ערס-פואטי

מופע האימים של לוזון

.

.

.

.

.

.

.

.

עשו לנו אינתיפאדה.

לכל אלה ששמחים לאיד,

אני יכול לומר רק

דבר אחד:

מכבי פ"ת תשתקם ותעלה תוך

שנה אחת מהיום.

תדליקו מנגלים

ותשמחו אם זה מה שישביע אתכם.

הרבה אנשים פתחו עין רעה עלינו

ושמחה לאיד.

אני לא מאמין בדיינים של בית דין עליון

ולא בית דין תחתון וגם

לא בבתי משפט.

מבחינתי יש דיין אמת אחת

וזה בורא עולם, והוא קובע

הכל.

אני לא סופר אתכם.

לא, לטקסט הזה דווקא לא אחראי שלמה אבן גבירול, והוא לא גזור מתוך "בחייכם, אדומי השפתות". הוא שייך לאיש רוח, פייטן ופילוסוף בן זמננו. עובדה, אין פה אקרוסטיכון.

***

נחזור לאבי לוזון בהמשך, אבל קודם כל הרקע:

זה היה ערב כדורגל ישראלי קסום ומרגש. אני רוצה לומר לכם שאני לא זוכר מראות וצלילים כאלה מרגשים במגרשינו כבר הרבה זמן: הפרידה המופלאה של מכבי נתניה מהקופסה אחרי משחק גדול ודרמטי גרמה לי ללחלוחית בעין. איזה כבוד נפלא עשה המועדון הכביר הזה, החיבור עם ההיסטוריה וההווה, והקהל עם המאמן העוזב והשחקנים. כל הטקסים, משחק הוותיקים, גדול כדורגלני הארץ מוט'לה שפיגלר שלוקח את כדור המשחק בסיום בהתלהבות של ילד. מושלם.

במכבי חיפה נפרדו בצורה מכובדת מאלישע לוי הפנטסטי והשקט (איזו דמות חיובית אלישע), שהסימבול הכי טוב לחוסר ההצלחה שלו בעונה הזו היה המיקרופון שלא עבד כשהוא ניסה לשאת דברים ולומר תודה.

הקהלים במגרשים, למרות הדרמות הגדולות, לא פרצו למגרש. לא ראינו מראות מכוערים ולא שמענו קולות דוחים ביציעים.

ומעל הכל הפתיעה לטובה הספורטיביות. נכון, הצפוי קרה כשאלה שהיו צריכות לנצח בתחתית (הפועל חיפה והפועל ב"ש) ניצחו, אבל לא ראינו את היריבות פותחות רגליים לפחות. אצלנו גם זה משהו לא מובן מאליו. ומכבי פ"ת ירדה ליגה  בתיקו ארק אחרי סדרת החמצות מזעזעת מול עירוני רמה"ש. ובפלייאוף העליון בכלל הייתה סנסציה עם הניצחון של אשדוד על בני יהודה.

לכל הדעות זה היה ערב סיום מכובד בליגה, והדמעות של טל בנין בחושבו על רובי שפירא העבירו בי צמרמורת. כל כך מרגש כשמתייחסים לעבר בכל מועדון. רק כך מייצרים מורשת, מסורת ותרבות כדורגל. חבל שאצלנו המינון הוא אפסי לאורך העונה.

ואז גם התפנינו לכדורגל אמיתי, קונצרט בצהוב-שחור כשיורגן קלופ מנצח על החמישית של בטהובן. בורוסיה דורטמונד מחצה בברלין 2:5 את באיירן מינכן בגמר גביע לפנתיאון וזכתה בגביע שלישי בתולדותיה ובדאבל היסטורי. באיירן כל כך נחותה מול הקבוצה של 'קלופו' שזה מביך ממש. הבווארים נכשלו בניסיון לעצור את רצף הנצחונות של דורטמונד עליהה (חמישה כבר) וספגו חמישיה לראשונה מאז אפריל 2009, אותה תבוסה לוולפסבורג של גראפיטה ומגאת. הפעם זה קרה במגרש נייטראלי ורק המחיש את היתרון הגדול שיש לבורוסיה על באיירן.

עליונות.

***

ואז מיד בתום הקונצרט הקלאסי, הגיע מופע הפופ המזרחי, קאלט מאצטדיון המושבה שהתחפש לערב אחד להיכל נוקיה.

זה היה מופע האימים של אבי לוזון.

חשבתי לעצמי כמה אירוני שהאיש הזה השווה עצמו לא מזמן לנשיא הבונדסליגה שהוא גם נשיא דורטמונד. כמה ממלכתיות, נועם הליכות ורוך דיבור. הרי כולנו זוכרים את ד"ר ראובאל נכנס בצָלם מזדמן בדרכו ומלגלג על הדיינים וכמובן לא סופר אף אחד.

באותה מידה בערך היה אפשר גם להשוות בין מכבי פ"ת והפועל פ"ת ליובנטוס. הרי העונה נחנך אצטדיון חדש במלאבס וגם בטורינו, לא?

וברצינות: כמה סמליות שביום בו ראינו באמת כל כך הרבה דברים יפים באופן חריג בכדורגל הישראלי, בא דווקא האוהד והמעריץ מספר 1 של הכדורגל הישראלי וזרק הכל לפח.

הרי בסוף היום מי זוכר את המחוות היפות, הרוח הספורטיבית והתנהגות הקהל הנהדרת (גם של אוהדי מכבי פ"ת שהגיעו היום בהמוניהם, יחסית)? בסוף נשארנו רק עם טעם הקינוח, וזה היה חמוץ כמו פאי לימון ומריר כמו קליפת פומלית מיובשת.

יצא לו הלוזון. הוא משתדל להתנהג בממלכתיות, אבל כשחופרים עמוק מתחת לחליפה ולעניבה מסתתר לו האני האמיתי והאותנטי, וזה אוהד שרוף של מכבי פ"ת. זה פיצול אישיות שיצר מצב משעשע: כי בכובע הממלכתי שלו כיו"ר לוזון צימצם את ליגת העל וגם דרש ענישה מחמירה נגד אלימות במגרשים. והרי אלה צעדים שגרמו בדיעבד לקבוצתו האהובה לרדת ליגה.

***

אני דווקא מסכים עם חלק מתוכן הדברים והטענות של לוזון, למשל: הפחתת הנקודות של מכבי פ"ת בדיעבד אחרי מה שקרה בין בני לוד להפועל ר"ג הייתה מגוחכת ונעשתה בדרך עקומה. ואני גם לא שלם בכלל עם עונשי הפחתת נקודות. בספרד ובאיטליה היו התפרעויות אלימות של שחקנים (שחקן גרנאדה זרק בקבוק על שופט, הקהל של גנואה איים על השחקנים וגרם להפסקת משחק) ולא הפחיתו נקודות. העדיפו הכרעה על המגרש.

אבל הלו, דחילק. אתה יו"ר ההתאחדות לכדורגל. אם אתה לא מגבה את הדיינים בהתאחדות, מי אתה מצפה שיעשה את זה? ומה זה הטון המתנשא הזה על בתי הדין של המוסד שלך? אם ככה אתה מתבטא בנוגע לבתי הדין, איך אתה מצפה שבתקשורת ובציבור יתבטאו כלפיהם?

הלו, דחילק. אתה הבוס בגוף ציבורי שממומן מכספי משלם המיסים, אז מאיפה החוצפה לומר שאתה לא נותן אמון בבתי משפט בישראל?

הלו, דחילק. אתה לא סופר את התקשורת? מי אתה בכלל בלי התקשורת?

הלו, דחילק. בתור יו"ר ההתאחדות אתה מכריז כבר על העולה מהליגה הלאומית תוך 10 חודשים? מה, אתה רומז משהו לוויצמן-יער? איך אתה מצפה שהיריבות בליגה הלאומית יתייחסו אליך, אדוני 'ראש ממשלת הכדורגל'? והאם מכבי פ"ת תחזור לליגת העל כמו שישראל העפילה למונדיאל וליורו האחרונים?

והסגנון, הו הסגנון. אבן גבירול צפונה, מעבר לגשר הירקון.

***

אבי לוזון צודק בעוד משהו. הייתה הרבה שמחה לאיד על ירידתה של מכבי פ"ת.

גילוי נאות: גם אני העדפתי שהיא תרד ליגה מבין המועמדות לירידה, גם כי שתי האחרות הן אחיות אדומות של הפועל וכמובן כי יש להן בסיס קהל רחב והן ראויות והולמות יותר לטעמי את ליגת העל. וגם כי תודו שיואב כץ דמות ציורית ומשעשעת בנוף האפרורי והמדכדך שלנו ואלונה ברקת בחורה חיובית שבאה מתוך רצון לעזור ולתרום.

השאלה שצריך לשאול את עצמו לוזון היא איך מכבי פ"ת שהייתה במשך לא מעט שנים דוגמה ומופת לניהול מצוין של מועדון כדורגל בישראל, שזכתה ללא מעט סימפטיה מהתקשורת ומהקהל הנייטראלי, הפכה לכזו מאוסה שבאמת רוב חובבי הכדורגל רוצים שהיא תרד ליגה.

לוזון טען שלא אוהבים אותו כי יש לו כוח. קצת מצחיק ואירוני (שוב, אירוני. מה לעשות?) כי המשפט הבא שלו היה: "אני לא סופר אתכם." אני נזכרתי בעוד שלל התבטאויות וצורת התנהגות של אבי ועמוס, ההצעה ליו"ר של קבוצה יריבה לצחצח את סוליית הנעל, לגלוג ובוז ליריבות רבות והרבה שחצנות. הגאווה כידוע תמיד קודמת לנפילה.

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

חייכו
משחק 2: הניתוח של רב אמן רם סופר (+ הפוסט המצטבר)

No Comments

בLINדר 13 במאי 2012

אבי לוזון זה לא ההוא שאמר פעם- "לא יתכן שהמשטרה תיקח את החוק לידיים!" ?

Amir A 13 במאי 2012

לא. זה היה חיים ברזל, יו"ר בני יהודה (לפי הספר "הוצא מהקשרו")

אלון מ 13 במאי 2012

לרוע המזל המשפט מיוחס כנראה לחיים ברזל, יו"ר בני יהודה לשעבר. אבל שניהם בני אותה משפחה, משפחת הכדורגל הישראלי

אלון מ 13 במאי 2012

לרוע המזל המשפט מיוחס כנראה לחיים ברזל, יו"ר בני יהודה לשעבר. אבל שניהם בני אותה משפחה, משפחת הכדורגל הישראלי. ואחלה טור אגב

שלו 13 במאי 2012

מכבי פ״ת זו לא הקבוצה שהייתה מבטיחה את השארותה באמצע העונה ואז משחררת כדורגלנים כדי לחסוך בהוצאות?
או זאת שמוכרת במחיר מבצע כדורגלנים בלי פרופורציה למחיר שלהם ואלוהים יודע מה קיבלה בתמורה?
לוזון הוא האיש שעשה מה שעשה מהמקפצה כלכך הרבה שנים, אז מה הפלא שכולם נגדו.

ממש חסיד אומות העולם, שיצטרף לש. מזרחי בועידת העשוקים.

אלון 13 במאי 2012

המשפט הכי קשה בפוסט היה אוהד שרוף של מכבי פ"ת. תחשבו על זה כל פעם שהקבוצה שלכם מפסידה שיש מישהו שהוא אוהד שרוף של מכבי פ"ת.

הגולנצ'יק 13 במאי 2012

בשלב הזה, שהעונה הסתיימה ויש כמה ימים שבהם יתקשו למלא עיתונים הייתי רוצה לראות את התקשורת נעמדת על רגליה האחוריות ודוחפת להתפטרות / פיטוריו של לוזון.

הקהל כבר החל למחות נגדו באיצטדיונים (גם בשירי קללות אבל גם בתלית שלטים זהים בכמה משחקים במקביל למשל) וברור לכל שאדם שמתבטא כך לא יכול להמשיך ולהיות אחראי על הכדורגל שלנו (לא סופר אותנו, מכריז מעכשיו מי הוא מעדיף שתהיה העולה בעונה הבאה וכו') אז אם לא יהיה פה שילוב בין מחאת אוהדים לפעולות תקשורת כנראה שזה לא יזוז. הרי ברור שהוא לא יילך מרצונו, ברור שהפוליטיקאים לא יתערבו (אסור להם, הם חסרי כישורים מתאימים והם עסוקים בתרגילי אקרובטיקה קואליציוניים) וברור שאם התקשורת תמשיך להאשים את ברקוביץ' בכישלון ההפגנות במקום להביע את מחאתה או להביא הצעות אחרות אז התהליך לא יתרומם.

את האמת אני די מופתע מהעדינות שמפגינה התקשורת כלפי ההתאחדות עד עכשיו

כסיפוביץ 13 במאי 2012

אני לא הייתי מסתפק בתקשורת.
איש בתפקיד ציבורי שמתפרץ במילים קשות כנגד המערכת חייב לעוף מכאן עם אות קלון על ראשו.
האדישות כלפיו ומעשיו היא סימן לסירחון כולל בכל המערכות.
אין לי מושג איך זה עובד שם אבל הנהלת ההתאחדות חייבת להשעות אותו לאלתר.
הוא חייב לוותר על כל זכויותיו מהתפקיד לקבל תקופת צינון של 5 שנים לפחות בכל מה שנוגע למגעים עם קבוצות כדורגל או מוסדות ההתאחדות.

אבל זה בסדר…זה הליצן של העיתונאים שכל כך אוהבים אותו. הוא נותן להם כותרות. הם רצים אחריו כמו כלבים אחרי כדור טניס עם קשקוש בזנב.
לוזון יגיד שבו והעיתונאים יישבו בנשימה מוגברת כדי שיזרוק להם עצם.
הם יסתובבו סביב עצמם בהתלהבות מעוד אמירה אומללה ורוצו למחשב בהתלהבות כדי לתת לו עוד כותרת.

אומרים ובצדק שזבובים נמשכים לקקי. ובכן זה בדיוק למה התקשורת אוהבת את לוזון.
יושבים חבורת כלומניקים על ערמת סירחון בדמות ההתאחדות וחוגגים.

אני מסופק אם יגיע מישהו נקי כפיים. מה תעשה העיתונות אז? המסכנים ימותו משיעמום. לא יהיו כותרות ואז המפלצת שוב תצא ותחפור עד שתקיז דם.

לוזון והעיתונות חיים בסימביוזה מושלמת. הוא נותן את ההצגות העלובות שלו אחת לשבוע וכולם מבסוטים.

אזי 13 במאי 2012

לוינטל.. היה אתמול מחזור כזה יפה, כל כך מעניין..
אני אמנם ישבתי במשחק הפרוטוקול בין מכבי לק"ש. אבל איזה דרמה בנתניה, איזו דרמה בקריית אליעזר..
היו רגעים שהפועל מצאה את עצמה מחוץ לאירופה
בנתיים חיפה מחוץ לאירופה, והיד עוד נטויה
והתחתית, עם הפועל חיפה, שהיתה בפיגור מול הפועל פ"ת שכמעט והשאירה את מכבי פתח תקווה בליגה.
והפרידה מהקופסה…

ואתה החלטת, מרצונך החופשי, שהטעם היחיד שישאר לך בפה של היו"ר המגוחך שלנו. כי אני החלטתי להתיחס לזה כאנקדוטה חולפת.

בדיוק כמו שאתה החלטת להתיחס לזכייה של אתליטיקו בליגה האירופית ולהתעלם לחלוטין ממהומות האלוהים שהם זרעו במדריד, מעשרות הפצועים, ומהשוטרים שמשפריצים עליהם בזרנוקים ובגז מדמיע.
בדיוק כמו שהחלטת, כאן בפוסט הזה, על אלימות של שחקן גראנדה והקהל של גנואה. אבל לא התמקדת באלימות, אלא באיזה יופי זה שהליגות הנאורות האלה החליטו לא להעניש את הקבוצות.
אצלנו, אם שחקן היה זורק בקבוק על שופט, היינו רואים עשרה פוסטים, ממך, ומאריאל גרייזס, ויואב בורוביץ' על למה אנחנו עם כובש ולכן אנשים אלימים.

אנחנו איך שאתם, העיתונאים, מציירים אותנו.
תתחילו לקחת אחריות גם על עצמכם.

פיני גרשון 13 במאי 2012

Like

כסיפוביץ 13 במאי 2012

מחזק וחזק…

כמו שכתבתי העיתונות ולוזון ניזונים אחד מהשני.
כולם כבר שכחו את מקרה נילסן לדוגמה

תומר חרוב 13 במאי 2012

אזי, לוינטל כתב יפה מאוד על כך שהיה פה אחלה מחזור עד שהגיע מופע האימים. בחייך, אחרי כאלו התבטאויות של יו"ר ההתאחדות אסור לעשות שום הנחות.

אזי 13 במאי 2012

תומר, במחי פסקה אחת, הוא מבטל את כל המחזור שהיה:

"הרי בסוף היום מי זוכר את המחוות היפות, הרוח הספורטיבית והתנהגות הקהל הנהדרת (גם של אוהדי מכבי פ"ת שהגיעו היום בהמוניהם, יחסית)? בסוף נשארנו רק עם טעם הקינוח, וזה היה חמוץ כמו פאי לימון ומריר כמו קליפת פומלית מיובשת."

אני גם לא אומר שצריך לעשות לו הנחות. ברור שהוא דוחה. ברור שגם אני עקבתי אחרי מירוץ היורדות כמו שלא עקבתי אף פעם, כי רציתי שמכבי פ"ת תרד ליגה. אבל יש באתר הזה מסע צלב נגד הליגה הישראלית, ובכלל כל דבר שקורה במדינה הזאת, וזה קורה בעיקר מצד שלושת הכותבים שציינתי.

לא יכול להיות שבאותו שבפוסט הקודם של לוינטל, הוא כותב על כמה אנחנו עם חרא (סליחה על הסיכום הפשטני, לא היתה לי סבלנות לקרוא את כל הפוסט הקודם), ואז בפוסט הנוכחי הוא מעודד ליגות בהן זורקים בקבוקים על שופטים.

לא יכול להיות שפוסט לפני הפוסט הטרחני הקודם שלו, הוא כותב פוסט שלם על אתלטיקו ועל כמה נפלאה הזכיה שלהם, ושום מילה על עשרות פצועים ומהומות ברחובות מדריד!

בכל פוסט באתר הזה, למעט פוסטים של אלפסי, ועוד נושאים מאוד נקודתיים (כמו למשל פוסטים על הקופסה), שופכים רק ארס ורעל על כל מה שהמדינה הזאת מייצגת, וכמה האירופאים כל כך נאורים לעומתינו… נמאס כבר!

תומר חרוב 13 במאי 2012

אזי, אתה מכיר את הגישה שלי, גם לכדורגל הישראלי וגם לאופן שבו הוא מסוקר. אבל הפוסט הזה פשוט מדויק לגמרי, מדגים יפה את הפער בין מה שיכול היה להיות לבין מה שיש בפועל.
אני חושב שאתה קצת מגזים בנוגע להטיה הזו שאתה מדבר עליה. כן, יש ראייה ביקורתית. כן, בגלל שזה בלוגים אז לפעמים היא באה לידי ביטוי בסגנון אישי יותר. יש דברים שגם אני לא תמיד מתחבר אליהם, אבל לדעתי התכנים פה די מאוזנים.
בנוסף לכך, יש פה פלטפורמה נהדרת שאני חלק ממנה שהיא המקום לכותבים אורחים וממה שאני למדתי גם כקורא וגם ככותב שעובד מולו, בקרמן נותן מקום להמון גיוון תוכני כל עוד הטקסטים ראויים לקריאה.

אזי 13 במאי 2012

ועוד דבר קטן, אם על כל שני פוסטים שליליים, היה עולה פוסט אחד חיובי, הגישה שלי היתה שונה לגמרי.
כל הכעס שלי הוא על סיקור מגמתי ודוחה.

איתן בקרמן 13 במאי 2012

אזי, מכל המילים הקשורות והלא קשורות, נפלת בשלוש המילים האחרונות, סיקור מגמתי ודוחה.

א. זה לא סיקור, אלה דעות.

ב. אין דעה לא מגמתית. המגמה כאן היא לבקר (חוץ מזה, כמות הטקסטים החיוביים בדה באזר היא כמעט בלתי נסבלת). במיוחד את אבי לוזון, שבעיני רובנו הוא מכה שלא כתובה בתורה.

ג. אנחנו לא אוהבים את המילה "דוחה". לא מתאים לך אתה לא חייב. כבר היינו כמה פעמים בשיחה הזאת. אתה לא חייב להכניס לכאן ניחוחות של אופירה.

אזי 13 במאי 2012

בקרמן, א ו-ג לגיטימיים לחלוטין.
גם אני נופל לפעמים באותם ביקורות שאני מכוון כלפי הכותבים. בגלל זה אני לא כותב, לא פה ולא בשום מקום. זה לא המקצוע שלי, ואני לא יודע לעשות את זה בצורה רצינית.

אני מניח שאת המשפט שכתבת בסוגריים, כתבת בספק צחוק, אבל מבחינתי, זאת הבעיה בתקשורת היום. היא חושבת שאסור לה לכתוב דברים טובים, היא חושבת שהיא מבקרת, והיא לא מאמינה במשפט "אם תגיד לילד מפסיק פעמים שהוא טיפש, הוא בסוף יאמין לך ויפסיק לחשוב".

בקשר למילה 'דוחה'. זה שלוינטל כותב עם לקסיקון מילים יותר גדול משלי, לא אומר שהוא שידר בדיוק את אותה המילה.

והמילה מגמתי. שוב, אולי לא הבנתי את עצמי. אבל יש פה כותבים שאין להן טקסט חיובי אחד על מישהו שקורה במדינה הזאת, לעומת דברים דומים שקורים במדינות אחרות, וישר מקפיצים להם את זקפת ה"הלוואי עלינו".

ולמען הסר ספק, גם לתגובה של תומר וגם לתגובה שלך, לא עברה לי אפילו בראש קצה מחשבה שמה שאני מתלונן עליו קשור לכתבות שאתה, כעורך האתר, בוחר לפרסם או לא. אני פונה נטו לכותבים.

תומר חרוב 13 במאי 2012

לווינטל, מסכים עם כל מילה. חוץ מהביטוי קפץ לו הלוזון. אני יודע שלא בהכרח התכוונת אבל אם אתה היית משתולל אף אחד לא היה אומר קפץ לו הלוינטל.

איתן בקרמן 13 במאי 2012

אני לגמרי שומע את "קפץ לו הברקוביץ'" או "קפץ לו הנתניהו". עזוב אותך מזה.

תולעת 13 במאי 2012

ברור, מדובר בביטוי ניטרלי לגמרי. כמו "ערס".
או כמו שכתב פה אביעד למטה:
"ואיך אפשר לדעת שהלוזון בורח לו?
כשהוא מתחיל לדבר עם ח' גרונית… זה משהו ששמתי לב אליו כבר מזמן, ואתמול זה בלט במיוחד."
ניטרלי לגמרי. כמו "קפץ לו הנתניהו" (0 תוצאות בגוגל, אגב. איפה אמרת שמשתמשים בביטוי הזה?).

רועי 13 במאי 2012

אני חושב שהיבטוי השגור יותר הוא "קפץ לו הביבי".

איתן בקרמן 13 במאי 2012

איציק, מה עם איציק? אני כל הזמן רואה את העין הציבורית מופנית אל אבי ועמוס, ואני מרגיש שמקפחים את איציק. איציק הוא בעל תפקיד מכובד במכבי פתח תקוה, וגם הוא אח משמעותי במשפחת לוזון. לוינטל, אני מבקש ממך לא לשכוח את איציק שהבטיח שאם הם יירדו לא תהיה ליגה או משהו כזה. תן כבוד לאיציק.

אריק 13 במאי 2012

בדיוק אמרתי למישהו שלא נוח לי עם העליהום על הלוזונים לפני כמה ימים, אבל באמת שאין הרבה ברירה. התלבטתי אם להגיע לקופסא וכשהחלטתי שכן, זה נמנע ממני (משפחה וכו') באסה.

ויכסלפיש 13 במאי 2012

שלו וכסיפוביץ, לייק

אביעד 13 במאי 2012

הייתי בטוח שהערעור על הערעור היתה מזימה של היו"ר להקריב את הקבוצה הביתית כדי לשמור על הכיסא. לא האמנתי למשמע אוזניי אתמול – מופע אימים כהלכתו.
ואיך אפשר לדעת שהלוזון בורח לו?
כשהוא מתחיל לדבר עם ח' גרונית… זה משהו ששמתי לב אליו כבר מזמן, ואתמול זה בלט במיוחד.

בנאדם שהוא בושה וחרפה.

S&M 13 במאי 2012

נפלה טעות בפוסט. הלינק הנכון לשיר בסיום הוא זה:
http://www.youtube.com/watch?v=WNk7HbecCvk

זיקי 13 במאי 2012

חפרת אבל'ה

עידן 13 במאי 2012

אחלה טור. שמעתי הבוקר את הדברים שלוזון אמר בהקלטה ברדיו והדבר היחיד שעבר לי בראש זה וואלה?! בורא עולם הוא שקובע בענייני ירידות ליגה? זה כאילו, בראש של לוזון, באמת ובתמים, יושב לו במרומים איזה איש עם זקן לבן שרואה את בוני גינצבורג וממלא טוטו ווינר. ואני רוצה לשאול את האלוהים של לוזון, מה, מה חשבת כשהבאת לנו את דני נוימן? מה?!

נגבי מצוי 14 במאי 2012

עד כמה יכולה הממשלה להתערב בנעשה בהתאחדות, מבחינת פיפ"א זאת אומרת?

Comments closed