פוסט חי: גומלין הסופר-קופה, ברצלונה – ריאל מדריד

עדיין לא ברור אם הטורניר ששמו 'הליגה הספרדית' ייפתח בשבת, וזה כנראה יתברר רק ביום שישי. בכל מקרה שתי הקבוצות שלא אמרו כלום לגבי דרישות השחקנים – כאילו הן לא קשורות ולא חלק ממה שקורה (בעצם למה כאילו?) נפגשות לגומלין.

2:2 בברנבאו נותן מקדמה לבארסה בקמפ נואו. ססק פברגאס אמור לעלות לפרמיירה.

האם ריאל תשחק אלים?

האם בארסה תפגין דומיננטיות?

האם תהיה הארכה?

האם מוריניו שוב יבריז ממסיבת העיתונאים אחרי המשחק?

האם איקר קסיאס שוב יגמור משחק מול בארסה בלי הצלה (אבל עם שני כדורגים ברשת)?

האם ריאל תשיג שוב 20 בעיטות לשער?

האם קארים בנזמה יכבוש לראשונה בקלאסיקו?

מסי או רונאלדו?

***

דקה 15. מזכיר את המשחק הראשון. ריאל פתחה בלחץ גבוה מאוד, על סף הרחבה של בארסה וייצרה מצב וחצי, אבל כמה כישרון יש לקטלונים. מסי עובר שחקן ושולח פס עומק גאוני בתזמון מושלם לאינייסטה. חגיגות בקטאר. הקבוצה של קרן קטאר ביתרון.

ריאל צריכה שני שערים עכשיו, אבל נדמה שיותר הגיוני שתתפרק כמו בנובמבר. משימה בלתי אפשרית.

דקה 20: 1:1 מוצדק. כריסטיאנו רונאלדו עם שערו הראשון בקמפ נואו. הפורטוגלי דוחק מקרוב אחרי בישול של חברו קארים בנזמה ולא פפה כפי שחשבתי.

ריאל לא פחות טובה עד כה אבל בארסה כה מסוכנת. כל פעם שעוברים את החצי זה חצי גול.

בארסה אגב באותו הרכב שפתח בגמר ליגת האלופות ולא שיחק בכלל כל הקיץ.

איזה משחק! כמעט 1:2 לבארסה. אי אפשר למצמץ כאן. שלא לדבר על לעדכן את הפוסט.

קסיאס כבר רשם הצלה גדולה, ולכן אחת התשובות בין השאלות היא 'לא'.

דקה 30: תשמעו, ריאל מצוינת בינתיים ומרשימה. כריסטיאנו מצא משקוף (ואלדס הציל), אוזיל החמיץ 1 על 1. השאלה היא מתי ייגמר לה הכוח במשחק הלחץ המטורף הזה, ובאיזו תוצאה זה יקרה.

דקה 45: לאו מסי עונה לרונאלדו וכובש גם במשחק הזה. דאבל פס ענק וצ'יפ נפלא של מסי מול קסיאס. תוצאה לא מוצדקת על פי התנהלות המשחק אבל ככה זה.

***

הפסקה. תובנות:

1) בנבחרת ארגנטינה מרגישים את מסי הרבה יותר. הוא בא לקבל את הכדור יותר ונוגע בו יותר. בבארסה הרבה פחות אבל כל נגיעה שלו בכדור בעלת משמעות ומסוכנת ליריב. תוצאה של תיאום קבוצתי ולדעת איפה להיות ומה לעשות. שער ובישול לארגנטינאי במחצית.

2) אנחל די מריה שחקן מעצבן. מוכשר וטכני מאוד. המון יכולת. אממה – הוא אוהב את הכדור יותר מדי, לא יותר לשחרר בנגיעה, תמיד מחזיק את הכדור שנייה יותכ מדי. מבזבז מצבים טובים.

3) ויקטור ואלדס השוער הכי אנדרייטד בהיסטוריה. אחראי ראשי לכמה תארים גדולים של המועדון עם הצלות ענק. אוהבים לזכור לו רק טעויות בודדות שעשה. מנואל נוייר עשה הרבה יותר שטויות ממנו בהרבה פחות זמן ומשום מה יותר מעריכים אותו.

4) ריאל צריכה גול אחד להארכה, אבל לכו תעצרו את בארסה. וצריך לזכור שבארסה מפגרת בהכנות לעונה לעומת ריאל.

5) משחק דו צדדי ופתוח בקצב מצוין, מזכיר משחק ראווה. גם לא מלוכלך בינתיים.

***

מחצית שנייה:

דקה 55: הופה. הנה זה קרה. המשחק מתחמם. מרסלו מכניס קטנה מכוערת למסי שבאופן מכוער עושה מזה מטעמים. רונאלדו ומאסצ'ראנו מקבלים צהוב. ריאל לא מוותרת ומנסה הכל. גם את זה.

פפ מת שבארסה תשים עוד אחד ותגמור את המשחק ואז הוא יוכל לשלב להנאתו את ססק.

דקה 70: נמשך המשחק האטקרטיבי גם עם מספר המצבים נמצא בירידה במחצית השנייה. קארים בנזמה למד ממוריניו הרבה ועושה עבודה טקטית טובה אבל הבעיה היא שהוא לא סקורר מספיק טוב. לכן היגוואין נכנס.

איזה סיבוב על המקום של אינייסטה. ממש כמו שכטר :) ההיילייט הגדול ביותר אולי של המשחק.

עדיין 1:2. ההבדל היחידה זה ש-פפה מתקרב לכרטיס אדום.

דקה 80: ברייקינג ניוז: גם סרחיו ראמוס מתקרב לאדום.

טוב, נהיה כנים. לריאל לא מגיע להפסיד את המשחק הזה. נשמח להארכה. אבל בינתיים למרות שריאל לא נופלת מבארסה ואף עולה עליה, התוצאה היא 1:2. העם דורש צדק ספורטיבי!

דקה 82: לא סקורר, כן סקורר. בנזמה כובש שער ראשון שלו בקלאסיקו. איזו דרמה.

האם התחזית שלי להארכה עומדת לקרום עור וגידים?

היי, הפתעה. פברגאס נכנס למאני טיים!

דקה 88: 2:3. אין הארכה. יש מסי. השחקן הטוב בעולם. איזו סיומת מדהימה! מסי לא עשה כלולם במשחק. רק שני גולים ובישול. חוץ מזה באמת לא הרגישו אותו. אגב פברגאס שותף למהלך קבוצתי נהדר בסיומו אדריאנו בישל ולאו הפציץ מהאוויר.

***

סיכום: 2:3. 4:5 בסיכום שני המשחקים. כצפוי לריאל הורחק שחקן (מרסלו) וגם הורחקו שחקני ספסל אוזיל ווייה.

איזה סופר קופה נפלאה. דרמה. כדורגל איכותי עם הרבה שערים. רונאלדו הגיע ל-100 שערים בריאל וכבש ראשון בקמפ נואו. אבל מסי כרגיל הוא המנצח הגדול.

תגרת השחקנים בסיום – אילו הייתה מתרחשת במסגרת אירופית אופ"א הייתה מענישה. בספרד לא יעשו כלום.

מסי עם 13 שערים בכל הזמנים בקלאסיקו בדרך לשיא היסטורי. תואר 11 לפפ גווארדיולה שמשווה את שיאו של יוהאן קרויף.

אכזרי הוא הכדורגל. צדק זה רק כוכב בשמיים. ריאל אמנם הפסידה, אבל הראתה הרבה סימנים לאופטימיות: היא שיחקה הרבה יותר טוב ואמיץ מאשר בעונה שעברה מול בארסה.

נ.ב – כולה סופר קופה. כמה רעש הם עושים?

האם ליגת האלופות תציל את אירופה
מה קרה לאח של מיכל

No Comments

אבישי 17 באוגוסט 2011

לצערי הרב, 0:2 ומעלה לברצלונה…

גמל (סתם גמל) 17 באוגוסט 2011

הניחוש שלי: לא, לא ולא

גמל (סתם גמל) 18 באוגוסט 2011

אני רואה שהוספת שאלות ולכן אני משנה את הניחושים שלי:
לא, לא, לא, לא, לא, לא, לא ולא.
בין המנחשים נכונה יוגרל פרס?

גמל (סתם גמל) 18 באוגוסט 2011

בשאלה 8 חלה טעות, התכוונתי לומר "מסי"

עמית לוינטל 18 באוגוסט 2011

הפרס זה ססק פברגאס בהנחה: סעיף השחרור שלו עומד על 200 מיליון יורו, אתם תקבלו אותו רק תמורת 190 מיליון בפריסה נוחה לשתלומים

עמית לוינטל 18 באוגוסט 2011

הפרס זה ססק פברגאס בהנחה: סעיף השחרור שלו עומד על 200 מיליון יורו, אתם תקבלו אותו רק תמורת 190 מיליון בפריסה נוחה לשתלומים.

גמל (סתם גמל) 18 באוגוסט 2011

לעזאזל עם בנזמה
הוא הרס לי את הטופס

נינו 18 באוגוסט 2011

יש יותר שאלות מתשובות "לא" שלך
אז מה אתה כן מנבא?
(שואל ברצינות, אין לי מושג)

גמל (סתם גמל) 18 באוגוסט 2011

יש שמונה שאלות אז נתתי שמונה תשובות
שבע מהתשובות הן "לא" והתשובה לשאלה השמינית היא "מסי"

נינו 18 באוגוסט 2011

כשכתבתי היו לך רק 3 תשובות, אבל נתקע לי הדפדפן.
nothing to see here, move along

גפן 18 באוגוסט 2011

מסי=גאון

איזה מהלך ובישול

אסף רביץ 18 באוגוסט 2011

מזכיר קצת את פתיחת גמר הצ'אמפיונס- בהרכב מלא אפשר ללחוץ אותם באפקטיביות 10-15 דקות, אבל מתישהו זה מתחיל להתרופף ונוצרים סדקים. אחר כך תבוא גם העייפות, בטח בשלב כזה של העונה ברמת אינטנסיביות כזאת משחק שני רצוף.

עמית לוינטל 18 באוגוסט 2011

השאלה היא מתי ייגמר לריאל הכוח ובעיקר – באיזו תוצאה ייגמר הכוח.
ריאל לא מספיק אפקטיבית כמו במשחק הראשון.

גפן 18 באוגוסט 2011

שוב גול מקרן 1 – 1

לדעתי השער של ראמוס

נינו 18 באוגוסט 2011

הימור רומנטי:
2-1 או 3-1 לבארסה.
השער של סאנצ'ס או של פפ (סיפור מהסרטים, מה שנקרא – "הבן האובד", אחרי שהוחזק אצל "פדופיל" צרפתי, חוזר ומביא גביע)

נינו 18 באוגוסט 2011

התכוונתי לססק – פרוידיאני
אבל אם הייתי צריך להמר באמת, הייתי שם דווקא על ריאל. יש לי תחושה שמוריניו מכין עוד הפתעה או שתיים, וריאל בהחלט מתים לנצחון על בארסה.

עמית לוינטל 18 באוגוסט 2011

ססק התכוונת

גמל (סתם גמל) 18 באוגוסט 2011

אם פפ יעלה מהספסל ויתן שער זה יהיה יותר רומנטי, לא ככה?

גפן 18 באוגוסט 2011

רונאלדו מזעזע ת'משקוף
לא זכור לי ב 30 השנה האחרונות שחקן עם יכולות בעיטה (עוצמה+טכניקה+דיוק) כמו של רונאלדו

איזה משחק !

גפן 18 באוגוסט 2011

גוללל מסי

אבא של נועם 18 באוגוסט 2011

מעניין אותי אם מנחם לס רואה את המשחק הזה… נו מנחם? עדיין משעממים אותך ברצלונה?
מחצית שהיא כולה שירה בתנועה.

אסף רביץ 18 באוגוסט 2011

בסך הכל- ריאל הולכת על כל הקופה ומצליחה ליצור משחק שהיא יכולה לנצח. המחצית הזאת הרבה יותר מרשימה מבחינתם מהמשחק הראשון כי זה מול בארסה בהרכב מלא, עם מוטיבציה בקמפ נואו. הבעיה היא שגם כשזה כבר מוכרע על מי יותר מוכשר וחד בפעולות החשובות, לבארסה יש בלם שמסוגל לתת עקבים ברחבה.

עמית לוינטל 18 באוגוסט 2011

האתר נפלא ל10 דקות במהלך המחצית. סליחה וסססאמק

גפן 18 באוגוסט 2011

פפה לא בישל,תתקן.
זו הייתה בעיטה/הרמה של בנזמה

נעל קרועה 18 באוגוסט 2011

מחצית
1-ה 5 דקות הראשונות הכי טובות בכדורגל אי פעם
2-איפה הימים של ה 5-0 של בארסה,בריאל כבר לא מפחדים
3-לא נתפש 100 שערים לרונאלדו בשנתים
4-מסכן רונאלדו ,למרות שהוא בלט כל המחצית,מסי ב 2 פעולות אדירות התעלה עליו
5- יהיה 2-2 והארכה
6-וואלדז עסוק יותר מקאסיס ,מדהים

גולר 18 באוגוסט 2011

בעוד מס' דקות ב-1:00,יחל 1/2 גמר מונדיאל עד גיל 20:
צרפת נגד פורטוגל,שידור ישיר ביורוספורט.
בשעה 4:00 חצי הגמר השני:ברזיל-מקסיקו.
לילה לבן של כדורגל,תענוג!

עמית לוינטל 18 באוגוסט 2011

אכן תענוג. מה שיגרום לי ללכת לים מחר בשעה מאוחרת יותר מהמתוכנן.

עזי 18 באוגוסט 2011

1-0 לפורטוגל

נעל קרועה 18 באוגוסט 2011

מסי במחזור,כולו פקעת עצבים

שיפוד רץ 18 באוגוסט 2011

אתה חמור, כולך מדבר שטויות

נעל קרועה 18 באוגוסט 2011

לך תזדין

שיפוד רץ 18 באוגוסט 2011

אתה פשוט חמוד

עזי 18 באוגוסט 2011

2-0 פורטוגל

גפן 18 באוגוסט 2011

מסיגוללללל

מעניין אם נקבל עוד שער מקרן ב 5 הדקות שנותרו..

גפן 18 באוגוסט 2011

כרגיל,מרסלו היה חייב להרוס

גפן 18 באוגוסט 2011

טוב סיכומים

תואר 11 לפפ ובארסה ב 3 העונות האחרונות (1 לריאל באותה תקופה)
שער מספר 13 למסי ב 15 מפגשים רשמיים מול ריאל מדריד

מדריד יותר חזקה משנה שעברה.בארסה וריאל טובות בכמה דרגות מכל יתר קבוצות באירופה.

השחקנים הבוקים מהליגה הקיקיונית באנגליה יכולים רק להביט בקנאה.

ניק 18 באוגוסט 2011

חח איזה עלוב אתה! אתה מעיז לדבר על הליגה האנגלית כשבליגה הסקוטית יש יותר תחרות מבליגה העלובה של ספרד?!

נדבר בסוף העונה, נראה מי יגיע לאן יא ילד בן 5 שכמותך…

אגב- מרסלו מלך!!

גפן 18 באוגוסט 2011

הליגה האנגלית היא ליגה קיקיונית,ליגה של קבוצה אחת – יונייטד
הליגה הספרדית גם היא ליגה קיקיונית רק שם יש שתי קבוצות – בארסה וריאל.אגב שתיהן טובות בהרבה מיונייטד,שהיא כאמור הקבוצה הכי טובה באנגליה.

נדבר בסוף העונה?לא קראתי את זה ב 2009 ו ב 2011 . בשני הגמרים האחרונים בארסה ניצחה את יונייטד שלך בקלילות מפחידה,שלא נאמר משפילה.בפעם האחרונה ב 28.5.2011 זה היה אפילו על אדמת אנגליה…

אתה אתה מלך

אריק 18 באוגוסט 2011

גפן להגיד משהו בכל תגובה עשר פעמים ביום, לא הופך אותו לנכון. ליגה חזקה הספרדית הא? תוצאה טובה עשתה אתמול ויאריאל בסקנדינביה.

גפן 18 באוגוסט 2011

הילד ביקש אז עניתי לו

אני אמרתי שהליגה הספרדית חזקה? אמרתי שהיא קיקיונית,בדיוק כמו האנגלית,רק שבספרדית משחקות שתי הקבוצות הכי טובות בעולם BY FAR.
שים את יונייטד בליגה הספרדית וגם לה מובטח מקום 3.באחריות.

זו דעתי.או שתקבל אותה (אתה לא חייב להסכים איתה,אבל לקבל אותה זה משהו אחר..)ואותי,ותמשיך הלאה,או שסתם תמשיך להתעצבן ולהחליף איתי דעות,בידיעה ברורה לשנינו שאפ'חד מבינינו לא ישנה את דעתו של השני.

אריק 18 באוגוסט 2011

גפן אין לי בעיה עם הטענה שריאל ובארסה הכי טובות, אני רק לא מסכים עם הקביעה לגבי ריאל. העניין הוא שבליגה האנגלית כל העשר הראשונות (לפחות) הן קשות, בעיקר בחוץ, בספרד כולן מתקפלות. יונייטד לא מוציאה יותר כסף ואפילו פחות בשש השנים האחרונות מצלסי, סיטי, ליברפול ואפלו הספרס, היתרון שלה הוא אחר. לגבי ברסה אנחנו מסכימים, אני גם בניגוד לדורפן חושב שצ'אבי בברצלונה הוא הקשר המרכזי הטוב בהיסטוריה כי הבנת המשחק שלו היא הטובה ביותר שראיתי, השאלה אם הוא היה כל כך טוב נגיד גם במילאן ואת זה לא נדע (כל מי שמבין כדורגל מבין עם זאת שבמונדיאל הוא היה הכי טוב). הבעיה שלי איתם היא הבכיינות, כאילו יש להם גוד גיבן רייט לנצח, וזה שהם הפכו לקבוצה של המדינה וכל הילדים בגן של הבת שלי לובשים חולצות של מסי. אני התחלתי לאהוד את יונייטד בשנות ה80' בגיל 10, היום בטח הייתי בוחר בליברפול. הנהירה אחרי הקבוצה הטובה בעולם מחליאה אותי. מסי הוא חייזר, שלושת הגולים שלו אתמול היו מפעולות ששחקנים מעולים לא מצליחים לעשות בקריירה שלמה.

גפן 18 באוגוסט 2011

אריק

הבעיה של ריאל היא שב 3 העונות האחרונות(בעידן בארסה מודל פפ)היא משחקת בליגה שבה בארסה משחקת.הליגה שבה הכי קשה לקחת אליפות היא הליגה שבה משחקת הקבוצה הטובה בעולם (קשור לריאל,לא לויכוח הניצחי בינינו בין הליגות הספרדית לאנגלית).

ליונייטד יש את היתרון הכי גדול באנגליה ושמו הוא פרגי.השחקנים ביונייטד הם רק פיונים של פרגי.
ארסנל גמרה את הסוס,ליברפול כבר מזמן.צ'לסי מזדקנת משנה לשנה.נשארנו רק עם הסיטי שגם היא עדיין חסרה כמה שחקני טופ עולמי ( זרקו שם 500 מיליון פאונד ויש שם בקושי שניים וחצי שחקני טופ ). איך דורפן כתב? השנה יונייטד תיקח אליפות ומהר.בינינו,יותר ברור מי תהיה השנה אלופה באנגליה מאשר בספרד.

לגבי סוף המלל שלך על בארסה והנהירה אחריה.הקבוצה הכי טובה ואהודה היא גם הקבוצה הכי שנואה.אני התחלתי לאהוד את בארסה וארסנל בתחילת שנות ה 80 . שתי האימפריות באותו זמן היו ריאל מדריד וליברפול,בהתאמה.

עזוב את הילדים עם החולצות של מסי.לבארסה יש הרבה אוהדים עוד משנות ה 80 וה 90.ברור שיש גם הרבה טרמפיסטים,אבל זו תופעה אופיינית לגבי הרבה קבוצות בעבר..
סתם ככה יונייטד הקבוצה האנגלית הכי פופולארית בישראל ובעולם,או מילאן מבין האיטלקיות,או ריאל מדריד?זה קצת לא מצחיק שאוהדי ריאל ויונייטד מדברים על נהירת אוהדים ואוהדי הצלחות?

ניק 18 באוגוסט 2011

אולי יונייטד כן לוקחת את רוב האליפויות אבל זה אף פעם לא קורא עם 20 נק הפרש מהבאות אחריה כמו שקורא לריאל וברסה.. גם יש תחרות מטורפת על המקומות לליגת האלופות בין לפחות 6 קבוצות, בספרד זה תמיד די קבוע בין אותם 4…
אגב לפני שנתיים ההפרש בין המקום השני לשלישי בספרד היה גדול יותר מההפרש מהמקום השלישי לאחרון אז אל תעשה צחוק מהעבודה ותשווה בין הליגות…

2009? בוא נזכר ב2003-2010, שאלו 7 שנים שריאל לא עברה את שמינית הגמר, כשבזמן הזה האנגליות לא הפסיקו להגיד לחצי גמר וחלקן גם לגמר(5 פעמים בגמר לעומת 3 של ספרד)
2009,2011? נו אולי בגמר ברסה שלטה אבל לפחות יונייטד הגיע למעמד בזכות עצמה ובלי טובות מאופא

ניק 18 באוגוסט 2011

לא ראיתי את התגובה לגבי זה שיונייטד תסיים גם במקום השלישי בספרד- אולי.. אבל ברסה וריאל בחיים לא היו שולטות באנגליה כמו שהם בספרד. הקשיחות והמזג אוויר היה הורג אותם- הנה תראו איך ברסה בוכה כל פעם שריאל קצת מכסחת אותה, באנגליה זה היה קורה בכל מפגש נגד קבוצות תחתית ושם השופטים פחות מגינים על הכוכבים. גם נראה אותם עושה טיקי טרקה בבוץ.. תהיהי בטוח גם שריאל לא הייתה נותנת תוצאות הזויות כמו 7-2 בחוץ בהרכב שני נגד הקבוצה במקום השלישי ורונלדו, שביונייטד היה שחקן טוב יותר משהוא היום, לא היה שם 41 שערי ליגה

גפן 18 באוגוסט 2011

זו תהיה התגובה האחרונה שלי אליך אי פעם

אנחנו בשנת 2011,מתחילים את שנת 2012.מה מעניין אותי מה היה בשנת 2005-2006-2007-2008 . אני מדבר על שלוש השנים האחרונות והשנה הקרובה.המצב דינמי אולי בעוד שנתיים הבכורה תחזור לליגה האנגלית..

בארסה לבד ב 6 העונות האחרונות לקחה 3 צ'מפיונס, בדיוק כמו כ-ל הקבוצות האנגליות יחדיו ב 20 השנה האחרונות.

בארסה או ריאל לוקחות אליפות באנגליה בהליכה.בארסה פירפרה את יונייטד על אדמת אנגליה אז היא תתקשה מול סוואנזי?
טיקי טאקה בבוץ? אני מבין שבספרד לא יורד גשם בחורף?

ורונאלדו הבקיע ב2008 ,42 שערים בכל המסגרות במדי יונייטד.

אתה פשוט חסר מושג,לחלוטין.

אביעד 18 באוגוסט 2011

גפן, התוצאות של ריאל בליגה לא משתנות כבר 3 שנים. ב-2009 הם השיגו פחות נק' מאשר 2010 ו-2011 אבל עם רצף של איזשהו 17 נצחונות רצופים והם פחות או יותר הפסיקו לשחק בליגה אחרי ה 6:2.
עם זאת, אין יותר מדי אנשים שיטענו שב-2009 וב-2010 הם היו הקבוצה השניה בטיבה ביקום. אז דעתך היא שריאל הכי טובה חוץ מברצלונה. אני פשוט לא מבין על מה זה מתבסס.

גפן 18 באוגוסט 2011

אביעד

ב 2009 ריאל לא הייתה הקבוצה השניה בטיבה בעולם,אבל הייתה בטופ 5
ב 2010 ו 2011 היא הייתה השניה בטיבה
לקראת 2012 אני מניח שאתה כבר יודע לבד את התשובה

אגב בניגוד לניק,איתך ועם אריק כיף להתדיין גם שאין הסכמה

ניק 18 באוגוסט 2011

אתה מדבר על ה3 שנים האחרונות? אז תראה לי מה ריאל עשתה ב3 שנים האלה…
רונלדו הבקיע בכל המסגרות 42, לא רק בליגה.. זה עוד יותר מ15 משחקים….

ורק אל תשבור לי את הלב וכן תגיב לי!! בבקשה!! יחסר לי תגובות חסרות קשר מעוד אוהד מסוונר של ברצלונה

אביעד 18 באוגוסט 2011

הייתה לי תגובה יותר מפורטת שנמחקה אז בקיצור:
2010 היא דוגמא מעולה.
ריאל בליגה רשמה 96 נק' ו-102 שערים (אם אני לא טועה) ובמקביל עפה מול ליון מליגת האלופות וכשלה בשני משחקים מול מילאן (אותה מילאן שהתרסקה לחלוטין באולד טראפורד). עם זאת, לקביעתך היא הייתה עדיפה על אינטר (אלופת איטליה ואירופה), צ'לסי (אלופת אנגליה), באיירן מינכן (אלופת גרמניה ופיינאליסטית ליגת האלופות) ומנצ'סטר יונייטד (סגנית אלופת אנגליה שהעפילה לרבע גמר האלופות). אני לא מבין את הבסיס לקביעה הזאת.
2009 – ריאל השיגה 78 נק' ליגה, אבל גם רצף של 17 נצחונות ב-18 משחקים. סבלה מנפילת מתח אחרי השישייה מברצלונה והפסידה את 4 המשחקים האחרונים בעונה אחרי השישייה (עד אז הייתה בקצב של 90 נק' בערך). במקביל הובסה בצורה מכאיבה מול ליברפול בליגת האלופות וגם הפסידה ליובנטוס בשלב הבתים. לטעמך, מלבד ברצלונה, היו רק 3 קבוצות טובות ממנה באותה שנה. מי אלו היו מבין יובנטוס, ליברפול, אינטר (אלופת איטליה) צ'לסי (שהגיעה לחצי גמר האלופות), יונייטד (אלופת אנגליה ופיינאליסטית האלופות) ונניח ארסנל?
בקיצור, בשנים האחרונות ריאל דורסת את הליגה הספרדית גם אם אין לה קבוצה כ"כ חזקה. ואני עדיין לא מבין את הבסיס לקביעה האבסולוטית שלמעט ברצלונה היא הכי טובה באירופה בשנתיים האחרונות :)

כסיפוביץ 18 באוגוסט 2011

דווקא את הליגה הסקוטית בחרת??

דניאל אחר 19 באוגוסט 2011

גפן, בתור אוהד בארסה אין לי בעייה עם הקביעה שבארסה הטובה באירופה. אבל על סמך מה אתה קובע שריאל מספר 2? היא נראית צמודה בקלאסיקו, אבל מפסידה. גם ארסנל נראתה טוב מול בארסה באמירויות.
עוד לא ראינו את ריאל מתמודדת מול יריבה אירופאית ראויה (כלומר, את זו של מוריניו. את הקודמות ראינו, והן הפסידו).

שיפוד רץ 18 באוגוסט 2011

זה רק אני או שהמשחקים נראים כאילו שמו הילוך חוזר?
ריאל מנסה, מסי מבקיע, כרטיס אדום ללפחות אחד משחקני ריאל…
זה די משעמם לדעתי

גפן 18 באוגוסט 2011

למרסלו הגיע היום 2 אדומים

שיפוד רץ 18 באוגוסט 2011

האמת, הדבר הכי מעניין שקרה במשחק זה שפפה לא קיבל אדום.
כרגיל, החשודים העיקריים – פפה, ראמוס, ומרסלו, והצגות של פדרו.
אין חדש תחת השמש

נעל קרועה 18 באוגוסט 2011

תכלס
מסי,לא מראדונה אבל הכי קרוב שיש
איניסטה השחקן המצטין
אלבז שיחק טוב לשם שינוי
דה מריה לא ישרוד בהרכב של ריאל
חצי מ6 המפגשים האחרונים הצטינו באלימות,תןדה לאל שבאנגליה אין את זה

גולר 18 באוגוסט 2011

שיפוד,הלוזון ליג המרתקת נפתחת רק בשבת,זה מה יש בינתיים…

שיפוד רץ 18 באוגוסט 2011

lol
תשמע, אני נהנה לראות את המשחקים. אולי כוונתי יצאה טיפה שונה…
פשוט מפתיע אותי שהתרחיש הזה חוזר על עצמו כל פעם מחדש. אותם שחקנים, אותם אדומים, אותם הצגות… זה קצת עצוב שזה מה ששחקנים ששווים מיליונים עושים שוב ושוב

יפeי 18 באוגוסט 2011

ופעם חשבתי שהאוהדים של מנצ'סטר בלתי נסבלים.

ניינר 18 באוגוסט 2011

עוד השפלה מכאיבה לחמוריניו המלוכלך והכאפה שהוא חוטף בסוף זה הדובדבן שבקצפת. כל כך מתוק!

אביאל 18 באוגוסט 2011

בתור אוהד ריאל, הרבה סיבות לאופטימיות, צריך יותר נקודות בליגה מברצלונה, שתי תוצאות תיקו מולן והאליפות בהישג יד, מאז צ'לסי בגשר ואינטר בסן סירו לא נראתה קבוצה שנתנה פייט כזה לברצלונה.

בכל מקרה, הקטע הגדול של הערב, מוריניו מפליק לעוזר מאמן של ברצלונה (ברח לי השם).

נ.ב.
מזל טוב לפאבראגס, בהחלט הגיע למקום המתאים לו, את הדרמה הוא כבר כנראה בחופשות שלו בברצלונה.

סתםאחד 18 באוגוסט 2011

ההתנהגות מבזה של מורניו בתגרה שהתפרצה, שלדעתי הוא הגורם הישיר למשחק האגרסיבי על סף האלימות שמפגינים שחקני ריאל שבראשם פפה

גפן 18 באוגוסט 2011

מוריניו הזה חולה נפש.לא זכור לי מאמן "על" שאפילו מתקרב להתנהגות כזו.

http://www.youtube.com/watch?v=uUgOuzWvDfE&feature=youtu.be

לפחות טיטו וילאנובה לא יצא פראייר והחזיר לו

ניק 18 באוגוסט 2011

טוב מאוד!! עם היפי נפש האלה מברצלונה צריך להתנהג בדיוק ככה! כמו תמיד נשכבים לי עם כל נגיעה וישר יוצרים מהומות.. הרחיקו את מרסלו מה אתם עוד רוצים??

ו"על" או לא "על" הוא עדיין המאמן השני הטוב בעולם.. וקח רמז הראשון לא קירח

גפן 18 באוגוסט 2011

תן לי להבין אותך חמודי

זה שהרחיקו בצדק את מרסלו נותן לגיטימציה למוריניו לתקוף פיזית וללא שום סיבה את עוזר המאמן של בארסה ?

לא מאמין שאני מבזבז עליך חצי דקה מהזמן שלי

שיפוד רץ 18 באוגוסט 2011

ניק, אתה חי ביקום משלך שהתעוור מאהדה לקבוצה המסריחה ממדריד.
אמנם שחקני ברצלונה עושים הצגות מדי פעם (מי לא, ורק כמה בודדים עושים ויותר מאחרים), אבל בשום מקום אין לגיטימציה לשחקן לתקל שחקן אחר בצורה שיכולה לפצוע אותו ולמאמן ליצור פרובוקציות זולות ולהלהיט עוד יותר את האווירה. הרי בינינו, מוריניו לא נתן לו יותר מצ'אפחה קלה או משהו בסגנון – לא משהו אגרסיבי במיוחד, אבל עצם העובדה שהוא עשה את זה היא חסרת מקצועיות לחלוטין ובזויה בכל קנה מידה. לא פלא שהקבוצה נראית כמו שהיא – מרסלו עולה לנגיחה ובועט במסי תוך כדי, פפה משתמש במרפקים בכל תיקול והלאה והלאה. לריאל היו צריכים להיות אתמול שלושה מורחקים לפחות, וזה כל פעם חוזר על עצמו. הצגות לא הצגות, חוסר הספורטיביות של ריאל הוא דוחה, ומוריניו אשם בזה בראש ובראשונה. אתמול הוא נתן דוגמא למופת לשחקנים שלו.
אפס

ניק 18 באוגוסט 2011

זה לא חמודי.. אבל גם זה שהרחיקו את מרסלו בצדק לא נותן לגיטימציה לספסל של ברצלונה להתחיל את המהומה שהלכה שם.

ניק 18 באוגוסט 2011

שיפוד רץ- אני ממש לא אוהד ריאל, אני אוהד מנצסטר.. אני פשוט מתאב את ברסה.. יכול להיות שאני קצת עיוור בגלל השנאה לקבוצה הזאת, אבל בטח שלא יותר עיוור מכל האוהדים החדשים של ברצלונה שהתקשורת דפקה להם את המוח.
וכן זה היה תיקול קשה שמצריך אדום, לא מעבר לזה.. וברסה הם אלה שקפצו ישר אחרי העבירה והתחילו את כל המהומה, לא מוריניו.. וכן אולי הוא מחמם את האווירה אבל גם כל ההצגות של ברסה(פחות אתמול, יותר בשנה שעברה) מלהיטות

אריק 18 באוגוסט 2011

בתור מישהו שלא אוהב את בארסה אני חייב להגיד לזכותם שהם היו הוגנים בסה"כ. ריאל סיגלה לעצמה מנטליות של בכיינות וקיפוח שקצת מפתיעים מהקבוצה של פרנקו. מוריניו מתחיל לפתור את בעיית ברסה, הלחץ עליהם גבוה במגרש הוא נכון. הדרך שבה הוא בוחר לדרבן את שחקניו, ושלא יהיה לכם ספק זה ניצול ציני, כדי שילחצו במשך 90 דקות היא דוחה. אהה כן, ומסי שחקן נחמד, יש פוטנציאל…

גפן 18 באוגוסט 2011

בגדול אתה צודק.מדריד טובה יותר מבעונה שעברה

אבל

למרות האשליה של מוריניו

בשתי העונות האחרונות בארסה ומוריניו נפגשו 11 פעם

בארסה מול אינטר של מוריניו 4 מפגשים – 2 ניצחונות לבארסה,תיקו,והפסד
בארסה מול מדריד של מוריניו 7 מפגשים – 3 ניצחונות לבארסה,3 תיקו,והפסד

סה"כ ב 11 מפגשים בשתי העונות האחרונות – 5 ניצחונות לבארסה,2 לקבוצות של מוריניו.

לצערי אני די בטוח שריאל תיקח השנה אליפות בספרד אוגרוע מזה את הצ'מפיונס.אנשים כאן בדה באזר לא קולטים עד כמה ריאל מדריד טובה.

מסי?כן נחמד.אחרי 53 שערים + 25 שערים ב2010/2011, את 2011/2011 הוא פותח עם 3 שערים ו 2 בישולים ( אחראי ישיר ל 5 השערים של בארסה).

אריק 18 באוגוסט 2011

לא אמרתי פתר, אמרתי מתחיל לפתור, תזכור שזה התחיל ב-5-0.

גפן 18 באוגוסט 2011

אני מסכים איתך,ריאל מצמצת פערים

אגב,זה התחיל ב 5 – 0 , והסתיים באליפות ספרד וצ'מפיונס ליג לבארסה.

גולר 18 באוגוסט 2011

ברזיל ופורטוגל העפילו לגמר המונדיאל עד גיל 20.
ברזיל -מקסיקו 0-2
פורטוגל-צרפת 0-2
הגמר ייערך בלילה שבין שבת לראשון

ניינר 18 באוגוסט 2011

חמוריניו הולך ומתחרפן. אם השנה הוא לא זוכה בתואר כלשהו (אמן!!!) יאשפזו אותו באברבנאל בסוף העונה

ארז (דא יונג) 18 באוגוסט 2011

מוריניו באמת הולך ומאבד את זה.
10 משחקי הרחקה נראים לי במקום. וגם 10 למרסלו על נסיון לקטיעת קריירה. ואם אפשר הרחקה לכל החיים לפפה , סתם בגלל שהוא השחקן הכי מגעיל לשחק ברמות האלה מאז הפרישה של מיכאילוביץ'.

אי השקט שמוריניו משדר אולי הוא זה שגורם לכמות ההחמצות של שחקני ריאל מול השער , כי אם הם היו מנצלים מצבים בחצי מהאחוזים שברסה מנצחים, הסופר קופה הייתה שלהם כבר בברנבאו.

קונדופוני 18 באוגוסט 2011

הייתי מרחיק את מוריניו לעונה שלמה. נראה אם אחר כך הוא ימשיך לבייש את עצמו ואת המועדון שלו.
מרסלו צריך להיות מורחק לכמות גדולה מאד של משחקים ופפה צריך להיות בכלא (יחד עם ג'ואי בארטון).

ארז (דא יונג) 18 באוגוסט 2011

ועמית, את מסי מרגישים בנבחרת ארגנטינה בעיקר בחסרונו.

אסף רביץ 18 באוגוסט 2011

מסקנות שלי לקראת הקלאסיקואים הבאים והחשובים יותר:

בארסה:
לפתוח עם פברגאס במקום פדרו, נראה את ריאל לוחצת הרכב כזה. בכלל, אני מאמין שזה יהפוך להרכב למשחקים המכריעים עם הזמן.

ריאל:
1) להחזיר את פפה לעמדת הקשר האחורי שהוא בעצם שומר אישי של מסי. זה יפגע להם קצת במשחק ההתקפה, אבל ה-3 שערים ו-2 בישולים נראים לי כמו בעיה רצינית יותר ופפה בסך הכל העלים אותו יפה בשנה שעברה.
2) עם כל הכבוד לדי מאריות, קאקה כבר ניצח כמה משחקים גדולים בקריירה שלו.

אריק 18 באוגוסט 2011

אני פשוט לא מבין איך אנשים קונים את השטויות של מוריניו. הוא לא מאבד את זה ולא כלום, הוא נהנה מכל רגע. הוא מצא דרך להטריף את הפרימדונות של ריאל והוא סוחט את זה עד דק, ובדרך, אני מסכים עם פיקה, הורס את הכדורגל

ניינר 18 באוגוסט 2011

לא מסכים איתך אריק. מוריניו הוא בנאדם רדוף ורואים עליו שהוא מתחרפן, זה לא משחק או טקטיקה. עוד שני הפסדים בקלאסיקו והוא מאבד את השפיות לחלוטין. רק חבל שעם ההתחרפנות שלו הוא הופך את ריאל לקבוצה כסחנית וברוטאלית.והוא ממש לא נהנה, זה בטוח.

ארז (דא יונג) 18 באוגוסט 2011

הבנאדם (מוריניו) אפילו לא הודה בפה מלא, שלא לדבר על התנצל על מה שהוא עשה לעוזר מאמן של ברסה. להיפך, הוא אפילו לעג לשם שלו וטען שהוא לא יודע אפילו מי הוא.

כסיפוביץ 18 באוגוסט 2011

מוריניו הוא אידיוט ואין דרך טובה יותר להגדיר את ההתנהגות שלו.
הוא צריך לעוף מהמגרשים לשנה לפחות ולתת לנו להתאוורר.
מעבר לפרובוקציות האינפנטיליות שלו, זה לא יאומן שהוא שולח 3 שחקנים למגרש בשביל לשבור רגליים ולא לשחק כדורגל.
אפילו רונאלדו נראה מיואש ממנו.

שלום שלום ושלא יבוא לנו בחלום.

ניק 18 באוגוסט 2011

רונלדו נראה מיואש כי הבן אדם לא מצליח לעבור אף אחד עם הדריבלים שלו.. שילמד ממסי קצת על המינון הנכון והאפקטיביות של לגעת בכדור.

יפeי 18 באוגוסט 2011

מצחיקים מאוד כל הדיבורים המגוחכים על הרחקות ממגרשים, כלא וכו', הם (אוהדי ברסה) מפחדים.

ארז (דא יונג) 18 באוגוסט 2011

אני מדרידיסטה כבר 20 שנה ונגעלתי מהמשחק של אתמול, והתביישתי בשביל המועדון על מה שמוריניו עשה. אם הליגה לא תרחיק אותו, המועדון צריך לעשות את זה (כמובן שהסיכוי שזה יקרה זהה לסיכוי שיעקב בוזגלו ישלח ברכת שנה טובה למיץ' גולדהאר)

אביעד 18 באוגוסט 2011

מוריניו מתנהג כמו אידיוט. להפיל את האשמה על כל הבלגאן עליו זה אידיוטי לא פחות. כן מתחרפן, לא מתחרפן, יש שני צדדים לסיפור הזה ושני הצדדים הללו אשמים באלימות שמעטרת את המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות.
ובקשר לעימות עם וילאנואבה, מוריניו צריך לקבל את אותו עונש שקיבל גוארדיולה על סירוב להחזיר כדור לרונאלדו, דחיפות עם סולבאקן או קללות במסיבת עיתונאים.

גפן 18 באוגוסט 2011

אביעד

מרסלו בועט ללא כדור במסי שהוא עולה לנגיחה…
http://www.youtube.com/watch?v=crcXVE9tPv0

מרסלו דקה 93 מקבל אדום על כניסה בססק בכוונה לשבור רגל
http://www.youtube.com/watch?v=gvCwZnWjzJc

מוריניו תוקף את עוזר מאמן בארסה
http://www.youtube.com/watch?v=uUgOuzWvDfE&feature=youtu.be

גם פפה וראמוס היו על גבול האדום אתמול.

תן לי לנחש שלא ראית את המשחק אתמול,נכון?

אסף 18 באוגוסט 2011

אביעד, אין כאן אפילו מראית עין של סימטריה.
אפשר לטעון ( בצדק ) ששחקני ברצלונה נוטים להתחזויות מוגזמות. אבל מתי מישהו מהם יזם אלימות? כל ההרחקות ורוב מוחלט מהעבירות הקשות במשחקים הללו נובעים ממשחק אלים של שחקני ריאל. זה קרה יותר מידי פעמים, וכבר אי אפשר לפטור את זה כמיקריות או טעויות שיפוט. זה הכיוון שמוריניו מוביל אליו בעיניים פקוחות, וזה חבל מאוד.
אתה באמת רואה הקבלה בין ההתנהגות של מוריניו לזו של גווארדיולה?

אביעד 18 באוגוסט 2011

גפן – אני מניח שאוהדי ריאל יוכלו לתת לא מעט קטעי יו טיוב שמראים את חטאי שחקני ברצלונה.
לגבי אתמול – צודק. לא ראיתי. הייתי במשחק של מכבי חיפה וחזרתי בדיוק בזמן לראות את המהומה בסוף.
בשנה האחרונה נערכו 7 משחקי סופר קלאסיקו בין הצדדים. ראיתי בערך 4.5 מתוכם. מה שראיתי ב 4.5 משחקים הללו הייתה התנהגות אידיוטית ובהמית, על צורותיה השונות, מצד שתי הקבוצות. קשה לי להאמין שפספסתי משהו ב-93 הדקות שלא ראיתי אתמול שמשנה את התמונה הזאת ומבהיר שבעצם זה מוריניו שאשם בהכל. אפילו המהומה בסוף הייתה אשמה דו צדדית – מרסלו עשה פאול מסריח של תסכול ועף בצדק באדום, לא הבנתי למה כל הספסל של ברצלונה נכנס למגרש. לא משנה מה קרה במשחק עצמו, ההסתערות של הספסל של ברצלונה לא הועילה לאף אחד.
אסף – למה אין הקבלה? אתה חושב שצביטה של מוריניו היא לא לגיטימית אבל דחיפות של גוארדיולה הן בסדר? זה לא בסדר שמוריניו תוקף את השופטים וההתנהגות של ברצלונה אבל זה בסדר שגוארדיולה מקלל את מוריניו במסיבת עיתונאים? זה אידיוט וזה אידיוט. אי אפשר להשתמש בטמטום של אחד מהם בכדי להצדיק את השני.
"הכיוון שמוריניו מוביל אליו בעיניים פקוחות" – זו בדיוק הגישה שמחמירה את המצב. כשדצד אחד מאשים את ריאל ומוריניו, הצד האחר מאשים את גוארדיולה/השחקנים/השופט ובכל פעם הרוחות מתלהטות. בסוף מישהו ישבור רגל או גרוע יותר.
זה כמו הנושא של הכיסוחים וההתחזויות. ריאל יטענו שההתחזויות של ברצלונה גורמות לתיקולים רגילים להיראות כסאח ובו בזמן מתסכלות את השחקנים עד לפאולים כמו זה של מרסלו אתמול ובברצלונה יטענו מנגד שהם לא מתחזים כ"כ אלא שריאל מכסחים ובעצם גם ההתחזויות ה"ברורות" הן בכדי להתגונן מהכסאח. לי אישית זה מאוד מזכיר את הביצה והתרנגולת.
אם אתה רוצה לבחור צד ולהאשים את מוריניו כאחרי המרכזי או הבלעדי לבלגאן הזה, זו זכותך המלאה. ההימור שלי הוא שטוב לא ייצא מזה.

אסף 18 באוגוסט 2011

אביעד – קודם כל, גווארדיולה לא דחף אלא נדחף ( ע"י רונאלדו, אחרי שלא העביר לו את הכדור).
דבר שני, הוא קילל פעם אחת, את השטויות שיוצאות מהפה של מוריניו ( לא רק נגד ברצלונה, נגד כולם ) אף אחד כבר לא סופר.

אולי בעיניך עבירה מסוכנת והתחזת הן היינו הך.
בעיני יש הבדל תהומי בין התחזות – שהיא סוג מעצבן במיוחד של רמאות – לבין אלימות. וצורת המשחק של ריאל ברגעים רבים מידי בשנה פלוס האחרונות היא פשוט אלימה. העבירה של מרסלו אתמול, כמו של ראמוס בסוף הקלאסיקו בנובמבר לא היו קשורות בכלל למשחק. הן היו אלימות לשמה. סוג פרימיטיבי של נקמה והוצאת תיסכול.
ואין כאן שום עניין של ביצה ותרנגולת: הדברים האלו התחילו בדיוק לפני שנה כשמוריניו הגיע למדריד. היו שניים-שלושה משחקי קלסיקו לפניו, והם לא נראו דומים למחזות שהתרגלנו אליהם בשנה פלוס האחרונה.

אם יש גישה שמחמירה את המצב היא ההסתכלות הכמו-פוסטמודרניסטית הזו, שלא נוקטת עמדה, ומעמידה את האלים על אותה מדרגה עם המעצבן. אני לא יכול לדרוש את זה מאוהדים של ריאל, אבל הייתי מצפה שכל אוהד נייטרלי יוקיע את צורת המשחק הזו ( בלי קשר למידת הסלידה שלו מברצלונה ).

אמיר 18 באוגוסט 2011

עובדה שעד שמוריניו הגיע הסופרקלאסיקואים היו משחקים דרמטיים ופיזיים אבל לא נגררו לאלימות וביזיון שכזה. מסקנה – הבעיה היא הבעיה המיוחדת…

אביעד 19 באוגוסט 2011

לא חסרות דוגמאות לתקריות שיצרו ויזמו שחקני ריאל. או שחקני ברצלונה. אתם פשוט מעדיפים להתעלם ולצעוק שזה מוריניו
מוריניו אשם, הוא הבעיה. 30 ומשהו שחקנים ואלוהים יודע כמה אנשי צוות מקצועי מתנהגים כמו תינוקות אבל רק מוריניו הוא הבעיה.
לא היו תקריות כאלו לפני מוריניו? אולי. אבל מוריניו לא עשה בריאל משהו שונה ממה שעשה בצ'לסי או באינטר ושם זה לא הגיע לתקריות כאלו. אז אולי ברצלונה נושאים בחלק מהאשמה בגלל הדרך בה הם מגיבים לו? אולי ההתנהגות של ברצלונה קשורה גם למשקעי עבר מול קבוצות של מוריניו? הכי קל זה להאשים אותו. תכל'ס הוא באמת אשם מרכזי. אבל למה להתעלם משאר האשמים? מישהו מדמיין את גל הזעם הקדוש שהיה מופנה כלפי מוריניו אם היה מקלל את גוארדיולה במסיבת עיתונאים? או שהיה מסרב להחזיר כדור לשחקן מברצלונה?
ואולי זו הבורות שלי, אבל לא ברור לי איך הגישה שלי שלפיה 2 הקבוצות נושאות באשמה מחמירה את המצב. גם לא ברור לי איך החלטת ששמתי את מוריניו בדרגה אחת עם האלים או איך זו פתאום הפכה לגישה פוסט מודרניסטית.
שני הצדדים מתנהגים כמו ילדים בגן. אתם לא מתנהגים כמו הגננת אלא כמו הורה שמגונן על הילד שלו.

אסף 19 באוגוסט 2011

אביעד, אם לא חסרות דוגמאות, אשמח אם תפרט מספר מהעבירות הקשות שיזמו שחקני ברצלונה.

בכלל, ההיתממות הזאת כבר מתחילה להרגיז. אם אתה באמת חושב שאלימות ובכיינות הן באותה מדרגה אז אין לנו בסיס משותף לדיון.
אם, לעומת זאת, אתה סתם רוצה להקניט את ברצלונה אז אולי כדאי לחפש משהו שיותר קשור לכדורגל. אפילו שזה קשה.

אביעד 20 באוגוסט 2011

אם אתה באמת חושב שההצגות של אלבס ומסצ'ראנו לדוגמא, או הקללות של גוארדיולה, או התקרית שלו עם רונאלדו, או הסטירה של וילאנובה למוריניו (וכו' וכו') לא תרמו להחמרת המצב אז שיהיה לך לבריאות.
"ההיתממות הזאת"? שים לב שמה שאמרתי היה ששני הצדדים אשמים.
"להקניט את ברצלונה"? כי טענתי שגם הם אשמים בבלגאן?
אין לנו בסיס משותף לדיון, בזה אתה צודק. בעיקר בגלל שאתה דורש גינוי מאסיבי של מוריניו כאשם היחיד והבלעדי בכל הבלגאן. אם אני ממש אתעקש אז אני מניח שתסכים לקבל שעל חלק משחקני ריאל נופלת חלק מהאשמה. אבל לטעון שברצלונה נושאת בחלק מהאשמה? לא יקום ולא יהיה. הם נקיים כשלג. זה מוריניו אשם.

אמנון 18 באוגוסט 2011

ביטוי של מסי בנוסחה פיזיקלית: מסי= חוק שימור (המסה+תנע זוויתי)

אביאל 18 באוגוסט 2011

כמה צביעות בתגובות – אפשר לחשוב שפינטו שכולם שכחו לו את תקרית קופנהגן נתן ריצה לעבר מרסלו, גם לוייה לא היה חסר, יש אינסוף כניסות כמו של מרסלו בכדורגל, אבל הספסל לא צריך לקום ולעשות פרובוקציה, ככה שברצלונה ממש לא חפה מפשע כאן.

ארז דה יונג – ועוד מישהו שהעיר עליו את פפה צריך להעניש אבל שמדובר בוידיץ' זה רומנטי להיות אלים ושלא נדבר על רוי קין יקיר האוהדים, אבל הפעם מדובר בשחקן ריאל ועוד תחת מוריניו אז צריך להרחיק אותו לכל החיים כן ? בקלות שוכחים כאן את הגזענות של בוסקטס וההצגות המתועדות של בוסקטס ואלבס, את הכאילו תמימות של מסי, שראינו איך היא מתפרצת אחרי הגול ובברנבאו רץ לקהל של ריאל להתגרות, אבל תמשיכו עם שטיפת המוח של התקשורת ותחי קטלוניה החופשית ופיקה בראשה.

ארז (דא יונג) 19 באוגוסט 2011

אביאל, רוי קין מבחינתי הוא אחד השחקנים השנואים בהיסטוריה, יחד עם יוסי אבוקסיס – הגרסא הישראלית העלובה שלו. אחרי סיפור האלאנד היה צריך להרחיק אותו לכל החיים מהמגרשים.
פפה משחק מלוכלך, והכי גרוע בזה שהוא משחק מלוכלך הוא שהוא גרוע בזה: מילא אם תצליח להסתיר את העניין, אבל הוא עושה את זה בגסות ובלי להתבייש. להזכירכם את אותה תקרית בה פפה איבד כל רסן נגד קאסקרו במשחק נגד חטאפה לפני כמה שנים.

אה, והכל בסדר, זה וילאנובה התחיל…
http://www.youtube.com/watch?v=V87yAbYWY94

Comments closed