תפקידו של הכדורגל בחיים

בין הפריימריז לכדור העגול

היה מאוד סמלי שהתקיימו שני משחקי כדורגל מרכזיים בליגת העל דווקא בזמן חגיגת הפריימריז בליכוד.

התנועה הזו, מפלגת השלטון, שלא מסוגלת לנהל הצבעה ממוחשבת כמו שצריך, שלא יודעת לנהל מלחמה, שלא יכולה להניע תהליך מדיני ובורחת מכל ניסיון לפתור או לשפר את המצב, שלא נאותה לדאוג לרווחת תושביה ולהילחם ביוקר המחיה (חוץ מעלה התאנה שכבר עזב – כחלון), שמכרה את המדינה – סליחה, ויתרה עליה חינם – לחרדים ולמתנחלים, היא פרצופה של המדינה.

לכן לא צריך להיבהל ולהתפלא שהרשימה שלה לכנסת נרקמה באמצעות דילים וקומבינות מסריחות, שהקיאה מתוכה פרלמנטרים רציניים וראויים כמיקי איתן ובני בגין והעדיפה על פניהם דמויות מפוקפקות מהימין הלאומני-קיצוני. לא ברור בשביל מה יש מפלגות לאריה אלדד, מיכאל בן ארי ונפתלי בנט אם הליכוד נראה ככה.

ואתה רואה את הפארסה הזו של כל תומכי ומהללי תורת ז'בוטינסקי חובשי הכיפות הסרוגות או המסורתיים, שאין להם מושג שז'בוטינסקי היה אתאיסט ושפעם הליכוד הייתה תנועה ליברלית, כשעוד היה בה הוד והדר, ושבגין כיבד את בית המשפט העליון והיה אביר שלטון החוק.

ובסוף מגיע הפאנצ'-ליין, כשבאולפן ערוץ 2 דיווחו (בחיי, על אמת) שליברמן ימתן את הרשימה. כמו שאמר הרבי מבעלז: "פחחחחחחחחחחח".

בקיצור, רק היה חסר שיוציאו את הגופה של ערפאת מהקבר קצת לפני המועד המתוכנן ויניחו אותה שם בגני התערוכה. גם ככה כל כך רקוב ומצחין שם ממילא שאיש לא היה שם לב.

***

מזל גדול שבערב הזה היה גם כדורגל – הפועל ת"א עולה למקום הראשון עם ניצחון על הפועל בא"ש והקהל הנהדר שלה משלושער נהדר של טוטו תמוז, מכבי חיפה מנצחת סופסוף במשחק באווירה נהדרת בטדי, שם המוני הצופים נדהמו לגלות שמגנ-רע-שווילי עדיין שחקן פעיל.

אז כן, הכדורגל הוא גם מראה עצובה לחברה בישראל: הרמה נמוכה, האלימות חוגגת – השלכת חפצים, קללות, גידופים מגעילים, שירי נאצה ושואה וכו', וההתנהלות עלובה (מה זה לעזאזל שזרוע? אתם מכירים עוד קבוצות באירופה שנודדות מהאצטדיונים הביתיים שלהם לצורך שזרוע?).

בקיצור נשארנו רק עם התשוקה. וזהו תפקידו של הכדורגל במציאות העגומה של חיינו- לנחם, להלהיב קצת, לשמש אותו אופיום להמונים שיבריח אותנו מהפוליטיקה הסרוחה, למלא את החלל הגדול. להיות קינוח טעים ומפצה לארוחת מציאות דוחה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

יומן אליפות צהוב-כחול (9) – הקאת רפלקס הכניעה
שקרים, שקרים ארורים וסטטיסטיקה

No Comments

פנדלוביץ' 27 בנובמבר 2012

לא קשור לטור הזה:
מישהו רוצה לאוהדי ווסטהאם ושירי השואה שלהם לטוטנהאם?
אמנם לא בשחקנים שחורים עסקינן, רק בבדיחות על נאצים ויהודים – אבל בכל זאת?

פנדלוביץ' 27 בנובמבר 2012

* רוצה להתייחס לאוהדי ווסטהאם וכו'

יויו 27 בנובמבר 2012

מדהים אותי שהאנגלים, שסבלו כל כך מהנאצים במלחמה הארורה ההיא, משמיעים הערות אנטישמיות מטובלות בסממנים נאצים.

יויו 27 בנובמבר 2012

*מתובלות

שסק 27 בנובמבר 2012

למה בדיוק זה מפליא אותך?
אם פה בארץ אנשים מתנהגים כמו חוליגנים(ראה ערך אוהדי הפועל ת"א)ושרים שירי נאצה ושתבוא שואה, אז אל תתפלא שגם באנגליה יש כאלו…

יויו 27 בנובמבר 2012

זה טריפה וזה נבלה

הייתי מצפה שהמבוגרים ביציע, שמכירים את ההיסטוריה קצת יותר טוב מהילדים הטיפשים האלה, יסבירו להם כמה הקריאות הללו, מעבר לכך שהם נוראיות, יש בהם גם הרבה אירוניה..

פנדלוביץ' 27 בנובמבר 2012

מדהים אותי שכששחקן משמיע מילה נגד שחור על הדשא, הם עטים על זה כמוצאי שלל רב.
כשכל הטריבונה שרה שירי שואה, הם חרשים אילמים.

MG 27 בנובמבר 2012

לגבי ליברמן ימתן את הרשימה – הזכרת לי בדיחה בקרב רואי החשבון (כלומר, בהגדרה אינה מצחיקה, אך מעבירה את המסר):
חוקרי מס הכנסה מתדפקים על דלתו של אדם. כאשר הוא מבין במי מדובר הוא משחרר אנחת רווחה ואומר להם: "נבהלתי. כבר חשבתי שמדובר בחוקרי מע"מ."

אלעד 27 בנובמבר 2012

נקרעתי מצחוק. טוב, אני גם רו"ח

אלברט פירות 27 בנובמבר 2012

אתה ובורוביץ הרסתם את האתר עם הפוליטיקה המסריחה שלכם

יואב בורוביץ' 27 בנובמבר 2012

פוסט איכותי וחשוב- ואני מסכים עם כל מילה (למרות שהכותב יכול היה להחמיא אפילו קצת יותר לטוטו)

איציק 27 בנובמבר 2012

פוסט לא ראוי, וחבל.

matipool 27 בנובמבר 2012

מה לא ראוי בו ?
תיאור מדויק של תנועת הליכוד ושל הפריימריז .

איציק 27 בנובמבר 2012

לא ראוי לא התאיור (שגם עליו אפשר לא להסכים אך זה שולי) כי אם עצם הפוסט עצמו.

אוהב ספורט נקי מפוליטיקה 27 בנובמבר 2012

חוצפה של אתר ערוץ הספורט שנותן לכתבה פוליטית אנטי מפלגת השילטון, במועד כל-כך קרוב לבחירות. זה בנוסף לאריה מלינאק שבכל הזדמנות משתלח בביבי ובממשלה, ועופר שלח שכבר עבר להיות פוליטיקאי ואני בטוח שאם לא יבחר יחזור כמו מלך להיות כתב "אוביקטיבי".
די מספיק לנסות להכתיב את עמדתכם (שהיא מיעוט בעם), בכל אמצעי תיקשורת!!!

MJ 27 בנובמבר 2012

אל תדאג, הם רק מאזנים את המצב – לראש הממשלה יש חינמון יומי בעל נתח השוק הכי גדול בארץ.

צור שפי 27 בנובמבר 2012

השזרוע הוא אכן חרפה והעובדה שה"פתרון" שנמצא היה נתניה הוא חרפה כפולה. למה לא יכלו לשחק במושבה? מזל שלא שיחקו בקריית אליעזר

אריאל 28 בנובמבר 2012

המושבה היה תפוס אתמול בגלל משחק של הפועל פ"ת

תומר 27 בנובמבר 2012

בלומפילד הוא האצטדיון היחידי בעולם כולו שמבצעים בו את "שזרוע 2 הפעימות" ומכריחים לא פחות מ-3- קבוצות וקהלים לנדוד מביתם.
לא ברור מה יש בדשא הזה…

דניאל 27 בנובמבר 2012

גועל נפש- פעם בכמה זמן אנחנו נכנסים לאתר האינטרנט של ערוץ הספורט או פותחים את הטלוויזיה על ערוץ 55, ומנסים להתנתק קצת מכל הדעות הפוליטיות שלנו. כי זה ספורט- מקום שבו הפוליטיקה נעלמת. לא הבנתי את החיבור הדוחה שלך בין הבחירות לליכוד( שאגב היו דמוקרטיות ביותר- ומי שלא אוהב את התוצאות, וגם אני ביניהם, חייב לקבל את זה ולא להתבכיין)לבין משחקי הכדורגל. תתבייש, טור זול ביותר

moby 27 בנובמבר 2012

לא היו דמוקרטיות

דניאל 27 בנובמבר 2012

אנא, חפש לעצמך כינוי אחר.

רועי 27 בנובמבר 2012

חוצפן. ויתרה למדינה על החרדים והמתנחלים? לטובת מי בדיוק? לטובת יושבי בתי קפה פציפיסטיים שכמותך?
בקיצור, בתור אזרח חרדי שעשה יותר צבא ממה שאתה וילדיך אי פעם תעשו – אני מבקש מהקב"ה שישלח לך רחמים וכל טוב, אבל אני את הטורים שלך לא קורא יותר. דרושה התנצלות.

ניינר 27 בנובמבר 2012

מילא היה פה כדורגל נורמלי שיסיח את הדעת מתלאות היומיום…גם כדורגל חרא,גם כנסת חרא וגם אוסף כסילים מטורפים מהימין קם עלינו לכלותינו. איפה פה הנחמה? מקסימום הכינה נחמה

חצוף 27 בנובמבר 2012

העיתונאי מוכר זבל שמאלני , תחת כדורגל
אין לו קשר ומושג בכדורגל

אריק 27 בנובמבר 2012

פשש, צריך להיות אמיץ היום כדי לכתוב משהו לא ימני, אפילו בבלוג באתר כמו זה. נחילי ענק של טוקבקסיטים חמומי מוח מייד מגיחים משום מקום כמו ארבה. איזה יופי, מחמם את הלב.

איציק 27 בנובמבר 2012

אריק,
תגובתך לא ראויה ולא במקום.
אתה יכול לקרוא את תגובתי מלע. זו זכותי המלאה לחשוב שפוסט זה לא ראוי. להיות איש ימין, ואפילו איש שמאל, זו לא מילת גנאי. אפילו בהתאחדות לכדורגל לא יעמידו אותך לדין אם תצעק על מישהו שהוא ימני, או שמאלאני.
הימין כרגע הוא הרוב, כנראה, פעם זה היה הפוך. אם תבצע סטטיסטיקה על כמות הפוסטים השמאלניים שמתייחסים לימין הישראלי כאסון, לא ברמה הלאומית, כי אם ברמה הגלובלית עולמית, אז תראה עד כמה המצב לא מאוזן. אני לא מחפש איזון, אך נכנסתי כקורא של דה-באזר לפני כחצי שנה, בהיותי בצרפת, לאי של שפיות בחיי. כחובב ספורט ודברים נוספים מאוד נהניתי לקרוא ולהתייחס. לא הכל היה ספורט והיה בזה מין הכיף של השילוב והמינון הנכון. ככול שהבחירות קרובות, אולי באופן טיבעי, התחילו לצוץ יותר ויותר פוסטים פוליטיים, והמינון ניפגע באופן קיצוני. אני לא חושב שזה ראוי, ורצוי להחזיר את המינון לרמתו הקודמת.
לאחר שכתבתי כל זאת, אם תשאל אותי האם היתי מצנזר ולו מילה אחת מכותבי הפוסטים אם הכח היה בידי? בשום אופן לא, זהו חלק מהעיניין, לא להתערב, כל עוד אין עברה פליליט או פגיעה חמורה במישהו אישית, הלבנת פנים או הישטלחות. ולכן, כקורא שנהנה בעבר לקרוא את רוב הפוסטים, ואחד שרוצה להמשיך ולהינות, אני פונה, ורבים שכמותי (כל אחד בוחר את המילים שלו) לדלל את מינון הפוסטים הפוליטיים ולהחזיר מצב לקדמותו.
אומר יותר, אם יש צורך. אם בדה-באזר היתה עכשיו הצפה של פוסטים של הצד הימני של המפה או נעמני יאיר לפיד, תגובתי לא היתה משתנה כהו זה.
אני חושב שכל מגיבי הפוסטים של הצד השמאלי של המפה צריכים להבין את מה שאני כותב, ולנסות לשים את עצמם בפרספקטיבה שונה מזו של "יופי הוא בדעתי" אז אני חושב שזה בסדר, כי אם קצת יותר מלמעלה. אם משהו חושב ששילטון ימין ה"בזוי" או שילטון השמאל ה"נאור" מסוגלים להרוס את המדינה בתקופת שילטון אחת אז מצבו קשה. אם משהו חושב שהימין ה"בזוי" או השמאל ה"נאור" רוצים להרוס את המדינה, הוא לא נורמאלי. אז אני מבקש שוב, לכול אחד לפני שהוא כותב פוסט פוליטי או תגובה פוליטית, טיפה לנסות להקטין את המינון.
הערה אחת: הפוסטים בתקופת "עמוד ענן" אינם שייכים לתגובה זו, כיוון שברור שכל אחד רצה להוציא את מה שיש לו על הלב בתקופה לחוצה ולכן אינם מהדיון הנ"ל.

יעקב נקש 27 בנובמבר 2012

איציק,
הגבת לי ש"תקפתי" את בורוביץ' בפוסט מעורר המחלוקת שלו ולא הזדמן לי לענות לך. מה שלא הבנת שם שההתבטאות הבוטה שלי (אפילו ביותר, אני מודה) באה להסביר לאדון בורוביץ' שיש גבול מסויים לכמה מהדעה הפוליטית שלך אתה יכול להכניס לפוסט בנושא ספורט באתר ערוץ הספורט… בחרת להתייחס רק לחומרת הדברים ולא לשורה הפותחת שבה ציינתי שזו לא הדרך בה אני מתנהל. אבל כשכותבים מה שנכתב בפוסט המדובר (ולצורך העניין גם בפוסט הנ"ל) יש לצפות לתגובות בנוסח הדומה.
כתב פה מישהו דבר יפה, שאנחנו נכנסים לאתר הזה בשביל להתנתק קצת משאר החדשות ולצלול בתוך העולם הזה שאנחנו כל כך אוהבים שנקרא עולם הספורט. באיזשהו מקום, פוסטים כאלו, מוציאים את הטעם…

איציק 27 בנובמבר 2012

יעקב,
יש לי הרגשה שאתה מבין שדעתי אינה נוחה מהפוסטים הללו, ודעתי יותר קרובה לדעתך. התלהמות בוטא בדרך-כלל לא תביא אותך לתוצאה הרצויה. אני מניח שאם יותר מגיבים יכתבו את דעתם בתקיפות אך בצורה ראויה הסיכוי להשפיע יגדל.

עידן. 27 בנובמבר 2012

איציק- סתם מעניין אותי אחרי כל המלל הזה.

כמצביע ליכוד (ככל הנראה) מה דעתך על הרשימה שנבחרה? האם אתה מרגיש שהיא מייצגת נאמנה את הלך הרוח שלך ושל הקרובים לך? האם באמת ובתמים אתה מעדיף כנציגך את אלקין, דנון, רגב ופייגלין על מרידור, בגין, דיכטר ואיתן?

איציק 27 בנובמבר 2012

עידן,
אענה לך במספר רבדים:
1. אני לא יודע למי אני מצביע. נתיותי הם ימין מתון אך יש לי בעייה חמורה עם הליקוד,ויותר נכון עם השותפים הקואליציונים הטיבעים אותם אני ממש לא מקבל, וזה חלקמהשיקול לבחור או לא לבחור בליקוד.
2. אני ממש לא אוהב את הרשימה, אך כאחד שלא בחר כי אינני חבר בה, לא היה ביכולתי להשפיע.
3. כשאני מסתכל על הרשימות האחרות או האחרות המתגבשות, אני לא רואה לצערי רשימותיותרטובות, וזה פחות או יותר מסכם את דעתי על חברי הכנסת הנוכחיתוהעתידית.
4. אין לאף אחת מהתשובות הללו קשר לכתוב, כיוון שאני חושב שגם מצביעי השמאל לא צריכים לאהוב את ההצפה הפוליטית של הפוסטים התקופה האחרונה, ולא היתי רוצה הצפה של פוסטים של ימין מתון כאן. בשביל זה יש מקומות אחרים, לפחות לדעתי.

איציק 27 בנובמבר 2012

ליקוד ==> ליכוד

נ.ב.: תשובה זו נשלחה אליך למרות שנראה לי שהמילה "מלל" נכתבה בזלזול, וחבל.

עידן. 27 בנובמבר 2012

איציק- לא הייתה כוונת זלזול (אולי בחירת מילה לא טובה).

באשר לשאר דבריך- אני מודע לעובדה שהנושא הזה הוא אוף טופיק מוחלט לפוסט או לספורט, אבל הנושא הזה באמת מעניין אותי מאוד וחשוב לי להבין את הלך הרוח בימין.

אני מסתכל על רשימת הליכוד ורואה מול עיני רשימה ימנית קיצונית (שלא מעט אנשים בה הביעו בעבר דעות על גבול הפאשיזים).

עד לפני 10 שנים, רבים מהרשימה הזאת לא היו יכולים לחלום בכלל להחשב כמועמדים ליגיטימים במפלגה מרכזית בישראל.

השאלה שלי היא האם זו באמת רשימה המייצגת את מרבית מצביעי הליכוד השפוי? לעניות דעתי אדם שאומר שהוא בעל נטיות של ימין מתון לא יכול לתמוך ברשימה כזאת ומעניין אותי האם אני טועה?

איציק 27 בנובמבר 2012

עידן,
אומר כך, אותי מייצג מיכאל איתן הרבה יותר. ההרכב של הליכוד לא כולו פיגלינים, כמו שהרכב העבודה לא יהיה כולו שמאל קיצוני (למשל מירב מיכאלי מאוד קיצונית בעייני ולא היתי רוצה שתיבחר למקום ריאלי, ימים יגידו). מצד שני, אין מפלגת ימין (ואוסיף חילונית עד כמה שניתן) אחרת שנמצאת במשבצת הליכוד או קצת שמאלה. עבודה או קדימה אינן נמצאות ברשימה שלי, וגם יאיר לפיד לא נותן מסגרת טובה. כמו בהרבה מיקרים בוחרים ב"רע במיעוטו" (בתקווה שהוא לא יעלב שהוא נבחר כבררת מחדל :-)). כמובן שהיתי רוצה לראות הרבה יותר אנשים טובים בליכוד, וגם בעבודה. אני עדיין נזכר באנשים כמו שבח וויס ושלמה הילל מהעבודה בערגה. אלו היו הפרלמנטרים שהיתי רוצה גם בצד שלי וגם בצד היריב. לצערי הגדול המצב אינו כזה, אולי בעוד כמה שנים הגלגל יתהפך ונקבל שוב יותר אנשים ראוים.
אוסיף דבר נוסף, לגבי העבר. יתכן וזה הזיכרון (נוסטלגיה) שמשכיחה את רוב חברי הכנסת העילגים שהיו פעם, אך משום מה נראה לי שאז היו פחות.

אריק 27 בנובמבר 2012

איציק, לא הבנתי מתגובתך הארוכה, מה לא ראוי ולא במקום בתגובה שלי.
התגובה לא באה כמובן בתגובה אלייך, אלא לשאר הנאצות שעמית ספג פה כי העיז של ליישר קו עם ה"משילות".

איציק 27 בנובמבר 2012

כיוון שאין זה נכון שיש נחיל ענק של חמומי מוח!!!
יש מספר תגובות לא ראויות, אך רובן אינן כאלו. רובן מיצגות מורת רוח מהתפרצות פוסטים שמאלניים. כפי שלכותב הפוסט יש זכות לכתוב פוסט באוריאנטציה שמאלנית, למגיבים יש זכות להביע את מורת רוחם. ביגלל זה לקרוא להם נחיל ענק ולזלזל בהם זה לא מכובד ולא לעיניין.

אריק 27 בנובמבר 2012

נדמה לי שמי שקורא באתר שכל כותביו למעט אחד הם שמאלנים ומוצא התפרצות של פוסטים שמאלניים, אל לו להיות מופתע. והרצון של אנשים לעצור את הפוסטים האלה הוא תמוה, זה האתר ואלה הדעות. שמעתי שיש התפרצות דומה בהארץ. לא ראיתי מישהו שבא לבית של כותבים עם נטיות ימניות, אני אישית לא מכיר כאלה, ומוחה על התפרצות של פוסטים ימניים. בשם מה איציק? בשם המשילות? אלה הדעות ואתה יכול לעשות מה שאני עושה כשפוסט מעצבן אותי, מדלג.

איציק 27 בנובמבר 2012

אריק,
אתה טועה ומטע!!!
אין זה אתר פוליטי כדוגמאת הארץ. מי שנכנס לאתר הארץ מצפה לקרוא פוסטים פוליטיים עם אוריאנטציה שמאלית. זהו אתר ספורט, ולכן ההשואה לא במקום. אם קראת את התגובה שלי והבנת אותה, ראיתה שאני לא מציע לסתום פיות לאף אחד, ואל לך לומר לאחרים לעשות זאת. אני כמגיב באתר ספורט מצפה לקרוא יותר על ספורט. מפריע לי שזה לא כך, זכותי לכתוב זאת בתגובה. מי אתה שתומאר לי על מה מותר לי להגיב ועל מה לא. היכן נעלמה הסובלנות השמאלנית הידוע שלך. הסובלנות קיימת רק כול עוד זה מתאים לדעותיך? אני קוראה את דעותיך, לא מסכים אך מקבל שלא כולם מסכימים (איכס איזה ימני אני), אתה לאומת זאת מתקומם כשמישהו לא אוהב את דעתך, החליט בכול זאת לקרוא אותה, ולהגיב שהוא לא מסכים. קבל זאת כעובדה, גם לאיש ימין מותר להגיב, לא רק לשמאל. אם התגובה לא מוצאת חן בעינך, אתה יכול לדלג.

אריק 27 בנובמבר 2012

חס וחלילה לסתום פיות איציק, אני רק מציע לך במקום להתרעם על פוסטים פוליטיים לדלג עליהם. ושוב, הכוונה בהתחלה הייתה לתגובות שמייד נחתו פה. תראה את עשר, אחת עשרה התגובות הראשונות מחציתם נאצות.

איציק 27 בנובמבר 2012

ברגע שהסכמנו שכל אחד יכול להגיב, כמתרעם, אני בדיוק לא רוצה לעשות את מה שאתה אומר. אני לא רוצה לדלג, אני רוצה להגיב ולהשמיע את התרעמותי. אם יש כאלו שבחרו בגסות רוח, לא מתאים, ועדיין אני לא חושב שהם הרוב (לא, הם לא קומץ).

עירן 27 בנובמבר 2012

איציק,

שאלה שקצת מסקרנת אותי:

אני נכנס מדי פעם לאתר הזה, כמעט תמיד נהנה מכותבי הטורים והיכולת שלהם להציג עמדה קצת אחרת של מראית פני הדברים או ניתוח מדוייק ושונה של תופעות שכביכול מוכרות עד זרא.

איכשהו, כמעט בכל פוסט אני רואה את התגובה שלך (אגב, בהערכה זהירה ובניגוד לדבריך כאן, התגובה שלך לא תמיד עוסקת בספורט אלא חלקה הגדול דווקא בדברים אחרים, לרבות כמות גדולה העוסקת כן בפוליטיקה והשקפות).

אבל לנוכח היכולת הזו לקרוא ולהכיל כ"כ הרבה חומר ולהגיב באופן כה אדוק, אני סקרן לדעת (אם אתה מסכים להגיד, כמובן) במה אתה עוסק ?

איציק 28 בנובמבר 2012

עירן,
אני היתי רוצה לומר שאני מיליארדר שחי את חיי איך שבא לי, אבל כנראה שלא תקנה את השטות הזו :-)
אני מרצה במוסד אקדמי (אפקה אם זה חשוב), ועוסק במחקר של זיהוי דובר מתוך אות קולי (כלומר בהינתן הקלטה אני מזהה מי דיבר בהקלטה). לא משהו מלהיב כמו שאר האנשים :-)

אסף שלום 27 בנובמבר 2012

והנה גם דה באזר מתחיל להיכבש ע"י הטוקבקיסטים ההזויים של הימין. אין מפלט. רחמים.

אסף THE KOP 27 בנובמבר 2012

מתבקש. אחרי הכל הוא נכבש ע"י בלוגיסטים פאבלוביים של הסמול ההזוי. אין מפלט. אלוהים.

אסף שלום 27 בנובמבר 2012

אם הוא נכבש ע"י הסמול מה אתם עושים פה? הזויים הבייתה

אסף THE KOP 27 בנובמבר 2012

חושפים את ערוותכם.
אין קל מזה.

עידן. 27 בנובמבר 2012

אסף THE KOP- אני רק שאלה.

הבלוג הזה הוא הרי בלוג אישי של הכותבים.

אז כיצד יכולים הם לכבוש את מה שמלכתחילה שייך להם?

אסף THE KOP 28 בנובמבר 2012

עידן, אני רק שאלה.

התגובות הן הרי תגובות אישיות של הכותבים.

אז כיצד יכולים הם לכבוש את מה שמלכתחילה שייך להם?

עידן. 28 בנובמבר 2012

האמת זאת אשמתי שניסיתי.

טרול היית וטרול נשארת.

שי 27 בנובמבר 2012

אני מבין שאם בני בגין ודן מרידור היו נבחרים אז היית מצביע ליכוד. באמת חוצפה שמפלגת ימין בוחרת אנשי ימין, אי אפשר היה לשים איזה עיתונאי ספורט במקום ריאלי?

אני בא מקטמון 27 בנובמבר 2012

דה-באזר יקר, למה, למה התחברתם לערוץ 5 ???

סבתא אינגה הייתה אומרת: 27 בנובמבר 2012

מחפש להמיר שאט-נפש בשעת נפש, הא?

ת'אמת, חבל שזה מה שלקחת מהיום הזה, כי את מי בדיוק מעניינים הפריימריז בליכוד?!? מזה משנה איפה פייגלין וחוטובלי? (הרי החרפה הכי גדולה זה מירי רגב… ועם כל הרעש על נפילת בגין ומרידור, האבידה הגדולה ביותר לכנסת הייתה דווקא מיכאל איתן, שאכל אותה בגלל ההתנגדות שלו למיזוג עם הקוזאק…)

בסופו של דבר מדובר ביום חיובי ביותר, עם פרישתו של אחד הבלונים האובר-רייטד הכי גדולים בהיסטוריית מנהיגי המדינה הזו. הדבר הכי מכובד ואצילי שהוא עשה בכל הקריירה שלו (והלו – זה היה הרמטכ"ל שלי) היה הפרישה שלו אתמול – מכובדת וראויה. סחתיין, אהוד.
אגב, אף פעם לא ראיתי אותו כל כך מבסוט…

ובקיצור – סתם יום שגרתי בפוליטיקה הישראלית…

חוצמזה, יא פציפיסט, חוצפן, שמאלן, גועל נפש ודוחה, מערבב פוליטיקה וספורט…
אהבתי את עושי הברוגז.
שקלתי גם אני להחרים אותך ולא לקרוא את הטורים שלך יותר.
אבל אחרי שקראתי את הטוקבקיסטים ואת הפנינים הפואטיות כמו "ושאלוהים (לפחות אחד מהם) ישלח לך רחמים וכל טוב" – אני לא יכול לוותר על הסבל המרנין הזה…

אז שלא תעז לברבב פוליטיקה וספורט.
זו זכות ששמורה רק לבנקאי…

matipool 27 בנובמבר 2012

סבתא – שכחת גם שותה אספרסו והומו דעתני ומוצהר (-:
לוינטל – תרגיש ותערבב חופשי . מסכים עם כל מילה על מפלגת השלטון .

אפריים 27 בנובמבר 2012

פעם כתבתי את זה למאשק'ה-

אני אגיד לך משהו טוב שבעיני רבים נחשב כקללה- אתה שמאלני בעל נפש יפה.

איציק 27 בנובמבר 2012

אני כבר רץ לנגב את הדמעות. ריגשת אותי.

עידו אש 27 בנובמבר 2012

חברים יקרים, חייבים להבין שלא ניתן להפריד בין ספורט בכלל וכדורגל בפרט לבין מצב מדיני, זה קורה בכל העולם ובכל הליגות וזה ליגיטימי, ברצולונה מזוהה עם קטלוניה, אתלטיק בילבאו עם חבל הבאסקים ומדריד עם ספרד המלוכנית…. כל משחק ביניהם יש בו הרבה יותר מכדורגל, זה קורה בארגנטינה עם בוקה וריבר זה קורה באיטליה עם מילאן זה קורה במצריים עם אל אהלי וכן זה קורה בארץ. היופי בכדורגל זה שהוא מראה של החברה ויש פה הרבה יותר מ22 שחקנים שמנסים להכניס כדור לשער, וכן כדורגל יוצר לאומנות והרגשת שייכות (ימין-בית"ר, שמאל- הפועל ת"א)אבל אני חושב שזה נכון ויפה לכתוב על הקשר בין ספורט ופולטיקה גם אם הטקסט אינו חף מדעה אישית, הקורא יכול לבחור האם להסכים אם הכותב או לא. ולא כל דעה צריכה לגרור למאבק למי יש יותר גדול….. זוהי דעה אישית של כותב והוא אינו מציג את פני התקשורת כולה….. יום טוב לכולכם

פיני 27 בנובמבר 2012

הקוראים שלך לא אמורים לספק את שיעמומך.
אם אין לך מה לכתוב – פשוט אל תכתוב.
אלא אם כן טעית בבלוג.

יצחק 27 בנובמבר 2012

לוינטל תן גז, כשאתה כותב על ספורט כיף לקרוא, אל תזרוק עלינו את המרמור הפוליטי שלך !

יוסי 27 בנובמבר 2012

סמולנות זו אובססיה.
מה שהופך שמאלני לסמולני זה בדיוק הדחף הבלתי נשלט לדחוף לכל מקום את הקישקושים הקבועים על מתנחלים וחרדים. תהיו בטוחים שסמולנים אחרים כותבים היום את אותם השטויות גם בבלוגים על בישול או כלי בית.
טוב נו, בכל זאת, עד שהגיעו תוצאות הפריימריז הם שקלו להצביע ליכוד…

העוקב 27 בנובמבר 2012

אהבתי את הפוסט. אבל שכחת שאתה כותב ומרוויח (סכומים נאים!) בביביתון?

D! בארץ הקודש 27 בנובמבר 2012

עמית, תענוג – בכל פוסט כזה יש עוד כמה שמבטיחים לא לחזור יותר. אני מקווה מאד שהם יודעים לעמוד במילה שלהם.
ואני לא רוצה לומר דבר על הפוסט. הבלוג שלך, תעשה בו כרצונך (גם למחוק תגובות מותר).

איש 27 בנובמבר 2012

לוינטל, מאיפה החוצפה לכתוב בבלוג שלך את מה שאתה חושב?!

moby 27 בנובמבר 2012

בני בגין קורא את כל הכתבות ומחייך את חיוכו הביישני.
רק לפני 4 שנים הוא היה הפנאט הימני שהפך את רשימת הליכוד לקיצונית. ובמחי דנון אחד (פסגת השגיו של הקשקשן הזה, להיות במשפט אחד עם בגין) הוא הופך למתון שבחבורה.
קצת נסחפתם עם הביקורת. רשימת הליכוד פשוט הפכה לקצת פחות אטרקטיבית. כשההובלה היא של סער ארדן ודנון זה פחות אטרקטיבי מאשר בגין מרידור וסער לדוגמה (או ריבלין את לבנת). גם עליית כוחה של כזבית מלחמת לבנון השניה מקהה את איכויות הרשימה.
הליכוד, כנראה עוד צריך לראות את כולם ואת הרשימה המלאה, כבר לא יכול להתהדר ברשימה הטובה בשוק.

ערן קאלימי 27 בנובמבר 2012

רק על מנת לחדד משהו, דה-באזר הוא לא אתר עיתונאי. מדובר במערכת בלוגים.
בלוגים הם פלטפורמה *אישית*.

דני שובבני 27 בנובמבר 2012

רק כדי לחדד עוד במעט, דה-באזר הוא מערכת בלוגים בעלי אוריינטאציה ספורטיבית.

עופר פרוסנר 27 בנובמבר 2012

קודם כל בלוגים. אוריינטציה זה כל מה שהיא, אוריינטציה.

דני שובבני 28 בנובמבר 2012

עוד לא הצלחתי להבין מה הקשר בין החלק הפוליטי של הפוסט לספורט. נכון, הרמה בארץ נמוכה, והספורט (הכדורגל בפרט) בארץ דפוק. אבל זה נראה יותר כמו ניסיון חביב לדחוף עוד קצת פוליטיקה לתוך הבלוג. אתה רוצה לכתוב פוסט פוליטי? אין בעיה. רק אל תגיד שזה קשור לכדורגל.

גודיונסן 27 בנובמבר 2012

לוינטל, אני חושב שזה מצויין שאתה כותב את דעתך, ובשביל זה יש לך בלוג. מי שלא מתאים לו, שייבטל את המינוי.

D! בארץ הקודש 27 בנובמבר 2012

אתה מתכוון שיפיסקו לשלם עבור הקריאה פה?

אזי 28 בנובמבר 2012

לא יודע מה איתך
אני בדרך כלל מצפה לקבל תמורה לכסף שלי!

אסף THE KOP 27 בנובמבר 2012

אחרי שנתנו לקיבוצניקים לעשוק את הקופה הציבורית, מותר לממן גם את מתיישבי יהודה ושומרון.

אגב – החברה שזכתה במכרז ההצבעה הממוחשבת של הליכוד, זאת אותה החברה שתערוך את הפרמייריז בעבודה – אבל למה לבלבל את הסמולן עם עובדות ?

אגב, תמיד נחמד להיזכר במנהיג ההזוי של הסמול, שכן ידע לנהל מלחמה (אלטלנה) או להניע תהליך מדיני (פושעי אוסלו לדין וכו') – הנה תשמעו מה היה לו לומר:

http://www.youtube.com/watch?v=bRLX8RiXS84

הקיצר – כלל אצבע: אם הסמול בוכה, כנראה שהמצב טוב.

ירוק 28 בנובמבר 2012

אסף, בלי קשר לדעתי על התגובה שלך, אני אגנוב זכויות יוצרים מעידן למעלה – יש לי שאלה שמעניין אותי לשמוע את התשובה שלך אליה:

עזוב דעות מדיניות ועזוב "הקצנה" של הרשימה לכיוון ימין. עזוב גם כרגע את האלטרנטיבה, אם יש. אתה באמת חושב שהרשימה שנבחרה להנהיג את הליכוד (ובעיקר הצמרת שלה) היא רשימה איכותית? דנון, רגב, וחבריהם?

בלי קנטרנות, פשוט מעניין אותי.

אסף THE KOP 28 בנובמבר 2012

יש אנשים איכותיים ויש כאלה שלא.
בוא נראה איזה "יהלומים" יהיו ברשימה של "העבודה".

אם אתה חושב שאילן גלאון טוב במשהו מחיים כץ, אז לדעתי אתה טועה.

החתול במגפיים 27 בנובמבר 2012

שערוריה. לא פחות!

איך בלוגר מעז לכתוב את הגיגיו ב… אממממ… בבלוג האישי שלו.

תוקם ועדת חקירה ממלכתית מייד! אין לכך הרי אח ורע בעולם.

פעם (עד לא מזמן) תפקיד הבלוגר היה לכתוב על מחשבותיו ותפיסת עולמו, ותפקידיו של הקוראים היה_________ (אבן קדושה ממערת-המכפלה מובטחת לפותרים נכונה).
בעוד היום, תפקידו של הבלוגר הוא לערוך הצבעה טלפונית בין קוראיו ולמלא את נושא כתיבתו בהתאם לרצונותהם ודיעותהם.
(כניראה דילגו עליי במשאל הטלפוני הזה, או ששלחתי בטעות את ס.מ.ס עם צמד האותיות B B למספר הלא נכון).

אדון לוינטל הנכבד,
אתה חוצפן, סמולן, אנטי-ציוני וחותר תחת מפלגת השילטון!
איך אתה מעז?! איפה אתה חושב שאתה חי?! בצפון קוריאה כבר היה מראים לך מה-זה. יא' פרזיט אחד!
במקום להיות הדובר של 'שלום עכשיו' אתה כמו כולם ח-י-י-ב לשרת את תנועת 'קונפורמיסט עכשיו'!

נ.ב.
אף-פעם אל תשכח שרק דגים מתים שוחים עם הזרם.

סימנטוב 27 בנובמבר 2012

בדיוק!

צור שפי 27 בנובמבר 2012

עמית – עברתי על כל הטוקבקים. שיחקת אותה.
?As long as they spell your name right. Right

איש 27 בנובמבר 2012

דני שובבני, רק לחדד טיפה יותר- הנה כותרות חלק מהבלוגים:
* תופעת דורפן
על ספורט ועניינים קריטיים אחרים
* בני תבורי
דה ז'ה וו
* זאב אברהמי
זאב, זאב. גם על ספורט
* דורון קרמר
על ספורט, החיים וכל החרא הזה

אוריינטציה ספורטיבית וגם הרבה פוסטים על דברים אחרים. אף אחד לא הגיב בהתלהמות כשאיציק אלפסי כתב פוסט על יום כיפור או על ישראל השנייה. גם לא כשפרוסנר כתב על יום הולדתו. משום מה התגובות הללו מופיעות רק כשמישהו מעז לכתוב פוסט שמאלני.

דני שובבני 28 בנובמבר 2012

מרוב חידודים לא ישאר בסוף עיפרון…
הבהררת יפה את העניין, אך לפי דעתי יש הבדל בין הפוסטים שהזכרת, לבין כמויות הפוסטים הפוליטיים שהחלו לצוץ לאחרונה.
אין שום בעיה להכניס נושאים שונים לתוך הפוסטים. זה מהנה ונחמד, ומוסיף באמת המון עניין לפוסטים. גם אם המדובר בנושאים פוליטיים, אינני רואה בזאת כל בעיה. אלא שלאחרונה, כך רווחת ההרגשה, יש ניסיון לדחוף לכל פינה נושאים פוליטיים. וזה פשוט נמאס.
מה עוד שבפוסט דנן נראה שנעשה ניסיון עקש לדחוף את העניין הפוליטי בכל מחיר. קח דוגמא לפוסט על זה הדרך: אתמול הייתי בבית קפה ישראלי, השירות איך לומר – לא היה משהו; לקח זמן רב עד שקיבלתי את ההזמנה, לא היה חיבור נורמלי לאינטרנט ובסוף גם לקחו ממני מחיר מפולפל.
וכל החוויה הזו שעברתי היא מראה לכדורגל הישראלי, ולתרבות הספורט בארץ.

טימי 27 בנובמבר 2012

הבעיה בחיבור לערוץ הספורט זה התגובות כמו פה. היה צפוי וחבל. בעבר התגובות היו שוות לפוסט ומרתקות באותה מידה. עכשיו ב 95% מהפוסטים לקרוא את התגובות זה פשוט עושה לא טוב..
חבל

מקס הזועם 27 בנובמבר 2012

ערב טוב

מקס הזועם 28 בנובמבר 2012

השמאל התרגל לשלוט בישראל בעזרת התקשורת ובג"ץ ןבעיקר בעזרת ביבי ריבלין סער בגין איתן מרידור תומכי הבג"ץ השמאלני
את בגין מרידור איתן העפנו
אולי ביבי יחזיר אותם אבל ישלם מחיר יקר
הימין השתגע והחליט לשלוט
ושוב אבקש לא לצנזר את הודעה זו או לחסום את האי פי
אני מקווה שדה באזר יהיה מקום ליברלי שפתןח לכל הדעות
ולא כמו "הליברלים" בעיתון הארץ שמצנזרים את הודעות הימין

matipool 28 בנובמבר 2012

שיהיה לכם בכיף עם פייגלין , דנון , רגב , חוטובלי , חיים כץ וכל השאר .
אכן , אור לגויים . איזה כיף הולך להיות כאן ..

אביאל 28 בנובמבר 2012

סתם הערה – חיים כץ הוא ממש לא ימין קיצוני, גם מירי רגב לא בדיוק נופלת להגדרה, בטח עם מעורבותה בהתנתקות.

matipool 28 בנובמבר 2012

אביאל – לא ציינתי ימניים קיצוניים דווקא . ציינתי כל מיני כאלו שהולך להיות לנו כיף איתם באופן כללי .

Comments closed