בלאט 2

שרק לא יגיע לגמר חלילה וחס

 

 

blatt
מתכנן עוד מהלך אופייני שמערב סלולר ופסקי זמן

 

אני חושב קצת אחרת מדורפן, אני חושב שהפיטורים האלו הם על בלאט, לא על לברון. מקרה קלאסי של מישהו שנכנס לסיטואציה שגדולה עליו, לא באשמתו, זה לא מה שהוא תכנן, אבל זה מה שקרה. ובכל זאת, את לאב הוא איבד כבר בעונה הקודמת, עם ההתעקשויות שלו לנטרל אותו בהתקפה, את קיירי הוא לא קידם במילימטר, ועם לברון זה לא זרם. ברור שפה זה כשלון שלו.

הוא גם הגיע על תקן גאון התקפה. מאמן שמעולם לא היתה לקבוצה שלו התקפה נאה, או יפה או יעילה, גם בקבוצות הגדולות שלו, זה היה בנוי על הירו בול בהתקפה העומדת והרבה ריצה אחרי הגנה נהדרת. את זה הוא לא הביא לקליבלנד, והיו שם שחקנים שרק שנה קודם לכן שיחקו ככה.

ובנוסף, בהנהלה, ואולי פה אני מסכים לתת קרדיט גם ללברון, רואים שוולטון מוביל קבוצה למאזן 400-0, ורואים שלמרות זה הוא חוזר לתפקיד עוזר המאמן, ואולי הם חושבים או שגיששו אצלו או שקראו את ESPN, שיש סיכוי טוב ששנה הבאה הוא רוצה להיות מאמן ראשי, והם חוששים שעוד גמר NBA יסנדל אותם עם בלאט, אז הם מפטרים אותו עכשיו, ויעיפו את לו אחרי הגמר, ואז ינסו להביא את וולטון.

וזה לא יעזור כמובן, כי קיירי אפס מאופס, ולאב כבר לא בר תיקון, ולברון בצד היורד של הקריירה, וה-GM עשה שם עבודה עוד יותר איומה משל בלאט אפילו, וזהו.

ומה יהיה עם בלאט עכשיו? אני מניח שהוא ינסה לחפש שם עוד הזדמנות, אני מניח שנשמע אותו מקושר לצמרת האירופית, אני מניח שנשמע את השם שלו בהקשרים של הפועל ושל נציגתנו הבכירה יותר ביורוקאפ. ואני מקווה מאד שלא יגיע להפועל. ממש מקווה.

ככה או ככה, יהיה לו עכשיו הרבה זמן לשבת בבית ולדווח על מה נאמר בפסקי הזמן של יריבות הקבוצה של חברים שלו. ג'נטלמן אעלק, מזלו שיש לו מבטא, כי אחרת הוא היה צריך לזכות לאהדה בגלל הכדורסל המכוער או ההתנהלות המכוערת, וזה קשה.

 

מסך 40״
שנאה - תודה לך לברון

105 Comments

יואב דובינסקי 23 בינואר 2016

לא קידם את קיירי? נו באמת. כשבלאט הגיע לקליבלנד קיירי היה שחקן ספורטק שלא עושה רבע מאמץ בהגנה והוא הפך אותו לרכז קבוצתי בקבוצה מנצחת שדופק גג לשחקן הכי טוב בליגה במהלך מכריע בסדרת הגמר.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

ולא עושה הגנה עדיין, ולא מנהל משחק עדיין.

יואב דובינסקי 23 בינואר 2016

הבעיה האחרונה של קליבלנד היא קיירי. לאב כן, לא מספק את הסחורה ולא מצאו איך לשחק עליו. קיירי הפך מרכז שכונה לרכז טוב מאוד. למעט בנבחרת אצל ששבסקי במשחקים מול פינלנד והרפובליקה הדומיניקנית, קיירי משחק את הכדורסל הכי טוב ויעיל בקריירה שלו תחת בלאט.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

מסכים שקיירי הוא הבעיה האחרונה. יש עוד הרבה לפניו. חלקן קשורות למאמן לא טוב מספיק.

יואב דובינסקי 23 בינואר 2016

הם בריצה של 11 ניצחונות מ13 משחקים, כששני ההפסדים היו לשתי האלופות האחרונות. המועמדת מס' 1 להגיע לגמר הNBA. אין שום קבוצה במזרח באופק. יוצא לי לראות את רוב המשחקים המשודרים. בבית הם בכלל כמעט מבצר. גם מול הקליפרס וגם מול ברוקלין הדקות האחרונות בכלל לא צמודות ועם החמישייה השלישית. בלאט ספג שם את האש בשביל כולם וקליבלנד מטיילת.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

נכון, זה לא משנה את הנקודה שלי.

א ח 23 בינואר 2016

לא יעזור ,יואב…
זה לא משנה שאתה צודק…העגל מתבצר בעמדתו,יעלים כל דבר שנוגד את עמדתו,ויעיר בפנס גדול על כל מה שמצדיק את דעותיו…
הוא לא יצליח העגל,להבין שזה כמה דברים ביחד שקשורים אחד לשני…
לומר שזה בגלל בלאט,בגלל שהמאמן לא מספיק טוב,זה הכי קל..
זה נראה שהפוסט היה מוכן כבר משנה שעברה…

the bird 23 בינואר 2016

צודק לגמריי !
+1 יואב !

עגלון 25 בינואר 2016

לראות את אוהדי מכבי עולים על בריקדות בגלל ביקורת לגיטימית על בלאט ותוקפים את הכותב…אוייש כמה שאתם פאתטים

קפטן קוקי 23 בינואר 2016

נראה לי שזה היה די ברור בתחילת העונה שעברה שבלאט בא להנחיל סגנון מסוים לקאבס, ושבשלב די מוקדם זה פשוט לא יעבוד לו. שאין לו ברירה אלא לזרום עם הכדורסל המיושן והמכוער שמבוסס על לברון ועוד ארבעה. נראה לי שהוא אפילו רמז את זה.
אפשר לא לאהוב את בלאט ואפשר הרבה דברים, אבל נשמע לי לא הוגן להגיד שהוא לא מאמן מספיק טוב ושהכדורסל שלו מכוער, כשברור לגמרי שהסיטואציה הנוכחית היתה בדרך ללא מוצא מבחינתו. פשוט אי אפשר היה אחרת.

קפטן קוקי 23 בינואר 2016

וגם יואב סורוקה כתב דברים דומים.

בלאט)ברוסית( 23 בינואר 2016

המשפט האחרון על פסקי הזמן כל נכון,אילו באמריקה היו יודעים על זה הוא לא היה מאמן יום אחד יותר בnba.שם אין סליחה או התעלמות)כמו הארץ( לחוסר ספורטיביות מזעזת מצדו,פשוט תת תרבות ספורט.הלוואי שמישהו היה מעביר את הסיפור הזה של בלאט לאיזה עיתונאי אמריקאי,שיתפרסם שם שידעו מי האיש!הוא מעולם לא שילם על המעשה המלוכלך הזה!פרסום בארה"ב על זה יכול לשרוף אותו לגמרי שם

YG 23 בינואר 2016

אין סיכוי שיגיע להפועל, גם אין להם כסף, וגם זה לא בקליבר הזה.

הפועל ישארו עם שרון אברהמי או לחילופין איזה מישהו אחר שפוטר מקבוצה דרג ביניים בליגה הישראלית

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

הכוונה להפועל ירושלים כמובן.

לא חשוב שמות 23 בינואר 2016

רק שאתם מכבי 2 יותר מאשר הפועל אח שלו.
וכמה מכבי 2 אתם? שאתה אשכרה חושב שמאמן ברמה ובמעמד של פאקינג בלאט(הבן אדם היה רחוק שני נצחונות מאליפות NBA למען השם) בכלל יספור קבוצה שבקושי עוברת סיבוב ביורוקאפ.
הבן אדם פאקינג לקח מדליה אולימפית, יורוליג, אליפות אירופה, רחוק שני משחקים מתואר NBA אבל מה? הוא ישאף להגיע לקבוצה מעיר מיותרת בירדן שלא עשתה שום דבר אף פעם ולא מעניינת אף אחד – הגיוני.

ג'יזס…..

קפטן קוקי 23 בינואר 2016

האמת, הייתי בטוח שהתכוונת להפועל כדורגל, זאת של כבירי.

כוכבית 23 בינואר 2016

אני מנחש שכבר שנה וחצי הפוסט הנ"ל מתבשל אצלך…
ההתפתחות של דלבדובה ותומפסון (שללא ספק צריך לשלוח לבלאט זר פרחים ענקי על החוזה הענק שבלאט עזר לו להשיג)
תוכנית המשחק בפיינלס שהובילה קבוצה מפורקת ליתרון 2 – 1 על גולדן סטייט (לא היה רחוק מלהיות 3 – 0)
אלו של בלאט.
אין ספק שהייתה לו בעיה של סמכות (בגלל שבקליבלנד אין ריילי שיחזיק את לברון קצר)
אבל התבוננות קצת יותר מפוקחת לא תזיק.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

אני חושב ככה על בלאט עוד לפני ה-NBA, זה בסדר.
ולפחות בדיונים כאן באתר, גם אמרתי שהוא עשה אחלה עבודה בתחילת סדרת הגמר. וגם שם, הוא כשל בסוף, ונכנע למאמן מולו.

Amir A 23 בינואר 2016

אם היית בסדרת הגמר ההיא שם את קר בקליבלנד ואת בלאט בוורירס אתה מאמין שקליבלנד היו מנצחים אז?

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

לא, אבל מה הקשר?

Amir A 23 בינואר 2016

כי כתבת שהוא נכנע למאמן שמולו. מה שאני מבין ממשפט שכזה הוא שהפער בין המאמנים הוא מה שהכריע את הסדרה.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

אה, לא, סביר להניח שגם אם היה ממשיך לשלוף שפנים שעובדים ולהפתיע את הוורירס הם היו מפסידים.
ועדיין, כשמשקללים את התקופה שלו שם, אי אפשר להתייחס רק לשלושה משחקים מתוך סדרת הגמר.

Amir A 23 בינואר 2016

הוא נכנס שם לסיטואציה בלתי אפשרית, איך שלא תסתכל על זה. כמו שפיל ג'קסון אמר על בריינט שהוא בלתי ניתן לאימון, ככה גם לברון. אחד כזה על המגרש ואתה בתור המאמן חסר משמעות. לא יודע אם בלאט מאמן שמתאים לנ.ב.א. או לא, אבל בטוח שמהקדנציה הקצרה שלו בקרקס על חוף אגם איירי אי אפשר להסיק דבר.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

אני מסכים גם לעניין הסיטואציה, אפילו כתבתי את זה, ועדיין, לציין את זה כפיטורין של מאמן שעשה עבודה טובה, זו בדיחה.

Amir A 23 בינואר 2016

מה שאני לא מבין זה מה בדיוק הפיטורין האלו אמורים לעשות? הרי זה לא שפתאום משחק ההתקפה יהפוך להיות שוטף כמו של הווריירס. מה שהיה הוא מה שיהיה (לברון מקבל את הכדור, לברון מנסה לעבור את השחקנים של היריבה בחן השמור לפילה בהריון שרוקדת בלט, לברון זורק את הכדור מזווית בלתי אפשרית וכן הלאה וכן הלאה). מה הסיפור האמיתי מאחורי הפיטורין הללו?
התיאוריה המסכנה שלי היא שגילברט קרא לגריפין ואמר לו שהוא קרא בעיתונים שמשהו חורק בקבוצה. וגריפין, שכמו כל אחד מאיתנו חושב בבוקר כשהוא קם דבר ראשון על איך לשמור על מקום העבודה שלו, זרק את בלאט כדי שיהיה לו במי לתלות את האשמה לזמזום המעצבן הזה שגילברט שומע. ועכשיו יש לו שקט לפחות לשנה וחצי כי את כל הרע שיקרה עכשיו לקליבלנד הוא יתלה בבלאט.
השאלה המעניינת היא מה יצא גם ללברון? מה יש עכשיו ללברון שלא היה לו מקודם מבחינת הארגון?

dmc 23 בינואר 2016

נראה לי שלא ראית קליבלנד השנה, או שאתה מאוד לא אוהב את לברון. יש לו עונה מצוינת מבחינה אישית וגם מבחינת יעילות, כולל שיפור מרשים בקליעה מבחוץ אחרי פתיחה גרועה.

Srtest - ארטסט 24 בינואר 2016

ראיתי את לברון כועס על הקבוצה כשהיא מצליחה לשחק טוב בלעדיו. את זה ראיתי, ואז ראיתי קצת בום-בום-טראח שלו וטיסה לעבר השני של ג"ס תוך החלפת 4 מסירות.

גיל 23 בינואר 2016

הוא זה שכשל? מה בדיוק יכל לעשות לשנות את התוצאה?

קלבדוס 23 בינואר 2016

אדריאן ווג'נרווסקי, אולי עיתונאי הספורט הכי אמין במדיה, מתאר את פיטוריו הידועים מראש של בלאט. קמפיין ממושך של לברון ג'יימס וסוכנו ריצ' פול, שהתחיל הרבה לפני העונה הזו. כדאי לקרוא:
https://sports.yahoo.com/news/how-david-blatt-never-stood-a-chance-with-lebron-james-and-his-camp-035612484.html

dmc 23 בינואר 2016

קראתי ונראה לי שגם הוא לא יודע הרבה על זה, ניסה לייחס את ההחלטה לריץ' פול ולא כל כך הצליח לקשר בין הדברים

טיפה סרוחה 23 בינואר 2016

לדעתי התאוריה שלך שהם בונים על וולטון לא נכונה אחרת למה החתימו את לו ל3 שנים ולא לשנה אחת

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

יכול להיות באמת.

לא חשוב שמות 23 בינואר 2016

מגדל זה לא הפועל, אתם במקרה הטוב עירוני בית"ר בנק יהב.

בלאט קידם מאד את ג'י אר סמית' אגב, את לאב אין לאן לקדם הוא אנדרסייז ו-וואן טריק פוני.
אז הוא פעם ריגל בפסק זמן, וואו! נורא! פושע ספורט

לקבל את פניני ולהריע לו כשכמעט פצע את אליהו לא היתה לכם בעיה.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

זה בסדר, אני מרשה לך לקרוא "עירוני בית"ר בנק יהב" בכל פעם שאני כותב הפועל.

מיכאל 23 בינואר 2016

מיקי, פאקינג פפי תורג'מן, ליובין, ועוד רבים וטובים.
אוהדי הפועל תל אביב… אין להם שמץ של מושג מה הולך אצלם בבית. חיים במציאות ווירטואלית

לא חשוב שמות 23 בינואר 2016

מי אוהד הפועל בדיוק?
ואם שחקני עבר של קבוצות אחרות שחקו בקבוצה מסוימת אז?
פניני הטינופת זה מיקי ברקוביץ או תורג'מן?

מגדל – קבוצה מיותרת, מעיר מיותרת עם אוהדים מיותרים: מכבי 2 בלי תארים.

שי חי 23 בינואר 2016

לא חשוב שמות אבל מכירים את השם מהפרופיל פייסבוק שלך בטוקבקים בוואלה.
אתה חייב להבין עד שלא תגמל מהאובססיה לא תכיר בת זוג, לא תתקדם בעבודה ולא תפסיק לשמוע קולות בראש.

מיכאל 23 בינואר 2016

אני מבין שכואב לך על המצב של הקבוצה שלך, של הפועל ת"א.
האמת שגם אם אני הייתי אוהד של הפועל תל אביב הייתי מתבאס…
יש לכם אוהדים כמו של ביט"ר, אלימים וקיצוניים, גם בכדורגל וגם בכדורסל עם עשרות מקרי אלימות.
קבוצה שאין לה תארים מעל 20 שנה…
קבוצה שלא מסוגלת למלא את הדרייב אין למרות שיש לה בסיס קטלני מהכדורגל.
בקיצור רעיון יפה (קבוצת אוהדים) ביצוע גרוע בגלל הד.נ.א המסריח שלכם
ושוב… 0 תארים ב24 שנים האחרונות.
אתם לא רלבנטיים גם באירופה כבר שנים ארוכות.
אין עתיד אין תקווה אין חלום.

דווקא אצלנו הארנה החדשה מתמלאת לה , אחלה אווירה. אחדות בין ארגון האוהדים, כיך גם בקטמון וכיף לבוא עם משפחה וילדים גם לכדורגל וגם לכדורסל…
וב20 שנה האחרונות? הרבה מאוד תארים וגם אימפקט יפה באירופה.

מבין את הקנאה שלך… זה קשה שבתל אביב אין הפועל.

ולמרת הכל, אוהב אותך אח קטן שבשפלה. יום אחד אולי תלמד…

אסף כלשהו 23 בינואר 2016

גדול אתה, תגובה אדירה.

וד"ש לאחות הקטנה מהדרייב אין.

Martzianno 23 בינואר 2016

שמע, זה פשוט גיבוב של שיט מה שכתבת פה.
אבל זה בסדר, צריך לכתוב משהו הרי.
ואני עדיין מחבב אותך.

Martzianno 23 בינואר 2016

מספיק גם לשמוע את הבעלים של הקאבס כדי להבין שאין לו מושג ושלברון מחזיק אותו באשכים.

מאנו 23 בינואר 2016

+1
בלאט ממש לא מאמן מושלם ולא קדוש מעונה, אבל הפוסט הזה די מגוחך.

שלו 23 בינואר 2016

אני אוהד מכבי שהפסיק בגלל אותו פסק זמן.
אני זוכר זאת לבאלט.
ברמה האישית.
אבל, אני לא עיוור, הוא מאמן ענק ועשה הרבה הישגים מאז.
אני לא מוחק את כל מה שעשה בכדורסל, בגלל שנכנע ליצר הרע.
לא שוכח, זה תמיד שם.
אבל גם לא שוכח שבגדול הוא העבריין הקטן בכל הארוע.
(לכן הפסקתי עם מכבי, שעבורי זאת הייתה פתיחת תיבת פנדורה)
מאז ירושלים זכתה באליפות, מכבי מאבדת אחיזה במציאות.
אנשים שילמו ומשלמים כל יום בשנאה כלפיהם על רקע כל מה שעשו בעבר.

ולברון?
יש רגע בקריירה לדעתי, שמגדיר אותך.
נראה לי שזה יסמן את הקו בו הוא יתרחק מהאליפות.
מספיק שכתוצאה מהבלגן לא יגיעו לגמר, הכל יתפרק שם בשנה הבאה.
ואז הוא יצטרך למצוא חבורה חדשה או בית חדש.
עוד טבעת כבר לא יראה.
לו היה אוסף את השחקנים וכראשון מקבל את המנהיגות של דיוויד היה להם סיכוי.
ברגע שהחליט שהוא גדול מהמשחק, לא היה לאף מאמן סיכוי, אתו.

מאיר (חדש בשכונה) 23 בינואר 2016

על איזה פסק זמן כולם מדברים פה ומה היה שם? השאלה לא צינית.

שלו 23 בינואר 2016

במשחק הפיצה המפורסם, בלאט כמקבל משכורת כמאמן גליל עליון ישב בבית וצפה בערוץ 5 משדר את משחק הגמר הראשון בין י-ם למכבי ושידר את פסקי הזמן של אפי (מאמן ירושלים, שנתן למיקרופונים של התחנה להיכנס) לעוזר של פיני בטלפון עד אשר שוש אלוני שמה ליבה לתנועה החשודה של מכבי לכיוון חדר ההלבשה בכל פסק זמן והפסיקה את הכנסת המיקרופונים… במצב הזה מכבי כבר היו בפור של 20 נקודות בערך בחוץ ולקחו את הביתיות חזרה.
על רקע העובדה שזה נחשב למשחק הפיצה, עניין זה נעלם מלב הציבור.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

ובאופן מפתיע, שנה אחרי זה בלאט הגיע למכבי ת"א! תדהמה!

בקיצור, בתור מאמן הוא פעל בחוסר ספורטיביות כנגד הקבוצה בה שיחק, בשביל לעזור לחבר שלו ולקדם את סיכוייו לקבל תפקיד במכבי ת"א. אז הוא גם נחש, גם בוגד, גם אינטרסנט וגם לא ספורטיבי.
אבל מה? ג'נטלמן.

שלו 23 בינואר 2016

נדמה לי שזה לא היה שנה אחרי, כמה שבועות אחרי…
וכבר בשלב הזה היה חתום במכבי והתנהג כאחד מחברי הצוות, רק שעדיין קיבל משכורת ממקום אחר.
ואפילו מה שעשה אינו לא חוקי, זה מה שהפריע לי.
כאשר חוסר היכולת על המגרש לנצח יריב על המגרש מביאה אותך למחוזות אפלים.
לא ככה אני רוצה את הקבוצה שלי, לפחות שלא יתהדרו אח"כ בזה שהם שיא ההוגנות.

יואב דובינסקי 24 בינואר 2016

לא הכרתי את הסיפור הזה. איזה בכיינות.

זיו 24 בינואר 2016

איזה כמות של שטויות. כאילו שמישהו צריך דווקא את בלאט ש"ידליף" מפסקי זמן שרואים אלפים בשידור חי. ואם אני הייתי רואה ושולח SMS או יונת דואר זה משנה ? שלא יתנו להכניס מיקרופון לפסק זמן

מאיר (חדש בשכונה) 23 בינואר 2016

תודה

גורביץ' 23 בינואר 2016

תגובה יפה ומעניינת בחלק על לברון (לגבי מסעות מכבי כדורסל במחוזות המזרח התיכון אני פחות מתעניין)

יניב פרנקו 23 בינואר 2016

לפני שניכנס לטרחנות של אוהדי מכבי .
אצלינו אין ויכוח על מי היא הפועל ומי היא היא הפועל ועוד עיר.
אצלנו ישבו אנשים בצורה מסודרת כבר לפני עשרות שנים וכינסו אסיפות ובנו ועדות ודאגו שכולם ידעו מי היא ספינת הדגל ומי היא רפסודת הסיוע.
אז תיישר קו בבקשה.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

אני נגד ההסתדרות ונגד ירושלים, ככה שקיבלתי אישור לקרוא למי שאני רוצה איך שאני רוצה.

יניב פרנקו 23 בינואר 2016

כל עוד אתה משתמש במותג הפועל שהוא טרייד מרק רשמי של בית ברנר אתה לא תעשה פה שכונה . פרחח.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

אזאיית.

ניינר / ווריור 23 בינואר 2016

קבוצה מגעילה שמשחקת כדורסל דוחה עם חבורת שחקנים אוברייטד. אשמח לראות אותם חוטפים 4-0 בגמר אבל אם בלאט המאוס היה עדיין על הקוים זה היה עוד יותר מהנה. מילא, נסתפק בתבוסה עם לו, שעושה רושם מגעיל אף הוא וכנראה תפור לחבורת הגועל הזו

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

אכן קבוצה מגעילה ודוחה, אבל אני כן לברון פאן בוי.

איציק 23 בינואר 2016

כאשר הקנאה והרוע משתלבים יחד זה די מעוור את שיקול הדעת. מאמן שקידם כל שחקן שהגיע לקליבלנד ובגדול פרט ללברון שנמצא בצד השני של הגבעה ולב שכנרא התחיל את הקרירה המקצוענית שלו כבר בצד השני. לא מכובד, אתה יכול יותר טוב.
ד"א, אני כאוהד מכבי למאמן שלכם דני פרנקו את כל הקרדיט על ההצלחות שלכם. זה לא בושה להודות באמת.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

אילו קנאה ורוע?

איציק 23 בינואר 2016

להישגים וליכולות של בלאט, במיוחד כי עשה אותם לא עם קבוצתך האהובה.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

מה הקשר? זלזלתי בהישגים שלו? זלזלתי ביכולות שלו? יש הבדל בין לטעון שמישהו אוברייטד לבין לבטל אותו.
אחלה מאמן, לא כמו שעושים ממנו.
ותדמית שיקרית לחלוטין.

איציק 23 בינואר 2016

כן, הוא עם פגמים, ומי לא? אולי אפילו אתה. אבל הוא ממש רחוק מהתאורים שלך, שלא תואמים את התגובה האחרונה שלך. הפוסט כתוב עם הרבה שינאה וארס, וחוסר ראית המציאות כפי שהיא באמת. או שרק אני מדמיין…

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

אתה מדמיין.
לא כתבתי שום דבר לא מדוייק.
הוא באמת לא מאמן התקפה טוב ואף פעם לא היה, הוא באמת לא הביא שום דבר חדש לקליבלנד מבחינה התקפית, הוא באמת לא היה אשם בסיטואציה שנקלע אליה, הוא באמת עשה עבודה טובה יותר ממי שבנה לו את הסגל והוא באמת לא ג'נטלמן וכן אוברייטד.

זה שהוא אימן את הקבוצה שלך לא הופכת את הביקורת שלי ללא מציאותית.

אלון 23 בינואר 2016

שנאה וארס ללברון זה בסדר
לבלאט חס וחלילה

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

חס וחלילה.

איציק 23 בינואר 2016

זה בסדר אם זה נכון.
בלאט לא חסין מביקורת ויש.
לברון עשה מעשה מגעיל, אז מגיע לו.
ואין לזה קשר לכבוצה שאני אוהד. הלוואי ודני פרנקו יגיע לאמן קבוצות באירופה ובהצלחה גדולה, ומאחל לו לאמן את לברון עם הצלחה גדולה יותר מאשר היתה לבלאט.

טימבר מרק (בלינדר) 23 בינואר 2016

מה הקשר של דני פרנקו לכל הסיפור הזה?
אתה רוצה לפרגן לפרנקו, תפרגן. לא רוצה, לא צריך.
אבל, לרמוז שאוהדי י-ם צריכים לתמוך בבלאט כי אתה תומך בפרנקו זה פשוט לא במקום.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

מה עוד שאני ספציפית חושב שמי שבעד פרנקו הוא בהכרח נגד הפועל.

אמיתי 23 בינואר 2016

חחח. נכון. לפי הטורים שלך אתה לא מסמפט מאמנים ישראלים ככלל…

איציק 23 בינואר 2016

ממש לא, אני מראה שאפשר לפרגן למישהו שהוא לא מהקבוצה שלך, לא אימן בקבוצה שלך ואולי אף פעם לא יעשה זאת. אין זה כמובן שהפירגון צריך להיות אוטומאטי, אך גם הכיוון השני לא צריך להיות רפלקס מותנה. זה שלבלאט יש חסרונות זה ברור, אבל לי הכתוב נראה כשינאה יוקדת ולא מבוססת.
1. בלאט הוא מאמן התקפה טוב. המשחק שלו לא מלהיב כמו שיש בגולדן-סטייט אך הוא יעיל, וראו את זה עוד מימיו בגליל ובכול מקום שהיה. אם מה שעשה נגד ספרד עם נבחרת רוסיה זה לא מיקסום הכלים והבנה מעולה של התקפה אז אני לא מבין מה היה שם. גם במכבי הוא ניצל עד הסוף את הפוטנציאל המאד מוגבל כדי לתת את ההובלה לטייריס רייס ולהעמיד את בלו כמו שצריך. טיוס שחקן ללא יכולת התקפית פרח בהתקפה אצל בלאט, זה ממש לא מובן מאיליו ואפשר להמשיך עוד.
2. הוא לא בנה כלום בקליבלנד, רק משפר שחקנים פרחו תחתיו ושיפרו יכולות כמו אירווינג שלא ידע מזה מסירה או הגנה (לא הפך למגן טוב אבל משופר בהרבה), מה היה טריסטן תומפסון או דלבדובה לפניו, מוזגוב די פרח, ג'י. אר. סמית דיבר עליו כעל מישהו שבכלל נתן לו צ'אנס להיות מה שהוא עם השריטה אך במסגרת נורמאלית. וכל זה הוא עושה כשלברון שנה וחצי שם מקלות בגלגלים שלו וההנהלה לא מטפלת בזה.
3. לא, אולי הוא לא ג'נטלמן כמו שאנו רגילים מהמסורת הבריטית איך ג'נטלמן צריך להיות, ויש לו נקודות שחורות ברזומה. למי אין, ואני די בטוח שהוא לא גאה בזה (הרגשה בלבד) אך הוא בטח הרבה יותר ג'נטלמן מרבים אחרים, שאנחנו שומעים ומכירים מהתקשורת.
אפשר לבקר, ויש על מה, אך צריך להיות הוגן.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

טוב, אתה ממשיך להתייחס לביקורת שלי כלא עניינית וכרפלקס מותנה, אז אני מודיע בהכנעה שאתה צודק כי אין לי כוח לכתוב כל הזמן שאתה טועה.

איציק 23 בינואר 2016

פרטתי למה את לא צודק ואתה אפילו לא מתייחס לפרות, אז אתה מוזמן לבחור בפתרון הקל ולהכנע.
הכניעה התקבלה

אמיתי 23 בינואר 2016

בקטנה נראה לי יש קונצנזוס שהכוח של בלאט הוא לא בהתקפה. וזה אנדרסטייטמנט.
הוא לא קידם מספיק את קליבלנד כקבוצה. הוא לא מאמן אישי ולכן זאת השורה התחתונה
של הקדנציה שלו שם ולא דלבדובה או הקליעה של גי.אר. סמית.
בלאט מומחה בלהוציא הרבה ממעט ולהיות אובראציבר. עם לברון כשלא לקחת אליפות
אתה תמיד אנדר אציבר.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

אני חושב שאם נניח היה מקבל הניקס או הנטס, היה עושה איתן עבודה לא רעה בכלל, ביחס לציפיות. אבל גם פבלו לאסו המושמץ היה עושה את זה. ואף אחד לא יטען שלאסו הוא מגדולי המאמנים בעולם.

איציק 23 בינואר 2016

פאבלו לאסו היה נתקע ברגע שלב ואירווינג נעלמו (נפצעו). המחשבון שלו היה מציין להוציא אותם אחרי 7:43 מהפתיחה ולהכניס 1:13 בתחילת הרבע השני, והם אינם. מה עושים? בלאט יכול להיכשל (ויש הסבורים שעשה זאת) אבל להשוות ע לאסו. לא מאמין שאיתו הם מגיעים לגמר, לדעתי אפילו לא האיזורי. שיקאגו להערכתי היתה מורידה אותם מהבמה.

Srtest - ארטסט 24 בינואר 2016

מעניין שהסיפורים של בלאט ופרנקו באמת דומים אבל שגריפין מזכיר הרבה יותר את פדרמן.

יואב 24 בינואר 2016

קאלימי,
זה נחמד שאתה מניח.
אבל אתה רק צופה מהצד ובגדול, הדיוט כמו כולנו. נחמד שאתה מניח. בלאט סיפק תוצאות בכל מקום שהיה בו. מאחל לך את אחוזי ההצלחה שלו למרות שאני בספק אם תצליח. לא כי אתה לא מוכשר וטוב במה שאתה עושה, אלא כי הם נדירים לכל אחד. תנוח קצת וקצת צניעות. ממה שקראתי אותך עד היום, אתה אכן כזה. צנוע. עד שזה מגיע לאויב התל אביבי הגדול. תנוח. הם יהיו שם תמיד. עדיף צניעות(:

ערן קאלימי 24 בינואר 2016

אני לא צנוע, אני ריאלי :(

ומכבי תל אביב הם לא אויב, אני סתם מתעב אותם ספורטיבית.

גל ד 24 בינואר 2016

אתה בפירוש זלזלת ביכולות שלו.

אריק 23 בינואר 2016

בעיקר את לברון הוא קידם… הביא אותו אפילו לגמר בזכות אימון והתרגילים שלו, לברון הגיע לשם… לא חלילה להפך. אז נכון יהיו אנטישמים שיזכירו שלברון הגיע איזה 600 שנה רצוף לגמר, אבל הם לא יזכירו שדיויד שלנו זכה ביורוליג. בלי מזל בכלל ועם כדורסל סוחף. והלו, זה יורוליג! זה אינדיקטור טוב בהרבה מהnba לnba…
מי זה הלברון הזה בכלל? בטח ממון על ידי הקרן החדשה.

ארז 23 בינואר 2016

שקט יא עוכר.

עירן 24 בינואר 2016

די, נו, אריק. לא קידם את לברון ולא כלום. רק עזר לשאר השחקנים להתקדם (קיירי, מוזגוב, דלבדובה שפתאום – מי היה מאמין – הפך לשחקן משמעותי בסדרת גמר…) והצליח למצוא שיטה שתסייע ללברון, תוך שגובר במהלך סדרות על טיבודו ועל מאמן העונה בודנהולצר ועושה זאת בהתאמות ובהכנה נהדרת. בגמר, עם ההוא שזורק משמאל מחצי מרחק זריקות גורליות במקום ללכת לסל וממשיך בכך מסורת ידועה שלו, לקח שני משחקים בסגל מרוטש ולא רחוק מהשלישי וזה מול קבוצה באמת הסטורית.

אה, הוא בעצם לא חתם בסוכנות של ריץ פול. הלך עליו….

עם על החיבה ללברון, הוא לא האיש הטוב בסיפור הזה.

שימי 23 בינואר 2016

כמה מירמור וקינאה באדם גועלי אחד.
קצת כבוד לאנשים שעשו דבר או שניים בחיים.

ארז 23 בינואר 2016

אתה נותן דוגמא אישית לביקורת בונה המושתתת על כבוד ואהבה.
אני בטוח שלאור הדברים החשובים שלך קאלימי יעשה חשבון נפש.

רמי 23 בינואר 2016

ערן קאלימי יא בדיחה. מי אתה בכלל שתבקר מאמן NBA שזכה באליפות המזרח והיה מרחק שתי ניצחונות מאליפות?
איזה אנשים עלובים יש במדינה הזאת…

ארז 23 בינואר 2016

תלחץ על הקאפס לוק.
כתבת "וואן" והגעת בטעות ל"דה באזר".
בהצלחה לבית"ר נגד סכנין!!!!!111

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

רמי/שימי, אתה בן אדם אחד, נכון?

קלבדוס 23 בינואר 2016

טור שלם מבוסס על ההנחה שהנהלת קליבלנד התעוררה בעקבות ההצלחה של לוק וולטון, והיא מעוניינת להביא את לוק וולטון.
בשעה שאותה הנהלה מחתימה ל-3 שנים את טיירון לו.
מה לא הבנתי פה?

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

נראה לי שאת הטור.

קלבדוס 23 בינואר 2016

שמע, אתה כותב:
"אז הם מפטרים אותו (את בלאט) עכשיו, ויעיפו את לו אחרי הגמר, ואז ינסו להביא את וולטון".
המציאות אחרת. ההנהלה החתימה את לו ל-3 שנים. סותר חזיתית מה שרקחת. אולי לא טרחת לבדוק, אולי אתה אוהב לפזר מעשיות, אולי אתה לא מוצא את כפתור הדיליט – אבל בטוח שאין לך טיפה של כבוד. תהיה בריא.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

רואה? צדקתי.

קלבדוס 23 בינואר 2016

מילא להיות רשלן, חפפן, טיפש וחסר אבק כבוד עצמי להודאה בטעות של טירון. גם בריון-מקלדת שיורק על הקורא שלו? זה כבר ממש יפה. אהבתי.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

כו, אני בריון…

ד"ר רזי הופמן 23 בינואר 2016

קלימרו, קראתי פה את הפוסט וחצי מהתגובות. יופי של פרובוקציות. נקסט!!

edgecator 23 בינואר 2016

המממ.. משתמע מדבריך שאתה חושב שיש איזשהו סיכוי שלבלאט יהיה רצון כלשהו לאמן את הקבוצה הננסית שאתה אוהד. לא באמת, נכון?

the bird 23 בינואר 2016

ההפסד כולו שלכם
אם הוא היה אי פעם מגיע לירושלים (מה שיותר סביר שיש חדי קרן בעולם)
אז באמת היה אפשר להכריז על אימפריה חדשה,
לא נורא תמשיכו עם פרנקו

גיל 23 בינואר 2016

אני לא מסכים. מה בלאט יכל לעשות אחרת? כשהכוכב מלא האגו שלך לא מקבל את הסמכות של המאמן אז פשוט לא היה לו שום סיכוי. איך הוא יקדם שחקנים אחרים כשהם מיישרים קו עם לברון? וטיירון לו אגב רצה לאמן רק עד סוף השנה אבל גריפין התעקש על חוזר ארוך טווח כך שלא נראה לי שיפטרו אותו כזה מהר.

קורא בין השורות 23 בינואר 2016

התאים או לא התאים לסיטואציה, בלא לא עשה שם עבודה גדולה ובטח שלא עשה שם עבודה גרועה
לא הצליח להתחבר לכוכבים וזה בהחלט עליו, זאת ליגה של כוכבים אלא אם כן קוראים לך פופוב'יץ, ג'קסון וכנראה שאחרי עוד כמה עונות מהיום גם קר
דווקא בגמר הסיטואציה התאימה לבלאט שתמיד הצליח להכין לימונדה במצבים לא סימפטיים
כך או כך לא רואה את קליבלנד לוקחים אליפות

ניר 23 בינואר 2016

מוקדם לומר איך מה טיירון לו יעשה בתפקיד שקיבל מבלאט, אבל כבר עכשיו אפשר לקבוע שקאלימי התאקלם נהדר במשבצת של בורוביץ.

קלבדוס 24 בינואר 2016

העקרון של עין תחת עין יותיר את העולם עיוור.

duncan 23 בינואר 2016

מסכים עם הרוב למעט וולטון.
לא בנו על וולטון. לו רצה להמשיך עוד סוף העונה ולהמר על עצמו. לחצו עליו לסגור ל3 עונות. הוא מאד מוערך בליגה וחששו שיקבל הצעה ממקום אחר.

ערן קאלימי 23 בינואר 2016

שוב, זו רק תיאוריה שלי, שהסתדרה לי יפה.
ולגבי החוזה של לו, חוזים אפשר להפר, בטח שהנהלה כמו של קליבלנד לא תתן לזה להפריע לה.

Srtest - ארטסט 23 בינואר 2016

מעניין איך אתה מנסה לפגוע בול בסוגיית המאמן שזה בדיוק מה שללברון אין את האומץ לעשות – ולכן הוא פיטר את בלאט.

מי שציוות בין בלאט ללברון לא עשה לשניהם טובה. מי ששלח את גרינברג הביתה והביא את דונטה סמית' ופרקנו גם לא עשה להם טובה.

העולם כבר עשרים שנה סובל ממשברים איומים בגלל מעמד המנהלים. אנשים שאין להם מושג והגיוני שהדבר יזלוג לכדורסל ולספורט.

קווין לאב הוא הפאנץ' ליין של הליגה הטובה בעולם, שזה דרגה אחת פחות מלהיות הפאנץ' שהוא לברון ג'יימס. שחקן אדיר שכל מה שנשאר ממנו הוא שאקיל אוניל של הגארדים. קצת דחיפה, קצת מעיכה ואיזה חצי ג'אמפ הוק במקרה הטוב. שחקן שלא מסוגל בכלל לשחק משחק תנועה.

קליבלנד כבר שנה וחצי משחקת כדורסל נוראי. בפלייאוף של שנה שעברה מול כל ה"תהליך" המדובר, היא נתנה תצוגות הגנה הירואיות ומעוררות הערכה. מה לעשות שממלחמה כמו שאוהבים לקרוא במקומותינו לא יוצא כדורסל, וכשהסגל המלא חזר היו ערימות של חרא להתמודד איתן כי לפעמים פחות הוא יותר.

היתה לי תחושה חזקה שבלאט יסיים שם בקרוב והשאלה שעמדה על הפרק היתה מה הוא יעשה בסיטואציית הלוז-לוז שלתוכה הוא נכנס. בסוף הוא בחר באופציה של לא לעשות כלום.

מי שניפח את דונטה הוא לא דני פרנקו אלא מי שטס במיוחד לפגוש אותו וללקק לו, כי הוא ידע שההחתמה שלו תעשה גלים בביצה המקומית, ופרנקו שהסכים לכך אחרי חיפה אולי לא ניפח את הבועה אבל היה מתקן הפאנצ'רים הראשי. מי שניפח את לברון ניפח את לברון כי הוא שווה לקליבלנד 300 מיליון דולר או משהו כזה, שבשביל איזור מוכה אבטלה ופינויים מבתים הוא לא עניין של מה בכך, או מי שניפח את דונטה ניפח את דונטה עבור קבוצה שלא זכתה בכלום עבור עיר שזקוקה לשמחה.

נגד אלה אתה מציב את המאמנים. אז תציב. ההיסטוריה הקצרה והקרובה מראה בדיוק את ההשפעה של האוהדים והשאלה לגבי אחריות נוחה מאוד לגבי אלה שאף פעם לא לוקחים אותה.

Oded 24 בינואר 2016

בגדול מבחינתך יכלו לפטר את בלאט ביום הראשון וזה היה בסדר כי הוא חרא של בן אדם ולא מתאים לתפקיד
בקצרה – דעתי לא הייתה יכולה להיות רחוקה יותר מדעתך

Comments closed