ברצלונה 19/20 – פותחים עונה באיחור של שבוע

הנצחון על בטיס בבית. ויש הפתעה בסוף הבלוג.

ראשית, מצטער על שלא סיכמתי את ההפסד לבילבאו, במשחק ששוחק בשבת ולא ראיתי.  אני משתדל לסכם הפסדים כנצחונות (ואולי אפילו נותן דגש רב יותר להפסדים).

התגובות למחצית הראשונה של העונה במתחם החדש, המחישו את הבעיה המנטלית הגדולה של ברצלונה העונה: תחת וולוורדה זו קבוצה שמתבשלת בסיר לחץ. כל פיגור מקרי לבטיס בקמפ נואו – והוא היה מקרי, ברצלונה שיחקה נהדר במונחים יחסיים גם במחצית הראשונה אלא שהכדורים לא נכנסו – יעיר את השדים של רומא וליברפול.

זווית מעניינת המשקפת את המשחק אתמול אפשר לראות דווקא דרך בוסקטס שלא היה בשיאו ובכל זאת הגיע לא מעט פעמים לעמדה קדמית וייצר 3 מצבי מפתח. סוף סוף בארסה לא משחקת עם עצמה בחצי שלה. האם יש מקום לתקווה שברצלונה תחת וולוורדה תשמור על המגמה ההתקפית (בהתאמות הנכונות) גם נגד קבוצות חזקות יותר מבטיס? ניסיון העבר מלמד אותנו להיות סקפטיים מאוד.

ברוך הבא גריזמן. בתוך כל הדיונים על הלגיטימיות של הרכש שלו, הרגשתי שיותר מידי אוהדים שוכחים את העובדה הפשוטה – מדובר בשחקן וורלד קלאס מיוחד בעל ראיית משחק נדירה. את שחרור הכדור בנגיעה הראשונה לשחקן בעמדה הטובה ביותר לקבל אותו על המגרש, אני לא מכיר עוד מישהו שעושה כמוהו. תוסיפו לזה את העובדה שהוא גם טים פלייר, ותפנטזו על השילוב שלו עם מסי וסווארס.

קרלס פרז היה רחוק מלהיות השחקן הטוב על המגרש אתמול, עם 22 איבודי כדור ו 2/4 דריבלים מוצלחים, אבל הוא גילם את הרוח של כל מי שפתח אתמול בהרכב – משחק עם המון התלהבות, חוצפה חיובית ולבסוף גול נהדר. יחד עם ראפינייה שהבריק לעיתים ורוברטו המעולה אתמול והתזזיתי תמיד, זה מציב בעיני תמרור אזהרה מובהק לכל מי שנקנה בעשרות מיליונים ומרוויח עשרות מיליונים ומרשה לעצמו לשחק בצורה כבויה. נכון, האקלים תחת וולוורדה הרבה פחות מקדם התפתחות, אבל כל שחקן צריך לזכור שהוא לובש מדים שכל ילד שני או שלישי בעולם חולם ללבוש.

בצד הפחות טוב – לנגלה עדיין לא מפגין את הרמה הגבוהה משנה שעברה, והמרחקים הגדולים מידי בינו לבין פיקה יצרו חורים בהגנה. סמדו היה טוב התקפית אבל הפסיד בחצי מהמאבקים שלו על הכדור, ודה יונג הלך לאיבוד כשהוצב קרוב מידי לקו שמאל. אוסיף גם את ארתור שלא זכה להזדמנות לשחק. ברצלונה לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד כשרונות בסדר הגודל הזה, כפי שהיא עושה בשנתיים האחרונות.

לסיכום: ראינו אתמול כדורגל שלוחץ גבוה, משיג את הכדור מהר ודוחף קדימה. האם הכדורגל הזה יספיק לקבוצות חזקות יותר? אולי כן, אולי לא. מה שבטוח, זה סוג הכדורגל אליו התגעגענו מברצלונה.

באיחור של שבוע, שלום לך ברצלונה של עונת 19/20. כיף שאת כאן, התגעגענו 🔴🔵

התחדשנו!
הקמנו (בארסה מאניה) פודקאסט חדש וראשון של אוהדי ברצלונה בארץ, שזוכה בנתיים להצלחה יפה מאוד. שם אפשר לקבל תקצירים מעניינים על כל שאר הנושאים הלוהטים של הקיץ, שלא יצא לדבר עליהם פה בבלוג.

פרק ראשון: https://soundcloud.com/barcamaniail/season-1-episode-1

17.7.19

00:00 – 04:00 : פתיח והצגת משתתפים.
04:01 – 18:00 : "קיץ חם" – מדברים על הרכש.
18:01 – 30:52 : "רק על הקוים" – מתחילים עונה נוספת עם וולוורדה.
30:53 – 45:24 : "העתיד של דור העתיד – לה מאסיה וריקי פוץ'.
45:25 – 59:30 : "משלוש יוצא אחד" – על הסטטוס של רקיטיץ', אומטיטי ווידאל.
59:31 – 71:25 : "בלם יד" – מה בדיוק השתבש עם דה ליכט
71:26 – 90:25 : "אני חוזר הביתה" – האם ברצלונה צריכה להחזיר את ניימאר?

 

פרק שני: https://soundcloud.com/barcamaniail/2a-1/s-FwTGD

5.8.19

חלק א' – שי פל מסביר על מועדון הכדורגל של ברצלונה.
00:00 – 01:45 : פתיח
01:45 – 24:00 : ברצלונה – מבנה המועדון
נושאים: חברת ברצלונה, שיטת הבחירות לנשיאות, בעלי התפקידים, לה מאסייה, בארסה ב'.

חלק ב' – עונים על השאלות שלכם!
24:00 – 28:00 : מבזק ניימאר – יקרה או לא יקרה, ובמה זה תלוי?
28:00 – 32:00 : מי הם הכשרונות הגדולים בלה מאסיה, והאם ניתן לחזות מראש הצלחה של שחקן נוער?
32:00 – 41:00 : עיסקת פירפו – ברצלונה צריכה מגן שמאלי מחליף, או מגן ימני בכיר?
41:00 – 44:30 : קטנה על הנאום של מסי.
44:30 – 47:30 : גריזמן לא כיכב במשחקי ההכנה. מה מצופה ממנו העונה?
47:30 – 52:30 : קוטיניו – איך זה התחיל ולאן זה הולך?
52:30 – 59:00 : עומדים בפקק – מה תהיה ההיררכיה בקישור?
59:00 – 66:00 : "לפעמים חלומות מתגשמים?" מה צופן העתיד לריקי ואלניה.

ההפסד בגמר הגביע לולנסיה
מחזור 3 - תיקו באוסאסונה

תגובות

  • צור שפי

    כאוהד אתלטיקו אני פותח את העונה עם תחושה לא אופיינית של אופטימיות שהשנה אפשר לחשוב ריאלית על אליפות. אמנם שני הנצחונות הראשונים היו קשים אבל אהבתי מה שראיתי. יש לי תחושות מאוד מעורבות לגבי עזיבת גריזמן. הוא באמת שחקן ברמה עולמית ובשיאו היה בורג סופר משמעותי אצלנו (הייתי בקלדרון ב-0-2 נגדכם ברבע גמר הצ'מפיונס, צמד שלו) אבל יותר מדי במהלך העונה שעברה הוא נתן את הרושם שהראש שלו כבר אצלכם. תהיה לו אצלי תמיד פינה חמה בלב אבל לא אאחל לו להצליח השנה.

    הגב
    • אופיר ממן

      היי צור,
      כיף להיפגש פה מחדש.
      אין לך מה להצטער על עזיבת גריזו ולו בשל העובדה שניצלתם את הכסף בצורה הטובה ביותר שניתן להעלות על הדעת.

      הגב
      • צור שפי

        אהלן, אכן, בינתיים זה נראה ככה, וזה גם המקור לאופטימיות....

        הגב
    • jhkj

      חושב שבעוד לגריזמן הבאתם תחליף, השאלה האמיתית היא איך תסתדרו בלי היכולת והמנהיגות של גודין לאורך עונה שלמה. בנתיים זה עובד.

      הגב
    • רומן

      אני לא זוכר שראיתי שחקן כל כך שלם כמו ז'ואו פליקס בגיל כל כך צעיר.
      כרישטיאנו בגילו היה בעיקר דריבליסט אדיר, אבל ז'ואו הרבה מעבר, הוא בגיל 18 שם גולים בנגיעה עדינה, שחקן מפחיד, תענוג לצפות בו כל שניה.
      אם כרישטיאנו יצליח בדרך פלא לשמור את עצמו צעיר עוד 3 שנים, פורטוגל תהיה מועמדת בכירה לזכות במונדיאל.

      הגב
  • קלבדוס

    יש שחקנים שמספיק לראות את הנגיעה הראשונה שלהם בכדור, ולהבין שזהו.
    מסי בגביע גאמפר, מקרה קיצון. אתמול הלכתי לראות שוב את המשחק הראשון, מהגעגוע. התרגשתי מחדש.
    אבל גם דרגה-שתיים פחות. למשל עכשיו, ז'ואאו פליקס. לא צריך סקאוטרים. דקה אחת. מהלך אחד. אלה דברים שאתה יודע עוד מהשכונה.
    ואתמול, אנסו פאטי. מי זה מה זה למה זה?
    לא חשוב. שיהיה במזל טוב. שחקן חדש הובא אמש בבריתו של יוהאן אבינו, ונאמר אמן.

    הגב
    • ממן

      פליקס הזה ממש מרגש, ופאטי היה נהדר וגם הגישה שלו מרגישה שהלב שלו מונח במקום הנכון.

      הגב
  • ק.

    000ברוך השב וברכות על הפודקאסט, שמעתי עליו לפני כמה ימים. האזין
    שותף לתחושותיך לגבי מה תהיה הגישה במשחקים גדולים. נראה אבל שולוורדה קיבל הנחיות להצעיר את הקבוצה ולשלב שחקני בית.
    בנוסף (אולי אולי) הוא גם שמע את הביקורות על כך שהיו חסרות לקבוצה "רגליים" מול ליברפול, ועל כך ההחלטה לשים את סרג'י רוברטו בקישור, שאני מאוד בעדה, רק פחות בעד ברירת המחדל באגף ימין...
    דבר אחרון שלא ברור לי ההוצאה והדיבור על העמדה למכירה של אחד הבאנקרים ואחד היחידים בקישור, רקאטיץ'. אחד הטובים והלא מוערכים שיש, שמאפשר את כל מה שקורה מלפני שמאחוריו (בעיקר כשהוא בימין ולא תקוע לאלבה בשמאל, מתוך אילוץ שמרנות וידאל במקום ארתור.

    הגב
    • ממן

      שותף להערכה שלך כלפי רקי אבל לא לשורה התחתונה.
      הוא היום שחקן די שבע ("אני לא חושש למקומי בהרכב") ואני תופס אותו כנכס שיש לממש. סה"כ לא שחקן בית, לא תוצר לה מאסייה. בא, נתן המון, צריך להודות לו על כך ולמכור כל עוד אפשר. במצב הנוכחי כשיש כלכך הרבה שחקנים איכותיים ובנוסף שחקנים שמחכים להזדמנות בקישור (בוסקטס, דה יונג, אלניה, רוברטו, ארתור, ראפינייה, וידאל, אולי אפילו פוץ'), זה יהיה הדבר הנכון.

      הגב
      • jhkj

        בוא נשים רגע דברים בפרופורציה,ראקיטיץ היה עונה שעברה אחד הקשרי חמישים חמישים הטובים בעולם והטוב בקרואטיה, הוא הקשר חמישים חמישים הטוב בסגל אלא אם כן רוברטו ימשיך ביכולת האדירה, יש לו דריבל ובעיטה מרחוק שאין לאף אחד מהקשרים של ברצלונה, והוא עם הכי הרבה פזם עם כל השמות הנהדרים בקבוצה. להיפטר ממנו זה ויתור אדיר, בטח אם הכסף נועד ללשרוף על ניימאר.

        הגב
        • אופיר ממן

          והוא גם הקשר הכי זחוח ושבע בסגל,
          אם זה ההתנהלות אחרי ליברפול ואם זה בהתבטאויות אחרי החתמת זה יונג, והוא גם בן 30.
          והוא גם מאט את המשחק.
          נכס שצריך לממש.

          הגב
          • jhkj

            לשם מה? כמו שאמרתי אני גם חושב שהוא הולך ומאבד את מקומו בהרכב לסרג'י, אבל סרגי זה שחקן שברוטציה גם כקשר וגם כמגן, וראקיטיץ יהיה בעומס של העונה המון דשא ויקבל שיעור בצניעות. כמי שלא חושב שצריך להביא את ניימאר, כי להביא את ניימאר כנראה יפסיד לך קשר ואת אלבה מהמשחק, אם אין תכנון להשתמש בכסף למשהו אחר חושב שראקיטיץ יהיה שווה יותרלקבוצה מערך המכירה שלו.

            הגב
            • אופיר ממן

              שוב, גם בלי קשר לסאגת ניימאר אני חושב שהעומס על הקישור אדיר וצריך לדלל אותו, ובהינתן הסיבות שכתבתי אני בוחר ברקיטיץ'.

              חילוקי דעות מקצועיים.

              לגבי ניי - ההיגיון הוא שאין לך קיצוני שמאלי וזה בסדר גמור "להפסיד" את אלבה שהוא לא קיצוני ממילא, ויוכל לאזן טוב יותר התקפה והגנה.

              ניימאר פנטזיסטה אדיר שמכיר ומבין את הסיבים ויוכל למקסם את השנים האחרונות של מסי

            • jhkj

              חושב שוידאל החוצה ופויג או אלנייה בהשאלה משאיר שישה קשרים, שזה הכמות הרצויה לדעתי. לראקיטיץ יש יותר מה להוסיף מהשלישיה עכשיו.
              בנוגע לאלבה וניימאר, אלבה שיתק את סלאח ובישל גולים בראשון מול ליברפול, אז הוא יכול לעשות משניהם, הוא אחד המבשלים הכי גדולים בקבוצה, ניימאר גם לפני שהלך הורחק לחמישה משחקים, מאז נפצע לחצי עונה פעמיים, אין לו מקום בקבוצה אלא אם כן אתה מוריד את מסי לקישור במקום שחקן ההתקפה החופשי שהוא צריך להיות עכשיו, במיוחד אם אתה באמת רוצה לתפקד את סרגי קישור בימין ולאזן את הקישור. ברצלונה לא צריכה לשחק בכלל עם כנפיים אלא עם שלושה שחקני התקפה חופשיים שמשנים עמדות, כשהקשרים והמגנים פותחים מהצדדים. דרך אגב פירפו, דמבלה, גריזמן אלבה בעצמו ואפילו סוארז יכולים לשחק כנף שמאל.

            • אופיר ממן

              ניימאר הוא הגדרה מושלמת לשחקן התקפי חופשי שיכול לעשות הכל.
              אלבה מבשל לא מעט יחסית למגן וזה יפה אבל לא מספיק. אתה באמת משווה התקפית את השנתיים האחרונות של "סמוך על מסי" למה שקדם להן?

            • אופיר ממן

              לגבי השורה התחתונה, לא מאמין לך שאתה מציע את השחקנים האלה (כאילו לא ראינו את סוווארס בשמאל) וחושב שזה עדיף על ניימאר.

            • jhkj

              אני רק עניתי לך שלא צריך להביא אותו רק כדי שיהיה כנף שמאלי לקבוצה. בוא נתקן, כשניימאר בריא, לא מורחק, לא עושה בעיות בחדר הלבשה או לא מנסה להציל את המולדת, הוא משתלב מעולה בברצלונה, למרות שמבין ארבעת שחקני ההתקפה הוא הכי פחות יכול לשחק בשני צידי המגרש, השאלה אם ההימור שניימאר ייסדר את הראש ויישאר בריא בשביל לדחוק החוצה מההרכב את סוארז או גריזמן שווה את כל הכסף הזה. אני חושב שהיחס לא טוב, לדוגמא הוא עוד לא הכריז בפרהסיה שהוא רוצה רק לברצלונה, ויודע מה, אני לא אהיה מופתע אם המטרה מלכתחילה הייתה ללכת למדריד.

            • אופיר ממן

              לגבי כל הרישא והאמצע - הכל אפשרי.
              לגבי מדריד - אם היה רוצה להיות שם כבר היה בהרכב למשחק במוצ"ש האחרון אם לא לפני כן.

            • ק.

              מסכים עם jhkj לגבי הכשרון בקישור. רק האפשרות שולוורדה ירכיב וב את וידאל בקישור בהרגב במשחק גדול מעבירה אצלי זיעה קרה

  • Ollie Williams

    רק לי זה היה נראה שגריזמן פרח כי מסי לא היה שם והתנועה שלהם דומה מאוד?

    הגב
    • ממן

      זו מלכתחילה אחת התמיהות העיקריות של האוהדים על הרכש.

      הגב
    • jhkj

      גריזמן אמר שהגול של המסובבת בעצמו הוא לקח השראה ממה שמסי עשה באימון באותו שבוע. הנקודה היותר משמעותית היא שאתה כמה בישולים מסי יכול לתת לשחקן שעושה תנועה כמו מסי?

      הגב
      • ק.

        התשובה היא בשמונה בישולים שלא נרשמו לו בצמד משחקים מול ליברפול

        הגב
      • Ollie Williams

        גם לי הגול הזה (וגם הכניסה בגול הראשון) מאוד הזכירו לי דברים שמסי עושה.
        אין לי ספק לא ביכולות של גריזמן ובטח לא של מסי, אבל לעתים שחקנים שחושבים אותו דבר ומתמקמים אותו דבר נכנסים אחד לשני בין הרגליים ולא מצליחים להשלים זה את זה. רק הזמן יגיד אבל אני לא בטוח שזה יהיה מקרה מהסוג הראשון.

        הגב
  • jhkj

    קודם כל משחק נהדר לברצלונה, חושב שלמדנו כמה דברים מעניינים.
    1. סמדו נתן משחק טוב כשיש עוד שחקן על הקו וגם את סרג'י שיעזור, חושב שהציוות שלהם בצד ימין הוא מה שהולך לקרות במשחקים החשובים של העונה, מי שכנראה ישלם את המחיר הוא הקשר מימין הנוכחי ראקיטיץ.
    2. דה יונג עוד לא כך מסתדר עם תפקיד החמישים חמישים, ואם זה ימשך כך זה יוביל לרוטציה בין לבוסקטס, מצד אחד שניהם יודעים לתת עבודה מדהימה בהגנה ובניהול המשחק, אך יש דברים ששניהם לא כל כך מביאים למשחק בצד ההתקפי, אז לא בטוח אם זה לטובה או לרעה. חושב שבסופו של דבר ארתור המתאים ביותר כקשר השמאלי בשלישיה ואלנייה ייתן לו מנוחה.
    3. צריך להסתכל על למה קרלוס פרז איבד כל כך הרבה כדורים, הרבה טעויות בשיקול הדעת ומסירות לא טובות, ושחקן ברצלונה חייב לדעת למסור. בשלב מסוים צעקתי על המסך שוולורדה יעיף אותו כבר. פאטי נכנס והיה יותר טוב, עדיין ילד אבל יותר טוב.
    4.קצת הפלת את כל האחריות על לנגלה כשגם פיקה היה רע אתמול, ושזו נקודת התורפה של ברצלונה. חושב שצריך לקחת את הכסף שברצלונה עמדה לזרוק על ניימאר ולהשקיע אותו בבלם ימני חדש, זה היה אמור להיות דה ליכט ודה ליכט היה הרכש האידיאלי. אם היו מוכנים לשים 170 מיליון על ניימאר נשגב ממני איך לא מוכנים לשים חצי מזה על שיפור העמדה הכי הבעייתית בסגל.
    5. אם יש משהו טוב בהייפ המוגזם סביב פאטי ופרז, הוא שזה כנראה יהיה הסוף לסאגת ניימאר.

    הגב
    • אופיר ממן

      4. לגבי פיקה, הוא אמנם טעה בגדול אך הרגשתי השתפר ככל שהתקדם המשחק ולאחר מכן הסטטיסטיקות שבדקתי גיבו זאת. תיקל טוב מלנגלה ואיבד פחות.

      דה ליכט כבר היה סגור ברמת מחשבה על קריאייטיב וידאו להצגה אבל ראיולה הרים את הדרישות לשמיים, ומבחינתי טוב שלא נכנעו לו ויובה עוד תסבול מראיולה המון.
      הילד כבר פתח את הפה על שישב הספסל במשחק הראשון באיטליה.

      אם פריס תשחרר את ניימאר הוא יגיע ופרס או פאטי לא רלוונטיים לזה.

      הגב
      • jhkj

        א. עיקר הבעיה של פיקה במשחק כמו לא מעט פעמים הייתה המיקום, פיקה בלם ענק באחד על אחד אבל הוא לא יציב כמו במשחק אתמול וטועה במיקום וכך יוצר חורים בהגנה.
        ב. אין ספק שגם לנגלה לא היה טוב אתמול, הוא פשוט לא האשם היחיד בחור בינו לבין פיקה. לא חושב שצריך להביא עוד שחקן לעמדה שלו כי יש את אומטיטי.
        ג. בנוגע לדה ליכט, חושב שהוא סיכוי טוב להיות הבלם הטוב בעולם יום אחד, אבל לא נעול עליו צריך בלם ימני כלשהו ברמה עולמית, סקרינקאר או משהו כזה למרות שלא נראה שאינטר קבוצה בעלייה עם שיטת שלושה בלמים תוותר עליו.
        ד. מקבל את מה שאתה אומר על בפתיחת פה, אבל גם אני הייתי מאוד מופתע שהוא לא פותח
        ה. כנראה שאני לא מבין אנשים, בראש שלי חשבתי טוב אסטרטגית לא רק שברצלונה יש מספיק שחקני התקפה, אלא גם שיש שחקנים צעירים מוכשרים שיספקו עומק, יש אינטרס להצמיח בבית והקהל אוהב בנוסף לכל, אז למועדון באמת אין סיבה להשקיע את כל המשאבים בניימאר. אבל השיקולים להבאת ניימאר אולי זרים לי או למה שקורה על המגרש.

        הגב
  • רומן

    ממן ראית את גריזמן? ככה נראה אלוף עולם חביבי.
    אגב נעלמת לנו כל הקיץ, 5 משחקים 0 שערים ו0 בישולים לפיצ'יצ'ו מרוסאריו, לגדול בכל הזמנים כמו שאתה נוהג לכנות אותו.
    הדשא הפריע לו, השמש, הרוח, מה לא? בדיוק אבל בדיוק כמו שציפיתי ואמרתי לך אחרי המשחק הראשון מול ליברפול, אתה יכול לחפש ציטוט..
    אגב ז'סוס שיחק באותם התנאים וכלום לא הפריע לו לרקוד סמבה על הדשא.
    לא סתם האיש הקטן הזה(תרתי משמע במקרה הזה) לא מוכן ללחוץ יד לגריזמן, הקנאה אוכלת אותו, כשהוא רואה אלוף עולם שלא סופר אותו בשום אספקט של המשחק, אהה וגם יודע לבעוט בשתי הרגליים מהאוויר..

    הגב
    • jhkj

      לא רק שאתה משקר ובדיקה זריזה מראה שלמסי יש גול, לא רק שטוב שאתה לא משווה את מספר ההדיפות של מסי לזה של אליסון, מסי היה טוב בקופה, לא רק שמסי היה מסיים עם יותר שערים מחזוס אם השופט היה שורק לפנדלים שהגיעו נגד ברזיל, אלא גם שכל זה לא משנה את העובדה שהיו משחקים שמסי היה הדבר הטוב היחיד בארגנטינה למעט אוטמנדי, ושניהם היו השחקנים הכי טובים של ארגנטינה בקופה

      הגב
      • רומן

        אני לא סופר פנדלים בתור גולים ידידי.

        הגב
      • רומן

        חחח פנדלים מול ברזיל, בכי, נהי תירוצים, ארחנטינה במיטבה!!
        אתה מבין? גבריאל ז'סוס קוצ'יניו ופירמינו לא יודעים לדבר הרבה, הם יודעים לתת גולים ולרקוד. אעללק עוקף את ז'סוס, נשבע לך שראיתי את אליסון משנורר מסלבה ברזילאי סיגריה באמצע המשחק מרוב שעמום. ואת מרקיניוס תופס שנ"צ

        הגב
    • אופיר ממן

      אהלן רומן.
      אני אכתוב בישירות אולם לא בכעס.
      ברשותך אתייחס רק לסוף התגובה שלך לגבי "לחיצת היד" והיא תהיה כמשל להתנהלותך.
      אני מאתגר אותך לחפש ברשת את הסרטון המלא ולא זה הערוך במגמתיות ע"י התקשורת המדרידאית הצהובה, ובו נראה בבירור שאחרי שמסי מבחין שגריזמן מגיע ללחוץ את ידו הוא מסתובב אליו ולוחץ.
      זה שנפלת לפייק ניוז בוטה כל-כך, זה פרייסלס. אקדח מעשן של שינאה עיוורת שמונעת ממך להתדיין בכבוד הראוי דיון לגיטימי על היתרונות והחסרונות של השחקן הענק הזה.
      אז למה שלא תחסוך את הריקוד העקר ואת הטיעונים הפסאודו ספורטיביים ופשוט תגיב לכל פוסט שאעלה כל פעם מחדש "אני שונא את מסי הקקי" ותבוא על סיפוקך? הרי בצורה עקיפה, זה ממילא מה שאתה עושה.

      הגב
      • רומן

        אבל ממן לי אין בלוג, לך יש..
        ואתה בוחר להלל את הפיצ'יצ'ו מרוסאריו כל פעם שהוא עובר קונוס, ונעלם ונאלם כל פעם שהוא לובש את המדים של האלבסילסטה ועושה קקה בחיתול כשהוא רואה מולו איזה גרזן פראגוואי הוא מסתובב ובורח לכיוון לה מסיה.
        אז איך זה שהשחקן הטוב בהיסטוריה של הגלקסיה לא מצליח לתת גול במשך 5 משחקים בקופה. 450 דקות ללא גול וללא בישול (כולל משחק מול קטאר האימתנית)לשחקן ההתקפה הטוב ביקום.
        בוא בבקשה תתן לי את הסברך המלומד..
        מה שנקרא תהיה פייר, כי אני אמרתי לך את זה עוד שהיללת אותו אחרי השואו מול ליברפול, חזיתי בדיוק מוחלט מה יקרה .

        הגב
    • jhkj

      פירמינו לא אמור להיות הסמל של אפילו חלוץ שלא מבקיע יכול לתת משחק מעולה? ואם קוטיניו כזה סקורר, ומסי מבקיע כל כך הרבה שערים רק בגלל ברצלונה סביבו ושהוא בלה ליגה, אז למה קוטיניו לא מצליח להבקיע בליגה? דרכת במלכודת של עצמך.

      הגב
      • רומן

        ברגע האמת כשהכסף על השולחן, פירמינו הרשית ובישל מול הרמאים הבכיינים ושלח אותם לספר תירוצים.

        הגב
  • אופיר ממן

    א. אתה מוזמן לפנות לבעלי הבלוג (כמו שעשיתי) ע"מ לבקש מהם בלוג שכותרתו "מסי קקי".

    ב. אנשים שמסבירים לאחרים על מה הם צריכים לכתוב בבלוג הפרטי שלהם הם פשוט הסחלה של החברה, ממש ככה. תמצית הגועל בישראליות שיש לה פנים יפות וגם מאוד מכוערות.

    ג. קרא לזה בריחה, בדיחה, לא מעניין. לדיון מקצועי איתי / תשובות מקצועיות - לא תזכה. זה לא שווה את זה.

    ורק לשם הדיוק, כתבתי מיד אחרי התבוסה באנפילד.

    הגב
    • רומן

      סחלה של החברה הישראלית תקרא לדודה שלך.
      מי אתה בכלל שאני ארצה לנהל איתך דיון? כל פעם שמעלים לך טענות שסותרות את קו המחשבה שלך אתה מתנהג כמו תינוק.
      אמרתי לך והנה ציטוט "מקווה שלא תברח לי כשמסי שוב לא יצליח להבקיע גול עם הנבחרת בטורניר" והנה ברחת, כי אין לך תשובות, כי במקום תשובות אתה בורח למקום נוח של התנשאות וזלזול. אני לא התנשאתי עליך ולא זלזלתי בך אף פעם אגב ותמיד מדבר לגופו של עניין.
      ושוב עוד 450 דקות של טורניר גדול עם 0 שערים 0 בישולים לגדול בהיסטוריה.

      הגב
      • ממן

        דודה שלי ממש נעלבה.
        אתה בפשטות האדם חסר המודעות הגדול ביותר שפגשתי ברשת או במציאות, הצמא שלך לתשומת לב מפלצתי ובלתי נגמר,רגשי הנחיתות שלך שמציירים כל מי שלא מוכן לרדת לרמה שלך למתנשא פשוט זועקים. עד כמה יכול אדם להיות חסר מודעות ונצרך כדי לקבוע לאחר כיצד לנהל את הבלוג שלו, את זמנו החופשי, את התוכן ההתנדבותי שלו? איזה בור אוכל את הנפש שלך? מצב מנטלי של אגו פרוידיאני בהתגלמותו, וכך בדיוק צריך להתייחס אליך. מרחם על מי שבסביבתך.
        בסדר מתוקי, הנה הליטוף והחיבוק שלך, מסי נעלם, אני נעלמתי, כולם נעלמו לרומן האומלל, שבכלל לא רוצה לקיים דיון, ולכן הוא מציק... ומציק... ומציק...
        אני לא אמור "לברוח לך" או "לא לברוח לך" כי אתה מצייר בראש שלך מערכת דמיונית שלא מתקיימת, שבה אכפת לי מהאובססיה הזו או שאני אמור 'להוכיח' לך במופתים את גדולתו של X -מסי לצורך העניין אם כי ברור שהוא לא העיקר- או לקבל במובהק את עליונות טענתך. זה קיים רק בדמיון שלך, תתעורר.
        אני חושב שזה פבלובי, אתה לא מסוגל לשלוט בזה.
        יכול להיות שיש לי איפשהו דודה סחלה, אתה מכיר אותה ממש טוב כי יש לכם מן המשותף.

        הגב
        • רומן

          יאללה תתקדם, כל פעם שתרצה לכתוב משהו שמהלל את מסי תזכור. 450,0,0.
          תזכור גם מי מבין בכדורגל, ומי לא.
          פעם הבאה כשהוא יתן שישיה מול לבאנטה/קומפוסטלה/אלמריה תזכר בגרזן פורטוגזי ו 450,0,0.
          ותזכור גם שכרישטיאנו אלוף אירופה ששיחק ב 4 מסגרות בבגרותו ובכולן היה הכי גדול.

          הגב
          • ממן

            ממש 'יזכור', השם ירחם על נשמות אומללות.
            שים לב שבבלוג לא מוזכר כלל מסי, שלא היה בהרכב.
            חיכית קיץ שלם אחוז טירוף, כמו תינוק שלא יכול להתאפק חירבנת בטיטול המטאפורי, כמו שיכור הקאת את הרפש המילולי.

            הגב
            • רומן

              ממש חיכיתי וחיכיתי וריפרשתי כל דקה כאילו אני סטודנט שמחכה לציון במבחן..
              סהכ, היה קיץ ספורט גדוש בכדורגל דרום אמריקאי איכותי עם ניחוח פורטוגזי, השחקן הטוב בעולם אותו אתה נוהג להלל מדי שבוע גם השתתף בו ועם זאת וקולך נדם, חשבתי אולי קרה לך משהו טפו טפו טפו, אבל הנה חזרת אז אני שמח שאתה בריא והכל טוב.
              אני להבדיל ממך לא מבין גדול בפסיכולוגיה ובטח שלא בפסיכולוגיה בגרוש, קראתי את דוסטויבסקי ופרויד אמנם, אבל להבדיל ממך קטונתי מלתת חוות דעת על אנשים, אני פה בשביל לכתוב על כדורגל, לא לרדת לפסים אישיים כמוך.
              אז שוב, חזיתי את ה 0 שערים כבר לפני 3 חודשים וצדקתי. חזיתי את הכשלון של קאוצ'יניו בברסה כשהיה ברור לכולם שהוא הולך לככב שם ושוב צדקתי בגדול, וגם אז ירדת עליי שאין לי מושג.
              אני כתבתי על מסי ואתה קראת לי סחל'ה למרות שלעולם לא הלעבתי אותך.
              אז אולי תעשה קצת חשבון נפש עם עצמך, קצת אישי ובעיקר ספורטיבי, במיוחד אחרי שראינו איך אלוף עולם נראה במדים של ברסה.

            • ממן

              התחמקות מיותרת, העובדות מדברות בעד עצמן. כתבתי בלוג שמח ונחמד שמסי לא הוזכר בו ולו במילה, ואתה התנפלת כמו חיה. דרשת תשובות, גיחכת על כך שלא כתבתי פה כמה חודשים כאילו אני אמור למסור לך או למישהו דין וחשבון. רוצה לחבר לי צ'יפ מעקב?
              רומן, קרא לזה בריחה, אתה לא איש ראוי לדיון בעיני ולא יעזור פה כלום.
              באמת, אני עומד מאחורי כל מה שכתבתי לך וכך בדיוק אני מתאר אותך ותופס אותך.
              הנה, שוב מחיאות הכפיים לרומן. מסי העלוב היה גרוע בקופה, ארגנטינה נבחרת אדירה ובכל זאת הוא נכשל איתה, הוא שחקן מביך. אולי תשאיר גם את מספרי הלוטו?
              'תשובות' ממני לא תקבל, אולי כי אין, אולי כי אני לא מבין בספורט, מה שתרצה.
              אתה, דיון בבלוג שלי, לא תקבל.
              אולי עוד שנה
              אולי עוד שנתיים
              כשתבין איך מתנהלים בתוך דיון בכבוד, ולא תתקרבן פה כמו האיד שאתה, שרק רוצה לקחת ולקחת וכלכך מופתע כשמישהו מסרב לתת, אולי אז נוכל לדבר. למרות שניסיתי כלכך הרבה פעמים וזה אף פעם לא הצליח, אז אני סקפטי.
              תתרגז, תתקרבן, תתעצבן, תכעס, תתלונן, השורה התחתונה תישאר זהה - מבחינתי, בבלוג האישי שלי, אין לך מקום. אני לא מעוניין בשיח ספורטיבי איתך.
              אם מישהו מהמגיבים בבלוג בכל זאת יבחר להגיב לך, הוא עושה זאת על אחריותו האישית בלבד, וזו בהחלט אזהרת שימוש.

  • ק.

    אופיר, שמעתי את הפודקאסט הראשון שלכם והוא מצוין וגורם.
    רק שני סנט על עניין סוארס שאף פעם לא מדברים עליו: כל פעם שמסי מקבל מאלבה כדור רוחב בהצטרפות קו שני תריצו עשר שניות אחורה ותראו את התנועה שלו ללא כדור. אחת התכונות האנדרייטד שלו היא התנועה בלי כדור. ובזה הוא לא נופל בין העונות. היחיד שכל הזמן נע לעומק ובאלכסונים ומפנה למסי ולמצטרפים האחרים שטחים יקרים ב20 מ האחרונים.
    ראו כמה זה חסר בגמר גביע, שלא הייתה שום תנועה לעומק בלי כדור שתאפשר למסי לפצח את ההגנה של ולנסיה ולעשות מה שהוא עושה

    הגב
    • ממן

      תודה רבה!
      אתה צודק לגמרי. אני חושב שדיברנו על זה לא מעט פה בבלוג... ואזכיר את זה בשמך (או לפחות בכינויך :) ) בפודקאסט הבא אי"ה.

      הגב
    • ק.

      צריך להיות "מצוין וזורם" במשפט הראשון...

      הגב
  • קלבדוס

    אני לא מבין למה אתה ממשיך להאכיל את הטרול.
    טרול חי מתגובה לפרובוקציה. לא תגיב, הוא יתייבש וימות. אולי ינסה עוד פעם, עוד אחת, כמו הילד שמושך בצמה ומחכה להתייחסות, בסוף יישאר תקוע בחלל ריק ויעבור למקום אחר.
    אל - תאכיל - אותו.

    אשר לשיקולים להעברת ניימאר, נדמה לי שכזה מאמץ, וכזו סאגה, לא עוברים בלי הרצון המפורש של מסי. אין לי שום מידע פרט לתחושה, אבל זה כנראה הסיפור. מסי מסיבותיו-שלו רוצה שם את ניימאר. ואתה לא אומר למסי לא. ד"א, סביר שהוא גם יודע יותר טוב מכולם מה הקבוצה צריכה, גם אם לי (ולאחרים) זה נראה כמו השלכת כסף מיותרת איפה שבאמת לא צריך, יש חורי אחרים במערך שהיו נהנים מחיזוק.

    הגב
    • jhkj

      מסכים לגמרי, וכמו שראינו היום, חייבים לשפץ את ההגנה.

      הגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *