מה יהיה בגמר? 5 תסריטים אפשריים

כל האפשרויות. מה ההימור שלכם?

1) 0:0 ופנדלים. 

טוב, יש לנו את 2 השוערים הטובים בעולם בדור האחרון, שכבר מעל לעשור מובילים את הנבחרות שלהם, שני הקפטנים והמנהיגים. הזוכים בשני המונדיאלים האחרונים. שוערים היסטוריים.

והם מובילים את שתי הנבחרות עם ההגנות הכי טובות בעולם.

אז מה יותר טבעי ומתבקש מ-0:0 ב-120 דקות – כמו ברבע גמר יורו 2008 ביניהן?

ואז בפנדלים תמיד שוער ממילא יוצא גיבור. אבל אם אפשר – שאיקר וג'יג'י גם יבעטו הפעם.

2) איטליה בניצחון סוחף (2 שערים הפרש ומעלה):

ניצחון בגמר מתקבל בשמחה ובברכה בכל דרך אפשרית, אבל אם זה ייגמר בניצחון איטלקי חד צדדי, אולי זה ירמז משהו על נפילת האימפריה הספרדית ששלטה בכדורגל העולמי בשנים האחרונות.

זה יהיה סמלי שהחומה הספרדית שלא ספגה שער בנוקאאוט 9 משחקים רצופים (מאז שמינית גמר מונדיאל 2006, כבר 870 דקות!) תיפול פתאום ותקרוס כמו חומת ברלין.

זה יהיה מאוד סמלי שדווקא איטליה, היחידה שכבשה ביורו הזה מול ספרד במשחק הראשון, תעשה זאת שוב כדי לסמן את המהפך שהוביל צ'זארה פראנדלי בסקוואדרה אזורה – כשהפך אותה ממכונה טקטית משמימה ליצירת פאר עם כדורגל התקפי שובה עין.

צריך לומר שביורו הנוכחי ספרד לא הרשימה וכל הנבחרות ששיחקו נגדה באומץ ואמונה – איטליה, קרואטיה ופורטוגל – לא היו רחוקות מלנצח אותה. אז אולי הגיע הזמן שזה יקרה.

3) ניצחון איטלקי דחוק.

אולי האיטלקים יחזרו לטקטיקת העקיצות, לזכר הימים ההם? ככה לעשות כבוד למסורת הקטנצ'ו המפוארת ולהסב עונג דרך סבל לכל מעריצי משחק ההגנה?

אם איטליה תנצח, מרתק לגלות מי יהיה המצטיין:

אנטוניו קסאנו שעבר העונה אירוע לב ועד חודש לפני היורו היה ספק אם הוא יוכל לחזור למגרשים?

אנדראה פירלו שיהפוך מיידית מועמדת לכדור הזהב וישאיר אבק פתאום למסי ורונאלדו הענקים?

מריו באלוטלי שנחשב לילד רע, מפונק ובעייתי שלפני היורו רבים לא חשבו שיש לו מקום בנבחרת ועם גול אחד בגמר (אחרי צמד בחצי הגמר) הוא זוכה בתואר נעל הזהב של היורו?

בופון שיהפוך מועמד סופית לתואר השוער הגדול בהיסטוריה?

3) ספרד בניצחון סוחף.

שלפחות תהיה הצדקה להיסטוריה שתיעשה בזכייה ביורו-מונדיאל-יורו.

שיסתמו את הפיות של המבקרים ויגרמו לנו להחליף את כינוי הגנאי 'לה רוחב' בכינוי יותר מחמיא.

שידחפו את הכדור לעומק, שנראה יותר שחקנים בהתקפה, שלשם שינוי יורנטה יקבל צ'אנס וטורס יחזור מהקפאה. שייקחו קצת צ'אנסים. שירגשו אותנו סופסוף אחרי הייבוש המתמשך.

משהו כמו שצרפת עשו במונדיאל 1998. להתפוצץ בגמר אחרי טורניר דל.

4) ספרד בעוד 0:1 משמים.

אולי זה יקבע את מעמדה של ספרד מצד אחד כשליטה של הכדורגל בעידן הזה, ובספרד יחגגו היסטוריה, אבל בשאר העולם יהיה אפשר לטעון שזו תקופה שחורה לכדורגל.

לא יוון, לא גרמניה, לא איטליה ולא אף נבחרת שנודעה לשמצה בסגנון הגנתי, שמרני וציני ניצחה בהיסטוריה יותר משחקים בתוצאה של 0:1 מאשר ספרד של השנים האחרונות.

הכוונה גם ל-0:2 מול צרפת שהוא 0:1 לכל דבר ועניין (הרי הגול השני בתוספת הזמן מפנדל מאוד מאוד גבולי נבע מהימור צרפתי) וגם 0:0 וניצחון בפנדלים זה אותו דבר ואפילו יותר גרוע.

האתוס של דגירה על הכדור, החבאתו, משחק לרוחב וניסיון לייאש את היריבה והצופים יגיע לשיאו.

וכולם – חוץ מהספרדים – יחזיקו אצבעות לשינוי רדיקלי בפילוסופיה הספרדית ואם לא אז שהספרדים יקבלו בראש בברזיל 2014.

תחשבו על זה, אם ספרד זוכה מי משחקניה ראוי לתואר שחקן הטורניר? אין אחד כזה. צ'אבי אלונסו וג'ורדי אלבה היו בסדר פה ושם, אבל אף אחד לא בלט ולא נצץ – לא בהגנה ולא בהתקפה.

5) 2:3 או 3:4 או משהו מטורף ומרובה שערים.

פנטזיה רחוקה. מי שהוזה שיחליף חומר ויחליף ספק. דחוף.

***

נו, אז מה ההימור שלכם?

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

והפרחים לדייויד סטרן! (סתם, סתם) / מארק בלינדר, ניו ג'רסי
בגללו

No Comments

דורי גיל 1 ביולי 2012

יש שם שישה תרחישים.

רן 1 ביולי 2012

למה להחליף חומר וספק?
שישאיר את הפרטים כאן, אני מכיר לא מעט אנשים שזקוקים להזיות כאלה

בלינדר 1 ביולי 2012

תבדוק בשבילי גם אם הוא עושה משלוחים בבקשה

יניב 1 ביולי 2012

יש פעמיים סעיף 3.

בכל מקרה, אני מהמר על תרחיש אחד, אך רוצה את תרחיש 1.

ארז) דא יונג( 1 ביולי 2012

עוד תרחיש עם סבירות לא נמוכה כל כך הוא של באלוטלי בועט בדלי ומקבל אדום מיותר, אולי אחר. י פרובוקציה ספרדית ואולי סתם כי נשרף הפיוז

אורי 1 ביולי 2012

2-0 איטליה, מצד אחד כי מגיע להם ומצד שני כי לי אישית נמאס עוד מלפני המונדיאל…

כסיפוביץ 1 ביולי 2012

מסכים עם ארז.
התרחיש שבאלוטלי יקבל ג'ננה הוא אחד התסריטים היותר אפשריים.

קורא 1 ביולי 2012

לדעתי אתה נסחף בדימוי שנוצר בטורניר לספרד – רלוונטי למשחקים מול קרואטיה וצרפת – מול איטליה היה משחק מצוין ושיחקו לעומק, מול פורטוגל לא החביאו שום כדור ומסרו לרוחב – לא נתנו להם, בהארכה הם שיחקו מצוין ולעומק. נקווה בשביל הכדורגל שספרד של ההארכה והמשחק הראשון תופיע.

אביעד 1 ביולי 2012

אני חושב שאני ואתה ראינו שני משחקים שונים בין איטליה לספרד. במשחק שאני ראיתי, ספרד שיחקה לרוןחב וסיכנה את השער אולי פעם אחת עד השער של די נאטלה. כשנקלעה לפיגור היא התחילה לשחק יותר לעומק ויצרה שער ועוד כמה מצבים. יש מצב שהמשחק הזה בכלל מסמל את כל הבעיה. ספרד יכולה לשחק כדורגל התקפי ויפה בצורה מאוד יעילה, היא בוחרת שלא.

קורא 1 ביולי 2012

אביעד, לגבי השורה האחרונה אני מסכים איתך, רק שזה לא כזה חד משמעי ומוחלט כמו שמנסים לצייר. לגבי המשחק, זה יותר לראות בפועל נסיונות לשחק לעומק מאשר רק הזדמנויות שנכנסו לתקציר.
ובכל זאת, תראה את התקציר המורחב הזה (אם יש לך זמן…) ותראה כמה ספרד בסתובבו ברחבה של איטליה עד הגול של די נטאלה (7:43 בתקציר) ותבין בבירור את ההבדל בין המשחק הזה לאלה מול קרואטיה וצרפת.
http://www.101greatgoals.com/gvideos/spain-1-italy-1/

ירח אדום 1 ביולי 2012

בוא ונסתפק בהכרעה ב90 דקות (מה שאני לא אמין שיקרה) אם הנס הזה יקרה אני אהיה מרוצה.

אלפורטנייו 1 ביולי 2012

נצחון משכנע של ספרד, שהופך אותה, למורת רוח הבלוג, לנבחרת היסטורית, שמתבססת על הקבוצה ההיסטורית מברצלונה.

כשחקן הבולט בטורניר ייבחר, בכל מקרה, ליאו מסי. היעדרותו מסבירה את הכל – גם ההבדל בין לה-רוחה של 0:1 לבין בארסה (במקום אחר הצגתי את הנתונים, לפיהם מסי כבש השנה יותר מכל שחקני ההרכב של ספרד ביחד, ובישל כשליש מכולם יחד), וגם ההבדל בינו לבין כל שחקן אחר שכן השתתף בטורניר.

קורא אדוק 1 ביולי 2012

ליאו מסי זה לא ההוא שכשל בשיא יכולתו אפילו להעלות את ארגנטינה שנה שעברה ברבע גמר קופה אמריקה?

צודק,תכלס גם במשחק ההוא הוא לא באמת הופיע

אורן 1 ביולי 2012

אתה ראית את אותו משחק? או שרק הסתכלת על התוצאה הסופית שהיתה שלילית ומכאן הסקת שהוא כשל. הוא עושה בארגנטינה כמעט הכל, מנהל את המשחק באופן מרשים, מבשל ומאיים המון על השער. אך מה לעשות שאין לארגנטינה קישור מרכזי והגנה נורמלית וכל התקפה מסכנת אותם? תסכים איתי שהוא לא יכול לעשות הגנה בשביל אלה שאמורים לעשות.

טימי 1 ביולי 2012

2-0 ספרד.

כפיר 1 ביולי 2012

דווקא עכשיו מרגיש שכאילו כל התקשורת התעוררה וזיהתה את הפוטנציאל האיטלקי הם לא יקחו.
ספרד בנצחון דחוק.
אני רק אוסיף שכל התחזיות שלי ליורו הזה לא התממשו. אני מקווה להמשיך את הרצף הזה גם הלילה.

רוני 1 ביולי 2012

איטליה מפסידה בגמרים רק לברזיל

פרדריק לאפמפה 1 ביולי 2012

וגם לצרפתים ביורו

סבתא אינגה הייתה אומרת: 1 ביולי 2012

ספרד 1-3.
בתשעים דקות.

תרים גבה, איך ספרד תבקיע 3, ועוד ב-90 דק', ועוד מול איטליה?

אז זהו, שאיטליה בטח תוביל, ספרד תהפוך (באלוטלי באדום בדרך?) והשער האחרון, כמו זה נגד צרפת, ינבע מההימור על כל הקופה של איטליה.

פשוט.

אה, ו…
טורס מלך שערי הטורניר. עם צמד היום.

סבתא אינגה הייתה אומרת: 1 ביולי 2012

כותב היום בעיתון "ספורט" (diario sport) הכתב בעל השם הציורי אמיליו פרס דה רוזאס על הביקורת כנגד ספרד ועל הקשר להצלחה של בארסה (ואני מוסיף – גם ריאל).
http://www.sport.es/es/noticias/emilio-perez-de-rozas/barca-los-partidos-2003281
כי מה הפלא? הציר המרכזי של הנבחרת מגיע לגמר אחרי 70(!!!) משחקים העונה. שבעים!!! כמו שתי ליגות בתוך עונה אחת! ולא הליגה קקמייקה השישית באירופה, אלא כזו שמורכבת ממלחמה סיזיפית על כל נקודה וממשחקים בליגת האלופות (למעט משחק הגמר) ועוד, במקרה של בארסה, אלוף האלופים האירופי ואליפות העולם לקבוצות – המונדיאליטו.
שבעים משחקים!!!
ואחרכך מבקרים אותם שהם נחים על המגרש…
צ'אבי, כדוגמא, עושה 13 ק"מ (בעיקר בריצה קלה) למשחק.
זה יותר מ-20 מרתונים לאורך העונה (מרתון לכל שבועיים), ואני לא כולל בזה את האימונים. רק במשחקים תחרותיים.
אה, והילד רק בן 32.5.

פירלו, לשם השוואה, גם הוא בן 33, שיחק פחות מ-50 משחקים. כי איפה בדיוק שיחקה יובה השנה חוץ מבאיטליה?..

ו…
יכוליות שהאמור למעלה מקורו בטעות סופר…
אולי השסק ייקח את הפיצ'יצ'י…

מיקיג' 1 ביולי 2012

זה תירוץ ברמה של מאמן ליגת העל בישראל.
1. ספרד משחקת כמו שהיא משחקת לא כדי לנוח על המגרש, אלא כי זו השיטה שלה.
2. הגרמנים הגיעו לחצי גמר אחרי ליגה ואלופות (מינכן עם 5-6 שחקני נבחרת), לא פחות עייפים מהספרדים. תראה איך הם שיחקו ואיך ספרד שיחקה, ואז תספר לי על עייפות. שלא לדבר על זה שהגרמנים לא צייצו על עייפות כתירוץ, והספרדים מתחילת הטורניר מתבכיינים על כמה הם מסכנים.
3. להגיד שהליגה הספרדית משתייכת לאליטה של אירופה זה כמעט מעליב. מאבק אדירים בין שתי קבוצות גדולות, וזהו. מהשאר, 4 קבוצות בינוניות, והשאר אבק לרגליהן של השתיים הגדולות. שום תחרותיות ושום נעליים. התחרותיות בליגה האיטלקית (שאני אישית לא אוהב בכלל), הגרמנית והצרפתית אוכלת את הספרדית בלי מלח.

טל 1 ביולי 2012

ה-4 קבוצות הבינוניות האלה זרקו את יונייטד מהליגה האירופית.
3 מהן הגיעו לחצי גמר הליגה האירופית ושתיים מהן לגמר!

תחרותיות לא הופכת ליגה ליותר טובה.. זה כמו שתגיד שהליגה הסקוטית חלשה מהישראלית כי פה יש תחרות..

ואם כבר תחרותיות בליגה.. אז בכל זאת נדבר על תחרותיות.. הפער בין המקום שהוביל לליגת האלופות בספרד (רביעי) לבין המקום שממנו ירדו ליגה העונה בספרד (18) היה קטן יותר מאשר בכל הליגות באירופה (חוץ מאולי צרפת שם 7 קבוצות יכלו עדיין לרדת ליגה שתי מחזורים לסוף)..

בגרמניה? ל-5 הראשונות יש פער עצום מהמקום השמיני שממנו ללמטה יש גם פערים גדולים.. וכל זה בליגה עם 18 קבוצות ולא 20!
בצרפת? המקום הרביעי נסגר מוקדם.. גם השביעייה הראשונה היתה סגורה מוקדם..

השחקנים של ברצלונה לא התלוננו על עייפות במשך העונה למרות שהיא הכריעה אותם באותו שבוע נוראי שבו הם שיחקו מול צ'לסי פעמיים ומול ריאל.. מי שהזכיר את העייפות של השחקנים היה גווארדיולה.. וגם זה רק בדיעבד אחרי שהוא הודח מהאלופות והודה שאולי היה צריך לתת לשחקני מפתח לנוח קצת יותר (מה שלא הפריע לו להמשיך לתת להם לשחק עד סוף העונה)!!

בכל מקרה.. הסיבה שספרד משחקת "משעמם" היא תגובה קצת צינית לPark The Bus שעשו צ'לסי לברצלונה.. דל בוסקה ראה את זה ואמר לעצמו "שתיים יכולים לשחק במשחק הזה" ופשוט העביר לשחקנים הוראה שברגע שהם ביתרון במקום לחפש את השער בכל מחיר (מה שגורם לברצלונה וריאל למשל לפרק יריבות), הם ישחקו משחק עם יותר מסירות מהרגיל (כשהרגיל הוא גם ככה פי 2 יותר משאר הנבחרות) ובעיקר לרוחב, ויחפשו את השער רק כשהם בטוחים שמסירת העומק תביא למצב הבקעה של 90% לפחות כשהמטרה היא לא לתת ליריבה הזדמנות להעיף כדור ולעשות מזה גול (כמו של טורס בצ'לסי או כמו השני של באלוטלי מול גרמניה)..

מיקיג' 1 ביולי 2012

1. ההערה הראשונה והכי חשובה נוגעת לפסקה האחרונה שלך, שמשקפת בעיני גישה פסולה לכדורגל באופן כללי: משחק מגעיל הוא פריביליגיה של קבוצות נחותות, לא של קבוצות עם יכולת טכנית עילאית, חד פעמית, כמו ספרד. אם אתה לא מכיר בהבחנה הזו, לא חושב שנוכל לנהל ויכוח אינטיליגנטי. עכשיו, לטענות הספציפיות שלך.
2. מנצ'סטר יונייטד (הקבוצה הכמעט הכי שנואה עלי באירופה, אגב) לוקחת 9 משחקים מ-10 מכל אחת מהספרדיות שהעיפו אותה השנה, למעט ברסה/ריאל. מה שקרה השנה למנצ'סטר באלופות זו סטיית תקן שלא מלמדת כלום על הכלל.
3. אם אתה משווה תחרותיות בליגה הגרמנית לתחרותיות בליגה הסקוטית, שיבושם לך. ההשוואה הרלבנטית בין אובייקטים להשוואה היא כזו שנשענת על הנחת התנאים השווים (או עד כמה שניתן שווים, לעולם התנאים אינם שווים לגמרי). לכן כשאתה משווה את הליגה הספרדית לליגות אחרות, אתה משווה אותה רק לליגות בכירות. עניין בסיסי של בניית טיעון.
4. מקום 4-מקום 18 בליגה הספרדית (א): בבית הספר שבו אני למדתי, מלחמת עולם על מי תרד ליגה ומי לא, לא נכנסת לקטגוריה של תחרותיות. כל גישה אחרת, לטעמי, מעט מעליבה את המושג 'תחרותיות'.
5. מקום 4-מקום 18 בליגה הספרדית (ב): הטענה שלך רק מחזקת את הטענה שכל הליגה הספרדית זה 2 קבוצות שמתחרות על התואר, עוד 2 בינוניות, ועוד 16 שהן ליגה אחרת, חלשה נורא. מש"ל.
6. בדבר אחד אתה צודק. מצב התחרותיות בכל הליגות הגדולות של אירופה לא מדהים במיוחד (דווקא בצרפת יש מוביליות יחסית לא רעה בכלל). ועדיין, גרמניה, איטליה, ובטח צרפת, אפילו אנגליה במידה חלקית, הן במצב טוב הרבה יותר מהדואליות השערורייתית בספרד.
7. לא אמרתי שהשחקנים של ספרד לא עייפים. אמרתי שזה תירוץ מגעיל, שלגרמנים יש מספיק כבוד עצמי לא להשתמש בו. ככל שזכור לי, גם האיטלקים בתקופה הגדולה שלם לא השתמשו בו אף פעם.

אחד מפה ומשם 1 ביולי 2012

קשקשן, הגרמנים ברובם המוחלט משחקים בליגה קצרה יותר עם פגרת חורף ארוכה כמעט כמו פגרת קיץ בליגות אחרות.

כמובן שמנצ'סטר יונייטד היו מנצים תשעה מתוך עשרה משחקים, חבל שפועל הקבוצות היחידות שהם ניצחו השנה באירופה היו איאקס וקבוצה רומנית עם שם של תחנת שידור צבאית.

פרגוסון בוודאי מצטער שהמשחקים שלהם לא מתקמיים בעולם הדימיוני שלך.

טל 1 ביולי 2012

1. מיקיג'.. אני מסכים שספרד לא צריכה לשחק מגעיל.. אבל זה מה שקורה בסופו של דבר כשאתה רואה שניסיון לשחק יפה רק דופק אותך בכל פעם.. ויש לא מעט אוהדי ארסנל שכבר מסכימים גם כן שהקבוצה שלהם לא צריכה לשחק יפה כל כך ובמקום זה לשחק יעיל..

2. יונייטד היתה רק דוגמא.. הקבוצות האלו העיפו בדרך כל מה ומי שהיה אפשר להעיף, שזה כולל במקרה את יונייטד (דרך אגב היית יכול להגיד פשוט "אז מה.. צ'לסי העיפו את ברצלונה" אבל לא משנה)

3. לא משווה בין הגרמנית לסקוטית.. בחיים לא אעשה את זה.. ברור שהבונדסליגה הרבה יותר טובה (הליגה שאני הכי נהנה ממנה גם אם ידרגו אותה מתחת לאיטליה אנגליה וספרד).. אמרתי שלהגיד שיש יותר תחרות על התואר לא הופך בהכרח את הליגה לטובה יותר והבאתי בתור דוגמא השוואה בין הליגה הישראלית (שבה יש לפעמים מאבקים על התואר ושלאורך עשור היו בה לפחות 5 מתחרות שונות על האליפות) לבין הליגה הסקוטית שם יש שתי קבוצות אולי 3 שמתחרות כל עונה כבר עשרות שנים.. ועדיין הליגה שם יותר טובה משלנו..

4. באותה מידה אתה יכול להגיד שזה המאבק על ליגת האלופות.. שבספרד נסגר רק ברגע האחרון, עם 4 קבוצות שיכלו להגיע לשם במחזור האחרון ו7 קבוצות שהיו עם סיכוי לא רע שלושה משחקים לסיום העונה.. בנוסף המאבק לליגה האירופית שהגיע עד למקום 12 או 13 ממש עד סיום העונה..
תשווה את זה ל:
א.אנגליה שגם שם מאבק האליפות היה בין שתי קבוצות, מאבק ליגת האלופות נסגר לפני המחזור האחרון (עד שבאה צ'לסי וזכתה באלופות) וגם המאבק לליגה האירופית נסגר די מוקדם.
ב.לגרמניה שם ירדו מ-5 קבוצות ל-2 שמתחרות על האליפות די מהר.. ומאותו רגע נסגרו המקומות לשאר המסגרות האירופאיות די מהר..
ג.לצרפת ששם למרות שהאליפות נסגרה רק בסוף העונה.. כמעט כל שאר הליגה התעסקה רק במאבקי הירידה (משהו כמו 7 קבוצות שעשויות לרדת שתי מחזורים לסוף בזמן שהמקום לליגת האלופות ולליגה האירופית סגור כבר חודש לפני בערך).. ואז תבין למה זה כן חשוב ששאר הליגה היתה צמודה..

ותבין.. כשאני מדבר על הליגה הטובה ביותר.. אני לא משווה בין שתי הראשונות של הליגה.. אלא גם בין הקבוצות שנמצאות נמוך יותר בטבלה..

5. לא מדובר על מאבק הירידה.. אלא על עד כמה הקבוצות צמודות אחת לשניה.. ריאל וברצלונה היו מסיימות בכל ליגה בהפרש של 15-20 נקודות מהיריבות (במקרה הטוב) בגלל שהן ברמה אחת מעל כל שאר הקבוצות בעולם בשנתיים האחרונות.. אבל שאר הקבוצות נשארות צמודות זו לזו כשהן מוכיחות על הדרך כמה הן חזקות ע"י הופעות באירופה (5 קבוצות בחצי גמר האירופית בשלוש שנים, בתוספת שתי זכיות של סביליה באופ"א לפני כן, בתוספת העובדה שאת וולנסיה [פעמיים בשלוש] ובילבאו הדיחה רק קבוצה ספרדית – אתלטיקו מדריד)

6. בספרד יש בנוסף למשבר כלכלי מטורף, בעיות עם הסכמי השידורים.. כל הקבוצות חוץ משתי הגדולות נפגעות מכך ולכן נפתחו פערים בין הקבוצות.. הפערים האלה גורמים לאתלטיקו (סימאו,מקסי,טורס,אגוארו,חוראדו,דה חאה ואחרים) וולנסיה (בעיקר וויה וסילבה) ושאר הקבוצות למכור כל שחקן שהם מקבלים עליו הצעה גבוהה בלי קשר למצבו בסגל ולכמה הקבוצה צריכה אותו.. (מלאגה ניצלה את זה כדי ליצור קבוצה נהדרת השנה על ידי כסף שבא מבחוץ).. זה מחליש את הקבוצות האלה יחסית לבארסה וריאל (שקונות בערך כל שחקן ספרדי שנראה טוב)..
בהנחה שיגיע שינוי בספרד (שלפני שנתיים התחילו להזיז שם דברים) ושייכנס הפייר-פליי הפינאנסי של אופ"א (אם זה יתפוס).. הליגה תחזור למאבקי אליפות עם 3 ו-4 קבוצות (אם כי אותו פייר-פליי קרוב לוודאי יהפוך את הבונדסליגה לחזקה ביותר באירופה על הדרך).

7. גם אני לא אוהב את התירוץ הזה.. ולפי דעתי גם השחקנים עצמם לא אוהבים שמוציאים להם את המילים מהפה ואומרים שהם עייפים..
רוב הפעמים ששמעתי "הם עייפים" זה בא מטוקבק של מישהו או מהפרשנים של הטלוויזיה (הגאונים שקוראים לנבחרת ספרד ריאל מדריד למשל) ולא מהנבחרת עצמה..
אם דל בוסקה היה חושב ששחקן כזה או אחר עייף.. השחקן לא היה משחק!

ותהיה בטוח שזה שהם משחקים ככה זה לא מעייפות אלא מהוראות של מאמן..

ושאם הם רצים מעל 10 ק"מ בממוצע למשחק ביורו.. ואם צ'אבי (אותו אחד שרץ בממוצע מרתון כל שבועיים) מוביל אותם בכמות הק"מ למשחק שהוא רץ.. עייפות תהיה התירוץ האחרון שלהם (והראשון של התקשורת) אם הם יפסידו..

בכל מקרה.. עזבו אתכם מכל הבלאגן הזה והחפירה הזאת.. העיקר שיהיה משחק התקפי מעניין ופתוח.. שיסתיים בתוצאה נמוכה בזכות השוערים ולא בגלל שיטות המשחק.. ושבסוף ספרד תנצח (אם אפשר עם שער של טורס בהארכה מבישול של אינייסטה.. אז עדיף)

תiמר 2 ביולי 2012

וצ'אבי סוחב כבר הרבה זמן פציעה בשריר

מיקיג' 1 ביולי 2012

2-4 לאיטליה.
1. בפעמים הספורות שהאלופה המכהנה ביורו הגיעה לגמר, היא תמיד הפסידה. בהפרש של שני שערים בזמן החוקי או בהפרש של שני שערים בפנדלים. בחלק הזה אני עם ההיסטוריה והסטטיסטיקה.
2. עכשיו נגד ההיסטוריה והססטיסטיקה: המנצחת בגמר היורו לתולדותיו (וגלגוליו) מעולם לא הבקיעה יותר מ-2 שערים, למעט גרמניה, שניצחה ב-72 0-3 בגמר. זה הולך להשתנות מתישהו, ואני בונה על היום.

בליקי 1 ביולי 2012

מצטרף לאיחולי ההכרעה ב-90 דקות. זה יספק.

אליאור 1 ביולי 2012

משהו באמצע, 2-1 לספרד. גול של באלוטלי, אבל שער ובישול של אינייסטה, שהוא גם השחקן המצטיין של הטורניר, של העונה, של העולם.
שחקן שחקן.

אלעד 1 ביולי 2012

תכל'ס לוינטל, הפסקה האחרונה בסעיף 4 היא כולה פרו-ספרד ולא אנטי-ספרד. במשחק שמתיימר להיות קבוצתי, כל הפרסים האישיים האלה הם פיקציה, ונובעים מאיזה רצון להאדיר איזה אינדיבידואל. אולי בשביל למכור חולצות. אמרת נכון – אם ספרד זוכה אין איזה פירלו או רונאלדן שהוא ה-MVP שלה. זאת פשוט קבוצת כדורגל. בלי שאף אחד ינצוץ, הם עדיין לא התקרבו ללהפסיד משחק בטורניר הזה

baryo 1 ביולי 2012

לשם שינוי המשחק יהיה תלוי במאמנים ובהרכבים שהם יבחרו..

בכל מקרה אני מהמר על 1-1 אחרי 90 דקות עם שער של טורס או יורנטה (אם מישהו מהם יהיה על המגרש) בהארכה כדי לתת לספרד את התואר..

בכל מקרה התוצאה לא הולכת להיות מטורפת, כי למרות משחק טוב שיהיה היום, בופון וקאסיאס יראו לכולנו למה הרבה מחשיבים אותם לשתי השוערים הכי טובים בעולם כבר יותר מעשור..

אזי 1 ביולי 2012

בלי לפגוע בלוינטל (אני מניח שהוא בכל מקרה לא קורא את התגובה),
איפה דורפן, בקרמן, אלפסי, תבורי, פרוסנר, גרייזס וכו'?!
הלו!!
גמר אליפות אירופה היום!
ועוד אחת האליפויות הטובות שידענו…
כשבגמר איטליה-ספרד, כשאיטליה באה מהצד התוקף וספרד מהצד שלא סופג..

יש פה אופציה לשפוך אלפי מילים.

איפה אתם?

דודו פ. 1 ביולי 2012

אני מהמר על 1:2 לאיטליה בהארכה, משערים של פירלו ובאלוטלי, אחרי שספרד תוביל משער של פדרו.

פירלו לא יזכה בכדור הזהב גם אם יבקיע חמישייה היום. הפרס הזה רשום על שמו של מסי ולא משנה שהוא לא זכה בשום תואר משמעותי השנה, פשוט הוא כזה אייקון שיתנו לו בכל מקרה (לגמרי לא בצדק).

Shai 1 ביולי 2012

I am here to complain.Don't know what happen to this site, but in the last month of so, all posts from all writers are contrasting in Basketball and Football.I still remember periods that you could read about other sports here, even during main football/basketball events

Wimbledon is going on for a week.Can you read anything about here?no. Nadal loose in a 2nd round to a 100 seeded Czech,RF come back from a 2 sets behind to an unknown French, and admit he doesn't know how he did it.But the buzzer is only writing about football

If I am not mistaken, when this site is created, the aim was to write about sport and around sport in general sense and not only writing about football/basketball.Right now the site is no different from any other Israeli newspaper which mainly concentrate in those sports.

And your coverage of Chess, can be an excuse for not writing about other sports event that are going through right now

Shai 1 ביולי 2012

Correction:And your coverage of Chess, can be an…

should be: can't be an excuse

זיקי 1 ביולי 2012

0-0 וספרד בפנדלים…

הבורר 1 ביולי 2012

ככה או ככה, לא ממש מעניין אותי מה התוצאה. מה שעצוב שבכל מקרה ינפחו את היורו המשעמם למדי וכמובן כמובן את נבחרת ספרד או את איטליה, אין לי בעיה עם הסגנון השחצן והמשעמם של ספרד-כי הוא כזה. יש לי בעיה עם כל נבחרת שמתיימרת להיות טובה ומפסידה לספרד די בקלות. אין נבחרות ענקיות כרגע לא איטליה ולא ספרד ולא ארגנטינה ולא ברזיל. יש את ספרד המוגבלת התקפית וסופר מוכשרת הגנתית ואחזקתית… גרמניה פשלה אחת גדולה.
לכן אני רוצה את איטליה שתכבוש ותנצח למען הכדורגל.. ספרד לא ראויה ל 3 תארים ברצף . הייתי רגיל לראות נבחרות שמפתיעות לטובה ביכולת שלהם.. כנראה שזו בפעם הראשונה נראה משחק התקפי-למען הגנה (ספרד) ומשחק הגנה-למען עקיצה (איטליה)…. אה.. עוד משהו כולם מדברים עד כמה שספרד היא ברסה, ולמה עד כמה היא ריאל ?? הכי הרשימו ראמוס,קסיאס,אלונסו, ו איניסטה… גם בכמות השחקנים יש 4 קבוע ריאל ו 4 ברסה ו 3 כל השאר…. ככה דרך אגב היחס בין מאזן הנקודות בליגה .

אסף לאופר 1 ביולי 2012

כל הטורניר אני מחכה שספרד תתפוצץ. המשחק שלהם הוא קצת כמו עצירות. אתה יודע שאמור לבוא משהו גדול, אבל זה פשוט לא בא למרות שזה מרגיש כך. עד עכשיו מה שקרה זה שבבתים היה להם משחק לא רע נגד איטליה (ועוד המשחק הראשון, שמסורתית מנסים קודם כל לא להפסיד בו, בטח שנגד יריבה איכותית), משחק לא-כוחות נגד אירלנד ומשחק מעצבן נגד קרואטיה שאם ממש רוצים להיות נחמדים לספרדים אפשר לתרץ אותו בשמירת כוחות לשלבי הנוק-אאוט.
הרבע מול הצרפתים כבר היה בעייתי, אבל לפני החצי נגד פורטוגל הייתי משוכנע שבגלל שפורטוגל ידעו ללחוץ על ספרד, נקבל משחק דומה לקלאסיקואים האחרונים שבד"כ היו אחלה משחקים, ובסוף הקבוצה הטובה תנצח. וכמו שבארסה היא בד"כ הטובה יותר מריאל, גם ספרד טובה מפורטוגל. ההתבדות בחצי הגמר היתה כואבת, אבל ההארכה נתנה שביב של תקווה.

ולכן- אני עדיין מאמין שהספרדים יכולים להתפוצץ ולמצות את כל הפוטנציאל שלהם. נאיבי? כנראה, אבל זו הדרך שלי להטריף את עצמי על המשחק שיכול להיות אחד הגמרים האיכותיים בהיסטוריה. אני לא אוהד ספרד, אבל אני כן אוהב מאוד את המשחק שלהם כשהוא חיובי יותר (כמו ביורו הקודם, וגם במונדיאל, שם הם בעיקר נתקלו בבונקרים צינים)- ולכן אני מקווה שהספרדים באמת יתפוצצו, וייתנו חותמת לגדולתם.

מלבד משאלת הלב הזו אני לא אחטא בהימורים, כי המאזן שלי ביורו הזה דומה למאזן של נבחרת אנגליה בפנדלים לאורך ההיסטוריה…

ניצן נ. 1 ביולי 2012

4-3 לאיטליה

סבתא אינגה הייתה אומרת: 1 ביולי 2012

אל תתקמצן – תביא פאף!
לא יפה לגמור את כל החומר לבד!

סבתא אינגה הייתה אומרת: 1 ביולי 2012

או שזה ההימור שלך לפנדלים?

סבתא אינגה הייתה אומרת: 1 ביולי 2012

רציתי להגיב אצל בורוביץ', אבל לא מקבלים שם תגובות שלי עם קישורים. אז עברתי לפה.
למי שזה מרגש אותו, הנה המקור לביטוי:
Iniesta de mi Vida

http://www.youtube.com/watch?v=bVN5zo4KHR4

http://www.youtube.com/watch?v=WY1by7_qxp8

אחד מפה ומשם 1 ביולי 2012

הצביעות הרגילה של לוינטל.

שהספרדים מנצחים 2-0 זה "בעצם 1-0" כי גולים שמובקעים בדקה האחרונה לא נחשבים. אבל שהספרדים מנצחים 1-0 שהיה צריך להיות 3 או 4-0 כמו נגד גרמניה במונדיאל זה עדיין "רק 1-0". שהאיטלקים עושים 0-0 נגד אנגליה זה "לא באמת 0-0" כי הרי הם יזמו ושלטו.

שהאיטלקים מבקיעים שישה שערים לעומת שמונה של ספרד (לשאלתך: כן, הם גם שיחקו נגד אירלנד) אז המספרים לא באמת מספרים את הסיפור. במקרה של ספרד המספרים במונדיאל הם חזות הכל. במקרה של הטורניר הנוכחי הם לא, אחרת עוד נאלץ להסביר איך זה שהם כבשו יותר מאיטליה.

שמדובר בכדורגל איטלקי אפשר להתענג על תנועות מניפה וסגירות אלכסוניות. יופי, שאנחנו ההדיוטות, לא נבין לעולם. שמדובר על ספרד הדבר היחידי שמענין הם כמות השערים או המצבים, לא חלילה שיטת המשחק וניטרול היריב, ערכים כה נעלים במשחק האיטלקי הקלאסי שאתה כה מתפעל מיופיו הנשגב.

שנוח, פתאום כדורגל התקפי הוא הקריטריון הקובע לרצון שלך קבוצה תזכה בטורניר. מענין איפה הערכים המרגשים הללו הסתתרו בשנים האחרונות בליגת האלופות. שצ'לסי זוכה בליגת האלופות בלי לעבור את החצי שלושה משחקים זה לא ביטוי של "תקופה שחורה" אלא של אומץ, הקרבה וצדק היסטורי ביחס קבוצה של שכירי חרב שנבנתה בכספים לא חוקיים של אוליגרך מפוקפק.

איתן בקרמן 1 ביולי 2012

אתה סגור על המילה "צביעות"? האם היית מסיק מכך שהוא בכלל אדם צבוע? צבועים הם לרוב לא מוסריים גם. לוינטל לכלא.

Zingaro 1 ביולי 2012

Italy, 4-1… Why? because empires , when they go down go down hard; because italy is going to play with De Rossi in the mid. field, that same mid field that italy managed to control without De Rossi in the first match; because Balotelli and Cassano play better together from game to game; because Montolivo and Marchisio missed too many chances up until now and i know they wont miss again; because I remember that champions final in 1994, do you?

סימנטוב 1 ביולי 2012

בוא אני אחדש! תהיה תוצאה והמנצחת תזכה באליפות. לפי מיטב המסורת ככה זה בגמר.

תומר חרוב 1 ביולי 2012

ספרד טובה יותר ותנצח 1-0, ההישג של איטליה הוא בעליה לגמר.

גבגבר 1 ביולי 2012

תשובה ג' נכונה… סחתין לטורס על הבישול…

Comments closed