להיות שם כשזה קורה

את הנצחון של ישראל בפארק דה פראנס לא ראיתי. במקום לשמוע את אבי מרגיע את מאיר מצאתי את עצמי בפאב בקרית אתא, נדמה לי ששמו היה 'ספונטני'. אני בן 25, היא מבוגרת ממני בעשר שנים, והיא היתה החברה הכי שווה שהיתה לי עד אז, אולי אפילו עד היום. ולא יכולתי להאמין למזל הטוב שנפל עליי, והיא גרה רחוק מהמרכז, ואני עמדתי לעבור לארה"ב ולא רציתי לוותר על שום רגע איתה. אפילו את הצעקות מהמרפסות אחרי השער של עטר לא שמעתי, לכו תמצאו מרפסת בירכתי אזור התעשיה. וגם אחרי שחזרנו אליה הביתה לא טרחתי להתעדכן כי למי היה אכפת, אבל למחרת לא יכולתי שלא להכות על חטא. אף פעם לא סיפרתי לה על זה, בשביל מה.

את הנצחון של הפועל ת"א על צ'לסי בבלומפילד לא ראיתי. כמו אהבל ישבתי בסלון של חבר, אחד מהמוזרים האלה שכדורגל מעניין לו את הישבן, ושיחקנו באיזה משחק מחשב אידיוטי, ואחר כך יצאנו לשתות בירה באיזה פאב בשכונה, ורק אז גיליתי את מה שהפועל עשתה בבלומפילד. וקיללתי את החבר שהביא אותי למצב הזה, אבל יכולתי להאשים רק את עצמי, כי הייתי שם למרות שמעולם לא אהבתי משחקי מחשב, ופרו אבולושן ופיפ"א אלפייםומהשזהלאיהיה מעניין לי את הישבן.

את הנצחון של מכבי ת"א בבאזל לא התכוננתי להפסיד. והיו לי סיבות טובות לכךהרבה יותר טובות מחברה בוגרת או חנון מחשבים.  

*

הבת שלי לא אוהבת כדורגל, וגם שני משחקים של הרטה לא הצליחו לשכנע אותה. היא אומרת שכדורגל זה משעמם, שמה שקורה שם לא מעניין אותה, שלא כיף לה לשבת כל כך הרבה זמן. אז תעמדי, ניסיתי לשכנע אותה ללכת להרטהפרייבורג. לא, היא פסקה, אני לא רוצה, אנד און דיסקשן.

אבל מחר הגן סגור, ואני איתה כל היום, והיא יכולה לקום מאוחר, וזה אומר שהיא יכולה ללכת לישון מאוחר, והיא בטח לא תתנגד לשעה וחצי של פופאי. רק אתמול היא גילתה אותו, וכל היום היא מסתובבת בבית, בולעת תרד וירטואלי ומעיפה אותי מכל המדרגות. אז שתבלה, ושלא תספר לאמא שלה שעד היום מאמינה שהטלויזיה היא אם כל חטאת, שעשרים דקות ביום זה יותר מדי. מצחיק, לפעמים כל כך קל לשכוח, אנחנו כבר לא ביחד.

ואם היא תהיה עם פופאי היא בטח תתן לי להיות עם מכבי ת"א. אז תפסתי איזה שידור שוויצרי בצרפתית באיכות סבירה והתיישבתי מול המסך, ממש לידה. מצד שמאל פופאי, מצד ימין מכבי. השמאל ניצח.

basel

*

לא שהאמנתי לרגע שמכבי ת"א תעבור את באזל. להיות אוהד זה דבר אחד, להיות מציאותי זה כבר עניין אחר. כי בשביל מה לשגות באשליות, בשביל מה לספר לעצמי סיפורים, בשביל מה להקשיב לכל אלה שמאמינים שזה אפשרי. הפועל ת"א של אופ"א היתה הבלחה חדפעמית, נבחרת ישראל סיימה במקום האחרון בבית. הדיחה את צרפת? שמחת זקנתי.

ורק עבור הסיכוי הקטן שבקטנים רציתי בזה, לא לוותר על רגע שכזה, פעם ראשונה בשמינית הגמר, ולא להתחרט על שבחרתי לא להיות שם כשזה קורה. כי אף אחד לא האמין שישראל מסוגלת לדמיין ניצחון על צרפת, כי מיטיבי הקשב הבחינו שמאיר איינשטיין נחנק כבר ב-2:2 של ברקוביץ'. כי 0:2 על צ'לסי? נו באמת.

אבל בבלומפילד זה נגמר באפס אפס, וצריך רק שער אחד כדי להכניס את הבאזלים ללחץ, והם יותר טובים ממכבי, אבל שער אחד, זה הכל.

*

בחמש הדקות האחרונות של המשחק היא עזבה את פופאי והצטרפה אליי. מי משחק, שאלה. מכבי ת"א ובאזל. אני אגיד לך איזו קבוצה אני רוצה שתנצח, אמרה, הקבוצה בכחול ואדום. למה, שאלתי, כי הבגדים שלהם יפים יותר. יותר מהצהובכחול? כן, הצהוב חזק מדי בעיניים. הכחולאדום מנצחים, סיפרתי לה. יופי, היא חייכה, מגיע להם, הם יותר יפים.

צודקת, מה לעשות.

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

אוברייטד?
מכביבול - פודקאסט 003 - באזל וגלאטסראיי

51 Comments

fish & chips 28 בפברואר 2014

" מגיע להם , הם יותר יפים "

5 מילים שמסכמות הכל

עוד לפני שהמשחק התחיל וראיתי את ההרכב , הבאתי שקית הקאה

אבל העיקר שמכבי תל אביב " שואפת להגיע לרמות האלה כל שנה "

אסור לשכוח שאף קבוצה ישראלית לא עשתה את ההישג הענק שמכבי תל אביב עשו השנה באירופה , במיוחד עם כדורגל כל כך התקפי ומענג לעיניים

ואל תעזו לבוא עם עובדות ! אתם אבורי'ג'ינים ואני האוסטרלי … אההה סליחה פורטוגלי …

הצדק הפואטי יהיה אם באר שבע תזכה באליפות
אם כבר בחילה , אז להקיא את כל הנשמה

מה שבטוח , אם מכב חיפה שנה הבאה לא לוקחת אליפות , היא יוצאת פראיירית של החיים

שלומי 28 בפברואר 2014

באזל מקום 25 בדירוג, מכבי בערך במקום ה-200?

אין עוד צורך להוסיף מילה, תירוץ או טענה, הם פשוט בליגה אחרת.

ג'וני 28 בפברואר 2014

הבת שלך צודקת
תקשיב לה
כדורגל באמת משעמם
רוב הזמן הדקות מתות ולא קורה כלום.
ללא התקשורת היחצ'נית הכדורגל היה נעלם וזו הסיבה למה הענף הזה לא מעניין אף אחד באולימפיאדה ארוע הספורט הגדול והפופולרי בעולם.

אם מכבי ת"א מובסת בקלות על ידי קבוצה בינונית כמו באזל שהיא לא מאריות כדורגל אז אין לה מה לחפש אפילו במפעל נחות וזניח כמו הליגה האירופית.
מכבי ת"א מועדון קטן וזה לא משנה כמה גולדהאר ישקיע בקבוצה כי צריך לזכור שכדורגל בארץ לא פופולרי כי אין פה תרבות של כדורגל ולכן הבסיס רקוב וחובבני.
דבר שני איך מכבי ת"א רוצה להצליח באירופה אם רוב הסגל שלה מתבסס על שחקנים ישראלים בינוניים חסרי בסיס בכדורגל.
בקבוצות שהיו טובות באירופה לאורך השנים, כמכבי חיפה והפועל תל אביב גם אם באופן יחסי, תמיד היו זרים מצויינים ששדרגו מאוד את הקבוצה, איזה זרים יש בדיוק במכבי תל אביב שעושים את זה? חוץ מפריצה שבתור חלוץ לא יכול לבד, חואן פבלו הוא די פח ושאר הזרים בהחלט לא משהו, בייחוד לא מיטרוביץ'
אני בטוח שאם לא היה את החוק הטיפשי בליגה הישראלית של הגבלה ל5 זרים ,קרויף היה עושה מהפכה בקבוצה ומשאיר אולי רק 4-5 ישראלים לא רעים ואת כל השאר מעיף ובצדק.
בכל מקרה זה לא כזה אסון כי במילא אין ציפיות מהכדורגל להצליח אז לא קרה כלום.

משה ו 28 בפברואר 2014

הוי, כמה שאתה פתטי… (שלא לומר מנותק מהמציאות)

ליאור 28 בפברואר 2014

עוד אוהד חיפה מתוסכל…

Sami 1 במרץ 2014

Am I the only one who understood the sarcasm in ur talkback???

גורדיטו 1 במרץ 2014

אתה כנראה חדש פה, או שעדיין לא יצא לך להיתקל בג'וני.
הוא מתכוון לכל מילה, ולדעתי לא יודע את פירוש המילה סרקאזם.

Sami 1 במרץ 2014

Maybe :)

"…וזו הסיבה למה הענף הזה לא מעניין אף אחד באולימפיאדה ארוע הספורט הגדול והפופולרי בעולם…"

I read this BS sentence a lot in Ynet and Walla.. and I thought it was a parody about it!!

מכביסט ותיק 28 בפברואר 2014

כולם כאן חיים בפאנטזיה (גם אני). מתוך 100 משחקים כמה פעמים מכבי תנצח את צלסי בהרכב מלא, בבית ליגת אלופות במשחקים מכריעים? אם נניח לבאזל היו קוראים דורטמונד מישהו היה חושב שלמכבי היה סיכוי לעבור? גם אין מה לבכות על ההחמצה של ראדי. אני בכלל חושב שהמשחק בישראל לא היה החמצה אלא עוד נקודות לדירוג באירופה שסוזה סידר למכבי. השחקן הישראלי הממוצע לא ברמה של באזל ובטח לא ב-2 משחקים. ולמרות הכל הגולים שחטפה מכבי היו גולים של הגנה ברמה של ליגה ב'. לקבל 3 שערים בנגיחה זה מגוחך.

גורדיטו 1 במרץ 2014

לקבל שער בשלוש נגיחות זה אפילו יותר מגוחך

משיח 28 בפברואר 2014

נכון באזל על הנייר יותר טובה, אבל מכבי לא הצליחו להעלות את רמת המשחק שלהם בשני המפגשים כמו שצריך לקרות בשביל שיהיה סיכוי לעבור קבוצה יותר טובה ופה תחושת ההחמצה.

JOSH 28 בפברואר 2014

יותר משהרמה צריכה לעלות נגד יריבה כל כך הרבה יותר טובה, צריך הרבה מזל.
למכבי אין מזל. לא אם מסתכלים על הפציעה של יצחקי, לא אם מתייחסים למשחק הקודם, לא אם מתייחסים למשחק אתמול (ראדי בערך שלוש דקות לפני שיצא).

בגדול, מכבי הציגה את הכדורגל הכי טוב שהציגה קבוצה ישראלית באירופה אי פעם פחות או יותר (אולי חוץ מחיפה של יעקובו). במשחקים שהיא ניצחה היא שלטה והייתה עדיפה (בניגוד להפועל שעשו הישג שעל פניו הוא גדול יותר וסיימו ראשונים בבית שלהם, אבל מבט על סטטיסטיקה מציג שהם איימו על השער הרבה פחות מהיריבות, החזיקו בכדור הרבה פחות ואניימה היה מצוין בכל משחק בערך), וזה לא משהו שרואים מקבוצות ישראליות בד"כ.

הפסד לקבוצה טובה מאוד, קורה. אחלה של קמפיין.

עודד 28 בפברואר 2014

הבל הבלים. מכבי חיפה של 2002-2003 הציגה כדורגל הרבה יותר טוב ממה שמכבי תל אביב הציגה השנה. כך גם הפועל תל אביב של 2001-2002 והפועל תל אביב ששיחקה לפני כמה שנים בגביע אופ"א (לא זוכר איזו עונה). מכבי ת"א בהחלט סיפקה השנה כמה משחקים מצוינים ותוצאות מפתיעות, אבל לקרוא לכדורגל שלה "הכי טוב שנראה מקבוצה ישראלית באירופה" זו הגזמה פראית.

גיסנו 1 במרץ 2014

אמנם הגזמה, אבל לא בטוח שהפועל של 2010 הייתה עד כדי כך יותר טובה. מה גם שבחסות הקיזוז היא נתנה חצי עונה ראשונה בינונית משהו, ורק לקראת הסוף צמצמה את הפער שביחד עם אובדן נקודות של חיפה וכאמור הקיזוז הפכו את המאבק לריאלי בפלייאוף. כמו כן רמת הכדורגל של הפועל הייתה נהדרת אבל בעיקר בחצי העונה השני, וסליחה שאני לא מתרגש מנצחון גדול על קבוצה אוסטרית חלשה מאוד.

חיפה של 2002 הייתה קבוצה נהדרת בעיקר בזכות הזרים שלה, לא חושב שהישראלים אז נופלים בהרבה מהישראלים של מכבי כיום, אבל בגזרת הזרים אין מה להשוות. מה שכן, בשביל להביא זרים ברמה הזאת היום צריך לשלם הרבה יותר ממה שחיפה שילמו אז (השוק השתנה). שחקן כמו יעקובו כבר לא ידרוך בישראל, וזרים ברמה של ז'וטאוטס, פראליה ורוסו ידרשו בימינו שכר לדעתי של קרוב למליון יורו בעונה (וגם יקבלו אותו בליגות יותר עשירות).

משה אהרון 28 בפברואר 2014

ערן,
נהניתי לקרוא, ובכל זאת, המשחקים האלו לא באותה רמה. אני אתמול לא הייתי שם כשזה קרה וגם אם הם היו מנצחים לא הייתי כועס על עצמי שלא ראיתי (טוב קצת כי אני רואה מעט כדורגל ביחס למה שהייתי רוצה לראות אבל לא בגלל המעמד או היריבה). כי זה לא נגד צ'לסי או צרפת או פ.ס.ז' (חיפה ב-99) או מילאן או מנצסטר יונייטד.
אירועים גדולים יותר כבר קרו בשביל שנשים את המשחק הזה בכזו רמת חשיבות.
נ.ב: אני מפצל מסך קבוע עם הבת שלי. באיזשהו שלב כשהסרטון שלה נגמר היא מתחילה לפזול לצד שלי.

ערן לוי 28 בפברואר 2014

נכון, המשחקים האלה לא באותה רמה, וקרו אירועים גדולים יותר ברמת החשיבות, אבל הם לא קרו עם קבוצת הילדות שלי, זה הכל.

JOSH 28 בפברואר 2014

אני אולי קצת משוחד, אבל אני דיי בטוח שבאזל של היום קבוצה גדולה יותר מ-פ.ס.ז' של אז.
הם היו קבוצת מרכז טבלה אפרורית ומשעממת.
אולי המעמד היה גבוה יותר, למרות שאני חושב שהוא מקביל פחות או יותר.

אבל בגדול אתה צודק.

ירוק 28 בפברואר 2014

גם אני לא ממש אובייטיבי, אבל אני דווקא נוטה להסכים איתך. פ.ס.ז' של אז לא היתה מאריות אירופה. אבל היא היתה קבוצה מעולה, שנחשבה יותר טובה ממכבי חיפה (בדומה לבאזל של היום אני חושב, למרות שאין מה לעשות – בראש של האנשים סן ז'רמן זה שם גדול יותר מבאזל). והיה לה גם את אוקוצ'ה – זה קצת הוסיף להילה.

אבל מעבר לזה, זוכרים את המשחק הזה לא רק בגלל המעמד, אלא גם בגלל איך שהוא התפתח והנצחון הסופר דרמטי.

גיסנו 1 במרץ 2014

מה שגורם לסוג של זלזול בארץ ולאשליה של כולנו (בעיקר אנחנו אוהדי מכבי) זה שבאזל באה משוויץ ולא ממדינת כדורגל יותר גדולה.

באזל הנוכחית, בכל ליגה גדולה מלבד אולי האנגלית של השנה – מסיימת לדעתי בין 4 הראשונות. לא חושב שזו קבוצה שנופלת בהרבה מקבוצות כמו לברקוזן/שאלקה, פיורנטינה/רומא/לאציו, ליל/מארסיי וכו'.

ק. 2 במרץ 2014

שכחת עוד ליגה שאין מצב שהם ברביעייה הראשונה…

גיסנו 3 במרץ 2014

אני בכלל לא בטוח שהם לא עוברים את ולנסיה.

גיא זהר 28 בפברואר 2014

לא נעים לי לפוצץ את בועת צ׳לסי, משחק בו צפיתי בבלומפילד, אבל האנגלים להזכירכם באו בהרכב משני. מבחינת הכדורגל באותו מסע המשחק הטוב ביותר ואחד הגדולים של קבוצה ישראלית, היה נגד לוק ומטיב בבית. עוד שני משחקי ענקיים, מכבי חיפה נגד אולימפיקוס עם השלושער של יעקובו בקפריסין ונגד פארמה באיטליה כשהגביע אופ״א לא היה פח. אני דווקא זוכר, משבית שמחות שכמותי, את המשחק נגד אוסטריה כשהרצוג הכניס את השיוויון,

יניב 28 בפברואר 2014

המשחק בבלומפילד היה אומנם בהרכב חסר – אבל בגשר בהרכב מלא הפועל ושביט במיוחד נתנו משחק עצום – המסע ההוא מחזיק בקלות כמה מהמשחקים הגדולים של הקבוצות הישראליות באירופה .
לעבור פעם אחר פעם קבוצות חזקות יותר מבאזל זה היום בלתי נתפש .

גיא זהר 28 בפברואר 2014

אני לא מזלזל בהישגים של הפועל ב2002 ושל חיפה ב1998 אבל בתקופה ההיא כבר הגביעים המשניים היו בלתי חשובים לקבוצות מסדר גודל של מילאן (וגם צ'לסי – אתה מוזצן לראות את התפוסה בגשר). נכון שצ'לסי היתה בהרכב מלא, אך הפועל לא הודחה כתוצאה מצירוף מקרים, ניסים ובהחלט תצוגת השוערות הגדול שראיתי (עם כל הכבוד לתמנון עלק). לגבי המשחקים נגד פארמה ולוקומוטיב בחוץ מדובר אכן בעמידה טאקטית מבריקה (בניגוד מוחלט לאתמול) בצירוף תנאי מזג אוויר ופגרה שפגעו ברוסים. רמה גבוהה לא היתה שם וגם לא במשחק נגד צ'לסי בבלומפילד.

ג'וני 28 בפברואר 2014

אתה צודק
הרי באזל, לודוגורץ ,אלקמאר ,רד בול זלצבורג ,מחצ'קאלה ,בטיס ממש רמה גבוהה,

יניב 28 בפברואר 2014

כל אחת מסדרות הדו קרב של הפועל ב2002 כולל ההדחה מול מילאן (כשהמשחק הראשון משוחק ברדיוס קפריסאי)היתה מול קבוצות בטופ (לוקומוטיב הגיעה אחרי שנפלה מליגת האלופות )- בכל אחת מהם הפועל לא הפסידה (מלבד מילאן כמובן ).
זה היה מסע מופלא עם התעלות נקודתית של מספר שחקנים שסיפקו שם את המשחקים הטובים בקריירה .
תסתכל על ההרכב של פארמה ואלופי העולם שיצאו ממנו משאר הקבוצות .

גיא זהר 28 בפברואר 2014

אני ממש לא מזלזל בקבוצות עמן הפועל התמודדה ובטח לא במסע שלה, אבל לכנות את צ׳לסי טרום אברמוביץ, לוקומוטיב, פארמה ואפילו מילאן של אותה שנה טופ אירופאי זה קצת מוגזם. קשה לי להשוות את המסע הזה לקמפיין הראשון של חיפה בצ׳מפיונס או לקמפיינים של מכבי והפועל שרוב הנק הושגו בזמן זבל. בוא נסכים שהניצחון על צרפת גרם לנו יותר נזק מתועלת.

יניב 28 בפברואר 2014

אי אפשר אף פעם באמת להשוות בין המסעות האלה – אני זוכר איך זה התקבל אז ,פריצת דרך של ממש ולא מופע נקודתי . ישראל צרפת היה טעות סטטיסטית שעשתה נזק ארוך טווח (גם ה5:0 על אוסטריה נמצא באזור חיוג הזה ).

גיא זהר 28 בפברואר 2014

ישראל אוסטריה לפחות היתה התפוצצות שמשקפת יכולת. הנצחון בצרפת (למען ההגינות בפעם הראשונה באירופה בבית מאוד קשה – שבדיה ובולגריה שהעפילו סיימו במקומות שלוש וארבע במונדיאל) היה מקרי והשאיר אותנו לעוד שנים ארוכות עם העגלון. בכייה לדורות.

גיסנו 1 במרץ 2014

עם כל הכבוד (ואכן יש כבוד) למסע של הפועל ב 2001 – גם הוא היה טעות סטטיסטית שאני די בטוח שעשתה לא מעט נזק.

ירוק אמיתי 28 בפברואר 2014

מה שקרה אתמול זה שקבוצה טובה ועשירה ניצחה קבוצה פחות טובה ופחות עשירה. זה לא הפתיע אף אחד ויש סיבה לזה. אין מה להיכנס למשבר.
מכבי תא בדרך טובה . סבלנות זה דבר נדיר בישראל.

צור שפי 1 במרץ 2014

מישהו יכול לתת את הנתונים המספריים ביחס לשווי של באזל ומכבי?

אהד 28 בפברואר 2014

עם כל הכבוד, מכבי שיחקה אתמול חלש, אבל מה שהכי הפריע לי הייתה העובדה שבפיגור 1-0 סוזה לא הגיב בחילוף התקפי. איך אפשר להשוות כששחקני ההתקפה היחידים הם זהבי ופריצה?

יואב הצהוב 28 בפברואר 2014

חיפה של 02/03 הפסידו את האליפות באותה שנה לאחת הקבוצות הכי אפורות בהיסטוריה של מכבי בזכות הקמפיין המדהים שלהם באירופה.
הפועל של הדאבל הייתה בדצמבר רחוקה 10 נקודות מחיפה בזכות הקמפיין המדהים שלהם באירופה.
אז כן, להשאר באירופה בסוף פברואר, ולהוביל את הליגה ב4 נקודות עם אחוזי ההצלחה הכי טובים אי פעם- זה חתיכת הישג.
ועוד נקודה- אנשים משום מה חושבים שבאזל לא קבוצה טובה (לדברי הגאון שלמה שרף "זו לא ברצלונה")
כדאי שנתחיל להבין פה שאנחנו כל כך רחוקים מהרמה הזאת, רק אז אולי נתחיל להתקדם.

עודד 1 במרץ 2014

האמרה הזאת, שלמכבי תל אביב יש את אחוזי ההצלחה הכי טובים אי פעם, היא מגובה איפשהו? או שזה משהו שהמצאת כרגע כדי להאדיר את הקמפיין האירופי שלכם (שהוא מכובד גם מבלי שתרעיפו עליו מחמאות לא לו)?

יואב הצהוב 1 במרץ 2014

סטטיסטיקות לא משקרות. אתה מוזמן ללכת ולבדוק בעצמך.

עודד 1 במרץ 2014

כנראה שהסטטיסטיקות שלך כן משקרות. מכבי חיפה של עונת 04-05 הייתה עם 84% אחוזי הצלחה לאחר 23 מחזורים (58 נקודות מתוך 69 נקודות אפשריות). וזה רק מההיסטוריה הקרובה, אני בטוח שהיו עוד קבוצות בעבר עם אחוזים יותר גבוהים. אגב, נראה לי בכלל מגוחך לבדוק אחוזי הצלחה באמצע העונה. אלו דברים שבודקים בסוף העונה. שבת שלום.

יואב הצהוב 1 במרץ 2014

מדובר על עונה שלמה ולא על חצי עונה. לחיפה של 04-05 היו בסוף העונה באיזור ה-71 אחוזי הצלחה. תקן אותי אם אני טועה.

עודד 1 במרץ 2014

אז לא הבנתי אם אתה מדבר על עונה שלמה או עד המחזור ה23 (המחזור האחרון שהיה). אם אתה מדבר על המחזור ה23, אז הובאו לך כמה דוגמאות שמראות שאתה טועה. אם אתה מדבר על עונה שלמה, כנראה שאתה נביא, בגלל שאני לא מכיר אנשים שבאמצע העונה יכולים לחזות מה יהיו אחוזי ההצלחה של קבוצתם בסוף העונה.

מתן גילור 1 במרץ 2014

עודד, כמובן שאין מדובר על % ההצלחה הגבוהים אי פעם. לא על פני עונה שלמה וקל וחמר לא לנקודת הזמן הספציפי בעונה (שסביר להניח שנוכח העובדה שהמשחקים בפלייאוף העליון קשים יותר רק יפחתו).
מכבי ת"א עם 82.6% הצלחה, כאשר מכבי חיפה סיימה את עונת 2009/2010 עם 82.9%.
כמובן שזה משקר, כיוון שאם נסתכל על המחזור ה-23, נגלה שמכבי חיפה עמדה על 88.4% הצלחה. גם היא לאחר 12 משחקים באירופה, אבל גם משחקים בגביע הטוטו וכן מעבר של 2 שלבים נוספים בגביע המדינה (הודחה ברבע הגמר). בנוסף, הסגל הקצר והקושי העודף של ליגת האלופות על פני הליגה האירופאית גבה מחיר גבוה יותר.

עודד 1 במרץ 2014

תודה מתן.

גיא זהר 1 במרץ 2014

חיפה אומנם הפסידה למכבי אפורה את האליפות בגלל הפרש שערים והחלטה שערורייתית להעביר משחק לרמת גן, אבל גם הפועל היתה במירוץ עד המחזור האחרון. מכבי סטייל באר שבע באה אז מאחורה אז תזהרו. ולגבי הפועל של המסע מול חיפה היא ממש לא היתה הפועל שלה דאבל אלא עונה אחרי וממש לא היתה במרחק של עשר נקודות מחיפה ואפילו באה למשחק העונה בחיפה ביתרון אחרי שהובסה על ידי קריית גת. מסכים שמשחקים באירופה גובים מחיר, בשביל זה הרוטציה,לא? למרות שמכבי הולכת על חבל דק מבחינת בלמים וראינו מה שווה ההגנה בלי גארסיה. ולגבי שרף, חבל להכביר במילים. שימשיך לצפות במשחקים באייפון אלק.

יואב הצהוב 1 במרץ 2014

כן, גארסיה מחזיק את ההגנה שלנו, אבל בליגה גם בלעדיו אפשר להסתדר(מול רוב הקבוצות). רוטציה יכולה להגן עליך מהרבה דברים, אבל לא מצבירת צהובים.

גיא זהר 1 במרץ 2014

התכוונתי שמכבי הולכת על חבל דק מבחינת בלמים, במיוחד שסוזה אוהב לשחק במערך של שלושה, מבחינת פציעות.

גורדיטו 1 במרץ 2014

חיפה הפסידה את האליפות בגלל הגול העצמי של חרזי לדודו אוואט. האליפות הוכרעה בזעות הפרש שערים, ואפילו נקודה אחת במשחק הזה מול בית"ר היתה מבטיחה לחיפה את האליפות.
ולמי שלא זוכר…
http://www.youtube.com/watch?v=T9-tnDFjQxk

פרלה 28 בפברואר 2014

יפה לכם שכולכם שכחתם את מכבי חיפה עולה משלב הבתים של גלזגו, אוקזר, פרטיזן ומדיחה בהצלבה את הפינאליסטית של השנה הקודמת צסק״א מוסקבה ומצליחה גם להוציא תיקו אפס בבית בבלומפילד מול אספניול. כןאני יודע אז לא קראו לזה הליגה האירופית. הבדל עצום

גיא זהר 1 במרץ 2014

לא סתם ההישג של חיפה בעונה ההיא חמק מתחת לרדאר. למיטב זכרוני, כל הקבוצות בבית שלה (לאזכור לגבי פרטיזן אבל היא לא פונקציה),בדומה לבורדו השנה, התייחסו למפעל כאל משני וצסקא אולי היתה הפינאליסטית (העפלה של קבוצות כדוגמתה ודוגמת באזל לשלבים גבוהים מעידה על רמתו) אבל למיטב זכרוני נפלה מליגת האלופות והיתה אחרי פגרה. חוץ מזה שאוהבים את רוני לוי אצלכם,לא?

יניב 1 במרץ 2014

גם אפועל השנה היא ממש האריה של לפני שנתיים .
הקמפיין של מכבי השנה לא נכנס לטופ 5 של הישראליות באירופה .
הוא גם לא הטופ של מכבי אפילו (קלינגר בצמפיונס הוציא יותר ).

אנדר 1 במרץ 2014

אצלי הילדה רואה עכשיו מולאן (נהדר) ואוכלת טוסט והחבר'ה בשכונה משחקים כדורגל של מוצ"ש (הכי טוב) ואין לי בייביסיטר

ניחמת אותי עם טור נפלא :)

הרצקוביץ' מעופף 3 במרץ 2014

אלוהים איזה קנאים יש פה.
תשתחוו, תשתחוו, תשתחוו יא בני *****!!

Comments closed