לשחרר את ססק, להביא שפיץ

ארסנל מייאשת אותי

אותי הסיפור הזה כבר מזמן מגעיל. ססק פברגאס רוצה לשחק בברצלונה משמע הוא מעוניין לעזוב את ארסנל. לא משנה כמה הוא מנסה להיות פוליטיקלי קורקט ולא לירוק לבאר ממנה שתה ולמועדון שהפך אותו לקפטן. פברגאס איכזב, ציפינו לשחקן שיהיה אגדה, מנהיג, מוביל. בפועל קיבלנו בחור שלא היה לו אופי, טיפוס שבגד במועדון שלו עם הצגה מחפירה בקמפ נואו.

יכול להיות שאילו סביבו היתה קבוצה גדולה עם עוד כמה שחנים מצוינים (פטריק ויירה, תיירי הנרי, טוני אדאמס) הוא היה מוציא מעצמו יותר, ובכל מקרה זה היפותטי. במבחן שלו פברגאס כשל. לא הצליח להוביל את הקבוצה אפילו לזכייה בגביע הליגה בשש השנים האחרונות. לא צריך להשאיר שחקן כזה בכוח. שיילך להשיג תארים כשחקן ספסל בברצלונה. בכסף שייכנס ממכירתו ארסנל תוכל להביא יותר משחקן אחד.

***

אותי הסיפור הזה מזמן מייאש. עוד פעם חלון העברות, עוד פעם פגרת קיץ, אחר עוד עונה מאכזבת שכללה התרסקות בישורת האחרונה. ככה זה כל עונה ושום דבר לא משתנה. ארסן ונגר כבר לא יתעורר. הוא ממשיך לישון על האף, לא עושה שום דבר וממשיך לשאוף לבינוניות.

שוער, בלם או שניים, קשר מרכזי וחלוץ – אלה צריכות להיות דרישות הרכש המינימליות של ארסנל. הכל ידוע מראש כבר יותר משנה ולא קורה כלום. נכון, לא מדובר במעט. 4 שחקני הרכב חדשים נדרשים, אבל זה המצב. חייבים קשר גרזן באמצע עם ניסיון (לא עוד ילד בן 18), אבל עם כל הכבוד לגרזנים ולחיזוקים הנחוצים בהגנה (רצוי לוחמים בריטיים שיחדירו מנטאליות קשוחה)- בעיניי לא פחות ברור הוא שארסנל חייבת סקורר.

מאז עזיבת אדבאיור נותרנו בלי כובש שערים מדופלם. ועם כל הכבוד לרובין ואן פרסי, צריך לזכור: א. העמדה הטבעית שלו בה הוא מצטיין היא כחלוץ שני. ב. הוא נפצע בממוצע 50 אחוז מהעונה, אז אי אפשר לבנות עליו יותר מדי.  צריך לטעמי שני חלוצים – אחד תותח ועוד אחד כאופציה לרגע שוואן פרסי ייפצע. כרגע יש מרואן צ'מאח, חלוץ של 13 שערים מקסימום בעונה שכלל לא שיכנע כי משחקו המסורבל והמוגבל מתאים ממש לסגנון של הקבוצה.

יש מגעים עם ליל בקשר לג'רביניו, אבל עייפנו ממגעים.  רוצים שחקנים. לא חסרים כשרונות ולא ברור לי למה המועדון מסתכל רק לעבר הליגה הצרפתית בכל אופציה לרכישה. מה זה הקיבעון הזה? מה זה הקיפאון הזה? מתי יתעוררו שם בהנהלה? מתי ונגר יבין שבמועדון כמו ארסנל, אחרי 6 שנים בלי תואר הוא אמור לפחות להרגיש את איום חרב הפיטורים? מתי סטן קרונקי יבין שהוא בעל הבית ויתחיל לפעול בנחישות ובאומץ? האם זה יקרה כבר ב-2012 או רק בעוד כמה שנים? כי ב-2011 זה לא עומד לקרות.

לכבוד ווימבלדון - קיצור תולדות הטניס
צ'וקרס (על ההפסד של ונקובר בגמר ההוקי)

No Comments

IsraGooner 15 ביוני 2011

ססק לא בגד בקבוצה בהופעה המחפירה בקאמפ נואו. הוא פשוט הראה שהבעיות המנטליות של הקבוצה לא נוגעות לשחקנים שוליים יחסית כמו דיאבי או קלישי, אלא נמצאות בלב לבה של הקבוצה – הקפטן.

לגבי עניין החלוץ, ואן פרסי כבש בחצי עונה 21 שערים, זו כמות יוצאת דופן. אתה צודק שאי אפשר להסתמך עליו והייתי מצפה בעמדה הזו למה שהאנגלים נוהגים לקרוא לו Marquee signing – החתמה גדולה שהיא בבחינת הצהרת כוונות, כיאה למועדון גדול. ג'רביניו הוא לא כזה, אלא לכל היותר שיבוט של סלומון קאלו, כזה שיתחרה בסאניה על תואר התסרוקת ההזויה. יותר סביר להניח שג'רביניו הוא מחליף לארשבין, והוא שחקן פחות מוכשר.

מסכים איתך לחלוטין לגבי הקיבעון על הליגה הצרפתית, אבל זה אספקט שונגר לא ישנה. בעיקרון, ארסנל צריכה לפחות ארבעה שחקנים חדשים – שוער (לא יגיע), בלם, קשר אחורי (לא יגיע) ושחקן התקפי (ג'רביניו, אני מניח. לצערי). זה לפני שמדברים על ילדים שבוודאי יגיעו, לפני שהתחלנו לדבר על עזיבות שבוודאי יהיו. וכשמבקשים שפברגאס יעזוב, אני מציע לאוהדים להיזהר עם מה שהם מבקשים.

בכל אופן, הרוח המנשבת היא שזוהי העונה האחרונה של ונגר, אלא אם כן יהיה מהפך רציני בכיוון של המועדון.

עמית לוינטל 15 ביוני 2011

הבעיה היא שוונגר תמיד אומר שהוא מעדיף להריץ את הקבוצה במשחקי ההכנה ורק אחריהם לאבחן אם ומה חסר לקבוצה ואז להביא שחקנים.
כאילו לא ברור מה חסר ומה צריך.
והבעיה היא שבמשחקי הכנה ארסנל לרוב טובה, כאילו אפשר ללמוד מזה הרבה

אמיר 17 ביוני 2011

מידי פעם נוהגים להשוות בין ארסן לסר אלכס ובין היונייטד לארסנל,אז אם נשאיר את כל הפרמטרים האחרים בצד ונבחן את הבדלים בין השחקנים שהסר רוכש לבין אלו של ארסן זה כבר יסביר חלק מהעליונות המוחלטת שיש ליונייטד על התותחנים.

GUNNER 15 ביוני 2011

אני גם כן בדעה שחייבים למכור את ססק השנה. הסאגה הזו של ססק נמאסה עוד מהקיץ הקודם, וכצפוי הגיע גם לקיץ הזה. ברור לכל אחד ואחד שהוא לא באמת רוצה להשאר, ראו את זה עליו בכל משחק השנה. גם אני מאחל לו בהצלחה על הספסל, באימונים הוא יוכל ללמוד לצלול קצת.

בעניין הרכש. באופן אישי אני חושב ששכחת לציין שחייב גם להגיע שוער. שצ'ני הוא בחור נחמד,שמראה הרבה כשרון, אבל צריך להשאיל אותו לשנתיים לפחות, לקבוצת פרמיירליג שיתחשל ובנתיים להביא שוער ותיק ומנוסה, בדיוק כמו שסיטי עשו עם הארט.

להערכתי וונגר לא רק שלא יקנה קשר אחורי, אלא גם יסתפק בג'רביניו (צ'אמח 2, או במקרה הטוב שדרוג קטן שלו.מבחינת רמה, לא סגנון) ובלם נוסף, השמועות אומרות שכריס סאמבה מבלקבורן קרוב לחתימה.

אחרי שבשנה שעברה נחתו צמד צרפתים מזעזעים, כשעל אחד מהם וונגר עוד שילם קרוב ל10 מליון, קוסיילני, שחקן ללא נסיון ברמות האלה, השנה הוא לא ירצה לעצור את ההתקדמות המטאורית שלהם. ורמאלן יהיה "רכש חדש" כנ"ל עמנאול פרימפונג, שיהיה גיבוי לסונג (עונה רעה מאוד).
אני חושב שחובה להחזיר את הצביון הבריטי לקבוצה. ווילשר,וולקוט,ראמזי וגיבס זו התחלה. השנה הנרי לנסברי חייב להצטרף אליהם ולקבל דק' משמעותיות, על חשבון רכיכות כמו דיאבי ורוזיצקי. בנוסף הייתי מאוד שמח לראות את גארי קייהיל נרכש, אבל בולטון דורשים סכומים מגוחכים שוונגר לעולם לא ישלם.

עמית לוינטל 15 ביוני 2011

לגבי הציביון הבריטי, אני חושב שצריך לצרף גם בריטים מקבוצות אחרות ולא להסתמך רק על בחורים מהאקדמיה. ואגב בריטיים, יש גם שחקנים לא בריטיים במוצאם אבל בהחלט באופיים ובסגנונם – יעני חבר'ה פיזיים שמתאימים למשחק האנגלי. יאיא טורה ומייקל אסיין למשל שחקנים מצוינים לפרמיירליג.
הלוואי סאמבה יגיע, אבל מדברים עליו כבר שבועות ולא זז שם כלום.

Mr. Kate 17 ביוני 2011

אני גם חושב שלאום בריטי בת.ז. לא מבטיח כלום. שחקני ההגנה הכי טובים בליגה, הם דויד לאויז, איבאנוביץ, דה סילבה ברודרס ווידיץ'(וטרי ופרדיננד). ברזילאים בתור שחקני הגנה, מי היה מאמין?
ואולי בכלל צריך כמה שחקני הגנה איטלקיים? מעניין שקשה לי לזכור בלם או מגן איטלקי גדול בכדורגל האנלי בשנים האחרונות.

בועז 15 ביוני 2011

תתעוררו!!!
לדעתי זה הזמן להראות לבוס את הדלת, פשוט אין ברירה אחרת. הוא הופך את הקבוצה לחממה לגידול שחקנים ומכירתם. נמאס מכל הצפרדעים שמגיעים לקבוצה, בכל מקום יש נתונים לגבי תקציבי רכש אדירים, גזאידיס ציין שיש לוונגר 100 מליון יורו לקניית שחקנים!!
וונגר, שחרר לי את הקבוצה וקח איתך את הלוזר הגדול מכולם- פברגאס.

IsraGooner 15 ביוני 2011

גאזידיס מעולם לא אמר את זה.

זיזו 15 ביוני 2011

בנדיקט ארנולד, הביתה!!!

מצידי שירדו ליגה רק שיעיפו את הצלופח הזה.

זיזו 15 ביוני 2011

הוא גם נראה כמו סיילר מheroes.

עמית לוינטל 15 ביוני 2011

גדול. גם קצת רואן אטקינסון מבוגר

ניינר 15 ביוני 2011

חלום הבלהות שלי כאוהד בארסה הוא לראות את ססק מגיע לקבוצה. הוא השחקן האחרון שאנחנו צריכים. יאללה רומן, קח אותו!

יניב 15 ביוני 2011

למה חלום בלהות? אני מסכים שהוא לא צריך להיות בראש סדר העדיפויות אך ניתן להפיק ממנו תועלת והוא ישתלב חברתית ומקצועית בקבוצה שגם ככה קשה להשתלב בה.

מי שתרכוש אותו תהיה קבוצת צמרת וארסנל לא תמכור אותו לרומן או למנצ'סטר, כך ששתי הספרדיות סביר להניח יהיו היעד מועדף. מבחינה מקצועית ססק יהיה מושלם לריאל,למרות שססק הוא לא טיפוס נאמן לקבוצות שלו ( לא לבארסה ולא לארסנל) למרבה המזל הוא קשור לחבריו ( פיקה וכו) ומשפחתו שמצדדים בבארסה, כך שהעדפתו של ססק היא לא מקצועית גרידא.
בתור אוהד בארסה אני מקווה שססק יגיע עבור רוטציה הכרחית בקישור, צ'אבי לא צעיר והעונה הבאה תהיה קשה מתמיד.
לוינטל הנאמנות שאתה מצפה מססק היא קצת מוגזמת. ארסנל לא מעמידה קבוצה תחרותית מספיק כבר 7 שנים וכנראה שזה לא ישתנה. אם מסי של היום היה בבראסה של 2002 הוא היה רוצה לעזוב, כי בסופו של דבר אם אתה מאמין שאתה מספיק טוב אתה רוצה תארים. לגיטמי.

יניב 15 ביוני 2011

תיקון למשפט האחרון: כולם רוצים תארים.., השאלה אם ססק מאמין שהוא יכול להשיג אותם בארסנל. התשובה היא לא.לכן אם יש קבוצה אחרת שרוצה אותו ושם הוא מאמין שישיג תארים (באופן אקטיבי) אז הוא צריך לעבור אליה.

עמית לוינטל 15 ביוני 2011

תראה, מצד אחד זה נכון. מצד שני בעיניי זה הכי עלוב לחבור לבארסה ולהיות זנב מחליף לאריות – הרי בארסה קבוצה מנצחת שהוכיחה שהיא לא צריכה שום בורג מחזק.
לגבי ססק מילא – הוא לפחות גדל שם, אבל שחקנים אחרים שמתים להגיע לשם דוגמת מאסצ'ראנו הם פחזניות פוחזות

ברסלוניסטה 15 ביוני 2011

ברסה חייבת קשר לרוטציה עם צ'אבי-אינייסטה. שים לב שאין בסגל הנוכחי של ברסה אף שחקן שיכול לשחק בעמדותיהם במידה ואחד מהם פצוע/מושעה/נח.

צור שפי 16 ביוני 2011

שמע – בארסה לא עשו טובה למסצ'ראנו כשהחליטו לקחת אותו. פפ חשב שהוא צריך גרזן באמצע כמשקל נגד לכל הטכנאים אז הוא הביא אותו ובמהלך העונה התברר שזו (עוד) החלטה מוצלחת שלו ושלא פחות ממה שנתנה בארסה למסצ'ראנו נתן מסצ'ראנו (אין לו איזה כינוי נורמלי?) לבארסה.

יניב 15 ביוני 2011

שוב פעם , בטווח הקצר עדיף לססק ריאל (סיכוי גבוה להצלחה מיידית על שמו) בטווח הארוך לא נראה לי שזה משנה. אבל ברור לי שסביבתו הקרובה משפיעה עליו. גם לגבי מאסצ'ה ורונאלדו הסיפור דומה (אשתו ואימו בהתאמה).
בהקשר של פחזניות פוחזות, מה תאמר ומה תגיד על רונאלדו? חוץ משמש למה הוא היה צריך לעבור לספרד? שנתיים של שיא כושרו ויש לו גביע שוקו, פיצ'יצ'י ונצחון יחיד על בארסה. לו היה נשאר במנצ'סטר (שנבנתה סביבו שנים) הוא היה הרבה יותר קרוב להגשים את מה שהובטח לו במדריד!

דניאל אחר 16 ביוני 2011

יניב – אבל עם כל הרוטציה שבעולם, ססק עדיין יהיה מחליף, ואת המשחקים החשובים בטוח יראה מהספסל. השאלה היא האם הוא מסוגל לקבל את זה. אגב רצון לתארים זה לגיטימי, אבל הציטוט הבא נשמע קצת רצון לתארים אינסטנט (א-לה לברון):
Barcelona are the best team in the world and going there guarantees titles
אל תשכח שמחליף לצ'אבי זה לא רק פליי-מייקר, זה גם קפטן. אתה חושב שיש לו אופי לזה?

ובינתיים גדל מחליף לא רע לצ'אבי בדמות טיאגו אלקנטרה, שאין לו שום בעיית אגו. אולי עדיף לנסות אותו?

יניב 18 ביוני 2011

אישית אני מעדיף שססק לא יירכש וטיאגו יהיה המחליף הראשי ושהכסף עבור ססק ינותב עבור בלם וחלוץ מחליף (בויאן כנראה עוזב), אבל אף אחד לא שואל אותי :).
כביכול הייעוד של ססק הוא להחליף את צ'אבי אך הוא גם יכול להחליף את אינייסטה ומסי בקישור, סוג של handyman.
אני לא מסכים עם ההבחנה שלך שהוא בטוח יהיה על הספסל (תלוי בפציעות של שחקנים שמועדים לפציעות וכן ביכולת שהוא יציג כשהוא משחק עם צ'אבי, במונדיאל זה נראה טוב) במשחקים החשובים, משחק טוב אחד במאני טיים (יחליף את אשר יחליף) ישנה לכולם את הדעה.
מלבד זאת שים לב שכחודש לפני המשחקים מול ריאל בליגה צ'אבי ואינייסטה נשמרו בצמר גפן מה שגרם לחלק מהמשחקים בליגה להיות מאוד קשים. צ'אבי (ומסי) הוא ההבדל עבור בארסה. ססק יכול להיות ההבדל במשחקים האלו ובליגה הספרדית זה מה שמביא אליפות.

דניאל אחר 18 ביוני 2011

אני מסכים איתך לגמרי לגבי הפיסקה האחרונה, וחושב שצריך חיזוק לקישור. אני פשוט מעדיף מישהו שיקבל את מעמדו כמחליף בהבנה. וגם לחסוך 40 מיליון יורו.
בכלל, נראה לי שאני מסכים איתך בגדול, אבל לא רציתי להחמיץ הזדמנות להתווכח על משהו.

בני תבורי 15 ביוני 2011

אשכרה

א,ק 15 ביוני 2011

איזה סיוט חלון ההעברות הזה,בינתיים בארסנל לא מבינים ששנה הבאה אין ליגת אלופות אם זה יימשך.אפילו טוטנהאם ובטח סיטי וצ'לסי יתחזקו ואנחנו הולכים אחורה שנים.לא בנייה ולא כלום. חייבים מרכז הגנה וקישור אנגלים, סקוט פרקר לצד ווילשייר ולפחות בלם אחד.פרגוסון הולך להוציא הקיץ 100 מיליון פאונד בערך(כבר הוציא 36 מיליון על שני אנגלים טובים ושוער וקשר בדרך) והוא עוד זכה באליפות אז אנחנו חייבים להביא שחקנים ומהרמה העולמית הראשונה….או לפחות האנגלית הראשונה….

אשך טמיר המקורי 15 ביוני 2011

צריך להביא שפיץ לססק.
הבחור מפונק, חוצפן וחסר אופי.
דוגרי מגעיל אותי
ואני בכלל לא אוהד ארסנל

מתן 15 ביוני 2011

מסכים איתך שלא צריך להשאיר שחקן בכוח, אבל יותר מפחיד אותי לחשוב מי יגיע במקומו? בכל זאת ססק הוא שחקן מצויין והרי ברור שגם אם יכניס הרבה כסף למועדון השימוש בו יהיה מגוחך. מי כבר ונגר יביא? עוד איזה צרפתי דוגמת גורקוף האוברייטד? או עוד איזה ילד מסנט. אטיין, נמאס!!!

לדעתי הסקורר הכי גדול שאפשר להביא כרגע זה פלקאו שהיו דיבורים עליו בשבועות האחרונים (דיבורים שכנראה אין להם אחיזה במציאות). מפריע לי שארסנל פשוט נהפכה להיות עוד קבוצה בינונית באנגליה: במקום להתחרות על שחקנים עם הקבוצות הגדולות, המתחרות שלנו הן ניוקאסל ובמקרה הטוב ליברפול על שחקנים כמו ג'רביניו שאמור להיות עוד פלופ מיני רבים.

למה הבן אדם לא מנסה לרכוש את סקקלנבורג או הוגו לוריס שלא נראה שיש עליהם ביקוש גבוה מדי כרגע? פשוט עקשן!!!

זהו, פשוט מתסכל לראות את כל הקבוצות מתחמשות ואת ונגר פשוט ישן.

לפחות יש את ג'ק ווילשר שרק אמור להמשיך ולהשתפר העונה

נעל קרועה 15 ביוני 2011

סוף סוף כתבה על כדורגל
1-את יכולת השילוב של ססק בבארסה ראינו במונדיאל עם ספרד,הוא חייב לחזור הביתה,אם היתי וונגר היתי לוקח את בויאן קרקיץ' ו 30 מיליון יורו בשמחה
2-בגלל וונגר,ארסנל היא לא קבוצה ששחקנים מהעלית העולמית שואפים להגיע לשם
העדיפות של שחקני הצמרת בעולם היא כזו
ריאל ובארסה תמיד בעדיפות ראשונה
מילאן יוניטד צ"לסי סיטי ,אינטר בעדיפות שניה
ביירן מינכן ליברפול בעדיפות שלישית
ארסנל טוטנהם זו עדיפות רביעית

אמנון 15 ביוני 2011

לוינטל, בקישור הבא (בחלק התחתון),
http://sports.walla.co.il/?w=//1827298
מופיעה ידיעה שהקבוצה שאתה אוהד מתעניינת (ביחד עם רומא) בריקי אלבארס שחקן ולס סרספילד שזכתה זה עתה בקלאוסורה בארגנטינה.
אני צפיתי בו לאורך כל העונה והתלהבתי ממנו מאד. מדובר בקשר התקפי מבריק בן 23. פרצוף של ילד. גובה 1.88. רזה מאד (שוקל רק 73 ק"ג). מזכיר במידה מסוימת את חאבייר פאסטורה.
הוא "מאוהב" בכדור, מהיר מאד ביחס לגובהו, טכניקה ברמה גבוהה ביותר, עובר שחקנים בקלות. אם, אכן ידיעה זו נכונה והוא יגיע לקבוצה שלך ויתאקלם שם כראוי (שחקנים ארגנטינאים מעטים הצליחו באמת באנגליה), אז זכיתם בבינגו.

הערה לא בנוגע למה שכתבתי למעלה:
בפוסט על "מצעד הגאווה" (http://debuzzer.com/lewinthal/3692 )
התפתח דיון לא חיובי לטעמי בנושא הנידון. בדרך כלל אני לא משתתף בדיונים על פולטיקה וכו', אבל בדיון הנ"ל כתב משתמש בעל אותו שם שלי (אמנון) את הדברים הבאים:
"לוינטל – בזכות אלה מהקריות שמתגייסים לגולני אתה וחבריך יכולים להפגין את הטעם הרע במצעד כמו שהיה אתמול.
לגבי ירושלים – כדאי להיות יותר חכם מאשר צודק , בדיוק כמו שצריך אמצעים מנהליים למנוע מתנועת כך לצעוד בעיר ערבית (ולו רק למנוע מהומות מיותרות בשני המקרים בלי להשוות ביניהם).
אגב – אם היית שואל את הנאורים מהצד השני שכביכול ניתן להגיע אתם להסדר – הראשונים לזרוק לים היו ההומוסקסואלים.
בכל מדינה בעולם המערבי יש מקומות שלא כדאי לשני אנשים מאותו מגדר להחזיק ידיים, מהגרים מקבלים יחס יותר קשה ברוב המדינות המערביות בעולם ואלימות ופרחיאדה יש בכל מדינה ופחות מכך בארץ דווקא.
ההתבכיינות והצביעות מתחילה לעצבן כשהיא מגיעה גם לאתר המצוין הזה."

כאמור, זה לא אני. דעתי בנושא שונה משלו לחלוטין. אני נתתי,לדוגמה,בפוס אחראת הקישור לקונצרט של הקהל בסנטנריו במשחק בין ולז לפניארול:
http://www.youtube.com/watch?v=MA_VtJ6oUOU
שוב פעם, איזה דבר מדהים.

גפן 16 ביוני 2011

לססק יש את ה DNA של בארסה,ההשתלבות שלו תהיה מיידית.
החזרה של ססק הביתה לבארסה תאפשר לפפ לעשות רוטציה בחלק הקידמי של בארסה שנשחק בעונת 2010/11 ב 62 משחקים ( בארסה הקבוצה האירופאית ששיחקה הכי הרבה משחקים העונה ).בנוסף,ססק הוא המחליף האולטימטיבי לצ'אבי שלא נהיה צעיר משנה לשנה..

לגבי ואנגר,אבד עליו הכלח,וממזמן.
כל עוד הוא הקודקוד בקטע המקצועי ואחראי על הרכש לא הייתי מצפה לכלום !
ב 2012 האלופה באנגליה תהיה יונייטד או צלסי.היחידה שאולי תדגדג אותן היא הסיטי.

אריאל 16 ביוני 2011

זה די מדהים לטעמי איך ארסן ונגר עבר תוך טווח זמן של 4-5 שנים מסטטוס של גאון לסטטוס של לוזר ומאמן שאבד עליו הקלח (קביעה שאני מסכים איתה).
הרי רק בתחילת העשור הוא עשה דברים עם ארסנל שאף אחד לא האמין, במיוחד בקבוצה שכולם הכירו בתור "בורינג ארסנל", אז מה פתאום קרה שהכל הלך לפח? איפה מגע הקסם נעלם?
אני מניח שהתשובה לזה מורכבת. במידה מסוימת הוא מזכיר לי קצת את ביל ביליצ'ק – מישהו שכולם אמרו שהוא גאון ואז הוא התאהב בתדמית הזאת ובמיוחד בזה שהוא יעשה דווקא לכולם ויראה להם איך הוא מצליח בדיוק הפוך מהם. וכמו ונגר, גם הוא לא חגג תואר כבר 6 שנים בלי ששמנו לב. גם אצלו כולם יודעים בדיוק מה צריך להביא וגם שם הוא עושה הפוך מכולם.

אני חושב שיש פה עוד אלמנט שהרבה מתעלמים ממנו וזה המעבר מהייבורי הישן לאיצטדיון האמיריות. המעבר הזה, יחד עם כל עניני הכספים שעשו בעיות לארסנל, גם גזל מהקבוצה הזאת יתרון מאוד מאוד משמעותי

יונתן 16 ביוני 2011

סחתיין על נבואת הברואינז

עמית לוינטל 16 ביוני 2011

תודה. רק הצצתי לאינטרנט לבדוק שלא טעיתי.
יאללה לספרד

כסיפוביץ 16 ביוני 2011

אני הייתי בונה המון על ווילשיר ומעיף את ססק קיבינימאט.
בכלל אני לא תופס ממנו כזה שחקן.
לא עשה כלום ולא הביא כלום ורק העובדה שהוא דאג לקשור עצמו לברצלונה דאגה להשאיר אותו בכותרות.
אבל איפה ברצלונה ואיפה הוא.
זרוק אותו לברסה והוא כבר ידאג לחמם את הספסל, לתת 30 דקות פה ושם ולהוריד את הלחץ מצ'אבי.
בכלל אני לא רואה אותו משתלב ישר להרכב הראשון.
ולגבי ונגר…
הוא יישאר ונגר עד הסוף המר

גולר 16 ביוני 2011

המשחק הראשון בגמר הליברטאדורס בין פניארול וסנטוס הסתיים ב 0-0.

משחק הגומלין ברביעי הבא 22/6 בברזיל,כששערי חוץ לא נחשבים,ובמידה והמשחק יסתיים בתיקו,הוא יוכרע בבעיטות מהנקודה הלבנה

אמנון 16 ביוני 2011

בקשר לשערי החוץ. בעבר אכן היה מה שנכתב. לפי מה שידוע לי בטורנירים האחרונים השיטה השתנתה. שערי חוץ כן נחשבים, אבל משחקים רק 90 דקות ובמידה ויש שיוויון פנדלים.
לראייה, המשחקים בחצי הגמר בין ולס לפניארול. במשחק הראשון פניארול נצחה באורוגוואי 1:0. במשחק השני התוצאה הייתה 2:1 לולס. פניארול עלתה ללא בעיטות מהנקודה הלבנה.

קונדופוני 16 ביוני 2011

גרביניו הוא חלוץ אדיר ומי שיקנה אותו ירויח בענק.
יש לו מהירות, טכניקה ויכולת סיום מעולה. אם ארסנל תצליח לשם עליו יד זו תהיה התקפה מפחידה. וגם הוא כמו ואן פרסי – שמאלי. קטלני.
עדיין אני חושב שמה שהכי נחוץ לארסנל (בהנחה שהשוער הצעיר הוא באמת בסדר) הוא קשר אחורי.
לפברגס נמאס. אין ספק שהוא חייב ללכת מארסנל. לטעמי הוא יהיה טוב
בברצלונה אם כי לא הייתי משלם עליו את המחיר שארסנל דורשת. בברצלונה הוא ישתלב ברוטציה של הקישור. בטוח יותר טוב מקייטה המצחיק שסותם שם חורים היום. בהדרגה הזמן שלו בהרכב יגדל על חשבון צ'אבי שלא נהיה צעיר יותר.
והנה לכם עסקת השנה באירופה – פברגס תמורת מסצ'רנו. כולם מרוצים…

yoffer 16 ביוני 2011

אל תקברו לי את ארסנל! ובטח שלא את וונגר!
סגנון המשחק ההתקפי, היפה והרומנטי הוא שמחזיק כל אוהד כדורגל מרותק למסך.
מה שחסר זה התוצאות וזה באמת בגלל מדיניות הקניות או יותר נכון המכירות של הכלכלן(או שמא קלקלן?) ארסן ונגר בכבודו ובעצמו.
לוינטל, אני מסכים איתך בכל מילה לגבי הרכש, חוץ מהמכירה של פאברגס. השנה אין לו עדיין מחליף ראוי כמו שהוא היה כשויירה נמכר, השנה ווילשר ימריא וראמזי שחזר מפציעה ארוכה יתנו את הטון יחד עם וולקוט בקישור. ההגנה חייבת רענון, קצת יותר מקום וביטחון לדיג'ורו עם בלם אנגלי עצמתי לידו(קאהיל, או פרדיננד הצעיר) ייצבו את ההגנה. שוערים לא חסרים היום, סטקלנבורג מחפש אתגרים כמו לוריס שיעלה ביוקר אבל יביא קבלות מיידיות, גם שי גיבן יכול להכנס לפאזל הזה כמו שארסנל נראית היום.
כשרון בקישור כבר יש, אם יישמרו את נאסרי זה יהיה נהדר ואז רק צריך גרזן במרכז! (צעירים אנגלים כמו רוודוול מאברטון, קאמביסו לעת זקנה, או איזה גרמני מגודל לא חסר כאלה). ונקודת התורפה האחרונה היא ההתקפה, לצאמח צריך לתת עוד שנה ואז לבקר אותו בכל זאת שנה ראשונה אף פעם לא קלה, ואן פרסי ענק ושביר כמו כלי חרסינה ולכן אני מציע חלוץ אנגלי! דארן בנט כאופציה ראשונה, סטאריג' שלא מקבל מקום אצל צ'לסי, יחד איתם להעלות את סימפסון לבוגרים או להחזיר מהשאלה(עוד כשרון צעיר מבית היוצר של ונגר).
לסיכום, יש הרבה עבודה אבל היא לא כל כך קשה. צריך לשמור על אמונה ותקווה כי זה היופי של הכדורגל!

yoffer 16 ביוני 2011

קישור לכתבה שפרסמתי לא מזמן, אולי עוד חומר למחשבה לגבי אהבה שנאה בהקשר של אהדת קבוצה: http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=2795&docID=99245&lang=HE

איתי 16 ביוני 2011

אני בעד טרייד- ססק לברסה
בוייאן קרקיץ+ תיאגו לארסנל

שלו 16 ביוני 2011

בויאן קרקיץ' מגיע לרומא.
יחד כנראה עם טיאגו מוטה מאינטר.
מדברים על זה שבארסה תעזור ללואיס אנריקה עם עוד מספר שחקנים שחתומים עצלה והיא מעוניינת שישחקו במקום לשבת עצלה על הספסל, בעיקר צעירים.
רומא מנסה לייצב את עצמה כקבוצה שתשאב את השחקנים "האיכותיים" של בארסה.
מבחינה טקטית מכל האיטלקיות רומא היחידה (או בין היחידות) שיכולה ליישם את השיטה הבארסאית, ולו רק בגלל שברומא יהיה קשה מאוד לשחק כדורגל הגנתי איטלקי טיפוסי.
חוץ מזה מגיע גם מזל טוב, הנוער של רומא לקח אליפות.
לפחות דה-רוסי אחד חגג השנה.

ארז 16 ביוני 2011

לא ממש קשור…אבל כל הכבוד על ההימור על בוסטון במשחק השביעי

נעל קרועה 16 ביוני 2011

קראתי היום 2 ידיעות שיוכלות להציל את וונגר
1-אטו רוצה לשחק באנגליה
2-ווירה שוחרר מהסיטי
יאלה להתעורר

אמנון 16 ביוני 2011

לוינטל, בקישור הבא (בחלק התחתון),
http://sports.walla.co.il/?w=//1827298
מופיעה ידיעה שהקבוצה שאתה אוהד מתעניינת (ביחד עם רומא) בריקי אלבארס שחקן ולס סרספילד שזכתה זה עתה בקלאוסורה בארגנטינה.
אני צפיתי בו לאורך כל העונה והתלהבתי ממנו מאד. מדובר בקשר התקפי מבריק בן 23. פרצוף של ילד. גובה 1.88. רזה מאד (שוקל רק 73 ק"ג). מזכיר במידה מסוימת את חאבייר פאסטורה.
הוא "מאוהב" בכדור, מהיר מאד ביחס לגובהו, טכניקה ברמה גבוהה ביותר, עובר שחקנים בקלות. אם, אכן ידיעה זו נכונה והוא יגיע לקבוצה שלך ויתאקלם שם כראוי (שחקנים ארגנטינאים מעטים הצליחו באמת באנגליה), אז זכיתם בבינגו.

הערה לא בנוגע למה שכתבתי למעלה:
בפוסט על "מצעד הגאווה" (http://debuzzer.com/lewinthal/3692 )
התפתח דיון לא חיובי לטעמי בנושא הנידון. בדרך כלל אני לא משתתף בדיונים על פולטיקה וכו', אבל בדיון הנ"ל כתב משתמש בעל אותו שם שלי (אמנון) את הדברים הבאים:
"לוינטל – בזכות אלה מהקריות שמתגייסים לגולני אתה וחבריך יכולים להפגין את הטעם הרע במצעד כמו שהיה אתמול.
לגבי ירושלים – כדאי להיות יותר חכם מאשר צודק , בדיוק כמו שצריך אמצעים מנהליים למנוע מתנועת כך לצעוד בעיר ערבית (ולו רק למנוע מהומות מיותרות בשני המקרים בלי להשוות ביניהם).
אגב – אם היית שואל את הנאורים מהצד השני שכביכול ניתן להגיע אתם להסדר – הראשונים לזרוק לים היו ההומוסקסואלים.
בכל מדינה בעולם המערבי יש מקומות שלא כדאי לשני אנשים מאותו מגדר להחזיק ידיים, מהגרים מקבלים יחס יותר קשה ברוב המדינות המערביות בעולם ואלימות ופרחיאדה יש בכל מדינה ופחות מכך בארץ דווקא.
ההתבכיינות והצביעות מתחילה לעצבן כשהיא מגיעה גם לאתר המצוין הזה."

כאמור, זה לא אני. דעתי בנושא שונה משלו לחלוטין. אני נתתי,לדוגמה, את הקישור לקונצרט של הקהל בסנטנריו במשחק בין ולז לפניארול:
http://www.youtube.com/watch?v=MA_VtJ6oUOU
שוב פעם, איזה מחזה מדהים.

אבו צ'יצ'ריטה (fka תושב חוזר ) 17 ביוני 2011

אתה מתעסק בקטנות. עד שונגר לא ילך מנטליות התבוסתנות והבכיינות, שנופלת אך במעט מתחושת הגדלות והעליונות, לא תסור מהמועדון. וכך יהיה לו קשה מאד להגיע למשהו.

סלע הירוק 17 ביוני 2011

לא היה אדם אחד שפוי מבוסטון ועד ונקובר חוץ מאולי כמה תמהונים המשוטטים ברחובות ניו אינגלנד שהיה מעז להמר על תבוסה ביתית צורבת של ונקובר במשחק מספר שבע. זיקוקים וחגיגות במדינת אלברטה

גולר 17 ביוני 2011

משחק הפתיחה של ארסנל בעונת 2011/12 שתפתח ב-13/8:
ניוקאסל-ארסנל

במחזור שני:
ליברפול-ארסנל

במחזור שלישי:
מנצסטר יונייטד-ארסנל

במחזור השביעי:
טוטנהם-ארסנל

במחזור עשירי:
צלסי-ארסנל

אבא של נועם 17 ביוני 2011

לארסנל יש מאה מיליון לרכש ומספיק צעירים מוכשרים.
הם צריכים וינרים מוכחים קשוחים ומנוסים (בנוסף לורמלן שחוזר מפציעה).
הפתרון הוא פשוט:

האחים טורה + סמואל אטו.
זה הכל. וזה ייגמר בפחות ממאה מיליון ויביא שני גרזנים וינרים עם כשרון ויביא את אטו (כמעט בסוף הקריירה אבל יש לו שנתיים שלוש טובות מאוד).

פשוט מאוד ויש חלון של שלוש שנים ללכת חזק מאוד על אליפות.

אבא של נועם 17 ביוני 2011

וכן – אני יודע שקולו עזב – אבל זה היה בגלל גאלאס – בעייה פתירה.
ורמלן וקולו מאחור, סונג ויאיא עם פברגס ונאסרי (או וולקוט או ארשבין) ואטו וואן פרסי מקדימה. אם שצני יתפתח לשוער יציב זה מתכון לאליפות.

אמנון 17 ביוני 2011

לוינטל, בקישור הבא (בחלק התחתון),
http://sports.walla.co.il/?w=//1827298
מופיעה ידיעה שהקבוצה שאתה אוהד מתעניינת (ביחד עם רומא) בריקי אלבארס שחקן ולס סרספילד שזכתה זה עתה בקלאוסורה בארגנטינה.
אני צפיתי בו לאורך כל העונה והתלהבתי ממנו מאד. מדובר בקשר התקפי מבריק בן 23. פרצוף של ילד. גובה 1.88. רזה מאד (שוקל רק 73 ק"ג). מזכיר במידה מסוימת את חאבייר פאסטורה.
הוא "מאוהב" בכדור, מהיר מאד ביחס לגובהו, טכניקה ברמה גבוהה ביותר, עובר שחקנים בקלות. אם, אכן ידיעה זו נכונה והוא יגיע לקבוצה שלך ויתאקלם שם כראוי (שחקנים ארגנטינאים מעטים הצליחו באמת באנגליה), אז זכיתם בבינגו.

טל 18 ביוני 2011

כנראה בדרך למאלגה, עם תחרות מצד נאפולי ורומא. ארסנל כבר ירדה ממנו.

יוסי מזרחי 18 ביוני 2011

ותזכרו תמיד, שבסוף צריך שתהיה קבוצה למקום שני,שלישי ורביעי.

Comments closed