הרסו לנו ת'אולימפיאדה

אולימפיאדה עם ערוץ בודד!

אח שלי שגר בהולנד מתקשר אליי: "יש לי פה שבעה ערוצים שמשדרים דברים מהאולימפיאדה ואני לא יודע במה להתמקד. מה אתה אומר? מה אתה ממליץ לי לראות?"

רציתי לסנן לעברו: "לך תתקעווד, יא מניאק", אבל אני לא נוהג לקלל. אז לפחות סיכמנו שאם הוא יישאר בהולנד עד ריו 2016, את האולימפיאדה הבאה אראה אצלו בבית. אגב יש לו בבית רק ערוצי בסיס, אפילו בלי חבילת ספורט. ועדיין שבעה ערוצים שמשדרים אולימפיאדה.

מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם שאני מכיר שמשדרת את האולימפיאדה בערוץ אחד, יחיד ומיוחד. ובעיקר בודד.

היות שרק ערוץ אחד משדר את המשחקים, מטבע הדברים שהוא ירדוף אחרי הספורטאים הישראלים שמקוששים דרכם בכל מיני ענפים איזוטריים, או שבמקרה הטוב כושלים במשחק/מקצה איזוטרי בענף מרכזי (חוץ מאלכס שטילוב כמובן). במילים אחרות: כל החוויה האולימפית נהרסת ומרוסקת לנו מול הפרצוף. רק יורוספורט מצילים משהו (ולא מעט בכלל!) מכבודנו האבוד עם השידורים הנפלאים והמגוונים שלהם.

***

אני לא בא בטענות לערוץ זה או אחר, אלא רק תוהה ולא מסוגל להבין איך זה יתכן? אירוע הספורט הגדול, המפואר והמרגש בעולם, שמתרחש רק פעם ב-4 שנים וכולל המון תחרויות וכל כך הרבה מדינות ואינסוף אירועי שיא ספורטיביים ואנושיים מטורפים, משודר במדינה שמתיימרת להיקרא 'מודרנית' ו'מערבית' בערוץ אחד. באיזו עוד מדינה ממדינות ה-OECD יש דבר כזה?

מה שמתסכל הוא כמה אנחנו מפגרים ורק הולכים לאחור. נדמה לי כבר באטלנטה 1996 רשות השידור שידרה את המשחקים האולימפיים בשני ערוצים (1 ו-33). אולי זה קרה רק מסידני 2000. בכל מקרה באולימפיאדות האחרונות כבר זה נהיה יותר נורמלי ואת הטורנירים של משחקי הכדור ראינו בערוצי הספורט. יופי.

ואז מגיעה לונדון 2012. עכשיו לאן כל מה שהיה נעלם בדיוק? בשורת הHD כבר הגיעה אלינו, במדינות מתקדמות צופים יכולים לבחור מה שהם רוצים לראות על המסך. וכאן? תקועים במזרן הג'ודו. מדברים אלינו ביפנית.

והערב עוד רגע מתסכל: ערב גמר מבריכת השחייה נקטע בשביל טפטופי אינפוזיה של כדורסל (צרפת – ארגנטינה) – פירור פה, פירור שם מאמצע המשחק. ככה מפספסים טקס מדליות מרגש במיוחד בבריכה כשמייקל פלפס מסתפק רק בכסף במשחה החזק שלו ודרום אפריקאי בן 20 בוכה בהמנון הנפלא של מדינתו. כל מי שראה את זה בכה יחד איתו. אלה התמונות והרגעים שמוסיפים המון לחוויה, הם חלק בלתי נפרד מהגדולה והייחוד של האולימפיאדה. אכן, צרפת ארגנטינה זה באמת אחלה משחק, אבל מה עושים כשיש רק ערוץ אחד? יוצאים קרחים מכאן ומכאן.

***

קבלו דוגמה קטנה מאתמול – 31 ביולי, היום הרביעי בסך הכל של האולימפיאדה. הנה רק חלק מהאירועים שלא יכלנו לצפות בטלביזיה הישראלית (האתר של רשות השידור אחלה ומומלץ, אבל זה בשום אופן לא תחליף לערוץ טלביזיה. ואל תספרו לי אחרת):

כדורמים (ענף מופלא שחייב להיות משודר באולימפיאדה): הונגריה, האלופה בשלוש האולימפיאדות האחרונות, רושמת הפסד שני בשני משחקיה הראשונים – 11:10 במשחק אדיר מול מונטנגרו; ספרד כובשת בשנייה האחרונה שער שוויון חוקי נגד קרואטיה שהשופטים לא מאשרים. המולה בבריכה. המאמן הספרדי יוצא מדעתו, הקהל צועק "שער, שער, שער", השחקנים הספרדים נותרים במים, בזמן שהקרואטים בורחים מהבריכה, חוגגים ומתראיינים.

כדוריד: שתי היריבות מלאות שנאה הדדית נפגשות. קרואטיה מביסה 13:21 את סרביה במשחק טעון שגלש לפסים קצת אלימים. במשחק כדוריד אדיר דנמרק מנצחת 23:24 את ספרד.

כדורעף: משחק במשקל כבד כשברזיל מרשימה ומביסה 0:3 את רוסיה.

טניס: המשחק הארוך בתולדות האולימפיאדה (3:56 שעות) מסתיים בניצחון מדהים של צונגה 23:25 על ראוניץ' במערכה השלישית והמכרעת.

כדורגל נשים: מחזור מכריע בשלב הבתים. בריטניה מדהימה 0:1 את ברזיל לעיני 70 אלף צופים בוומבלי! משער של סטף האוטון, שחקנית ארסנל כמובן.

סלאלום קאנו יחיד (C1): בספורט הנפלא הזה, טוני אסטאנגה בן ה-34 הופך לספורטאי הצרפתי הראשון אי פעם שזוכה בזהב באותו ענף בשלוש אולימפיאדות.

בדמינגטון: אירוע הזוי. צמד סיניות שיחקו מול צמד קוריאניות ושני הזוגות ניסו להפסיד בכוונה, מה שכמעט הוביל לפיצוץ המשחק האנטי ספורטיבי הזה. למה? כי המפסידה תזכה להגרלה נוחה יותר בהמשך ולא תוכל לפגוש את הצמד הסיני החזק עד הגמר. בסוף הקוריאניות נכנעו וניצחו. השערוריה של היום.

סיף: מדליה ראשונה אי פעם למצרים בסיף בתחרות הרומח ליחידים. ומדליה ראשונה לשכנה שלנו מדרום בלונדון 2012.

הרמת משקולות (ענף נפלא לצפייה): שיאי עולם ודרמות נהדרות בגברים ובנשים.

כדורעף חופים: בוריס ג'ונסון, ראש עיריית לונדון מגיע לאתר, משתטה ויוזם 'גל' של אוהדים. ואחלה משחקים.

ותאמינו לי, זה רק חלק נבחר משלל האירועים המעניינים באותו היום.

***

בשורה התחתונה לישראל מגיע 0 מדליות באולימפיאדה. אין כאן תרבות ספורט, אין כאן כמיהה לספורט, ולכן רק ערוץ בודד משדר.

והאחרונים שאשמים הם הספורטאים שלנו. הם הגיעו לרמה 5 במדינה ברמה 0.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

יומן לונדון - למה להספיד מוקדם?
בני הרציה לליגת העל (עפר פרלמן)

No Comments

רון מהכפר 1 באוגוסט 2012

מסכים לחלוטין- נגעת בנקודה הכי נכונה מבחינת אוהבי הספורט בימים אלה.

אולפן ברברת על המשחקים יש (ומשכורות ל"טאלנטים"). אבל זכויות שידור אמיתיות ורציניות של המשחקים והאירועים- לא.

לדעתי התקציר של ארה"ב-צרפת בתחילת המשחקים באתר כלשהו (תנחשו לבד) הגיע עם קריינות בשפה זרה כלשהי שלא הצלחתי לזהות.

עלוב

פנדלוביץ 1 באוגוסט 2012

אוסטרליה כמו ישראל. ערוץ פתוח אחד בלבד שמשדר את המשחקים ובינתיים מתרכז באוסטרלים (שלא עושים חייל). ועוד ערוץ בתשלום שמשדר יותר.
וזה אחרי שהמונדיאל שודר כולו בערוץ פתוח.
ישראל לא לבד, הקפיטליזם החזירי הגיע גם לגן העדן.

עומר 1 באוגוסט 2012

מה זה משנה מה משדרים בטלוויזיה? מי שרואה את השידורים בטלוויזיה הוא זה שתקוע בעבר. באתר האינטרנט של איגוד השידור האירופאי יש 12 ערוצים, מה שאתה רוצה, רק תבחר והכל באיכות מעולה.
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
גם האתר של רשות השידור הישראלית מציע מגוון ערוצים ואיכות טובה.

assaf2040 1 באוגוסט 2012

תיכנס לאתר האינטרנט של רשות השידור, יש שם 6-7 ערוצים שונים.
אז מספיק לנסות לחפש את הרע בכל מקום

assaf2040 1 באוגוסט 2012

ועוד משהו:
טענות ומענות תביא בעיקר לערוץ הגזל שמארח את האתר שלכם.
צריך לומר את אמת, סורסתם
יש להם 4 ערוצים שמשדרים שידורים חוזרים.
יש להוריד את הכובע בפני ערוץ 1 על פתיחת אתר האינטרנט ועל כך שהם לא חוסמים את יורוספורט כמו שצ'רלטון וערוץ 5 היו עושים

יונתן מהתנינים 1 באוגוסט 2012

בדיוק!
להעביר ביקורת על ערוץ אחד?!
כאשר אתם כבר חלק מערוץ הספורט הנורא והאיום..

martzianno 1 באוגוסט 2012

העניין הוא שעל כל מגרעותיו, האתר של רשות השידור עולה עשרות מונים על זה של ערוץ הספורט – ערוץ שהצופים אינם בראש מעייניו. ערוץ הספורט הוא פשוט חרפתי באולימפיאדה הזאת. אם אין כסף אל תתיימרו "לסקר" לנו את האירועים. אני אעריך אתכם יותר.
כשמביאים לי תקצירים ברוסית שמישהו צילם באייפון מהיציע, זה כבר ממש עלבון.
לא מפתיע.

תומר חרוב 1 באוגוסט 2012

מדויק לחלוטין. גם למה שיש מתייחסים באופן מביש, זה לא רק המעברים השרירותיים ברגעים הדרמטים אלא ריבוי החסויות, כשבסיום של כל משחה(שזה כל ארבע דקות בערך) יוצאים לחסויות(פרסומות לכל דבר) זה מרתיח. אני זוכר שדורפן כתב פעם על כך שמדינה שבמשחק נבחרת שלה מקדישה חצי מסך לפרסומות בכל שלוש דקות זו מדינה בלי תרבות ספורט.
צ'רלטון הפסידה פה את הזדמנות חייה לתת מכה ולכבוש את חובבי הספורט. אם היו רוכשים את הזכויות ופותחים את הערוצים כמחווה של רצון טוב, הם היו יכולים לקדם את ההחבילה שהם מציעים לקראת העונה ולהרוויח הרבה מנויים חדשים וגם לקבל הרבה קרדיט בעין הציבורית, כי מבחינת זכויות שידור אין ספק שהם כבר מיתגו את עצמם כמובילים.

תומר חרוב 1 באוגוסט 2012

ומי שמדבר על האתרים. האתרים נהדרים, גם זה של הערוץ הראשון (אם כי טעון שיפור). אבל יש אנשים שלא צורכים תקשורת דרך האינטרנט, זה לא אומר שלא מגיע להם שירות טוב יותר ותמורה לכספם.

צופה באינטרנט 1 באוגוסט 2012

בתור אתר בת של ספורט5, אין לכם הרבה זכויות להתלונן על טיב וכמות השידורים מהאולימפיאדה.
למה האתר שלכם לא בחר לרכוש זכויות שידור לפחות בחלק מהתחומים? למה 5+ לא משדר כלום?
אתר רשות השידור מציע בין 6 ל-8 ערוצים זמינים של שידורים חיים בHD, גם לסלולר, הקלטות ושידורים חוזרים של אירועים מכריעים והכי טוב – רוב הערוצים האלו הם בלי פרשן קשקשן ברקע.
מי שבוחר לשמוע את גרטל ואורי לוי – שיבושם לו.

טל בן יהודה 1 באוגוסט 2012

לוינטל, מסכים עם הדברים בטור. כולם.

אבל אני רוצה להתייחס לנקודה מעניינת אחרת שעולה מן הדברים והיא השרידות המרשימה (והמדהימה?) של המדיום הטלוויזיוני.

האינטרנט כבר הכריע כמה מדיומים, ועל אחרים השפיע נרחבות.
העיתונות גוססת. ענף המוסיקה השתנה (מישהו כאן קנה דיסק לאחרונה?). הקולנוע הושפע (שלום 3D). אבל נראה שהטלוויזיה רק הולכת ומתחזקת.

כתבת במדויק: "האתר של רשות השידור אחלה ומומלץ, אבל זה בשום אופן לא תחליף לערוץ טלביזיה. ואל תספרו לי אחרת".

נכון, אפשר לראות במחשב (ואנחנו עושים זאת כשאנחנו בעבודה), אבל עדיף לראות אולימפיאדה על מסך שגדול יותר מ-21 אינץ'. ואולי נראה לכל הקוראים כאן שכל הסביבה שלהם גם ככה מחברת את המחשבים שלהם לטלוויזיה, אבל בסופו של דבר מדובר באחוז זניח ביותר של אנשים שיודעים לעשות זאת ואכן עושים זאת (בטח ביחס למספרי הרייטינג).

האינטרנט עוד לא פיצח את המדיום החזק הזה גם בארה"ב. כן כן… האזחרים במדינה המתקדמת והחזקה בעולם צופה ברוב התחרויות בשידור דחוי. יותר מכך, העובדה שהכל זמין ברשת לא משפיע על הרייטינג. להפך, NBC כבר שברה כמה שיאי צפייה באולימפיאדה הזה.

יש משהו שהאינטרנט עוד לא פיצח: שידורי ספורט ברמה הגבוהה ביותר בשידור חי (אפשר להוסיף: במחירים תחרותיים. כי אפשר לצפות בליגות אמריקניות באיכות גבוהה מאד, אבל בעלויות לא מבוטלות).

כולנו מכירים את האתרים המשדרים ספורט בחינם, אבל לכולנו יש גם בעיות סטרימינג, והשידור נתקע, ופתאום הוא מטושטש, ופתאום הוא נפסק, והוא בסינית (או ספרדית, או גרוזינית) והוא לא HD ובלה בלה בלה…

כל אוהד שהיו נותנים לו זכות בחירה כיצד לצפות בספורט באותו עלות "באינטרנט או בטלוויזיה" – היה בוחר בטלוויזיה קודם.

הוא כן מתפתח, בצורה טבעית יד ביד עם הטכנולוגיה הזמינה, אבל המדיום עצמו רק הולך ומתחזק ולא הולך לשום מקום. אני חושב שזה מרתק.

בגלל שבארץ אנחנו מאד איטיים (שלום לערוץ 2 ו-10 שעדיין אין להם ערוץ HD. איך אתם ישנים בלילה?!), אני לא יודע אם נראה את זה בריו 2016, אבל אני משוכנע שב-2020 אנחנו נוכל פשוט לבחור דרך השלט שלנו מה לראות בערוץ הראשי שמשדר מבין כל התחרויות – כפי שחלקנו עושים היום באתר האינטרנט של ערוץ 1.

עד אז… תמיד נוכל להתלונן. ובצדק.

אזי 1 באוגוסט 2012

בסופו של דבר המחשב יתחבר לטלווזיה אצל כולם.
לי יש מה שנקרא "smart TV", שזאת טלווזיה שמחוברת לאינטרנט ויש אפליקציות מסויימות שאפשר להפעיל כמו יו טיוב וכאלה. זה לא שמיש בעליל.

דיברת על 2020, זה 8 שנים קדימה.
לפני 8 שנים (2004) לא היו טלפונים חכמים, לא היה 3D, בקושי היה אינטרנט במהירות נורמאלית. לך תדע מה יהיה ב2020.
הימור שלי זה מחשב לכל טלווזיה.

כבר עכשיו, אם תשאל אותי מה אני הכי צריך בבית, זה מחשב חזק שיתחבר לטלווזיה.

אבל היום, זה עדיין לא הסטנדרט בשום מקום בעולם. אז לא. שידורים במחשב הם לא תחליף בשום אופן לשידור בטלווזיה.

אני מסכים עם לוינטל שהאולימפיאדה צריכה להיות משודרת ביותר ערוצים. ואני גם לא מבין מה הסיפור הזה לשדר לנו רק שחיה וג'ודו. מצד שני, יורוספורט משדרים תמיד הרמת משקולות….

בוב השקט 1 באוגוסט 2012

הבעיה היחידה מבחינה טכנולוגית כיום היא רוחב הפס.
הבעיה הזו הולכת להפתר בקרוב מאד במדינות המפותחות (ראה Google Fiber שהחל בפריסה נסיונית השבוע בקנזס סיטי). כמובן שבישראל ייקח עוד הרבה זמן, אבל כנראה שעד האולימפיאדה הבאה נוכל לראות בHD אמיתי דרך הרשת(ולכל מי שכתב שהאתר של הערוץ הראשון משדר בHD – תעשו לי טובה… תחברו את המחשב שלכם למסך 50 אינץ ומעלה ותגידו לי שזה HD). כמובן שעד אז שאר העולם כבר יראה את זה ב4K 3D אבל זה כבר נושא אחר.

ארז (דא יונג) 1 באוגוסט 2012

בטייוואן, למנויים עם חבילת ספורט יש 14 ערוצי שידורים ישירים (כולם ב HD) מתוכם 3 בסינית/אנגלית ו-11 באנגלית. אה, ואחד ב 3D, אבל אין לי ממש איך להנות מזה. עדיף שלא אומר אולי כמה עולה כל הסיפור הזה, שלא לזרות מלח על הפצעים.

יואב בורוביץ' 1 באוגוסט 2012

טקסט כל כך נכון וחשוב. אכן סבל גדול הוא להיות בישראל בזמן האולימפיאדה. לכל מי שאוהב ספורט.

ניינר 1 באוגוסט 2012

והעיקר שבמקום לעבור לבריכה לעוד משחה גמר מעדיפים להישאר באולפן עם אלי פיניש וחבורת ערסים מזמרים כי זה הרבה יותר חשוב מהתחרות עצמה. פרוגרמינג הזוי שלא לדבר על התקלות בשידורים החיים עד שאפילו גרטל נוזף בשידור בעמיתיו.
צריך לקבור את הערוץ הזה!

אנדי 1 באוגוסט 2012

אני מבין שאני מיעוט, אבל אני נהנה מזה שרוב השידורים באינטרנט.

נכון, התמונה היא לא באותה איכות (אבל היא עדיין מאוד טובה), ולפעמים השידור נתקע (לעיתים מאוד נדירות), אבל אחד הפלוסים הכי גדולים הוא שאין פרשנים של ערוץ 1.

אתה יכול לשמוע את הקולות ביציע, את השחקנים רצים, ואין אף מטומטם עם פרוטקציה בערוץ 1 שיקלקל את החוויה. חיבור HDMI אחד ואני יכול לצפות בשידור בטלוויזיה שלי. עד כה אני ממש נהנה.

דני 1 באוגוסט 2012

דה באזר – זונה של ערוץ 5

יריב ס. 1 באוגוסט 2012

מכוער

תום 1 באוגוסט 2012

אבל נכון.

דניאל 1 באוגוסט 2012

רק לי חסר זוהר בהלול משדר הרמת משקולות?

שלו 1 באוגוסט 2012

1. התקנת צלחת לווין בגודל 1 מ' עולה 800 – 1200 ש"ח.(חד-פעמי)
2. ממיר HD עולה 800-1200 ש"ח. (חד-פעמי)
3. תשלום לספק על תוכן (סקיי+אלג'זירה) 400 ש"ח לשנה.

מה בתמורה?
אל-ג'אזירה – 10 ערוצי ספורט נטו + 2 חדשות הספורט.
יש להם זכויות שידור של ליגת האלופות, האירופית, הספרדית והאיטלקית (וגם ההולנדית והצרפתית ועוד כמה אירופאיות) והחל מהשנה הבאה גם האנגלית. השידור החי הוא תמיד גם באנגלית.

סקיי – 15 ערוצי כדורגל רגילים ו 8 HD.
5 ערוצי ספורט כלליים (לכולם גיבוי גם ב HD).
במהלך ווימבלדון הם פתחו 6 ערוצים נוספים (כפולים כמובן כי יש גם 6 HD).
באולימפיאדה פתחו 12 ערוצים (שוב כמובן לכל ערוץ יש את התאום HD).

כמובן כל הערוצים הישראלים בלווין, ועוד 1800 ערוצים (כולל 8 ערוצי HBO באנגלית מפולין, 6 ערוצי FOX באנגלית/איטלקית מאיטליה וכו')

החיסרון באופן חוקי אי אפשר לראות את ליגת העל (כלומר בלי מנוי ליס)

עכשיו עבור עלות כוללת של 3000 ש"ח יש לך טלוויזיה שקולטת הכל.
עמית שצופה בשתי טלוויזיות במקביל ישלם 4200 ש"ח (אני מאמין שניתן גם להוריד את העלות ל 3600 ש"ח בקלות),

כמה חודשי כבלים מכסים את העלות הזאת?
אני בטריפל של הוט שילמתי 210 ש"ח מינימום (ללא אף ערוץ פרמיום וכו') לחודש כלומר למי שקונה ספורט 1/2/1HD ההוצאה היא בערך של 300 ש"ח לחודש, 3600 ש"ח לשנה.

אל תגידו לא ידענו, לא שמענו, לא ראינו.

עופר פרוסנר 1 באוגוסט 2012

שלו – שתי שאלות: האם זה מתאים גם לדירות שכורות, והאם יש לך בעלי מקצוע מומלצים בתחום באזור תל אביב?

שלו 1 באוגוסט 2012

אני גר בדירה שכורה,
אני מאמין שיש חברות רציניות בתל אביב (לי עשה חבר ממי עמי, האמת שכן של מי-עמי…)

תומר חרוב 1 באוגוסט 2012

פרוסנר, יש לי רעיון טוב יותר. בוא נאסוף כמה חבר'ה מדה באזר וכדומה, נשכיר איזה מחסן קטן בדרום תל אביב, נעשה לווין וזה יהיה סלון הספורט שלנו…כמו קיבוץ אבל רק של שידורי ספורט, נקרא לזה היכל גרטל.

עופר פרוסנר 1 באוגוסט 2012

אני מנדב את המקרר הקטן שלי בשביל הבירות. ואין לך מושג כמה הרעיון שלך נשמע לי נהדר. באמת שאין לך מושג.

שלו 1 באוגוסט 2012

טל רד היא חברה גדולה ליבוא צלחות…

ויכסלפיש 1 באוגוסט 2012

איך זה יתכן? לערוץ 1 יש זכויות בגלל איגוד השידור האירופאי ואף ערוץ אחר לא היה מעוניין בסחורה שמספקת מקסימום 12 אחוז רייטינג בפריים-טיים, כאשר שידור חוזר או עוד קשקוש ריאליטי מנצח אותם. נראה לך שערוץ 1 התעקש על בלעדיות וסירב להצעות רציניות למכור חלק מהזכויות?

לא מכיר את המקרה ההולנדי ואין לי מושג איזה ערוצים משדרים שם ומה, אתה מוזמן להוסיף מידע. לי באופן אישי אין טענות לערוץ 1, כי אוסף ענפים איזוטריים ומשחקים מופרכים כמו ארה"ב – טוניסיה בכדורסל אינם גורמים לי להיצמד למסך, אבל נראה לי שהם עשו את המקסימום מבחינה טכנית, או לפחות המשיכו במסורת מאולימפיאדות קודמות, ומבחינה אינטרנטית הם הוסיפו חידוש מבורך.

Shai 1 באוגוסט 2012

About The Netherland. Every providers has a basic packet that includs the following channels

NED1-has the rights in The Netherlands
Sportza-has the rights in Belgium
BBC1+2-Has the rights in England
Eurosport- has the rights in the European Union
ADR/ZDF- or any German channel that has the rights for Germany

And every channel concentrate in the participants from its own country.and I am sure I have missed a channel or 2, I don't watch.Easy to have 7 channels, just from different countries

ארז 1 באוגוסט 2012

מסכים עם זה שאינטרנט זה (עדיין) לא תחליף לטלוויזיה. מי שמשלם עבור הערוצים האלה יוצא פראייר של החיים. משלמים לכבלים או לווין וגם תוספת עבור כל הגולדים והלייבים ולא רואים אולימפיאדה. יורוספורט באמת מציל הרבה.

יוסי 1 באוגוסט 2012

אני יודע ששיחה מאח שלך נשמעת כמו תחקיר מעמיק, אתה בטוה שיש 7 ערוצים הולנדים שמשדרים את האולימפיאדה, או שלאח שלך פשוט יש כבלים/לווין שקולט כמה ערוצים בינלאומיים?
אולי זו בקשה מוגזמת מעיתונאי, אבל זה יהיה נחמד אם תבדוק את עצמך ותתן נתונים ממשיים גם על השידורים בהולנד וגם במקומות אחרים.

אסף רביץ 1 באוגוסט 2012

בינתיים גרטל הקריא שאלה של אסף לוץ מתל אביב. תזכורת שיש גם יתרונות חשובים לערוץ 1

Chris W 1 באוגוסט 2012

הנקודה האחרונה היא החשובה.
אין כאן כמיהה לספורט. אין תרבות ספורט אמיתית.

משה 1 באוגוסט 2012

איכשהו כל הכותבים בבלוג שהגיבו בחרו בנוחות להתעלם מהצרה שמכנה עצמה ערוץ הספורט. הערוץ הנ"ל חסר תכנים בעלי ערך, מאוהב בעצמו ובמגישים שלו(מודי, יעקובי, מלר, קופמן ושאר מיני ירקות), עולה הון תועפות(צ'רלטון עוד קרובה להצדיק את עצמה במהלך השנה) ונעלם מהמרקע בכל אירוע חשוב. פשוט מביך לכנות את זה ערוץ ספורט.

ויכסלפיש 1 באוגוסט 2012

ליגה ספרדית ליגת אלופות ושידורי כדוריד וכדורעף הם תכנים חסרי ערך?

בני 1 באוגוסט 2012

אני לא נוהג להגיב אבל ויכסלפיש-הפעם הגזמת.
אם לא קיים הדיגניטי להמשיך בשתיקה לאור ההאשמות של המגיבים בדבר השייכות לערוץ הספורט זה בסדר, אבל בבקשה, באמת בבקשה, כדי שנוכל להמשיך לקרוא את הדברים שמעלים פה, אל תמכור לנו את הדברים האלה.
לשום גוף אין היום שבעה ערוצים שונים( יתקן אותי מישהו אם אני טועה בכמות)שלא משדרים כלום,ועוד אחר כך הם אומרים שאין כסף.

אגב,כבל HDMI שמחבר את המחשב לטלויזיה פותר הרבה בעיות. תוסיפו עכבר ומקלדת אלחוטיים ובככל תהנו.

שלו 1 באוגוסט 2012

מה קשור ערוץ הספורט לשידורי ספורט ואולימפיאדה.
אף אחד גם לא מזכיר את ערוץ המוזיקה או ערוץ הסרטים.
הכי חשוב ערוץ שאפילו לא מוזכר כאלטרנטיבה לערוץ 1 הוא באמת לא קיים.

משה 1 באוגוסט 2012

ויכסלפיש,
איכשהו מתחבאים תמיד בערוץ הספורט מאחורי ליגת האלופות(שבעיני יש בה 10 משחקים מעניינים בעונה) והליגה הספרדית(שיש בה 2 משחקים מעניינים בעונה). אני מסכים איתך לגבי הכדוריד והכדורעף אבל זה באמת מצדיק בעיניך את הכסף שאתה משלם ? אתה חושב שזה בר השוואה לתכנים שאתה מקבל בצ'רלטון ?
משום מה, הם הצליחו לגרום לכולנו לא לצפות מהם לכלום. בנוסף על כך, תנסה להיזכר במהפכה שהם גרמו לפני 15-20 שנה ותבין כמה הם לא רלוונטים היום.

אמנון 1 באוגוסט 2012

והשאלה הרצינית היא כמה צריך לשלם על שידורים כאלו בעולם. איגוד השידור האירופאי רכש את הזכויות באופן ממוקד, יכול להיות שבמדינות אחרות חברות לווין פרטיות(סטייל סקיי/ערוץ הספורט) רכשו חלק מזכויות השידור לענפים מסויימים. צריך לזכור שרוב הפעמים שנעשה דבר כזה החברה הפרטית חוסמת את אופציית השידור החינמי באינטרנט.
ככה שאני דווקא די מרוצה מהשידורים מהאולימפיאדה. יש לך את ערוץ 11 שמשדר בטלוויזיה, והמוני פידים ברחבי האינטרנט שמשדרים כמעט מכל מקום. ומה הבעייה בזה? לפי דעתי, חוויית הצפייה באינטרנט טובה יותר אפילו מחוויית הצפייה בטלוויזיה. זה מאפשר לצפות בכמה דברים במקביל.
אני מסכים כמובן שהיה צריך להכשיר את ערוץ 33 או 23 בשביל לשדר עוד דברים בלייב. חבל שלא עשו את זה, אבל השידור האינטרנטי מפצה על כך.

אחד שקורא 2 באוגוסט 2012

בוא אני אגיד לך מדינה בעולם המערבי, שמשדרת בערוץ אחד יחיד ומיוחד: ארה"ב!! ולא רק ש-NBC משדרים בבלעדיות, הם גם עושים את זה בדיליי של כמה השעות בשביל שיהיו משודרים בפריים טיים. שתבין את האבסורד, צופה שבאמת מעוניין לחוות את השידור הישיר, חייב להתנתק מהאינטרנט ובעצם מכל החיים הנורמלים שקורים כל יום בשביל לראות שידור כמו בנאדם. זה באמת לא יאומן, אז ערוץ אחד דווקא עושה עבודה טובה.ואני בטוח שכשייגמר הג'ודו ורוב הטורנירים יעברו לשלבי ההכרעה, יעבירו משם הרבה יותר שידורים. הרי עם כל הכבוד לצונגה ראוניץ', דרמה יותר גדולה ראינו בווימבלדון הרגיל. זה שמשחק נגמר 25:23 במערכה השלישית (אפילו לא החמישית) לא מקבל ערך מוסף כי הוא באולימפיאדה. הענפים הראויים ביותר הם שחייה, התעמלות ואתלטיקה, וכמובן הישראלים. כל השאר הם בגדר תוספות מועילות אבל ממש לא הכרחיות.

Comments closed