לפני התבוסה באולד טראפורד

ארסנל בשלב הבתים. אבל מה עם החיזוקים הנדרשים?

טוב, אז עלינו. עם ניצחון כפול. התותחנים עונה 14 ברציפות בשלב הבתים. ועכשיו מה? ונגר העקשן ישתכנע שלא צריך לחזק את הסגל של ארסנל הבינונית?

טוב, אפשר להירגע. התבוסה הקרובה באולד טראפורד תבהיר היטב שהקבוצה הזו צריכה הרבה יותר חיזוק ממה שעוד אפשר להביא בימים האחרונים של חלון ההעברות.

***

למה ארסנל עלתה לשלב הבתים?

בשורה התחתונה ארסנל עדיפה על אודינזה ועלתה בצדק. למרות ליקויים איומים בהגנה, למרות התקפה מעצבנת. עדיין זו כולה אודינזה, לא מאריות אירופה, וגם היא קבוצה עם בעיות רבות ושחקנים חדשים.   ארסנל עלתה בזכות אחד – ג'רביניו, השחקן הטוב היחיד העונה בחלק ההתקפי. וולקוט מחפיר ולא יודע לבעוט, ואן פרסי רוצה להתאבד שנתקע בקבוצה המידרדרת הזו, ראמזי הססני ולא חד. אז יש רק את הרכש האיבוריאני הטוב מליל.

ולמה ג'רביניו הוא הקוסם החדש? לא רק מפני שהוא שחקן נפלא אלא גם כי הוא שחקן חדש בארסנל. הוא עוד לא הסתגל לסגנון הוונגרי. הוא עוד לא יודע סתם להתמזמז עם הכדור ולחפש תמיד כדור רוחב עקר לשחקן בלי תנועה ולתקוע את המשחק ולהרוס עוד מצב מבטיח לשער. כי ג'רביניו מחפש להתקיף, לבשל ולכבוש.

ההתקפות של ארסנל נראות כמו אוננות אינסופית; או אישה עקרה שמנסה שוב ושוב להיכנס להריון, כשעמוק בתוכה היא יודעת שכלום לא ייצא מזה. חמישה שחקנים מגיעים לאזור הרחבה, עוצרים, חושבים, לרוחב, החוצה, כולם עומדים. מחמיצים עוד מצב. ייאוש.

עוד כמה זמן ג'רביניו יסתגל לסגנון של ארסנל; ואז הנשק ההתקפי היחיד שלנו גם יילך לאיבוד.

***

אז קצת נרגענו היום. אבל ארסן ונגר עדיין מעצבן אותי. בזמן שהוא עורך מכירת חיסול, עלתה לי המחשבה מדוע ונגר אף פעם לא עושה טריידים.

הנה למשל המכירה של סמיר נאסרי. למה לא להתעקש במסגרת העיסקה להביא כמה שחקנים מהסגל הממילא רחב מדי של אבו-דאבי? אדבאיור ורוקה סנטה קרוז למשל. עזבו רגע בצד את גובה המשכורות שלהם, הם רוצים לשחק ובסיטי הם לא ישחקו. אז למה לא לשקול את זה?

למה לא לשקול להעביר את נאסרי למנ. יונייטד שבסגל המאוד עמוק שלה בכלל יש הרבה מאוד שחקנים מיותרים (6-7 חלוצים, ברבאטובים ואואנים למיניהם וגם בקישור קאריקים כאלה).

ולמה במכירה של ססק פברגאס ונגר לא התעקש להביא כמה טיאגואים או חבר'ה מבטיחים מהאקדמיה הקטלונית?

אחרי נקודה אחת מתשע אפשריות בליגה, כנראה מתחת לקו האדום, ונגר יצטרך להביא כמה שחקנים. זה לא יספיק לחזק את הקישור, ההגנה וההתקפה. בעונה הבאה לא נהיה בליגת האלופות.

אבל בשורה אחת יש לי לאוהדי ארסנל – יש לנו שוער סבבה. שצ'שני אחלה. הוא הבעיה האחרונה שלנו כרגע.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

אודינזה, וונגר, אלופות, פלטיני
אתה מוזמן ללכת מכאן, אתה וכל הקאסטה שלך

No Comments

Freddie 25 באוגוסט 2011

מה עדיף? קבוצה בלי שוער (2007-2010) או שוער בלי קבוצה (2011)?

דורפן 25 באוגוסט 2011

ההיסטוריה של נבחרת דנמרק בין 1986 ל1992 מראה שעדיף שוער בלי קבוצה

גמל (סתם גמל) 25 באוגוסט 2011

הלאודרופים לא שיחקו באותה תקופה?

אביעד 25 באוגוסט 2011

בחלק מהזמן. הם רבו עם נילסן והחרימות את הנבחרת לזמן מסוים. בראיין הסכים לחזור ליורו 92, מיכאל לא…

יואב דובינסקי 25 באוגוסט 2011

לוינטל, מה זאת הבכיינות הזאת?

עמית לוינטל 25 באוגוסט 2011

ריאליזם המבוסס על ניחוסיות

גיל 25 באוגוסט 2011

ניסיונות הניחוס לא יעזרו לך. אני דווקא ממש לא בטוח שארסנל יפסידו למנצ'סטר.

דורפן 25 באוגוסט 2011

גיל – הסיבה שאתה לא בטוח היא "שאין דבר כזה בטוח בכדורגל". אבל אין שום סיבה בעולם שהם יתנו ליונייטד פייט. גם ווילשר עוד חסר אצלם. זו קבוצה שרוששה לגמרי מנכסיה. וחבל – פשוט קרבן לתוקפנות מסחרית של סיטי

גיל 25 באוגוסט 2011

הכל נכון, ועדיין בליגה אנגלית שבה גם וולבס מנצחת לפעמים את מנצ'סטר אז הכל אפשרי. חוץ מזה, אני עדיין משתדל לא להסחף אחרי שני משחקים טובים ככל שיהיו. זה נראה כמו חלום ומקווה שזה רק ימשיך ככה.

גפן 25 באוגוסט 2011

ארסנל לא קורבן של שום דבר,אלא רק של עצמה.דבר שמתבטא במדיניות רכש ושכר הזויה

אנחנו בשנת 2012 וארסנל וונגר עדיין לא הצליחו להפנים את מדיניות השוק בזמן שפרגוסון רכש כבר ב 2002 את ריו פרדיננד ב 30 מיליון פאונד.

לפי http://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3529103,00.html

לארסנל היה הקיץ 110 מיליון פאונד לרכש בעוד שונגר השתמש רק ב 24 מיליון פאונד.

למה ששחקן רציני שכבר הוכיח את עצמו בכדורגל האירופאי ירצה לבוא ולשחק בארסנל עם מדיניות רכש ושכר כזו?! היום כל שחקן בעל שם עולמי שיגיע לפרמייר ליג יעדיף לשחק בצ'לסי-סיטי-יונייטד ולא בארסנל.

דורפן 25 באוגוסט 2011

גפן – עובדה שאת כוכבי ארסנל לא קנתה אף קבוצה שמייצרת את הכסף שלה בעצמה. חוץ מפברגאס אבל שם שיחק עניין הלאומיות. וונגר שילם לטורה, אדבאיור, נאסרי וקלישי כערכם. בא שייח עם כסף מונופול והרס לו את הקבוצה כשהפקיע את המשכורות של שחקנים שוונגר שילם להם כסף נכון.

גפן 25 באוגוסט 2011

העובדה היחידה שרלוונטית לדיון כאן היא שארסנל לא מוציאה כסף על רכש.

http://www.calcalist.co.il/sport/articles/0,7340,L-3528125,00.html

עוד לפני המכירה של ססק ונאסרי ארסנל ממוקמת רק במקום ה 8 בעשור האחרון ביחס של הוצאות רכש למול הכנסות מרכש,שקבוצות כמו סנדרלנד,אסטון וילה וסטוק לפניה,וזה כאמור עוד לפני מכירתם של ססק ונאסרי…שאחרי עזיבתם והכסף שנכנס ידרדרו את ארסנל עוד הרבה יותר אחורה ברשימה הזו.

אפ'חד לא אומר שמדיניות הרכש של ארסנל צריכה להיות כמו של סיטי או צ'לסי.אבל ארסנל היא בדיוק הקיצוניות ההפוכה.

אתה לא יכול להתחרות ביונייטד שעשור אחרי שיונייטד קנו את פרדיננד ב 30 מיליון פאונד ,ונגר לא מוכן להוציא אפילו חצי מסכום זה על שחקני רכש ב 2012.

גלן 27 באוגוסט 2011

רונן נשמע שאתה מקטר? קצת מזכיר לי תמונה ממחאת העגלות. מישהי עם עגלת קוויני ( 900דולר באמריקה). בכל מקרה העניין הלא ממש נאה של עשירי ערב וסיטי הוא עם פרדוקס הדבר הכי טוב שקרה לפרמייר ליג אחרי שנות סטגנציה , דואופול או תלת אופן ורביעיה לא מתחלפת. השנים הללו שהוציאו ממך פעם משפט טייקוני לא ספורטיבי שהגדיר נכון את עליבות הליגה- שבציטוט מהזכרון בלבד אמר שקבוצות כמו סיטי יצטרכו רק לשאוף לגביע אופא וניצחון בדרבי. הוספה שלי בבקשה על תחלמו אפילו על אליפות. הדרך היחידה לאמר בינתיים פאק איט ולתקוע אצבע לכלם זה שוגר דדי כמו שלנו.
אולי אפילו לא ניקח אליפות סו וואט. כל האומללים מניוקסל ודרומה אפילו על זה כבר לא יכולים לחלום, עשור.
זה אתם הטייקונים שבמקביל לכלכלה הישראלית קבעתם בשנות ה90 והלאה חוק אלוהי שבלי כסף ועוד כסף מהבית לא נובו רישי לא מותר לקבוצות פאר בהיסטוריה כמו וילה או טוטנהם ואפילו הסיטי לחלום על אליפות. כמו בישראל שדת הכסף וההפרטה הפכה לדבר אלוהיי כמעט ( איתן בקרמן דיי מסכם את זה איך המושג משפחות הפך למטבע לשון במדינה שאין לה 70שנה ובקושי20 שנות הפרטה).  

יואב 25 באוגוסט 2011

לוינטל,
אדבאיור? באמת? נראה לי שלוונגר יש יותר כבוד עצמי ממה שאתה נותן לו.

עמית לוינטל 25 באוגוסט 2011

אין לנו חלוץ סקורר. ונגר תועלתן ורציונליסט ואני לא חושב שהוא כמו אוהד ממוצע שמונע מנקמנות ופנקסנות. אז כן, אדבאיור טוב לנו. או נוסא

יואב 25 באוגוסט 2011

הוא בוודאי לא החלוץ היחידי בעולם וגם לא בין הטובים שבהם(כמו גם קרוז ואואן) כך שאני לא רואה כאן שום תועלתנות אלא חילוש( שזה בסדר גמור מצידי אגב).
אני לא רואה שום בעיה מצד הקהל(שמשלם את משכורתו של וונגר)בלא לרצות את מי שלא רצה אותם וטרח לרוץ עד ליציע האורחים באיסטלנד כדי להראות להם מה הוא באמת חושב עליהם.

גפן 25 באוגוסט 2011

ארסנל תתמודד על המקום הרביעי באנגליה מול ליברפול וטוטנהאם.אתה מבין?מקום 4 יחשב להצלחה העונה..

בצ'מפיונס ליג ארסנל תעלה בקלות לשמינית גמר,אלא אם תיפול לבית מוות עם מילאן ודורטמונד ואז הכל פתוח.. מהשמינית גמר והלאה הכל תלוי הגרלה, אבל ברגע שהיא תפגוש קבוצה רצינית היא בחוץ.

העונה של ארסנל גמורה כבר באוגוסט.

דורפן 25 באוגוסט 2011

מאמן של שני דאבלים ושלוש אליפויות וגמר אירופי לא צריך להתפטר בגלל עונה אחת בה יתמודד על מקום רביעי. ובוא לא נשכח – בעונה שעברה הוא אמנם סיים רביעי אבל היה במרחק משחק מהמקום הראשון הרבה יותר זמן מצ'לסי וסיטי שבסוף התגנבה לשלישי.

גפן 25 באוגוסט 2011

אפ'חד לא שכח לא את העבר שלו,אבל מה עם ההווה?6 שנים בלי תואר,ולא נראה באופק שמתישהו כן יגיע תואר ( וסליחה,אבל גביע הליגה לא נחשב לתואר,כי זה התואר היחידי שארסנל שלו תהיה מסוגלת לקחת בעתיד הקרוב) .ונגר פשוט כבר לא רלוונטי ב 2012

ונגר מאמן מצויין,אבל אחראי רכש ושכר גרוע.ברגע שהוא אחראי גם על הצד המקצועי וגם על מדיניות הרכש והשכר ההזויה, כל היתרונות שלו כמאמן בטל בשישים.

עמית לוינטל 25 באוגוסט 2011

זה נראה כאילו האגדה על "סקוטים קמצניים" היא המצאה של הצרפתים – אם נעשה פראפראזה על פרסיים ותימניים ונסתמך על מקרה פרגי וונגר.

דורפן 25 באוגוסט 2011

הוא לא קמצן. הוא משלם 90% מסך המשכורות של יונייטד. הבעיה היא שהוא מתעקש על שוויוניות פנימית.

IsraGooner 25 באוגוסט 2011

דורפן עלה על הנקודה – ונגר כשל במדיניות השכר שהוא הנהיג, כשנתן לשחקנים כמו אבואה, דיאבי, דנילסון, אלמוניה ורוזיצקי חוזים של כוכבים, בזמן שתקרת השכר המלאכותית של ארסנל לא תצליח לעולם למשוך כוכבים גדולים, אפילו אם ונגר ירצה אותם.

אגב, החוזה הכי יקר במועדון שייך לונגר עצמו. מדיניות שאף אחד לא ירוויח יותר ממנו?

תומר חרוב 25 באוגוסט 2011

מצחיק שמדיניות השכר והרכש של ונגר היא הזויה וזו של סיטי היא הנורמלית בעולם הכדורגל של היום. ההגזמות לגבי התפקוד של ונגר כבר עברו מזמן את גבול הסביר, אני מבין מדוע האיש גורר קצת אנטיגוניזם אבל אין לכך שום סיבה ממשית, הוא הפך את ארסנל לתחרותית שעומדת מול מאן יו ושאר הכסף הגדול והוא גם השאיר אותה כך. דברו איתי ביום שהוא יהיה מחוץ לטופ 4.

אסף רביץ 25 באוגוסט 2011

ארסנל הזכירה אתמול שהיא קבוצה נהדרת עם שחקנים מעולים שביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה. מה שמפריע לי זה שוונגר ממשיך לזייף בגימורים של הסגל, ממשיך לא לשים לב למה שקורה סביבו, למה שנדרש היום מקבוצה שרוצה להיות בצמרת באנגליה. כבר שני משחקים שהוא תקוע בלי מגן שמאלי, אז הוא נאלץ להפוך מגן ימני טוב למגן שמאלי בינוני ולשים ילד שעדיין לא מתאים לרמות האלה כמגן ימני. ככה הלכו שתי העמדות. בקבוצת צמרת באנגליה דברים כאלה לא יכולים לקרות, בקבוצות אחרות הם לא יקרו כי על כל עמדה יש לפחות שני שחקנים ראויים. גם בעמדת הסקורר הוא לא הביא פתרון ראוי ונשאר עם ואן פרסי שזאת לא העמדה הטבעית שלו מראש ושני מחליפים שלכל אחד אחר כבר ברור שהם לא ממש מתאימים לארסנל. והרי ברור שהדברים האלה יהרסו לארסנל את העונה מתישהו, זה קורה כל פעם בשנים האחרונות וכל שנה בעוצמה מוגברת כי הסגל מדלדל.

ניק 25 באוגוסט 2011

הדוגמא הכי טובה לדעתי לכמה שוונגר פשוט התנתק לגמרי מהכדורגל העולמי זאת העובדה שיש לו מגן שמאלי אחד בסגל! 1!!! ונעזוב רגע אם הוא טוב או לא, וזאת כמובן שאלה רטורית, אבל גם אם היה לו שם את רוברטו קרלוס בשיאו עדיין אתה חייב איזשהוא גיבוי על הספסל, מה גם שאנחנו מדברים פה על ארסנל- קבוצה שגם לצילומי פוסטר לא מגיע עם סגל מלא… פאק אפילו למכבי חיפה יש מגן שמאלי מחליף

IsraGooner 25 באוגוסט 2011

יש לו את קיירן גיבס וארמאן טראורה. שניהם לא מספיק טובים, בטח שלא כרגע. גיבס כהרגלו פצוע וגם טראורה היה פצוע בשבוע האחרון, אתמול הוא רק חזר לסגל ואני יכול להבין למה ונגר היסס להעלות אותו… השמיכה קצרה מאוד בכל ההגנה, כמו שהיא קצרה מאוד בקישור ובהתקפה.

הבעיה האמיתית בנוגע לעמדת המגן השמאלי היא שטראורה כבר היה רגל וחצי מחוץ לקבוצה עוד לפני שנה. זו לא הפעם הראשונה ששחקן שונגר כבר ויתר עליו איכשהו משתחל ומוצא את דרכו בחזרה בקבוצה, אף פעם זה לא נגמר טוב (וגם כשזה כבר עבד על המגרש, זה נגמר רע מחוצה לו – ע"ע מתיו פלאמיני).

ניק 25 באוגוסט 2011

שכחתי מטראורה.. אבל כן בכל מקרה שניהם לא קרובים אפילו להיות מספיק טובים לקבוצה כמו ארסנל

יוסי האדום 25 באוגוסט 2011

השוער באמת טוב. בזמן המשחק היה נדמה לי לרגע שהוא הבן של ההוא מהרטיטי את לבי, מה שאומר שאף פעם אסור להתייאש, אבל אז בדקתי ולהוא קוראים פשוניאק, אז כנראה שאין קשר :-)

לגבי ונגר נראה לי שהעניין הוא פשוט – הוא אידיאליסט שהחליט שהקיבוץ שלו יצליח אפילו שכל הקיבוצים האחרים הופרט מזמן. עכשיו גם הוא מבין שהקיבוץ לא ייקח אליפויות, אבל יש לו עוד פרמטרים להצלחה. וחוץ מזה מישהו (ממאמיני ונגר) יבוא בטענות לא.ד. גורדון (נניח) שהחליט לדבוק בקיבוץ שלו? http://billsportsmaps.com/?p=5672

וחוץ מזה אל תגעו לנו בנוסא, למרות שהוא נראה (טפו טפו רק משחק אחד) מתאים בול לקיבוץ של ילדים מוכשרים של ונגר. ברצינות לא הייתי מתפלא אם היה משחק אתמול :-)

IsraGooner 25 באוגוסט 2011

זה די משעשע ואירונים שמשווים את ארסן ונגר, מר כלכלה רציונלית שהוא המנוע המרכזי של מועדון שמונע בראש ובראשונה ע"י רווחיות, לסוציאליסט.

IsraGooner 25 באוגוסט 2011

אירוני*

ניינר 25 באוגוסט 2011

ועכשיו הוא קיבל תשובה שלילית מריאל על השאלת קאקא. אפילו השאלות הוא לא מצליח לסגור

עמית 25 באוגוסט 2011

ונגר קרא את ההימור שלך בשבוע שעבר והוא שואל איך אתה אוהב את הכובע שלך – מבושל, אפוי או מטוגן?

IsraGooner 25 באוגוסט 2011

לוינטל, אודינזה פראיירים גדולים כי בשני המשחקים היו להם את הצ'אנסים לנצח והם התעקשו לחרבן אותם בצורה מדהימה פעם אחר פעם. אני לא מסכים שרק בגלל ג'רביניו עלינו אלא יש עוד שני שחקנים שחייבים לתת להם קרדיט עצום – הראשון הוא כמובן שצ'סני: הוא הציל לפחות 2-3 שערים בטוחים במשחק הביתי, לקח את הפנדל של החיים שלו מדי-נטאלה ושמר אותנו בחיים. אלה הדיווידנדים הראשונים על ההימור לגביו. נקווה להמשכיות. השחקן השני וזה באמת מפתיע הוא רוזיצקי… הקישור שלנו היה זוועתי בחצי הראשון, סונג ופרימפונג השאירו מלא חורים ואודינזה גמרו אותנו במתפרצות כי הפוזישנינג שלהם היה מחורבן. החילוף של ונגר היה בול פגיעה. רוזיצקי היה מעולה ובעיקר היה הרבה יותר בוגר.
כל היתר הראו בפעם המי יודע כמה שהם שבריריים מבחינה מנטאלית. הפנדל של ורמאלן הוציא אותי מדעתי, איזה חוסר אחריות. יש לו רקורד בשלבים האלה עם איאקס, כפי שאתה בטח יודע.

מסכים איתך לגבי הניתוח המעניין על ג'רביניו, שבשלב מסוים הוא ייבלע בתוך השיטה… אני חושב שזה גם אחד ההסברים לכך שארשבין פתח בסערה ונראה מדהים, וככל שעבר הזמן הוא רק הלך ודעך, עד כדי להפוך לחילוף לצרכי בזבוז זמן.

אני לא מסכים איתך לגבי הטריידים האלה – אני לא רוצה שחקנים שמגיעים אלינו בכוח כריג'קטס של קבוצות אחרות ואין להם עניין אמיתי לשחק בארסנל, בוודאי כל עוד מדובר בשחקני ברצלונה.

בסופו של דבר, זו אנחת רווחה עצומה כי היינו מרחק פסע מקטסטרופה ספורטיבית, אבל זה לא שאם נעוף בשלב הבתים, הדבר יתקבל בהבנה. אפשר לקוות שהקבוצה התעוררה אתמול לחיים בפעם הראשונה מאז גמר הקארלינג קאפ המקולל, אבל הגורל האכזר זימן לנו את מנ' יונייטד באולד טראפורד. אין שום סיבה שנצא משם עם פחות ממה שספ*ס יצאו השבוע, אז ביום ראשון כולנו ניזכר בכל הכשלים שאתמול עוד אפשר היה לכסות עליהם מול יריבה איטלקית פראיירית וחסרת ניסיון. יש כ"כ הרבה מקומות לחזק וכ"כ מעט זמן, גם ונגר בעצמו מדבר על החתמת שחקן אחד או שניים (בטח מתוך פאניקה) – פשוט לא מספיק. הקבוצה הזו עדיין בדרך לאבדון.

עמית לוינטל 25 באוגוסט 2011

אנחת רווחה, בדיוק.
אני הייתי מציין גם את ורמאלן בנוסף לשצ'שני

IsraGooner 25 באוגוסט 2011

זה הדבר היחיד שיש לי לומר על ורמאלן:
http://www.youtube.com/watch?v=wjRDaEpJhXE

אתמול היה לו רגע כזה, שצ'סני הציל לנו את העכוז.

B. Goren 25 באוגוסט 2011

עמית, קצת אבסורד בעייני שארסנל עדיין בדרג הראשון עם מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה, צ'לסי, באיירן מינכן, ריאל מדריד, פורטו ואינטר.

עמית לוינטל 25 באוגוסט 2011

לא. זה דירוג אובייקטיבי על סמך הישגים ותוצאות ב-5 השנים האחרונות. ומה לעשות ארסנל משיגה תוצאות סבירות, טובות בהרבה מריאל מדריד שעד העונה שעברה תמיד עפה בשמינית

אביעד 25 באוגוסט 2011

עמית, טרייד עם ברצלונה על טיאגו בעסקת פברגאס היה יכול להיות שגיאה קולוסאלית.
הסאגה הזאת של פברגאס פגעה בארסנל במשך שנה וחצי. אז למה לקחת את טיאגו? אם הוא נכשל, הפסדת כסף. אם הוא מצליח, תוך שנתיים שלוש (גג) ברצלונה באה "להחזיר אותו הביתה" וכל הסיפור מתחיל מחדש.

עמית לוינטל 25 באוגוסט 2011

אבל מה עדיף? למכור את הקפטן והכוכב שלך ולא להביא שום דבר במקום?

בועז 25 באוגוסט 2011

לוינטל, עזוב הכל- אדבאיור??? אתה רציני? מה עם טיפת הכבוד האחרונה שנשארה לנו??? אין שום מצב שבעולם שהכלב הזה יחזור לארסנל, שום מצב.
אגב- אותו כנ"ל נאסרי רודף הבצע (שגם היה מסוכסך עם לא מעט שחקנים בקבוצה).

IsraGooner 25 באוגוסט 2011

מדהים כמה גאלאס (שאמנם רחוק מלהיות טלית שכולה תכלת) צדק לגבי נאסרי.

עמית לוינטל 25 באוגוסט 2011

נאסרי דווקא אמר משהו יפה שלא חייבים להאמין לו. שהוא מוכן להרוויח פחות כי ממילא המשכורות של כדורגלנים גבוהות, אבל מה שחשוב לו זה להיות בקבוצה תחרותית

IsraGooner 25 באוגוסט 2011

אמר – ודחה את הקבוצה התחרותית ביותר בכדורגל האנגלי (יונייטד) כדי להרוויח 170 אלף פאונד בשבוע במנצ'סטר סיטי.

אז אמר.

דידי 25 באוגוסט 2011

אספה פאוול פצוע במפשעה,ולא יתמודד ב-100 מטר באליפות העולם

עמית לוינטל 25 באוגוסט 2011

נכון, אבל עם השם שלו אולי הוא עדיין יכול להירשם לתחרות הנשים

נעל קרועה 25 באוגוסט 2011

1-שוב ראינו שהליגה האיטלקית היא ליגת זבל(ומי עוד זוכר את המושג "הגנה איטלקית"
2-רחמים על וואן פרסי,השאירו אותו לבד בארסנל כולם ברחו
3-אתה צודק אדבאיור ורוקה סנטה קרוז משדרגים את ארסנל בלי שום סיכונים
4-כרגע ליברפול גדולה על ארסנל ב 2 מידות לפחות,בקרב על מקום 4
5-ארסנל זה עסק של גידול ומכירה של כוכבים,תכלס בשביל מה הם צריכים אוהדים?זה פשוט מפריע לניהול החברה

גולר 25 באוגוסט 2011

הסתיימה השביתה בספרד
http://www.marca.com/2011/08/25/futbol/1314272339.html

תומר 25 באוגוסט 2011

מהקלאסיקו האחרון:
http://www.youtube.com/watch?v=d6gkgg9GCek
בגלל הזווית זה יכול להיראות כאילו הוא מנסה לבעוט בכדור .
והסרטון הזה יוכיח שהכדור לא באיזור:
http://www.youtube.com/watch?v=eeXa-vuK3i4
ופה חוסר הכבוד שהכלומניק הזה נותן למסי ואלבס:

http://www.youtube.com/watch?v=jyJOs59bQcs&NR=1

אברהם חטף-פתח 25 באוגוסט 2011

תסלחו לי אבל רוב הכותבים פה מקשקשים. ונגר בנה בארסנל קבוצה לתפארת וכרגע היא נגמרת. מגוחך שאתם מדברים על כלום מטופש כמו הסיטי כקבוצה ולא על ארסנל.
מה שכואב לי זה שזאת לא ארסנל שגדלתי עליה, אותה ארסנל משעממת.
תסתכלו פה על השמות ותגידו לי שאין קצת תחושה של געגוע. חבל שהאופי המיוחד של ארסנל הלך לו לאיבוד.

Comments closed