חמשת החושים, סוג של סיכום שבועי

גומא אגייאר, אופירה אסייג, מכבי ת"א ויורם זק. מין סיכום שבועי.

1. חוש הריח
כמו שזה נראה השבוע, על הצ'ק איתו ניתן לקבל לגיטמציה של שפיות, גומא אגייאר רשם את הסכום של מיליון דולר לטובת הפועל ירושלים.

אני בעד הזדמנות שנייה ואפילו שלישית. אבל כשההזדמנות הראשונה נחקרת באופן יסודי.

רבים נהנו להסתלבט על אגייאר השבוע ועל הרצון שלו להילחם עם נציגת מלחה בקבוצת הכדורגל של מילאן. אבל אחרי הסבב התקשורתי של אגייאר השבוע, נותרנו עם תהייה אם היציאה הזו הייתה בעצם הבזק קטן של גומא מההזדמנות הראשונה או נפילה לא מזיקה של מישהו שלא ממש שולט בחומר. מי שרוצה יכול להוסיף כאן תרתי משמע.

זה מריח לא טוב. בבית"ר ירושלים אגייאר נכנס על תקן ספונסר עם הטבות והתנהג כמו בעלים שעלה למרכבה ודיו לסוסים אמר. זה קרה לו גם השבוע. הצהרות מפוצצות שלמדנו לא ממש לקחת ברצינות כי הפאסון הזה יכול להיגמר בתיאור בפני איציק זוהר על ניסיונות החילוץ של גלעד שליט. אז דאחקות קיבלנו. אבל תשובות עדיין לא. לשאלות די פשוטות:
האם אתה בריא, גומא?
האם העיסוק היומיומי בקבוצת ספורט מקצוענית ומסוקרת טובה לך, לאור האירועים מהפעם הקודמת?
האם המשפחה שלך, שהגנה עליך כמו שמשפחה אמיתית מגנה על בנה, בעד המהלך הנוכחי?
מה אתה באמת רוצה, גומא? (יש תחושה שהתשובה לשאלה הזו היא חיבוק).

ואולי בכלל דני קליין צריך לענות על כל השאלות האלה.

2. חוש השמיעה
חלק מהסיבוב התקשורתי של אגאייר היה בתוכנית הספורט של אופירה אסייג ב103FM. אלפי נהגים שעמדו בפקקי יום חמישי בערב והאזינו לתוכנית הרגישו חבטה עזה בפדחתם כשניתרו מכסאם לאחר שהשיחה גלשה למחוזות לא רלבנטיים ואסייג שאלה את אגאייר:
"?Guma, do you have Pizza Hut in Miami"

"לא", ענו בוודאי רבים למקלט הרדיו במכונית, "עוד לא הגיע".

3. חוש הראייה
מכבי ת"א כדורסל הפכה להיות מושא הקנאה המקצועי של כל הענף, דוגמא למחוייבות ואינטנסיביות המועלית בעשרות חדרי הלבשה, בכל גיל, מושא החיקוי המקצועי הבא, קבוצה שמספקת לצופים במשחקיה הנאה גם כשהיא ביתרון עצום. אנחנו מחכים לראות אותה לוחצת, חוטפת, מסיימת. מקווים בסתר ליבנו שהיריבה הפעם לא תתקפל רק כדי לשמוח בראותנו את אותה יריבה מתקפלת. לכל מי שיש זוג עיניים, גם אם הן אדומות, חייב להתמוגג בראותו את מכבי ת"א השנה, לשכוח את ההיסטוריה, להחליק על עוולות העבר, להתרכז בהווה. זו קבוצה שלכל פוזשן הגנתי שלה יש את הפוטנציאל להיות פיוטי. זו קבוצה שממהרים עבורה הביתה.

4. חוש המישוש או חוש הטעם הרע?
כולנו, לפחות הגברים שבינינו, היינו כל כך הרבה פעמים, בכל כך הרבה הזדמנויות, יורם זק. לכן כולנו מבינים שבכל אספקט, בעיקר תדמיתית, הוא זקאי.

מספר-3 לנצח
למה אני כועס על אלמוג כהן

52 Comments

moby 19 בפברואר 2011

התחלת טוב המשכת מצוין ואז לכלכת. כולנו? באמת? להחפיץ אישה? במין של יחסי מרות?
אין לי מושג מה הוא אמר באמת,שמעתי רק את כל מסע יחסי הציבור שאחרי. זה נשמע לי כמו בוס עם פקידה שאמר הערה שלא במקום. את זה אני לא עושה ולא חשבתי לעשות.

קרמר 19 בפברואר 2011

היכן כאן ההחפצה? היכן יחסי המרות? מעבר למה שהוא אמר, זו הייתה, כמו שכתב היטב אלון עידן,
http://www.mouse.co.il/CM.television_articles_item,797,209,58739,.aspx

הצצה קטנה לאמת, בתוך שקר אאחד גדול.

פאקו 19 בפברואר 2011

אם כבר הוא זק"א.
ונגמרו לי כבר הסופרלטיבים על מכבי השנה. כשכתבת לפני תחילת העונה שנראה שהיא תהיה פאקינג קבוצה טובה (כלשונך), הייתי סקפטי. כמה שטעיתי. מוריד את הכובע בפני בלאט והשחקנים.

moby 19 בפברואר 2011

קרמר
באמת? קראתי והתאכזבתי.
להבהרה אני איני מתחסד ומכירי יגידו שאני אפילו מאוד בוטה אבל יש סיטואציות להגיד דברים ויש מקומות לאמירתן. אין דין מפגש אינטימי אחת מול אחד בפאבבית קפה מיטה, לשידור אינטרנטי טליוזיוני וכד'.
אנחנו בבלוג של ספורט אז….
המעודדות… משום מה רובן חינניות עם תכונות פיסיות מרשימות האם זה מותיר לבעלי הקבוצהשחקני הקבוצהאוהדי הקבוצה להגיד את אשר על ליבם או על קצה ה….?
כדורעף חופים? מנהל נבחרת שיפנה לאחת מהאתלטיות שלו בצורה דומה שיעוף לכל הרוחות.
במאי ושחקנית במחזה (אפילו שהוא נמוך ומגעיל ואני לא רואה אותו) זה בדיוק כמו מ"פ ופקידה שלו או מח"ט ורל"שית. אם זה לא מרות, אז אכן הדור הולך ופוחת.
וזה לא משנה עם זה בחדרי חדרים באוהל של המ"פ או בקונטורול רום.

קרמר 19 בפברואר 2011

וודאי שזה משנה. אם אכן אתה מאוד בוטה כמו שאתה מעיד על עצמך אז אני מניח שהבוטות הזו באה לידי ביטוי במקום הראוי לה. זק לא היה בוטה כלפי מה שמה בפניה. הוא עשה בדיקת סאונד, בטוח שהמיקרופון סגור. זה קורה, בסיטואציות שונות, לכך כך הרבה אנשים כל הזמן.

דורון 19 בפברואר 2011

קרמר,

3 מתוך 4 זה לא רע, אבל הרביעי הוא חתכ'ת פספוס של ליי אפ על הבאזר.

דבר בשמך. אני (ורוב חברי הקרובים, עד כמה שמגיעה ידיעתי) לא אמרנו לבחורה, ולא חשבנו להגיד לבחורה את הדברים האלה. זק הוא אידיוט על כך שבכלל אמר את זה, קל וחומר במקום עם כך הרבה מיקרופונים.

עכשיו אני לא מתחסד, ומחשבות עוברות בראש של כל אחד. אז מה?

לפי הקו הזה, אז אולי הגיוני שמישהי תגיד לזק בפריים טיים שנסיונות הטרדה מינית, בפריים טיים, כשאתה נראה כמו גללי גמל, הם לא הדבר הכי אינטיליגנטי בסביבה? כי אני מניח שזה מה שרבות חושבות.

קרמר 19 בפברואר 2011

גם זק לא אמר את זה לבחורה ולא חשב להגיד את זה. איפה כאן ההטרדה אם מבחינתו של זק הדברים נאמרים למיקרופון סגור? חוסר טעם אולי כן אבל כדי שתהיה הטרדה מישהו בצד השני צריך להיות מוטרד.

דורון 19 בפברואר 2011

מה? הוא עשה בדיקת סאונד למיקרופון סגור?

אני חושב שאתה מתבלבל. הוא עשה בדיקת סאונד בתוך בית האח הגדול, הוא לא ידע שהמיקרופון הזה פעיל ומשודר. יש הבדל. (ואגב, יכול להיות שאני טועה והוא אכן עשה בדיקת סאונד למיקרופון סגור. אם כך הדבר – הבדיקה נכשלה…)

moby 19 בפברואר 2011

קרמר
נגיד שאתה צודק והאמירה לא הייתה דרך מגעילה לעלות רייטינג (תראה כמה מלל אני כותב על תוכנית שאני לא רואה)שזה מה שבאמת דעתי.
נגיד…
היות ונאמר הדבר, אם היית כזה לא חכם ומגעיל, קח אחריות ותתפטר. אבל לא… למה לך (אחריות???)תיתמם ותגיד (חמישייה) " אוי זה נשמע כמו.. אוי אני מסכן, לא ידעתי, לא אמרו לי שהמיק פתוח(אתה סתם איש מקצוע בינוני) אני? אני לא בנאדם כזה"
אם המזכירה שלי היית שומעת אותי אומר משפט דומה, גם אם אני היייתי בטוח שהיא לא שומעת, זו עילה לתביעה, הפסקת ההיקשרות ביננו ומתן פיצוי נכבד.
אני לא מהתעשייה הזו אבל אני די בטוח שהאיש הסקסיסט הזה לא היה לבדו בקונטרולודבריו הופנו אם לא לשחקנית אז לאנשים שמיסביבו (גם הם לא שומעים?)אז לאנשי ההפקה הוא כן הפנה את הדברים. זה נקרא החפצה.
ואלה הם בדיוק יחסי מרות.

הופ 19 בפברואר 2011

הבעיה עם הטור (המצוין) של עידן בעיני היא לא הטענה שכולנו חושבים מחשבות זקאיות. זה מובן מאליו. הבעיה היא ההאדרה שעידן עושה לאמירה הזו ככזו שחושפת איזושהי "אמת בתוך ים של זיוף".
המחשבה המינית, והמחשבה המינית הספציפית הזו, היא לא פיסת האמת היחידה המסתובבת בתוך הראש כשאנחנו רואים אישה עם חזה גדול. מהטור של עידן עולה שאנחנו יצורים מדוכאים שמכורים כל הזמן לזיופים ממינים שונים ונמנעים מלהגיד איזו אמת גדולה על מה שנמצא מולנו, והנה קם האדם האחד שצעק "הציצי הוא עירום". אני חושב שזה לא תיאור נכון של המציאות. חוץ מזה, אבל זה אולי נושא לדיון אחר, הזיוף מסביב הוא לא יותר גדול מהזיוף שמייצר את הפנטזיות המיניות של יורם זק.
אחלה פוסט.

הופ 20 בפברואר 2011

עוד פוסט מעניין בנושא זק, מזווית קצת אחרת
http://reuma0.wordpress.com/2011/02/19/bbsi/

יואב 19 בפברואר 2011

קרמר,
סעיף 3 שלך הוא היפה, הפיוטי והמרגש ביותר שנכתב על מכבי השנה. כל מילה!

קרמר 20 בפברואר 2011

תודה.

גריאני 20 בפברואר 2011

סעיף 3 מלוקק ומתחנף!

שיהיה בהצלחה לבלינקו בעירוני רמת גן!

גלעד בלום 20 בפברואר 2011

1)לגבי גומא-שיהיה בהצלחה,לא נראה לי שזה ייגמר בטוב.

2)לגבי מכבי-לא ראיתי משחק שלהם מאז השנים של ג'מצ'י,הקבוצה הזאת לא קיימת בעיני.למזלי לא ראיתי אותם זוכים בשלושה גביעי אירופה,לא ראיתי דקה מהתקופה של שאראס,מקדונאלד ושות',מה שאתה לא רואה לא יכול להזיק לך.כבר שנים שאני מתעלם מהקבוצה הזאת,אפילו כבר לא כואב לי שהם מנצחים,כל הדיבורים על קבוצה מלהיבה,הגנה,קולג',בלאט וכו' עוברים לי מעל הראש,פשוט לא מעניין אותי,אבל ממה שאני קורא בכותרות(לא נכנס לכתבות על מכבי) הם משחקים יפה השנה,יופי להם,אני שמח בשביל חברי המכביסטים(יש דבר כזה).

3)לא יודע מי זה יורם זק,מה הוא אמר?הקישור לכתבה של עידן לא עובד.

קרמר 20 בפברואר 2011

גלעד – מה תעשה בדרבי בשנה הבאה? אני מבין שתתעלם את תפסידו, אבל מה אם תנצחו?

יואב 20 בפברואר 2011

אוהב לקרוא אותך בדרך כלל, הפעם יש כמה נפילות:

– לא ברור לי מי צריך "לחקור את ההזדמנות הראשונה באופן יסודי". הפועל? התקשורת? יש איזשהו צל של חשד למשהו לא כשר בהתנהלות של גומא שלא ידעתי עליו? מדובר באדם שהיה, ואולי עוד עודנו, מעט מעורער נפשית ואם הפועל ירושלים חושבת שזה לטובת האינטרס שלה ללכת איתו והמשפחה שלו, שנציגים ממנה גם ישבו בדירקטוריון של הקבוצה, חושבת שזה סבבה – לא נראה לי שיש איזשהי סיבה למישהו בעולם "לחקור" את זה…

– מכבי משחקת טוב. למרות זאת, אם אנחנו מסכימים שהיו עוולות ושיש היסטוריה שצריך לשכוח, ואם אנחנו מסכימים שחלק מהעוולות האלה מהווים גורמים ישירים לכך שמכבי יכולה להעמיד תקציב של 20$ דולר, אז אני חושב שלא הסברת מספיק טוב למה צריך להתמוגג מההגנה של הגארדים של מכבי במקום לייחל לנפילתם להתרסקותם המוחלטת. אני לא מדבר על איזה אגרוף שלבאן מרסר נתן לפני עשרים שנה. לפני שנה, הוכח מעבר לכל ספק ששחקנים זרים מקבוצות יריבות היו מושקעים כספית אצל המנהל של מכבי ת"א. בכל מקום אחר בעולם זה היה מספיק להורדת ליגה של מכבי. אבל לא בישראל. כאן קבוצה שסרחה מוסרית באופן הכי קיצוני שאפשר לדמיין היא קבוצה "שממהרים הביתה עבורה".

למה? כי פרקינס שומר טוב? איכס…

קרמר 20 בפברואר 2011

העובדה שאתה קובע שאגאייר מעורער נפשית היא מסוכנת והיא בדיוק חלק מהעניין שנסיבות אישפוזו בפעם הראשונה לא הובהרו עד היום כמו שלא הובהר מה מצבו כיום.

אתה צודק שפרשת פנאן צריכה להיחקר עד תום אבל בינה ובין הכדורסל שמכבי הנוכחית משחקת אין שום קשר.

לייחל להתרסקות של מישהו הוא לא דבר בריא באופן כללי.

יואב המקורי 20 בפברואר 2011

יואב,
אתה כבר חקרת ושפטת? את חוסר האהבתך הלגיטימית למכבי אתה לא חייב לעטוף באיזה דמגוגיה מוסרית חסרת הוכחה.זה ספורט, אפשר לשנוא גם בלי סיבה.
אני יכול לכתוב ספרים על הסרחה מוסרית בספורט הישראלי מצד- כל כך הרבה קבוצות, מועצות פועלים, עסקנים, סוכני שחקנים, זיופי דרכונים, מכירות משחקים,הלנות שכר, עמלות שחורות,בעלי מועדונים שהורשעו,קהילות שנבגדו על ידי עסקנים מפוקפקים,סוחרי נשק למינהם ועוד ועוד ואני גם יכול סתם לא לאהוב קבוצה מסויימת.

הקורא בפוסטים 21 בפברואר 2011

hear hear

moby 20 בפברואר 2011

ושאלה אחרונה, אם העסקתי עובדת בשל נתוניה הפיסיים (איש בזוי שכמוני) האם זה נותן לי לגיטימציה לשוחח עליה כסמבול מיני בתוך כותלי העבודה? גם אם אני בטוח שהיא לא שומעת?

אנונימוס 20 בפברואר 2011

לא יודע אם זה נותן לגיטימציה, אבל לפטר אותך בגלל זה זה די צבוע.
גם בהתחשב בכך שאתה יצור מיני, וגם בהתחשב בכך שבמקרה הספציפי הזה היא ואתה יודעים היטב למה היא הועסקה.
אפשר להסתפק בהשעייה וקנס משמעותיים, ושתלמד יותר לשים לב איפה אתה פותח את הפה שלך.

קרמר 20 בפברואר 2011

אם אכן העסקת אותה בשל נתוניה, ואתה יושב עם בירה עם חבר ומספר לו על העובדת החדשה שלך, האם תספר לו רק על יכולות הקצרנות שלה?

moby 20 בפברואר 2011

קרמר,
לא תתחמק בכזאת מהירות, זה לא על כוס בירה בבית שלי או בבאר שלי, זה בתוך כותלי העבודה והיא מועסקת על ידי.
אנונימוס,
היא הועסקה לתפקיד המזכירה שלי. ואני לא אפטר את עצמי.

קרמר 20 בפברואר 2011

והעבודה של זק באותם רגעים הייתה בדיקת סאונד שאף אחד לא אמור לשמוע.

moby 21 בפברואר 2011

די להיתמם, מספיק שבסביבת העבודה של זק היו הוא ועוד אדם (סאונדמן?) במאי וסאונדמן (נראה לי מעט להפקה כזו אבל לא מבין בזה) קונטרול רום=משרד שלי, זק=אני סאונדמן=סמנכ"ל הכספים שלי. מיקרופון פתוח=דלת פתוחה.
שיחה שמתנהלת כך "ראית את ד' אה??? איזה… יש לה? אה…. בא לי …. לה… .כן הייתי מדביק אותה ל… והופך לה את ה……" זה שיחה לגיטימית במקום העבודה?
עכשיו היא שומעת או שעובדת אחרת שומעת או מקליטה. היא כנראה לא תצטרך לעבוד יותר כמזכירה.

תומאס 22 בפברואר 2011

ההשוואה שלך מוטעית לחלוטין. אין בין בדיקת סאונד לשיחה שתיארת כל קשר. ראה תגובה שלי בהמשך(13).

תומאס 20 בפברואר 2011

באופן כללי, בדיקות סאונד הן הרבה פעמים מעין "מופע סטנד אפ" חסר טעם מהרמה הנחותה ביותר, שהאדם היחיד שאמור לשמוע אותו הוא איש הסאונד. במצבים אלו נהוג לברבר כראות עיניך את השטויות הטיפשיות ביותר, בכל נושא, וגם, כמה מפתיע, סקסיזם נחות. רצה הגורל ואיש הסאונד שחדר הבקרה לחץ על הכפתור שמעביר את הסאונד לשידור בערוץ 20.
אז אמנם האמירה לא במקום מבחינת התוכן שלה, אבל זה לא כמו שהוא "דיבר עליה והיא במקרה שמעה". אפחד לא אמור היה לשמוע את זה! ובטח ובטח שזה לא היה אמור להיות מוקלט (ממתי מקליטים בדיקות סאונד??).
על מה אתם הייתם מדברים בזמן בדיקת סאונד? אני נהגתי לספור. אחרים נוהגים ללהג שיחת חולין מדומיינת. והרבה מאוד נוהגים, כפי שציינתי, לנסות להצחיק את הסאונדמן.

ניר 20 בפברואר 2011

נגיד שאיזה קצין בצה"ל, או פוליטיקאי, או מנכ"ל, היה מתבטא ככה בטלוויזיה בזמן שהוא חושב שהמיקרופון סגור. אתה חושב שגם אז אלון עידן היה רושם את הטור הזה? יאללה. זק הוא פשוט אחד משלנו, בחור חביב ואהוד בברנז'ה, אז מותר לו מה שהיה גומר את הקריירה למישהו אחר. בדיוק כמו שארי שמאי ייצא נקי מכל פרשה. זה כל הספור.

קרמר 20 בפברואר 2011

מי זה "משלנו?"

ניר 21 בפברואר 2011

בהגדרה פשוטה – סביר שיש לו יותר מחבר משותף אחד עם אלון עידן ואנשים אחרים שכותבים בעתון.

הופ 21 בפברואר 2011

אני לא הסנגור של אלון עידן, אבל אני חייב לציין שהטור הזה על זק ממשיך קו די ברור שלו שהתחיל עם הפוסט הזה על יעל בר זוהר (ר' סעיף 6)
http://www.mouse.co.il/CM.articles_item,797,209,51924,.aspx
והמשיך בטור הזה שמתייחס לתגובות הזועמות אחריו
http://www.mouse.co.il/CM.television_articles_item,797,209,52259,.aspx
אם אנסה לנסח את הקו הזה בצורה גסה אז נדמה לי שזה משהו כמו – נשים משתמשות כל הזמן במראה החיצוני שלהן, אז למה כולם מתפלאים כשמתייחסים אליו? (ובמיוחד כשמתייחסים באופן גלוי, כלומר מדברים עליו, ולא רק פועלים איך שהוא אמור לגרום לנו לפעול).

יואב הלא מקורי 20 בפברואר 2011

אז ככה:

קרמר, אני לא קבעתי שגומא מעורער בנפשו. הבנאדם היה מאושפז במחלקה סגורה. הוספתי ש"אולי עוד עודנו". לא שכנעת אותי שנסיבות האשפוז שלו צריכות להיחקר וזה שהן "לא הובהרו" ממש לא אומר שיש צורך להבהיר אותן.

לגבי מכבי, שוב אני מתעקש: בהחלט יש קשר בין פרשת פנאן לכדורסל שמכבי משחקת היום. אם היא הייתה נענשת כפי שהייתה אמורה להיענש היא לא הייתה מסוגלת להציב את סגל השחקנים שלה כיום. שוב – אם אתה טוען שאין בעיה עם ההתנהלות של מכבי זה דבר אחד, אבל אתה טוען שבגלל שההגנה שלהם עובדת כמו שצריך, אין לך ברירה אלא למחול להם על פשעי העבר וזו עמדה בעייתית.

המקורי – בשביל לטעון את מה שאני טוען אין צורך לחקור. יש לך עדות של שחקן, אנדרה ספנסר, שהודה בפה מלא שבזמן ששיחק נגד מכבי בסדרת גמר, היה מושקע כספית אצל המנהל של מכבי. איך שלא תסובב את העניין הזה, זו עילה לעונש חמור נגד הקבוצה.

אתה צודק כמובן שמכבי היא לא היחידה שסרחה מוסרית בתולדות הכדורסל, וסביר להניח שבהחלט הייתי שונא אותה גם ללא הצחנה שהיא ביצעה לאורך השנים, אבל להעמיד בשורה אחת פרשה חדשה שנוגעת לא' ב' של הגינות בספורט שאיגוד הכדורסל והמנהלת מתעלמים ממנה בהפגנתיות, יחד עם זיופי דרכונים (המעורבים והקבוצה נענשו), פרשת מנבר (הבנאדם בכלא) והלנות שכר זה לא יותר ממגוחך…

יואב המקורי 20 בפברואר 2011

יואב,
גם אני כצהוב רוצה שהפרשה תחקר ולמיטב ידיעתי היא נחקרה(או עדיין נחקרת).
מ-ספנסר אמר,זרקו אמר, ההוא מכר(וברח מכאן כל עוד נפשו בו) ועוד ועוד, קשה לבנות מדינה.אני דווקא זוכר סידרת גמר נפלאה של ספנסר מול מכבי שכמעט הלכה לחמישה משחקים(אלמלא החמצת עונשין של מ.י.ק.י.).
אם אני ידעתי שמוני מלווה בשוק האפור כבר לפני עשר שנים אז בוודאי שידעו זאת עוד הרבה מאד אנשים ורשויות.לא היה סוד גלוי מזה וזה כלל לא היה אישיו.לא יודע מעבר לזה…

אנונימוס 21 בפברואר 2011

ברור שקשה לבנות כשלא חוקרים. ראשי ממשלות פה נשארים שנים בשלטון בזכות התובנה הזאת.

האיגוד לא חקר כלום
המשטרה לא חקרה כלום
היחידים שחקרו וגם זה בעיקר בשביל מראית עין זה מס הכנסה

יואב הלא מקורי 21 בפברואר 2011

מ"ספנסר אמר" מאוד קל לבנות מדינה. כוכב היריבה בסדרת הגמר מושקע אצל היריבה. בעולם נורמאלי, בלי שום קשר לשאלה כמה טובה היה אותו שחקן באותה סדרה, זו עילה לענישה סופר חמורה והעובדה הפשוטה היא שההיבט הספורטיבי של הפרשה מעולם לא נחקר ע"י איגוד הכדורסל וככל הנראה גם לא יחקר. זו המציאות, והניסיונות להשוות אותה לשמועות על זרקו, או לכל מיני "חצאי פרשות" מהעבר, פשוט לא רלוונטיים.

הקורא בפוסטים 21 בפברואר 2011

האם משהו הוכח?
האם הוגש כתב אישום על משהו?
צדקנות נועדה לקנאים.

גיא 21 בפברואר 2011

קרמר,למה אתה לא אומר מילה על פס"ד השערורייתי של בית הדין
המשמעתי של איגוד הכדורסל,לגבי המהומה בגמר הגביע?
http://www.ibba.one.co.il/General/Document.aspx?SiteId=6&id=3114

יואב המקורי 21 בפברואר 2011

אנונימוס ויואב,
מה שלא רלוונטי אלו הספקולציות שלכם שבוודאי מוטות מראש ומהוות עילה לתביעת דיבה.
בקשר למציאות, נראה שהיא נוחה לכם כאשר בעל קבוצה מכהן מעביר לכם שחקנים בשנת הצינון השיקרית שלו. קבוצה שעשתה ככל שביכולתה לרדת ליגה. והדוגמאות שעוד יש והצביעות , ממש לא נגמרות פה. את זה בוודאות לא חקרו כמו גם כספי ציבור שהלכו לזרים כושלים שהפכו שולחנות מלאי כוסות תה.
בחסות הרוח הגבית מהתקשורת (שכבר הפלילה את כל נושאי התפקידים במכבי) והפיכת כל אבן במשרדי מכבי על ידי מס הכנסה ועדיין אין מימצאים. אם יהיו, זה סיפור אחר(אני בעד).משטרה? הוגשה תלונה? יש צידוק סביר? יש ראיה?יש אוויר חם של אנשים שידעו שפנאן הוא מלווה בריבית בדיוק כמו שמר מזרחי הוא עורך דין.

משתמש אנונימי (לא מזוהה) 22 בפברואר 2011

המקורי,

אתה ממשיך להתעלם משתי עובדות שהיום שבו יתבעו אותי דיבה על פרסומן יהיה הסוף לדאגות הכלכליות שלי:

1 – אנדרה ספנסר הודה שהיה מושקע אצל פנאן בזמן ששיחק בסדרת הגמר.

2 – איגוד הכדורסל לא מצא לנכון לחקור את הפרשה או להעמיד את מכבי לדין על כך.

הדרך שבה אתה מתמודד עם הפער הבלתי נתפש שיש בין שתי העובדות הללו באמת מביכה. היו שחיתויות בקבוצות אחרות. הרבה. מעולם לא היה מנהל קבוצה ששחקנים זרים השקיעו אצלו כסף.עד שלא יהיה לך את היושר המינימלי להגיד שיש פגם אדיר בכך שאיגוד הכדורסל לא פועל כנגד מכבי בפרשה, אני שולל ממך את הזכות המוסרית לדבר על צביעות…

יואב המקורי 22 בפברואר 2011

לאלמוני,
יש פגם בהתעסקות בשוק האפור-זאת עבירת מס.
מה תפקידה של מכבי בזה? האם הוכח קשר לספורטיביות?מס הכנסה גילה משהו?
איגוד?פחחחחח,זה אותו איגוד ששאול חבר בו?יש לך עוד משהו משעשע לספר לי או שיש לך עוד אוויר חם לשחרר?
לי אין בעיה שיהפכו כל אבן. אני לא מפחד מהאמת. אותך היא ממש לא מעניינת ואני ממש לא מופתע.
את הזכות המוסרית שלי אני לא שואב מאלמונים.  

הלא מקורי 22 בפברואר 2011

1. הקשר למכבי: האדם שאצלו היה ספנסר מושקע (מושקע! אל תנסה לעוות את המציאות עם "מעורבות בשוק האפור") היה מנהל הקבוצה!

2. הקשר לספורטיביות: האדם שהיה מושקע אצל מנהל הקבוצה היה כוכב היריבה בסדרת הגמר.

לא רלוונטי מה ידע שמעון, לא רלוונטי עבירות המס ובטח שלא רלוונטי ששאול אייזנברג חבר באיגוד הכדורסל. אם אתה לא מבין שמה שספנסר אמר מספיק כדי להעניש את מכבי אתה משקר את עצמך, במקרה הטוב.

אנונימוס 22 בפברואר 2011

הכל היה בסדר, הכל יהיה בסדר. הכל בסדר

יבור 22 בפברואר 2011

תפסיקו לחפור במקומות לא רציניים.
האם העובדה שספנסר מושקע אצל מוני אוטומטית תגרום לו לשחק בהילוך שני? למה? המשרה של מוני בסכנה אם איזה ספנסר ייקח לה משחק (או אפילו סידרה)? יש כאן התחסדות מקוממת, כאילו כל אדם העוסק בכל אלמנט ספורטיבי צריך לעבור ועדת טירקל כאילו הוא מועמד לחסיד אומות עולם. מה זה השטויות האלה?!?
אם כבר אז הייתי חושב שספנסר ירצה לתת משחקי-על מול מכבי, כדי שיוכל להרשימם ולהתאחד עם ידידו (?) המלווה לו בריבית קצוצה.
"הדרך שבה אתה מתמודד עם הפער הבלתי נתפש שיש בין שתי העובדות הללו באמת מביכה" – זה משפט סתום שמניח הרבה יותר משמוכיח. די לצדקנות המיותרת!!

יואב המקורי 22 בפברואר 2011

לא מקורי,
אם היה לספנסר מה להסתיר, היה מתראיין בנושא? כבר כתבתי, הצטיין בסדרת הגמר. אני כלל לא מתנגד לחקירתו…
מקצועו של מנהל הקבוצה הוא מלווה בשוק האפור. כל אחד יכול להשקיע אצלו וכל אחד יכול לשכור את שרותיו של מר מזרחי.
לא הוכחה שום זיקה בין זה לבין ספורט כמו שיבור כתב.
הכל היה בסדר והכל בסדר כבר ארבעים ואחד שנה.

אנונימוס 22 בפברואר 2011

ברור. צדקנות. זה המונח.
הרי אם מנהל מוצר בחברה היה משקיע את מיטב ממונו מתחת לשולחן אצל המנכ"ל של חברה המתחרה, לא הייתה בזה שום בעיה.
יש אנשים הקוראים לזה עילה לפיטוריו ובגידה באמון.
אל ניקח חלק בהם! תנו לאנשים לעבוד, למען השם

מתברר שאין גבול להיתממות.
ואולמרט הוא אספן עטים תמים, קצב ידיד הנשים, וג'קי מצא בסה"כ אוהב אדם שנתן עצה ידידותית למכר. עולם נפלא.
הכל היה בסדר, הכל יהיה בסדר. הכל בסדר

יואב 22 בפברואר 2011

אין סוף להיתממות שלך אנונימוס כי אין לך מושג ירוק מה באמת קרה והאינטרס היחידי שלך בעניין זאת שנאה טובה ובריאה למכבי.אל תעטוף את זה בדברים אחרים ותשחק את רודף הצדק הנפגע(האם הפגנת מול ההתאחדות לכדורגל בנושא תקופת הצינון של טביב? האם זה הפריע לך בכלל?)בלי לעמוד בכלל הבסיסי ביותר-אדם זכאי(מועדון)עד שיוכח אחרת.
אכתוב זאת בפעם האחרונה-שיחקרו, שיהפכו כל אבן, אף אחד לא עוצר אותם מכך ואם מכבי צריכה לרדת שבע ליגות-שתרד.האמת לא מאיימת עלי.

קצת מוזר, עם תקשורת מגוייסת ומסיתה, עם כל כך הרבה שונאי מכבי בענף, עם כל כך הרבה מעורבים ששמעו וידעו(כל הליגה וחצי יבשת אפריקה היתה מושקעת אצלו), הייתי כבר מצפה לכתב אישום.

אם היינו מחליפים תפקידים, תיהיה סמוך ובטוח שלא הייתי חורץ גורלות רק כי הפועל לא באה לי בטוב.
היה בסדר ועכשיו בסדר כבר ארבעים ואחת שנה…

אנונימוס 22 בפברואר 2011

גם לא הפגנתי מול האיגוד בגלל פרשת פנאן, מה זה קשור?
גם עניין טביב הוא בושה לא קטנה. הלוואי שמי שהיה צריך לעמוד על המשמר בשני המקרים היה עושה את עבודתו כמו שצריך.
אגב עם כל הכבוד, מנהל המועדון המוביל בענף שמגלגל עשרות מיליונים של שחקנים מאמנים (ומי יודע מי עוד) כולל של יריבות לאורך שנים, לטעמי זה יותר גרוע מכל מעלליו המצטברים שטביב (וזה לא פשוט). אבל זאת תחרות בין נבלה לטרפה. בהצלחה לשני הצדדים כמו שאומרים.

בשורה התחתונה עם כל הכבוד לכלל הבסיסי והחפות וכו- כמו שאמרתי, כשלא חוקרים לא מוצאים.
אני שומר לעצמי את הזכות להיות עם שכל ישר ומינימום אינטליגנציה, ולהבין שהעסק מסריח עד השמיים גם אם הרשויות והאיגוד מסיבותיהם שלהם בחרו לברוח ממנו כמו מאש.
גם אריק שרון לצורך העניין לא הורשע בדבר. ובכל זאת אני שומר לעצמי את הזכות לאמר שהוא מושחת עד הקטנה בעצמותיו, לאור העובדה שבנו קיבל 3 מיליון שקל על חיפושים באינטרנט. ככה אני, רואה רק את הרע באדם כנראה.

מצד שני כמובן שלמי שרוצה שמורה הזכות להתעלם, להיתמם ולהיאלם. הזכות להעמדת פנים היא זכות יסוד בדמוקרטיה. עלה והצלח

יואב המקורי 22 בפברואר 2011

אם להיתמם,להתעלם,להיאלם ובלה בלה בלה משמעותו לא לחרוץ דין(החיים והמוות ביד הלשון)על סמך גיזרי עיתון, אני בהחלט שם,גם אם היה מדובר בשנואת נפשי.
קרא את תגובתי האחרונה שבהחלט ממצה את העניין מבחינתי.

הלא מקורי 22 בפברואר 2011

כנראה שלא הבהרתי את עצמי מספיק, למרות שהרגשתי שאני כותב מאוד ברור.

אין צורך להוכיח שספנסר לא התאמץ, או הפסיד בכוונה. למעשה, לפי כל הסימנים ספנסר נתן אחלה משחקים באותה סדרה… עצם העובדה שהוא היה מושקע אצל מנהל הקבוצה היריבה היא העילה לענישה.

אגב, לכל המיתממים: כל הקבוצות שהורשעו במכירת משחקים בעבר או בקבלת שוחד לא קיבלו את השוחד בהסכם עם חתימת עורך דין בהסכמת כל הדירקטוריון. תמיד מעורב איזה צד שלישי שמעביר את הכסף לצד רביעי כדי שיהיה קשה להוכיח את הקשר. אלא שבמכבי הדבר היה הכי מובהק שאפשר לדמיין: כוכב היריבה מושקע אצל מנהל הקבוצה (!) באופן אישי.

בשולי הדברים – לא ברור לי מאיפה צצות ההאשמות בצביעות, או הקביעה שאני לא מעוניין בחשיפת האמת. בגלל שלא יצאתי באותה חריפות נגד טביב? מה הקשר?! נכון, פרשת פנאן מפריעה לי באופן אישי משום שאני אוהד של הפועל ירושלים ורואה בה שיא והוכחה להתנהלות הלא חוקית של מכבי ת"א, טענה שטענתי יחד עם רבים שנים רבות. אבל למה להגיד שאני לא מעוניין באמת? או שאני צבוע? לא ברור…

יואב המקורי 22 בפברואר 2011

יואב,
אין לי ויכוח עקרוני איתך או עם אנונימוס. חוזר בי מעניין הצביעות ומתנצל אם נפגעתם . האמת היא שמעולם לא התחברתי לאיש יותר מידי ובדיעבד,נראה שמכבי היתה פלטפורמת עסקים טובה מאד לאיש ואולי אף נוצלה לשם כך. יש לי הרגשה שפדרמן ומזרחי שותפים לתחושתי ומרגישים קצת נבגדים.
 

יבור 22 בפברואר 2011

נראה שכל אחד יחזיק בעמדתו בגבורה ואיש לא ישתכנע.
רק מילה לסיום: אם אתה חי את חייך מתוך הנחה שתמיד מישהו מנסה לעבוד עליך/לדפוק אותך/לנצל אותך – חייך יהיו רצופים שנאה, חשדנות, ובאופן כללי ראיית החצי הריק בכל כוס בירה.
אם תהיה אופטימיסט המאמין בטבע האדם אין ספק שתתאכזב לא פעם (רק השבוע הפסדתי 350 שקל על להיות נחמד לפני כמה שנים) – אבל לפחות לא תחיה בתחושה שתמיד איזשהו צל אפל רודף אחריך ומנסה לנצל אותך.

בשבילי – אלה חיים בריאים יותר, ולמרות שלפעמים אני מפסיד אני חושב שבטווח הארוך אני מרוויח.

Comments closed