עידן ארסן ונגר – הסוף

שאלות נוקבות להתנהלות של ארסנל בקיץ וניבוי העתיד הקרוב

מהפכות ונפילות של משטרים קשה מאוד לחזות. ה-CIA לא ידע לצפות את נפילת הגוש הקומוניסטי וזה בא לו כרעם ביום בהיר. ולמה ללכת כל כך אחורה בזמן? הנה המהפכות בעולם המוסלמי, כיכר תחריר ודומותיה – שאף אחד לא ידע לנבא. ובעצם למה לחזור לפרה היסטוריה הזה של אי שם בחודש פברואר 2011. אנחנו בעיצומה של מחאה חברתית תקדימית בישראל עם דרישה למהפכה אמיתית בכלכלה – וגם את זה אף אחד לא ידע לחזות. גם לא אחרי מחאת הקוטג' שהייתה אבן בפאזל דומינו שכבר מכיל נכון להערב מעל ל-300 אלף חלקים.

וכבר כתבתי בפוסט הקודם – ספורט זה הכל. ספורט זה חברה, פוליטיקה, כלכלה ומדיניות. וכל אלה הן ספורט. משתקפים אלה באלה, שלובי זרועות. והרי אי אפשר להפריד בין מים עכורים למי עדן כשהן דרות באותה גיגית.

אז לשים את האצבע על תחילת סוף עידן ארסן ונגר תהיה לעד קשה, ואין לי מושג אם היא התחילה ב-2005 עם שחרור פטריק ויירה ושנה אחר כך תיירי הנרי, ב-2009 כשהיה ברור שארסן ונגר עיקש כפרד ולא יסטה מהפילוסופיה שלו במיל' גם אם יש מאה מיליון פאונד בקופת המועדון, ב-2011 כשארסנל גילתה לוזריות תקדימית וכשוונגר הודה שהוא מספק במקום שני בכל עונה בעשור הקרוב (רק כדי להתמוטט על קו סיום העונה ולצנוח למקום הרביעי).

ואפשר גם לטעון שעכשיו מתחיל הסוף, או שאנחנו כבר נמצאים בעיצומו. דבר אחד ברור – ארסנל עוברת קיץ שערורייתי שיש לו אחראי אחד עיקרי. מסע משחקי ההכנה של התותחנים הוא הגרוע ביותר תחת ונגר. בקייצים הקודמים ארסנל נתנה הצגות וניצחה בקלות ברוב משחקיה, כולל מול אימפריות אירופיות. הקיץ הזה עשינו תיקו מביך מול האנגז'ו הסינית, תיקו בבית מול בוקה ג'וניורס ומול ניו יורק רד בולס (בשני המשחקים אחרי שהניצחון היה כבר בידיים) – כדי לסיים במקום השלישי בטורניר האמירייטס הביתי. והנה היום חזרה גנרלית שבוע לפני פתיחת הפרמיירליג מגיע עוד איבוד יתרון – הפעם בדרך להפסד 2:1 לבנפיקה.

אפשר לגלגל עיניים, לשקר לעצמך בראי, להדחיק את המציאות ולטעון ש"זה רק משחקי הכנה", וש"לא צריך להתייחס ברצינות למשחקים שמותר בהם אינסוף חילופים" וש"עושים ניסויי כלים". אבל איך אומרים? פעם אחת זה מקרה, פעמיים זה צירוף מקרים. כשמדובר במסע הכנה שלם בקיץ – זה כבר פתולוגי.

ויש לי המון שאלות לארסן ונגר:

1) איך יתכן שהרכש היחיד הרציני שלך הקיץ הוא ג'רביניו?

2) למה לא הובא חיזוק בעמדות שברור שדורשות חיזוק (קשר מרכזי, בלם, מגן שמאלי, חלוץ שפיץ)?

3) למה כל משא ומתן שמנהלת ארסנל לרכישת שחקן נכשל או פועל לאט כל כך וקשה? (חואן מאטה וגארי קייהיל כמשל)

4) למה בזמן שמועדוני צמרת אחרים (יונייטד, סיטי, ליברפול) שופכים סכומים של 20 מיליון פאונד, אתה נותר בונקר ולא מוכן להוציא יותר מ-13 מיליון?

5) מאין יש חוצפה לקחת מחירי כרטיסים ומנויים הכי גבוהים בעולם מבלי להביא רכש, תוך כדי התבססות על שחקני אקדמיה בלבד, ועם אפס מחויבות לתארים?

6) עד כמה ונגר יכול להשלות, להוליך שלל ולשקר לאוהדי ארסנל שהוא מאמין שהקבוצה במרחק פסיעה מזכייה בתארים?

7) ואולי הכי מקומם – מה פשר הסאגה עם ססק פברגאס? הבחור רוצה ללכת, קיבלת הצעה טובה תמורתו. הוא ממילא לא מחויב יותר. אז למה לא לקבל עליו כסף בשביל להשקיע בשחקן או שניים טובים? למה לדחות את העיסקה עם ברצלונה לסוף הקיץ כשכבר לא תוכל להביא תחליף? למה לשדר חוסר אונים ובעיקר חוסר מושג לגבי השאלה – אם ססק ישחק במוקדמות ליגת האלופות ואז בוודאי כבר לא יימכר הקיץ לבארסה? זה עוזר ליציבות ולביטחון של הקבוצה שהקפטן שלה והוותיק בשחקניה יושב ככה מתנדנד בחוץ וכולם מביטים לעברו ביציע?

***

זהו זה, חברים. כמו שאמר פעם שדר ישראלי בכיר: "שעון החול מתקתק". עכשיו מגיע רגע האמת של מיסייה ונגר, בשיאו גדול המנג'רים של המועדון. כיום: איש הוזה ומנותק מהמציאות. עד ספטמבר ייחרץ גורלו. שימו לב: בשבת פותחים עונת פרמיירליג עם חזרה לזירת השוד בניוקאסל (בפעם האחרונה שם איבדנו יתרון ארבעה שערים), מחזור שני – ליברפול בבית, מחזור שלישי – מנצ'סטר יונייטד בחוץ, בתווך צמד משחקי מוקדמות ליגת האלופות מול אודינזה. כאן יינעל חודש אוגוסט והגורל יהיה ברור לכולנו: פתיחת רעה בליגה ומבוכה מול אודינזה, וזה ברור: עידן ונגר הגיע לקיצו בצורה כואבת, אבל לא היה מנוס מלנתק אותו מהמכשירים.

ונגר מזכיר לי אדם מבוגר שחולה באלהיימר ואט-אט מתנתק מהמציאות ומיקיריו שלא יכולים להכיר ולהבין מה שעובר עליו. התסכול הכי גדול הוא חוסר בתקשורת. וזה מה שיש בין ונגר לאוהדים, וכמו באלהיימר – זה רק הולך ומחריף. עד הסוף המר. אבל אנחנו לא נשכח – את הטוב ואת הרע.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

בונדסליגה
מישהו שומע: קהילת "דה באזר" למען נבחרת כבדי השמיעה

No Comments

עופר פרוסנר 7 באוגוסט 2011

עצוב. אני כבר מזמן premier league widow

גפן 7 באוגוסט 2011

לוינטל תרשום –

יונייטד לוקחת את אליפות אנגליה בהליכה(לא שזה חדש..12 אליפויות ב 19 העונות האחרונות).צ'לסי וסיטי יתחרו על מקומות 2 – 3,ארסנל וליברפול על מקומות 4 – 6.

לגבי ארסנל יקירתנו –
ססק עוזב אוטוטו,אין מצב שהוא משחק נגד אודינזה
גם נאסרי אמור לעזוב.. אחרת בקיץ הבא הוא הולך בחינם וארסנל מאבדת מעל 20 מיליון פאונד.

על ונגר כתבנו מספיק.במצבו הנפשי הוא לא אשם…
האשמים והאחראים הם בעלי הקבוצה,הדירקטורים ובעלי המניות שלא בעועטים בו לאלף אלפי עזאזל.

יותר מעניין ש :

א – דורטמונד זו הקבוצה הכי מדליקה באירופה,אחרי בארסה כמובן : )

הם לא השתנו במאומה מהעונה שעברה.הם משחקים בקצב מטורף תוך כדי לחץ על הכדור בכל המגרש (בארסה כבר אמרנו?). גצה, ושחקן מספר 19 (יש לו שם מסובך עבורי..) שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש ויכולים לשחק בכל אחת מקבוצות העילית באירופה.
מעניין אותי איזו עונה תהיה להם בצ'מפיונס..הם בהחלט מסומנים אצלי להיות הסוס השחור במפעל השנה.

ב – בובה של לילה חוזרת !

matipool 7 באוגוסט 2011

גפן – מסכים איתך לגבי הדירוג של הראשונות באנגליה .
אני חושב שסיטי תסיים לפני צ'לסי ותיתן קרב קצת יותר קשה ממה שאתה חושב ליונייטד .
מקווה רק שליברפול תהיה זו שתסיים לפני ארסנל ( לא שכחתי את טוטנהאם ).
ליברפול פותחת את העונה עם בעיית פציעות ( בראשן של ג'רארד שמחוץ למגרשים כבר חצי שנה ) והכנה לא אופטימלית בכלל ( בין השאר – סוארז עדיין לא הצטרף ) . פתיחה לא טובה יכולה לגרום לבעיות גדולות בהמשך .

לוינטל 7 באוגוסט 2011

גרוסקרויץ לא מפסיק להפתיע, כן.
גם קגאווה היפני פשוט נפלא ומרתק.
לגבי הדירוג באנגליה הפרשנים מסכימים אתכם וצופים: יונייטד, סיטי, צ'לסי, ליברפול, ארסנל

בני תבורי 7 באוגוסט 2011

סליחה ומחילה, אבל לפי איך שהסיטי נראו היום לא בטוח שיסיימו בין 4 הראשונות

שלו 7 באוגוסט 2011

הטרגדיה של וונגר וארסנל יכולה להיות הפסד במפגש הכפול לאודינזה.
על פתיחת עונה גרועה אפשר להתגבר, הדחה מליגת האלופות היא מכה קשה מבחינת יוקרה ומבחינה כלכלית.

אודינזה אומנם לא קבוצה מהעילית האירופאית, אבל היא בהחלט הקבוצה הכי קשה שארסנל יכלה לפגוש, והיא ההבדל בין מקום שלישי לרביעי בליגה.
ארסנל צריכה עכשיו ,באוגוסט , להיות בכושר טוב כדי שהעונה לא תסתיים לפני שהיא התחילה.

ותמיד יהיה לו התירוץ שאודינזה היא קבוצה מכובדת, וארסנל לא הודחה ע"י קבוצה "קטנה", וידבר על ההגרלה "הקשה" וכו'.

לפעמים קשה לשם את האצבע על הרגע בו התחילה ההידרדרות, אבל המצב עכשיו הוא כבר מעבר לזה.

לוינטל 7 באוגוסט 2011

ארסנל מידרדרת מעונה לעונה, זה העניין. לפני שנתיים אודינזה לא הייתה מהווה מכשול אפילו. ההתמודדות הייתה נגמרת אחרי 90 דקות מקסימום, הפעם נדמה שארסנל תעשה הכל, כולל לכבוש 4 גולים עצמיים, ואיכשהו לא תעבור

גור 7 באוגוסט 2011

אם הוא ישתמש בתירוץ של "אודינזה היא קבוצה חזקה" אחרי שנודח מהמוקדמות, זה יהיה שיא כל השיאים של העליבות והפתטיות, מהסוג שעליו בועטים מאמנים מכל המדרגות. מסכים , אין להקל ראש באודינזה, אבל השורה התחתונה היא שארסנל צריכה להיות בליגת האלופות כל עונה מבלי יוצא מן הכלל. יש לשם כך את כל המשאבים והאמצעים הכלכליים והמקצועים הדרושים. לא רוצה לפגוש את אודינזה? אז למה סיימת רק במקום הרביעי אחרי שדלקת אחרי יונייטד שלושת רבעי עונה ? אי אפשר להתלונן פה על "הגרלה קשה" או "חוסר מזל" . הדג תמיד מסריח מהראש.

גפן 7 באוגוסט 2011

שלו

באופן אירוני הדבר הכי טוב לארסנל,ובעיקר לאוהדיה,יהיה אי העפלה לשלב הבתים בצ'מפיונס.

אם ארסנל לא עוברת (והיא תעבור) את אודינזה , וארסן ונגר לא יתפטר או יפוטר, אפשר לסגור את הבסטה סופית.

שחר 7 באוגוסט 2011

ההבדל הגדול ביו ונגר לפרגיסון הוא היכולת להתאושש מנפילות בתוך העונה וכישלון של אי זכיה בתארים,פרגיסון תמיד מגיב לכישלונות עם בשינויים בתוך הסגל או על ידי הבאת פתרונות מבחוץ,אחרי הפסדים לא שמעתי אותו אומר לפחות שיחקנו יפה,ביונייטד גם עם אתה צעיר ולא מספיק טוב אתה בחוץ,ראה אורבטן,בארסנל יותר מדי שחקנים בינוניים נמצאים יותר מדי זמן בסגל,את הבדלי הגישה בין פרגיסון לונגר ניתן לראות בהשוואת ההתנהגות בפרשות של רונאלדו,רוני ופברגאס ,פרגיסון חתך עניינים לכאן או לכאן,ונגר נותן לעניין להימשך ופוגע ברוח הקבוצתית, כבר לפני שנתיים הייה צריך להציע לפברגאס שכר בסדר גודל של רוני ולקבל מחויבות מוחלטת לקבוצה או למכור אותו.

שיפופי 8 באוגוסט 2011

וזה ההבדל.
הפסיכולוגיה של פרגוסון עושה אותו לאחד הגדולים, אם לא הגדול מכולם.

שלו 7 באוגוסט 2011

גפן, באופן בסיסי ארסנל הרבה יותר טובה מאודינזה.
הבעיה היא שבתכנון העונה קבוצות באנגליה צריכות להיות בכושר משחק גבוהה, בסביבות ינואר ומאי.
הצורך להיות עכשיו בכושר סביר, פוגעת בעונה כולה (כי קבוצה לא יכולה לבנות תכנית אימונים על שלוש פסגות כושר, גם שתיים זה קשה).

בשלב הזה של ליגת האלופות, ארסנל יכולה / עלולה לעוף מול כל קבוצה שהיא מוגרלת (במסלול הלא אלופות), אבל אם זה יקרה מול אודינזה (ואני מסכים שרוב הסיכויים שארסנל תעבור) התירוצים של קבוצה "חזקה", והגרלה "קשה" יהיו באוויר.

אבל ההבדל בין פיקח לחכם הוא שחכם לא נכנס לצרות שפיכח יודע לצאת מהן.

ארסנל לא הייתה אמורה להיות במקום הזה, מנצ'סטר סיטי אמורה לסלול את דרכה דרך המוקדמות, כיאה לקבוצה שבונה את עצמה מלמטה.

mirage 7 באוגוסט 2011

Ipswich Town 3-Bristol City 0
יהיה מעניין מאד השנה באחת הליגות התחרותיות בעולם. לפחות 10 קבוצות בעלות סיכוי לאליפות. הכל יכול להיות. אחרי ל-Ipswich!….

לוינטל 7 באוגוסט 2011

נפלא, ממתי אתה אוהד אופסוויץ'? מהימים של בובי רובסון? מהניינטיז כשהם עוד היו קצת בליגה הבכירה?

mirage 7 באוגוסט 2011

מימי רובסון. רוב האוהדים חושבים שלא נעלה השנה והם יסתפקו בשיפור המיקום בטבלה לקראת העתיד.

בני תבורי 7 באוגוסט 2011

ראיתי את איפסוויץ בבלומפילד לפני מליון שנה עם דיוויד ג'ונסון שאחר כך עבר לליברפול. פעם די סימפטתי אותם.

YB 7 באוגוסט 2011

מאמר כל כך נכון. קשה להסביר את ההתנהגות של ונגר. והכי אני לא מבין את הרציונל שלו בעניין של ססק- שחקן שהיה צריך להימכר כבר מזמן בעבור יותר כסף ממה שמציעים עליו עכשיו, שזה גם הרבה מאוד כסף בשבילו. מכור את ססק ב-30-35 מיליון יורו ורכוש קשר הגנתי ובלם ראויים.

גפן 7 באוגוסט 2011

בארסה כבר הציעה על ססק 40 מיליון בקיץ שעבר ו 38 בקיץ הנוכחי.ונגר וארסנל מתעקשים על 45 מיליון,לא יורו פחות.
ססק כבר הסכים לוותר על 5 מיליון יורו שכר (מיליון לכל שנה בחוזה בבארסה) בכדי שהסאגה תסתיים.מה שאומר שהנהלות בארסה וארסנל נאבקות בבוץ כבר שבועיים על 2 מיליון יורו..עניין של כבוד,ופרנציפים,לך תבין : )

לדידי,יותר תמוה הטיפול של ארסנל בנאסרי.נאסרי מסיים חוזה בקיץ הבא ולמעשה אם ארסנל לא מוכרת אותו כבר אתמול ליונייטד או סיטי שהציעועליו כ20 מיליון פאונד + ,היא מאבדת אותו בחינם בקיץ.

זיו 7 באוגוסט 2011

מאיפה המספרים?

לי אין מושג מה הולך בין המועדונים, אבל ראיתי מקומות לפיהם ססק לא ויתר על כלום מהשכר שלו, הוא הסכים לוותר על החלק מדמי העברה שאמור להגיע אליו. זה אולי עדיין ויתור של 5 מיליון, אבל חוץ מברצלונה וה- 38 מיליון שלה אף אחד לא מוציא כסף מהארנק שלו, ככה שההפרש הוא 7 ולא 2.
(לא שזה מאד משנה או שאיכפת לי מה יקרה לססק)

גפן 7 באוגוסט 2011

מאתרים ספורט ספרדים

ססק הסכים לותר על 5 מיליון יורו בשכר,כלומר שכר מופחת במיליון יורו (מהחוזה המקורי שסגר בבארסה) בכל אחת מחמשת העונות בחוזזה המיועד.

תוסיף את אותם 5 מיליון ( שנחסכים לבארסה מהחוזה של ססק ) והגעת ל 43 מיליון.

ההבדל היחידי עבור בארסה שבשכר לססק ה 5 מיליון היה נפרס ב 5 שנים.לארסנל אותם 5 מיליון עוברים בתשלום אחד,מזומן,ועכשיו.

לוינטל 7 באוגוסט 2011

ההבדל הוא גם שבספרד המושחתת המיסוי מאוד מאוד נמוך – בערך חצי ממה שהוא באנגליה ואיטליה.

האח של שווינשטייגר 8 באוגוסט 2011

אתה קצת מערבב… ההצעה האחרונה משישי האחרון הסתכמה – כולל הכל – ב-38 מיליון.
בארסה הציעה 29 מזומן ועוד שישה על תנאי (כשהרעיון הוא לפרוס את התשלומים, כי קודם צריכים להתקיים התנאים לתשלום…). ולזה תוסיף 3 מיליון של ססק (בינתיים על זה מדברים. הוא הסכים כבר ל-4.5, רק שכמו שאמרת – בארסה צריכה לתת את זה במזומן, וכל העניין שלהם הוא לחלק לתשלומים כדי לפרוס ולדחות אותם).
ה-29 במזומן זה הסכום שבארסה הציבו מההצעה הראשונה, והם לא מוכנים להעלות מילימטר מהסכום הזה. לא נשכח שעם כל ההשוואות של ארסנל למחיר ששילמה בארסה על סאנצ'ס – הסכום במזומן היה נמוך יותר.
אחד המכשולים הנוספים זה התנאים לקיום התשלומים על תנאי – ההצעה האחרונה זכתה למחמאות מהיל-ווד ככוללת תנאים פנטזיונריים. בארסה מתכוונת להגמיש אותם. האמת נמצאת באמצע – בארסה התנתה את התשלום בהגעה לרבע גמר האלופות – שזה בכלל לא פנטזיונרי. השבוע היא תגמיש את זה לשמינית הגמר. גם היה עניין של כמות משחקים, ואחרי השבוע זה יירד לרמה שרק פציעה שתשבית אותו לכל העונה תמנע את התקיימות התנאי.
שוב – העניין הוא לא התנאים, אלא הפריסה והדחייה בתשלום.
וכמו שכתב היום אלפרדו ב'אס' – בארסה צריכה אותו פחות מארסנל שלא רוצה למכור (כמו ניימאר, סנטוס וריאל), אבל היות שהילד רוצה ללכת, העקשנות תיפתר רק באמצעות… עוד כסף…
לדעתי בארסה תמצא את הכסף, כי כשהם הציעו 29 בתחילת הקיץ זה היה אחרי שהם הודיעו שיש להם 45 "ספייר" לרכש (עאלק ספייר – הכל הלוואות וקרדיט..). זה היה לפני ששלחו את בוז'אן לרומא ב-12, את אוריול לצ'לסי ב-5, את ג'פרן ונוליטו לפורטוגל בבעירך 6 במצטבר… זה עוד 23 לקופה, ובמזומן בעיקר.
אז אם ססק זה 33-34 במזומן (כולל הויתור על השכר) וסאנצ'ס עוד 26 במזומן, עדיין יש שם הרבה עודף…

השומר 11 באוגוסט 2011

ארסנל תמכור לסיטי ואם אתה שואל אותי טוב שכך כי נסרי
ביונייטד מפחיד אותי יותר מנסרי בין שכירי החרב של מנצ'יני.
ואם לא יבוא רכש דוגמת מאטה ואדין הזארד ושני בלמים מוכחים
פריימר ליג אז לארסנל אין מה למכור העונה

איש 7 באוגוסט 2011

לוינטל- באלצהיימר יש 3 שלבים- 1. רק החולה יודע שיש לו אלצהיימר.
2. גם הסביבה יודעת על המחלה.
3. רק הסביבה יודעת על המחלה.
נראה שונגר קפץ ישר לשלב השלישי.

ירון ב. 7 באוגוסט 2011

יפה!

לוינטל 7 באוגוסט 2011

סחתיין, איש

GunnersForever 7 באוגוסט 2011

אני כבר אומר את זה 3 שנים ורק עכשיו כולם מתעוררים: ונגר הביתה!

ניינר 7 באוגוסט 2011

מקווה שחולה האלצהיימר הזה יתעקש להחזיק בססק עד תום חלון ההעברות. אני ממש לא רוצה אותו בבארסה.כמו שזה נראה טוטנהאם גם תסיים השנה לפני ארסנל.
המשחק של דורטמונד היה עונג שבת. איזה כדורגל נהדר!

עמית 7 באוגוסט 2011

השאלה היא רק מתי נחגוג השנה את St. Tottenham's Day
מה אתה אומר, אפריל? מאי?

ניינר 7 באוגוסט 2011

קודם כל בוא נדייק- זה נקרא
ST. TOTTERINGHAM'S DAY
שנית, לא נראה לי שתזכו לחגוג אותו השנה. אני מציע לכל אוהדי ארסנל לפתח צניעות השנה…

לוינטל 7 באוגוסט 2011

דורטמונד זה תענוג. הלך שאהין, באריוס פצוע והמכונה מתוקתקת.
ואיזה קהל, צבע ואווירה

ניינר 7 באוגוסט 2011

וגצה הוא חתיכת שחקן! לא נראה לי שישאר שם הרבה זמן למרבה הצער

שורף דקלים 7 באוגוסט 2011

זה רק משחקי הכנה, ולא צריך להתייחס ברצינות למשחקים שמותר בהם אינסוף חילופים. חוץ מזה עושים ניסויי כלים.
תנו כבוד לבן אדם ששינה אופי של מועדון. הפסד אחד, רכש כושל – כל אלה הן לא סיבות לפיטורין. יהיה טוב.

גמל (סתם גמל) 7 באוגוסט 2011

ברוח המחאה ששוטפת את ארצנו
עמית, יש לי הרגשה שאתה תאהב את זה
http://www.youtube.com/watch?v=McEfYWzPjsk
מתחיל בדקה 7:20

לוינטל 7 באוגוסט 2011

ענק! אני כל כך מזדהה עם הקטע.
בימוי נפלא עם ה-I VOW TO THEE MY COUNTRY ברקע

שיפוד רץ 7 באוגוסט 2011

אחינו, יצאת מלך עם הגאון הקומי הזה.
בגללך התצכרתי אליו.
תודה!

גמל (סתם גמל) 7 באוגוסט 2011

מבטיח להמשיך להעלות קטעים רלוונטיים (ולא רק שלו)

אזי 7 באוגוסט 2011

לוינטל.. אם כבר התחלת עם ההפגנה ועל הדרך אתה גם אוהד הפועל, אתמול בחדשות היה משהו די משעשע.
הכתב ששלחו לקפלן התפעל מאיזה שלט שהכינו במיוחד להפגנה, היה מדובר בציור ענק של קומוניסט אדום… ואז שמתי לב שבצד היה כתוב HTA.
אני מניח שזה משהו שהכינו פעם לאיזה דרבי
זהו… המחאה היא לא של שמאלנים… היא של אוהדי הפועל :-)

לוינטל 7 באוגוסט 2011

גדול. כן, יש שם הכל. תשמע זה לא פייר – אנחנו אוהדי הכדורגל מכינים כרזות וקריאות כל השנה, יש לנו זמן להתכונן ויתרון מובנה על היתר

בועז 7 באוגוסט 2011

וונגר אחרי אחד ההפסדים הבאים:
שיחקנו טוב עד דקה 60… אני מזהה ניצוצות… אנחנו בדרך הנכונה… השחקנים מחויבים ומאוחדים… השנה אנחנו נרוץ עד הסוף… אני מאמין בסגל הקיים… השחקנים התבגרו… יש בלם "כמו חדש"!!(וורמאלן)… רכשנו חלוץ… תנו לנו זמן להתחבר…

נמאססססס
תעיף כבר את חבורת הזבל- דיאבי, סקילאצ'י, רוזיצקי, אלמוניה, טנדר- למה הם עדיין לובשים את המדים של ארסנל יא צרפתי נפוח???
תודה בכישלון שלך ותבחר: או לעוף או לשנות. תשתמש בכסף שעומד לרשותך ותתחיל לקנות שחקנים מעל גיל 21 ולא רק ילדים יא פדופיל!!

שחרר את ססק הכפוי טובה המגעיל, קפטן עלק, פחדן ושפן, צא והשמע את דעתך!!! 8 פאקינג שנים אתה במועדון, הקפטן שלנו, תגיד משהו ראבק!
ותעיף גם את הצרפתי הדביל השני, שנתן 3 חודשים טובים בשנה שעברה וחושב שהוא מינימום זידאן- לך לסיטי ותתייבש שם יא כפוי טובה.

עזוב ארסן, תעבור להיות אחראי על האקדמיה או משהו כזה כדי שנוכל להביא מאמן נורמאלי, אתה הרי לא מאמן כי אם מנהל חנות לממכר והשבחת שחקני כדורגל.
די, רחם עלינו, עוף הביתה.

גמאני 7 באוגוסט 2011

מי אמור להיות המגן השמאלי הפותח שלכם השנה?וורמלן?גיבס?

לוינטל 7 באוגוסט 2011

גיבס
ורמאלן בלם

גמאני 7 באוגוסט 2011

אבל ורמאלן הכיסוי לא?הוא יכול לשחק מגן שמאלי……נשמע כמו עמדה קצרה מאוד אצלכם

IsraGooner 7 באוגוסט 2011

ארמאן טראורה הוא הכיסוי. שחקן שלפני שנה ארסנל עשתה כל שביכולתה להיפטר ממנו ובסוף רק יובנטוס היו מספיק פראיירים לקחת אותו בהשאלה, חוזר בדלת האחורית (וזו בדיוק הבעיה). הוא ישחק הרבה העונה. גיבס לא מחזיק שבועיים בלי איזו פציעה.

שיפוד רץ 7 באוגוסט 2011

אבוי לנו שגיבס המגן הפותח
פשוט בדיחה

IsraGooner 7 באוגוסט 2011

התקפית, גיבס מועיל בהרבה מקלישי. הגנתית, הם בערך אותו דבר. הבעיה הגדולה שלו היא פציעות, לכן אני מסכים שאנחנו צריכים לקנות מגן שמאלי. אבל אנחנו גם צריכים קשר אחורי (ובדחיפות. סונג אפס), בלם אחד לפחות (וכאן צריך קניית דרכון. אנגלי, כמובן), חלוץ ושוער וכל זה לא מגיע, אז למה בכלל לצפות.

בועז 7 באוגוסט 2011

IsraGooner- סונג אפס??? תגיד, ראית פעם משחק של ארסנל? סליחה ידיד אבל אין לך מושג קלוש.

IsraGooner 7 באוגוסט 2011

בוא נגיד שהחמצתי מעט מאוד משחקים של ארסנל מאז 1995.

סונג שחקן שבמקרה הטוב הוא בינוני. אין לו טיפת אינטליגנציית משחק ובמילים אחרות הוא טיפש, המסירות שלו ברובן גרועות, יוצר חורים בלי סוף. הוא פשוט לא מספיק טוב והכי גרוע זה שההתנהלות שלו על המגרש רק הולכת ומידרדרת (כי אין לו תחרות על המקום שלו בהרכב).

הייתי קונה קשר אחורי עוד לפני הבלם שאנחנו צריכים.

דה גאנר 7 באוגוסט 2011

ההתגוללות על וונגר ברורה לי ועדיין לא נראית הוגנת (להזכירכם העונה עוד לא התחילה), מה גם שאני לא רואה בסביבה מאמן שיכול להיכנס בנעליו המעוצבות באופן שייחודי רק לו .
את התשובות לסעיפים 1-6 הוא יצטרך לספק במגרש.
לגבי סעיף פברגאס הטענות צריכות להיות מופנות לקמצנים החזיריים מקטלוניה ולא לארסנל, ססק הוא שחקן של 50 מיליון אירו לפחות, כל זלוטי מתחת לזה מוציא את ארסנל פראיירים.

אביאל 7 באוגוסט 2011

אני דווקא מבין את ההתעקשות של ונגר על המשא ומתן מול ברצלונה, אחרי הכל הוא לא רוצה שתחנת המעבר בארסנל תימשך, אבל שחקני ארסנל ובינהם פבארגס צריכים להיות מודעים לעניין שכל אחד שכיכב בקבוצה, ראה חלב, פלאמיני וחבריהם ועזב את ארסנל הוא במקרה הטוב מחמם ספסל בקבוצה גדולה הוא נכשל בקבוצה בינונית. ונגר אכן מתנהג בצורה מעט הזויה אבל לפחות הוא עומד על העקרונות שלו ולי אישית יש הרגשה שדווקא ארסנל תרוץ טוב השנה, גם באלופות, זו קצת בדיחה לחשוב שאודינזה (עם כל הכבוד) יכולה לעבור את ארסנל, אמנם יש לוזריות מסוימת בקבוצה אבל לא עד כדי כך.

לוינטל – אם אפשר לדייק קצת יותר, באביב הערבי אין עדיין מהפכות, מקסימום הפיכות ויש הבדל גדול בין השתיים, עד כדי כך שיש פרופסור באוניבריסטה שהיה זורק עלי ספר אם הוא היה שומע שאני קורא למה שמתרחש במצרים מהפכה :)

לוינטל 8 באוגוסט 2011

קיבלתי. הפיכה

IsraGooner 7 באוגוסט 2011

כל החלטה לגבי פברגאס היא הגיונית ובעלת חסרונות – חוץ מהמצב הנוכחי שבו חוסר הוודאות משפיע על כל האספקטים האחרים בקבוצה, הורג לנו את הפרי-סיזן, מונע מאיתנו להתחזק וכשבינתיים הקפטן שלנו משתין על המועדון בקשת (דבר שמקובל על ונגר שכרגיל, מתרפס בפני השחקנים שלו ועוטף אותם בצמר גפן, אז מה הפלא שכל פישר כמו בנדטנר חושב שהוא יותר גדול מהמועדון). החלטה הייתה צריכה להתקבל מזמן. הרי את השחקן כבר הפסדנו, ברצלונה ניצחו אותנו עם השיטות המכוערות והאימפריאליסטיות שלהם, אנחנו צריכים למזער את הנזק. הבעיה היא שונגר לא עושה את זה ועל מזבח ססק (וגם סמיר נאסרי, שכבר מזמן היה צריך להימכר) הוא מקריב את העתיד הקרוב של המועדון. מה שבפועל הוא עושה זה גם להקריב גם את העתיד שלו באופן אישי.

שעון החול אכן מתקתק, שלושת השבועות הקרובים הם גורליים. אני לא מאמין שונגר יהיה בלי עבודה בספטמבר, אבל הוא יהיה dead man walking אם לא נעפיל לליגת האלופות ופתיחת הליגה הקשה תותיר אותנו הרחק מאחורי המוליכות כבר אחרי שלושה מחזורים – עד שבשלב מסוים הוא יעשה את המעשה הראוי ויניח את מכתב ההתפטרות.
אילו דברים היו נעשים בארסנל, היו סיבות לאופטימיות, אבל לא נעשה כלום. ולגבי הפרי-סיזן: התוצאות הן לא מה שחשוב, היכולת כן והסימנים שנראים שם הם פשוט המשך ישיר לאופן שבו סיימנו את העונה. הסגל שלנו רחוק מלהיות מספיק טוב. למעשה, שבוע לפני פתיחת העונה, אנחנו רואים היטב שהוא דל וקצר מאוד כשכבר עכשיו מתחילים לסבול מפציעות, עוד לפני המשחקים הבינ"ל (המחשבה שנעלה למשחקים הקשים של אוגוסט עם רוזיצקי וצ'מאח העלובים צריכה להדיר שינה מעיניו של ונגר ומעיני כולנו). הקבוצה לא נראית מוכנה לעונה בשום אספקט וטיפול בכל הנקודות הכואבות – פשוט לא התבצע. וקשה לצפות לשיפור כשממשיכים ללכת עם הראש בקיר, בלי שום שינוי. הדבר הגרוע ביותר הוא שאפילו מהפרי-סיזן ניכרים כל הכשלים המנטליים, אם שלושה משחקים ברציפות אנחנו מאבדים יתרון, זה אומר הרבה. האוהדים כבר תולשים שערות ולא רק בבלוג שלך, לוינטל…

זה אכן הסוף, חבל שתקופה כ"כ מרשימה בהיסטוריה של ארסנל, שהגיעה לשיאים חדשים תחת ונגר, עומדת להסתיים במפלה גדולה שנראית כמעט בלתי נמנעת, אבל האיש הביא על עצמו את הרס מורשתו.

לוינטל 8 באוגוסט 2011

לא ייאמן שנזכרים שרק לפני שמונה עונות נתנו עונה היסטורית ללא הפסד. איפה היינו אז ואיפה אנחנו היום

שיפוד רץ 7 באוגוסט 2011

קשה לי מאוד להגיד את זה, אבל די – הגיע סוף עידן ונגר בארסנל.
בתור אוהד מושבע של הקבוצה, השנה הזאת צריכה להיות זוועתית כדי שסוף סוף תהיה טלטלה מספיק חזקה במועדון וונגר יפוטר/יתפטר.

הפסד לאודינזה – לקחתי
הפסדים לסיטי – לקחתי
הפסדים לצ'לסי – לקחתי
נפסדים לטוטנהאם – לקחתי
הפסדים ליונייטד – לקחתי
סיום העונה מחוץ לארבע הגדולות – לקחתי ועוד איך

צריך ניקוי אורוות יסודי.
מבחינתי הכי טוב שיפטרו אותו לקראת סוף העונה, פאט רייס לוקח פיקוד עד הסוף, ועונה הבאה יורגן קלופ מגיע כדי להתחיל אתגר חדש אחרי דורטמונד.

מה אתה אומר לוינטל? לדעתי הוא יכול להתאים חבל על הזמן

IsraGooner 7 באוגוסט 2011

תיזהר עם מה שאתה מבקש.

אני לא קונה את הגישה הלניניסטית שככל שיהיה יותר רע, כך יהיה יותר טוב. לדעתי צריך לקרות הרבה פחות כדי שונגר ימצא את עצמו בחוץ כבר בסוף העונה הקרובה. אנחנו לא צריכים להתרסק לחלוטין כדי להשתפר ובעולם האמיתי אי אפשר לעשות Erase אחד גדול על כל המועדון ולהתחיל מחדש כאילו כלום, כל מנג'ר חדש יצטרך בסיס מסוים לפעול בו ואם נשמוט את הבסיס הזה – נגמור כמו אסטון וילה, כי לנו לא מחכה בצד איזה קני דלגליש.

שיפוד רץ 7 באוגוסט 2011

מסכים איתך בצורה מסויימת – פשוט התסכול כבר עובר כל גבול.
אני חושב שלוינטל צודק – אין מילה יותר טובה לתאר את מה שקורה במועדון הזה מאשר פאתטי

שיפוד רץ 7 באוגוסט 2011

ועכשיו בדיוק ראיתי את התקציר של המשחק מול בנפיקה…
פשוט בדיחה עצובה ההגנה הזאת.
אין לי מילים

לוינטל 8 באוגוסט 2011

אני מאוד חצוי. אתה יודע שקשה לייחל לכישלון של קבוצתך כי זה מזוכיזם. מצד שני ברור שהצלחות רגעיות רק ידחו את הקץ כשאנחנו באופן ברור במדרון תלול.
מצב מתסכל מאוד

ניינר 7 באוגוסט 2011

שיפוד לאן אתה רץ? אני רוצה את קלופ בבארסה אחרי שפפ יילך!

שיפוד רץ 8 באוגוסט 2011

שנון :)
האמת שהוא יכול להתאים, מאוד…
אבל העם דורש שינוי!

IsraGooner 7 באוגוסט 2011

לראות מה שהלך היום בצ'אריטי שילד (סליחה, בשבילי זה אף פעם לא יהיה "מגן הקהילה") ולהבין עד כמה ארסנל התרחקה מהצמרת האמיתית של הכדורגל האנגלי.

אנחנו האליטה שנושלה.

לוינטל 8 באוגוסט 2011

אנחנו האליטות הישנות, האשכנזים שפעם שלטו בישראל

נעל קרועה 7 באוגוסט 2011

ב 60 מיליון שהוא יקבל עבור פברגז ונאסי
את מי הוא צריך לקנות?

שיפוד רץ 8 באוגוסט 2011

את פנינות החוכמה שלך

דה גאנר 8 באוגוסט 2011

בהמשך למה שכתבתי קודם בעניין ססק, קבלו מאמר משובח על הצביעות והכיעור שבהתנהלות הברצלונאית:
http://www.soccerissue.com/2011/08/08/barcelona-proud-and-shameless/

Comments closed