ססק מכר אותנו

סיכום בארסנל

1) אני מזמין אתכם לראות את המשחק בשידור חוזר. שימו לב למספר 4 של ארסנל שבמקרה הטוב לא התאמץ. הוא היה מהמצטיינים… של ברצלונה.  שמעו בדיחה עצובה: הבושה הזה הוא הקפטן(?!?!) של הקבוצה בה הוא בגד הערב. אם אני ארסן ונגר, היום אני מוכר אותו… לריאל מדריד.

2) השיפוט – זה לא חדש. נגד ברסה אתה משחק נגד 12. אני הייתי בסטאמפורד ברידג' באותו ערב וזה לא יוצא לי מהראש. אז אופ"א שלחה שופט שווייצרי שאפשר לסמוך עליו ועזר לבארסה בעבר כמה פעמים. מותר לאבידל לחנוק את ואן פרסי בלי לקבל אפילו אזהרה, אבל כשוואן פרסי לא שומע שריקה הוא מורחק. והפנדל הרך? נו, שוין. בראבו, בוסאקה. הזכרת לנו את השורשים השווייצרים של ברצלונה.

3) וזו הטרגדיה הגדולה – ארסן ונגר יעדיף להפיל את התיק על השופט במקום לתקן את הקבוצה הבעייתית שלו. קבוצה שצריכה כמה שחקנים ותיקים, מנוסים שעשו משהו בכדורגל ובשלים לרמות הגבוהות. עם החומר הקיים ארסנל לא תזכה בתארים, ורק תחיה באשליות.

4) ונגר הוא אפוא השאלה הגדולה. האם לארסנל יש הנהלה? ואם יש, תופענה לפנינו. תעשה שרירים לוונגר, תבוא אליו בדרישות מקצועיות. לפני שגם המקום הרביעי יהיה גדול עלינו. 

5) איל ברקוביץ' אמר שהוא חושב לעבור לגור בברצלונה. ואני מברך אותו על כך. שיישאר שם ולא נצטרך לשמוע אותו יותר. מוטי איוניר – תעזוב את מכבי ותחזור לעמדה בה אתה הרבה יותר טוב – כיסא הפרשן.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

כשאבא ואמא נפרדים
השקר קטוע רגל

No Comments

מנחם לס 9 במרץ 2011

ארסנל היתה צריכה כמה אנגלים קשוחים עם ביצים שהיו שולחים את הגמדים הקטנטנים של ברצלונה בכמה בעיטות עד 'הר היהודים' בדאונטאון של העיר. במקום זה היא העמידה נבחרת זרים שעמדה והסתכלה בלי בעיטה אחת לשער.
וכמובן השיפוט. מילא השופט. אבל הקוון הימני (כשהסתכלת על שער ארסנל בחצי השני) נתן לאיזה 10 ניבדלים איומים לעבור. שני שערים באו מהם. רק אחרי שהיה 1-3 הוא החל לנפנף בדיגלו.
איזה משחק מחורבן!

גפן 9 במרץ 2011

אם נראה את המשחק בהילוך חוזר אז נראה שברצלונה הייתה צריכה לתת 10 חתיכות לארסנל

ארסנל לא עברה את החצי גם לפני ההרחקה
ארסנל הבקיעה שער בלי לבעוט לשער
במקום להאשים את השופט תאשים את ואן פרסי האידיוט שקיבל אדום מוצדק! חוק זה חוק
בפנדל הגיע גם צהוב שני למגן של ארסנל
ולא לשכוח,שבמשחק הראשון השופט לקח למסי גול בטענת נבדל שלא הייתה שברצלונה כבר הובילה 1 – 0 .

ובנוגע לכותרת שלך… ססק היה חלש היום,חלש מאוד אפילו.אבל מכר אתכם? ארסנל לא ראויה לשחקן כזה,שמבזבז את מיטב השנים שלו על מנג'ר קמצן ברמה חולנית..

ואמוס בארסה!!!

איל 9 במרץ 2011

הממפפ. הפסדתם בגלל השיפוט.

ארסנל כמעט ולא הגיעה למצבים במשחק, ולא בגלל השיפוט אלא בגלל היכולת העדיפה של ברצלונה. ההרחקה של ואן פרסי הייתה מופרזת, אבל הוא היה צריך לצאת באדום במחצית הראשונה.
דווקא מי שקופח הייתה ברצלונה שנגזל ממנה פנדל ברור.

הגול היחיד שארסנל כבשה, נכבש גם מפעולה של שחקן ברצלונה.

אז נכון, םברגאס לא הגיע למשחק – אבל מי משחקני ארסנל כן הגיע?

אבירן 9 במרץ 2011

ליבי על ארסנל, אך הגיע הזמן למעט רוע בקבוצה הזו. בבוא נודה על האמת, את מחצית המגרש של ברצלונה הם ראו רק כשחצו את המגרש למחצית. ואחרי ההרחקה, ברצלונה הגיעה לשלושה מצבים של שער בטוח תוך חמש דקות. ולמה ? כי אופי בארסנל זה כמו תמימות בכנסת – מוצר במחסור חמור ביותר. ועדיין, בנטנדר היה יכול לחולל את גניבת השנה בדקות האחרונות. אם רק היה לו אופי . . .

שיפוד רץ 9 במרץ 2011

אם רק הייתה לו טכניקה כלשהי, אתה מתכוון…

דובינסקי 9 במרץ 2011

משחק ציני של ארסנל. היו כמה החלטות שיפוט מאוד גבוליות, אבל לואן פרסי יש אופי כל כך בלתי נסבל שהוא קצת דורש שלא יתחשבו בו.
אבל לא הייתם רחוקים

בוב השקט 9 במרץ 2011

1. ססק אכן היה זוועה, כמו כל שחקני ארסנל
2. השיפוט אכן היה זוועה, אבל אם אני חייב להחליט מי קופחהיותר אז זאת ברסה (פנדל שלא נשרק, אדום שלא ניתן).
3. צודק
4. נכון
5. ברקוביץ` הוא בושה וחרפה
נ.ב. – אני ממש לא אוהד ברסה. הייתי שמח אם ארסנל הייתה עולה. ממש לא הגיע לה

אביאל 9 במרץ 2011

גפן היקר, בתור אוהד ברצלונה שרוף שכמוך, תמשיך לצעוק ואמוס ברצלונה ויזרקו עליך נעליים ברחבי קטאלוניה, ארץ החופש, תומכת אש"ף ידועה וברצלונה קבוצתה שעוד מעט תשים לוגו על החולצה של ארגון שבראשו עומד אחד, אל קרדאווי, אוהד אדם, נשים ולא מוסלמים.

אני מוכן להישבע שאבא שלי נכנס לבית בדקה ה25 ואמרתי לו שפבארגאס הולך חזק עם ברצלונה, אני מקווה שהעיתונות האנגלית עלתה על העניין ושלא מדובר בעניין שיעלה לדיון רק בדה באזר, פשוט חוצפה, אם אני אוהד ארסנל אני מחכה לו מתחת לבית ונותן לו איזה סטירה טובה, ולוינטל הרעיון למכור אותו למדריד הוא פשוט מעולה !

בקשר לשיפוט אכן, הוא השחקן ה12 של ברצלונה, מוריניו דיבר על זה בדיוק השבוע, אז שלחו שופט נוורווגי ועכשיו גם שווצרי וזה לא הצליח, אני מציע להבא, צרפתי, גרמני או רוסי, בקשר לפנדל, לדעתי היה.

בכל מקרה, בקשר לארסנל, למרות הכל מחמאות, קודם כל לקולשייני (או איך שכותבים את השם שלו), דג'ורו גם כן נתן משחק מעולה, אלמוניה גם כן, אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל גם לקלישי, וולישר ואבו דיאבי שנתנו הכל, רוזציקי, ברגע שהוא ילך מארסנל, הוא יגמור כמו חלב או פלאמיני, לא מבין מה הוא עשה בכלל על המגרש, נאסרי ברח ימינה, בדיוק כמו שברצלונה אוהבת, איפה ארסנל של המשחק הראשון ואיפה של היום.

ואני עדיין אשמח לראות איזה וידאו שיראה שואן פרסי היה בנבדל בכלל.

גפן 9 במרץ 2011

אביאל מתוקי שלי…אתה טרול…לך תרשום תגובה בONE…

אביאל 9 במרץ 2011

כל שנותר לי הוא לחייך, ואמוס גם לך או יותר נכון ויסקה.

דורי – זה בהקשר ההיסטורי, עוד לפני שאש"ף הפך להיות סוג של ארגון לגיטמי, בימים שהוא היה נכנס לבתי ספר ולאוטובוסים.

דורי 9 במרץ 2011

תומכת אש"ף? מה אתה בשנות השבעים? בי ג'יס ברדיו? פוליטיקה זה נחמד וחשוב, אבל יש פעמים שהיא באמת לא רלוונטית. הערב זה היה כדורגל. פשוט וטהור.

דין 10 במרץ 2011

מסכים עם כל מילה!

אבי ש 9 במרץ 2011

המשחק היה סיוט מההתחלה ועד הסוף גם מבלי להיות אוהד ארסנל. לראות את ברצלונה משחקת זה לכשעצמו עינוי שאין כדוגמתו, ובנוסף לכך, לשמוע את ברקוביץ' וארבל… את רוב המשחק ראיתי במיוט.

מזל שמחר יהיה אפשר להינות משני משחקים נטולי יומרה.

ניינר 9 במרץ 2011

קשקוש להגיד שההרחקה של ואן פרסי גמרה את המשחק. הוא לא היה פקטור בשום שלב של המשחק ולא איים על השער אפילו פעם אחת, סתם שוטט ברחבה. היתרון של בארסה היה כל כך מוחץ וברור גם בדקות שהוא עדיין שיחק. יחס מצבי ההבקעה היה 20-0 או בקירוב ואלמונייה עוד תפס יום.בקיצור, אין תירוצים לארסנל, בארסה פשוט טובה ממנה בכמה רמות והניצחון מוצדק לחלוטין.
ממשחק למשחק שאני רואה את ססק, הבהלה שלי שהוא יגיע לבארסה עולה בטור הנדסי. אני בונה על זה שריאל יבצעו עוד מהלך גאוני ויקנו את הלוזר האוברייטד הזה.
אחרי עוד מאסטר קלאס של צ'אבי ברור שאין ולא יהיה לו תחליף. זה שחקן של פעם בדור.

דביר 9 במרץ 2011

קשקשוש= זה להגיד שהרחקה לא גומרת משחק

צור שפי 9 במרץ 2011

ניינר, אני לא מסכים אתך. כלומר, כן מסכים אתך שואן פרסי לא היה משמעותי לפני ההרחקה אבל כשאתה נשאר בשחקן פחות בסיטואציה כזו זה בכ"ז משמעותי ולא משנה מי מורחק.
מצד שני, ברור שאתמול (וודאי בשקלול שני המשחקים) ברצלונה לא ניצחה בזכות השיפוט. היא פשוט היתה טובה יותר לצערי.

YB 9 במרץ 2011

כבר שנים אני סבור שפברגאס אוברייטד ברמה קיצונית. לא זוכר משחק גדול שהוא הופיע בו (ואם כן, היה זה מיעוט זניח). לא מבין מדוע רוסיצקי פתח בהרכב. איפה ארשאבין? איפה עוד חלוץ? הרי ואן פרסי, שהיה חלש מאוד, הוא עילוי טכני אבל לא חלוץ מרכזי טיפוסי. ארסנל חייבת סקורר.
ארסנל גם חייבת מגנים יותר טובים ובלם הרבה יותר טוב מכושלני. גם שוער היא צריכה. ולזרוק את רוסיצקי (יותר מעשור לאחר השיא) וכמובן את ססק פברגאס.

עמית 9 במרץ 2011

פברגאס בישל לאינייסטה את שער הנצחון במונדיאל האחרון.
נראה לי שזה משחק גדול מספיק, לא?

אפי 9 במרץ 2011

גם אני לא זוכר מתי פברגאס נתן איזשהי תצוגה או הצדיק את העניין סביבו. אוברייטד בטירוף.
וד שחקן אוברייטד לגמרי: מסצ'רנו. מי? מה? למה?

שניהם צריכים לשחק בקבוצות כמו אתלטיקו, ויריאל, סביליה. לא ברמת הגבוהות האלה.

Shukrman 9 במרץ 2011

אמרתי שפאברגאס לא מתאמץ כבר במשחק הראשון נגד ברצלונה ואנשים עפו עלי ..
תראה שידור חוזר של המשחק הראשון ותראה מה הקפטן שלכם עשה כל המשחק חוץ מהמסירה ההיא לנאסרי..
אני לא מאשים את פאברגאס אלא את וונגר שאפשר לארסנל להפוך לקבוצה של שכירי חרב ממדינות אחרות , שחוץ מואן פרסי לא ראיתי אף אחד שנותן את עצמו..
ארון ראמזי יחזור .. והעתיד של הגונרז איתו ולא עם הבאסטרד שנקרא פאברגאס

דימה 9 במרץ 2011

לכל אוהדי ארסנל תתעודדו, תכלס לא הגיע לכם לעלות, למרות שהשופט פשוט הוציא כל ערך ספורטיבי מהמשחק עם ההרחקה ההזויה הזאת.

עכשיו ארסנל תוכל להתפנות למשימה הכי חשובה שלה מזה שנים, מניעת "האסון הספורטיבי" ששמו אליפות של המסריחים ממנצ'סטר!

YNWA

תומר חרוב 9 במרץ 2011

1. פבראגס אכן עלוב.
2. אני גם לא אהבתי את ההרחקה, למרות שכמו שדורפן הסביר לי יפה, ראו שהוא שמע את השריקה.
3. ווילשייר הוא העתיד של ארסנל והעתיד הזה נראה לא רע.
4. ארסן ונגר עומד בדיוק בדרישות המקצועיות שהנהלת ארסנל הציבה לו. אני מבין שלאוהדים לפעמים יש צורך להגיד למאמן ללכת הביתה אבל רבאק, החיים של אוהד ארסנל הם עד כדי כך קשים?
5. הייתה תקופה שחלק מהקהל של נתניה שר לפרנסיס קיויו(חלוץ בגובה שני מטר שלא מגיע לכדורי גובה): קיויו לך הביתה ואת אוקוצ'ה קח איתך. לא אהבתי את זה אף פעם אבל אני חייב להוסיף למה שאתה כתבת: ואת איציק זוהר קח איתך.

טל 9 במרץ 2011

ההסיבה היחידה שהקבוצה שלך בכלל הייתה במראית עין של תחרות הייתה השיפוט במשחק הראשון. אבל מה היא הרחקה מוצדקת על פי החוקה ושנויה במחלוקת על פי "רוח המשחק", לעומת גול ופנדל של מאה אחוז שנמנעו מברצלונה במשחק הראשון ופנדל שהגיעה לה במשחק הזה? מענין שאז לא היו לך טענות על השיפוט, נכון?
אלמלא השיפוט הייתם מקבלים רביעיה במשחק הראשון.

זה כשאתה כותב שטויות חד צצדיות כאלה בבלוג שלך זה מילא. בשביל זה בדיוק קיים בלוג. אבל בעיתון??? אין לך בושה?

כידוע, מעולם לא הודחה קבוצה אנגלית שלא בגלל שיפוט. מעולם לא הרוויחה קבוצה אנגלית (מלבד היונייטד בליגה, במשחקים מול קבוצות הצמרת האחרות) משיפוט. זה פשוט מדהים. גול של מאה אחוז במשחק הקודם (שהיה מעלה את ברצלונה ל2-0 ולמעשה גומר את ההתמודדות) ושני פנדלים פשוט נמחקו באלגנטיות. העיקר ששוב נקבל את הנרטיב שהאנגלים נדפקו.

19-0 בבעיטות לשער. 75 אחוז פוזשן. ברצלונה בעטה יותר כדורים לשערה מארסנל. זה הכל.

טל 9 במרץ 2011

והאמת? כמעט כל קבוצות הספרדיות נתנו לברצלונה משחקים הרבה יותר קשים מארסנל. הרבה יותר. גם במשחק הראשון אגב. אלמלא יום שחור של מסי ושופט זה היה אחד ממשחקי החוץ הקלים של ברצלונה העונה.

0 בעיטות לשער????? איפה נשמע דבר כזה?

האח של שוויינשטייגר 9 במרץ 2011

אני לא אוהב את וונגר!
לא מבין איך אפשר לאהוב את האיש הזה.
יכוליות שבשביל אוהד ארסנל, לראות את הקבוצה הזו עם המאמן הזה זה בעירך כמו שהיה לי לראות את מכבי עם נמני – ואני, שאוהד כשלושה וחצי עשורים את הצהובים בגלל/בזכות אבי כהן, פשוט לא יכולתי לאהוב את הקבוצה שלי כמעט עשרים שנה בגלל הצלופח הזה (להבדיל – קצת כמו בארסה עם ואן חאל…). מה שנקרא – מאיוניר ועד איוניר…
אז וונגר נתן התחלה שהיה בה קסם. יכוליות. איזה שארם מסתורי צרפתי שסיקרן וריתק כיוצא דופן וחדשני. אבל מאז הוא הלך והתכער במוזרות שלו, והיום אין בזה קסם – רק עקשנות רצינית מדי. חמור בחולם וחמור בשורוק (או קובוץ, אני כבר לא זוכר מה קוראים לנקודה בתוך ה-ו'…).
ואתמול (וגם במשחק הקודם) החמור ניסה להיות גם נחש. עם טריקים ומשחקים דביליים, עאלק מתוחכם אבל בתכלס – ברגע שאתה משחק משחקים כאלה, ברגע שאתה מציב מערך כזה ומתבנקר – הרי שבגדת בדרך ובפילוסופיה שלך (טעה דורפן בעיתון אתמול – זה לא רק שבברסלונה אין שיטה אלא פילוסופיה – זה גם אצל החמור ככה).

בארסה יש רק אחת. אמרו שזה משחק של תאומות. שטויות. אין דמיון ואין קווים מקבילים. שתי קבוצות שונות.
ארסנל זו קבוצה אנגלית, שאמנם משחקת "קבוצתי" יחסית לאנגליות, ולא הרם ורוץ לנגוח, אבל זו עדיין קבוצה אנגלית, שהמוטיב העיקרי זה עניין הגיל הממוצע הצעיר והאקלקטיות הלאומית, אבל זה לא בארסה.
בארסה זה DNA – אנשים פשוטים שבאים לעבודה ועושים אותה בישירות, בפשטות, בכנות – אין פה שטיקים/טריקים/סטיקים/שמיקים – פשוט לקבל כדור תוך כדי תנועה, וכבר כשקיבלת לדעת איפה החבר שלך הפנוי למסירה הבאה. שמור את הכדור אצלך – ואם הפסדת אותו רוץ תחזיר מיד – וככה גם תמנע מהיריב לתקוף וגם תתעייף פחות ממנו. בסוף, עם כל המסירות האלה, יבוא איזה גמד ויעשה קסם (או שלושה).
מה הקשר בין זה לבין מה שארסנל והחמור עושים???

חוץ מעשר דקות במשחק הראשון – לא היה כוחות. וזה באמת לא כוחות.
אבל זה הכדורגל, שהטובים לא תמיד מנצחים, ולכן היה לארסנל סיכוי.
הפעם – הנצחון והמזל הלך עם הטובים.
כל השאר זה דיבורים ושטויות.
ומי שלא נהנה (שלום מנחם…) – חמור גם הוא.

עמית, פעם אתה פעם אני פעם אני פעם אני פעם …
תנחומיי, אתה יודע שמגיע, מקווה שתנצל את היום הזה להתאושש ולהתנקות כדי לחגוג בשמחה מחר (למרות שלגרור את המלנכוליות והבאסה זה ממש אתה – כמו הפועל וארסנל…).

האח של שוויינשטייגר 9 במרץ 2011

ואגב, רבע/חצי/גמר מול טוטנהאם – זו תהיה טלויזיה טובה!!!

תומר חרוב 9 במרץ 2011

לא מאמין שהשווית את ונגר לנימני.

דביר 9 במרץ 2011

ונגר גם בא לבר מצוות?

האח של שווינשטייגר 9 במרץ 2011

נו באמת. התכוונתי למיאוס מצד האוהד ביחס לקבוצה שהחמור המאמן שלה. אוהב ואוהד את הקבוצה, נמאס מהמאמן

שיפוד רץ 9 במרץ 2011

תשתדל לא לקבל פיק ברכיים כשאתה מדבר על בארסה

הגזמת

ארז (דא יונג) 9 במרץ 2011

קודם כל יש סיבות לאופטימיות לאוהדי ארסנל – הקבוצה שלכם נתנה אתמול תצוגה דומה לזו שאינטר של מוריניו נתנה בקאמפ נואו שנה שעברה (מבחינה התקפית).

אבל ברצינות: הרבה זמן לא עצבן אותי ככה משחק כדורגל ובמיוחד ארסן ונגר וואן פרסי. האדום היה מוצדק ואפשר לראות את זה משפת הגוף של ואן פרסי. אני בטוח במיליון אחוז ששריקה לעבירה או לפנדל הוא היה שומע מיד, אז במקום להתבכיין מוטב שיתנצל בפני אוהדי ארסנל.
לגבי ססק לפחות אפשר לומר שיש לו חברים בברסה – אבל מה אפשר לומר על רוזיצקי האנמי? איך לונגר לוקח 75 דקות, פיגור שני שערים ושחקן להחליף אותו במישהו שיעשה משהו? הוא היה חשוב לסגירות ההגנתיות?
ונגר חיפש תירוצים ומצא אותם. לא היה לו שום רעיון מה לעשות בקאמפ נואו והוא גם לא ניסה שום דבר. משחק עלוב של ארסנל – חוץ מאלמוניה ווילשייר שלפחות ניסה ונלחם עד הסוף.

יובל (השלישי?) 9 במרץ 2011

לוינטל- תראה את המשחק בשידור חוזר, תרגע קצת ואז תבין שאין קשר בין מה שכתבת לבין מה שקרה במשחק.

ברסה עם 11, ואפילו עם 12 שחקנים הייתה מקבת בראש מקבוצה פי 6 יותר טובה ממנה. ההסתגרות המגעילה של ארסנל עם 11 שחקנים, לא הייתה משתנה עד לסוף המשחק ו-וויה היה מוצא את הרשת לפחות עוד פעם אחת-פעמיים.

וחוץ מזה- ואן-פרסי הוא אידיוט, ולקבוצה שמסתגרת 90 דקות, מגיע לקבל אדום אחד או שניים (והוא לא היה היחיד שהגיע לו אדום בארסנל)

גלן 9 במרץ 2011

אמרתי את זה בתחילת העונה אצל דורפן ובודאי שאני חוזר על זה ביום שכזה- ההתבטלות הכמעט גורפת בפני הפרימדונות שמקיפים אותנו ומבזים אותנו בשנתיים האחרונות (כרונולוגית רונלדו, פברגאס, ויין רוני וטבס) היא אם כל חטאת. זה מתחיל בפרגסון/וונגר/מנציני ונגמר באוהדים שהפכו לאוהדים פוסט-מודרניסטים שסולחים על הכל. היום היה PAY DAY של מקרה אחד. יהיו עוד.

גלן 9 במרץ 2011

יובל השלישי- דווקא וייה מכל הדוגמאות? אתמול? ההרחקה בודאי לא הזוייה אבל חסרת קומון סנס.

שלו 9 במרץ 2011

אתם מתבכיינים על השיפוט ואפילו לא ראיתם אתמול את ווב…
בשני המשחקים אני לא חושב שהשופט הכריע את התחרות הוא ביאס.
כנראה שבארסה הייתה עוברת את ארסנל גם בלי השופט, די סביר ששאחטר הייתה עוברת את רומא בלי השופט (גם בוריאלו עם שער עצמי ופנדל מוחמץ זאת בעיה מספיק גדולה, בטח עם פיגור 3-2 מהמשחק הראשון).
אבל הגיע הזמן לעשות מעשה, להרחיק שופטים שגונבים את ההצגה.
אני אוהב את המשחק כמו שהוא, שהטעויות הן חלק מהעסק, אבל על טעויות צריך לשלם.
אני לא רוצה לראות כדורגל עם שיפוט טלוויזיוני, אבל אם ווב ישב עונה בחוץ (בליגת האלופות) על מה שהוא עשה, הוא יבין שהוא לא המרכז של המשחק.
צריך גם באמת להפסיק עם הכרטיסים הצהובים להורדת חולצה, לבעיטה בכדור אחרי שריקה הרי זה לא באמת מעקב את המשחק.

דורון 9 במרץ 2011

שלו,

נדמה לי שקצת הגזמת. אם שופט שטעה (מדגיש – טעה, לא הונה) ישב עונה בחוץ, מה הדין לגבי שחקנים?

לפי ההגיון הזה, שחקן שהחמיץ פנדל וכבש שער עצמי צריך לפרוש (או להפוך להיות שופט…)

שלו 9 במרץ 2011

יש טעות, ויש שופט שמחריב משחקים, ציינתי את הטעויות הגדולות של ווב במשחקים סופר חשובים, כן זה מצטבר.
על אי ההרחקה בגמר גביע העולם לעומת ההרחקה אתמול מגיע לו לא לשפוט יותר. הוא הפך משחק טוב למשחק עצבני ואלים.
ובוריאלו בהחלט צריך להרגע קצת הוא כבר מספר משחקים מחריב את המשחק של רומא.
לא יקרה לו כלום אם יראה אחד זקן עם מספר 10 על הגב מלמד קצת כדורגל.

עידן 9 במרץ 2011

אז ככה.
1. פברגאס לגמרי התחרה עם ברקו מי יותר פתטי. אני לא בטוח מי ניצח.
2. את ואן פרסי צריך לזרוק לפח האשפה של הולנדים סתומים ואגואיסטים. שחקן טיפש וקטן.
3. אני לא זוכר שיפוט כל כך אומלל. השופט עמד מטר מאבידאל כשהוא חנק את ואן-פרסי והמשרוקית לא הוציאה הגה. ההרחקה של ואן פרסי היתה מפגן של חוסר שיקול דעת שמתאים יותר לליגת העל שלנו, לא לרמות הגבוהות באירופה.
4. המשחק היה מעצבן לצפיה. כן כן, ברצלונה יעילה בטירוף, אבל בואו נודה על האמת: המשחק שלה מורכב מ-95% החזקת כדור סבלנית ומשעממת, ואז מסירה גאונית של צ'אבי, אינייסטה או כדרור של מסי. יאללה, מיצינו. באמת. אני רוצה לראות משחקים עם שתי קבוצות, לא משחק אימון מסירות של קבוצה אחת ופה ושם איזה גול.
5. ושוב ברקוביץ: האיש התנהג כמו אחרון הגרופים. כמו ילד קטן שקיבל צעצוע. כמו ילדה בת 12 בהופעה של ג'סטין ביבר. ואין לי שום טענות אליו, רק למי שהחליט בערוץ 10 להעסיק אותו.

בוב השקט 9 במרץ 2011

אין לי שום בעיה שערוץ 10 יעסיק את הילדה הזאת, אבל למה אני צריך לסבול אותו גם בספורט 5 HD???

הבעיה היא ערוץ הספורט שראה כסף מול העיניים ושוב שכח את הצופים. מכר את הזכויות למשחק לערוץ מסחרי והתקמצן לשלוח פרשן משלו…

ניינר 9 במרץ 2011

אני מבין למה ברקו הוא גרופי של בארסה- בדמיונו וחזונו הוא משתלב בקבוצה שהבה נודה על האמת, היתה מתאימה לו מבחינת סגנון משחק. אבל צ'אבי הוא כבר לא יהיה למרות שבשיאו היה בו משהו דומה.מה שכן, האופי היה בטוח דופק אותו שוב.
שאלה לאוהדי ארסנל-אחרי משחק כזה אתם לא מתגעגעים לוויירה? זה השחקן שהכי חסר לכם בעיני, אפילו בכושרו היום היה יכול לתרום לכם. מכירה טיפשית של הבוק הצרפתי.

תומר חרוב 9 במרץ 2011

הוא גרופי של ברצלונה כי זה מה שהוא מכיר, הוא לא באמת רואה כדורגל חוץ מהמשחקים שאותם הוא מפרשן. הוא לא ידע מי זה אדריאנו, הוא לא יודע מי זה דשורו או קושיילני, זה לא הוולגריות שמעצבנת אותי ששמו אותו בתור פרשן, זו העובדה שחוץ מהוולגריות אין לו שום דבר למכור וזה עובד כי בערוץ 10 בטוחים שזה מה שאוהדי כדורגל רוצים.

ניינר 9 במרץ 2011

שכנעת אותי תומר

דביר 9 במרץ 2011

איך אדון ברקוביץ האיש שמטיף נגד פרובנציאליות ומוכן בכל עת לפתוח סדנה ניידת שתלמד ברחבי ארץ הקודש את מסעות אייל המופלא בממלכת המלכה… חשב שאפר להקשיב לו בכלל!??

הסגנון הוולגרי הוא עוד כלום לעומת אני אמרתי לכם!! פרשנות של בדיעבד, לספור 1,2,1,2…

וכל זה עוד לפני שאנחנו נזכרים בזה שבמקום להגיע לאימונים במכבי תל אביב בעונת הפרישה שלו הבן אדם היה נעלם וכשמצאו אותו בחמת גדר הוא אמר שהוא הלך לדבר עם התנינים…

סמל למופת!
כסא הפרשנות שלו מונע ממנו לגמור כמו דודו טופז…

נווווו 9 במרץ 2011

נכון, הוא וולגרי ושחצן, אבל הוא היה גאון על המגרש (טוב, במושגים ישראליים) ועדיין רואה מגרש כמו שאני (רק אני, בסדר?) לעולם לא אראה.

עידן 9 במרץ 2011

בכל מה שקשור לפרשנות 'אמרתי לכם', ברקו עדיין יכול לקבל שיעורים מהגורו בתחום: דני נוימן.

נווווו 9 במרץ 2011

"עיניים להם אבל הם לא יראו, אוניים להם אבל הם לא ישמעו…"
היית צריך לראות את הקדם אירוויזיון במקום.

moby 9 במרץ 2011

לוינטל
ססק מכר אתכם השופט לא עזר לכם. ברצלונה היתה עדיפה עליכם.
מוריניו יש רק אחד.
אני עברתי לרומא אחרי ההרחקה זה היה רק עניין של זמן.

B. Goren 9 במרץ 2011

ואני שואל מתי כבר יוציאו אדום לברקוביץ'? אתמול הוא באמת כבר חצה את כל הקוים, כלפי מטה כמובן. איפה דני נוימן כשצריך אותו? בחיי שהתגעגתי אליו אתמול.

דודו 9 במרץ 2011

1. מזל שהשופט הרחיק את פרסי. ממש מזל. אחרת על מה היה לבכות? איך אפשר היה לתרץ את זה שארסנל נראיתה אתמול כמו אחרונות הסראגוסות. או שבעצמם נגד אחרונת הסראגוסות התקפית.
הגנתית סראגוסה היתה הרבה יותר טובה.

2.למען האמת ברסה נתנה אתמול מופע משולב של גאונות וטמטום.
גאונות בלחץ,בהנעת הכדור (משהו כמו 750 מסירות מול 120 של ארסנל קצת יותר מצאבי לבד) וטמטום בניצול המצבים.
בגביע אירופה זה יכול להיות קריטי בהמשך. ואם לא הטנדר של ארסנל גדול וכבד זה היה עולה גם הפעם.
ואם בטנדר היה מבקיע אפשר לנחש שהיינו מקבלים פה שירה על נצחון הצדק ההסטורי והפואטי ועל בארסה הארוגנטית .

3. אמרו כבר, היה שיפוט חרא. יותר חרא נגד בארסה מאשר נגד ארסנל. אבל כאמור זה לא צריך להפריע למופע הנהי האנגלי.

אשך טמיר המקורי 9 במרץ 2011

הפסקתי לראות את המשחק בהרחקה.
איך ונגר אמר? "אני מצטער עבור אלו שראו את המשחק".
נמאס משופטים אידיוטים שהורסים כאלה ימי חג.

martzianno 9 במרץ 2011

לוינטל, אני עוקב אחריך בבלוג ובעיתון באופן קבוע ועפ"י רוב נהנה מאוד מהאבחנות שלך. אבל הטור היום (גם בעיתון) הוא טור של אוהד, לא של עיתונאי. זו כמובן זכותך המלאה, בוודאי אם מדובר בבלוג שהוא שלך.
השיפוט אכן היה שערורייתי בכל קנה מידה, אבל בסופו של דבר עשה צדק עם המשחק. ברצלונה היום עדיפים על כל קבוצה בכמה דרגות, לא השופט הכריע את המשחק.

Comments closed