הימורי בחירות (לכו להצביע)

טוטו בחירות

טוב, הנה התחזית שלי ליום שאחרי הבחירות:

לא נראה פוסט שמתחיל ב"ביי, זאת שלי", אבל ציפי לבני תפרוש מ"התנועה" כי היא תבין מתישהו שאין "פתרון" ל"בעיה". היא תפנה לשוק הפרטי ותקים חברה שהיא תקרא לה "החברה ואולי גם תאמץ ילד ותקרא לו "הילד". וכולם יגלו באיחור את הבלוף הגדול ויבינו ש"בנט זה פח". יאיר לפיד שבא לשנות ישתנה בעצמו. יתגמש כמו פלסטלינה. ובכלל – אני לא מבין איך אפשר להצביע למפלגה שיש בה נציג (עפר שלח) לכדורסל הישראלי, על מהותו ומה שהוא מייצג. ומה עם ש"ס? היא תמשיך לדאוג שהחלשים יישארו חלשים כדי לא לאבד מנדטים. פרדוקס.

***

ועכשיו ברצינות – אני זוכר לא מזמן, נדמה לי לפני שנה וחצי, יצאו מאות אלפים להפגנות. נדמה לי על יוקר המחיה או משהו כזה. כמובן לא טרחתי ללכת לאף אירוע שלהם, למעשה הבטתי עליהם בזלזול. אפילו הסברתי למה בפוסט שכתבתי. אני זוכר אפילו שכמעט אף אחד לא הסכים איתי. בסוף צדקתי כמובן.

אני מקווה שהמחירים ימשיכו לגאות, המדיניות הקפיטליסטית תתגבר, החזירות תשלוט במשק, הריכוזיות תעלה מדרגה, הפערים בחברה בין עשירים לעניים ימשיכו לשבור שיאים, החרדים ימשיכו להשתמט ברשיון, המדינה תגדיל את המימון של לימודי הטמטום שלהם נטולי האנגלית, המתמטיקה והפרקטיקה. והגיע הזמן שהעולם יטיל סנקציות על ישראל בשל מדיניות חיזוק ההתנחלויות.

כי אם זה מה שהעם רוצה ובוחר, אז בבקשה – זה מה שמגיע לו.

בפעם הבאה, במקום לצאת לרחובות כמו אספסוף ללא מוח, תבחרו נכון. ואם בכל זאת תצאו להפגין, אל תחפשו אותי.

בכל מקרה, גם אם אתם מסכימים איתי וגם אם לא – העיקר שתלכו להצביע. זה לפחות ייתן לכם את הזכות אחרי הבחירות לבכות ולהתאונן על המצב.

איך למשל יתכן המשך קיומו של ערוץ 24 בלי תגובה ציונית הולמת?

***

ועכשיו להימורים. כמה מנדטים תקבל כל מפלגה*:

ליכוד – 36

עבודה – 17

הבית היהודי – 13

יש עתיד – 13

ש"ס – 11

מרצ – 6

יהדות התורה – 6

התנועה – 5

חד"ש – 4

בל"ד – 4

עוצמה לישראל – 3

רע"-תע"ל 2

***

*המהמרים נכונה יזכו בממשלת ימין רדיקלית-פשיסטית-כהניסטית-משיחית-חרדית-מתנחלת רקובה, פחדנית ומושחתת. קפיטלסיטית, אבל אתם יודעים – ש"ס כבר תדאג לחלשים.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

יומן אליפות של הניינרס (18). מוריד הגשם
לא מתחרט, בכלל...

No Comments

amitpros 21 בינואר 2013

לוונטל,איזו ממשלה אתה היית רוצה לראות?

איתמר 21 בינואר 2013

אני בחו"ל בנסיעת עבודה ולא יכול להצביע.
מחד מבין את החוק, מאידך אפשר להיות יצירתי מבלי לאפשר ל"יורדים" להצביע.
בארה"ב קיימת למשל הצבעה מוקדמת.
(ושם כל אזרח יכול להצביע בכל נציגות אמריקאית ברחבי העולם)

ארז (דא יונג) 21 בינואר 2013

לא נראה לי שזה ממש ישים העניין הזה.

אבל בכל מקרה בעוד כמה שנים בטח אפשר יהיה להצביע דרך הסמארט פון, אז אולי זה יפתור את הבעיה. או יחדד אותה.

טוב, כל עוד לחרדים אסור יהיה להחזיק סמארט פון אז זו לא תהיה בעיה.

cookie-monster 22 בינואר 2013

smartphone? yeah right

you should read this:
http://news.walla.co.il/elections/?w=/2780/2609236

It's about the old ways of our poor old elections process.

גמל 21 בינואר 2013

בורוביץ'?!

יריב 21 בינואר 2013

1+

אדם בן דוד 21 בינואר 2013

:>

שמעון כסאח 21 בינואר 2013

"המהמרים נכונה יזכו בממשלת ימין רדיקלית-פשיסטית-כהניסטית-משיחית-חרדית-מתנחלת רקובה, פחדנית ומושחתת. קפיטלסיטית, אבל אתם יודעים – ש"ס כבר תדאג לחלשים."

נו, אתה יודע מתמטיקה, אנגלית ושולט פרקטיקה ומה יצא מכל זה? בור, אנטי-דמוקרט שרק חושב שהוא ליברל.

מתנחל-פשיסט-משיחיסט-רקוב 21 בינואר 2013

לא, תבין, לוינטל הוא מהשבט הלבן, תבין אותו. הוא מרגיש שהוא מאבד את המדינה שהוא בנה בעשרת אצבעותיו – עד שבאו כל הימנים-פשיסטים וכו' שהרסו לו את המדינה. לוינטל הוא התגשמות החלום של כל הדורות, זה אנחנו שנמצאים כאן בטעות וחבים לו את זכות קיומנו
האמת שהגדרת נפלא אותו ואת חבריו שכותבים בדה-באזר – עוד מעוז של השבט הלבן (תחזיק בו חזק לוינטל, שלא ייפול גם הוא בידי המשיחיסטים וכו')- בורים (אף על פי שמתנסחים לא רע, למעט הטור הגרוע הזה), אנטי-דמוקרטים (כי הרי כולם צריכים להצביע בין מרץ לחד"ש, גם שלי זה כבר לא לעניין), שרק חושבים שהם ליברלים (ומבטלים כל אפשרות של מחשבה אחרת מדעותיהם).
מתנחל רקוב – פשיסט- משיחיסט – אילו מילים ליברליות, עמית. מזל שלמדת שנים לימודי ליבה כדי להגיע למופת שכתבת כאן.
לוינטל, קדימה, ארוז את המזוודות. אולי תקנה משהו בדיוטי.
המדינה נחרבת לך. והאמת, לא מי יודע מה נתגעגע לך, אף על פי שריגשת אותי כשיצאת מן הארון באחד הטורים שכתבת. נסכת בי אומץ וגאווה.

Cabrio 22 בינואר 2013

"נו, אתה יודע מתמטיקה, אנגלית ושולט פרקטיקה ומה יצא מכל זה? בור, אנטי-דמוקרט שרק חושב שהוא ליברל."

לא יכולת לנסח את זה טוב יותר. תודה לאל שלוינטל ודומיו מהווים מיעוט בעם, למרות אחיזתם בתקשורת ושטיפת המוח שהם מבצעים בציבור באמצעותה (ובלעדיה, הם גם היו לא רק מיעוט, אלא מיעוט זעום)

רועי 21 בינואר 2013

לוינטל,
משיחי זה מי שחשב שיכול להיות כאן מזרח תיכון חדש.

שמעון כסאח 21 בינואר 2013

קחו טרי מהתנור:
אבו מאזן, שהדוקטורט שעשה עוסק במפעל הציוני, הגדיל לעשות כשאמר כי לפני מלחמת העולם השנייה "היה קשר בין הציונות לנאציזם".
http://news.walla.co.il/?w=/13/2608992

הערת העורך: "דוקטורט שעשה עוסק במפעל הציוני", פחחחחחח, דוקטורט בהכחשת שואה זה מה שהוא עשה.

שלו 21 בינואר 2013

אני מניח שפחחחחח = אני צוחק על עצמי?
יש לך טיעון חזק, הפכת אותו להתנגחות.

שמעון כסאח 21 בינואר 2013

זה היה על מכבסת המילים.

IG 21 בינואר 2013

ואני אומר שלוש מדינות לשלושה עמים.
כמובן שהדברים של עמית מוקצנים אבל מה לעשות שהכל נכון.

matipool 21 בינואר 2013

ההימור שלי :
ליכוד ביתנו – 33 מנדטים
עבודה – 18
בנט – 14
יאיר – 13
ש"ס – 11
ציפי – 6
יהדות התורה – 5
מרצ – 5
חד"ש – 4
רע"ם תע"ל – 3
בל"ד – 3
קדימה – 3
ארץ חדשה – 2 ( מקווה שהם ולא עוצמה לישראל ) .

עמיר 21 בינואר 2013

חבל שלא היית ברחובות. לאנשים נמאס וזה מה שהם יכלו לעשות עד שהמשטרה באה ובעטה להם בתחת. אמנם אחרי זה דאגו "להשתין לנו על הראש" עם יוקר המחיה אבל זה לא אומר שאין מה לעשות.
לשיטתך – "בוא נבחר פעם בארבע שנים ונמשיך להתלונן כי כולם חארות והשיטה אותה שיטה…"
לדעתי אפשר לחגוג ניצחון קטן והתחלה של מהפכה אם כמה שיותר אנשים יצביעו ל"ארץ חדשה".
אני רוצה שיהיה פה יותר טוב, פחות מושחתים , קומבינות ולהאמין שאפשר לשנות. זה בסדר לצאת לרחובות וזה לא בסדר לחכות פעם בארבע שנים רק כדי לשים פתק ולהגיד "עשיתי את שלי"

אריק 21 בינואר 2013

מהפכה? עם אלדד יניב? באמת?

יריב 21 בינואר 2013

מה לא ברור? בוחרים עבריין (לדבריו) לכנסת, כדי שהוא יוכל לקבל חסינות. אז הוא יוכל, במסגרת תפקידו, לעשות עבודה עיתונאית, והפעם התקשורת הממוסדת לא תוכל להתעלם ממנו, כי כולם יראו אותו בערוץ 99. לא נשמע לך הגיוני? מה, אתה לא מאמין לאלדד יניב רק בגלל העבר שלו עם ברק והנסיון עם "השמאל הלאומי"?

אריק 21 בינואר 2013

אני לא מאמין לאלדד יניב, אני כן מאמין לרני מהכרות אישית, אבל איך שלא נסתכל על זה, איש אחד שכל מה שהוא אומר שלילי לא יכול להביא מהפכה. אם הוא מתיז רפש לכל כיוון, ואני בטוח שמה שהוא אומר זה נכון, ואחר כך כותב "חיבוק", זה לא מסתדר לי. הלוואי ויכנסו יהיה קצת שמח בכנסת, אבל שינוי אמיתי אין להם סיכוי לעשות. מה גם שאם באמת ילחץ על נקודות רגישות, תוך חודש הוא מואשם בהטרדה מינית או שוחד ומחסלים אותו, תרשום שאמרתי. בכל מקרה תחקירים ב"7 ימים" צפויים בזמן הקרוב…

אריק 21 בינואר 2013

רגע פספסתי, כתבת "כולם יראו אותו בערוץ 99". חזק!

אפי 21 בינואר 2013

לא הבנתי את המשפט הסתום "אני לא מבין איך אפשר להצביע למפלגה שיש בה נציג (עפר שלח) לכדורסל הישראלי, על מהותו ומה שהוא מייצג"? מה הכוונה?

טל בן יהודה 21 בינואר 2013

לוינטל,

אל דאגה, אני מאמין שאנחנו לא רחוקים מהיום שבו תוקם אוטונומיה עצמאית בגוש דן, ונכריז על מדינה תל אביבית חופשית ועצמאית.

אנחנו נחייה בשלווה ושקט ונוכל לצפות בהנאה באוכלוסיה שתארת בסוף הטור נאבקת עם עמים אחרים על נדל״ן שהובטח לכל אחד מהצדדים על ידי אלוהים (כל צד והאלוהים שלו כמובן)

מתנחל-פשיסט-משיחיסט-רקוב 21 בינואר 2013

וכשאנחנו דיברנו על מדינת יהודה, טענתם שאנחנו מתבדלים. אי, כמה שאתם פאתטיים. מוות.
קדימה – כל כותבי דה באזר – חשפו את עורכם,
אתם שרואים את אור השמש – עזרו לנו, אנשי המערה, שלא זכו להיות נאורים כמוכם. אנחנו, ההוי-פולוי (בן יהודה, קראת פעם אפלטון?), זקוקים לכם כל כך. אנא אל תיבדלו מאתנו, רק זה לא. בבקשה.

אד הורטון 21 בינואר 2013

בוודאי, הבאתם עלינו את אוסלו וההתנתקות ואחרי זה תשאירו אותנו לאסוף את הח… שלכם לבד. את הפרענקים הרי כבר העפתם לפריפריה שלא יפריעו לשלאף שטונדה שלכם.

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

מה שמצחיק זה שהשבט הלבן חושב שהאוטונומיה שלו חסינה מירי פאג'רים של הפלסטינאיים.

הזויים על גבול הטמטום.

משה 22 בינואר 2013

בכל פעם מחדש אני נדהם מצורת החשיבה וההתבטאות של האיש הזה.
"הזויים על גבול הטמטום"? האמנם?
יותר מציאותי להתקרנף כדרום אפריקה בזמנו מול העולם כולו?
עם לבדד ישכון, ולנצח תאכל חרב, זה פחות הזוי?
גזענות בוטה ושליטה צבאית על מיליוני ערבים מסיבות משיחיות שמעדיפות אדמה על חיי אדם – זה ריאליסטי לחלוטין ועל גבול הגאונות אליבא דה דה קאפ הנאור מתמיד.

אסף THE KOP 22 בינואר 2013

משה, זה שאתה מעדיף לטמון את הראש בחול ולהמר על חיי ילדינו זאת הבעיה שלך ושל שאר השמאל הישראלי.

תכניס טוב-טוב לקופסא שלך: לא הכל תלוי בישראל והיאהוד לא אשמים בכל דבר. אם היית פחות גזען היית מבין שגם לפלסטינאיים יש אחריות למצבם. מבחינתך הם הכיתה הטיפולית של הבית-ספר, אז תשמור את המוסרנות הצבועה שלך לעצמך.

גל דגון 21 בינואר 2013

ההתנתקות? אני חושב שאתה צריך לרענן את זכרונך.

פולדש 21 בינואר 2013

אד, גם אם זה ייכתב עוד מיליון פעם, זה לא יהיה אמת. הסכמי אוסלו הגיעו אחרי שנים קשות במיוחד של אינתיפאדה. זה נחמד מאוד שמאשימי אוסלו מתעלמים מזה, אבל די מגוחך במסגרת דיון.

על ההתנתקות אני אפילו לא אכביר מילים ורק אומר שזו בושה וחרפה לבקר את השמאל על המהלך הזה, הגם שאני הסכמתי איתו בזמנו. לא השמאל הוא שדחף למימושו…

MOBY 21 בינואר 2013

לכל המתלבטים קצת ידע כללי.
משום מה (אולי כי נוח לכל המתמודדים) אנחנו בדמוקרטיה פרלמנטרית לכן אתם לא מצביעים לביבי,שלי,יאיר,ציפי,או שאול. הם גם לא יכנסו לכנסת על פי הצבעתכם לרובם יש מספיק בוחרים על מנת להכניסם. אתם בוחרים רשימות ליכוד עבודה, עוצמה ל.. או בל"ד זה לא משנה.
ואתם המתלבטים תכניסו את המושבים האחרונים שבאוטובוס שלהם. על כן כדאי להכירם (לפחות בשמם).
ליכוד: מקום 34–ליטינצקי ליאון,35-ביטן דוד,36-פרג' אורי,37- מלינובסקי יוליה.
עבודה: מקום 17- מג'דלה ג'אלב,18–חילו נאדיה 19 – אבסדזה נינו, 20-יונה יוסף
הבית היהודי: מקום 13 – הורוביץ הלל אילן, 14-גימפל ירמיהו,15- אייל נחמן,16- נסימי רחימים.
ש"ס: מקום 9–ועקנין יצחק, 10–זאב ניסים,11 – מיכאלי אברהם,12 -בן צור יואב.
יש עתיד: מקום 8 –רובוזוב יואל,9 – קול עדי, 10 – אלהרר קארין,11-לוי מיקי.
התנועה: מקום 5 – שטרית מאיר,6 – צור דוד,7- חסון יואל,8- מולה שלמה.
מרץ – מקום 5 פריג' עיסווי, 6- זנדברג תמר, 7- וילן אבשלום, 8 – רז מוסי.
קדימה: מקום 2 – חסון ישראל,3 –פלסנר יוחנן,4- תירוש רונית,5- חרמש שי.
ארץ חדשה: האמת המקום ה-9 הוא המפתיע מוסינזון גילי. הו,הא מי זה בא שר הספורט הבא?
בל"ד:מקום -3 ג'טאס באסל,4 – אזברגה ג'ומעה,5- פוקרא עבד אל רחים.
חד"ש : מקום3- חנין דב,4 – אגבריה עפו,5- אספניולי נבילה
עוצמה לישראל: מקום3- מרזל ברוך, 4 – קינג יצחק.

מדגם ממייצג כל אחד יכול להיכנס לראות למי הוא מצביע ולמי הוא משפיע. לכו להצביע.
http://www.bechirot.gov.il/elections19/heb/list/listindex.aspx

שלו 21 בינואר 2013

MOBY
שכנעת אותי, אני אצביע אמת כדי להכניס את אבסדזה נינו,
ולא עוצמה לישראל כי את אריה קינג אני מכיר אישית והוא די …
דב חנין יכנס, גם יואל רובוזוב. וכל השאר לא אכפת לי.

MOBY 21 בינואר 2013

שלו
נינו היא בחירה ראויה.
האמת שההתלבטות בינה לבין שי חרמש או פלסטנר תלוי באיזה סקר עסקינן היא קשה. הליכוד בחוץ גם התנועה.
חשבתי שאם נתאגד נכניס את גילי מוסינזון ואז נראה איך הוא נכנס לטכניות מול אובמה באחד על אחד:)

שלו 21 בינואר 2013

אני אוהד מכבי אני לא יכול להכניס את גילי מוסינזון למרות אהבתי לחסמב"ה….

איציק 21 בינואר 2013

עמית,
לפי הפוסט שלך, במדינה שלך היתי יושב בכלא על דעות שלהגדרתך פאשיסטיות, פרימיטיביות וחשוכות. זה עוד היה נחשב שעשית איתי חסד ולא הוצאתי להורג בתליה, וזאת רק כי אני מכיל רק חלק מהרעות אותן ציינת ולא את כולן. מעניין מה זה אומר עליך.
מקווה שתאלץ בעוד 4 שנים לשחזר את הפוסט החשוך-הפרימיטיבי-המטומטם הזה.

דיזידין 21 בינואר 2013

אל דאגה ידידי, זה לא פשע להיות פרימיטיבי וחשוך.
בחוגים מסוימים זה אפילו מקור לגאווה.

איציק 21 בינואר 2013

תודה, הגעת אותי, רק משום מה אני נזכר שפעם שרפו אותם יחד עם המכשפות.

עזי 21 בינואר 2013

ההימור שלי :
ליכוד ביתנו – 31 מנדטים
עבודה – 17
בנט – 12
יאיר – 12
ש"ס – 10
מרץ 6
לבני – 6
יהדות התורה – 6
חד"ש – 4
רע"ם תע"ל – 4
בל"ד – 4
קדימה – 3
עוצמה לישראל 3
ארץ חדשה 2

יוסי האדום 21 בינואר 2013

ההימור שלי: ממשלת ימין רדיקלית-פשיסטית-כהניסטית-משיחית-חרדית-מתנחלת רקובה, פחדנית ומושחתת. קפיטלסיטית, אבל אתם יודעים – ש"ס כבר תדאג לחלשים.

אני מקווה להמשיך לקרוא את הפוסטים שלך גם בשנה הבאה. כיף לקרוא אותם. ומה יהיה עם ארסנל? אני לא אוהד של אף קבוצה באנגליה, אבל אתמול במהלך המחצית הראשונה רציתי לשאול אוהד ארסנל אם לא היה אפשר להביא את פפ במקום ונגר, כי ארסנל בדרך להיות סוונזי (כי גם לסוונזי יש צעירים וגם סוונזי משחקת יפה לפעמים). אז הנה, אני שואל.

ואף מילה על הכיף בלראות את טוטנהאם אתמול? ולראות את סבא פרגי חוטף גול בדקה ה-92, לשם שינוי.

ואף מילה על היופי הזה של כדורגל אנגלי בשלג, והקלוזאפ על אנשים (אוהדי הספרס) שקפאו 92 דקות והגיעו לפיסגת האושר בגלל גול שוויון בסך הכל?

לדעתי זה לוקח אפילו את הפוטבול של אתמול.

blue moon 21 בינואר 2013

+1 !

אכן, הרגע הזה של השוויון של דמפסי היה אחד היפים העונה בפריימר-ליג. הטירוף שאחז באיצטדיון הישן והחם (שזכיתי להיות בו פעם לפני יותר מעשור…) היה מדהים.

כן יירבו

אריק 21 בינואר 2013

נראה כמה תאהב רגע כזה במשחק הבית הבא של ק.פ.ר … ;)

תומאס נוימן 21 בינואר 2013

בסופו של דבר כולם מתעסקים בקקה, מסתכלים על התמונה הקטנה ועל יריבויות שבטיות ארכאיות. מבלי לשים לב, המדינה הציונית עדיין לא קמה. ותוך מספר שנים, אם כולם ימישכו להתעסק בקקה, נגיע לחורבן בית שלישי, ולא בגלל איראן או אויבנו האחרים. אנחנו צריכים להחליט מה טוב בשבילנו, להתעלם מכולם, להחליט מהם גבולותינו, להתכנס לתוכם ולהתחיל לנהל מדינה ריבונית יהודית מוכרת ודמוקרטית, בדיוק כמו שהרצל התכוון. אין לנו את משאבי הטבע של דרום אפריקה שאפשרו להם להתקיים באופן עצמאי, חרף הניתוק הכלכלי מהעולם, כל כך הרבה שנים. ובסוף גם הם נשברו. אנחנו מתקרבים לדרום אפריקה. לא מתוך גזענות (זה אולי בשוליים) אלא מתוך מציאות גיאו-פוליטית שאנחנו יצרנו במו טפשותנו. ובמקום לראות את התמונה הגדולה אנחנו מתעסקים במה אמרה ציפי ליאיר ושלי בפגישה, ולמה בנט לא סובל את ביבי ואת שרה. הקשבתם פעם לדוד עברי? ואולי בכל זאת כדאי גם להקשיב ל-6 ראשי שב"כ האחרונים (כולל אברהם שלום)? מה – הם כולם שמאלנים מתועבים מצביעי מרץ וחד"ש? חשבתי שרק עמי איילון הוא כזה.

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

לא.

הם אנשים שראו את המציאות דרך הפריזמה שלהם, זאת של השב"כ.
אין להם את היכולת ולא את הראייה של ממשלה.

matipool 21 בינואר 2013

נו באמת , אסף .
מה זה "ראו דרך הפריזמה של השב"כ ואין להם את היכולת והראייה של ממשלה" ?!
תן להם קצת קרדיט שהם יודעים יותר , מבינים יותר ורחבי אופקים יותר ממרבית השרים וסגני השרים בממשלות האחרונות .

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

לא בטוח.
קצת מצחיק שהשמאל מתהדר בשב"כ שזה נוח לו. בד"כ הוא רגיל לתבוע אותם על עינויים לכאורה.

תומאס נוימן 21 בינואר 2013

הפריזמה שלהם נגזרת ממטרת תפקידם – וזה ביטחון תושבי ישראל. ועצירת הטרור. נטו. אין להם שיקולים אחרים, שעלולים "ללכלך" את השגת המטרות – שיקולים שיש לממשלה. ומהפריזמה הזו הם הגיעו למסקנות דומות – הבנייה בשטחים היא איוולת היסטורית שיש לתקן אותה ומוטב כמה שיותר מהר. וזאת לא משיקולי מוסר, לא משיקולי "זכויות אדם", לא מ"רדיפת שלום" – אלא כי זה לטובת ביטחון תושבי ישראל. נטו.

Asaf the Kop 21 בינואר 2013

מצד שני, בהחלט ייתכן שנסיגה מהשטחים המשוחררים, הקמת מדינת טרור בשטחים שיפונו, מדינה שתוך כמה שנים תתאחד עם ירדן שהיא המדינה הפלסטינאית דה-פקטו, מדינה שאחרי האיחוד עם ירדן תהפוך לאיום קיומי אמיתי על ישראל, היא לא הפיתרון.

אולי זאת ראייה שממשלה יכולה לראות ואנשי שב"כ לא.

מה לעשות, לשמאל אין שום תשובה לתסריט האמור לעיל ושלא במפתיע, גם לראשי שב"כ אין תשובה על כך.

קשקשן בקומקום 22 בינואר 2013

אסף תבדיל בבקשה ביו בניה בשטחים להימצאות שם לצרכי ביטחון. ההקבלה של הימין היא אחיזת עיניים. אם ביטחון הוא השיקול – לך על מודל רצועת הביטחון של דרום לבנון.
אבל מה שמוביל את הימין הוא בניית התנחלויות – לא בטחון

Asaf the Kop 22 בינואר 2013

למה להפריד ? לישראלים יש זכות לגור בכל שטח משוחרר. אין שום סיבה לתת פרס לפלסטינאיים על התוקפנות שלהם לאורך שנים.

יתרה מכך , גושי ההתיישבות יוצרים עובדות בשטח והם ישפיעו על גבולות ישראל העתידיים, במסגרת כל הסכם זה או אחר. מפעל ההתנחלות הוא אמצעי לחץ על הפלסטינאיים. תמשיכו בסרבנות, לא תוותרו על חזון השמדת ישראל – אתם תגלו שתשיגו פחות ככל שהזמן עובר.

אולי זה לא כיף גדול לשמוע את זה, אבל לא לכל בעיה יש פיתרון בטווח המיידי. לפעמים צריך למצוא פיתרונות ביניים ולא להתחיל את המו"מ ממה שאמור להיות הפיתרון הסופי.

קשקשן בקומקום 23 בינואר 2013

על זה לעולם לא נסכים. אם ישראל רוצה לישב אנשים שתספח שטחים. כאשר ישראל מיישבת אנשים במקומות בהם לשכניהם אין זכויות היא מעמידה את הגדרתה כדמוקרטיה בסימן שאלה. הימין יכול להסכים (פשרה על הדמוקרטיה או סיפוח) לזה אבל לא להתעלם מזה, שזה בדיוק מה שהוא עושה. כששמעתי אתמול על הקולות שנספרו ב"חברון" נתקפתי חלחלה. לא כי לא לגיטימי שיהודים ישבו שם, אלא כי אם רק יהודים מצביעים בחברון אנחנו דמוקרטיה בסימן שאלה.

cookie-monster 22 בינואר 2013

exactly

מאשקה 21 בינואר 2013

אין לי הימור, יש לי רצון
מרצ 7 – ואז השכן שלי אבשלום וילן חבר כנסת
וחלום ? מרצ 57 ואז אני חברת כנסת :)

איציק 21 בינואר 2013

מאשקה,
בנושא מקום 57 כבר דנו בעניין.
במנושא וילן, למה להתפרע, לא מספיק מה שהיה אתמול במלחה?
לא צריך עוד צרות?

מאשקה 21 בינואר 2013

:)

אפריים 21 בינואר 2013

גרמת לי להיכנס לראות את הרשימה המלאה של מרצ. יש שם מלא דברים מעניינים (מודי בר-און, יזהר אשדות ואלונה קמחי, א.ב יהושוע, אלכס ליבק) אבל אותי מעניינת האופציה של הכנסת משפ' זוהר-סל ביחד לכנסת.

מילה על אבו- יש לי בעיה קשה איתו. במיוחד בבמה זאת חשוב לציין כי הוא העביר חוק שפגע בציבור האוהדים ולמעשה התיר את דמנו (אלו שבאים למגרשים) בעבור יסמ"ניקים אלימים. החוק שונה מאז. מקווה שאבו מבין שטעה.

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

אם הסתכלת ברשימה, בטח ראית שיש להם רק ערבי אחד במקום ריאלי.
זה הופך אותם בעצם למפלגה שיש לה רק מועמד ערבי אחד יותר מאשר עוצמה לישראל.

הומניים שכמותם.

אפריים 21 בינואר 2013

בטח שראיתי אסף!
הרי ידוע לכל שכאשר אתה מסתכל רשימת המועמדים של מפלגה מיד יש לחלק אותם לפי הקריטריון-'שיוך דתי'.
אכן זוועה…

אפריים 21 בינואר 2013

או בעצם… כתבת 'ערבי' ולא 'מוסלמי'.
מכיוון שחשוב לי לדייק אשאל אותך את שאלת השאלות- מיהו ערבי?
ובגרסאת יאיר- מה ערבי בעינייך?

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

לעניין אפריים, לעניין…

איך זה ייתכן שבמפלגה שנושאת את דגל השיוויון, החופש והליברליות יש רק ערבי-מוסלמי אחד במקום ריאלי ו-0 אתיופים ו-0 דתיים ו-0 עולים מרוסיה. כל אחת מהקבוצות שמניתי הם מיעוט גדול מאוד בישראל.

אפריים 21 בינואר 2013

סלח לי אסף, אבל כל ההתייחסות שלך היא לא עניינית.

מה זה מקום ריאלי?
אם למרצ היו 3 מנדטים לפי הסקרים מי היו צריכים להיות השלושה?
האם מפלגה צריכה לבחור את חבריה על-בסיס של הערכות הסקרים למספר המנדטים שתקבל?

דווקא במפלגה 'שנושאת את דגל….' לא אמור להיות שריון לאף-אחד. כל אדם באשר הוא אדם נשפט לפי יכולותיו ודעותיו. אני לא מצביע למרצ, אבל עם הגישה הזאת אני מסכים לחלוטין.

הבנתי ש'עלית' על משהו, אבל בחייאת… תהיה ענייני.

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

לא עליתי על כלום. מזה זמן רב אני חושב שמר"צ מייצגת את השבט הלבן ומי שלא חלק ממנו היא מתגזענת עליו(שגם אני הייתי חלק ממנו בזמנו).

רשימת המועמדים שלהם רק מוכיחה את זה.

אריק 21 בינואר 2013

אפריים. דעותיי רחוקות משל אסף, אף שפה ושם אנחנו מוצאים נקודות להסכמה. רשימת מרץ מה לעשות מוכיחה שהשלום מתחיל בצהלה בואכך נאות אפקה. אין מזרחיים, אין ערבים, זאת מפלגה שמתנשאת על חלק גדול מהעם והפוסט הזה משקף לא מעט מבוחריה. זה שמאל צדקני שלא משתגע על תרבות מזרחית-ערבית ואוהב להראות צודק כשהוא מביט במראה.
מרץ היא מפלגה ראויה ביותר, אבל אסף בהחלט מאיר על נקודה בעייתית.

אפריים 21 בינואר 2013

אסף ואריק,
אסף דיבר על זה שיש ברשימת מרצ רק ערבי אחד במקום ריאלי ולא הסכמתי איתו. אחרי זה הוא טען שאין ייצוג למיעוטים במקומות ריאליים וגם על זה לא הסכמתי איתו.
עכשיו אתם רוצים לדבר על משהו אחר לגמרי שנוגע לאופייה של מפלגת מרצ והאם היא מייצגת את האליטה הישנה (או חדשה…) של 'השבט הלבן' או שמא היא סתם מתנשאת.
אז ברשותכם אני אצא מהדיון. נכנסתי אליו בגלל דבר מסוים וכפי שאמרתי, אין לי כוונה לייצג את מרצ (האמת שאין לי כוונה לייצג אף מפלגה בדיון אינטרנטי. זה מתיש לי את הצורה). בטח שלא אחרי התבטאויות חסרות אחריות כמו זאת-
http://twitpic.com/bx1xik

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

אפרים,

אין לך מושג על איזה סוד עלית !

עכשיו אפשר להבין למה בני תבורי מצביע מר"צ.

תומאס נוימן 21 בינואר 2013

מרץ היא כישלון כי היא לא הצליחה לשכנע מספיק אנשים במגזר הערבי, בשכונות, בעיירות הפיתוח ובמגזר הרוסי כי האידיאולוגיה שלה היא הנכונה. חלק מזה נובע מכך שהדגלים שמפלגה זו נושאת ולא מתפשרת עליהם – חתירה להסכם שיביא להקמת מדינה פלסטינית תוך התכנסות לגבולות 67, הפרדת הדת מהמדינה, והבטחת הישארותה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. הדגלים הללו אינם מתאימים למגזרים שתיארתי למעלה, כל אחד מסיבותיו. עם מה נשארנו – עם "השבט הלבן" שאתה מתאר. ועדיין – המצע שלה הוא המצע השפוי ביותר וכזה שיבטיח את המשך קיומה של המדינה כיהודית מחד ודמוקרטית מנגד. האצטלה היא אמנם, יותר מידי, של מוסריות מזויפת, מה שמכנים – "יפי נפש" – אבל, שורה תחתונה, זה המצע היחיד שהגשמתו הלכה למעשה ימנע חורבן בית שלישי. כל דבר ימינה מזה – חורבן הבית (בין אם הבית ייחרב כתוצאה מהפיכת המדינה ללא דמוקרטית, ללא-יהודית, או למדינה הלכה). כל דבר שמאלה מזה – המדינה תחדל להיות מדינה יהודית. זו כמעט ברירת מחדל, הרע במיעוטו. יש את חד"ש, שכן מצליחה מאוד במגזר הערבי וגם קנתה מקום (קטן מאוד אמנם) אצל היהודים – אבל אדם שאיננו קומוניטס לא בוחר חד"ש.

קשקשן בקומקום 22 בינואר 2013

יש להם הומו – תראה לי עוד מפלגה אחת
יש להם נכה, שהוא גם משכונת מצוקה
יש להם ערבי
יש להם נשים רבות

אפילו לרשום את הרשימה הזאת גורם לי לאי – נוחות. למי אכפת? זה לא שס שאצלהם לא יהיו נשים כעיקרון. אתה באמת מאמין שיש שם אפליה?

וכן – רובם וגם רוב המצביעים להם הם אשכנזים. חבל. הם באמת עובדים בשביל כולם ואולי מבחינות מסוימות נגד האינטרס הישיר של הבוחרים שלהם (מי באמת יפגע יותר מהעלאת מיסים לאשכנזים העשיאים מצביעי מרצ?) ולא רק בשביל המצביעים שלהם – ואסף אני מניח שתסכים עם זה גם אם אתה לא מצביע להם.

מאשקה 21 בינואר 2013

אבשלום וילן העביר גם את החוק על המילואים והמילאומניקים.
אם אתה עדיין כזה, תעריך אותו על כך.

אפריים 21 בינואר 2013

מאשקה,
ציינת את החוק הספציפי בגלל שאנו נמצאים בזירת הספורט.
לצערי ולשמחתי, פעמים רבות אני מקבל החלטות בחיים בהסתמך על ההשפעה שלהם על הספורט בכלל ועל קבוצתי בפרט… נראה לי שגם את…

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

המהמרים לא נכונה יזכו בממשלת שמאל רדיקלית-בולשביקית-סטאנליסטית-קומונוסטית-הומו-לסבית-צפונבונית רקובה, פחדנית ומושחתת. מרקסיסטית, אבל אתם יודעים – המפלגות הערביות, או בשמן המוכר: "החזית הערבית להשמדת ישראל", כבר תדאגנה לחסל אותנו סופית.

מתי 21 בינואר 2013

שכחת לציין עוכרת ישראל וחבל, זה מינוס שתי נקודות

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

גם

wazza 21 בינואר 2013

ואף מילה על קיבוצניקים אשכנזים? די לקיפוח

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

גם.

אסף THE KOP 22 בינואר 2013

מה קרה סמולנצ'יק, קיבלת זקפה מהטור של לוינטל ?

אסף כלשהו 21 בינואר 2013

שמע אני מצביע למרצ ונגעלתי מהפוסט שלך. כל כך הרבה שנאה והתנשאות… מה זו הגישה הזו?
וגם חוסר דיוק בעובדות: בוא נגיד שלפי ההערכות הכי אופטימיות היו כחצי מילון אנשים ברחובות כולל אלו שהגיעו רק להפגנות הגדולות. כמה מנדטים זה? 30? גג 40? וכמה מנדטים מקבל "גוש השמאל" (כן, לפיד ולבני המיותרים הם ב"גוש", גם אם אתה ואני לא אוהבים את זה)? ארבעים ומשהו? אז אולי כן כמעט כל מי שהיה ברחובות הולך להצביע לשמאל ועדיין אין לנו רוב? וכן, זו דמוקרטיה. אנחנו נקבל את התוצאות, ונצא שוב לרחובות כדי לנסות לשכנע את השאר שהצדק איתנו. ככה זה עובד.
ואתה- אולי כדאי שתסגל לעצמך מחשבה קצת יותר מעמיקה ופחות פשטנית שמוציאה שם רע למי שמצביע לשמאל. אני מתנער מהפוסט הדוחה הזה.

איציק 21 בינואר 2013

אסף, אהבתי את התשובה.
לגבי התהייה/חצי0תהייה, בהפגנות לא היו שמאול בלבד, ממש לא. גם לימין יש בעיות, ולא מסכימים עם כל מה שממשלת הדוס-ימין עושה. וכן, אנחנו חושבים שאולי זה עדיף על שמאול אך בטח לא מסתפקים במה שקורה עכשיו. זה גם ברור מדבריך שאתה מבין זאת, אך זה נכתב למען הסר ספק.

אסף כלשהו 21 בינואר 2013

איציק- ברור לי שגם היו ימנים בהפגנות, וזה מעולה. אני די בטוח שאני קרוב יותר לימנים שהיו בעצרת בדעותי מאשר לכותב

7even 21 בינואר 2013

עוד אחד שחושב שהפיתרון לבעייה הערבית הכלל עולמית היא מסירת שטחים. מה לעשות, כשהמוח לא עובד כל הגוף סובל. גם הפה, וגם הידיים.
אגב – לדעתי ארה"ב היתה צריכה, מיד אחרי הפיגוע בתאומים, למסור את מנהטן לערבים.
בושה בכלל שאמריקאים עוד גרים בניו יורק סיטי, רדיקלים-פשיסטים-כהניסטים-משיחים-חרדים-פחדנים-מושחתים שכמוהם.

איך הם מעיזים בכלל להתגרות בערבים במקום למסור להם את השטחים שלהם במרכז ניו יורק?

הנה לוינטל פתר את בעיית האיסלאם העולמית(הדוגלת ברצח חפים מפשע) – מסירת שטחים לערבים בכל מקום בו יש ערבים או שהם מגלים בו עניין.

גאון, כבר אמרנו?

כסיפוביץ 21 בינואר 2013

אני מסכים עם אסף שעל אף הדעות שגם אני מזדהה הפוסט בעצם חושף עמדה שהיא לא שונה מהתגובות הקיצוניות מהצד הימני.

אחד אומר מתנחל רקוב והשני עונה לו שמאלן הומו רקוב.

וזו החברה שלנו.
לני שלא יודע או שמע אין כאן עם ולא היה כאן עם לעולם.
אנחנו אפילו לא עונים להגדרה של עם.
אנחנו אסופה של 12 שבטים שכל אחד עסוק ב לזרוק חרע על השני.

הבחירות צריכות להיות איזה עם בעולם יכול ומסוגל להצביע בשבילנו [אני בעד הקנדים].
יהודים/עברים תמיד נמשכו למרותם של עמים אחרים.

הולדן ק 21 בינואר 2013

כאחד שחי ונושם את ההמולה ברוב הישראלי אני מרגיש שטפון לכיוון נפתלי בנט,
ההערכה שלי שיהיו הפתעות מרעישות
והרי התוצאות מצוות השיפוט בלוקסמבורג..וואיומיני דוז-פואה:
הליכוד ביתנו:29
העבודה:19
הבית היהודי:18
יש עתיד:14
שס:10
ההמשך לא באמחת מעניין

אבי 21 בינואר 2013

והתוצאות
ליכוד ביתנו 37
העבודה 17
הבית היהודי 16
שס 10
יש עתיד 9
יהדות התורה 6
התנועה 5
מרצ 5
הערבים 10
קדימה 2
עוצמה לישראל 2
עם שלם 2

מאיר 21 בינואר 2013

וואו, לוינטל, הצלחת להרגיז כאן כל כך הרבה אנשים, אני במקומך הייתי חושש באמת.

רותם 21 בינואר 2013

זה בסדר.
כנראה ממחר מחוקקי החוקים הולכים להוציא את לוינטל מהחוק בגלל נטיותיו.
השלב הבא הוא קעקוע סידורי לכל הכופרים השמאלנים ההומולסבים.

איציק 21 בינואר 2013

טוב את הימניים כבר מספרתם, ללא ספר חוקים סתם עברתם בית בית ורשמתם. וכן אני בעד שללוינטל יהיה מספר, כמו שלי יש, וכמו שביתי קיבלה כשהגיעה לגיל 16. קוראים לזה מספר תעודת זהות.

רותם 21 בינואר 2013

לא חושב שאנשי בנט +שס + ליברמן ייתנו למחדל כזה להתרחש.
לוינטל לא יהיה זכאי לתעודה כחולה.
אולי ורודה.

איציק 21 בינואר 2013

זה כמו לומר שזהבה+שלי תתן לאלו שהיו על המרמרה תעודה כחולה ופרס של אזרח כבוד. לא הגזמת קצת???

איציק 21 בינואר 2013

להבדיל מהשמאל, אנחנו בימןי נגד אלימות בכלל ונגד בני עמינו בפרט. כן גם לנו יש בעייתים ואף בעייתיים מאוד מאוד (ואני לא מתכוון במילה בעייתיים ליגאל עמיר, כיוון שאין לי מילה מתאימה ליצור הזה). אנחנו לא רודפים שמאלנים בגלל שהם כאלו, כמו שרודפים את אנשי הימין, רק בגלל שהם כאלו. וכן, רוב הימניים הם כמוני, מגנים את אלו שעקרים עצי פלסטינאים או עצים אחרים, ורובינו נגד פגיע באוכלוסיה לא אלימה וחושבים שעל מעשים אלו אנשים צריכים לבוא למשפט ולהענש. אצלכם תושב אריאל פסול רק בגלל שהוא גר שם, ימני באוניברסיטאות צריך להתחבה, והפוסט של לוינטל מתמצת את התיחסותכם אלינו. עדיף איש אל-קאידה על ימני, ובמיוחד חובש כיפה. אם הבנתי נכון מאיר, זו כוונתך.

matipool 21 בינואר 2013

איציק – אני לא יודע איפה אתה חי ( בעצם כן – בבאר שבע ) אבל לאן שאני לא מסתכל , המילה שמאלן או סמולן כפי שהימניים אוהבים לכתוב הפכה למילת גנאי , נרדפת לבוגד , "אוהב ערבים" , "מוסר שטחים" ובכלל עדיף שתלך להתחבא בפינה .
רוב הימניים שאני מכיר לא מגנים עקירות עצים ולא חושבים שצריך להעניש על פגיעה באוכלוסייה לא אלימה אם אותה אוכלוסייה מדברת ערבית .
אם כבר , לא רצוי לציין שאתה שמאלן או נוטה לשמאל בקרב ציבורים רבים ושונים . משום מה , אני שם לב שהנוטים ימינה הרבה יותר קולניים , מתלהמים , אגרסיביים ובטוחים בעצמם בדיונים פוליטיים .

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

על אילו דיונים פוליטיים אתה מדבר בדיוק ?

איציק 21 בינואר 2013

כן, אני מבאר-שבע, וזה ממש בסדר מבחינתי. אני ימני, וחי עם זה ממש בשלום וכבר הרבה מערכות בחירות. הרבה מחברי הם ימניים והם כמוני!!! אני בטוח שרוב הימניים כמוני.
בחיים לא קראתי לשמאלני, "סמלן", והתודעתי לכך רק בדה-באזר, ורק ממגיב אחד. חבל בגלל זה להכליל. רוב אנשי ימין הם לא פחות מצפוניים מאנשי שמאול רק חולקים על הדרך שלכם, וזה הופך אותנו מייד בעינכם לאנשי אפרטהייד, חסרי כבוד לחיי אדם וזכויות אדם. זו דעה מבישה. את אותו הדבר אפשר לומר לגבי השמאול מנקודת מבט שלנו, אך לצערי אני מכיר מספיק אנשי שמאול (הם אפילו באים אלי הביתה ואני אליהם) ולכן יודע שזה לא נכון.
אז אל תספר לי שהרוב הם כמו הסטיגמה שאתה יצרת, כי סטיגמות יש בכול הצדדים, אבל האמת, שלא הימין, לא השמאל, ולא המרכז לא יצליחו להרוס את המדינה בארבע שנים, ולכן תהייה אפשרות לתקן. ובמקום זה יש כאלו שרבים מי "אפרטהייד" ומי "סמלן". לא נראה לך קצת לא במקום?

matipool 22 בינואר 2013

אסף – דיוני ברזייה ופינת קפה בעבודה , בהפסקות בין התרגילים במילואים בצאלים ובבא"ח לכיש וכו' .
איציק – אם הובנתי שאני מזלזל בבאר שבע – סליחה ומחילה . מאד אוהב את העיר הזו ואת אנשיה ויש לי היסטוריה איתה .
מוזר שלמילה "סמולן" התוודעת רק לאחרונה בדה באזר . כינוי גנאי ידוע כבר זמן רב .
רק להבהרה – אני לא איזה שמאלן קיצוני וסהרורי . סה"כ נוטה קצת שמאלה מהמרכז ומצביע מסורתי של מפלגת העבודה ( אם כי הפעם אשתי ואני חילקנו את הקולות בין שלי ליאיר ) .
את הסטיגמה שדיברת עליה , לא אני יצרתי . כתבתי רק עובדות שאני מכיר מהווית עולמי . ברור לי שאתה ורבים אחרים לא כאלו . ברור לי גם מה הסטיגמה של השמאלן הממוצע בעיני הימני הממוצע .

אסף THE KOP 22 בינואר 2013

matipool

דיוני ברזייה ופינת קפה בעבודה – הלוואי והיה לי זמן לדיבורים מסוג זה. אני לא מגזים.

הפסקות בין התרגילים במילואים בצאלים ובבא"ח לכיש – אצלי זה היה המצפה רמון ביחידה שרובה מושבניקים וקיבוצניקים. אני משוחרר כבר שנתיים.

אז אין לי ויכוחים פוליטיים ולכן אני לא יכול לחוות דעה.

אריק 21 בינואר 2013

וואלה איציק, השמאל אלים והימין פצפיסט, השמאל פסימי והימין שופע אופטימיות, השמאל גזען והימין אוהב אדם.
עלית על זה!!

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

השמאל הוא בעיקר קריקטורה.

אריק 21 בינואר 2013

אסף. אתה עושה אותו דבר רק הפוך. הצדק והחוכמה כולם לא נמצאים בצד שמאל ולא בצד ימין. אפשר לא להסכים עם דעות של אחרים בלי לקרוא להם בשמות שלוינטל או אתה משתמשים בהם. האמן לי, הימין לא צודק בכל, בדיוק כמו שהשמאל לא צודק בכל.

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

התגובה שלי ללוינטל הייתה רק בשביל להדגים את הכיעור, הדעות החשוכות, הדמגוגיה והגזענות של הפוסט.

משום מה, אנשי סמול חושבים לעצמם שהם יכולים לקטלג אחרים כ"פאשיסטים" ו"גזעניים" רק בגלל שהם מצביעים ימינה מ"העבודה", אבל כאשר עושים להם את אותו הדבר הם מתבכיינים על הסתה.

איציק 21 בינואר 2013

אריק,
זו הבעיה איתך, הסטיגמות והטימטום הזה. כאשר תבין שאתה לא רע בגלל שאתה בשמאול ואני לא רע כיוון שאני בימין, כי אם דעתינו חלוקות לגבי צורת הפיתרון, אז השיח יהייה הרבה יותר נורמאלי. כאשר תבין שהקיצון בכל צד הוא גרוע, אבל דעה מכול צד היא לגיטימית, אולי יהיה לנו יותר טוב לחיות פה. לצערי, אתה כנראה לא מסוגל לכך, ורק מנציח את הירי של כוחותינו על כוחותינו, מכול הצדדים. חבל שזה המקסימום לו אתה מסוגל.

אריק 21 בינואר 2013

איציצק הבנתי! הבעיה איתי זה הטמטום…

אריק 21 בינואר 2013

לעניין שאר הדברים שכתבת, ראה תגובתי המטומטת לאסף

איציק 21 בינואר 2013

לא קראתי לך מטומטם, והתגובה לאסף ראויה. זו בידיוק הנקודה אותה ציינת שלא השכל ולא המוסר נמצאים בצד אחד בלבד, ועד שכולם (או לפחות הרוב) לא יבינו זאת, אנחנו בבעיה.
אם נפגעת מהאמירה, לא היתה לעלוב בך כי אם לציין שהסטיגמות שכתבת עליהם הם טימטום. אינני מאשים אותך בהם אך איני מקבל אותן.

שלו 21 בינואר 2013

הימור ראשון:
מימין לשמאל…
הבית היהודי 15
ליכוד 34
ש"ס 12
אגו"י 5
יש עתיד 11
התנועה 7
קדימה 2
עבודה 19
מרצ 5
חד"ש 4
בל"ד 3
רע"-תע"ל 3

הימור שני:
מימין לשמאל…
עצמה לישראל 3
הבית היהודי 14
ליכוד 32
ש"ס 12
אגו"י 5
יש עתיד 13
התנועה 5
עבודה 20
מרצ 6
חד"ש 4
בל"ד 3
רע"-תע"ל 3

היתה נימה של ציניות ששמתי אליה לב בסוף?

7even 21 בינואר 2013

חברים, כל הדיון מיותר, לא שמתם לב לדבר העיקרי
לוינטר פתר את בעיית האיסלאם העולמית – למסור שטחים לערבים בכל מקום בו יש פרעות של ערבים.
כמו שאמרתי – איך האמריקאים המנוולים האלה לא מסרו להם את מנהטן אחרי פיגועי התאומים, פשוט בושה. הרי זה מה שהיה מביא להם שלום למדינה.

תומאס נוימן 21 בינואר 2013

הקרבות המיותרים בין שמאל לימין הם בלתי רלוונטיים, כמו גם הויכוח "מי גזען", "מי חשוך" וכד'. צריכים להיות פרקטיים. הפרקטיקטה כרגע נמצאת בשוליים השמאליים הקיצוניים, זאת הלא-ציונית. הם ומרץ. כל היתר, אם ייצמדו למצעים שלהם – אנו נזחל אט-אט לכיוון מדינה דו-לאומית או מדינת הלכה או מדינה מוקצית בעולם. וכמדינה מוקצית בעולם – אנחנו לא נשרוד אפילו שנה, אפילו שיש לנו צבא חזק ופצצה גרעינית. אין לנו את משאבי הטבע שהיו לדרא"פ, שאפשרו לה לשרוד שנים של חרם עולמי – עד שגם הם קרסו. וזה מבלי לעשות הגבלה חלילה ביננו לבין האפריקנרים. אנחנו עוד לא שם. אבל בנט בדרך לשם, למשל, ובנט קונה אחיזה.

wazza 21 בינואר 2013

אסף, אני מבקש את העזרה שלך להבין את מקומי, השתייכות ל"שבט הלבן" משמעותה להיות אשכנזי? (ואיך בכלל יוצאים ממנו??), סמולנים משמעותם כל מי שלא בעד ביבי?

ואם אני מצביע למפלגת מרכז (כמו רוב הקיבוץ שלי בבחירות הקודמות) אז אני בסדר, או שאני עדיין גזען?
אתה כמו כותב הפוסט הזה מאוד אוהבים להכניס אנשים לתוויות ולהכתיר אותם בתארים שלא תמיד קשורים אז אם אני מפריע לך לעשות כן פשוט תגיד ואני לא אגיב למה שאתה כותב.

אסף THE KOP 21 בינואר 2013

מתנצל שלא כתבתי על מצביעי מר"צ בצורה פרטנית ולפי סדר גילאים.
אשתדל לכתוב בצורה יותר ממוקדת ומפורטת להבא.

פולדש 21 בינואר 2013

אתה חרטטן עלוב שלא מסוגל להתמודד עם ביקורת הגיונית.

wazza 21 בינואר 2013

אם כבר אני זוכה להתנצלותך אז שתהיה על זה שאתה עונה תשובות לא קשורות למה ששואלים אותך

דרייפוס 21 בינואר 2013

כל הימנים התמהונים, שכותבים פה אוכלים את הלב. מאחר ואפילו בנושא לא פוליטי אין להם איזה טלאנט שכותב מספיק אינטיליגנטי הם נכנסים לכאן, נהנים לקרוא על ספורט ומדמיינים לעצמם שהם מתורבתים עד ש….הפוליטיקה אוכלת אותם והם מבינים שהם לא קשורים למה שקורה כאן. בוודאי לעולם הגדול.
בחייאת, תחזרו על המנטרות שלכם ותבינו- אתם פה כי אתם לא חושבים מספיק טוב, אתם לא קוראים מספיק טוב והטובים ביותר שלכם כבר משעממים אתכם. פשוא אין לכם מספיק תרבות לכתוב, להשפיע וליצור. מתלוננים על מאפיה בתיקשורת, אבל הנה האינטרנט פנוי לכולם ואין לכם בית ללכת אליו. שימו לב שהאיש עם יכולת הביטוי הכי טובה פה שלכם,אפילו הוא עילג מתלהם (זה ה KOP ). השאר, אפילו למ"פ בגולני יש אוצר מילים גדול יותר.
צבוע זה להסתחבק איתכם ולא להסביר לכם שאתם באמת פחות טובים, בדרך כלל גם פחות אמידים (אם כי ורסיית הנובו-רישיות היא ליגיטימית. זה תפקיד של יחימוביץ ללקק לכם, לא שלנו.

wazza 21 בינואר 2013

אני חושב שהתגובה שלך לא במקום מכלילה ופוגעת, ההכללות האלו הן בסיס לשנאה ומ"פ בגולני ראוי ליותר כבוד מזה

לא דופק חשבון 21 בינואר 2013

הבחירות האילו הם על
האם יהיה ימין אמיתי בכנסת או ימין שמשרת את השמאל כדוגמת ,נתניהו,סער,בגין ,מרידור,איתן
כאיש ימין מאני מצפה לשינוים בבג"ץ,בתקשורת,ובפרקליטות השמאל
אני מצפה שבנט,אלקין,לווין ודנון יעקרו את הבג"ץ הדיקטטורי מידי הסמול ויחזירו אותו לעם
ולכן יש לבחור רק בבנט או בעוצמה לישראל
בחירה בליכוד היא בחירה בבג"ץ השמאלני
רק לא ביבי

אד הורטון 21 בינואר 2013

לחבריי הימנים, אמנם הגבתי בבוקר לאחד האימבצילים המנופחים מהשמאל אבל בדרך הביתה חשבתי על זה עוד קצת והבנתי משהו. המשפט האחרון של לווינטל בא ממקום מאד אמיתי. גם הוא וגם דרייפוס האוויל המתנשא מעלי שבא לשפוך פה את מררתו, באמת חושבים שאתם פחות טובים מהם. הם כ"כ מלאים בעצמם שהם לא מבינים איך יכול אדם אחר לחשוב שלא בדיוק כמוהם. הם הרי כל היום פוגשים את השיבוטים שלהם באותם מקומות ובאותם אירועים ונדמה להם שזה כל העולם. כל העולם שלהם בנוי על תחכום מזויף והעמדת פנים ולכן מסקנות פשוטות שלי ולכם הן ברורות כמו הנגזרת של התוצאות של כל המהלכים המדיניים של השמאל כמו אוסלו וההתנתקות (מה אתם חושבים שלווינטל ודרייפוס חשבו על נסיגה מהגולן עד לפני שנתיים?), נראות להם כנאציזם או אחד מהגידופים השגורים האחרים. כשכל דבר צריך להיות שנון/ציני/ הפוך על הפוך/ מתואם עם איזה טרנד עלום שקבע מוביל דעה שאף אחד לא יודע או כן יודע מיהו שוכחים לפעמים אמיתות יסוד פשוטות וכשמגלים שרוב האנשים לא שכחו את אותן אמיתות יסוד פונים למוצא הקל של התנשאות והטלת דופי שגולשות כפי שניתן לראות מעלי, מהר מאד לשנאה ומשטמה.
האמת היא שצריך לשמוח שיש אנשים כאלה. השמאל הישראלי בצורתו הראויה מציב אתגרים וכיווני חשיבה שכל ישראלי צריך לשקול במלוא הרצינות ולבחון אותם אל מול המציאות. כרגע בלי שום ספק המסקנה היא לדחות את כל הפיתרונות של השמאל ולהשאיר לו ליהנות מההתנשאות וגבהות האף והלב. תנו להם, נשארו להם רק עוד 24 שעות ליהנות מזה…

דרייפוס 22 בינואר 2013

אל תדאג אנחנו נבכה עוד הרבה זמן. כל מי שרואה טלביזיה בארץ ומבין איך שרית חדד שולטת מבין את זה כבר מזמן.

אתם משריצים הרבה ילדים, נהיים יותר עניים. קל לכם אז יותר לחנך לבורות וגזענות. יש איזה שכבה חכמה שגוזרת מזה קופונים כמו סער ומסעות הילדים שלו ללב האפרטהייד.

אתם זה השד הדמוגרפי האמיתי. פה אנחנו מסכימים. ניצחתם אותנו בדרך הוגנת דרך הרחם .

amitpros 21 בינואר 2013

בדבר אחד,אני מסכים עם THE KOP
איך יכול להיות שכולנו
שמאלנים ימנים,ערבים,יהודים
כולנו בעד דמוקרטיה
ואף אחד לא תוהה איך ולמה לעזאזל צאצא של רועה גמלים מסעודיה צריך לשלוט בירדן?
כתוב איפושהוא שלעבדאללה יש זכות לדורי דורות לשלטון בירדן?
למה שירדן לא תהפוך למדינת הפלסטינאים,ואז יהיה אפשר להגיע למשא ומתן מולם מעמדה יותר שוויונית?

קשקשן בקומקום 22 בינואר 2013

מה לעשות שאנחנו שמאמינים בדמוקרטיה מצביעים בארץ ולא בירדן או סעודיה. יש לזה גם כמה יתרונות.

קשקשן בקומקום 22 בינואר 2013

בתור מצביע מרצ ושמאלני שונא עצמו ידוע אני חושב שהטור שלך מתנשא, מביך, ובנוסף לכל מטופש.
צמצום הדמוקרטיה ל – תצביעו כמו שאני חושב או תסתמו וצמצום השיח לטורים באינטרנט והצבעה הוא גם בורות. פישלת ובגדול.

אם יש סטראוטיפ מזיק לשמאלן-התלאביבי-יאפי-מתנשא-מרוצה מעצמו – זה אתה. באמת אחד הטורים המבישים שקראתי

קשקשן בקומקום 22 בינואר 2013

אני מבקש מכל מצביעי הימין שמאוד מרוצים מעצמם למרות שאת הבחירות האלה פספסתם בגדול (היה לכם פוטנציאל לגוש של 70 – ובמערכת בחירות פשוט שערורייתית נגד שמאל מפוצל ופתטי הצלחתם גם את זה לזרוק לפח. ביבי – מ 42 הוא ירד ל 30 וקצת בלי שיש לו אף קורא תיגר רציני, ובבחירות הבאות אם השמאל לא יהיה פתטי וינסה להיות פעם אחת אופוזיציה גם תלכו הביתה), תשובה לשאלה אחת:

מה החזון שלכם למדינה הזאת? עוד 20 שנה – נהיה רוב בין הירדן לים? איפה יהיו הפלשתינאים? מה יהיה מעמדם? נהיה עדיין במצב "זמני" שבו אין שוויון זכויות בין הירדן לים? עדיין נתנחל בשטחים שאנחנו עצמנו לא מגדירים מדינת ישראל? או – נספח? נגרש? משהו חייב לקרות – לקלל את השמאל זה לא מספיק.

לשמאל יש דרך – אולי היא לא תוביל לשלום וברור שיש בה סיכונים אבל היא דרך לשמירה על רוב יהודי במדינת ישראל.
זהו – בלי התנשאות, בלי קללות. ובלי "יש להם 22 מדינות, ירדן היא פלסטין וכו". מה תעשו? תגרשו? יהיו "תושבים" בלי אזרחות? זה באמת יחזיק?

זהו. אשמח לתשובות.

אסף THE KOP 22 בינואר 2013

אם יש משהו שלמדנו מ"האביב הערבי" שהוא יותר קרוב ל"חורף איסלאמי" זה שרצוי לחכות להתפתחויות ולא לרוץ לוותר על שטחים שהופכים להיות קני טרור. מה לעשות, אין כזה דבר ואקום, ומאיפה שאתה תצא ייכנס מחבל עם זקן ורקטה.

המדינות ששכנות לנו הן דיקטטורות שלא בוחלות ברצח התושבים שלהן עצמן, ובהחלט יש סיכוי שבשנים הקרובות תהיה מהפכה בירדן, שכבר היום 80% מתושביה הם פלסטינאיים.

אז לא ברור לי על איזו "דרך" של השמאל אתה מדבר בדיוק. מי מבטיח לנו שלא תקום "פלסטין גדולה" מעירק עד פ"ת ? פרס ? שלי ? דב חנין ? הרי ברור לכולם ש"פלסטין גדולה" שכזאת תהווה איום קיומי על מדינת ישראל. ובכלל, אם ולאחר שתוקם המדינה הפלסטינאית, חלומו הרטוב של השמאל הישראלי, מה תהיה כמדתכם כאשר יתחילו בצורה מאורגנת הפגנות של "פליטי 48" על גדר הגבול ? הרי זאת רק שאלה של זמן עד שהגרוסמנים והא.ב.ג.ד יהושועים, בגיבוי מלא של טורי מערכת עלומים ב"הארץ" יתחילו להכפיש את ישראל שוב ואז שוב פעם, כל העולם ואשתו יוקיעו את ישראל עד שהיא תאפשר זכות שיבה לכל מי שהסבא של סבא שלו היגר ב-48 בתקווה שהוא יוכל לחזור אחרי שחיטת היאהוד.

אתה מבין, קשקשן בקומקום, השמאל כבר עשה עלינו ניסוי עם הסכמי אוסלו. אז למה שיאמינו לכם עכשיו ?

קשקשן בקומקום 22 בינואר 2013

אני מאמין שצהל יגן עלינו, כמו שהגן עלינו עד 67.
ועדיין – לא עניתם לי. עניתם מה לא בסדר במה שאמרתי, לא הסברתם לי מה אתם מציעים.

אסף – אתה מציע שהמצב ה"זמני" של ה 45 שנה האחרונות ימשיך, עד שהפלסטינאים יתפכחו? או-קי – גם במחיר אובדן הדמוקרטיה? אתה הרי לא יכול לטעון שקרוב למאה שנה יהיו פה 3 מליון אנשים בלי זכויות – לא משנה מה הסיבה היא.

אני מעדיף לצאת מהשטחים – אחריות לשלושה מליון ערבים היא לא זכות בעיני. יותר מזה – בעיני אני לא מוותר על השטחים – אני נפטר מהם. וכן – השטחים אולי יהפכו להיות קן טרור. בעיני עדיין עדיף לאורך זמן. ואגב – אם הטיעון הוא ביטחוני אז בוא נצא מההתנחלויות ונשאיר את צהל. עם זה אין לי בעיה אידאולוגית, זה דיון טקטי. אבל כל עוד אנחנו מתנחלים טיעון הטרור מאבד מתוקפו.

קשקשן בקומקום 22 בינואר 2013

ואגב – אני לא מקבל את האקסיומה שאוסלו נכשל. אוסלו הוכשל.
רצחו את רבין. נבחר ראש ממשלה שהוקלט בסרט מסביר איך הוא מכשיל את אוסלו ועוד בדרך שבא לא יאשימו אותנו, שילשנו את אוכלוסיית ההתנחלויות מאז.

אז כן – אם לא אנחנו ולא הם נרצה, לנצח לא יהיה פה שקט. אבל חוסר קבלת האחריות החלקית שלנו לזה (וברוך השם לפלשתינאים יש אחריות מרובה מאוד משלהם) – הוא עצימת עיניים ועיוות ההיסטוריה.

איציק 22 בינואר 2013

קשקשן,
אתה זוקף לרוצח הנתעב הזה הצלחה שאין לו. לפי תפיסתי, אם הוא לא היה עושה את מה שעשה, הימין היה מצליח הרבה יותר בהכשלת אסון אוסלו, אבל זו ספקולציה בידיוק כמו שלך. היו פתרונות הרבה יותר טובים אז אשר אינם אפשריים היום בגלל אוסלו. היתה, לפחות לפי אמונתי, אפשרות לתת משקל הרבה יותר גדול לירדן בפיתרון, גם אם בסוף היתה קמה ישות פלסטינית (אפילו מדינה) אבל בתנאים הרבה יותר טובים לנו. הסכם אוסלו חיסל סיכוי זה.
בקשר ליצור הנתעב, אני חושב שאתם כשמאל קושרים לו יותר מידי כתרים שבהם הוא הצליח לחסל את השמאל והשלום. אתם אפילו לא מוכנים לראות עד כמה הוא פגע בימין הדמוקרטי, ובמאמצים שלו להכשיל את מה שלדעתו הוא אסון. אני לא מדבר על זה שהוא פגע בדברים הרבה יותר חשובים מימין ושמאל, ואלו דברים כמו ערכי האבלות שבם כל העם היה שותף, והשמאל הוציא חצי מהעם, כמו הינו כולנו שותפים לרצח. הבן… לקח ממני את הזכות הבסיסית להפגין נגד רבין, נגד המעשים שלו ולהפילו בדרך הכי דמוקרטית שיש, והיא הפתק שלי בקלפי.
אני לא בא לומר שהוא פגע יותר בימין מאשר בשמאל. הוא בפע בעם, במדינה, וכמובן שהכי קשה הוא פגע במשפחת רבין. אני לא מבין למה הוא יושב בכלא ומחייך ולא נמצא בבידוד כל חייו ללא ביקורים, טלויזיה, עותונים או רדיו. אני חושב שבמדינה דמוקרטית שלא נותנת עונשי מוות (להוציא את אייכמן) גם אם זה בספר החוקים, צריך להיות משהו שהוא יותר קשה מסתם לשבת בכלא, שאת זה הוא לקח כמובן מאליו ובשמחה.

קשקשן בקומקום 22 בינואר 2013

4 שנים קודם היה את הסכם לונדון. – שהיה נותן לירדן את השטחים. בוא ננחש מי טירפד אותו – מה שהוביל את חוסיין להגיד שהוא מוותר על תביעותיו על השטחים.

ולא התייסת לכל הדברים האחרים ש א נ ח נ ו עשינו כדי לטרפד את ההסכם הזה. לא הכל זה יגאל עמיר

איציק 22 בינואר 2013

קשקשן,
אתה נוטה להשתמש במילה הכשיל, וזו זכותך, מבחינתי הוא עמד על עקרונות שנבעו מדאגה לביטחון המדינה, גם אם אתה לא מסכים לכך. העובדה שערבים "עושים טובה" ומוכנים לשבת איתנו אינה גוררת במידי את הסכמתנו לכול דבר. אני בפגישותי עם ערבים מהעולם כל הזמן שומע, "הרי אתם לא הסכמתם להצעה הסעודית אז אתם הכשלתם את השלום. ההצעה הסעודית היא היחידה הנכונה ואין מקום למיקוח." אני מניח שאפילו בשבילך ניסוח כזה קשה לעיכול, ואולי אני טועה…

שמעון כסאח 22 בינואר 2013

תגלול למטה, ההוכחה שהסכם אוסלו היה הונאה ערבית היא פשוטה, כולל הודאה מפי אבו-עמאר בעצמו.

אם זה פשוט או פשטני מדי בעיניך הנה קישור לעבודה אקדמית של פרופ' אפרים קארש בנושא.
http://www.biu.ac.il/Besa/karsh.pdf

קשקשן בקומקום 22 בינואר 2013

תחפש את הסרט של ביבי איך הוא אמר שהוא הכשיל את הסכמי אוסלו כראש ממשלה. כפי שאמרתי – לכל צד יש את האחריות שלו.
ברור שבצד השני לא יושבים שוודים. גם אנחנו לא בדיוק נורווגים.

שמעון כסאח 22 בינואר 2013

קשקשן, אי אפשר להכשיל הסכם שהצד השני לא התכוון לקיים.

קשקשן בקומקום 23 בינואר 2013

זה נכון אז גם לצד שני לא?

איציק 22 בינואר 2013

קשקשן,
אני מכבד את דעתך ובחירתך, אך התשובה שלך הינה לימין כמו שמובא בתשובות של אסף. גם לי קל לענות לאנשים כמו לוינטל, וראיתי את תגובתך. הדיון שלך צריך להיות עם הימין הפרגמאטי, אשר רוצה בארץ ישראל השלמה אך מבין שאין זה אפשרי, אשר רוצה בכלכלה חופשית עד כמה שניתן אך מבין שאין בררה ואיזונים הם הכרחיים. גם השמאל הפרגמאטי לא יתן לערבים את הכל בעמוק ולא יחלק את רכוש ה"טיקונים". הויכוח הוא לא על אידיאולוגיה צרופה כי אם על הפרגמאטיזם. בויקוח הזה את לא השתתפת, כיוון שאתה מתדיין אם החלק הלא פרגמאטי והלא מתפשר של הימין. אתה עושה לעצמך עבודה קלה.

אסף THE KOP 22 בינואר 2013

שיהיה לכם כל טוב.
יצאתי להצביע ביבי.

matipool 22 בינואר 2013

לא מרצ בסוף ? (-:

אסף THE KOP 22 בינואר 2013

הצבעתי במרצ לביבי.

דרייפוס 22 בינואר 2013

השמאל באמת התחיל בניסוי. ואז בא הארטיפקט יגאל עמיר ובא הארטיפקט מהמרפסת נתניהו ובאו ההתנחלויות והקולגות שלכם מהחמאס ומיחזור המשפטים שלך, שכולו ציטוטים וחוסר יידע עם תיבול ה"סמול" האהוב על טוקבקיסטים, שאפילו לא יודעים מה מקור הכינוי. אוח, איזה באסה, אפילו הבלוגים הכי טובים של הספורט הם "סמולנים" ואני אין לי מה לקרוא בממלכת ביבי ואני נורא רוצה לחשוב שאני חכם. אז אני אקרא אותם ואשפוך את הרעל שלי. איזה כיף.
אז "אח שלי" זה בסדר. בממלכת האח הגדול, מסעות המוות לאוושויץ ומערת המכפלה וההשרדות VIP יש מספיק מוכי גורל, חסרי יכולת והשכלה בלי יכולת ניתוח של טקסט ב'ישראל היום' ולאומניות. תתחבר איתם. לך על ביבי.

שמעון כסאח 22 בינואר 2013

ציטוט: גורל הסכם אוסלו יהיה כגורל הסכם ח'דייבה

מהו הסכם ח'דייבה?
מה היה סופו?
מי אמר?
מתי אמר?

בני תבורי 22 בינואר 2013

שמעון,
מטרותיו של מוחמד ומשמעותו התקדימית של הסכם חודייבה כבסיס להסכמי-שלום בין מוסלמים לכופרים נתונה במחלוקת פרשנית בין הוגים מוסלמים, היסטוריונים ומזרחנים. יש הרואים את הסכם חודייביה כמבטא רצון כן בשלום. אחרים מפרשים את צעדיו של מוחמד כתחבולה שנועדה לאפשר לו לאגור כוח עבור התקפה בזמן נוח יותר.
הסכם אוסלו סמוך מידי לתקופה של פיגועים ואינתיפאדה קשה ולכן אני מבין את ההקשר שעושים בינו לבין תקופה איומה שחווינו, אך יחד עם זאת, ושלא יהיו לך ספקות, שהסכם אוסלו ומתווה ז'נבה ישמשו בסיס לכל הסכם שלום עתידי ואפילו כזה שממשלת ימין תחתום עליו.

שמעון כסאח 22 בינואר 2013

אז כשערפאת אמר את הציטוט הנ"ל (דרא"פ 94, עדיין אי-אפשר להאשים את הימין) כוונתו הייתה כמפרשים הראשונים או השניים?
ע"מ לסייע אוסיף את הקישור הבא (קהיר אוג' 95, גם כאן עדיין אי-אפשר להאשים את הימין)
http://www.youtube.com/watch?v=OS2TM_Y5qRg
ולא נשכח גם את פייסל חוסייני שבראיון בשנת 2000 אמר ש"הסכם אוסלו היה סוס טרויאני"

בני תבורי 22 בינואר 2013

שמעון,
אני לא יודע לענות לך על השאלה הזאת ובוודאי לא יכול לדעת למה בדיוק התכוונו האדונים עראפת ופייסל חוסייני. הנושא נתון במחלוקת עד היום. באוקיינוס יש המון סוגים של דגים והדייג בוחר את הציוד המתאים לסוג הדג אותו הוא רוצה לדוג, בדיוק כמו ההיסטוריון שבוחר לאיזה הילך רוח להאמין ולהפוך אותו לעובדה.
אני חושב שגם אתה לא יכול להסתמך עליהם רק בגלל שהם אומרים את מה שנוח לך לשמוע. ערפאת וחוסייני אמרו עוד כמה דברים שאותם אתה לא מצטט כי זה לא משרת את האג'נדה שלך.

איציק 22 בינואר 2013

בני,
הבעיתיות של הסכם חודייבה אינו בפרוש של ההיסטוריונים או המזרחנים כי אם בפרוש של המוסלמים עצמם. המתונים רואים בזה הסכם שלום, והקיצוניים נייר שנותם שהות להתחזקות ותקיפה. בעולמנו, כרגע הכח בידים של המוסלמים הקיצוניים, וזה מה שמפחיד (את המוסלמים המתונים זה מפחיד אפילו יותר מאשר אותנו, ראו מה עושים להם ב"אביב" הערבי).
הסכם אוסלו זו אחת הדוגמאות הסותרות את דעתי שבנושאי חוץ החיים חזקים ממצע פוליטי. זהו הסכם עיוולת אשר עם הזמן כפה את עצמו על כולם. מבחינה זו אתה צודק, שעכשיו גם לימין אין בררה כי אם להתחשב באסון זה ולהתייחס אליו כאל עובדה ולנסות למזער נזקים. אני מבין שלדעת השמאול זהו הסכם היסטורי חשוב. ניגוד דעות זה הוא עוד סיבה שכל אחד ילך ויצבע על מה שהוא מאמין.
ביי, הלכתי להצביע :-)

בני תבורי 22 בינואר 2013

איציק,
אוסלו לא הסכם היסטורי, הוא בסיס עתידי לכל הסכם שיבוא, זכור את מה שאני אומר, אלא אם כן ילכו כאן לפתרון של מדינה דו-לאומית.

איציק 22 בינואר 2013

בני,
אני מסכים איתך, אני רק אומר שזה מצער, כיוון שאם הינו מצליחם למנוע אותו בזמנו, היום המשפט שכתבת לא היה ומצבנו היה טוב בהרב, כיוון שהינו מגיעים למשהו טוב בהרבה. במצב הנוכחי, אשתמש במה שאלפסי כתב בפוסט שלו, נצטרך להוציא את הרע במיעוטו, וכך אני מקווה שנעשה.
רק זכור עוד דבר, יש גם צד שני, והם רוצים לכפות את הנוסחא הסעודית בלי מילימטר לשום צד. אצלם אין דמוקרטיה, בטח לא במובן המערבי, ולכן אין לחצים שיכולים להזיז אותם, פרט ללחצים חיצוניים ואיתם הם מסתדרים יפה מאוד.

Yavor 22 בינואר 2013

רק תיקון לגבי מרצ
לא חייבים להיות ערבי/מזרחי/משהו אחר כדי לעשות לטובת אוכלוסיות אלו. חוץ מזה, אילן גילאון הוא אולי לא פרענק אבל האמ-אמא של שכונות מצוקה וערי פיתוח.

אסף THE KOP 22 בינואר 2013

טוב, עד רגע זה לא הימרתי על תוצאות הבחירות.
להלן ההימור:

הליכוד ביתנו: 29-31 מנדטים.
עבודה: 18-20.
הבית היהודי: 13-15.
יש עתיד: 12-14.
ש"ס: 11-13.
התנועה: 8-10.
מר"צ: 5-6.
יהדות התורה: 3-4.
חד"ש: 3-4.
ערביות: 5-6.
עם שלם: 2-3.

תחזית שלי לממשלה:
ליכוד + הבית היהודי + יש עתיד + עם שלם + ש"ס + יהדות התורה: 72-74 מנדטים. אם יש עתיד לא יכנסו לבסוף: ממשלה של 60-62 מנדטים.

קשקשן בקומקום 23 בינואר 2013

ועכשיו עמית – יש תוצאות ואפשר להגיד רשמית – יצאת קטן. אם יש משהו לומר על הבחירות האלה זה שהמחאה היתה מאוד מאוד משמעותית. ואני לא הצבעתי יאיר. בקיצור – תנוח

Comments closed