המבחן הגדול בחייו

רונאלדו רונאלדו רונאלדו

1) יש מה להוכיח

אף אחד מאתנו לא אוהב קלישאות נבובות, אבל מבין כל הקלישאות של כדורגלנים יש אחת שאני ממש מתעב: "אין לי מה להוכיח לאף אחד".

בקלישאות יש תמיד גרעין של אמת. ואכן לאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו כבר הוכיחו מזמן שהם שחקנים גדולים והיסטוריים.

בחוץ מזה לכולנו יש תמיד מה להוכיח. אנחנו עומדים בפני מבחנים כל העת בחיינו האישיים והמקצועיים. בחלק אנחנו מצליחים, באחרים פחות, אבל תמיד נשאר לנו מה להוכיח – שאנחנו עדיין טובים/נחמדים/רלבנטיים וכו'.

ומילא שכריסטיאנו רונאלדו אומר משפט כזה (נו ניתן לו הנחה שמדובר בפסיכולוגיה וניסיון נואש להוריד מעצמו לחץ וציפיות), אבל כשמריו באלוטלי – שבאמת עדיין בקושי עשה כלום עם הכישרון שלו – אמר לפני שלושה ימים "אין לי מה להוכיח", רציתי לתת לו בעיטה.

לרונאלדו יש עוד המון מה להוכיח – הוא רוצה להפוך לגדול שחקני פורטוגל בכל הזמנים, להשאיר אבק לאוזביו הגדול. בשביל זה הוא צריך מעבר להמשך קריירת הקבוצות המעולה שלו גם להוביל את פורטוגל להישג.

ניצחון על ספרד, אלופת העולם ואירופה, בחצי גמר יורו 2012 – זה הישג ענק. זה למעשה חצי זכייה, ואפילו אם יפסיד אחר כך בגמר אף אחד לא ישכח שרונאלדו ופורטוגל העיפו את ספרד.

לך תוכיח.

2) נבחרת של איש אחד?

זה פאתטי לדבר על פורטוגל כנבחרת של איש אחד. עם עוד שני שחקני ריאל מדריד בהרכב ושחקנים ממנצ'סטר יונייטד, פורטו  וולנסיה. יש שם איכות וכישרון בכל חוליה. נכון, חסרים לפורטוגל פליימייקר (זו הנבחרת היחידה בין ארבע האחרונות בלי עושה משחק ברמה עולמית) וחלוץ מרכזי בכיר. ועדיין זו נבחרת חזקה מאוד עם מאמן צעיר, רעב ומבין עניין.

אבל רונאלדו הוא הפנים, הסמל, הקפטן והדמות שמזוהה לגמרי עם נבחרת פורטוגל. הוא הסופרסטאר של האליפות. ובסופו של דבר, רונאלדו הוא זה שעומד למבחן הגדול ביותר ועיני כל יישאו אליו – בהצלחה או בהדחה מול ספרד.

לכאורה יש תסריט שפורטוגל (אנדרדוג ברור, כן?) מנצחת את ספרד ורונאלדו לא קשור למהלך הניצחון. נגיד שער נהדר של נאני מבישול של ראול מיירלש. אבל זה רק על הנייר.

תשומת הלב והפוקוס של הגנת ספרד יהיה כל כך חזק על רונאלדו, שכל מהלך התקפי שפורטוגל תצליח לייצר, תלוי וקשור ברונאלדו. הספרדים ינסו 'לחנוק' אותו, יציבו עליו שמירות כפולות ומשולשות וינסו למנוע ממנו את הכדור ולקחת לו אותו מיד בכל הזדמנות. זה דווקא צריך להזריק עירנות אצל נאני ושאר הפורטוגלים. כמו שסטיב קר או ג'ון פקסון ידעו להיות במקום ולקלוע סל חשוב כשהיה ברור שהיריבה תתמקד בג'ורדן.

אם רונאלדו יידע לעקוץ את ספרד, אף אחד לא יזכור שפורטוגל בקושי רב ולמרות רונאלדו, ניצחה את דנמרק. כי זה נכון – בטורנירים גדולים זוכרים בעיקר את הסוף.

***

3) המבחן

זהו מבחנו הגדול ביותר של רונאלדו. נגד הפייבוריטית, נגד הנבחרת שהכי קשה, מבאס ומתסכל לשחק נגדה, נגד חבריו מריאל מדריד, נגד הנבחרת שנותנת לך הכי פחות לגעת בכדור ולסכן את שערה, נגד הנבחרת שהיא ממש רפאל נדאל של הכדורגל – רונאלדו יצטרך להתיש ולעקוץ את הספרדים. הוא יצטרך להיות חד ויעיל במצבים נייחים, הוא יצטרך שהכדורים שפגעו בקורות במשחקים הקודמים יהיו מעט יותר מדויקים הפעם.  והפעם אין לרונאלדו את מוריניו, היגוואין, בנזמה, אוזיל ושאר המדרידיסטה בצד שלו.

כשעיני כל פורטוגל וכל אירופה נשואות לעברו, נדמה שרונאלדו עומד למבחן הגדול בקריירה שלו. כבר יש לו כל תואר יוקרתי אפשרי בכדורגל מועדונים, אבל לרונאלדו נותר עוד מה להוכיח.  הערב.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

*

"דה באזר" בפייסבוק

יורו (19). מה קרה בסוף עם ריקלמה?
לקראת חצי גמר: איטליה גרמניה וכל השאר

No Comments

(ארז (דא יונג( 27 ביוני 2012

מעניין אם ומתי מסי יצליח להביא את עצמו ואת הנבחרת שלו למעמד דומה.

רון 27 ביוני 2012

הוא ייקח אותה למעמד הרבה יותר גדול ב2014 הוא יזכה איתה במונדיאל

קורא אדוק 27 ביוני 2012

חחח רון אתה רציני?

קודם כל שיתמקד להבקיע גול במשחק של הנבחרת בטורניר בינלאומי
אה,וגם לא להיות מודח בצורה מאוד מביכה במומדיאל (4:0 מול גרמניה) או אפילו בקופה אמריקה (הדחה ביתית משפילה ברבע בגמר )

עומר 27 ביוני 2012

צודק מסי טוב רק נגד נבחרות קטנות אבל שהוא פוגש את ברזיל או אורגואי אין מסי

עומר 27 ביוני 2012

ואתה יודע למה כי אין לו את צאבי או אינייסטה שיכניסו לו כדור לאחד על אחד בגלל זה הוא לא כזה גדול כמו שכולם חושבים

יניב 27 ביוני 2012

צריכים להיות ריאלים, הסגנון הספרדי בלתי ניתן להכנעה.

ראול מדריד 27 ביוני 2012

שטויות. ספרד היא כמו ברצלונה בלי גולים- הנעת כדור שבלונית וחסרת תכלית, שהדבר היחיד בו היא טובה היא למנוע מהיריבה לשלוט במשחק או לפתח התקפות, ובעיקר להרדים את הצופה בבית.

אם פוטרוגל תשחק על מתפרצות, היא תיהיה הרבה יותר מסוכנת מספרד.

עומר 27 ביוני 2012

זה חיקוי גרוע של ברצלנה לא שאני אוהב את הסגנון של ברצלונה אבל זה ממש גרוע ומשעמם אני מעדיף לרואת בונקר מאשר את המשחק של ספרד וז חבל שנבחרת שמשחקת כלכך אפור זוכה

כסיפוביץ 27 ביוני 2012

בדבר אחד אתה טועה.
הספרדים לא ישימו שום שמירות משולשות על רונאלדו כי זה לא הסגנון שלהם.
הם יודעים ללחוץ את הכדור בשנייה שהם מפסידים אותו ושם יהיה הדגש.
הלחץ באמצע המגרש למנוע ככל האפשר מעבר לאגפים המאוד חזקים של פורטוגל.

כבר קראתי כאן שההימור הנכון יהיה להעביר את ראמוס מול רונאלדו.
הקרב הקשה יהיה באמצע בין צ'אבי אלונסו ובוסקטס לבין מיירלש ופפה.

MG 27 ביוני 2012

להערכתי פורטוגל תשחק נסוג (אולי חוץ מלחץ של כ10 דקות בפתיחה) ופפה יבלה את מרבית הזמן בתוך הרחבה של נבחרתו, קרי לא קרוב לקישור האחורי של ספרד.

קורא 27 ביוני 2012

פפה בלם, ולוסו קשר אחורי ליד מאיירלש ומאוטיניו מעט לפניהם. חוץ מזה, יש משהו בהצעה על ראמוס, הרי כדורים יגיעו לרונאלדו, וארבלואה הוא לא יותר מסביר (גם התקפית).

כסיפוביץ 27 ביוני 2012

פפה בלם אבל היתרון שלו שהוא בדרך כלל מגיע קדימה לעמדה של הקישור האחורי כדי לעשות לחץ, חטיפה והנעת הכדור.
אני לא סובל את האיש אבל הוא נותן יופי של טורניר ומביא ערך מוסף לקישור האחורי של פורטוגל.

קורא 27 ביוני 2012

גם יש לו עבירה אחת בארבעה משחקים! עדיין, הוא לא כ"כ באזורים של אלונסו ובוסקטס…

MG 27 ביוני 2012

שמציינים את הקלישאה הזו, הכרחי לציין את חלקה שני, בבחסותו של אלון מזרחי: "אין לי מה להוכיח לאף אחד והיום הוכחתי את זה".

יוני 27 ביוני 2012

הערב כולנו פורטוגל.

סבתא אינגה הייתה אומרת: 27 ביוני 2012

ת'אמת – איזה כייף!!!
סופסוף משחק שווה בטורניר הזה, מסקרן כמו משחקי-שיא אפילו בליגת האלופות.
כי את מי זה מעניין שהפולנים מתאמצים? שאוקראינה, שבדיה, אנגליה או צרפת משלהבות פטריוטים עם כדורגל של ליגה לאומית בשישי אחרצהרים? (ואוי גוואלט מה יהיה כשהטורניר יגדל ויצלול לרמות של ליגה ב').
סופסוף יש כאן שתי נבחרות שהן מקבץ שחקנים מהטופ העולמי שגם משחקים טוב ביחד, כל נבחרת וסגנונה, שאותו היא מביאה לרמת ביצוע גבוהה מאד ביחס למשחק הנבחרות.

יהיה משחק טוב!
משחק שאני מגיע אליו בתחושה מעורבת, שאו שנראה את מה שראינו כבר כלכך הרבה פעמים, או שנראה את ה-nunca lo visto…
מרגש!

סבתא אינגה הייתה אומרת: 27 ביוני 2012

ולגבי ראמוס, שמירות כפולות וכו' – ראמוס בכלל משחק בלם בצד שמאל – מה הקשר? ואם יהיו שמירות כפולות זה אולי כיסויים והתאמות במצבים נייחים, שבהם דווקא פיקה היותר גבוה ישמור על רונאלדו (עם כל הגובה של פיקה יש לו יתרון של סנטימטרים בודדים על רונאלדו, שגבוה בעצמו). ראמוס מגיע לכריסטיאנו בעירך לפופיק…
ולגבי ארבלואה – כשהוא היה בליברפול הוא שיחק בצד שמאל ופשוט שיתק את מסי (עונת 2007, בארסה מודחת ברבע…). מאז הוא אכל ממסי הרבה חצץ, אבל הוא בסדר. ופיקה מאחוריו. זה לגבי אגף שמאל.
וכריסטיאנו בכלל לא שחקן אגף אלא מה שקוראים בספרדית "טודוטרסטרה", שבתרגום מילולי זה רכב שטח, והכוונה היא ליכול לעבור בכל שטח…
בקיצור, התשובה היא אותה התשובה של בארסה – לחץ לחץ לחץ על מי שמחזיק בכדור. לשמור על הכדור, ואם מאבדים – קדימה הסתער.
ולהיזהר במתפרצות.

בכלל לא מדברים פה על ההתאמות שפורטוגל צריכה לעשות כדי לעצור את ספרד. כאילו רק ספרד צריכה להתגונן בפני פורטוגל, ופורטוגל מסודרת.
פפה. הבהמה הזה משחק מצוין. ממש לא הטינופת שהוא בריאל.
אז מה – יישאר בלם? יועבר לחיזוק המרכז כנגד הקישור של בארסה כמו שמוריניו משתמש בו?
אילו התאמות צריכה פורטוגל לעשות? או שהם אמורים גם הם לשחק את המשחק שלהם ואם ילך – ילך, ואם לא אז "מלשות"?

כסיפוביץ 27 ביוני 2012

א.
דל בוסקה יכול להעלות את חאבי מרטינס כבלם ולהעביר את ראמוס ימינה.
ב.
לגבי הפופיק של רונאלדו- כריסטיאנו = 1.86 וראמוס 1.83

MG 27 ביוני 2012

בעונת 2006-2007 ברצלונה הודחה נגד ליברפול בשמינית, אחרי שסיימה במקום השני בשלב הבתים (אני חושב שאחרי מילאן – הפסידו בג'זפה מייצה 1-0 וניצחו בקאפ-נואו 2-1, בשני המשחקים שבה הבקיע למילאן, ולכן עלו מהמקום השני עם אותו מספר נקודות), ולכן קיבלו קבוצה שסיימה במקום הראשון (ליברפול). אם אני זוכר נכון ליברפול ניצחה 2-1 בספרד ובארסה ניצחה רק 1-0 באנפילד.

סבתא אינגה הייתה אומרת: 27 ביוני 2012

מצוין. איי סטנד קורקטד. בשמינית ולא ברבע.
אתה טועה לגבי שאר העובדות – בארסה היתה במקום השני אחרי צ'לסי אחרי שסיימו בתיקו 2 בבית והפסידו 0-1 בחוץ. גם אז זה היה דרוגבה, שגם כבש בלונדון וגם הישווה בתוספת זמן בברסלונה…

העיקר – ארבלואה שיתק את מסי. סגר לו את הכדרור שמאלה ואילץ אותו להיצמד לקו הימני, תוך שהוא מכדרר ברגל שמאל.
אחרכך הוא עבר לריאל, מסי התבגר והתפתח ומאז ארבלואה אכל כלכך הרבה חצץ שמוריניו כבר מזמן לא מציב אותו מול הליאונל…

כסיפ,
א. אני מסופק. ראמוס מזמן הפך לבלם. ושינויים בהגנה לא עובדים טוב בכדורגל נבחרות כי החבר'ה לא מתואמים ולא מתורגלים.
ב. אתה ממעיט בערכם של שלושה סנטימטרים? אם נישאר ענייניים ולא נרד מתחת לחגורה – עם ניתור על של כריסטיאנו, אתה צריך יתרון, לא לתת לו פור…

MG 27 ביוני 2012

צודק. שבה עשה להם את זה ב-2004-2005 שהם הודחו בשמינית נגד צ'לסי.
היתה אז פרסומת מצויינת שאבי מלר (אני חושב…) התקשר למודי בראון וביקש ממנו להזכיר לו את משחקי השמינית והוא מתוך שינה דיקלם: ארסנל-באיירן מינכן, ריאל מדריד-יובנטוס, ברצלונה-צ'לסי ומנצ'סטר יוניטד-מילאן.
תודה על התיקון, זה היה שווה אפילו רק כדי להיזכר בפרומו הזה.

כסיפוביץ 27 ביוני 2012

עם רונאלדו אני לא ממעיט אפילו בערכו של הג'ל בשער.
מה שבטוח לדויד בוסקה אין הרבה אופציות משום שראמוס הרבה יותר טוב מארבלואה בהגנה.

מצד שלישי המאמן שלו יושב ביציע וחולם בפורטוגזית.
יהיה מעניין

ניינר 27 ביוני 2012

איך כבר שנים פורטוגל לא מצליחה לייצר חלוץ אחד נורמלי ונאלצת לשחק עם ליצנים מסוגם של נונו גומש, פושטיגה וכל מיני כאלה?

GIL 27 ביוני 2012

גם לפאולטה יש מקום של כבוד ברשימה…

יואב בורוביץ' 27 ביוני 2012

מסכים מאוד עם הטקסט ובעיקר עם רוח הטקסט.
זה המבחן הגדול של רונאלדו. וכן יש לו מה להוכיח.
בגדול, הוא לא היה מספיק טוב בזירה הבינ"ל במשך הרבה מאוד שנים. את ההצלחות שלו במועדונים הוא עשה בקב' הכי גדולות שיש (גם מסי). בשנתיים האחרונות רונאדלו לא הצליח להביא לריאל ליגת אלופות (כשלון שלא מספיק מתייחסים אליו).
ועדיין, ברור כי הוא השחקן השני בטיבו בעולם- לכל הפחות.
חושב שעדיין הכבוד הזה יהיה שמור לו גם אם פורטוגל תפסיד הערב.
וגם אם פורטוגל תנצח, זה לא יהפוך אותו לגדול ממסי.
אפילו לא אם יזכה ביורו.
אבל אם הוא יעשה זאת ובמונדיאל הקרוב הוא ירשים יותר ממסי ובינתיים קריירת המועדונים של שניהם תמשיך כפי שהיא, אז אולי רונאלדו יוכל "לטעון" כי הוא לא פחות ואולי אפילו טוב יותר ממסי.
אבל אם רונאלדו לא מופיע הערב (או שהוא טוב, אבל לא מספיק טוב) ופורטוגל מפסידה לספרד, אז אני לפחות אראה בו שחקן עצום, אך לא שחקן של מעמדים גדולים. וזה מאוד פוגע במעמד האמיתי של רונאלדו.
אגב, יש לי תחושה שפורטוגל תפתיע הערב. זה נגד היגיון. ספרד טובה יותר. גם קשה לי לומר שהייתי שם כסף של פורטוגל. אבל משהו באקלים מרמז לי על כך. ואני חושב שלנאני יכול להיות חלק בהישג הזה לא פחות מרונאלדו.
לא מספיק מדברים על נאני, שחקן ברמת כשרון גבוהה ביותר- לא רונאלדו אבל גם לא רחוק מרונאלדו כפי שכמעט כולם משערים.
נאני, תן הצגה הערב, ותגנוב את ההצגה גם מרונאלדו. אמן.

אסף לאופר 27 ביוני 2012

נאני בשיאו יכול לעשות פעולו יפות שקרובות לאיכות של רונאלדו, העניין הוא שנאני נמצא בשיאו בערך ב- 20 אחוז מהזמן, והוא כבר לא בגיל שאפשר להגיד עליו שזה חוסר ניסיון או חוסר בשלות או משהו. הוא פשוט שחקן לא יציב.

חוץ מזה, הוא שחצן ובכיין. לא הייתי רוצה לראות אותו באף קבוצה שאני אוהד.

אמיר 27 ביוני 2012

לא הייתי בונה על נאני , כאוהד מנצ'סטר יונייטד יש לו משחק אחד חלומי ( מגן הקהילה נגד סיטי לדוגמא במשחק הראשון של העונה ) , ואז שאר העונה פשוט אפס מאופס , ולנסיה לקח לו בצדק את המקום בהרכב .

שי 27 ביוני 2012

מצחיק שכתבת "אבל אם רונאלדו לא מופיע הערב (או שהוא טוב, אבל לא מספיק טוב) ופורטוגל מפסידה לספרד, אז אני לפחות אראה בו שחקן עצום, אך לא שחקן של מעמדים גדולים. וזה מאוד פוגע במעמד האמיתי של רונאלדו." כי לפני כל משחק שלו אומרים אם הוא לא ישחק טוב זה יפגע במעמדו ויראה שהוא לא שחקן של משחקים גדולים, אבל אחרי שהוא נותן משחק טוב ישר באים תירוצים למה הוא שיחק טוב. מול הולנד אמרו שזה המאניטיים ואחרי המשחק הגרוע מול דנמרק הוא חייב להופיע, ואז שהוא נתן הופעה ענקית ישר אמרו שלהולנד אין הגנה וכל מיני חארטות ושהוא יצטרך להוכיח את עצמו ברבע שם יש לחץ אמיתי. גם שם הוא נתן משחק גדול ואז אמרו זה סה"כ צ'כיה והוא צריך להוכיח את עצמו מול ספרד. ואני לא רוצה לדבר גם על העונה שלו בריאל.
אז כן אין לא יותר מה להוכיח לאף אחד כי כל פעם יציבו לו עוד אתגר ואז בפעם הראשונה שיכשל כולם יתנפלו עליו

שי 27 ביוני 2012

לא=לו

אסף לאופר 27 ביוני 2012

חולק עליך לגבי הפליימייקר- זו'או מוטיניו הוא פליימייקר ברמה עולמית, ובשנתיים האחרונות הוא מוכיח את זה בפורטו.
יותר מזה, עצם העובדה שיש לפורטוגל פליימייקר ברמה הגבוהה נותן לה יתרון לעומת נבחרות פורטוגל מהשנים האחרונות (מוטיניו לא היה במונדיאל), כי היא מסוגלת לתפקד גם בלי שהכדור יעבור רק אצל רונאלדו, וככה הוא יכול להיות בעצם המסיים בחוד במקום חלוץ הפיקציה התורן…

תומר חרוב 27 ביוני 2012

אני הקדמתי אותך אצל דורפן, אתה הקדמת אותי אצל לווינטל. הגול מול צ'כיה הגיע ממסירה נפלאה שלו פנימה.

פולדש 27 ביוני 2012

ועדיין, אתה מפסיד חלק מהיתרונות של רונאלדו באגף, כאשר השחקנים שנמצאים באמצע ואמורים לדחוק את הכדור לשער לא מהווים סכנה אמיתית לשוער. זה קרה לא פעם ולא פעמיים ביורו הנוכחי.

אוהד נ. 27 ביוני 2012

אשמח מאוד לראות את רונאלדו כוכב המשחק ואת פורטוגל מעיפה את ספרד, רק כדי לראות את התמרונים האקרובטיים שמבצעת העיתונות הלאומנית ממדריד, המריצה את רונאלדו הגיבור לבלון דאור, אבל מהללת את הנבחרת לפחות כאילו היתה הלגיוןהכחול.

ברסלוניסטה 27 ביוני 2012

לגבי ספרד: אני לא מבין איך אפשר לסלוד מנבחרת שעושה כל-כך הרבה פסים…

סבתא אינגה הייתה אומרת: 27 ביוני 2012

יו, MG, איזה סלט עשית.
לא היה בארסה צ'לסי בשמינית ב-2007. הן היו ביחד בבית המוקדם והתוצאות שדיברתי עליהן היו בבית המוקדם.
בשמינית בארסה פגשה את ליברפול כמו שכתבת.

ב-2005 לא שבה. אז הוא עוד לא היה שם. במשחק הזה, שהייתי בו עם כותב הבלוג הזה, היה בליץ של 0-3, רולנדיניו עשה קסמים ואז צ'לסי עלתה משער בעבירת בושידו על ואלדס.

רק לשם תיקון ההיסטוריה.

לגבי החלומות של מלר – יפה, לא יודע. גרתי אז בברסלונה…

אריאל גרייזס 27 ביוני 2012

עם כמה שזה מבחן גדול של רונאלדו, כדי להצליח בו הוא צריך את הכדור ברגליים שלו – וזה כבר לא תלוי בו

זיקי 27 ביוני 2012

הוא הולך הביתה היום…

לוצ'ו 27 ביוני 2012

עמית מה קורה אחי? בדרך כלל כל מאמר שלך הוא פנינה והיום-לא משהו בכלל..אבל בכלל

אובייקטיבי 27 ביוני 2012

רונאלדו גם ככה הגדול בהסטוריה.

זה מה שאני חושב על ספרד 27 ביוני 2012

זה חיקוי גרוע של ברצלונה לא שאני אוהב את הסגנון של ברצלונה אבל זה ממש גרוע ומשעמם אני מעדיף לרואת בונקר מאשר את המשחק של ספרד וז חבל שנבחרת שמשחקת כלכך אפור זוכה

גל דגון 27 ביוני 2012

לשניהם מגיע להפסיד את המשחק הזה. איזה שיעמומון. ולשם שינוי זה לא רק באשמת ספרד.

מנחם לס 28 ביוני 2012

היי, מה קורה במדינת דהבאזר? אצלי הכל ברוך השם על הכיפאק.

אז מה? זה מה שנותן משחק כדורגל ברמה העולמית הגבוהה ביותר?

אפס-אפס. מתאים למשחק.

גל דגון 28 ביוני 2012

כדורגל נבחרות, טרול, זה לא הרמה הגבוהה ביותר.

מנחם לס 28 ביוני 2012

למה מאמנים אירופאים כאלה מטומטמים? איך שומרים את רונלדו לבעוט 5? אני הולך מהטוב ביותר, ומטה. מה זה להשאיר את הכוכב לסוף ולפספף אותו?

גל דגון 28 ביוני 2012

גם תרנגול עיוור לפעמים מוצא גרגיר. ההחלטה לשמור את הבועט הטוב ביותר לסוף מושתתת על הגיון לקוי בצורה שקשה לתאר.

בר שושני 28 ביוני 2012

אלוף העולם בלהגיע לבאר, מקום שני בלשתות ממנה.

Comments closed