קפטן טראש

שמע איזה קטע, פניני: האיחולים שלך לאבא של שולדנברנד, עם הסרטן בראש וכל זה, זה קרה באמת לאבא שלי.

פורסם היום ב"ישראל היום":

אז מה פניני, קשה עכשיו עם כל העליהום, הא? כן, בטח, לא פשוט, רק חיכו השמאלנים האלה שאיזה מכביסט ייפול להם ככה בין הידיים, ימעד, כמו שאומרים סניגורים בבתי משפט, כדי להתנפל עליו.

אבל אתה חייב לשמוע איזה קטע. האיחולים שאיחלת לאבא של שולדנברנד, עם הסרטן בראש וכל זה, זה קרה באמת לאבא שלי. קטע אה?

יום אחד התחיל לכאוב לו קצת הראש, התחיל לשכוח דברים. הלך לקופת חולים, שלחו אותו לבית חולים, ואז למקום הזה עם האנשים עם הפרצופים הרציניים, אלה שכל הזמן יש להם דברים רציניים להודיע לאנשים.

בקיצור, עשו לו CT, ואמרו לו תשמע, אנחנו צריכים לבדוק את זה לעומק. אז הם בדקו. בסוף מצאו משהו. קראו לזה גליובלסטיומה מולטיפורמה. רק עד שאתה מקליד את זה בגוגל לוקח שעה.

אבל אל תגגל, כמוני. ייפול לך הלב, בהנחה שיש לך אחד כזה.

אז הגליובסטומה הזאת, שקוראים לה בקיצור GBM, שזה נשמע כמו מחשב אבל זה בעצם סרטן אכזרי במוח. קטע, אה? כאילו, מה יש לך מהמוח, סרטניקו? אין אברים עם יותר בשר?

ואבא שלי, אפילו לא היה לו סלולרי, עם קרינה ואנטנות. היה אולד סקול כזה, נוסע באוטובוסים לעבודה, רואה חדשות רק בערוץ הראשון. אפילו היה אוהד מכבי של ימי חמישי, היה קונה רק מסטיק עלית.

אז אלה עם הפרצופים הרציניים נתנו לו שנה. אז הוא לקח, כאילו יש לו ברירה. הוא לא ידע, לא רצה לדעת, לא שאל, פחד מהתשובה. אבל אני ידעתי. את מה שאמרת לשולדנברנד – זו הייתה המציאות שלי כל יום במשך שנה, בחיים האמיתיים.

אבל זה לא נגמר אחרי שנה, כשהוא מת. כי היא כל הזמן איתך, הגליובלסטומה. היא חרב כזו שחתכה לך בבשר אבל היא עדיין מתהפכת מעל הראש שלך, תורשה וכל החרא הזה.

מפחיד, הא? אבל הדרבי חשוב, בטח. והשולדנברנד הזה, עם הזקן והשיער הארוך, עדיף שיילך לשבדיה, אומרים שיש שם מערכת בריאות ציבורית יעילה.

אז כשהשנה נגמרה, גם אבא שלי נגמר. יום אחד לפני יום הולדת 63 שלו. אומרים שהשישים זה החמישים החדש. אבל לא נראה לי שהוא יחתום על זה.

תעצרו!
ועכשיו - להניח

175 Comments

אריאל גרייזס 4 בדצמבר 2012

ועכשיו הוא בוכה ותיכף יהפכו אותו לקורבן ויספרו לך שבעצם רודפים אותו כי הוא ממכבי.
ובשורה התחתונה מדובר בסתם פרחח בגוף של גבר שיודע שהוא עושה טעות עוד כשהוא עושה אותה.
אין לי אלא לומר לו – תתבגר, רבאק

יקיר 4 בדצמבר 2012

וואו, זה ממש עצוב. משתתף בצערך :(

מכביסט ותיק 4 בדצמבר 2012

איזה טור עלוב. חבל שאי אפשר להגיב בישראל היום. חבל שלא כתבת טור כזה במשך שנתיים כן במשך שנתיים שבוע אחר שבוע….. אתמול האמא "המקסימה" של ההולנדי סיפרה שהבן הנהדר והרגיש שלה לא ישן בלילה בגלל מה שפניני אמר. האם הבן הנהדר שלה ישן טוב בלילה כאשר כל שבוע אבל כל שבוע הוא שמע עשרות קריאות של מאות אנשים "שתהיה שואה למכבי" "שמעון מזרחי תתאבד" והקריאות נסעו איתו לבאר טוביה ולבאר יעקב ולהדר יוסף ולצפון ולדרום. אבל הבן הרגיש הזה ישן טוב בלילה. פתאום איזה רגישות יש למילה נאצי. אולי מגיע לפניני מגיע פרס ולא עונש. כי הנה אתמול היה שלט שיש לשלוח את פניני לגזים אבל אף אחד לא מתרגש. אז אולי כדאי שפניני ישלח את ההולנדי לגזים ואז שוב אתם תכתבו עשרות טורים. כתבת דבר אחד נכון בטור – השיטה של לקרוע את "הרשימה הימנית קיצונית של ביבי" ולשבח את "הרשימה המתונה של יחמוביץ" זה בדיוק כמו במקרה של הטינופות באדום. התקשורת יש לה מחנה משלה. ואתה בכלל עוד בוחר להשתמש במקרה פרטי רגשי כדי לפגוע בפניני. זה בכלל ירידה עלובה מתחת לחגורה. אבל מה חדש. מדוע לא ספרת לדוגמא שסבא של סבא שלך נשלח לתאי הגזים והשלט של אתמול של הפועל כנגד פניני גרם לך לסיוטים. אה?
הייתה פרשה שופטים באדום ועכשיו זה הטינופות באדום.

דורון קרמר 4 בדצמבר 2012

צודק. הרגישות כאן למילה נאצי היא באמת אוברייטד. כאילו, מה הם כבר עשו, הנאצים? ופניני בכלל לא היה בשואה אז מותר לו.

אזי 4 בדצמבר 2012

אתה מתעלם מהעובדה שמה שהקהל של הפועל עושה במשך שנים ולא הפריע לאף אחד, פתאום מפריע לכולם.

אז אתה עונה בצורה צינית כדי להתעלם מהעניין.

מה שפניני עשה היה מעשה מטומטם והוא נענש על זה.
מה שהקהל של הפועל עושים היה מטומטם, הינו מטומטם וממשיך להיות מטומטם. כי כולם זועקים על פניני, ולאף אחד לא איכפת מהקהל של הפועל. להם יש את חופש הביטוי מאחוריהם.

ירוק 4 בדצמבר 2012

תגיד, אזי – אתה קראת את פניני החוכמה שהיו ל"מכביסט ותיק" (איזו גאווה!) להגיד? אתה חושב ברצינות שקרמר יכל לענות לדברים האלו (כמה אירוני, בנאדם שרושם כזו תגובה קורא לאנשים אחרים "טינופות) ללא ציניות?
אני לא חושב.

תאמין לי, אי אפשר להאשים אותי באהבת הפועל או אוהדיה. וזה בלשון המעטה. למען הגילוי הנאות אני מודה שגם את הקבוצה שלך (בעיקר בכדורגל) ואת האוהדים שלה אני לא ממש סובל. בלי קשר – התגובות שלכם קצת מאכזבות. מה הקשר בין פניני לאוהדי הפועל? זה נבלה ואלו טרפה. "לאף אחד לא אכפת מהקהל של הפועל" – נו באמת, אותו קרמר התייחס לחבורת המטומטמים האלו בדיוק בשבוע שעבר. וכולם כאן מוקיעים את האוהדים האלו (בלי קשר להיותם אוהדי הפועל – גם אם אוהדי מכבי חיפה ישירו שירים כאלו, ואני בטוח שיש כאלו ששרו שירים בזויים לא פחות, אני אגיד שהם חלאות).

למה אתה לא יכול להסתפק בלהגיד שמה שפניני עשה היה בזוי? תתאפק יום ומחר תשתלח (בצדק) שוב באוהדים של הפועל. מה שהם עשו ועושים לא מוריד מחומרת המעשה של פניני ולו במעט.

אזי 4 בדצמבר 2012

קראתי, ואם תסנן את הכתיבה המתלהמת שלו ותתיחס למסר עצמו, אז הוא צודק במה שהוא אומר.

למה אני צריך לחכות למחר?
למה אני צריך להגיד שמה שפניני היה בזוי?
מישהו חושב שמה שאוהדים של הפועל עושים הוא בזוי?

כבר יומיים שיש דיון ציבורי, גם כאן בדה באזר, וגם בכל מקום אחר, על מה שפניני עשה.
למה הקהל של הפועל לא צריך לשאת באחריות כזו?
למה פניני כן צריך להעניש בצורה כזאת חמורה והקהל של הפועל יכול לשים שלטים ששולחים אותו לגזים?
למה אנשים עכשיו נזכרים להעלב מגיא פניני אבל עד היום לא נעלבו מאלפים מאוהדי (או שמא בעלי) הפועל שצועקים דברים חבורים יותר ובוטים יותר?

כל מה שכולם עונים לי זה "למה אתה לא יכול לגנות את פניני"
אז אני מגנה אותו כל תגובה שלישית.

השאלה האמיתית היא למה אף אחד לא יכול לגנות את הקהל של הפועל?

אל תתפלאו אחר כך כשיש אלימות במגרשים. אתם נותנים לזה לגיטימציה.

ירוק 4 בדצמבר 2012

אזי, אני אוהב בד"כ לקרוא את התגובות שלך, אבל עם כל הכבוד (באמת) – אתה מתעלם מעובדות. מה ז"א אף אחד לא יכול לגנות את הקהל של הפועל? מה זה השטויות האלו? אני בתגובה שלי גיניתי אותם יותר מפעם אחת. עשרות מגיבים כאן הוקיעו וגינו אותם אחרי התקרית המגעילה עם רגב פנאן. קרמר עצמו כתב על זה רק לפני כמה ימים! מאיפה הבאת שלא אומרים כלום?

הקריאות של אוהדי הפועל הן בזויות ודוחות, וחבורת הטפשים האלו ראויה לכל גנאי. גם מה שפניני עשה דוחה וראוי לכל גנאי. לא מבין למה צריך לתלות את האחד בשני. צריך לחתור ביחד (לפחות לנסות) כדי להפסיק את הגועל נפש הזה – מקריאות תתאבד דרך שואה ומוות של בני משפחה, ועד גזענות וכו' (גם הקהל של הקבוצה שלי חוטא בזה, כמובן. שלא תגיד שלא אמרתי).

GIL 4 בדצמבר 2012

שוב פעם ההבדל הקטן והדקיק הזה בין קהל לבין קפטן "הקבוצה של המדינה". ההבדל בין משה/איציק/יוסף שמוציא את כל האגרסיות שלו בלצעוק קללות בזויות [וצריך לחטוף על זה בראש] לעומת שחקן נבחרת שילדים קונים את החולצה שלו ומתנהגים כמוהו. זה שיום לפני המשחק "מתייחס בחומרה" ובמשחק מתבזה.

האווי לאסוף 4 בדצמבר 2012

רגע, במקרה של הפועל, האוהדים הם לא הבעלים?

דביר 5 בדצמבר 2012

תדמיין סיטואציה שבה פדרמן מקלל שחקן/מאמן/בעלים של קבוצה יריבה. נראה לך הגיוני? כי מאז שהוקמה הפועל מחדש היא, מנגנת על הפרויקט המופלא שלה שהאוהדים הם גם הבעלים. אז בבקשה – שיגלו אחריות של בעלים.
אתה צודק שאי אפשר להשוות שחקן לאוהד ברמת האחריות שמוטלת עליו. רק שאוהדי הפועל לא נמצאים בסטטוס של אוהדים רגילים. יש לזה דרישות נלוות…

בלייק 5 בדצמבר 2012

נתחיל מזה שמה שפניני עשה בדרבי זה חמור ומעשה נבזי שלא מתאים לכדורסל, לא מתאים למכבי ולא מתאים לשום מקום שפוי. פניני נענש, ייענש עוד על ידי האיגוד, וכמובן הספיק להתנצל ולהתחרט. זה מאוד קל לעשות מעשה נבזי ואחר כך להתנצל, אבל לפחות הוא עשה אתזה. אגב, פניני הוא פרובוקטור מקצועי, עוד לפני שהוא כדורסלן מקצועני, וזה הכי עצוב.
לגבי הקהל של הפועל בכדורגל ובמיוחד בכדורסל: GIL כותב שיש הבדל בין קפטן של קבוצה (ועוד "הקבוצה של המדינה") לבין קהל. בעיקרון זה נכון. אם כי צריך לקחת בחשבון שאת הנבזים של הפועל שומעים כל שבוע כבר במשך 12-15 שנים. כל סוגי הטינוף שעולים במוחות המעוותים של "הקומץ" (רק כמה אלפים, כן? לא כל הקהל). מהקהל לאף אחד כבר אין יותר מידי ציפיות, אבל איפה היו המנהיגים, יושבי הראש, המאמנים, השחקנים? הם מעודדים את התופעה מעצם אי התיחסותם אליה (וכן, לגנות גינוי רפה בעילום שם – "הודעת המועדון", לגלגל עיניים ולהמשיך כרגיל זה לעודד את התופעה).
והכי חשוב, הפועל כידוע היא קבוצה מיוחדת בנוף שלנו. בכדורסל הפועל היא קבוצת אוהדים, בכדורגל היא בבעלות חלקית של האוהדים. תופעה יפה ומבורכת (ובטח כבר הבנתם שאני לא אוהד הפועל). יש לזה הרבה יתרונות כמו חיבור חזק לקהילה, השפעת האוהדים על מדיניות המועדון וכו. כקבוצות אוהדים יש להפועל גם אחריות מסוימת. הקהל שלה שמתפרע, הוא הבעלים של הקבוצה! גם אם כל האלפים שמקללים לא קנו מניה. ולכן, השאלה שצריכה להישאל היא – מה יותר חמור: קפטן שמקלל ככה או בעלים של מועדון שמקלל ככה כבר שנים?

ישראלי 4 בדצמבר 2012

שכחתם כבר אני מבין את שירת אוהדי הפועל לרגב פנאן?

רוקט 88 4 בדצמבר 2012

אני מבין שמבחינתך ומבחינת כל הצהובים הצבועים הנבוכים האחרים אין שום הבדל בין קפטן הקבוצה (האיש שנותן את הדגל לפני משחקים באירופה והאיש שכנראה מעביר את מעטפות הכסף לשופטים לפני המשחק) לבין קהל האוהדים. ובכלל, מה אנחנו רוצים ממוני פאנן כשישנה האפשרות שכל אחד מהקהל של הפועל מחזיק בעסקים לא ברורים שלאיש כנראה אין שום רצון לחקור.

רועי 4 בדצמבר 2012

כן, וכספי רשות השידור…
אנחנו מכירים את המנטרות, תתקדם.

matipool 4 בדצמבר 2012

רועי – אתה יכול לכתוב מנטרות ותתקדם עד מחר , את העובדות זה לא ישנה ( ואני בכלל גדלתי כאוהד מכבי בסבנטיז ובאייטיז ) .

בלייק 5 בדצמבר 2012

matipool – בהפועל אין סתם "קהל אוהדים". המועדון בבעלות הקהל. רציתם קבוצת אוהדים? קיבלתם! עכשיו תיקחו אחריות ותתמודדו גם עם החלק השלילי בזה ולא רק עם המחמאות למהלך כזה (שבאופן כללי מוצדקות). זה לא קפטן או קהל, זה קפטן או בעלים של מועדון.

דורון קרמר 4 בדצמבר 2012

הנה דווקא אכפת. סעיף 5:
http://debuzzer.sport5.co.il/kramer/archives/2533

רועי 4 בדצמבר 2012

יופי מר קרמר, ממש מדהים לראות את הטיפול באוהדי הפועל בכפפות של משי… רק מעצים את האבסורד.
אגב, למה לא פירסמת את הנקודה לגבי הפועל בטור שלך ב"ישראל היום" ?

דורון קרמר 4 בדצמבר 2012

כי "ישראל היום" שמאלנים מסריחים לא רוצים לפגוע בהפועל, רק נכנסים במכבי ת"א.

רועי 4 בדצמבר 2012

אכן תגובה בוגרת.

רועי 4 בדצמבר 2012

ומאחר ואתה לא רוצה לפרט אני אגיד לך למה –
אולי כי אתה מפחד לקבל איזה רימון על הבית שלך מהקהל הנפלא התומך והאוהב שלהם.
או שאתה סתם צבוע.
אחד מהשניים.

דורון קרמר 4 בדצמבר 2012

אני יכול לבחור בשניהם?

רועי 4 בדצמבר 2012

לך עם האמת שלך.

אנונימי 4 בדצמבר 2012

כאילו מה הם כבר עשו הנאצים?
הם רק רצחו שישה מיליון יהודים, רק.
הם רק התחילו מלחמת עולם שגרמה למותם של כ – 60 מיליון איש מתוכם כ – 40 מיליון אזרחים, רק.
מה הקשר לזה שפניני לא היה בשואה – סבא שלו או סבתא שלו כמעט בטוח שכן! וגם אם לא – העם שלו היה שם!

אסף 5 בדצמבר 2012

זה מה שיש לך להגיד אחרי תגובה לגיטימית וחותכת. אתה לא רציני!

אז יאללה גם אחותי הקטנה רוצה תור.

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

אני מתחיל לחשוד שאתה מתחזה. כבוד למכבי אתה לא מביא.

בכל מקרה, תרגיע. אם אתה רוצה תכתוב מכתב לעיתון, כאן תשתדל לדבר יותר מכובד קצת. תודה.

מכביסט ותיק 4 בדצמבר 2012

אני לא מייצג את מכבי אני מייצג את עצמי. אני לא "מתחזה". אני אוהד מכבי עשרות שנים ונמאס לי כבר מההתחסדות "שלכם". אין שום דבר לא מכובד במה שכתבתי. פעם ראשונה ששמעתם במגרשי הספורט את המילה סרטן? כמה טורים כתב קרמר על המקרה של תינוק בן שבוע של אובארוב שנזרק ע"י אמו החולה מקומה בבניין מגורים ואוהדי הפועל לעגו לו בצורה מבזה את המין האנושי, גרוע יותר מכל מילה נאצי או סרטן בראש. איזה צבועים אתם. תתבייש בתשובה שלך. אפילו להגיב אין אפשרות "אצלכם". אם מישהו מגיב לכם לטורים אז הוא "ימני קיצוני" או "מכביסט קיצוני" או "מזרחי קיצוני"?
אני רק שניים מתוך ה-3 אז אפשר?

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

טינופות זה לא מכובד. משם כבר הפסקתי לקרוא. אתה זורע כאן ערימות של אלימות.

אלי הירוק 4 בדצמבר 2012

איתן, עם הכל הכבוד – אתה לא מדבר לעניין.
מילים כמו טינופת אפשר למצוא בהרבה טורים שמתפרסמים בדה-בזאר (אולי אפילו בשלך?) ובטח בתגובות.
מכביסט ותיק מעלה טענות חשובות וכנראה שקשה לך להתמודד איתן, כי יש בהן הרבה אמת. זו לא סיבה לסתום פיות.

חוץ מזה, אתה חושד שהוא מתחזה למה, ל'מכביסט ותיק'? :)

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

עם מה קשה לי להתמודד? אתה ראית מישהו מהכותבים שלנו מקלל אנשים טינופות? אתה או הוא קראתם את כל כתבי קרמר? אתם לא רואים איך אתם מדברים? אתם לא מסוגלים להבדיל בין אחרון המטונפים באוהדי הפועל לבין קפטן מכבי תל אביב? מה יש לכם.

בוא אני אספר לך משהו. בתור מי שגם אבא שלו מת מסרטן, הרגשתי בדיוק כמו קרמר עם הקללות האלה. זה חולה חולה חולה.

אזי 4 בדצמבר 2012

איתן, באמת?
אחרון המטנפים באוהדי הפועל לבין קפטן מכבי?
באותה מידה אני יכול לשאול אם אתה לא יכול להבדיל בין מקהלה של אלפים ששרה זוועות בגלוי לבין אדם אחד שלוחש לאדם אחד באוזן.

לדעתי, המקרה של האלפים בציבור הרבה יותר מעליב מאדם אחד שמקלל באופן אישי אדם אחר.

הכל באיך מציגים את הדברים.

אני לא מבין מה הצורך הבלתי נשלט הזה להגן על הקהל של הפועל.
גם אם נתעלם לחלוטין מהמקרה של פניני וגם אם לא. אני לא מבין למה לא מענישים את הקהל של הפועל על איחולי השואה, הגזים, המשרפות, הציקלון בי, היד ושם וההצדעות במועל יד.

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

ההגנה על הפועל היא בראש שלך בלבד.

את השיטה של "אבל הם יותר חארות", שעליה בנויה בעיני החברה הישראלית, אף פעם לא כיבדתי.

לא יודע מי יותר חארות, יש תחרות קשה שדם בית"ר שלך נותנת שם פייט, יודע שלהצדיק גועל בגועל אחר זה לא חכם ולא יעיל.

רועי 4 בדצמבר 2012

בראש שלו בלבד ?? על מה אתה מדבר ??? מתי אי פעם התקשורת יצאה נגדם ??? חוץ מהעלי תאנה הקבועים "אנחנו מוקיעים את הקומץ" לא נאמר ולא נעשה כלום בנושא !!!
מתי אי פעם הם נענשו במשחק רדיוס על הטינופת שיוצאת להם מפה ??
די להיתממות הזו !!! נמאס ממכם כבר.

אזי 4 בדצמבר 2012

לא, אני לא טוען בשום שלב שהם יותר חארות.
אני טוען שכולם חארות באותה מידה.

רק שיש כאלה שמקבלים יותר התיחסות וכאלה שפחות.

אני חושב שכל כתיבת טור על גיא פניני ללא התיחסות לאוהדי הפועל בנושא הזה – חוטאת לנושא.

אני חושב שברגע שמוציאים את גיא פניני הרע המוחלט מהסיפור הזה, החלק המגעיל באוהדי הפועל מקבל רוח גבית (וראינו את זה אתמול באשדוד).

אני חושב שצריך להעניש כל שחקן וכל קהל על קריאות גזעניות – שכוללת בתוכן קריאות שואה.

גם של בית"ר
גם של הפועל
וגם של מכבי
(וגם של כל השאר כמובן)

נ.ב.
בית"ר לא שלי.
אני בכלל אוהד מכבי. אני פשוט חושב שלא נותנים לבית"ר מספיק קרדיט על השינוי שהיא עוברת.

אלי הירוק 4 בדצמבר 2012

קשה לך להתמודד עם הטענה שעיתונות הספורט האדומה מלטפת ומטפחת כבר שנים, כמעט בהערצה, את תרבות הזוהמה של אוהדי הפועל תוך התפעלות בלתי פוסקת מהשנינות והתחכום שלהם.
פניני בסך הכל נתן ביטוי לטינופת שהם הפכו למיין סטרים.
כמובן שהוא חייב להענש בחומרה – כפי שמכבי אכן עשו, אבל נמאס כבר מהדו-פרצופיות של העיתונות בעניין הזה.
אתה כתבת לפחות שני טורים בשבועיים האחרונים על הבלון והמצית שאוהדי בית"ר זרקו למגרש (שם אגב השתמשת בביטויים 'זורק כמו כוסית', או 'זורק כמו קוקסינל'. לא בדיוק מופת של טעם טוב, תקינות פוליטית או רגישות חברתית), מה כתבת על איחולי הסרטן, השואה וההתאבדות של אוהדי הפועל לאורך השנים? אז לא נעלבת? מה כתבת על תרבות השנאה החולנית שלהם?

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

מי מלטף? מי מטפח? כשאתה כותב אדומה אתה מתכוון גם שמאלנית? זה הקטע? בוא תוציא את זה עד הסוף.

רועי 4 בדצמבר 2012

בוודאי שמאלנית, 5 מתוך רשימה של 20 במפלגת העבודה הם עיתונאים.
לא נותן איזה רמז ?

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

שמאלנים מהסוג שזורקים לים או שמאלנים עם פטור מזה?

רועי 4 בדצמבר 2012

אם כבר נכנסת לקטע של הים, אז שמאלנים מהסוג שיוביל אותנו לזה שיזרקו אותנו לים. :)

דן 4 בדצמבר 2012

חוק בייז, משהו? זה שהמון עיתונאים בעבודה לא אומר שהמון שמאלנים הם בעיתונות.
מישהו שמע על איזשהו ימני שדיווח על דלתות סגורות בפני ימנים בעיתונות? זו שאלה כנה אגב, כי אני לא יודע את התשובה. אבל אם הטענה היא לא שהתקשורת סגורה בפני ימנים (וזה יהיה מצחיק נוכח ההשתלטות השיטתית של השלטון שלנו על המדיה), אלא שפחות ימנים פונים למקצוע הזה מראש, אז זו לא טענה מאוד חמורה.

רועי 4 בדצמבר 2012

דן, אני לא מעולם התקשורת, אין לי מושג אם התקשורת סגורה בפני ימנים, אני מקווה ומאמין שלא.
אני בסה"כ מציין את העובדה הידועה לכל, שמשום מה התקשורת מנסה להכחיש, שיש לה נטייה שמאלה, לכן היא אינה אובייקטיבית בכמה וכמה נושאים.

אלי הירוק 4 בדצמבר 2012

שמאלנית, מה פתאום?
וחוץ מזה, איך אפשר בכלל לדעת. אתם הרי אף פעם לא מערבבים את הדעות הפוליטיות שלכם.
אתה למשל, בונקר. כלום. מבחינתי אתה מצביע לנפתלי בנט בכלל.

MOBY 4 בדצמבר 2012

איתן זה באמצע שרשור ואתה יכול כהרגלך להתעלם.
השפה שאתה כתבת על חברי כנסת בישראל שאתה לא מסכים עם
דעותיהם (ולא אני לא אצטט אותך) היתה יותר גרועה מהמילה טינופות.
חזור בארכיון וקרא.
גם התגובות שלך באלימות מילולית חריפה כלפי טיעונים עניינים היתה מבדרת עד לוקה בליקוי מאורות חריף ואפילו צנזורה.
אבל טינופות זה באמת קו אדום.

מכביסט ותיק 4 בדצמבר 2012

תגיע למשחקים של אוהדי הפועל רק תשב בצד השני שתוכל להיות רגיש יותר. תכנס לפורומים ותקרא , תכנס ליוטיוב, תהיה במשחקי כדורסל . ואז המילה העדינה ביותר שניתן להשתמש בה זאת המילה הזאת כנגד "הקומץ" הזה. קומץ אה? זאת הגדולה של התקשורת – גם ברדיו וגם בכתובה גיבורים על אדם אחד וחלשים על "קומץ" של 4000 איש. 4000 איש שבחצי גמר גביע המדינה בכדורסל כולם ביחד צעקו שתההי שואה למכבי. לא 300 ולא 1000 אלא 4000 והכל מצולם. לא מדובר בנערים מתבגרים וילדים תמימים עם חולצות מודפסות. ואני זורע כאן אלימות. אתה לא צריך לומר לי אל תכנס לטורים שלי ושל קרמר אני לבד אעשה את זה.

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

אתה פשוט מסיט את הדיון, שלא להגיד מסית אותו.. אתה ממציא ויכוח בענין אוהדי הפועל, שיש לגביו בעיקרון הסכמה מוחלטת בינינו.

אחי, קח חידה לא צנועה: מי הבנאדם שהפך את המילה קומץ למושג בספורט כאן (מתוך לעג למי שאומר "קומץ")?

רועי 4 בדצמבר 2012

שכחת לציין גם שבכדורסל ה"קומץ" הזה הוא במקרה הבעלים של הקבוצה גם.

רוני 4 בדצמבר 2012

מכביסט מתוסכל,תרגיע. 20 מיליון$$$$$$$$$$$$השקיעו מכבי וגם השנה תראו את הפיינל פור בטלוויזיה אפשר גם ב-hd אחלה צפייה

סתם אחד 5 בדצמבר 2012

אני חושב שזו הפעם הראשונה שאני מגיב כאן. ואני קורא בערך כל כתבה.
שמע, בחיים לא הסכמתי ככה עם תגובה או אמירה כלשהי!

שלא יובן לא נכון, העונש של פניני הגיע לו והוא גם קיבל אותו כמו גבר. אבל העליהום הזה על פניני, ביחד עם חוסר ההתייחסות הבוטה לכל מה שהפועל ת"א (מחפשת בחוקי המדינה אם לאוהדים שלה מותר או אסור לקלל קללות כאלה או אחרות) ואוהדיה (אין אפילו צורך להרחיב) ובמיוחד התקשורת האדומה בארץ מחליא בטירוף!
לכל האנשים הקשורים להפועל ת"א ולא משנה באיזה מסגרת מותר לעשות הכל!! אבל אם מישהו אחר עושה את אותם הדברים הם הופכים להיות שה תמים וקטן וחמוד שלא מבין מה רוצים ממנו ולמה אחרים נתפלים אליו ככה.

והכי עצוב? שאם תגיד להם מילה על זה התשובה שלהם תהיה משהו בסגנון "גם הם עושים! אז למה שאני אפסיק??" ואני עדיין מנסה להבין איפה המבוגר האחראי (המועדון, אם כבר, אז שווה לציין כאן את מתן נאור לטובה בעניין הזה) שיתחיל לחנך קצת ולהסביר שלא אכפת לנו מה קורה במקומות אחרים, בשביל יש גם שם מנהלים שצריכים לעשות את אותו הדבר בדיוק (ואם נחזור לגנון, תמיד זה הפועל שמתחילים והאחרים שמחזירים להם. כולם יודעים שאם הפועל לא יתחילו הכל יפסק)

אלי הירוק 4 בדצמבר 2012

פשוט פאטתי.
פתאום נזכרת להעלב?

כל אוהדי הפועל בתקשורת יכולים להמשיך ולייל, אבל התגובה הנחרצת והמהירה של מכבי רק הוכיחה שוב שיש פער מוסרי אדיר בין שני המועדונים.

ירוק 4 בדצמבר 2012

אלי, אתה רציני?

אני לא אגיד מה אני חושב על האדומים, כי זה בעיקר דברים רעים.

אבל להגיד על מכבי ת"א כדורסל שהם "עליונים מוסרית"? צריך מידה לא מבוטלת של ציניות וחוש הומור כדי לטעון כזה דבר.

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

"פער מוסרי אדיר" זה לא משפט מתוך הדיון על e-1?

אלי הירוק 4 בדצמבר 2012

אולי אני טועה – אבל אני לא זוכר תגובה כזו של מועדון. אם היתה, תזכירו לי.
וכן, זה עניין מוסרי, אבל לא לקחתי את זה מהדיון על e-1 אלא מהבלוגים של דה-באזר.

http://debuzzer.sport5.co.il/buzz/?p=8447

אפילו של אחד בשם בקרמן:
http://debuzzer.sport5.co.il/bekerman/archives/4005

ירוק 4 בדצמבר 2012

העובדה שההנהלה של הפועל לא עושה מספיק כדי לעקור מהשורש את התופעות שיש בקרב הקהל שלה, מעידה על ההנהלה של הפועל. צריך לזכור שזה לא פשוט כמו שחקן שאפשר להשעות או לקנוס. זה קהל, זה קצת אחרת. ועדיין, הם לא עושים מספיק והם מתחסדים, וזה ראוי לגנאי וביקורת.

בין זה לבין לתת פרס על הפגנת הגינות ומוסריות אין קץ להנהלה של מכבי, על זה שהם עשו בדיוק מה שהם היו צריכים לעשות (וכמובן בלי שמר מזרחי ישכח לסייג את הדברים 4 פעמים בהודעה אחת לתקשורת) – אין כלום.

שוב, להגיד שמכבי כדורסל עליונה מוסרית, זה משעשע לדעתי.

רועי 4 בדצמבר 2012

עם כל הצער על המקרה הפרטי שלך, מעולם לא ראיתי ניצול ציני מגעיל ודוחה שכזה.
שאלה לי אליך, האם מישהו ממשפחתך הוא ניצול שואה ? למה הקריאות של הקהל הבזוי של הפועל שנים על גבי שנים לא גורמים לך להוציא טור כזה ?

מיכאל 4 בדצמבר 2012

נמאס מהצדקנים באדום והצדקנים בצהוב.
זה שהצד השני (לא החמאס) השכן בדלת ממול (הוא דווקא איש נחמד למרות שהוא אוהד הפועל / מכבי) עשה מעשה נבלה לא מצדיק את השרץ שבידכם.
קחו אחריות על המעשים של הקהל והשחקנים שלכם.
זה שפניני טיפש ומנוול לא הופך את קריאות אוהדי הפועל לשירה ולהפך.
נמאס !!!

ירוק 4 בדצמבר 2012

+1

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

+2

תולעת 4 בדצמבר 2012

לגמרי.
האמת היא שאף אחד לא באמת מזדעזע אלא עושה קולות של מזדעזע כי זה מזיק או מועיל לאינטרסים שלו. זה נכון לגבי מכבי ופניני, ונכון לגבי הפועל, שולדרברנד ולבנת.
דווקא מקרה פניני יצר דיסוננס קשה אצל שתי ההנהלות: מחד הנהלה שטענה שקריאות "נאצי" "שואה" ואזכורי הורים הן הבזויות ביותר שקיימות ומאידך הנהלה שניסתה לטעון שמדובר בביטויים לגיטימיים שיציאה נגדם היא מסע התלהמות נגד לוחמי הצדק באדום.
כעת ההנהלה הראשונה נתפסה עם המכנסיים למטה ונאלצה לפעול (למרות כמה אומללים שניסו להמר שהיא לא תעשה כך) וההנהלה השנייה היא זו שיוצאת נגד הביטויים הקשים שנשמעו (שעד ערב המשחק חסו תחת חופש הביטוי). כולל השחקן הנפגע בעצמו, שאפשר היה לצפות שיתרגל לזוועות כאלה, אותן הוא שומע מידי שבוע (אולי הוא ונאור עושים תורות בזעזוע).

צור שפי 5 בדצמבר 2012

hpv ntus ,ukg,
הג'יבריש הזה כשמדפיסים אותו בעברית פירושו:
יפה מאוד תולעת

סימנטוב 4 בדצמבר 2012

++

איציק 4 בדצמבר 2012

משתתף בצערך, אבל לא מתאים.
המכביסט הזה התנהג ככה פחות או יותר בכל קבוצה קודמת, גם כשהיתה הפועל. נכון ששלשום זה היה השיא, אבל לא רק הכתובת היתה על הקיר, הביצוע היה בפועל, וגם קבוצת הפועל בכירה היתה שם ואהבה והצדיקה זאת.
אתה הפוסט מספר XXX על פניני שזה נראה כמו טרנד חדש. הוא חטף, חטף על טיפשות, חטף בצדק, ואולי יחטוף עוד. מפה ועד להשלכה שאתה עושה, זה לא לעיניין. אתמול שמעתי את שולדנברנד ביציע העיתונות. היה הרבה יותר מכובד מפוסט זה.

עופר פרוסנר 4 בדצמבר 2012

אם יש משהו שמעציב אותי, זה הדרך בה אנשים מנכסים לעצמם את האופציה להיפגע. זאת אומרת, אפילו שלאבא של קרמר היה סרטן בראש, בגלל שהוא לא כתב על זה שאוהדי הפועל צועקים את החרא המגעיל שלהם,
(למרות שהוא כתב עליהם נגיד כאן http://debuzzer.sport5.co.il/kramer/archives/2533), אז אסור לו להיעלב באופן אישי או להיזכר באבא שלו.
עזוב שאומרים על מה לכתוב, גם אומרים לו ממה להיעלב. או את מה לקחת קשה.

מכביסט ותיק 4 בדצמבר 2012

לא הבנת את העיקר. כרגע מבוצע לינץ' בפניני. אפילו אם פניני זה מחבל מתאבד שהרג 100 אנשים באוטובוס- העובדה שכרגע מבוצע בו לינץ תקשורתי. כל בעל גישה לתקשורת מגייס את מה שיש לו בשביל לבצע לינץ. וזה לא חוכמה לתרום בעיטה בראש של פניני כעת. הכאב של בעל הטור הוא אדיר אבל מה הקשר לפניני?
ביום שבת משחקש ל מכבי ת"א מול סכנין. שחקני סכנין קללו את אביו המת של מונס דאבור כך טען דאבור לעיתונים. האם מישהו שאביו נפטר כתב טור בנושא? לא. בטח לא שמעתם על זה כי זה נכתב בסוף הכתבה של המשחק של מכבי למטה למטה למטה. הרי הוא משחק במכבי אין כאן עניין. אם שחקן מכבי מקלל זה פתאום מעניין.

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

מה אתה מקשקש. עלי חטיב שנתפס חטף שמונה משחקים. מספיק עם ה"הם יותר חארות" הזה. זה מגוחך.

דן 4 בדצמבר 2012

בקרמן, מה הקשר בין עלי חטיב (שחקן הפועל חיפה, כן?) שירק על עידן וייצמן ולכן הורחק לשמונה משחקים לבין מה ש"מכביסט ותיק" כתב?

מכביסט ותיק 4 בדצמבר 2012

למה צריך להיות קשר? כותב הטור אביו מת והוא נפגע מדבריו של פניני וחבל שכך. דאבור אביו מת והוא נפגע מקללות שחקני סכנין כלפי אביו. שני המקרים פורסמו בתקשורת. דאבור לא זכה לפולובק אפילו לא במקומון של סכנין עילית.

דניאל 4 בדצמבר 2012

איזה לינץ'?! אותך לא היו מפטרים מהעבודה אם היית אומר מה שהוא אמר בעבודה?

מכביסט ותיק 4 בדצמבר 2012

אתה מתכווו לחתן פרס ישראל -ליבוביץ שאמר על חיילי צהל "יודונאצים"?

דורון קרמר 4 בדצמבר 2012

תודה עופר, הגדרת חלק ניכר מהמחשבות חסרות הכיוון שהסתובבו לי בראש.

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

קרמר, בבודהיזם יש תרגיל רוחני של ספיגת האלימות של האחר. תתאמן. אתה טוב בלהתאמן.

ירוק 4 בדצמבר 2012

קרמר, תחביא מהר את הפוסט שלך מלפני כמה ימים, שבו אתה מגנה (קצת יותר ברהיטות ממני, או מסתם אדם ממוצע..) את אוהדי הפועל ששרו לרגב פנאן. הכי טוב לא לבלבל עם עובדות את המתלוננים על רדיפת מכבי ת"א (תחי האירוניה) בעוד שלהפועל שותקים.

כסיפוביץ 4 בדצמבר 2012

אם אני אקרא עוד טור של מישהו על העניין הזה אני אקיא על המקלדת.
התגובה של מכבי הייתה במקום וראויה ושם זה נגמר.

עיתונאים זה עם מוזר.
להמשיך להחזיק תפוח אדמה גם שהוא כבר רקוב ולנסות לעשות ממנו פירה.

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

צ'יפס.

עדי רובינשטיין 4 בדצמבר 2012

טור מעולה דורון. מסוג הטקסטים שמחדדים את ההבדל בין להיות אוהד מכבי לבין להיות מכביסט. בין להיות אדם בעל צלם אנוש שאוהד קבוצה מוצלחת בכדורסל לבין להיות גיא פניני.

טל בן יהודה 4 בדצמבר 2012

היי עדי,

תוכל לתת לנו טקסט שמחדד את ההבדל בין אוהדי הפועל שהניפו שלט "פניני לגז" לבין אוהדי הפועל הרגילים… אלה בעלי "צלם אנוש"?

תודה,

טל

אנונימוס 4 בדצמבר 2012

אני חושב שעלית פה על אחד ההבדלים – הראשון חושב, מכין ומניף שלט מבחיל שכזה. השני מסתכל בבחילה

אפריים 4 בדצמבר 2012

זה בסדר טל?
אם לא נחפש (ונמצא) עוד…
http://www.haaretz.co.il/sport/opinions/1.1659116

Rocky1 4 בדצמבר 2012

Big Like

בלייק 5 בדצמבר 2012

אפרים – זה יפה להביא את אחד מעלי התאנה של התקשורת בנושא הזה. אתה גם קראת את הטור של אלון עידן? הוא כותב שם בדיוק מה שאוהדי מכבי (וגם בית"ר) טוענים שנים: התקשורת מנפחת את המיתוס של "אוהדי הפועל הנפלאים" (למרות שההיסטוריה של הקהל הזה מוכיחה בדיוק את ההיפך), כשבפועל הניפוח הזה מטאטא את הבעיה, מביא לכך שהנושא לא עולה מספיק בתקשורת, מדרדר את הקהל ולמעשה מעצים את התופעה. אז להביא את הטור הזה כדי להמחיש שהתקשורת מתעסקת בנושא זאת בדיחה.
וכל זה, לא משנה את העובדה שזכותו של דורון קרמר להיעלב באופן אישי ממה שפניני עשה, וגם לתת לזה ביטוי בטור. טור ראוי בהחלט (ולא שהוא צריך ציונים ממני או משהו כזה).
המצער הוא שבכל השנים האלה לא נמצאו מספיק עיתונאים עם אינטגריטי שיציפו את הנושא המכוער הזה עד למיגורו. כשתופעה כל כך מכוערת מתרחשת במשך 15 שנים, ועדיין יש עיתונאים שכותבים יותר על "הקהל הנפלא האדומים" מאשר על הקהל הכי מגעיל בארץ. זה פשוט לא הגיוני, אלא אם אתה אדום, שם טאטוא בעיות זאת דרך חיים.
רשימה חלקית של מקרים מ- 20 השנים האחרונות: חזיז שפצע את אדהם שביטה, חזיז שנזרק על גרשון ופגע באבוקסיס, קריאות שואה בכל משחק, גרפיטי של צלבי קרס, חילול קברי הורי חולדאי, רימון לביתו של טביב, הצקות למשפחה שלו, נאצות חולניות על רקע אישי לשמעון מזרחי, רגב פנאן, אובארוב, איציק קאמרי, אהובה תומר (?!?), זריקת מאות מוטות בדרבי בשנה שעברה תוך כדי מצור על הכניסה לחדרי ההלבשה (20 דקות לקח לשופטים לרדת מהדשא), איזשהו טיל מאולתר בתחילת הדרבי לתוך היציע של מכבי שפצע אוהדת, קריאות גזעניות וניסיון לפוגרום קטן במשחק חוץ בבוסניה, שלטים כמו "לא מייצגים את ישראל", "שתהיה שואה למכבי", "מונעים רק משנאה", בחגיגות האליפות (בדאבל של קשטן) הקהל ריסס בצבע אדום יונה וקשר אותה למשקוף השער ועוד ועוד.
אין עוד קבוצה בארץ עם כזה מקבץ עבריינות וחוליגניות (כולל בית"ר, שם אפילו לא מתקרבים לזה). ועדיין בתקשורת מתייחסים לקהל הזה כאילו הוא "הכי טוב בארץ" רק כי הוא מעודד בפיגור יותר מקהלים אחרים (שזה כמובן דבר יפה לכשעצמו), הרי הפועל לא מביאה הכי הרבה צופים למשחקים שלה. אם התקשורת היתה יותר אוביקיבית בענין, ולדעתי הצנועה זה לא קשור לפוליטיקה של ימין-שמאל, אלא למיתוס שהולך ומתנפח בחסות עיתונאים-אוהדים, שכבר אף אחד לא טורח להסתיר איפה הלב שלו נמצא.
לדוגמה (מהתקופה האחרונה), וזה לא קשור לנושא הקהל אלא לאהדה של עיתונאי. נדב צנציפר מסקר לידיעות גם את הפועל וגם את מכבי. זה ציטוטים של שאלות מתוך ריאיונות קצרים של אחרי המשחק:

"ברגע שזנחת את השיטה הפחדנית שלך, מכבי פרחה." (לאוסקר)

"קולאוטי, לא סופרים אותך במכבי. איך ההרגשה?" (לקולאוטי)

"אם לא השער שנתת למי שלא מאמין בך, היה בלגן." (לקולאוטי)

"דיברת על מה שקורה. כשגולדהאר מינה צוות זר לחלוטין, הוא חשב שמדובר במעבדה. מתברר שצוות כזה מקצועני נתקל בבעיות הקיום של ישראל וזה לא קל." (לקולאוטי)
מתוך: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4311176,00.html
זאת אוביקטיביות??? זאת בדיחה!

משה 4 בדצמבר 2012

תראו מי צץ פתאום, אוהד הפועל במסווה של עיתונאי. רובינשטיין, אתה לבטח פסול לעדות, לפחות מדי פעם תכתוב "גילוי נאות" ליד הסיקור ה"עיתונאי" שלך.

עמרי 5 בדצמבר 2012

התרומה הצנועה שלי לדיון:
http://www.youtube.com/watch?v=yMDYck7uATw
ולמי שאין כוח לפתוח לינקים ליוטיוב, להלן מילות הפואמה הנפלאה של האוהדים הנאורים והנעלבים:
"שתדרוס אותך רכבת, תאנוס אותך ארנבת, תקבל סרטן בראש" ועוד מטעמים.
מעניין שהמחרוזת האיומה הזאת כמעט לא מוזכרת בהיסטוריה של השיח הציבורי על קללות ואיחולים ספורטיביים.
הנקודה שלי היא שאף אחד לא צדיק, אבל לאוהדי הפועל יש נטייה לטעון על אופיים של "המכביסטים" בהתחסדות בלתי נגמרת, ולוקחים לעצמם את הזכות לקבוע מיהו בעל צלם אנוש ומי סתם אוהד קבוצה מוצלחת.
מבלי להמעיט בערכו של הכאב של כותב הפוסט, עלבון אישי הוא לא במקום כאן, כי אנחנו עוסקים בקרב מטאפורי בין שני צדדים, והנטיה של אנשים לבחור צד במאבק הציבורי הזה נובעת קודם כל מההזדהות שלהם עם הצהוב או האדום. והתגובה של הגולש עדי רובינשטיין מבהירה את הטענה שלי באופן מלא.

גיל 4 בדצמבר 2012

נראה לי שאנשים כאן לא מבדילים בין התנהגות של שחקן לאוהדים ויוצרים סימטריה שלא קיימת. אוהדים גזענים וחראות יש בכל מקום אבל שחקנים מייצגים קבוצות וצריכים להתעלות ולא להיות כמו אחרון הקומץ. העובדה ששחקן מוצא לנכון לקלל בצורה כזו שחקן אחר פשוט מעידה על חוסר כבוד למקצוע שלו ורק על זה מגיע לו עונש חמור.

מכביסט ותיק 4 בדצמבר 2012

תחפש קטע יוטיוב מלפני כמה שנים בו נראים אבוקסיס ודגו שרים יחד עם הקהל, לעיני אלפים לאחר הזכיה בגביע המדינה בכדורגל- "מכבי נאצים"… עכשיו תחפש איזה עונש הם קיבלו. ותחזור אליי. רמז אין עונש. ואז תאמר לי שהם שרו בפארק הירקון או משהו כזה ולא במגרש. סימטריה זה תלוי את מי העיתונות רוצה לכתוש.

איתן בקרמן 4 בדצמבר 2012

שכנעת אותי. המסקנה מהסיפור של פניני זה להעניש את אבוקסיס ודגו. מייק סנס.

אלי הירוק 4 בדצמבר 2012

לא.
אם זה נכון, אז המסקנה היא שאי אפשר להאמין למילה אחת שיוצאת לכם מהפה.

מכביסט ותיק 4 בדצמבר 2012

http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=92485&bz=14

את הקטע עצמו צריך לחפש

רועי 4 בדצמבר 2012

מדהים, אני אוהד מכבי ואני לא זוכר את זה ולא חושב ששמעתי על זה.
כוחה של תקשורת.

מכביסט ותיק 4 בדצמבר 2012

רועי אם אתה מתעניין בתחום..מישהו עשה עבודת דוקטורט תכנ סללינק אבל הוא מעודכן רק עד 2010 משהו כזה. תפנה שעה לקרוא ותזהר לא להקיא כי כשזה מגיע מרוכז זה לא נעים

http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=5937208

אזי 4 בדצמבר 2012

הכתבה הזאת והתגובה של בקרמן הוציאה לי את הרוח מהמפרשים.
ניצחתם.

פניני זוהמה אנושית.
צריך להעניש כל קבוצה שמעיזה לא להקרא "הפועל תל אביב".

אם תסלחו לי, אני הולך לעשות קעקוע "אבקסיס לוחם החופש" על הגב.

סוגר את הדפדפן. חוזר לעבודה מול אנשים פחות אטומים.

גיל 4 בדצמבר 2012

מה הקשר לזה בכלל? אתה משווה לי כדורגל או דיבורים אחרי משחק למה שקרה פה? כאן מדובר בקבוצה שמתיימרת לייצג מדינה ובה הקפטן שלה בצורה שיטתית ולאורך כל המשחק מתנהג כמו אחרון הפרחחים. מה שקרה במקרים אחרים לא רלוונטי.

מכביסט ותיק 4 בדצמבר 2012

התגובות של שניכם מתאימות לעמדתי במיוחד שלך- גיל. קלאסי.

גיל 4 בדצמבר 2012

אני מבין שקצת קשה לך עם טיעונים עניינים ואתה מנסה בכוח להסיט את הדיון. קלאסי לאוהד מכבי לא להסתכל בזוהמה אצלו בבית להאשים את כל העולם בצרות שלו.

קשקשן בקומקום 4 בדצמבר 2012

לא מבין מה אתה רוצה.
יש הבדל ברור בין התנהגות של קהל לשחקן. אני אישית חושב שקהל צריך לחשוב הרבה פעמים לפני שמענישים, כולל שירי שואה וכדומה. הדבר היחידי שיוצא מהכלל הוא גזענות, ושוב – בעיני. זה לא אומר שזה בסדר וזה לא אומר שהקהל הם לא בהמות.

זה לא דומה לשחקנים ולצורך העניין דגו ואבוקסיס היו צריכים להענש, ופניני וודאי וודאי שעשה את זה תוך כדי משחק. גם להתעלם מהעובדה שהבן אדם התראיין 48 שעות לפני המשחק כ"מבוגר אחראי" והסביר למה אסור שואה ואסור קללות ואסור אני לא יודע מה.

אז לא – להשוות את זה לקהל של הפועל זה בעיני לא לגיטימי, וזה לא קשור לאיחולים שיש לי לבהמות ששרו לרגב פנאן, או לדעותי על שירי השואה שלהם, והאיחולים של אוהדי בית"ר ומכבי לטועמה.

ג'רמייקל רוג'רס 4 בדצמבר 2012

אני אגיד משהו מאוד לא פופלארי. אני חושב ששולנדנברד לא בסדר.
בכדורסל יש מסורת עתיקת יומין של טראשטוק.אם מישהו היה קורא את השפתיים של רג'י מילר מייקל ג'ורדן או בארקלי היה שומע דברים גרועים יותר. בביסבול קאצ'רים לומדים לפני משחקים את כל הלכלוך על החובטים הירבים ומטפטפים להם באוזן כל חבטה.
יש קוד בלתי כתוב שטראש טוק נשאר על המגרש. העליב אותך פניני תגיד לו שיש לו זין קטן. תפגע בו איפה שהוא רגיש. תוציא אותו בטכנית.
נכון הוא לא הלשין המצלמות תפסו אותו . אבל הוא היה צריך להגיד "פניני קילל אותי וזה חלק מהמשחק" ולא לרוץ לבכות בכל ערוץ.
עורכי חדשות הספורט לא היו צריכים להוציא את הסיפור הזה.
על המגרש מותר לך ללחוש באוזן ליריב שלך מה שאתה רוצה.
4000 איש ששרים במקהלה שירי נאצה זה כבר משהו אחר.
וכן גם אצלנו היה סרטן ושואה בו פאקין הו.

עוז 4 בדצמבר 2012

יש הבדל בין כל סוגי ה"טראש טוק" כשסקוטי פיפן אמר לקרל מלון שעמד על קו העונשין כמה שניות לסיום בגמר ב-98 שהדוור לא עובד בימי ראשון (המשחק היה ביום ראשון והדוור היה כינויו של קרל מלון) זה טראש טוק שניתן לסבול אבל כששחקן על המגרש שהוא גם קפטן ושחקן נבחרת משמיע דברי נאצה שכאלה זה לא אמור לעבור בשתיקה ואני בטוח שפניני למד את הלקח

MG 4 בדצמבר 2012

אם אני לא טועה זה היה דניס דורמן.

matipool 4 בדצמבר 2012

זה היה פיפן ואני חושב שהמשפט המדויק היה "הדואר לא מגיע ביום ראשון" ( באנגלית זה נשמע הרבה יותר טוב ) וכמובן שזה עבד .
עוז – מה הכוונה ש"ניתן לסבול" ? זה אחלה טראש טוק שבעולם . לא קללה מסריחה / גזענות או משהו אחר .

Yavor 5 בדצמבר 2012

"The mailman doesn't deliver on Sunday"

MOBY 4 בדצמבר 2012

מר רוג'רס יקר.
בתור טראש טוקר גדול בצעירותי. אין שום קשר בין הקללות והניאוצים של פניני (שחקן שאני אוהב מאוד את הגישה שלו ופחות את ההצגות שלו). לבין טראש טוק.
טראש טוק טוב מציק לשחקן על הכדורסל הבינוני שלו, " אתה לא יכול לעצור אותי" אתה לא מסוגל לקלוע סל כשאני בסביבה", "אל תדאג, אתה מבייש את אמא שלך, אני אעודד אותה מאוחר יותר" וכד'.
לגרום לשחקן לנסות לפגוע בך וע"י כך להעיף אותו מהמשחק זה לא טראש טוק. זה פגיעה בערכי הספורט שאני מכיר (ארואסטי ושטינאואר על מנת להיות מאוזן). כמו לעשות פאול על מנת לפגוע בבריאות של שחקן (מליקה).
כאלה מקרים (מכווונים) צריכים להרחיק שחקן מהמגרשים ולהרבה מאוד זמן.

מסכים איתך 4 בדצמבר 2012

מה יהיה עם ל הזבל אזי ומכביסט ותיק הזה. לכו תרימו התנחלויות ותוציאו זעמכם על כמה ערבים מסכנים

יואב מקטמון 4 בדצמבר 2012

כמה הערות, ברשותכם:
1) החברה הישראלית היא כל כך אלימה, חסרת סובלנות וחסרת חן ועידון בכל כך רבה היבטים ציבוריים, ופניני בסך הכל נתן לנו שיקוף שלה.
2) הגיע הזמן שאוהדים מקללים יוצאו מהמגרש ע"י סדרנים. ניסיתם פעם לקלל במגרש כדורגל באנגליה? אל תנסו, יעיפו אתכם מהיציע מיד.
אפס סובלנות וסלחנות לכל גילוי של אלימות!
3) כאוהד הפועל קטמון שהולך למשחקים עם הילדים הקטנים שלי, אני מתפלל שלא נעלה ליגה! מה אני צריך את האלימות הנוראה של הדרבי או של אוהדי קבוצות אחרות שישלחו אותי ואת ילדי להישרף במחנות ריכוז או לאשפוז קצר בבית חולים, או סתם יגרמו לי לפחד ולהרגיש מאוים?
4) נראה לי שמיצינו את העיסוק בפרשה העגומה הזו. די לתחרות העלובה הזו, מי יותר גרוע – הקהל של הפועל ת"א או גיא פניני, למוסרניות הפאתטית וחסרת הכיסוי של מרבית הכותבים.

יוני 4 בדצמבר 2012

בקרמן אתה רגיש לכן אני אשתמש במילים עדינות ככל האפשר זה מכוון באותה מידה גם אליך קרמר שעד היום דווקא חיבבתי את הטורים שלך שיצא לי לקרוא.
אז ככה לדעתי גיא פניני עשה מעשה חמור ביותר אבל כל הטורים היו רלוונטיים עד אתמול בערב לאחר שמכבי הענישו את השחקן יש לומר בחומרה אין טעם בכל הטורים שמבקרים את ההתנהגות זהו נגמר דפדפו.
דבר נוסף אתם טוענים שהתקשורת לא אדומה אוקיי?
בוא אתה קרמר דורפן ובורו תן לי טור אחד של אחד מכם או כל כותב אחר בדה באזר שיצא נגד ידין וטועמה בשנה שעברה בדרבי שכמעט היכו שופט כדורגל?
או את אוהדי הפועל בשלל מקרים באמת איך אומרים קצרה היריעה גם אם היריעה באורך ספר שלם לא הייתי מספיק לכתוב פה על מעללי האוהדים האלימים הגזענים והבריונים האלה.
ואני לא אומר הם התחילו או הם יותר מטונפים ממש לא.
אני רק רוצה יחס שווה בתקשורת מתי שאוהד בית"רהפועלמכבי לא משנה איזה קבוצה או איזה שחקן שיהיה סיקור שווה הרי בטוח שאנחנו מסכימים שהקבוצות האלה כולן קבוצות גדולות לא?
תסכים איתי בדבר אחד בתקשורת רוב הזמן האוהדים של הפועל נתפסים כמשהו אחר בטח לא בהקשר של אלימות אסוציאציה של אלימות באוהדי כדורגל מה קופץ לך לראש?ואסוציאציה של אוהדי בית"ר מה עולה לך לראש?
איך בתקשורת מתפלאים כאשר אין ברירה ולא ניתן לחפות על הביזיון של אוהדי הפועל כמו בדרבי שנה שעברה?
ואיך הם משלימים עם המשך האלימות של אוהדי בית"ר?
מישהו עצר רגע לשבח את אוהדי בית"ר על השיפור העצום שכמעט נעלמו לגמרי הקריאות הגזעניות האווירה ביציעים הרבה פחות אלימה ומעודדים את הקבוצה רוב המשחק?
קיצר חפרתי תסתכל על הדברים בצורה רחבה תבין שאתם בתור תקשורת לפחות בתור אוהדים של הקבוצות מחוץ להפועל נכשלתם בגדול

סתם אחד 4 בדצמבר 2012

פניני עשה דבר בזוי ונענש. למה ההתנפלות האדירה הזו?
אם זה היה הפוך ושולדבנד היה זה שאמר את הדברים לפניני, האם גם אז היה כזה עליהום תקשורתי? איפה הייתם כשיציעים שלמים של
אוהדי הפועל שרו דברים כאלה? עכשיו נזכרתם לעשות עליהום?

איך אומרים בלאטמה, עיתונות אמיצה.

עדי רובינשטיין 4 בדצמבר 2012

אם אינך מבדיל בין התנהגות של קפטן מכבי תא ושחקן נבחרת ישראל לבין קהל ששר שירים הרי שאתה באמת, סתם אחד.

סתם אחד 4 בדצמבר 2012

וואוו, הכנסת לי.
אם תחזור על הקורס בהבנת הנקרא מבית הספר, אתה תראה
שכתבתי שהוא נענש שזה בעצם ההבדל.
ובכלל, למה לאוהדים מותר ולשחקנים אסור? מי קבע שיציע שלם
שצועק ושר הוא יותר טוב משחקן שאמר את זה בשקט?
ומה עם תשובה לשאלה מה היה קורה אם זה היה הפוך ושולדבנד היה מקלל את פניני?

משה 4 בדצמבר 2012

קהל ששר שירים ?????
אין לך בושה ?
ממש "יונתן הקטן" או "הכניסני תחת כנפיך" , ההיתממות של אנשים כמוך בתקשורת פשוט מחליאה.

matipool 4 בדצמבר 2012

קרמר – קראתי את הטור הבוקר בעיתון .
עצוב . משתתף בצערך .

תורג'י 4 בדצמבר 2012

פניני נענש בחומרה וטוב שכך.
בקרמן התגובות שלך ממש לעניין בנושא הזה.

טל בן יהודה 4 בדצמבר 2012

קרמר,

הטקסט שלך נוסף לטקסטים רבים אחרים בעיקר מתסכלים אותי.

מחלת הסרטן היא האיום הגדול ביותר על העולם המערבי. ובגלל זה, תמיד מצחיק אותי כשהממשלה למשל מנסה להפחיד אותנו מאיראן (ועוד יותר כשהאזרחים קונים את זה) כשהסיכוי שמישהו ימות כאן מטיל גרעיני הוא מזערי לעומת הסיכוי שמישהו יחלה במחלת הסרטן שתכריע אותו.

אני לא יכול או רוצה לתאר את המצב בו המשפחה שלך הייתה שרויה בו. אני מקלל על כל שקל ודולר בעולם הזה שעובר למטרות "ביטחון" במקום להעביר אותו למחקר על המחלה. כל יום שעובר שאין לה חיסוןתרופה זה עוד יום שהאנושות נכשלה בהגנה על עצמה.

מי ייתן ואנחנו נזכה לראות עוד בחיינו את האנושות מתייחסת למחלת הסרטן, כפי שהיום אנחנו מתייחסים לנגיף ה-HIV…

אבישי 4 בדצמבר 2012

טל, האנושות כמו את רוב הדברים שהיא צריכה להתמודד איתם, בעיקר לא מבינה מה זה סרטן.

בניגוד לאיידס שאפשר להמנע ממנו לחלוטין, או נסיבות בטחוניות שגם אותן אפשר למנוע לחלוטין (מבלי להתדיין על אופי המניעה), סרטן הוא תהליך טבעי לחלוטין.
נכון, יש הרבה דרכים למזער את הסיכון (למשל להפסיק לעשן), או להלחם בתופעה, אבל במידה מסויימת זה עוד מנגנון אבולוציוני של הטבע שמאזן את עצמו. יחד עם זאת, זה תמיד עצוב לאבד אנשים בנסיבות טבעיות, אבל ספק אם גיא פניני לוקח את זה בחשבון בזמן הטראש טוק.

אבישי 4 בדצמבר 2012

הדיון כאן, וספק אם זו הייתה כוונת המשורר, מדגים את השיח סביב הספורט והאהדה בארץ. זה משקף את פני החברה פה וזה שיח שגולש גם למשחק.

הטקסט הזה לא יכול לבטא טוב יותר את הסימפטום הזה של גיא פניני. שחקן כדורסל בינוני פלוס שמביא איתו בעיקר יד רכה, נשמה והרבה חוצפה. כל כך הרבה חוצפה שהוא עשה ממנה קריירה וקצת שכח שצריך לפעמים לקחת אחריות על מה שיוצא מהפה לפני שהוא יוצא. בסך הכל סוג של ילד טוב, ילד שמנת, שכל כך מנסה להיות ילד רע – אולי בגלל השיח האלים שאנחנו חיים בו – שהוא שוכח שמהצד השני עלול לעמוד מישהו שבמקום להגיב בעבירה חריפה שתביא לו טכנית או בערב של אחוזים אומללים מהשדה עשוי להפגע מהדברים או שהדברים יהיו נכונים לגביו.

יוני 4 בדצמבר 2012

אה ואני חייב להוסיף עוד משהו אחד…
למה כל פעם שמישהו שם לכם מראה לא לתקשורת הכוונה לאוהדי הפועל
אז תמיד יוצא התירוץ בטח אתה ימני קיצוניאוהד בית"רמזרחי עם תסביך קיפוח.
אין מצב שאני אוהד חיפה או אשדוד שסתם נמאס לו מהמצב הזה בתקשורת שיש קבוצה אחת שהאליפות האחת שהיא לוקחת בעשור מנצנצת כל העשר שנים קדימה תאכלס כל מה שאוהדי הקבוצות שהן לא אוהדי הפועל רוצים רק אובייקטיביות.
זה לא קטע לבוא כאילו אנחנו שלא מרוצים מאי השוויון ביחס של התקשורת כל הזמן נספוג את הקטע הזה שאנחנו הבעיה ואנחנו לא באים נקיים.תבואו נקיים זה ספורט לא?

ניר 4 בדצמבר 2012

מה שפניני עשה בייש אותי בתור אוהד מכבי. אני בטוח שבדיעבד זה מבייש גם את פניני בעצמו. אני די בטוח שכולם מכירים את ההרגשה אחרי שעשית משהו מגעיל שאתה יודע שאתה לא מאמין בו, אלא רק נגררת אליו. אז פניני נענש בחומרה, ובצדק רב. בסך הכל, נכון שפניני פרובוקטור על המגרש, אבל הוא באמת ילד טוב ומקצוען במציאות.
מה שעוד מקומם אותי בסיפור הזה זה שהוציאו את שולדבראנד חסיד אומות העולם. הרי הוא ידוע בעצמו בתור שחקן בעייתי ופרובוקטור לא קטן. מה שעשו איתו ביומיים האחרונים מזכיר לי את היחס שמקבלים פליטי ריאליטי בתקשורת וההתרפסות של התקשורת בפני כמה אנשים תתי רמה שהיו יחד באיזה בית למשך כמה זמן. פתאום יונתן שולדבראנד מופיע בכל אתר, בכל תוכנית, בכל פניה, כבר נמאס לי לראות את הפרצוף שלו. המסכן לא ישן בלילה, אוי אוי אוי. בחייאת, כבר בא לי להקיא מזה…
מה שיונתן עושה זה פשוט לרקוד על הדם של פניני. חלאס עם זה. אם הוא היה גבר, הוא היה מסרב להופיע בכל התוכניות האלה, דורש התנצלות אישית מפניני ואומר שהוגשה תלונה והוא מחכה לראות מה העונש. אני לא אומר שהוא צריך להגיד "לא נורא" או "זה חלק מהמשחק". אבל המשך ההופעות שלו בכל תוכנית אפשרית ובכל אתר ספורט אפשרי, סתם יוצרת עוד דם רע. ההיתממות שלו פשוט מגעילה, לפחות אותי אישית, ועוד יותר ההתרפסות של התקשורת בפניו על ה"איפוק" המדהים שהוא גילה. יאללה, זה שהמצלמות לא קלטו מה הוא אמר/עשה, לא אומר שזה לא קיים. מזל שהוא לא התחיל לבכות באמצע המשחק…
מספיק עם ההצגות, מספיק עם החגיגה על חשבון שחקן אחר, די, נגמר, תהיה גבר, תמשיך הלאה.

גילוי נאות: גם האדום שהוא לבש בכל מקום מחליא אותי, אבל זה כבר רק אני כנראה.

גלן 4 בדצמבר 2012

אין לי בעיה שתגידו שזה אני. שזה החולנ"יקיות. שתשאר שם עם האמריקאים הצבועים, שאנחנו כולנו אחלה.
אבל האמת שהדיון שלכם פה, מההנחה שאתם ממש לא המיץ של הזבל של החברה הישראלית, באופיו הוא חולני פחד בלי להתייחס למגיב אחד או אחר ולאיזה צד הוא תופס. אפילו השפה לא גסה, סתם מוריבונדית. הוא חולני בחברות מערביות, הוא חולני בחברות מסורתיות שמרניות שיש להן דפוס אתי-חברתי בסיסי והוא בעצם לא קיים בחברות שהבסיס שלהם הוא נמוך בהרבה מישראל.
כך שהמסקנה לא חדשה, זה רק בישראל. תהיו בריאים. אין שום קתרזיס ושום ערך במה שקרה פה. סתם הוצאת קיטור של אנשים לחוצים כועסים פחד ואף אחד לא ישכנע אותי שזה רק בגלל הספורט. הספורט זה רק תרוץ.

נעם 5 בדצמבר 2012

תסביר למה אתה מתכוון, ברשותך.

בני תבורי 5 בדצמבר 2012

קבל חיבוק בנאדם!

איציק 4 בדצמבר 2012

נראה לי שהתגובות פה מתדרדרות.
זו בושה לקרוא את כל ההתלהמות הזו.
לא זוכר מי אמר זאת, אך זה מאוד נכון: כל מה שנאמר לפני המילה "אבל" לא נחשב ויכול להמחק.
כל התגובות פה מלאות "אבלים." אנחנו לא בסדר, אבל, אבל, אבל…
לכול הצדדים יש את חבילת השרצים שלה, בלי אבלים ובלי אם, ובלי הוא התחיל.
למכבי היתה בושה גדולה בראשון. הפ טיפלו בה וטוב שכך. יש עוד דברים לטפל בהם.
להפועל תל-אביב יש קופת שרצים משלה, שגם הם טיפלו בחלק מהבעיות, ויש להם עוד דרך לסיום טיפול.
גם לבית"ר ירושלים, מכבי חיפה, וכול הקבוצות יש עבודה.
כאשר כולם יפסיקו להסתכל מה רע אצל האחר ומה הם צריכים לעשות, וכול אחד יעשה לביתו, התגובות, וגם חלקי פוסטים, לא יהיו כל-כך מגעילים, ארסיים, לא קשורים, והמצב ישתפר הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. תקראו את הספר "לב כלב" של בולגקוב, במיוחד את ההסבר של פרופ' פריובראז'נסקי איך צריך לסלק את ההרס, הזוהמה, והבלגן. כמה הוא צודק…

אפריים 4 בדצמבר 2012

קרמר, ביטאת נפלא את תחושותייך. כרגיל, יש לומר.
טקסט נפלא שהלוואי והיה יכול ליצור את השינוי שראוי שייצור.

הזכרת לי משהו שכתב אוהד הפועל מוכר לפני 7 שנים-
'את ההודעה שאני כותב כאן עכשיו התלבטתי שעות אם לכתוב ובסוף החלטתי שכן. ההודעה היא אמיתית ביותר, אין בה טיפת שקר, היא לא "חץ" שבעקבותיו יהיה מוסר השכל, אין פה אינטרס אישי ויש אפילו כמה אנשים שיודעים מזה.

"נימני אתה שקרן, זה לא דלקת בריאות אתה חולה סרטן!"

השיר הזה קיבל היום משמעות חדשה בעיניי. לפני חודשיים התחילו אצל אבא שלי כאבים בגב שלאט לאט התפשטו לכיוון הידיים, הרגליים ושאר הגוף. לפני שבוע וחצי הוא התחיל להיות צרוד ובשלב הזה התחלנו לחשוש. לקחנו אותו לבדיקות C.T שבהן התגלה לו גוש בחזה. הרופאים בהתחלה חשבו שמדובר בגוש שומני וטענו שעד יום רביעי הבא (היום) שבו נדע את התוצאות לא נסיק מסקנות. היום בבוקר אבא שלי, אמא שלי ואני הלכנו לביה"ח בשביל לקבל את הבשורה המרה מכל – לאבא שלי יש סרטן ריאות שמתפתח אצלו כבר יותר מכמה חודשים, הבשורה המרה יותר – זה סופני, אני הולך לאבד את האדם היקר לי מכל ואני פשוט לא מעכל את זה.
אני יושב בבית, עם דמעות, חושב על השיר ששרתי רק לפני שבועיים בדרבי ומבין כמה טעיתי, כמה הגורל אכזר, ועד שזה פוגע בך לא תדע מה אחרים מרגישים.
אני רוצה לבקש סליחה מכל מי שפגעתי בו, אדום או צהוב, ירוק או כחול ואני מבקש ממכם אחים אדומים שלי, תתחילו לקחת את הדברים בפרופורציות הנכונות, תבינו שהפועל זה לא הכל בחיים וגם אם זה הדבר הכי חשוב, עדיין לקחת את זה בפרופורציה."

matipool 4 בדצמבר 2012

אין הרבה מה להגיד חוץ מזה שליבי איתך .

אפריים 5 בדצמבר 2012

מתי,
תודה, אבל לשמחתי זה ממש לא אני.
למרות שאני חושב שבמידה מסויימת זה מתאים לכולנו… כמו גם הדברים של קרמר.

matipool 5 בדצמבר 2012

אופס – סליחה .
בגלל שסגרת ציטטה במשפט על נמני , חשבתי שרק המשפט הזה שייך לאותו אוהד ושאר התגובה מדברת עליך .
רק שמחות שיהיו .

סימנטוב 4 בדצמבר 2012

פניני כבר לא העניין הנזילות שדברים מכוערים נאמרים הם שורש הבעיה(וכן כשחקן אומר אותם זה יותר נורא מהשוהדים אומרים את זה). כבר שכחנו את השואה (אז אולי כבר מותר לגויים מותר להכחיש?) אני את אבי איבדתי כשהייתי בן 21 למחלה הזאת אז אני לא כל כך מהר אשכח את דבריו. יש לו משפחה הוא לא מבין כמה זה נורא?

גיל מזימבבואה 4 בדצמבר 2012

גילוי נאות, אני אוהד מכבי שמעולם לא ראה משחק שלה מהיציע.
האמת היא שאני די נבוך מהתגובות של האנשים כאן בזכות הנהלת מכבי. הם עשו בדיוק את מה שנידרש מהם לעשות, אם הם לא היו עושים זאת אז הם מועלים בתפקידם.
זה כמו התשבוחות לעמיר פרץ על כיפת ברזל, הוא עשה בדיוק את מה שנידרש ממנו כשר ביטחון, לא?

באבא ימים 4 בדצמבר 2012

גיל:

ממתי לעשות את מה שאתה צריל לעשות הוא מובן מאליו בספורט הישראלי?

אנונימוס 4 בדצמבר 2012

על רקע כל הפעמים בעבר שהם לא עשו מה שצריך, כנראה מרגישים צורך לשבח אותם. חיזוקים חיוביים, אתה יודע

עידן. 4 בדצמבר 2012

לכולם אבל במיוחד לבקרמן

אני כידוע אוהד מכבי.

ועדיין אני חושב שפניני (שאותו אני מאוד אוהב) הוא אידיוט.

אני גם מסכים עם הטענה שאין דינו של שחקן כמו דין אוהד ביציע ולכן מה שפניני עשה חמור יותר (ולכן הוא גם נענש בחומרה ובצדק).

מנגד, אני חושב שיש הרבה צביעות כאן. מכבי הענישה את פניני בחומרה שעוד לא ראינו כאן, היה יפה אם במקום עוד טור (רביעי) על פניני "המגעיל" אחד הכותבים היה משבח את הנהלת מכבי על מה שעשתה.

צביעות קיימת גם אצל הפועל, שחקניה ואוהדיה שבמשך שנים שומעים ומשתמשים בביטוים לא פחות חמורים, אבל היום מנסים להוציא להורג את פניני.

צביעות אחרונה היא שלך בקרמן- "מי ששימרה לתפארת את מסורת הלוזריות של המועדון היתה קבוצת הכדורסל. במשחק נתון או בסדרה, אפילו כשגליל כבר העיפו את מכבי, הפועל שוב הפסידו. מעולם לא החמיצו הזדמנות להיכשל. ובסוף בא חולדאי וריסס על קברם"

זה ציטוט מפוסט שלך על הפועל בכדורסל. המשפט שלך בסוף כלפי רון חולדאי (שכידוע אוהדי הפועל ריססו וביזו את קבר הוריו), הוא בעיני לא פחות חמור מאשר מה שפניני אמר. למעשה זה חמור יותר, פניני דיבר בלהט משחק וכטראש טוק, אתה כתבת את המשפט הדוחה הזה על הכיסא בבית…

בעולם מתוקן אדם שכותב משפט כזה נענש בחומרה כמו גיא פניני, אז בבקשה בוא לא נהיה צבועים.

איתי 4 בדצמבר 2012

הכי צבועים זה מכבי. הם מינו את פניני לקפטן. הם ידעו בדיוק במי מדובר. רק חשבו שיוכלו לנצל את האופי שלו לצרכיהם בלבד. כל העונש שהוא קיבל זה לא על ההתנהגות שלו. העונש על זה שהוא דביל. שלא השתמש כראוי בפרובוקציות ועוד נתפס בדרבי על עניני שואה.
לא מזיז לשמעון ולמכבי שפניני הוא טיפוס חרא. רב הזמן זה עוזר להם לנצח.

עידן. 4 בדצמבר 2012

בינתיים מכבי הם היחידים שעשו את מה שהם צריכים לעשות- הענישו את פניני באופן חמור ומיידי. בספורט אצלנו מעטים עושים את זה ולקחים אחריות, האמת שגם במדינה (אסון הכרמל לדוג').

זה שגיא הוא שחקן פרובוקטור לא מפריע לי, זה בדיוק השחקן שכולם שונאים שהוא נגדם ואוהבים שהוא אצלם. בהפועל היו במהלך השנים לא מעט כאלו וגם בקבוצות אחרות ובNBA. אני גם זוכר איך כולם חגגו שפניני שיגע יריבים במשחקי נבחרת.

זה שהוא הקפטן ממש לא רלוונטי בעיני. הוא קפטן כי הוא השחקן הישראלי הכי אהוד, הכי ותיק ברצף במכבי וטל נפצע ופרש. אם הוא לא היה קפטן אלא שחקן מן המניין זה היה משנה משהו? לדעתי לא.

אתה יכול לשער מה מזיז לשמעון או לא, בינתיים העובדות מעידות שהוא פעל באופן מיידי והעניש באופן חמור. זה הרבה יותר ממה שהפועל עשו במשך שנים. בבקשה תזכיר לי כמה אוהדים הורחקו בשנים האחרונות ממשחקי הקבוצה אחרי שהשתמשו בביטויים של פניני?

איתי 4 בדצמבר 2012

מצטער, זה בעיני לא לקחת אחראיות. אולי ההפך הוא הנכון.
פיני הוא שחקן של מכבי. לובש את הגופיה של מכבי ומקבל ממנה משכורת. הוא חי באוירה מסויימת ואינו קיים רק כגיא פניני. כשהוא על המגרש הוא קודם כל שחקן של מכבי.
ולכן, קודם כל האחראיות של מכבי. היא זו שצריכה להקנס, היא זו שצריכה להענש. היא זו שצריכה להתנצל וכו'.
אח"כ שתעשה מה שהיא מוצאת לנכון עם פניני. שתקנוס, שתיקח את הקפטן, מה שהם מוצאים לנכון.
אבל לרוץ ולהעניש את פניני ולחשוב שבזה הם יצאו מלאכים וסגרו ענין. זה לא יפה. לא אתי. בריחה מאחראיות.

אפשר להתווכח על חומרת הענין, אני חושב שמגחכים פה את השואה ומשתמשים בה באופן מבזה ביותר. השימוש של פניני או הקהל של הפועל זה רק סמפתום, אצבע בעין, של מדינה פסיכית שמינפה וממנפת את השואה ומנסה להחזיק אותה בכל הכח (כי איזה עוד אתוס יגרום פה לכולם לגנות ביחד ובפה מלא…).
טוב שהוא לא קרה לו משתמט…

איתי 4 בדצמבר 2012

קרא

איציק 4 בדצמבר 2012

גם ג'ובאן בלצ'ר שיחק בקבוצת פוטבול אז הוא היה בסביבה מסוימת שהיא אחראית ולכן צריכה להענש על הרצח הנתעב שלו? כמובן שאין זה שקול ואני מביא זאת לידי אבסורד, אך זאת כדי להדגיש את הנקודה. קודם כל פניני אשם. האם יש למכבי אחריות שילוחית והיא אמורה להענש גם? יתכן, אבל זה במקום שני, בטח לא קודם כל.
לנסות ולרמוז שבכול צרות העולם אשמה מכבי תל-אביב זהו הגזמה. אנחנו כבר יודעים שהיהודים עשמים בכול צרות העולם, עכשיו לצמצם זאת ליהודי מכבי תל-אביב. מספיק עם השטויות. אם משהו יראה מעבר לספק סביר שמכבי חיממה את האוירה (שמעון לקח את המיקרופון וביקש מהקהל להתחיל לקלל) בצורה כלשהי שיכולה להתפרש באופן שפניני פירש; אם למישהו יש הקלטה של שיחה סודית בין בלאט או שארפ עם נציגו של פניני בנושא. דיי, מספיק עם ההתתממות מכול הצדדים. ידוע מה קרה, מי אשם. קיבל, ויקבל עוד. אולי גם מכבי תקבל משהו, צריך להסיק מזה מסכנות בישביל כל הקבוצות ולא רק בכדורסל ולמנף את זה לעתיד טוב יותר. את כאן חופרים בורות כדי לקבור אחד את השני. האם באמת זו המטרה הנעלה???

איתי 4 בדצמבר 2012

אם שחקן לא סוגר לריבאונד כמה התקפות המאמן אמור להוריד אותו לספסל. אותו דבר אם שחקן מתחיל לאבד את העשתונות או מגזים באגרסיביות שפוגעת בקבוצה. זה היה תוך כדי משחק.

הענין כמובן יוצא מכל פרופורציות. אין ויכוח שצריך להגדיר את הגבולות ולהסיק מסקנות. לגבי כולם.
ספורטאים מקצוענים, אגודות, שופטים ועסקנים צריכים לכבד קצת יותר את המקצוע שלהם.
אני חושב שאפשר היה לתת למזרחי פרס ישראל אבל לא על המהלך האחרון של מכבי. הם שמים את עצמם מעל הסיפור, מעל האיגוד וכו'. (וזה די דומה לדפוס ההתנהגות שלהם). מכבי הם חלק מהסיפור.
לזכותו של בלאט הוא רואה את זה ככישלון שלו. מה שנכון וראוי להערכה.

wazza 4 בדצמבר 2012

http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=252&docID=133167&lang=HE
איך רק אצלנו לא מסוגלים להתמודד עם הנושאים האלה, ואני רק חושב לעצמי מה חושבים אוהדים בחו"ל כשהם רואים מה קורה פה, פשוט בושה

אנונימוס 4 בדצמבר 2012

הם בעיקר צוחקים. כתבתי את זה כבר פה באשכול אחר, מה שהולך בחו"ל שם את הויכוחים אצלנו בכיס הקטן.
דוגמה עדכנית
http://fussballogie.blogspot.de/2012/12/blog-post.html

wazza 4 בדצמבר 2012

יכול להיות שאתה צודק ועדיין דווקא בישראל ראוי שיתייחסו לנושא הזה יותר ברצינות

ניר 4 בדצמבר 2012

שאלה לדיון:

האם שחקן שנותן מרפק מכוון לעבר פניו של שחקן אחר, יורק עליו או אפילו מכה אותו (לדוגמא מקרה בנואה-דניאל) חמור פחות ממה שגיא פניני עשה?

איציק 4 בדצמבר 2012

כן, פחות כמו שזריקת שקל לדעתי פחות חמורה מיריקה. באמירות של פניני וביריקות יש אמירה מבזה בהרבה ממה שאתה מתאר.

אנונימוס 4 בדצמבר 2012

אני בעיקר מחכה שמישהו כבר יקום ויגיד שצריך להפסיק להתעסק עם פניני, ולהתחיל לקיים דיון אמיתי ומסודר בנושא גבולות האלימות המילולית שאנחנו מוכנים לסבול במגרשים מבחינת החוק והאכיפה בשטח.

תולעת 4 בדצמבר 2012

צודק לחלוטין, אלא שזה דיון מורכב מידי לנוגעים בדבר מטעם איגוד הכדורסל והתאחדות הכדורגל, שנראה שהשכלתם המשפטית ויכולתם המוסרים נרכשו מקריאת טורים בספורט5 וONE.
נדמה שזה גם לא כל כך מעניין את הציבור.

אנונימוס 4 בדצמבר 2012

נראה לי שדווקא אם יש משהו שהשבועיים האחרונים מלמדים אותנו זה שזה מאד מעניין את הציבור.
זה פשוט לא מעניין את נבחריו ונציגיו, שרק רוצים להמשיך לקבל כסף על לא לעשות כלום, ולחלק קנסות והצהרות פופוליסטיות מדי פעם כדי שיפסיקו לעשות להם רעש ולהפריע למנוחת הצהריים

ירוק 4 בדצמבר 2012

תולעת/אנונימוס – אתם צודקים במאה אחוז.

אגב, אתם לא צריכים להגיד את זה רק עכשיו כשמדובר בקבוצה שלכם, אלא גם כשיש תופעות כאלו אצל האוהדים של הפועל או בכל מקום אחר. הדבר החשוב זה לא להתלהם על חבורת מטומטמים באדום/פניני/גזענים בבית"ר או חיפה/השלם את החסר – מה שצריך זה דיון רציני ופתרון של חוק ואכיפה. כי עם כל הצער, יש את התופעות האלו (ברמות אלו או אחרות) בכל הקבוצות, בכל הקהלים, ואצל חלק מהשחקנים והמנהלים.

תולעת 5 בדצמבר 2012

כנראה שזה מעניין את הציבור ברמת הצדקנות וההתנצחות, לא ברמת הדיון העקרוני.
חמישה פוסטים הועלו כאן באתר (ועוד המון באתרים אחרים) לגבי פרשת פניני, אף אחד מהם לא התעלה לרמת המאקרו של מה מותר ומה אסור לצעוק במגרש ואיזו ענישה היינו רוצים לראות אם בכלל.

אנונימוס 5 בדצמבר 2012

ירוק, אני דווקא אוהד הפועל תל אביב.

ירוק 5 בדצמבר 2012

תולעת – מסכים. פניני זה לא הבעיה, לצערי. וגם לא כמה מטומטמים שרשמו את השלט באשדוד.

מישהו צריך לקחת את זה בידיים ולקיים דיון רציני, שילווה בחקיקה ואכיפה. אבל בואי נודה על האמת – הסיכוי שזה יקרה קלוש ביותר…

אנונימוס – אף אחד לא מושלם :)

ארנון 4 בדצמבר 2012

הכל כבר נאמר, כולם כאן אלימים וחסרי סובלנות. אז רק התייחסות קצרה לטענות של יוני:
1. הנה הפוסט המופתי של דורפן נגד האלימות של הפועל – http://debuzzer.sport5.co.il/dorfan/13462

2. מאד רוצים לשבח את השיפור של אוהדי בית"ר, אבל הנה משהו מאד עדכני – יציע שלם מתגזען בכיף – http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4311879,00.html (עכשיו אני רואה שהסירו את הסרטון, אבל תאמין לי, זה ממש לא עונה על ההגדרה של קומץ).

שנאמר, לכווווווווווולם יש עוד הרבה עבודה לבצע. ולכן מגיע שאפו ענק לשמעון מזרחי על המהלך הנוכחי. זה מסמן באופן ברור – אפס סובלנות לגזענות וקריאות נאצה. נקוה שהאדומים מתל אביב והצהובים מירושלים ילכו בעקבותיו.

יוני 4 בדצמבר 2012

סבבה ספרת אחד על האלימות של אוהדי הפועל?
בוא תעבור על הארכיון תספור כמה יש על אלימות של אוהדי בית"ר מכבי תל אביב מכבי חיפה אוקיי?
בוא תספור כמה פוסטים מוטים לטובת הפועל יש בתקשורת בכלל?
אתה מדבר שטויות לא מדובר פה על התעלמות מוחלטת מהעובדה שאוהדי הפועל אלימים לא פחות מאוהדי בית"ר או מכבי תל אביב
מדובר פה על ניפוח של אלימות של אוהדי שאר הקבוצות לעומת גימוד האלימות של אוהדי הפועל..
למשל קראתי כמה פוסטים מגוחכים באתרים שונים שאומרים שצריך לרחם על אוהדי הפועל ששרים לרגב פאנן שירי הלל לאביו כי זה נובע מתסכול של האוהדים וחוסר יכולת ביטוי..בוא תראה לי כתב אחד שמתחשב בתסכול של אוהדי בית"ר ויכתוב על זה משהו?
יפה אין לך אפשרות כזאת אה?
וסתם ככה לגבי אוהדי בית"ר אתה יכול להשוות בין לפני עונה אחת שכל טדי היה שר שירים גזעניים להיום שזה יחסית קומץ וזה קורה במעט מאוד משחקים?
האפשרות שלא נשמע בכלל שירים גזעניים ביציעים מכל קבוצה היא כמעט אבסורדית במדינת ישראל אבל סיקור שווה הוגן ואובייקטיבי זה הדבר העיקרי שאנחנו רוצים מהעיתונות שלנו
יום טוב.

עוד אופיר אחד 4 בדצמבר 2012

קרמר, תודה על הטור המצוין.

יכול להיות מתסכל לקרוא את התגובות של חלק מאוהדי מכבי כאן, אבל הן חשובות כדי לראות את הלגיטימציה הבסיסית שהם נותנים להתנהגות של המקללים, ולא משנה אם מדובר בגיא פניני או בחלק מאוהדי הפועל.

"למה לא כתבת לפני שנה", "הם התחילו", "הם מקללים יותר חזק", למי אכפת? מחריד לראות בן אדם שמאחל לאדם אחר שאבא שלו יקבל סרטן בראש, ומחריד לראות בן אדם שצוחק על אחר שאבא שלו התאבד. אני לא מרגיש צורך לבדוק אם גיניתי את כל אחד מהם בדיוק באותה מידה, ולא חושב שמי שכותב על אחד מהם חייב לכתוב גם על השני כדי שהדברים שלו יהיו נכונים.

אלון 4 בדצמבר 2012

הצביעות של מכבי לא תיאמן.
מה עם נאום המוקה של פיני, אך על זה הם לא עשו כלום?!
מאמן שבמשך מספר דקות משמיע הגיגים גזעניים בעליל וכאילו כלום לא קרה.

פראליה 4 בדצמבר 2012

טור כל-כך חזק ומרגש, הבנאדם שם את הלב באופן הכי אמיתי שאפשר.

(ורב המגיבים מתעסקים עם מי פאק יותר גדול של מערכת האפס חינוך ותרבות הזו – אוהדי הפועל או פניני. פניני זה פאק מובהק של המערכת, הרי את הפחדנות הכאילו ערסית שלו כולם ראו לפני שנים ואף-אחד לא העמיד אותו במקום, להיפך, הוא קיבל צ'ופר על זה, קפטן מכבי כדורסל.. אז שיחליט בגילו להיות בנאדם?)

דן 4 בדצמבר 2012

כולנו יודעים שזה ממש כיף לקלל אבל למה לא להסתפק בכוסאומו- בן של זונה- אפס-חרא כמו בני אדם תרבותיים?

כל הקללות שואה-מוות לערבים-סרטן- אבא מת- אמא זרקה את הילד מהחלון-כושי/קוף/בננה הן דוחות ומחליאות ברמה שפשוט אי אפשר לתאר ואי אפשר להביע את הגועל נפש בכתב. אני הייתי מכניס לכלא כל מי שמקלל ככה.
אפשר לקלל בכיף ולהוציא אגרסיות גם בלי שימוש בביטויים האלה.

רומן 4 בדצמבר 2012

פניני זבל, הטור הוא בדיחה עצובה והעונש של פניני בזיון.
ההתנהגות של פניני לאורך השנים היא של זבל שבזבלים, כמוהו כל שאר המקללים למיניהם בספורט, כמו היהודים שמקללים ערבים בליגה שלי בכדורגל(ג) קללות כמו "בן זונה" כדי שההם יחטפו גננה ויצאו באדום, כמו הערבים שמקללים יהודים קללות גזעניות.
כל המקרים האלה חייבים להיות מגונים ללא הבחנה וללא "קו אדום".
אבל מה שבאמת מעצבן אותי זה שכשקבוצה/אוהדים/תקשורת מעבירים את התופעה הזאת בחיוך, או אפילו מעודדים את המקללים , קוראים להם בחיוך "פרובוקטרים", "מוציאים את היריב מריכוז" וכו וכו, ואז כשהשחקן "עובר את הגבול", אז הם לפתע הופכים את עורם ומתנערים מהשחקן, אז זו צביעות וזה דוחה אותי.
אין מקום לקללות בספורט יותר מאשר בכל מקום אחר, מי שמקלל על המגרש דינו כמו מי שקילל מחוץ למגרש, צריך לגנות את זה מהשורש, גם "אפס" ו"אין לך מושג" זה קללה.
תכבדו את המשחק ואת היריבים שלכם!!!

יוני 4 בדצמבר 2012

אה ארנון עכשיו קראתי את הטור של דורפן?
אה באמת אתה יכול להשוות בין הטור הזה שאני מאמין שבא אחרי הדרבי התל אביבי שבו אוהדי הפועל הורידו מסיכה לרגע?
לבין מה שהיה פה רק מהרגע שנודע בוודאות מה פניני אמר?
אתה יכול להשוות את זה לביקורות על אוהדי בית"ר על זריקת המלפפון לעבר מספר שחקני הפועל לפני החימום שנראה יותר כמו השלכה תמימה מאשר זריקה בכוונה לפגוע או להזיק?
אין לי בעיה אבל בוא נהיה אמיתיים התקשורת וגם הכותבים באתר זה גם כאשר הם יבקרו את אוהדי הפועל או את הקבוצה עצמה הכל במין עדינות כזאת סטירה מלטפת נו נו נו שכזה.
כבר פעם מאה שאני אומר בתגובות שלי אני רק רוצה תגובות אובייקטיביות.אבל זה בלתי אפשרי לאנשים שמשתייכים לאותה קומונה שאותה הם צריכים לבקר.
ערב מצויין.

ארנון 4 בדצמבר 2012

יוני –
רוב מוחלט של האנשים הכותבים באכסניה זו משתייכים לקומונה שחרתה על דגלה, בין השאר, מאבק בלתי מתפשר באלימות ובגזענות. אתה יכול לתמוך בכך או להתנגד לכך, ואתה יכול גם להרגיש שכולם כאן לא אובייקטיבים ותמיד דופקים את הצד שלך. בחירה שלך.
ושיהיה ערב נעים.

תומר 4 בדצמבר 2012

אני מסיט קצת את הדיון מפניני ואוהדי הפועל.
האם אני היחיד שכבר התרגל לשמוע ביטויים כמו "סרטן" "נאצי" "שואה" וכו' בארץ? זה ממש שכבר כמה שנים הם חלק בלתי נפרד מהסלנג של השפה שלנו. ראיתי את זה בצבא, אצל חברים וגם באוניברסיטה. אז מן הסתם שזה גם מגיע למגרשי הספורט בארץ. אני לא חושב שזה כבר משהו שניתן להשתלט עליו, זה נוראי אבל זאת המציאות. מה שאולי היה טאבו לפני 102030 שנה הוא כבר לא.

שלו 4 בדצמבר 2012

הייתה להפועל ההזדמנות להיות אלה שעושים את הדבר הנכון,
כן זה היה הרבה יותר ראוי שמתן נאור יוביל את המאבק נגד הביריונות.
בסוף בקרב המאסף זה שוב ש.מזרחי,
וזה הכי קל על הגב של פניני.
הוא לא יקר לאף אחד הוא לא שחקן מי יודע מה,
הוא הטיפש שעל הגב שלו ילמדו לקח.
ומכבי היא זאת ששוב עומדת בחזית.

היא כאילו זאת שמענישה,
שחקן שלה ומשמשת דוגמה.
חבל.

משה 4 בדצמבר 2012

נקודה למחשבה.

איזה חמוד, תמים ונאיבי נשמע פתאום ״אמסלם ההומו״?

בלי לשים לב , מה שהיה כמעט טאבו בעבר היום הוא לגיטימי, איבדנו את כל הגבולות ובמקרה הזה אל תאשימו את השחקן, תאשימו את המשחק .

תומר חרוב 4 בדצמבר 2012

קרמר,
הטקסט עצוב ונוגע. אבל יותר מזה, לדעתי הוא חשוב כי הוא משרת את המטרה, הוא לא משסה במכבי או הפועל או אפילו גיא פניני, הוא מטיח בתופעה הקלוקלת הזו את המשמעות שיש למילים ואת האחריות שיש לשימוש בהן.

אורי הברווז 4 בדצמבר 2012

די כבר! קרמר משתתף בצערך אבל אתה רק מלבה את העניין!

נמאסתם כבר!

משתעמם 4 בדצמבר 2012

כמה אפשר לטחון כנראה שמזה משעמם לכם. העונש שהוטל על פניני הוא מספיק בהחלט, הבנאדם עשה טעות ונענש עליה, אי אפשר להשוות בינו לאוהדים שמקללים נכון, אבל מספיק לטחון ולחפור. אמא שלו שלא יתנו לו יותר לעלות למגרשים הבן שלי מה זה נפגע ונעלב דחילק שישתה מים וירגע. גם אתם נראה לי קצת הגזמתם עם החפירות רדו מהנושא או שכנראה אתם באמת אוהדי הפועל מושבעים שמנסים עוד להוסיף אש למדורה ולקלקל למכבי הרי אתם יודעים מראש שבסופו של דבר הפועל יצאו נקיים אחרי טיוח שלכם.

GA'02 4 בדצמבר 2012

גיא פניני שחקן מלוכלך וזה לא חדש,שונא את השחקן הזה (שונא כל מה שקשור לצהבת ולאימפריה השוקעת שהיא מייצגת) ואף אחד לא יכול לחשוד בי באהבה יתרה אליו אבל יש פה אבל גדול—WTF??? בא שחקן ובלהט המשחק פולט קצת הרבה מילים מפגרות שברור לכל בר דעת שהוא לא באמת מתכוון להם,על זה לקנוס אותו ב 100K שקלים??? חזק ביותר.

ומה שהכי מפריע בסיפור הזה שאף אחד לא מדבר על האוהדים הקומוניסטים שלהם,האור לגויים והתכלת שבעולם,הם אגב כן מתכוונים למה שהם פולטים.אבל התקשורת אדומה אז כולם כבר רגילים.

חלאס כבר להיות יפי נפש.ולאדון מר כותב הטור-תתבייש לך.מה קשור פניני לאבא שלך???

בר שושני 5 בדצמבר 2012

התנתקות חד-צדדית מהאנשים שגולשים בספורט-5, זה לדעתי הפתרון לכמויות הגועלנפש שיש בהודעות בת'רד הזה. מאיפה האנשים האלה מגיעים? מי מגדל אותם? ולמה?

צהוב! 5 בדצמבר 2012

לצערי, המקרה האישי שלך, עם כל הצער והכאב שבו כלל אינו רלוונטי.
אני, כאוהד, יודע שלקלל ו"לאחל" אי אלו מחלות לא בא מתוך שנאה אלא מלהט המשחק, התפרקות יצרים..

אין מה לעשות, אנחנו חיים במדינה לחוצה ומלחיצה..
מדינה אוכלת יושביה, מדינת חלם, מדינה שלא מרפאת פצעיה, אלא שמה עליהם פלסטר.
אנחנו ניזונים מתקשורת לקויה, תקשורת שלוקחת צד אחד בסיפור (לאו דווקא במקרה זה), תקשורת שצריך להוקיע ממנה כתבים בדמותך.

נכון, "נאצי ושואה" אלו הדברים האסורים (שלא כחוק) לומר אותם ליהודי.
הפגיעה היא הרבה מעבר לפגיעה אישית – השואה הייתה ותיזכר לעד כדבר שעמנו (וגם בני משפחתי) חווה ולנצח לא תישכח!
שאר ה"פנינים" האומללים של פניני אינם מתאימים לאף שחקן שמייצג קבוצה (צהובה, אדומה, כחולה, ירוקה וכדו'..).
על אחת כמה וכמה, כשמדובר בקפטן קבוצה ושחקן נבחרת.

פניני קיבל את עונשו, עונש הולם.
אין לי ספק שהשחקן יעבור גם סידרת חינוך ושעות פעילות במחלקה אונקולוגית או במתן סיוע לניצולי שואה.
כל האדם טועה בחייו, הגדולה היא לדעת לסלוח.
למחול זו מעלה אלוהית.

בני תבורי 5 בדצמבר 2012

צהוב,
מחק רק את השורה הראשונה בתגובה שלך ואתה מלך.

צהוב! 6 בדצמבר 2012

בני היקר,

אני הולך עם האמת שלי, ועם כל הכבוד והצער, למקרה של אביו של דורון קרמר, מקרה אישי וכואב שאף אחד לא היה רוצה לעבור ולחוות, אין קשר לכתבה ודורון עצמו לא היה צריך לנקוט צעד אישי!
גם אם מדובר בטור דעה, הרי שמדובר כאן במקרה ספציפי של שחקן כנגד שחקן אחר ולא כנגד דורון או אביו ז"ל.
הקללות האיומות שהמטיר פניני באוזנו של שולדנברנד יכלו להיות על המחלה הארורה במקומות אחרים (ולא חסר..).
ואז מה? כל אדם שאחד מיקיריו חווה את המחלה הארורה ונפטר (שלא עלינו)היה כותב טור דעה פוגעני ואישי כנגד פניני?
משאיר לך את הזכות לרשום את התשובה.

ירון 5 בדצמבר 2012

שני דברים קטנים:

גילוי נאות – גם אבא שלי נפטר מסרטן (לא בראש אמנם, זה היה פרוסטטה וזה לקח 4 חדשים). לא ראיתי קשר בין גיא פניני לאבא שלי. אולי הבעייה בי. אולי התרגלתי. גם משפחתו של סבא שלי נפטרה בשואה. שוב – לא קישרתי בין פניני לסבא שלי. הסיבה היא שהשיח הציבורי, עגת הרחוב – היא כ"כ כזאתי שכבר אין ממש גבולות. כל בוס מעצבן הוא נאצי, איחולי מוות הם עניין שבשגרה. התקשורת צודקת בביקורת לפניני, אבל הוא רק סממן של תופעה חמורה בהרבה של קהות חושים.
אני לא מזלזל בהרגשה שלך דורון, ויש לי כבוד רב לכאבך, מה גם שאני שותף לו. אבל בדיחות על פיגועים רצות בפריים טיים TV כבר שנים. וכנ"ל סרטן ושואה. תמיד זה פוגע במישהו. אם כבר לעורר שיח ציבורי – אז להתחיל משם.

דבר שני – המצלמות קלטו את גיא פניני ופתאום נהייה סיפור. המצלמות קלטו גם את ג'ון טרי ונהייה סיפור. כמה דברים קורים שאנחנו לא רואים? מי יודע מה נאמר בין שחקנים תוך כדי משחק? מה מטראצי אמר לזידאן על אחותו? או במילים אחרות – כמה המילים שגיא פניני אמר הם באמת יוצאי דופן? אני מאד מקווה שכן אבל באותה מידה שאני מקווה שפרשיות שוחד בכדורגל של שופטים ושוערים ועולם תחתון הם נדירים. אבל האמת היא שאין לי מושג. ועוד לא שמעתי התבטאות של מישהו שיש לו בכל הפרשה הזו.

חנן 5 בדצמבר 2012

פניני הגיע לתחתית של התחתית, צר לי להשתמש אולי בביטויים כאלו אבל גיא פניני הוא פשוט פח אשפה ברמות הנמוכות ביותר שיש!!!
לי אישית ומעולם לא חשבתי שאגיד זאת מכיוון שאני יודע מה זה למעוד ולטעות, כולנו בני אדם ועושים שגיאות ודברים שאנו מתחרטים עליהם אין פשוט מחילה על מה שעשה, אין!!!
שום התנצלות, עונש, תרומה לא משנה למי ובאיזו דרך לא תגרום לי אישית לסלוח, שוב לצערי, אבל אני אמיתי עם עצמי וכך מרגיש.
נאצי? סרטן בראש? והיו עוד "מטעמים" שיצאו מפיו, גיא הביא את זה על עצמו, מי שמסוגל פעם אחר פעם לומר במשחק בראש צלול את מה שאמר ללא שום סיבה מיוחדת אפילו לא הקטנה ביותר ולדבר ככה, אין יותר מקום על מגרשי הכדורסל!!!
ולגיא פניני פשוט אין יותר מקום שם, נקודה.

אשמח לשמוע את תגובתך לגבי מה שכתבתי.

מישהו 5 בדצמבר 2012

קרמר יא חתיכת דמגוג, פניני צריך לקבל את מלוא חומרת הדין על מה שעשה אבל מה לעזאזל קשור עכשיו אבא שלך ?!?! איזה דמגוגיה שפלה…

סימנטוב 5 בדצמבר 2012

כמה אירוני קפטן מכבי ת"א שהצהוב שלה הוא לזכר התלאי הצהוב

סתם אחד 6 בדצמבר 2012

ואיזה עליהום תקשורתי היה בעקבות המקרה הזה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2903923,00.html

כמה אנשים בכלל זוכרים שזה היה?

אחד מהדור הישן יותר 7 בדצמבר 2012

עצוב.
כשהגעתי לאתר לפני אי-אלו חודשים (תמיד כקורא אך לא מגיב), נהניתי מרמת הכתיבה ואף מרמת התגובות.
אודה שהכתיבה ברובה נשארה על רמה אך לעומת זאת רמת התגובות, לא כולן אבל בהחלט נתח גדול מהן, הלכה והתדרדרה פלאים.
על זה נאמר כנראה "פני הדור כפני הכלב"
ועל כך עצוב אני.
אחד מהדור הישן יותר.

Comments closed