התקף לב קטן

הפועל. עם הגב לבני יהודה והפנים לחיפה

פורסט

1) והרי כולכם, כולנו, ידעתם, ידענו. כשנשרקה בעיטה חופשית והשעון הראה 86 דקות. ושוב ההוא ניגש לבעוט. היה ברור איך זה ייגמר. זהו מכשף הכדורים, והרי אם הכדור לא ימצא את הרשת הוא יחמוק מידיו של השוער ויגיע למישהו אחר שיכבוש.

כן, שוב זהו פורסט גאמפ גירסת בת ים. האיש שקרח זורם בעורקיו, שתמיד הופך לאס במאני טיים. הבחור שנותן ראיון לעיתון (הארץ) ערב משחק, ואחר כך מככב ומכריע אותו, בניגוד לכל שחקן אחר בארץ שאחרי ראיון כזה היה שובק חיים. ערן, ערן זהבי. הוא לא כדורגלן, הוא מיתוס.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 2) כמו אוהד הפועל אמיתי, הייתי בטוח שהקבוצה לא תנצח את בני יהודה. שהיא שוב תבעט בדלי. גם עונה אחת מוצלחת לפני שנה לא מוחקת דנ"א שמקועקע לך בנשמה 30 שנה. וכמובן יש את הסמליות – אם ראובן עטר דפק את מכבי חיפה, אז עכשיו דרור קשטן ובלילי ידפקו את הפועל. די צפוי אפילו. סוף ידוע מראש.

וככה זה נראה. הפועל של העונה היא לא הפועל של העונה שעברה. אז הקבוצה הגיעה לשיא בזמן, הפעם נדמה שיש עייפות גדולה פיזית ומנטאלית שהצטברה מאז ליגת האלופות. למעשה מאז הניצחון בבאר שבע לפני חודשיים הקבוצה לא נתנה משחק גדול ומרשים. את הנקודות גירדנו עם שפאכטל, מצצנו מהטיפות האחרונות של הבקבוק, ליקטנו מתוך פחים כמו קשישים אדומים נזקקים. נלחמים על הישרדות. במרוץ האליפות. לפני שנה הפרש השערים בואכה משחק העונה היה 25-80, עכשיו הוא 28-67. יעני הבדל של 16 שערים. שכטר נורא חסר פתאום, גם דגלאס. אפילו דה רידר. לא, סתם. עד כאן.

הדבר היחיד שנותר מהעונה שעברה – חוץ מפורסט גאמפ – הוא אופי, ווינריות, הבנה של המצב. מה זה הבנה? למשל עיקול עניין הקיזוז. לפי שבועיים הפועל הפסידה לבני יהודה. זה בסך הכל היה הפסד הגיוני מפני שהקבוצה הלכה על כל הקופה מתוך ידיעה שעם מספר נקודות אי זוגי תיקו או הפסד באותו משחק הוא בדיוק אותו דבר.

אז יש כאן משוואה מעניינת – האם הווינריות תספיק מול היכולת הדלה? אשרי המאמין. אני אישית לא מאמין.אילו הייתי מאמין, כנראה בייתי בקבוצה אחרת. 

3) מבט קדימה לעבר משחק העונה – חיפה באה לנקום. אומרים שקשה לה במאני טיים ויש קוף על הגב, אבל אני כבר מספיק ותיק בעסק הזה כדי לדעת שקופים נועדו שיורידו אותם. גם קופים ירוקים. אז אני כהרגלי חושש (הפעם באמת, אבל תמיד זה באמת) ממפלה כואבת, תבוסה רצינית. יש לי תחושה רעה שמבוססת על הכושר הרע של הפועל. זו העונה של חיפה לגמול ולדעתי האליפות תהיה ירוקה העונה.

אבל, וזה אבל גדול, הדבר הכי חשוב במשחק העונה היא לדעת שהוא לא יכריע את האליפות. יחסי הכוחות בפלייאוף די מאוזנים בשביל שכל אחד משלושת המשחקים האחרונים יהיה קשה לשתי הקבוצות. הקבוצה שתנצח את שלושת המשחקים אחרי משחק העונה תיקח את האליפות.

4) וזה המקום לתת מילת כבוד לליגת העל: הפלייאוף העונה יותר קשה וצמוד מבעונה שעברה. אם מכבי נתניה מנצחת ובצדק בקריית אליעזר ואם הפועל מקיאה דם מול בני יהודה, זה נפלא לליגה. איזה מצב הזוי – שקבוצות ממקום 5 ו-6 מגיעות בכושר הכי טוב לפלייאוף, מה? מישהו זוכר את האסקופה הנרמסת בשם מ.ס אשדוד לפני עונה?  או את פתיחת הרגליים של מכבי ת"א נגד חיפה?

5) ההתלהמות של הערב מיותרת. נכון, זה היה עוד משחק חשוב, אבל עמית הורסקי החביב הגזים עם הצעקה שהשער של טוטו תמוז הוא אולי "שער של אליפות". ברור שלא. נותרו עוד ארבעה משחקים לסיום הפלייאוף כולל משחק העונה. 360 דקות לא כולל תוספת הזמן של המשחק האחרון, בה אנחנו זוכרים מה קרה בעונה שעברה. אז לא צריך לייצר דרמטיזציה מלאכותית של המצב. 

6) נ.ב – למכבי ת"א עדיין יש סיכוי לאליפות. וזו לא דרמטיזציה מלאכותית של המצב.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

מהי הפועל - תיאוריה סודית על כוחות האופל
הכל הולך

No Comments

YB 26 באפריל 2011

אני לא אוהב את ניכוס הלוזריות להפועל רגל, כאשר ברור כי היא שייכת רק להפועל סל. וברוח זו, הלוואי ואוסישקין לשעבר לא תעלה לליגת העל. הניסיון שלה להילחם במכבי במקום להילחם על שינוי מהותי בערכי וחוקי הליגה (שוויוניות, תקרת שכר, קיצוץ זרים וכו') הוא בזוי בעיני. כל שנות ילדותי ובחרותי סבלתי מאהדת קבוצה שכל שנה האמינה שהיא מסוגלת לקחת אליפות. אף פעם לא זכינו. וגם אם היינו זוכים פעם או פעמיים זה לא מספיק. בעיני הייתי קורבן למציאות ספורט הרסנית ומתועבת. אין לי מושג ירוק מדוע אוהדי הפועל מוכנים לתמוך בקבוצה ואף לממן כזו שחוזרת לתוך אותה מציאות, וזה במקרה הטוב (כי אז באמת הפועל הייתה מסיימת 2-3 כמעט בכל עונה).
ואגב, אני לא קונה את הפיינל פור כדרך לתיקון העיוות. פיינל פור זה טוב לקולג'ים (היכן שיש מעל 300 מכללות וטורניר של 64 קבוצות) או לערב חצי גמר גביע. להכריע ליגה בצורה כזו שומטת את הקרקע המוסרית שהליגה עומדת עליה. רק בישראל חושבים ששני מינוסים מרכיבים פלוס.
אז יאללה הפועל יקנעם-מגידו! ויאללה מכבי חיפה!! (כי אוהד הפועל רגל מעולם לא הייתי ולעולם לא אהיה. למרות שאני מוכרח להודות שאני נהנה כל פעם מחדש שטוטו תמוז, השחקן שנדמה לי כי כך רק אני הערכתי ואהבתי בשלוש השנים האחרונות, כובש).

לוינטל 26 באפריל 2011

גם אני לגמרי לא שלם עם שאיפות העלייה לליגה הכי בזיונית בעולם.
אני מאוד מבולבל מהסיטואציה, והיה מוזר שלא התאכזבתי בכלל מההפסד למגידו או יקנעם, ווטאבר. כקבוצת אוהדים רצוי להישאר בלאומית אולי.
אבל זה לא קשור לפוסט.

YB 26 באפריל 2011

אני חש כי העניין של הפועל תל אביב כדורסל בשנות ה-80 וה-90 ואהדתי אליה דורש הבהרה. קודם כל אני מאוד גאה לומר שאני האדם היחיד בעולם (אני חושב) שהיה אוהד שרוף של מכבי תל אביב בכדורגל והפועל תל אביב בכדורסל. היו רבים שהיו ההיפך- כלומר אוהדי הפועל רגל ומכבי סל. ניתן גם להבין זאת, אם גם לא לאהוב, לנוכח הדומיננטיות של סיני וחבריו ומיקי חבריו בכדורגל ובכדורסל הארצי בשנות ה-80. אך אני הייתי שונה. מגיל 7-18 הייתי אוהד שרוף של מכבי רגל ומגיל 12 בערך גם הפכתי להיות אוהד של הפועל סל (עד אז אהבתי מכבי אך באחד הדרבים ביד אליהו פתאום הרגשתי במהלך המשחק שליבי נוטה לאדומים. וכך הוא נשאר, עד שאחרי הצבא עזבתי את הארץ והפסקתי להתעניין במה שקורה בליגת הכדורסל הנתעבת בארצנו).
אך מדוע אני כל כך כועס על אוהדי הפועל שמחיים את את הקבוצה וזכרון אוסישקין?
כי הם רק מתגעגעים להפועל (אכן קבוצה נפלאה עם אינספור גיבורים, כולל המגרש, שהיה כייף לאהוד) ומתעלמים מהמציאות הנוראה שהיינו חלק ממנה. מציאות בה לעולם לא זכינו באליפות. כמעט אף פעם בגביע (למעט אני חושב עונת דוברש הנפלאה). וכל עונה וכמעט כל העונה היינו מאמינים שהשנה זה אפשרי, אלא שתמיד בסוף גמרנו עם מפח נפש. באותם שנים ניהלו את הפועל אנשים שונים שהשקיעו כספים רבים בניסיון לרדוף אחרי החלום. האנשים הללו התחלפו. החלום לא הושג. למרות שהושקעו מיליוני דולרים בקבוצת הכדורסל של הפועל (בעוד הסלים באוסישקין התקלפו מחלודה) הכספים הללו עדיין היו זניחים לעומת אלו שהושקעו במכבי. הקרב היה למעשה אבוד מראש כל שנה.
רק כשהגעתי לארצות הברית אחרי הצבא וסיפרתי לחברי החדשים על קבוצתי האהובה ועל כך שיריבתנו השנואה זוכה באליפות מדי שנה יותר מ-30 שנה הם אמרו לי: "בן אדם, מה אתה מספר לנו על הקבוצה והליגה הזאת? זו לא ליגה. זה לא ספורט"
הבנתי את צדקתם. מאז אני לא אוהד הפועל סל בגלל כמה סיבות:
1. הכדורסל בארץ גרוע ונראה לי שלאהוד קבוצה ברמה הכללית הזו זה פאתטי.
2. אין טעם לאהוד קבוצה בליגה כל כך לא שוויונית (כשהתציב של מכבי הוא יותר מפי עשרה מזה של מרבית יריבותיה).

לכן אין לי חיבור נפשי למיזם החדש של אוהדי הפועל. אני תמיד אעדיף לזכור את גיבורי ילדותי, ממייק לארגי, דאג לי, וברוק סטפי, דרך לינטון טאונס, דניס וויליאמס וקרל איימוס, ועד עמוס פרישמן, חיים זלוטיקמן, ראדנקו ות'רדקיל האלמותי (שחבר של רלף קליין סיפר כי רלף אמר לו שת'רדקיל היה על סמים קשים בשנה שהפסדנו את האליפות לגליל).

לסיכום: אוהדי הפועל, לפחות לעניות דעתי, צריכים להילחם על ליגה צודקת יותר לפני שהם נלחמים על עליה לליגת העל. ואם הם יעלו לליגת העל הם חייבים להתנות תנאים (תקרת שכר, קיצוץ זרים וכו') לפני שהם נוטלים חלק בליגה המזורגגת הזו. ואם הם בכל זאת יבחרו שלא לדרוש כלום ופשוט לשחק שיהיה להם לבריאות. אני לא מקנא בילדים הצעירים שבהם שיצטרכו לגדול לתוך מציאות של מפח נפש וכשלון, שנה אחר שנה, כפי שהייתה ילדותי כאוהד הפועל כדורסל. לא הייתי מוותר עליה (כי אז עוד אהדתי קבוצה והיה אכפת לי ממה שקורה לה). אבל אם הייתי נולד מחדש ויודע את כל מה שאני יודע עכשיו כן הייתי מוותר עליה: כי להיות אוהד קבוצת כדורסל ישראלית, ולא של מכבי, זה פשוט לדעת להסתפק בכלום. וזה בעיני קצת מיותר.

לוינטל 26 באפריל 2011

ג'ונתן דלזל מסר לי שהוא נעלב שלא ציינת אותו

ארנון 26 באפריל 2011

לוינטל, אנסה לסכם בשתי מילים את שני הפוסטים האחרונים שלך: זהבי לארסנל!

לוינטל 26 באפריל 2011

גיים סט אנד מאץ'!

אבירם 26 באפריל 2011

לטוב ולרע, אני לא מכיר עוד אתר בו התגובות ארוכות יותר מהפוסט

ניתאי 26 באפריל 2011

הפלייאוף הוא באמת רעיון שמוסיף עניין. להשאיר (אבל בלי קיזוז).

לוינטל 26 באפריל 2011

אני נגד הקיזוז אבל הוא כרגע עובדה קיימת וצריך להתמודד איתו.
ולא נראה שהשיטה תשונה בקרוב

צור שפי 26 באפריל 2011

דווקא היום בחצי הראשון הפועל שיחקה טוב והיתה צריכה לרדת למחצית עם גול-שניים נוספים על זה של זהבי. הגול של בני יהודה בא משום מקום ובשונה מהמשחק לפני שבועיים היא לא היתה עדיפה על הפועל. המקרה היחיד בו המשחק בשבת ישפיע משמעותית (דגש על המילה הזו) על ההמשך יהיה ניצחון של הפועל. 4 הפרש שלושה מחזורים לסיום יהיה פער שיהיה קשה לירוקים למחוק.

לוינטל 26 באפריל 2011

אני חושב שגם 4 נקודות יתרון לא סוגר כלום. נגד נתניה, אפילו שזה בבלומפילד, כרגע אני לא רואה את הפועל פייבוריטית.

ליבר 26 באפריל 2011

ואם מכבי תחזור לכושר משחק סביר היא תמיד יכולה לפתוח רגליים לחיפה כמו שנה שעברה ולהתבנקר נגד הפועל.
אבל תחשבו על הדבר ההזוי הבא:
אם הפועל הייתה שומטת נקודות היום וגם היא וגם חיפה היו נכנסות לסוג של קריסה (דומה לצ'לסי של אמצע העונה) עוד הייתה יכולה להיות אליפות צהובה. תחשבו על זה שקבוצה שמגיע לקיזוז בהפרש של 20 נקודות מהמובילה עוד יכלה לקחת אליפות!!! חבל שזה לא קרה כי אולי אז לוון היה מבין שהרעיון הזה פשוט דבילי.
בנוסף גם הייתי שמח אם חולון היו עוברים את גליל ולוקחים את הפיינל פור עם שני משחקים מטורפים. אולוי אז קופל היה מבין שהשיטה שלו פשוט גורמת לענף להתבזות.
חוץ מזה, אני יכול להרגיע אותך לוינטל לא תצטרך עוד הרבה זמן להתלבט בנוגע לעלייה לליגת העל בכדורסל, מחר מגידו יעשו לכולנו טובה ויעיפו את הפועל. למרות שגם ככה קופל יסדר שתהיו בליגה.
נ.ב. שאלתי את זה כבר בפוסט קודם אבל אולי מישהו יודע האם מגידו בכלל יכולה לשחק בליגת העל למרות שהיא קבוצת ב' של מכבי.

דניאל 26 באפריל 2011

מכבי מגידו לא יכולה לשחק בליגת העל. היא גם לא רוצה (בשנה שעברה הם ויתרו על העלייה, בלי קשר למכבי).
הפועל לא תעלה לליגת העל ע"י קומבינות. בשום מצב, אז תפסיק להעלות ספוקולציות שקריות.

YB 26 באפריל 2011

מישהו ראה היום את גוטמן אחרי המשחק? (עם הבן שלו)
מישהו רואה אותו אחרי כל משחק?
מישהו רואה אותו בזמן משחק לחוץ תחת ומחבק ומנשק את אבוקסיס כמו מזוזה?
למישהו זה נמאס?
רק לי?

יואב 26 באפריל 2011

ממש לא ולא מהיום. מנזמן(עוד כשהיה בצפרירים).

לוינטל 26 באפריל 2011

אמרתי לך כבר עשרות פעמים. טפל באובססיה שלך

יואב 26 באפריל 2011

לוינטל,
זה היה לyb ?

לוינטל 26 באפריל 2011

כן, לYB. סליחה ממך יואב. אגב YB זה לא יוסי בובליל :)

יואב 26 באפריל 2011

(:

עופר פרוסנר 26 באפריל 2011

לייק

עופר פרוסנר 26 באפריל 2011

לייק

יונתן 26 באפריל 2011

ת'נשמה הוציאו לנו היום אבל איזה ווינרים.

אגב במקרה הבלתי סביר של ניצחון שלנו בק"א ואנחנו עוברים את חיפה גם בלי קיזוז ואפשר לאפסן את הטישואים בירוק.

מנחם לס 26 באפריל 2011

הייתי במשחק עם חבר אישי ששיחק פעם בהפועל ת"א, וישבנו בין אוהדי הפועל ת"א. הסתכלתי עליהם. מי הם? חבורות ילדים בני 12 עד 17 העושים מהומות וקופצים. אני לא יודע על איזה "אוהדי הפועל ת"א" כמה מכם כותבים, אבל לפי הכתיבה שלכם, האוהדים שאתם מדברים עליהם רואים את המשחק בטלוויזיה.

אז ככה: במחצית הראשונה הפועל ת"א נראתה לי ממש כמו…מכבי חיפה: כדורגל שוטף, מהיר, אנרגטי, ומצויין ממש. במחצית השנייה הם נרדמו, נתנו לבני יהודה להשוות, ורמתם ירדה עשרות מונים. אבל שמחתי עם הגול שהובקע (אני דווקא חשבתי שהערבי מלוד ששכחתי את שמו שהוכנס בדקה ה-80 עם השמאלית המצויינת ששיחק כמה שנים באירופה יבעט את הבעיטה החופשית) כי למכבי חיפה יותר טוב לבוא למשחק בפיגור נקודה ובמחשבה אחת – "ניצחון", מאשר לבוא ביתרון נקודה – כמו עכשיו הפועל – עם מחשבה אחת – "תיקו". אתם (לפחות אוהדי הכדורסל שביניכם) יודעים שאני לא רק מדריך 'קבלה' מוסמך עכשיו, אבל אני גם נביא. בערך ברמה של ירמיהו וישעיהו. אז אני מנבא נצחון חלק של מכבי חיפה, וביותר משער אחד. איזה כיף: יהיה זה הדבר האחרון שאעשה בהולי לנד לפני הטיסה חזרה ארצה ב-4 לפנות בוקר. חבל לי רק שלא אוכל ללגלג כאן במסרים על אוהדי הפועל כי עד שאגיע הביתה, זה כבר יהיה מאוחר. אז אני עושה זאת כאן למפרע: 0-2 קטן.

לוינטל 26 באפריל 2011

מנחם, איך אתה מסביר את זה שמכל הגאונים הגדולים, כל הסימונסים וההולינג'רים, עמית לוינטל הוא היחיד שהיה לו ברור שהספרס לא סחורה ויקרסו מול ממפיס? היחיד בין כל הגאונים והפרשנים האמריאקים.
ואגב גם זה מהטלביזיה

לוינטל 26 באפריל 2011

ואני אוהד הספרס אגב. אומלל מאוד.
צריך שם מהפכה רצינית ואני בספק אם פופ מסוגל לעשות אותה

מנחם לס 26 באפריל 2011

אני כתבתי כבר בדצמבר שפופ לוקה בדמנשייה, או משהו דומה. אחרת גם הוא היה רואה שיש לו צעירים נמרים כדחואן בלייר, ניל, היל, וספליטר. דרשתי כבר אז להעלות אותם בחמישייה עם טוני פרקר, ואז בונר וטים דנקן עולים מהספסל.
אבל הזקן העדיף לשחק עם זקנים, וכשהוא הוציא את בלייר מהחמישייה (אחרי נסיון בן חודש בו הם לא הפסידו יותר משני משחקים) והכניס את מקדייס (שמו מוזכר בספר 'בראשית') ידעתי שזה הסוף: מאנו ג'ינובלי הוא גוש עצמות יבשות. ג'פרסון לוזר אוטנטי. דנקן גמר. מקדייס בגיל 50 או משהו כזה.
גרג פופוביץ' צריך ללכת. הוא היה פעם מאמן גדול. אבל גם אריק איינשטיין היה פעם זמר גדול, ועד היום ישנם כמה סנילים שאוהבים לשמוע אותו.

צור שפי 26 באפריל 2011

מנחם היקר, חבל לי שלא יכולתי להכיר אותך אישית, הייתי אמש בבלומפילד בשער 5 (מאחורי השער הצפוני, אלה שעושים הכי הרבה רעש). כמו שכבר כתבתי לך פעם אני בן 54, לא בדיוק מתאים לפרופיל ששרטטת וגם לא הכי זקן ביציע (למרות שבהחלט מעלה את ממוצע הגיל).

לבחור החביב מלוד קוראים טועמה סלים (אנחנו אותך אוהבים) והוא החוליה האחרונה המחברת בין הפועל הנוכחית לזאת שעשתה את המסע האירופי המופלא בעונת 2001-2002. אז ערן זהבי עדיין היה ילד קטן בבת ים וטועמה היה הבועט הקבוע של בעיטות העונשין אבל זו דרכו של עולם, דור הולך ודור בא ומה שחשוב שבכל דור ודור יהיה בועט עונשין מופלא אחד.

יונתן 26 באפריל 2011

למפרע תהלוכת ניצחון מאוסישקין לבלומפילד.
למפרע במות ניצחון ודודו אהרון.
למפרע חזר אל הכרמל אז בואו נשיר תודה לאל.

לא לומדים כלום.

מנחם לס 26 באפריל 2011

כמובן "לפני הטיסה הביתה" ולא "לפני הטיסה ארצה". אבל אני מגיע בקרוב שוב, לבת מצווה של הנכדה בהוד השרון.

ד"ר נו 26 באפריל 2011

שוער רוסטוב, דז'אן ראדיץ', נאלץ לעבור ניתוח להסרת כליה לאחר שנפצע בהתנגשות עם חלוץ טרק גרוזני
http://www.youtube.com/watch?v=pDEF20BTOIk&feature=player_embedded

גולר 26 באפריל 2011

שער בכורה לרוברטו קרלוס במדי אנזי מחצקלה
http://www.youtube.com/watch?v=WIYAdNt0Dn0

שלו 26 באפריל 2011

עמית לך ולאוהדי הפועל בכלל יש מנטרה, שאתם חושבים שאם תגידו אותה הרבה היא תהפוך למציאות "פתיחת הרגליים של מכבי".
אתם פשוט משקרים לעצמכם.
תראה את הדרבי עוד פעם, יש שם כל כך הרבה החמצות של הפועל ממצבים שרק ווצ'יניץ' יודע להחמיץ, שלטעון שמכבי שיחקה אחרת מאשר נגד חיפה, זאת העלמת האמת ובניית מיתוס.
מכבי הייתה רעה כל העונה שעברה, היא שיחקה נגד הפועל ונגד חיפה עם אותה מוטיבציה, כל קבוצה ששמה גול למכבי שברה אותה (הפועל אם זיכרוני אינו מטעה אותי הדביקה כדור למשקוף סביב הדקה העשרים כדור שאם היה נכנס, היה גורם גם לתוצאה זהה כמו כל הדרבים האחרונים.
אתם יודעים את זה טוב מאוד, שזה שקר שמכבי פתחה רגלים לחיפה,
זה דבר שלא יכול לקרות במיוחד בגלל שחיפה זאת לא עוד קבוצה עבור מכבי.
יש לכם צורך עצום, גם כשאתם מנצחים ומובילים, להתעסק בשטויות במקום לשמוח ב 100%.
חבל כי זה מונע ממכם להיות מאושרים באמת.
זה קצת מעייף להסתכל כל הזמן מעבר לכתף ולבדוק מה עשתה מכבי, לא?
תהנו, אתם אלופים, כנראה פעמיים ברציפות, תורידו כבר את הקוף הזה של מכבי מהגב.

יונתן 26 באפריל 2011

לא רק שפתחתם רגליים אלא גם נשכבתם על הגב וכשכשתם בזנב.
תראה שוב את המשחק ושים לב שהגליץ' הראשון של שחקן בצהוב נעשה בסביבות דקה 50, על ידי המחליף יובל אבידור שכנראה לא עודכן. עכשיו תראה שוב את הדרבי ותגיד לי מה ההבדל.

שלא לדבר על שירי הבוזגלו בוא לזרוק מטוס מהקהל שאין ספק שחלחלו לשחקנים. יופי מכבי – הקבוצה פותחת רגל ימין, הקהל את השמאלית ובין לבין החיפאים האימפוטנטים מצליחים לכבוש רק שניים.

העיקר שדן מרגלית חי קיים והגיע לזמן הזה.

איך שמחתם בתיקו.

כ

שלו 26 באפריל 2011

אין שום סתירה בין העובדה שמכבי הייתה גרועה נגד חיפה לזה שהיא הייתה גרוע נגד הפועל,
בדרכך שלה וסגנונך ציירת גם את מה שקרה בדרבי רק שהפועל החטיאו הרבה יותר מחיפה.
גם בדרבי מכבי לא ממש נלחמה בדיוק כמו בכל העונה.
אתה יכול לכתוב עוד מאה פעם שמכבי היו אפסים מול חיפה וחסרי כבוד עצמי.
הם היו ככה כל העונה שעברה וגם בדרבים ולכן הפסידו,
באחרון הפועל כנראה היו כל כך בלחץ שלא הצליחו לממש שום הזדמנות,
לעומת חיפה שכן.

אלעד 26 באפריל 2011

שלו,תראה איך שמחתם בתיקו…
http://www.youtube.com/watch?v=KP-jQRDeRKY&feature=related

שלו 26 באפריל 2011

רק שהטענות היו לא נגד זה שמכבי הוציא תיקו, הם היו שהיא פתחה רגליים לחיפה.
בהחלט עלוב השמחה של אוהדי מכבי שלי.
אני אף פעם לא חסכתי ביקורת מאוהדי מכבי,
גם לא מהעובדה שהיא הייתה שטיח לחיפה ולחצי ליגה.
רק שזה לא היה משהו מיוחד ובטח לא משהו נגד הפועל.
הפועל בדיעבד לא נפגע מזה, מכבי עד היום לא מצליחה לצאת מבעיות מבניות קשות מאוד.

אלעד 26 באפריל 2011

שלו,להבדיל מאחרים אתה הגון והוגן.

אבל התסריט משנה שעברה עלול לחזור,במידה ומכבי תנצח בשבת את בני יהודה,ותבטיח לעצמה את המקום ה-3,ששווה כרטיס לאירופה.
ואז בעוד שבועיים היא תארח את חיפה…

שלו 26 באפריל 2011

אני מאמין באמונה שלמה ששתי הקבוצות הפועל וחיפה צריכות להבין שהן לא יכולות לסמוך או לבוא בטענות לאף אחד.
יש להן משחק שבוע הבא שהן צריכות להתרכז בו.
מי שלא מנצחת את יריבת או נופלת במשחקי ליגה לא יכולה לבוא בטענות לקבוצות אחרות.
לגבי מכבי, צריך להיות ברור לשחקנים שמי שהוא ספורטאי אמתי ורוצה להיות אלוף עולה לכל משחק כאילו הוא הכי חשוב בעולם.
זה מעבר לעובדה שהם מקבלים משכורת עבור זה.
זה תנאי בסיסי והכרחי להיות ספורטאי, הם גם משחקים על המקום שלהם בקבוצה בשנה הבאה.
אני מקווה שמכבי ינצחו את כל המשחקים שלהם עד סוף העונה, כי עונה מתחילה בד"כ כמו שהקודמת נגמרה.
ממש לא אכפת לי שהפועל או חיפה ייקחו אליפות, אכפת לי שמכבי תגמור את העונה בכבוד (וזה מה שהיא לא עשתה שנה שעברה).
צריך לכבד את האוהדים שקנו מנוי לכל המשחקים (גם אם הם כבר לא רלוונטיים) ואם מכבי ינצחו גם את חיפה וגם את הפועל היא יוצאת ניטרלית מהסיפור.

אלעד 26 באפריל 2011

פיני בלילי לא עשה חשבון להפועל :הפעיל לחץ מטורף על הבלמים(מאיפה נשאר לו כושר?!), ריצה מצד לצד, גליצ'ים.

יואב 26 באפריל 2011

שלו,
אתה צודק בדרכך (מכבי לא טובה מספיק) אבל גם טועה.
הייתי בשני המשחקים. לחוסר היכולת של מכבי התווספה לחימה בדרבי(שהיה תלוי בהפועל) שקצת נעדרה מול הירוקים. זה היה ברור לכל מי שנכח שם.
קרית שלום לא תיפול שנית(בתקווה ושאיפה) ומכבי תיתן את מה שביכולתה מול חיפה. זה קריטי לעתיד , למסורת, לכבוד. את העונה הזאת צריך לסיים הכי טוב שאפשר. זה הניצוץ שידליק את המערכת, אני מאד אופטימי לעתיד.
ובלי קשר, לאף אחד אין מונופול על טוהר המידות.בוודאי שלא להפועל. כולם חטאו בזה ובעתיד ישר יותר ננוחם!

יוסי האדום 26 באפריל 2011

לוינטל, איזה כיף, סוף סוף התחלת לכתוב על כדורגל. פורסט גאמפ זו הברקה שאני מצטט לעתים קרובות, ובכלל אתה כותב מעניין.

לגבי פתיחת הרגליים של מכבי ת"א מול מכבי חיפה – אני מתפלא שיש אנשים שמערערים על זה. מצד שני יד כל כך הרבה אנשים שאומרים שיש אלוהים, אז מה יש להתפלא…

ולגבי הקיזוז – אני בטוח שאם המצב היה הפוך הייתי מתעב אותו בכל ליבי, אבל אני ממש לא מבין מה לא ספורטיבי בזה. אפשר להגיד שזה רעיון אידיוטי, אפשר גם להגיד שלא. בטוח שזה יוצא דופן כי מדינות מתוקנות לא משתמשות בזה. אבל לא ספורטיבי? אם זה לא ספורטיבי אז הפלייאוף בכל ענפי הספורט האמריקאים הוא עבירה פלילית, לפחות.

יתרונות? זה מקל על קבוצות שיורקות דם באירופה בזמן שלאחרות יש משחק בשבוע.

שלא לדבר על השנייה ההיא בדקה ה-92, אחת מעשר השניות הכי מאושרות שהיו ויהיו לי בחיים. אבל אני מסכים שזה לא נימוק חזק במיוחד עבור כלל הציבור.

לוינטל 26 באפריל 2011

השיטה מגבירה את המתח ומעלה את חשיבות התפקוד במאני טיים.
כמעט בכל ענף אחר – כדורסל, כדורעף, כדוריד וכו' – יש פלייאוף בסיום העונה. בכדורגל העולמי שהוא מסורתי ומקובע זה לא נהוג.

שיטת הקיזוז דופקת את כולם – חיפה אמנם מאבדת יתרון, אבל היא זוכה לפרס גדול – משחק העונה בסיבוב השלישי נערך בבית שלה, והוא הרי שווה כמו שני משחקי העונה הקודמים גם יחד

Comments closed