ילד רע!

מסקנות מפרשת ראיין גיגס

וידוי: גם אני בעונת ייחום. עכשיו בפגרה יש לי יותר סקס. יש לי יותר זמן לזה, יותר חשק לזה (הקיץ מחרמן). כיף. חופש. מי אמר שנחים בפגרה? אבל אני לא ראיין גיגס, אני מעניין רק שני כלבים וכמה חברים ומשפחה. לכן לא תקראו על מעשיותיי אפילו לא ב"ניוז אוף דה באזר". עכשיו לענייננו:

חשיפת הבגידות המכוערות של ראיין גיגס במשך שנים ארוכות, אותו גיגס שזכה בתואר אבירות מהמלכה ובפרס אישיות השנה מה-BBC, מזכירה את הסיפור של טייגר וודס. פתאום חשיפה בגידה אחת הובילה לעוד אחת ולכו תדעו – בשבועות הקרובים עוד נגלה שגיגס מכור לסקס. כל התדמית של גיגס כאיש משפחה ומקצוען שהתעסק והתעניין רק בכדורגל נזרקה לפח האשפה. הצדיק הפך לנבל. נותר רק כדורגלן מחונן. וזה בכלל לא מעט, אגב. מבחינתנו כאוהדי כדורגל זה אולי העיקר.

תודו שזה קצת אירוני שסיפור הבגידה של גיגס באשתו במשך 8 שנים עם מי שנהייתה גיסתו (אשתו של אחיו) נחשפה ביום ש'בובה של לילה' הנהדרת ירדה מהאוויר. כאילו לומר לנו: כל עולם הכדורגל כולו שכונת מצוקה אחת גדולה.

חולה (מין) על כדורגל

אז הנה 5 מסקנות מפרשת גיגס:

1) אל תאמינו לתדמיות של אנשים כפי שמוכרים לכם אותם בתקשורת. תמיד תזכרו שאתם לא באמת מכירים אף אחד שהוא לא חבר שלכם. גם פוליטיקאי נחמד יכול להתגלות כפדופיל (כמו שקרה בצרפת). ועל סמך ההופעות במגרש, אל תתפתו להתאהב באישיות של מסי או אינייסטה. להתאהב בהם כשחקנים כן, לא יותר מזה. מרוב חשיפה  למשחקים, לכתבות ולראיונות אפשר להתבלבל לעתים ולחשוב שאנחנו באמת מכירים מקרוב את הכוכבים. ממש לא. 

2) כדורגלנים בכל העולם זה אותם טיפוסים. דאס אלבע דרעק.

3) אין מלאכים בעולמנו. בני האדם פגומים מיסודם. לכולנו יש חולשות, כולל המוצלחים ביותר. זה חלק מהיופי. אנושי זה לא מושלם. תזכרו שגם בתנ"כ כל הדמויות, כולל גדולי האומה הישראלית, היו פגומות, כדי ללמד מסר חשוב: אין אדם מושלם ולכן גם יש להוקיע פולחן אישיות. ואגב תנ"כ ומלכי ישראל – אם אתם מחבבים את התנ"כ, רוצו לקרוא את הספר הנהדר "אבישג" של אברום בורג. 

4) דמויות ציבוריות ראויות להיחשף גם בקלקלתן: על נבחרי ציבור אין ויכוח – הם  צריכים להיות חשופים וכל פרשה שמכתימה אותום צריכה להתפרסם. אבל כך גם כל מי שהופך לסלבריטי. לתהילה יש מחיר והיא חשיפה, גם של צדדים שליליים. הניסיונות המטומטמים, המביכים ובעיקר הארכאיים של בית המשפט באנגליה להוציא צוי איסור פרסום על פרסום שמות של מפורסמים שנתפסו בקלקלתם, הם בין בדיחה גרועה לשערורייה.

5) אופירה מתבזבזת בארץ.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

נציג דה באזר בתחרות סירות הדרקון (ארז ברויטמן, טאיוואן)
ונקובר, גאווה לאומית או לא באמת קנדים?

No Comments

יונתן 6 ביוני 2011

ברלד לראשות הממשלה!

עמית לוינטל 6 ביוני 2011

זה לא לעניין, כן? אבל אני כבר פה

גפן 6 ביוני 2011

כולם בוגדים ובוגדות,זה לא הסיפור כאן.
האישו כאן זה עם מי גיגס בגד (גיסתו) ומשך הזמן של הפרשה (8 שנים). גיגס לא בגד רק באישתו אלא גם באחיו,ולאורך כמעט עשור.

על זה נאמר – בּוּקָה וּמְבוּקָה וּמְבֻלָּקָה

גם אני חתול 6 ביוני 2011

אתה בטוח שכולם בוגדים?
גם אמא ואבא שלך? ואתה? וגם השכן? וגם גוארדיולה?
וגם שלי?

אלוהים בגילם המופלג זה מאוד קשה…

גיל 6 ביוני 2011

מדהים אותי איך אנשים נופלים לשטות הזו של תדמית נקייה. כל אתלט על/פוליטיקאי/סלבריטיאי/איש בעל סטטוס מזיין הרבה ומהצד, זה הנורמה. לא מבין למה זה אמור להשפיע על מה שאנחנו חושבים עליו בכלל.

גמל (סתם גמל) 6 ביוני 2011

בדיוק! למה אנשים בכלל מושפעים ממתחסדים וצדיקים בעיני עצמם. כל עוד הם לא עושים דברים לא חוקיים כמו פדופיליה וכו מבחינתי שיזיינו כמה שהם רוצים. הבעיה היחידה היא שזה משפיע על הביצועים שלהם (אבל רק אחרי שתופסים אותם)

עמית לוינטל 6 ביוני 2011

תעריצו אותם רק כספורטאים. לא כבני אדם.
אם הם עושים פעולות מבורכות כמו שעשה לאנס ארמסטרונג לחולי סרטן, הם ראויים למחמאות על כך. אבל שוב – אתם לא יודעים עליהם כאנשים כלום. ואחר כך מתברר שארמסטרונג גם בגד והתייחס לנשים באופן מעליב וגם רימה כל השנים את מעריציו כשלקח סמים.
מה שכן, עדיין מגיעה לו מילה טובה על הפעילות החברתית

עמיר 6 ביוני 2011

על פי פרסומים זרים!

גמל (סתם גמל) 6 ביוני 2011

מה זאת אומרת "ביום ש'בובה של לילה' הנהדרת ירדה מהאוויר",
היא סתם בפגרה או שהיא ירדה לגמרי?
אני לא בלחץ אני סתם בפניקה

עמית לוינטל 6 ביוני 2011

גמל,
באופן רשמי הסתיימה העונה. ממה שאני מבין ממקורותיי, כרגע נראה שהתכנית לא תחזור. הלוואי שרוח הדברים תשתנה והם יחזרו, אבל כנראה הם לא ישובו למסך בערוץ הספורט לצערנו. חבל ומעצבן.

לירן שבתאי 6 ביוני 2011

אהבתי את הבחירה של השיר.
כנראה שהימים עם לי שארפ השפיעו.

עמיר 6 ביוני 2011

ניסיתי לחשוב היום מדוע כאשר התפוצצה פרשיית טייגר וודס ״האשמתי״ את התקשורת האמריקאית בצביעות פוריטנית ושמרנות ואילו בפרשיות כדוגמת גיגס גייט ,ג׳ון טרי ולהבדיל נערות הליווי נגעלתי מאובייקט הסיקור עצמו.
אני מניח שזה נובע מכך שהכדורגל מיצב עצמו כמבצר הטרוסקסואלי ושובניסטי ברמות כאלה שאווירת אני ואפסי עוד( ביחוד אם האפסי היא בחורה מזדמנת) משמשת לעוסק בתחום כעוד דרך למצב עצמו כ״גבר גבר״ ואחרי זה להתבכיין כשזה יוצא החוצה. תחושה של קליקה סגורה ומאצ׳ואיסטית שהרפש שצף החוצה הוא רק קצה קצהו של הקרחון. אתה יכול לז*** כל דבר שזז, לבגוד באשתך ובאמא שלך, להמר על משחקים, לטנף על כל העולם מאחורי הגב , לעלות למגרש עם קילו ג׳ל בשיער ונוצות טווס דבוקות לתחת אבל הפשע החמור ביותר עבורך, אסון יום הדין הוא אם יחשף שאתה בעצם הומו.
אני רק מחכה לכדורגלן הגיבור הראשון שיעשה את הצעד ויהפוך את הג׳ונגל השובניסטי הזה למשהו יותר אמין וכזה שניתן להזדהות איתו גם כשכותרות העיתונים צבועות בצהוב.

ואופירע לא מתבזבזת בארץ, הכדורגל והאינטריגות סביבו בארץ בדיוק מתאימים לקוטנה המוסרי 

ברק 6 ביוני 2011

גילית דיסוננס וזה יפה.
במקומך לא הייתי מנסה לבסס אותו אלא ללמוד ממנו איך לא ליפול שוב לאותה מלכודת.

לדעתי הסיבה אצלך היא פשוט שטייגר וודס לא מעניין אותך כמו גיגס וטרי ולא קרוב לליבך. משום כך: א. חייו הפרטיים לא באמת מעניינים אותך, וכל הצצה לעולמו הפרטי היא "סתם צהובה"; ב. לא הרגשת שגם אתה קצת נבגדת כשהנמר הפך חברבורותיו.

הלקח שאני הייתי מסיק מהתגלית שלך היא לשים דברים בפרופורציות. או את הזעם הקדוש שלך על התקשורת האמריקאית או את הזעם הקדוש שלך על הכדורגלן הטיפוסי

לירן שבתאי 6 ביוני 2011

ותמיד שעולה עוד "שערוריית מין" של כוכבי ספורט, אני נזכר במה שכתב איאן רייט בטורו, כמה אירוני – ב'סאן' (גם בערמת זבל, אפשר למצוא מציאות) על הבגידות של ג'ון טרי. הוא אמר שהטעות הכי גדולה שלו בקריירה והמעשה הכי טיפשי שלו, היה כשהתחתן. ספורטאים, ובעיקר כוכבי ספורט, חיים בעולם של פנטזיות ונדיר מאוד שלא יממשו אותם. הוא הוסיף שכל הבגידות, הפרשיות שמפורסמות וגם אלה שלא, משפיעות על היכולת של השחקן.

עמית לוינטל 6 ביוני 2011

כל כך נכון, לירן.
הבעיה היא שהמילייה החברתי של הכדורגלנים האלה מחייב קונפורמיזם – יעני זוגיות וחתונה, ואחר כך מגיעות הבגידות.
מצד שני בגרמניה (ובסקנדינביה) הרבה יותר כדורגלנים מוגדרים "סינגל" עד גיל מתקדם

תומר חרוב 6 ביוני 2011

האם זה האח של גיגס שהיה מתחזה אליו ומתחיל עם בחורות בבארים? כי אם כן אז לגיטימי לגמרי שגיגס ישחה בבריכה שהוא בנה לו.
אופירה באנגליה? זה באמת יכול היה להיות מעניין, היית יכול לראות בכותרת של הסאן תמונות של רורי דלאפ קונה אצל שלומי מאלדיני.

עמית לוינטל 6 ביוני 2011

חח, זה הוא כן.
שמעתי יש מתחרה לשלומי מאלדיני, משה קוסטקורטה

כסיפוביץ 6 ביוני 2011

אם הסיפור נכון דינו של גיגס הוא כדין ג'ון טרי.
כתם אחד גדול על כל האישיות שלו ובהגדרה הוא חרא בן אדם.
ואם כולם בוגדים כמו שכתבו כאן למעלה אז גם מסי מבחינתי הוא קקה קטן.
ואם כולם יודעים שכולם בוגדים אז כולם יודעים יותר ממני.
ואם אנשים כותבים שבטוח, אבל בטוח כולם בוגדים, אז אני חושב שהגעתי לאתר של אופירע אסייג.

מדהים

רועי 6 ביוני 2011

במי מסי בוגד? הוא לא נשוי ולא מאורס

כסיפוביץ 6 ביוני 2011

השמועות אומרות שמסי שיחק בפיפי קקה ולא טיקי טקה.בוגד.
אבל כמו שכתב כאן אחד מהטוקבקיסטים בהחלטיות
כולם בוגדים!!!
האיש כנראה יודע משהו שאנחנו לא יודעים

עמית לוינטל 6 ביוני 2011

לא מזמן בפוסט סיכום שבת אחד הבאתי צ'יטוט של מסי במסנג'ר עם דוגמנית ארגנטינאית שפרסמה את זה ברבים (כולל הזמנה לבלות איתו).
ועד כמה שידוע לי מסי לא נפרד מבת הזוג שלו עימה בילה בחוף הים אחרי המונדיאל (אם מישהו יודע אחרת, אשמח שיעדכן ויתקן אותי)

עפר ויקסלבאום 6 ביוני 2011

מה יש לאופירה לחפש בניכר?
אחרי שבועיים באנגליה היא היתה מפרה צו איסור פרסום של בית משפט.
הכי טוב לה כאן, במדינת המלעיל.

עמיר 6 ביוני 2011

אני חושב שהפרת צו איסור פרסום של בית משפט באנגליה דורשת שליטה בשפה האנגלית ברמת תיכון לפחות.
מצד שני, להחזיק בתואר ״אשת עיתונות״ בישראל דורש כמדומני שליטה בשפה העברית כך שהכל בסדר.
מצד שלישי, לקפץ ממיטה למיטה של מאמנים זוטרים בליגות הנמוכות באי הבריטי לא דורש יותר מכישורי שתיית אלכוהול ונימוס בסיסי.

 

ברק 6 ביוני 2011

ספורט הוא בסה"כ אופרת סבון שהמפיק לא יכול להשתלט עליה (אפילו אם הוא ממציא קיזוז או פיינל-פור). אנחנו רואים ספורט כדי למצוא בו סיפורים על טבע האדם. לפעמים מרוממים (מייקל ג'ורדן) ולפעמים קצת פחות (מייקל ג'ורדן).

מהסיבה הזו, ולא בצדק(!!! ראו תגובתי ל-7), הבגידה של טרי מגעילה אותי יותר מהבגידה של גיגס – הצד השני בסיפור של טרי הוא גם שחקן באופרת הסבון שלנו, מה שהופך את הבגידה לעלילה ראשית. עד היום לא ידעתי שלגיגס יש אח, כך שהבגידה שלו היא עלילה משנית.

כסיפוביץ 6 ביוני 2011

לא יודע ברק.
בגידה זו בגידה, כשם שגנבה זו גנבה.
אנחנו לא מכירים את גיגס אבל יכול מאוד מאוד להיות שמתחת לפנים הנאיביות האלו מסתתרת לה מפלצת מכוערת.
ושוב, הכל השערות כי אנחנו בעצם לא יודעים כלום.
לתקשורת אני אף פעם לא יאמין ועד שאיש לא ייצא בהצהרות הדיון עליו הוא בגדר ספקולציה.
מסיבה זו גם כל הפוסט הזה מיותר

עמית לוינטל 6 ביוני 2011

זה כמו הסיפור של ריק ות'ורן (נדמה לי ככה קראו להם) בהיפים והאמיצים.
קארן בריידי היא הכי סאלי ספקטור

כסיפוביץ 6 ביוני 2011

לוינטל
האמת שאני מאוכזב. בתור קורא קבוע, לא ציפיתי שתידרדר לרמה של אופירע וישר תצא בהצהרות על גיגס.
בוא ניתן לאיש לדבר ועד אז לא נמלא עצמנו ברעל צהוב.
תן לילדים באתר ספורט 5 לעשות זאת.

עמית לוינטל 6 ביוני 2011

תשמע, גם ללברון יש ימים חלשים ומאכזבים.
אני בסך הכל כותב על סיפור סנסציוני שהגיע לכותרות.
אמנם העסק צהוב, אבל שמת לב שעל הבגידה של גיגס עם אימוג'ן לא טרחתי לכתוב. לעומת זאת כשמדובר ברומן ארוך עם אשת אחיו כבר נדרשת התייחסות לדעתי. כי כאן זה באמת קלקלה מוסרית.
יש הבדל בין לבגוד עם סתם דוגמנית על לבין לזיין את אשת אחיך. אבל יותר גרוע זה לשכב עם בעלה של אחותך, לא?

סימנטוב 6 ביוני 2011

רבים מהמצליחנים (במקצועותיהם) ברמות האלו כבר מזמן איבדו את הפרספקטיבה לנורמות החברה הם חיים בטריפ של אצמם והטבע שלהם מקבל דרור לכל משאלותיהם (מיניות קמצנות וכד').
לי אישית חבל מאוד לא בישבילי (בשבילי הוא רק שחקן לא אחפש נאום שלו בTED) אלא כמובן בשביל הילדים והנוער ומעל לכל לילדים שלו.

סימנטוב 6 ביוני 2011

אצמם = עצמם

אבירם 6 ביוני 2011

יש סימוכין לאגדה?

אזי 6 ביוני 2011

לוינטל, אני דורש לאזן את הפוסטים שלך עם תמונות עירום של בחורות!

זה תמיד חבל כשתדמית שמישהו בונה נהרסת, אבל אני לא בטוח שגיגס ניסה לבנות תדמית של ילד טוב. אולי רק בשנים האחרונות זה ככה.
אני תמיד קיבלתי מגיגס את הרושם שעל פס לא טוב אתה עלול לחטוף ממנו מכות. וולשי עם וריד מרוקאי במצח..
אבל זה מצחיק שכשגיגס עוש. את זה כולם לכאורה מופתעים ונפגעים, אבל אם גאטוסו לדוגמה היה עושה דבר כזה לכולם (לפחות לי) זה היה מובן מאליו.
סגנון משחק לא מלמד על אישיות… אבל קשה לנו לעשות את הניתוק

אנונימוס 6 ביוני 2011

למה בובה של לילה ירדה מהאויר?!

עמית לוינטל 6 ביוני 2011

כי נגמרה עונת הכדורגל.
השאלה האמיתית היא למה היא עשויה לא לחזור לאוויר

עמיר 6 ביוני 2011

כי הגיעו למסקנה שהמקור מצחיק ומופרע הרבה יותר?
כי אלי טביב החליט לזמן את כל הבובות לקבוצה החדשה שהוא בונה ולשלם להן סכום כפול?
כי לא משתלם להעלות הפקות מקור בערוץ שבלאו הכי לא נסמך על פרסומות?
כי אשתו של שייע מתלוננת שבעלה קם באמצע הלילה ומנהל שיחות נפש עם המראה?
כי רוצים ליצור באזזז ״תתחננו שנחזור״ שממש לא ניכר בזמן שהתוכנית שודרה?
כי היא לא היתה מוצלחת במיוחד והומור וולגרי ונמוך ושנינויות של ערב בבני עקיבא ניתן למצוא כמו בוטנים בכל ערוצי הברודקאסט?
כי סין משלמת 250$ על קילו גומי בשוק הסחורות?

אוהד 6 ביוני 2011

כי הם רוצים להחזיר את זה בשם אחר אחרי שנה הפסקה באחד מערוצי הפרימיום האחרים?

אביעד 6 ביוני 2011

מבחינת אוהד כדורגל המעשה של טרי גרוע יותר כי הצד הנפגע הוא חבר לקבוצה ולכן המעשה של טרי עלול לפגוע בקבוצה.
מבחינה אישית, ממש לא אכפת לי מה גיגס עושה בחייו האישיים או עם מי. זה עניין של המשפחה שלו.

נעל קרועה 6 ביוני 2011

מי שבוגד באחיו עם גיסתו הוא טיפוס שפל וחלאה נקודה!!

מאיה רונן 6 ביוני 2011

כאוהדים של ספורטאי, אני לא חושבת שהחיים האישיים צריכים לשנות לנו אלא אם כן, הספורטאי יוצר תדמית שקרית במכוון.
במקרה של טייגר וודס – הוא הרוויח הרבה מאוד כסף בזכות התדמית שמכר לאמריקאים הפוריטנים והצדקנים.
אצל גיגס – לטעמי, הוא לא נשען מבחינה תדמיתית על המשפחה. זה לא מה שהוא ניסה למכור לנו, ונדמה לי שאף אחד לא יכול להטיל בו דופי כספורטאי – ובזה אני מתחברת למה שאביעד כתב – ג'ון טרי פגע בחבר לקבוצה ולנבחרת ולכן זה הרבה יותר בעייתי.
אני מאחלת לכל הספורטאים הרבה זיונים, ואני משוכנעת שגם הנשים שלהן יודעות עם מי הן מתחתנות. נשים הן לא כאלה תמימות והן לא קורבנות, צריך לזכור גם את זה. לא קולין רוני ולא סטייסי.

אבי 6 ביוני 2011

קצת נסחפנו עם "ספורט זה חזות הכל", לא? כלומר, מסתבר שעבור אנשים מסויימים זה לא רק חזות של הכל, אלא שזה כל מה שמשנה, וכל השאר חזות (תדמית).
אני לא אומר שצריך יותר מדי להתעניין בחיים של ספורטאים. למעשה, כל ההיעלבות הזו היא באמת בגלל שמראש אנחנו הופכים אותם למי שהם יותר מסתם אנשים שיודעים לבעוט יופי בכדור, ושלא יודעים להתמודד עם ההצלחה הזו בדרך האחרת. הרי זה גם מה שמאפשר להם את אורח החיים הזה.
אבל אני עדיין נדהם ממשפט כמו "ג'ון טרי פגע בחבר לקבוצה ולנבחרת ולכן זה הרבה יותר בעייתי". המשפט הזה פשוט לא מסתדר לי, אלא אם מקבלים באמת שצ'לסי זו "משפחה", כמו שמוכרים בערוץ הקבוצה. לא נראה לי שאם חבר מהעבודה יבגוד באשתו עם אשת קולגה אחר זה *הרבה יותר בעייתי* מאשר אם הוא בוגד עם *אשת אחיו*. פאקינג אשת אחיו. נו, אבל אח שלו לא שחקן כדורגל… מזכיר לי קצת את אתוס "היחידה היא משפחה". כולה כמה אנשים שמשרתים או משחקים יחדיו בתקופה מסויימת של החיים. בגידה זה נורא, אבל לא כמו לבגוד באשת אח, ובוודאי לא "הרבה יותר גרוע".

אבי 6 ביוני 2011

אני אנסה להסביר זאת אחרת: כשאנחנו מזועזעים מבגידה בחבר בקבוצה, אנחנו בין השאר מזועזעים כי "מה זה אומר עליו כבן אדם?". אולי הוא יבגוד גם בבני משפחתו. אבל אצלך חל היפוך, הבגידה בבני המשפחה לא משנה, הבגידה בחבר לקבוצה היא המעשה הנורא האמיתי.

אזי 6 ביוני 2011

זאת לא בדיוק הכוונה
הכוונה היא שכאוהדים מקרה הבגידה עצמו לא מעניין אותנו, אבל המקרה של טרי יכול היה לפגוע בקבוצה.
זה לא שקבוצה יותר חשובה ממשפחה
אלא לנו כאוהדים, הקבוצה חשובה והמשפחה של השחקן לא…

אגב, מעניין מה קורה עם הילדים של אח שלו…

כסיפוביץ 6 ביוני 2011

מאיה ואביעד
אני לא בטוח בקביעה הזו כי יש משהו יותר גדול מהקבוצה, וזה הקהל, התרבותיות שאתה מנסה למכור, הילדים שאתה מחנך להישגיות.
אם הילד שלי ישאל אותי על טרי או גיגס [במידה והסיפור הזה נכון] אני אומר לו שהם שחקנים גדולים וחלאות אדם.
אח"כ אסביר לו מה יותר חשוב בחיים
אני לא בא לקבוע מי יותר בסדר. אני רק יודע שמי שבוגד מגיע לו שייבגדו בו חזרה.

תומר חרוב 6 ביוני 2011

אני הייתי מסביר לילד שאין לי, שבני אדם הם יצורים מורכבים יותר מהסטריאוטיפ שמנסים לשים אותם בתוכם. שיש להם יצרים וצרכים שלא תמיד עומדים בקנה אחד עם תמונת המוסר שהחברה מציירת מבלי להתחשב באינדיבדואל. שלא לשפוט אדם עד שלא תלך בנעליו. שאהבה ותשוקה יש להם חיים משל עצמם שלא תמיד מתחשבים במה נכון ולא נכון. שאנשים כמו מייקל וויק הם חלאות אדם וראיין גיגס וד'ון טרי הם בני אדם.

תומר חרוב 6 ביוני 2011

תגובה לכסיפוביץ

כסיפוביץ 6 ביוני 2011

תומר
בתור מאלף כלבים ואוהב חיות מייקל וויק הוא התגלמות הרשע האנושי.
אדם שבוגד באשתו מבחינתי הוא חלאה.
נכון, טרי הוא אנושי, אבל מעמדו מחייב פי כמה וכמה בגלל מה שהוא מייצג.
בן אדם הוא לא ייצור כל כך מורכב. הוא אפילו די פשוט לניתוח.
הכל עניין של מוסר פנימי.

תומר חרוב 6 ביוני 2011

אני לא חושב שעמידה בתחומי מוסד הנישואין היא עניין של מוסר פנימי אלא דווקא מוסר חיצוני. אני חושב שאין אדם שלא נכנע מתישהו בצורה כזו או אחרת ליצר שלו או לתשוקות שלו, בתור אחד כזה אני בהחלט לא מוכן להעמיד את עצמי במקום בו אני שופט את טרי או את גיגס.

כסיפוביץ 6 ביוני 2011

ברור שלא לשפוט, למרות שבעצם מעמדו כוכב הוא כבר עומד למשפט.
וכן גם אותי לא מעניין גיגס מחוץ למגרש אבל אנחנו כבר אנשים בוגרים ושקולים.
ואני מאמין שכל דבר בעולם מתחיל במוסר פנימי.
בין אם אתה בוגד או בין אם אתה משרת בשטחים.

גם אם אבגוד באישתי ובני ישאל מדוע עשיתי כך אומר שאני בן אדם ונכשלתי, וגם אומר לו שאני חלאה ומעשה זה ילווה אותי כל חיי.
כי כך אומר לי המוסר הפנימי ולא איזה בלוג נידח או צהובון רדוד.

כאוהד כדורגל אני כן שם את טרי וגיגס על דוכן הנאשמים כי הם מייצגים לא רק את מנצסטר יונייטד או צלסי במבחינתי.
כמובן שזה אינדיבידואלי ולא נתון לוויכוח אבל אני אופטימיסט ומקווה שגיבורי תרבות בימינו כן יכולים לייצג משהו נעלה, כי זה מה שנשאר לילדים שלנו.
מה שגיגס עשה לא מוריד בעייני את איכותו כשחקן [שאהוב עלי במיוחד] אך כאדם הוא שינה את תדמיתו.

תומר חרוב 6 ביוני 2011

זה לגמרי אינדיבידאולי ואני לא בא לשכנע אותך. אבל שתי שאלות יש לי אליך:
א. למה גיגס וטרי הם גיבורי תרבות בעיניך?
ב. למה גיבורי תרבות צריכים להישפט לפי מעשים שנמצאים מחוץ לתחום עשייתם התרבותי? קח לדוגמא עיתונאי שכותב על זכויות אדם אבל בוגד באישתו. האם העובדה שבגד באישתו מורידה במשהו מתרומתו לנושא עליו הוא כתב? ולמה השיפוט הוא על פי אמות המוסר שלך? אולי לאישתו של גיגס לא איכפת, אולי גם היא מזדיינת מהצד, אולי יש להם נישואין פתוחים?
אני אולי מקצין קצת בכוונה כדי להבהיר שבסופו של דבר הם צריכים להישפט על פי מה שהם עושים למחייתם, משחקים כדורגל, הם צריכים להישפט ככדורגלנים. בכל התחומים האחרים, יש בתי משפט(במידה ועברו על חוק) סביבתם הקרובה(שתקבל או תוקיע אותם בגלל מעשיהם) ואולי גם אלוהים.

כסיפוביץ 6 ביוני 2011

גיגס וטרי הם לא גיבורי תרבות. הם אייקונים בתרבות שלנו.
בודאי שהסיפור של גיגס וטרי הוא עניין אישי ולא צריך להיות ציבורי.
המעשה של גיס וטרי לא מורידים במאומה מתרומתם כשחקני כדורגל.
הם מורידים בעייני את ההילה שלהם כאייקונים בתרבות שלי.

אביעד 6 ביוני 2011

כסיפוביץ', אבי ב – אני מסתכל על זה אך ורק מהזוית של אוהד ספורט, אני לא מכיר את ראיין גיגס או ג'ון טרי כבני אדם ומעולם לא התייחסתי אליהם כאל איזשהו מודל לחיקוי מחוץ למגרש.
המעשים שלהם מחוץ למגרש לא משנים לי כל עוד אין להם קשר לקבוצה. זה לא הופך מעשה א' לחמור יותר או פחות ממעשה ב' בהקשר החברתי-מוסרי. אני רק אומר שלמעשים של גיגס מחוץ למגרש אין כל קשר אליי.

יואב 6 ביוני 2011

תומר,
" בתור אחד כזה אני בהחלט לא מוכן להעמיד את עצמי במקום בו אני שופט את טרי או את גיגס"-יפה כתבת.
מאיה,
צודקת. גיגסי לא מכר לנו כלום מלבד קסם על הדשא.שאר הפנטזיה היא בראשו של המפנטז או כמו שאזי כתב בצדק-
"סגנון משחק לא מלמד על אישיות… אבל קשה לנו לעשות את הניתוק".

נעל קרועה 6 ביוני 2011

השאלה היא אם לא עדיף לגיגס לפרוש עכשיו,מאשר לספוג צעקות בכל משחק חוץ

שלו 6 ביוני 2011

לכל המשתמשים בתחליף הסם (כדורגל), ומשתמשים בכל מיני סוגיי ספורט אחרים.
יש לי המלצה.
ערוץ 75 בכבלים, ערוץ בייבי.
בין השעות 18:55 ל 20:30 סוגה עילית.
רצף התוכניות הכי טוב בטלויזיה,
אפשר כמובן גם לפתח דיונים על השימוש הנכון באנסטרומנט של פים ופימבה.
על ההתנהגות של פופ ופיז.
והאם אנריקה במגמת שיפור או שלא למד דבר.
מומלץ.

תומר חרוב 6 ביוני 2011

לואיס אנריקה שהולך לאמן את רומא?

שלו 6 ביוני 2011

ב 19:30 יש ״אנריקה הולך לאכול״ התוכנית בהא הידיעה המיודעת (יש גם דיבוב בספרדית, אנגלית וצרפתית).
התוכנית!

כסיפוביץ 6 ביוני 2011

שלו הבחירה שלך היא בטוב טעם!!!
אנריקה הוא המלך
היה גם פוקויו שנעלם וניקו וביאנקה ששם עשיתי גם קצת אנימציה

שלו 7 ביוני 2011

כסיפוביץ' – בקרוב עכברים בנאים, עוד סדרה לפנתאון.
הכרתי את הערוץ עוד באיטליה, חבל שאי אפשר לקבל פס-קול באיטלקית, זה הרבה יותר מצחיק.
לא הזכרתי את השלגונים, הכדורונים, שיר היום הולדת, איזה כיף בחווה וליטופים כל תכנית זהב.

עמית לוינטל 7 ביוני 2011

אני מסכים.
דורה קרויה על שם שלומי דורה או מוחמד דורה?

D! במולדת 6 ביוני 2011

2. זלבע דרעק
אלא אם התכוונת לאלבה ברלין או משהו…

D! במולדת 6 ביוני 2011

3. עמית, התכוונת שכל בני האדם פגומים? או שעל פי אמות המידה של המוסר הוצרי/יהודי/מערבי כולנו פגומים.

לשאר העניין. אני לא רואה איך זה יותר עיניינו מאשר אם השכן בגד באישתו. ואני מסכים אם מי שכתב – שאל לנו לשפוט "נפילה" של מישהו – כולנו נופלים במשהו, לאור אמת מידה מוסרית של מישהו.

אני חושב שכשאישיות ציבורית (נבחרי ציבור) בוגדת יש פה יותר עניין לכולנו מהטעם הפשוט שאותה אישיות עשוייה למצוא עצמה תחת אישזהו אלמנט של סחיטה.

כדמות מפורסמת שכזו, או אייקון תרבות כפי שנקראה כאן, אונסת, מעבר לגועל האמיתי שבדבר, אני שואל – למה לעזאזל הם צריכים את זה? לכו מצאו זונה ב500 דולר. (ואני מבקש לא להכנס לעניין הזונה או הזנות כרגע כי זה לא הנושא). אם מישהו בוגד שיבגוד. אם מישהו מכה ילדים או כלבים שיישב בכלא ואם הוא מפורסם שיישב יותר מהסיבה הפשוטה שיותר אנשים ישמעו על זה. כן יש פה אפליה.

אפי 7 ביוני 2011

8 שנים הוא זיין מהצד את גיסתו. כלומר מ-2003. זו חתיכת תקופה. זה מצביע על שמרנות מסוימת מצידו של גיגס. כלומר, הוא לא התפרפר כל ערב עם איזו דוגמנית אחרת. הוא נשאר בתוך המשפחה, הרחק מאור הזרקורים, יציב לאורך זמן. לדעתי זה דווקא כן מאפיין את אופיו השקט והסולידי. גיגס נשאר גיגס, הוא לא ג'ון טרי ולא גורג' בסט. קצת מחפש ריגושים, אבל עדיין שומר על סקס בטוח.

שלום עליכם 7 ביוני 2011

יש לכתוב: דער זעלבער דרעק

עמית לוינטל 7 ביוני 2011

אכן, היידיש שלי חלשה.
יש המפקידים לכתוב אריאל זלבער דרעק

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 7 ביוני 2011

אח הדבאזר הזה נהדר אני אומר לכם. תראו לי עוד אתר, בלוג או מה שלא יהיה, שבו אחד המשתתפים משמיע ביטויים כמו דער זלבר דרק, ומיד נמצא מגיב אחר שמתקן אותנו לגבי איך צריך לכתוב את זה.

Comments closed