סטיבי הולך להוליווד

הוא פנטזיה של אוהדי כדורגל, חומר חיטוי של קבוצות מאוסות, והחלקיק האלוהי שחסר לקובי בריאנט. סטיב נאש חתם בלוס אנג'לס לייקרס וזה הולך להיות חתיכת סרט.

"הוליווד הוא מקום בו ישלמו לך אלף דולר עבור נשיקה וחמישים סנט עבור נשמתך" – מרילין מונרו.

1.ונדמה שלפתע זה נראה נכון כל כך, טבעי כל כך, הסיפור הזה בין סטיב נאש ללוס אנג'לס לייקרס. איך לא חשבו על זה קודם?

עם חברת ההפקה שלו לסרטים עצמאיים ולפרסומות, את חלקם הוא כתב וביים, המודעות האקולוגית והחברתית, המראה הלא אכפתי המושקע כל כך, הקוסמופוליטיות, הכדורגל.

ובעיקר הטלנובלה של סיפור גירושיו – חומר שיכול למלא עשרות מהדורות וספיישלים בערוץ E! – הגליצ'ים של התקשורת האמריקאית.

נאש התגרש מאשתו כשילדה את בנם השלישי, שמועות טענו שהסיבה הייתה שהוא לא אבי התינוק, אלא חברו לקבוצה ג'ייסון ריצ'ארדסון שהועבר מפיניקס בטרייד זמן קצר לאחר מכן (השמועות טענו שנולד תינוק שחור, אשתו הצטלמה מאוחר יותר למגזין עם תינוק לבן).

לכל אורך הקריירה שלו עד עתה נאש התנהל תודעתית כהוליוודי, בין אם זה בפיניקס או דאלאס, ועכשיו, יחלוץ את נעלי הסטופקס וירגיש בבית. כי באותה מידה, הוא היה יכול לחתום בלוס אנג'לס גאלאקסי והדבר היה מתקבל באותה טבעיות.

בסתר ליבנו, יותר משאנחנו נהנים ממנו ככדורסלן, הוא הפנטזיה שלנו על איך היינו רוצים שהכדורגלנים שלנו, הישראלים והבינלאומיים, היו יכולים להיות – מבריק וכשרוני, בעל עמדה מקורית ומודעות חברתית, קוהרנטי ומשעשע. כן, כשאצל מרבית שחקני הכדורגל יש אלמנט עיני עגל שקשה להתחמק ממנו, הכדורגלן שהיינו רוצים לראות הוא בכלל כדורסלן.

נאש, אוהד טוטנהאם, עם אח שהוא כדורגלן מקצוען ואחות ששיחקה כדורגל במכללות, עם מעורבות בהקמת ליגה מקצוענית לנשים כדי שלבנותיו יהיו מודלים לחיקוי ובעלות חלקית בקבוצת הכדורגל של וונקובר, הוא הספורטאי שנותן תקווה לכל ילד לבן שמתחיל לשחק את המשחק האהוב עליו, כדורסל, כדורגל, הוקי או טניס.

אם לאמאר אודום ואשתו המשעממים קיבלו סדרת ריאליטי, תנו לסטיבי WONDER תוכנית בה הוא מקים את פ.צ. הוליווד ותראו איך טלוויזיה צריכה להיעשות.

2.סקוט ברוקס מאוקלהומה סיטי בוודאי תופס את ראשו ולא מאמין. זו בדיוק ההחתמה שהיה צריך כדי שיהיה מבוגר אחראי ליד ראסל ווסטברוק. אבל הטרייד הזה מכה בכל הליגה ויוצר דיסוננס עצום לטהרני המשחק, שנהנים ממנו ככדורסלן, ועוד אחד כזה שהוא אנדרדוג תמידי גם כשהוא משחק בקבוצה פייבוריטית, אבל מתעבים את הלייקרס כארגון, קבוצה שהיא אלופה תמידית בעיני עצמה, סדין צהוב ללובשי אדום ושאר הצבעים.

נדמה שבתקופתו של קובי ברייאנט הפכה הלייקרס לקבוצה שאוהדים נייטרלים הכי נהנים לראות אותה מפסידה, אולי שנייה רק למיאמי טרום לברון ג'יימס הנגאל. אם התחושה שבריאנט מעביר היא שהוא נגד כל העולם, העולם לא נשאר אדיש ומתגייס נגדו. נאש אמור לרכך את זה.

ועכשיו נאש יוצר תהייה – האם זה בסדר לרצות בהצלחתו, שהיא הצלחתה של הלייקרס? אם יצליח להביא להם אליפות, האם יצליח במעט לשנות את התדמית השחצנית שהקבוצה הזו קיבלה בתקופתו של ברייאנט? על פי השיעור בצניעות שעברנו לאחרונה עם לברון ג'יימס, היזהרו בתדמיות. תהליכים שעוברים ספורטאים וארגונים הם דבר גמיש ומשתנה, כמות הידע על מה שקורה באמת בתוככי קבוצה, חברתית, מקצועית ומנטלית היא מוגבלת, ובעיקר – אליפות היא חומר החיטוי המוצלח ביותר למה שחושבים עליך.

3. כבר סיפרתי בעבר על השתלמות המאמנים של אטורה מסינה שהעביר בישראל בתחילת העונה הקודמת. הוא סיפר שבקבוצות היורוליג שאימן, השחקנים הגדולים באמת היו מסתכלים מסביבם באימון הראשון, ובוחנים מי מהשחקנים החדשים יכולים לעזור להם לזכות בתארים. השחקנים הקטנים, מנטלית, היו מסתכלים סביבם ובוחנים מי מאיים על דקות המשחק שלהם, כמות הזריקות שלהם ותשומת הלב של הקהל.

אטורה מסינה עזב את הלייקרס לאחר שהעביר בה את העונה האחרונה – ואולי הגיע הזמן שיספר על חוויותיו משם, אבל יש לקוות עבור קובי בריאנט, שאת השיעור הזה של מסינה הוא למד. זה נשמע כמו טרייד בסדר גודל שלא יכול לעבור ללא אישור של בריאנט. בתור שחקן שיוצר לעצמו, בריאנט יכול להיות רגוע – הוא יקבל את הזריקות שלו אבל הפעם יש סיכוי שזה יקרה מתוך המשחק הקבוצתי.

נאש גם נותן אופציה להעניש קבוצות שיתרכזו הגנתית בבריאנט, ובעיקר הוא יוכל לפנק לפנק לפנק את גאסול וביינום (אם שניהם יישארו), ומתוך משחק הפנים חייו של בריאנט יהיו קלים יותר.

נדמה שבריאנט מקווה שנאש הוא החלקיק האלוהי שהיה חסר לו להאצת החלקיקים שתיצור לו טבעת נוספת על האצבע. אבל כדי שזה יקרה, בריאנט יצטרך להפסיק לשחק כאילו אין לו אלוהים.

4. רק אל תגידו ליד נאש את השם קארל מאלון.

וסדרת הפרסומות הזו, בה הוא הופך לסטוקר של לנדון דונובן, כבר מיתולוגית נדמה לי:

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

יום היסטורי כזה
דרך ארץ ורוח טובה (מכתב לגולשי "דה באזר")

44 Comments

דורי גיל 6 ביולי 2012

מעולה! אני מתכוון ליוטיוב. סתם. למרות שהוא באמת מעולה. חבל לי שהוא הולך ללייקרס אבל אני מאחל לו את כל ההצלחה בעולם ויש סיכוי טוב שאני הולך למצוא את עצמי מעודד את הלייקרס העונה.

ברררררר. צמרמורת הרגע עברה בי לנוכח המחשבה.

דניאל 6 ביולי 2012

אוף, נאש בלייקרס זה בלתי נסבל. יותר גרוע משכפאפאלוקאס עבר למכבי.

אזי 6 ביולי 2012

לא יודע. כל האתרים מציגים את זה כאילו נאש יש עכשיו סיכוי למדליה, כאילו מיאמי כבר 5 שנים רצוף מגיעה לגמר וחסר לה הגרוש ללירה.
אני לא חושב שהוא מספיק, לא בגילו.

בקשר לאוירה השלילית נגד הלייקרס, זה מזכיר לי את המקרה שאפי בירנבאום, יקיר התקשורת, בא לאמן במכבי.
אז כן, הוא קיבל כמה דקות של חסר יותר מאשר מאמנים אחרים, אבל בסופו של דבר.. כמו שכתבת.. רק אליפות תעזור…

אזי 6 ביולי 2012

וואו!!!
מזכר לעצמי : לא לכתוב תגובות ב3 בלילה!

הפסקה הראשונה היא:
לא יודע. כל האתרים מציגים את זה כאילו נאש יש עכשיו סיכוי ***לטבעת***, כאילו ***הלייקרס*** כבר 5 שנים רצוף מגיעה לגמר וחסר לה הגרוש ללירה.
אני לא חושב שהוא מספיק, לא בגילו.

יואב בורוביץ' 6 ביולי 2012

אחלה טקסט.
אבל לא אהבתי את הזלזול בקרל מאלון בסוף. נכון שהוא בעייתי מאוד ועדיין לטעמי הוא היה שחקן גדול היסטורית מסטיב נאש (עם כל אהבתי לקנדי). אני גם חושב שלא תהיה לנאש השפעה משמעותית ביותר על הלייקרס מבחינת מאזן ואפילו לא ביכולת בפלייאוף. אני חושב שהוא כבר מבוגר מדי ופחות טוב משמעותית מבעבר. ואני חושב שהיחסים עם ברייאנט על המגרש לא יהיו מספיק הרמונים. אני חושב שקובי יישאר האלפא דוג והשחקן האגואיסט גם כשנאש לצדו.
לכן אני חושב שנאש עשה טעות כשבחר ללכת ללייקרס למרות שאם הוא הסתכל רק על אלמנט הסיכוי לזכות באליפות אז ברור שהסיכוי באל איי הרבה יותר גבוה מבטורונטו או ניו יורק.

דורון קרמר 6 ביולי 2012

יואב, חס וחלילה מזלזול בקארל מאלון. רק השוואה לתסריט בו ווטרן מגיע לקבוצה "גדולה" כדי לסיים עם טבעת ונשאר עם כלום.

לגביי השאר נצטרך לחכות ולראות. זה נראה שלהתמודד עם מיאמי ואוקלהומה סיטי לא בטוח שזה יספיק. אבל על הנייר זה שם אותם במקום יותר תחרותי כביכול מהעונה שהסתיימה.

גיא רוזן 6 ביולי 2012

בעונה שעברה נאש קלע 12.5 נק' ב-53% מהשדה (האחוזים הגבוהים בליגה לגארד) ומסר 10.7 אס' (שני ב-NBA) כאשר שחקן המטרה שלו – גוראט.

אם בראיינט ישכיל לחלוק עם נאש בניהול המשחק ההשפעה על משחק ההתקפה של הלייקרס יכול להיות עצום. בהגנה יש ללייקרס צמד גבוהים שמסוגלים לגבות את משחק ההגנה החלש של נאש.

ביינום "תפור" לפיק אנד רול עם נאש- יכולת סיום מצוינת באזור הטבעת.

גאסול שחקן מושלם לפיק אנד פופ – אחוזי קליעה מצויינים 3 מטר מהסל.

ובראיינט יוכל להנות מלקבל כדור במהלך ההתקפה ללא שמירה כפולה.

בהתחשב בעובדה שהרבה שחקנים נתנו את התפוקה המירבית שלהם לצד סטיב נאש (סטודומאייר, ג'ו ג'ונסון לדוגמא) ברור שנאש יכול לעזור המון ללייקרס ולהמשיך להיות שחקן שמשפר את השחקנים שלצדו.

אנונימוס 6 ביולי 2012

קארל מלון (וגארי פייטון) היה הדבר הראשון שגם אני חשבתי עליו כששמעתי על הטרייד הזה.
מתקשה להאמין שזה ייגמר אחרת. הוא באמת מבוגר מדי, והציפיות גדולות מדי.
אם אפילו בוסטון לא מצליחה להתגבר על מחסום הגיל ולקחת אליפות, לא רואה סיבה שפתאום עכשיו בלייקרס זה ישתנה

עמית גלילי 6 ביולי 2012

דורון, הטרייד אכן מדהים.סשנס שהגיע במהלך השנה במקום פישר היה טעות פטאלית.השילוב בין נאש לקובי יהיה מדהים. השאלה הגדולה בצוות כזה היא המאמן.מייק בראון ללא טבעת אליפות(קליבלנד שלו היתה קרובה עם לברון) והשנה שהסתיימה לא תיזכר אצלו כמשהו לספר לנכדים.. חובת ההוכחה היא עליו.. ביוני 2013(אם הלייקרס יגיעו ליוני) מאמן ורכז שלא לקחו טבעת יעמדו תחת לחץ עצום.. בכל מקרה אני סופר את הימים עד נובמבר.. קדימה בוסטון :-)

דורון קרמר 6 ביולי 2012

זה נכון לגביי בראון אבל זה היה נכון גם לגביי ספולסטרה.

שמעון כסאח 6 ביולי 2012

עם נאש הלייקרס יהיו חייבים לשחק מהר ולכן השלב הבא הוא החתמה של 3 שיודע לרוץ עם קליעה טובה מבחוץ. אני לא עכבר נ.ב.א (ז"א כבר לא) אבל מי שכן מוזמן להציע אחד כזה להנהלה(תגידו שכסאח שלח אותכם) ולקבל דמי תיווך ועוד כמה ניצחונות.

עדיין נשארת פתוחה שאלת ההגנה.

MOBY 6 ביולי 2012

נאש לליקרס ואו… האם יסתדרו.
אלן למיאמי? זה אמיתי?
איפה שיקאגו בחגיגה? הם חייבים שידרוג משנה שעברה.

אלעד 6 ביולי 2012

אם מסינה מוציא ספר על השנה שלו בלייקרס, אני ישן מחוץ לחנות הספרים עד שהספר הראשון מגיע. אם זה יהיה ספר כנה על כל החוויות, אני טס עד הבית שלו לקבל עותק.
מרתק לשמוע על השילוב בין אחד ממוחות הכדורסל האירופאים הגדולים, לבין הפרוטוטייפ של כוכב הספורט האמריקאי.

אלעד 6 ביולי 2012

למי שלא זוכר איך הסתיימה העונה עם קארל מאלון. אני עדיין בדעה שהלייקרס יכלו לקחת את הסידרה מול הפיסטונס (שניצחו 4-1), אם קובי לא היה מחליט שהפעם הוא ה-MVP או ש….
הבנאדם שיחק ל-ב-ד, זרק זריקות בלתי אפשריות, החריב כל סיכוי של הלייקרס למשחק מסודר ויעיל. בקבוצה עם שאקיל, פייטון ומאלון (עדיין לא גמורים), פוקס, פישר וכו' וכו'. יותר משהפיסטונס זכו, קובי נתן להם את האליפות על מגש.
אם מישהו חושב שנאש הולך לשנות משהו בגישה הזאת, אז הוא לא ראה כדורסל ב-16 השנים האחרונות.

בלינדר 6 ביולי 2012

קובי אכן השתולל באותו גמר אבל קרל מלון שיחק עם פציעה בברך ארבעה משחקים ובחמישי הוא כבר לא שותף בכלל. זה לא חדש שקובי אגואיסט ועדיין יש לו חמש טבעות אז אני לא מבן מה אתה ממהר לפסול את הלייקרס כשהם עדיין לא סגרו את הסגל אפילו. קובי מעולם לא שיחק עם רכז ברמה כזאת בלייקרס.

אלעד 6 ביולי 2012

תפסיק לרדוף אחרי…

אלעד 6 ביולי 2012

בנימה יותר עניינית,
כל יונה בעשור האחרון הייתי בטוח שהאלופה תהיה או הלייקרס או הספרס. בגלל שאני שונא את הלייקרס, ועד לאחרונה שנאתי את הספרס זה היה סיוט עבורי. אבל אני עדיין לא מצליח להבין איך הלייקרס לא עומדים עכשיו על רצף 4 אליפויות, או איך השושלת של שאקובי עצרה רק ב-3. אני לא בא לזלזל ב-5 אליפויות, אבל גם בשנתיים האחרונות היו ללייקרס הכלים ללכת עד הסוף, כפי שעשו שנתיים לפני כן. השילוב של גאסול-ביינום (ולפני כן עם אודום) הוא שילוב הגבוהים הקטלני בליגה, ושחקני המשנה שלהם תמיד מביאים את הסחורה במאני-טיים (שלשות, עבירות תוקף, ריבאונד וכו'). אני באמת ובתמים חושב שאם קובי היה מוותר קצת על זריקות הגבורה שלו עם 3 שומרים שמפריעים לו, אם היה משתף יותר את הגבוהים ונותן להם לטחון את היריבות, ואם ואם ואם… כשאני מסתכל על 5 הטבעות שלו זה ממש לא נראה הרבה בהתחשב בקבוצות העמוסות שהוא שיחק בהן מרבית הקריירה.

אלעד 6 ביולי 2012

יונה=שנה

תiמר 6 ביולי 2012

אלעד, התשובה היא: ספסל ספסל ועוד פעם ספסל

בלינדר 6 ביולי 2012

לא רודף אחריך וזה לא אישי ואם אתה לא רוצה לנהל את הדיון הזה איתי אז אין בעיה. רק חשבתי לנכון לתקן מספר עובדות שלדעתי אתה טיפה מעוות (ואז קובע שכל מי שלא מסכים איתך לא ראה כדורסל ב16 שנים האחרונו).

אלעד 6 ביולי 2012

וואו, לקחת לי את ההלצה שלי ברצינות. תנשום עמוק

בלינדר 6 ביולי 2012

קשה לזהות טון דיבור בתגובות באינטרנט ולא הייתי בטוח אם אתה רציני או לא.

ערן 6 ביולי 2012

חייב להגיד שאני מסכים עם כל מילה.
לדעתי סגל הלייקרס מהשנה האחרונה עולה על זה של אוקלהומה ועדיין הם הפסידו להם. שנה אחת קודם כשאודום היה אצלם היה להם סגל אפילו יותר חזק (אפילו מאמן טוב יותר) ועדיין הם הפסידו

יוסי מהאבטיחים 9 ביולי 2012

אני ואתה לא ראינו את אותו גמר. ותאמין לי שסבלתי מספיק שנים מ 89 ועד 2004 בתהומות הנשיה של הליגה, בשביל לא לפספס שניה בגמר הזה.
קובי שיחק לבד כי כולם לידו הסריחו. שאק כבר היה עם רגל בחוץ, והיה מסוכסך עם כל העולם. ג'קסון היה מעפן, הצוות המסייע הגיע עם הרגשה שהכוכבים שהביאו אותו לטריפיט ימשכו עוד שנה.
הפיסטונס עשו את ההתאמות המושלמות, המאמן האגדי שלהם עשה לג'קסון בית-ספר, ואף אחד לא באמת הושיע.
גם המשחק היחידי שהלייקרס ניצחו הגיע רק אחרי שלשה פסיכית של קובי.
בשורה תחתונה, הוא לא עשה משהו אובר דרמטי, ולהגיד שקובי נתן להם את האליפות על מגש פשוט מעיד על גישה של "ללייקרס יש שחקנים יותר טובים, לכן הם ינצחו".

ניינר 6 ביולי 2012

מיצית יפה את שתי הבעיות העיקריות במעבר הזה-מדוע לא לOKC ואיך לעזאזל עכשיו אני מתייחס לשחקן שאני חולה עליו המשחק באימפריית הרשע השנואה עלי?

מישקה 6 ביולי 2012

הם לא זקוקים לנאש, יש להם רכז אולסטאר בחמישייה ורכז מחליף טוב שלא שיחק כלל עונה שעברה בגלל פציעות (אריק מינור, שהיה מצויין בפלייאוף 2011 כשחקן ספסל). הם שומרים את הכסף להחתמה מחדש של איבקה ושל איש הזאב. יש סיכויי ממש טוב שהם הביאו בדראפט את השחקן שהם היו זקוקים לו- פרי ג׳ונס, גבוה שמסוגל לשחקן התקפה בפוסט.

אדום 6 ביולי 2012

טרייד ענק מבחינת הלייקרס.

הולך להיות מאוד קשה לשמור עליהם, הסל יכול לבוא מכל כך הרבה כיוונים. מתרכזים בקובי, נאש יכול לקלוע. מתרכזים בקובי ובנאש, נאש מאכיל את ביינום וגאסול מבפנים. אם מנסים לשים עין על כולם, היריבה כנראה תאכל מאיזשהו כיוון.

אם הלייקרס לא מגיעים רחוק (ורחוק זה לפחות גמר מערב, עם הדגש על הלפחות) אז הם פראיירים.

אליאור 6 ביולי 2012

ג'רי באס הוא גאון. כל פעם שנדמה שהלייקרס שוקעים, הוא שולף איזה טרייד ענק, מפתיע ומרענן שמערבב מחדש את כל החפיסה.
הרי מי מאיתנו שראה את הפיינלס האחרונים, לא חשב לעצמו: "אח, תראו את הלייקרס ותראו את D.Fish…". הרי היה ברור לגמרי שאין שם רכז אמיתי עם ריספקט שיעשה סדר, שיוציא את ביינום מהאדישות, את גאסול מהדיכאון ושיענה לקובי מדי פעם. אז הנה, כבר לא חסר הרכז הזה.
אני ממש לא שונא את הלייקרס, ואני אפילו אוהב את קובי. שחקן עם יכולות כמו שלו, הבנת משחק כמו שלו ודרייב כזה, מגיע לו.
על לברון אמרו שעד שהוא לא יביא טבעת הוא לא יוכל להיחשב כאחד הגדולים. בעיני, הטבעת רק העבירה אותו בדלת הכניסה של רשימה מאוד ארוכה. אליפות אחת, עם כל הכבוד, יש גם לרוג'ר מייסון.
אם קובי יביא אליפות שישית, גם אם זה יהיה בעזרתו האדיבה (מאוד…) של נאש, זה יהיה דבר גדול. לברון, סביר להניח, לעולם לא יגיע לא לזה (5 של קובי) ובטח לא לזה (6 של ______).

ערן 6 ביולי 2012

נכון, לברון הביא בסה"כ טבעת אחת ואין עוד מה להחשיב אותו בין הגדולים, אבל מה אתה משווה אותו לרוג'ר מייסון? מייסון הביא אליפות? לא. הוא זכה באליפות.
מבחינתי מי שמביא אליפות הוא השחקן המוביל של הקבוצה, מי שסוחב אותה. שאר השחקנים זוכים באליפות או יותר נכון עוזרים להביא אליפות.
ברייאנט לא הביא 5 אליפויות אלא 2. הוא עזר להביא את ה-3 הראשונות.

הקינג האמיתי 6 ביולי 2012

כן אמנם הביא אליפות אבל אני פשוט מתקשה להירגע מכמות השטויות שכתבו אחרי (בייחוד מר בורוביץ) וכמה הזיכרון של כתבי הספורט הוא כל כך קצר. בסה"כ שנתיים עברו מאז הטרייד המכוער בהיסטוריה (שמבחינתי מייצג באופן מושלם את הדור של לברון ומוסר העבודה שלו), וכולם שכחו איך הקבוצה הזאת "נבנתה" (למרות שלקרוא למיאמי קבוצה זה עלבון לכדורסל).
כן הוא זכה באליפות וכן הוא היה השחקן המשמעותי בקבוצה, אבל מכאן ועד ההשוואה המגוכחת לג'ורדן??? כאילו הוא כבר יותר גדול ממג'יק, בירד, בראיינט אחרי סה"כ אליפות אחת?
ועוד יותר משעשע שפתאום כולם עשו מדוויין וויד יוגב אוחיון ומבוש עומרי כספי – שניהם פאקינג אולסטארז ולא בשלהי הקריירה שלהם! אני משוכנע שאם תקחו את כל הקבוצות הגדולות בהיסטוריה ותשוו את הצוות המסייע שלהם, מיאמי יקחו בענק.
ואני לא אומר אף מילה על העובדה שרוז נפצע, או על אריות הכדורסל שמיאמי היו צריכים לעבור בדרך לגמר…
קינג אלק.

מישקה 7 ביולי 2012

גם לבוסטון וגם ללייקרס של שנות השמונים היה צוות מצייע לא פחות טוב, אם לא יותר. באופן כללי, אין כמעט קבוצה שזכתה באליפות ללא שני אוסטארים בסגל שלה, לפעמים אפילו יותר.

בלינדר 7 ביולי 2012

הקבוצות של ראסל בבוסטון היו מפוצצות בהול-אוף פיימרס. בלייקרס של 72 היו 3 (ווסט, ווילט וגודריץ') ועוד לא מעט שחקנים טובים סביבם. גם בניקס בשנות ה70 היה הרבה יותר כשרון ב-2 האליפויות שלהם מסביב לכוכבים וזה גם נכון לגבי האליפויות של ס"א ושיקגו ב96-98. הצוות המסייע של מיאמי היה חלש מאד העונה ולמעשה התעלה רק בסדרת הגמר. כל הכבוד ללברון שלקח אליפות עם קבוצה כזאת.

יריב 9 ביולי 2012

אני חושב שבקבוצה של ראסל היו 8 או 9 שחקני היכל התהילה. עם זאת, אני חושד שחלק גדול מהם בהיכל בגלל שהיו בקבוצה הזו, ולא שהקבוצה היתה כל כך דומיננטית כי הם היו בה. הטיעון העיקרי שלי הוא הזמן שבין הפרישה לכניסה להיכל.

amitpros 7 ביולי 2012

קינג,
אני חושב שהסלטיקס של 86 היו מנצחים את מיאמי בערך ב46 הפרש ממוצע.

בכל מקרה לי נראה אם נאש יהיה קשה מאוד לשמור על הלייקרס,ואם הם יביאו איזה ג'יימס ג'ונס כזה שקולע שלשות מעמדה שלוש,אז בכלל תהיה להם התקפה לא רעה בכלל.הגנה זה כבר סיפור אחר

יריב 9 ביולי 2012

הטרייד המכוער בהיסטוריה? בהיסטוריה יש המון טריידים מכוערים, אבל אני לא חושב שהיה טרייד מכוער לפני שנתיים.

בני תבורי 6 ביולי 2012

מבאס. לא הפוסט, הטרייד. הלייקרס צריכים להשאר כאלה שאי אפשר לאהוב אותם ועכשיו אי אפשר לא.

ליאור 6 ביולי 2012

בכלל לא בטוח שסקוט ברוקס תופס את הראש אחרי ההחתמה של נאש בלייקרס. הקיץ הסתיימו חוזי הרוקי של הארדן ואיבקה ו-OKC תצטרך לשדרג את תנאי השכר שלהם באופן משמעותי אם היא רוצה להשאירם אצלה (מבחינה כלכלית, התמזל מזלה של התאנדר והיא לא זכתה באליפות השנה, אחרת הארדן ואיבקה היו מגיעים למו"מ על החוזה הבא מעדת מיקוח שונה לחלוטין. אני לא יודע כמה מקום יישאר מתחת לתקרת השכר של התאנדר אחרי ההחתמות מחדש של הארדן ואיבקה (גם ברוקס עצמו הוחתם הקיץ על חוזה חדש). די בטוח שאין שם מספיק מקום כדי להחתים שחקן בקליבר של נאש, אלא אם מוכנים לשלם את מס המותרות.

ג'רמי 6 ביולי 2012

מישהו מצליח להבין מה הולך עם דאלאס? נראה לי השחקנים היחידים מאז האליפות שלהם שנשארו בקבוצה כרגע הם דירק, מאריון, בובואה והייווד. זהו.

מנחם לס 6 ביולי 2012

דורון, לטרייד הזה ישנן בעיות רציניות:

1. אני תמיד הערצתי את סטיב, אבל העונה הוא היה שחקן רגיל, שבהגנה רוב הגארדים די חגגו עליו. אני פשוט ארחם עליו כשראסל ווסטברוק יעבור אותו כרוח.

2. כבר כתבתי על זה אבל אחזור על עצמי: קובי קולע לפחות 80% מנקודותיו כשהכדור בידו. אז הוא או שחודר עם הצעד הראשון הנפלא שלו, או מתחיל לכדרר עם הגב לסל ומכין עצמו לפיידאוויי. סטיב נאש לא יוסיף מאומה למשחקו כי קובי – כמו לברון – לא יודע, לא מסוגל, ולא רוצה לנוע ללא כדור. הגדולה של סטיב היא עם שחקנים המשתחררים ללא כדור והוא מוצא אותם טוב יותר מכל שחקן אחר בעולם. קובי זקן מדי ללמוד כדורסל חדש.

התוספת של סטיב היא אמנם הוליוודית, אך ללייקרס היא לא מוסיפה הרבה. אם אלן ריי חותם עם מיאמי, הלייקרס יצטרכו הרבה יותר מסטיב נאש לגבור עליהם, אם כי הם ייעצרו הרבה לפני ע"י הת'אנדר.

אבא של נועם 6 ביולי 2012

קובי יוכל להמשיך להיות קובי, אבל ההשפעה של נאש על ביינום וגאסול תהיה עצומה, ונאש יאפשר לקובי לשחק 35 דקות למשחק במהלך העונה ולהגיע לפלייאוף רענן.

דורון קרמר 6 ביולי 2012

מנחם אתה צודק לגביי הגיל של נאש אבל כמו שאתה יודע שחקנים הם מכלול של פלוסים ומינוסים ונראה שכאן התועלת גדולה מהחסרונות, במיוחד כשיש צמד גבוהים שיחפה על הרגליים שלו.

אחד הדברים היותר מסקרנים יהיה לראות איזה התאמות אם בכלל בריאנט יעשה במשחק שלו, עד כמה בראון יהיה חזק כדי להתעקש על משחק שיתחיל מנאש וכו'.

הטרייד הזה כמובן לא מבטיח אליפות, אבל על פניו כרגע זה נראה כמו שדרוג ללייקרס.

אלעד 6 ביולי 2012

מה שכן בטוח, שיהיה מהנה לצפות בהם משחקים. אבל זה נכון לכל קבוצה שנאש משחק בה

rondi 7 ביולי 2012

דורון – יש לי הרגשה שאני יודע מה תהיה הכותרת הראשית מהספר של מסינה – אם פוץ כמו מייק בראון קיבל את תפקיד המאמן הראשי בשתי קבוצות מועמדות לאליפות – אז באמת שאין לי מה לחפש בליגה הזו…

הדבר הכי טוב שאני יכול להגיד על בראון זה שהקבוצות שלו משחקות הגנה לא רעה. מבחינה התקפית הוא חרפה. הוא פשוט לא מעורב במשחק ההתקפה של הקבוצה שלו. יש לי כוכבים על המגרש – שהם יחליטו בעצמם איך להביא לי את הנקודות שלהם. אני מקבל בחילה מלשמוע אותו בראיונות אחרי משחק – אפס אחראיות.

מבחינה מקצועית נטו נאש הוא הברקה. למרות שבאחד על אחד הוא לא עוצר כלום, ללייקרס יש כלים הגנתיים לספוג את זה. הלייקרס הפכו בשנה שעברה למפלצת דו-ראשית עם קובי בעונת וינטאג' והקו הקדמי האיכותי בליגה, כשכל ראש כאילו שואף לכיוון אחר. נאש אמור לפתור את האיזון הזה.

הבעיה היא שהיסטורית, המשימה העיקרית של מאמן הלייקרס היא להיות מנהל אגו. כרגע, ללייקרס יש פוץ!

אלעד השודד 7 ביולי 2012

אין להם סיכוי לאליפות גם עם נאש כי:
א. קובי לא מספיק טוב לאליפות עכשו.
ב. גם אם הם יביאו את כריס פול קובי ישתק אותו.
ג. פאו לא מצליח לחזור ליכולת המצוינת שלוץ
מבחינת טבעות ודברים שעל הפרקט נטו ההחלטה של נאש מפגרת לפי דעתי.

Comments closed