אז מי באמת קונה אליפויות? / פוסט אורח מאת רז אדלר

יובנטוס בעונה היסטורית, ובישראל מתעלמים

.

.

.

.

.

.

.

.

יום רביעי 19:00 עדיין יום הזיכרון. אני ממהר לחבר את המחשב לטלוויזיה כדי לצפות בקבוצתי האהודה יובנטוס במשחק חוץ מול צ'זנה הקטנה ובמקביל מילאן נאבקת בגנואה.

כל משחק הוא מלחמה ולא משנה מי נגד מה.

המשחק היה מורט עצבים. רק כשהטקס החגיגי של ערב יום העצמאות עמד להסתיים, אני שחררתי שאגה למראה בוריילו מרשית ומכריע את אנטוניולי. חלום הסקודטו עדיין חי.

אני מאושר כולי ופונה מייד לאתרי הספורט, יום למחרת לעיתונים (לכולם)  ןמחפש סיקור בכל מקום אפשרי.  ושוב אני נאלץ לעבור מפח נפש ויאללה לגאזטה…

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

***

רק הכסף מרוח בכל מקום. מי תקנה אליפות השנה ? ריאל או בארסה?  יונייטד או סיטי …… פ.סז?  (אגב, שאפו לדורטמונד. באיירן נתקעה עם הולנדי שלא מבין שכשהמדים צמודים מדי, הדם לא זורם לרגליים ברגעי ההכרעה). היום הכסף מדבר, ולא רק על המגרש.

אז מה תעשה עיתונות הספורט בישראל? תתקע את ראשה בישבנו של גווארדיולה ובלשונו של מוריניו. די, זה נמאס.

יש לי חדשות מרעישות לעולם הספורט-  הסרייה A חזרה, ותופתעו או לא – הגברת הזקנה כבר לא אפורה. כבר חודשיים יובה דורסת כל מה שזז ומשפילה קבוצה אחר קבוצה , 352 ימים ללא הפסד, חודשיים של ניצחונות ודריסת קבוצות בזו אחר זו, במהלכם יובה ספגה שער אחד מקרי בלבד!!!

אפילו מול בארסה וריאל שמשחקות בליגה שהספורטיביות בה היא לא יותר מבדיחה עצובה, היריבות מנסות התקפות קלושות. ואילו מול יובה היריבות לא מצליחות, לא מנסות אפילו, לעבור את החצי.

***

מאמן שהיה כוכב הקבוצה ועושה עונה הירואית, נסיך בלתי נגמר שתמיד מראה את הווינריות שלו מחדש, התרוממות הירואית אחרי קלצ'ופולי רועש, איצטדיון חדש שמעביר חווית צפייה בלתי נשכחת ואווירה מחשמלת. טירוף של כדורגל ! רומנטיקה במיטבה!

סתם כדרך אגב , מדובר פה במדינה שלקחה 4 גביעי עולם ונחשבת  למעצמת הכדורגל הגדולה בהיסטוריה ביחד עם  ברזיל….איפה הכבוד?

כשאומרים שאיטליה רומנטית מדובר גם על כר הדשא. שימו לב לנתון הבא: בכל משחק של יובה משחקים בין 8 ל- 11 איטלקים כאשר חצי מהם שחקני בית. אין מקבילה לכך בצמרת הכדורגל העולמי, גם לא במכונת יחסי הציבור ששמה ברצלונה.

מישהו טרח לבדוק העונה את כמות המסירות המדויקות של פירלו?  בעצם למה לבדוק אם צ'אבי קיים? התקשורת כאן אכזבה גדולה שום סיקור מעבר לכמה מילים.

 הלו, תתעוררו. מעניין באיטליה. יש שם אשכרה מאבק על התואר. יש שם קרב מרתק על המקום השלישי ויש שם שחקני על שהולכים לקרוע את פולין ואוקראינה ביורו הקרוב.

ניקיון האורוות נעשה, אצטדיונים חדשים נבנים, האלימות מוגרה, והקהל חוזר בהמוניו למגרשים…. אבל התקשורת בארץ??? שותקת….

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

העוקץ הניגרי (מעשה בשותף מסוכן) / מארק בלינדר
עוד גביע לארון של שמעון

No Comments

ערן קאלימי 27 באפריל 2012

כן, כן, כן.

בני תבורי 27 באפריל 2012

פורצה יובה! ואת תרומתו של פירלו עוד ילמדו בבתי הספר לבישול.

רז אדלר 27 באפריל 2012

מבחינתנו הוא גניבת העשור

ויינר 27 באפריל 2012

זה תמיד היה ככה ותמיד יהיה. בארץ מתעניינים רק באנגליה וספרד וזה מבחינת ישראלים כדורגל סקסי. זאת למרות שאיטליה ב-2006 שיחקה כדורגל הרבה יותר "סקסי" מספרד ב-2010.
כבר ב-1994 שבארסה נפגשה עם מילאן בגמר, כל הפרשנים לעגו למילאן ודיברו על הכדורגל המופלא של קרויף, שספג רביעייה…

בני תבורי 27 באפריל 2012

אויש ויינר, אתה חייב להזכיר את הלילה הנורא הזה?

קורא אדוק 27 באפריל 2012

תזכיר תזכיר זה עושה לי טוב… :-)

עמית לוינטל 27 באפריל 2012

מסכים עם כל מילה.
אם מסתכלים על הליגות באירופה: יובה זה הסיפור הגדול העונה בכדורגל האירופי, ואחריה מונפלייה.

ערן קאלימי 27 באפריל 2012

אם מונפלייה תיקח אליפות, אז זה יהיה הסיפור הגדול ביותר.

יאיר אלון 27 באפריל 2012

גם אתה לא סיקרת או הזכרת מספיק את הליגה האיטלקית בבלוג שלך לוינטל…
וגם בישראל היום זה לא בדיוק שהרחבת על יובה ברמה של ריאל וברצלונה.

עידן 28 באפריל 2012

תגיד לי, או יותר נכון תזכיר לי (הסיפור הגדול) מה יובה עשתה השנה באירופה? כאשר כל הגדולות נלחמות בכל כך הרבה חזיתות

ארז (דא יונג) 27 באפריל 2012

דפקו לי את טופס הווינר המושלם שלי יובה. טוב, מזל שאני גם ככה לא סובל אותם.

תומר חרוב 27 באפריל 2012

לא יכולת לחכות עם הפוסט המוצלח הזה עד שנבטיח אליפות?
יובה באמת נותנת עונה גדולה, מעבר לתוצאות, כדורגל פשוט נפלא, היא משלבת הנעת כדור עם יעילות ולחץ נהדר בחצי המגרש של היריבה ובלי איזה סופרסטאר בחלק ההתקפי סטייל זלאטן, מסי רונאלדו.
אבל לא איכפת לי מההתעלמות התקשורתית, להיפך אני מעדיף את זה ככה. הסריה א היא ליגת בוטיק, בלי טרמפיסטים ובלי הייפ מוגזם.

אריק 27 באפריל 2012

מדוייק

רז אדלר 27 באפריל 2012

אם תשים לב כתבתי שחלום הסקודטו עדיין חי ונזהרתי מאוד לנחס…

רז אדלר 27 באפריל 2012

תודה. אבל אני מאוד מרוצה שהפעלנו אוטומטית לצ'מפיונס ליג ואליפות תהיה בונוס בלבד…

האחות של זידאן 27 באפריל 2012

נו, לא צריך להתפלא. לווינטל, איבדת את האינטגריטי שלך כעיתונאי דיווחים אחרי השטויות על בארסה והשופטים באירופה (אחרי ההדחה של מילאן). עיתונאי עם מעט אמינות היה לפחות מזכיר את הפנדל הברור על פויול במשחק הראשון. לך זה לא הפריע (בדיוק כפי שלא הפריע לך שפסלו לבארסה שער חוקי לחלוטין מול הקבוצה ארסנל שלך באמירויות, לפני "השערוריה" והרחקת ון-פרסי.

נו, גרוטסקי לראות שכאחד שמנסה בכל כוחו להראות שהוא לא הולך עם העדר, נופל לאותה מלכודת והולך פשוט אחרי עדר אחר. הציפיות הבסיסיות מעיתונאי שמדווח (בניגוד לפרשנים או פובליצסטים) הן אובייקטיביות. קצת שכחנו מזה, לא?

זה רק היה מתבקש שבבלוג של כזה "עיתונאי" יפורסם מאמר כ"כ מטופש. מה שעוד יותר מצחיק זה ששוב האמינות העיתונאית נרמסת: "פוסט אורח מאת רז אדלר?". חה! נראה לי שכבר קראתי את הדברים האלה (כמעט מילה במילה) במקום אחר.

כמה אירוני שהכותרת הצהובה מדברת על קניית אליפויות. לא כי יובה מועדון מושחת מהיסוד (ולזה עוד נגיע), אלא מהסיבה הפשוטה שבדיוק כמו אותן מועדונים מושמצים, יובה היא המועדון שהוציא הכי הרבה כסף הקיץ באיטליה, ובהפרש עצום. אבל למי מפריעות העובדות כשאפשר לכתוב משהו פופוליסטי (סליחה, "אנטי-פופוליסטי")..

הסרייה A חזרה?! חה!
לפני שנתיים אינטר הייתה אלופת אירופה אחרי שהדיחה את צ'לסי, ברצלונה ובאיירן. באותה עונה, קרב האליפות היה משוגע, אחרי קאמבק מטורף של רומא (עם ראניירי, שלקח אותה ממקום 17 למקום הראשון) כשממש לפני קו הסיום אינטר הצליחה לעלות חזרה למקום הראשון. למה היא לא חזרה אז? הא.. כי יובה לא הייתה במאבק!

ויובה יובה..
עיתונאי "נאור" כמו לווינטל, שבריש גלי מזדעזע כל פעם מחדש מהתופעות הפרימטיביות והמכוערות בכדורגל (בעיקר בהקשר ההומוסקסואלי), מצטט פה מישהו שמתהדר בכך שקבוצתו (על שלל תאריה החוקיים או לא) ממלא סופסוף את האצטדיון שלה. אז מה אם בכל משחק שני המועדון נקנס על קריאות גזעניות נגד שחורים והומואים מצד הקהל? עזבו שטויות! זה הקאלצ'יו במיטבו.

וכן, עוד לא דיברנו כלל על השחיתות.

"הקהל חוזר בהמוניו למגרשים", אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. יש העונה עלייה מזערית בכמות האוהדים שמגיעים למגרשים באיטליה, כשעדיין מדובר בממוצעים החלשים ביותר ב30 השנים האחרונות. עם החזרה של יובה ועם "החזרה לצמרת של הליגה האיטלקית". יש פחות אלימות כי אסור לאוהדי חוץ להגיע למשחקים. פתרון גאוני!

איטליה חוזרת לקידמת הבמה והליגה הספרדית בדיחה. זה לא הפריע לאתלטיקו הפאתטית לנצח את לאציו באופן מביך, וזה בלי להזכיר את שאר האיטלקיות ש"לא לוקחת את המפעל ברצינות"..

הכותב מתהדר בכמות שחקני הבית של יובה, ואומר שאפילו בבארסה זה לא ככה. את הפסקה הבאה הוא פותח בתהייה כללית: "מישהו טרח לבדוק?". אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. מישהו באמת מוכן לבדוק את הטענה הזו?

נו, עוד לא דיברנו על השחיתות.

גילוי נאות: הח"מ הינו איטלקופיל ברמ"ח אבריו.

האחות של זידאן 27 באפריל 2012

ולגבי השחיתות זה די פשוט.

ביובה טוענים שהם לא היו מושחתים. ואם כן, כולם היו מושחתים.

יש פה שתי זוויות.

1. הזווית המשפטית – יובה הורשעה ע"י בית הדין וקיבלה את העונה שלה. מוג'י ושות' הושעו לחמש שנים. לפני מספר שבועות הם הגישו ערעור על הההשעיה, ולא רק שהערעור נדחה, אלא שההרחקה נקבעה מחדש לצמיתות (!).

ביובה טוענים שאינטר מושחתים, אבל אין לכך שום ראייה משפטית (ואף התובע הכללי מהמשפט הודיע שאין שום דבר בתלונות האלה). כאמור, השיחות של פאקטי עם משבץ השופטים פורסמו עוד במשפט בקיץ 06' ולא נמצא בהם פסול. אבל בשביל יובה זה מספיק בשביל להחליט, וזו בדיוק הזווית השנייה.

2. זווית ההשערות – ביובה מתעלמים מהחלטות בית המשפט וממשיכים לטעות דברים שנקבעו ע"י בית המשפט כלא נכונים. אם אנחנו מתעלמים לחלוטין ממה שהוחלט בבית הדין, אנחנו מגיעים לעולם ההשערות. בעולם הזה, יובה יוצאת אפילו הרבה יותר גרוע: התוודויות על סמים מצד רופאי הקבוצה בשנות ה90', כמויות של חומרים מפלילים מעבר למה שפורסם בקאלצ'יפולי (נאמר מפורשות ע"י כל המעורבים במשפט ב06' – שהוא עצמו בגלל חוק התיישנות הכריע לגבי שתי עונות בלבד).

אבל עזבו שטויות. הליגה האיטלקית חוזרת!

נ.ב.
מישהו רוצה לנחש מתי תתפוצץ עוד פרשייה? עצם הדיבורים של יובה והפניות החוזרות ונשנות לבתי המשפט רק מראים שעבור יובה השחיתות שנעשתה הייתה דרך לגיטימית. המועדון לכאורה התנער ממוג'י המושחת (לא לאורך זמן), אבל לא מהשחיתות.
(טיפ למהמרים: מאז הקאלצ'יופולי התפוצצות שתי פרשיות שחיתות, כמובן במימדים פחות מרעישים)

עמית לוינטל 27 באפריל 2012

כשדובר על קניית תארים הכוונה לא הייתה לקניית משחקים אלא רמיסת הקבוצות הקטנות ע"י הגדולות כמו שקורה עם ריאל ובארסה וזכויות השידור הלא צודקות ובכל הוצטות הכסף המטורפות שאותי באופן אישי מגעילות.לידיעתך בית המשפט קבע כי יובה לא עשתה שום דבר נגד החוק אלא רק אדם אחד על דעת עצמו בלבד {מוג'י}.
מה שהפוסט ניסה להגיד זה שאפשר להיות קבוצה גדולה בלי כוכבים , בלי בזבוזי כסף ועם המון לחימה ונחישות

עמית לוינטל 27 באפריל 2012

בטעות כתבתי בשם עמית { זה רז אדלר}

האחות של זידאן 27 באפריל 2012

וכתבתי גם על זה.
יובה הוציאה הכי הרבה כסף הקיץ, ובהפרש עצום משאר הקבוצות. נקודה.
להיות קבוצה בלי בזבוזי כסף? ספר את זה לצ'ירו פרארה או ראניירי. גם הם לא היו צריכים להביא מציאות ב20 ש"ח.

עד כמה שידוע לי, ריאל ובארסה מוכרות הרבה (הרבה הרבה) יותר מיובה כמעט בכל חור בעולם. זה אולי מגעיל, אבל מישהו חושב שהבעיה היא בתקשורת הישראלית (ויש בעיה, אבל פרופורציות), שיסתכל קצת מה קורה בחוץ.

קצת מצחיק אותי לבודד את מוג'י (וג'יראודו, ומי עוד?) כדי להצדיק את יובה. "זה לא אנחנו, זה הוא! הוא בכלל איים עלינו כדי שנמנה אותו לאיש הכי חזק במועדון במשך 15 שנה!".

רז אדלר 27 באפריל 2012

יובה היאהאחת הקבוצות שמתנהלות בצורה הכי שפויה כלכלית שיש בעולם… יש עקרונות כלכליים.. בניגוד לריאל, סיטי, בארסה וכו

האחות של זידאן 27 באפריל 2012

מסכים. חסר משמעות. בשביל החזרה לצמרת יובה לא התנהלה באותה צורה שפויה אלא זרקה הרבה כסף (בדיוק כמו שאר המועדונים המושמצים פה) כדי ליצור סגל שיספיק לריצה בצמרת האיטלקית.
יובה הקיץ תוציא עוד הרבה כסף כדי לדבר גם בליגת האלופות. זה אומר שהיא בוגדת בעקרונות הכלכליים שלה? לא, זה אומר שבכלכלה ספורטיבית הסיטואציה משתנה ומועדונים מתנהגים בהתאם.

אגב, בראייה לאחור, זריקת הכספים המטורפת של ריאל מדריד השתלמה כלכלית וקיבעה אותה כמועדון הכי מרוויח בעולם, ובהפרש עצום מהשאר. קל וחומר כש(עד העונה) זה לא הביא תארים. אז מה? אז כלום. זה עניין (מעניין) אחר לחלוטין.

בעז 27 באפריל 2012

מצחיק שאתה אומר את זה לדברים שאתה אומר אין סשום כיסוי מכמה סיבות
1) ברצלונה וריאל מתקבעות במקומות האלה בעיקר בגלל שכל אחת מהן מרוויחה בערך 150 מיליון יורו בשנה מזכויות שידור(לאומת איטליה שיש סוג של הסכם קיבוצי)
2) ברצלונה וריאל בחובות של 450 מיליון יורו ויותר לבנקים אבל בגלל שהם שולטים שם בבנקים אז בחיים לא ידדרשו ו/או יעשו מעשים נגדם בשל החובות האלה
3)כל הליגה הספרדית בחובות עצומות 3 או 4 מועדונים הודיעו על פשיטת רגל ומלא כדורגלנים לא מקבלים משכורות ואפילו מישהו בכיר מההתאחדות הרומנית הזהיר כדורגלנים רומנים שלא ללכת לשחק בספרד
ועכשיו לגבי פרשת השחיטות
1) הפרשה שעלתה דיברה על סידור שופטים לא דיברו על קנייה של משחקים בכסף
2) יובה זוכתה בבית משפט בנאפולי שלא היה לה יד בדבר ועכשיו היא נלחמת להחזיר את התארים הביתה(והם עוד יחזרו)
3) יובה נענשה הכי קשה כהרבה מועדונים אחרים נענשו הרבה פחות ואינטר שהשנה גילו שיש גם הקלטות שלהם בשיחות אם מי שאחראי על סידור השופטים לא רק שלא נענשה אלא גם קיבלה שתי אליפויות של יובה מה שמעלה את הסירחון ממוריארטי
אה ועוד משהו חשוב לגבי הקהל, אין פיתרונות קסם רוב האיצטדיון באיטליה ברמה מעוד ירודה אבל הולכים לבנות הרבה אצטדיונים חדשים גם ברומא וגם באודינזה כבר שמעתי שהכריזו על זה ולאט לאט יחזור הקהל
ויובה אומנם הפסידה השנה בסביבות ה45 מיליון יורו(בעיקר כי לא העפילה לליגת האלופות) ויש לה חובות מבניית האצטדיון אבל את החובות של השנה היא סוגרת רק בעזרת הכרטיסים מהמשחקים
אה ודרך אגב רוב אוהדי יובה וכולל אני היו בעד מילאן מול בארסה אז די לחפש איפה כולם נגדכם

שלו 27 באפריל 2012

לכתוב על זיכוי בבית משפט איטלקי כבסיס לאיזה שהיא אמיתה, מראה בעיקר חוסר הבנה.
אינטר קיבלה רק אליפות אחת של יובה (השנייה בוטלה ולא ניתנה לאף קבוצה) ותחת החקירות לגבי שחיתויות אינטר רומא הודיעה שהיא אינה מעוניינת באליפות אם תילקח מאינטר וכנראה סופה יהיה כמו הראשונה, כלומר לא תהיה שייכת לאף קבוצה.
החקירה נעצרה בעונה 2005 כי הועדה לא רצתה לעשות בלגן יותר גדול לא בגלל שעד אז האליפויות היו כשרות.

יובה וצריך להגיד את זה הייתה הקבוצה היחידה שבאמת נענשה על מה שעשתה.
אינטר לעומתה זכתה מן ההפקר (אבל היום היא משלמת את המחיר).
מילאן כמו ברלוסקוני יוצאת מכל מצב "לא נעים".

רז אדלר 28 באפריל 2012

העיקרון פה הוא לא הזיכוי אלא כשמסתכלים על כל הקלצ'ופולי בגדול ומסכמים את כל מה שהיה עד עכשיו ומה שאנחנו כבר מבינים שלילת התארים מיובה היא שערורייה

שלו 28 באפריל 2012

השערורייה שנתנו אותם לאינטר.
ושלא הבינו שזה ליקוי מאורות, שזאת הזדמנות להתחיל הכל מהתחלה.
יש כל כך הרבה אליפויות היסטוריות שיודעים שנלקחו בעזרת השפעה מבחוץ, זאת הייתה הזדמנות לנקות את השולחן.
בסוף מי שהרוויח יותר מכל היא יובנטוס כי אצלה נעשה סדר, כל השאר פשוט נזהרות יותר.
אף אחד לא בודק ספרי חשבונות של קבוצות, איך העברה של פציני עלתה רק 12 מליון יורו.
איך לאציו עולה למשחק מכריע מול אינטר (לאינטר) ומפסידה כפי שהיה אפשר לנחש.
איך נכנסים אוהדים של קטאניה לחדרי הלבשה של הקבוצה האורחת במחזורי סיום העונה ופתאום היא מנצחת.
איך אינטר מנצחת משחקים בדקה האחרונה, כשהשערים שהיא מבקיע קצת בעייתיים.
יש הרבה שאלות.

רז אדלר 28 באפריל 2012

לגבי העניין הראשון: זה בדיוק מה שמגעיל בספרד. כל הכסף של הטלוויזיה הולך לריאל ובארסה והתבוסות שהן מנחילות לשאר הליגה קשורות בקשר ישיר לעניין הזה והורס את הספורטיביות בליגה.
אני באופן אישי מתגעגע לתקופה שהיינו נהנים ממשחקים של לה קורוניה, ולנסיה, אתלטיקו, מדריד וכו' והיה כדורגל מעולה. היום לא נשאר שם כלום , רק גועל.
לגבי העניין השני יובה התנהלה השנה בצורה מאוד שפויה כלכלית בגלל ההוצאות על האיצטדיון החדש ולא קנתה שום שחקן בסכום גבוה כמו שאר הגדולות באירופה ועדיין יובה באופן כללי רווחית מאוד.
ודבר אחד אחרון , לא אמרתי שכולם נגד יובה אלא נגד הסריה א …

בעז 28 באפריל 2012

דבר ראשון רז לכתוב על זיכוי בבית משפט אזרחי מראה על מהלך של ראשי יובה לקראת החזרה של שני התארים אם תקרא קצת ראיונות עם אנייאלי אז תראה שהוא מדבר על זה הרבה ודבר שני רז מה שכתבתי על זה שלא כולם נגדם כתבתי לאוהדי מילאן בתור אוהד יובה

האחות של זידאן 28 באפריל 2012

התגובה לשלו, ממעל:

1. למה נתנו את האליפות לאינטר?
אינטר לא דרשה אותה, אלא אופ"א חייבה את ההתאחדות להעניק "אליפות" בשביל המפעלים האירופים ולכן אינטר קיבלה אותה באופן טבעי כקבוצה הבאה בתור של הואשמה.

2.איך ההעברה של פאציני "עלתה רק 12 מיליון"?!
אבסורד לשאול את השאלה הזו, כשבמקביל להעברה הזו סמפדוריה גם מכרה את קסאנו למילאן. באיזה סכום? לא להאמין, אבל היא עצמה שילמה למילאן כדי שתיקח אותו!

הכדורגל האיטלקי רקוב לחלוטין, וזו בדיוק הטענה שלי. כל הפוסט הזה על כך שאיטליה חוזרת לגדולה היא לא יותר מהזייה של אוהדי יובה.

שלו 28 באפריל 2012

רקוב אבל איזה סטייל,
חוץ מזה יש שם סיפור,
קטניה של מונטלה, נאפולי של מצארי.
החיים האמיתיים נמצאים בשוליים.
הסרייה ב׳ מחזיקה קבוצות מרתקות כמו טורינו הגדולה, ליבורנו, אסקולי.
לכל מי שנהנה כל הזמן מהמיין סטרים לבריאות.

אביאל 27 באפריל 2012

לי נראה שהאהדה ליובנטוס כאן בדה באזר מאחדת אוהדים מכל הקבוצות והיריבות בליגה האנגלית והספרדית, כמה זמן חיכיתי לחזרתה של הגברת הזקנה ואני מקווה שישאירו את דל פיירו גם בעונה הבאה.

רז אדלר 27 באפריל 2012

הלוואי… תלוי בקונטה

amitpros 27 באפריל 2012

דבר אחד בטוח
אנדראה פירלו לא נופל לא מצ'אבי,לא מאינייסטה ולא מאף קשר אחר.
האיש גאון כדורגל

רז אדלר 27 באפריל 2012

אחות של זידאן – מה שאמרת זה בדיוק מה שאני מדבר עליו.
ריאל עושה את כל הפעולות הכלכליות הנכונות אבל לא זוכה בתארים שהיא רוצה. היא רק מרוויחה כסף ועל זה בדיוק הפוסט- על הספורט על הכדורגל ואיך נחצה הגבול בין ספורט לבין עסק כלכלי בלבד

האחות של זידאן 27 באפריל 2012

טוב, הנק' שאני מסיק מהמאמר הזה לא קשורה דווקא לכסף (אלא לחזרה לכאורה של הסרייה A לקידמת הבמה).

אבל אם כבר, אז אתה מכניס את בארסה לאותה קבוצה יחד עם ריאל. ובארסה לקחה כל תואר אפשרי בשנים האחרונות. אז זה סותר את הטענה שלך?
ויובה עם ההתנהלות הכלכלית שלה נכשלה מאוד עד העונה (הם סיימו שניים בעונת החזרה).

אין קשר. ההשמצות שלך כלפי כל מה שמחוץ לאיטליה לא לעניין. בטח כשהגיבוי שלך זה על "האיטלקים שיקרעו את אירופה בקיץ". לא באמת.

אבל כאילו הנק' העיקריות פה זזות הצידה לטובת דברים משניים. עדיין לא הבנתי למה כותב המאמר המקורי לא הוזכר פה.

ש. בן ד. 27 באפריל 2012

לדעתי יש לזה 2 סיבות עיקריות (ועוד אחת משנית):
1. היסטוריה – החל מהכדורגל ההגנתי שמוביל אותם וחלה בשחיתות הגואה (החל משנות ה-80) עשתה לו שם רע שקשה מאד לאוהדים להתנתק ממנו.
2. רמת כדורגל נמוכה מאד ביחס ליתר הליגות – אני ממקם את הליגה האיטלקית במקום החמישי מבחינת איכות הליגות האירופיות השנה (וזה נדיב). נכון, יש מאבק על האליפות אבל הכדורגל לא מהנה לצפייה. אפילו משחק הדגל של הליגה מילאן-יובה לא התעלה ליותר ממשחק על מקום 3-4 בשלב הבתים של הצ'מפיונס. איפה המשחק הזה לבין יובה של שנות ה-90 ומילאן של תחילת ה-2000??

האיטלקים התחילו ברפורמה אבל בדומה לנו, בגלל התרבות במדינה, הם מאד יתקשו להגיע למקום שבו נמצאת היום הליגה הגרמנית ומהר מאד (כאשר יחזרו ההצלחות באירופה) יחזור לדבר נושא הכסף ושוב העניין בליגה יעלם…

רפאל זר 27 באפריל 2012

קצת מצחיק שיובנטוס וקניית אליפויות מוזכרים ביחד..
הכותב מוזמן לקרוא קצת על עלילות יובה באיטליה ובאירופה משנות השבעים ואילך..

ופירלו באמת ענק
וגם דל פיירו

מסימיליאן 27 באפריל 2012

הכל בגלל רצון אברהם,הוציא את החשק מאיטליה בכלל

יובנטינו 27 באפריל 2012

הדרך של ספרד לזכייה במונדיאל.
1-0 על פורטוגל
1-0 על פארגוואי
1-0 על גרמניה
1-0 על הולנד

בחיי איזה יופי של כדורגל בואו נלקק להם ת'תחת!

רוני שטנאי 27 באפריל 2012

אם יש משהו שאני לא סובל זה את ה'אכלו לי שתו לי' . במקום ליהנות ממה שיש לכם , כל הפוסט הזה מנסה לדקור את האחרים. צר לי אני פשוט לא יכול לרחם עליכם אוהדי יובה ויצא לי לקרוא רבים מכם בפורומים שונים. אחרי כל מה שהקבוצה או האיש האחד הזה (רבאק זה האיש שקבע הכל בקבוצה כל כך הרבה זמן), אני תמיד אראה בכם מועדון שעשה דברים לא פחות חמורים מכל מועדון אחר ובצמרת של המועדונים המושחתים(כן זה רק אדם אחד, זה לא המועדון). אבל במקום לשתוק ולהגיד פשענו עשינו דברים שלא עושים, יש הרבה מכם שמנסים לשנות את ההיסטוריה או להצדיק אותה בכך שבסך הכל זה רק סידור שופטים ושכולם עשו את זה …
וגם אפשר לחשוב שהכול בטורינו נעשה מאיזו נוסחת קסמים רק עם רצון ונחישות עם שחקנים אלמוניים כאילו שלא נשפכו שם מיליונים בשנים האחרונות.

תודה רבה לאחות של זידאן שקצת שפך אור על ה"אלימות שמוגרה" , כמות הקהל וכו'.
אני גם חושב שהעיסוק האובססיבי בליגה ספרדית והאנגלית מוגזם ושצריך לתת יותר מקום לליגה האיטלקית , אבל למה צריך להכפיש את האחרים בשביל לקבל את הבמה ?
חבל שדווקא מבין אוהדי הכדורגל האיטלקי שיש מהם רבים וטובים, דווקא אלו שמחפשים את מה שלא טוב בכל השאר הם הקול המוביל.

תומר חרוב 27 באפריל 2012

רוני, השורה האחרונה שלך מתאימה בערך לכל נושא בעולם.
בכל מקרה, אני חושב שאתה קצת מפספס. אני אוהב את יובה ולי היה מאוד קשה עם הפרשה והשנים שאחריה. התחלתי לחשוב על האליפויות ההן והרגשתי מרומה לא פחות מאחרים, גם אחר כך לא היה קל להמשיך לעקוב בלי להתחמק מההרגשה הלא נעימה הזו. אני חושב שהרבה אוהדים של יובה הרגישו ככה.
השנה יש לנו קצת נחת, גם באנו מעמדה די נחותה, גם אצטדיון חדש, גם מאמן מבית שהקנה משחק קבוצתי מלא מחויבות וסוחף, גם הגאונות של פירלו במרכז המגרש, אז האוהדים של יובה מלאי התלהבות והם קצת מבואסים שאין ביטוי להתלהבות שלהם. אני, כמו שכתבתי, לא חושב ככה, מבחינתי כמה שפחות סיקור כך טוב יותר. אני אצפה במשחקים ואהנה מהקשר הטוב ביותר בעולם בזמן שכל השאר ישתפכו על צ'אבי-אינייסטה ואשמח בחלקי.

רוני שטנאי 28 באפריל 2012

או, סוף סוף תגובה שאני יכול לקבל. אבל לרוב יוצא לי לראות את האוהדים באים בטענות כמו כאן, זה בסדר לדעתי לרצות לקבל יותר סיקור אבל זה לא צריך להיות עם פנייה נגד אלא בעד.
לי כאוהד מהצד לא מהליגות הבכירות , כמוך אין לי בעיה שאין סיקור לקבוצה או לליגה שלי. ואני מוצא את הדרוש במרחב הווירטואלי. ועוד דבר כמו שלחלק מהאוהדים יש טעם רע ממה שקרה, אז מבחוץ הטעם שלי רע מאוד והוא יישאר לעוד הרבה מאוד זמן.

קשה מאוד להסיר כתם מוסרי שפעל במשך תקופה ארוכה וככל שמנסים לנקות את הכתם עם הסברים שונים ומשונים שמכוונים כלפי אחרים, הכתם רק ימשיך להתנוסס על המדים השחורים לבנים. לכן הדרך של אוהדים כמוך היא העדיפה בעיני, הבנת שהיה משהו מסריח והרגשת לא טוב עם הדברים.

אין לי ספק שאני מפספס כלפי אוהדים רבים, הצרה היא האוהדים האחרים שבאים ומנסים לכסות את הבעיות שלהם עם האשמות כלפי קבוצות וגורמים נוספים. בהם אני נתקל יותר והם קולניים בהרבה.

ברסלוניסטה 27 באפריל 2012

שלום לוינטל,

ממתין בקוצר רוח לטור שלך שיסכם את עידן גווארדיולה – המאמן שברא את הקבוצה הגדולה ביותר בהיסטוריה של הכדורגל.

אילן 28 באפריל 2012

מדוע לחכות? מקומך באתר ערוץ הספורט ידידי, שם השתפכויות חסרות רסן שמאבדות קשר עם המציאות כפי שחווינו אותה עד לפני 3 שנים, הן דבר שבשגרה.

בני תבורי 27 באפריל 2012

לפני שנה העליתי כאן בדה באזר פוסט הנוגע ליובה, פירלו ומוסיקה איטלקית. מה שתיארתי אז כחלום שלי כאוהד יובה, נראה די מציאותי כיום ואני קצת חושש לפקוח עיניים…

http://debuzzer.com/tavory/2011/05/13/%d7%99%d7%95%d7%91%d7%a0%d7%98%d7%95%d7%a1-%d7%a4%d7%95%d7%a4-%d7%90%d7%99%d7%98%d7%9c%d7%a7%d7%99-%d7%90%d7%a0%d7%93%d7%a8%d7%90%d7%94-%d7%a4%d7%99%d7%a8%d7%9c%d7%95-%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%90%d7%99/

אריק 28 באפריל 2012

אני מוכן להתחלף איתך. שמודי קרייטמן ה"מבריק" יכתוב בידיעות על איטליה ולא על אנגליה. שלא ידברו על יונייטד וסיטי בעיתונים ובחדשות הספורט וכדומה. כמו שלך יש את הגזאטה, אני צורך ליגה אנגלית מעיתונות אנגלית ואני מוכן לא לקרוא על זה מילה בעיתונות הישראלית, גם ככה מחוץ לאתר הזה (להוציא הבלחות) שום דבר לא מוסיף לי (חוץ מתהייה על כמה אי דיוק בסיסי יש בכתבות). מתחלף איתך מחר, ומוכן להישבע שאם סיטי – יונייטד יהפוך פה לקלאסיקו, אני אשאר עם שטוטגארט אני לא אעמוד בזה.

Sooner 28 באפריל 2012

אין הרבה דברים פחות מודעים מאשר אוהד של יובנטוס שמדבר על קבוצות שקונות אליפות.

עידן 28 באפריל 2012

מצטער לאכזב אבל יש סיבה שהליגה האיטל קית מקבלת פחות סיקור: היא פשוט פחות מעניינת, לא משנה איך תסובב את זה אנשים יעדיפו לראות טוטנהאם צלסי(שתי קבוצות שלא נלחמות על האליפות באנגליה) מאשר יובה מילאן (כביכול קרב על התואר) יש שם פחןת אווירה פחות קהל משאר שלוש הלישות הגדולות ולכן היא נמצאת איפה שהיא נמצאת ולפי דעתי טוב שאין סיקור. ולגבכ היורו איטליה לא תגיע לחצי אני אתפלה עם היא תעבור את הבתים. ואם מסתכלים על הדרך של ספרד לזכייה בתואר העולמי אז כדאי לראות את המשחקכם ואת הדומיננטיות שלהם במגרש לפני שכותבים 1-0 1-0

עידן 28 באפריל 2012

אני חושב שלוינטל הוא כתב מגמתי עם אינטרסים ברורים. כל אדם עם שתי עיניים בריאות יכול לראות את האמת לאמיתה על המסך ולעשות את ההשוואות. וזה עוד בלי שדיברנו על השחיתות.

הילאל 28 באפריל 2012

לאחות של זידאן:

1. רואים שאתה אוהד אינטר עם כל רגשי הנחיתות שנוטפת מדבריך.

2. יובנטוס נכשלה כלכלית העונה? פחח כמה שאתה טיפש. יובה הפסידה 95 מיליון יורו בעונה שחלפה רק בגלל ההשקעה שלה באיצטדיון. קרי, היא הפסידה לא מפעילות כושלת כלכלית אלא בגלל השקעה באיצטדיון. סכום זו כוסה ביוני על-ידי חברת האם של יובה, אשר הזרימה אליה באוקטובר לפי ההחלטה ביוני 120 מיליון יורו.

3. הקאלצ'יופולי: למה אתה משקר? ואם אתה רוצה ללכת לפי ראיות בתי המשפט, אז קח את הבננה הזו לפה שלך ותקרא את העובדות חסר ביטחון עצמי שכמוך: בדוח שפורסם בחודש יולי האחרון (אם איני טועה ב-18/7) על-ידי התובע הכללי של הפרשה, פאלאצי הוא קבע באופן חד-משמעי שאינטר כמו יובה עברה על סעיפים מספר 5 ומספר 6 עליהן עברה יובה ובגללן יובה הורדה ליגה. אז למה הוא לא הכניס את אינטר לפרשה? כי פאקטי אינו בין החיים ובגלל שעברו שש שנים, וכאן נכנס חוק ההתיישנות באיטליה. פאלאצי ציין שלאינטר ומוראטי יש חוק התיישנות שמגן עליהם, ורק ואך ורק אם מוראטי יהיה מוכן להסיר את החוק הזה מעליו ולא יתגונן בו, אזי יהיה אפשר כן להתחיל ולחקור את אינטר ומוראטי עצמו על אותם סעיפים. אז שוב, קח תפוח גדול ותכניס לפה שלך.

4. פאקטי שלכם, הוא בדיוק כמו מוג'י. ניהל שיחות כמו מוג'י, והבטיח "מתנות" למשבץ השופטים ברגאמו לשופטי משחקי אינטר. זכורות שתי שיחות לפני משחק בין אינטר וסמפדוריה ובמשחק בין יובנטוס ואינטר ב-2004. בקלות אפשר בגוגל למצוא את השיחות הללו שכלל לא הובאו כראיות ב-2006 כי הן הוסתרו. אז סתום את הפה וסע.

5. אינטר שלך (כי רגשתי הנחיתות נוטפים ממך) היא כה קבוצה חסרת כל איכות ניהולית שאפילו לא ידעה למנף את עצמה שיווקית עם מוריניו ואחרי הזכיה בטריפל. כואב לכם שאתם כבר לא נספרים שנה אחרי הטריפל, כשיובה – גם בנפילתה היתה ונשארה כמעין פצצת הלם לאוהבי הכדורגל העולמי כי התרגלו לה שהיא בטופ. הרי את הכביסה המלוכלכת שלכם אתם מוציאים כמו אהבלים החוצה ומלכלכים אחד על השני. אתה רוצה לתת לך לינקים למאמרים רבים של אוהדי אינטר בכירים בתקשורת האיטלקית בהם הם פשוט מגחכים על מוראטי והנהלת אינטר שלכך? אתה רוצה לקרוא דברים בהם אתה רואה איך הם עושים ממנו אפס אחד גדול? אתה רוצה לקרוא איך הם מתביישים שהוא מחזיק בתואר מנייר שאינו שלו? או שאתה כה אטום ומלא רגשי נחיתות ופלצפן טיפש שרוצה להאמין במה שלא קיים?

6. הלב נשרף לך מחזרת יובה. אתה בא כאן וכותב וחושב שתוכל לעבוד על הילדים שכאן ההההההההה איזה אהבל. יובה וחזרתה לזרייה A העלתה את ממוצע הרייטינג של השידורים באיטליה, יובה בכל משחק חוץ שלה באיטליה מילאה כל איצטדיון שביקרה בו (אני לא כמוך עלוב ושקרן, אלא מדבר אמת) + מכירת כל הכרטיסים לכל משחק ביתי שלה. ועל זה אתה קורא "עליה מזערית" (?) על מי אתה בא לעבוד?

7. אתה קורא למאמר "מטופש", אז בו אסתום לך את הפה: אפילו מאמרים מטופשים לא נכתבו על אינטר בארץ (; אוהדי יובה ממנפים את יובה בארץ באתר שלהם שמלא במאמרים וכתבות שאני חלק ממנו. כשאתם, אפילו לא מחזיקים במשיהו שמתקרב למה שיש לנו. מזל שהקמנו את דף הכדורגל האיטלקי בפייסבוק כדי לרחם עליכם ולדווח על אינטר שלך. שאני מדווח עליה יותר מכל אוהד אינטר בארץ. לא אנו טיפשיים במאמרים שלנו, אבל בטח ובטח אנו קיימים ולא כמוכם חסרי כל מדיה איכותית בארץ.

8. אתה מגן על התקשורת הישראלית ומגיע עם הטענה "אבל כולם בחו"ל כך". ואתה שוב משקר, ולא רק משקר, אלא שאתה מוכיח שאתה פשוט כה "פטריות" עלוב שאינך רוצה שמישהו יבקר דבר בארץ (אלא רק בדברים שנוגעים בך). אף תקשורת בחו"ל לא אוננה על ברצלונה ודומיה כמו התקשורת הישראלית. קח את התחת שלך ותעוף ותקרא ותעקוב אחרי הסקירות לליגה הספרדית בתקשורת האירופית ותחזור לכאן. בטח תגיד שהם גזעניים שלא אוהבים ספרדים, נכון?

9. קהל יובה גזעני? בכל אולטראס באיטליה יש קריאות גזעניות (חוץ מאוהדי ליבורנו השמאלניים). ותמיד מספרם נע במאות, אפילו לא מגיעים לאלף. אותם כמה מאות תמיד יקראו קריאות גזעניות לשחקני אפרו. אבל, בנוגע לקריאות נגד ההומוסקסואלים, זה אף פעם לא קרה. אז תפסיק לשקר יא חתיכת שקרן. כי מדבריך, עולה – שאתה הוא זה האנטי-הומסקסואלים אשר פוסל אותם מעצם איזכור שקר גס ולא קיים.

10. מאוהד אינטר שסתם את הפה שלו כמו כל אוהד אינטר במשך 16 שנים, איננו אמורים לשמוע ממנו דברים. 16 שנים אתם לוזרים ומאשימים את כל העולם ואישתו בהפסדים שלכם. ואחרי כמה שנים בהם זכיתם כי יובה לא היתה במיטבה, עוד יש לכם את החוצפה לפתוח פה וללמד את הקבוצות איך להתנהג. הנה שוב אתם חוזרים בדיוק למקום הראוי לכם. ולכן הנה שוב אנו חוזרים לשמוע את ההאשמות שלכם. דבר שלא שמענו כשזכיתם בתארי אליפות מצחיקים.

11. תמשיך במסע ההסברה המגוחך שלך.

רז אדלר 28 באפריל 2012

אתה מלך

רוני שטנאי 28 באפריל 2012

כשכתבתי על הדברים האלה-
אין לי ספק שאני מפספס כלפי אוהדים רבים, הצרה היא האוהדים האחרים שבאים ומנסים לכסות את הבעיות שלהם עם האשמות כלפי קבוצות וגורמים נוספים. בהם אני נתקל יותר והם קולניים בהרבה.

דיברתי בדיוק על הדברים הבאים שמוציאים לך את כל החשק לנסות ולהבין-

טיפש, משקר, קח בננה לפה, חסר ביטחון עצמי, קח תפוח גדול ותכניס לפה שלך, סתום את הפה וסע , פלצפן טיפש, לעבוד על הילדים שכאן , אהבל , עלוב ושקרן , אסתום לך את הפה, לרחם עליכם , קח את התחת שלך ותעוף, יא חתיכת שקרן.

הילאל 28 באפריל 2012

רוני, כשאתה קורא שקר – אז צריך לתת במשקר בראש. פשוט סילוף עובדות. לו רציתי להתחמק, הייתי בא ומראה שיובה היא הטהורה באיטליה בכל הנוגע למאבקי ההנהלות, אבל המצב הרי לא כזה, אז למה לי לשקר?

כשהוא מסלף דברים על עניינים גזעניים ועל קריאות נגד הומוסקסואלים, אז שירגיש איך זה כשמישהו אומר לו "קח בננה". כי הוא משקר.

כשיורדים נמוך, אז ראוי לרדת נמוך מול זה שעושה כך.

מסימיליאן 28 באפריל 2012

קצת פרופורציות רבותי

האחות של זידאן 28 באפריל 2012

וואו הילאל, הייתי ממנה אותך עכשיו לשר ההסברה של יובנטוס.

אין מתאים ממך להיות הפרצוף של המועדון.

מגיבים כמוך הם עלבון לשפה העברית ולהגיון האנושי.

הגעתי לבלוג הזה דרך הבלוג של דורפן, החל מגרסאותיו המוקדמות. סוג של מפלט איכותי בבליל הזוהמה האינטרנטי. עצוב שגם לכאן מגיעים כותבים כאלה.

נ.ב.
אתה צודק בההההכל! אם תאזין היטב תוכל לשמוע את מחיאות הכפיים שלי.

האחות של זידאן 28 באפריל 2012

ועמית, יש לי עליך ביקורת מקצועית ואני לא חוסך אותה.

הבלוג הזה שלך וכך גם השליטה על התגובות שנכתבות פה. תגובות הן לטעמי מעין מראה של אתר האינטרנט, ועצוב מאוד להיתקל בהודעות שכאלה כאן בדה-באזר.

ערן קאלימי 29 באפריל 2012

שמע, בתור הראשון בדיון הזה שהתחיל עם הודעות אגרסיביות ודוחות
הייתי מצפה ממך לקצת פחות עצב על "הודעות שכאלה כאן בדה-באזר."

לא שהילאל הפליא כאן באיזושהיא צורה, ועדיין, קצת מודעות עצמית לא תזיק.

האחות של זידאן 29 באפריל 2012

צודק. אני התחלתי! אני הולך לאכול בננות ותפוחים.

צר לי שהחיבור ל"קהילת אוהדי יובה" גורמת לך להתנתק מ"קהילת האנשים שמסוגלים לקרוא טקסט בצורה אובייקטיבית".
הביקורת שלי הייתה על העבודה של כותב הבלוג כעיתונאי, בעיתון שאני עצמי משלם עליו דמי מנוי (מינימליים, על המשלוח). מה בין זה לבין המתקפה האישית משולחת הרסן של החבר שלך למועדון האוהדים, כנראה שנשגב מבינתי.

ועדיין, לא קיבלתי תשובה לתהייתי הראשונה:
כיצד מתפרסם כאן מאמר בשם של מישהו, כשלמעשה המאמר מועתק כמעט באופן מוחלט ממאמר שפורסם ע"י מישהו אחר ובמקום אחר.

ערן קאלימי 29 באפריל 2012

נו, אתה רואה?

הטענה שלי היא זו:
כתבת בצורה אגרסיבית. לכן זה מוזר בעיני שאתה מתרעם על אגרסיביות.

טענתי *לא* היתה:
הטיעונים שלך גויים.

טענתך?
שאני לא יודע לקרוא.

Comments closed