פקאקטה, עוד קלאסיקו

כמה נקודות על ריאל ובעיקר בארסה

 

1) צפיתי בקלאסיקו. נדמה לי שכבר צפיתי במשחק הזה. כן, ריאל מדריד נגד ברצלונה. אותם מאמנים, אותם שחקנים. ההתלהבות של הלבנים בהתחלה ואז השליטה של הכחולים-בורדו. ההצגות, האלימות, הבכי לשופט, מספר 3 בלבן שהוא ג'ון בריון ורכיכה אמיתית, קומדיאנט  שאלמלא היה שחקן כדורגל, היה כלוא באגף סגור. ובסוף בארסה ניצחה כמובן. זה היה שידור חור מספר 20. רבאכ, אין מספיק שידורים חוזרים בערוצי הספורט? ועוד עשו לשידור החוזר הזה פרומואים של חודש! גנבים!

2) ברצלונה בליגה משלה, אם ריאל מנצחת 22 מ-24 משחקים בכל המסגרות ושני המשחקים היחידים שהיא לא מנצחת אלו הפסדים ביתיים מול בארסה, זה אומר די הרבה.

יש המון מה להתפעל מבארסה. אז אשים יד על משהו אחד שבלט לי במשחק היום. ריאל אמנם לא שיחקה טוב הגנתית אבל מה שהם כן הצליחו במידה לא רעה זה לסגור את צ'אבי. וזה בכלל לא הזיז לבארסה שהצליחה לבנות מהלכים מבריקים ומצבים בגאונות של אמנים. עם ססק הנפלא, אינייסטה הקוסם, בוסקץ הטכני, הירידה של מסי אחורה לקבל כדור, וגם דני אלבס הפעלתן ואלכסיס המפתיע, ובנוסף ההצטרפות של הבלמים – בקיצור, העובדה שמדובר בתשעה שחקני שדה מאוד טכניים – די הופכת את צ'אבי ללא יותר מעוד אופציה לעבור דרכה. כבר אין מונופול לארכיטקט ההתקפות של בארסה. הייתה הפרטה.

 

3) זה בסדר גמור שפפ גווארדיולה נתן לפינטו לפתוח על חשבון ויקטור ואלדז. זו המסגרת היחידה שהוא יכול לתת לשוער המחליף שלו לשמור על כושר משחק וזה מראה על נאמנות עד הסוף. פפ החליט שפינטו יהיה השוער בגביע ועומד מאחורי זה. ואגב – אם חשבתם בגול של רונאלדו שלוואלדס זה לא היה קורה, אז תיזכרו מה קרה בדקה הראשונה של הקלאסיקו הקודם.

פינטו אמנם עמד בעונה שעברה בשער בהפסד היחיד של בארסה לריאל בעידן מוריניו (9 משחקים כבר), בגמר הגביע הספרדי. אבל זה פופוליסטי לטעון שבגללו בארסה הפסידה, מפניי שהשער לא היה באשמתו.

ולמי מכם שלא יודע, פינטו הוא אולי הדמות הכי אהובה בחדר ההלבשה. הוא אחראי לדאחקות, הוא מדרבן את מסי לשבור שיאים, הוא חתיכת דמות. חשוב להשאיר אותו מבסוט ובתחושה שהוא חלק מהמועדון הזה, כדי שהם ייהנו ממנו בחזרה.

 

4) ואפרופו לתת בחזרה, אריק אבידל רק האריך חוזה בבארסה וכבר החזיר עם מתנה ענקית ונדירה. שערו השני בלבד בקריירה של הבחור בן ה-32 שמשחק בבארסה מאז 2007. גם השער הקודם היה דרמטי ומכריע בגומלין חצי גמר גביע המלך מול בילבאו. אבידל שלפני תשעה חודשים נלחם בגידול בכבד זה באמת סיפור אנושי יפה.

אגב מי זה הילד הזה שהקפיץ לו את הכדור? מספר 10 נמוך כזה? נראה לי יש לו פוטנציאל. עוד יעשה משהו בקריירה. הילד ענק (בובה חוזרת ביום א', איזה יופי).

5) ועוד דבר שמאוד בלט היה חוסר החדות, התזמון החלש והטעויות הרבות של ריאל בהגנה, ובמיוחד ביציאות לנבדל. ריאל כשלה בכך שוב ושוב. זה נבע גם מהגנה לא מתואמת שמוריניו ציוות למשחק הזה (קרבאליו חזר אחרי שלושה חודשים), אבל גם ובעיקר מהעובדה שריאל לא רגילה להיתקל ביריבה שתאיים עליה ותפעיל עליה לחץ רציף. ובטח כשמדובר בסגנון הבלתי אפשרי של בארסה. הקבוצה עם ההתקפה הכי טובה בעולם משחקת בלי חלוצים! כל פעם מישהו אחרי יוצא מאחורה ומהווה את האיום הרגעי להישאר מול השער. מילא אלכסיס סאנצס', מסי, אינייסטה וססק עושים את זה, אבל גם פיקה מרבה לעשות זאת, פויול עשה את זה פעמיים באופן מדהים ובסוף אבידל הכריע את המשחק.

תסלחו לי, עם כל הסלידה מאלמנטים מסוימים בברצלונה, הכדורגל שלה הוא שכתוב של הטוטאל פוטבול. סוונזי הקטאלונית (בדיחה למביני עניין).

6) אליפות אפריקה נפתחת בשבת. אם לא הרגשתם את זה, זה כנראה לא מקרי.

ב-2006 ז'וזה מוריניו אימן את צ'לסי המשופעת בכוכבים אפריקאיים. אני זוכר שהוא טען בתסכול שאליפות אפריקה שתקועה באמצע העונה האירופית עלולה להרוג קבוצות. מוריניו נשבע שבעתיד יעדיף לא לקחת שחקנים אפריקאים לקבוצותיו מהסיבה הזו. אז כשמוריניו אימן את אינטר היה לו רק את סמואל אטו כאפריקאי, כיום בריאל מדריד של הפורטוגלי לא משחק אף אפריקאי.

ולא רק ריאל – כיום ברוב המועדונים הבכירים באירופה יש מעט מאוד אפריקאים אם בכלל. לברצלונה יש רק את סיידו קייטה (מאלי), למנצ'סטר יונייטד וליברפול אין אפריקאים, למילאן יש שני אפריקאים שלא ייצאו לאליפות, לאינטר ויובה אין אפריקאים. למי יש? סיטי אכלה אותה, צ'לסי אכלה אותה, ניוקאסל אכלה אותה מארסיי (ועוד חצי ליגה צרפתית) אכלה אותה.

השחקנים שיצאו חויבו לחבור לנבחרותיהם שבועיים לפני האליפות, משמע היעדרותם עשויה להסתכם בחמישה שבועות. אה כן, גם בעוד שנה יש אליפות אפריקה.

למה אני *באמת* לא סובל את טים טיבו
אמארה מוסר ד"ש ושיחה עם סטיב נאש / יואב דובינסקי

No Comments

גפן 19 בינואר 2012

1 – ריאל יצאה בזול היום.רק במחצית הראשונה היא הייתה צריכה להוציא לפחות שלושה שערים מהרשת.

2 – פפה צריך להיות מורחק לצמיתות מכדורגל!הוא מוציא שם רע לענף בכלל ולריאל בפרט.
למי ששכח מי זה פפה – http://www.youtube.com/watch?v=Ec0CT8yzjAo

3 – מאז שפפ מאמן בארסה המאזן שלו מול ריאל:
9 ניצחונות,3 תיקו,הפסד אחד
מול ריאל של רונאלדו – 7 – 3 – 1
מול ריאל של מוריניו – 5 – 3 – 1

ריקי רומא 19 בינואר 2012

פפה הוא הויני ג'ונס של ימינו
אם הוא היה משחק בברסה היית אוהב אותו.

גפן 19 בינואר 2012

תעשה לי טובה..שניהם יותר מתאימים להיות גובי חובות בנתניה מאשר שחקני כדורגל.

יש לי את בוסקטס בבארסה.הקשר האחורי הטוב בעולם.נקודה.עד עכשיו אוזיל מחפש אותו – http://www.youtube.com/watch?v=qe5ObZyCGNQ&feature=youtube_gdata

קורא 19 בינואר 2012

ריקי, ממש לא. סרחיו ראמוס הוא שחקן מאד אגרסיבי, שעושה המון עבירות של צהוב במשחק, שהייתי רוצה בקבוצה שלי (ברסה לצורך העניין).
פפה (המכונה 'פרא') הוא ברוטאלי ומלוכלך. מקומו לא על מגרש הכדורגל
אתמול כל הפורטוגלים מלבד רונאלדו היו ראויים לאדום.

דוב 19 בינואר 2012

ממש לא מסכים.

פפה הוא בחור עם נתונים פיזיים מרשימים ונטיה לאלימות, היית מצפה לראות אותו מעורב בקטטות וכדומה (כמו ויני ג'ונס או רון ארטסט, להבדיל).

אבל איכשהו רוב המעשים האלימים שלו הם בעיטות בשחקנים ששוכבים על הדשא, דריכה על יד כמו אתמול וכו'. זה לא שחקן אלים, זה סתם פחדן מלוכלך!

ישי 19 בינואר 2012

וגם ההפסד בהארכה.

דובי מילר 19 בינואר 2012

לוונטל תודה.
משום מה אני מסמפט את אליפות אפריקה, נהנה לראות את המשחקים שמשודרים בדרך כלל ביורוספורט.
אני פשוט לא מבין למה הם דוחפים אותם באמצע השנה (לי אישית זה לא ממש מפריע, כמו שציינת לליברפול אין נציג שם כיום).

בני תבורי 19 בינואר 2012

…ואני לא משוכנע שזה רע.

סימנטוב 19 בינואר 2012

כשהשחקן הכי טוב שלך מסוכסך עם הקהל יש משהו מאוד לא בריא בקבוצה ומנגד לרוב השחקנים בברסה יש מחויבות קטלונית
דובי ברוב אפריקה קיץ עכשיו

ניק 19 בינואר 2012

זה באמת עצוב ש2 קבוצות שביחד שוות תל"ג של חצי יבשת לא מפסיקות לכסח, לעשות הצגות ולהתבכיין לשופט…
המשחק הזה כבר מזמן לא "הקלאסיקו" הגדול שהוא היה בעבר- מבחינת מתח ועיניין, אז ראבק 6-7 משחקים בשנה?? כמה מתח כבר יכול להיות לצופה וגם מבחינת כדורגל זה כבר נהיהי די מעייף…

פייר ליטברסקי 19 בינואר 2012

ניק אתה צודק. המשחקים בגמר ליגת האלופות בין ברצלונה ליונייטד בשנים 2009,2011 היו מאוד מותחים. עד לדקה התשעים לא היה ברור מי תנצח.

עמית לוינטל 19 בינואר 2012

הניק האהוב עליי כאוהד פ.צ קלן

ניק 19 בינואר 2012

זה לא עיניין של מתח עד הדקה ה90 זה העיניין של הרמת כדורגל.. במשחקים האלה הקבוצות באו לשחק בצורה ספורטיבית ולא רק לחפש איפה אפשר לעבוד על השופט עם עוד הצגה קטנה או איך אפשר לבכות לו עוד קצת כדי שהיריב יקבל עוד צהוב…..
לך לדרבים של מנצסטר ותראה איזה רמה יש שם וגם איזה ספורטיביות

ניינר שמארח את גמר הNFC 19 בינואר 2012

פפה הוא השחקן הכי מטונף ובלתי ספורטיבי ביקום. שמח שנעשה צדק ושהוא וחמוריניו הושפלו שוב. אולי ריאל תיקח אליפות אבל אין ספק בכלל איזה קבוצה הרבה יותר טובה.

אלעד 19 בינואר 2012

לייק על הכינוי החדש

ניינר שמארח את גמר הNFC 19 בינואר 2012

תודה, אני מקווה לבוא עם כינוי חדש שכולל את המילה סופרבול ביום ב'

rondi 19 בינואר 2012

ניינר שמקווה להפסיד לבריידי בסופרבול..?

ניינר שמארח את גמר הNFC 19 בינואר 2012

חחחח לא ולא. בוא נראה מה קורה ביום ראשון ונראה מה הלאה

ניר לוי 19 בינואר 2012

לגבי פינטו- מה שחריג פה זה לא שהוא פתח בהרכב, אלא שקסיאס פתח.
יש איזה חוק לא כתוב בספרד שבמשחקי גביע נותנים לשוער המחליף לשחק. היה הרבה רעש בגמר בשנה שעברה כשמוריניו צפצף על הנוהל הזה ועלה עם קסיאס. אתמול הוא עשה את זה שוב

ניינר שמארח את גמר הNFC 19 בינואר 2012

ועוד משהו – הרכש של פפ, ססק ואלכסיס-בינגו! מדהים איך שהם השתלבו כל כך מהר בסיסטם. עם ססק זה עוד מובן אבל אלכסיס הוא חתיכת שיחוק

יוני 19 בינואר 2012

לוינטל, קצת נעלמת לאחרונה. אתה חש בטוב? משהו שאפשר לסייע בו? אתה במו"מ קשוח מול דורפן על חלוקת רווחי העתק?

יש קהל שצמא להברקות כמו ההפרטה של צ'אבי והמידע המעניין על השוער המחליף של בארסה. בקיצור, תן לנו במחילה מכבודך יותר מפוסט אחד ב-10 ימים. במטותא. במטולה.

סימנטוב 19 בינואר 2012

מצטרף! התלבטתי אם לשאול

matipool 19 בינואר 2012

גם אני שמתי לב לזה והנחתי שזה קשור לכתבות מוסף יום שישי של ישראל היום בשבועיים האחרונים שלוינטל חתום עליהן .
גם אני התלבטתי אם לשאול ומקווה שאתה לא כועס על הנחת העבודה שלי .

נעל קרועה 19 בינואר 2012

מצטרף

אפריים 19 בינואר 2012

מצטרף לעותר הנכבד יוני.

אופיר 19 בינואר 2012

שימו את מוריניו ב-suicide watch.

דודו 19 בינואר 2012

1. מוריניו נחשב למאמן גדול. המעריצים שלו יטענו הכי גדול. אני אטען שהוא מאמן גדול לקבוצות קטנות, מאמן טוב לקבוצות גדולות ומאמן חלש למועדונים ענקיים. מאז שהגיע פחות או יותר מוריניו אובסיסיבי לגבי ברצלונה והמשחק שלה. הוא עוסק כל הזמן בה ובאיך לשבש לב את המשחק, איזה שינויים יצירתיים לעשות בהרכב, איך לאמלל את השחקנים של בארסה עד שהוא שוכח שהוא מאמן מועדון לא פחות מפואר וגדול.

2. במשחק הקודם ריאל שיחקה משחק טוב בסה"כ, הגיעה למצבים, החמיצה והפסידה. קורה. מוריניו טען (ואני מסכים איתו) שהם היו חסרי מזל.
אם ככה, אז למה לשנות גישה במשחק הזה? אני לא מדבר על שחקנים בהרכב, אני מדבר על גישה למשחק. כל השינויים האלו שאם היו מצליחים להסתיים עם ניצחון לבטח היו גורמים לכולם לגמור מהגאונות של מוריניו (כמו אחרי גמר הגביע), אבל השינויים האלו רק מקבעים בתודעה של שחקני מדריד שהם נחותים. אני לא בטוח שהם כאלו נחותים. גישה כזו בטח בבית זה משהו שאני לא בטוח שולנסיה גם במצבה הנוכחי תרשה לעצמה.

3. איפה צריך לבוא לידי ביטוי מאמן? בניצול היתרונות שלו על פני היריבה ובלמידה של מהלכים חוזרים. וזה די מדהים שבמשחק שלם אצלה בבית ריאל בעטה פעמיים למסגרת, פעם אחת לקורה ועוד פעם בין הרגליים של פינטו.
ולא פחות מדהים זה שבאמצע המחצית הראשונה אמרתי לעצמי שבארסה כ"כ שקופים בכדורי הקרן שכולם הוכים ך פחות או יותר לאותה נקודה : אזור חיוג פויול ופיקה (טוב. כל היתר גמדים).
אז איך יתכן שפויול נשאר לו בודד ומוזנח על קו ה 16 כאילו לא נגח כדורי קרן של צאבי לשער הזה בדיוק?

4. דומה שמעולם לא נראה ברמות האלו שחקן שהוא כ"כ אנטי כדורגל כמו פפה. 80 אחוז מהזמן הוא רץ בכדי לכסח, לדרוך על רגליים ולתת קטנות, עוד 15 אחוז מהזמן הוא עסוק בהצגות, ואת הזמן שנותר לו הוא מעביר בפגיעות מכוערות ללא כדור. תגידו שבוסבקטס גם עושה הצגות? אגיד נכון אם כי העונה פחות מבעבר. אבל אצל בוסקטס שאר 85האחוזים הוא לפחות רובן המכריע מוקדשות למשחק כדורגל.
ובעצם ההבדל בין בארסה למדריד ובגישות שלהן למשחק מתבטא פחות או יותר בהבדלים שבין פפה לבוקטס.

5. אלכסיס סנצ'ז נפלא. ההשתלבות הנהדרת שלו במשחק של ברצלונה הופכת את הרכישה שלו לשיחוק העונה.
וכמו שלויטנל ציין הנוכחות של פאברגס בעיקר אבל גם אינייסטה ומסי שיורדים הופכת את הסגירה של צאבי לפחות קריטית מבחינת יצירת המצבים והופעת את העבודה של הבלמים היריבים לכמעט בלתי אפשרית, לתפוס אותם בריצה עשהם מחליפים מסירות זה כמעט בלתי אפשרי.

קורא 19 בינואר 2012

לגמרי, ריאל נראתה (גם אתמול)כמו עוד קבוצת תחתית שבאה להוציא נקודה מברסה – עצוב לחשוב שזו הקבוצה מספר 2 בעולם.
ואגב, גם משחק קודם ברסה התעללה (במגרש, לא בתוצאה) בריאל, חוסר מזל לא היתה הבעיה שלהם, הם הראו התנגדות ושיחקו טוב אולי 5 דקות במחצית.

דודו 19 בינואר 2012

לא מסכים לגבי המשחר הקודם.
במצב של 1-0 רונלדו היה במצב הרבה יותר טוב מזה שעשה בו את הגול אתמול. גם במצב של 2-1 לבארסה הוא נגח מ 4 וחצי מטר החוצה.
למעשה עד ל 3-1 של בארסה זה היה משחק שיכול ללכת לכל כיוון, ה 3-1 שבא דקה וחצי אחרי הנגיחה של רונלדו היתה קריטית.

אגב. גם אתמול עם הנגיחה לקורה של בנזמה הם היו יכולים לגנוב את המשחק, אבל אתמול בניגוד לפעם הקודמת זו היתה הופעה של קבוצה פחדנית. כנראה ככה משחק מוריניו משחקים שכאלו בגביע.

קורא 19 בינואר 2012

הדינמיקה וההזדמנויות היו שונות, ריאל היוו איום במתפרצות, אבל ברסה שלטה לגמרי במשחק וריאל לא הפריעה לה (מדקה 5 בערך) לשחק את המשחק שלה (כמו שהיא כן ניטרלה במחצית הראשונה של גמר הגביע האחרון)

אודי 19 בינואר 2012

מוריניו מאמן גדול. והוא בקבוצה קטנה יחסית לברצלונה של היום אין מה לעשות. תסתכל על ההרכבים ששיחקו אתמול חוץ מהשוער לברצלונה יש שחקן עדיף בכל עמדה במגרש!

ניק 19 בינואר 2012

אני בהחלט מסכים לגבי זה שהמערך והצורת משחק של מוריניו היו ממש בעייתים- פשוט לא היה כלום יצירתי באמצע וזה יצר גם מצב שהיגווין לא עשה כלום אתמול….
אגב ממש לא מסכים עם הקביעה שריאל הקבוצה השנייה בעולם.. עם כל הכבוד הם הצליחו לזכות בגביע 1 בשנתיים וחצי עם הסגל הכי יקר בהיסטוריה…
ואודי- זה לא עיניין של קטנים יחסית לברצלונה- אפשר לעצור את ברצלונה וקבוצות עושות את זה.. פשוט זה קצת קשה כשאתה עושה עם 3 קשרים אחוריים ובלי אף קשר יצירתי באמצע…

קורא 19 בינואר 2012

איזה קבוצה אתה חושב היא מס 2 בעולם (בהנחה שברסה מס 1) נכון לעכשיו או לשנה האחרונה(יכולת)?

ניק 19 בינואר 2012

תראה צריך להפריד בין יכולת לתארים.. לא הפרדה מוחלטת אבל הפרדה… כמו שכולם זלזלו בארסנל של השנים האחרונות שלמרות היכולת הטובה הם לא זכו בכלום.. אבל ארסנל לא עולה כמו חצי יבשת(כמו ריאל)… בכל מקרה אני חושב שליונייטד מגיע יותר קרדיט מריאל.. הם הגיעו ל3 גמרים ב4 שנים ולקחו 3 אליפויות בשנים האלה.. היכולת אולי לא תמיד הייתה משכנעת אבל יונייטד משחקת בליגה קשה פי 10 מריאל…

קורא 19 בינואר 2012

ברור שיונייטד יותר מצליחה ווינרית מריאל בשנים האחרונות.
אבל, ריאל לא לקחה תארים בשנה שעברה רק בגלל קבוצה אחת. כרגע/בשנה האחרונה, אין לדעתי אף קב' באירופה (רק אחת בספרד) שיותר טובה ממנה.
גם השנה לא ניווכח במשחק ישיר לכך, כי 2 מ-3 הטוענות (באיירן השלישית) לא צלחו את שלב הבתים…

ronen 19 בינואר 2012

2 דקות לפני שפפה המטונף דרך למסי על אצבעות הידיים הוא עשה הצגה מהסוג המבחיל בותר. ססק חילץ ממנו כדור והוא כמו קוקסינל תפס את הפנים כאילו טיסון נתן לו סנוקרת, פשוט שחקן מגעיל.

ממורינו אני לא מצפה לכלום אבל אם לראשי ריאל מדריד יש קצת כבוד וקצת רצון לשמור על האתוס של המועדון אז כבר היום הם יזרקו אותו מהקבוצה.

אבל מצד שני אם אוהדי הפשיסטים בחרו את חואניטו שדרך על הראש של מתיאוס כמספר 7 הגדול בכל הזמנים אז מה אפשר לצפות מהמועדון המבחיל הזה.

דורי גיל 19 בינואר 2012

כמו קוקסינל? הדימויים ההומופוביים שלך הכרחיים?

קורא אדוק 19 בינואר 2012

דורי תתעלם ממנו,הוא מריח כמו אוהד הצלחות טיפוסי של בארסה
הדימויים ההומופוביים האלו אשכרה גורמים לי לרצות להקיא

אוהד אמיתי של בארסה (ואני מכיר מספיק כאלו) יידע לכבד את היריב בין אם זה ריאל מדריד ובין אם זה הפועל מרמורק

פרנק פמבלטון 20 בינואר 2012

בתור אוהד קטמון מרמורק מככבת בסיוטים שלי השנה, נא לא לזלזל בבחורים של צחי טיאר

martzianno 19 בינואר 2012

הייתה הפרטה… – אהבתי!

אפריים 19 בינואר 2012

תמצית הכל- ברצלונה החזיקה בכדור 73 אחוז מהזמן. 73 ! מול ריאל מדריד. לא יאמן. לא אנושי. לא כוחות. לא דומה לשום דבר שראיתי.

מזמין את כולם להצטרף לשיטה החדשה לצפייה במשחקים שלהם, לעקוב אחרי שחקן בלי קשר לכדור. אתמול עקבתי אחרי פברגאס במשך כל המחצית השנייה. תענוג.
ועוד משהו, הייתי שמח לראות את כל המשחק מהזווית צילום העליונה (ממעוף הציפור).

צא דיבוק צא 19 בינואר 2012

שטביבי,יילך להיות שותף של רענן כץ במיאמי היט!

אביאל 19 בינואר 2012

כמה דברים

קודם כל אין מה להלל את פינטו, שנזכיר את תופעת השריקות שלו מול חלוצים, זה כבר הרבה מעבר לכדורגל, זו רמאות לשמה, יותר מכל עבירה או שבירת רגל.

סימנטוב – מהי בדיוק אותה מחויבות קטלונית שאתה מזכיר, נראה כי נדב יעקבי עשה שטיפת מוח טובה.

ניינר – אני אוהד את הסמנטיקה שיש בדה באזר לפעמים, מדי פעם הכי חשוב זו התוצאה ושנוח הכי טוב זו הדרך, כרגיל בהתאם למה שנוח לקבוצה שאותה אוהדים. אם ריאל תיקח אליפות בספרד, היא תעשה את זה בזכות ולא בחסד, גם אם היא תפסיד פעמיים לברצלונה.

ניר לוי – זה בדיוק אחד הדברים שגורמים לאוהדים לאהוב את מוריניו, למי לעזאזל אכפת מהמסורת של לתת לשוער השני לפתוח בהרכב רק בגלל שזה גביע, זה משחק מול ברצלונה, למה שהוא יקח סיכון ? הוא פתח עם המחליף בליגת האלופות כאשר הוא יכל, למה שהוא בכלל יסכן את הקבוצה ?

דודו – ביום שפרגסון או גווראדיולה יקחו אליפות אירופה עם פורטו אז הויכוח לגבי מי המאמן היותר טוב יגמר סופית, בינתיים שניהם עשו קריירה במועדונים עשירים שהתאימו להם כמו כפפה ליד, אני אישית יותר מעריך כאלה, כמו מוריניו, הידניק, קאפלו וכו' שעשו הישגים בכמה מסגרות ובקבוצות שונות.

oz 19 בינואר 2012

פרגוסון לקח את גביע מחזיקות הגביע עם פאקינג אברדין

אביאל 19 בינואר 2012

ועוד משהו, קצת כללי, לנתח את ריאל מדריד לפי משחק אחד, לקרוא להם בונקריסטים, לקרוא לפפה לא שחקן כדורגל, על סמך משחק אחד זה עניין לא רציני בכלל, אני מבין שזה המשחק המרכזי היום בעולם, אבל עדיין להסיק כאלה מסקנות מקבוצה, שהפסידה 2-1 בבית, יש לה עוד משחק חוץ (ולא משנה מה תיהיה בכלל התוצאה) במסגרת של גביע שהוא דיי חסר חשיבות בספרד, כאשר אותה קבוצה שש משש בליגת האלופות ומובילה את הליגה בחמש נקודות, זו באמת יציאה מפרופורציות.

oz 19 בינואר 2012

נכון, אבל לגבי פפה זה לא משחק אחד – לבנאדם יש היסטוריה של אלימות. אם יש משהו שחסר בברצלונה הנוכחית זה קצת רוע. הם לא בוחלים בבכיינות, בהצגות ועבירות קטנות שעוצרות מומנטום אבל חסר איזה רוי קין כזה שישבור לפפה את הרגל.

חכם בדיעבד 19 בינואר 2012

ולפינטו יש גם חברת הפקה להיפ הופ והוא די גיי לא רע בכלל. והמבטא שלו משכיב את כולם מצחוק.

נעל קרועה 19 בינואר 2012

כל הקבוצות שניצחו את ברצלונה ב 3 שנים האחרונות עשו את זה בנס,תן להם 10 משחקים מול בארסה והם יפסידו ב 9
פשוט יש לנו דבר שלא היה עד היום ב 100 שנות כדורגל,קבוצה שפיצחה את הסוד של כדורגל מושלם לא ניתן להכנעה בשום אופן ,שחקנים מושלמים עם שיטה מושלמת
ואפילו המאמן הטוב בעולם עם קבלות לא יכול לעצור אותם
בסך הכל נגיד תודה שזכינו לראות את זה

דורי גיל 19 בינואר 2012

סוג של הגזמה, אבל כן, בארסה פיצחו משהו. אני לא מסוגל לראות אותם כבר משחקים בליגה כי הבדלי הכוחות משעממים, אבל על כל משחק שלהם מול קבוצה גדולה אני מודה.

נבדל ברור 20 בינואר 2012

"נגיד תודה שזכינו לראות את זה"
אני מודה שהכדורגל שבארסה מציגה הוא כדורגל קרוב לשלמות, אבל הבעיה נמצאת בנקודה שהזכרת-"כדורגל לא ניתן להכנעה בשום אופן":
הכדורגל של ברצלונה העלים את התחרותיות והעניין מהכדורגל האירופי.
כרגע אין אף קבוצה שיכולה להתחרות עם ברצלונה, מה שאומר שככל הנראה היא תטייל עוד פעם לעבר עוד תואר אירופי, ואני לא בטוח שאני רוצה לראות את זה, בטח שלא להודות על זה.
אני לא אומר שאינני רוצה שברצלונה תזכה בגביע או משהו כזה אלא שאם היא תעשה את זה, זה יהיה אחרי משחקים מותחים וקשים ולא משחקי גומלין לפרוטוקול בלבד.
אבל אני מניח שהדברים שכתבתי פה מתבטלים אם אתה אוהד של ברצלונה, זה בעיקר מפריע לניטרליים ואוהדי קבוצות אחרות.

גפן 20 בינואר 2012

אופסייד –
משיקגו של ג'ורדן נהנית?כי אני לא רואה הבדל בכלל בין בארסה של מסי לאותה שיקגו של ג'ורדן.יותר מזה, אם הצ'מפיונס היה מוכרע בסדרה של הטוב מ 7 (כמו בכדורסל-בייסבול-הוקי),בארסה הייתה זוכה בגביע משנת 2009 ועד ל2015 לפחות.

ובארסה כן ניתנת להכנעה.שנה שעברה הרקולס (שירדה ליגה) ניצחה בנואו קמפ.השנה חטאפה ניצחה את בארסה בבית,והיו עוד כמה תוצאות תיקו.זה גם יותר מסביר שריאל תיקח השנה אליפות בספרד,למרות שהיא נחותה משמעותית מהיריבה שלה.

דורי גיל 20 בינואר 2012

גפן, אני חייב לעצור אותך שם. שיקגו וברצלונה ניתנות להשוואה רק מבחינת הדומיננטיות הבלתי נתפסת שלהם. אבל בשונה מברצלונה שמשחקת כדורגל שהוא מעין אורגזמה אסתטית, שיקגו הגדולה ניצחה עם הגנה קשוחה ושחקן על שהוא כנראה הגדול בהיסטוריה. בארסה מנצחת תודות לכדורגל מהפכני וself less לחלוטין, שיקגו ניצחה כי היה לה את אלוהים בקבוצה. מסי מדהים והכול, אבל כמו שניתן לראות בנבחרת ארגנטינה, הוא לא יכול לבד. הוא אפילו לא יכול עם עוד כמה שיש כפי שיש לו בנבחרת. כדי לנצח צריך קבוצה. וזה למה כל כך מענג לראות את הבלאגורנה.

גפן 20 בינואר 2012

גם ג'ורדן לא יכל לבד

לשיקגו היה גם את פיפן,ורודמן התולעת שהיה משאבת ריבאונדים ושחקן ההגנה הכי טוב בליגה,ואת טוני קוקוץ' ועוד ועוד.

ולדעתי האישית,מסי הוא הכדורגלן הכי טוב ששיחק אי פעם כדורגל,ובפער עצום.גם ג'ורדן לא הוכיח עצמו בשום סיטואציה אחרת (רק אל תביא לי את נבחרת הדרים טים כדוגמה,כן?) חוץ משיקגו,כי הוא לא היה צריך.אותו דבר מסי.

עם כל יתר המלל שלך אני מסכים במאה אחוז.בארסה מדהימה,ובשביל לנצח צריך קבוצה.

שניר 20 בינואר 2012

נעל קרועה -אני לא מסכים,במשחקים שראיתי של ברצלונה נגד מילאן ,מילאן עמדו ממש יפה על המגרש והתחושה הייתה שהם מצליחים להתמודד,דבר שלא ראיתי אתמול(או בכל המשחקים למעט שתי מחציות ראשונות)אצל ריאל.

אביאל 19 בינואר 2012

Oz – זו בדיוק הצביעות שאני מדבר עליה, פפה זה גועל נפש אבל רוי קין זה רומנטי, הם לא שונים בהתנהגות האלימה שלהם. אבל אחד שחקן ריאל שנוא והשני הוא מיונייטד עטורת התהילה.

אמיר 19 בינואר 2012

לשרוק לחלוץ נבדל זה רמאות זה דבר מאד בעייתי אבל וזה אבל גדול – זה לא אלים. שבירת רגל, אפילו אם זה כתוצאה מפעולה שקשורה לכדורגל, זו פעולה אלימה ועל אחת כמה וכמה דריכה על היד/מכות ללא כדור כמו ששחקני ריאל והמאמן (בלתי נתפס מה שהיה עם טיטו) עושים נגד בארסה כבר שנתייים זאת אלימות לשמה וזה הרבה אבל הרבה יותר גרוע מרמאות. כמו שהחיים זה בכל זאת יותר מכדורגל…

אמיר 20 בינואר 2012

(מה שכתכתי למעלה הוא תגובה למה אביאל כתב במס. 16.)

אביאל 20 בינואר 2012

אמיר – בעולם כדורגל עם רשויות נורמליות פינטו היה מורחק לשנה, אפשר לחשוב ששחקני ברצלונה לדורותיהם לא שברו ופצעו שחקנים אחרים, מן הסתם היו גם כאלה שעשו את זה בכוונה. משחק אלים הוא עדיין בגדר הלגיטמי בכדורגל, עובדה שריאל נענשה על זה לא פעם אחת מול ברצלונה. ההצגות והדרמה ששחקני ברצלונה עושים מכל מהלך הוא גרוע לא פחות, הגלישה של מרסלו עם ההצגה של פבריגאס בסופר קאפ בתחילת השנה, כל הספסל של ברצלונה קפץ על מרסלו ופינטו גם החטיף בדרך לכמה שחקני ריאל, אם אתה מנסה לאכוף חוקים אז תאכוף אותם גם על אינסוף התחזויות של אלבס, בוסקטס, פיקה וגם של מסי, ברצלונה קבוצה לא פחות אלימה מבחינת עבירות, היא מחזיקה 75 אחוז מהזמן בכדור ועדיין עושה 15 עבירות למשחק, לעומת עשרים ומשהו שריאל עשתה כאשר היא מחזיקה ב25 אחוז מהזמן. נמאס כבר מהתייפייפות הזאת של ברצלונה, פה בדיוק יוצא כל הגועל של הקבוצה הזאת, אתם הכי טובים אז בשביל מה כל ההתחזויות האלה ? למה כל המשחקים והשטויות האלה, כנראה שהשתן עולה לכולם לראש שהולך, כנ"ל לגווראדיולה יפה הנפש, אחרי שהוא הפסיד פעם אחת לריאל הוא נכנס ללחץ והתנהג לא פחות גרוע ממוריניו במסיבת העיתונאים לפני חצי הגמר בליגת האלופות בשנה שעברה.

גפן 20 בינואר 2012

אביאל

די להיות מצחיק.כל משחק קלאסיקו מאז שמוריניו מאמן את ריאל,היא צריכה לסיים לפחות עם 9 שחקנים.
רק אתמול כל הכנופייה הפורטוגלית מההגנה(קרבליו+קונטראו+פפה)הייתה צריכה להיות מורחקת.אתה מתבלבל בין משחק קשוח שהוא לגיטימי לבין משחק אלים וברוטלי.

ולפפה אתה קורא שחקן לגיטימי? זה חלאת המין האנושי.תאמין לי יש לי המון כבוד לריאל מדריד.הוא מבייש את הסמל של המועדון עם הערכים שאותו הוא מייצג.

Bondi Runner 20 בינואר 2012

לשחק חזק,לגיטימי. לשחק אלים ממש לא.
דריכה (בעיטה וכד'), על שחקן ששוכב על הקרקע, סתם פחדנות ולא בדיוק ספורטיבי. וכן, גם לשרוק זאת רמאות.

יונת פלחה 26 בינואר 2012

צאבי של המחצית השניה של המשחק היה הצל של עצמו. כנראה ראינו משחק שונה.

Comments closed