גולים שכאלה: סיכום הקלאסיקו

1) הסיפור של הקלאסיקו הראשון לעונת 2012/13 הוא הדקה ה-85. מצד אחד בארסה קרובה מאוד וצריכה לעשות 1:4 שיגמור את ההתמודדות בצורה חד צדדית ומרשימה. תוך 15 שניות מההחמצה, ריאל כובשת בצד השני ומצמקת ל-3:2. הגומלין חי.

בעצם זו הייתה המקבילה למה שקוראים בכדורגל 'מהלך של 4/6 נקודות' – שמפסיסים סל קל בצד אחד וחוטפים מייד בצד השני.

הטעות של ויקטור ואלדס קולוסלית, ונכנסת לפנתאון טעויות השוערים. יותר מכך: זה מסוג הגולים האלה שאתה בטוח שיעשו את ההבדל. הגולים הפאתטיים והלא מחוייבים האלה.  כמו הגול העצמי של ריסה בליברפול מול צ'לסי שהכריע בדיעבד את העלייה של צ'לסי לגמר ליגת האלופות ב-2008.

וזה רק במקרה הסביר מבחינת בארסה: אחרי אותה טעות ריסה די נעלם, עבר לרומא ופולהאם והקריירה שלו שקעה הרחק מימי הזוהר. ואותו דבר לקריירה של רוברט גרין אחרי הטעות האומללה שלו מול ארה"ב במונדיאל 2010 או פול רובינסון אחרי המסירה של גארי נביל שהפכה לשער עצמי מול קרואטיה. ואלדס צריך לאסוף את עצמו. יש גולים שיכול לגמור קריירה.

מזלו שזה רק הסופר-קופה הזניח.

2) אנחל די מריה – אם ריאל מדריד תשחזר משהו מהעונה שעברה הגדולה ואולי אף תזכה בליגת האלופות, התחושה שלי אומרת שזו חייבת להיות העונה של די מריה.

רונאלדו כבר מיצה את פסגת היכולות שלו, הוא גם קצת יתעייף העונה, אולי קצת ייפצע, טבעי שסופסוף תהיה לו ירידה מסוימת ביכולת. די מריה כישרון ענק. שרק יתרכז בכדורגל ופחות בהצגות.

3) הקלאסיקו הזה היה פושר ברמתו, שתי הקבוצות נראו כמו במשחק חימום לעונה. לא היה ממש אש וגם הרמה הכללית לא התעלתה לרמת מפגשים קודמים בין הקבוצות.

עכשיו תסבירו לי איך בדיוק זה נגמר בסוף עם חמישה שערים, תוצאה של 2:3. עד לדקה ה-54 זה היה 0:0 ונראה בדרך להיגמר ככה.

4) בשורה התחתונה שתי הקבוצות יכולות ורשאיות לחוש פראייריות – ריאל כבר הובילה והייתה צריכה לתסכל את בארסה אבל מיד ספגה את השוויון ולאחר מכן נקלעה לבור. בארסה כבר הייתה מרחק סנטימטרים מלסגור את ההתמודדות ולהרוויח ניצחון מוראלי.

נדמה ששני המאמנים מרוצים וגם מאוכזבים. יכול היה להיות יותר גרוע.

5) במשחקים של ברצלונה בקמפ נואו יש יותר דגלי ישראל ביציעים מאשר במשחקי הבית של נבחרת ישראל. מעורר חלחלה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

 

אבו פוייק'ה ואבא של צביק'ה
מנועים אחורה. הכדורגל של יואב ויכסלפיש

No Comments

יואב דובינסקי 24 באוגוסט 2012

לואלדז היו כל כך הרבה שטויות שעלו לברצלונה בגולים טיפשיים, קשה לי להאמין שהטעות הזאת תסמל משהו בקריירה שלו.

יעקב נקש 24 באוגוסט 2012

העניין עם דגלי ישראל בקאמפנואו מוכיח מצויין את העובדה שרובם הגדול של אוהדי בארסה בישראל הם טרמפיסטים נהנתנים ואורחים לרגע, פעם הם היו באולד טראפורד ובסאן סירו ובעתיד יהיו באיטחד סטדיום…

ניק 24 באוגוסט 2012

לא יודע עד כמה הייתה אווירה של משחק אימון- היה לא מעט כסאח מצד ריאל ולא מעט הצגות מצד ברסה.. לא ברמות שהתרגלנו אבל עדיין

ולגבי נק' 5- מה הבעיה?? סוףסוף יש ספורט שאנחנו טובים בו- אהדת ברצלונה! חבל שזה לא ענף אולימפי…

MG 24 באוגוסט 2012

לגבי נקודה 5 – אחד המגיבים בדה באזר (שמטעמי צנעת הפרט לא אחשוף את שמו) כתב בדף הפייסבוק שלו לגבי חצי גמר ליגת האלופות בחודש אפריל: "אני לא מאמין שנבחרת ישראל משחקת ביום השואה".
ראוי לציין שאותו מגיב אוהד ריאל מדריד ושאני לא מבין את ההבדל בין השניים.

יניב 24 באוגוסט 2012

לגבי נקודה 2) – אם רונאלדו לא יתן עונה טובה, לפחות כמו של שנה שעברה, אין לריאל סיכוי להתחרות על תארים. עם כמה שדי-מאריה מוכשר, הוא לא שחקן שמביא 60 שערים.

לגבי נקודה 5)- זה ממש לא חדש. זה התחיל אז, בימי רונאלדיניו.

סנייק בייט 24 באוגוסט 2012

אתה צודק.די מאריה לא שחקן שייתן 60 שערים אבל הוא מסוג השחקנים שיגרום למצבי ההבקעה של אותם 60 שערים.שייתן את הכל מהמסירה והנחישות והמאבק על הכדור וזה משהו שכיף לראות ולא את רונאלדו שכמעט לא רץ ולא נלחם ולא מבשל ולא מתקל ,רק מחכה שילחמו בשבילו כדי שבסוף יגיע למצב ההבקעה הנוח ביותר ויגזור את קופון התהילה וידרוש מחבריו לקבוצה לבוא ולחבק אותו כי הוא זה שעשה את ההבדל.די מגעיל לדעתי אבל כל אחד וטעמו.רק שלא יתפלא שבסופו של דבר הוא לא מקבל את תואר כדורגלן העונה/נעל הזהב. ראית פעם מישהו שכשחבר אחר מהקבוצה שלו כובש שער ולא משנה מי , מכריח את עצמו לבוא ולחבק/לברך אותו על השער? איך אפשר לאהוב שחקן כזה?

תומר חרוב 24 באוגוסט 2012

לא מבין למה לא קם איזה מפיק שבמקום להביא את מדונה או את רד הוט, היה מביא את בארסה לאצטדיון רמת גן. זו הקבוצה היחידה בישראל שיכולה למלא אותו בלי בעיה ואפילו פעמיים ומכיוון שגם ככה הישראלים שורפים על הכרטיסים למשחקים שלה כמה מאות יורו, אפשר גם לתקוע להם מחיר גבוה ולעשות קופה.

MG 24 באוגוסט 2012

מז"א הקבוצה היחידה בישראל? מכבי חיפה סולד אאוט כל האצטדיון ב-3משחקי קמפיין ליגת אלופות.

אורי 24 באוגוסט 2012

האמת אחי שבמשחק האחרון מול בורדו אנשים מכרו כרטיסים תמורת שקיות גרעינים

אבי 24 באוגוסט 2012

"מעורר חלחלה" – לא מתאים לך לוינטל, אתה לא יודע שזה פרובינציאלי ללעוג לפרובינציאליות

ניינר 24 באוגוסט 2012

האמת שזה יותר מעורר בחילה (ואני אוהד בארסה)

אבי 24 באוגוסט 2012

למה?
מדוע לנסוע לראות את האייפל, את הטייט גלרי או תיאטרון בברודווי זה בסדר ולראות את בארסה לא?
אין שום קשר לזה שאתה אוהד את ברצלונה, זה לא נותן לך זכות מוסרית לקבל בחילה או חלחלה מאלו שנסעו.

פיני 24 באוגוסט 2012

כי "לראות את האייפל, את הטייט גלרי או תיאטרון בברודווי" אתה לא נכנס עם דגל ישראל. זה למה.

אבי 24 באוגוסט 2012

לדעתי הרוב יגידו שזו עצם הנוכחות הישראלית המוגברת. אבל לא משנה, קיבלתי. אם ככה זה הדגל שמפריע? למה בעצם?

תומר חרוב 24 באוגוסט 2012

אהדה זה לא תיירות. אני מסכים איתך שלא צריך לקחת את זה כל כך קשה אבל עדיין, זה פשוט סימן נוסף להתמסחרות של המשחק ואובדן האותנטיות.

אסף 24 באוגוסט 2012

לחילופין ,זה סימן לפופלריות ולהצלחה ולעניין נרחב.
סטנדרט האהדה המוצב כאן בד"כ ישאיר כמה מאות אוהדים "אמיתיים" לכל קבוצה, והשאר – אוהדי הצלחות שלא ראויים לקנות כרטיס.

תומר חרוב 24 באוגוסט 2012

אמממ…נראה לי שבארסה הצליחה למכור כמה אלפי כרטיסים עוד לפני חבילות התיירות של איסתא.

אבי 24 באוגוסט 2012

צפיה בספורט עבורי הוא סוג של בילוי תרבותי כשישנה קבוצה אחת ישראלית שאותה אני אוהד באופן קמאי.
מי קבע שצפיה באירוע הכדורגל האיכותי בעולם הוא לא אותנטי? מדוע כשאני טס לפריז תוך ידיעה שאחת התחנות המרכזיות יהיה האייפל זה תיירות לגיטימית, בעוד שביקור בברצלונה וצפיה ב spectacle כזה היא לא?
אני מתחבר למה שאסף אומר פה ומבקר נכונה את הטהרנות הזו שרק האוהדים ה"אמיתיים" רשאים לקנות כרטיס, בעוד שההמונים הנבערים לא ראויים.

אסף 24 באוגוסט 2012

תומר, לעניין: למה אוהד א' צריך לשפוט ( לחומרה כמובן, תמיד לחומרה ) את רמת האהדה או המחויבות של אוהד ב' ? ועוד לסבול בגלל זה מבחילה?

לדוגמה, כשאני שומע שיר של זמר או להקה שאני אוהב, אני יכול להתרגש ולהרגיש שהשיר נכתב עלי, ישירות מתוך הלב שלי. מעניין לי את הביצה אם איפושהו בחולון או במיניאפוליס מישהו אחר נהנה מאותו שיר רק בגלל שהוא אוהב את הקצב שלו.

שכל אחד יהנה מכדורגל בדרך שלו.

תומר חרוב 24 באוגוסט 2012

לא אמרתי מי רשאי ומי לא. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, שאלו למה זה מטריד, אני מבין שהתשובה לא מצאה חן בעיניכם- למה התשובה לא מצאה חן בעיניכם?
ואני לא דיברתי על רמת מחויבות, זה בכלל לא העניין. לטעמי זה סימפטום לא בריא של הגלובליזציה ופוגע בתפיסה שלי את המשחק. וכן, אני קנאי לכדורגל. הכדורגל זו הפינה הקטנה שלי שבה אני שמרן, מה זה שמרן? אני פאשיסט של כדורגל מבחינות מסוימות. ואני חושב שהתופעה הזו כמו תופעות אחרות פוגעות בהנאה שלי מהמשחק כי הן משנות אותו, הן מעצבות את השיח סביבו.
אני זוכר שבגמר האלופות של 2008 השתגתעתי שכל היום שאלו אותי אם אני מתכוון לראות היום את המשחק של אברם. זה גמר האלופות, אני רואה אותו כל שנה, זה המשחק הכי חשוב בלוח השנה האירופי. זה לא המשחק של אברם.

אבי 24 באוגוסט 2012

תומר: אם ככה אז כל הלגיטמציה המוסרית לטיעונים שלך היא בבחינת אני גיליתי את הכדורגל ראשון ולכן אני גם אקבע איך הוא צריך להראות.
שאל את עצמך מדוע אתה, אדם ליברל לפי מה שהספקתי להכיר מדה-באזר, מגיב בשמרנות קנאית בנושא הכדורגל? והאם זה נכון?

אבי 24 באוגוסט 2012

לעוד אסף: האם היית חש כך גם אם היית רואה דגלים נאמר של שבדיה? יש לי תחושה שלא. יכול להיות שזה דווקא מרגשי נחיתות (של המניף כעם) ולא מתחושה של אנחנו העם הנבחר. אולי אתה אף מוסיף חטא על פשע בכך שאותו אדם, המלא רגשי נחיתות מכך שעמוק בפנים יודע שהוא בא מחור קטן, עם כדורגל נחות, סופסוף חש שהוא הגיע לפסגה, רגע של קתרזיס אינדיבידואלי. אתה בא ותוקע לו בפנים: אתה מגעיל אותי ואנטישמי.
לי באופן אישי אין כל צורך להניף בד עם ציור כלשהו וההזדהות שלי היא לא עם לאום או דת אלא עם מוסר ותרבות. אם אדם רוצה להניף דגל בקאמפ נואו, שיבושם לו. מה זה מפריע לי או צריך להגעיל אותי?

επτά 24 באוגוסט 2012

הדעות שלי קצת דומות לאלו של תומר, אבל אין לי בעיה ספציפית עם דגל ישראל. מעצבן אותי שהקאמפ נואו הפך לסניף של האו"ם ושבכל זום על הקהל רואים דגל של מדינה אחרת. אם הייתי מקומי הייתי משתגע מכך ודורש מכל דגלוניסט שיוריד את הדגל שהוא מנסה להניף (זכותו כמובן לענות לי בשלילה). כמו שאני רואה את זה, אם מניפים דגל, שיהיה או של המועדון, או של המחוז/עיר, או של אחת המדינות שממנה מגיע שחקן כזה או אחר של הקבוצה. אם אתה מגיע למשחק כדורגל, או שאתה מגיע כדי להנות בתור נייטרלי, או שאתה מגיע בתור אוהד. אם אתה אוהד, אך ורק דגל תומך שרלוונטי לקבוצה. אם אתה תייר, תהנה מהמשחק ואל תהפוך אותו למצעד אישי.

בכל אופן, זאת הדעה האישית שלי ואני מניח שזה נובע אולי מרגישות קטנה לסמלים לאומניים כמו דגלים, בעיקר כשהם צצים במקומות שבהם הם לא שייכים. דגל מקומי או כזה שמשוייך לאחד השחקנים לגיטימי בעיניי כי זה נתפס כניסיון לעודד ולהגביר אולי ביטחון לשחקנים כאלו ואחרים, או סתם הזדהות. דגלים אחרים פשוט לא קשורים ונתפסים בעיניי כניסיון להציג לראווה למי יש זין יותר גדול. אתה מישראל/סוריה/שבדיה/פרו וגאה בזה? יופי, זה לא מעניין אותי והז לא קשור עכשיו. או שתעודד את הקבוצה או שתהנה בשקט.

וזה כן מעצבן, כי התיירים האלה בסופו של דבר תופסים לא מעט פעמים את המקום של אוהדים מקומיים עניים יותר. להניף דגל לא רלוונטי זה בגדר זריעת מלח בפצעים של אותם מקומיים. סוג של "תפסתי לך את המקום בבית שלך ואני גאה בזה".

אסף 24 באוגוסט 2012

תומר – התמסחרות ואובדן האותנטיות הן הסיבות לכך שהמונדיאל הוא חגיגה עולמית ולא אירוע סגור של 30 מדינות. כנ"ל, במידה פחותה, עבור ליגת האלופות ושאר הליגות הגדולות של אירופה.

אם אתה כל כך פשיסט ושמרן ( של כדורגל ),כל כך חרד לאותנטיות של המשחק, אז למה אתה מרגיש נוח להיות מעורב רגשית במשחקים של קבוצות מחוץ לנתניה? מה אכפת לך ממשחק כמו גמר הצ'מפיונס? לשיטתך, אתה ואני פוגעים בהנאה של אוהדים תושבי לונדון מנצ'סטר ומדריד, שחרדים לאותנטיות של האהדה המקומית.

אפטא – הקמפ נואו ממש נראה כמו סניף של האו"ם. אפילו שחקני בארסה תפסו על זה טרמפ והוסיפו לוגו מתאים על החולצות.

עוד אסף 24 באוגוסט 2012

אבי: גם בעיני ההזדהות היא עם תרבות ומוסר, ולא עם לאום או דת, ודווקא בגלל זה זה מפריע לי, כי בעיני הזדהויות כאלו מבטאות חשיבה לא רציונלית, שמובילה למעשים מיותרים שהקל שבהם הוא הנפת דגלים של המדינה שלך במקום לא קשור רק כדי לתדלק את ההזדהות הזו.

חוץ מזה, כאן מדובר דווקא באנשים שלא מסוגלים ליהנות מהחווייה בה הם נמצא כאינדיווידואלים, והם כאילו חייבים "לסמן את הטריטוריה" בצורה שתהיה חייבת לקשור את זה עם הלאומי, למרות שאין שום קשר בין עובדת היות ישראלים לזה שהם הגיעו לקמפ נואו.

ואגב, אם ביציעי קאמפ נואו היו מלא מלא דגלים של שבדיה אני חושב שזה גם היה מפריע לי. אבל איכשהו זה תמיד דגלי ישראל ולא שבדיה.

ניינר 24 באוגוסט 2012

אין רע בנסיעה לקמפ נואו לראות משחק. גם אני עושה את זה מדי פעם. מה שמגעיל זה הצורך להניף דגל ישראל בכל פינה, יעני לסמן עוד טריטריה שכבשנו. הקמפ מפוצץ בכל משחק באוהדים מכל העולם-מעטים טורחים להצהיר על כך כמו הישראלים.

אבי 24 באוגוסט 2012

"מה שמגעיל זה הצורך להניף דגל ישראל בכל פינה, יעני לסמן עוד טריטריה שכבשנו" – פרובנציאלי כן, פטריוטיות מוגזמת גם כן, הזדהות לאומית מופרזת כנראה שגם אבל "מגעיל"? לא מוגזם?

יכין בר לב 24 באוגוסט 2012

ימטומטם

עוד אסף 24 באוגוסט 2012

אבי- בהחלט "מגעיל" לטעמי.

למי בעולם אכפת שאתה בא מישראל לראות משחק של ברצלונה? ואיך זה שאין כל כך הרבה דגלים של מדינות אחרות?

לדעתי זה עוד סימפטום לתסמונת "העם הנבחר". אנחנו חושבים שאנחנו העם המוצלח ביותר והמעניין ביותר בעולם ואותנו בחר מכל העמים וכו', ואנחנו אוהבים לדחוף את זה לכל אחד בכל הזדמנות, ומי שלא חושב כך- אנטישמי!! אני לא יכול סתם ליהנות ממשחק של ברצלונה בקמפ נואו (שזה, אגב, לגיטימי לגמרי בעיני), אני חייב להראות שאני ישראלי ואני גבר שאני שם. תקרא לזה איך שאתה רוצה, אותי זה מגעיל.

המאמן 24 באוגוסט 2012

צודק במאה אחוז. בארסה כדורגל זו אומנות.

אוהד ריאל מדריד 24 באוגוסט 2012

יאלה ריאל תקרע את ברצלונה ורונאלדו עדיין טוב אין שום ירידה ביכולת אולי התכוונתם לירידה ביכולות של מסי האפס

המאמן 24 באוגוסט 2012

…אפס שבע

חסמבה 25 באוגוסט 2012

דגלי ישראל בקאמפ נואו זה מעצבן? תנסו בפסטיבלי טראנס ברחבי אירופה. שעולה איזה ישראלי זה נראה כמו זכייה של מישהו בבחירות.שהישמרו את הדגלים ליום הזיכרון

הארכיון 24 באוגוסט 2012

אני מציע לאמץ את המונח "וילדוז" (על משקל "בירטוז").
הבן אדם מוולדז כמה פעמים בעונה וצריך לתת לו קרדיט על כך.

צור שפי 24 באוגוסט 2012

האמת? מרוב קלאסיקואים כל העסק איבד קצת מהאטרקטיביות ומרגיש כמו ארוחה מחוממת.

אבי 24 באוגוסט 2012

גם כי המסגרת לא ממש מענינת ומשנה הבאה תהיה בסין. מעבר לכך הכדורגל נטו, על אף תחרותיות הנמוכה מהמצופה לקלאסיקו, הוא עונג צרוף.

תומר חרוב 24 באוגוסט 2012

לגמרי, בכלל לא ראיתי את זה.

איציק 24 באוגוסט 2012

ביורוספורט לא הראו את המשחק, ובערוץ 5 לא העלו תקציר, אבל המוזיקה, אפילו לא משנה מה תכתב, שווה להגיע עד הסוף…

חיים 24 באוגוסט 2012

יש תקציר בספורט 1 2 כנסו ותצפו
וחוץ מזה בארסה עדיפה העונה על ריאל מדריד בגלל סונג ובגלל ג'ורדי אלבה

ארז (דא יונג) 24 באוגוסט 2012

חמישה גולים שיצרו סוג של קליימקס למשחק באמת לא הכרחי.
לפחות אולי יש מגמת שיפור בתחום האלימות. גם כמה כניסות חזקות לא הובילו לקרבות ומכות, וגם התאטרליות של בוסקטס לא הצליחה לעצבן את שחקני ריאל מדריד (טוב, פפה לא שיחק….)

ניר 24 באוגוסט 2012

אף מילה על אינייסטה??

איציק 24 באוגוסט 2012

מזה אינייסטה???

מישו 24 באוגוסט 2012

רק השחקן הכי טוב בעולם כבר כמה וכמה שנים (כן, כולל רונלדו ומסי), ואני וברסה זה ממש לא סיפור אהבה.

אריק 24 באוגוסט 2012

מסכים פעמיים. לא יאומן כמה הוא טוב זה אבסורד

אופיר 24 באוגוסט 2012

אבי, תומר, אסף והאחרים – פשוט נהנתי לקרוא את הדיון שלכם. אין לי צד מובהק בויכוח וכל אחד מכם שכנע אותי בתורו.

אני חושב איך אתאר לילדי יום אחד איזה שחקן אינייסטה היה. לא חושב שיש תקדים היסטורי לשחקן כל כך גדול שנדמה שמעולם חיפש כסף, הכרה או זיונים, ואיכשהו הצליח לחסות בצילם של שחקנים חשובים פחות ממנו.
אפשר לפאר את אקדמיית הנוער של ברצלונה, אבל ההשערה שלי היא שהדור הזה פשוט הכיל כמות בלתי נתפסת של כשרון שספק אם ישוחזר בעתיד הקרוב.

אבי 24 באוגוסט 2012

תודה.
אני חייב לומר שאני מרגיש לעיתים מה שחשים תומר ופיני ולוינטל והשאלות שאני מפנה אליהם אני מפנה גם לעצמי. עדיין אין לי תשובות (שיתכן וזה אומר שאני לא צריך להרגיש כך)

מישו 24 באוגוסט 2012

כמובן שאני מלא הערכה לאינייסטה על האופי והצניעות (לפחות כפי שאנחנו מכירים והצטייר לנו, ע"ע ריאן גיגס) שהוא מביא למשחק. אבל בעיקר בפן המקצועי, מה שמדהים אותי יותר מהכל היא העובדה שנראה שיש לו את אותם יכולות של רונלדו ומסי, והוא פשוט שומר אותם למתי שבאמת צריך, כדי לא לקחת מאור הזרקורים של שחקנים אחרים. אי אפשר להוציא לו את הכדור מהרגל, ואם הוא מחליט שהוא עובר 5 שחקנים ומוסר כדור עומק מושלם, זה יקרה. הוא פשוט בוחר לא לעשות את זה בכל התקפה. הוא לא עובר שחקנים בתרגילים של רונאלדו והברק של מסי, הוא פשוט מוצא את הדרך הפשוטה והיעילה (והאלגנטית) ביותר, לשחרר שחקנים אחרים לקצור את התהילה. אתמול הוא רץ בצד שמאל כשאחריו ארבעה שחקני ריאל, פתאום הוא שינה כיוון ואיבד את כולם, ורק המסירה האחרונה קצת התפקששה. אם מישהו מחפש רול מודל אמיתי, הוא (ואולי גם צ'אבי) הם דוגמא נהדרת, ויש עוד שחקנים "אפורים" כאלה שמגיעה להם ההערכה והאהדה שלנו.

גיל מזימבבואה 24 באוגוסט 2012

"לא חושב שיש תקדים היסטורי לשחקן כל כך גדול שנדמה שמעולם חיפש כסף, הכרה או זיונים" – בגלל הזיונים הוא תמיד יהיה ברמה אחת מתחת לגיגס.

אוסטרלי 24 באוגוסט 2012

איך אפשרי בכלל אתה יודע עם מי הוא משחק עם השחקן עם האגו הגדול בהיסטוריה, נראה לך שהוא ייתן לדי מריה לערער עליו? ריאל יהיו בינוניים אך ורק בגלל שם אחד: קאקא, ואני לא הופתע לראות אותו פורח בכל מקום שבו הוא יימצא לנכון ללכת. העובדה שמוריניו ויתר עליו רק תצביע על התחלת הדעיכה של הקבוצה הזו, לא מודריץ (תואם בניון) יהיה זה שיביא את השינוי.

אביעד 24 באוגוסט 2012

כי התרומה של קאקא לריאל בעונה שעברה הייתה גורם כזה מכריע שעכשיו שהוא ילך הכל ישתנה…

מאיר 24 באוגוסט 2012

כשיש לך בלם כמו אלביול שעושה עבירה על כל שחקן שנושם לידו כי הוא לא מסוגל מול המהירות שבאה מולו, ככה אתה מקבל שלישייה תוך זמן קצר. איך ברצלונה ספגה ויכולה היתה לספוג עוד? פשוט כי ההתקפה של ריאל היא התקפה עם יעילות גבוהה, כמעט כל התקפה של ריאל במחצית השניה היתה מסוכנת (כל התקפה מהלא-יותר-מידי שהיא עשתה). הגול של ואלדס, זה גול מצחיק, כי ולדס צריך לדעת שלא משתעשעים ליד די-מריה שכבר חטף את הכדור לשוער אחר לא ממזמן אם אני זוכר נכון.

בכל מקרה, אנשים מדברים על מסי ועל רונאלדו., אבל בתור אוהד ריאל כשאני רואה את אינייסטה (בפעמים היחידות במשחקי נבחרת ספרד ובקלסיקו-ים) השחקן הזה פשוט חוויה. במקום שילדים קטנים יגיבו בפייסבוק על "מסי, מסי, מסי, מסי, רונאלדו יותר טוב, לא, מסי יותר טוב" שידברו על אינייסטה. השחקן הזה פשוט מדהים, כל פעם כשהוא עם הכדור זה מרגיש כאילו שחקני ריאל הופכים בשנייה לאוויר מולו. אם ברצלונה היתה משחקת רק על אינייסטה מול ריאל, אז הייתי מתחיל לחשוש, ועובדה שאתמול הוא לקח חלק בשערים של ברצלונה.

העורב 24 באוגוסט 2012

אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מאוד נהניתי ממשחק פשוט מעולה של אנדרס המהנדס!!! יש כאלה שאומרים שהוא השחקן הכי טוב בעולם, והוא וצ'אבי עושים את מסי- אז אני ממש לא מסכים עם הטענה הזאת, אבל אינייסטה נתן אתמול משחק גדול! היו לו כמה מהלכים שהשאירו אותי עם חיוך של דביל מול המסך.. מבחינתי אינייסטה המצטיין של המשחק אתמול בלי שום ספק!! ואני לא יודע אם שמתם לב, אבל טיטו וילאנובה שינה משהו מאוד מהותי במשחק של ברצלונה- הזמן שלוקח להם להגיע לשער. בתקופות של פפ (בעיקר בשנתיים האחרונות שלו), התקפות של ברצלונה יכלו להימשך לנצח. עכשיו שחקנים דוחפים את הכדור קדימה, ומנסים להגיע למצבי הבקעה הרבה יותר מהר. ברצלונה עדיין מניעה את הכדור עם סבלנות, אבל דוחפים קדימה הרבה יותר מהר. מעניין איך זה יעבוד לברצלונה השינוי הזה של טיטו.. על פי המשחקים הראשונים של בארסה העונה, היא נראית רעבה מאוד והרבה יותר אנרגטית. מקווה שזה יימשך לאורך כל העונה!

יליד ארגנטינה,1998,אוהד בארסה[וממש לא אוהד הצלחות כמו הכינוי הדפוק הזה] 24 באוגוסט 2012

רונאלדו תפס תחת והרגיע שוב ת'קאפ נואו,אבל חצי דקה בערך אחרי השער,פדרו כבש ורונאלדו אכל בתחת חחחחחחח. הייתה לי חוויה מאוד לא נעימה,פיספסתי 87 דקות מהקלאסיקו!!! למעשה כל המשחק אפשר לומר!!!!, וזה קרה לי בגלל שלא הצלחתי למצוא לינק שעובד טוב,רק בסוף מצאתי אבל היה מאוחר מידי.

יכין בר לב 24 באוגוסט 2012

כככככככ

אמיר 24 באוגוסט 2012

אכל בתחת אבל שם את הכדור ברשת , שוב , ללא צורך בפנדל כמו האליל הארגנטינאי שלך.
אז מי פה כובש רק בפנדלים ?

מתושלח מן חמו הגויבתי 24 באוגוסט 2012

דרוגבה הכי טוב בעולם (בטניס)

מתושלח מן חמו הגויבתי 24 באוגוסט 2012

תותח

העורב 24 באוגוסט 2012

ל-"מישו": מה שאמרת על אינייסטה פשוט לא נכון.. נכון שאינייסטה שחקן ענק, אבל הוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה ומתי שבא לו.. תאמין לי שאם אינייסטה היה יכול לעשות 70 גולים בעונה הוא היה עושה. אני שומע אנשים אומרים שמסי ורונאלדו עושים גולים בזכות שחקנים אחרים- אז ברור שזה נכון, אבל זה לא מוריד מהגדולה שלהם. כי עובדה שרק מסי ורונאלדו מגיעים למספרים האלה. אתה אומר שהם היחידים שרוצים לעשות גולים? שטויות.. מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם בהפרש ניכר, אחריו רונאלדו ומשם אינייסטה צ'אבי וכל החברה האלה.. צריך להבין שמסי זה שחקן שלא היה אי פעם! אני כבר רואה כל מיני אנשים אומרים שהוא לא אתלט, ואין לו בעיטה טובה ואת כל החרא הזה. מה זה משנה שלמסי אין משחק ראש טוב כמו לרנאלדו אם הוא עושה 72 גולים בכל המסגרות? יש לו ראיית משחק מהטובות שנראו בעולם הכדורגל אם לא הכי טובה.. הוא המבשל מספר אחד בעולם (29 בעונה שעברה!). קיצור, זה לא משנה מה החסרונות של מסי, כי בסופו של דבר יש דברים בכדורגל שרק מסי יכול לעשות! לעבור 4 שחקנים על שלוש מטר רבוע, רק מסי יכול לעשות את זה בכל ההסטוריה (והוא עושה את זה כמה וכמה פעמים בעונה). ובאשר לאינייסטה- שחקן מדהים, אבל לא צריך לתת לו סגולות שאין לו, הוא שחקן מדהים גם בלי שממציאים לו כל מיני יכולות..

יעקב נקש 24 באוגוסט 2012

בוא נראה אותו שם את כמות הגולים הזאת באיטליה אנגליה או גרמניה ולא בליגת ה-בבקשה ריאל ובארסה תנו לנו גם קצת לשחק… רונאלדו הוכיח את עצמו כבר בליגה חזקה, שחקן שלם שיש לו הכל. מסי, ואותו דבר גם גווארדיולה, ענקים בליגה של גמדים.

סתם אחד 24 באוגוסט 2012

הליגה בספרד היא לא מדד? אז בוא נבדוק את הנתונים בליגת האלופות:
מסי הוא מלך השערים של ליגת האלופות 4 שנים ברציפות:
בעונת 2009 – 9 שערים
בעונת 2010 – 8 שערים
בעונת 2011 – 12 שערים
בעונת 2012 – 14 שערים

רונאלדו היה מלך השערים בליגת האלופות רק פעם אחת ב- 2008 עם 8 שערים.
בסך הכל בליגת האלופות יש למסי 51 שערים ב-68 משחקים,
ממוצע של 0.75 שערים למשחק.
לרונאלדו לעומת זאת, יש 38 שערים ב-83 משחקים, ממוצע של 0.47.

מסי הוא השחקן היחיד שכבש פעמיים שלושער בעונה אחת (2012) בליגת האלופות.
מסי ומריו גומז הם השחקנים שכבשו הכי הרבה פעמים שלושער בליגת האלופות – 3 פעמים. רונאלדו כבש שלושער רק פעם אחת.
מסי הוא גם השחקן היחיד שכבש חמישה שערים במשחק אחד,
והוא גם כבש רביעייה במשחק אחד (ואת זה עשו גם שחקנים אחרים שאינם כריסטיאנו רונאלדו).

אני חושב שהנתונים מדברים בעד עצמם…

זרובבל בן נון הפלישתי ממצודת חרס הגויבתי 24 באוגוסט 2012

כל הכבוד לכנענים שהכניעו 2|3 את היבוסי

עידו 24 באוגוסט 2012

שטויות רונאלדו לא בירידה הוא עדיין לא בכושר כי היורו עייף אותו לא היה לו בקושי מנוחה, משחק הבא הוא כבר חוזר לעצמו,
וכן ריאל תלויה בו יותר מדי.
צריך גם להתחיל ללכת על די מריה יש לו כשרון ענק, וצריך מישהו שילחם עם אוזיל על ההרכב שהוא לבד הוא פשוט לא יציב.

אורי 24 באוגוסט 2012

מה עם מסי?
האם לא מוזר שאם לא היה פנדל בכלל לא היינו יודעים שהוא שיחק?
מעניין לראות מה יקרה השנה אם וייה לא יפצע ואם צ'אבי יתן עונה גדולה, האם מסי יוכל קצת לנוח ולא לתת 60 שערים? האם זה יחזיר לבארסה את התארים?
שנה שעברה הוכיחה שבארסה לא בנויה רק על מסי ולבד הוא לא יוביל אותה לתארים (החשובים)
לאור העונה הלא מזהירה של צ'אבי וחוסר המנוחה בגלל היורו נראה לי שיהיה קשה לצ'אבי לתת עונה מלאה ללא פציעות, לדעתי מאד בעייתי מבחינת בארסה.
נקודת האור היא פויול, אם הוא חזר לעצמו אז לא יהיו יותר שטויות בהגנה של בארסה. מדהים כמה השחקן הזה משפיע.

מבחינת ריאל, משהו לא מסתדר לי, אחרי שער ומשחק די שקול למה ללכת אחורה? נראה כי יש עדיין מחסום פסיכולוגי שהשחקנים לא עברו במשחקים מול ברצלונה.
לא נראה לי שרונלדו מעבר לשיאו, נראה לי שריאל לא יכולה לבנות רק עליו ולכן היא צריכה את די מריה שמייצר דברים חדשים לבד בכושר טוב.
אוזיל זה לא שחקן שיוביל את ריאל ולדעתי צריכים למצוא לו מחליף, אותו דבר לגבי חדירה, לא מספיק ברמה.
הכי בעייתי מבחינת ריאל זה ארבלואה, זו עמדה שחייבים לשפר ודחוף.

טול 24 באוגוסט 2012

הנה מילה על אינייסטה, אפילו 3: השחקן הטוב בעולם.

חזי 24 באוגוסט 2012

עמית, חיכיתי לטור שלך. אני לא חושב שרונאלדו מעבר לשיא. אני חושב שהוא הגיע בכושר בינוני ובכלל ריאל נראתה כולה בלי כושר משחק כמו שאנו רגילים לראות אותה. אגב, גם אם רונאלדו יבקיע העונה 15 שערים פחות זה לא יעיד על כושר נמוך יותר. תלוי מה תהיה התרומה שלו למשחק. אינייסטה ללא ספק השחקן שהכי קרוב לזידאן. אמנם הוא לא מנהיג כמו זידאן אבל הנוכחות שלו, הקילריות שלו, התנועה שלו המסירות שלו זו סימפוניה. אין עוד שחקן כזה. לטעמי התרומה שלו גדולה משל מסי. אני מחזיק בדיעה שאינייסטה הוא השחקן החשוב ביותר בברצלונה שאיננה בונה את עצמה על שחקן כזה או אחר. לצורך העניין פויול שני ומסי וצ'אבי מחזיקים יחדיו בדירוג כשחקן הכי חשוב לברצלונה רק במס. 3. ועם כושר משחק כזה ריאל התמודדה באופן סביר מול ברצלונה. לכן, מוריניו לא מודאג. ריאל עוד תיכנס לכושר משחק לאט ובבטחה.

אופיר 24 באוגוסט 2012

עוד פעם כל הפסולת האנושית זולגת מהאתר של ספורט 5 כדי לטקבק אצל לוינטל? דוקא כשנראה היה שיש סיכוי לדיון טוב.

חיימון 25 באוגוסט 2012

לקרוא ולבכות. או לצחוק. לא החלטתי

רונלדו 24 באוגוסט 2012

מה זה רונלדו מעבר לשיאו הוא יהיה מעבר לשיאו בגיל 35 איזה אתר חרה רואים שאתם אתר אוהד ברצלונה אני עובר לone

D! בארץ הקודש 24 באוגוסט 2012

תודה לך!

שש 24 באוגוסט 2012

מותר לאהוב ע"פ יכולת זה רק ספורט פאן רבותי ותו לא. ואלדס שוער טוב אבל רק בן אדם. ברסה טיקי טקי וזה כל הסיפור יש מסורת מאמן מגיע מתוך המערכת יש צעירים ובעיקר מנתחים את ריאל שנראית שביעה הגנתית וכסחנית כיאה למיוחד.

קורא 24 באוגוסט 2012

שבוע בינוני אחד של ואלדס (לא גרוע, בינוני, ספג כמעט מכל בעיטה לשער) לעומת איקר וצ'ך עלו לבארסה בשני תארים. נקווה שהשנה (כאוהד בארסה) הסאגה הזאת תגמר בתקרית אתמול.

MG 24 באוגוסט 2012

לקראת סיום האולימפיאדה העלאתי בפני עורכי האתר את נושא התקלה לקישור שיש מאתר ספורט 5. אני שמח לראות שהתקלה תוקנה ואנחנו חוזרים לקבל פנינים שגורמות לדרווין להתהפך בקרבו ולהפוך את תרשים הזרימה של התיאוריה שלו.

D! בארץ הקודש 24 באוגוסט 2012

לפחות אתה לוקח על זה אחריות.
שלא תמצא את עצמך על אותו המוט ליד ראשי הספורט האולימפי.
בעצם…הם לא לקחו אחריות.

MG 24 באוגוסט 2012

רק כדי להבהיר את הנקודה – כמובן שלא היתה באמת תקלה, אלא לא ראיתי מגיבים משם, אז רשמתי את זה בבדיחות הדעת.
בכל מקרה אני לוקח אחריות ואשא בעונש ככל שיוחלט (בבקשה לא גלות).

אסף 24 באוגוסט 2012

חכה חכה, בסוף עוד יהפכו את הקלאסיקו לענף אולימפי.

פשוט אדום 24 באוגוסט 2012

קצת מרגיש כמו ללכת למסיבה של חברים טובים ולגלות שם מלא אנשים שאתה לא מכיר (עם זיכרון קצר וחולצות של מסי ורונאלדו) מקווה שהאלגוריה טובה

D! בארץ הקודש 24 באוגוסט 2012

אל תדאג לא חשבתי ככה. לא זוכר מתי התחלתי לראות אותך פה (או בכינוי הזה) אבל אני שמח על כך.

אריק 24 באוגוסט 2012

זה אנשים אמיתיים הוא מישהו שמסתלבט. השגיאות כתיב נראות דומות

אריק 24 באוגוסט 2012

או

HALA REAL! 24 באוגוסט 2012

הצגות זה חלק מהאימון של מוריניו!?!?! שכחתם את כל ההתחזויות של בארסה ובמיוחד של אלבס ובוסקטס כנראה! כנראה שהם למדו ממישהו
ודי כבר עם האהבה העיוורת הזאת למסי רונאלדו הרבה יותר טוב מסי היה חלש אתמול! זה שהוא חמוד זה נחמד אבל לא צריך לשנוא את רונאלדו בגלל שהוא לא..
ואם מתלוננים על טעויות שיפוט אני מניח שאף אחד לא ראה במקרה שהיה אופסייד בגול של פדרו נכון?

רעות 24 באוגוסט 2012

הרגע הכי טוב במשחק אתמול – אחרי השער השני של בארסה, פרץ אוהד ורץ להתחבק עם מסי וסאנצ'ז שקיבלו אותו באהבה :)

*צריך לאסור על הכנסה של כל דגל שאינו של אחת הקבוצות המשחקות.

MG 24 באוגוסט 2012

אז איך הפרו-פלסטינאים יוכלו להניף את דגלים שלהם? הרי הם ידועים כמעריצי נבחרת ישראל מהשורה הראשונה! (אם לא, לא ניתן להסביר את הנוכחות הגבוה של הדגלים שלהם במשחקים אלה).

אמנון 24 באוגוסט 2012

דווקא המשחק מול ולנסיה מוכיח שאולי די מריה מנסה להשתלט בכוח על המשחק של ריאל. במקום למסור לרונאלדו הוא החליט בעיטה מזווית קשה, וזה עלה לה ב-2 נקודות.
המכונה של ריאל עבדה נהדר בשנה שעברה כי כולם היו ממושמעים ידעו מה התפקיד שלהם ומה "גבולות הגזרה". אני מקווה בשביל מוריניו שהוא יצליח להשליט את הסדר הזה גם השנה.

DASH 24 באוגוסט 2012

גם המשחק של קריית שמונה מול באטה מוכיח ששמעון אבוחצירה מנסה להשתלט בכח על המשחק של קבוצתו כי לא מסר בדקה ה-42 פס למי שזה לא היה לידו לגול בטוח שהיה פותח את הגומלין. לא ככה?

גל דגון 24 באוגוסט 2012

שאפו על משחק המילים בכותרת. אלמלא הדיון על הדגלים בקאמפ נואו הייתי מפספס אותו.

רוני 24 באוגוסט 2012

רונאלדו אולי ירד מהשיא בגיל 35

הוא עשה אתמול הרבה יותר ממסי והוא שחקן גדול

יונת דשא 25 באוגוסט 2012

עשה המון כי הבקיע שער ?
איבד יותר מ- 5 כדורים על כלום. שום אסיסט, אף מסירה גאונית. שום עזרה בהתקפה, אפס בהגנה חוץ מספרינט אחד. אני לא יודע אם הזיע בכלל.

מסי היה שותף בכל המחצית השניה בהתקפות המסוכנות. לא זכור לי שאיבד כדור ונדמה לי שחטף 2 כדורים.

אם עושים החלפות ומסי עובר לריאל והכרבולת ג'לטין לבארסה – בארסה לא תעבור רבע גמר אלופות וגם סגנית ספרד- בספק.

DASH 24 באוגוסט 2012

לכל מי שרוצה להשוות בין אינייסטה ומסי חשוב שתזכרו דבר אחד, שהם לא משחקים באותה עמדה. מסי הוא חלוץ ותפקידו הראשי הוא להבקיע שערים ובתור תפקיד משני גם לבנות התקפות. אצל אינייסטה המצב הוא הפוך, תפקידו הראשי הוא לבנות התקפות והמשני (ביותר) להבקיע שערים. עכשיו, זה ברור שלשניהם יש את יכולת החזקת הכדור והעברת שחקנים הכי טובה בקבוצה, כך שתנסו לדמיין את מסי מנסה רק לבנות התקפות וליצור מצבים ליתר השחקנים מבלי לנסות להבקיע, ז"א על המשבצת של אינייסטה, אין ספק שהוא יוכל לבצע את התפקיד הזה כמוהו אם לא יותר טוב (לראייה 29 השערים שבישל ואין ספור ההתקפות שהוא מתחיל ובונה כל משחק. עכשיו תנסו לדמיין את אינייסטה בתפקיד של מסי. לא הולך אה?. בקיצור, רוצה לומר מסי יכול להיות אינייסטה , אינייסטה לא יכול להיות מסי.

חזי 25 באוגוסט 2012

אינייסטה משחק מאחורי מסי. אם הם יחליפו בתפקידים לא בטוח שאינייסטה לא יבקיע בכמויות מכובדות.

דוד 25 באוגוסט 2012

ברצלונה תשמור על היתרון ותזכה בתואר הראשון שלה העונה

יונת דשא 25 באוגוסט 2012

יש לי פשוט אלרגיה לרונאלדו.
סוג של ביאוס כרוני שאני מודע אליו ולכן לא מתכחש גם ליכולותיו כשחקן (וכתבתי על כך בהרחבה בבלוג הרעוע שלי) אבל המשחק הזה -למרות הנגיחה הפצצתית ששיגר ממצב בלתי אפשרי, הוכיח שכשריאל משחקת עם עשרה שחקנים כשהוא בהרכב.

ים של איבודי כדור, כמעט אפס הגנה ולחץ ו…משום מקום שער. אם יועיל כבוד המיוחד לתת לישבנו של נער הפוסטרים להרגיש קצת את הספסל, אני משוכנע שריאל תהייה יותר ריאל. אני מהמר שנראה את די מריה ואוזיל שורפים את המגרש ומייצרים להיגוואין ולבנזמה עשרות הזדמנויות. כן, למרות הגולים -הוא נטל.

המשחק היה פושר כי ריאל הגיעה פחות להוטה מברסה, ועדיין היה בו משהו מאוד סימבולי.לא יודע לשים את האצבע בדיוק, אולי כוח הרצון של ריאל מול הגאוניות של הקישור הברסאי.
וכן, אחלה פוסט.

עידו 25 באוגוסט 2012

ואו כמה שטויות ריאל בלי רונאלדו לא מסוגלת לסיים את העונה במקום השני, רק רונאלדו הביא לה את הנקודות החשובות, שהוא יכנס לכושר אתה תאכל את הכובע.

rubi 25 באוגוסט 2012

אתה רציני? בן כמה אתה? ראית את טבלת הכובשים של העונה שעברה?? השחקן היחיד מבראסה שהוא לא מסי הגיע לטבלת הכובשים בערך במקום 13.

עידו 25 באוגוסט 2012

מה קשור מסי מה אתה מפגר? מי דיבר על הגמד אני בן 24 ויכול ללמד אותך כדורגל

ספי 25 באוגוסט 2012

האמת…חופש הביטוי מתחיל להימאס

rubi 25 באוגוסט 2012

יפה ואתה מתנהג כמו ילד קטן.
מה הקשר מסי מאה אחוז קשר. לך תסתכל על טבלת הכובשים של הליגה בספרד. 4 מריאל 1 מבארסה. הבא בתור מברסה בערך במקום 13.
אז איך אתה יכול להגיד שהם לא מסתדרים בלעדיו???
בשביל הפרוטוקול, אני לא סובל את שתי הקבוצות המגעילות האלה.זו ליגה לא מעניינת.
אתה פשוט אומר שטויות.

rubi 25 באוגוסט 2012

ליגה משעממת משחק משעמם. תפסיקו כבר לקפוץ עם "סופר קלאסיקו" כולה שתי קבוצות שחונקות את הליגה שהן נמצאות בה. יש 70 מפגשים כאלה כל שנה.
רונאלדו מעבר ליכולת?? אני חושב שמסי זה שהבקיע "גול" שוב, בפנדל.
אין על ליגה אנגלית. שם כל משחק הוא "סופר קלאסיקו".

רודריגז 25 באוגוסט 2012

עמית לוינטל, האם צפית ביורו האחרון? ואתה טוען שרונאלדו מעבר לשיאו… פאתטי לכתב לקבוע דבר שכזה אחרי 2 משחקים בעונה לא? במיוחד אחרי קמפיין ענק בנבחרת

רועי 26 באוגוסט 2012

על איזה קמפיין ענק אתה מדבר בדיוק?
על להבקיע גול מול הגנות פח כמו ההולנדית והצ'כית?
חוץ מזה- נאדה. שום מנהיגות, שום יכולת מרשימה חוץ מזה, שום בישולים או הובלה של הקבוצה שלו לגמר לפחות.. לא סדיוק הייתי קורא לקמפיין שכזה "מוצלח"

דרור 25 באוגוסט 2012

הכדורגל הישראלי מעורר חלחלה… וזאת בדיוק הסיבה שאף אחד לא צריך ללכת לראות אותו.

נדב פנחסי 25 באוגוסט 2012

צר לי אבל ספורט 5 אתם בושה מי שכתב את זה , לא יכול להיות דבר כזה בעולם להגיד שרונאלדו ירד ברמה !! זה רק מראה כמה וכמה אתם שונאים אותו , ביזיון !

נדב פנחסי 25 באוגוסט 2012

עוד לפני שהתחילה העונה !
גועל נפש

אלעד 26 באוגוסט 2012

אוהדי בארסה וריאל (אני בכלל אוהד ליברפול) – אהבת הקבוצה איננה מגדירה את שנאת היריב. קחו דוגמה מסן-איקר (אולי גדול השוערים בהיסטוריה), צ'אבי (מגדולי הפליימקרים) ופויול (מגדולי שחקני הנשמה) שידעו להנמיך את גובה הלהבות כשיצאו מפרופורציה, ויצאו נשכרים בהישג מדהים של הנבחרת, אבל בעיקר כאנשים.
אגב סן-איקר – יש משהו בו ובאינייסטה שמקשר לי אותם עם אנתוני פארקר – אצילות-נפש. אלו שחקנים שגורמים לי להזדהות עם ספורט כביטוי של החיים – פעם למעלה, פעם למטה, עבודה קשה ומחויבות כדרך להישגים, אבל בעיקר מה שנאמר בפרקי-אבות: "במקום בו אין אנשים, השתדל להיות איש". כששחקן כזה פורש, יש הרגשת-אובדן שגדולה יותר מתרומתו הסטטיסטית. גם אלסנדרו דל-פיירו שייך לקבוצה המצומצמת הזו ("ג'נטלמן לא עוזב את אהובתו ברגעיה הקשים" – איזה מלך). ההבדל הדק שבין דגולה לגדולה – הצניעות. ולסיום, רק בינינו – הייתם מוותרים על היריבות הספורטיבית בין הקבוצות? תחשבו על זה…

דודו 26 באוגוסט 2012

כאוהד בארסה גם בימים של רשאק כמאמן, גם כשהייתי צריך להאזין לשידור של קאט רדיו ולנסות להבין עוד דברים חוץ מזה שלכל הקטלונים קוראים ג'ורדי ואת הצעקה גוללל, אני לא מת על זה שפתאום כולם נהיו אחים שלי לאהדת בארסה ומומחים לענייני לה מאסייה.

אבל אם יש משהו שהופך את העניין לפחות נורא זה לצפות במשחק באל גזירה (הערוץ באנגלית שלהם נהדר ) ולראות את דגלי ישראל. מרומם נפש ממש.

אליהו 27 באוגוסט 2012

מדי פעם אני גולש כאן ולרוב מאוד נהנה מהדיונים שהולכים כאן, יש תרבות, מה שחסר מאוד לספורט כאן ובמיוחד לערוצים שמשדרים אותו ( וכן, ערוץ 5 מוביל את האלימות התקשורתית, גועל נפש של ערוץ). ובגלל זה אני לא מבין איך נגרר פה הויכוח המפגר שנמשך ונמתח כמו מסטיק בכל אתרי הספורט, מי יותר טוב, הגמד או הג'ל. תשאירו את זה לילדים ב- one או בספורט 5, הרי אין לזה תשובה!! זה עניין של טעם, מי שאוהד בארסה חושב שמסי אלוהים ולהפך. לא נמאס לכם מזה? שיהיה אחלה שבוע

אורפאוס 27 באוגוסט 2012

עד עכשיו הייתם באמת בסדר שם בדה באזר.
הפוסטים היו די מעמיקים ומעניינים (מי יותר ומי פחות), על נושאים שבאמת אפשר להתפלמס בהם שעות. (או חודשים במקרה של טוקבקים).
אבל איך לעזאזל העזתם לעלות את השם של מסי או רונאלדו? בשביל מה לכם לגרור את הוויכוחים האינפנטילים האלה מהטוקבקים של כל שאר אתרי הספורט אל האתר היחיד שעושה רושם (לפחות עד עתה) שאין לו עניין בהם?

בבקשה בבקשה, שזו תיהיה הפעם האחרונה שמוזכרות כאן ברצלונה וריאל ביחד בהקשר של יכולת..

Comments closed