מומנטום ותלות

מהקלאסיקו הפנים קדימה

1) תקופה רעה:

בארסה נמצאת בתקופה רעה. והמאפיינים של תקופה כזו היא שלא הולך. וכשלא הולך אז לא הולך, זה כמו מחלה שמתפשטת מהר בכל הגוף: מסי כובש פחות, שאר השחקנים בכלל מידרדרים ביכולת ובתרומה במגרש, ההגנה נראית מביכה וכן – גם החלטות השיפוט הולכות נגדך (הפנדל אתמול שלדעתי לא היה אבל בהחלט לגיטימי לטעון אחרת; היד במילאן שלדעתי כן הייתה וכו').

לכל קבוצה קורה מומנטום כזה מתישהו. חיובי או שלילי. כשהכל הולך או כשכלום לא הולך. כי יש כאן אפקט פסיכולוגי: מישהו טוב יכול לגרום לחברים לידו להיות טובים יותר, ולשחק עם יותר ביטחון. ולהיפך.

השאלה איך יוצאים מתקופה שלילית או חיובית. והרי ריאל ובארסה עומדות בפני הגומלין בליגת האלופות שעם כל הכבוד לשני הקלאסיקו זוהי החזית החשובה ביותר.

במקרה של בארסה צריך למצוא משהו טוב ולהיאחז בו – אם זו טעות שיפוט לטובתה פתאום, או זו התעלות מחודשת של מסי, אם זה שחקן אחר שפתאום יופיע וישחרר לחץ ממסי וידביק את החברים שלו באמונה ובחשיבה חיובית.

ומבחינתה של ריאל, ברור שהיא בטיפוס, נסיקה, על צוק חלקלק. מעידה ולו הכי קלה מחרתיים באולד טראפורד, והיא נופלת. והעונה הזו תהיה כישלון.

אז כן – שתי הקבוצות במגמות הפוכות, שבקלות, ברגע אחד, בהתעלות או נפילה אחת גדולה, יכולות להשתנות לגמרי.

המצב עדין מאוד.

2) אפור.

כפי שתיארתי ב'מומנטום' (הכל הולך וגו') יש לנו נטיה לצבוע את המציאות בשחור ולבן, אף שבדרך כלל היא הרבה יותר אפורה. ניצחון לא אומר שהכל טוב, ממש לא. ואפילו כמה נצחונות ברצף לא מעידים על איכות גדולה ותפקוד נפלא של כולם.

בתחילת העונה למשל בארסה השיגה לא מעט נצחונות בלי יכולת משכנעת, עם מזל, מהפכים דרמטיים, נהנתה גם מטעויות שיפוט. מסי היה נהדר, אבל חוץ ממנו העסק נראה הרבה פחות מרשים מאשר בעידן גווארדיולה.

אז מי ששופט לפי מבחן התוצאה בלבד יספר שבארסה העונה קבעה שיאי נקודות ואחוזי הצלחה לעומת גווארדיולה. אבל מי שהסתכל יותר לעומק יכול היה לראות את כל הבעיות של בארסה שצצות לאחרונה כבר בפתיחת העונה. למרות הניצחונות בארסה נראתה הרבה פחות מרשימה בעיניי מבעונות קודמות: הסגל לא מספיק עמוק, למשל אין בלם שלישי ראוי (ולמעשה פיקה חלש מאוד העונה, צריך לעבור להיות חלוץ או אפסנאי כבר כתבתי), אין עזרה למסי, אלכסיס סאנצ'ס זה לא זה, ססק גם לא בטוח שברמה, צ'אבי בירידה מתמשכת.

בארסה עדיין קבוצה מצוינת, אבל הביטחון שלה ירד, היא קצת מבוהלת. וראו את זה עם הכניסה של רונאלדו למשחק. פתאום בבת אחת המשחק השתנה והפך להיות חד צדדי.

מנגד לריאל למרות הנצחונות יש הרבה בעיות, למשל התלות ברונאלדו גדולה מדי.

3) תלות בכוכב:

אני ממש לא יודע בעד מי אני בין ריאל ליונייטד, וגם בין מילאן לבארסה.

אבל דבר אחד יותר מעניין: ריאל ובארסה מחזיקות בשני השחקנים הכי טובים בעולם, בפער ניכר מאוד מהאחרים. העונה הן הפכו (בתהליך מתמשך) להיות מאוד תלויות כל אחת בכוכב שלה. זו תלות מוגזמת מדי, בזמן ששאר השחקנים מזייפים.

לכן אני אשמח אם רונאלדו ומסי יכבשו שלושער בגומלין וקבוצותיהן יודחו. 3:4 ליונייטד, 1:3 לבארסה למשל.

ואם שתי הספרדיות יעלו לרבע הגמר, אני מקווה שזה יהיה בזכות התעלות של שחקנים אחרים.

כי זה יחדד מסר נפלא, חשוב ומהותי: כדורגל הוא משחק קבוצתי.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

ליגת שוקי ההון: איפה האמת?
אופטימיות ומשבר (סופו של עידן?)

No Comments

udi 3 במרץ 2013

עמית מסכים איתך לגמרי בעניין התלות אבל אני חושב שבבארסה יותר בולט לעין שלמסי מאוד קשה לשחק טוב כאשר הקבוצה שלו לא משחקת טוב.
רונאלדו מצד שני יכול לעשות הרבה יותר דברים גם כאשר הקבוצה שלו משחקת גרוע.

* אם יהיה הימור בווינר על זה שמילאן לא גומרים את המשחק ב- 11 שחקנים אני כנראה אשים על זה את כל כספי.

MCMANAMAN 3 במרץ 2013

LIKE על הכוכבית

אביב 4 במרץ 2013

פה נפלה לך טעות סגנון המשחק של מסי בברצלונה ונע ממנו לרוב להתעלות גם כאשר הקבוצה שלו לא משהו ראינו בארגנטינה במשחקי קדם העונה ובמוקדמות כמה הוא יכול לתפקד לבד כי בארגנטינה הוא משחק עם גישה התקפית של סקורר וכמו חלוץ טבעי בזמן שבברצלונה הוא משחק קשר התקפי מאוד אפשר לקרוא לזה לדוגמא הגול של מסי בקלאסיקו האחרון אם מסי היה חודר כך לעיתים קרובות יותר הוא היה יכול להבקיע את השער הזה 100000 פעם כמו שאמרתי זה הכל עיניין של גישה

זורק מילה 3 במרץ 2013

בשורה התחתונה – רונאלדו ארבע עונות במדריד אליפות אחת ואפס ליגת אלופות.יונייטד שמכרה אותו זכתה בשלוש אליפויות בארבע שנים מאז שהוא עזב ולא שהם הביאו במקומו מישהו שאפילו קרוב אליו ברמתו.
מוריניו בשלוש עונות במדריד אליפות אחת ואפס ליגת האלופות.

אם זו הצלחה אני לא יודע מה זה כישלון.אם ריאל לא לוקחת ליגתץהאלופות השנה לא רואה איך אפשר להכתיר תקופה של מישהו מהם כמוצלחת במדריד.

שאוהדי ריאל ימשיכו לחגוג ניצחון בקלאסיקו ובבארסה ימשיכו לקטוף אליפויות בקצב מסחרר (4 מתוך 5 האחרונות) ועל הדרך שתי זכויות בליגת האלופות.

udi 3 במרץ 2013

בכללי אתה צודק, אבל
דבר ראשון העונה עוד לא נגמרה ולכן מוריניו בשתי עונות אליפות אחת ואפס ליגת אלופות(כמובן שהאליפות סגורה אבל ליגת האלופות לא)
דבר שני, אני בתור אוהד ריאל מסתכל על האליפות האחת הזאת שהוא הביא כמשהו הרבה יותר גדול. הוא לקח אליפות ענקית כולל שבירת כמה שיאים של נקודות ושערים כאשר הוא מתמודד מול הקבוצה הגדולה(אולי) בהיסטוריה. ועל זה הוא כמעט ולא מקבל את הקרדיט הראוי. אין לי ספק בכלל שאף מאמן אחר לא היה יכול לקחת להם את האליפות חוץ ממנו.

וחוץ מזה, תן לנו לחגוג קצת מה אכפת לך…

זורק מילה 3 במרץ 2013

גם לי אין ספק שאף מאמן אחר בעולם חוץ ממוריניו לא היה מסיים השנה עם ריאל (הקבוצה היקרה בעולם להזכירך) סיבוב ראשון בפיגור 18 נקודות מבארסה

udi 3 במרץ 2013

אין ספק שלצד היתרונות הרבים יש גם חסרונות רבים. אף אחד לא מושלם :)

זורק מילה 3 במרץ 2013

מסכים לחלוטין

באגסי 3 במרץ 2013

ריאל בקושי רוכשת שחקנים בכל שנה. היא לא יותר יקרה מסיטי.

זורק מילה 3 במרץ 2013

ריאל בקושי רוכשת?שחקנים שריאל קנתה בארבע השנים האחרונות

רונאלדו 94 מיליון יורו
קאקה 70
בנזמה 35
מודריץ' 35
די מריה 30
קונטראו 30
צ'אבי אלונסו 25
סמי חדיירה
אוזיל
ואראן
שאהין ועוד כל מיני ירקות אני בכלל לא סופר

ריאל יותר יקרה מסיטי.בקיץ האחרון ריאל היו רגועים זה נכון,אבל מכאן ועד לומר שהם לא קונים הרבה?בקיץ הקרוב יש בחירות לנשיאות,פרז כרגיל בשנת בחירות הולך להביא עוד נגלה של שחקנים ב 200-250 מיליון בכדי להיבחר שוב.

matipool 3 במרץ 2013

על צ'אבי אלונסו גם שילמו 30 מיליון .

באגסי 3 במרץ 2013

רוב הרכישות היו באותו הקיץ כשהיה ברור שריאל צריכה אוברול כללי ובעונה אחרי זה שברור שהיה מדובר במציאות מטורפות (אוזיל וקדירה בפחות או יותר 25 מיליון יורו, היום כל אחד מהם שווה יותר) מאז, ריאל רוכשת שחקן אחד בשנה.
אני מבין שססק, סונג וסאנצ'ז הגיעו בחינם.

אביאל 4 במרץ 2013

זורק מילה – בוא נבחן את זה מזווית אחרת, שיווי הסגל ולא לפי קנייה, הסגל של ברצלונה יקר יותר מאשר ריאל וזה המדד, לא באמת משנה בכמה קנו אותם. זה שקנו שחקנים בהרבה כסף לא אומר שהם באמת שווים, גם אל תפיל הכל על מוריניו כאילו הוא עשור בריאל ואחראי על כל השחקנים האלה, המדדים שלך פשוט לא שפיטים.

חזי 3 במרץ 2013

תגובה ל"זורק מילה": אתה טוב בהשוואות…בארסה 4 מתוך 5 ומוריניו רק בעונה ה-3. ומה לגבי לבנות קבוצה? כשמוריניו הגיע לריאל בארסה היתה מכונה משומנת. ההשוואות שלך שגויות בבסיסן.

זורק מילה 3 במרץ 2013

מדריד כל שנה בונה קבוצה..

גם השנה בארסה מכונה משומנת או שככה במקרה האליפות בספרד הוכרעה כבר בדצמבר עם 18 נקודות פער?איפה החלק של מוריניו ורונאלדו השנה?איפה החלק של רונאלדו בארבע העונות האחרונות?

בארסה 4 מ 5 כוון לחגיגות של אוהדי ריאל,שאני לא כ"כ מבין את טיבן לאור המצב בליגה.כל היתר?עובדות מוצקות.רונאלדו בארבע עונות אליפות אחת?בשביל זה הביאו אותו למדריד?בינתיים אני רואה שיונייטד יותר ממסתדרת בלעדיו בליגה האנגלית עם שלוש אליפויות בארבע עונות מאז שעזב ועוד אחת שברחה לה עם שני גולים בזמן פציעות.

אם ריאל לא לוקחת השנה ליגת האלופות ארבע השנים של רונאלדו במדריד כישלון קולוסלי,ושלוש השנים של מוריניו במדריד לא יותר מציון בינוני וגם זה במקרה הטוב.

באגסי 3 במרץ 2013

איזה שטויות. הרבה יותר קשה להתמודד מול ברצלונה מאשר מול הכלום של יונייטד בפרמייר ליג.

זורק מילה 3 במרץ 2013

אז אתה אומר שרונאלדו הצליח מבחינת הישגים קבוצתיים בארבע העונות שלו בריאל?

זורק מילה 3 במרץ 2013

ואגב כנראה שרונאלדו חושב כמוך…הוא בדרך הבטוחה חזרה לאלופה הניצחית באנגליה.נמאס לו שמסי לוקח עליו אליפות כל שנה בספרד.

באגסי 3 במרץ 2013

מה שיפה זה שאחרי 300 פעמים שרונאלדו כבר עזב את ריאל על פי הצהובונים הבריטים אתה עדיין מאמין שזה נכון. כנראה שהפנטזיות חזקות מכל היגיון.
בניגוד למסי שאובססיבי לגביי הכמויות שהוא כובש, רונאלדו עסוק בלשפר ולפתח את המשחק שלו בכל עונה. אני מאוד בספק אם הפסד של אליפות יגרום לו לעזוב, במיוחד עכשיו אחרי שהפך את הקאמפ נו למגרש המשחקים הפרטי שלו.

זורק מילה 3 במרץ 2013

אבל מסי מבקיע הרבה יותר,מבשל הרבה יותר ואם זה לא מספיק הוא עושה את זה בפחות מחצי כמות הבעיטות של רונאלדו,ואתה מתעקש שרונאלדו הוא השחקן הקבוצתי מבינהם ומסי האובססיבי לשערים?

ואני אתקן אותך,זה לא הפסד של אליפות אחת זה הפסד של שלוש אליפויות בארבע עונות ולפחות עד עכשיו גם כישלון בליגת האלופות שנה אחר שנה במדי ריאל.

במקרה שכחת להגיב על השאלה אז אתה אומר שרונאלדו הצליח מבחינת הישגים קבוצתיים בארבע העונות שלו בריאל?

באגסי 3 במרץ 2013

על איזה בסיס אתה טוען את מה שאתה טוען? העונה רונאלדו כמעט ולא בועט לשער. הוא גם משחק רחוק יותר מהשער ממסי.
אולי המחמאות למסי קצת השכיחו את זה, אבל אין שום תועלת בשחקן שכל עונה כובש יותר שערים, אם במצטבר הקבוצה לא כובשת יותר.
במשחקים הרציניים, מסי לא מתפקד טוב יותר לאורך השנים, בעוד רונאלדו בכל עונה מופיע טוב יותר למאני טיים.
כדורגל זה משחק קבוצתי, רונאלדו לא יכול לקחת אליפויות לבד, כמו שמסי לא יכול. את חטאפה ואוסאסונה אפשר לנצח גם עם שחקן טוב אחד, את ריאל מדריד ומילאן לא.
לא ראיתי שהישגים קבוצתיים פוגעים בבחירה של מסי לשחקן העונה, אבל כשרונאלדו מפסיד כמה תארים פתאום כן חשוב מה הקבוצה עשתה?

זורק מילה 3 במרץ 2013

אני לא ממציא את המספרים,תגגל בגוגל תמצא בעצמך.מסי בועט השנה 5.5 בעיטות בממוצע למשחק,רונאלדו בועט 8.5 בעיטות בממוצע למשחק ואחרי כל זה למסי יש 39 שערי ליגה ולרונאלדו 24,מוזר לא?

מסי לא מופיע למשחקים גדולים?אז איך זה שיש לו ארבע אליפויות ושני ליגת האלופות בחמש העונות האחרונות בעוד לרונאלדו יש אליפות אחת?אם רונאלדו הגיע למשחקים גדולים איך ריאל עפה איתו בשמינית גמר לליון ב2010?בחצי גמר ליגת האלופות מול בארסה ב 2011?באיזה חלום רונאלדו מופיע לכל המשחקים?איפה הוא היה בחמש אפס?איפה הוא היה שריאל הפסידה איתו חמישה קלאסיקו רצופיםבין 2009 ל 2011?מי מלך השערים ארבע שנים רצוף בליגת האלופות ?

העיקר שאתה מאמין לעצמך.

באגסי 3 במרץ 2013

תקרא לפני שאתה מתחיל. כתבתי שבכל עונה הוא משתפר בהופעה למשחקים הגדולים, כבש ב6 משחקים רצופים נגד ברצלונה.
מסי משחק קרוב יותר לשער, ברור לגמריי שהוא ידייק יותר בבעיטות. ושוב פעם גיגול פשוט לא יכול להפריע לתת לינק.
אני יודע שההערצה למסי השכיחה ממך את העובדה הפשוטה שכדורגל זה משחק קבוצתי, אבל אם היית טורח לראות את המשחקים נגד ליון לדוגמא, רונאלדו היחיד שהופיע.

אני לא מאשים אותך חס וחלילה, צפייה מרובה באלי אילדיס באמת גורמת לאנשים לשכוח מה מהות המשחק. מסי כובש בכל עונה יותר שערים, זה בא על חשבון השחקנים האחרים, ולכן לא שווה כלום.
כשאתה משחק עם השחקנים הכי טובים בעולם, זה טעות חמורה, ולא פלא שכשברצלונה זכתה בליגת האלופות וניצחה את ריאל 5-0, מסי כבש פחות שערים מרונאלדו.

זורק מילה 3 במרץ 2013

באגסי אני בן 40 נראה לך שאני אכנס פה לבלוג ואשקר לך על נתונים סטיסטיים?כתבת שרונאלדו בקושי בועט אז הלכתי לאינטרנט.
רונאלדו השנה בליגה בעט 176 פעמים ב 25 משחקים,זה יותר מ 7 בעיטות למשחק.סליחה טעיתי זה לא 8.5 למשחק זה 7 .עדיין יותר מ 5.5 של מסי למשחק.

http://espnfc.com/player/_/id/22774/cristiano-ronaldo?cc=4716

אני האחרון שטוען שרונאלדו לא שחקן,הוא פנומן ושני רק למסי,לא רע בכלל.מבחינה אישית הוא הצלחה מסחררת בריאל מבחינה קבוצתית אליפות בארבע שנים בלי ליגת האלופות (לפחות נכון להיום) זה כישלון ברמה הקבוצתית.וזה לא שהוא בקבוצה חלשה,זו פאקינג ריאל מדריד עם תקציב רכש בלתי מוגבל,השחקנים שיש לה בספסל ניצחו אתמול את בארסה.

זורק מילה 3 במרץ 2013

בלינק כנס ללשונית האמצעית career ושם יש לך את כל המספרים והנתונים

יאיר 3 במרץ 2013

שוב אתה מחליט כמו פרשני ערוץ הספורט האחרים שהיתה יד אצל מילאן.
הצילומים הנכונים והאיטיים מראים אחרת:
http://www.youtube.com/watch?v=2xPTSACjao0
גם הפרשנים של SKY כבר הסיקו שלא היתה יד.

אלברט פירות 3 במרץ 2013

פוסט מצוין ולא דרמטי,בהחלט יכול להיות שדרדלה של צ'יצ'ריטו או רוני ומאידך עוד משחק גדול של מסי נגד הברלוסקונים יהפכו את השבוע הזה לכוכבית חסרת חשיבות.

ניינר 3 במרץ 2013

לא בטוח שהפער של גארת בייל ממסי ורונאלדו כזה גדול

קורא 3 במרץ 2013

תן לו קצת יותר מחצי עונה להציג יכולת כזאת… במיוחד עם כצפוי (לצערי) יעזוב את טוטנהאם.

matipool 3 במרץ 2013

גם סוארז לא כזה רחוק .

MCMANAMAN 4 במרץ 2013

גם אלירן עטר :)

קורא 3 במרץ 2013

גם אני מסכים לגבי התלות.
לגבי הכדורגל של בארסה: אם תראה את התקצירים של המשחקים שבארסה איבדו נקודות שנה שעברה תראה שלפיקה יש חלק גדול בזה – חולשה של שנה וחצי (היה טוב רק ביורו).
בתחילת שנה בארסה נצחה את אותם משחקים שהפסידה/תיקו שנה שעברה. בהמשך, נובמבר-דצמבר, כבר היה כדורגל מצוין. עד פברואר השחור..

רומן 3 במרץ 2013

הבעיה היא שכמות המחמאות והסופרלטיבים שהקבוצה הזאת קיבלה יצרו בקרב ציבור "אוהדי" הכדורגל תחושה כאילו מדובר באימפרית כדורגל.
פתחו פה מהדורות חדשות עם כל גול של מסי נגד אלמריה, ועשו אולה על כל טיקי בין פויול לפיקה.
האמת היא שברסה היתה (והיא עדיין) קבוצה מצוינת, אבל בטח לא אימפריה.
כמות התארים בהם היא זכתה משקרת, הליגה הספרדית לא מתקרבת ברמתה לאנגלית/איטלקית/ספרדית.
ובזירה האירופית? התמזל מזלם שאלה היו באמת שנים רעות של הקבוצות הגדולות ביבשת, יחד עם שיפוט מאוד מפרגן (דרוגבה Its a focking discrase..) ושחקן אחד שבאמת קרוב לשלמות, הביאו להם 2 אליפויות אירופה.
אבל זה לא שברסה ממש נחלשה, זה עולם הכדורגל שחוזר לעצמו ומחלים לאט לאט ממחלת הטיקי טקה, עדיף מאוחר מאשר אף פעם, אבל אלה באמת חדשות נפלאות לאוהדי הכדורגל האמיתיים.

תומר 4 במרץ 2013

שתי נקודות על הדברים שלך:
1. יופי, זרקת ש"הליגה הספרדית לא מתקרבת ברמתה לאנגלית/איטלקית/גרמנית". מה הלאה? יש לך גיבוי לדברים האלה? כי אני, לפחות, מסוגל להוציא מהשרוול עובדות שיגבו דווקא את הקביעה ההפוכה. עובדות שמספרות כי בארסה וריאל נחשבו לשתי הקבוצות הטובות בעולם (בפער ניכר!) בשלוש העונות האחרונות. עובדות שמספרות כי שתי המוליכות של אנגליה אשתקד הודחו מליגת האלופות בבושת פנים כבר בשלב הבתים, כשאחת מהן (יונייטד) נשחטה טוטאלית בליגה האירופית על ידי קבוצה מהמקום ה10 בספרד. עובדות שמספרות כי רק נציגה איטלקית אחת הצליחה להגיע לחצי גמר ליגת האלופות ב5 השנים האחרונות (אינטר ב2010). עובדות שמספרות כי 5 מתוך 8 הקבוצות שהגיעו לחצאי גמר המפעלים האירופיים בעונה שעברה, משחקות בלה ליגה. מה יש לך?

2. בהמשך התגובה זרקת עוד פנינה: "עולם הכדורגל חוזר לעצמו". שוב, הכל טוב ויפה, אבל אילו עובדות מגבות את האמירה הזו? בפועל, לא רק שהקבוצות היחידות אשר התחזקו העונה ביחס לשנים קודמות הן יונייטד ובאיירן, אלא שכל השאר מצויות בירידה חדה: סיטי ודורטמונד איבדו מכוחן; צ'לסי איבדה כיוון; מילאן מעמידה את הסגל החלש ביותר מאז 2009; אינטר רק הולכת ודועכת מאז הטרבל. אפילו ריאל, שהייתה ללא ספק ה-מתחרה של בארסה ב3 השנים האחרונות, חווה עונה די עגומה בליגה וסובלת מחוסר יציבות משווע. לזה אתה קורא "החלמה"?

נ.ב: תגיד, אתה עושה גם בר מצוות?

שיימס 3 במרץ 2013

אני מאד מסכים עם הנקודה הראשונה- לדעתי מומנטום הוא מושג קצת אנדר-רייטד בספורט- הרבה פעמים לא צריך הרבה יותר ממומנטום (לחיוב או שלילה) כדי לגלגל עונה ולהפוך אותה למאד מוצלחת או מאד כושלת.

לגבי החלק השני אני פחות מסכים. אני חושב שלהגיד בדיעבד "שגם אז משהו לא דפק" זו לא חוכמה גדולה מדי. מעטים היו האנשים שבתקופה של שבירת השיאים בליגה, ואפילו אחרי הפסדים (מעטים,פה ושם, שבדר"כ התאפיינו בשליטה מוחלטת, כדורגל נהדר, והמון חוסר מזל), היו הרבה אנשים שחשבו לעצמם שזה לא זה. להיפך, אני חושב שהרוב חשבו "מדהים כמה השיטה חזקה מהכל ואפילו בלי פפ זה עובד".

אני איתך לגבי ה- 4:3 למנצ'סטר. פחות בעניין ה-3:1. היית שמח לראות את ברצלונה גדולה לפחות עוד פעם אחת.
בעצם עדיף שריאל גם יעברו. מפגש נוסף של שני הגיבורים האלה תמיד עושה את זה יותר מכל דבר אחר:
http://shaymess.wordpress.com/2013/03/02/%D7%94%D7%90%D7%99%D7%95%D7%95%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%92%D7%95-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%A1%D7%99/

רבלינו 3 במרץ 2013

הקטע הוא שבגלל שאנו בני אדם ולא מכונות,אנחנו מסרבים להבין שנגמר פה עידן,ושהקבוצה הטובה בהסטוריה נגמרה ולא קיימת יותר,לך תפנים את זה אחרי 4-5 שנים
המוח מסרב לקלוט

זורק מילה 3 במרץ 2013

ואת את זה אתה אומר בגלל שלושה משחקים בשבועיים האחרונים? חשבת כך גם לפני שבועיים?

רבלינו 3 במרץ 2013

גם מול סלטיק המוגבלת בארסה לא שיחקה כדורגל סביר,זה לא ממש חדש

באגסי 3 במרץ 2013

מה יעשו השופטים כשאף אחד לא אומר להם למי לתת את המשחק…

ניינר 3 במרץ 2013

ביי ביי סט. טוטרידג'!

בועז 3 במרץ 2013

כמו שפיקה אמר לאחרונה, זה מצחיק כמה מהר אנשים איבדו אמונה בברצלונה, איך אנשים שכחו את הקבוצה הזאת [וזה לא קל כן..] 4 אליפויות ב-5 שנים [כולל זאת] פלוס פעמיים ליגת האלופות כש-4 פעמים הם מגיעים עד לחצי גמר לפחות.
כל העניין הזה עם המומנטום מזכיר לי את הקלאסיקו שנגמר ב-6:2, מה שהרבה כבר שכחו זה שריאל הגיעה במומנטום מטורף עם 17 ניצחונות ב-19 משחקים כשאת שני האחרים היא סיימה בתיקו ובצד השני ברצלונה קצת זייפה בזמן הזה, הקלאסיקו הגיע וברצלונה השתיקה את כל העולם ואל תשכחו שזה היה בברנבאו
מילאן במומנטום.. אז מה ? ברצלונה מפסידה ולא מרשימה.. אז מה ?
לכל הירידה הזאת יש 1001 סיבות, מאמן, ירידה בכושר, שביעות, יריבות שלומדות יותר על ברצלונה, אבל אנשים שוכחים משהו, בברצלונה משחקים השחקנים הטובים בעולם, צ'אבי, אינייסטה, בוסקטס וכמובן מסי, עם שחקנים כאלה אפשר לנצח בכל משחק בטח ובטח כשהמשחק הזה בבית שלך, עם הקהל שדוחף
עד לפני חודש רבים כבר הכתירו את ברצלונה לאלופת אירופה, כל סוכניות ההימורים היו בטוחים שבארסה לוקחת ללא תחרות בכלל
פתאום עכשיו, אחרי כמה משחקים חלשים אני רואה אנשים שצועקים שריאל הקבוצה הטובה בעולם.
דבר ראשון זה לא ולמען האמת, הם אפילו לא במקום השני
הקבוצה הטובה בעולם כרגע היא ברצלונה, על פי הכושר העכשיווי זאת באיירן מינכן, אז די לחיות בסרט שריאל הכי טובים, הם במרחק כזה בטבלה שהם לא מעיזים להגיד כלום חוץ מ"נמשיך להלחם" ובעצם לא באמת נלחמים.

*ב-12 במרץ ברצלונה תארח את מילאן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, ברצלונה תנצח ותעלה לרבע הגמר.
התגובה הזאת תישאר פה וכל מי שירצה להגיד לי שאני טועה מוזמן להגיב פה ב-12 [ספק אם תהיה תגובה כזאת]

באגסי 3 במרץ 2013

אף אחד לא טען את זה. ריאל כרגע קבוצה טובה יותר מברצלונה. לדעתי באיירן טובה משתיהן.
זה לא אומר שהאליפות של ברצלונה לא מוצדקת, כי ליגה זה לא לנצח את היריבה שלך אלא לנצח את כולן.
ב6-2 לריאל הייתה קבוצה עלובה שלולא ליגה ספרדית עלובה עוד יותר היא לא הייתה מגיעה למצב שהיא מאיימת על האליפות.

Comments closed