מתבייש

אלימות אדומה

.

.

.

.

.

.

.

.

.

פעם ב-60 שנה ולאדימיר פוטין, הגבר הכי קשוח, מזיל דמעה, פעם ב-33 שנה ווסט ברומוויץ' הצנועה מנצחת את צ'לסי, פעם ב-15 שנה מתחלף נשיא בפיפ"א, פעם ב-5 שנים יורד שלג בירושלים. אז בסדר – פעם בארבע שנים מכבי מנצחת דרבי. להתראות ב-2016.

גם זה היה ניצחון מקרי, המצטיין היה שוער מכבי שהציל 6 גולים בטוחים ולא פחות חשוב – ביזבז 10 דקות בהתחזות. ואפילו שהשופט השערורייתי מנשה משיח לא ראוי לשפוט בטורניר גוגואים שכונתי לגילאי 9, ונתן את אחת מתצוגות השיפוט המבישות שנראו, בשורה התחתונה – מכבי ניצחה. וכמה שזה כואב, אין לי בעיה שהצהובים ימשיכו לנצח בקצב של פעם ל 11 דרבים. ובמיוחד דרבים כאלה של גארבג' טיים כששתי הקבוצות כבר איבדו את העניין מזמן בליגה.

***

חבל שהמשחק עצמו – שכרגיל בכדורגל הישראלי היה משחק אלים באיכות ירודה, שאולי 20 אחוז נטו שיחקו בו כדורגל – הוא רק סיפור המשנה בעלילה. ההתנהגות האלימה והפרחחית של קבוצת אוהדים הייתה מכוערת, עבריינית ואנטי ספורטיבית – שבגינה הקבוצה בהחלט צריכה להיענש.

תחושת התסכול מובנת – קבוצה שאיבדה כיוון, בעלים מנותק ובעייתי (בלשון המעטה), ועוד הפסד בדרבי זה כואב לכל אוהד הפועל. אבל לזרוק חפצים למגרש ולפגוע פיזית באנשים זה חמור מאוד ובלתי מתקבל על הדעת. ולא משנה אם הנפגע הוא עבריין שודד זקנות, או עבריין שהתחזה לאדם אחר וזייף דרכון – לאף אוהד אין זכות לתקוף פיזית.

90 אחוז מהמחאה נגד טביב יהא לגיטימית, יצירתית וראויה המלווה בטיעונים מנומקים ושלטים עוקצניים מבריקים. הניסיון לסתום את פיות האוהדים ולמנוע מהם למשל להכניס שלטי מחאה לאצטדיונים, הוא סתימת פיות בעלת אופי דיקטטורי. אבל ברגע שזה עובד לניסיון תקיפה פיזית, השלכת רימונים ואיומים – זו חציית גבול המחאה הלגיטימית. צריך להמשיך בצורה הלגיטימית של המחאה, ואם תוך כמה עונות אכן יתברר שמדובר בבעלים רע ומזיק שלא חושב על טובת הקבוצה וידרדר אותה לכיוון ירידת ליגה, ואם הוא באמת לא יסכים לעזוב ושום דבר לא יזוז, אז יהיה צריך לשקול אולי אפילו להקים קבוצת אוהדים כמו הפועל קטמון.

***

דווקא בגלל העובדה שמכבי מנצחת דרבי פעם ב-4 שנים, ההתנהגות האלימה ביציעים לא מקובלת עליי. וגם אין מאחורי האלימות באדום אין מניעים אידיאולוגיים פאשיסטיים וגזענים פסולים כמו שיש במקומות צהובים, זו עדיין אלימות שיש להוקיע ולגנות. בכל קהל גדול יש קבוצות אלימות, וזה נכון לגבי בית"ר, מכבי, חיפה וגם לגבי הפועל. זו המציאות של ההוויה הישראלית המזרח תיכונית ואי אפשר להתכחש לה.

חבל ועצוב.

מה עשית בקיץ הבא?
שאלת פייטון מאנינג (מזווית ראיה של יומן האליפות של הניינרס)

No Comments

דורון 6 במרץ 2012

יופי עמית, בדיוק כמו שכתב דורפן בציניות, רק בלי הציניות.

אלימות יש גם אצל אחרים (אז זה לא כל כך נורא)
עטר הוא שודד זקנות (אז לא נורא אם יחטוף מצית בראש)
טביב סותם פיות (אז כנראה מותר לתקוף אותו)
משיח נתן את אחת מתצוגות השיפוט השערוריתיות (מוזר, לא ציינת אף טעות שלו, ודאי לא כזו שהשפיעה על המשחק).

בקיצור, יצאת ידי חובתך, צריך לגנות אז גינית.

נביא בעירו 6 במרץ 2012

"90 אחוז מהמחאה נגד טביב יהא לגיטימית, יצירתית וראויה המלווה בטיעונים מנומקים ושלטים עוקצניים מבריקים".

הציטוט הזה, ובכלל טיעוני "הקומץ", מזכירים את הבדיחה על הבנאדם שמתלונן: "30 שנה אני משלם מיסים ואף אחד לא קורא לי 'יעקב משלם המיסים'. 20 שנה אני מתנדב במד"א ואף אחד לא קורא לי 'יעקב המתנדב במד"א'. כולה פעם אחת זיינתי כבשה…"

ובאותו משקל – כולה פעם אחת זרקנו לו רימון על הבית!

בן .א. 6 במרץ 2012

עמית, הבכיינות שלכם רק עושה את הניצחון הזה ליותר מתוק. את האמת שהגיע לכם כרטיס אדום עוד הרבה לפני הדקה ה-95, הברוטליות שלכם והגליצ'ים המסוכנים אתמול הזכירה את סכנין הגדולה של לחמן. אז תעשו טובה לעצמכם ותעזבו את משיח.

המשחק היה גרוע, של שתי הקבוצות ובזה אין ספק. אנחנו ניצחנו את הדרבי הזה כי פעם ראשונה אחרי 4 שנים אנחנו רצינו יותר. הפועל הגיעה ליותר הזדמנויות אבל סוף סוף חבורת הפדלעות שנקראת שחקני מכבי תל אביב, אלה שגרמו לנו לאכול כל כך הרבה חרא העונה, הראו מחויבות ורצו יותר לנצח את הדרבי.

והאלימות ? מי שאחראי על שיגור הרקטה אתמול צריך לקטוע לו את הידיים. מילא פעם שהייתה את התקופה של רימוני עשן צהובים בשער 5אדומים בשער 11, זה אמנם קצת עשן אבל לא הכי מסוכן שיש. כשמדובר ברקטה כזו, אם היא פוגעת במישהו באיזור לא טוב זה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע מאתמול. אנשים טיפשים בלי טיפת מחשבה מאחורי מעשיהם.

ודבר אחרון, אתם תמיד תישארו המועדון הקטן בעיר וכל אוהד הפועל יודע את זה עמוק בפנים. תמיד אתם תתעסקו יותר במכבי מאשר בהפועל ודגל הפריסה שלכם אתמול רק מוכיח את זה – "מונעים משנאה טהורה". עם איך שאתם נראים אני בספק אם עוד פעם יעברו 4 שנים ללא ניצחון בדרבי.
תל אביב צהובה !

קשקשן בקומקום 6 במרץ 2012

לא אוהד הפועל ולא מכבי. היה דרבי מחורבן והסיבה שניצחתם היא כי קיבלתם פנדל מתנה ואם לא הדרבי היה נגמר אפס אפס. חבל שמשחק כדורגל לא יכול להיגמר במינוס אחד מינוס אחד כי זה היה משקף יותר. בקיצור – חלאס עם פרשנות בדיעבד. השפיץ של הפנדל, לא שום דבר אחר. ויאללה נתניה

רפאל 6 במרץ 2012

האמת שזה אחלה כפל משמעות- מונעים משנאה טהורה.
הבעיה שהחלק של המניעה לא ממש התקיים וספק אם בכלל היתה כוונה כזו מלכתחילה.

בתכל'ס, אם חושבים על זה- כל העיסוק מאחורי הכדורגל מונע משנאה.
מחפשים לכלוך, יודעים איפה למצוא ובסיטונאות.

וסתם הערה- את מכבי סל תמיד סימפטתי באירופה, ולו מכיוון שעדיף להיות בעד היוונים שלנו מאשר היוונים שלהם.
אבל האוהדים הצהובים שמתבכיינים על הפיינל פור עם האכלו לי, שתו לי הם תופעה מגוכחת ועלובה.
לראות אנשים מבוגרים מפחדים מהאפשרות שקבוצה קטנה מהליגה תנצח אותם באיזה משחק למרות שיש להם הבטחה ליורוליג ומנויים למאה השנים הקרובות זה פתטי ומעורר רחמים. אך יותר מהכל- זה מבדר וכך למעשה ניתן ליהנות מכל סיטואציה.
למה שרק האוהדים ייהנו מהדואליות השקרית, גם אני רוצה ומיישם זאת בכיף.
כשמכבי סל מנצחת ביורוליג, איני מתבייש להיות ממלכתי כמו שמעון מזרחי בהצגותיו היפות ביותר, כשהם מפסידים אני נהנה יחד עם החבורה האדומה של ארי שמאי שיוצאת לכיכר לחגוג.
בשני המקרים זה לא מזיז לי, אבל תמיד כיף ליהנות ממופעים של צביעות וטיפשות. זה הדבר העיקרי שנשאר מהספורט.

Tal 6 במרץ 2012

גינוי רופס ומתנצל, שעל הדרך מתרץ את האלימות, מסיר אחריות ('קבוצת אוהדים') ומתיר את דמם של עטר וטביב (שאישית אני לא סובל את שניהם, אבל זה לא העניין).

טעויות השיפוט (וגם זה נתון למחלוקת, מתי בפעם האחרונה קבוצה ישראלית הפסידה במשחק בו השיפוט היה סביר?) בכלל לא צריכות להיכלל באותו ההקשר עם גינוי האלימות.

בד"כ אני נהנה מאוד מכתיבתך ומסכים עם רוב השקפותיך, אבל הפעם אכזבת בגדול.

מרקוס אורליוס 6 במרץ 2012

צר לי לקרוא אותך בבוקר כזה….
אני מעדיף להפסיד 4 שנים דרבי מאשר שהאוהדים והשחקנים של הקבוצה שלי יתנהגו כמו אתמול….
אנחנו אנשים, אנחנו חברה, אנחנו מדינה לפני שאנחנו אוהדי ספורט… או שבעצם בהפועל תל אביב בישראל הסדר הפוך בעצם?

אזי 6 במרץ 2012

לא מייצגים את ישראל.
לא כחברה, לא כבני אדם, ומסתבר שגם לא מצייתים לאותם חוקים

עליונים בעייני עצמם

ליבר 6 במרץ 2012

אני מקווה שאתה מתבייש במה שכתבת בטור הזה כמו בחבורת האוהדים הברברים שלכם.

רן 6 במרץ 2012

כל הכבוד – אוהד שמודה באמת- הקהל התפרע בצורה מגעילה ודוחה, ההפסד הוא לא בגלל השופט – שהשחקנים של הקבוצה שלך יתחילו לקחת אחריותת הם לא משחקים כדורגל כבר חודשיים ומתחבאים.

בן .א. 6 במרץ 2012

אגב, אל תספר לנו על "קבוצת אוהדים", גם משער 2 הושלכו חפצים למגרש, וגם יושבי שער 7, האוהדים הנפלאים, נשארו חצי שעה אחרי המשחק כדי להשליך מכל הבא ליד על שחקני מכבי.

אני לא אומר שאוהדי קבוצות אחרות יותר נורמליים, העניין המעצבן אצלכם זה שאתם מתכחשים להתנהגות הזאת, אתם זאב בעור של כבשה.

רועי מונדר 6 במרץ 2012

כמה שאתה צודק.
פרס ספיר מגיע להם, לא?

אנונימוס 6 במרץ 2012

כל מילה

עמוס 6 במרץ 2012

יאללה כל הזבל של ביתר/מכבי/חיפה יוצא החוצה עכשיו. ועדיין תראו לח מועדון אחד שאפשר לשבת בו בתור אוהד של הקבוצה השנייה ביציע של השרופים ולא לקבל מכות. רק בהפועל

alapi 6 במרץ 2012

אני מסכים כם על מה שכתבת למעט דבר אחד. בהתפרעות אתמול ובכלל בהתנהגות החוליגנים באוהדי הפועל לאורך השנים יש מניעים אידיאולוגיים פאשיסטיים וגזענים כמו (ולפעמים יותר) אצל כל החוליגנים מהקבוצות האחרות. זה אותם ארסים ובהמות ושונאי ערבים. אנשים שהשמש רחוקה מלזרוח להם מהתחת, אפילו שיש להם חולצה אדומה…

ג'וני הזריז 6 במרץ 2012

טור מביש שכולו מס שפתיים. האחרון שאשם בהפסד הוא משיח. דרך אגב: במשחק בו השאיר את נתניה עם 8 שחקנים אני מניח שהוא היה בשיאו, נכון?

MOBY 6 במרץ 2012

ואו,
אני שמח שאני לא היחיד שזז באי נוחות עם הקריאה בטור הזה.

B. Goren 6 במרץ 2012

אני נוטה להסכים עם קורנפיין שאמר כי אם היתה זו ביתר ירושלים, העונש היה הורדה של 10 נקודות ליגה. אכן היו אלו תמונות קשות אתמול.

מופתע 6 במרץ 2012

לתת את קורנפיין בתור דוגמא למשהו זו פארסה אחת גדולה.
אני מזכיר לך שקורנפיין הגן על התפרעות הקהל שלו לא פעם ולא פעמיים.
אז אנא חסוך מאיתנו את השם הזה.

B. Goren 6 במרץ 2012

לא התכוונתי להביא את קורנפיין כדוגמא אלא את האיפה ואיפה שעושים בהתאחדות בבואם להטיל עונשים. דעתי על קורנפיין דומה לשלך.

אזי 6 במרץ 2012

לוינטל – בושה!
החלטת לכתוב טור גינוי? אז תגנה.
אל תכתוב טור כמס שפתיים וכל משפט גינוי תתרץ בשני משפטי "אבל הם התחילו".

אף אחד לא הכריח אותך לכתוב את הטור הזה!
ואחרי שמצלמים בטלווזיה במשך שעה את כל יושבי שערים 4-5 משליכים מכל הבא ליד (מוטות, צינורות, כוסות, שקיות, מצתים ואפילו אוהדת אחת שפרצה לכר הדשא), איך אתה לא מתבייש לכתוב את המילים "קבוצה של אוהדים"?
מהיום "קבוצה" זאת הגרסה ההפועלית ל"קומץ" הבית"רי?

ליאור 6 במרץ 2012

מתבייש.
מתבייש בזה שאדם בעל טור שמשפיע על עשרות ואפילו מאות לא מגנה מהשורש התנהגות שכזו.
מתבייש שאוהדי הפועל מאשימים את השופט בתצוגת שיפוט נוראית כאשר הטעות הכי גדולה שלו במשחק היא פסילת הגול של עטר בגלל נבדל.
מתבייש שאוהדי הפועל תומכים בברוטליות של טועמה כשהוא אמר לשופט "בן זונה" בפרצוף או בחייתיות של ידין כשהוא בא לתקוף, ממש תקיפה פיזית, שופט.
מתבייש שאוהדי הפועל מתרצים את ההתפרעות שלהם וההתנהגות שלהם כמו החרא של החיידקים במיץ של הזבל בתור "מחאה לגיטימית נגד טביב".
מתבייש שכשאוהדי בית"ר דוקרים אוהד הפועל אז הם "חיות אדם מהסוג הנמוך ביותר" ש"צריכים לשבת בצינוק בלי לראות אור יום", אבל כשאוהדי הפועל זורקים מקלות על שופטים ושחקנים ומשאירים אותם נצורים במגרש דקות ארוכות אז זה "פורקן עוול לגיטימי שלא פגע באיש".
והכי אני מתבייש זה שאין אף אוהד הפועל עם ביצים בשביל להגיד את האמת ולא איזה שחייה מליצית מסביב לה.

יעקב נקש 6 במרץ 2012

באמת סליחה אבל תתבייש לך…
על זה בדיוק מדברים שאומרים שהתקשורת נותנת לגיטימציה להתנהגות של אוהדי הפועל.
אלירן עטר שילם את חובו בבית המשפט, משהו שלפי ידיעתי קנדה המהמר עוד לא עשה (בעולמך כנראה מגיע לו לחטוף יותר ממצת בראש-העונש המקובל לעבריינים). מנשה משיח הוא כנראה לא השופט הטוב בעולם אבל תזכיר לי מתי הווארד ווב הותקף על ידי רוני ג׳רארד או למפארד? זוכר איך שחקני אירלנד הרביצו לשופט שאישר את הגול ביד של הנרי שמנע מהם מונדיאל? גם אני לא, כי הם ספורטאים, לא עבריינים שתוקפים שופטים (ידין וטועמה) מעורבבים עם עולם תחתון שמגיע לוולפסון לאיים על הבעלים (אבוטבול) או מהמרים כרוניים (קנדה).
תמשיך להרעיל את חברייך האדומים ולחשוב שלכם מותר הכל, באמת מסכנים.
ותסלחו לי חבורת גונבי דעת שכמוכם, בכל תקופת השיא הזאת שלכם בשנים האחרונות זכיתם רק באליפות אחת ולא עשיתם משהו באירופה שלא עשו לפניכם, כרגיל, מקומכם בהיסטוריה שולי אז אולי לא צריך להתפלא על מה שקרה אתמול אחרת איך נזכור אתכם… להתראות בלאומית…

טרנטה, אבל מרוצה 6 במרץ 2012

התחלתי לכתוב תגובה מפורטת, אבל אז החלטתי שאתה עלוב כל כך.
את הטור שלך אפשר לשים באתר של אופירע במקום זה של עמנואל רוזן.
תתבייש.

אזי 6 במרץ 2012

ובקשר לזה שבכל פעם שהפועל לא מנצחים דרבים הם 'מפילים' את זה על השוער, כאילו שהוא לא חלק מהקבוצה.

תזכיר לי מי היה השוער שלכם בשלוש השנים האחרונות??
אניימה הוא אחת הסיבות העיקריות לקבוצה הגדולה של הפועל, שהחזיק את ההגנה לבדו ונתן לכל שחקני השדה אפשרות להתמקד בהתקפה.

פתאום כשהשוער של מכבי נותן משחק אז הוא מציל אותנו וזה היה צריך להיות 10-0
היה צריך להיות 2-0 לנו! אחרי גול שנפסל שלא בצדק לעטר.
העצירות של חיימוב היו חוקיות לחלוטין למיטב ידיעתי.

B. Goren 6 במרץ 2012

:-)

יואב 6 במרץ 2012

אניימה הוא הסיבה העיקרית(וכמעט היחידה) לארבע שנות הדרבי האחרונות.
אבל זה מזרח תיכון בלה בלה בלה…כך אמר "הנאור".

הגולנצ׳יק 6 במרץ 2012

גינוי רופס מקבוצה רופסת, צדק מי שכתב כאן לפני שהגינוי הזה שלך רק מתיר את הדם. אני אוהד מכבי אבל בוודאי לא חושב שעטר צדיק או אפילו שילם את חובו בבית המשפט (העונש שנגזר עליו היה מצחיק ומזלזל בנפגעות ורק למען הסדר הטוב עטר היה מעורב בשוד של 2 נשים צעירות ובשוד נוסף משתי נשים שעובדות במקצוע העתיק בעולם וסירבו להיכנס לרכב בו היו עטר וחבריו. הכל כמובן לכאורה ובהתאם לגזר הדין שהתפרסם באינטרנט). כמובן שגם אתה, כמו שאר גופי התקשורת מתעלם מירי הרקטה (רקטת חירום שנמכרת לספינות לעת מצוקה, יורה רקטה שבסופה אבוקה למרחק של 150-200 מטר) לעבר יציע אוהדי מכבי שבסופו של מעוף פגעה בידה של בחורה בת 25 (לפי התקשורת סובלת משבר ב2 אצבעות). אני לא מיתמם, במשחקים קודמים דל הדרבי גם אוהדי מכבי שיגרו רקטה דומה לכיוון יציע הפועל, היו גם זריקות רימוני עשן הדדיות בעבר ואף שימוש באלות, סכינים, גז ממיע וכו׳) אם לא ישימו לזה קץ עכשיו (המשטה, הכנסת, בתי המשפט) אנחנו ניפגש כאן שוב אחרי המקה הבא, שוב עם גינוי רופס, אולי עם הורדת נקודות, אולי אפילו עם הקפאת הליגה לשבוע-שבועיים אבל מעל קברי אוהדים / בעלי קבוצות / סדרני איצטדיונים. לאנגלים לקחו כמה עשרות הרוגים והרחקה ממפעלים אירופאיים כדי ללמוד, מעניין מה יהיה מחיר למידה אצלנו
 

אדום 6 במרץ 2012

אני באמת לא מבין איפה אתם רואים כאן "גינוי רופס", אלא אם אתם מצפים שלוינטל יבוא ויגיד "סליחה, כל הפועל חלאות, מעכשיו אני לובש רק צהוב ותחתונים עם תמונה של גולדהאר". לוינטל מעלה את כל התירוצים המעפנים שאוהדי הפועל שתמכו באלימות והשתתפו בה העלו, ופשוט אומר – חבר'ה, זה לא משנה כלום, וזה גם לא משנה שלקבוצות אחרות היו התפרעויות כאלה. יש דברים שלא עושים. בעיני הדבר היחיד שחבל זו נימת ההשלמה בסוף, "זו המציאות המזרח תיכונית". אנשים הם לא "מציאות", יש להם קצת יותר חופש בחירה מזה.

ניק 6 במרץ 2012

לא שיש אחוז של משהוא משותף בין תרבות הספורט בארץ לתרבות באנגליה אבל הנה 2 דוגמאות להבדלים הכל כך מקוממים…
כשרוני קילל למצלמה, בעת שמחה אחרי כיבוש שער, הוא הורחק ל2 משחקים… כשטועמה מקלל את השופט אז זה בסדר ומקובל וכנראה שהוא לא יקבל עונש אקסטרה על האדום…
כשאוהדי היונייטד רצו למחות נגד הבעלים הם לבשו את המדים של הקבוצה הקודמת של יונייטד ולא זרקו להם רימון הביתה

דה גאנר 7 במרץ 2012

ניק- ממליץ לך לעקוב למשל אחרי משחק מן השורה של אנדי קארול (ולא רק), כמות הפאק יו על הטיותיו השונות שהוא משחרר בפרצופו של השופט היא בלתי נדלית.

מעבר לזה אין הרבה במשותף, בפרט בפופוליזם הישראלי המתלהם והרייטינגי שהופך כל עכבר, גדול ככל שיהיה, לפיל חרסינה ענק. בספורט כמשל ובחברה בה אנו חיים במיוחד.

אמנם המשחק אתמול היה הראשון העונה שאותו ראיתי במלואו בלוזון ליג, אבל עדיין אקבע בפסקנות שהכדורגל בישראל (הפועל, מכבי, בית"ר וכו') הוא מהיותר מתונים, שלא לומר מנומנמים בכל מה שנוגע לאלימות-
כל השאר, כותרות שנועדו למלא מוספי ספורט דלים ואתרי אינטרנט מחופפים.

יואב 6 במרץ 2012

פוסט מביש אבל צפוי.
אין לי אין בעיה שאתם הקבוצה הרביעית במדינה(בשנים טובות).אין לי בעיה שהתנפצה לה בועת "הנאורים".
יש לי בעיה רק עם הצביעות.מגיע לכם טביב ומגיע לו אתם.שידוך מושלם מהגיהנום.שתיתם מעטיני "העבריין המורשע" כשהיה נוח לכם.ועכשיו זה פתאום לא מסתדר.כמו תמיד, שבע תשובות(שקריות) לשאלה אחת.
תל אביב צהובה…..

יואב 6 במרץ 2012

נ.ב
איזכור עברו של אלירן זה היהלום.איש קטן ודוחה…

Sooner 6 במרץ 2012

הקבוצה השניה במדינה והראשונה בעירה. ביתר לפני הפועל רק בליגת הפאשיזם

יואב 6 במרץ 2012

היא לפני בכל ליגה.

Sooner 6 במרץ 2012

על סמך מה? גביעים? אליפויות? אירופה? מנויים? שנות קיום? היסטוריה במרכז הבמה? על בסיס מה היא לפנינו?

יואב 6 במרץ 2012

בעניין שהיא מייצרת.ומהרגע שהם הפכו לרוולנטים, אין ממש הבדל בתארים.
בכל מקרה, גישת האני ואפסי עוד שמיוצגת בפוסט המחפיר והצבוע הזה הזה, לא מקדמת במילימטר את הפועל מהגודל הטבעי שלה.אולי צריך לעדכן את שחצן הדרבים(שלימדנו אותו לספור עד ארבע וחמש) שלא מחלקים צלחות וגביעים על דרבים. אתה מוזמן להציץ בנתונים- כאשר כן חילקו גביעים(בגמרים).

יעקב נקש 6 במרץ 2012

״ההתנהגות האלימה והפרחחית של קבוצת אוהדים הייתה מכוערת, עבריינית ואנטי ספורטיבית – שבגינה הקבוצה בהחלט צריכה להיענש.״ פה בדיוק הבעיה אצלנו בארץ, יש פה שיטה בטוחה של אוהדים לפגוע בבעלי קבוצות, ואתה במה שכתבת כאן לגמרי מעודד את זה. התירוץ האינפנטילי הזה שכפועל יוצא מהשלכת חפצים למגרש הבעלים של הקבוצה ייפגע (עוד צעד במחאה לגיטימית) לא תופס-מי שזורק מוט ברזל הוא עבריין מסוכן שצריך להיות מטופל בידי המשטרה. אלי טביב, על כל עוונותיו, לא אחראי לחבורת פושעים שמפרקים יציע וזורקים אותו על כוחות משטרה ושחקנים. רדיוס גם הוא לא הפתרון, הוא פוגע רק בטביב וזה רצון האוהדים. אירוח בבלומפילד כל הפלייאוף שרק אוהדי הקבוצות היריבות יכולים לקנות כרטיסים יילמד לקח אמיתי (לדעתי עם המצב בין טביב לאוהדים הוא חותם על זה ברגע).
ולוונטל אני קורא אותך לסדר, אתה צריך להגיב ולענות לעשרות קוראים שממש התרגזו מהטור שכתבת…

אזי 6 במרץ 2012

מסכים לגמרי
לא מבין למה כשעוברים על חוקים בתחומי מגרש כדורגל ההתאחדות צריכה לטפל בזה?
זה כמו שמחר בקניון אני אדקור בנאדם אז יגידו לי שאני לא יכול לקנות ב H&O שבועיים.

כל עבירה על החוק בתוך תחומי מגרש כדורגל (בלי קשר למקרה הזה של הפועל, אלא בכלל) צריכה להיות מטופלת על ידי המשטרה בלבד!
רק עבירות שלא עוברות על חוקי המדינה (פריצה למגרש, קריאות גזעניות), צריכות להיות מטופלות ע"י ההתאחדות.
אבל שוב זה חוטא למטרה שלך, כי קריאות גזעניות לא יכולות להיות מטופלות ע"י המשטרה ולכן יפגעו בבעלי הקבוצה.

רועי מונדר 6 במרץ 2012

זאת תשובה משעשעת ונכונה כאחד.
שופטי ישראל, לא במגרש הירוק אלא מרחוב ויצמן 1(נדמה לי)
כאשר חוליגאנים מתפראים ברחוב הם יענשו. אבל בכדורגל השופטים מתייחסים לזה כהלצה או השד יודע מה. שבןעיי עד חודש במעצר לחראות הללו מכל קבוצה ואולי הם יחשבו פעמיים. לילה עם בני סלע יכול לעזור להם כנראה.

the x man 6 במרץ 2012

לוינטל איש קטן צבוע ודוחה כמו כל אוהדי הפועל גם ב-15.05.10 אוהדי הפועל הניפו שלטים של עבריין מורשע ? או שאז דגאלס יבואה וידין שהביאו לכם אליפות היו תמורה נאותה עבור מכירת צפונכם ?

אין לי ספק שאם הפער מהמקום הראשון היה 5 נקודות לא הייתה מחאה ולא נעליים הייתם עומדים בתור ללקק את ישבנו של טביב.

הכי מגעיל שאתה כביכול מגנה את האלימות אבל מחפש ומוצא להבנתך עוד ועוד תירותים למה הפוגורם של אוהדי הפועל היה מוצדק. גם הרקטה שנורתה לפני שריקת הפתיחה וכמעט הרגה אוהדת צהובה זה בגלל משיח ?

עליכם כבר נכתב במקורות "אל תתיראי מן הפרושין ולא ממי שאינן פרושין, אלא מן הצבועין שדומין לפרושין, שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס"

איכס.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 6 במרץ 2012

המחאה של אוהדי הפועל התחילה כשהיינו במקום הראשון, כמו שכבר צוין בעבר בדיונים בהשתתפותך, אבל תמשיך לשקר.

the x man 6 במרץ 2012

שכחת את דובראש

המחאה של הפועל התחליה אך ורק בגלל סגירת יציע 4-5 אחרי מופע שירי השואה שלכם. לא שקיפות לא צדק לא עבריין מורשע ולא שום דבר אחר עניין אתכם רק שמישהו גרם לכם להפסיק לשיר את השירים המחליאים שלכם.

אם אתה כבר פה למה לא הנפתם שלטים של עבריין מורשע שדאגלס ידין ויבואה עברו להפועל ? אז הוא היה צדיק נסתר או חסיד אומות עולם ?

צבועים בשקל, הקהל של בית"ר לפחות מודה שהוא גזען אתם יותר גרועים.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 6 במרץ 2012

כי הקבוצה שלך לא מעניינת אותנו. לכו תעשו מחאות בפוגי דיו ותבכו שאחרים לא עושים את העבודה שלכם עבורכם.
כמובן שכל מה שכתבת בפסקה השנייה הוא שקר מוחלט. מא' ועד ת'. לא סגרו את שער 5 בגלל שירי שואה, לא בגלל זה התחילה המחאה, לא דובים ולא יער.

בוזו 6 במרץ 2012

מצ'ו-טלקיסקי, אני רואה שלא נמאס לך לשקר.

אף אוהד כפ"ס לא צריך את העזרה שלך.

נתקעת עם טביב – העוונג כולו שלנו.

ד"ש לדנה וליהי

באסם זועמט 6 במרץ 2012

לוינטל – אותי שכנעת!
עונש רדיוס + הורדת נקודות למכבי לאלתר!!
הרחקה של חיימוב לחצי שנה!
משיח יישלח לאריות בספארי ויצטרך לברוח כשלגופו 2 כרטיסים אדומים לכיסוי החלציים!
הנבלות האלה…

קשקשן בקומקום 6 במרץ 2012

האמת – אני חושב שמגזימים פה עם התגובות על לוינטל – אבל תגובה שלך מתבקשת לוינטל…

Comm 6 במרץ 2012

בושה וחרפה.
אני מתבייש.
איך עיתונאי מכובד מוציא תחת שמו טור כזה מביך?

תעשה חושבים עם עצמך.

אריק 6 במרץ 2012

לפני שקראתי חשבתי כמה אלימות יש ה בכתיבה שלך לאחרונה ושאלתי אם תכה על חטא… איכזבת!

אסף THE KOP 6 במרץ 2012

לוינטל – אתה ראוי להפועל ת"א, והפועל ת"א ראויה לך.

נקסט.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 6 במרץ 2012

עמית, כשכל מני שונאי הפועל, אינטרסנטים ולוביסטים עושים את ההקשר בין המהומה בסיום הדרבי לבין המחאה, אני מבין את זה. אני באמת לא מצליח להבין למה אתה משתף פעולה עם העניין ומערבב מין שאינו במינו.

פחטקור 6 במרץ 2012

אני מגיב פה לעתים רחוקות מאוד ואתה גם כנראה לא תתייחס לתגובה שלי אבל אני חייב לכתוב כמה דברים-
אתה הכותב שאני מחכה הכי הרבה לטורים שלו באתר, גם אני אוהד ארסנל וכל יום ראשון אני פותח את האתר בתקווה שאולי הפעם כן תעלה סיכום השבת בעולם כי זו הייתה הדרך המושלמת מבחינתי לפתוח שבוע, העובדה שאני אוהד מכבי ואתה אוהד הפועל לא משנה מבחינתי, פשוט מאוד אהבתי את איך שאתה כותב.

אני חייב להגיד לך שזה מאוד מאכזב לקרוא את הפוסט בנוגע לדרבי, נכון שהסיפור הוא לא הנצחון של מכבי אלא ההתפרעות של אוהדי הפועל אבל עמית בחייך, תהיה הוגן וניטראלי לרגע, תמיד כשהפועל ניצחה בדרבי זה היה כי הגיע לה ב4 השנים האחרונות? למה ההתנהגות הילדותית הזאת? "ניפגש ב2016"? את ולדימיר פוטין שיכול ללמד את אסד שיעור ברצח עמו שלו (וגם ברצח עמים אחרים..) אתה מכנה "גבר קשוח"? זה כמו לכנות את אדולף היטלר "גבר קשוח".

בחזרה לדרבי, אתה באמת רוצה להגיד לי שכל פעם שאניימה ביזבז זמן זה היה משחק חכם והוגן ולא פשוט ניסיון לשרוף את השעון ולתסכל את מכבי? כל פעם שהפועל התחילה להיפצע (בעיקר בדרבי הראשון העונה) מסביבות הדקה ה60 ושרפה את הזמן זה היה נהדר וספורטיביות לשמה, אבל כשמכבי, שהיא קבוצה נחותה מהפועל, עושה את זה- זו רמאות ומשחק עלוב ומגיע להעמיד את גיא חיימוב מול כיתת יורים, אז שישכב על הדשא כמה שבא לו.

אני לא חושב שהאוהדים של מכבי יותר טובים, גם אצלנו ביציע היו אתמול שירים מגעילים, וקללות והשחקנים שלובשים את החולצה הצהובה מתסכלים אותנו ונותנים לנו הרגשה קבועה של זלזול בנו ובמועדון בגלל חוסר האכפתיות שלהם, אבל אם יש משהו שאני אוהב באוהדי מכבי זה שאנחנו זבל שיודע שהוא זבל. תבין, מה שמטריף את שאר האוהדים בליגה זה שאוהדי הפועל עדיין שבויים באיזושהי תפיסה שהם נעלים מאיתנו, ששער 5 הוא ההשראה לקופ ושליברפול משחקת באדום בגללם. אתם כל הזמן מתנהגים כאילו אתם טובים מכולם, כאילו אתמול לא תליתם שלט שאתם מונעים משנאה טהורה.

זה בסדר להתבכיין כשהגיע לך אבל למה אי אפשר לפרגן טיפה למכבי תל אביב? אני (ועוד הרבה מאוד אוהדים ביציע ומחוצה לו) מודה שהפועל תל אביב של השנים האחרונות הייתה טובה ב2 רמות ממכבי, מבחינת כישרון, ניסיון, מוטיבציה ובאופן כללי יכולנו רק לקנא. נכון, גם אצלנו יש את האוהדים שבאים רק לפרוק עול ולקלל ולעשות לנו שם רע, אבל על כל אידיוט כזה (בחיי שהם אידיוטים, הם לא אוהדים בעיניי) יש גם אוהד, שעם כל הכאב ועם העובדה שהפסדנו ויצאנו מוכים וחבולים מכל כך הרבה דרבים בשנים האחרונות, יכול להודות שהפועל רצתה יותר.

אגב, לגבי מנשה משיח אני לא רוצה להגיב. לא כי אני חושב שהשיפוט היה מוטה לטובת מכבי או הפועל, אלא פשוט בגלל שלדעתי זו פריבילגיה שתמיד יש לאוהדי הקבוצה המפסידה, לקנטר על השופט. כמו שנאמר מעליי, מנשה משיח שהוציא לפני כמה שבועות לנתניה 3 אדומים מול הפועל הוא שופט נהדר והוגן ו"אם מגיע אז מגיע", ולעומתו, מנשה משיח שמוציא 2 אדומים שאני לא מאמין שתוכל להגיד בלב שלם שהם לא שיא המוצדקים הוא שופט מכור.

אני לא רוצה לצאת בהצהרות כמו "אני לא אקרא אותך יותר" או "אותך לאמא", גם כי זו לא המטרה של התגובה המאוד ארוכה שלי וגם כי אני לא חושב שבאמת אכפת לך. אני פשוט מאוד מעריך את הכתיבה שלך ומאוד אוהב לקרוא אותך ומאוד התאכזבתי הפעם. באמת נותרה בי תחושה מגעילה בסוף הפוסט. אני בספק שתקרא את התגובה הזאת ואני עוד יותר בספק שתגיב, אבל אני הייתי חייב להוריד את זה ממני.

רפאל 6 במרץ 2012

פחקטור, האכזבה שלך- הרווח שלנו
ואני מתכוון לתוכן היפה של דבריך.

פחטקור 6 במרץ 2012

רפאל, הרווח שלך ("שלכם")? את מי אתה מייצג כאן?

זה פסול שהתאכזבתי מהעובדה שאין אף אוהד הפועל שאמר "וואלה, הגיע להם לא פחות מלנו הפעם, נעשה הכל כדי שבדרבי הבא (בדיוק בעוד חודש..) ננצח אותם?", או "אין מה לעשות, אי אפשר לנצח תמיד". טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק (ואגב, שוב, אני לא חושב שמנשה משיח שגה אתמול בצורה פושעת דוגמת הגול הפסול שלא בצדק של מילאן לפני שבוע מול יובנטוס), אין מה להרחיב בנושא.

עמית הוא אוהד הפועל שאני מעריך כי אני לא זוכר שקראתי אותו מתלהם או מאחל לי שואה כי אני לובש חולצה צהובה ואז מסביר לי בעצם שהוא הרבה יותר טוב ממני. בעיניי הוא אוהד מועדון שהוא יריב של המועדון שלי, זה הכל. בגלל זה התאכזבתי לגלות שבכל הפוסט הוא לא אמר חצי מילה טובה על מכבי (על "חצי הניצחון" שלה אתמול).

ושים לב, לא כתבתי שום דבר על ההתפרעות של האוהדים אתמול, רק כתבתי שמפריע לי שאין אף אוהד הפועל שמסוגל לשים יד על הלב ולפרגן למכבי.

ברק 6 במרץ 2012

אני חושב שרפאל התכוון – הרווח של קוראי האתר. אם כזאת אכזבה מביאה אותך לסכם פרשיות מרכזיות בחיינו בצורה כ"כ רהוטה, צריך לאכזב אותך יותר :-)

פחטקור 6 במרץ 2012

אם זה המקרה אז יצאתי דביל, מתנצל :)

פשוט העברתי יום שלם בקריאת אינספור מאמרים ותגובות ובאף אחד מהם לא נאמרה מילה טובה על מכבי או על העובדה שירד לה חתיכת קוף מהגב, אז המשכתי לברבר ולהתגונן כשאף אחד לא תקף אותי בכלל.

רפאל, עמך הסליחה!

Sooner 7 במרץ 2012

ניצחון מלא, ובכל זאת אל תצפה לשמוע מילים טובות. למה אתה צריך את זה מאוהד הפועל? ניצחת. תתפנק. ושמעת את זה מאוהד הפועל, נקווה שזה מספיק.

שחקן נשמה 6 במרץ 2012

ואף מילה על הצדיק אביחי ידין…
רק על שודד הזקנות… ועל השלטים המבריקים בגנות טביב
כמה שאתם צבועים

מנחם לס 6 במרץ 2012

אין לי מושג מה בדיוק קרה, אבל דבר אחד אני יודע על בטוח: ה-"אוהדים" המתפרעים זה תמיד ב-90% חבורות ילדים בני 12-18, לא תלמידים הכי טובים בבתי הספר, היושבים במקום מסויים ביציע וגורמים לכל הבלגן. היתה לי פעם ידידה שבנה אלעד היה ילד טיפש ופרוע בן 12 שעשה צרות צרורות גם לאימו החד-הורית (היום הוא גבר צעיר על הכיפאק הגר במיאמי) שלפני כל משחק של מכבי היה ניפגש ברעננה עם כמה ילדים בגילו, כולם כבר צבועים בפנים ב-10 בבוקר עם כל מיני תופים וחצוצרות. לילדים האלה לא היה מושג בכדורגל. הם היו מגיעים איכשהוא לבלומפילד, ומצטרפים לעוד איזה 500-600- ילדים אידיוטיים כמוהם שבקושי היו מסתכלים על המשחק; רק שרים ועושים רעש וקופצים, כפי שהם רואים אוהדים אחרים בטלוויזיה.

אילו לי היה את אחד הבנים האלה, הייתי יודע בדיוק כיצד לטפל בו.

רועי מונדר 6 במרץ 2012

מנחם לס

מה שקרה בבלוממילד זה לא ילדים קטנים הבחורה שפרצה היא בחורה ולא ילדה היא נכנסה בשביל להרביץ לשופט.
מתרני דגלים ארוכים שנזרקו למרחק לא נזרקו ע"י ילדים בני 12. ביציע היה שלל גילאים ומינים, בעיקר פושטאקים כמו שהסבתא שלי הייתה אומרת אבל הרבה יותר גרעים מזה. אין בעיה עם צבעים ודגלים אבל הגדולים שם והם שם הם המובלים. מובילי המחאה נגד טביב תשאר בבקשה, הם לא ילדים אלא אנ/שים לאחר צבא אפילו. ואני בטוח שהיית יודע איך לטפל .

ברוך 6 במרץ 2012

תתבייש!!

רפאל 6 במרץ 2012

ראיתי את התגובות הזועמות, הן מוגזמות!
היה נסיון להתייחס לכדורגל ולתופעה הנדירה שמכבי מנצחת דרבי.
אני לא זוכר את לוינטל או אף אחד מהעיתונאים שנחשדים/מואשמים בשמאלניות בורחים מהאחריות לבקר,לקטר ולקטרג על הפועל כשהם לא בסדר.
כל שורה בפוסט משעשעת או נכונה עד דמעות. זה בלוג, לא עיתון. לא באים בשביל לקרוא משהו ממלכתי או אפילו מיינסטרים לצורך העניין. הפוסטים האחרים בנושא באותו הקו, רק עם זווית אחרת.

יש פה אנשים כאלה כבדים ולחוצים.
כולה הסיפור הקבוע של הספורט הישראלי.
איפה יקום שר ספורט שייתן את ההוראה- לסגור אותו לאלתר : ).

יונתן 6 במרץ 2012

סחתיין על האומץ לוינטל. לא קל לכתוב טור מתנצל באחד הימים הגדולים של כל שונאי הפועל, ולא חסר, וכולם יוצאים מהחורים להצטרף להורה דם. אל תקנה את הצקצוקים המודאגים -אין מאושרים מאוהדי ביתר, מכבי, חיפה וכל היתר ביום כזה. וזה בסדר, הם חיכו הרבה זמן. וגם העונש החמור שנקבל הוא בסדר. האלימות הייתה מוגזמת ומיותרת.

ואם איגוד השופטים יבין סוף סוף שלמשחקים גדולים שופטים שופט בכיר אז אולי יצא משהו טוב מכל החרא.

אסף THE KOP 6 במרץ 2012

השופט היה דווקא בסדר.
יחד עם זאת, אולי צריך לשלוח למשחקים של הפועל שופט אגרוף.

אזי 7 במרץ 2012

יונתן,
אתה יודע, זאת הפעם ה120 בערך שאני קורא תלונות על השיפוט
אבל בשום כתבה לא קראתי אפילו טעות אחת שהוא עשה.
רק בכתבה קיקיונית של פרימו (העיתונאי המהולל) הוא כתב שמשיח לא עשה טעויות, אבל אין לו כריזמה של שופט בכיר, וידין בחיים לא היה יוצא ככה על יפת לדוגמה.

אין לו כריזמה??
אם הוא לא עשה טעויות, הוא לא עשה טעויות. נקודה.

הדבר היחיד שאף אחד לא באמת יודע, זה מה היה עם האדום לטועמה.
אבל אם אתה באמת רוצה להתווכח שאם לא היו מרחיקים את טועמה בדקה ה89 אז הייתם מנצחים, אז באמת שיהיה לך לבריאות.

יונתן 7 במרץ 2012

איפה ראית תלונות על השיפוט? אמרתי שישלחו שופט בכיר שלא יאבד רסן של משחק טעון ויעזור לחמם את האוירה. אתה יודע אחד שיכול להעזר גם בהגיון , שהופעל במקרה של הצהוב השני המחוייב לעטר שלא נשלף, ולא ייכנס לאקסטזת שליפת כרטיסים בתוספת זמן.

אזי 7 במרץ 2012

הבנתי,
אז כשזה בתוספת זמן זה לא טוב, כשזה בזמן החוקי (ע"ע המשחק נגד נתניה) זה כן טוב (אם מגיע כרטיס, אז מגיע כרטיס…)

ושוב, אני לא יודע מה קרה במקרה של טועמה, אבל אי אפשר להתווכח שלידין הגיע אדום על זה שהוא חוסם בגופו את השופט (כמעט כמו שעוזר המאמן של הפועל עצר את ידין מלהכות את השופט)

ורציתי גם לשאול אם התלונות שלך הם גם על אותו השער של עטר שנפסל שלא בצדק?

פעם הבאה, יונתן, כדאי שהשחקנים לא יאבדו רסן!

אזי 7 במרץ 2012

בקשר לשופט שמחמם את האווירה…
http://sports.walla.co.il/?w=/7/2514711

בוקר טוב, זוהי קריאת השקמה לכל אוהדי הפועל שחושבים שתמיד כולם אשמים ורק הם נפלאים..

איתן מקטמון 6 במרץ 2012

טור יפה וחשוב וכולם פה כל כך עצבניים שהם לא רואים שהבנאדם מגנה את מה שצריך לגנות בצורה הכי חד משמעית שיש, ומבדיל בין מחאות לגיטימיות של אוהדים לאלימות שאף פעם לא לגיטימית. לא הבנתי מה הוא מנסה לכסתח. תכלס הכותרת אומרת המון. מקווה שלעולם לא אצטרך לעמוד בסיטואציה כזאת וממש לשנוא חלק מהקהל של הקבוצה שלי.

ומצחיקים אוהדי ביתר שבכלל מעיזים להעלות טענות לגבי היחס של ההתאחדות, ובוכים בכל פינה על היחס שמגיע או שלא מגיע. זאת התנערות מאחריות (אם לא פשוט האמא של הצביעות) שמוכיחה בעיקר שההתנהגות הזאת לא באמת לא מקובלת עליהם, וזה רק העניין של העונש שצריך לדון בו. להתאחדות אין קשר בכלל לדרך שבה צריך להתייחס למה שקרה אתמול. זאת התנהגות ברברית ואיומה, וכל בר דעת ביציע צריך לעשות כל מה שהוא יכול כדי שהיא לא תתחיל בכלל, ואם היא מתחילה שתיפסק מייד. ולא משנה אם הוא אדום, צהוב ירוק או סגול.

ליונטל בעיני הפוסט הזה היה כנה וחשוב. שימשיכו לגלגל עיניים.

ניר 7 במרץ 2012

איזה גנוי, ממש מרגש. "בכל קהל גדול יש קבוצות אלימות, וזה נכון לגבי בית"ר, מכבי, חיפה וגם לגבי הפועל. זו המציאות של ההוויה הישראלית המזרח תיכונית ואי אפשר להתכחש לה" – איזה תרוץ קומפקטי לכל אוהד של כל קבוצה. בפעם הבאה שבית"ר יעשו משהו בטח יהיו מי שיכתבו שזו פשוט המציאות הישראלית, מה לעשות?

יואב בורוביץ' 6 במרץ 2012

עמית- תתבייש לך!
לא יודע על מה. אבל להתבייש זה תמיד מצוין.

אזי 7 במרץ 2012

טוב, אתה תמיד היית דוגמה לאחד שכותבים פוסטים שכולם מסכימים איתם…

גלן 6 במרץ 2012

האמת, אני לא מאמין שלוינטל מתבייש.
האמת, אני כבר שנים מחפש בישראל את המושג החמקמק הזה שנקרא בושה והוא פשוט בורח לי. משתמשים בו בלי סוף. כשמזכירים את השואה, שיש משהו גזעני, "כשיהודי מרים יד על יהודי" כשקורה X או Y.כל היסטריה מוציאה "אני מתבייש/ת". סתם זילות.
זאת צרה לא קטנה.

תומר חרוב 7 במרץ 2012

הכל התחיל מהיום בו שייע צעק על שופט: "אני מתבייש!!מתבייש!! הרסת קריירה של מועדון שלם!!

amitpros 7 במרץ 2012

כמעט.הכל התחיל שסער מזרחי טען ששונאים את הפועל טייבה "כי אנחנו ערבים"

אסף THE KOP 6 במרץ 2012

שלא באמת מפתיע, מסתבר שהזבל האדום מסריח בכל ענף ספורט.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4199418,00.html

amitpros 6 במרץ 2012

אגב,בלי קשר לגועל שמעורר בי מופע העציצים הפרגן למני לוי,ובלי קשר לכל היציע המתפרע,העונש שהפועל תל אביב צריכה לקבל הוא עונש קשה מאוד,אבל בשום פנים ואופן לא בלי קהל.
בואו נניח שמתוך עשרת אלפים חצי התפרעו,ומן הסתם זה פחות,יש כאן 5000 איש שכנראה שילמו על מנוי בפתיחת העונה.את האנשים היחידים שעוד רוצים לראות כדורגל בישראל אנחנו רוצים להעניש?מצידי שהמשטרה תעבור אוהד אוהד,ותכניס את מי שהתפרע לכלא ושישלם קנס כספי כזה שיחשוב פעמיים לפני שהוא זורק משהו למגרש,אבל להעניש את אלה שלא עשו כלום בעיני זה רע מאוד לכדורגל.

תומר חרוב 7 במרץ 2012

הקטע עם העציצים זה משהו ישן ששכחתי או משהו חדש שפספסתי?

Sooner 7 במרץ 2012

אפשר לדעת על איזה מופע עציצים מדובר?

Sooner 7 במרץ 2012

אני אחסוך לך, מר שקרן. מעולם לא הונפו שום עציצים בבלומפילד. מעולם. עלילת דם. תשאל, אוהד חיפה, לאיזו קבוצה בליגת העל יש שיר שטנה על הטרגדיה – נכון, הקבוצת פרווה שלך. תתנצל.

Sooner 7 במרץ 2012

לכתוב לך את המילים על מני לוי ובית לוינשטיין או שאתה יודע אותן לבד?

טל 12 7 במרץ 2012

אכן,דגל שחור מתנוסס…העונש צריך להיות חמור במיוחד הפעם,לדעתי.

נראה מה יהיה ביום ראשון בבית הדין של ההתאחדות.

Assaf2040 7 במרץ 2012

אם היה מדובר בבית"ר, כבר מזמן היית שולח אותם לליגה ב'.

בושה לאתר שנותן אכסניה לצבועים שכאלה

Comments closed