חזרה לפעילות ופלייאוף NBA

כדורסל אמיתי, יה בייבי!

לפני כמה חודשים בערך בני שלח מייל לכותבים בדה באזר ואמר שהוא יוצא לחופשה קצרה, אז שנקבל בהבנה קצת עיכובים בעריכת האתר אם יהיו. ואני? אני איש נחמד, אמרתי לעצמי, אם בני יצא לחופש, אז בני יצא לחופש ולכן לא אעלה שום טור חדש כדי שלא יצטרך לעבוד בחופשה.

מה הבעיה? שבני לא הודיע לי שהוא חזר מהחופש, ולכן לא כתבתי עד עכשיו כשגיליתי שהוא כבר לא בחופש. אז ככה שהאשמה בכך שלא כתבתי מונחת לפתחו ולא לפתחי.

אז אחזור לפעילות ככה בעדינות, עם טור הימורי NBA קצרצר.

אבל לפני כן, כמה מילים על הפועל ירושלים כדורסל:

ליאור אליהו, אתה אפס. אתה לא האשם העיקרי באיך שנראית הקבוצה בליגה. אבל אתה האפס העיקרי. תודה לך.

 

ועכשיו, NBA. זה כדורסל אמיתי.

אני באמת אוהב כדורסל, אבל ממש. ספורט מגניב, לצפיה ולמשחק. אבל אני לא יכול אלא רק להתבעס ממה שעובר על הכדורסל העולמי. הליגות האירופיות, כולל היורוליג, מספקות מוצר שאינו ראוי לצפיה או למאכל אדם, כדורסל דבילי שמשוחק על ידי חסרי כשרון. כל מיני אתלטי על חסרי שכל ויכולת משחק שנזרקים מה-NBA מציפים את אירופה, ואז מה שמקבלים זה כל מיני זוועות כמו ג'ו אלכסנדר, שהוא באמת אחד מהשחקנים הרעים שראיתי בחיי. והליגה בארץ, שאותה אני ממש אוהב, היא בכלל איומה. כאילו, אבל ממש. רמה פשוט קטסטרופלית. ובגלל הסלטיקס והדראפט עקבתי אחרי המכללות השנה, קצת. שוב, זוועה שלא ברא השטן. זה מצטרף לטורניר אולימפי חלש שעברנו.

בעיה.

רק ה-NBA מהנה. ויותר מהנה ממה שהיה מזה שנים. וכנראה שזו הסיבה שהשאר גרוע.

 

ועכשיו הימורים:

מזרח:
סיבוב ראשון:
בוסטון – שיקגו: רציתי את אינדיאנה ומיאמי בפלייאוף, אבל שיקגו נתקעה פה במקום, בזכות באטלר ורונדו. מבחינת בוסטון זו היריבה הכי קלה על הנייר. 1:4 בוסטון

קליבלנד – אינדיאנה: לברונוש המהמם מנסה לראות עם העלאת דרגת הקושי עדיין תביא אליפות. פול ג'ורג' מגעיל ת'שועלים, אבל שחקן טוב שמציק ללברון הרבה, אבל לא הפעם. 1:4 קאבס

טורונטו – מילווקי: יאניסססס!!!!!!!!!! אם לאורי בסדר, אז טורונטו כנראה הקבוצה הטובה במזרח מאלו שלא כוללות לברונים. אבל לאורי רק חזר מפציעה, ולבאקס יש מלא שחקנים לזרוק על דרוזן וגם יאניס!!!!!!!!! 3:4 טורונטו

וושינגטון – אטלנטה: ג'ון וול אלוהים. לדעתי היה הפוינט הטוב בליגה השנה 1:44 וושינגטון

חצי גמר:
בוסטון – וושינגטון: מצ'אפ מחורבן לסלטיקס. וכמו שציינתי, ג'ון וול שחקן על. מבין 3 השחקנים הטובים בסדרה, 2 שייכים לוושינגטון. 2:4 וושינגטון

קליבלנד – טורונטו: טורונטו יגיעו עייפים. אז הקאבס יסתבכו מנטלית בשביל לצמצם את הפער. 3:4 קאבס

גמר מזרח
קליבלנד-וושינגטון: הפתעה!!!!! טוב, לא. בסופו של דבר לברון מספיק טוב לקחת את המזרח גם לבד. אבל יהיה קשה יחסית. 2:4 קאבס

מערב
סיבוב ראשון:

גולדן סטייט – פורטלנד: לא כוחות. 0:4 ווריירס

סן אנטוניו – ממפיס: לא כוחות. 0:4 ספרס

יוסטון – אוקלהומה: שניים מהשחקנים האהובים עלי בליגה נפגשים. אני אלך עם הארדן כפייבוריט של הלב שלי. רק בשביל שווסטברוק ישבור לי אותו. 2:4 אוקלהומה

קליפרס – יוטה: די, לא מאמין בכריס פול. הרכז הכי טוב בהיסטוריה כנראה, פרט לקטע הזה של כיף לשחק איתו, אסתטיקה והישגים קבוצתים מיני-משמעותיים ומעלה. וליוטה יש יתרון בעמדות 2,3 ומאמן. 3:4 יוטה.

חצי גמר
גולדן סטייט – יוטה: אני ממש מחזיק מיוטה, לכן בלב כבד אני כותב. 1:4 ווריירס.

סן אנטוניו – אוקלהומה: אין לספרס תשובה לווסטברוק, ובכל לאתלטיות והמהירות של הת'אנדר. אז הם ינצחו רק ב-6 משחקים. 4:2 סן אנטוניו

גמר מערב:
גולדן סטייט – סן אנטוניו: ספרס, יש להם קטע כזה של להרוס את המסיבה. 2:44 ספרס

גמר NBA
סן אנטוניו – קליבלנד: לברון יגיע לנקום בקוואי. אבל קיירי ושאר החברה אפסים וישברו לי את הלב. 2:4 ספרס.

וככה לסיום, הזוכים שלי בפרסים, לא ההימורים, רק למי אני הייתי מצביע.

MVP: הארדן

רוקי: דריו סאריץ'

מאמן: פופ

שחקן הגנה: קוואי

שחקן שישי: אנא אערף? שיהיה ג'מאל קרופורד שוב

חמישיה ראשונה: הארדן, ראס, קוואי, לברון, מארק גאסול

חמישיה שניה: וול, דרוזן, דריימונד, דוראנט, גובר

חמישיה שלישית: איזאיה, קרי, היוורד, באטלר, אנתוני דיוויס.

 

שיהיה כיף.

 

Share on FacebookTweet about this on Twitter

155 תגובות ל “חזרה לפעילות ופלייאוף NBA”

  1. רן הנרגן (פורסם: 13-4-2017 בשעה 09:07)

    קאלימי מתנצל מראש.

    יוסי קלין צודק בכל מילה.

    להגיב
    • ערן קאלימי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 09:22)

      לא קראתי, אבל הוא אשכנזי שכותב בהארץ, כך שאני מניח שהוא טרול מטופש וטעה בהכל.

      להגיב
    • הדרך לסנטה פה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 14:33)

      וגם אתה צודק בכל מילה

      להגיב
    • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 15:08)

      יוסי קליין צודק בכל מילה, הוא רק התבלבל בין הציבור הדתי לאומי לכותבי ו(חלק מ)קוראי הארץ, שהם אכן גרועים מחיזבאללה.

      להגיב
      • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 15:38)

        הוא לא התבלבל פשוט אין באמת הבדל ביניהם, קיצוניים מימין ומשמאל הם אכן האיום הכי גדול על מדינת ישראל.

        להגיב
        • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 15:55)

          זהו שהוא ממש לא דיבר על הימין הקיצוני, הוא דיבר על הציבור הדתי לאומי בכללותו.

          להגיב
          • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 16:06)

            שידעו בתור עמדותיו השמאלניות…
            דתי לאומי זה ציבור ימין קיצוני, הרבנים שאליו הוא התייחס הם ממנהיגי הימין הקיצוני, האידיאולוגיה המשיחית שלהם היא זאת שמובילה את הימין הקיצוני.
            הגזענות, שנאת הומואים ושוביניסטיות זה חלק משמעותי מהאידיאולוגיה הזאת

            להגיב
            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 16:17)

              אתה מכיר באופן אישי דתיים לאומיים?

            • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 16:26)

              בוודאי אני עובד עם כל הארץ כולל התנחלויות ומכיר הרבה, גם אחד הפועלים שלי מתוך ה5 שיש לי.
              אדם מקסים סומך עליו בעיניים עצומות עד שמדברים על אידיאולוגיה/ ערבים/ זכויות הומואים/ הרבנים שדיברו על נשים בצהל ואז האוזניים שלי מדממות.
              אחד הלקוחות הכי וותיקים שלי הוא דתי לאומי, אדם סופר אינטיליגנט ואדם שתפסתי ממנו כאדם עם מוסר עד שיום אחד הוא ביקש הפנייה למישהו שמוכר מוצר מסויים ונתתי לו טלפון של לקוח אחר שלי, ערבי, התגובה שלו עשתה לי בחילה.
              זה הבעיה המגזר הזה, אנשים סופר אינטילגנטים נחמדים מאוד עד שמכירים את האידיאולוגיה שהם חיים לפיה ואז אתה מבין שאין באמת עם מי לדבר, זה ציבור מאוד מסוכן לא פחות משמאל הקיצוני שדומה לו בהמון דברים.

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 16:59)

              אני אחלק את הנושא לשניים יחס לערבים ויחס לנשים, הומואים והשאר.
              היחס כלפי הערבים בציבור הדתי לאומי הוא אותו יחס שיש לכל הציבור הימני כלפיהם, יחס של תיעוב (הדדי) שגם אם אני לא מסכים איתו אני יכול להבין אותו.
              לגביי היחס לנשים והומואים אז אני חושב שהבחור שדיברת איתו הוא חרד"לי (חרדי לאומי), שלהם באמת יש יחס מאוד ברור כלפיהם וזאת בשל האיסור ההלכתי ופחות בשל שנאת הומואים.
              תסכים איתי שאלעזר שטרן לא חושב ככה, והוא דתי לאומי, ויש רבים וטובים כמוהו.
              והערה: יוסי קליין כתב שהם גרועים מחיזבאללה, אפשר להתווכח על דעותיהם אם הם טובות או לא, אבל להגיד שהם גרועים מחיזבאללה זה באמת לא חכם, זה פשוט מנטרל את כל הביקורת שיש לו עליהם, זה פשוט גורם לאנשים שאולי לא מסכימים עם דרכם להזדהות איתם.

            • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 17:10)

              בוודאי שהם יותר גרועים מחיזבאללה, מי זה חיזבאללה? הם מקסימום יכולים להכאיב לנו קצת אבל הם בטח לא סכנה קיומית, כל עוד מדינת ישראל נשארת מאוחדת לא חיזבאללה ולא חמאס יכולים באמת לערער את הקיום שלנו.
              לעומת זאת, ציבור שגורם לשנאה ופילוג כמו שהציבור הדתי לאומי רוצה אם זה כלפיי נשים, הומואים וכל מי שלא כמוהם זה הסכנה האמיתית, הפילוג של העם זה הדבר שיכול כן לערער אותנו לא ארגון עם 5000 מחבלים ולכן הם סכנה קיומית הרבה יותר גדולה מחיזבאללה.
              זה שיש דתיים לאומיים כמו שהזכרת שהם לא בדיוק כאלה זה לא מעניין כי מי שמייצג אותם אם זה בנט, סימרוטיץ וכו' תומכים באותם אימרות של הרבנים הקיצוניים או אמרות כנגד הקהילה הגאה או לפחות מתנגדים לצאת כנגד (לא פחות גרוע).
              הציבור הזה עם האידיאולוגיה המשיחית שלו מתחיל לפורר את העם בין עם זה בנושא ההתנחלויות ובין עם זה בנושא הגזענות.

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 17:29)

              זה שיש רבנים משיחיים זה ידוע אבל הרוב אינם כאלו.
              מה שאומרים המתונים לגביי שילוב נשים בצבא הוא, שכופים עליהם שירות משותף עם נשים והם מעדיפים בנפרד (אגב הפרדה מגדרית היא ממש לא הדרה, הרי ישנה גם הפרדה בין גילאים ועוד).
              ואתה מדבר על פילוג בעם? כי אני חושב שמשפט כמו שאמרת (חיזבאללה וכו') יוצר הרבה יותר פילוג.

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 18:06)

              100+

            • סימנטוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 23:08)

              +1

            • תומרג (פורסם: 13-4-2017 בשעה 17:11)

              כשאתה כותב "הדדי" במשפט: "… היחס כלפי הערבים בציבור הדתי לאומי הוא אותו יחס שיש לכל הציבור הימני כלפיהם, יחס של תיעוב (הדדי)…" אתה מתכוון לזה שהערבים חשים תיעוב לציבור הדתי לאומי?

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 17:21)

              תיעוב זו מילה עדינה.

            • תומרג (פורסם: 13-4-2017 בשעה 17:26)

              ואת זה (התיחסות לציבור אתני כמקשה אחת) אתה כותב כחלק מפוסט שמנסה לטעון שמישהו ביצע הכללה כשהתיחס לציבור בעל זיהוי מובהק, פוליטי וגם דתי, בהקשר הספציפי של הזיהוי הזה?
              אתה תופס איך זה נשמע, ואפילו ברמת התחביר?

            • תומרג (פורסם: 13-4-2017 בשעה 17:27)

              או בפרפראזה על דבריך: "אתה מכיר ערבים?"

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 17:35)

              אתה צודק, טעיתי.
              שים לב שאמרתי שאני ממש לא מסכים עם היחס של הציבור הימני והדתי לאומי כלפיי ערבים, אני אולי מבין אותם (בדיעבד) וזה רק בגלל המציאות המאוד לא נעימה ששוררת פה, אבל ממש לא מסכים איתם.
              ולצערי באופן אישי אני לא מכיר ערבים.

      • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 18:04)

        הוא לא כתב "גרועים" מהחיזבאללה אלא "מסוכני" מהחיזבאללה.
        נחש מה? הוא צודק ב 100%!

        איום פנימי לעולם יהיה מסוכן יותר מאיום חיצוני.

        שתי סיטואציות היפותטיות:
        1. טיסה במטוס שאתה יודע שהולך להיות מותקף בידי מטוסי אויב והטייס שלך הוא טייס טוב ומיומן שיעשה הכל כדי לנחות בשלום.
        2. טיסה במטוס שאין לא סכנה להיות מותקף אבל הטייס הולך להתרסק איתו

        במה היית בוחר?
        אני הייתי בוחר בראשונה(אופציית החיזבאללה) על פני השניה(אופציית הציונות הדתית).
        האידיאולוגיה שלהם מובילה אותנו לאבדון. מהחיזבאללה אין בי שום פחד. הם יכולים להציק לנו פה ושם אבל הם לא מהווים איום קיומי.

        אז כן, הם יותר מסוכנים מהחיזבאללה!!!

        להגיב
        • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 18:10)

          אז מתברר שהנאצים לא היו כאלו גרועים (ומסוכנים).
          והערה: אתה מדבר על חלק מאוד מסויים בציונות הדתית, הרוב לא כך.

          להגיב
          • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 18:23)

            איך הגעת לזה שהנאצים לא היו גרועים ו/או מסוכנים? בגלל שאמרתי שאיום פנימי מסוכן יותר מחיצוני והם היוו איום חיצוני? אתה אמיתי עם הטיעון הזה? אתה משווה את הכח של המכונה הנאצית לזה של החיזבאללה? אתה משווה את הנזק שהם עשו לנו עם מה שהחיזבאללה הצליח לעשות לנו? אתה לא מזהה את ההבדלים בסדרי הגודל ביניהם?
            איזו דמגוגיה, SMH…

            לגבי הטיעון השני שלך:
            ברור שכאינדיבידואלים יש בציונות הדתית שוני בין אדם לאדם.
            הבעיה היא שכציבור שלם הם מובילים אותנו אל עברי פי פחת. מספיק לראות לאן ההנהגה שלהם, ששואבת את כוחה מהם, לוקחת אותנו.

            להגיב
            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 18:37)

              הנאצים השמידו קצת יותר מ-1/3 מיהדות אירופה, הציונות הדתית (לשיטתך) גורמת לאובדן כללי, אז מי יותר מסוכן?
              אבל מסכים שזו דמגוגיה המטרה היתה להראות שהטיעון שלך לא כלכך חזק.
              ולגביי ההנהגה אתה בטח מתכוון לבנט, אז כך בנט לא הרבה יותר דתי ממך, והוא אמנם מאוד ימני, אבל בשונה מהרבה ימנים שיושבים ומחכים בלי לעשות יותר מדי כדי לפתור את הסכסוך, הוא לפחות מיצע פתרונות (גם אם לא כלכך ברי קיימא).

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 18:52)

              הנאצים ניהלו בתי חרושת להשמדה. בתי חרושת יעילים להחריד. הם לא "בזבזו" כלום: שיני זהב, נעליים…
              אם לא היו עוצרים אותם בזמן – או אם היו מנצחים חלילה – הם היו גומרים את העבודה…

              במקרה שלנו, אם יהיה חורבן בית שלישי, עדיין ישארו יהודים בעולם שישמרו את הלפיד עד לסיבוב הבא.

              לגבי בנט – הוא יותר דתי ממני באינסוף בערך ולו מהסיבה הפשוטה שאני חילוני אידיאולוג :-)
              הפתרונות שהוא מציע הם "מתונים" ביחס לפיתרונות שהגרעין הקשה של הציבור הזה מציע. נחש מה? הפתרונות האלה מתקרבים לאט אבל בטוח לתחומי הקונצנזוס וזאת וואחד סכנה…

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 19:18)

              הגרעין הקשה שאתה מדבר עליו הוא מיעוט, לדוגמא מבין חכ"י הבית היהודי יש רק שניים שמשתייכים לתקומה (מפלגה יותר דתית אידיאולוגית).
              והערה: אני מבחינה פוליטית יותר נוטה (טיפה) לצד השמאלי של המפה, אבל דווקא רעיון הסיפוח נראה לי יחסית הרבה יותר הגיוני מאשר היפרדות, או לחילופין להשאיר את המצב הקיים.
              ואגב יוסי קליין לא דיבר על הגרעין הקשה (לשיטתך), הוא דיבר על הציבור הדתי לאומי.

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 19:26)

              הגרעין הקשה הוא זה שמהווה את עמוד האש לפני המחנה. במובן הזה יוסי קליין מדייק.
              בעיני סיפוח הוא פשוט אסון אבל זה כבר דיון אחר

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 19:34)

              לא קראתי את כל הטור של קליין מסיבות מובנות, אבל מה שכן שמתי לב, זה שהוא מדבר כאילו הוא יודע יותר טוב מכולם, הוא יודע מה הם מתכוונים כשהם אומרים סיפוח ועוד, ולכן אני חושב שלהתווכח איתו יהיה חסר סיכוי הרי הוא יודע יותר טוב מכולם, ואתה מאמין לו ולכן חושש שאנחנו "בסכנה כלכך גדולה".

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 19:51)

              מה הסיבות המובנות שבגינן לא קראת את הטור? האר את עיני.
              איך שמת לב שהוא יודע יותר טוב מכולם? הרי לא קראת את הטור…

              אני לא צריך "להאמין" לו. אני אדם עצמאי וחושב.

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:00)

              קראתי את חלקו (מה שפורסם באתרים אחרים), והיה לי קשה לקרוא את דבריו כי הם מלאים בשנאה (יש שיגידו תיעוב) כלפיי ציבור שאני מאוד אוהב ומעריך, אני אמנם לא משתייך לציבור הדתי לאומי אבל אני חושב שהם הציבור שהכי תורם למדינה.
              ואני בטוח שאתה אדם עצמאי וחושב (אחרת לא הייתי מתווכח איתך, אלא איתו, אם היה ניתן לי) אבל כולנו מושפעים ממה שאנחנו קוראים, בעיקר מהפחדות כאלו.

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:16)

              הוא מתאר את תהליך ההשתלטות של הציונות הדתית על החברה הישראלית מנקודת מבטו תוך כדי תיאור התחושות שלו מאותו.
              מה שבא לידי ביטוי חזק זה החשש/ייאוש שלו מהתהליך הזה.

              מה אומר לך? אני שותף לאותם חששות. אני רואה את התהליך הזה בדיוק באותו אופן.

              הם תורמים למדינה, זה נכון. הם מקבלים מהמדינה יותר מכל ציבור אחר, זה גם נכון.
              הם משליטים את האידיאולוגיה המשיחית שלהם על המדינה – לאט ובטוח. זה ממש נכון.

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:29)

              לרובם אין אדיאולוגיה משיחית אני שמח לבשר לך.
              והביטוי "מקבלים מהמדינה יותר מכל ציבור אחר", (אם אין לך הוכחות לקיומו) הוא מאוד מקומם.

            • Lord Anthony (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:41)

              בוודאי מקבלים הרבה יותר, תסתכל על התפלגות התקציב. יש לזה ביטוי מספרי.
              גם הביטוי תורמים לא נכון לעניינו כי כל התרומה למדינה לא נעשית מתוך רצון לעזור למדינה אלא כמהלך ציני שנועד להשיג הישגים חומריים מאוד.

            • אריאל (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:47)

              הפליץ אדם מהפה וכולם מתווכחים על ריח הארומה. העניין הוא לא החיזבאללה. העניין הוא מאמר שמייחס כוונות דמוניות לציבור שלם. זו הסכנה. עם עמדות שונות נחיה, עם שנאת חינם לא.

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:48)

              אפשר לאמר זאת על כל תרומה.
              ומה אני רושם בגוגל בשביל לראות כמה הם מקבלים?

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:52)

              אריאל
              המשפט האחרון בתגובתך אדיר.
              הלוואי וזה יהיה מה שינחה אותנו, מכל צדדי החברה.

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:55)

              תכתוב "תקציב פריפריה התנחלויות"
              תכתוב "חינוך ילדים פריפריה התנחלויות"

              יש לי כמה לינקים בתגובה שמחכה לאישור.

              אריאל – לא כל מאמר ביקורתי ונוקב מהווה ביטוי לשנאת חינם. החשש של יוסי קליין אותנטי לחלוטין.

            • אריאל (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:02)

              "השקר אצלם הוא דרך חיים, הרמאות עיקרון". זה לא ביקורת חביבי. זה בדיוק אבל בדיוק דמוניזציה.

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:16)

              ידעתי שתגיעו להתנחלויות, אז לידיעתכם רוב הדתיים הלאומיים לא גרים בהתנחלויות, וההתנחלויות הגדולות הן בכלל חרדיות (מודיעין עילית וביתר עילית) וחלקם ערים מעורבות כדוגמת אריאל.

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:18)

              אריאל, עשה לי טובה – דונט חביבי מי.

              קבל את ההקשר של הציטוט שלך:
              "
              כשמגרשים אותם מקרקע גנובה, הם נזכרים ב"דמוקרטיה" ונתלים ב"זכויות אדם". בדרך כלל הם משתינים עליהם בקשת (פעם בחשאי, היום מהמקפצה). גם היום הם אומרים "דמוקרטיה" וקורצים, וכשנפלט להם "זכויות אדם" הם נבוכים. השקר הוא אצלם דרך חיים, הרמאות היא עיקרון. את הדמוקרטיה וזכויות האדם הם העבירו גיור כהלכה. אימרו מעתה: דמוקרטיה רק לעם היהודי, וזכויות רק לאדם היהודי.
              "

              מה לא נכון כאן? כל מילה בסלע!

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:22)

              שי הרסת, היה נשמע יותר טוב קודם.

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:38)

              מצטער צביקה :-)
              אני לא אוהב את הזעזוע האוטומטי מכל אמירה. יותר חשוב להתייחס לתוכן מאשר לסגנון. הרבה יותר קל לתייג ולומר שנאת חינם וכל הג'אז הזה מאשר להתמודד עם הטיעונים עצמם.
              הוא חרד. הוא מתבטא בצורה נוקבת.
              אנחנו שומעים אמירות מסמרות שיער ממובילי הדעה שלהם – כמו ראש המכינה בעלי – ואח"כ מחלקים לי פלייאר בצומת ירקונים שזועק "מצילים את צה"ל" כהמשך ישיר לאמירות שלו.
              והמנהיגים שלהם? מה איתם? מגבים אותו ב 100%. לא שמעתי מילת הסתייגות אחת.
              מובילי דעה מדברים על הקהילה הלה"טבית בביטויים קשים בהרבה. שמעת את ההנהגה שלהם מגנה את הדברים ואת הדוברים?

              אבל כשמדברים עליהם במילים בוטות? זה כבר שנאת חינם.

            • אריאל (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:52)

              לדתיים הלאומיים יש עמדה והיא שונה משלך. אבל היא לא באה מרמאות ושקר. הם פועלים ממקום אמיתי בדיוק כמוך. זו הנקודה.
              כל המאמר ואני אביא אותו, מתייחס אליהם כצבועים רמאים. זו דמוניזציה. להתייחס לעמדה של אדם כרוע של אדם וזו שנאת חינם וזה אושר על ידי העורך. ואם אתה לא מבין את זה בבעיה.

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:55)

              א"א להתייחס ברצינות לאמירות מסוג זה, כנ"ל האמירות של הרב לווינשטיין, שלו נניח יש משהו בדבריו אף אחד לא ישים לב בגלל צורת הביטוי שלהם, והוא אגב התנצל (גם קליין מוזמן לעשות זאת).

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:28)

              אריאל – נתת כאן משפט מדהים "לדתיים הלאומיים יש עמדה והיא שונה משלך".
              גם ליונה אברושמי היתה עמדה והיא שונה משלי
              גם ליגאל עמיר יש עמדה והיא שונה משלי.
              גם לחנין זועבי יש עמדה והיא שונה משלי
              גם לאבו באכר אל בגדדי יש עמדה והיא שונה משלי.

              עדיין, יש לי זכות לומר את דעתי על העמדה שלהם. נכון?
              עדיין יש לי זכות מתוח עליה ביקורת נוקבת, נכון?
              עדיין יש לי זכות לומר שהם שקרנים אם זאת דעתי, נכון?
              עדיין יש לי זכות לחשוב שהם רעים, נכון?

              אתה תחשוב שאני חוטא בשנאת חינם אם אעשה זאת?

              צביקה – לא שמעתי שהוא התנצל וגם אם כן אני לא מאמין לו. הרי סיפרתי לך על הפלאיירים שבני הנוער צאן מרעיתו חילקו לי בצומת ירקונים. זאת הצביעות. זאת הרמאות.

              אם התנצל זה נבע מתוך אילוץ וחשש להתעמת עם ליברמן שחטף עליו את הג'ננה. הרבה כסף מעורב כאן.

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:32)

              הוא התנצל על השפה הבוטה, אמר שלא זאת הדרך להעביר ביקורת.
              והוא עשה זאת עוד לפני האיום של ליברמן (ככה זכור לי, אני לא בטוח 100%).

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:34)

              אגב, מה היה כתוב על הפלייארים?

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:39)

              שצריך להציל את צה"ל מפני שירות של חיילות ואיך זה פוגע בחיילים וכל הבולשיט הזה.
              הכותרת היתה "מצילים את צה"ל"

            • אריאל (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:39)

              אני אסביר לאט ובזה סיימתי. יש לך זכות למה שאתה רוצה.
              ובאותה נשימה אם אתה חושב שכל הדתיים הלאומיים רעים אתה שונא חינם ולא שונה ממי שחושב שכל החילונים או הערבים רעים. קטע מצחיק של לוגיקה.

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:54)

              הבנתי אותך מהר מאד.
              אין דבר כזה "כל" הדתיים. יש מחנה ומנהיגי המחנה(שנבחרו ע"י המחנה ומקבלים גיבוי מהמחנה) לוקחים אותו ואת כולנו לכיוון מאד מסוים. הכיוון הזה הוא הרסני ובמימוש שלו יש לא מעט רוע ולא מעט צביעות ורמאות.

              זה מה שאני רואה וזה מה שאני חושב. לא הגעתי עם שום דעות קדומות מהבית. הגעתי למסקנה הזאת בכוחות עצמי ואני לא מרגיש שום בושה בלומר את הדברים כהווייתם.

              אם זה גורם לך לחשוב שאני נגוע בשנאת חינם אז אתה לגמרי טועה אבל זאת זכותך.

            • אריאל (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:59)

              הדבקתי למטה את המאמר המלא. בעיקר בשבילך צביקה.

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:08)

              פסח עכשיו בקושי יש מה לאכול, גם את זה אתה רוצה שאקיא. :-)

            • אריאל (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:17)

              מה אני אגיד.צודק.

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:36)

              Read carefully

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:38)

              :-)

        • אלי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 19:49)

          אתה מודע לזה שזה צריך להיות:
          2. טיסה במטוס שהנוסע לידך לא אוהב את הטייס של המטוס שרוצה להפיל אותך.

          במצב כזה הייתי בוחר בוילון מספר 2.

          להגיב
          • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:07)

            נראה לך שמישהו אוהב את הטייס של המטוס שרוצה להפיל אותו? למה?

            להגיב
            • אלי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 23:06)

              מה הקשר?
              אתה טוען שהטייס רוצה להפיל את המטוס, אבל אני טוען שזה לא הטייס אלא רק נוסע.
              לא כזה נורא בהשוואה לטייס של המטוס השני.

            • שי אבן צור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 23:20)

              לא אחי, זה הטייס(בעצם נכון יותר לומר הנווט. בנט כבר מזמן נמצא בקוקפיט).
              הוא בוודאי לא רוצה להפיל את המטוס אבל הפעולות שלו מובילות להתרסקות הבלתי נמנעת…

            • אלי (פורסם: 14-4-2017 בשעה 09:33)

              אוקיי, אז ירדנו מטייס לנווט.
              בכל מקרה אנחנו לא חיים במטוס שנשלט על ידי שני אנשים שנעולים בתא קטן, אז זה אפילו לא נווט.
              בנוסף יש מספיק מנגנונים שיגנו על המטוס.
              אני עדיין יותר מודאג מהמטוס הראשון.

            • שי אבן צור (פורסם: 14-4-2017 בשעה 10:45)

              אל חשש, זה לא יירד לדייל :-)

    • Ljos (פורסם: 13-4-2017 בשעה 18:28)

      אין כמו דעות מוחלטות ופשטניות כלפי ציבור שלם כדי לשכנע בצדקתך.

      להגיב
      • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 18:41)

        :-)

        להגיב
      • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 19:35)

        ככה זה שזה הקול היחידי שיוצא מאותו אוכלוסייה, לא שמעתי גינוי של אותו ציבור כנגד הרבנים שדיברו לאחרונה, מה שכן שמעתי זה ביקורת של בנט שאמור להיות יחסית מתון כנגד ניסיון להעמיד את אותו רב או רבנים למשמעת.
        לא שמעתי קריאה של אותו ציבור לפיטורי אותם רבנים מהישיבות שהם שולחים את בניהם.
        כן ראיתי את אותם רבנים והורים שולחים בני נוער שיעמדו בצמתים עם שלטי תמיכה באותם רבנים.
        לא ראיתי אף אחד מאותו ציבור קורא למתינות בפינוי עמונה, כן ראיתי הורים שמביאים ילדים קטנים, שכלל לא גרים ביישוב כדי שיצטלם יותר טוב וכדי ליצור לאותם ילדים טראומה שתיצרב להם כנגד הפינוי.
        לא יצא לי עדיין לשמוע מישהו מאותו ציבור יוצא כנגד ההסתה שיש כנגד בית המשפט ובגץ.
        שתיקה מבחינתי שווה להסכמה

        להגיב
        • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 19:38)

          יוצאים, זה שלא ראית זה בגלל שאתה מסרב לראות.

          להגיב
          • Lord Anthony (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:38)

            אם יוצאים זה השוליים של השוליים. בסופו של דבר המתקפה נגד מוסדות המדינה (מערכת המשפט, צה"ל וקצינים בכירים בו ומערכת אכיפת החוק) היא קונצנזוס בחלק נרחב מאוד של הציבור הדתי.
            שלא תטעה לרגע החלק בציבור הדתי שרואה במדינת ישראל במתכונתה הנוכחית (ליברלית ודמוקרטית) רק ככלי שנועד להגשים את שאיפותיהם המשיחיות נעשה יותר ויותר משמעותי ודומיננטי.
            אם מדינת ישראל תגיע אל קיצה זה לא יהיה בגלל החיזבאללה (ובגלל שאני מכיר את האירגון טוב ממך אני יכול להגיד את זה בוודאות) אלא בגלל היהדות המשיחית שנציגיה בכנסת (כל השמונה) עושים ככל יכולתם להביא אותנו למצב הזה.

            להגיב
        • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 19:46)

          ואגב (בהנחה שאתה צודק, כמובן) אותם דברים אפשר לאמר על הציבור הערבי לגביי פיגועים, ועדיין לא יהיה נכון לאמר שהם כולם תומכים בפיגועים.

          להגיב
          • Lord Anthony (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:43)

            הלוואי שהקולות בציבור הדתי היו דומים לקולות שיש בציבור הערבי כנגד פיגועים. אם כבר עשית את ההשוואה הזאת למרות שנקודת ההתחלה לא שווה (לרעת הערבים) עדין לציבור הדתי יש הרבה עבודה כדי להשיג אותם.

            להגיב
            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:46)

              אני חושב הפוך, כנראה ששנינו מנותקים.

          • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:58)

            ההשוואה לערבים או לכל עם אחר לא רלוונטית, כמו שאני מותח ביקורת על הציבור הערבי שלדעתי לא מוחא מספיק כנגד הטרור האיסלמי והחליפות שקמות להם ככה אני מותח פי 100 יותר ביקורת על הציבור הדתי לאומי שלא יוצא או לא רוצה לצאת כנגד הקיצוניים מתוכו, אין לי רצון להשוות אותנו לציבור המוסלמי ואין לי שום שאיפה להידמות להם לכן הרבה יותר חשוב לי לצאת כנגד אותם "משיחים" גזענים ופרמיטיבים.

            להגיב
            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:19)

              אני ממש בעד שתמתח ביקורת, כנ"ל אדון קליין, אבל אני נגד ביטויים כדוגמת מסוכנים מחיזבאללה.

            • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:45)

              מהסיבות שכבר רשמתי פה מבחינת סכנה קיומית הם הרבה יותר מסוכנים מחיזבאללה

            • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:47)

              לא רק הם אגב.
              גם החרדים והשמאל הקיצוני יותר מסוכנים מחיזבאללה.
              כל מה שקיצוני בתוך החברה שלנו ועלול ליצור פילוג והתפוררות של העם הוא הרבה יותר מסוכן בעיניי מחיזבאללה

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:59)

              הדתיים הלאומיים מסוכנים, החרדים מסוכנים, השמאל הקיצוני מסוכן, בטח גם הערבים מסוכנים, יש שיגידו גם האתיופים מסוכנים והרוסים, עם מה נשארנו כמה היפסטרים? זו כבר התחלה. :-)

            • ילד מזדקן (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:11)

              אני דתי לאומי שאפילו גר בסוג של התנחלות ומת לדעת איך מקבלים את הכסף הזה שאנחנו מקבלים??
              כרגע אני מוציא בשנה 20,000 על חינוך ילדים (מבחירה שלי לשלוח אותם למוסדות טובים פרטיים ויקרים), הסופר שליד הבית שלי מאוד יקר, אין לי שום נק' זכות במס הכנסה, עושה כמעט חודש בשנה מילואים, מקבל גרושים כעובד סוציאלי ומשלם שכר דירה מופקע על דירה קטנה (שוב מהבחירה שלי לגור ליד ירושלים).

            • ילד מזדקן (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:16)

              הא אני גם לא מרגיש צורך להתנצל על כל שטות שרב אומר, רדו לי מהווריד.
              והמאמר בהארץ בעיקר מפספס מאוד את הנק' שהוא עצמו רוצה להגיד אבל מיילא

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:01)

              אני אגב חושב שאף אחד לא מסוכן, וצריך את כולם גם את השמאל הקיצוני, כל קבוצה תורמת בדרך שלה.
              יש כמובן עניין שהקיצונים יישארו קיצונים ולא יהפכו למיינסטרים.

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 23:05)

              לסיום אביא ציטוט של הרב פרומן : "הרב קוק הוא לא רק המייסד של גוש אמונים, אלא גם המייסד של שלום עכשיו".

            • צביקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 23:32)

              אם יש לך מכר חרדי (גילוי נאות אני חרדי) שאומר לך שהוא מתגייס לחיזבאללה, מבחינתך זה בסדר, אתה אפילו מעודד אותו.

            • אבי (נורטון) (פורסם: 14-4-2017 בשעה 00:56)

              אני באמת חושב שאתה מדבר מתוך חוסר ידיעה מסוים.
              היום אני חילוני אוכל טריפות ובועל נידות (רק נידה אחת, אשתי אבל עדיין)

              אבל הייתי בעבר דתי לאומי מכל צדי הספקטרום – הייתי קרוב לנוער גבעות לפני עשרים שנה כשכהנא הבן היה עדיין רלוונטי. והייתי גם חרד"ל במשך תקופה מסוימת וגם דתי לאומי עם כיפה קטנה במשך תקופה מסוימת.

              הסיבה שהאחרונים לא מתנצלים או מבקרים את הראשונים היא אותה סיבה בדיוק שאתה לא מתנצל או מבקר את מנהיגי הטבעוניים או הערבים או כל קבוצה אחרת – הם פשוט לא קשורים אליהם, ואין שום סיבה בעולם שהם יתנצלו עבורם.
              להסתכל על כל חובשי הכיפה הסרוגה כמקשה אחת, זו באמת בורות די רצינית שנובעת מחוסר ידיעה והיכרות מוחלט. ההבדלים תהומיים.

              הדברים אגב נכונים גם לגבי חרדים מסוגים שונים (כי גם הייתי חרדי בעבר)

    • סימנטוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:04)

      ידידי הלוחם, לאור מה שנכתב בפוסט אני מאוד אוהב את התגובה הזאת :)

      להגיב
      • היסטוריון של ספורט (פורסם: 14-4-2017 בשעה 09:55)

        תגובה על על השרשרת.
        נאמרו כאן דברים מקוממים ורווי שנאה והכללה בעיקר של טוקביקסט אחד או שניים וכל היתר ניסו להתכתב איתם בנחמדות יתרה.
        אז לקחתי כמה נקודות שהועלו וברצוני קצת לעשות בהם סדר .

        אני מכיר מקרוב חלק מהישובים באופן קרוב מאד יש לי גם ביקורת כלפי ההנהגה (העסקנית ) שלהם אך הסה"כ חיובי בהחלט.
        נתחיל :
        1. היחס לערבים :
        ברוב המקומות שמעבר לקו הירוק היחס לערבים הוא טוב ומכבד …יתרה מכך עד שרבין ז"ל החליט לעשות את אוסלו היה יחס כזה שהערבים והמתנחלים היו מגיעים אלו לאלו לבתים בקלות ובלי פחד…אוסלו הרס את הדו קיום הנפלא הזה ומאז כבישים עוקפים ולינצים ברמללללה.
        תגידו נערי גבעות …נכון יש אנרכיסטיים אך הם מיעוט טוטאלי שלא מייצגים את המתיישבים הקלאסיים בשום מובן ולא יונקים מהם מאותה אידיאולוגיה בדיוק כשם שהתל אביבים לא חושבים כמותם.

        2.ההכללה :
        לעשות את כל הציבור הדתי לאומי כמקשה אחת זה חטא לאמת ..יש מהם שגרים בערים ויש מהם בהתיישבות יש מהם מהנדסים ורופאים ויש מהם אברכים …בקיצור עולם שלם בפני עצמו …בדיוק כמה מפתיע כמו העולם החילוני.
        נכון הרוב מהם הוא ציבור ימני …יש לי הפתעה גם רוב הציבור החילוני בארץ ימני ובאחוזים דומים …השמאל בארץ די נכחד ולכן מוצאים שם פטנטים משתנים …פעם זה רבין יביא ביטחון ופעם זה יאיר לפיד נהיה ימני מתון בכדי לקרוץ לציבור הימני החילוני הקלאסי …ואפילו שלי החדשנ"ניקית …הישנה כשנבחרה לראשות העבודה בחרה לדבר על הצד הכלכלי כי היא הבינה שלדבר שמאל לא בא טוב בקלפי.

        3. אפליה תקציבית :
        לפני שננגע בעסקנים למינם (בסוף דבריי ) איפה אתם רואים אפליה ?
        יש שם אנשים שגרים יש להם בתי ספר בדיוק כמו כל ישוב אחר בארץ וכבישים וכו' איפה בדיוק האפליה ?
        יתרה מכך נניח שיפנו את כולם האם לא יבנו להם בית ספר ,קופת חולים או כביש חדש ?
        כל המאגרי נתונים שהובאו כאן הם במילה אחת דמגוגיה או אם תרצו דמגוגיה מתחכמת.
        שורה תחתונה אף אחד לא מקבל כסף כי הוא גר בישובים אפילו ההטבת מס בוטלה זה לפחות 15 שנה.

        4. קרקע גנובה :
        המעמד של עמונה היא לא קרקע גנובה.
        הקרקע הזה ייחס המלך עבדללה ההוא לעצמו זו לא קרקע שלו וממילא לא יכול היה לחלקה ומהותית אין שום הבדל בין הקרקע הזו לקרקע ביפו אם בממשלה היו מאמצים את דו"ח השופט ז"ל אדמונד לוי (שופט העליון לשעבר) לא היה קורה דבר ואף אחד לא היה קורא לזה קרקע גנובה…הגניבה היחידה בהקשר הזה היא תגובת הפרקליטות הנמהרת לבית משפט דאז כאילו המדינה מסכימה שזו קרקע גנובה ועל פיה העליון פסק.
        כפי ששקד אמרה כיום זה לא קורה כיום הפרקליטות לא יכולה לגנוב סוסים כבעבר.

        5. לא גינו את דברי הרבנים :
        באמת ? נפתלי בנט גינה גם גינה ועוד רבים וטובים כולל רבנים אחרים אלא שחיים הצהוב וחבריו בשמאל נולדו עם שמיעה סלקטיבית .

        6. דם כחול :
        אצל חיים הצהוב וחבריו ליוסי קליין מותר להגיד הכל ..והכל לגיטימי בגבולות חופש הביטוי אך כאשר אומר איזה רב אמירה זה כבר לא לגיטימי למרות שאין מה להשוות בין האמירה (האומללה) של הרב לוינשטיין לבין האמירה המתריסה והשפלה של יוסי קליין .

        בנוסף באקדמיה מותר לעשות הכל וזה הרי בגדר חופש הביטוי אך בעלי מכינה זוכת פרס ישראל שהצמיחה כמה גיבורי ישראל צריך ישר לסגור אותה….כמובן שוויון זכויות לצד אחד בלבד.

        7. מעשים לצד דיבורים.
        הרב לוינשטיין עשה כמה דברים טובים ומשמעותיים בחייו זה כמובן לא מצדיק את ההתבטאויות האומללות שלו אך הוא התנצל עליהם עוד לפני הסנקציות המזויפות של ליברמן …מעניין אותי מה עשו עיתונאי הארץ חוץ מלכתוב דברי בלע במקלדת.

        8. העסקונה של יש"ע.
        לצערי את העניין הזה אני מכיר מקרוב ביש"ע יש מערב פרוע …את המערב הפרוע יוצרת המדינה זה לא נותן כלום לתושב הממוצע שמקבל באחריות פחות מהתושב הממוצע בקו הירוק ..אבל זה כן נותן למערכת עסקנים דריסת רגל בקרקעות ללא בקרה של ממש אני מדבר למשל על זמביש ואמנה .
        העניין ישתנה אם יהיה יחס יותר הגיוני של הממשלה למקומות אלו …היום מה שקורה במשפט אחד הוא שהממשלה רוצה לבנות אך בלי עקבות ולכן היא נותנת דריסת רגל גדולה מדי ללא שום בקרה לגופים שונים כגון אמנה ומכאן מתחילות הרבה שחיתויות ורעות חולות.
        חוסר מתן האישורים בבניה גורם גם לכך שאנשים מסויימים שהם מיעוט מתייחסים לשטחי ציבור כמו מערב פרוע.
        אך הסה"כ חיובי וכל ההשמצות הם עלובות.

        להגיב
  2. אריאל שתיל (פורסם: 13-4-2017 בשעה 09:09)

    אני שמח שגם אתה עלית על זה שדוק ריברס הוא בלוף

    להגיב
    • ניינר / ווריור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 09:13)

      גם אני שם את הכסף שלי על יוטה מול הבלוף מאל איי.

      להגיב
    • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 15:39)

      גם אחיינית שלי בת ה7 עלתה על זה

      להגיב
  3. מתן גילור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 09:13)

    תודה ערן.
    אני מניח שאתה ממש אוהב את ליאור אליהו, שכן בהגדירך אותו "אפס" קיימת הנחה סמויה שתועלתו ונזקו שווים.

    מאמן העונה: מייק ד'אנטוני.
    MVP: ג'יימס הארדן.
    החמישייה הראשונה: ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, לברון ג'יימס, קוואי לאונרד, מארק גאסול.
    החמישייה השניה: סטפן קרי, אייזיאה תומאס, קווין דוראנט, יאניס אנדטוקומבו, אנתוני דייויס.
    החמישייה השלישית: כריס פול, דמאר דרוזן, ג'ימי באטלר, דריימונד גרין, רודי גובר.
    שחקן ההגנה: רודי גובר.
    חמישיית ההגנה: כריס פול, פטריק בברלי, קוואי לאונרד, דריימונד גרין, רודי גובר.
    חמישיית ההגנה השניה: דני גרין, טוני אלן, ג'ימי באטלר, פול מיסלאפ, אנתוני דייויס.
    השחקן המשתפר: יאניס אנדטוקומבו.
    השחקן השישי: אריק גורדון.
    הרוקי: מלקום ברוגדון.
    חמישיית הרוקיס: מלקום בורגדון, באדי הילד, ווילי הרננגומז, דריו סאריץ', ג'ואל אמביד.

    הימורים סיבוב ראשון:
    מערב:
    גולדן סטייט לוחמים-פורטלנד פורצי דרכים 0:4
    סן אנטוניו דרבנות-ממפיס דובים 0:4
    יוטון טילים-אוקלהומה רעם 3:4
    לוס אנג'לס מפרשיות-יוטה ג'אז 2:4
    מזרח:
    בוסטון קלטים-שיקגו שוורים 2:4
    קליבלנד פרשים-אינדיאנה מכתיבי קצב 1:4
    טורונטו דינוזאורים-מילווקי איילים 1:4
    וושינגטון קוסמים-אטלנטה נצים 1:4

    להגיב
    • NoOne (פורסם: 13-4-2017 בשעה 09:17)

      LOL
      מלקולם ברוגדון

      להגיב
      • מתן גילור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 09:19)

        רכז פותח של קבוצת פלייאוף. הרבה יותר מרשים מניפוח סטטיסטיקות בקבוצת לוטורי.
        וגם צריך לראות אותו משחק. מנהל משחק מעולה, בוגר מאד במשחק שלו לגילו, וגם לא רע בכלל בהגנה.

        להגיב
        • ערן קאלימי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 09:21)

          אני גם התלבטתי מאד לגבי ברוגדון.

          להגיב
        • גל ד (פורסם: 13-4-2017 בשעה 15:46)

          אתה שוכח שאצל NoOne לוטרי זה האליפות החדשה.

          להגיב
          • NoOne (פורסם: 13-4-2017 בשעה 23:35)

            31 משחקים של אמביד זה כמו 5 עונות של הברגודון הזה.
            רק תזכור שאתה בחרת את ברוגדון לפני שחקן שהולך להיות טופ 5 ב NBA שנה הבאה.
            אם לא פציעת המיניסקוס של אמביד פילדלפיה היו מסיימים במקומות 8-9 , ממש לא רחוק מהבדיחה הזאת שנקראת מילווקי באקס.

            פילדלפיה עם אמביד קבוצה באותה רמה של מילווקי(וראו את זה במשחקים ביניהם)
            פילדלפיה עם סימונס ואמביד נותנת למילווקי כל משחק 20 הפרש

            זהו הטנק נגמר , היו 4 שנים נהדרות , המטרה הושגה , שנה הבאה פילי מנצחים 50 משחקים.
            אוהדי NBA כנראה שכחו שבן סימונס היה הפרוספקט הכי מרשים מאז להברון ג'יימס(וזה לא אני אמרתי)
            פציעה אחת של עצם ברגל ופתאום כל אחד נהיה מומחה .
            שנה הבאה בן סימונס עם שנה של נסיון ב NBA , הוא התרגל לאימונים,לנסיעות,לשיטת המשחק , עבד ושיפר את הזריקה שלו בצורה משמעותית,התאמן מול שחקני NBA(סימונס כבר בריא מזמן , היה יכול לשחק בפברואר אם היו רוצים) והוא הולך להתפוצץ על ה NBA

            להגיב
            • דן דן (פורסם: 14-4-2017 בשעה 00:42)

              אווווווו שהוא יפצע שוב. חובת ההוכחה עליו.

              בנתיים הגריק פריק ממילווקי, אלו שהם "יתנו להם 20 הפרש", הוא ה real deal , והרבה יותק טוב מאמביד וסימונס

            • NoOne (פורסם: 14-4-2017 בשעה 01:03)

              סימונס כבר עכשיו שחקן יותר טוב מהפריק הזה .
              אני אסביר לך את זה בצורה שיהיה קל להבין
              להשוות את סימונס ואמביד לג'י ג'י אוקוצ'ה היווני זה כמו להשוות את סוזנה הופס ואגנתה מ ABBA כשהייתה צעירה לתיקי דיין

              סימונס משחק כדורסל זה כמו אגנתה שרה ורוקדת SOS עם האוברול הקצרצר הזה וכשהיא מסובבת את התחת ב 45 מעלות נהיה לך יבש בגרון

            • Maldini (פורסם: 14-4-2017 בשעה 09:02)

              כרגיל שקרים גסים

              אם הטנק נגמר למה הייתם צריכים להפסיד 7 משחקים רצוף, לקבל 40 הפרש בבית מברוקלין להפסיד לבאזר ביטר משחקן שאמא שלו שמעה לראשונה שהוא משחק ב-NBA לפני שבוע, לתת ל-TJ מקונקלקוישליראבק לקחת זריקות בקלאץ' בגארדן

              למה?

              היה קשה להפסיד? מקום 6 זה כל מה שביקשתי, במקום קיבלתי זרע קמרוני ישירות אל תוך העין

              אני לא אשכח ולא אסלח על השבועיים וחצי האלה שעברתי איתכם ועם המג'יק והניקס אבל אני לא דואג כי אתם תשלמו על זה ביוקר רב, אני מציע לך לשכוח מעכשיו מהבחירה של הלייקרס ואני מאמין שלפחות שתיים מתוך דאלאס/מיאמי/ניו אורלינס יקפצו לטופ 3 על חשבון בוסטון ופיניקס וידרדרו את פילי למקום 7

              אם פיל ג'קסון ההיפי מת ופרנק ניקילינה זה הגורל שנגזר עליי אני לא נופל לבד

  4. רן הנרגן (פורסם: 13-4-2017 בשעה 09:14)

    יוסטון לוקחת את אוקלהומה.

    ממפיס מנצחת לפחות שנים מול ספרס.

    ג"ס מנצחת עד הסוף אלא אם קרי נפצע גם הפעם.

    להגיב
    • משה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 09:58)

      או שלברון מתבכיין ודואג להרחיק שחקן כדי שיהיה לו קל יותר.

      להגיב
    • סימנטוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:01)

      +1

      להגיב
  5. עמי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 10:41)

    אחלה קנדריק

    להגיב
  6. אריק (פורסם: 13-4-2017 בשעה 11:03)

    קנדריק לאמאר זה אחלה. ההימורים פחות. אבל מתאים לי התרחיש.

    להגיב
  7. yaron (פורסם: 13-4-2017 בשעה 11:38)

    איש השנה (באן בי איי, כן?) – מייק ד'אנטוני. רק בגללו אני אתחיל לצפות בסיבוב הראשון.
    לא יודע כמה הם טובים אבל אין ספק שהם הכי מעניינים. אותי כמובן :-)

    להגיב
  8. 7even (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:00)

    שיקגו לוקחת את בוסטון.
    וכ"כ חבל על מיאמי. סיימה את העונה במאזן חיובי 11-30.
    מטורף !
    וכל זה הלך על הפסד ביתי לניקס ולנאגטס.
    גם כן הניקס האלה. אפילו מסיבה לא שלהם הם הורסים

    להגיב
  9. בני תבורי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:05)

    ה"לא ידעתי שבני חזר מחופשה" זה ה"מורה נשבר לי העיפרון" החדש?

    להגיב
    • ערן קאלימי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:32)

      אל תתחמק מאחריות!

      להגיב
  10. שיר (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:16)

    איך אתה לא מזכיר ברוקי העונה את הג׳וקר..
    ניקולה יוקיץ׳ נתן עונה אדירה ואם לא הרוקי אז לפחות בדיון.. ביחד עם ברוגדון ולפני סאריץ׳

    להגיב
    • מתן גילור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:19)

      קשה להיות בדיון על רוקי השנה בעונה השניה בליגה :)

      להגיב
      • שיר (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:27)

        צודק, משום מה הייתה לי הרגשה שזאת שנה ראשונה..
        טעות

        להגיב
  11. דיזידין (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:17)

    ג'ון וול אלוהים.
    על השאר אפשר להתווכח.

    להגיב
  12. גיל שלי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:22)

    זה קטע כזה נורא שיקי להמר שגולדן סטייט לא יהיו אלופים, אבל אם אין פציעה רצינית, הם אלופים בלי קושי רב

    להגיב
    • מתן גילור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:31)

      פו פו פו & פו

      להגיב
      • ערן קאלימי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:34)

        הי, גם שנה שעברה לא הימרתי עליהם. נדמה לי. אני פשוט נורא חשדן כלפי קר בפלייאוף, הוא נוטה לתצוגות אימון לא טובות במיוחד. ומאד חשדן כלפי קרי בפלייאוף, זה כבר שני פלייאופים, כולל זה של האליפות שהוא משחק לא כ"כ טוב.

        להגיב
        • גיל שלי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:37)

          בוא נדייק. בפלייאוף לפני שנתיים הוא היה מעולה עד הנפילה במשחק 5 מול יוסטון על הגב, אחר כך שיחק רק סביר עם משחק התפוצצות מעולה מול קליבלנד במשחק 5. שנה שעברה הוא נתן מחצית מעולה מול יוסטון, נפצע, חזר עם הארכה מדהימה מול פורטלנד, ואחר כך היה טוב מול אוק אם כי לא גדול.
          בעיניי קר מאמן על

          להגיב
          • ערן קאלימי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:52)

            הכלח נכון לגבי קרי, ואני ממש מת עליו, כן? אבל עדיין, עוד לא הראה שבפלייאוף הוא יכול לתת הצגות של סופרסטאר מוביל לאורך סדרות שלמות. פציעות או לא, זה חלק מהעניין.

            קר מאמן על? לא יודע האמת, פעמים נכנע למאמן של קלבלנד, בשני הגמרים. בסדרה הראשונה הוא נגרר לסדרה קשה מאד כי הגיב במקום ליזום מול קבוצה מאד לא טובה.
            דונובן עשה לו בית ספר שנה שעברה, והוא גם לא הבריק מול ייגר בזמנו. שוב, שתי קבוצות אם הרבה פחות כשרון, שקר לא הצליח למצוא תוכנית משחק נגדן ורק הכשרון סחב אותו שם. והשופטים במקרה OKC.

            להגיב
            • גיל שלי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:54)

              קר הוא יותר מהסוג של פיל ג'קסון, הוא פחות טקטיקן, יותר אמן בהרכבת משחק, עם הכשרון שיש לו השנה זה יספיק לדומיננטיות אדירה מול כל היריבות

            • אלכס (פורסם: 14-4-2017 בשעה 02:05)

              רוצה לחזק את הנקודה. קרי נובל כשמרביצים לו, ומה לעשות, בפלייאוף נותנים להרביץ יותר.

      • גל ד (פורסם: 13-4-2017 בשעה 13:50)

        הסיטואציה הזו שיש קבוצה אחת כ"כ הרבה יותר כשרונית משאר הליגה מעיקה, אבל זה נכון. כרגע אין קבוצה שמאיימת עליהם.

        אבל פו פו פו & פו זה דבר שהסיכויים שלו דומים לסיכויים של קיירי להוציא דוקטורט באסטרופיזיקה מMIT.

        להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:37)

      קודם שיראו שמנצחים סדרה בלי בוגוט. וברצינות, קל לא יהיה יש להם בעיות מאצ' אפ וכמאמר המרן אריק איינשטיין, פלייאוף זה לא עונה רגילה

      להגיב
      • גיל שלי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:37)

        לקבוצות האחרות יהיו בעיות מאצ' אפ איתם, לא הפוך

        להגיב
    • קירקגור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:42)

      מה מצבו של דוראנט? כשיר לגמרי?

      להגיב
      • גיל שלי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 12:44)

        עושה רושם שכן, בכל מקרה כשיר מספיק כדי להיות בשתי דרגות מעל האריסון בארנס של הפלייאוף

        להגיב
        • shadow (פורסם: 14-4-2017 בשעה 02:27)

          הוא צריך למלא הרבה יותר מקום מהריסון בארנס.
          משהו בסיגנון בארנס בוגוט וספייטס.

          להגיב
          • דן דן (פורסם: 14-4-2017 בשעה 03:00)

            ממש ממש לא.

            ווסט כבר עכשיו טוב מספייטס
            וזאזא + מגי טובים מבוגוט בגילו ומצב כשירותו

            להגיב
            • shadow (פורסם: 14-4-2017 בשעה 05:56)

              שמע אם אתה בקטע כזה אז בוא תעזור לי למלא את החסר עבור ברבוסה, אזילי, ברנדון ראש ואנדרסון ורז'או.

              ולגבי מגי הוא לא יראה כמעט דקות אלה אם מישהו נפצע או שצריך לחלק עבירות.

              ווסט עם כל הכבוד כבר בסוף הדרך ואין לי מושג איך קבעת את שהוא כבר עכשיו יותר טוב מספייטס. בטוח שלא לפי המספרים.

              תבדוק אותי. ספייסט קלע יותר ולקח יותר ריבאונדים בפחות דקות. אם אתה בודק לפי 36 דקות זה בכלל לא כוחות.

              ווסט מוסר אס' טיפה יותר טוב אבל ספייטס היה חלק משיטת המשחק שבה כל אחד יכול לקלוע שלשות וווסט עם כל הכבוד הוא לא אופציה בכלל.

    • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 15:43)

      זה יותר משאלת לב של הרבה אנשים מאשר קטע שיקי.
      לא יודע למה אבל אני לא סובל אותם

      להגיב
  13. שמעון (פורסם: 13-4-2017 בשעה 13:15)

    גולדן 4 0 פורטלנד ספרס 4 1 ממפיס יוסטון 2 4 אוק קליפרס 4 2 יוטה בסיבוב 2 גולדן 4 1 קליפרס אוק 4 3 ספרס גמר מערב גולדן 4 1 אוק בוסטון 4 2 בולס קאבס 4 1 אינדי טורנטו 4 2 באקס וושינגטון 4 1 הוקס סיבוב 2 בוסטון 4 3 וושינגטון קאבס 4 2 טורנטו גמר המזרח בוסטון 2 4 קאבס גמר הליגה גולדן 4 1 קאבס

    להגיב
  14. אלון (פורסם: 13-4-2017 בשעה 13:39)

    העיקר שאתה חושב שקיירי אפס. שנה אחרי סדרת גמר עם ממוצע של כמעט 30 נקודות ושלשה מנצחת במשחק 7.

    להגיב
  15. הדרך לסנטה פה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 14:30)

    MVP – ראס . סגן – קוואי . אין מה לנמק ( הזקן פלופר , משעמם ו- ONE TRICK PONY ) .
    רוקי – דאריו סאריץ' .
    מאמן השנה – ספולסטורה . מיאמי הכוכבת הגדולה מאז הפגרה , ולולא הפסד מטופש לניקס היתה נכנסת לפלייאוף .
    שחקן ההגנה – דריימונד חובב האשכים . ללא תחרות .
    השחקן השישי – איגי . נכנס בגדול לתגבר את החלל שהותיר דוראנט לאחר שנפצע. הכרה מאוחרת .
    חמישיה – ראס , וול , קוואי , לברון , גריק פריק ( הזזתי אותו לסנטר ).

    להגיב
  16. הדרך לסנטה פה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 14:49)

    שכחתי עוד בחירה – MIP . גריק פריק כמובן .

    להגיב
  17. נדבושקה (פורסם: 13-4-2017 בשעה 15:22)

    אחלה טור.

    שכחת לבחור את השחקן המשתפר –

    נראה לי שדווין בוקר מפניקס לוקח את זה בזחילה….

    להגיב
    • חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 16:03)

      למה? כי הקבוצה שלו סיימה שנייה מהסוף?
      אייזיה והגריק פריק עשו התקדמות הרבה יותר גדולה

      להגיב
  18. חיים הצהוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 16:02)

    ליוטה יש גם יתרון בעמדה 5.

    מאמן העונה: מייק ד'אנטוני.
    MVP: ראס
    החמישייה הראשונה: ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, לברון ג'יימס, קוואי לאונרד, מארק גאסול.
    החמישייה השניה: דרוזן, אייזיאה תומאס, קווין דוראנט, יאניס אנדטוקומבו, רודי גובר.
    החמישייה השלישית: סטף קרי, לילארד, הייוורד, דריימונד גרין, ק.א.ט.
    שחקן ההגנה: רודי גובר.
    השחקן המשתפר: אייזיאה תומאס.
    השחקן השישי: אריק גורדון.
    הרוקי: אמביד
    חמישיית הרוקיס: מלקום בורגדון, ג׳אמל מארי, ווילי הרננגומז, דריו סאריץ', ג'ואל אמביד.
    חמישיית עונה שנייה: בוקר, ראסל, פורזינגיס, יוקיץ, ק.א.ט

    הימורים סיבוב ראשון:
    מערב:
    גולדן סטייט -פורטלנד 0-4 בלי נורקיץ 2-4 עם
    סן אנטוניו -ממפיס 3-4
    יוסטון-אוקלהומה 4-2
    קליפרס -יוטה 4-2
    מזרח:
    סלטיקס- בולס 2-4
    קליבלנד-אינדיאנה 1:4
    טורונטו -מילווקי 4-3
    וושינגטון- אטלנטה 0-4

    לצערי גולדן סטייט לוקחים

    להגיב
  19. AdamB (פורסם: 13-4-2017 בשעה 16:22)

    מזרח –
    בוסטון -שיקגו שיקגו ב7. הימור נועז, בעיקר כי הבולס כבר זרקו את העונה,
    והסגל הנוכחי לא בנוי לפלייאוף. אין גבוהים שיודעים לעשות הגנה, וחוץ מבאטלר שני הקלעים האחרים
    הם רוקי'ס. אבל היתרון האיכותי של שיקגו בקו האחורי רונדו כשהברגים במקום הנכון ובאטלר טוב יותר מכל מה שיש לבוסטון להציע.

    קליבלנד אינדיאנה- קאבס ב5.

    וושינגטון אטלנטה – וויזרדס ב5.

    טורונטו מילווקי – מילווקי ב6.

    סיבוב שני –

    שיקגו -וושינגטון – וויזארדס ב6.

    קליבלנד מילווקי – קליבלנד ב4.

    גמר המזרח – קליבלנד ב5 על וושינגטון.

    מערב –

    גולדן סטייט- פורטלנד – גולדן סטייט ב4.

    סאן אנטוניו ממפיס – סאן אנטוניו ב5.

    יוסטון אוקלהומה – יוסטון ב7.

    קליפרס יוטה – קליפרס ב7.

    סיבוב שני –

    סאן אנטוניו יוסטון – סאן אנטוניו ב5.

    גולדן סטייט קליפרס – גולדן סטייט ב5.

    גמר הערב –

    סאן אנטוניו גולדן סטייט – סאן אנטוניו ב7.

    גמר הליגה –
    קליבלנד סאן אנטוניו. סאן אנטוניו ב5.
    mvp של סדרת הגמר קאוואי ליאונרד.

    להגיב
  20. ניינר / ווריור (פורסם: 13-4-2017 בשעה 16:28)

    בוסטון בחמישה משחקים
    קליבלנד בחמישה
    וושינגטון בחמישה
    טורונטו בששה

    גולדן סטייט בארבעה
    יוסטון בשבעה
    סא בחמישה
    יוטה בששה

    להגיב
    • סימנטוב (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:01)

      +1

      להגיב
  21. moises coen henriquez (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:22)

    wizards-warriors in the final.
    warriors in 5.
    mvp -russ
    mip-the flying souvlaki
    dpy-draymond money green
    roy-brogdon.wow
    coy-quin snyder

    להגיב
  22. אלכס (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:37)

    בתור אוהד ס"א, קניתי את מה שהרבה מכם אומרים בכיף, אבל באמת? למה נראה לכם שהם מסוגלים לעבור את הגמר? (גם OKC בסיבוב השני לא פיקניק)

    להגיב
    • אלכס (פורסם: 13-4-2017 בשעה 20:38)

      בגמר הכוונה לגמר מערב

      להגיב
  23. אהד (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:31)

    שיקגו בשבעה
    אינדיאנה בשבעה
    טורונטו בשישה
    ויזארדס בשישה
    ויזארדס מול בולס בשישה
    אינדיאנה מול טורונטו בשבעה
    אינדיאנה בשישה

    גס וספרס בסוויפ
    אוקלהומה בשישה
    יוטה בשישה
    גס 4 יוטה 0
    ספרס 4 אוק 1
    גס 4 ספרס 2

    גס 4 אינדיאנה 0

    להגיב
    • אהד (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:42)

      סטיבנס מאמן העונה
      קוואי שחקן ההגנה
      חמישייה – הארדן ראס קוואי גאסול ואיזייאה
      Mvp – לא מבין את מי שטוען שזה לא ווסטברוק
      משתפר – גריק פריק
      רוקי – אמביד
      שישי – נגיד מילס.

      להגיב
  24. אריאל (פורסם: 13-4-2017 בשעה 21:57)

    המאמר המלא של יוסי קליין:

    הדתיים הלאומיים מסוכנים. מסוכנים יותר מהחיזבאללה, יותר מנהגים דורסים וילדות עם מספריים. את הערבים אפשר להרוג, אותם לא. מה הם רוצים? להשתלט על המדינה ולנקות אותה מערבים. אם תשאלו, הם יכחישו. הם יודעים, שמוקדם מדי להיות כה גלויים. אל תאמינו להכחשות שלהם. הלאומיות הדתית שלהם היא לאומנות קיצונית, עטופה ביראת שמים חסודה. היא מחלחלת למערכת החינוך, מתחזקת בצבא ומשפיעה על בית המשפט העליון. הם כבר בדרך אלינו, עוד רגע והם פורצים את הדלת.

    הם קוראים לעצמם בשם "ציונות דתית", נוטפי שמן זך, סוכר ודבש. זה השכפ"ץ שלהם. בחסותו הם עושים מעשים מגונים כשעיניהם מתגלגלות השמיימה. הם ממוקדים — רק השתלטות וסילוק מעניינים אותם. תגידו להם "פערים חברתיים", והם יפהקו, דברו אתם על מצוקת דיור, והם יגחכו. מצוקת דיור? לא אצלם. הם לא יקראו לחסרי דיור לגור בבתים היפים שבנו בחצי חינם. הם לא רוצים אותם שם. הם האליטה, ואליטה לא רוצה שכנים כאלה לידה. האליטה השתנתה, אבל לא השיטה: אשכנזים למעלה, מזרחים למטה. הם לא יתערבבו עם מזרחים. לא בטוח שאשתו של סמוטריץ' תסכים ללדת לידם.

    קל לקנות את הקולות שלהם. תנו להם הפקעות וקיבלתם אותם, תנו להם תקציבים וקניתם אותם, תנו להם טרנספר והם שלכם לנצח. הם נאמנים למי שנותן. הם יתמכו בחוקי תקשורת דראקוניים, במאגרי גז חזיריים, בבית משפט עליון מעוקר. הם מרקידים את ראש הממשלה על האצבע הקטנה ואת השרים כבובות על חוט.

    עכשיו, כשעוד רגע הם נכנסים אלינו הביתה, הם מורידים את המסיכות. הם כבר לא זקוקים להן, הם בטוחים בעצמם, אבל עדיין נזהרים. פעם לא אמרו כלום. היום הם אומרים בקול "סיפוח", אבל בשקט כבר חושבים "טרנספר". מחר כבר יגידו בקול "טרנספר", ויחשבו על מה שחשבו חברי המחתרת היהודית.

    כשמגרשים אותם מקרקע גנובה, הם נזכרים ב"דמוקרטיה" ונתלים ב"זכויות אדם". בדרך כלל הם משתינים עליהם בקשת (פעם בחשאי, היום מהמקפצה). גם היום הם אומרים "דמוקרטיה" וקורצים, וכשנפלט להם "זכויות אדם" הם נבוכים. השקר הוא אצלם דרך חיים, הרמאות היא עיקרון. את הדמוקרטיה וזכויות האדם הם העבירו גיור כהלכה. אימרו מעתה: דמוקרטיה רק לעם היהודי, וזכויות רק לאדם היהודי.

    עכשיו, כשהם כבר אינם זקוקים לנו, נפטרנו, תודה לאל, מ"אהבת ישראל" המזויפת ו"ההתנחלות בלבבות" המדומה שלהם. טונות של אהבה מזויפת ולבביות מדומה ניגרו על ראשינו בגשם של סירופ מתוק מדי. עכשיו, כשהם ממש בפתח הבית, הם כבר לא מעמידים פנים. מבחינתם, אנחנו מיותרים. אנחנו זה "פלורליזם", "ליברליזם" ו"פתיחות", מלים שהם פולטים בגועל כמי שיורקים ענב מקולקל. כך מדברים אלי סדן ויגאל לוינשטיין. הם המופת ליהירות מתנשאת, צדקנית, זחוחה ובורה. טוב, לא כולם שם כאלה. מדובר בסיקריים שמוכנים להקריב אותי כי כך ציווה עליהם אלוהים בחלום.

    עם אסקימואי מאלסקה יש לי במשותף יותר מאשר עם הריקלינים, הסגלים וכל מה שהם מייצגים. מה לי ולסמוטריץ'? מה לי ולישראל הראל? מה לי ולזה שמבקש להשיג חירות לעצמו על חשבון חירותו של אחר? מה לי ולזה שאומר: זה בסדר, הם בסוף יתרגלו. הוא לא התכוון אלינו, אבל אנחנו הם אלה שיתרגלו. אנחנו אלופי העולם בהתרגלות. לשלילת החירות של הפלסטינים כבר התרגלנו; אם כך, למה לא נתרגל לשלילת חירותנו שלנו? צריך לעשות ל"חירות" מה שעשו ל"שלום". אימרו מעתה לא "מעבדות לחירות", אלא "מחירות לאדנות".

    האם יש טעם לדיאלוג? לא. כבר מאוחר מדי. זה היה אפשרי, לו היתה הלאומיות שלהם נפרדת מהיהדות שלהם. עכשיו זה בלתי אפשרי. הן שלובות, מפותלות ומותכות אצלם זו לתוך זו. לאומיות היא אוניוורסלית, יהדות היא אתנית. עם הלאומיות שלהם עוד אפשר להתווכח, ליהדות, מבחינתם, יש רק גרסה אחת: שלהם.

    היהדות שלהם מבטלת את כל האחרות, גם את שלי. מי עשוי לגשר מעל התהום הפעורה בינינו? רק הטילים, שיריצו אותנו קודם אל המקלטים ואחר כך אל טקסי הזיכרון.

    להגיב
    • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:44)

      האם גם יוסי קליין טרם החליט האם הוא מבית הארדן או מבית ווסטברוק?

      להגיב
    • הדרך לסנטה פה (פורסם: 14-4-2017 בשעה 09:52)

      קצת בוטה , ולא הייתי משווה בכותרת בין החיזבאללה או החמאס לציונות הדתית .
      אבל בתוכן יש לא מעט דברים נכונים . כשאני משוחח אם דתיים לאומיים , הם לא מכחישים שהם רוצים לראות בישראל מדינת הלכה , ולשיטתם יום אחד זה יגיע . המשמעות היא הקץ לישראל , שגם היום לא בדיוק מופת לדמוקרטיה מערבית מתקדמת , כפי שראו אותה בחזונם הרצל ווייצמן .
      מדינות מתפוררות מבפנים , לא מבחוץ , והתנועה הדתית לאומית היא סכנה גדולה לדמותה , ובהמשך לקיומה האצמאי של המדינה. והתהליך כבר בעיצומו.

      להגיב
      • צביקה (פורסם: 14-4-2017 בשעה 10:27)

        אני חושש שאתם ממש פרנואידים (מזכיר את האיומים של ביבי מפני איראן לפני מספר שנים) כל פודל הופך לזאב.
        רוב רובה של הציונות הדתית חושבת אחרת לגמרי, ולכם חשוב להבליט את המיעוט הקיצוני, אבל אם זה עושה לכם טוב (יש כאלו שבלי פחדים לא היו מסתדרים) שיהיה לכם לבריאות.

        להגיב
        • שי אבן צור (פורסם: 14-4-2017 בשעה 10:53)

          בחייאת צביקה, אתה לא מזהה את המגמה?

          נ.ב. NoOne מתגובה 27 צודק. מפסיק להגיב בנושא הזה.

          GO SPURS GO!!!
          ואם לא אז יאללה לוחמים!!!

          להגיב
  25. יוסי מהאבטיחים (פורסם: 13-4-2017 בשעה 22:49)

    השחקן המשתפר הוא בכלל בלי צל של ספק גורדון הייוורד.
    כולם יודעים מה אייזאה ויאניס שווים, והם באמת נתנו אפילו יותר מזה.
    מי בכלל חשב שיוטה יעשו עונה כזו ושהייוורד יקפיץ את עצמו למדרגה של אולסטאר)?

    להגיב
  26. אמיתי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 23:02)

    אוף טופיק
    סעמממק יונייטד

    להגיב
    • אמוץ כהן-פז (פורסם: 13-4-2017 בשעה 23:29)

      כאילו שאחרי ההחמצה של פוגבה לא ידעת שהשיויון בדרך…

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 13-4-2017 בשעה 23:34)

        בעיטה ראשונה שלהם למסגרת..במחצית כבר לא הבנתי איך מוריניו נינוח..
        לזרוק נעל אף פעם לא הרג אף אחד

        להגיב
  27. NoOne (פורסם: 13-4-2017 בשעה 23:38)

    אולי מומלץ לכל השמאלנים,ימנים,דתיים,חילונים וחובבי או שונאי עיתון הארץ לפתוח לעצמם בלוג נקי שיוכלו לקלל,לריב , לקיים יחסי מין עם זברה
    פאקינג פעם בחודש אולי יש איזה פה בלוג על NBA ואתם הורסים את זה עם כל החרא הפוליטי שלכם.

    להגיב
    • אלכס (פורסם: 14-4-2017 בשעה 01:06)

      +1

      להגיב
    • Trailblazer (פורסם: 14-4-2017 בשעה 06:54)

      בדיוק! ולעניין:גולדן סטייט אול דה וויי,כולל סוויפּ עלינו בסיבוב הראשוןו4:1 בגמר מול בוסטון

      להגיב
    • שי אבן צור (פורסם: 14-4-2017 בשעה 10:57)

      יחסי מין עם זברה? מעניין…
      :-)

      להגיב
  28. היסטוריון של ספורט (פורסם: 14-4-2017 בשעה 01:24)

    באופן מפתיע אני חוזה גם שס.א תנצח את קליבלנד בגמר

    ..אבל חלוק עלייך בכך שהיא תזיע 6 -7 משחקים לפני שתעבור את ממפיס.

    להגיב
  29. shadow (פורסם: 14-4-2017 בשעה 08:33)

    בוסטון תדיח את קליבלנד בגמר המזרח בזכות הביתיות אבל תירק דם מול שיקאגו. בעצם היא תירק דם כל הדרך.

    בצד השני אוקלהומה תגיע את לגמר המערב רק בשביל להיות קצרים מדי מול גולדן.

    בגמר גולדן תטאטא את בוסטון.

    להגיב
    • שי אבן צור (פורסם: 14-4-2017 בשעה 10:55)

      אשר המאמין. במידה ובוסטון יגיעו לגמר המזרח(ממש לא סגור על זה) הם יינגפו בפני המלך וחבורתו.

      להגיב

מה דעתך?