דה ברוינה

בדקה ה-80, אחרי שכבש את שער הנצחון, הוא מחלץ כדור מראביו המותש, בדיוק כפי שמוריניו לא האמין שיעשה, ושולח אותו קדימה באלגנטיות לעבר דויד סילבה. ואז יוצא לתשואות הקהל ויושב בחוץ עם קרח על הברכיים.

היה מפגש כפול מוזר בין פ.ס.ז׳ לסיטי. דו קרב של טעויות במשחק הראשון, עם שערים מגוחכים ו-2:2 שמשאיר הכל לגומלין. אני לא חושב שהרבה ציפו שסיטי לא תספוג בבית מול הצרפטיקוס העשירים, שעלו במערך מוזר, ופתאום לא נראו כאילו הגביע הזה כל-כך חשוב להם. אולי הנצחון השנתי על צ׳לסי הספיק להם.

המשחק התחיל עם 72 אחוז אחזקת כדור לפאריז, יאיא טורה על הספסל, קבאני נראה כאילו הוא פתאום בעניינים. האם בלאן שינה את השיטה רק כדי לתת לקבאני לשחק? אבל הפריזאים התעייפו משמעותית עוד לפני ההפסקה, וזה מעלה שאלות לגבי האופן שבו הם שולטים בליגה והאם זה לא מקשה על ההתמודדות באירופה.

דה ברויינה נמכר בין היתר כי מוריניו לא האמין שהוא מסוגל לחזור אחורה (tracking back). מאותה סיבה פחות או יותר גם מאטה הלך. בקיץ שבו חזר מהשאלה, באמת היו לצ׳לסי 6-7 קשרים התקפיים, ועוד 2-3 על הכוונת, ומוריניו הכריז שהוא הולך על אוסקר בתור מס׳ 10 שלו. בינתיים מתוך אוסף השחקנים הזה הוכיח את עצמו לאורך זמן רק וויליאן. אוסקר מדשדש, שורלה כבר בחזרה בגרמניה, אופציית הרכישה של מוזס כנראה לא תמומש ע״י ווסטהאם, מאטה סוג של מתאקלם סדרתי ביונייטד אבל לא מתאים לשיטה שאין, רמירז כבר בסין, בניון בחיפה, סלאח וקוואדראדו שהגיעו מאז מככבים אבל בסרייה א׳, והזאר(ד)? לא יודע מה קורה איתו. אולי עם הראש בפ.ס.ז או במדריד.

אבל אנחנו עם דה ברויינה. בדקה ה-80, אחרי שכבש את שער הנצחון, הוא מחלץ כדור מראביו המותש, בדיוק כפי שמוריניו לא האמין שיעשה, ושולח אותו קדימה באלגנטיות לעבר דויד סילבה. ואז יוצא לתשואות הקהל ויושב בחוץ עם קרח על הברכיים. הברכיים אלה עוד יהיו משמעותיות בהמשך הדרך. אם יימנע מפציעות, או שיגיע לשלב שאליו רובן הגיע לקראת גיל 30, שבו הוא כבר מעבר לכל זה – עוד מצפים לו רגעים יפים.

אני מודה שאני לא האמנתי בו בעצמי יותר מדי. לא הבנתי איך דווקא הג׳ינג׳י החביב יצליח להתעלות בתוך המערכת של מוריניו.

 

 

הניצחון על סטוק
טומי טיילור

134 Comments

טל 12 12 באפריל 2016

כמו כן משחק טוב מאד לאנגלי של סיטי – ג'ו הארט.

matipool 13 באפריל 2016

נכון .
כל פעם שעולות בי תהיות אם הוא אכן מספיק טוב לקבוצה כמו סיטי עם כל הכסף והציפיות שם , הוא דואג להעלים אותן .
אחד הטובים שיש באחד על אחד והוא מגיע לפעמים לכדורים שאין הרבה שוערים שיכולים להגיע אליהם . מצד שני – סובל קצת מחוסר יציבות ( וגם מהגנה לא מספיק טובה לצערו ) .

אריאל גרייזס 13 באפריל 2016

ג'ו הארט שוער מעולה ומה שמעניין זה שהוא צומח בתקופה שבה אין בכלל שוערים אנגליים. אם אני זוכר נכון, במשחק האחרון של אנגליה, שבו הוא לא שיחק, השוער המחליף היה בכלל מהליגה השניה. אם הוא לא היה קיים (או חלילה פצוע ביורו) לאנגליה יש בעיה אמיתית בין הקירות

ניק 13 באפריל 2016

והוא גם שחקן בית ואנגלי… לא משהוא שקיים בסיטי

טל המנצ'סטרי 13 באפריל 2016

ג'ו הארט לא שחקן בית של סיטי.

חז 13 באפריל 2016

ממתי הוא שחקן בית?!

ניק 13 באפריל 2016

צודקים, הוא הגיע בגיל 19.. אבל עדיין, בשבילהם זה הדבר הכי קרוב לשחקן בית שיש להם.. והאנגלי היחיד בהרכב

כחול 13 באפריל 2016

זה ממש לא נכון אריאל.
העונה יש לא רק שוער מחליף אחד ראוי, אלא שניים.
המחליף הראשון הוא עקרונית באטלנד של סטוק שחווה עונת פריצה מרשימה מאד אחרי שבגוביץ׳ נמכר לצ׳לסי ונחשב ל׳עתיד׳ של אנגליה בין הקורות (לא שהארט כזה זקן).
השני הוא הוא פוסטר/פורסטר (תמיד מתבלבל בינהם). שוערה של סוטון שאם אני זוכר נכון שבר שיא העונה בדקות ללא ספיגה למועדון והוא שוער מעולה.

אריאל גרייזס 13 באפריל 2016

השניים האלו מזכירים לי את כל השוערים שהיו לאנגליה כשדיוויד סימן לא עמד בשער ב-20 שנה האחרונות. לא שוערים באמת יציבים שאפשר לסמוך עליהם עם ניסיון בינלאומי או אפילו אירופאי בכלל.

דונטה פישטה קונטרה ונטה 13 באפריל 2016

פורסטר

ניק 13 באפריל 2016

אגב יש שמועות שמר כדורגל רוצה למכור אותו ברגע שיכנס לתפקיד

matipool 13 באפריל 2016

http://sports.walla.co.il/item/2952540
הנה מה שמיכאל יוכין חושב על הארט ודה ברוינה ( ועוד כמה ) .

טל המנצ'סטרי 13 באפריל 2016

אחרי דה חאה, באטלנד הוא השוער הכי מרשים העונה באנגליה ועוד יותר כשמדובר בשוער צעיר.
גם פורסטר שוער מתקדם ביותר, הם פשוט לא נהנים מתקשורת גדולה או מפרגנת אז יש כאלה שמפספסים אותם ואת היכולות שלהם.

מאנו 13 באפריל 2016

באטלנד הכי מרשים. צ'ך, קורטוואה ולוריס סתם שוערים טובים.

כחול 13 באפריל 2016

בדיוק. שוערים מעולים, פשוט בלי מערך יחסי ציבור. (אהמ קורטווה)

מאנו 13 באפריל 2016

קורטוואה היה אדיר באתלטיקו, בצ'לסי נחלש, ועדיין הוא הרבה יותר טוב מבאטלנד. די עם גניבת הדעת.

גיללתר 13 באפריל 2016

באטלנד ירד פצוע באמצע המשחק האחרון של הנבחרת

אמיתי 12 באפריל 2016

אכן משחקים מוזרים משהו..שני דברים:
הרבה קבוצות ששולטות בכדור פשוט לא יודעות לממש את השליטה
למצבים. ויותר גרוע הן לעיתים מאפשרות יותר מצבים ומצבים יותר מסוכנים.
דה ברואיינה פשוט משחק ככ חכם מעבר לשנותיו..מבין דינמיקות מוסר למקומות
הנכונים, תענוג לראות אותו אפילו עם החולצה של השיטי.
בלי קומפני ובלי טורה..היה פה איזה דיון על ההשוואה בינם ליונייטד ומי יותר מאכזבת..
נראה לי שנכון לכרגע הם הפתיעו גם את עצמם.

edgecator 12 באפריל 2016

לא יודע מה היה מצב הכשירות של טורה אבל ההחלטה של פלגריני להשאיר אותו על הספסל הייתה מצוינת. מעניין לראות אם זה ימשיך גם לשלב הבא, אני בספק.
דה ברויינה, עם כל הסבל שעוד בוודאי יגרום לי, פשוט נהדר. אם כי צריך לומר שההחלטה של מוריניו לשחרר אותו, שהיום נראית מטופשת במיוחד, לא הייתה מופרכת מדי באותה נקודת זמן. נראה היה כמו שחקן מבטיח אבל כמות ההבטחות הלא ממומשות בכדורגל העולמי היום באמת חריגה.

ק. 12 באפריל 2016

שחקן נהדר.
אכזבה מפסז'. קבוצה הרבה ותר חזקה ומאוזנת מהסיטי שפשוט קרסה (היום לא ראיתי ). אמנם היו בלי השחקנים הטובים והמשמעותיים בקישור אבל מצד שני היו צריכים לנצל יותר את העובדה שדוד לואיז לא שיחק

דורפן 13 באפריל 2016

השחקן הכי אנדרייטד באירופה

אריק 13 באפריל 2016

מנסה לחשוב על הקריטריונים לפיהם הגעת להצהרה הזאת.
הרצתי אלגוריתם מורכב ומצאתי מדד אחד לפיה הוא בין השישה "הכי באירופה"
החמישה האחרים הם רונאלדו, בייל, סוארז, ניימאר ודי מאריה.
מה שכן בקיץ האחרון הוא היה אכן הכי אנדרייטד בכדורגל העולמי.

בני תבורי 13 באפריל 2016

אריק,
למה לא תעלה את טענותיך בפני מוריניו שזרק אותו מצ'לסי לטובת אוסקר?

אריק 13 באפריל 2016

מוריניו עשה סדר בצלסי. מכר הרבה… ולקח אליפות.
לא חושב שמישהו מצטער על לואיז או מאטה למשל.
לא מבין מה הקשר בין לא התאים למוריניו לאנדרייטד

אריאל גרייזס 13 באפריל 2016

ברור שיש הרבה שמצטערים על מאטה. רובם המוחלט אוהדי יונייטד

ניק 13 באפריל 2016

בהחלט!
אבל אני עדיין חושב שהמכירה של לואיז ב50 מיליון זאת פיסת העסקים הכי טובה בהיסטוריה.

אלון 13 באפריל 2016

המכירה של טורס יותר

אריאל גרייזס 13 באפריל 2016

מתקזזות..

ניק 13 באפריל 2016

של טורס אולי בדיעבד.. לואיס לא היה שווה גם 20 מיליון ביום המכירה… טורס למרות שהיה בכושר ירוד בזמן המכירה עדיין היה אחד החלוצים הטובים בעולם בשנים שלפני.

בני תבורי 13 באפריל 2016

מוריניו מכר אותו כי לא האמין ביכולתו ובמשך שנים הוא בילה בהשאלות אצל האריות של אירופה כמו גנק, ורדר ברמן ואחר כך וולפסבורג. אחרי יחסית הרבה שנים של נדודים הוא מראה את מה שתמיד היה לו ומוריניו לא ראה. זה אנדרייטד. ואני בהחלט מבין שאתה לא מגן עליו אלא על מוריניו.

אריק 13 באפריל 2016

על כל דה ברוינה יש 20 קאקוטות ופיאזונים ומרקו מרין ושורלה
אתם השתמשתם בביטוי אנדרייטד לשחקן שהעברתו היתה הכי יקרה בקיץ והשישית בכל הזמנים (!!)
שוב, לא מבין מה מוריניו קשור לפה.

אביאל 13 באפריל 2016

בני – זה קצת יותר מורכב, מוריניו דווקא דיבר עליו הרבה בקדם העונה ובמשחקים הראשונים ודווקא תלה בו דיי הרבה תקוות. הוא פשוט לא סיפק את הסחורה ויותר מזה, כמו אצל לוקקאו, היה לו הרבה אגו ואצל מוריניו (אגב, אצל כל מאמן רציני, פרגסון או גווראדיולה לדוגמא, שלא נדבר על קרויף או קאפלו) אין מקום לאגו. מוריניו ביקש ממנו להשתפר באספקטים מסוימים והוא פשוט סירב, הוא ביקש גם מהאזרד, האזרד הקשיב וזכה בשחקן השנה.
עוד נקודה בהקשר, לצ׳לסי היו באותה עונה שישה קשרים מצוינים על שלוש עמדות – האזרד, אוסקר, ווילאן, מאטה, דה ברוינה ושורלה – שלושת הראשונים קיבלו צ׳אנס ובאותה עונה סיפקו אותה, מאטה ודה ברוינה איכזבו ונמכרו בינואר (בסכומים גבוהים משמעותית ביחס למחיר שקנו אותם אגב), שורלה קיבל צ׳אנס עוד עונה, לא השתלב ונמכר בדיוק שנה אחריהם. בהמשך הגיעו גם קוודארדו ופדרו וגם סאלח היה שם איפשהו, ככה שכנראה הבעיה יותר מהותית.

אמוץ כהן-פז 13 באפריל 2016

משחקי 6:0 נגד טרואה וריימס (ודיז׳ון בעונה הבאה) זו הכנה רעה לשלבי ההכרעה בצ׳מפיונס.

מאנו 13 באפריל 2016

יותר הפסד של פריז מאשר ניצחון של סיטי. נכון שכל שלישיית הקישור הייתה חסרה היום, ועדיין אתה מצפה לקצת יותר. במיוחד מהמשחק הראשון.

איציק 13 באפריל 2016

משחק מת, חסר מעוף של פ.ס.ז'. כשהמת הראשי הוא מי שציפו ממנו להכי הרבה, איברהימוביץ' אחד. פשוט אכזבה.

אמיתי 13 באפריל 2016

צמע הוא לא קיבל כדורים באזורים שלו…לדעתי באול אין אול
זה הפסד של מאמן. אף אחד לא התעלה בפריז גם די מריה
כי טקטית הם פשוט עלו רע. ובהחלט חסר להם "לב"

אמוץ כהן-פז 13 באפריל 2016

שוב פעם די מאריה זה ׳אשמת המאמן׳?

אמיתי 13 באפריל 2016

ניסיתי להגיד שאם כולם בינוניים אז כנראה יש סיבה גדולה יותר. לדעתי העיקרית
היא המאמן שעלה במערך לא טוב. אין לי מושג מה קאבני עשה על המיגרש אתמול..
די מריה דווקא יודע להתעלות במשחקים חשובים. אתמול לא עשה כלום כמעט,
ככה שזלאטן לא לבד פה. הוא עוד ממש ניסה ובא אחורה לקבל כדורים

אמוץ כהן-פז 13 באפריל 2016

לוראן בלאן מסכים אתך… ריפרפתי בל׳אקיפ הבוקר, הוא לוקח אחריות מלאה.
די מאריה של יונייטד ופסז לא מצדיק את הציפיות.

אמיתי 13 באפריל 2016

כל הקבוצה לא. לקחו אליפות בכריסמס. זה המפעל היחידי שלהם

אריאל גרייזס 13 באפריל 2016

שימו לב שהצניחה של הסיטי התחילה ברגע שדה ברוינה נפצע ובשבועות האחרונים היא חזרה לעצמה ברגע שהוא חזר. זה לא מקרי לדעתי.
ומהשחקנים שצ'לסי החליטה שלא מתאימים לה – שורלה, דה ברוינה, סאלח, לוקאקו, פליפה לואיז, קווארדדו, מאטה ובטח שכחתי עוד כמה – אפשר היה לבנות קבוצה שתיקח את הפריימרליג

איציק 13 באפריל 2016

ואם תוסיף גם את המאמנים שהיא החליטה שלא מתאימים לה, אז תקבל גם צוות אימון לא רע בכלל.

גל ד 13 באפריל 2016

אפשר להתפשר על הרופאה שהם ויתרו עליה?

rochu 14 באפריל 2016

זה כולל את גרנט?

גור אילני 13 באפריל 2016

רק שמהרשימה שציינת אפשר לבנות בעיקר קבוצה של קשרים התקפיים. היוצא מן הכלל, לוקאקו, היה השחקן שהכי ציפיתי והתרגשתי לראות בעונת 2013/14 שבתחילתה נמכר, וגם אני התאמצתי למצוא את ההגיון במכירה שלו.

אריאל גרייזס 13 באפריל 2016

גם פליפה לואיז לא קשר התקפי. מה לעשות, לא מכרתם 11 שחקנים. אתה רוצה, תוסיף לרשימה גם את דוד לואיז ויש לך גם בלם (טוב, בערך. עדיף לתפקד אותו בתור קשר אחורי לדעתי)

אמיתי 13 באפריל 2016

וצ׳ך…

גור אילני 13 באפריל 2016

צ'יפס, אתה חייב לי קולה

גור אילני 13 באפריל 2016

ואת צ'ך אז יש גם שוער

מיקו גוטליב אהלן סבבה 13 באפריל 2016

אם אתה רוצה לקחת אליפות אז עדיף שלא תכניס אותו בהרכב הזה.

רומן 13 באפריל 2016

ואני רק שואל איפה תוהה בדרכים שקשקש פה בכל הזדמנות על כמה פסז' קבוצה יותר איכותית וטובה מכל קבוצות הפרמייר ליג.
הצגת תכלית של קבוצה מקום 4 הפרמייר ליג.

אריק 13 באפריל 2016

כן אהה.
תאר לעצמך מה לסטר וספרס היו עושות…

matipool 13 באפריל 2016

דרינקווטר היה חוגג על הקישור של פ.ס.ז' .. שלא לדבר על ורדי (-:
לסטר הולכת לטחון את אירופה !

רומן 13 באפריל 2016

מהפה שלך לאלוהים.
אני רואה משחקים של לסטר בתשוקה של ילד בן 11.
ימי ראשון אני מקליט וסוגר את כל המדיות.
הלוואי והסגל הזה ישאר שנה הבאה ואני אזכה לראות אותם רומסים את הגמדים המאוסים.

רומן 13 באפריל 2016

אני לא מכיר קשר חוץ מפירלו שיכול לתת את הכדור כמו שדרינקווטר נתן מול סנדרלנד

דורפן 13 באפריל 2016

אם לסטר תהיה אלופה היא תהיה ראש בית, ואז היא יכולה לעבור, ואז זה שיטת גביע… גביע האלופות כבר היה שלוש פעמים במידלנדס :-)

מאנו 13 באפריל 2016

כמובן. ברצלונה תחטוף שישיה שנה הבאה מלסטר.

רומן 14 באפריל 2016

1-0 מספיק

איציק 13 באפריל 2016

מידיעת המקום בו למדת, אתה אמור לדעת שמשחק אחד לא מהווה סטטיסטיקה מספקת. זה לא אומר שאתה טועה, זה רק אומר שאתה לא בהכרח צודק, והוא לא בהכרח טועה.

רומן 13 באפריל 2016

הוא תוהה

רומן 13 באפריל 2016

עזוב אותך סטטיסטיקה, לא מבין בזה.
יש בפנים ויש בחוץ, ופסז' בחוץ.
אגב, היה חייב להיות אדום לשוער שלהם לפי החוק היבש, מול ברסה זה אדום בלי שאלות.

איציק 13 באפריל 2016

דוקא היה הסבר מנומק לפי החוקה למה צהוב זה בסדר. אז כנראה לא הכל שחור ואדום.

איציק 13 באפריל 2016

נ.ב.: כיוון שאתה מבין בשקרים לבנים אז זה מספיק :-)

ניק 13 באפריל 2016

לא שמעת שהאקדמיה לא מכינה לחיים האמייתים?

עם הרכב מלא רוב הסיכויים שפסג הייתה עוברת…

אמיתי 13 באפריל 2016

המחליפים שלהם לא היו נגרים.. טיאגו מוטה פסטורה.. הם די בסדר לא?

ניק 13 באפריל 2016

הם בסדר גמור.. אבל מוטה הוא לא מטיודי ופסטורה הוא לא וראטי… אפילו לא קרוב..

אמיתי 13 באפריל 2016

הגזמת. פסטורה לא רע בכלל והוא מוסר מצויין. קצת רל

edgecator 13 באפריל 2016

פסטורה שחקן בסדר גמור (בטח לא הכוכב שעשו ממנו לפני כמה שנים), אבל הוא לא תחליף פשוט כי הוא שחקן מסוג אחר. וראטי ומטווידי מאוד משמעותיים לשיטה של פסז', בלי מוטה זה כבר בכלל בעייתי.

אביאל 13 באפריל 2016

מוטה-וארטי-מטודי זו השלישיה הפותחת של פריז שכולם בריאים. פסטורה וראביו הם מחליפים.

אמיתי 13 באפריל 2016

השורה התחתונה היא שההעידרות של טורה והתלות של השיטי בו מאזנת את זה. ופה נכנס המאמן ומוצא פיתרונות.
בלאן לא מצא. פלגריני מצא גם מצא

edgecator 13 באפריל 2016

ההיעדרות של טורה, שבכלל לא בטוח עד כמה היא היעדרות להבדיל מהחלטה של המאמן, רק הועילה לסיטי. בור במרכז המגרש שאין שום סיבה להרכיב במקום פרננדו או פרננדיניו במשחק שבו חשוב קודם כל לא להפסיד, ואין שום סיבה להרכיב במקום דה ברויינה בשום משחק בכלל.

edgecator 13 באפריל 2016

וגם אם תטען שההרכב של סיטי, ספציפית עבור אתמול, יכול היה להיות טוב יותר עם טורה (מה שבעיניי לא נכון כאמור), ההבדל אל מול פסז' עם השלישייה הפותחת הרגילה במרכז המגרש עצום.

אמיתי 13 באפריל 2016

לא ככ מסכים…שוב בדיעבד יצא טוב אבל אני מאמין שרוב
האנשים רואים בטורה ובקומפני את עמוד השידרה של השיטי.
פרננדו ופרננדיניו הם אכן פועלים שחורים שטובים למישחק
כזה אבל אם טורה היה 100% אני מאמין שהוא היה פותח.
בטח בהינתן שלפריז חסרים שחקנים שם.
אגב חוץ מדה ברואיינה מקדימה כמעט לאף שחקן של השיטי לא
היה מישחק מזהיר. אגוארו חוץ מהפנדל היה סופר אגואיסט
וסילבה נעלם. נאבס שחקן מעולה לאגף שנילחם חוץ מזה זה
היה ניצחון טאקטי.

אביאל 13 באפריל 2016

אמיתי – מסכים בכללי, האמת שראיתי את המשחק של ריאל אז אני לא יודע איך כל אחד תפקד, אבל על פניו, חסרון של שלושת הקשרים הרגילים שלך הוא בעייתי מאוד.

אמיתי 13 באפריל 2016

אני חושב שעם כל ההישג היפה שלהם רק דה ברואיינה והארט
שיחקו באמת יוצא דופן. בלי להמעיט מהאחרים. ואגב לא היה מישחק
טוב בסהכ..הרבה איבודי כדור סתמיים של שני הצדדים

ק. 13 באפריל 2016

וראטי ומטוידי לפסז' = בוסקטס ורקאטיץ' לבארסה = קרוס ומודריץ' לריאל.
חסרון של אחד מכל צמד או שניהם משמעותי מול קבוצה באותה רמה או קצת פחות.

no propaganda 13 באפריל 2016

1+

רומן 13 באפריל 2016

ואם לסבתא היו גלגלים..
סיטי חסרה את קומפני..
ואםסמיר נאסרי היה בכושר..

ניק 13 באפריל 2016

סאמיר נאסרי היה בכושר אולי חצי שנה בכל הקריירה שלו.
שחקן נוראי שגם אם היה קשיר לא היה מדגדג את ההרכב במשחק כזה.

מאנו 13 באפריל 2016

הקשקשן הוא אתה. פסז' עולה על סיטי ועל כל קבוצה אחרת מהפרמיירליג, בטח מבחינת סגל שחקנים, וגם מבחינת יכולת. הם עדיין טובים יותר מסיטי, פשוט לא שיחקו חכם, ושילמו על מספר טעויות של בלאן וגם פציעות.

רומן 14 באפריל 2016

ביי ביי פסז, ביי ביי ברצלונה.

אריאל גרייזס 13 באפריל 2016

ונראה לי שאפשר גם להפסיק עם האגדות על זה שהעזיבה של פלגריני בקיץ היא זאת שהרגה כביכול לסיטי את העונה. אנחנו אוהבים למצוא צידוקים מנטאליים בכל דבר – אם סיטי היתה רצה לאליפות הרי שהיו אומרים ההיפך, שבגלל שהודיעו שהוא עוזב אז השחקנים עושים הכל כדי לתת לו מתנת פרידה. בסוף, סיטי היא קבוצה עם הגנה מאוד בעייתית, שתלויה מאוד ביה יה טורה מזדקן, שנפצע לה השחקן כנראה הכי טוב שלה (דה ברויינה) ושאגווארו נכנס לתקופה קצת פחות טובה – אז בדיוק כמו ארסנל, שלה לא עוזב אף מאמן, היא ירדה בכושר ולא הצליחה בליגה. והנה, היא מצליחה באירופה יפה מאוד.

בני תבורי 13 באפריל 2016

ושסטרלינג…

red sox 13 באפריל 2016

ראביו הוא בעיני ההבדל הגדול בין המשחקים. בפ בפריז הוא היה מספר אחד במגרש, הגנתית והתקפית. אתמול (בלי מטווידי ואחר כך גם בלי מוטה) הוא פשוט לא תפקד.
משחק טקטי והגנתי מושלם של סיטי. ואיפה שהיו חורים הארט השרברב סתם אותם. נתראה ביורו…

ניק 13 באפריל 2016

ראביו הולך להיות כוכב. שחקן נהדר.

נועם 13 באפריל 2016

שחקן ענק.
ראיתי אותו במדי בלגיה במשחקה האחרון בישראל, בטדי.
התרגשתי מכל נגיעה שלו. אין לי הרבה רזומה של משחקים באירופה, אך הכישרון הכי גדול שיצא לי לראות לייב, מאז העונה הראשונה של גאבור מרטון בישראל .

dor 13 באפריל 2016

כל פעם שאני שומע את השם הזה אני חושב רק על דבר אחד:
https://www.youtube.com/watch?v=nlMdblrJbp0

אריאל גרייזס 13 באפריל 2016

ישבתי ממש קרוב אליו (שורה ראשונה) מחצית שלמה באותו משחק והוא נראה כמו ילדון מתבגר בתיכון אבל יש לו פשוט קסם ברגל

גל ד 13 באפריל 2016

סליחה על האוף טופיק, אבל זה קורה הרבה ששחקן בחומה יוצר בכוונה חור שדרכו הכדור ייכנס? אני לא רוצה להישמע כמו טוקבקיסט בוואלה, אבל הדבר הזה נראה ממש רע.

karim the dream 13 באפריל 2016

הוא שחקן טוב מאוד, ואני מודה שגם אני לא ראיתי בו את השחקן הזה. הוא אולי גם יוביל את בלגיה לטורניר אדיר בקיץ..

סיטי יכולה לנצח את ריאל, אבל הסיכויים עדיין נוטים להיות נגדם, מול באיירן זה יכול להיות צמוד (מפגשי שלב הבתים בינהם, למרות שזו אינדיקציה לא ממש טובה היו צמודים אם אני זוכר טוב) ומול בארסה זה יהיה קשה מדי. האמת, יהיה גם מאוד מעניין מפגש בינם לבין אתלטיקו, קבוצה בסגנון שאני חושב שה"אנגלים" דווקא יהיו עדיפים .

על פריז הימרתי בתחילת שנה, אבל היא משחקת גרוע משנה שעברה. הכימיה שם לא עובדת עד הסוף, וכן אני מודע לבעיית הפציעות וההשעיות הקשה שעברה עליה. כנראה הליגה המקומית פוגעת בה מאוד, ולא מכינה אותה לאיכות ולתחרות שמצפה לה בשלבי נוקאאוט בצ'מפיונס. אולי שנה הבאה, בלי זלאטן, שכמו אלילו רונאלדו פנומנו יסתפק בלי זכייה בגביע אירופה.

אמיתי 13 באפריל 2016

גם אני משום מה הימרתי עליהם. וחשבתי שחוסר התחרות תפגע בהם.. אבל משהו שם לא עובד באופן כללי לאחרונה

אריק 13 באפריל 2016

אולי הקטארים צריכים לקנות עןד קבוצות בצרפת. נגיד לכל אח קבוצה. ואז תהיה תחרות.

גדי 13 באפריל 2016

בביקורו בישראל הוא הודה למי שהיה המנטור הראשון שלו כאשר עלה לבוגרים בגנק.

אריאל גרייזס 13 באפריל 2016

ברדה?

גדי 13 באפריל 2016

לחלוטין. העלה תמונה שלהם באינסטגרם עם ההסבר עד כמה אליניב היה משמעותי עבורו. תמיד עובד, לא עושה הנחות לעצמו ותמיד מושיט יד ללא התנשאות.

בני תבורי 13 באפריל 2016

המכירה ההגיונית היחידה, מקצועית ובוודאי כלכלית של צ'לסי הייתה לואיז.

כחול 13 באפריל 2016

לאור היכולת של מאטה באותה התקופה והיום, והמחיר שקיבלו עבורו(והעודף המשוגע בעמדה הזאת באותה תקופה), הוא היה מכירה מצוינת.
אין מה לעשות, אף אחד לא רואה עתידות. כמו שראו ששווה למכור את מאטה ולואיז וחעשות קופה יפה, לא הצליחו לראות את רמת הכשרון של לוקאקו ודה ברוינה. בני אדם סך הכל…

אריאל גרייזס 13 באפריל 2016

דה ברוינה זה משהו אחד, לוקאקו זה משהו אחר לגמרי – הוא נתן בתור מושאל עונה אדירה באברטון. לא היה אחד שלא ראה את רמת הכשרון שלו. ועדיין מוריניו העדיף למכור אותו כי הוא לא התאים לו. ולגבי מאטה – גם פה, מדובר בסכסוך עם מוריניו ולא עניין של כשרון. הוא נתן כמה עונות טובות מאוד בצ'לסי והיה שחקן מפתח בנבחרת ספרד שגם בה לא ממש היו חסרים קשרים התקפיים. לדעתי הוא עדיין שחקן מוכשר מאוד שנפל על מאמן בעייתי ביונייטד שלא מצליח להוציא ממנו את המקסימום. וזה לפני שמדברים על שחקנים שאפילו לא קיבלו הזדמנות להראות מה הם שווים כמו פיליפה לואיז (הכי מופרך שיש – מביאים בסכום ענק שחקן שעכשיו לקח אליפות ספרד ובקושי נותנים לו לשחק), סאלח, קוארדדו וכו'.

בני תבורי 13 באפריל 2016

מדיניות הרכש של מוריניו זה קצת מתווה גז…

matipool 13 באפריל 2016

להבנתי , לוקאקו דרש מקום קבוע בהרכב , מה שמוריניו לא יכול היה תת משום שזה היה שמור לקוסטה אחרי עונה מצוינת . הכישרון והיכולת שלו היו ברורים לכולם .
סאלח היה רק בשביל להרגיז את ליברפול ולהראות למי יש יותר גדול .. (-:

אמיתי 13 באפריל 2016

העונה האחרונה של מאטה בצלסקי הייתה מצויינת. אם אני לא טועה הוביל בכיבושים ובישולים

edgecator 13 באפריל 2016

באמת לא ברור למה להתעקש להביא שחקנים ולא לתת להם לשחק, אבל קוודראדו, סאלח ושורלה, למשל, לא באמת עשו משהו בקריירה שלהם – לפני או אחרי הקדנציה בצ'לסי – שהצדיק איזשהו מעמד של שחקני על, חוץ מאשר בעולמם של אלו אשר מחפשים סיבות להקטין את פועלו מוריניו (ולא שחסרות כאלה, רק אמיתיות).

מאטה לא נמכר בגלל "סכסוך", או בכל מקרה בגלל סכסוך שלא נבע ישירות מכך שלא ענה לדרישות של מוריניו משחקן בעמדתו. נראה לי די לגיטימי מצד מאמן לוותר על שחקן שלא מתאים לתפיסת המשחק שלך, בטח כשלא מדובר באיזה סופרסטאר ענק. הוא בטח לא היה שחקן מפתח בנבחרת ספרד ולו לרגע אחד.

אריק 13 באפריל 2016

עזוב. כל ההחלטות היו סבירות לגמרי לאותה נקודה להוציא ההחלטה להשאיר את אוסקר המזעזע הזה שאאחל לו לסיים את הקריירה בצ'לסי.
אנשים מחפשים את מוריניו מכל מיני סיבות – חושבים שגזל להם אליפות ועוד אחרות.
ת'כלס שייף קבוצה שלקחה אליפות בפברואר. חלק מהעץ המת התברר כעץ חי מאוד. קרה לכל המאמנים.

no propaganda 13 באפריל 2016

מאטה לעולם לא היה משמעותי בנבחרת ספרד, הוא בעיקר שחקן מחליף שם.
ולפחות מההתרשמות שלי באותה תקופה(ייתכן שזה משום שאני רואה יותר כדורגל גרמני), היה ברור לי שהמכירה של דה ברוינה היא טעות גדולה ודווקא לגבי לוקאקו לא הייתי בטוח(למען האמת אני לא בטוח גם עכשיו). לגבי מאטה וודאי לואיז היה ברור לגמרי שאלה מכירות מצוינות.
לגבי פיליפה לואיס, באמת מופרך שהוא לא קיבל הזדמנות אבל 20 מיליון יורו, זה לא סכום ענק בימינו.

אמיתי 13 באפריל 2016

נבחרת ספרד זה בארסה. מה זה קשור? בדיעבד מוריניו הביא אליפות ככה שהוא יודע מה הוא עושה לרוב. עדיין היו כאלה בצ׳לסי שלא אהבו את השיחרור של מאטה

edgecator 13 באפריל 2016

זה קשור כי גרייזס ניסה לפאר את מאטה, ודרך כך לבקר את מוריניו, בהגדרתו כשחקן מפתח בנבחרת ספרד, אמירה שמקבלת 0 עגול במבחן המציאות.

אריק 13 באפריל 2016

עזוב עדיין כועסים עליו על משחק ההחלקה (חיוך חולמני…) כל מה שגרייזס כתב זה פשוט שטויות.
פגע בול עם מאטה וגם קיבלו עליו מחיר נהדר. שחקן מפתח בספרד אפילו אבא שלו לא יטען שהיה.
פגע בול עם שורלה. פגי עם סאלח.
אני עדיין לא סגור על לוקאקו,ברור שקוסטה ברמה גבוהה יותר.
באמת הטעות היחידה היתה להשאיר את אוסקר ולמכור את דה ברוינה אבל כולם טועים לא היה פה משהו לא סביר.
אזפי הזה יותר מתאים לפרמייר ליג מפליפה לואיז.

edgecator 13 באפריל 2016

מסכים עם הכל, גם לגבי לוקאקו, למעט פיליפה לואיז, שהיה המגן השמאלי הכי טוב בעולם בערך כשהגיע לצ'לסי כשלא הייתה לדעתי ממש סיבה שלא להריץ אותו בהרכב ולהסיט את אזפיליקווטה לאגף הטבעי שלו.

אמיתי 13 באפריל 2016

אה. צודק. לא ראיתי…

אריק 13 באפריל 2016

כנראה אגב שפוגבה הוא השחקן הכי אנדרייטד בעולם, כי מאמן גדול ממוריניו העדיף עליו את פארק ופאביו.

גיל 13 באפריל 2016

אריק, למה אתה חוזר על השקר הזה? פרגוסון לא ויתר עליו, אלא הוא סירב להצעות של מנצ'סטר ובחר לעזוב ליובנטוס.

edgecator 13 באפריל 2016

אני חושב שבנושא הזה כולם יכולים להסכים שלו פרגוסון היה "רוצה מספיק", פוגבה היה נשאר ביונייטד – אלא שהוא לא רצה מספיק, מסיבותיו הוא (לא חשב שיהיה כוכב על / לא היה מוכן לוותר על עקרונותיו למרות שחשב שיהיה כוכב על / …).

גיל 13 באפריל 2016

מה זה לא רוצה מספיק? לשלם שכר מופרך למי שבקושי שיחק נראה לי מוצדק. תמיד אפשר לשבור את הקופה אבל שחקן שלא מקבל מרות ומתנהג בשחצנות ובא עם כל מיני דרישות לא הגיוניות אז זה לא משהו שצריך להכנע לו, בטח כשמדובר בקבוצה אלופה. זה חלק מהגדולה של פרגוסון. הוא זה שקובע ולא יתן לשחקנים לעשות מה שהם רוצים. אם היה נכנע לו אז אולי היה מרוויח שחקן טוב אבל היה נותן דוגמא גרועה לאחרים.

אריק 13 באפריל 2016

חרא אופי בחיים לא יצליח.

גיל 13 באפריל 2016

אולי כן, ואולי לא, קל מאוד לומר בדיעבד שזו טעות, אבל מה אם היה מחריב את הקבוצה ומקבל שכר מנופח? היית מהלל את פרגוסון על ההחלטה שלו? ומנצ'סטר הייתה אלופה אז. אין סיבה להענות לגחמות של כל אחד.

מאנו 13 באפריל 2016

זה לא היה רק עניין של שכר אלא בעיקר של דקות משחק.
יצא לי בזמנו לראות בטלוייזיה את פוגבה משחק במדי צרפת הצעירה, כשעוד היה ביונייטד, והיה צריך להיות עיוור כדי לשחרר אותו.
לא הייתי שם כדי לראות את היחסים בינו לבין פרגסון, אבל על פניו זאת נראית טעות של פרגסון, גם בנסיבות המקרה.

גיל 13 באפריל 2016

למה לתת לו יותר דקות כשיש קבוצה מנצחת? פרגוסון לא היה עיוור, אבל גם לא רצה ליצור תקדים ששחקנים מכתיבים מה לעשות למאמן.

אמיתי 13 באפריל 2016

אני זוכר שלפחות אני ועוד חבר דיי התאכזבנו כשהוא עזב.
לדעת שהוא יהיה כזאת מיפלצת לא ידענו. אבל שחקן צעיר
שגדל במחלקת הנוער (סוג של) ופוטנציאל היה צריך למצוא את
הדרך להשאיר. הוא לא היחידי שפוספס ולא רק באשמת הסר.

גיל 13 באפריל 2016

מה זה היה צריך למצוא? אם הוא לא רוצה להשאר ולא מוכן לקבל את המרות של המאמן? איך אתה בדיוק משאיר אותו?

edgecator 13 באפריל 2016

מה שתיארת זה בהחלט צורה מסוימת של "לא רוצה מספיק". אפשר לבקר את הגישה הזו של פרגוסון ואפשר להלל אותה, אין ספק שבפועל היא הביאה לניצחונות גדולים אבל גם להפסדים קטנים יותר או פחות. ניתן כמובן לטעון שבלי ההפסדים הקטנים לא היה ניתן להגיע לאותם ניצחונות גדולים, אבל זה בטח לא נכון לגבי כל אחד ואחד מאותם הפסדים בראייה פרטנית. אני חושב שבמקרה המסוים של פוגבה הוא היה צריך לחרוג ממנהגו, חשבתי כך כמו הרבה אחרים גם הרבה לפני שהוא נהיה כוכב על.

גיל 13 באפריל 2016

אבל הוא לא ויתר עליו אלא פשוט לא היה מוכן לשלם סכומים מטורפים למישהו שבקושי שיחק. אני חושב שהוא יכל להיות עוד יותר גדול תחת פרגוסון. בנבחרת הוא עדיין לא הוכיח שהוא באמת קורץ מהחומר של הכי גדולים.

edgecator 13 באפריל 2016

וזה באמת לא רק היה עניין של שכר. פוגבה רצה לשחק יותר ובהחלט הגיעה לו הזדמנות רצינית על רקע החלל במרכז השדה באותה תקופה.

גיל 13 באפריל 2016

באותה נקודת זמן לא הייתה סיבה לתת לו לשחק יותר. שוב, מדובר בקבוצה אלופה שהפסידה את האליפות באותה שנה בדקה ה94.

אמיתי 13 באפריל 2016

טוב גיל שנינו לא יודעים את כל הפרטים..רק אומר שזה היה מקרה
של להיות חכם ולאו דווקא צודק

edgecator 13 באפריל 2016

אני חושב שהתנהל פה פעם ויכוח סביב הסמנטיקה של ה"ויתור" הזה. ויתור במשמעותו המילולית היה גם היה, גם אם אתה חושב שהוא היה מוצדק.
אני חושב שפרגוסון, עם פרישתו הקרבה וחולשת הקבוצה בחוליה שבה החזירו שחקן מפרישה כדי לסתום חורים, היה צריך להוריד קצת מהאגו, לחשוב מעט יותר על העתיד ולנהוג אחרת.

גיל 13 באפריל 2016

להפך, אני לא חושב שהיה כאן ויתור. החוזה שלו נגמר ופרגוסון בפרוש רצה אותו רק שהוא לא קיבל את התנאים רצה לשחק יותר וכו'. אם כבר, אם היה נכנע לו היה כאן ויתור גדול של פרגוסון. אם פרגוסון לא היה פורש הוא היה מוצא פתרונות, ורק תחשוב איזה צרות היה עושה פוגבה למויס..

אריק 13 באפריל 2016

פוגבה קיבל פחות כסף מיובה ממה שהוצע לו ביונייטד.
הוא היה מוכן. ריו וסקולס לחצו על פרגי לשתף אותו.
ביום בו לא קיבל את הצאנס לפתוח במשחק בו פתחו פאביו ופארק כקשרים אחוריים,החליט לעזוב.
פספוס גדול של פרגי.
מותר לו.
גם לזוזה.

גיל 13 באפריל 2016

אז איפה פה הויתור? אם הוא עזב ליובנטוס לא בגלל כסף איך בדיוק פרגוסון ויתר עליו? בזה שלא הבטיח לו דקות משחק?

אמיתי 13 באפריל 2016

בגדול כן…נראה לי זה מה שהוא רצה. שיבנו עליו. לגיטימי

כחול 13 באפריל 2016

מה שנקרא… You said it.
זו גם הסיבה שדה ברוינה לא בצ׳לסי. שחקנים צעירים ומוכשרים ממש רוצים זמן משחק, ובצדק. אחרת הם לא הופכים למי שהם.
וכמה שזה מצער אותי להגיד בתור אוהד צ׳לסי, אני חושב שגם קווין וגם פול עשו את הבחירה הנכונה.

אמיתי 13 באפריל 2016

זה לא נכון להגיד על מי שבחר לשחק בצד הכחול של מנצסטר
שהוא בחר נכון.

גיל 13 באפריל 2016

הם רוצים לשחק ועדיין יכולים להיות סבלניים כמו רונאלדו ולההפך לאחד השחקנים הכי טובים בעולם.

כחול 14 באפריל 2016

הם לא היו צריכים. הם הפכו לאחד השחקנים הטובים בעולם (ואל תגיד לי שאם פוגבה היה נשאר ביונייטד הוא היה הופך לרונאלדו, נראה לי יותר סביר שהוא היה הופך לקאריק), פשוט לא במועדון שאני ואתה אוהדים.

Comments closed