האגואיסט

הבחירה והבריחה של רונאלדו

אני לא מתלונן שרונאלדו לא היה חד הערב וכל הבעיטות שלו היו מחוץ למסגרת. יכול לקרות מול הגנה חזקה. חבל.

אני לא מתלונן שרונאלדו ביזבז לא מעט מצבים נייחים כשטיווח ציפורים. לפחות צריך לומר לזכותו של רונאלדו שהוא סחט את כל המצבים הנייחים שהוא ביזבז.

אני מתלונן קצת על בזבוז מצב אחד ממש טוב בדקה ה-90 בו רונאלדו יכול היה וצריך לקנות את עולמו, ובמקום זה הפך ממצב טוב להחטאה מרגיזה. אבל אתם יודעים מה? במחשבה שנייה גם על זה אני סולח לו.

אני מתלונן על דבר אחד: שרונאלדו, הקפטן והמנהיג של פורטוגל, בחר להיות הבועט החמישי בדו קרב הפנדלים. על זה קשה מאוד לסלוח.

***

כי ברגע הזה רונאלדו שם את עצמו מעל הקבוצה. אגואיזם פר אקסלנס.

מה חלם רונאלדו? להגיע לפנדל חמישי ומכריע, לכבוש ולצאת גיבור גדול וכמובן – לקבל את כל התמונות הראשיות באתרים ובעיתונים, בתקצירי הטלביזיה ובסאונד אפים השונים. רונאלדו רצה להיות החותמת האחרונה על הניצחון ועל הדחת ספרד.

זה לא מנהיג. כך לא צריך לנהוג קפטן ובטח בועט הפנדלים הבכיר של הקבוצה. הוא צריך ללכת בראש, לקחת פיקוד, לסמן את הדרך לאחרים. או בשתי מילים: לבעוט ראשון.

וזה רק בולט ומצמרר יותר בדיעבד אחרי שספרד החמיצה את הפנדל הראשון. לפורטוגל הייתה הזדמנות לעלות ליתרון משמעותי בדו קרב הפנדלים ולקחת את המושכות וז'ואאו מוטיניו החמיץ במקום שרונאלדו יכבוש.

מכאן הצדק יצא לאור מבחינתו האישית של רונאלדו – כשדו קרב הפנדלים הוכרע בבעיטה התשיעית. הוא אפילו לא קיבל הזדמנות לבעוט.

וזה אומר הכל. יש לך צ'אנס – תיקח אותו.

אבל רונאלדו בחר. רונאלדו ברח. הפקיר את חבריו לנבחרת. איכזב את אוהדיו.

***

זה גם מסכם את הדמות של כריסטיאנו. הוא שחקן ענק שעושה דברים מדהימים ורשים הישגים אדירים. על כך הוא ראוי לכל התשבוחות. אבל יש בכריסטיאנו את הצד האגואיסטי הנרקיסיסטי והבכייניסטי שמעורר אנטגוניזם מובן אצל כל מי שלא אוהד אותו או את קבוצותיו. זו החבילה השלמה – כדורגלן גדול עם אופי בעייתי.

אפשר להזכיר את התסכול שלו אחרי שחברים שלו כובשים במקומו, והוא לא שמח בשמחת הקבוצה; הרמת הידיים המתריסה והמתאוננת כשחבריו מנסים למסור לו והכדור לא מגיע לרגליו; איבודי כדור שלו שאחריהם הוא נשאר לעמוד כמו נציב מלח במקום לרדוף ולנסות להשיג חזרה את הכדור; המחנאות ודרישת הכבוד בקבוצה ובנבחרת ועוד אי אלו מקרים.

אלה חמורים בעיניי הרבה יותר מהחמצת פנדל בחצי גמר וגמר ליגת האלופות.

כי כשמדברים על כדורגל, אפשר להזכיר אולי את מסי ורונאלדו בנשימה אחת, אבל כשמגיעים לאופי – הם לא באותה גלקסיה. ומה לעשות? אופי זה גם חלק, לא ממש פעוט, מהחבילה השלמה של כדורגלן.

אז למי שעוד לא הבין וטוען שהלכתי סחור-סחור, אפשט את העניין: רונאלדו נכשל במבחנו הגדול.

***

כמה מילים לגבי ספרד:

א.היא יותר משעממת מנבחרת יוון. פשוט להקיא במשחקים שלה. סיוט אחד בלתי נגמר. מתעללים בצופים עם החזקת הכדור הסתמית. מיצינו אותם מזמן.

ב. לפחות בהארכה כשאינייסטה עבר לאמצע במקום צ'אבי 'לה רוחב' שיחקו קצת לעומק.

ג. ג'ורדי אלבה אחלה שחקן.

ד. לגבי השוער של ספרד – אני עוד לא בטוח. לא בעטו לו כדור אחד למסגרת היום, אז שווה לעקוב אחריו. אולי ייצא ממנו משהו. נדמה לי 'איקר' משהו.

ה.. כל כך לא מגיע לספרדים התואר. נקווה שיקבלו בראש בגמר.

אם זה יקרה, היה שווה לסבול את ה-120 דקות הכי גרועות שאני זוכר.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

*

"דה באזר" בפייסבוק

 

אביה הנעדר של שחקנית הנבחרת נמצא בריא ושלם (!!)
ובמסגרת המתקפה הכללית: הוכחה סופית לטפשותו

No Comments

יניב 28 ביוני 2012

אתה לא יודע מה קרה שם.
המאמן – בנטו- *רצה* שרונאלדו יבעט חמישי, כדי לסגור עניין.. אתה לא יכול להפיל את זה על רונאלדו.
אני בטוח שאחרי ההחטאה של אלונסו עברה להם המחשבה לשנות את הסדר, אבל זו החלטה של שניות בין הבעיטות.. והם לא שינו את הסדר. אין מה לעשות.

ואני חייב להגיד שזה היה שקוף – ניפחתם את רונאלדו למימדים מפחידים אחרי המשחקים האחרונים שלו מול הולנד וצ'כיה, וכשהוא נכשל (לא נכשל לדעתי, זו ספרד -Hello!! הגנת ברזל..) יש אכזבה וצורך לבקר אותו.

מי היה מאמין לפני הטורניר שפורטוגל יגיעו לחצי-גמר? קצת כבוד חברים!

בנצי 28 ביוני 2012

על תכתוב כתבה אם אתה לא יודע שהמאמן בוחר את מי שיבעט את הפנדלים

יויו 28 ביוני 2012

גם אם כמו שאתה אומר המאמן בחר הוא (וגם רונאלדו) היו צריכים להתחשב בזה שלפחות 30 אחוז מהדו קרב פנדלים מסתימים לפני הבעיטה החמישית

שי 28 ביוני 2012

אל (ולא על) תכתוב תגובה אם אתה לא יודע עברית…

ויכסלפיש 28 ביוני 2012

בכל תסריט ריאלי פורטוגל היתה מועמדת לחצי הגמר, לא הפתעה

matipool 28 ביוני 2012

ויכסלפיש – ממש לא בכל תסריט ריאלי . התסריט היותר ריאלי היה שהיא בכלל לא עוברת את הבית המוקדם בגלל גרמניה והולנד ( בטח על סמך היכולת במשחקי ההכנה שלה ובמוקדמות הטורניר ) .

לוינטל 28 ביוני 2012

אני בטוח שאתה לא כזה תמים.
אף אחד, ובטח לא איזה בנטו, יגיד לרונאלדו מה לעשות. כל מה שהכוכב רוצה קורה שם. אם היה רוצה לבעוט ראשון או 11 אף אחד לא היה אומר לו לא. אז אל תגיד לי בנטו שמנטו. רונאלדו בחר לבעוט אחרון.
חוצמזה יש רק מילים טובות על פורטוגל בטורניר הזה. עשו אחלה מסע, בטח עבור נבחרת שעלתה רק דרך הפלייאוף ושיחקה זוועה במשחקי ההכנה

בדוי 28 ביוני 2012

כל מילה בסלע.
כותב המאמר לא מבין בכדורגל.
רונאלדו ופורטוגל היו מצויינים עד כמה שניתן מול ס-פ-ר-ד "הגדולה".
נכפה על רונאלדו לבעוט את הבעיטה האחרונה.
יתרה מכך, זה שבועט את הבעיטה האחרונה לא בהכרך יבעט את הבעיטה המכרעת. כמו שהיה במשחק הנוכחי.

נווה מיליס 28 ביוני 2012

ספרד באמת גדולה זה לא צריך ליהות במרחאות.

ראול 28 ביוני 2012

צודק !100% !
מעניין מה היה קורה עם זה היה קורה למסי …

ריינוס 28 ביוני 2012

ברבע גמר קופה אמריקה 2011 ארגנטינה הייתה מול פארגוואי בפנדלים מסי בעט ראשון וכבש וארגנטינה לא עלתה בגלל שטבס החמיץ פנדל!

qwqw 28 ביוני 2012

למסי זה לא היה קורה… מסי היה לוקח אחריות ובועט ראשון כמו מנהיג אמיתי…

אדם 28 ביוני 2012

קצת עצוב שאתה ליודע שתמיד הבועטים הכי טובים הם הראשון שני והחמישי, ולאו דווקא בסדר הזה. אתה מוזמן לבדוק ..

נתנאל 28 ביוני 2012

אני יכול להשבע שחשבתי שפורטוגל תגיע אפילו לגמר !!
תראה את הנבחרות ביורו הזה ..
הולנד שהייתה המועמדת לזכייה עם גרמניה וספרד אפילו לא עברה את הבתים !
זה הטורניר של גרמניה אין מה לעשות הנבחרת היחידה שמשחקת טוב ..
וגם זה לא ..

מישקה 28 ביוני 2012

עמית, לקחת אירוע ובנית סביבו סיפור, בלי שיהיה לך שמץ של מושג מה האמת מאחוריו.
אלא אם כן רונאלדו התראיין ואמר שהציעו לו לבעות ראשון/שני והוא סירב, אז ההחלטה כאן היא של המאמן. כל האחריות על סדר הבועטים מוטלת עליו. בשביל זה הוא שם. דווקא ססק פאברגאס אמר ברעיון שהציעו לו להיות שני אבל הוא התעקש להיות חמישי. האם גם הוא חסר אחריות ולא מנהיג?
יותר מכל הטור הזה גורם לי להרהר בדברים שמארק קיובן יצא נגדם בהתנהלות תקשורת הספורט. "you guys like to talk in complete generalities, where no one can question you"
http://www.youtube.com/watch?v=hv2jqFd2-qI
אי אפשר לדבר על אופי של כדורגלן על ממשחק למשחק. אופי לא משתנה בין יומיים. כשהוא לקח את הקבוצה על גבו (כפי שזה הוגדר פה) מול הולנד ומול צ'כיה, היללו אותו על גבורתו ועל האופי שלו. עכשיו כשהוא אמור לקחת את הפנדל החמישי הוא אגואיסט?
אה, ואיקר קסיאס שוער ענק. והלוואי שספרד תפסיד בגמר. לא מגיע לקבוצה הזו, שממעיטה בערך הכשרונות שלה ולא מעיזה לשחק כפי שהיא יכולה לשחק. מה זה משנה התואר הזה, אם הנבחרת לא נהנית ולא גורמת לאחרים להנות ממנה? הייתי מצפה שההצלחה דווקא תשחרר את הנבחרת, לא תהפוך אותה לבונקריסטית יותר.

אבי 28 ביוני 2012

כל מילה בסלע

אמיר 28 ביוני 2012

צודק ב-100%

פנדלוביץ' 28 ביוני 2012

על סמך מה קבעת שרונאלדו רצה להיות הבועט האחרון?
יש לך הוכחות?
או שבלוגיסט לא צריך הוכחות, רק אג'נדה מספיקה?

יואב בורוביץ' 28 ביוני 2012

אם הוא בעט אחרון אז הוא רצה לבעוט אחרון. זה רונאלדו. תפסיקו להיתמם ולהשליך זאת אל המאמן.

פנדלוביץ' 28 ביוני 2012

ואם הוא רצה לבעוט אחרון, זה אומר שהוא חשב על התהילה האישית שלו וכו,? איך אתה יכול להניח הנחות כאלה ולקרוא מחשבותיו של אדם?

בגמר האלופות 2005 סטיבי ג'רארד לא בעט והיה אמור לבעוט אחרון. זה אומר שהוא היה אגואיסט?
ובגמר הגביע של 2006 הוא בעט שלישי. מה זה אומר על אופיו? כלום.
בגביע העולם 1990 מראדונה בעט את הפנדל השלישי מול יוגוסלביה ואת הרביעי מול איטליה (שהסתבר כמכריע). מה ההסבר לזה? בריחה מאחריות? כמובן שלא.

a 28 ביוני 2012

יש הבדל בין לבעוט שלישי או רביעי לבין לבעוט חמישי.
הקבוצה שבועטת שנייה בדו-קרב הפנדלים בדר"כ לא מגיעה לפנדל החמישי. לא מובן לי למה המאמנים בוחרים לשמור את הבועטים הכי טובים שלהם לפנדל החמישי.

מישקה 28 ביוני 2012

כשרונלדו לקח את הפנדל השני בגמר ליגת האלופות של 2008 (והחטיא), אז הוא לקח יותר אחריות או פחות אחריות? אולי אז הוא היה פחות אגואיסט, והאגואיזם השתלט עליו לאט לאט. אולי האגואיזם שלו הוא בעצם ג'ל השיער שלו שנצבר בקרקפת ומחלחל אל מוחו.

מישקה 28 ביוני 2012

אגב, באותו משחק ריאן גיגס בעט את הפנדל השישי של מנצ'סטר יונייטד. האם גם הוא לא לקח אחריות, או שהוא רצה לצאת הגיבור והכל מאגואיזם?

לינד אמיר 28 ביוני 2012

המאמן הוא זה שקבע את הסדר. כן, אולי רונאלדו היה יכול ללחוץ ולומר אני רוצה לקחת פנדל אחר. אבל למה? אם הוא היה עושה את זה היו אומרים שהוא שם את עצמו מעל המאמן, ולמאמן יש סיבות טובות להחליט על זה. רונאלדו לא נמצא בכושר פנדלים טוב, במיוחד בבעיטות הכרעה, וקסיאס מכיר את הבעיטה שלו יותר טוב מכל אדם אחר. מבחינתי זה היה הרגע האמת של של חלק מהכותבים בבלוג הזה.

האם הם יכתבו פוסט שלם, ינתחו את האישיות של רונאלדו על סמך מקרה אחד שהם בקושי מבינים, הכל כדי לכתוב בסוף שרונאלדו נכשל. כמו אחרון שונאיו של לברון.מבחינתי עמית לוינטל הוא ה"סקיפ ביילס" של רונאלדו.

אז למי שעוד לא הבין וטוען שהלכתי סחור-סחור, אפשט את העניין: לוינטל נכשל במבחנו הגדול. אני לעולם לא אקרא עוד פוסט שלו הנוגע לרונאלדו.

yaron 28 ביוני 2012

אני דיי מסכים עם זה. קשה לי להאמין שהוא רצה לבעוט ראשון והמאמן סרב.

בנצי 28 ביוני 2012

אחי ידוע שהמאמן בוחר מי בועט
אז מה אם אתה שונה את רונאלדו תפסיקו לכלך אליו סתם

Orlev 28 ביוני 2012

לא יודע, אני מניח שאתה רואה כדורגל – צ'מפיונס ליתר דיוק.
רונאלדו לא בדיוק highlight של הקבוצה במעמדים כאלה.
ממה שאני זוכר גם נגד צ'לסי 08 עם היונייטד וגם נגד ביירן השנה הוא החמיץ את הפנדל שלו.
וואלה היה עדיף שיהיה הבועט ה11. רק שאני לא יודע מה מצב הסגל של פורטוגל מבחינת בועטים.

אמיר 28 ביוני 2012

חבר,
להזכירך רונאלדו היה זה שכבש את השער בגמר מול צ'לסי, לוזר אה?
להזכירך רונאלדו היה זה שכבש צמד מוקדם מול באיירן, לוזר אה?
להזכירך רונאלדו בעונת הצמפיונס של יונייטד כבש צמד בחצי ופצצה מול פורטו בשמינית, לוזר אה?

Orlev 28 ביוני 2012

והוא ממש לא לוזר – גם נגד ברצלונה בקאמפ נואו הוא שם גול ממש אחרי שסנצ'ז השווה.
אבל פנדלים במעמדים האלה לא יודע למה לא הולך לו…פשוט ככה – תגיד לי להסביר את זה? אני לא יכול…
אני יכול להגיד שהוא מבחינתי השחקן הכי טוב עלי אדמות כיום – ואולי זידאן היה כ.רונאלדו מוחלש במחינה פיזיולוגית אבל הוא היה טוב יותר מבחינה מנטאלית ולכן הוא גם השחקן הטוב ביותר שלי יצא לראות.
רונאלדו אכן היה שם שצריכים אותו – הוא תמיד מנסה ותמיד נותן את הכל מעצמו – לפעמים זה גדול עליו – כי הוא בנאדם.
לכל העובדי אלילים פה שמפארים את מסי כל היום קצת קשה לקבל את זה שבסוף אתלט – ולא משנה עד כמה הוא גדול – בסופו של יום, הוא בנאדם.
ואם אתם שואלים מי גדול יותר אז לפחות רונאלדו שם, הוא מנסה – לא כמו ליאו מסי שהשד יודע לאן הוא נעלם כשהקבוצה שלו מפשלת.
אני חושב שמסי בלי ספק מס' בלתי מעורער כיום כי הוא עושה דברים נהדרים אבל רונאלדו זה קלאס בפני עצמו.
נקווה שהוא יקבל את כדור הזהב למה דיי נמאס מהשטויות האלה עם מסי – עם כל הכבוד – גם ב2010 הגיע לצ'אבי הרננדס לזכות הרבה יותר מכל שחקן אחר ….אבל לא – מסי.

נ.ב לא צריך להזכיר לי.
נגיחה נגד צ'לסי
בעיטה מפגרת נגד פורטו.
פנדל נגד ביירן (במהלך המשחק).
אני אוהד יונייטד ודיי מתעב את הלה ליגה בגלל הפערים המוזרים האלה ששום משחק נגד הגדולות זה לא משהו שאתה לוקח כ"מה יש מצב שתהיה הפתעה"…תמיד זה "אה, ריאל תנצח" או "אה, ברסה תנצח".
ואם יש הפתעה התגובה היא "מה?! לא יכול להיות"….
בפרימיג ליג אם יש הפתעה אתה אומר "טוב, פרימיג ליג"

Orlev 28 ביוני 2012

שיצא לי לראות*
מס' 2*

שי 28 ביוני 2012

אני לא אוהב את הזלזול הזה בליגה הספרדית.
מה לעשות שיש 2 קבוצות שהן פשוט יותר טובות מכל השאר?
זה עדיין לא אומר ששאר הקבוצות גרועות…

רק לשם העניין, אני די בטוח שאם תיקח את 5 הקבוצות הראשונות בספרד הן יסיימו ב-8 המקומות הראשונים בליגה האנגלית.

רמי פורטלנד 28 ביוני 2012

מה בדיוק הבעיה בלבעוט אחרון? ואם היה בועט ראשון והחמישי של פורטוגל היה מחטיא ומפסיד אז היית נותן את אותה תאוריה,רק הפוך-הוא בעט בהתחלה כדי לברוח מאחריות בבעיטה האחרונה.

בחיי,הטור הזה לא מוסיף לך כבוד,וזה בלשון המעטה.
ספרד הנבחרת הכי טובה בעולם כרגע הייתה פחות טובה מפורטוגל לאורך 90 הדקות,התעוררה קצת בהארכה וניצחה בפנדלים כשזה יכול ללכת לכל כיוון.

אפשר לבקש כתיבה על כדורגל ולא סתם הצהרות סתמיות וריקות מתוכן???

אפי 28 ביוני 2012

מסכים. אם רונאלדו היה מכניס במקום מוטיניו, ובבעיטה האחרונה היה איזה פורטוגלי אחר מחמיץ. איך הוא היה מרגיש אז? היו אומרים שהוא לא לקח אחריות ולא הציב את עצמו כבועט אחרון.

yavor 28 ביוני 2012

מישהו יודע: האם ניתן בכלל להחליף סדר בועטים לאחר שהתחילה ההתמודדות? הרי נותנים לשופט את שמות חמשת הבועטים, אבל האם גם מתחייבים לסדר הופעתם?

האחרון ביותר 28 ביוני 2012

שמת לב שאין אפילו תגובה אחת (חוץ מחברך יואב בורוביץ') שתומכת בפוסט שלך. אפילו בפוסטים הכי גרועים יש כמה אנשים שמנסים לתמוך בכותב. זה היה פשוט גרוע.

ההערות שלך על רונאלדו מראות שאתה פשוט לא מחבב אותו. ניסית להראות כל פן באישיות שלו כדבר שלילי ותו לא. האמוצינליות שלו יכולה להיות מוגזמת, אבל היא גם יכולה לדחוף אותו. אתה פשוט חשפת את עצמך.

YOU ARE A HATER.

טל בן יהודה 28 ביוני 2012

וואו, מדהים כמה הדברים בטור מייצגים את המחשבות שלי על המשחק.

לפני שאתייחס לפנדלים, רק אציין שבשלב כל שהוא גם אני תהיתי כמה פעמים נשמע את איינשטיין מתלהב בהגזמה מהבעיטות החופשיות של רונלדו לפני שאחת מהן בכלל תגיע למסגרת השער… (מי אמר אובר-רייטד?!)

ולעניין הפנדלים… שלום לכל המגיבים החיים בשנות ה-70, שנים בהם המאמן עדיין היה חזק יותר מהשחקנים שלו. לומר ש״רונלדו בעט חמישי כי המאמן החליט״ זה קצת כמו להאמין שפיל ג׳קסון החליט מתי מייקל ג׳ורדן ישחק ומתי לא.

כפי שגם בורו ציין כאן, רונלדו בועט מתי שרונלדו רוצה לבעוט. ולא מובן לי למה הוא לא בעט ראשון… אולי החיילים כאן בצבא ההגנה לרונלדו שהגיבו כאן יסבירו לנו את זה במקום לגונן על הפרח (בלי דגש ב-פ) הזה.

אזי 28 ביוני 2012

אני רוצה להבין,
אתה טוען שמאיר איינשטיין אובר רייטד!?

:)

גורדיטו 28 ביוני 2012

פוסט מעניין עם ביטוי אחד מצויין: " לה רוחב" זה פשוט גאוני. כל כך מדוייק ומזוקק :)

ארז (דא יונג) 28 ביוני 2012

אחלה ביטוי. בין הדברים הבודדים המוצלחים בטור הדווקאי הזה.

matipool 28 ביוני 2012

גאוני לגמרי הביטוי הזה .
מפליא שאף אחד לא חשב על זה קודם .

קורא 28 ביוני 2012

המגיב צור שפי רשם את זה באחת התגובות לפני שבוע שבועיים

אלכס 28 ביוני 2012

בהחלט ביטוי אדיר.

IG 28 ביוני 2012

עמית, כל מילה בסלע. ולכל שאר המגיבים, שמתם לב שאף אחד מכם לא הגיב על החלק השני של הכתבה?

"זה גם מסכם את הדמות של כריסטיאנו. הוא שחקן ענק שעושה דברים מדהימים ורשים הישגים אדירים. על כך הוא ראוי לכל התשבוחות. אבל יש בכריסטיאנו את הצד האגואיסטי הנרקיסיסטי והבכייניסטי שמעורר אנטגוניזם מובן אצל כל מי שלא אוהד אותו או את קבוצותיו. זו החבילה השלמה – כדורגלן גדול עם אופי בעייתי.

אפשר להזכיר את התסכול שלו אחרי שחברים שלו כובשים במקומו, והוא לא שמח בשמחת הקבוצה; הרמת הידיים המתריסה והמתאוננת כשחבריו מנסים למסור לו והכדור לא מגיע לרגליו; איבודי כדור שלו שאחריהם הוא נשאר לעמוד כמו נציב מלח במקום לרדוף ולנסות להשיג חזרה את הכדור; המחנאות ודרישת הכבוד בקבוצה ובנבחרת ועוד אי אלו מקרים.

אלה חמורים בעיניי הרבה יותר מהחמצת פנדל בחצי גמר וגמר ליגת האלופות.

כי כשמדברים על כדורגל, אפשר להזכיר אולי את מסי ורונאלדו בנשימה אחת, אבל כשמגיעים לאופי – הם לא באותה גלקסיה. ומה לעשות? אופי זה גם חלק, לא ממש פעוט, מהחבילה השלמה של כדורגלן."

האם זה אומר שיש הסכמה מלאה שלכם לגבי ההמשך? או שנטפלתם רק לחלק הראשון בשביל להקטין את הכתבה כולה, כי אתם אוהדי רונאלדו השחצן והנפוח הזה?

אבי 28 ביוני 2012

יש הסכמה (מצידי לפחות) וגם אני מסכים שרונאלדו רצה את התהילה בלהיות הבועט החמישי. מצד שני להיות בועט חמישי זה גם פוטנציאל להיות דמות טראגית ובמיוחד כשנבחרת שלך בועטת שניה. התיאוריה של לוינטל על הפנדלים נשענת על המקריות שבה המציאות התרחשה וזו הבעיה העיקרית שלה.

דניאל 28 ביוני 2012

החלק הראשון הוא פשוט שטותי כי הכל נופל על המזל…
כמו שנאמר כאן, לגיגס יצא לבעוט שישי, אז מה הוא רצה את התהילה לעצמו? השחקן הכי עניו מבחינת פרסום בעולם הכדורגל
דבר שני, אני מסכים שיש לא אופי בעייתי מהבחינה הזו וזה גורם להרבה אנשים לשנוא אותו אבל רק בזכות האופי הזה הוא נהפך לווינר שהוא
רק לציין את העובדה שאמא שלו אמרה שהיה בוכה כשהיה קטן שמסירות שלו הגיעו ולחלוצים והם החמיצו, רק זה מעיד על כמה הרצון שלו הוא תמיד לנצח(או לשונאיו, כמה הוא בכיין)

MG 28 ביוני 2012

2 דברים:
1. גם אני חשבתי אותו דבר בזמן הפנדלים, אבל אני באמת לא יודע מה היה שם, אז אני לא מתיימר לנתח.
2. רק בישראל: אוהדי ברצלונה אוהדים את ספרד (בקטלוניה הרוב רוצה בכשלון הנבחרת) ואוהדי ריאל מדריד אוהדים את פורטוגל (אולי השנואה ביותר על הספרדים).
3. כל "חסידי" הטיקי טקה (פפי קקה?) טענו שספרד מניעה כדור לרוחב בחוסר תכליתיות, כיוון שהנבחרות האחרות "מחנות את האוטובוס ברחבה" – נו…מה יש לכם להגיד אחרי המשחק אתמול? פורטוגל עשו לחת בחק המגרש הספרדי במשך 90 דקות (בהארכה כבר נגמר להם הכוח) ובכל זאת ספרד המשיכה לשחק "לה רוחב".

RK8 28 ביוני 2012

צודק!

עוד משהו שבאמת הפתיע אותי, כל הזמן הזה אומרים שספרד משעממת. הרי ספרד עצמה בונה את המשחק של על המשחק של ברצלונה, הנעת כדור, ואז הפריצה בשבירת הנבדל. למה לא אומרים שהכדורגל של בארסה גם משעמם? נכון, אולי ברגע הראשון אני נשמע קצת מגזים, בארסה עושה את זה בכמה רמות וביופי אחר, וגם כשאני אוהד ריאל בכלל, אני נהנה מהכדורגל של ברצלונה, אבל זה כמעט אותו הדבר, 97578 מסירות בחצי המגרש, ומה? זה מה שברצלונה עושה.

בית שמאי 28 ביוני 2012

בנית תיאוריה על שום דבר. מזכיר לי את כתיבת הספורט במקומונים באמצע שנות התשעים

איתן בקרמן 28 ביוני 2012

התיאוריה מבוססת על זה שפשוט אסור שהבועט הכי טוב יהיה החמישי. זה כלל בסיסי שנבחרת פורטוגל נכשלה בו, וקשה לשער שזה היה בניגוד לתכניות של רונאלדו.

חננאל 28 ביוני 2012

למה אסור בקרמן? תקרא את סוקרנומיקס שם כתוב שנערכו מחקרים בנושא והכי כדאי (מתמטית) שהבועטים הטובים ביותר יהיו הראשון והחמישי.

מעבר לכך, לא יודע למה יצאתם מנקודת הנחה שכריסטיאנו (מצטער אבל רונאלדו יש רק אחד והוא שמן) הוא הבועט הכי טוב של פורטוגל.

איתן בקרמן 28 ביוני 2012

הראשון והחמישי זה לא המקרה. זה לא למפרד ודרוגבה. זה מקרה קלאסי של שחקן שהוא חצי נבחרת וגם הבועט הבכיר ביותר.

חננאל 28 ביוני 2012

אגב בסוקרנומיקס מצויין גם שלקבוצה שבועטת ראשונה בפנדלים יש סיכוי של 60% לנצח את הדו-קרב (ככל הנראה עקב לחץ פסיכולוגי אבל לזה אין הסבר מוכח). גם ביורו הזה עד כה ראינו את שתי הקבוצות שבועטות ראשונות מנצחות את הדו-קרב.

פיני 28 ביוני 2012

מי קבע שרונלדו הבועט הכי טוב?

yaron 28 ביוני 2012

שורה תחתונה – רומאלדו היה צריך ויכול לסגור את הסיפור ב90 דקות ולא הצליח. הרגל לא היתה מאופסת, מה שבדרך כלל אומר שגם הראש לא היה מאופס. דבר נוסף זה שהשילוב הקטלני שלו עם נאני במשחקים האחרונים לא הרשים אתמול. רונאלדו הפך את המשחק לרונאלדו נגד ספרד, במקום להיות מנהיג אמיתי שמושך את כל הקבוצה למעלה. זה שהוא לקח את כל בעיטות העונשין זאת רק דוגמא להלך הרוח. אפילו אם הוא הבועט הכי טוב, ברגע שזה לא הולך היה צריך לתת למישהו אחר לנסות. לגבי הפנדל. אין ויכוח, אסור היה לו לבעוט אחרון.
רק בואו לא נשכח דבר אחד קטן – נסו לדמיין איך היו נראות הכותרות והפוסטים בדה באזר, אם הוא היה מבקיע בדקה ה-90 :-)

ניתאי 28 ביוני 2012

טוב, אם הוא היה מבקיע בדקה ה90 כל עולם הכדורגל היה משתנה, וכנראה גם הכותרות פה.

yaron 28 ביוני 2012

בקיצור, כמה סנטימטרים במיקום הכדור או בזוית כף הרגל שלו, וכל האופי שלו היה משתנה מהקצה אל הקצה.

austaldo 28 ביוני 2012

אם ואם ואם. איך האדמו"ר אלון מיזרחי אמר – "אם לסבתא היו גלגלים היינו מוציאים מהם את האוויר". זה לא קרה בין היתר כי רונאלדו שקיבל את הכדור פחות או יותר בפינה של ה 16 בלי אף שחקן הגנה קרוב אליו בעט מיד ובלי לעצור כדור שאם מתלבש זה גול מהסרטים אבל הסיכויים שכדור כזה יצא מדוייק הרבה פחות טובים מכדור שהוא היא עוצר, מעביר לרגל ימין, שואל את קסיאס באיזה פינה הוא רוצה את הכדור ומסובב את הכדור ברכות לפינה השניה. זה פאקינג כריסטיאנו רונאלדו – הוא כבר עשה דברים כאלה עשרות פעמים.

אני לא מסכים עם מה שנאמר לגבי הפנדל האחרון – הנוהג הוא לשים את הבועטים הטובים ביותר ראשון וחמישי והנחות על סמך מה שקרה זה לצייר את המטרה מסביב לחץ. באותה מידה הספרדים יכלו להחטיא 3 בעיטות ככה שהפורטוגלים היו מנצחים בלי שרונאלדו יגע בכדור.

אפי 28 ביוני 2012

אם אני זוכר נכון, הוא קיבל את הכדור, העביר אותו לשמאל ורק אז בעט. זה לא היה פזיז מדיי. היה לו זמן לכוון.
אבל לא היה לו את מנת קור הרוח הדרושה כדי לכוון היטב את הכדור למסגרת. אולי בכל זה אומר עליו משהו. רוצה יותר מדיי. לחוץ מדיי. המעמד גדול עליו.

דניאל 28 ביוני 2012

רונאלדו שיחק כמו רונאלדו, על זה אין ויכוח. מצפים ממנו לקחת את המשחק עליו, לייצר לעצמו מצבים מכלום. אבל הבעיה היא שכולם קצת מתעלמים משאר השחקנים, נאני שהיה חלש, ואלמיידה שקיבל מרונאלדו כמה מסירות אדירות וכחלוץ הבינוני שהוא, לא עשה איתן כלום..
רונאלדו לפחות ניסה. בהתחלה לשתף, ובהמשך לבד.
ולגבי הפנדלים, לבעוט בעיטה חמישית ומכריעה זה הרבה יותר מלחיץ מכל בעיטה אחרת. אם אתה מחטיא אותה ומפסיד, תהיה בטוח שתהיה בכותרות. יכול להיותשבבחירה של רונאלדו(שאין לה שום הוכחה..), הוא מחפש תהילה, אך הוא גם בעצם לוקח אחריות ומוכן לקחת את הבעיטה הקשה מכולן..
אם ראמוס היה מחטיא כמו מול באיירן מינכן, הייתם מאשימים את פאברגס שפחד לבעוט קודם?

פראליה 28 ביוני 2012

אני מזכיר לך שדרוגבה שהוא לא פחות כוכב בצ'לסי מאשר רונלדו בפורטוגל, לקח את הפנדל האחרון בגמר.

ברשותך, רוצה לגעת בעניין האופי, למה אתה מתכוון שהוא ומסי לא באותה גלאקסיה? למסי אופי "עדיף"? יותר ווינר? פחות שחצן? הרי בשניות אפשר למוטט את האישיות המתחבאת של העכבר הארגנטיני, מה הבעיה עם האופי של רונלדו?

קורא 28 ביוני 2012

בועט הפנדלים של צ'לסי הוא למפארד, של פורטוגל רונאלדו, ההשוואה לדרוגבה לא קשורה.

פולדש 28 ביוני 2012

אבל רונאלדו הוא הבועט כחלק מהתזה שהסקורר המוביל חייב להיות גם בועט הפנדלים (מסי ורוני חוטאים גם כן) כדי להוסיף עוד 10-15 שערים לעונה (או 2-3 לשנה בנבחרת).

אביעד 28 ביוני 2012

לפני ההחמצה בדו קרב מול באיירן, רונאלדו הבקיע 25 פנדלים ברצף. הוא כבר הוכיח שהוא בועט מספיק טוב בשביל שהתזה שדיברת עליה לא תהיה רלבנטית אליו. רונאלדו היה בועט הפנדלים הקבוע ביונייטד. אתה חושב שפרגוסון יאפשר לשחקן שהוא לא הבועט הכי טוב שלו, לבעוט קבוע רק בכדי שהוא יוכל להוסיף עוד כמה גולים למאזן? פרגוסון יעדיף את טובת השחקן על פני טובת הקבוצה? מוריניו יאפשר את זה?

זה מסנטה פה 28 ביוני 2012

אתה יורה דברים לאוויר בלי לחשוב

אופי עדיף זה ענין סובייקטיבי,

מסי אמנם לא שחצן, לא מגלומן, צנוע ועם אופי חיובי (סטייל פלה בעברו אם תרצה) ורונאלדו שחצן, מנופח, אך גם ווינר (מלשון רוצה לנצח, זה לא אומר שהוא תמיד מנצח ושהוא כן זה לא נכון לקרוא לו לוזר).

אך העובדה שמסי מופנם יותר גם מביאה לכך שלעיתים נדירות (לפחות בשנים האחרונות) הוא נעלם פה ושם, יותר בנבחרת בגלל חוסר תאום.

דבר אחד אני יודע,

את המצב של רונלדו בדקה ה90 אמש מסי היה שם ברשת פעמיים.

ולא אני לא אובייקטיבי :)

במבומלה 28 ביוני 2012

אויש כמה פתטיות וצביעות. כשרונאלדו דורס את הולנד הוא מלך העולם וכשהוא בוחר לבעוט אחרון הוא אוברייטד? בלוגרים בשקל וחצי.

אזי 28 ביוני 2012

לוינטל, אני לא יודע אם אתה קורא את התגובות לפוסטים שלך
אבל מאוד חבל לי שבאופן קבוע אתה לא מגיב בפוסטים שלך, אתה קצת מפספס את המדיום הזה.

מתי רונאלדו יפסיק לבעוט בעיטות חופשיות!?
אם אני מוריניו, עונה הבאה ראמוס בועט את כל הבעיטות החופשיות….

devito 28 ביוני 2012

בדיוק!
אחלה בעיטה יצאה לו

כסיפוביץ 28 ביוני 2012

באמת חצי פוסט שמורכב מגיבוב של שטויות.
רונאלדו הוא האחרון שאפשר לקרוא לו לוזר.
כמו שכתבה משקה מעלי, אין לך מושג מה היה שם ולא חסרות דוגמאות לגדולים שלקחו פנדלים אחרונים.

וכמו אזי אני גם חוזר וכותב.
אתה הבלוגר היחידי באתר שבקושי מגיב לתגובות.
שופך על הדף ובורח.

D! בארץ הקודש 28 ביוני 2012

עמית, אני נאלץ להסכים עם רוב רובם של המגיבים לגבי הפנדל של רונאלדו אם כי די ברור לי שאם היה רוצה לבעוט שני הוא היה עושה את זה גם. לא יודע אם אפשר להוציא מזה ניתוח אופי.

ואת הבעיטות החופשיות באמת כדאי שיפסיק לקחת, אלא אם באימונים הוא כובש כמו ענק ואז זו בעיה אחרת לגמרי.

ספרד הראתה שגם בחצי הגמר (וגם בלי הכדור 70 אחוז מהזמן) אפשר לשחק כדורגל משעמם רצח ומצד שני הראתה שהיא יכולה להיות התקפית מאד כשהיא רוצה (בהארכה).
כמה קשה לי להיות נגד איקר – אבל שילכו כבר.

וזו התיאוריה שלי לגבי הדרדרות הרמה בתחרות – בסיבוב הראשון ספרד השתתפה בשלושה משחקים מתוך 24 משחקים. ברבע הגמר היא כבר השתתפה באחד מתוך 4, בחצי זה חצי. ובגמר – בוא נקווה שנראה משהו אחר.

שי 28 ביוני 2012

באשר לבעיטות החופשיות, זה דווקא די ברור:
רונאלדו הוא הגרסה המדרידאית של דני אלבס בברצלונה.
באימונים – (לפחות לדברי שגיא כהן) כל בעיטה מלמליאן, במשחק -הציפורים בפאניקה.

אמנון 28 ביוני 2012

לה רוחב – מבריק.
לא צריך להגזים לגבי השעמום – היה לספרד משחק סביר והיא היתה צריכה לנצח בהארכה. המשחק נגד צרפת היה באמת המשעמם בטורניר.
לגבי הפנדלים – בדר"כ מאמנים שמים את הבועטים הטובים שלהם ראשון וחמישי.

סבתא אינגה הייתה אומרת: 28 ביוני 2012

תגובה ספונטנית: רונאלדו מיי אססס.
משפט אחרי – מה ציפית?
ועוד אחד – רונאלדו חי ומת על שלושה: הספרינט והפריצות כששולחים לו כדור ארוך קדימה; הדריבל המרתיע (הוא טנק. מבחינת כדורגלנים הוא כמו לברון לכדורסלנים. זה די מפחיד לראות דבר כזה מנפנף ברגליים במהירות, והוא זריז מאד כך שנפנוף הרגליים "נעלם" מאחוריך די מהר…); והבעיטות מרחוק – עונשין או במשחק חי, ממש כמעט מהמקום.
אז נא להתפכח – הוא תמיד יהיה זה שלוקח את הבעיטות החופשיות. כולן. כי כשזה מתלבש – זה אחד הדברים הכי מדהימים במשחק היום. כמו שהיה עם רוברטו קרלוס בזמנו (ואני עוד אוהד בארסה… מתהפך בכסאי רק ממתן המחמאות…).

לעניין ה"לה רוחב" (אכן יציאה!) – יש אשם אחד בעניין. היי, אלה אותה חבר'ה שלקחו את היורו הקודם. ואז הם היו סוחפים. וזו לא שחיקה. זה לא שהתרגלו אליהם ולמדו אותם ומנטרלים אותם ו/או ו/או… זה פשוט השינוי בספסל: במקום ארגונס ("אל סאביו דה הורטלסה") בא דל בוסקה. האיש שאמר שבגלגול הבא הוא רוצה להיות בוסקטס. לא צ'אבי, לא אינייסטה – בוסקטס!
נו באמת!!…
זה הוא ה"בונקריסט". הוא האשם בכל ה-0-1 האלה. הוא האשם בכל הביקורת הזו. הוא האשם בכך שהנבחרת הסוחפת הזו הפכה להיות לה רוחב. וזה כמעט עלה לנבחרת שלו – אוסף שחקנים מדהים! הלו, אתם קולטים את ה"רונדו" המדהים של המסירות המהירות, בהבנה כמעט עיוורת, בין שחקנים כמו ארבלואה וראמוס, שלא לדבר על הקדמיים יותר, שפשוט לא מאבדים כדור. זה אולי משעמם את המקטרגים, אבל כשלעצמו זה מופע מדהים. וירטואוזי!
הכי גרוע זה שהדל בוסקה יודע את זה שהוא הורג את המשחק, לא רק של הקבוצה כנגד אלא גם את שלו. והוא בוחר בזה.
וזה לא ישתנה. הוא האריך חוזה…

וכן. ג'ורדי אלבה, שבעקרון בארסה וולנסיה סגרו את סכום ההעברה על 12 מיליון ועוד שלושה במשתנים, ורק נותר לסגור בדיוק אילו משתנים אלה יהיו ואז יחתמו – אז כן, אחלה שחקן. והוא ואינייסטה זה אחלה אגף שמאל!

אבל דויד ביסבל?!? עמית, אתה באמת מנסה להראות לנו כמה אתה סובל במשחקים של ספרד שאתה מבקש להעביר אותנו מסכת ייסורים?
זה הרי משה דץ הספרדי!
אההה!!!…

זה מסנטה פה 28 ביוני 2012

+1

נעם 28 ביוני 2012

צודק ב-100% בעניין דל בוסקה. הוא הורג את המשחק של ספרד כבר טורניר שני ברציפות.
ספרד לקחה את המונדיאל ואולי עוד תיקח גם את היורו הזה למרות דל בוסקה ולא בזכותו. במקום לשחק עם קשר אחורי אחד (אלונסו מיותר), 2 קשרים לפניו (אינייסטה וצ'אבי או פברגאס), 2 שחקני קו התקפיים (סילבה ופדרו) וחלוץ (יורנטה! אבל גם טורס או נגרדו עדיפים על בלי חלוץ בכלל) סבא ג'פטו הזה עולה עם 6 קשרים שמתוכם 2 דפנסיביים ולפעמים עושה טובה ומכניס גם חלוץ. מה הפלא שספרד משחקת לרוחב? אין חלוצים למעלה!

כסיפוביץ 28 ביוני 2012

רונאלדו אומר שהמאמן ביקש ממנו לבעוט חמישי.
אני בטוח שאין לו סיבה לשקר.
אז מסתבר שהאגואיסט עושה מה שהמאמן מבקש ממנו, או שלא בסדר על פי הסטנדרטים הכוכביים….

אביעד 28 ביוני 2012

לוינטל, אחד הפוסטים היותר בעייתיים שלך. וזאת בלשון המעטה.
1. הביאו פה מספיק דוגמאות מעליי למשחקים שהגיעו לפנדלים בהם כוכב הקבוצה בעט חמישי. אז פתאום כשזה מגיע לרונאלדו הוא "שם את עצמו מעל הקבוצה"?
2. מבין כל 22 השחקנים שהיו כשירים לדו קרב הפנדלים, היו 2 שהיה להם רק מה להרוויח (קאסיאס ורוי פאטריסיו) ואך ורק שחקן אחד שהיה לו מה להפסיד – כריסטיאנו רונאלדו. כי אם רונאלדו היה בועט ומחטיא, היו קוראים לו לוזר. אם היה בועט ומבקיע אז היו אומרים שזה מה שמצופה מסופרסטאר ברמתו. הוא שובץ חמישי ויצא שהוא בכלל לא בעט. אז עכשיו מבקרים אותו על דו קרב פנדלים בו היה אמור לבעוט ולא בעט בגלל משהו שלא קשור אליו. וואט דה פאק?!
3. רונן דורפן ציין פעם משהו שלא חשבתי עליו לפני זה. בדו קרב הפנדלים בגמר האלופות 2008, הבעיטה של שחקן יונייטד בה היה הכי הרבה לחץ על הבועט הייתה הבעיטה החמישית. של נאני. כי הוא היה היחיד ביונייטד שבעט תוך ידיעה שאם הוא מחטיא, זה נגמר.
הסיטואציה שנוצרת בהמון מקרים (אולי אפילו הרוב) היא שהבועט החמישי של הקבוצה שבועטת שניה לא בועט "בשביל התהילה". ברוב המקרים הוא יבעט בשביל להשאיר את קבוצתו בחיים. אם ססק היה מחמיץ את הפנדל שלו אתמול או שהכדור של אלבש היה הולך 2 ס"מ למטה, זה בדיוק מה שהיה קורה. רונאלדו היה במצב בו הוא חייב להבקיע, לא בשביל לנצח, אלא בשביל שהדו קרב יימשך. זה לחץ בו אף אחד מהבועטים של פורטוגל לא היה נתון לו אתמול. אין בסיטואציה כזו שום תהילה. החמצת ואתה לוזר, הבקעת והדו קרב נמשך עד שיוכרע ע"י מישהו אחר.
4. התהילה. האיש שקיבל את כמעט כל התהילה על הניצחון של איטליה בדו קרב הפנדלים היה פירלו. האיש שבעט את הפנדל החמישי היה דיאמנטי. התהילה תלך לכוכב הקבוצה או כוכב המשחק, לא לזה שבעט את הפנדל החמישי.
לגבי שאר הפוסט:
האמת היא שברגע שהפואנטה הכי גדולה שלך פשוט התנפצה לרסיסים במבחן המציאות, שארית הפוסט נפגמה קשות אז רק עוד דבר אחד: המצב בדקה ה-90 לא היה ממש מצב טוב. רונאלדו דהר לכיוון השער כשקיבל כדור רע ממיירלש. מסירה רעה שחייבה אותו לעצור וללכת אחורה, מה שהפך את ההזדמנות המצויינת שיכלה להיות שם לבעיטה מ-18 מ' מהמקום כשהמגן מכסה אותך. אז חלאס עם "בזבז מצב ממש טוב".

dtnsgl 28 ביוני 2012

העתקקה מהפוסט של בריקמן:

העובדה היא שהפנדל החמישי של הקבוצה הוא היחיד שלא ניתן לתקן, כלומר הוא מכריע בכל מקרה.
אם רונאלדו היה בועט מוקדם יותר, עדין כנראה פורטוגל הייתה מחמיצה שני פנדלים ומפסידה (הרי הבעיטה החמישית יותר מלחיצה מהראשונה והרביעית אז המחמיצים שם היו מחמיצים גם פה).
לצורך העניין – פבריגס בקש בפעם השניה לבעוט פנדל חמישי. סטיבן ג'רארד ב-2005 היה החמישי ברשימת הבועטים של ליברפול בגמר ההוא (ולא בעט), דרוגבה עשה את זה במינכן.

רונאלדו הוא לא בועט הפנדלים הראשון שבוחר לבעוט חמישי.

אור 28 ביוני 2012

חבר'ה,
תפסיקו בבקשה לחרטט. גם אני, כמוכם וכמו כולם, לא סובל את רונאלדו.
גם אני, לא אוהב נבחרת סימפטית ביותר – פורטוגל – רק בגלל שהוא משחק בה
אבל. מחקרים אמפיריים הוכיחו שהבעיטות הראשונות קלות יותר, מלחיצות פחות ומובקעות באחוזים גבוהים בהרבה ולכן עדיף לשמור את הבועטים הטובים שלך לסוף (שוב. דרוגבה בגמר).
זו לא המצאה – זו הוכחה אמפירית. ולכן אם מקבלים את ההנחה שהוא הבועט הכי טוב (בין היתר כי יש לו כושר מדהים ובטחון אין סופי ואלו פקטורים חשובים מאוד להצלחת הבעיטה) צריך היה לתת לו לבעוט רביעי או חמישי
וכאן יש תמצית של מחקרים רלוונטיים (http://mondaymorningcentreback.wordpress.com/2012/06/28/does-it-matter-what-order-you-send-players-to-take-penalties/)

הערת אגב – בנטו ממש הפתיע אותי ונתן תצוגה מרשימה מאוד כמאמן. הדרך שבה פורטוגל יישמה משחק לחץ כ"כ מוצלח ושיתקה את ספרד עד כדי סדיקת החוסן המנטלי שלה – משהו מיוחד. באופן אישי אני חושב שפורטוגל היא מיסמאצ' מיוחד מאוד לספרד ושבצורה אבסורדית משהו, למרות שגרמניה עדיפה עליה, לספרד יהיה קל יותר מול הגרמנים)

נעם 28 ביוני 2012

מצחיק אתה. קראת את הפוסט בלינק ששלחת? נראה לי שלא, או לפחות לא עד הסוף, כי אחרי שהוא נותן את הסטטיסטיקה של הבקעות פנדלים לפי מספר הבעיטה (ראו בסוף התגובה) הוא מציין שסיבה אפשרית (ומאד סבירה) לאחוזי ההבקעה הגבוהים של הבעיטה הראשונה היא שבדר"כ נותנים אותה לבועט הכי טוב…
המסקנה של הפוסט, בהסתמך על המחקרים, היא שהבועט הכי טוב צריך להיות בין 3 הבועטים הראשונים כדי למנוע אפשרות שהבעיטה שלו בכלל לא תגיע. בקיצור, יצאת חומוס.

First kick 86.6%
Second kick 81.7%
Third kick 79.3%
Fourth kick 72.5%
Fifth kick 80%

קרלוס אלפא 28 ביוני 2012

תקשיבו!
אני הייתי שם והעניין הזה של הפנדלים היה סגור מראש!
ברור שהמאמן ורונאלדו סיכמו מראש שהוא הבועט ה-5!
הם כלכך לא רצו להגיע לשלב של הבעיטות….בסה"כ ספרד שיחקו יותר טוב מפעמים קודמות, אבל פורטוגל שיחקה הרבה יותר טוב ממנה והיה מגיע לפורטוגל לעלות לגמר…אבל מה לעשות בעיטות הכרעה…הם כאלה…
כל שנותר לי לצפות בחצי הגמר גרמניה ואיטליה :) ובגמר יום ראשון…

מוטי 28 ביוני 2012

שטויות,לא חשוב מה הוא היה עושה היית כותב עליו משהו רע.
כולם רצו(בפורטוגל) שהוא יהיה הבועט החמישי כי הם באמת האמינו שהם יגיעו לפנדל החמישי ומהמכריע ורונאלדו יבקיע אותו והם יעלו וככה צריך להאמין.
הוא לא יצא לוזר ולא נעליים , ובטח לא בגלל שהיה אמור להיות הבועט החמישי.
בקיצור אתה מדבר שטעויות
אם הכדור של אלבס הולך סנטימם אחד נמוך יותר , הוא נכנס.
ורונאלדו בועט את הפנדל החמישי ואולי מעלה את פורטוגל או שממשיך את סבב הבעיטות

אובייקטיבי 28 ביוני 2012

*** נפסל בגלל קללות ***

פשוט אדום 28 ביוני 2012

אולי תרגיע עם הדיבור אתה לא בone

DANIELLE FOXXX 28 ביוני 2012

ONE, SPORT5 – same difference

sisotzhle=לבריאות 28 ביוני 2012

ספרד אכן תפסיד בגמר- עם יכולת כזו אין ספק שגרמניה תנצח אותה, וגם איטליה יכולה לנצח את ספרד במצב הזה, בעז"ה שאיטליה תנצח את גרמניה היום!

רועי 28 ביוני 2012

נפסל

דודי 28 ביוני 2012

לכותב:מי שבוחר מי יבעט ומתי זה המאמן לא השחקן אז מה אתה בא בטענות לרונאלדו?

רם 28 ביוני 2012

למר לוינטל הנכבד: אם היית מתעניין קצת אז היית לומד לדעת שפאולו בנטו רצה שרונאלדו יבעט את החמישי וזו לא היתה החלטה של רונאלדו למרות שמאוד נוח לחשוב ככה, נמאס כבר לשמוע את כולם מתלוננים עליו בלי שום הצדקה (אני לא מת עליו בכלל אבל בכל זאת מגיע לו יותר כבוד), אז שוב כמובן שהכי קל להגיד שרונאלדו קובע הכל בנבחרת אבל מאיפה אתה יודע מה קרה בנבחרת לפני הפנדלים ומי בחר?? כל האנשים השפויים שלו אוכלים סרטים על ימין ועל שמאל יודעים שבנטו בחר את הבועטים ורצה שרונאלדו יבעט חמישי…אז די לכתוב טורים על שטויות זה ממש מיותר

רועי 28 ביוני 2012

רואים שזה כתבה של אוהד ברצלונה , רונאלדו רצה לבעוט חמישי כי יש לו את הכי הרבה ביטחון מכל שחקני פורטוגל ביחד , אז הוא פחות לחוץ ,אם מסי היה עושה אתזה היו כותבים שהוא גיבור

לוינטל 28 ביוני 2012

יש לא מעט טוקבקים מעניינים. אז ככה:
1) לגבי הפנדלים – אפשר להתווכח ולדון על זה. אני סבור שמנהיג צריך לבעוט ראשון – כמו ג'רארד באנגליה או אותו רונאלדו בחצי גמר ליגת האלופות מול באיירן.
2) אכן יש לא מעט דוגמאות שהכוכב בועט חמישי (דרוגבה). אז ככה:
אף אחד, אפילו לא דרוגבה בצ'לסי, לא מתקרב למעמד הרם והמיוחד של רונאלדו ככוכב העל של פורטוגל. בנוסף לכך, צריך לזכור שבועט חמישי עלול – כמו שקרה לרונאלדו – בכלל לא לבעוט.
אז מה עדיף? להסתכן במצב שהבועט הכי טוב שלך אפילו לא השתתף בדו קרב הפנדלים?
3) 2006 – איטליה אלופת העולם. פירלו בועט פנדל ראשון (גם מול אנגליה היה צריך לבעוט ראשון לטעמי). ואחד פאביו גרוסו בעט חמישי וניצח.
4) בבקשה אל תחזרו על השטות הזו ש"בנטו קבע את הבועטים". אם רונאלדו בא ואומר 'אני בועט ראשון' לא בנטו ולא שמנטו ולא אף אחד היה אומר לו 'לא'.

dtnsgl 28 ביוני 2012

ואם רונאלדו יבעט ראשון – אז מונטיניו לא יחטיא את הפנדל שלו? אלבש לא יחטיא את שלו?
יש הבדל גדול בין מצב של בעיטה בעיטה (כמו מהפנדל השישי והלאה) לעומת מחש בעיטות. לשחקן שניגש לבעוט פנדל יכול להיות יותר קל לבעוט כשהוא יודע שרונאלדו בועט אחריו ויכול לתקן

אנדי 28 ביוני 2012

המאמן לא קובע סופית, אבל הוא מבקש. רונאלדו בטח בהחלטה של המאמן שלו. הוא לא ראה בזה בריחה מאחריות, כי יכול להיות לחץ ענקי על הבועט החמישי. יכול להיות שהוא חשב על התהילה וזה גרם לו להסכים עם בנטו.

אבל אם זה טעות, אז זוהי טעות קטנה. אני לא מאמין שאתה לא מתחרט על מה שכתבת. זאת ביקרות קשה מדי. אתה צריך לערוך/לשנות את הכתבה הזאת. או שאתה באמת תהיה סקיפ בייליס השיראלי (או "לוינטיילס", איך שבא לך).

אביעד 28 ביוני 2012

לוינטל, אני קורא ומגיב כאן לא מהיום. בהחלט אפשר להתווכח ולדון על האם רונאלדו היה צריך לבעוט ראשון, שני או חמישי. אבל אתה לא פתחת דיון או וויכוח. אתה לא העלית טענה בנושא סדר הבעיטות. אתה פשוט כתבת שרונאלדו אגואיסט כי היה אמור לבעוט חמישי. הטענה הזאת נראית מאוד לא טובה.
ג'רארד בליברפול לא מתקרב למעמד של רונאלדו בפורטוגל? הקפטן והאליל של הקופ? שחקן בית שמנהיג את המועדון כבר כמעט עשור? באופן מעשי קבעת שג'רארד אגואיסט ולא מנהיג כי זו דעתך מסתבר על כוכב שבועט חמישי. אני מאוד בספק אם אוהדי ליברפול שותפים לדעתך.
סעיף 3 בתגובה שלך הוא במיוחד מאוד, מאוד בעייתי. אתה לא יכול לפסול דוגמאות של מקרי עבר בהן כוכב הקבוצה בעט חמישי כי לטעמך "אף אחד מהם לא היה במעמד של רונאלדו בפורטוגל" ואז לנסות לחזק את הטענה שלך באמצעות… דוגמא של מקרה עבר בו שחקן חשוב בעט ראשון. האם פירלו באיטליה 2006 היה במעמד של רונאלדו בפורטוגל? ברור שלא. אז אם ג'רארד ב-2005, דרוגבה ב-2012, "לא נחשבים" לדעתך, אז "פירלו 2006" בטח ובטח לא נחשבים. אם מקרי עבר נחשבים, אז יש מספיק דוגמאות להפריך את הטענה שלך. אם מקרי עבר לא נחשבים, אז הטיעון שלך לגבי פירלו גם הוא לא נחשב.
כל קביעה של סדר הפנדלים היא סיכון. אם אתה נותן לפנדליסט הכי טוב שלך שהוא הכי בטוח בעצמו לבעוט ראשון, אתה מסתכן בכך שהבועט החמישי, זה שבועט את הפנדל הכי מלחיץ והיחיד שהוא מכריע בכל מקרה, יהיה בועט פחות טוב.
עכשיו תחשוב שניה על המעמד של רונאלדו. מה קורה אם רונאלדו בועט ראשון ומבקיע והבועט החמישי, נניח מוטיניו, מחמיץ? לא היית רואה טענות בסגנון "רונאלדו השתפן כי העדיף שאת הפנדל הכי מכריע יבעט שחקן אחר"?
לרונאלדו היה היחיד אתמול שלא משנה מה יעשה, מבחינה אישית היה לו רק מה להפסיד מדו קרב הפנדלים. הפוסט שלך הוא המחשה מעולה לזה. קראת אגואיסט לשחקן שהיה אמור לקחת את הבעיטה הכי מלחיצה.

D! בארץ הקודש 28 ביוני 2012

+1
אכן עמית, לא מתאים לך בדרך כלל.
אבל סבבה.
יש בעיה קשה בעיקר עם כמות ההשמצות פה שלא מאפשרת לאף אח דלנהל דיון סביר
אני זוכר שהיית מופיע פה הרבה יותר ואני תוהה עם זה בגלל חוסר זמן או משהו אחר?

איתן בקרמן 28 ביוני 2012

לוינטל עובד כמו מטורף, הוא ראש דסק עולם בישראל היום ובנוסף מפציץ כאן טקסטים טובים. תרחמו עליו קצת.

אנדי 28 ביוני 2012

אני מוכן לרחם עליו.

אבל משום מה יש אנשים שקיבלו את הרעיון שבבלוג הזה אין רחמים. שאם מישהו טועה, אפילו אם זאת טעות קטנה בשיקול הדעת, ואפילו שהוא עובד כמו מטורף ובנוסף מפציץ כמה גולים מ-30 מטר, עדיין לא מרחמים. תוקפים אותו על כול דבר.

מבחינתי זה היה יום שחור לבלוג הזה. אני מבין שזה עדיין בלוג, ולא כל פוסט הוא כתבת עומק הוגנת, אבל נו באמת. השתגעתם לגמרי.

מוטי 28 ביוני 2012

אבל כמו ששגיא כהן אמר אחרי המשחק בחדשות הספורט , פורגטל באמת האמינו מההתחלה שהבעיטה החמישי תהיה הבעיטה האחרונה ורנואלדו יבקיע אותה והיא תעלה לגמר וככה באמת צריך להאמין.
וחבל שבנטו הוציא את ולוסו ומיירלש שהם שני בועטים טובים ואני בטוח שאחד מהם היה בועט במקום אלבש , מוטיניו עדין היה בועט לדעתי.

נתן ורדה 28 ביוני 2012

מסכים עם כל מילה במיוחד על נבחרת ספרד..רונאלדו שחקן ענק וזה פחות אשמתו שהוא בעט אחרון אבל הוא לא ה ווינר שהוא מנסה להיות זה בטוח

רועי 28 ביוני 2012

וכל הפוזות שהוא עושה עם הבעיטות חופשיות והאמירוות שלו אחרי המשחקים , זה רק מלהיב ומצחיק את את האוהדים שלו ומרגיז את השונאים שלו , אז למה לא

טל צדקה 28 ביוני 2012

*** נפסל בגלל קללות ***

גוטה 28 ביוני 2012

אכלתם את הראש! לכו לים חאלאס נגמר!

רם 28 ביוני 2012

http://www.goal.com/en/news/2898/euro-2012/2012/06/28/3205257/cristiano-ronaldo-i-agreed-to-take-the-fifth-penalty

לוינטל – אתה מוזמן לקרוא ולראות שרונאלדו – הסכים – לבעוט את הפנדל החמישי ולא – ביקש – אז תפסיק בבקשה לכתוב שטויות על כלום…תודה מראש

mcmanaman 28 ביוני 2012

איזה פרובוקציה מצוינת! 30 תגובות בכמה שעות בלבד. היה שווה לכתוב דעה שכל כך קל לנפץ בשביל זה? אל תבין אותי לא נכון, אני אוהד ריאל מדריד בערך 15 שנה והפעם היחידה שהיה לי קשה עם המציאות הזאת לא הייתה כאשר הפסדנו לברסה או כאשר שיחררו את ראול אלא כאשר החתימו את רונלדו. הוא פרימדונה אגואיסטית ומטרוסקסואלית שדואג רק לעצמו ולמראה שלו(כמו 90% משחקני הכדורגל) ואני מאמין שמבחינת אופי הייתי מעדיף את מסי(לא יודע. לא דיברתי עם אף אחד מהם) אבל, וזה אבל גדול, הדרך שבה בחרת להציג את השנאה שלך כלפיו היא פשוט טעות. לצורך העניין האם רוברטו באג'יו גם כן הציג "אגואיזם פר אקסלנס" כפי שכתבת כאשר החטיא את הפנדל הכי זכור בתולדות המונדיאלים או הכדורגל? כן הוא בעט חמישי. ועוד אחרי ששניים מחבריו לנבחרת החמיצו.
חבל כי בדרך כלל אתה כותב לעניין ולא ממקום של שנאה. אני מבין שגם אתה עצבני כי כמו כל מי שקורא ואו מגיב פה סבלת אתמול יותר משעתיים של משולשים חסרי משמעות של הספרדים והחמצה אחת רצינית של רונלדו. גם אותי זה מעצבן ומגעיל שאחרי כזה משחק אי אפשר פשוט לא להעלות אף אחת מהקבוצות לגמר אבל לתקוף בגלל זה את רונלדו זה פשוט לא נכון.

ההוא מלמטה 28 ביוני 2012

כמה שטויות!
אם הוא היה בועט ראשון ומחטיא היית כותב טור שלם על זה שהוא לא היה צריך לבעוט.
אם הוא היה בועט 2-4 היית כותב טור שהוא פוחד לקחת אחריות. תפסיק כבר לפלסף, מדובר בשחקן כדורגל שאתה חופר לו על הנשמה.

רוני 28 ביוני 2012

אחזה שטויות כמה שטויות אפשר לדבר??

ממתי שחקן מחליט מתי הוא בועט ואם הוא בכלל בועט

המאמן מחליט

מה גם שרונאלדו באמת גיבור לקח את פורטוגל לחציוהגיע לפורטוגל להגיע גם לגמר!

ספרד נבחרת דוחה והיה לה הפעם יותר מזל משכל

דיגידן 28 ביוני 2012

צודק בהחלט !

ליאו מסי 28 ביוני 2012

תפסיק לבכות ספרד נבחרת יותר טובה ואת זה רונאלדו צריך להבין טוב מאוד !! מסי יותר טוב !!!! אלה ספרדדדדדדדדדדד

RK8 28 ביוני 2012

מסי לא בספרד אם אתה חושב שהוא כן..
הינה אוהד בארסה תיפוסי, בן 8, שרואה כדורגל מאז ה6-2 ההוא בסופר קלאסיקו שחצי אוהדי ברצלונה בכלל לא ידעים מזה, שמכניס את מסי בכל מקום. וזה הדבר היחיד שמרגיז אותי אצל ברצלונה.

מה נאי יגיד לך.. אני לא יודע אם אתה יודע מזה הקופה, ששם ארגנטינה משחקת, אבל לפחות רונאלדו עבר את שלב הבתים לעומת מסי.
ודבר אחד, מסי מפוצץ בנבחרת מלאת כוכבים (לאבצי, די מאריה וכו') מאז הוא שם, ועדיין אין לו שער אחד בטורניר גדול. נראה, אולי מודניאל עוד שנתיים.

דיגידן 28 ביוני 2012

די כבר אתר של אוהדי ברצלונה וספרד … רונאלדו לא בעט אז מה !? הוא היה לחוץ כי הוא החמיץ הרבה פנדלים לפני … אולי 3 או 4 אני לא יודע כמה אבל למה סתם לבוא עליו ככה ? בסדר זאת ספרד השחקנים שם חצי מריאל ומכירים אותו ואת השיטה שלו , זה לא כזה קל לשחק ככה ! רק הוא פפה וקואנטראו מכירים את ריאל שם אבל די . אם הוא לא מצליח אתם מתחילים לרדת עליו … למה אין אתר ספורט שהוא לא חד צדדי ?!

אנדריי 28 ביוני 2012

מי נתן לך לרשום את הכתבה הזאת בכלל? כמה שטויות יאללה.." לכבוש ולצאת גיבור, בתמונות ובעיתונים" ??? נו באמת זה מה שחסר לו … באמת שאפשר להגיע לרמת כתיבה ועובדות יותר טובות!

אורי 28 ביוני 2012

שמע עמית אתה בחור רגשי והבלוג שלך נשמע כזה
אם ברצונך להיות פרשן עליך לומר קצת יותר מהצפוי – לפרש ולחדש
ולא לתת לנו את המציאות במילים אחרות כמו איזה זאביק זלצר

בעיני זה כבר פשוט לא באופנה לשנוא את רונאלדו
אני בתור אוהד מנצ'סטר שחיכה בקוצר רוח כבר שהוא יעוף לריאל וכמו כולם מכיר בבעייתיות של השחקן אומר לך שרונאלדו ניהיה שחקן נהדר
הוא לא מסי אבל הוא עדיין סוחב קבוצות
את מנצ'סטר וריאל ופורטוגל
הוא השתפר, הוא מוסר יותר ולוקח אחריות
הוא עדיין לא ווינר אמיתי כמו שראינו אתמול
והוא דוגמן שכזה
מה לעשות
אבל בפנדלים
ואת זה היית יודע אם היית שחקן (אני שיחקתי כמה שנים)
הבעיטה הכי חשובה היא החמישית
אף אחד לא רוצה לבעוט אותה
מקבל אותה זה שהכי סומכים עליו
שיש לו הכי הרבה אומץ
שמבין את האחריות ולוקח אותה
בעיטה חמישית היא לא רק לנצח
היא גם הזדמנות אחרונה להשוות
במנצ'סטר רונאלדו היה ניגש לבעוט ראשון
שזו בעיטה חשובה אבל הרבה פחות

יותר מזה אומר
וחבל שרונאלדו לא בעט בעיטה חמישית והעלה את פורטוגל
כי אם כן החיים היו מענינים יותר
היית יכול להיות עד להיסטוריה
למיתוס שנבנה
ולמיתוס שנשבר
הרי זה כדורגל
גם מראדונה ניצח חצי גמר מונדיאל עם שער ביד
אם הוא לא היה מנצח אז על מה היינו מתרפקים ?
האחריות הייתה עוברת למסי
חבל…
כמו שאמר ספיידרמן
wuith great power fomes great responsibility

העולם מסתובב והכדורגל שעלו חלמנו שנים הגיע ב2008
והיום אכן, המשחקים של ספרד נהיו הכי משעממים
אבל זה אך ורק בגלל קבוצות שמנסות לשחק הגנתי מולם
קבוצה כמו פורטוגל שהאמינה בעצמה ושיחקה התקפי
נתנה פייט

ליאו מסי 28 ביוני 2012

כל מילה בסלע!!!! אלה ספרד

ספרד אלופה ! 28 ביוני 2012

מה אתה מדבר שטויות לוינטל ספרד מבחרת לא משמעת למה יש נבחרת יותר טובה שטויות אתה כותב אתה לא מבין כלום בכדורגל תעשה לנו טובה לך תפרוש לדוקים בים! חוצפן עלק משעממת!!

דן 28 ביוני 2012

רונאלדו, בהמון מהקטגוריות שבהן בוחנים שחקן, הוא מהגדולים בהיסטוריה . אבל דווקא אחד הקריטריונים שהם הוא נופל מהגדולים באמת זו חוכמת המשחק . וגם הבחירה לבעוט את הפנדל החמישי בין אם היא שלו או של המאמן(גם אם היא של המאמן הוא בתור קפטן יכל להחליט אחרת) היא עוד דוגמא של חוסר הבנה מלאה של המשחק , אי שליטה בקצב שלו.
אני אגב מסכים אם הכותב שהוא במודע רצה את הפנדל האחרון והמכריע , אבל גם אם לא כך ולזכותו נשמור את האופציה שהוא לא עשה זאת מתוך אגואיזם , הוא לא יצא חכם .

אם הוא היה בועט שני או שלישי והיה כובש תיהיו בטוחים שאף אחד לא היה בא אליו בטענות . יש כאלה שיפשו תירוצים לא משנה מה הוא יעשה , אבל יש גם כאלה שלא- ואם הוא פשוט היה כובש את הפנדל הרוב המוחלט והשפוי של אוהדי הכדורגל היה חי איתו בשלום .

לגבי כל היורו – טוענים שהוא השחקן המצטיין של הטורניר , 2 משחקים טובים (מאוד אפילו , אבל מול נבחרות מפורקות יש לציין), אבל בשלושה האחרים לא חד מספיק . בנוסף יש לזכור שפורטוגל היא קבוצה מוציינת בפני עצמה, שולארה הציל אותה נגד דנמרק, ושבהרבה דקות כשרונלדו לא היה מעורב אפילו היא היוותה יריב מול ספרד.

לגבי ספרד –
אני פשוט חושב שזה פשע להגיד על הדבר הזה שיעמום , ואני כנראה בין היחידים שלא מבין איך איך אוהדי הכדורגל בעולם יכולים להגיד על הביטחון השופע הזה (פקיאנג משלושים בתוך הרחבה של עצמם!) , על הדיוק הבלתי נדלה, על הפסים שמבטלים קישור של הקבוצה היריבה בשניה, ועל התנועה בלי כדור הבלתי פוסקת והטכניקה הנהדרת של השחקנים הספרדים- שזה משעמם.
אם היה להם חלוץ טוב אז זה בכלל היה מפחיד , אבל אל לנו להיות חזירים, הם אדירים גם ככה.
פינוק , זה מה שהמבקרים של ספרד מביעים, פינוק וחזירות . רק כדורגל מהיר ומתפרצות זה מעניין עכשיו ?? ספרד היא הקבוצה החזקה ביותר שנראתה זה המון שנים בכדורגל הנבחרות, וזה כשעוד אין לה חלוץ . חייבים להעריך אותם על זה. מי שלא עושה זאת עיוור ומפונק.

בלי קשר לזה שהיא קורבן של החוזק שלה , שקבוצות מסתגרות מולה , הרי היא כל כך טובה שאם קבוצה תנסה יותר מידי מולה אז אפילו פיקה יגיע למצבים של אחד על אחד עם כל הפסים האלה. והקבוצה שממול תקרוס .
אז לבוא אליה בטענות על זה ?

אביעד 28 ביוני 2012

תשאל את עצמך 3 שאלות:
1. האם באמת לספרד אין חלוץ טוב? סגנון הנעת/החזקת הכדור של ספרד מאוד דומה לסגנון בו בילבאו שיחקה השנה ויורנטה נתן את עונת השיא בקריירה שלו בתוך הסגנון הזה.
2. מה התועלת של תנועה ללא כדור כאשר תנועה לעומק לא תזכה את השחקן הנע במסירה?
3. האם איטליה ופורטוגל עשו בונקר מול ספרד? כי במשחקים שאני ראיתי, הן היו יותר טובות מספרד.
הסיבות ליכולת של ספרד מול איטליה ופורטוגל לא טמונות רק ביריבה. הן טמונות גם ואולי בעיקר בעקרות של ספרד. אין כמעט כניסה לעומק. מה שווה כל הנעת הכדור היפה כשלא מנסים להבקיע באמצעותה?

mcmanaman 28 ביוני 2012

הרבה לפני שמרדימי הקהל של דל בוסקה עשו משולשים בתוך הרחבה שלהם כך עשו שחקני ההגנה בקבוצות של בופון. כתבו אפילו באתר הזה על כך שלא ברסה ולא נבחרת ספרד הן מביאות הבשורה של משחק מסירות אז אפשר להירגע.
חוצמזה שיש סיבה אחת שבגללה כדורגל נהפך למפלצת של פופולריות וזה ההנאה!!! אתה רוצה להגיד לי שנהנית אתמול, או לצורך העניין בכל היורו הזה, מאלפי המסירות חסרות התכלית של אלונסו, אינייסטה, צ'אבי, ססק, בוסקטס, פיקה, אלבה, ארבלואה, אלונסו וחוזר חלילה? אם נהנית מזה תתחיל ללכת לראות אימונים ולא משחקים. אנחנו אוהדים ואוהדים רוצים לראות גולים ובעיטות לשער ומצבים!!! אין דבר יותר יפה לדעתי מבעיטה מ 20 מטר שנכנסת לשער. זה הגול הכי יפה שיש. ספרד לא יודעת להבקיע שער כזה יותר. היא רוצה להיכנס לשער עם הכדור. בלי מסי זו בעיה גדולה

שי 28 ביוני 2012

באשר לשאלתך בנוגע לספרד,
אז כן, זה היה שעמום אחד גדול (ואני מוכן להתייצב כבר מחר בבית הדין בהאג).
הסיבה לכך היא פשוטה: בכדורגל יש מטרה אחת – להבקיע שערים (רצוי יותר מהיריבה). ספרד לא הייתה אפילו קרובה לכך אתמול…

דן 28 ביוני 2012

שי, כדורגל זה לא רק שערים וגולים אחרת גם משחק של 15-0 היה אטרקטיבי – אבל הוא לא כי זה גולים בלי טעם . אל תגיד לי שבחיים שלך לא התפאלת ממסירה חכמה, טיקול נקי, הצלה של שוער , וכדומה.

אז אולי לספרד אין הרבה שערים , אבל כל השאר אצלה מושלם . וזה כבר הרבה יותר מהמון נבחרות וקבוצות במשך ההיסטוריה שהייתי מגדיר אותך "רגילות" כי ספרד היא מיוחדת .

מקמנמנמנן,
ספרד אכן מנסה להיכנס עם הכדור לשער וזה מרגיז, אבל הדרך שבא היא מביאה את הכדור לאיזור ה-20 מטר מהשער הוא מדהים .

אביעד, יש חלוץ טוב ואכן דל בוסקה מסרס אותם בקטע הזה . הבעיה שהביקורת לא מופנית לדל בוקסה אלא לנבחרת כולה , כאילו השחקנים אשמים שהם כל כך טובים ואי אפשר להוציא להם את הכדורגל מהרגל.

הנקודה שלי היא שספרד מקבלת ביקורת זה מצב אבסורדי – כי בשביל לשחק איך שהם משחקים צריך להיות ענק – מלא ביטחון עצמי , ממושמע , פייטר, עם חוכמת משחק אדירה , טכניקה על שטח קטן , ומסירות סרגל.
זה לא פחדני לשחק ככה , להיפך , הביטחון נוזל להם מהאוזניים.
הכי קל זה להעיף ליציע ! הכי קל זה להרים קרן ולקוות שמישהו ינגח , הכי קל לשלוח כדור ארוך, יותר קשה לשלוט בכדור, בקצב של המשחק, ולשחק עם מוח – ועל זה מגיע להם הערכה ולא ביקורת.

שי 28 ביוני 2012

דן,
אמנם הייתי מעט קיצוני ("בכדורגל יש מטרה אחת – להבקיע שערים"), אבל המטרה הייתה להקצין את הדברים. כמובן שיש עוד אספקטים חשובים בכדורגל (וכן, אני יכול להיות מוקסם אפילו ממהלך הגנה מוצלח, בתנאי שלא מדובר במשחק שלם של בונקר), אבל עדיין המטרה המרכזית היא להבקיע שערים.
לדאבוני, במקרה של ספרד, גם כל שאר הדברים שציינת לא קיימים. הדברים אולי היו שונים ביורו 2008, אבל בשני הטורנירים האחרונים הם מציגים כדורגל משמים (ומרדים) למדי. מצטער, אבל אינספור מסירות (מדוייקות ומרשימות כשלעצמן) חסרות תכלית באמצע המגרש, פשוט לא עושות לי את זה…

mcmanaman 28 ביוני 2012

אני חושב שאם וספרד הייתה ממשיכה להציג את אותה היכולת ולא משנה מי הייתה עומדת מולה הייתי בהחלט תומך בה אבל ברגע שהסיכון נהיה גדול מדי המאמן והשחקנים מסתמכים על השיטה ומעדיפים להניע כדור(בצורה מדהימה) רק על מנת שהוא לא יהיה ברגלי היריב. בלי שום יוזמה התקפית! אם זו לא ההגדרה של אנטי כדורגל אז אני לא יודע מה. עובדה שברגע שצ'אבי יצא ומשחק האגפים ריווח את הכל(תאר לך מה היה אם גם היו חלוצים על המגרש…)התחילו להיות מצבים מסוכנים בשני המגרש אבל בעיקר של ספרד בעוד לפני כן ב 90 דקות המצבים הכי מסוכנים היו של פורטוגל ואם רונלדו היה קצת יותר מרוכז הספרדים כבר היו בבית עכשיו. תחשוב מה היה קורה אם הם היו משחקים ככה כל הזמן? להזכירך ביורו 2008 המאמן היה אראגונס וחוץ מהמשחק האחרון בשלב הבתים שכבר לא היה רלוונטי וחוץ מהגמר כל משחק הוא עלה עם 2 חלוצים! ובכל המשחקים חוץ מ 2 הספרדים כבשו לפחות 2 שערים.זה היה כדורגל יפה. במונדיאל עוד קיבלנו באהבה את ה 1-0 הקטנים והקצת מעצבנים.אולי כי וייה נתן מונדיאל מדהים אבל בכולל ספרד יכולה הרבה יותר והיא הראתה את זה בעבר. זה סתם מאכזב שהיא מסתפקת בלשחק יעיל ולא יפה.

אביעד 28 ביוני 2012

דן, ספרד חוטפת ביקורת כי היא כבר הוכיחה שהיא יכולה לשחק ברמה הזאת של הנעת כדור + תכליתיות. החלק של דל בוסקה הוא ב"מקסום" כמות השחקנים בהרכב שמשחק עומק הוא לא האופציה הראשונה שלהם. החלק של השחקנים הוא בזה שחבורת שחקנים ברמה הזאת אמורה לדעת להסתגל יותר טוב. שחקן כמו סילבה אמור להבין שאם אין בהרכב חלוץ טבעי אז הוא צריך לעשות יותר תנועה לעומק בשביל ליצור יותר מצבים…

גורדיטו 28 ביוני 2012

לוינטל, אין מצב שאתה מבקש מבקרמן לא לקבל הפנייה ישירה מאתר ספורט 5?
אני יודע שזו לא הפעם הראשונה שאני כותב את זה, אבל זה נעשה מבחיל לפלס דרך בין הסחי והטינופת ולדלות את התגובות המעניינות (כי עדיין זה האתר בו מתנהלים דיוני הפוסט פוסט המשובחים ביותר)

מוריניו 28 ביוני 2012

לגבי רונאלדו כל מה שכתבת נכון. אבל לתקשורת יש חלק גדול בזה. כי התקשורת לא אובייקטיבית והיא הופכת שחקנים כמו רונאלדו לתלויי פירסום. רונאלדו יודע שאת כדור הזהב הוא לא יקח ביכולת (מסי יותר טוב-יותר גולים,בישולים,תארים כל עונה) ולכן הוא חייב את החשיפה התקשורתית. הרי בסוף מה היה לו בטורניר: מול גרמניה המבחן הראשון האמיתי שלו הוא היה צל של עצמו וגם פורטוגל (למעט בגארבג'טיים). נגד דנמרק הוא עשה מופע אימים ובנס נבחרתו ניצחה 3דק' לסיום. מול הולנד (אחת הנבחרות הכי גרועות ביורו הנוכחי שהפסידה לכל הקבוצות בבית-רק אירלנד עשתה זאת בנוסף) הוא שם צמד מול הגנה של 3 בלמים.ונגד צ'כיה שהייתה ההגרלה הכי קלה ברבע הגמר שם גול 1. אתמול הוא לא פגע אפילו פעם 1 במסגרת והתבכיין. ופה זה אשמת התקשורת. איך תוך 3 ימים הופכים את רונאלדו מסמרטוט שלא עומד בלחץ (אחרי דנמרק) לשחקן כמעט הכי טוב בעולם (אחרי הולנד). שחקן אמור להימדד לאורך שנים כמו פירלו. אבל התקשורת הורסת את זה. לגבי ספרד, באמת שחפרת ופיספסת את הנק'-במילה אחת-המאמן. מאמן שבכל התקפה כל השחקנים שלו עולים בקו אחד מהחצי. אם הוא היה עולה מהתחלה עם פדרו וטורס (על חשבון בוסקטצ ונגרדו) ספרד הייתה בטירוף!

העורב 28 ביוני 2012

אני חייב להגיד שהטור שנכתב פה על ידי לוינטל הוא די מגוחך. איך רונאלדו אשם? מה רוצים ממנו? אני מהאנשים שיגידו ותמיד יגידו שמסי הוא "השחקן" ורונאלדו אף פעם לא יתקרב אליו, אבל לפעמים הביקורות על רונאלדו פשוט מסמרות שיער. לא בגלל רונאלדו פורטוגל הפסידה, וגם לא בגלל רונאלדו פורטוגל הגיעה לאן שהיא הגיעה. פורטוגל נבחרת הרבה יותר טובה מאיך שאוהבים לצייר אותה.. בנוגע למשחק אתמול: רונאלדו, כמו כל נבחרת פורטוגל, עשו לחץ טוב על ספרד והקשו עליה מאוד את הנעת הכדור שלה. בחלקים רבים של המשחק פורטוגל הניעה בעצמה את הכדור לא רע בכלל. בקיצור, פורטוגל נתנה את המשחק הכי טוב בטורניר נגד נבחרת ספרד. אפילו איטליה נראו פחות טוב.. כריסטיאנו הגיע לכמה מצבים די טובים אתמול, אבל לא תמיד הולך. זה לא עילה לבקר את האיש כאילו אין מחר..
התקשורת ממש מתחילה להימאס- לא כותבים מה קרה במהלך המשחק, אלא רואים מה הייתה התוצאה ולפי זה מחליטים מי היה טוב ומי היה רע.. רונאלדו שיחק טוב אתמול: הוא היה מסוכן, עשה הגנה, הוביל מתפרצות טוב אי אפשר לבקש משחקן יותר. העידן שבו שחקנים מנצחים לבד משחקים כבר מזמן לא קיים, והתקשורת חייבת להבין את זה. אין דבר כזה שקבוצה תזכה בתואר על גבו של שחקן אחד- זה לא קיים! גם אם התקשורת אוהבת להגיד שאיזה שחקן ספציפי הוא האחראי הבלעדי לזכיה בתואר, זה פשוט לא נכון.. להגיד שההוא וווינר או לוזר או לא מגיע ל"מאני טיים" זה סתם סיסמאות- הם לא תופסות במציאות.. אפילו רובן, "הלוזר הגדול", יש לו כמה אליפויות בכיס. והכי מבאס אותי, שבגלל לוינטל עוד יהיו אנשים שיחשבו שרונאלדו הוא אגואיסט, ועוד יחשבו שהמשחק הזה הוא הוכחה לכך..

אור 28 ביוני 2012

לוינטל אני שוב אומר – זה לא רק תגובות מעניינות. העניין של מיקום הבועט הוא סוגיה שוכחת מדעית.

הדבר הנכון הוא למקם את הבועטים הטובים יותר במקומות האחרונים – 4 או 5

כדורגלן 28 ביוני 2012

יאללה לכו תחפשו ! אתר מגעיל של אוהדי ברצלונה , איזה אתר יעשה כתבה שלמה על משחק ממוצע של רונאלדו ! ושהוא דפק שתי שערים ושיחק כמו מלך מה רשמתם ?! רונאלדו הכניס עוד שתי שערים .. אבל מסי ?! הפרעוש הראה לנו עוד אחד ממשחקיו המדהימים לנגד 80000 צופים .. הבנו שאתם אתר של ברצלונה , רק תפסיקו "להשוויץ בזה" .. אם רונאלדו היה בועט , לא משנה באיזה תור , הייתם מוצאים דרך לגרום לזה להיראות רע .. כולם יודעים שמסי יותר טוב , כאוהד ריאל אני אומר את זה , אבל שרונאלדו סוחב על עצמו נבחרת שלמה , מעביר כדורים , בועט , מוסר .. ורק משחק אחד לא יוצא טוב אתם שוכחים מהמשחקים הטובים שלו ? איפה תראו כתבה על מסי שהוא היה גרוע ? רק טוב – רק כתבות טובות שלי מסי , גם אם הוא עושה משהו גרוע תגידו לא נורא חבר , אתה הטוב מכולם ותמצאו איזה דרך לצאת מזה , אז די תהיו אתר אוביקטיבי .. כי נמאס מהשטויות שאתם מפרסמים לפעמיים ..

מאיר 28 ביוני 2012

*** טקסט מכובד שנפסל כולו רק בגלל המילים "בא לי להקיא וכו' ***

דן 28 ביוני 2012

מסכים איתך לגבי כל ההודעה כולל החלק של רונלדו ובמיוחד ספרד(ואני איש מסי מובהק), אבל רק אני לא אוהב שזורקים נתונים באוויר . רונלדו לא מבשל חצי מהכמות שהוא כובש . הוא כבש שישים העונה , אבל לא בישל שלושים..
הוא אמנם שיפר את עצמו במסירות, אבל זה לא מושלם אצלו האספקט הזה כמו אצל הגמד.

... 28 ביוני 2012

אנשים פה מתעסקים יותר מידי בקטע של הבעיטה שלא הייתה.
מבחינתי הבעיה של פורטוגל הייתה שיטת המשחק שהשתנתה קצת.
זה היה פשוט אבסורדי שאתמול פשוט כל הנבחרת שיחקה בשביל כריסטיאנו(הדוגמא הכי טובה, שאלמיידה ואחריו אוליביירה שהם חלוצים מרכזיים, סגרו במשך כל הזמן את אגף שמאל וירדו עם ארבלואה בזמן שהוא עלה להתקפה, שזה בעצם התפקיד של שחקן הכנף השמאלי)
שכל המסירות הלכו אליו, ושנותנים לו להמשיך לנסות בכוח דברים שהוא לא טוב בהם(בעיטות חופשיות).
פורטוגל הייתה יכולה לנצח אם היא הייתה משתמשת בנאני וכריסטיאנו כשחקני כנף רגילים, מאחר שהחולייה הכי חלשה של ספרד היא המגנים שלא היו מסתדרים איתם.

סטראפאון 28 ביוני 2012

מדובר פה בקינאת פין פשוטה. לווינטל כידוע הומו, והוא פשוט מקנא ברונאלדו החתיך ההורס.

פסול 28 ביוני 2012

*** זה טוקבק, נמוך מאוד, ולא תגובה ***

סבתא אינגה הייתה אומרת: 28 ביוני 2012

בקרמן, אל תוריד אותו. הוא גדול!!
טוקבק מעולה!!
ועוד קורא לעצמו חתיכת הומוו. ענק!

בשביל כאלה הצטרפתם לערוץ הספורט, לא?

סבתא אינגה הייתה אומרת: 28 ביוני 2012

רק חסר "אני ראשון. כנסו כנסו"

סבתא אינגה הייתה אומרת: 28 ביוני 2012

וגם "אחת שיודעת"

איתן בקרמן 28 ביוני 2012

אתה תשלם במקומם? אם כן אז יש מה לדבר.

MG 28 ביוני 2012

לקרוא את התגובות בפוסט הזה זה דרוויניזם לאחור.

matipool 28 ביוני 2012

MG – מבריק ! ( אם כי , אני כמעט בטוח שכותבי התגובות הרלוונטיות לא מבינים למה התכוונת .. ) .

די!!! 28 ביוני 2012

*** נפסל בגלל קללות ***

סבתא אינגה הייתה אומרת: 28 ביוני 2012

אויש בקרמן זו גם יצירת אומנות. לא למחוק @#@#@###@@ קקק

עם טוקבקים כאלה כבר היה עדיף להצטרף ל-one, לא? ;)(…

איתן בקרמן 28 ביוני 2012

זה לא אני כתבתי את זה.. בחיי..
די לחפש את החריגים

דבילו 28 ביוני 2012

שמע המאמר שלך כל כך ריק מתוכן,נובע משנאה,וחסר כל קשר למציאות שהתגובה היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה לקרוא לאתר ספורט חמש להפסיק לתת במה לכל מיני אנשים שלא יודעים על מה הם מדברים. זה אתר מכובד למען השם…הרבה אנשים מבזבזים את הזמן שלהם על לקרוא את הדברים המפורסמים בו ובאחריות האתר לספק מאמרים רציניים בעלי תוכן ומשמעות ולא ערימה של מילים ריקות וחסרות תכלית כמו שהכותב הליצן שאפילו לא אנקוב בשמו העלה פה.זה פשוט מביך שאתר שמתיימר להיות רציני מעלה מאמר כזה. היריעה קצרה מלנסות לסתור את דברי הכותב כי פשוט כל מילה בכתבה הזו היתה מעוררת גיחוך.תעודת עניות לאתר ספורט5

איתן בקרמן 28 ביוני 2012

צר לי ש"דה באזר" אינו אתר מכובד מספיק עבור ספורט5. נשתדל יותר.

דניאל 28 ביוני 2012

מה שמעניין זה שמאז שרונאלדו הצטרך לריאל, הבעיטות החופשיות עפות או לחומה או לשמיים
כאוהד מנצ'סטר, שראה אותו משחק ביונייטד כשהוא שיחק אצלנו הוא בעט חד מדוייק ובלתי ניתן לעצירה
בשנה שנתיים האחרונות הבעיטות שלו פשוט לא נכנסות, מעניין מה קרה אולי מישו יכול לנסות להסביר ?
גם ראיתי קליפים שלו לא מזמן, והוא אחרי הגולים ביונייטד היה יותר שמח היום גם כשהוא מבקיע הוא נראה סובל וכאילו הוא מבקיע רק כדי לענות על כל הציפיות ולא נהנה מהכדורגל

האגואיסט הפופוליסט והמזל שביניהם... 28 ביוני 2012

אתם כולכם פופוליסטים וכולכם מעוותים את התמונה רק בשביל שיקראו את הטורים שלכם!!! כנראה שבארץ טורים שכתובים מאהבת הספורט לא מוכרים, 2 דוגמאות מדו קרב הפנדלים מאתמול בולטות:

לפני 3 ימים פירלו מחכה שהשוער יפול ימינה ובועט למרכז השער (כמו פנדליסט טוב), ועל כן הוא (ציטוט)"שחקן קלאס שהיטה את מומנטום הפנדלים, אבי המצאת הפנקוטה"(או איך שלא קראתם לבעיטה). וכל זאת תוך התעלמות מוחלטת ששחקן ביתר ירושלים לשעבר בשם אבראו עשה זאת רק לפני שנתיים במונדיאל האחרון במדי אורוגאווי , וכל זאת על מנת להאדיר את פירלו, שאגב לא כל כך צריך את החנופה שלכם בשביל לישון טוב יותר בלילה…

כשראמוס עשה זאת אתמול, כולכם נעלבתם, איך הוא מעז לחקות את פירלו הגדול!!!!

ומה הקשר בין ראמוס לרונאלדו? -שניהם החמיצו פנדל במעמד זהה בחצי גמר ליגת האלופות נגד באיירן, ושניהם הסיקו מסקנות אחרי אותה הבעיטה, גם החליפו סדר בבעיטה, וראמוס אף שינה סגנון, לרונאלדו פשוט לא היה המזל לבעוט!

וזה, בדיוק מה שהיה חסר לפורטוגזים אתמול-מזל! האינצ' שמפריד מ-"הירו לזירו!" כמו שרונאלדו הפסיד ב-2 הטלות המטבע לקאסיאס, ובדיוק כמו שהפנדל האחרון הפורטוגלי פגע במשקוף ויצא וזה של הספרדים פגע בקורה וחמק פנימה.

אלילת המזל והגורל חייכה אל הספרדים אתמול ולא היה שם יותר מזה, רונאלדו הוא אותו רונאלדו לפני ! אחרי ! ותוך כדי ! היורו.

אני חושב שהפורטוגזים עשו את המקסימום, ועכשיו יחכו להזדמנות הבאה, נקווה שהיום (ערב המשחק גרמניה איטליה) יהיה לנו הצופים קצת יותר מזל אחרי 240 דקות משמימות לראות איזה שער שדה ולא איכפת לי אם הכדור נכנס כי היה אגואיסט או פוקסיונר.

סנטיאגו 28 ביוני 2012

עמית לוינטל נמאסת,לא מספיק אני צריך לסבול תכתבות האנטי ריאל והפרו בארסה שלך בישראל היום,גם כאן אני צריך לקרוא את הזבל הזה??נמאסת, תפסיק לנגח את כריסטיאנו ואת ריאל בכל הזדמנות שרק יש לך ,תהיה אובייקטיבי פעם אחת,הבנאדם נתן טורניר מלחיץ והביא אותם במו רגליו לחצי!!! מה לעשות שהפסידו בפנדלים???הם גם היו יותר טובים מהספרדים לאורך כל המשחק,ואין מה לעשות הפיפי קקה של ספרד לא עובד בלי הפרעוש ,לעצם נושא הכתבה ,אם היית קורא היית יודע שהמאמן בנטו ביקש ממנו לבעוט חמישי והוא הסכים,הוא לא דרש לבעוט חמישי"כדי לקחת תהילה עאלק"… צא מהסרט שך הבנת הנקרא בסיסית המאמן ביקש, הוא הסכים נקודה! חתיכת חובבן פרו קטאלוניה גמד לא אובייקטיבי ומגעיל שכמוך!!!

זה מסנטה פה 28 ביוני 2012

כריסטיאנו לא אמור להיות בכלל הדיון כאן,
הוא לא נכשל והוא לא הבריק, הוא היה כריסטיאנו, לטוב ולרע. ובעיקר לטוב (יגידו אוהדי פורטוגל – ודי בצדק)

הנושא או הכותרת צריכה להיות:

נבחרת ספרד עלתה לגמר היורו למרות המאמן שלה ויסנטה דל-בוסקטס ;)

דל בוסקה מתעקש לא לשחק כדורגל וזה יחזיק מעמד עוד ארבע שנים אם הם יקחו את היורו הנוכחי, לטובת בארסה (אני אוהד אותם מה לעשות) עדיף שספרד תפסיד בגמר.
ככה מד הזחיחות שכבר רווי באדמת קטלוניה ירד, וגם נוכל לחזור ולשנוא את מר סרחיו ראמוס ואדון ארבלואה הדוחה…

יום נפלא!

טרנטה 28 ביוני 2012

האם אפשר למנוע אפשרות תגובה ממגיבים לנכנסו לאתר דרך לינק מאתר ערוץ 5?

D! בארץ הקודש 28 ביוני 2012

+2

אסף THE KOP 28 ביוני 2012

למה נותנים לרונאלדו לבעוט את הבעיטות החופשיות ?

לא הגיע הזמן שמישהו יאמר לו: תשמע, בתחום הזה של המשחק אתה פשוט מחורבן !

כל הפוזה, הטקס המגוחך, הדאווין, ספירת הצעדים אחורה, החצי תזוזה לימין ובסוף – הבעיטה שהורגת ציפור. די, נמאס ! תן למי שיודע לבעוט לסכן את השער.

DANIELLE FOXXX 29 ביוני 2012

LIKE

נווה מיליס 28 ביוני 2012

הדברים על ספרד ממש לא נכונים..!
היא הקבוצה הכי טובה שאני מכיר ותישאר ככה , אתה משעמם שאת אומר שספרד משעממת..אני מזכיר לך שהם עשו את התוצאה הכי טובה ביורו הזה (4:0) ג'ורדי אלבה באמת אחלה שחקן.כ"כ מגיע לספרד התואר והם לא יחטפו מגרמניה/איטליה בגמר לדעתי הם אפילו ינצחו.ספרד היא קבוצה קשוחה ועמידה.רונאלדו סתם פחדן בלי אופי.

ירושלמי-אוהד ריאל ולא מסתיר את זה בניגוד אלייך 28 ביוני 2012

די לבלבל את המוח.זה היה מאוד סביר שיגיעו לבעיטה חמישית.ואז היית כותב שרונאלדו ברח מאחריות כי הוא לא בעט את הבעיטה האחרונה והמכריעה.בשורה התחתונה אתה אוהד של ברצלונה ומעריץ של מסי.מן הראוי שהיית מציין את זה בהתחלה כך שנוכל להבין את ההקשר.מעבר לזה,הטענה שלך שלמסי יש אופי של מנהיג פשוט לא נכונה.אם אני טועה אז אנא ממך תיתן לנו דוגמאות למקרים בהם מסי גילה מנהיגות ואופי כזה גדול(למשל כמו רצף ההצלחות המרשים שלו במדי ארגנטינה ואו כמות השערים המרשימה שכבש העונה בשלושת המשחקים החשובים ביותר של ברסה העונה(מילא אם הוא משחק טוב))

דן 28 ביוני 2012

זה דיון על רונלדו אז למה אתה דוחף את מסי בכוח ?
מסי וגם רונלדו שיחקו בעשרות "משחקים גדולים" בקריירה שלהם , לחלק הם הגיעו (אני מקווה שאני לא צריך לפרט לך על עלילות מסי בגמר ליגת האלופות או בקלאסיקואים השונים) ולחלק הם לא .

הכותב נתן את דעתו על ההחלטה לתת לרונלדו לבעוט חמישי . נכון, זאת החלטה שנקלחה במהירות, שלא היה זמן לחשוב ולהרהר בה, כי אם היה אני בטוח שגם המאמן וגם רונלדו היו מבינים שעדיף שהוא יבעט רביעי או שלישי.
אבל גם על החלטות מהירות אפשר לדון באריכות, וזה מותר , וזה לגיטימי.

איציק נטיב 28 ביוני 2012

סתם… עוד אוהד ברצלונה…

איתן בקרמן 28 ביוני 2012

לכל הסנובים של דה באזר (מסוגי):

א. במידה רבה אתם צודקים, זה מבאס.
ב. בדקתי וספרתי, פחות מעשרה אחוז מהתגובות היו בזויות. הן נפסלו.
ג. אפשר בקלות לדלג על מה שלא נראה.
ד. היו פה מי שלקחו את זה בהומור, כבוד עליכם.
ה. תמשיכו לעזור לשמור על רמת הדיון המדהימה, מי שזה מפריע לו יצטרך להתרגל.
ו. הייתי אתמול בפגישה שוטפת עם אנשי ספורט5. תאמינו או לא, הם מוצפים בכוונות טובות בנוגע לדה באזר.

יונתן 28 ביוני 2012

בקרמן אין אפשרות אולי להגביל תגובות למשתמשים רשומים?

קורא אדוק 28 ביוני 2012

מצטרף לבקשה של יונתן
זה אחלה אחלה רעיון הרי חצי מהזמן אני הייתי נהנה מתגובות אינטליגנטיות של הקוראים

ובלי שום קשר, אני מצטער אבל לי יש את ההרגשה (כנראה מוטעית אבל עדיין זו ההרגשה שלי לצערי) שאילולא היינו כעת חלק מאתר ספורט חמש לא היינו מקבלים שלושה פוסטים כל כך רווים בשנאה וכל כך נמהרים וחסרי בסיס שכאילו מזמינים את כל הטוקבקים הנמוכים האלו.

(שלושה פוסטים פשוט רעים של שלושה כותבים שאני בדרך כלל מאוד מאוד אוהב

זה נראה כאילו הכתיבה היא פרובוקטיבית בצורה מכוונת (מילא בורוביץ',זה גם ככה נראה לי התפקיד שלו באתר הזה)
אבל דוגרי בקרמן ולווינטל התאכזבתי ממכם (אולי כי אני מאוד אוהב את הטורים שלכם בדרך כלל…)

איתן בקרמן 28 ביוני 2012

זאת בהחלט אפשרות.

נראה בשבועות הקרובים מה מתפתח, ואם צריך נדאג שהמגיבים יהיו מי שפרטיהם (לפחות מייל בדוק) במערכת.

זאת לא השאיפה שלנו, אני גם לא מתיימר לבדוק "רמה" של תגובות בדיון, אבל המקללים יגורשו.

גורדיטו 29 ביוני 2012

מצטרף להצעה של יונתן. רישום יכול להיות אפילו קצת יותר מאשר מייל בדוק. אין לי ספק שאף אחד מהקהילה הוותיקה לא יתנגד להרשם בפרטים מלאים ולעשות LOGIN כדי להשתתף בדיון.
ועוד בקשה קטנה אם יותר לי, תמשיך לתת הערה קטנה על כל תגובה מחוקה, זה משעשע אותי :)

רן מרמת גן 29 ביוני 2012

אלו עשרה אחוזים גדולים במיוחד.
זהו פוסט מאוד מעניין מבחינת התוכן אבל ממש מכונן מבחינת החדשנות של התגובות

גומבה 28 ביוני 2012

*** לא אמרת כלום, סתם נכנסת אישית בלי שום תוכן ***

מבסוט אוזיל 28 ביוני 2012

כתבת פסקת טיעון שלמה המבוססת על טענה טיפשית
סדר הפנדלים נקבע על ידי בנטו בלבד ולרונאלדו אין חלק בזה, כן הבחירה בדיעבד הייתה שגוייה אבל אין לרונאדלו שום עניין בזה

יונתן 28 ביוני 2012

מי אלו האנשים האלה שמגיבים פה היום? או אולי רובם אותו אחד אובססיבי בכינויים שונים?
בין ״סבתא אינגה״ ל״לא יפה להגיד שהם נכשלו הקבוצה ״ ועד ״חתכת הומו״ ההנאה באתר קצת נפגמת,
בקרמן אולי כדאי לעשות מנגנון של הרשמה בשביל לפרסם תגובות?
ערוץ 5 או לא , השיח הבהמי הזה הזה מסקרן אמנם, אבל בעיקר מבאס.

סבתא אינגה הייתה אומרת: 28 ביוני 2012

יונתן, איך אתה משווה בין האלה שלצערי בקרמן פסל לבין ההנאה שלי מחסרי הבינה והשפה שמעלים פה תפזורות של אותיות שבינן לבין תגובה, אפילו טוקבק במובנו הבסיסי ביותר, אין קשר.
אני פשוט נקרע מצחוק מהם. וזה הכל בררע שהגיע מהקישורים שבאתר ערוץ הספורט.
שמע, להנאתך, קח דוגמה שהועלתה היום ליו-טיוב על מנת משכל שמתקבקי הזבל האלה מגרדים מלמטה:
http://www.youtube.com/watch?v=ykFgaNHvm6I&feature=player_embedded

ו…
שם העט "סבתא אינגה" זה ביני לבין כותב הבלוג.

ניינר 28 ביוני 2012

התגובות בפוסט הזה הן הוכחה מוחצת ששיתוף הפעולה עם ספורט 5 הרג את אתר הספורט הטוב בארץ

כסיפוביץ 28 ביוני 2012

מעניין שזה בעיקר בפוסטים של לוינטל.
לא ראיתי אצל דורפן כזה לכלוך.

קורא אדוק 28 ביוני 2012

לא ראית כזה לכלוך אצל דורפן כי הוא לא התמקד בכריסטיאנו

שלושת הפוסטים של בקרמן בורוביץ' ולווינטל (שלושה כותבים כל כך כל כך מוכשרים ושאני אוהב ) התמקדו בכריסטיאנו (בצורה ממש מגעילה ונמהרת אם אתה שואל אותי) ולכן יצרו את כל הלכלוך הזה

אם זו הייתה הפעם הראשונה שהייתי קורא פוסטים שלהם הייתי מרגיש כאילו הם נועדו רק ליצור פרובוקציה ובאז.

סבתא אינגה הייתה אומרת: 28 ביוני 2012

כי דורפן לא מופיע ככתבה הראשית בערוץ הספורט…

אבי 28 ביוני 2012

'לה רוחב' זה יפה :)

סבתא אינגה הייתה אומרת: 28 ביוני 2012

Jordi Alba – fichado

באתר הרישמי של בארסה הודיעו שהגיעו להסכמה עם ולנסיה וג'ורדי אלבה יעבור תמורת 14 מיליון, ללא משתנים.

כן. ג. ג'ורדי אלבה אחלה שחקן. בשעה טובה.

יואב 28 ביוני 2012

זאת ממש לא הפעם הראשונה שהבועט הבכיר בועט אחרון(או ראשון).
זה אפילו הסטנדארט.
מה זאת אומרת יש סיכוי שלא יבעט? זה תקף גם לבועט הרביעי.
ובאותה מידה(כבועט בכיר), הוא יכול גם להכריע את המשחק.

עידן. 28 ביוני 2012

אני לא שותף לעליהום על רונאלדו והפנדל החמישי, אבל מי שחושב שהמאמן הוא זה שקובע מתי רונלאדו יבעט כנראה חי בסרט ולראיה העובדה שרונאלדו לוקח כל בעיטה חופשית, גם אם היא 40 מטר מהשער (אגב, הציפורים באיזור פולין/אוקרינה יכולות לצאת מהמקלטים)

בכלל, לדעתי העניין הזה הרבה יותר חמור ומעיד הרבה יותר על האופי החרא של רונאלדו והאימפוטנטיות של המאמן שלו (ומאמנים בכלל). רונאלדו שחקן ענק, אבל בעיטות חופשיות הוא לא יודע לבעוט, אז למה זה ברור שכל בעיטה, מכל צד ומכל מרחק הוא צריך לקחת? ולמה אגב כל הפוזה הזאת לפני הבעיטה?

אם רוצים עוד הבדל בינו למסי זה העניין הזה. מסי לא מתעקש על כל כדור ומשאיר לא מעט בעיטות לאלבס (עוד רוצח ציפורים מפורסם).

מנחם לס 28 ביוני 2012

למי שמעוניין, הלילה ב-2:30 "דראפט חי" בהופס. קו. איל

mcmanaman 28 ביוני 2012

חחחחחחחחחח
אבל מה דעתך על רונלדו מנחם? זה אשמתו שהוא לא הספיק לבעוט פנדל או לא? והאם מסי היה בועט את הפנדל הראשון ומוביל את הנבחרת שלו לאליפות? :)

רן מרמת גן 29 ביוני 2012

אני שותף להרגשתך לוינטל לגבי רונאלדו, כך גם הרגשתי כשצפיתי (ורציתי שפורטוגל יזכו).

אבל לדעתי מי שהכריע את הפנדלים היה נאני שהתעקש לבעוט שלישי ולהחליף את הבועט השלישי בדרכו לבעיטה. המעשה הזה הוציא את הבועט הרביעי שהחטיא לאחר מכן מאיפוס מוחלט.

זה היה המעשה בעל ההשפעה הגדולה ביותר על המשחק. פעולה נמהרת ואווילית ואגואיסטית שגרמה נזק נוראי.

Comments closed