על ההעפלה

הפועל ב"ש סיימה במקום השני. למה בעצם?

אז הפועל באר שבע העפילה לשלב ה-32 של הליגה האירופית, מזל טוב. זה לא קורה יותר מדי בחיים של אוהד כדורגל ישראלי ממוצע, זה שווה כל רגע של שמחה. וכלל לא משנה את מי אוהדים, כי מה שטוב לכל היבשת לא יכול להיות רע לקבוצה שמייצגת מדינה של כדורגל כושל וחלש.

אולי בגלל זה קשה לי להתלהב מהאליפות הקרבה ובאה של ב"ש בתום העונה, קבוצה מחוברת ואיכותית כמו שלא ראינו זה שנים בישראל, כמו שקשה לי לשמוע את המלהגים על שאלת הפרש הנקודות שיעמוד לזכות ב"ש עם הנפת צלחת האליפות השניה ברציפות. יש זמן, ב"ש לא תמשיך להפציץ חמישיות בכל שבוע שני, גם לה יש תקרת זכוכית, במוקדם או במאוחר תיתקל בה הקבוצה, וזה לא ייראה כמו תקרת הזכוכית של הפועל חיפה או בני יהודה אבל הכל יחסי בחיים, לא צריך לקפוץ בראש.

בדיוק כמו שבחרתי לא להשתגע מההעפלה לשלב הבא. זה בטח הרציו המחורבן שאני מכניס לעניין: הפועל ב"ש גברה פעמיים על הקבוצה שסיימה במקום האחרון בבית, הפסידה פעמיים לקבוצה שסיימה במקום הראשון וסיימה בשתי תוצאות תיקו מול הקבוצה השלישית, הישג די ממוצע – אם בוחרים שלא להשוות את הקבוצה הנהדרת של ברק בכר לאיזו נמושה מזרח-תיכונית שרק מבקשת לצאת בחיים מול שמות גדולים באירופה. שני נצחונות על אינטר? מסתבר ששם של מועדון זה לא מספיק כשהקבוצה כושלת במפעל אירופי. תיקו מול סאות'המפטון? על זה בפיסקה הבאה.

השיטה, אח השיטה. כשהיא פוגעת בכל קבוצה אחרת רבות הטענות והמענות נגדה, האנטי-כדורגל במיטבו. והנה סיימה לה סאות'המפטון במקום השלישי, מתחת להפועל ב"ש שספגה יותר שערים מסאות'המפטון בשלב הבתים. שתי קבוצות, פלונית ואלמונית, עם שישה שערי זכות כ"א; לקבוצה אחת שישה שערי חובה, לקבוצה השניה ארבעה שערי חובה, למי לדעתכם מגיע לעלות לשלב הבא? מה שלא טוב ליבשת כולה לא יכול להיות טוב רק מפני שקבוצה ישראלית נהנית מפגמי השיטה.

ועכשיו הפועל ב"ש תהנה עד הסוף, וגם אני אהנה מההעפלה שלה. ככה זה, שוכחים במהרה שריקות שופט רעות, נבדלים שלא היו, תוצאות מכריעות והעפלות על בסיס שאינו ספורטיבי במאת האחוזים. ביום שני תיערך ההגרלה ואני אצליב אצבעות ואקווה למפגש בין שאלקה לב"ש. לא מפני שאני מעוניין בהפסד של ב"ש כי אם בשל רצוני לראות קבוצה ישראלית בגרמניה, בכל יום נתון מעדיף את ב"ש על פני סאות'המפטון בגלזנקירשן.

 

Share on FacebookTweet about this on Twitter

78 תגובות ל “על ההעפלה”

  1. משה (פורסם: 9-12-2016 בשעה 13:53)

    מעולם לא ראיתי מישהו "נהנה" בצורה כל כך שלילית.

    להגיב
  2. גיא זהר (פורסם: 9-12-2016 בשעה 14:02)

    סבבה לשפוך מים צוננים, גם אני מתמחה בזה, אבל מה היה לא ספורטיבי בהעפלה של בש לשלב הבא?

    להגיב
    • אורן השני (פורסם: 9-12-2016 בשעה 14:16)

      הבעיה היא שערן שופך את המים הצוננים מסיבות לא קשורות, כמו לייחס טענות לאנשי קש (מי מתלונן על השיטה?) ומדבר על חוסר ספורטיביות שרלוונטית כמעט כמו להגיד שההעפלה של סלטיק לצ'מפיונס ע"ח ב"ש הייתה לא ספורטיבית במאת האחוזים.

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 9-12-2016 בשעה 14:36)

        אתה גם יכול להוסיף הרכבים משניים של אינטר בסן סירו וסאותהמפטון בטרנר. גם באיזו רשות צ׳רלי אוסטין נפצע? עזוב ערן, יצאת בורו

        להגיב
  3. יואב (פורסם: 9-12-2016 בשעה 14:03)

    ערן,
    אלו החוקים והם ידועים מראש. תתכבדנה סאוטהמפטון ותכבוש בטרנר. אם לא, היא בבעיה.
    התכבדה לה בש וכבשה בסיינט מרי.
    סוף הסיפור.
    ואם לייצר קבוצת כדורגל איכותית ומחוברת (כדברייך) בישראל זה עניין של מה בכך, אוהדי ביתר, הפועל וחיפה ישמחו לדעת איך עושים את זה.

    להגיב
    • ישרון (פורסם: 10-12-2016 בשעה 07:02)

      + אמממ מה מגיע אחרי טריליון?

      להגיב
  4. מאנו (פורסם: 9-12-2016 בשעה 14:30)

    ערן, אם אתה מעוניין בתשומת לב כדי להיות "הילד הרע" של דה באזר, זה סבבה, רק תודיע. אני באמת לא רוצה להיות בוטה, אבל זה טור מגוחך ופרובנציאלי. דווקא חיכיתי לטור שלך, לראות אולי תוכל סופסוף לא לפרגן, אלא לומר את האמת – באר שבע עלתה כי הגיע לה יותר מאשר לסאות'המפ ולאינטר. היא פשוט לפניהן בטבלה, זה עד כדי כך פשוט.

    להגיב
  5. מכביסט שמאלני (פורסם: 9-12-2016 בשעה 14:49)

    מכבי לא עלו רק בגלל החלטת שופט הזויה במשחק הראשון נגד זניט.

    לגבי ההישג של ב"ש, לא מזלזל בו אבל לא מדובר במשהו יוצא דופן שלא ראינו, התקשורת מאדירה את ההישג לרמה שאני לא מצליח להבין.

    להגיב
    • משה (פורסם: 9-12-2016 בשעה 17:34)

      בכיינות לשמה.

      להגיב
      • dk (פורסם: 9-12-2016 בשעה 20:35)

        מתובלת בחוסר מודעות עצמית (לקבוצה האהודה כמובן)

        להגיב
    • אביאל (פורסם: 9-12-2016 בשעה 22:28)

      לא מצליח להבין ? אתמול עלתה לדשא בסאותמפטון קבוצה ישראלית, עם תקציב שלא מתקרב ליריבתה, היריבה אגב ניצחה העונה את ארסנל בחוץ (גביע הליגה), את אברטון בבית, עשתה תיקו מול ליברפול והסיטי. אגב, היא לא רק עלתה, היא שלטה ושיחקה מצוין לפרקים ארוכים בעידן בו הפערים בין תקציבי הקבוצות הולכים ומתרחבים.

      להגיב
      • dk (פורסם: 9-12-2016 בשעה 22:56)

        נדמה לי שהטענה היא (פרשנות שלי ואני גם מסכים עם זה) שעליה משלב הבתים של הליגה האירופאית זו לא איזו סנסציה שלא קרתה לפני כן, כשקבוצות ישראליות נמצאות בדרגים ג' או ד' זה בהכרח אומר שעוברים לפחות קבוצה אחת שהיא משמעותית יותר טובה על הנייר, היום זו סאותהמפטון (כבודה במקומו מונח) אבל פעמים אחרות גם היו קבוצות ראויות ואין פה משהו חדש

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 10-12-2016 בשעה 08:05)

          עצם העלייה מהבתים הוא לא משהו יוצא דופן. לעבור שתי קבוצות מארבע הליגות הטובות באירופה אחרי שבשני המחזורים האחרונים ניצחת את האחת אחרי פיגור 2:0 אחרי שבעטת במחצית 17 בעיטות לשער שלה ועשית תיקו עם שערים נגד השנייה בבית שלה, זה דבר יוצא דופן. ולגבי התקשורת, חוץ מטור האוהד של קושמרו לא ראיתי שבחים יוצאי דופן. ראבק על המדליית ארד של ג'רבי עשו כאן חגיגה יותר מהנחיתה של סאדעת

          להגיב
    • ערן (המקורי) (פורסם: 10-12-2016 בשעה 14:55)

      מכבי לא עלתה כי לא הגיע לה לעלות. היא לא היתה מספיק טובה. ובמיוחד היתה שבירה וחסרת אופי.
      במשחק נגד זניט, ובלי לפגוע בטעות השופט (נניח שטעה, רבים גורסים שלא) ראינו איך שהקבוצה נשברת. כשחטפנו גול שלישי היה ברור לכולנו באצטדיון שבהתקפה הבאה נחטוף את הרביעי. התפרקנו.
      והפסדנו נגד דאנדאק בחוץ כי יש משחק הגנה חלש ובעיקר כי חסר אופי. מישהו מדמיין שבאר שבע היו מפסידים שם? לא היו חוטפים בחיים.
      ובסוף לא הבקענו בבית נגד אלקמאר. כשהיינו חייבים, פשוט חייבים להבקיע. ורק על זה לבד הגיע לנו לעוף.
      כואב, אבל מוצדק.

      להגיב
  6. נולי (פורסם: 9-12-2016 בשעה 14:58)

    התקשורת מאדירה את ב"ש רק כדי לרמוס, להתסיס ולהשמיץ אותה כשלא כל כך ילך לה. ככה זה עובד פה. או סקנדל או פסטיבל. מניה דפרסיה. כשלמכבי ת"א הלך טוב, היא הייתה גדולה על הליגה. עכשיו מתייחסים אליה בתקשורת כמו לערימת זבל ומנסים לסכסך בין השחקנים, ג'ורדי והמאמן.

    להגיב
    • מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 9-12-2016 בשעה 18:22)

      בדיוק כך והקצנת ההאדרה באמצעות ירידה על מכבי. כבר ראיתי היום שאלות כמו "מי ממכבי תל אביב יכול להיות בהרכב של באר שבע?" ורק לפני חודש באר שבע המצויינת הזו, לא בציניות, התגוננה בביתה נגד מכבי ועקצה. באר שבע, אם לא יקרה משהו דרמטי במיוחד, תיקח השנה אליפות אבל כעת היא בפיק שהכל הולך ומכבי בשפל שהכל לא הולך. זה לא הזמן להשוואות, אלא רק מתאים כפי שאמרת, לסיפור טוב בתקשורת.

      להגיב
      • גיא זהר (פורסם: 10-12-2016 בשעה 08:09)

        ההשוואות מעצבנות ומגמדות גם אותנו.

        להגיב
      • רומן (פורסם: 10-12-2016 בשעה 16:18)

        אז מי באמת חוץ מטב"ח הקיצוני יכול לעלות בהרכב של ב"ש?

        להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 10-12-2016 בשעה 19:19)

          בגלל מגבלת הזרים אף אחד. טבח הבת. אלברמן וגולסה יכולים להיות שחקני רוטציה

          להגיב
          • בלייק (פורסם: 11-12-2016 בשעה 18:02)

            אולי תנסו את בן בסט? מה יש לכם להפסיד?

            להגיב
            • גיא זהר (פורסם: 11-12-2016 בשעה 18:31)

              ראיתי שמפיצים שבש מתעניינת בנוסא. בן בסט שדרוג לעומתו.

              להגיב
              • בלייק (פורסם: 12-12-2016 בשעה 10:16)

                אתמול נוסא כבר התקדם.
                לא רק שהוא מבזבז הזדמנויות לשערים, הוא גם מונע מאחרים לכבוש.

                להגיב
      • דה כוכבית (פורסם: 10-12-2016 בשעה 22:15)

        אולי אתה חדש בשכונה אבל את הטיעון הזה שמכבי ת"א שלטה במגרש בטרנר כבר הספקת לכתוב המון פעמים

        להגיב
  7. שי (פורסם: 9-12-2016 בשעה 15:16)

    מוזר לי ה'רציו' שלך. באר שבע ניצחה פעמיים את מי שסיימה אחרונה בבית, נכון. בשביל זה באר שבע סיימה שנייה ואינטר אחרונה. זה לא שהתחילה את הבית כשאינטר במקום האחרון. ואינטר דווקא ניצחה גם את פראג וגם את סאות'המפטון, אם הייתה מנצחת את באר שבע רק במשחק אחד היא הייתה עולה לשלב הבא.
    באר שבע נתנה פייט לכל הקבוצות בבית והרוויחה את המקום שלה ביושר. ואתה מכנה את זה 'הישג די ממוצע', אחרי שכבר אמרת שזה לא קורה יותר מדי בחיים של אוהד כדורגל ישראלי ממוצע.
    אז לא, באר שבע לא הפכה למעצמה אירופית שמתמודדת על תארים יבשתיים. אבל היא כן מוציאה 100% מעצמה משחק אחרי משחק, מול מועדונים עשירים ומנוסים בהרבה. וזה יפה מאוד בעיניי.

    להגיב
    • מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 9-12-2016 בשעה 18:23)

      ++++

      להגיב
    • yaron (פורסם: 10-12-2016 בשעה 20:24)

      +1

      להגיב
  8. שחר דמרי (פורסם: 9-12-2016 בשעה 15:23)

    והזוכה בתחרות חיקוי היואב בורוביץ' הכי מוצלח הוא….

    להגיב
    • אריק (פורסם: 9-12-2016 בשעה 16:22)

      בהנחה שיש דבר כי זה אוקסימורון.

      להגיב
    • רטקסס (פורסם: 9-12-2016 בשעה 16:51)

      גדול

      להגיב
    • איציק (פורסם: 9-12-2016 בשעה 19:08)

      היה רק חסר המשפט שלמאמן אין השפעה, וזהו

      להגיב
  9. ניר (פורסם: 9-12-2016 בשעה 15:28)

    הטענה לחוסר ספורטיביות מגוחכת, הרי מה יותר ספורטיבי ממשחק הכרעה בין מקום שני לשלישי כשסאות'המפטון יודעים שתיקו 0 מספיק להם, ועוד אצלם בבית!

    אם עדיין הם לא עלו הם יכולים לבוא בטענות רק לעצמם ובטח שלא לשיטה.

    מה פגום פה בדיוק? מה רלוונטי כמה גולים ספגה באר שבע מאינטר למאבק שלה מול סאות'המפטון?

    להגיב
  10. אלון3131 (פורסם: 9-12-2016 בשעה 15:41)

    שלא נדבר שאחד הגולים מול אינטר היה בפנדל!

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 10-12-2016 בשעה 07:53)

      לא סתם פנדל. גבולי.

      להגיב
  11. מתן גילור (פורסם: 9-12-2016 בשעה 15:58)

    אהלן ערן,
    מה שלומך?
    תראה, ייתכן שעל פניו השיטה של הפרש שערים בבית הכללי עדיפה מבחינה ספורטיבית.
    בליגה ארוכה אני בהחלט תומך בכך.
    אבל… יש שתי בעיות עיקריות בשיטה הזו בבתים באירופה:
    1. קבוצות שמגיעות למחזורים האחרונים שאין להן על מה לשחק וההשפעה על הפרש השערים גדולה (ברור שיש פה גם השפעה מבחינת נקודות, אבל פה מפעילים שיקול דעת ומידתיות).
    2. מכירות משחקים.
    הווה אומר שמבחינה פרקטית, ככל הנראה, השיטה הנוכחית עדיפה.
    ובכל מקרה, כפי שאני טוען לגבי הקיזוז והפיינלפור, השיטה ידועה לכולן והזוכה ראויה.

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 9-12-2016 בשעה 16:23)

      +1 מתן

      להגיב
      • מאיר (חדש בשכונה) (פורסם: 9-12-2016 בשעה 18:24)

        צודק גם צודק

        להגיב
    • איציק (פורסם: 9-12-2016 בשעה 19:11)

      אתה לא צודק, וההוכחה, באר-שבע (או כל קבוצה ישראלית אחרת לפי ערן) הצליחה בשיטה הנוכחית ולכן היא פגומה.

      להגיב
  12. מאנו (פורסם: 9-12-2016 בשעה 16:11)

    באתר שבו סטיבן ג'רארד היה השחקן הטוב בעולם ואחד הגדולים בהיסטוריה, נו, מה יש לצפות.
    בורוביץ' עזב?

    להגיב
    • באבא ימים (פורסם: 9-12-2016 בשעה 17:59)

      תגובה בורוביציית. אני זוכר את הדיון הזה כי השתתפתי בו. אף אחד לא אמר שהוא היה הטוב בעולם. אמרו שהוא בשיאו היה בין עשרת הטובים בעולם. איש גם לא דיבר על מקומו ההיסטורי.

      להגיב
    • בני תבורי (פורסם: 9-12-2016 בשעה 18:06)

      מאנו היקר,
      אנא חדל מהניסיונות הנואלים לשתול אמירות כוזבות שלך כאילו ונאמרו על ידי מישהו כאן באתר. תתבגר.

      להגיב
      • מאנו (פורסם: 9-12-2016 בשעה 19:35)

        טוב בני

        להגיב
  13. איתמר (פורסם: 9-12-2016 בשעה 16:32)

    שני ההישגים הגדולים של הפועל וההבדל ביניהם :
    רבע גמר גביע אופ״א בשיטת נוק אאוט כאשר ההפסד היחיד הגיע במשחק הגומלין בסן סירו.
    מקום ראשון בשלב הבתים של הליגה האירופאית למרות שני הפסדי חוץ להמבורג וסלטיק.
    אין ספק שהשיטה הראשונה עדיפה למי שמחפש הכרעה ספורטיבית ברורה והיא גם מייצרת ריגושים גדולים יותר.

    האיכות של באר שבע בעמדת המאמן, בהרכב הראשון ובמחליפים היא יוצאת דופן ונדירה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי.
    אי אפשר שלא להתפעל.

    להגיב
    • גיא זהר (פורסם: 9-12-2016 בשעה 16:40)

      אני חושב שחמש נקודות בשלב בתים של הצ'מפיונס גדול לפחות כמו ראשות בית בליגה האירופאית

      להגיב
      • מוריניו גוניור (פורסם: 9-12-2016 בשעה 22:18)

        ושבע נקודות זה עדיין ההישג הכי איכותי ביי פאר.

        להגיב
        • dk (פורסם: 10-12-2016 בשעה 01:58)

          שלא לדבר על העפלה ללא מסלול אלופות ו/או ניצחון טכני

          להגיב
          • מתן גילור (פורסם: 10-12-2016 בשעה 07:15)

            יצוין שמת"א ניצחה בחוץ במשחק בו נפסק לזכותה ניצחון טכני.
            אז נכון שאי אפשר להוכיח מה היה קורה אילו, אבל חזקה שסיכוייה להעפיל היו גבוהים גם בלי הניצחון הטכני.

            להגיב
            • גיא זהר (פורסם: 10-12-2016 בשעה 07:52)

              בהעפלה בתקופה שלא היה מסלול אלופות מחיפה ומתא קיבלו קבוצות שהיום מקבלים במסלול האלופות. יתרה מכך הדרך בשנה שעברה של מכבי תל אביב הייתה קשה יותר. אבל התוצאות בפעמיים האחרונות בבתים בצ'מפיונס מכתימות את העלייה

              להגיב
              • מתן גילור (פורסם: 10-12-2016 בשעה 08:07)

                שטרום גראץ ופאוק סלוניקי לא היו אלופת אוסטריה ויוון, בהתאמה. לפיכך, קשה לי לראות מצב בו היו משתתפות במסלול אלופות.

                להגיב
              • מתן גילור (פורסם: 10-12-2016 בשעה 08:15)

                ד"א, אחת מהפעמיים האחרונות היא של הת"א עם 5 נק'.

                להגיב
                • גיא זהר (פורסם: 10-12-2016 בשעה 09:49)

                  צודק. צ"ל השתיים מהשלוש האחרונות

                  להגיב
                  • גיא זהר (פורסם: 10-12-2016 בשעה 09:52)

                    ברור. הכוונה שהיום במסלול הלא אלופות אתה מקבל בסבירות מאוד גבוהה, קבוצות מארצות חזקות משמעותית מיוון ואוסטריה.

                    להגיב
          • אלון (פורסם: 10-12-2016 בשעה 22:39)

            לאור ההגרלה שחיפה קיבלה במסלול הלא אלופות, זה פשוט בדיחה לציין את זה כהישג. זה לא שעברו את ארסנל או בנפיקה כן?

            להגיב
            • מתן גילור (פורסם: 11-12-2016 בשעה 00:15)

              אף קבוצה ישראלית מעולם לא השתתפה במסלול ליגה (לא אלופות). מאז היווסדו, ישראל לא היתה בדירוג מספיק גבוה.

              להגיב
              • גיא זהר (פורסם: 11-12-2016 בשעה 10:33)

                כמדומני בעונה שמכבי עלו היו שתי נציגות בצ'מפיונס. הם שעברו את היוונים ומכבי חיפה שעפו מול הנורווגים.

                להגיב
                • מתן גילור (פורסם: 11-12-2016 בשעה 12:31)

                  אתה צדוק, רק שזה היה לפני ההפרדה למסלולים.

                  להגיב
  14. צור שפי (פורסם: 9-12-2016 בשעה 17:08)

    נו, וטראמפ ניצח עם 2 מיליון קולות פחות, והפועל לקחה אליפות כשצברה פחות נקודות ממכבי חיפה. אכלו לי שתו לי 3.0.

    להגיב
  15. מיקו (פורסם: 9-12-2016 בשעה 17:19)

    טור פארודי, אני מקווה.

    להגיב
  16. רומן (פורסם: 9-12-2016 בשעה 17:45)

    אולי עדיף שתמשיך לדווח על מצב הרייך הרביעי וגדולתו של הוורמאכט.

    להגיב
  17. ניינר/ווריור (פורסם: 9-12-2016 בשעה 18:33)

    כנראה שהאהדה שלך לקבוצת הפאר הרטה ברלין עשתה אותך מפונק

    להגיב
  18. MOBY (פורסם: 9-12-2016 בשעה 18:45)

    ג'וני??

    להגיב
  19. שי אבן צור (פורסם: 10-12-2016 בשעה 05:17)

    פוסט מביך

    להגיב
  20. ערן (המקורי) (פורסם: 10-12-2016 בשעה 15:01)

    פוסט מפתיע. ומאכזב מאד.
    הפועל באר שבע עלתה כי הכי הגיע לה שיש.
    כמכביסט לא קל לי להודות בזה. אבל במשחקים נגד אינטר וסאותהמפטון, היה ברור לי שבאר שבע תשיג את הנקודות שצריכה, ותדע לשמור עליהן. סלטיק היתה תקלה חד פעמית.

    להגיב
  21. דה כוכבית (פורסם: 10-12-2016 בשעה 20:43)

    משום מה האתר הזה משופע בכל כך הרבה אנשים שממהרים לגמד ולשים כוכבית על כל הישג שזה כבר מגוחך.
    המסע האירופי של באר שבע העונה הוא לגמרי קסום ומי שלא מבין את זה פשוט מטרחן כמו זקן נרגן.
    מעבר לעובדה שהפועל ב"ש, מועדון עם מסורת של בושות באירופה ומנטליות לוזרית, עברה גם את אולימפיאקוס, אינטר וסאותהמפטון, הישג די לא נתפס בפני עצמו, יש גם את הסיפור הספורטיבי עצמו.
    כשג'רארד פרש כולם חזרו לאיסטנבול ולניצחון ההוא ןלמה? בגלל הגביע? גם, אבל בעיקר עקב המהפך המדהים. גביע שהיה מושג באופן אחר היה נחקק הרבה פחות בתודעה.
    והנה, בארצנו הקטנטונת, במחצית המשחק מול אינטר בהרכב חזק, באר שבע נמצאה בדרך הבטוחה לסיים במקום האחרון בבית עם קורטוב קומפלימנטים ותו לא. כדי להעפיל היה עליה להכניס שלישייה במחצית (לרשת איטלקית!) ולסיים בתיקו עם שערים באנגליה. והיא עשתה את זה ועוד בסטייל- בישול עם העקב בתוספת הזמן. וזו הפועל באר שבע.
    אבל לא, זה סתם מפעל ובכלל, הפועל ת"א עשתה מסע יותר קסום לפני 15 שנים.
    אם כבר, אז זה הרבה יותר קוהרנטי לכתוב שכדורגל זה 11 מטומטמים שרצים אחרי כדור.

    להגיב
    • מאנו (פורסם: 10-12-2016 בשעה 23:24)

      +1

      להגיב
  22. מאזוול הילבילי (פורסם: 10-12-2016 בשעה 21:58)

    שכחת לציין שאפילו לא היה קר בסאות'המפטון אז לא נחשב

    להגיב
  23. 7even (פורסם: 11-12-2016 בשעה 06:52)

    ואוו….טור מכביסטי קלאסי.
    חוסר הפרגון נשפך פה מכל פסקה, שורה ואות….

    להגיב
  24. הארכיון (פורסם: 11-12-2016 בשעה 08:32)

    פשוט טפשות לשמה. טור עילג וחסר חשיבה.
    בדרך כלל הקבוצה שבמקום הרביעי נמצאת במקום הרביעי כי היא הפסידה לקבוצות שהעפילו !!!
    זה לא גורע מהומה מעובדה שמדובר ב"פאקינג אינטר" !!!
    כשחיפה ניצחה את מילואי יונייטד עשינו שישו ושמחו, כשמכבי ניצחה במשחק חסר חשיבות את איאקס בצ'מפיונס היו שהעזו להכניס את המשחק הזה לתחרות המשחקים הגדולים בכל הזמנים.
    כשהשיטה נתנה לאנגלית משחק בית שיעלה אותה עם 0-0 אף לא אחד וגם אני לא האמנתי שיש סיכוי, הרי גם מכבי תל אביב וגם חיפה היו חוטפים 2-0 סולידי. מכבי כמדומני חטפה בראש מקראוץ' 3-0 אם איזה נעל של יואב זיו.
    בל נשכח שבמשחק הבית מול ספרטה באר שבע היתה חסרת מזל ולמרות זאת היא המשיכה להאמין, מה שאף קבוצה אחרת לא עשתה בעבר…
    באר שבע ניצחה בית ברמה של צ'מפיונס ליג-הרי בית של לסטר, מילאן ודינמו קייב לא שונה ברמתו מבית זה, ואף טור לא יצליח לבטל את זה.

    להגיב
  25. Ollie Williams (פורסם: 11-12-2016 בשעה 10:12)

    האופוריה סביב ב"ש מוצדקת מחד ומעט מוגזמת מנגד.
    ב"ש עשתה תוצאות אדירות והעפילה כנגד הסיכויים – אבל גם ספרטה פראג הוציאה 12 נק מהבית הזה, גם היא עברה את אינטר וסאותהמפטון וגם היא, למרות הישגים קודמים, לא הייתה אמורה להעפיל מהבית הזה. ואני לתומי חשבתי ש"שיחקנו יותר טוב למרות ההפסד" זה לא מחמאה לגיטימית…
    פשוט צריך להרגע קצת עם זה שכל מה שקורה עכשיו הוא בהכרח "הכי גדול בהסטוריה" בצורה כזו או אחרת.

    כי גם אם אני לא מסכים עם כל מה שערן כתב פה, אני מבין מאיפה זה בא.
    כי עם כל הכבוד, כשאומרים כמה ההישג הזה הסטורי וחסר תקדים מתעלמים מזה שמכבי של סוזה הייתה דרג רביעי עם בית לא קל בכלל והעפילה ממקום שני עם 11 נק והפסד בודד. כשמספרים שטרנר הוא מבצר ביתי חסר תקדים מתעלמים מזה שמכבי לא הפסידה בבית במשך 2 עונות שלמות עד למשחק גארבג' טיים פוסט טרבל. כולל אירופה.
    וזה רק מכבי מהשנים האחרונות בלי לדבר על הישגים גדולים מאלה בעבר (וכל נצחון בצ'מפיונס – על אולימפיאקוס, יונייטד, בנפיקה, אייאקס – הוא גדול מנצחון בליגה האירופית הנוכחית, בין אם על בורדו, פרנקפורט או אינטר.

    אז לב"ש מגיעות כל המחמאות על קבוצה מצויינת וקמפיין אדיר וכמובן הסטורי למועדון. אבל אולי אם תפסיקו להקטין כל דבר שמכבי עשתה לאחרונה כדי להעצים עוד יותר את הקמפיין של ב"ש, לא יהיה צורך בטורי נגד שכאלה.

    זה שאחד היה קמפיין אדיר לא סותר את זה שגם השני.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 11-12-2016 בשעה 10:29)

      לא מקטינים, ובעצם גם לא איכפת לנו אם זה הישג הכי גדול או לא. מבחינתינו זה השיג גדול נקודה. אני אישית שמח על כל הישיג של קבוצה ישראלית, כן ירבו. הכתבה של ערן הסיטה את המטוטלת חזק לכיוון השני כסוג של אנטי, אבל בהחלט לא מעוניין בכלל לדרג, תן לי רק להצליח עוד, זה מרגיש אחלה.

      להגיב
      • Ollie Williams (פורסם: 11-12-2016 בשעה 11:16)

        אתה אולי לא. לגיא זוהר זה קורה לפעמים. ועל הלך הרוח הכללי ברשתות החברתיות ותקשורת הספורט בכלל אין מה לדבר….

        להגיב
        • איציק (פורסם: 11-12-2016 בשעה 11:24)

          ד.א., אתה מבין שבאופן התגובה שלך אתה כן מדרג והדרוג חשוב לך, אז אין לך סיבה להתרגז אם אחרים גם עושים זאת, וכולכם עושים זאת בצורה לא אוביקיבית.

          להגיב
        • גיא זהר (פורסם: 11-12-2016 בשעה 11:40)

          הקטנתי את מה שמכבי עשו? הבית שסוזה עבר היה לא פחות קשה משל ב"ש ולעבור את פלזן, בטח בצורה שעברו ואת באזל זה מדהים. הקמפיין בבתים של הצ'מפיוס שהיה הגרוע של קבוצה ישראלית, העיב. לגבי ב"ש, זה שעברו קבוצות מאיטליה ומאנגליה והקאמבק שעשו הפך את זה למשהו גדול. ראית אותי משווה למישהו? לגבי ג'ורדי ואף מיטש, מצטער אבל הם (וגם אלונה) לא אלים ועשו מלא טעויות. משתדל לשים דברים בפרופורציות.

          להגיב
  26. אוהד כ. (פורסם: 11-12-2016 בשעה 11:41)

    ההישג הוא שהעונה האירופית לא נגמרה עדיין, ועוד צפוי משחק בית נוסף מול קבוצה אירופאית בטרנר!
    ובעיקר – ההישג הוא שהעונה הקשה הזאת ,הכוללת את מאמצי המועדון להצליח במשחקי ימי חמישי, לא גרמה (עמה יעמיק) לקבוצה לפשל בליגה שלנו (או, כמעט ולא).
    אלה שתי נקודות שעד עתה היו במרכז חוסר הביטחון של באר שבע בנוגע למקומה כקבוצה גדולה או קטנה בישראל.
    וכן – זאת באר שבע שלנו. אמנם עשירה יותר מבתקופת זינו ולהב, אבל זאת הקבוצה שלנו. עם ההיסטוריה המחורבנת שלנו באירופה, ובלי כל דירוג שמסייע.
    מי היה מאמין?

    להגיב
    • תומרג (פורסם: 11-12-2016 בשעה 11:53)

      מה זה ,עמה יעמיק"?
      ראיתי שזו קללה בעיראקית (עוור תתעוור) אבל מה המשמעות שלה בהקשר הבארשבעי?

      להגיב
      • אוהד כ. (פורסם: 11-12-2016 בשעה 12:34)

        היות ואינני דובר את שפת מסופוטמיה, אני חי מהשמועה כי הפרשנות המילולית הנה "יתעוור העיוור".
        עבורי זה ביטוי של אמונה טפלה, השקול בכוחו לביטוי הקבליסטי הידוע: "הכל חוזר עליך וקקה בידיך חתול השתין עליך". הדיבר הזה בא לבטא את ההכרה העמוקה כי המצב המצוין בו הקבוצה שרויה בו, הנו בר-חלוף, וכי שום הצלחה לא רשומה על שמנו בטאבו, וכי עוד יבואו ימים קשים. בשל כך גם חביבה עלי הקריאה "באר שבע לא תרד!" על פני הקריאה "יש אליפות".
        זה מערב, צניעות, טיפשות, תום-נעורים, ותקווה לימים טובים – כל אלה תכונות שאני מייחס לעצמי כאוהד כדורגל.

        להגיב
        • תומרג (פורסם: 11-12-2016 בשעה 12:39)

          כלומר, זה הטאצ'ווד הבארשבעי?

          להגיב
          • גיא זהר (פורסם: 11-12-2016 בשעה 12:44)

            בשנה וחצי האחרונות באמת נהיה סוג של פולקלור אנטי נאחס, אבל החל כשאוהדים ממוצא עירקי היו צועקים את זה לשחקני היריבה

            להגיב
            • איציק (פורסם: 11-12-2016 בשעה 12:58)

              יש בבאר-שבע אוהדים ממוצא עירקי?

              להגיב

מה דעתך?