יודעים בדיוק מי הוא. אפשר לקרוא לזה קלישאות או מה שתרצה, האיש לא מנהיג והאיש לא משפר את הקבוצה שלו והופך אותה לטובה יותר.

  • אלון3131

    והינה, עוד קריסת רבע אחרון מבית היותר של פאגנו אחרי יתרון דו ספרתי.

    מילא הקולטס היו ב0-5 אז עונה גמורה ושיהיה. אבל בבית המביך הזה עוד יש סיכוי לפלייאוף, שיפטרו אותו כבר. כל מתאם עדיף עליו.

    • אריאל גרייזס

      זה הכל השופטים של הפטס, תאמין לי

      • יובל

        צחוק צחוק, אבל בלי עזרת השופטים הייתם באותו מאזן כמו שלנו.
        כן-כן, בליצ'ק הגאון, ובריידי "העז" שאין אף אחד מלבדו,
        היו באותו מאזן כמו ה-ת'רד סטרינגר שלהם מלפני שנה וצ'אק פגע-רע-נו.

        • Maldini

          אגב ה-3rd stringer שלהם, אם על גארפולו אחרי תצוגה וחצי פושרת זה נשמע לגיטימי לדחוף לחצי ליגה תמורת 2 בחירות סיבוב ראשון (הדיבור שהיה סביבו באוף סיזן ועדיין ישנו הוא אחת ההזיות הכי גדולות שאי פעם נתקלתי בהן בליגה המאוד הזויה הזאת) אני חושב שבלארד יכול בשקט להוציא על בריסט לפחות 9 בחירות סיבוב ראשון לאור היכולת שהוא מראה מתחילת העונה

          נראה כמו אחד השודים הגדולים של השנים האחרונות שאף אחד כמובן לא ידבר עליו כי לא נעים להגיד שבליצ'ק יצא ליצן, אבל זה נראה המצב כרגע*.

          * אולי אחרי ה-9 תפיסות ל-175 יארד של דורסט בסופרבול זה ייראה אחרת

          • אלון3131

            צחוק צחוק אבל בריסט טוב בהרבה מכמה מהליצנים שמסתובבים בליגה.
            הוא גבוה חזק מהיר אחראי, יש לו בעיה חמורה ברד זון שאם הוא ישפר הוא יכול להיות פותח דיי לגיטימי בליגה.

            מצד שני, כרגע פראייר מי שיתן עליו בחירת סיבוב ראשון.

          • יובל

            אני בהחלט בונה על זה. לא תזיק לנו עוד בחירת דראפט גבוהה.

            לגבי ביליצ'ק - אני עדיין בהלם מהעובדה שדווקא נ"א, מכל הקבוצות בעולם, הסכימו לעשות לנו את הטובה הענקית ולקחת את שני האפסים המוחלטים העונים לשם דוויין אלן ופיליפ דורסט .

            לגבי אלן, חשבתי שאחרי ההצגה שלו בשנה שעברה נגד הג'טס במאנדיי-נייט ( 3 טאצ'דאונס ) שבגללה לדעתי נ"א לקחו אותו מלכתחילה, הם יתנו לו לראות מגרש הפעם אבל הוא עלה רק ל-6 סנאפס . כנראה שהוא התעייף מלשוטט במגרש אחרי שעלה ל-50 סנאפס נגד טמפה ביום חמישי שעבר.

          • אריאל גרייזס

            בליצ'ק עשה השנה הרבה מאוד מהלכים רעים בפגרה. גם הטייט אנד שהוא הביא מאינדי נראה רע מאוד. למעט קוקס - שעליו הוא שילם פרימיום - אין מהלך אחד של הפטס בפגרה שנראה טוב כרגע. גילמור לא מביא תפוקה של המחיר שהוא מקבל, בורקהד פצוע כמעט כל הזמן, גילסלי בסדר, לא יותר. זרוק אבן בליגה ותקבל את התמורה שהוא נותן (לדעתי היית מקבל לא פחות וכנראה יותר מבלאונט, שמקבל פחות).
            אבל איך בליצ'ק הדגיש במסיבת עיתונאים שלו השבוע - אנחנו בשבוע שישי, העונה רק מתגבשת

    • יובל

      אחרי שעלינו ל-19:9 ידעתי שנפסיד, השאלה היתה רק כמה ואיך.

      המאזן שלנו ברבע הרביעי + הארכה של ששת המשחקים האחרונים הוא 25:88, כמובן שהפסדנו בכל ששת הרבעים הנ"ל. זה המאזן הכי גרוע בתולדות הליגה, לא רק בעידן הסופרבול אלא בכלל.

      מקווה שנפסיד גם בשבוע הבא ( קל זה לא יהיה כשמולנו נמצא בלייק בורטלס ופורנט לא ב-100 אחוז בגלל פציעה ) ופגאנו יילך הביתה סופסוף.

      • מעיין אוהד מכבי

        פגאנו הוא רק סימפטום. ה-GM החדש שלכם עשה כמה מהלכים לא רעים בכלל (והוא גם תקוע עם חוזים גרועים שירש מקודמו) אבל זה מתחיל ונגמר מניהול.

        כל המערכת צריכה להתגייס כדי לשמור על לאק בריא. יש ללאק נשקים (הילטון, מונקריף ודויל), הוא צריך הגנה מאופנסיב ליין ומשחק ריצה מתפקד.
        אחרי זה, לדאוג להגנה (הוקר היה גניבה בדראפט, הליינבקרס וגם קצת הנקינס היו החתמות טובות בפרי אייג'נסי, לכל הפחות בזמן אמת). זה לא רק החתמות אלא גם לבנות מערכת שתוציא את המקסימום משחקנים ותשמור אותם בריאים. למשל, פטריק רובינסון הוא קורנר די מוגבל אבל כששמים אותו בסלוט מקבלים תפוקה.

        • יובל

          אחת הבחירות הראשונות שלנו בדראפט השנה תהייה אופנסיב ליינמן ( מייוורט' מסיים חוזה רוקי ולא ימשיך, מאוד מאכזב עם הפציעות והיכולת שלו גם לפניה ).
          קסטונזו נותן דווקא עונה סבירה, אחרי עונה מחרידה בשנה שעברה, קלי היה פצוע עד עכשיו. שאר האופנסיב ליין שלנו הוא בררה עם כל מיני יצורים כמו לרייבן קלארק. חייבים חיזוק שם.

          לגבי משחק ריצה יש לנו את מארלון מאק שבחרנו בדראפט, אבל יש לנו מאמן טיפש שנותן לו רק 2 קאריס במשחק אז זה לא משנה גם אם היה לנו את בארי סנדרס.

          פטריק רובינסון כבר באיגלס, לא אצלנו. הוא היה רע מאוד וגם פצוע רוב הזמן. ברוך שפטרנו מעוד החתמה גרועה של גריגסון.

          לדעתי ברגע שיחליפו את הפגע-רע ולאק יחזור בריא דברים יסתדרו.

  • 7even

    אני נהנה מהרמה בליגה השנה.
    המון ריצות, המון הגנות, ועדיין המון מהלכים מרהיבים.
    לוידע מה אתם רוצים.

    לגבי רוג'רס - סקיפ בייליס טען באנדיספיוטד, שצריך להגן על ק"ב גם כשהוא יוצא מהפוקט אחורה (קדימה זו כבר בעייה שלו).
    וואלה...לוידע. נשמע כמו 50-50.
    מה שבטוח בלי רוג'רס, כמו שהוא טען (והוא לא מחביביו)...אין מה לצפות במשחק של הפאקרס. אני די מסכים איתו. אפילו מאד מסכים איתו.

    ומיאמי - תענוג:)

  • צחי

    ובינתיים בחמישי בלילה, זה לא נגמר עד שזה נגמר (וגם אז משחקים עוד שני פוזשנים).

Comments are closed.