מה עושים עם הכדורגל הישראלי?

שאלות בצל חקירות השחיתות

א. משביתים זמנית.

ב. סוגרים וזורקים את המפתח לים.

ג. ממשיכים כאילו כלום. 

ד. ממשיכים בתנאי שמכניסים תיקון לחוקים כמו למשל שמותר לצוטט לבעלי תפקידים בקבוצות.

ה. מקיאים. בעעע

ו. תשובות ב' ו-ה' נכונות.

ז. את מי זה מעניין בכלל?

קימיקו יש רק אחת (ארנון בן-דרור)
בעולם חוגגים את היום האולימפי הבינלאומי. ובישראל?

No Comments

amit pros 23 ביוני 2011

רואים את הקטע הבא שוב ושוב
http://www.youtube.com/watch?v=gyBb2d-LD3o
נקרעים מצחוק,ומנסים להבין מה יותר הזוי כאן, המציאות או החיקוי.

בני תבורי 23 ביוני 2011

אם הכדורגל הישראלי היה מתרומם לגובה של התכנית הזאת, מסי היה משחק בעירוני אשדוד.

Bino 23 ביוני 2011

נדמה לי שזה לצותת

ח. לצבוע בכחול ולזרוק לים

יואב דובינסקי 23 ביוני 2011

לצערי כולנו יודעים שהתשובה היא ג

אריאל 23 ביוני 2011

ז', בקלות. ומי שזה עדיין מעניין אותו – אז מגיע לו. יש כל כך הרבה ספורט טוב בעולם, בנגיעת כפתור, למה בכלל לגעת ברפש הזה פה?

MOBY 23 ביוני 2011

כי הוא שלנו.
כי אין כמו לראות כדורגל באיצטדיון ומחירי ה"דילים" לא כאלה אטרקטיביים.
כי יש גם יוצאים מהכלל (חיפה, בנאדו, חרזי, בנין) לא ניתן ל"רשעים" לקחת לנו את המשחק.

צור שפי 23 ביוני 2011

אני אתך אבל התחושה היא שהרשעים כבר לקחו לנו את המשחק. חיפה שלך (ואולי עוד קבוצה או שתיים) היא שמורת טבע, כל השאר נורא.

עמית לוינטל 23 ביוני 2011

אין קבוצה בארץ שאין לה קשרים אלה או אחרים עם עולם תחתון – אם ברמת הניהול ואם ברמת השחקנים.

עמית לוינטל 23 ביוני 2011

הבעיה היא שאנחנו האוהדים מחוברים יותר מדי רגשית לדבר הזה.

תומר חרוב 23 ביוני 2011

מובי צודק, אהדה זה לא עסק של לחיצות כפתורים.

B. Goren 23 ביוני 2011

חרם צרכנים בנוסח הקוטג'.

קונדופוני 23 ביוני 2011

לא יעזור…את הכסף הם (אלה שלקחו לנו) עושים מהימורים ולא מהצופים.

גולר 23 ביוני 2011

ארגנטינה:
ריבר פלייט קרובה לרדת ליגה לראשונה בתולדותיה.
בלגראנו ניצחה אותה 0-2,במשחק הראשון בפלייאוף/עלייה ירידה.
http://www.youtube.com/watch?v=4z7Bq5q1M7s

ליברטאדורס -משחק גמר שני:
סאנטוס ניצחה את פניארול 1-2 וזכתה בגביע
http://www.youtube.com/watch?v=5u-28of1Dv0

גביע הזהב-חצי גמר:
ארה"ב ניצחה את פנמה 0-1
http://www.youtube.com/watch?v=qiNlYiyudqk
מכסיקו ניצחה את הונדורס 0-2 בהארכה
http://www.youtube.com/watch?v=M3bGCdICNK4

יורו עד 21 חצי גמר:
ספרד ניצחה את בלארוס 1:3 בהארכה
http://www.youtube.com/watch?v=Yc5QN5LqL4A

שוויץ ניצחה את צ'כיה 0-1 בהארכה
http://www.youtube.com/watch?v=irTA7Fkh4a4

גולר 23 ביוני 2011

ארגנטינה:
ריבר פלייט קרובה לרדת ליגה לראשונה בתולדותיה.
בלגראנו ניצחה אותה 0-2,במשחק הראשון בפלייאוף/עלייה ירידה.

ליברטאדורס -משחק גמר שני:
סאנטוס ניצחה את פניארול 1-2 וזכתה בגביע

גביע הזהב-חצי גמר:
ארה"ב ניצחה את פנמה 0-1
מכסיקו ניצחה את הונדורס 0-2 בהארכה

יורו עד 21 חצי גמר:
ספרד ניצחה את בלארוס 1:3 בהארכה
שוויץ ניצחה את צ'כיה 0-1 בהארכה

קונדופוני 23 ביוני 2011

טוב שיש עוד מישהו שמתעסק בכדורגל אמיתי

טימי 23 ביוני 2011

אין ספק לסגור את הבאסטה ואת המפתחות לים. בעההההה!

אפריים 23 ביוני 2011

לוחצים על כפתור ה-Restart.
כי האמת היא שאנחנו לא באמת רוצים לוותר על כדורגל במדינה שלנו (מספיק שאין כאן 'דאנקין דונאטס'….) אבל במצב הנוכחי כבר אין דרך אחרת חוץ מלחזור ללוח השרטוט ופשוט להתחיל מהתחלה.
הכדורגל הישראלי הוא כמו איצטדיון ר"ג. שניהם מיושנים, לא עומדים בסטנדרט עולמי מודרני, מתפוררים ורקובים מהיסודות. ולכן, הפיתרון דומה- לעבור עם בולדוזרים, להרוס הכל ואז לבנות משהו חדש שראוי למאכל אדם.

שלו 23 ביוני 2011

האמת היא שאין ליגה בעולם שאין בה מכל הרפש הזה.
ההבדל העיקרי הוא שבאירופה יש יותר סטייל.
הליגה שלנו לא יותר מושחתת מהאיטלקית, קונים בה לא יותר משחקים מכל מקום אחר, רק שבביצה שלנו חסר כל חן.
אין אף מועדון נקי בארץ, מהאלופה שדאגה לחוק יעקובו, דרך סגניתה שאני מניח שאתה יודע יותר טוב ממני מי האנשים שמשתלטים אליה ועד כל מיני עמידר למינהן.

איך יכול להיות שיו"ר ההתאחדות אח של בעלים של קבוצה?
איך יכול להיות שבעלים של קבוצה יכול להיות עם רישום פלילי?
איך ספרי החשבונות של קבוצות לא מחויבים בביקורת?

זאת גם הזדמנות, אפשר להפוך את הליגה למקצוענית באמת שבכל פתוח, חוזים, הכנסות, הוצאות, הכל.
אבל אין דאגה זה לא אינטרס של אף אחד.

עמית לוינטל 23 ביוני 2011

מילים כדרבנות, שלו.

ניינר 23 ביוני 2011

התשובה: כלום
WHO GIVES A FUCK

מוזגטס 23 ביוני 2011

מקיאים, צובעים בכחול וזוקרים לים, מסתכלים לאחור ורואים שחרא תמיד צף, מקיאים שוב, מנסים לצחוק על זה, כשלא מצליחים מעבירים את הערוץ לראות את הליגה האנגלית, רק אז מרגישים קתרזיס ושזה מאחורנו.
גועל נפש ופשוט אין רעיונות טובים איך לשנות. זה לא נראה לי מספיק אטרקטיבי שינסחו חוקים בכנסת בשביל זה (בעצם רובם אותו חרא – למה שיעשו את זה)

איל 23 ביוני 2011

אני חושב שהפסימיות לא במקומה.

האם מצבו של הכדורגל היה טוב יותר שלשום, לפני חשיפת הפרשה?
תמיד כשנחשפת שחיתות או נחשף פשע, זה נראה כאילו הכל אבוד. אבל זו הנקודה הטובה ביותר שיכולה להיות לכדורגל הישראלי היום, הסיכוי האחרון שלו.

הרי שמועות על מכירת משחקים רצות שנים. אם סוף סוף יעצרו בעלים של קבוצות, מאמנים, שחקנים ועסקנים ויכניסו אותם לכלא על דברים כאלה – אולי יהיה לכדורגל הישראלי תקומה.

החשיפה נותנת תקווה לניקוי אורוות. זהו יום עצוב אבל אופטימי לכדורגל הישראלי.

איל 23 ביוני 2011

סליחה, צריך להיות "תהיה לכדורגל תקומה".

קובי 23 ביוני 2011

לא יודע מה עושים אבל אני יודע מה מתחשק לי לעשות.
לקחת את כל הפשכצקים, האיציק זוהרים והשירלי בר דיינים ולשים אותם בתא המעצר יחד עם כל התומר סינאים והדני לויים ושימשיכו לתת להם מיקרופון בתוך התא, בדיוק כפי שעשו בחודשים האחרונים לפני התפוצצות הפרשה. רצוי שישהו איתם 24 שעות ביממה.
כל הזמן הזה, שבו החבר'ה הטובים ממלאבס התעסקו בדברים לא חוקיים (לכאורה כמובן) בתקשורת הנהנו, המשיכו להזמינם לתכניות אירוח כדי שימשיכו להפיץ את ההזיות, את השקרים ובעיקר ימשיכו עם הפניית האש כלפי האוהדים המסכנים של הפועל פ"ת, שכל הזמן הזה ידעו שמשהו מסריח קורה אבל לאף אחד לא ממש היה איכפת כי מה שקורה מחוץ לוולפסון ולקרית שלום לא באמת מעניין מישהו.
מצטער על הטון המתבכיין. אפשר להבין לבד שאני אוהד של הפועל פ"ת.

נזכרתי גם בפוסט הזה של בני תבורי, שנכתב לפני חודש וחצי אחרי הפיטורין של יובל נעים. בעיקר כדאי לקרוא את תגובה מספר 9 של "אח שלו"

כסיפוביץ 23 ביוני 2011

כל כך נכון…
תקרא לי שאתה יוצא לאסוף את הפשכצקים. אני בא לעזור

יוני 23 ביוני 2011

התחלתי לכתוב פוסט שנקרא "מחזיקים אותנו בכדורים". לא רוצה ששמי יקושר למילים קשות, אז ירדתי מזה.

כמו ששלו כותב, זאת הזדמנות. מצידי להשבית את הכדורגל לעונה אחת. ולא לשחק במוקדמות מונדיאל/יורו, רק לעשות פה סדר.

D! במולדת 23 ביוני 2011

אני פה עם שלו.
אני מתקשה להאמין שהמצב פה הרבה יותר חמור מבמקומות אחרים (כמובן שזה לא כולל את הרמה).
איפה שישנה שחיתות במקום אחד אין שום סיבה להאמין שהיא לא קיימת במקומות אחרים. ואיפה שיש כסף גדול, קל, ואפור יש שחיתות.

השאלה היא רק מי מוכן להלביש את הכפפה, להניף את המחבט ולרסק מה שיש כי פורט ללא אמינות זה הדבר בגרוע ביותר ו,לדעתי לפחות, הימורים והטיות, של תוצאות או אירועים במשחק, גרועים אלפי מונים מאשר סטרואידים וכו', הם שומטים בצורה הרבה יותר ברורה ולא נעימה את הבסיס מתחת לאירוע הספורטיבי.
והפעם, בניגוד לפרשת פנאן, אני הייתי רוצה לראות גם את אלו שידעו ולא פעלו נענשים – זה צריך להיות מסר הרבה יותר חשוב לשלטון מסודר במדינה בכלל; לא חשוב באיזה תחום אתה עוסק, אם יש משהו פלילי שמעורב בו – תדווח ותעצור בזמן.

ראיתי גם שמנסים להקטין את המשמעות של אירועים כאלו בליגות נמוכות וזה מכעיס אותי אפילו יותר: א' המון שחקנים ועסקנים במקומות האלו עושים את זה מתוך אהבה בלב ובמשכורות מגוחכות (רק לשם השוואה פגשתי בשבוע שעבר שחקן בן 25 מקבוצה בליגה השביעית או השמינית בגרמניה שמרוויח 600 יורו לחודש) ו-ב' קבוצות ושחקנים עולים ליגה (באופן חוקי או לא) ומביאים איתם את התרבות הזו ואת הקשרים הפגומים והמפוקפקים הללו.

אוסטרלי 23 ביוני 2011

עמית, העיתונות לא עושה תפקידה.
צריך יותר תחקירים, להתחיל לפרסם שמות.
פרשת הזונות של הנבחרת ערב משחק גורלי לדוגמא.
למה באנגליה צולבים את גיגס על מה שעשה בזמנו הפנוי ופה החליקו את מה שעשו שחקני נבחרת ישראל ערב עלייה לטורניר. רק לי זה נראה שהעיתונות מרחה את זה?!

למה עוד לא יודעים בברור מי זה היה?
צריך לצלוב אותם. ושהם ישלמו על זה כל חייהם (ואם המשפחות ייפגעו אז אין מה לעשות, גם גילה קצב נפגעה).

עמית לוינטל 23 ביוני 2011

אתה צודק. אבל יש כאן כמה עניינים:
1) הוכחות – אחרת אתה נתון לתביעות דיבה, כמו במקרה אושרי לוי.
2) כוח ומעמד הספורט – באנגליה לעיתונות יש שיניים ופוחדים להתעסק איתה. גיגס יודע שאם הוא יתבע אחרי זה הוא יקבל רק יותר רפש נגדו. בארץ מאור בוזגלו הוא לא אייטם אצל גיא פינס ומחוץ לעולם הספורט לא יודעים מי זה.
3)ועדיין אתה צודק. אנחנו נכשלים

אנונימוס 23 ביוני 2011

להכריח כל קבוצה בליגת העל שתהיה בשליטת עמותת אוהדים עם 500 חברים מינימום. 50% בעלות+1 כמו המודל הגרמני.
אין יותר פשוט מזה. אין דבר אחר שיכריח את ניהול הקבוצות להיות חשוף יותר לביקורת הציבור, אין דבר אחר שיכריח את הציבור להתעניין יותר בניהול הקבוצות.
כל פתרון אחר נדון לכישלון.

וחוץ מזה – לצותת, לא לצוטט. בקטנה.

ירון ב. 23 ביוני 2011

עמית, צריך לסגור גם את הכדורסל הישראלי, כי זה אחד לאחד כמו הכדורגל רק עם קצת פחות עילגות.
ואחרי ששומעים על מעללי איגוד הג'ודו, הבלאגנים בנבחרת השחיה, השחיתות בהתעמלות וכמובן הקומבינות של ורשביאק, אתה מבין שהשאלה בעצם צריכה להיות מה עושים עם הספורט הישראלי ולא רק הכדורגל.
מזל שיש ESPN.

עפר ויקסלבאום 23 ביוני 2011

צריך, בסך הכל, לקחת את תומר סיני, דני לוי, בן כהן, פרוספר אזגי ושות' ולהכניס אותם לבית " האח הגדול " למשך כל העונה הבאה.
הכל ישודר בערוץ one , ודייריי הבית יוכלו לספק את תאוות הפרסום ואת יצר האקסהביציוניזם שלהם.
הזוכה יקבל מליון ש"ח תקציב ואישור להיות בעלים של קבוצה…
בליגה הארצית

נעל קרועה 23 ביוני 2011

מה התפקיד של הכנסת בכל הסיפור הזה?
אי אפשר לארגן מנהלת ליגה עצמית שכפופה לכנסת ולא לאגודות הספורט השונות?
איך זה עובד בשאר העולם?

עמית לוינטל 23 ביוני 2011

נעל קרועה,
גם הקמת מנהלת ליגה – שהיא דבר הכרחי וזה שערורייה שהיא לא קמה – לא תפתור את רוב הבעיות.
צריך להזכיר שבכל העולם יש בעיות של שחיתות ומכירות. ההבדל הוא שכאן יש יותר מדי מנהלים ובעלים של קבוצות שאסור לאשר להם להפעיל קבוצה.

תום 23 ביוני 2011

אם הכנסת תתערב פיפ"א ואופ"א יעיפו אותנו על טיל (אולי זה הפתרון).

שלו 23 ביוני 2011

הבסיס הוא מנגנוני פיקוח,
מי מפקח על מי או על מה, ומה האינטרס שלו לעשות את זה.
היום לאף אחד אין אינטרס לפיקוח, חוץ מלחלק מבעלי הקבוצות.
בד"כ כשהם מגלים שזה אינטרס שלהם הם מוכרים את הקבוצה.

ראשית, צריך לפקח על הכספים.
אפילו באופן קיצוני, באין מנהלת, זה תפקידה של ההתאחדות.
כל כספי הטוטו, הטלוויזיה המפרסמים צריכים להיכנס לחשבון נאמנות תחת אחריות ההתאחדות.
כל החוזים אמורים להיות מופקדים בבקרת התקציבים,
ערבות בעלים צריכה לשבת במזומן, בחשבון הנאמנות.
המשכורות וההוצאות השונות חייבות לצאת רק מחשבון הנאמנות.
כל כסף שכשור לכדורגל חייב לעבור דרך החשבון הזה.
בעלים לא שילם משכורת, היא תופעה שתעבור מהעולם ולו רק בגלל שהעירבון שלו ימומש מידית.

כל כסף שיינתן שלא במסגרת הזאת הוא בבחינת אסור וצריך להיבדק ע"י המשטרה.
אני בעד בעלות אוהדים על הקבוצה, אבל זה לא חזות הכל.
אני לא בטוח כמה אוהדי בית"ר יהיו מרוצים מאחוז מסוים של מחזיקי מניות, אני כותב אוהד בית"ר למרות שבתור אוהד מכבי אני מרגיש לא נוח עם העובדה שכל מיני בעלי אינטרס עמידים יכולים לרכוש מניות מקבוצתי כרצונם.

ענישה, אין מה לעשות, ברגע ששחקנים יורחקו לכל החיים על כך שמכרו משחק ההרתעה תהיה גדולה יותר.
ברגע שאנשים יכנסו לכלא על שוחד, הטיית משחקים כמו הפשיעה של מעורבים תרד.
אני מניח שהרבה מהמעורבים ב"פרשת פנאן" לא היו חושבים בכלל להיכנס לזה אם היו יודעים את חומרת העבירה, או המעשים.

הייתי רוצה שימצאו את כל הספורטאים שמעורבים בהימורים (חוקיים יותר או פחות) ופשוט ירחיקו אותם לכל החיים.
יותר מכל הייתי רוצה שיתחילו במכבי תל-אביב, יותר קל לי כשאני יודע שהקבוצה שלי סתם גרועה, ולא ששני שחקנים שמקבלי מאות אלפי יורו לעונה מכרו את המשחק בשביל "לגמור את החודש".

מה לא ברור בזה שאדם עם עבר פלילי לא יכול להתקרב לקבוצת כדורגל?
משום מה אני לא מכיר אף אחד שיש לו חברים בעולם התחתון (ברמה חברית) אז איך זה שכמעט כל כדורגלן בדרך זו או אחרת רואה בזה יותר מלגיטימי להסתובב בחברה הזאת?

אוסטרלי 23 ביוני 2011

. תביאו הוכחות. במקום להתעסק במלפפונים (שגם ככה מאכילים אתכם את זה השחקנים/סוכנים ואינטרסנטים) תחליטו שעונה שלמה מתעלמים מזה, ומקצים משאבים לחקור התנהלות כושלת ורקובה בקבוצות בלבד.

דמיין לך את מעריב, ישראל היום וידיעות מחליטים שסיבוב שלם לא מסקרים את הליגה, אין הרכבים, אין דיוחים, אין תוצאות, אין תגובות.
מסבירים לקוראים שהכל זה פארש, הכל מזויף, התוצאות נקבעות כמו WWF ועד שלא מנקים את האורוות זו ההתיחסות הראויה לכדורגל פה.

אני מאמין שאם תסבירו את עצמכם הקהל והקוראים יוקיר אתכם וייתן לכם ככ הרבה קרטיד על זה ואף יירתם ויחרים את השידורים ובטוח לא יבוא למגרשים כאות הזדהות. תפצו אותם, תצאו גדולים, תתנו סיקור של כדורגל אמיתי, יותר יחס לליגות ראויות ואולי אפילו ספורט ישראלי אחר שראוי לזה יותר.

הרי גם ככה ההתענינות במגמת ירידה קיצונית אז זה ענין של זמן עד שהשקר הזה שנקרא הכדורגל הישראלי יגסוס סופית.
אני, שאיני צופה בכדורגל בישראל כבר שנים (מחאה אישית מאז שגיידמק הרג את הקבוצה שפעם אהדתי) יודע שאם היתה תוכנית כמו פנורמה (BBC) על ספורט בישראל היתי הראשון להעריך את הערוץ שיעשה זאת.

2. לגבי כוח ומעמד העיתונות. לא מסכים, תתאגדו!
מחאת הקוטג גייס את כלכליסט גלובס ודהמרקר למטרה הזו. היא אמנם מעט פופוליסטית אבל העיתונות התגייסה.

תאר לך שת"פ של שלכם (היום) מעריב, וידיעות,דהבאזר, ייגרמייסטר, מהלך בפייסבוק (לאומי, כמו הקוטג), חרם שידורי טלויזיה,
ותכנית בערוץ 2 שבועית (סטייל עובדה או חיים הכט) על התנהלות כושלת שיטתית בכדורגל. המנולים האלה שבועלים את הקבוצות ואת האוהדים שלהם מהר מאוד יעברו לעסקים אחרים.
דסקל גיבור בעיני על זה שהוא באופן קבוע מעלה את הנושא.

3. זה החלטה שלכם והזדמנות לצאת אוטנטים, ישרים, בעלי אינטגריטי (בחיית דינק, זה המושא סיקור שלכם האשפה הזו) ועל הדרך לקנות חזרה את כל האוהדים וצרכני ספורט שאיבדו ענין.

בלינדר 23 ביוני 2011

תכלס, הבעיה היא בפיפ"א שלא מאפשרת התערבות של ממשלות בהתאחדיות המקומיות. נתעלם לרגע מהאיכות של ממשלת ישראל, או איטליה או כל ממשלה אחרת לצורת העניין כרגע, לא יכול להיות מצב שלשר ספורט במדינה אין אפשרות להעיף יו"ר כמו לוזון לקיבנימאט. לא יכול להיות שלגוף חיצוני כמו פיפ"א יהיה הכוח להשאיר עבריינים במשרות מפתח. האנגלים ראו את זה לפני עשרות שנים ואולי בגלל זה לא רצו להצטרף לאיגוד המחורבן הזה – ידעו ששום דבר טוב לא יצא מזה. רק כשמדינות יתחילו להתנתק מפיפ"א יחזור הכדורגל לעם ואולי גם ההגינות לכדורגל.

גולר 23 ביוני 2011

תקרית גזענית שנייה כלפי רוברטו קרלוס,שעזב את המגרש בהפגנתיות
http://www.youtube.com/watch?v=4_2rW4Jj3YI&feature=player_embedded

מאשקה 23 ביוני 2011

אם הכדורגל היה מגיע לרמה של אתר זה http://debuzzer.com
דיינו.
אבל בינתיים אנחנו בליגת לוזוניה,
שהעומד בראשה לא מתאים אפילו להיות סדרן רכב בקיבוצי.
( יש אצלנו רק 3 כלי רכב בסידור !!).
כמו לא חקרו עד הסוף את פרשת בנק פנאן, כך תהיה גם החקירה הזאת,
והכדורגל הישראלי ימשיך להתובסס בביצה של עצמו, וימשיך לחלום על הגול של שפיגלר במקסיקו עוד 40 שנה.

גולר 23 ביוני 2011

איטליה נגד החוליגניזם: תעודת יושר לכל אוהד
http://www.one.co.il/Msites/Biz/InsideArticle.aspx?id=181909&bz=8

שלו 23 ביוני 2011

כיוון שאני מכיר קצת את הנושא אז שני תיקונים, תעודת האוהד היא בעייתית מאוד (לי יש של רומא, עדיין זמנית , אני מחכה לאמיתית מספטמבר), היא באה לשרת את הקבוצות על מנת לאפשר לאוהדים לנסוע למשחקי חוץ שהיום סגורים לקהל (בחלקם).
לגבי אוהד לאציו שנהרג מאש של שוטר הכתב קצת מבולבל ולא יודע על מה הוא כותב.
הוא בלבל בין דרבי שהופסק כי הייתה שמועה שוהד נרצח ע״י שוטר (וזה לא היה אמת)
לבין מקרה שבמשחק חוץ בתחנת התרעננות, נפגשו שתי קבוצות אוהדים (לאציו בדרכם צפונה, ונדמה לי יובה בדרכם דרומה)
ושוטר פלט כדור בצד של אוהדי יובה, ופגע בגבריאלה שנשאר במכונית כשחבריו עלו לכיוון המסעדה מעל האוטוסטרדה,
גבריאלה היה סלב ברומא מעיין dj אוהד לאציו אבל גם חבר של השחקנים של רומא.
ולא היה שום קשר בקר זה לחוליגים ורק מקרה שהפליטה פגעה באוהד כדורגל.

שלו 23 ביוני 2011

וסתם בשביל לעקוץ, one כאתר מוכיח פעם נוספת כמה הוא רדוד,
שכן שני הארועים מפורסמים כמעט פרשת הקלצ׳ופולי וניתן בחמש דקות חיפוש למצוא מקורות באנגלית.
הייתי מצפה ממי שכותב על הליגה האיטלקית קצת יותר רצינות.
מצד שני ראיתי אתמול בערוץ 23 תוכנית על ברלוסקוני בה טען א. רצון שברלוסקוני לימד את האיטלקים לשלם מס הכנסה.
אני וזוגתי שתחיה באותו רגע הפכנו לשורה בשיר של מאיר אריאל.
״ כמו שצחקנו שמה לא בכינו שנים״

הגולנצ'יק 23 ביוני 2011

מה עושים ? אני חושב שאנחנו בתור האוהדים צריכים למחות, רק בשביל להראות שאנחנו צד בעניין. מעבר לזה אני בחושב שזה בכמה רמות מעל מה שאוהדי כדורגל יכולים להשפיע. הרי בעלי קבוצות הזויים ועבריינים לא יפסיקו להתערבב בכדורגל רק כי האוהדים מוחים. אני מאמין שזה משהו שאפר לפתור רק מלמעלה.
אני מקווה שאפשר לפתור את זה אבל נראה לי שכמו שרבים כבר כתבו פה – כנראה שהפרשה תעלם וכולם ימשיכו כרגיל.

ברק 23 ביוני 2011

בלינדר (23) ניתח את זה הכי נכון. הכח של ההתאחדות הוא שרק היאיכולה להכניס נבחרת ישראל לתחרויות של פיפא ואופא וזה בעצם אומר שמשם מגיע המנדט האמיתי שלהם ואלה ארגונים מושחתים. זה גם מה שמונע שינוי מבני בהתאחדות ומשאיר את הכח אצל שטרן חלובה ויפה מלמד-דובינסקי (או משהו כזה). באמת מתבקש שכל המממשלות שרוצות לשנות משהו (הפולנים גם אכלו קש מפיפא על נסיונות לשינוי. נדמה לי שגם הליטאים) יקימו התאחדויות מקומיות שביחד יקימו ארגון אלטרנטיבי לפיפא.
בקבוצות אוהדים אין שום הגיון כלכלי. ניסית עם לחשב כמה יצטרך להשקיע כל "בעלים" כדי להעמיד תקציב סביר. חלק מהפואנטה היא ש"חברות מועדון" מקנה מנוי – אבל בארץ הצטדיונים כ"כ קטנים שאתה יכול למלא את האצטידון במנויים-חברי-מועדון ועדיין לגמור עם תקציב של 12 מיליון ש"ח

יוני 23 ביוני 2011

ברק, אף אחד לא יכול להכניס את נבחרת ישראל ליורו או למונדיאל, רק אנחנו בחלומותינו. לכן, אפשר לוותר על מוקדמות או שניים כדי להבריא את הכדורגל פה. השחקנים והעסקנים יתנגדו. בלי קהל שיקנה כרטיסים ויהמר בטוטו הם לא שוים הרבה.

תומר חרוב 24 ביוני 2011

אני מתפלא איך הזכרתם את כל הבעיות (וכולן נכונות) ולא הזכרתם בעיה אחת מרכזית, ההימורים עצמם. הספורט בישראל חי מהימורים בהגדרה, אני לא מומחה אבל אני חושב שאין לזה אח ורע בעולם. נכון שלא המציאו פה את הימורי הספורט (אני אישית לא מוצא בזה שום טעם והגיון) אבל כן מיסדו את ההימורים הללו והמדינה מעודדת מבוקר עד ערב את הציבור להמר על ספורט, שאין ספורט בלי הימורים ושלמעשה כל הליגה הזו, מתכונתה, שעות וימי המשחקים שלה והאיצטדיונים שבה משוחקים המשחקים כולם מנוהלים על ידי מועצת ההימורים. אני את הרפורמה שלי הייתי מתחיל שם.

תומר חרוב 24 ביוני 2011

וחובב תיאוריות הקונספירציה האיטלקי שבי מעלה שאלה מעניינת? האם זה מקרי שכשהטוטו מוציא קבוצה מהטופס היא פתאום עושה נקודות(לא כולל הפועל רמת גן)?

הנביא 24 ביוני 2011

אתה כזה אפס לוינטל, כותב עם שגיאות כתיב ועוד מתיימר להחזיק מעצמך כותב. ועוד לא התחלתי לדבר על הטור המטומטם שלך היום בישראל היום על הטיות המשחקים בעולם שהוא גיבוב של שטויות.

אין נביא בעירו 24 ביוני 2011

נביא יקר, בניגוד למה שאתה כנראה רגיל, באתר הזה שזה עתה הגבת בו נהוג להתחיל בלדבר על הטור ורק אם ה"דיבורים" ענייניים מקבלים לגיטימציה להכנס בכותב. דווקא מעניין לשמוע איזו ביקורת יש לך על הטור והייתי ממליץ לך להכנס ולתרום גם לדיונים אחרים שמתנהלים כאן בדה באזר.

אביאל 24 ביוני 2011

כל מה שצריך זה עיתונאי עם ביצים גדולות מאוד. רוב עיתונאי הספורט כאן יודעים על כל הרפש שיש בסביבת הכדורגל, על כמה עבריינים שהרבה מאוד שחקנים חייבים להם כסף (לרוב מהימורים), על בעלים שמייבאים דברים לא חוקיים מחו"ל ומחזיקים קבוצת כדורגל כדי להסתיר הכל ואני יכול לכתוב עד מחר דברים על דברים. אז מצדי שיעלה בלוג אנונוימי עם דומיין מאיי הבתולה ויתחיל לשפוך הכל, יהיו כמה טעויות, אבל אף אחד לא יסבול מזה יותר מדי, אולי אז אנשים יגישו קצת תלונות במשטרה על כל סוחרי הסמים והגועל שהרס לנו את הכדורגל.

בתקווה שכל מעורבי הפרשה האחרונה יעלמו מחיינו.

עוגיית בראוניז 24 ביוני 2011

סוקלים את אבי לוזון באבנים ומפרקים את החבילה.

רובן בומצה בומצה 25 ביוני 2011

כל אדם בר דעת שגלש כמה פעמים בחיים שלו לאתרי הימורים ברחבי העולם וראה את היצע ההימורים ב"לייב" שקיימים לא מתפלא ולא מופתע מהפרשה שמתגלגלת בארצנו מזה כמה ימים.
קצרה היריעה ואין טעם להרחיב. זו תופעה כלל עולמית.

Comments closed