לפטר! לפטר! לפטר!!!!!1

השלם חלש מסך הפירורים שפעם הרכיבו אותו

ranieri

רבים כעסו על הפיטורים של ראניירי, גם אני ביניהם, כי אני אוהב את ראניירי, כי כולם אוהבים את ראניירי, דמות חיובית שהפכה לגיבור עולמי בעונה אחת מטורפת ובלתי ניתנת לחיזוי.

אבל אם עוצרים רגע להסתכל על המהלך הזה, שבוודאי הנהלת לסטר חשבה הרבה לפני שעשתה אותו, ולו רק משיקולי יחסי ציבור, אז מתברר שהוא לא בלתי הגיוני.

נתחיל בכאן ובעכשיו – הקבוצה בצניחה חופשית. אין שערים, אין נקודות. רק פאלאס מתחרה בה מבחינת כושר ירוד, אלא שההבדל הוא שפאלאס כבר עשתה את המהלך שלה. לסטר חיכתה.

הסטטיסטיקה מראה שבחלק גדול יותר מהמקרים פיטורים בשלב הזה (אולי קצת קודם אם לדייק) של העונה יביאו לשיפור בתוצאות.

בואו נניח שאתם המנהלים של לסטר. האחריות שלכם היא להוביל את המועדון מבחינת ניהול, כלכלית ומקצועית. ברור שלא תפטרו אותו! הוא נכס צאן ברזל, אתרוג בעולם של כרישים.

אבל בואו נסתכל על זה לרגע אחרת:

אתם שר הבטחון. עבור הצבא שלכם, מתנהלת מלחמה בלתי נגמרת בכמה חזיתות. יש לכם את ק׳, גנרל שהוביל את הצבא שלו לנצחון במלחמה הקודמת – נגד כמה צבאות בלתי מנוצחים. הוא התחיל עם קצת מזל, בכמה מהלכי בזק שהביאו תוצאות מפתיעות. אמרו שזה ייגמר, אבל גם אחר-כך הוא הצליח לתפוס את ירובותיו בזמן חלש, בחורף, ולבנות מערך לוחם יעיל, פרגמטי שניצח קרב אחרי קרב עד לנצחון במערכה כולה.

המערכה ההיא נגמרה. בניגוד לתחזיות לפיהן כל הפיקוד הבכיר והמעוטר יפרוש לשוק הפרטי, כולם נשארים, למעט לוחם אפור שחותם בצבא רוסיה. אבל השנה, כמה צפוי, יש מלחמה אחרת. ונוספה עוד חזית, שמותחת את היכולות של הסגל המוגבל.

במקום הלוחם האפור, הרמטכ״ל מנסה לרכוש נשק מכל מיני מקורות לא מוכרים או מוכרים פחות. הוא מביא בערך 4 לוחמים שאמורים למלא את המשבצת של הלוחם האפור.

המלחמה לא מתחילה טוב, אבל הגנרלים הזחוחים ממשיכים להיאסף בחמ״ל ולהגיד שהכל בסדר. הרמטכ״ל מנסה להשיג נצחונות מרשימים בחזית החדשה, אבל נכשל בשחזור ההישגים מול היריבות המסורתיות. למזלו, יש 3 צבאות גרועים וחלשים כל-כך שהוא יודע שגם אם ימשיך באותה תכנית רוב הסיכויים שיצליח לגרד הישרדות גם השנה.

במקביל, נראה שהתוכנית הישנה כבר לא עובדת. היחלשות של בערך 10-20% בתפקוד הכללי של כל חלק במערך הלוחם כולו, גורמת לאפקט מצטבר שנראה הרבה יותר גרוע. השלם חלש מסך הפירורים שפעם הרכיבו אותו.

אף אחד מהלוחמים שהובאו כדי להחליף את הלוחם האפור לא מתגלה כתגלית בסדר גודל דומה. גם המשלוח שמגיע מצרפת בינואר לא עוזר. אבל התפנית מגיעה מ-3 הצבאות הנחשלים – הם מתחילים להשתפר ולזנב בצבא המעוטר והמפתיע של שנה שעברה.

האויב כבר מעבר לגדר. כרגע במקום גביעים המלחמה היא על הישרדות, ואתם מפסידים.

בשיחות לא רשמיות שערכתם עם מפקדי הצבא והלוחמים, מתברר שהם איבדו אמון ברמטכ״ל. אתם מסבירים להם יפה שלא ייתכן שרמטכ״ל שהצליח כל-כך בשנה שעברה לא יצליח השנה כשלא הרבה השתנה. המפקדים משיבים שהאימונים נתקעו בעונה שעברה, אולם האתגרים הם אחרים לגמרי. הרמטכ״ל תקוע בחזית הנוצצת ושכח שהבית שלו מופצץ.

זימנתם את הרמטכ״ל לשיחה, אבל לא נראה שהוא מתרשם מהאיום על הכסא שלו. הוא יושב מולכם ומחייך את החיוך הכובש שלו, ומניח את הרגליים על השולחן. אלא שבדיוק אז, משהו מזעזע את הלשכה. רעש אדיר נשמע וטיח מתחיל ליפול מהתקרה. קצין זוטר נכנס ומצדיע.

״הם כבר כאן.״

 

הכל בגלל רנוקייה
טוב, לקחנו את זה!

120 Comments

no propaganda 25 בפברואר 2017

:) תו ועוד תו ועוד תו

אמיתי 25 בפברואר 2017

לא מקבל..אני אוהד כדורגל. לא חייל בקרב לא עורך דין
במשפט ולא רואה חשבון. כאוהד זה מסמל חלק ממה שמפריע
לי בכדורגל היום. הדברים נמדדים בפרמטרים של החיים "האמיתיים".
כדורגל זה החיים..

גור אילני 25 בפברואר 2017

מקבל את ההערה, למרות שדווקא בכוונה לא לקחתי דוגמה של חברה כלכלית למשל אלא מצב מוקצן ודמיוני.
השאלה הבסיסית כאן היא האם אתה שם הישג חד-פעמי של מנג׳ר לפני התוצאות ועוצם את העיניים. ומה שאני מוסיף לדיון זה שראניירי לא בנה משהו במשך 26+ שנים כמו סר אלכס. הוא עשה את הבלתי ייאמן, אבל כשהתבקש פשוט להמשיך מאותה נקודה, עם או בלי ציפיות, הוא נכשל.

אמיתי 25 בפברואר 2017

האליפות שנה שעברה היא פלא ברמת מה שפרגי עשה עם אברדין..
נגעתי בנקודה הזאת אחרי שניצחנו אותם לםני חודש רק ממבט האוהד
ולא הבעלים. ודווקא כי לסטר נתפסה כסינדרלה ולא מכונת תארים הפיטורין
שלו יותר צורמים משל מוריניו ממכם (צלסקי) לדוגמא

אופיר 25 בפברואר 2017

לא מבין על המהומה? אם הם חושבים שכרגע הסיכוי הכי טוב שלהם להשאר ליגה הוא איתו אז שישאירו אותו ואם לא אז שיפטרו. בקיץ יהיה זמן לקרוא אצטדיונים ורחובות על שמו. עכשיו הזמן להשאר ליגה בכל מחיר.

אורי 25 בפברואר 2017

אם היו שואלים כל אוהד, שחקן או מנהל בלסטר לפני שנה וחצי – אליפות וירידה, חותם?
אין אחד שלא היה חותם

אופיר 25 בפברואר 2017

נכון מאוד, אבל עכשיו כשהם שם הם צריכים לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לרגע זה, וכמו כל החלטה טובה – היא צריכה להגיע מהראש ולא מהלב.

יוסי מהאבטיחים 25 בפברואר 2017

זה טוב ויפה, אבל אם שואלים את אותו אוהד השנה לאחר שהאליפות כבר הושגה "ירידה, חותם?" כנראה שהתשובה תשתנה.
גור כתב יפה, הבחור נשאר באתמול כשהשאר כבר התקדמו.
לסטר השנה פשוט כאב בעיניים, ואף אוהד לא צריך לבלות בליגה השניה בשם הרומנטיקה אם אפשר להציל את העונה הזו.

גור אילני 25 בפברואר 2017

השאלה כמה פעמים הבחור יכול להישאר באתמול בקריירה אחת ועדיין להיות אחד הבכירים

יוסי מהאבטיחים 25 בפברואר 2017

התשובה לשאלה זו היא פשוטה- ראניירי אינו אחד מהבכירים.
אגב, בדיוק כמו שג'יימי ורדי אינו אחד החלוצים הבכירים מאותה סיבה בדיוק.

איתן 25 בפברואר 2017

יוסי, לא מסכים כלל ראניירי אמנם לא בין הגדולים ביותר כרגע:אנצ'לוטי,מוריניו,גוארדיולה.
אבל שאתה מסתכל על הקבוצות שאימן וגם את הליגות

נאפולי,פיורנטינה,ולנסיה,אתלטיקו מדריד,צ'לסי,יובנטוס,רומא,אינטר,מונאקו ונבחרת יוון ונבחרת איטליה

זה מאמן מוערך מאוד ברמה אירופית ולא אברהם גרנט שכבודו כאמור מונח במקומו אך אימן ברמה בינונית גבוהה רק את צ'לסי

לגם לגביי וארדי אני קצת חולק: ישנם שחקנים שחווים פריצה בשנים מאוחרות,שם שעולה לי במיידי זה לוקה טוני, ושנה שעברה היה לו קילר אינסטינקט השנה אין לו,גם השנה לסטר פחות חוטפת כדורים במרכז המגרש(אובדן קאנטה)

האם הגיע לראניירי להיות מפוטר ייתכן וכן-הרי את מוריניו פיטרו עוד בדצמבר שנה שעברה…אך בלסטר עוד מתחילת השנה ראניירי הצהיר שהמטרה העיקרית זה להשאר בליגה

פעמון הקסמים שבק חיים

איתן 25 בפברואר 2017

טעות- ללא נבחרת איטליה

יוסי מהאבטיחים 25 בפברואר 2017

איתן, אין חולק על זה שהוא מאמן טוב מאד.
זה בדיוק מה שהוא- טוב מאד.
הוא לא מצויין.

רומן 26 בפברואר 2017

מה גדול בגוארדיולה?
איזו בשורה הוא הביא לעולם? לקח כמה תארים עם ברצלונה (גם רייקארד, בלי לבדוק בויקיפדיה תענה לי אם יש לך מושג איפה הוא?) ואז הלך לבאירן ולקח אליפויות מקומיות.. באמת צריך להיות מאמן גדול בשביל לקחת אליפות עם באירן בבונדס ליגה?
את הכדורגל של הטיקי טקה משחקים ברחבי העולם כבר עשרות שנים, פשוט עדיין לא היתה קבוצה שהיה בה את צאבי מסי ואינייסטה יחד בשיאם.
ראניירי מאמן הרבה יותר גדול מגוארדיולה ואני אומר את זה לא רק על סמך הנס שהוא חולל שנה שעברה, אני זוכר את העונה הראשונה של צ'לסי בעידן אברמוביץ' כבר אז נורא כעסתי שפיטרו אותו בסוף השנה, צ'לסי שיחקו מדהים תחתיו אז, היה תענוג לראות אותם.

איתן 26 בפברואר 2017

סתם תוהה על הפוסט שלך ואני אצטט
"באמת צריך להיות מאמן גדול בשביל לקחת אליפות עם באירן בבונדס ליגה?"

אז אם ככה למה אנצ'לוטי לקח את התפקיד בבאיירן,בוא ניתן לשרון מימר את באיירן…אז ככל הנראה שזה כן לא פשוט לאמן שם וגם היו כאלה שלא ממש הביאו תהילה למרות שהיו להם את כל התנאים.

הרי לגוארדיולה היה לכאורה רק מה להפסיד,לקח מועדון שהמאמן הקודם פרש והביא טרבל למועדון, ככה כנראה גם אנצ'לוטי וייתכן שאנצ'לוטי רוצה עבודה יחסית קלה עם שחקני וורלד קלאס וסגל מאומן שככל הנראה הכי טוב באירופה ועם שכר נאה ותקציב רכש נאה ביותר,אפילו את רנאטו סנצ'ס שעלה הון ,הוא לא רואה הרכב זמן רב…מאשר לשבור את הראש בתור מאמן ולנסיה\סביליה\פורטו\טוטנהאם —דרג שני ומטה עם איזה מערך טקטי ותוכנית משחק לעלות מול ריאל מדריד או צ'לסי ושאר אריות היבשת כדי לא לקבל תבוסה —זו עבודה יותר קשה

מלבד נבחרת ספרד וברצלונה מי עוד שיחק טיקי טאקה?

רומן 26 בפברואר 2017

כל קבוצה בשכונה שמשחקת נגד קבוצה נחותה ממנה בהרבה.
מהכדורגל המקצועני גם לא חסר דוגמאות, ריאל עם הגלקטיקוס שיחקו מאוד דומה לדוגמא.

היסטוריון של ספורט 27 בפברואר 2017

רומן פפ הקפיץ את ברצלונה מדרגה לברצלונה של 2009 היא הייתה גדולה בהרבה מברצלונה 2006 של רייקארד.
יחד עם זאת אני מסכים איתך שצריך לקבוע פרמטר של הישגים למאמן.
רוב רובם של המאמנים הגדולים שהביאו תארים עשו זאת בקבוצות גדולות.
החריגים ב 15 שנה האחרונות
ריגיהל עם נבחרת יוון 2004
מוריניו עם פורטו אותה שנה (ועם אינטר 2010 )
ורניירי עם לסטר 2016 .
מצד שני יש את עניין העקביות והסגנון …ככה שצריך לקבוע פרמטרים.
אני מחבב מאד את רניירי זה סיפור לאגדות ..אך הגדולים שלי הם הייניקס וסימונה.

אלכס(אחר) 27 בפברואר 2017

אני מאד מעריך את מוריניו, אבל הזכייה בליגת האלופות עם אינטר (בניגוד לעם פורטו) היא לא ברשימה שהבאת לעיל, אינטר היתה קבוצה מצויינת ומועדון מפואר, שמוריניו הביא לעונה גדולה.

היסטוריון של ספורט 28 בפברואר 2017

אלכס ואני ממש לא מעריך את מוריניו אך לטעמי אינטר של 2010 כן ברשימה (לא קיצוני כמו פורטו אך הסנסציה הכי גדולה מאז 2010 ועד היום ולמעשה מאז הקמת ליגת האלופות ולמעט פורטו )

אלכס(אחר) 28 בפברואר 2017

לטעמי לא מדובר בסנסציה בכלל, זכייה מוצדקת לעילא של מועדון איכותי שהיו טובים מברצלונה בגמר.

איציק 25 בפברואר 2017

רניירי איש נחמד, ג'נטלמן אמתי, אבל מאמן כנראה כמו רב"ש. פעם הלך לו קלף והכוכבים הסתדרו, לפני ואחרי, לא הרבה. כנראה הוא לא מאמן ממש מוצלח, וכשהכוכבים זזו זה לא עובד. אז עם כל החיבה לאיש, כמאמן הוא צריך להיות מוחלף.

אמיתי 25 בפברואר 2017

ההישגים המקצועיים של ראניירי לעומת בן שימעון זה צארציל
לעומת ביבי..כלומר אפילו לא באותו תחום. יחצנות מול עשייה

איציק 25 בפברואר 2017

אני יודע, צ'רצ'יל עישן יותר. ההשוואה הייתה כמובן בייחס לרמות בהן כל אחד מאמן. רניירי גם לא מערבב (לפחות לידיעתי), אבל מבחינת הצלחות הוא לא הצליח מי יודע מה באף קבוצה בייחס לסגל, התקציב ומה שהיה ליריבות. ההצלחה היחידה והכבירה הייתה כמו אצל רב"ש, במקום שאף אחד לא ציפה להצלחה זו. שים את רב"ש בלסטר ואת רניירי בקריית-שמונה ושניהם נכשלים.

אמיתי 25 בפברואר 2017

בלי קשר לזה שראניירי נראה לי אימן ברוב הליגות הבכירות ובכמה
קבוצות בהן, הוא תמיד אימן קבוצות דרג שני ומטה ולרוב עשה מהן
אובראציבריות. נראה לי מוריניו הרס לו את המוניטין ולא בצדק

איציק 25 בפברואר 2017

הוא אימן בצ'לסי בתקופה שאברמוביץ' היה מוכן לשים הכל בשביל אליפות (לא שעכשיו הוא קמצן), ולא קיבל מראניירי את הדבר היחיד שהיה צריך לספק, ומוריניו סיפק זאת. הוא אימן ביובנטוס ואינטר, הכי דרג שני שיש. גם אלכס אימן דרג שני עד שהגיע ואז הקבוצה הפכה לדרג ראשון, כלומר הוא לא היה זה שהקפיץ קבוצה דרג. אני לא חושב שראניירי מאמן גרוע, אבל הוא לא דרג ראשון, כזה שראוי לאלופת אנגליה.

אמיתי 25 בפברואר 2017

אתה לא ככ מדייק אבל זה לא העניין..זה לא שקונטה פפ או פרגי
יגיעו להחליף אותו. כנראה פארדיו שפוטר מהשכנה לטבלה פאלאס.
כיסאות מוזיקליים

איציק 25 בפברואר 2017

נכון, אבל הקבוצה לא מתפקדת וצריכה זעזוע. מה לעשות שבדרך-כלל זה לא החלפת שחקנים או הנהלה. בדרך כלל זה המאמן. תראה איזה יופי מכבי פוקס משתמשת בשיטה זו.
ולפני שתתחיל עם זה שאני ציני, לקחה גביע או לא???

אמיתי 25 בפברואר 2017

אתה ציניקן. קיבלו גביע מירושלים..לפי הלוגיקה הזו
צריך להחליף עכשיו שוב מאמן. עוד מעט פלייאוף וזה
שונה מהגביע לא?

איציק 25 בפברואר 2017

אני הייתי עושה שתי החלפות, אחת לפלאי-אוף, והשנייה לפינל פור, ככה ממצאים את המקסימום מההחלפות. החלפה אחת זה ריסקי מידי.

איתן 25 בפברואר 2017

אם פארדיו יגיע לא חושב שזו עליית מדרגה,הייתה לו תקופה סבירה בניוקאסל אך לא יותר מזה. יש אומרים שגם נייג'ל פירסון שהדריך את לסטר בצ'מפיונשיפ גם מועמד.
אך דווקא השם המפתיע ודווקא שיכול להעלות אותם כמה מדרגות זה :רוברטו מנצ'יני

איציק 25 בפברואר 2017

מה עם גראנט, הוא לא ברשימה?

איתן 25 בפברואר 2017

התחת של אברם עובד שעות נוספות

סיכוי של 1 ל 25

לעומת 1 ל 6 של מנצ'יני ופארדיו

המערכת כאן נהייתה מעצבנת!!!

האנגלים האלה יכולים להמר לך על מי יפוצץ חצ'קון ראשון בבוקר…לא ייאמן

גור אילני 25 בפברואר 2017

הוראס גראנט כנראה יבוא בתור מנהל טכני, ההודעה הרשמית בשני בבוקר

ניק 26 בפברואר 2017

מנציני הוא מאמן נורא, לא רואה אותו מצליח להשאיר אותם בליגה אפילו אם יורידו ל3 קבוצות אחרות 9 נקודות

שלו 25 בפברואר 2017

תעשה סדר,
הוא אימן בצ'לסי במעבר לאברמוביץ', הביא אותה למקום שני.
היא לא הייתה צ'לסי של היום.
לפניו היא הייתה סביב המקום השישי איתו השיגה הישג שיא מאז האליפות שלה מקום שני (אם אני לא טועה).
לקח את יובה שחזרה מהליגה השנייה עד למקום השני.
לקח את רומא אחרי פתיחת עונה איומה, הביא אותה למקום ראשון שני מחזורים מהסוף,
ומשחק ביתי אחד מול סמפדוריה…
וגמר גביע.
ועדיין הפסיד לאינטר הכי גדולה שהייתה מאז הורדת יובה ליגה.
היו לו הצלחות וכשלונות, אבל הוא הרבה יותר מסתם מאמן.
והוא ג'נטלמן.
יותר מהרבה מאמנים שהגיעו לקבוצות מוכנות, הוא עשה אליפות אנגליה עם המקבילה המקומית לשמשון ת"א.
רק על זה הוא ראוי להערצה.

איציק 25 בפברואר 2017

הרי התחלתי מזה שהוא ג'נטלמן, אבל מה שרואים אצלו שהוא מאמן שיביא אותך למקום שני. לסטר זו לא סתם קבוצה, זו אלופת אנגליה בכל זאת. מקום שני זה לא מספיק, ובמקום זה היא בסכנת ירידה. אני בטוח שאם לסטר הייתה עכשיו במקום השני ראניירי עדיין היה בתפקיד. ראניירי הוא לא מאמן גרוע אבל גם לא כוכב. מצד שני, אני לא בטוח שבשביל להישאר ליגה צריך מאמן מעולה או טוב שמריץ לאליפות. אולי עדיף איזה יובל נעים, שרצקי או לוזון (כמובן במושגים של ליגה אנגלית). יותר מוטיבטור ופחות מאמן. אני לא רואה את ראניירי כאחד כזה.

שלו 25 בפברואר 2017

מה שכתבת זה אנלוגיה לכך שג'ורג' אריסון הוא לא יוצר מהשורה הראשונה כי רוב להיטי החיפושיות נכתבו ע"י ג'ון ופול.
הוא לקח אליפות אנגליה שלנצח תיזכר כהיסטורית.
הרבה אחרי שאלו שפיטרו אותו יעברו מתפקידם.
אם אושיה נמדדת בתרומתה היחודית למשחק אז הוא עשה את שלו.
ומאמנים רבים שלקחו אליפויות לא ישתוו לו.

איציק 25 בפברואר 2017

בסדר, אז לפי דעתך רב"ש מאמן גדול כי לקח אליפות עם קריית-שמונה?

איציק 25 בפברואר 2017

אז מה שכתבת לא מספיק, אחרת אתה סותר את עצמך.

שלו 25 בפברואר 2017

כי רב"ש לקח אליפות בליגה הישראלית, אולי?
כי עשו הישגים כאלה כבר בישראל, אולי?
כשרב"ש יקח את שעריים או מרמורק לאליפות הוא יהיה מאמן גדול.
וגם אז בסדר גודל ישראלי, שאם כל הכבוד זאת לא הליגה האנגלית.

איציק 25 בפברואר 2017

נו באמת, הרי מדובר בהתאמות המתאימות, רב"ש לליגה הישראלית כמו ראניירי לליגה האנגלית (כמו בפסיכומטרי). קריית-שמונה היא כמו לסטר, קבוצת ליגת על ללא סיכוי לאליפות. אם היית עושה וינר על אליפות בתחילת העונה, היחס כנראה היה דומה לזה של לסטר.
אני לא אומר שראניירי לא יותר טוב אפילו באופן יחסי, אר אומר שזה לא בגלל האליפות עם לסטר.

אמיתי 25 בפברואר 2017

+1. איש של עשייה. כולל של כישלונות

איתן 25 בפברואר 2017

שלו, כמו שתיארת את זה אפשר להניח שראניירי,הוא מקבילו של שייע פייגנבויים הישראלי…יאללה שהוט יחתימו אותו לגולדסטאר בתקן עוזר מאמן או פעמון :)

שלו 25 בפברואר 2017

לשמחתי שמעתי אותו מדבר,
והוא עשר דרגות מעל שייע.
גם בתור פרשן הוא מעולם לא פגע באיש.
אפילו כשהוריד את טוטי ודה רוסי לספסל לא פגע בכבודם.
גם כאשר הם קשרו נגדו…

איציק 25 בפברואר 2017

גם שייע מעולם לא פגע בטוטי.

איתן 25 בפברואר 2017

לפי האנלוגיה זה מתבקש: שייע לרומא!!!

שלו 25 בפברואר 2017

אני בספק אם שייע יודע לאיית טוטי.

איתן 25 בפברואר 2017

לא נורא גם ראובן עובד עדיין לא יודע לשרוך שרוכים- הוא עוד ילמד(שמעתי שאיתן טיבי מורה טוב)..אותו דבר לגביי שייע

איציק 25 בפברואר 2017

אני בספק אם שייע יודע לאיית.

יוסי מהאבטיחים 25 בפברואר 2017

אימן בצ'לסי של אברמוביץ, ביובה וברומא.
אימן גם באתלטיקו (עונת הבלהות של חסוס חיל) ובולנסיה.

אמיתי 25 בפברואר 2017

אימן בצלסי לפני רומן. כלומר לפני שהיא הייתה "צלסי".
אימן בפיורנטינה וואלנסיה. זכה בגביעים..קיצר הוא לא
מוריניו או פפ

יוסי מהאבטיחים 25 בפברואר 2017

תבדוק את עצמך שוב.
הגיע לפני אברמוביץ אבל אימן גם עונה כשאברמוביץ היה שם, ביחד הם שברו את השוק (מקללה,מוטו,ורון,קרספו).

אמיתי 25 בפברואר 2017

לא אמרתי שלא..הגיע לפני ואימן עונה נראה לי תחת רומן..
הוא לא קיבל מועמדת מובהקת לאליפות כמו שמוריניו קיבל
באינטר למשל או פפ בבאיירן. ולמען הסר ספק אין לי ספק
שהוא לא ברמתם. אבל רבש???

איציק 25 בפברואר 2017

שוב, אתה לוקח את רב"ש במובן האישי, כולל הערבובים וכו'. בטח שאין מה להשוות. ההשוואה הייתה של אליפות אחת במקום הכי לא צפוי, וחוץ מזה ללא הצלחות יוצאות דופן. מאמן טוב, אבל לא זה שיכול לאמן קבוצות של הטופ.

אמיתי 25 בפברואר 2017

אסכם את זה כך (ונעזוב את העירבובים):
-לסטר היא לא קבוצת טופ ולא בטופ כרגע.
-לדעתי לראניירי היו הצלחות יפות במקומות אחרים.
-הוא אימן בכמה ליגות בכמה קבוצות. לא הולך ברגל.
-אתה ציניקן (-:

איציק 25 בפברואר 2017

ואם אתה סתם סיני כאן, בכול זאת זה צובט בלב.

איתן 25 בפברואר 2017

סתם שאלה שמעניינת אותי ,אף פעם לא הבנתי מה זה "מאמן של קבוצות קטנות".
למה ראניירי לא יכול לאמן קבוצה גדולה? כי יש ךו תדמית של ג'נטלמן נחמד, הוא לא ייזרוק נעל על בקהאם במחצית? הוא לא יישלח את שווינשטייגר להתאמן עם הנוער?

איציק 25 בפברואר 2017

הפוך, מאמן של קבוצות קטנות זה פחות מאמן, בטח לא ג'נטלמן ויותר מוטיבטור. ראניירי לא מתאים לדפוס זה. להבנתי הוא מאמן של קבוצות שרוצות צמרת אך לא מכוונות לאליפות, כי קבוצה שמסמנת אליפות תיקח מאמן בכיר וטוב יותר.

יוסי מהאבטיחים 25 בפברואר 2017

אגב, אם לדייק אז עשה עונות טובות מאד גם בצ'לסי וגם ברומא, אבל זה לא הספיק מול ארסנל ואינטר של מוריניו.
יש הרבה טובים, אבל רק מעט הם באמת בטופ.

היסטוריון של ספורט 27 בפברואר 2017

רק הערה אחת .
קריית שמונה במונחים ישראלים היא קבוצה הרבה ,הרבה יותר טובה מלסטר.
לסטר היא המקבילה של כפ"ס לצורך העניין.

איציק 27 בפברואר 2017

גם כפר-סבא לקחה אליפות (שאל את שומי) וירדה. תסריט דומה ללסטר, רק היא עוד יכולה לשרוד.

היסטוריון של ספורט 27 בפברואר 2017

אבל הכפר סבא ההיא הייתה ברמה של מכבי פ"ת

איציק 27 בפברואר 2017

אתה רוצה לומר לי שהלוזונים ניהלו אז את כפר-סבא?
קשה לי להאמין.
אני לא זוכר מה הייתה כפר-סבא שנה לפני שנת אליפות, אני זוכר מה היא הייתה אחרי. מצבה היה חמור מזה של לסטר היום.

היסטוריון של ספורט 28 בפברואר 2017

איציק כפ"ס אחרי ירדה ליגה לכן בוודאי שמצבה חמור מלסטר..עד שהאחרונה תרד אם תרד.
אבל בשביל האמת ההיסטורית
הנה העשור שקדם לאליפות מבחינת לסטר …וכפ"ס ההיא.
לסטר
עונות 2006-2014 בליגות נמוכות.
2015 מקום 15/20
סה"כ עונה אחת בליגה הבכירה מקום 15 .

ארסנל
1972 מקום 9
1973 מקום 6
1974 מקום 8
1975 מקום 10
1976 מקום 5
1977 מקום 14 (ירידה)
1978 ליגת משנה
1979 מקום 10
1980 מקום 7
1981 מקום 13.
בה"כ 9 עונות בליגה בכירה
מיקום ממוצע 9/16 אם נדגדג 9.111 מתוך 16 עדיין טובה מ 40 אחוז מקבוצות הליגה בממוצע .
לסטר גם בעונה הבודדה סיימה ברבעון האחרון .
לכן בשורה התחתונה הסנסציה בסדרי גודל של לסטר עולה לעין ערוך מזו של כפ"ס…לצערי אין לי נתונים על ורונה אך אני כמעט משוכנע שלסטר הסנסציה הגדולה מכולם.

אריאל גרייזס 25 בפברואר 2017

בוא נגיד ככה – עכשיו אף אחד לא יתבאס עליהם אם יירדו. וממה שאני זוכר, כל המחקרים מראים שהחלפת מאמן מצליחה בטווח המאוד קצר בלבד ולא משנה כלום בטווח הארוך.
מה שאומר שהם בטח ינצחו אותנו ביום שני ועדיין יירדו ליגה..

אורי 25 בפברואר 2017

win-win :-)

יואב 25 בפברואר 2017

מה שאמיתי כתב.
אני תמיד טוען בצער שבכדורגל הישראלי אין עבר ואין עתיד, יש רק את השבת האחרונה. אז ככה זה מרגיש.

yaron 25 בפברואר 2017

בלי קשר לאם לפטר או לא, שמינית גמר באלופות עם סיכוי ריאלי לעלות לרבע לא קשור?

איציק 25 בפברואר 2017

זה החמאה, לסטר דואגים עכשיו ללחם.

yaron 25 בפברואר 2017

בגלל זה אמרתי שבלי קשר אם לפתר או לא.
עדיין הישג מכובד מאוד ללסטר וחייב להיות חלק מהדיון הזה.
אין לי ספק שזה משפיע על הקבוצה.
האם לסטר בנו סגל שיכול לרוץ בליגה ובאלופות במקביל?

yaron 25 בפברואר 2017

*לפטר

אמיתי 25 בפברואר 2017

בגדול הטור הזה אומר לי דבר אחד. צלסי אלופה…

איציק 25 בפברואר 2017

לפני הפוסט עוד חשבת שללסטר יש סיכוי?

אמיתי 25 בפברואר 2017

לפני הפוסט חשבתי שגור חושב שיש סיכוי שצלסי לא תיקח. התבדיתי

גור אילני 25 בפברואר 2017

פשוט אין הרבה מה לכתוב. שפדרו במקום וויליאן? ממש מעניין

אמיתי 25 בפברואר 2017

אתה מוכר את עצמך בזול..צלסי תמיד מצעממת. אבל איכשהו
הכתיבה שלך עשתה את זה מעניין

גור אילני 25 בפברואר 2017

היום סקופ: פאברגאס במקום מאטיץ'!

איתן 25 בפברואר 2017

תראו מי כובש-ממש תחיית המתים

אמיתי 25 בפברואר 2017

יורנטה?

גור אילני 25 בפברואר 2017

ומי משווה – כמה צפוי!

שמעון 25 בפברואר 2017

ראניירי הרבה יותר טוב מפפ שמסי עשה אותו וזהו, מאז פפ לא עושה כלום ולא יעשה כלום. אני עצבני שהוא קיבל הגרלה קלה בצמפיונס ומקווה שלא יפגוש נמושות עד הגמר כי גם בארסה בחוץ כי עם הגרלה של כמה קבוצות פח כמו שהיה לריאל שנה שעברה ויגידו שהוא מאמן גדול :(.
אני מקווהשסיבוב הבא פפ מקבל את באיירן ריאל או אתלטיקו ולא קבוצות דרג 2 שעוד יש סיכוי שהוא יעבור אותם.
הוא מאמן שעשה הישגים לא רעים בכלל והוא לא מאמן מהטופ שבטופ, הוא לא אנצלוטי אבל הוא בהחלט דרג 1 מתחתם שזה מאד יפה ומכובד.

איתן 25 בפברואר 2017

לא יודע למה אתה אישית כל כך נגד פפ, אני דווקא סימפטטי אותו בימיו כמאמן ברצלונה,כרגע פתחתי מעט אנטגוניזם, עוד מהתקופה שלו בבאיירן, מהפרובוקציות בליגה הגרמנית, וגם במשחק נגד אתלטיקו שנה שעברה ההתבכיינות לשופטים, וגם העונה חוזר אותו סיפור, כמו גם הראיונות הארוגנטים וההתנשאות שלו כלפי התקשורת,לא סתם הוא עזב את בוואריה לא כיקיר האוהדים למרות התארים.
מה שכן לטובת פפ זה שהוא פרפקציוניסט הוא יודע לדרוש משחקניו באופן כפייתי תוצאות על המגרש,ואין לו בעיה להתעמת איתם(נאסרי,טורה) וגם הוא מאמן חדשן:ייעל את שיטת הקיצוני שנכנס עם רגל חזקה בתור חלוץ,מסב שחקנים לעמדות שונות,ומשנה מערכי משחק בהתאם ליריבה-ותמיד מוכן מראש טקטית

לגביי ראניירי בבארסה לדעתי הוא לא היה מחזיק שם 10 מחזורים,התקשורת בספרד קוטלת,והוא לא קשור כלכך למועדון כמו גם שלא היה יכול להשפיע על שחקנים עם אגו גדול שמרווחים פי 10 ממנו בעונה,כך שהיה יוצר מחנות ופילוג בחדר ההלבשה

שמעון 25 בפברואר 2017

במשפט האחרון שלי הוא מאמן שעשה הישגים לא רעים בכלל והוא לא מאמן מהטופ שבטופ, הוא לא אנצלוטי אבל הוא בהחלט דרג 1 מתחתם שזה מאד יפה ומכובד התכוונתי לראניירי כמובן ולא פפ.

אני אישית לא חושב שהוא הכניס שום חדשנות, בארסה דרסה לפניו קבוצות עם רונאלדינו ונפל בחלקו לאמן את קבוצת הכדורגל הגדולה בהיסטוריה עם השחקן הגדול בהיסטוריה ולדעתי כל מאמן אחר היה מביא את ההישגים שהוא הביא אם היו משחקים אצלו מסי, צאבי, אינייסטה, פויול וכו' בשיאם. גם אחרי פפ בארסה לקחה מלא תארים וגם אנריקה שתמיד טענתי שהוא מאמן מאד חלש לקח תארים עם בארסה.
גם כביכול הכישלון של טאטא מרטינו זה היה כי מתישהו מישהו חייב לא לזכות ואם פפ היה 10 שנים בבארסה הוא לא היה מביא 10 אליפויות או גביעי אירופה. תחת כל מאמן בארסה דרסה ושיחקה כדורגל יפה והרבה פעמים זכתה בתארים ולפעמים היו לה את הנפילות כמו השנה וכמו הרביעיות מול באיירן וכו'.
אז פפ לא עשה משהו מיוחד ופפ בניגוד למאמנים אחרים נהנה מסגל שחקנים מדהים בשיאו!! מסי בתקופה שלו היה בשיא ולא מסי של היום שעדיין הכי טוב בעולם בפער ענק אבל זה לא המסי של לפני 4-5 שנים. ופויול שהיה הבלם הטוב בעולם ובלתי עביר והחזיק את כל ההגנה ומיד עם פרישתו ההגנה של בארסה ונבחרת ספרד שקעה כמו הטיטאניק.
אגב גוארדיולה לא הביא אף אחד מהשחקנים האלו וכולם היו בבארסה שהוא הגיע. לזכותו יאמר שהוא פינה את הבמה למסי (אולי מאמן אחר היה מזהה באיחור של שנה) וידע לזהות שרונאלדיניו כבר מעבר לשיא.
לזכותו גם יאמר שהוא ידע לפרוש בשיא מבארסה.
אח"כ עבר לבאיירן שהיא קבוצה עם שחקנים מדהימים גם ו-10 דרגות עדיפה על כל קבוצה בגרמניה ועדיין כשל באלופות איתם 3 שנים שזה היה המדד היחיד בשבילו ובשביל זה הביאו אותו.
אח"כ הגיע לסיטי הקבוצה הכי עשירה באנגליה ועדיין השנה הוא על הפנים בליגה ובאלופות סיים שני בבית.
עכשיו עם כל זה הוא קיבל הגרלה בדיחה בשמינית עם כל הכבוד למונאקו ומה שחשוב שבשלבים הבאים הוא יקבל את סביליה ואח"כ פ.ס.ז או יובה שעל הניירהרבהיותרטובה ועשירה ויגיע לגמר ויגידו שהוא גאון. אבל אני עדיין מוכן לשים כסף שהוא לא מביא אלופות השנה ובכלל בסיטי. הכסף שלי מתחילת העונה על קרלו.

אמיתי 25 בפברואר 2017

הוא גם תומך בדאעש..

איתן 25 בפברואר 2017

ואת זה גילה מי ? ארדן?

איתן 25 בפברואר 2017

יש כמה אי דיוקים בדבריך שמעון.

בתקופתו של גוארדיולה הוא הגיע מברצלונה ב והביא איתו לאחר מכן שחקנים שהוא עבד איתם והאמין בהם בין השאר מסי,פדרו,בוסקטס,טיאגו ואחרים זאת אומרת שהוא נתן במה לשחקנים צעירים בקבוצה בין הכי גדולות בעולם.
פפ שיחק בשיטה של 9 מדומה שזה היה מסי ולכאורה גם במערך שהיה 460 שאחר כך השתנתה .ואלו גם היו העונות שמסי כבש בין 30 ל 50 שערים בעונה כשעונה לפני הוא כבש 10 שערים בנוסף הוא גם שינה את התפקוד של הנרי לקיצוני חלוץ.
אין עוררין שמסי ככל הנראה השחקן הכי טוב שראה המשחק אך במצב של פפ בשנת 2009 לקבל קבוצה של בארסה אחרי המשבר עם רונלדיניו בתקופת הבילויים שלו והירידה ביכולות של דקו גיולי ואטו אז לכאורה זה כמו שאחריי שקיבלת רשיון ונסעת במזדה שמשך שנה,שעכשיו אתה צריך לנהוג במזארטי ועוד במרוץ מכוניות, הרי לפפ לא היה נסיון כמאמן בליגה בכירה.

לעומת אנצ'לוטי שקיבל קבוצה שכבר מגובשת ובנויה השנה ,פפ היה צריך לבנות מאפס והביא את כמה מאבני היסוד של הקבוצה למשך שנים: דני אלבס(כמו גם התפקוד שלו במגרש),פיקה ומסצ'רנו ועוד שחקנים רבים וטובים כמו אלקסיס סנצז.

לגבי התקופה בבאיירן אני די מסכים

לגבי העונה בסיטי למרות חוסר ההערכה שלי לסיטי כי המנטליות שם היא של דון סלבדור שקונה כל מה שזז במקום לפתח שחקנים צריך לתת לפפ זמן לעבוד הסגל של הסיטי מבוגר וחלקו שחוק כמו גם שהליגה האנגלית הרבה יותר תחרותית מאשר הספרדית גם בגלל פיזור הכסף מזכויות השידור בצורה שוויונית יותר.

שמעון 26 בפברואר 2017

ברור שצריך לתת לו לעבוד ועדיין הוא כל שנה יהיה שם פייבוריט כי הוא בקבוצה הכי עשירה, הוא פשוט יקנה כל מה שזז עד שיפגע טוב. שים את פפ בקבוצות רגילות והכישלון שם יהיה יותר גדול מהכישלונות של פיל ג'קסון ללא מייקל שאק וקובי. פפ הוא בדיוק פיל ג'קסון של הכדורגל, אני רואה דימיון מובהק ביניהם ולשניהם יש מאפיין שהם חלשים בתגובה תוך כדי משחק ובזמן אמת ונכשליםעם אחר פעם בניהול משחק מול קבוצות שמציביות להם אתגר אבל שניהם גם פסיכולוגים טובים ויודעים להתמודד עם אגו.
על מוריניו אתה לא יכול לומר את זה כי הוא הביא אליפות אירופה עם פורטו!! הביא טרבל עם אינטר הלוזרית!! או על סימיונה שלקח קבוצת פח שהייתה בזמנו של אתלטיקו קרוב לקו האדום ומאז היא הפכה לאחת הטובות בעולם והביא אותה ל-2 גמרי אלופות!!!
או אנצלוטי שהצליח כמעט בכל מקום שהיה. מה שאותי מדהים איך סיטי משלמים למאמן 25 מיליון יורו!!! זה עוד יותר בלתי נתפס בעיני.
בשנייה שמסי ורונלדו יהיו הרבה מעבר לשיא אז יהיה יותר שיוויוניות בעולם הכדורגל בקבוצות הטופ כי בינינו, לא צומחים כרגע שחקנים שיתנו פער כזה כמו שמסי ורונלדו נותנים לקבוצות שלהם, זה אומר שלקבוצות כמו סיטי יהיה יותר סיכוי כי אז הם ינסו להביא כל מה שקיים.
אני בניגוד לרבים מאמין שבכדורגל יש המון מקריות והמון מזל וזה לא מדע כמו שמנסים לצייר אותו הפרשנים.
פ.ס.ז למשל דפקו 4 לבארסה זה אומר שאמרי מאמן מעולה? אני לא חושב שהוא מאמן ברמה גבוהה, זה היה מקריות.
קח לדוגמא את הכדורגל בארץ, מקום 3 כל שנה זו קבוצה אחרת, כנ"ל מקום 4 או 5 ואף שחקן מאז יוסי בניון שהוא לא ערן זהבי לא נתן יותר מ-10 משחקים רצופים טובים, אני חס וחלילה לא מדבר על עונה שלמה או משהו כזה שזה כבר לא יקרה במחוזותינו, וכל שחקן נותן 2 גולים ועושים אותו כוכב על שראוי לקבל מיליונים ואחרי זה שנתיים לא שם גול. ורמוט, עטר, בוזגלו הם כולם פחונים רצח ותמיד היו וזה עצוב שהם בכלל נחשבים כוכבים בכדורגל המקומי.

רומן 26 בפברואר 2017

אתה באמת מאמין שמסי ורונאלדו כ"כ משפיעים?

שמעון 26 בפברואר 2017

ברור שאני מאמין בזה ויש גם עובדות. המספרים הסטטיסטים של שניהם לאורך הקריירה הם פסיכים והם עוברים שחקנים משנות ה-50!! ששיחקו כדורגל הכי שכונה בעולם. תוסיף לזה את כל התארים האישיים והקבוצתיים וההצגות שהם נתנו ואין לך כ"כ עם מה להתווכח. אם שחקן מביא את כל התארים האישיים והקבוצתיים ומעמיד את המספרים הטובים בהיסטוריה הן בליגת האלופות והן בליגות המקומיות מראה שהוא כנראה הגדול מכולם וגם אם לא אוהבים אותו בוודאי ובוודאי שבטופ.

מה שבטוח שרבים תופסים ממראדונה המסומם שהיה כל הקריירה על ממריצים השחקן הכי גדול אז שניהם לדעתי עולים בהרבה בכל אספקט של המשחק ובטח ובטח שמסי.

סבא שלי בן 80 וראה את כולם בלייב והוא אומר לי שאף אחד לא מתקרב למסי והוא גם אישש לי את מה שחשבתי למרות שלא ראיתי בלייב את כל הפושקאשים קרויפים וכו.

רומן 26 בפברואר 2017

אתה לא חושב לדוגמא שזה בגלל שאוספים לידם את השחקנים הטובים בתבל, מכריחים אותם לשחק בשביל הכוכבים ונותנים להם לשחק מדי שבוע נגד נמושות?
כאילו אתה חושב לצרך העניין שאם תשים היום את מסי או רונאלדו לדוגמא באברטון(נשמע לי כמו המקבילה של נאפולי משנות ה80) הם יקחו אליפות באנגליה?

איתן 26 בפברואר 2017

זה פחות משנה אוסף השחקנים שליד,זה חשוב אבל זה פחות פאקטור…הרי הייתה גם הדרים טים עם קומאן סטוצ'קוב קרוייף לאודרופ ורומאריו. את מילאן של ון באסטן חוליט ראייקרד בארזי מלדיני דסאיי…

ועדיין לא הגיעו קרוב ליכולות של מסי-יש לנו זכות בדור שלנו לראות שחקן שלא נראה עוד לדעתי גם עוד דורות רבים

כיום אפילו לדעתי עוד יותר קשה לשחקן יצירתי מכיוון שההגנות משתפרות פלאים מדור לדור,כך גם הטקטיקה והטכנולוגיה שנכנסת לכדורגל…הגנה אפשר ללמד,כשרון אפשר לפתח אך לא ללמד…בעבר שחקני הגנה ברובם היו גמלונים חסרי טכניקה,כיום יש לך בלמים עם שליטה והחזקה בכדור,קשרים אחוריים שהפכו לבלמים וכדומה…
…יש אפילו מס' שערים של מסי שאפילו סותרים את חוקי הפיזיקה ויכולות אדם ממוצעת-מה שמוכיח שמסי כנראה חייזר
כמו גם מה שמדהים שבשנה הוא משחק איזה 70 משחקים והוא כמעט ולא נפצע!

no propaganda 27 בפברואר 2017

על הטיעון הזה מתבסס על זה שהמטרה של כדורגל היא להבקיע שערים ולא לנצח משחקים. רונאלדו הוכיח יפה מאוד שזה לא נכון ב2014 כשהבקיע 17 שערים לא חשובים בליגת האלופות ושבר את שיא כל הזמנים.
גם הניסיון להתנער מהעובדה שמסי שיחק בקבוצה שזכתה בלעדיו בשני יורו ומונדיאל הוא עצימת עיניים.
מסי שחקן נהדר, לפרקים גם היה הכי טוב בעולם אבל מי שעשה את ברסה של פפ למה שהיא הוא צ'אבי. אם תוציא משם את מסי התוצאות לא ישתנו מהותית (יהיה הרבה פחות נעים לצפיה), אם תוציא את צ' אבי תאבד את תוצאות, מדי פעם תוכל לקבל עונת שיא מראקיטיץ אבל לא בכזאת קונסיסטנטיות

רומן 27 בפברואר 2017

שורה תחתונה, מסי באברטון יש אליפות או לא?
אני אומר מקום 7 גג.
אם תוציא את מסי מברסה ושים במקומו את קון אגוארו לדוגמא הכל יראה אותו דבר.
מסי לא שחקן היסטורי, לא שחקן שמנח משחקים, לא שחקן שמשנה מומנטום לא שחקן שסוחף קבוצה, הוא שחקן משלים נהדר.

no propaganda 27 בפברואר 2017

איך מסי הוא לא שחקן היסטורי?
רק כמות השערים שלו עושה אותו היסטורי

איתן 27 בפברואר 2017

רומן אני לא יודע איזה סוג של כדורגל אתה רואה, עושה רושם שהמשקפיים שאיתם אתה רואה את המשחק שונות משל רוב האנשים.
תשמע מה יש לוונגר,קאפלו ופרגוסון שראו כמה שחקנים בקריירה שלהם מה הם אומרים על מסי…ועל בין גדול השחקנים בדורו תיירי הנרי-מה הוא אמר על מסי

מסי שחקן משלים? בשבועיים האחרונים שבארסה קירטעה מי הגיע כדי לשים שער נצחון בפעם המי יודע כמה בקריירה שלו…למסי מס' עונות בהן נתן 30 אסיסטים ,מסי שחקן שגם יוצר מצבים ולא רק מסיים אותם,שזאת בדיוק הסיבה שפפ העדיף את גבריאל ג'זוס בסיטי על פני אגוארו עד שז'סוס נפצע,כי אגוארו לא שחקן קבוצתי מספיק ובעיקר סקורר, לך תראה ביוטיוב וידאו ביצועים של מסי תראה אותו לא במקריות ומס' פעמים עובר 8 שחקנים ומשחרר שחקנים אחרים לקבל כדור.

יכול להיות שאני מסכים שמסי אינו מנהיג טבעי ואינו דמות כריזמטית,הוא פשוט אומן שאוהב את העבודה שלו ובא לעבודה כדי לעבוד ולא יותר מזה.

מסתבר ששחקן חוד שהוא כמו פיבוט לא עובד במערך של בארסה,בזמנו הביאו את זלאטן בהרבה כסף,ראינו איך זה נגמר!

אברטון כרגע עם קומאן מקום 7 ,אז מה שאתה אומר שעם מסי אברטון תדרוך במקום?

שמעון 28 בפברואר 2017

איזה קבוצה בלעדיו בארסה בלי מסי לא הייתה זוכה בכלום. נבחרת ספרד הורכבה מהשחקניםהיו הכי טובים בעולם כמעט בכל עמדה שלהם. קסיאס, ראמוס, צאבי אלונזו, טורס, וייה, קפדבילה, דויד סילבה, פבראגאס סנה לא היו שחקני בארסה למיטב ידיעתי. והם כולם היו שחקני הרכב אז זה שאינייסטה פויול וצאבי שיחקו שם לא אומר שהם הביאו את התארים. כמו כן הם היו כלום ושום דבר בלעדי מסי שהוא עשה אותם וכל בארסה על תהילת הגב שלו. בארסה לא הייתה זוכה בשום אליפות או גביע אירופה בלי מסי.

להלן הרכב ספרד בזכייה ב-2008: קסיאס, פויול מארצנה, קאפדבילה, ראמוס, צאבי אינייסטה סנה פבראגאס דויד סילבה וטורס (רק 3 שחקני בארסה בהרכב).

ספרד בזכייה ב-2010: קסיאס, פיקה, פויול קאפדבילה, ראמוס, צאבי אינייסטה צאבי אלונסו בוסקאטס ווייה וטורס
פה כבר 5 שחקני בארסה בהרכב.

ספרד ב-2012: קסיאס, פיקה ראמוס, אלבה, ארבלואה, צאבי אינייסטה צאבי אלונסו בוסקאטס דויד סילבה ופבראגאס- פה יש 4 שחקני בארסה בהרכב.

לנבחרת ספרד בשנים האלו היו שחקנים ענקיים מעבר לשחקני בארסה אז אם כל הכבוד לצאבי הוא אפילו לא קרוב לדגדג את מסי בשום פלנטה

איתן 26 בפברואר 2017

בכדורגל מקריות יכולה לבוא במסגרת ייתכן של משחק בית חוץ ולא בליגה של 30 משחקים או יותר,כמו שגם אין מקריות לגבי יכולת של שחקנים מסויימים לתת תפוקת שערים של מעל 20 בכל עונה.

ייתכן שיש משהו באנלוגיה בין ג'קסון לגוארדיולה, אמנם ששבוע שעבר קיבלת תשובה לגבי ניהול משחק וקאמבק של סיטי מול מונאקו באלופות

על כדורגל ישראלי אני לא אדבר ,איפה שיש אדמה חרוכה וחולה שום פרח לא יצמח,זו הסיבה שכבר איזה כמעט דור חוץ מזהבי לא צמח כאן כלום,חוץ משחקנים אנמים כמו נתכו רמי גרשון רפאלוב וניר ביטון שגם לא תרמו דבר בנבחרת.

פפ לעומת מוריניו וסימאונה הוא יוצא דופן, פפ מעדיף 6-3 מאשר 3-0 ללא שליטה בכדור וכדורגל הגנטי….
מוריניו הבין שאליפות לוקחים דרך ההגנה,ולכן גם החילופים ההגנתיים שלו בצ'לסי דקה 70 כדי להרוג את המשחק,לשחק עם פפה בריאל כקשר הגנתי והמונח החנה את האוטובוס ברחבה.
סימאונה עשה פוסט דוקטורט למשחק הגנה עם יציאה למתפרצות קטלניות
אז זה כמו להשוות בין תפוח אדמה לתפוז!

מקרה מוריניו בפורטו די דומה למקרה לסטר,מוריניו קיבל שנה משוגעת בצ'מפיונס שכל הגדולות עשו במכנסיים,אך למוריניו הייתה שיטה וגם ספציפית היה לפורטו שחקנים מאוד טובים—ספציפית לדעתי לפורטו יש את הסקאוטרים בין הטובים באירופה: מלא כסף עשו שם משחקנים(דנילו,אלכס סנדרו,דקו,ריקרדו קרבליו,הולק,פלקאו,ג'קסוןמרטינז,חאמס רודריגז,מנגלה,פפה)

אונאי אמרי מאמן מעולה, זה לא מקרי שהוא זכה 3 שנים רצופות בליגה הארופית ונמצא קבוע בטופ5 בספרד, כאשר סביליה קבוצה עם מעמד-רפיוטיישן זהה לזה שהיה בולנסיה ומכרו שם שחקני מפתח על ימין ושמאל(אלבס רקיטיץ נאבס נגרדו) , תראה איפה הם ואיפה ולנסיה בעשור האחרון, יש כאן עבודה קשה של מאמן…תן לו זמן בצרפת,שהשחקנים יכירו את השיטה המנטליות ולאט לאט זה יתחבר…כל התחלה במקום חדש קשה

שמעון 26 בפברואר 2017

שכנעת לגבי אמרי הזמן יגיד את שלו.

no propaganda 27 בפברואר 2017

לגבי המקריות:
הטיעון לגבי 30 משחקים לעומת 2 היה נכון אם אותן שתי הקבוצות היו משחקות ביניהן 30 משחקים. מה שקורה בפועל הוא שיש פערים גדולים מאוד בין קבוצות בליגה ולכן האליפות נקבעת על ריכוז במשחקים נגד קבוצות משמעותית פחות טובות, שללא ספק הקבוצה הגדולה הייתה עוברת אותן באלופות 30/30 ללא בעיה. במפגש אלופות, כל קבוצה מביאה את כל מה שיש לה והטובה מנצחת. המקריות היחידה שם היא טעויות שיפוט.

אמיתי 25 בפברואר 2017

אתה מצבא הצייצנים של נו פרופגנדה?
יש צו 8..(-;

איתן 25 בפברואר 2017

מה נסגר עם המערכת של האתר לאחרונה? קללות ונאצות עובר בכיף. אבל לינק ,ציטוט או כל מיני דברים תמימים—נותן הודעת ספאם???

גור אילני 25 בפברואר 2017

איתן – התעדכנו כמה פלאגינים באתר, השתנו כמה דברים שקשורים בעדכוני אבטחה. עד שנבין מה אפשר לתקן ואיך, מעדיפים לא לגעת.

איתן 26 בפברואר 2017

אולי יהיה אפשר להסביר מה לא לכתוב כדי שהודעות יעברו במערכת.
במקום ששעה אני ינסה לערוך הודעה מבלי שזו תצליח לעבור ומבלי להבין מה לא בסדר בהודעה?

לקחתם הודעה תמימה עשיתם אותה פושע(קומדי סטור 94)

היסטוריון של ספורט 25 בפברואר 2017

נכנסתי מאוחר ולא קראתי עוד תגובות ולכן מקווה שאיני חוזר על דברים.
בקיצור איני מקבל את דבריך מסיבה אחת מאד פשוטה רניירי הוא סמל של משהו שגדול בהרבה מערך של לסטר בליגת העל או ליגת משנה.
גם עוד 100 שנה לסטר לא אמורה לקחת אליפות או משהו קרוב לכך.
לכן שידברו בערגה על הסיפור המדהים הזה ..הפיטורים הללו יהיו משהו בלתי נתפס.
יתרה מכך בהסתכלות רבת שנים גם ירידת ליגה לא כזו נוראית שכן מי שירד יוכל לעלות .
אך פיטורים עכשיו יוצרים נזק בלתי הפיך מה עוד שלא מבטיחים כלל הישארות בליגה….וגם אם כן חא מבטיחים ירידה בשנה הבאה.
בשורה התחתונה לסטר לקחה סמל מוכח דמות אגדית חד פעמית וזרקה אותו לטובת משהו בלתי ברור.
זה דם מוזיל את מעמד המאמן אך לפני כן פוגע אנושות באהדת הקהל למועדון.
מה היה צריך וניתן לעשות ?
זה המקרה הקלאסי של לבעוט מישהו כלפיי מעלה…היו בשיתוף עם רניירי הופכים אותו לגנרל מנגר עם סמכויות על ומבקשים ממנו יפה להביא איש שלו שיעשה את העבודה השחורה ( משהו מעין שפיגל את שייע בבני יהודה של תחילת המילניום ) ובזה נגמר הסיפור באלגנטיות.

איתן 25 בפברואר 2017

בעידן של הכסף הגדול היום של הכדורגל,מה שאתה מספר זה סוג של אגדת פיות שמספרים לילד לפני השינה….לפני שנים רבות הייתה פייה איטלקית כריזמטית וג'נטלמנית שעשתה בלתי יאמן ולקחה אליפות,אך זאת שנים לאחר מכן לעומת כל הפיקשושים נשארה בתפקידה לנוכח הנאמנות שגילה כלפיה הבוס—זה כבר לא עובד ככה יותר.

לכן וונגר עדיין דינוזאור בעידננו,שהוא 20 שנה בארסנל וגם האוהדים רוצים להתגרש ממנו אף על פי שהוא משיג תוצאות לא רעות גם במגרש וגם פיננסית אך לא מביא תארים.

די מסכים עם הדיעה שלך יכול להיות שהיו צריכים להוקיר את פועלו של ראניירי ולנוכח הגיל המעט מתקדם, לבנות פסל בדמותו בכניסת האצטדיון ולהביא מאמן אחר ועם זאת להשאיר את ראניירי כמנהל מקצועי- זה המהלך האלגנטי שהיה אפשר לעשות -מעין סוג של גוטמן בהפועל של השנים האחרונות—-ייתכן שהבעלים לא רצה להשקיע כסף בעוד משרה של מאמן או ייתכן שראניירי לא הסכים,בנוסף קשה להביא מישהו שיהיה בובה כאשר הספינה טובעת ועוד שייקבל הוראות ממישהו שגרם לסערה.

איתן 25 בפברואר 2017

מתייחס לפוסט של ההיסטוריון

אריאל 25 בפברואר 2017

יפה. ה"הם כבר כאן" לקח אותי לתיאורים של מלחמת יום כיפור. מסכים שעם כל הצער כנראה זה הצעד הנכון מבחינתם.

ניק 26 בפברואר 2017

אני חושב שלפני הנהלת לסטר הבעיה היא השחקנים – חבורה של כלומניקים שלא השיגו כלום ושום דבר לפני רניירי ופתאום חושבים שהם כוכבי על ומעיזים לצאת נגד המאמן שנתן להם תהילת עולם.

אורי 26 בפברואר 2017

קודם לסטר מעיפה את רניירי ועכשיו ראשל"צ מעיפה את שיבק
אין גבול לכפיות הטובה

רומן 26 בפברואר 2017

אני בגדול לוגית מסכים לרוח הדברים שלך.
אבל לראות את וונגר יושב 100 שנה על הכסא ומושפל פעם אחרי פעם ואז לראות את ראניירי מפוטר עושה טעם לא טוב.
לדעתי היו חייבים לתת לו להשאר עד סוף העונה למרות הידיעה הדי ברורה שסיכויי ההשרדות איתו הרבה יותר נמוכים מנניח עם פארדיו בשלב הזה.

איתן 26 בפברואר 2017

רומן ,לא הכנסת בחשבון שירידת ליגה טומנת בחובה השלכות כלכליות הרסניות למועדון(הסכמי חסות,כסף משידורים,מרצ'נדייס,הפסד כספים במטצ'דיי ומכירת שחקנים שנקנו בכסף רב במחיר הפסד-סלימני כדוגמא)
אז הבעלים הזרים שהינם יחסית מדושנים החליטו לראות את המועדון כעסק לכל דבר גם בראיה לעתיד.
נתנו לראניירי צ'אנס הרי אפילו את מוריניו צ'לסי פיטרה לא בסוף פברואר אלא באמצע דצמבר,וראניירי השקיע כסף בחלון ההעברות בינואר,עשה שינוי טקטי במערכים רוטציות בהרכב ועדיין המועדון הגיע נגיעה מהירידה

אז הבעלים החליטו לתת מכת חשמל לקבוצה המפרפרת שלהם בדמות פיטור ראניירי והבאת תחליף כדי לגרום לזעזוע – הרי כבר אמרו גדולים ממני ,לכל אדם יש תחליף, גם אם זה בדמות עזרה ראשונה(גם הידינק הגיע בתור עזרה ראשונה עד שקונטה נכנס למערכת וייצב אותה)

היסטוריון של ספורט 27 בפברואר 2017

איתן אבקש לספר לך סיפור קצר מהעבר הרחוק…
בשנות ה 80 היה למכבי סל כדורסלן זר בשם לי ג'ונסון .
הוא שיחק איתה בקביעות בבית הגמר של אירופה שמנה רק 6 קבוצות באותן השנים.
תוסיף את העובדה שהיו רק 2 זרים בקבוצה ותגלה מיד שלי ג'ונסון השתייך למועדון אקסקלוסיבי ויוקרתי של 12 זרים.
באיזה שהוא שלב לי ג'ונסון קיבל הצעה קצת יותר יקרה מקבוצה איטלקית בשם ליבורנו .
לי ג'ונסון בחר בשנה הבאה …הרוויח קצת יותר אך בשיקולים ארוכי טווח הרוויח לטעמי הרבה פחות.
את ליבורנו הוא אמנם הוביל לגמר אך את האליפות לא לקח ואת בית הגמר הוא ראה קצת מתחתית הבית (אנטיב).
כך גם הסיפור של לסטר …מעבר לזה שזה שיקול עסקי מנוכר הרי שהשיקול הוא גם קצר טווח.
עם רניירי גם אם היו יורדים ליגה אני מאמין שבטווח הארוך עצם הישארותו הייתה עושה טוב למותג.
שלא לדבר על כך שהם עדיין לא ירדו עם רניירי ועדיין לא נשארו בלעדיו .

איציק 27 בפברואר 2017

ולי ג'ונסון עדין זוכר את השמירה המופתית שלו על דראזן פטרוביץ' עליו השלום, וממתין לכדור שירד לסל מהקשט האינסופית אותה זרק.

ק. 26 בפברואר 2017

ספוילר: תשובה לשאלה 8 בחידון של דורפן אחרי שלסטר תרד: הפועל ת"א עונת 1988/89

רומן 26 בפברואר 2017

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

matipool 26 בפברואר 2017

היי – הפועל כפר סבא הייתה קודם . 82/83 .
דרור קשטן הביא את האליפות ומיד אח"כ את הירידה ולא פיטרו אותו .

ק. 26 בפברואר 2017

אבל הוא רשם: "מנו לפחות קבוצה אחת" אז גם שלי נחשב…:)

ק. 26 בפברואר 2017

יש גם את יובה שירדה ליגה ללא התבזות בעונה שאחרי האליפות

no propaganda 26 בפברואר 2017

אני מהמר שהתשובה תהיה איפסוויץ

Comments closed