עלילות פנחס בניו יורק – טור אורח מאת נטע יערי

 1. הבלוג מצר על מותו של מוני פנאן. יחד עם זאת אני סבור שמדובר בטרגדיה אישית ולא בעניין שראוי לטחון בלי סוף בתקשורת הספורט. יש רק שני עסקנים בארץ – שימון מזרחי ויענקל'ה שחר – שראויים לכזה יחס תקשורתי.

2. הבלוג עדיין חולה, עם 38.5 מעלות חום וכאבים. יחד עם זאת הרופא שלי טען היום ש"בגלל שאני לא הודי אין לי סיבה לדאוג משפעת החזירים".

3. כזכור הבטחתי בזמנו שמדי פעם יועלו כאן פוסטים של אורחים. והיום ידיד המערכת וחבר יקר נטע יערי כתב את הפוסט:

כמה פתטית ולא מפתיעה ההתנהגות המביכה/ מבישה  (אין צורך למחוק את המיותר) , של פיני גרשון מאמן האלופה הנצחית מתל אביב, הרי פיני רגיל  ליחס אחר מ/ ועם השופטים ביורוליג / ליגת ווינר ( אין צורך למחוק את המיותר ).

פיני צריך להסתחבק, לקרוץ,וכשצריך ללחוץ. הרי זו לא  אשמתו הבלעדית של פיני. זה כבר צרוב בצהוב   ה DNA המקופח והמתבכיין של מכבי, כל  שריקה שלא נראית אז ערימת בעלים / מנהלים עטים על המזכירות בניסיון לשנות את גורל הפסיקה. כאילו שיש למכבי איזו בעלות על השיפוט,  שעל פיהם יישרק דבר… 

מה גרם לפיני לטמא את קודש הקודשים בניו יורק , את היכל הכדורסל המפורסם בעולם. להראות לאמריקאי את הישראלי הכוחני, הבריון והחוצפן, שלא מסכים להישמע להחלטות של הגורם הקובע כשזה לא נראה לו, אולי סוף כל סוף הוא פגש בשיפוט אובייקטיבי, לא קריץ ולא לחיץ. שיפוט שמכבי לא נתקלים במחוזותינו האירופאים. שיפוט שמתיימר לשמור על הכללים ולא להטות לטובת צד כזה או צהוב. ופתאום שמגיעה הרחקה אחרי התנהגות לא הולמת של המאמן, הוא בוחר לנפץ את הכללים, שכ"כ ברורים: להישמע בכל החלטה לשופטים, אחרת כל המשחק נהפך בשנייה למשחק שכונה.  

ואולי סמלי שחבורת שכירי החרב האמריקנים בצהוב , ראו את ההתנהגות השכונתית שלא שומרת על הכללים- כ"כ קרוב להארלם, כ"כ רחוק מהספורט ההוגן שהם מכירים.

התאבדות מוני פנאן
רפא בניטז - הסוף?

No Comments

lewinthal 19 באוקטובר 2009

כל מילה בסלע. בלון נפוח. אבל זה שמכבי נותנת למאמן שהוא חדל אישים, יצור נחות וחשוך להיות הכוכב שלה, זה מעיד על המועדון יותר משזה מעיד עליו

y 19 באוקטובר 2009

He is simply an idiot.

הארכיבישוף מזאל 19 באוקטובר 2009

מן הידועות היא כי השופטים ב-nba הם אנטישמים ושונאי ישראל.
העיקר שהיה שם רב

מתן נאור 19 באוקטובר 2009

כל מילה בסלע.
כושי, מוקה ולבן, פיני גרשון הוא גזען

mcpross 19 באוקטובר 2009

אי אפשר לחשוד בי באהבה לפיני. למען האמת, אפשר לחשוד בי ואפילו רצוי בשנאה יוקדת למכבי ת"א על כל גרורותיה.
אבל השופטים בNBA כרגע הם שופטים מחליפים מדוברים, וסטטיסטית, הם שופטים כל משחק בצורה גרועה עד נוראית.

ברור שההתנהגות שלו מגעילה (ואם מוני לא היה מת היום, אז גם היו מתעסקים איתה עוד כמה ימים), אבל השופטים המחליפים בNBA הם בדיחה.

lewinthal 19 באוקטובר 2009

MCPROSS (עופר, זה אתה כן?), אכן השופטים המחליפים בגלל שביתת השופטים הם לא ברמה מספקת ולא מכירים את השיפוט בNBA. הם עושים טעויות מביכות ורחוקים ממה שמצופה.
ועדיין – תגיד מה שיש לך אחרי המשחק. ברגע שאתה מורחק תצא. איפה אתה זוכר דבר כזה – שמרחיקים מישהו והוא לא מסכים לרדת?

עופר (הירוק) 19 באוקטובר 2009

כן, זה אני.
אני מתנסה בבלוגלי – ולכן הוא עושה לי בלאגנים עם השם…

lewinthal 19 באוקטובר 2009

אבל הנה הצלחת

בני גלובינסקי 19 באוקטובר 2009

באמת סיקור מופרז ומוגזם של התקשורת בעניין פנאן.

עמר בנוביץ': "אחד הימים היותר קשים של הספורט הישראלי". נו באמת…

lewinthal 20 באוקטובר 2009

בני, אולי בכדורסל הישראלי זה יום קשה. זה כמו שלקריקט במכביה יש ימים קשים. זה לא מעניין.

נדב 20 באוקטובר 2009

"כל מילה בסלע. בלון נפוח. אבל זה שמכבי נותנת למאמן שהוא חדל אישים, יצור נחות וחשוך להיות הכוכב שלה, זה מעיד על המועדון יותר משזה מעיד עליו"

כן כן, העיקר ששלמה שרף הוא סבא חמודי בגופיה (ששולח שחורים בכלובים בחזרה לאפריקה רק כי הוא אולד סקול, לא בגלל שהוא גזען חס וחלילה) אבל פיני הוא החדל אישים… שניהם גזענים מגעילים שצריכים להיות מוקצים. אבל שליימה הוא קולגה שלך, נכון? עיתונאי נשאר עיתונאי, נשאר עיתונאי, נשאר דו פרצופי.

lewinthal 20 באוקטובר 2009

נדב, מה אתה רוצה? מי דיבר על שלמה? ברור שהוא נגוע בגזענות (ביחס לשחורים) וחשיבה פרימיטיבית (גם ביחס להומואים), אבל הוא לא נושא הפוסט הזה.

נדב 20 באוקטובר 2009

מה אני רוצה? מעט אינגריטי, זה הכל.

לבדי הצלחתי להבין ששלמה הוא לא נושא הפוסט, תודה.

אבל זכור לי הדיון מלפני חודש או חודשיים שבו הגנת על שלמה שרף (הוא אחלה בלעשות על האש) אבל פה אתה תוקף את פיני. והשאלה היא איפה ההבדל בין שניהם? חוץ מזה ששלמה עילג ובור (ומתגאה בזה!), אני לא מוצא הבדל. אתה כנראה כן, ולכן אני סקרן מהי אותה סיבה.

lewinthal 20 באוקטובר 2009

אני אגיד לך איפה יש הבדל. לפיני גרשון יש קצת שכל. ומה שחמור זה שהוא שטח תורת גזע שלמה – המוקה יותר חכם מהשוקו, שהם מטומטמים ואי אפשר לדבר איתם.
לעומת זאת שלמה עשה חיבור פרימיטיבי בין שחור לכלוב. זו דעה קדומה שהיא תוצר של הסביבה בה האדם חי וגדל.
יש הבדל בין אמירה מהתת מודע לבין משנה סדורה של תורת גזע

אחשך 20 באוקטובר 2009

נטון, אח שלי…
מה יהיה עם מסע הצלב האנטיפיני שלך?
חבל על האנרגיות… לא בריא ללב.
בכל אופן האיש באסטיונר…

נדב 21 באוקטובר 2009

כלומר אתה עושה הנחות לשלמה שרף בגלל שהוא טיפש?

מוזר, כנראה שבאמת אין קשר לזה שהוא עובד איתך. אתה כנראה חזק בשכנוע עצמי, אבל קצת פחות בשכנוע אחרים.

רק להבהיר, אין שום סיבה שאתה צריך לשים זין על מה שאני אומר כמובן. זהו בלוג פרטי, אני לא חייב לקרוא וכו'. ההערה היא מכיון שהטורים שלך – לפחות בנושא הזה – נוטפים חוסר איזון (טורים שמתיחסים לביקורת כלפי אנשי ספורט, יחסים להומוסקסואלים ושאר ירקות). וכמובן שזו דעתי בלבד.

lewinthal 21 באוקטובר 2009

נדב, אני מכבד את דעתך. זכותה להישמע גם אם איני מסכים לה.
אני לא אוהב את ההתבטאויות של שלמה ולא את אלה של פיני. אני לא הייתי מעסיק אף אחד מביניהם אבל זו דעתי האישית

Comments closed