בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלוץ

ארסן ונגר נכשל - לא במציאת שוער,בלם או קשר. אלא דווקא בשפיץ

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

… ועכשיו מתחיל הקרב האמיתי. מסתערים על מקומות 2-3 עד להודעה חדשה (שלא צפויה להגיע). ולכן תרשו לי להספיד זמנית עוד כישלון במרוץ לתואר. זמן לבכות:

אין לארסנל רגל מסיימת. אין חלוץ מרכזי. כלומר יש אחד מרואן צ'מאח שהוא נגיד אמור להיות סקורר' אבל הוא לא סקורר גדול. מעבר לזה יש הרבה שחקנים שעושים תנועה, רצים. רצים מהר אפילו. מגיעים לכל כדור. רק שהכדור אף פעם לא מגיע ליעדו. זה נחמד ויפה משחק המסירות הזה, אבל גם קצת פאתטי: לי זה מזכיר נער שמאונן בחשש תמידי שאימו תיכנס לחדר ולכן משאיר את היד במכנסיים ולא יכול להגיע לפורקן. אבל הנער הזה למזלו לפחות יעזוב יום אחד את הבית. אנחנו אוהדי התותחנים תקועים עם ארסנל לנצח. ונגר-בול.

העניין במשחק של ארסנל פשוט: אם מגיע איכשהו הגול הראשון, בדרך כלל אנחנו מסודרים. הגנת היריב נפתחת והמטוסים שלנו יכולים להתחיל בחגיגה. אממה, הגול הראשון לא תמיד מגיע. יותר מדי פעמים ארסנל מתקשה מאוד לכבוש שער כשצריך. מול בראגה, טוטנהאם, ניוקאסל, ווסט ברומוויץ' וסנדרלנד איבדנו נקודות יקרות בגלל אינספור החמצות. וזה סוג כזה של החמצות מעצבנות – של מסירות לרוחב  השער כשאין מי שיסיים, של חוסר החלטה אם לבעוט או למסור, של ניסיונות מזוויות גרועות וקבלת החלטות מגוחכת.

מר ונגר, איך בטפשותך ויתרת על אדבאיור (ועל אדוארדו) בלי להביא שפיץ בשיעור קומתו? זה היה סמלי וכואב שהקבוצה של אדבאיור, שבכלל לא משתמשת בו, אוטמת לנו את השער. כאילו תכננו את רכישתו כדי שלא נכבוש מולם ולא כדי שהוא יכבוש עבורם. עכשיו שייקנו את ברבאטוב ודרוגבה וישלחו אותם למילואים. הסיטי בדרך להיות השמעון מזרחי של הפרמיירליג. 

***

איך אומרים איראני בהולנדית? ואן פרסי. הבחור מתקמצן על גולים. אגב פרסים, שמתם לב איך זה שהפרסים מכוערים והפרסיות כל כל יפות? מישהו חשב לחקור את העניין? טוב, באשר לוואן פרסי – חייבים להודות שמאז שהוא חזר מפציעה הוא נראה יותר ואן אפסי. עושה שטויות, בועט מכל מצב, מאבד כדורים, מקבל החלטות אוויליות. בעיקר: הוא בורח כל הזמן לכנפיים, והיות שהוא החלוץ היחידי על הנייר, אז אין אף שחקן בעומק.

ובהיעדר מטרה, המשחק שלנו הופך לאיטי ושבלוני, ומול הגנות צפופות ועיקשות הולך קשה (-אם לא כובשים בשלב מוקדם). יש לנו TOO MUCH OF THE SAME. נאסרי, וולקוט, ארשבין, שסק, דניל-סונג, רוזיצקי וכו'. אבל אין כמה עמדות מפתח אחרות. כלומר יש חוסר איזון בקבוצה.

***

לארסנל יש הרבה בעיות, אבל הבעיה הכי יסודית ומעצבנת אולי היא הפרדוקס הפילוסופי: אם כבר מר ונגר בונה קבוצה התקפית, במחיר ידוע של ספיגות והפקרות הגנתית מסוימת, הוא פשוט חייב בקבוצה שני סקוררים. ואין לו אפילו אחד. ניקלאס בנדטנר חושב שהוא לאו מסי עם הסלאלומים שלו 30 מטר מהשער שנגמרים באיבוד כדור תמידי, ופתאום אני נזכר שגם אדוארדו דה סילבה שוחרר בחופזה.

אבל כאן יש בעיה קטנה: סקוררים בדרך כלל עולים הרבה כסף, ואצלנו במועדון לא נהוג לשפוך כסף. יש פתרון אפשרי אחר – סקאוטינג גאוני שיביא מציאות בזול. אומרים לנו שוונגר הוא כזה. אז איך זה שפרגוסון דווקא הביא את המציאה הגדולה צ'יצ'ריטו בפרוטות?

"סקוררים הם כמו שרמוטות, לא פיתרון אמיתי לבעיות, אבל פתרון נהדר", אמר לי דורפן מהבלוג השכן. וזה מפני שמי שנולד עשיר לא יכול להבין מה זה להיות עני, שבע לא מבין מה זה להיות רעב, אדם עם זיקפה לא מבין מה זה להיות אימפוטנט ואדם בלי רגשות לא מבין איך זה שבוכים.

אז מר דורפן, יקירי, לידיעתך: א. סקוררים הם יותר כמו דוגמניות על חלומיות וקשות להשגה שאתה מת שיהיו רק שלך. ב. שרמוטות הן הפתרון ההגיוני היחיד שהיה לנשיא קצב, ומשבחר לא להשתמש בהן, הוא אכל אתה.

 ***

 ולסיום רעיון משעשע: קחו ציטוטים של מאמנים ותלבישו אותם על מאמנים אחרים. "יש לי מזל שלא פוטרתי", אמר קרלו אנצ'לוטי עוד לפני ההפסד השערורייתי של צ'לסי לאחרונה וולבס. זה משפט שאברם גרנט היה צריך לומר.

אגב אני מניח שחלק מכם יקראו את הפוסט הזה אחרי שאנצ'לוטי (ניצחון אחד ב-9 מחזורים, 10 נק' ב-11 משחקים) כבר יהיה מפוטר. או שאולי זה הוג'סון שיילך הביתה קודם. מי שלא יילך הביתה הוא גרנט, גם אחרי התבוסה הגדולה ביותר שלו באנגליה. וטוב שכך. שיהיה אחראי להישגים של ווסטהאם העונה עד הסוף. האמת היא שחבל – מכבי ואברם נשמע הגיוני מאוד.

מחקר: המגיבים של "דה באזר" שוביניסטים (מיכל אנגל)
כמה מחשבות בזמן שאנחנו מחכים לגיליוטינה

No Comments

שיפוד רץ 6 בינואר 2011

ורזה לא יודע מה זה להיות שמן…

"אדון ונגר היקר, על אדין דז'קו שמעת? הוא הולך לחמם את הספסל היוקרתי של הסיטי"

"מה פתאום – לנו יש את בנדטנר! הוא יתפוצץ, אתם עוד תראו!

דורפן 6 בינואר 2011

שיפוד – אולי תקנו מהם את אדבאיור בזול?

שיפוד רץ 6 בינואר 2011

Lol

לא הייתי קונה אותו גם אם היו מציעים כסף לקחת אותו

ארנון 6 בינואר 2011

לוינטל – הניתוח שלך לבעיות של ארסנל הוא מצוין, אבל המסקנות לדעתי שגויות. יונייטד השנה חלשה בחוץ, ועוד מחכים לה משחקים מאד קשים. ארסנל כבר סיימה עם צ'לסי (חבל…), סיטי, מנצ'סטר בחוץ. ומלבד זה, פוסט שלם על ארסנל בלי להזכיר את ההגנה והשוער, זאת התקדמות משמעותית, הרי אליפות לוקחים דרך ההגנה וגו'. אז בוא נשמור על מעט אופטימיות. ונשיג איזה חלוץ בחלון הנוכחי.

עמית 6 בינואר 2011

אהבתי.
לפי התקציר שראיתי, ארסנל הגיעה להרבה הזדמנויות.
יש מקום לאופטימיות.

לוינטל 6 בינואר 2011

רק אם טוטנהאם תעשה משהו מול יונייטד בווייט הארט ליין אני מאמין שהסיפור ייפתח. צריך לזכור שמשחקי ההשלמה של יונייטד הם בחוץ ושבאמת היא צריכה לשחק באמירויות, בברידג', בליין, באנפילד ובבית מול סיטי שזה יותר קשה מאשר בחוץ מול סיטי.
אבל שיאבדו נקודות הזונות

שלו 6 בינואר 2011

בסטנגה נראה לי שהייתם מנצחים, זה לא נחשב?

לוינטל 6 בינואר 2011

אם זה היה אגרוף, היינו מנצחים בהכרעת שופטים.
שלו, לרומא יש צ'אנס רציני בלי אדריאנו ששוב איחר לחזור

IsraGooner 6 בינואר 2011

אתה צודק ברוב הדברים, לא בטוח שזה המשחק הנכון להדגים את זה לגביו.
על ואן פרסי אני מסכים לגמרי. עדיין רואים שהוא שחקן חכם ומוכשר ביותר (אולי הכי מוכשר בארסנל), את התנועה הוא עושה בצורה מצוינת ולפעמים יוצאת לו הברקה. אבל הכשירות שלו בעיקר היא ביזיונית. שחקן שגומר טנק אחרי 60 דקות, ומסיים 90 על המגרש, אנחנו לא יכולים לסבול את זה בחלוץ מרכזי. אבל אני בהחלט לא חושב שאדבאיור חסר לנו, גם מנצ'יני יסכים עם זה. עם המערך הזה, עם ואן פרסי בתוכו, אנחנו בד"כ כבשנו יותר שערים. אתמול היה מעצור וכפי שאמרת ואני מסכים – מאז הפציעה, הוא פשוט לא חזר לעצמו. וזה כבר חודשיים שהוא כשיר, או "כשיר".
העיקר שבעונה הבאה יהיה לנו את קרלוס ולה!

צריך גם להיות קצת הוגנים, שיחקנו טוב מאוד ברוב שלבי המשחק ופשוט סבלנו גם מקצת חוסר מזל. שתי קורות, עוד כמה החמצות, פנדל שלא היה והגיע לנו (כנראה בפרמייר ליג מותר לאחרונה לגעת ביד ברחבה). עם קצת מזל יכלנו לנצח אתמול את המשחק והכל היה נראה אחרת. מעבר לכך, הוצאנו העונה 4 נקודות מסיטי, זה יותר ממה שהוצאנו מולם בשנתיים הקודמות. לא על העניין הזה ניפול.

סיטי? בורינג בורינג סיטי.

אליפות הקבוצה הזו לא תיקח, גם לא סיטי ובוודאי לא ספ*ס. מנצ'סטר יונייטד זכתה אתמול באליפות באופן מעשי, כי רק קבוצה אחת יכלה לתת לה פייט רציני וזו צ'אבסקי. מרווח הטעויות שלהם הסתיים אתמול, אליפות עכשיו נראית מבחינתם כמו חלום רחוק. כל היתר חיות באשליות.
עכשיו רק נשאר ליונייטד להמשיך ולדשדש בדרך לאליפות, היא לא צריכה יותר. יונייטד לא תאבד כ"כ הרבה נקודות כי מסורתית הקבוצה מתחזקת במחצית השנייה של העונה. אנחנו כבר במינוס שבע מולם (משום שהם ינצחו את המשחק החסר בבלקפול) וצריך לדפוק את הריצה של הלייף ולהגיע בלי פציעות לאפריל כדי שיהיה סיכוי. בקיצור, ה-19 של הרפש.

לוינטל 6 בינואר 2011

במחצית הראשונה לא היה מזל. במחצית השנייה לא היינו כובשים גם עוד מאה שנה.
סיטי באמת משעממת ובלי קרלוס טבס שקצת עשה משהו בכלל לא היה להם כלום להציע התקפית. הם סיימו את המשחק בלי בעיטה למסגרת. מדהים.
קאנוטה או לואיס פביאנו יכולים מאוד להתאים לנו

נעל קרועה 6 בינואר 2011

תגובה לבלוג
1-הבלוג הזה הוא מעולה,כל כך נכון לגבי ארסנל
2-לגבי חלוץ היו כל כל הרבה מציאות השנה,ראול,ואן ניסטארוי,הולטלר ,וואן דה ווארט,כולם במחיר של פחות מ 10 מיליון יורו
3-למה הוא לא לקח את טרזגה ?
4-תכלס מה ההבדל בין בארסה לארסנל,2 הקבוצות משחקות לרוחב,עם מינימום 8 -10 מסירות בכל התקפה,ההבדל הוא מסי ,פדרו,וויה,צריך רוצחים בהתקפה כדי שהכדורגל הזה יהיה אפקטיבי מול הגדולות
5-הקטע הוא שאין שום סיכוי שוונגר ישתנה ,ואין שום מנגנון כדי לכפות עליו שינוי,או לפטר אותו,מה הסיכוי שמיץ' גולדהאר יקנה את ארסנל?
6-מנצ"יני כמו כל מאמן איטלקי טוב בנה הגנה וקישור עשוים מפלדה(למרות הפאניקה ב 10 הדקות הראשונות)
7-סיטי בלי סילבה הוא כמו בארסה בלי שאבי,טבז וטורה לא מתמסרים,צריך את סילבה לחבר אותם
8-מנצ"יני על עם ג"ו במקום ג"ונסון בגלל היכולת ההגנתית שלו?

שיפוד רץ 7 בינואר 2011

1) ואן דר וארט הוא לא חלוץ. הולטלר? מה?
2) טרזגה בן 33. ברצינות?
3) לפחות לא היה תרים-תנגח. סיבה לאופטימיות אצל אוהדי ארסנל

שלו 6 בינואר 2011

עמית, יובה-פארמה איזה משחק 20 דקות פצועים מורחקים שער שנפסל.
ויש עוד 70 דקות, מאמה מיה כמה שהתגעגעתי.

לוינטל 6 בינואר 2011

שלו, את פליפה מלו צריך להעלות על דוגית בלב ים מוקף כרישים. או להיות רחמנים ולקנות לו כרטיס טיסה בכיוון אחד, שיצטרף לרונלדיניו. איזה בושה של שחקן

דודו 6 בינואר 2011

איזו השפלה ליובה. 4 בבית ועוד מפארמה כשהאחראי העיקרי הוא הנמלה האטומית, שבא להוכיח כמה דברים. כנראה שכבר לא ירוצו לאליפות השנה. מלו זה בכלל סיפור שאני לא מבין אותו. כולם יודעים שהוא שחקן בינוני ומטה וכולם יודעים שהוא מטומטם, אז למה להשאיר אותו. אסור לו לשחק במדי הקבוצה אפילו דקה אחת יותר. להעיף, אפילו בחינם.

שלו 6 בינואר 2011

עמית, תסתכל על זה ככה, מלו הוא תופעה כל כך מעט מוח ליצור מתפקד, לא רע.

לוינטל 6 בינואר 2011

שלו, שלחת כבר זרי פרחים לשופטים?

שלו 6 בינואר 2011

לקחו לנו כל כך הרבה, גם השנה, אז טעו לטובתנו פעם.
הבעיה היא לא עם רומא שפעם זה לטובתה ופעם נגדה.
הבעיה עם יובה, מילאן ואינטר שזה לא מתאזן.

שלו 6 בינואר 2011

מצד שני איזה יופי של תרים-תנגח.

טל 6 בינואר 2011

לא מובן למה אתה חותך דווקא את ארסנל, הקבוצה ששיחקה טוב אתמול ולא את סיטי שהציגה משחק מביך.

לא נכנס לויכוח על מוסריתו של הקטאנצ'יו, ברמה המעשית מנצ'יני שוב וויתר על סיכוי לאליפות בשביל עוד תיקו שלא משנה כלום בתמונה הכוללת. סיטי שיחקה העונה חמישה משחקים נגד קבוצות הצמרת האחרות והבקיע שער אחד. באף משחק, היא אפילו לא עשתה ניסיון לשחק כדורגל.

כתבת אתמול על ה"סגל הטוב בליגה". אולי אם היו משחקים 24 מול 24. זה נחמד שיש לך אינסוף קשרים אחוריים וחלוצים, אבל בלי סילבה אין לקבוצה הזו טיפת יצירתיות בקישור.

אגב, זה אפילו לא היה קטנצ'יו מוצלח במיוחד, הרי ארסנל הגיעו ללא מעט מצבים ורק בנס לא ניצחו 3-0.

לוינטל 6 בינואר 2011

טל, זה נכון שאפשר וצריך לצפות מקבוצה ששפכה מיליארד פאונד בשנתיים וחצי להרבה יותר כדורגל. מצד שני קבוצה איכותית צריכה לדעת להסתדר מול בונקר גם אם זה קשה. יכולות לקרות תקלות פעם ב… אבל לארסנל זה קורה יותר מדי.
התיקו מול סיטי וההפסד ליונייטד מתסכלים הרבה פחות מאיבודי הנקודות לקבוצות הבינוניות

דודו 6 בינואר 2011

יונייטד יצאו מהכריסמס אלופים ב- 90%. צ'לסי בקריסת מערכות, ארסנל משחקים בניוטרל, מנצ'סטר סיטי תמשיך לקנות שחקנים ולקרטע בשולי הצמרת ואילו התרנגולים חזרו ללול.
בעונה הכי חלשה של יונייטד (מבחינת יכולת ומבחינת כשרון) ב- 20 שנים האחרונות, היא תיקח אליפות בקלות בגלל העדר אלטרנטיבה. האחרונה שיכולה קצת לעצור את יונייטד היא טוטנהאם שתארח אותה במחזור הבא. הפסד נקודות יחד עם נצחונות של סיטי, ארסנל וצ'לסי, יכול קצת לתת תקווה לליגה צמודה יותר, אך נצחון של היונייטד יגמור את הליגה, מאחר ואחרי זה יש ליונייטד שורה של משחקים קלים יחסית.

Mr. Kate 6 בינואר 2011

מודה שראיתי את רק את המחצית הראשונה והאמת ארסנל שיחקו פשוט מדהים אבל באמת לא "תכליתי". התעצבנתי כל כך על וולקוט-חסר לו את הבטחון העצמי(ואולי אפילו עודף בטחון עצמי) שצריך להיות לחלוץ בשביל להפוך לסקורר.
העניין "שעל הנייר" יש לארסנל מספיק חלוצים. אבל אף אחד מהם לא באמת מספיק חד. מה שנראה שארסנל צריכה זה סקורר "כבד", חלוץ רחבה מאסיבי כזה שיהיה כמו ציר בין הסילונים שלכם בצדדים. לואיס פביאנו, מישהו?

לוינטל 6 בינואר 2011

זה האיש. בדיוק.

IsraGooner 6 בינואר 2011

אם כבר, אז אנדי קארול.

פביאנו אצלנו עוד יגמור כמו בפטיסטה.

נעל קרועה 6 בינואר 2011

מי שקובר פה את הסיטי לא יודע על מה הוא מדבר,מי שכן מדברת זו הטבלה ,עם ד"זקו,סילבה,וההגנה הכי טובה בליגה,העתיד שלהם די וורוד,כשהם חטפו 3 שערים מארסנל הם היו ב10 שחקנים במגרש
לפי מה שאני רואה מיוניטד במשחקי החוץ ,הם עוד ישאירו הרבה נקודות בחוץ,הכל עדיין פתוח

אביעד 6 בינואר 2011

1. מאנצ'יני מאמן פחדן. בכל משחק "גדול" עד עכשיו הוא עלה בשביל תיקו. בבית, בחוץ, לא משנה, העיקר לא להפסיד. עד עכשיו ב-5 משחקים נגד קבוצות הצמרת הם הוציאו 6 מ-15 עם מאזן שערים שלילי של 1-3.
איכשהו זה מזכיר לי את הקמפיין האחרון של גרנט בנבחרת. כאילו המטרה שלו היא להיות מסוגל להגיד "לא הפסדנו לאף אחת מהיריבות המרכזיות" (סיטי אמנם הפסידה כבר לארסנל, אבל אפשר להיות בטוחים שבזה הם "יאשימו" את ההרחקה של בויאטה).
2. שמעתי כבר כמה פעמים העונה את המשפט "זו הקבוצה הכי פחות טובה של יונייטד ב-20 השנים האחרונות". קצת בעייתי. קודם כל, כי הקבוצה הזאת רק התחזקה משנה שעברה (ולו רק בגלל התוספת של הרננדז), שנית – את כל קבוצות העבר של היונייטד שופטים על בסיס עונות מלאות. את הקבוצה הנוכחית שופטים על פי חצי העונה הראשונה שהוא בד"כ הפחות טוב של היונייטד.
3. אני חושב שהיכולת והמספרים של צ'מאח במחצית הראשונה של העונה הם דווקא מצויינים. אסור לשכוח שזו עונתו הראשונה ושהוא בא מליגה שהיא פחות פיזית, פחות אינטנסיבית ופחות שוחקת. לוקח זמן להתרגל. הוא חלוץ טוב מאוד ועם קצת זמן וסבלנות הוא גם יוכיח את זה. אדבאיור ודרוגבה למשל גם לא הבריקו בהתחלה.
4. אני לא כ"כ זוכר את ואן פרסי מעונות קודמות, אבל התחושה שלי לגביו תמיד הייתה שהוא לא כ"כ מתאים להיות חלוץ חוד בודד אלא הוא הרבה יותר קטלני כחלוץ שני.

נעל קרועה 6 בינואר 2011

תגיד
היתה בהיסטוריה של הכדורגל,שהצטרפו לקבוצה 10 שחקנים חדשים בשנה,והיא עדיין במקום השני של מה שאתם קוראים לה"הליגה הטובה בעולם"?

אביעד 6 בינואר 2011

בתור אחד שלא סובל את הליגה האנגלית, אתה משקיע בה הרבה מזמנך.
השנה הצטרפו לסיטי 6 שחקנים חדשים ולא 10 (דז'קו יהיה השביעי).
לא טרחתי ללכת רחוק בשביל לענות על שאלתך על "היה בהיסטוריה של הכדורגל…".
ריאל מדריד 2009/10: 8 שחקנים חדשים (ומאמן חדש), מקום שני.
ריאל מדריד 2010/11: 6 שחקנים חדשים (ומאמן חדש), מקום שני (כרגע).
ברצלונה 2003/4: 7 שחקנים חדשים (ומאמן חדש), מקום שני.
חוץ מזה, ממתי אתה מאמין בכך שלוקח זמן לקבוצה להשתלב ולהתחבר? זה הרי לא עובד ככה במשחקי מחשב. חשבתי שהתיאוריה שלך היא שהקבוצה עם יותר כסף ועם השחקנים הכי יקרים היא בהכרח יותר טובה מזו שדוגלת בשיטה, תהליך והמשכיות…
אגב, כהרגלך בקודש, שכחת לציין שהסיטי שניה רק בגלל שיש לה משחק עודף.

נעל קרועה 6 בינואר 2011

1 אחד שלא סובל את הכורגל של יוניטד,יותר מדויק
2-אני עוקב אחרי ריאל דו קרוב,ב 2009/10: אתה טוען שהצטרפו 8 שחקנים,שחקני הרכב כמו בסיטי,או שחקנים עם הופעה של 3 דקות,בגביע?
3-טוב למנצ"יני תיקו בחוץ מול ארסנל ,כשהשחקן הכי טוב שלו פצוע

אביעד 6 בינואר 2011

1. אין לי בעיה עם אנשים שלא אוהבים את היונייטד. יש לי בעיה עם אנשים בורים ששונאים בעוצמה את מה שהם לא יודעים עליו דבר. נו מילא, תמשיך לשנוא, בעיה שלך. בכל פעם שמעמתים אותך עם העובדות אתה נעלם רק בשביל לחזור אח"כ כאילו לא ראית ולא שמעת משהו שיסתור את השטויות שלך. כשכל התירוצים נעלמים, אתה נשאר רק עם השנאה. אגב, גם אחרי היונייטד אתה עוקב באדיקות יחסית למי ששונא אותה. אני לא כ"כ מת על גולף. אז אני לא מסתכל על גולף ולא תוקף את המשחק ואת מי שכן אוהב אותו, אתה לא סתם תוקף אלא משתלח בגסות.
2. כנראה שאתה לא עוקב אחרי ריאל מספיק מקרוב. מה אגיד ומה אומר, אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר לגבי מה שקרה בריאל לפני רק שנה, אז איך אפשר להתייחסב לדעות המלומדות שלך בשאר הנושאים?
רונאלדו, קאקא, אלונסו, בנזמה, אלביול, גאראי, ארבלואה וגראנרו. 6 שחקני הרכב, 2 מחליפים- גאראי (אמנם נרכש ב-2008 אך הצטרף רק ב-2009) ששיחק 22 משחקים ואסטבן גראנרו (גדל בריאל, נמכר לחטאפה כשסיים גיל נוער ולא שיחק בקבוצה הבוגרת של ריאל לפני שנרכש חזרה ב-2009) ששיחק 31 משחקים. לא ספרתי שחקנים שעלו ממחלקת הנוער או כאלו שנרכשו רק בשביל להימכר (נגרדו).
3. כשהסיטי בפיגור 3 מהיונייטד ועוד עם משחק עודף, תיקו זו לא תוצאה טובה למאנצ'יני. במצב הזה אין שום הבדל בין תיקו להפסד. חוץ מזה, אם זה היה רק מול ארסנל אז ניחא. אבל גם מול יונייטד, טוטנהאם וצ'לסי הוא שיחק בשביל להשיג תיקו, גם בחוץ וגם בבית. גם אשתקד הוא שיחק על תיקו במשחקים גדולים וזה מה שעלה לסיטי במקום בליגת האלופות.

אביעד 6 בינואר 2011

כתבתי לך תגובה יותר מפורטת שנעלמה משום מה. נסתפק בהיילייטס:
1. יש לך שנאה ליונייטד. שאינה מבוססת על ידע או עובדות. תנחומיי.
2. רונאלדו, בנזמה, קאקא, אלונסו, ארבלואה, אלביול, גאראי, גראנרו. 6 מתוכם שחקני הרכב, 2 האחרים (גאראי וגראנרו) שיחקו 20 ו-30 משחקים בהתאמה.
3. לקבוצה שנמצאת בפיגור 3 נק' מהמוליכה עם משחק עודף, תיקו היא תוצאה רעה. אתמול לא הייתה הפעם הראשונה – מאז שהגיע לסיטי, מאנצ'יני שיחק על תיקו בכל אחד מהמשחקים הגדולים של הקבוצה. זה בדיוק מה שעלה להם במקום בליגת האלופות אשתקד.
4. משהו שנזכרתי בו עכשיו: טבז הוא השחקן הכי טוב והכי חשוב בסיטי והוא שיחק אתמול.

אביעד 6 בינואר 2011

כתבתי תגובה מפורטת שנמחקה, אז בקיצור:
רונאלדו, קאקא, בנזמה, ארבלואה, אלביול, גראנרו, גאראי, אלונסו.
וממתי במצב של פיגור 3 מהמוליכה עם משחק עודף, תיקו זה טוב?

לוינטל 6 בינואר 2011

לגבי ואן פרסי, זה בדיוק המצב. הוא צריך לשחק כחלוץ שני או מתחת לחלוץ. הוא פרח לצד אדבאיור.
לגבי צ'מאח הוא מעולם לא כבש יותר מ-13 גולים בעונה

אביעד 6 בינואר 2011

השיא של אדבאיור לפני שהצטרף לארסנל היה 11.

לוינטל 6 בינואר 2011

אדבאיור היה מציאה, צ'מאח הוא בסדר אבל לא באותה ליגה.
אבל בוא נגיד שאני טועה – צ'מאח חייב לשחק לצד ואן פרסי כמו שאדבאיור שיחק לצידו. לא יתכן הרכב בלי חלוץ

רועי 6 בינואר 2011

לא כל כך הבנתי את המשפט הבא, אם תוכל להסביר:
ב. שרמוטות הן הפתרון ההגיוני היחיד שהיה לנשיא קצב, ומשבחר לא להשתמש בהן, הוא אכל אתה.

לוינטל 6 בינואר 2011

שקצב היה צריך להזמין זונות במקום לאנוס עובדות במשרדו

דורפן 6 בינואר 2011

אני רק רוצה להבהיר שהתכוונתי לשרמוטות שעושות את זה בחינם – וכנראה הביטוי הנכון היה צריך להיות שרלילות. ב

רועי 6 בינואר 2011

אני חושב שזה חסר טעם לחלוטין, בין אונס לחרמנות יש פער עצום, אונס זה עניין של כוח, כפייה. לקשור בין שני הדברים זה מסוכן.

דורפן 6 בינואר 2011

אני גם חושב. אונס זה לא מעשה של בן אדם חרמן. אם היה מזמין נערות לווי, מה שגם היה בושה, זה היה נראה כמו הסבר. אונס זה מעשה של אדם אלים.

אביעד 6 בינואר 2011

נעל קרועה, כתבתי לך תגובה יותר מפורטת שנעלמה משום מה. נסתפק בהיילייטס:
1. יש לך שנאה ליונייטד. שאינה מבוססת על ידע או עובדות. תנחומיי.
2. רונאלדו, בנזמה, קאקא, אלונסו, ארבלואה, אלביול, גאראי, גראנרו. 6 מתוכם שחקני הרכב, 2 האחרים (גאראי וגראנרו) שיחקו 20 ו-30 משחקים בהתאמה.
3. לקבוצה שנמצאת בפיגור 3 נק' מהמוליכה עם משחק עודף, תיקו היא תוצאה רעה. כמו כן, מאז שהגיע לסיטי, מאנצ'יני שיחק על תיקו בכל אחד מהמשחקים הגדולים של הקבוצה. זה בדיוק מה שעלה להם במקום בליגת האלופות אשתקד.
4. משהו שנזכרתי בו עכשיו: טבז הוא השחקן הכי טוב והכי חשוב בסיטי והוא שיחק אתמול.

אביעד 6 בינואר 2011

לוינטל, יש לי תגובה שלא עולה, אם תוכל לטפל בזה… תודה! :)

נעל קרועה 6 בינואר 2011

אביעד
1-למה לא לגיטימי לשנוא את סיגנון הכדורגל המיושן של יומיטד לא הבנתי?
2-צדקת
3-אחד המשחקים החסרים של יוניטד הוא מול צ"לסי
4-דוד סילבה,השחקן הכי טוב והכי משפיע בסיטי

אביעד 6 בינואר 2011

1. לגיטימי לא לאהוב את היונייטד, לקרוא לסגנון שלה מיושן זו בורות. מה "מיושן" או בעייתי בכדורגל שמתבסס על משחק אגפים?
ב-20 השנים האחרונות ראיתי לא מעט מסוגך. ילדים (בעיקר) שמחפשים צידוקים לשנאה שלהם ועזאזל עם העובדות או המציאות.
3. אז מה אם אחד המשחקים החסרים הוא מול צ'לסי?
4. לא ברור על סמך מה קבעת שסילבה הכי טוב והכי משפיע בסיטי. סתם לצורך העניין: סילבה שיחק 19 משחקי ליגה, כבש שער אחד ובישל ארבעה. טבז כבש 12 ב-17 משחקי ליגה. רואה הבדל?
ואם נלך לפי קו המחשבה העקום שלך: ארסנל חסרה אתמול את שחקן ההגנה הכי טוב והכי משפיע שלה (ורמאלן). למה היא לא שיחקה על תיקו?
זה גם לא מסביר למה סיטי משחקת על תיקו בכל משחק גדול.

נעל קרועה 6 בינואר 2011

בוא נסגור את הוויכוח הזה בכך
1-תפסיק לקחת אישית ולהתלהם זה שיש אנשים שלא אוהבים הסיגנון של יוניטד(וכן התרים תנגח מגעיל אותי)
2-מה הרקורד של יוניטד מול צ"לסי בשנים האחרונות?
3-מסי מבקיע יותר משאבי,אבל שאבי יותר חשוב ממסי לבארסה,כ"נל סילבה
4- שלא יהיה ספק,סילבה הקשר הטוב באנגליה

אביעד 6 בינואר 2011

1. התרים תנגח שלך הוא התלהמות. אתה יודע, ביקורת צריכה להיות מגובה במשהו. אתה אפילו לא יודע מה זה אומר (לפרטים נא לפנות לטוני פוליס).
2. בערך 50/50 ב-5 השנים האחרונות.
3. צ'אבי בברצלונה בערך מ-1999 או 2000. תזכיר לי את רשימת התארים שהשיג בלי מסי ואינייסטה? אגב, הטיעון שלך הוא שלסיטי הסגל הכי טוב באנגליה, לא? לא נראה לך קצת בעייתי שהקבוצה שאתה הכי מחזיק ממנה באנגליה מסתפקת בתיקו (מראש) בגלל שחסרים לה 2 שחקנים?
אגב, בשנה האחרונה, סיטי ניצחה משהו כמו משחק או שניים בלי שטבז יבקיע. בכדי לפשט את זה: אם טבז לא מבקיע, הסיכוי של סיטי לנצח יורד דרמטית. מספיק חשוב בשבילך?
4. בוא נספור רק קשרי אגף כדי שזה יהיה הוגן – ישר חשבתי על 3 שמשחקים טוב ממנו השנה – נאני, בייל, נאסרי. אבל מה זה משנה שכל אחד מהם כבש ובישל יותר ממנו. עובדות הם כל כך אובר רייטד.

נעל קרועה 6 בינואר 2011

אתה חוצפן
ראינו איך יוניטד הגיעה לדרבי ממול הסיטי,לא היו שום התקפות בסיגנון ברצלונה,רק לחזור הביתה בשלום
ושוב,בכל פעם שסיטי שיחקה רע,זה היה בלי סילבה בהרכב

אביעד 6 בינואר 2011

כשאני ראיתתי את המשחק בין סיטי ליונייטד, שתי הקבוצות היו גרועות. אתה מאשים רק את היונייטד?
אני חוזר על העובדות שוב – בשנה האחרונה, סיטי ניצחה משהו כמו משחק או שניים בלי שטבז יבקיע. בכדי לפשט את זה: אם טבז לא מבקיע, הסיכוי של סיטי לנצח יורד דרמטית. מספיק חשוב בשבילך?

עמית פרוס 6 בינואר 2011

לוינטל
הייתי בטוח שראיתי את הכותרת שאתה מתכוון אלינו-ליברפול-……….
תתנחם
יכול להיות הרבה יותר גרוע.

לוינטל 7 בינואר 2011

עמית, מצד אחד אני באמת מזדהה אתכם ומבין שהמצב יכול להיות גרוע יותר. מצד שני תן לי גביע אלופות אחד מכל ה-5 שיש לכם ואני מסודר

Comments closed