רסס. הלם. עשן

על הרימון שנמצא מתחת למכונית של אלי טביב

(צילום באדיבות ספורט5)
(צילום באדיבות ספורט5)

מוכן לשים כסף שאף פעם לא גילו כלום מתחת לאוטו של יענק'לה שחר. גם מתחת למכונית של לוני או של שניידר או של רוני מאנה לא מצאו. אצל חזי מגן, גם לא, ואם תנסו להיזכר אם זה קרה לאלונה ברקת או אלי זינו או אלי להב, לא תצליחו.

הלוזונים –  כלום. מאיר שמיר? וואלה, חיפשתי בגוגל ולא מצאתי. יואב כץ לא ואשר אלון לא וגאידמק לא ומוני הראל לא. לרובי שפירא ז"ל  זה לא קרה, וגם לא לאיזי שרצקי.

לא שזה מה שקרה כאן, אבל אני אפילו אנחש שהם לא בודקים מתחת למכונית שלהם בבוקר, או משהו כזה.

אבל מתחת לאוטו של אלי טביב גילו רימון. אז ברור שזה קשור לכדורגל

העאלק-קלאסיקו: אמירויות מדריד נגד קטאר ברצלונה
פסז', הדבר האמיתי? - דור בלוך

58 Comments

מזרחי מהיציע 24 באוקטובר 2013

גם בשום מגרש בארץ לא נזרק רימון הלם על שחקן ,בשום מגרש לא נזרק מטען צינור במשקל 3 קילו שפצע שוער…

עופר פרוסנר 24 באוקטובר 2013

לא ברור לי איך זה קשור.

מזרחי מהיציע 25 באוקטובר 2013

תשאל את אסי רחמים שכמעט איבד את העין השמאלית והצטרף לשורות הקלינגרים אם זרקו פעם מטען חבלה במגרשי כדורגל…ואז אני יכול להביא לך רשימה מאוד ארוכה של שוערים שלא נפגעו ממטען במשחק… לא חזיז מטען צינור.אז נה הוכחתי בעצם??? תישאל את יוסי אבוקסיס אם הוא לא נפגע מרימון הלם שאוהדי קבוצתו זרקו לכיוון שמעון גרשון… ואז אני יכול להביא לך רשימה שלמה של שחקנים עם קרחת(הבולט שביניהם הוא ניסים כהן האגדי) שלא נפגעו מרימון הלם…. מה שאני טוען שאוהדי הפועל עד היום עשו את הדברים הכי חמורים בכדורגל הישראלי בעינייני אמל"ח… למרות שדעתי האישית שזה לא קשור אליהם הפעם אבל לי בכל אופן ברור כשמש להם החשודים המיידיים לכאורה

סתמאחד 24 באוקטובר 2013

בבאר שבע לפני הרבה שנים נזרק רימון זרחן לתוך המגרש

דניאל 24 באוקטובר 2013

על הבית של לוני הרציקוביץ זרקו בקבוקי תבערה
אוהדי הפועל זרקו רימון הלם על שמעון גרשון
אוהדי הפועל באר שבע זרקו רימון עשן מתפוצץ (חס וחלילה זרחן) במשחק נגד הפועל חיפה.

דרך אגב את הכסף ששמת את יכול להעביר בנקאית או שצריך לגשת אליך אישית (:

עופר פרוסנר 24 באוקטובר 2013

גם כאן, לא ברור לי מה קשור.

דניאל 24 באוקטובר 2013

אמרת על לוני שזה לא קרה לו אך אכן משהו דומה קרה לו לא בדיוק רימון אך עדיין בקת"ב שזה לא בדיוק חוויה נעימה. מה גם שהקשר שניסיתי להציג הוא שזה אכן דברים שקרו בתחומי הכדורגל אז לא משהו שלא שייך בכלל למחוזות הכדורגל
ובלי שום קשר הסיפור עצמו נראה לי חשוד הבן עצמו נראה לי חשוד. אם במקרה של לוני ידעו בוודאות שאלו אוהדי מכבי במקרה הזה אני לא אתפלא אם אלו אוהדי הפועל אוהדי ביתר שותפים עסקיים או אפילו אנשי יחסי ציבור .

עופר פרוסנר 24 באוקטובר 2013

בוא אסביר לך את ההבדל, כדי שתבין.

אם זה היה מישהו שרוצה להראות לו מהכדורגל – היה זורק בקת"ב. כי אז כ-ו-ל-ם רואים.

עכשיו תחשוב מי שם רימון מתחת לאוטו ולמה.

דניאל 24 באוקטובר 2013

קודם כל טענת טענה והיא הופרכה אז קצת צניעות לא תזיק לך וקצת פחות נחרצות בקביעות שלך. אני לא טוען שאלו אוהדי הפועל או שזה בכלל קשור לכדורגל אני אומר הבן אדם הזה הוא מפקופק במקרה הטוב ושלל "חברים" יכלו לשים לו את ה"מתנה" מתחת לאוטו. הרימון מעביר מסר בדיוק כמו בקת"ב ואפילו יותר לדעתי למעשה יש גוון מאוד עברייני ואיומי ולא נראה כאילו מצביע ישירות על אוהדי כדורגל אך גם לא הייתי שולל. כי דבר ראשון זו דרך טובה להוציא ממך את האש ודבר שני עקב הכרות עם סצינת האולטראס בארץ אוהדי קבוצות מסויומת מנסים לשחק אותה עבריינים וחלקם משחקים נהדר. אז לא הייתי שולל כלום במקה זה והייתי פחות נחרץ לקפוץ למסקנות .

נ.ב
לרשום עם מקפים בין האותיות לא מחזק את הטענה שלך ולמען האמת לא נראה טוב מבחינת רמת הכתיבה והדיון אך ומכיוון שקראתי כבר מספר טורים שלך ונהנתי מאוד מרמת הכתיבה והתוכן אני יודע שאינו כך המקרה . סתם לתשומת לבך .

עופר פרוסנר 24 באוקטובר 2013

אז דניאל – אני מכיר את סצנות האולטראס בארץ. ואני אומר לך שאף קבוצת אולטראס, אף קבוצת אולטראס – לא תשים רימון מתחת לאוטו.

מה שמעצבן אותי בסיפור הזה, ואני לא מבין איך זה לא עבר מהטקסט אבל אני אסביר בכל זאת – זה שנורא קל להגיד "זה קשור לכדורגל". עכשיו יש איזה אוהד של איזו קבוצה, והוא אוטומטית, בלי בכלל שהוא עשה כלום, הופך לפושע (כי ככה זה כאן). המחשבה הזו שכל אוהד כדורגל הופך להיות פושע בצורה כל כך מידית ומהירה, מוציאה אותי מדעתי – כאוהד כדורגל.

עדי אבני 24 באוקטובר 2013

יתרה מזאת, גם לאף אחד מהאדונים שציינת, שגם להם, יש לציין, ״אין שונאים ואין עסקים בארץ״, אין צורך להסתכל מתחת לרכב ולראות אם מישהו שם רימון

מזרחי מהיציע 24 באוקטובר 2013

גם שאלתיאל טאויל לא מצא את הרימון בעצמו אלה השכן העיר את תשומת ליבו לרימון הנפל שנימצא…אז מה בעצם ניסית להגיד עדי אבני??

עדי אבני 24 באוקטובר 2013

שלאנשים שלא מעורבבים עם עולם תחתון לרוב לא שמים רימון מתחת לאוטו.

לכאורה

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2013

וכל אותם האנשים שהזכרת לא היו בעלים של הפועל תל אביב ולא נכנסו לעימות קשה מול האוהדים של אותה קבוצה.
סתם מקריות.

עופר פרוסנר 24 באוקטובר 2013

הזכרתי את מוני הראל.

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2013

אכן כך, אבל את הרעיון הבנת.

עופר פרוסנר 24 באוקטובר 2013

לא, האמת שלא. אתה מוזמן להסביר למה התכוונת.

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2013

אתה מביא רשימת אנשים מתחום הכדורגל ואומר: להם לא שמו רימון, ולמישהו אחר כן, ואתה מייצר תזה גם אם במובלע, שזה בגלל עיסוקים אחרים שלו.
וכאשר תיקנת אותי בקשר למוני הראל, זה היה יוצא מהכלל.

אריאל 24 באוקטובר 2013

ושאול אייזנברג מה? הוא עם גידל רימונים מתחת לאוטו? כי הוא דווקא כן היה בעלים של הפועל ונקלע לסכסוך עם האוהדים
מי שחושב שפעולה כזאת, עם דפוס עברייני ברור ונגד אדם שיש לו תיקים פליליים ושותפים עסקיים מפוקפקים, נעשתה על ידי אוהדי כדורגל, הוא לא העיפרון הכי מחודד בקלמר

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2013

אריאל, התגובה שלך אומרת הכל, ואין בה שום מידה של הגינות.

אני לא בא להגן על טביב. זו לא הליגה שלי.

תיקים פליליים? אתה לא מתכוון לאל קאפונה במקרה ? כי ממה שאני קורא בעיתון, הוא נאשם או עומד לדין על מכות מול מישהו(שלא זכור לי לאיזה קהל אוהדים הוא משייך את עצמו, אולי תוכל לעזור בזיהוי)שהטריד אותו ליד הבית.
זה מה שיש נגדו.
ואתם קוראים לו "עברין מורשע" כאילו שדד בנק. וכולו ענין שקרה לפני עשרים שנה על רקע גירושים מכוערים,שעליהם שילם את העונש המתאים. לפני עשרים שנה.
זו אמירה וטיעון סימולאריים לפושעים אחרים, שעשו מחיים רמון,עבריין מין.

שותפים עסקיים מפוקפקים? אין לו עסקים בארץ, ומי שאתה מרמז עליהם, לא שמים רימון נפל אלה התקנים אחרים. ראה אשקלון דהיום.
.
עכשיו, אם אתה עיפרון מחודד אני שמח להיות ההיפך מזה.

אבי מערבי 24 באוקטובר 2013

דווקא מי שאתה רומז שמרמזים עליהם נוטים לשים רימוני נפל כאזהרה. מילא שאתה חושב שעל רקע גירושים מכוערים זה לגיטימי להתחזות לאדם אחר, לזייף תעודות, להונות ולברוח מהארץ, אבל זה שחברים של טביב מספרים שאין לו עסקים בארץ לא אומר שזה נכון. על גן האירועים "תל יה" שמעת?

יוסי מזרחי 24 באוקטובר 2013

לא שמעתי,מודה על האמת ומתנצל על הבורות.

באשר לסיפור הגירושים ההם, אני לא מזלזל בכלום, מין נבעאך כזה, אבל לעשות ממנו "עברין מורשע" נו, קצת פרופורציות לא יזיקו פה.
על הגינות אני לא מדבר בכלל.

ואחרי כל אלה, מי רץ כאן להתנער מהסיפור הזה ולהגי ,זה לא אנחנו?? החברים של טביב??

יואב 25 באוקטובר 2013

לא נכנסו לעימות קשה? תשאל את סגול איך האוהדים הרגישו והתבטאו כשהוא סגר את הברזים.
יודע מה? יותר טוב. שאל את שאול אייזנברג מהפועל ת"א כדורסל בזמנו. ואיכשהו לאף אחד מהם לא היה רימון מתחת לאוטו. או בכל מקום אחר.
מה בעצם אתה מנסה לטעון בכל טענות המקריות שלך כאן?
אה, וכמובן שאם כבר מקריות בבית"ר זה מקרי לחלוטין שאין שחקן ערבי. לא גזענות חלילה. מקריות.

אסף THE KOP 24 באוקטובר 2013

אין הגיון בלהשאיר רימון רסס מבלי שטביב יידע על מה ולמה.
אני די בטוח שחקירה משטרתית תגלה מי הגורם שהשאיר רימון רסס מתחת לרכב של טביב.

השאלה היותר מעניינת היא, אם היו משאירים רימון רסס מתחת לרכב של רמון, אחרי ניצחון על בית"ר י-ם, האם גם אז היו מנקים את אוהדי בית"ר מכל חשד ?

אריאל 25 באוקטובר 2013

א) אני בטוח שהמשטרה דווקא לא תמצא כמו שהם אף פעם לא מוצאים דברים שקשורים בעולם תחתון
ב) מעניין, אם אוהדי הפועל היו זורקים אבנים על הסעה של אוהדי בית״ר ומנפצים שמשות, גם אז זה היה עובר חלק כמעט ללא אזכור ובתקשורת היו מפרגנים לקהל על המופע המרשים?

יניב 25 באוקטובר 2013

חבל מאוד שלא חקרו עד הסוף בפעם הראשונה ש״רימון עשן שלא נפתח ״ נמצא בגינה , ועכשיו ״רימון נפל״ נפל מהמכונית וכל זה קרה בין תקרית בה ״קטין תקף אותו ״ ובכל שלושת המקרים ואחרים אין תיעוד ,אין קלטות אבטחה ויש רק קריאות ורמיזות .
אבל כשקהל זורק אבנים על אוטובוסים פעם אחר פעם , כשלה פמליה שרפו את חדר המועדון , כשהיכו ערבים בקניון במלחה ועוד ועוד – אותו אדם מתעלם ואף מכנה אותם ״ אנשים טובים״.
אולי באמת הגיע הזמן שיחקרו .
לך תדע מה ימצאו , אולי עוד יגלו שיש לטביב עסקים בישראל.

yaron 26 באוקטובר 2013

אתה צודק, הגרעין המגעיל של או די הפיעל ולה פמיליה באותה ליגה. מרגיש יותר טוב?

אסף the kop 25 באוקטובר 2013

כנראה שלא קראת עיתונים.

אריאל 25 באוקטובר 2013

קראתי

yaron 26 באוקטובר 2013

אני מנחש שזאת שאלה רטורית, אבל השאלה היותר מעניינת היא איך הם יגיבו כשאוהדי ה פ ו ע ל ישימו רימין מתחת למכונית של רמון…

סתמאחד 24 באוקטובר 2013

צריך לקוות שהפעם המשטרה תחקור ברצינות גדולה יותר ותשקיע מאמצים רבים יותר באיתור סרטי מצלמות האבטחה.
לאחר שפורסמה ב – one הידיעה הראשונה אודות הפרשה עם הנער אוהד הפועל (במוצאי שבת כארבעים שעות לאחר האירוע ומבלי שכתבי המשטרה יידעו בזמן אמת על כך שהתרחש אירוע אלים בסמוך לביתו של טביב – תופעה מוזרה ביותר) ונטען שהנער זרק אבנים לעבר ביתו של טביב וזגוגיות נופצו (שקר שחלקים בתקשורת ממשיכים להפיץ עד היום),נדב צנציפר פרסם ב – ynet ידיעה על כך שקציני משטרה סיפרו לו שטביב בכלל שהה בביתו בזמן האירוע ורק המאבטח השתתף באירוע.הגרסה התמוהה הזו שלא התבררה עד היום (איזה אינטרס היה לקציני משטרה להוליך שולל את צנציפר ?) נגדה כמובן את גרסתו של טביב שטען שהוא יצא מביתו לקריאתו של המאבטח ואחז בנער,ועוררה אצלי שאלות על מידת הקשר בין טביב ובין המשטרה והאם טביב נותן שירותים למשטרה ובתמורה מקבל ממנה הטבות שונות כולל ניסיון להרחיקו מזירה אלימה.
ביום שלישי טביב יגיע שוב לבית המשפט ולנוכח הראיות נגדו לא בלתי סביר שהוא יורשע.
האם הרימון הוא אכן איתות אזהרה מצידם של גורמים עבריינים או אולי ניסיון להשפיע על משפטו ?
צריך לקוות שהמשטרה תנפק ובמהירות תשובות לשאלות.
מבחינת אוהדי הפועל,אגב,מרגע גירושו מהקבוצה הפך טביב לאישיות לא רלוונטית ביציעים בדיוק כמו שאייזנברג הפך למישהו מן העבר הרחוק שלא מעניין כיום אף אוהד הפועל.

יניב 24 באוקטובר 2013

אני חושב שאם זה היה קורה לי , קמתי בבוקר , נכנסתי לאוטו , אחרי כמה שניות השכן מתקשר , יניב יש לך רימון מתחת לאוטו .
היתי נכנס הביתה , נסער , מבולבל , מתקשר למשטרה .
מנסה להבין , להתמודד .
לא יודע איך היתי מצליח לסנכרן את כל התקשורת תוך כמה דקות להוציא ידיעה ולהספיק גם לארגן צלמים , תגובות רשמיות ומה לא .

יניב 24 באוקטובר 2013

לכאורה .

יניב 24 באוקטובר 2013

ואני חושב קצת רחוק , עברתי טראומה , עשו לי עוול , אנשים רעים הפגינו לי מול הבית , עשו לי תרגיל , אני עומד למשפט בגללו .
במשפט נתקעתי ,המצלמות אבטחה בדיוק ביום שהקטין הפליל אותי לא עבדו , אוי אלוהים אם רק היה לי שכל לדאוג שהם יעבדו ולהראות שלא עשיתי לו כלום . כמה חבל שהמצלמות נתקעו .
אז אם עברתי את כל זה , ובשבוע הכי חם שלי בשנה ,משחק נגד האקסית וכל זה .
בשבוע כזה אני לא אדאג שיהיו מצלמות אבטחה בבית .
איך זה שאחד האנשים שנמצא בכזו סערה ,איש עשיר לפי כל קנה מידה לא דואג למינימום של אבטחה ,מצלמות אבטחה תקינות .
לא יודע לגבי שחר או כל אחד אחר , אני בטוח שאם ילד בשכונה של לוזון יבעט כדור וישבור חלון , יהיה להם תיעוד .

רק פה אף פעם אין ראיה , רק כתבה בואן .

אריאל 24 באוקטובר 2013

אדיר
מעניין שעל הטענות הללו לא מגיבים עדר ה״נאשעם את אוהדי הפועל, הטוקבקיסטים גם ככה שונאים אותם ויסכימו איתנו״

יניב 25 באוקטובר 2013

הבוקר בידיעות קראתי שטביב שם 100,000 שקל פרס למי שיביא למידע על הרימון . סכום יפה אבל..
קצת תורת המשחקים :
אם זה בחור מהאולטראס של הפועל , סכום כזה בהחלט יכול לגרום לחבר לכנופיה להפליל חבר – אם כי זה לא סכום משנה חיים , זה על הגבול של בוא נפליל .
אם זה מישהו מהעולם התחתון , סכום כזה אפילו לא ידגדג את הסיכון .

אז אם הוא מאמין שאפשר בעזרת סכום כסף להביא לחשיפת הפרשה למה לא להעלות את הסכום ?
מדובר באיש עסקים עשיר ואמיד , ששמו הטוב יקר לו ויכול לעמוד בסכומים כבדים בהרבה . איש שנלחם על הלגיטימיות שלו וטוען לעוול נוראי .

התיאוריה שלי זה שכרגיל אצל טביב , הספין עובד . מצד אחד יש כותרת ומצד שני הוא יודע שאין סיכוי שזה יעבוד ומצד שלישי לא רוצה ליצור רעש כזה שסכום דומה בדולרים היה מייצר .

וכמובן יש גם צד רביעי – 100,000 יקנו לך הרבה מצלמות אבטחה .

זו גרסת טביב ל״אני רוצה את השחקן הזה ״ (ברבע מהסכום שאפשר להביא אותו אבל הרווחתי עוד כותרת )

שלו 24 באוקטובר 2013

מספר דברים:
1. אתה לא יודע מה הפשעים של בעלי קבוצות אחרות, כמי שמכיר בעלים אחד של קבוצה בליגת העל שיכול / צריך להיכנס לכלא להרבה שנים ואם הייתי יכול גם הייתי מדווח על זה. (אני לא יכול חוקית לעשות את זה)
2. אם רמזת לזה שהידיעה לא קשורה לעולם הכדורגל, אני לגמרי אתך. כעת מבלי לדעת, אני מרגיש שזה לא אמתי (כמובן אין לי מושג), נראה לי שישנן שתי אפשרויות, הראשונה שזה על רקע שלא קשור לכדורגל, השנייה תרגיל יחצני, אבל אני באמת לא יודע.

Yavor 24 באוקטובר 2013

Shalev
If you're not a lawyer or shrink/medical doctor, you have to report this person

שלו 24 באוקטובר 2013

אם אתה יודע שמי שנפגע לא מעוניין, ומי שתתלונן עליו יתבע אותך על הוצאת דיבה…

עופר פרוסנר 24 באוקטובר 2013

אם אתה יכול – אודה לך אם תשלח לי בפרטי את מה שאתה מדבר עליו בסעיף הראשון.

שלו 25 באוקטובר 2013

מצטער, לא יכול אבל הרעיון היה שאנחנו לא יודעים מה עושה אדם בתוך ביתו שלו ואלו שלדים יש לו בארון.
מי האמין שמשהו כמו פרנקל מסובך כמו שהסתבך?
כמה עבירות (למשל מין) קורות ואם אין מתלונן או מתלוננת זה לא יוצא החוצה?

דניאל 24 באוקטובר 2013

עופר אני לא מצליח להמשיך להגיב ךף בשרשור אז אני רושם את זה פה .
בהקשר הזה אני מאוד מסכים איתך הקימנליזציה שעושים פה לאוהדי כדורגל ובכלל קלות הדעת בה נחרצים פה דברים היא לא פחות ממקוממת.
לא הייתי מופתע אם זה היה אחד מהכיוונים של המשטרה בחקירה -לזה אני התכוונתי טבל באמת הנחרצות של התקשורת בנושא הזה היא מבישה כי זה מושך כותרות ומעניין ומוכר ולפעמים למשטרה זה הפתרון הקל להגיד אלו אוהדי כדורגל . כי זה אף פעם לא בן אדם אחד זה תמיד הם.
לגבי העניים של הרימון אני אגיד לך את האמת זה מאוד קיצוני ולא נראה כמו אוהדי כדורגל אבל הייתי עד לדברים לא פחות חמורים מזה באצטדיוני כדורגל שמקומם לא על דפי האינטרנט אז פשוט נחליט שלא להסכים בנושא ייתכנות מעורבתם של אוהדי כדורגל בנושא.

red sox 24 באוקטובר 2013

רק למקרה שאתם מסוג האנשים המוזרים שהעובדות חשובות להם:
* בחקירת תקיפת הנער מחוץ לביתו של טביב המשטרה (לפי הודעתה הרשמית)לקחה את מכשיר ההקלטה ולא את מצלמות האבטחה עצמן.
* הסעיף הקודם לא רלוונטי מהסיבה הפשוטה שתקיפת הנער אירעה באפקה והרימון נמצא הבוקר בכפר שמריהו.

אבל לתת לעובדות להרוס סיפור טוב?

ג'וני 25 באוקטובר 2013

טביב לא טלית שכולה תכלת
הוא היה מוכר למשטרה עוד לפני שהגיע בכלל לכדורגל.

עדי אבני (הרבי מיעוטו) 25 באוקטובר 2013

לפי הבנה שלי, החשד העיקרי של המשטרה הוא בתחום הפלילי, לגורם שהיה (ועודנו) קשור לכדורגל הישראלי, אבל ממש לא להפועל ת"א

אבו ראמי 25 באוקטובר 2013

על הבית של אלי זינו זרקו רימון.

חיים הצהוב 25 באוקטובר 2013

בואו אני יגלה לכם סוד, לא שמו לו שום רימון מתחת לאוטו!
זה תרגיל של טביב לפני המשפט להראות שהוא מאויים על ידי אוהדי הפועל וכי הוא פעל כמו שפעל מהגנה עצמית

סתם אחד 25 באוקטובר 2013

הסיפור הזה הוא מקרה יוצא דופן שבו באמת אי אפשר לדעת אם זה:
1. נעשה על ידי עבריינים.
2. נעשה על ידי אוהדי הפועל.
3. נעשה על ידי טביב בעצמו.

מבחינתי כל האפשרויות קבילות וסבירות באותה מידה.
נחכה לחקירת המשטרה שתחשוף את האמת (או שלא).

בבואתו של קופל 25 באוקטובר 2013

עוד עובדה שאבנר קופל הנוכל השקרן גונב דעת סילף:

לפחות עסק אחד בארץ שאדון שאלתיאל דאויל, הלא הוא מר טביב מחזיק זה גן אירועים מפואר בשם "תל-יה" בשרון.

להלן מכתב תודה מתוך האתר עבור שאלתיאל:
http://goo.gl/eCgBZM

וחיפוש פשוט בגוגל ייראה עוד אינספור כתבות שמקשרות בגאווה את שלתי שלנו אל גן הארועים.

ולך אבנר קופל, שהפכת באחת לשכיר חרב עלוב של עבריין מורשע, אאחל סבל רב במרדף בבתי המשפט אחרי כספים המגיעים לך על פי חוק מאדון טביב, הרי עוד לא נולד השכיר שקיבל את כספו כדין מאותו משיח תימני..

אריאל 25 באוקטובר 2013

קופל הזה גם אמר שהמרחק בין האבנים שזרקו לו על הבית לבין הרימון הוא צר מאוד.
רק שיזכיר לי יושב ראש המנהלת לשעבר מתי בדיוק נזרקו לטביב אבנים על הבית?…
כי בזמן טביב טוען שזה קרה ממש במקרה היתה הפסקת חשמל ומצלמות האבטחה לא פעלו…

MOBY 25 באוקטובר 2013

מוכן לשים כסף שאף פעם לא חיללו את הקברים של הוריו או סביו של יונה יהב. גם הקברים של הוריו של להט או של רוני מילוא. אצל הורי טרנר או דנילוביץ קרה משהו? תנסו אני פשוט לא זוכר

חיפשתי בגוגל ולא מצאתי.

אז ברור שזה קשור לא קשור לכדורגל זה קשור לכדורסל……

(סליחה מראש אם בטעות הרגתי משהו בלי כוונה)

נו עופר התשובה מה זה קשור תתאים גם פה?

לא יודע מה קרה שם אבל אני לא פוסל כל אפשרות (גם האפשרות של טביב הניח את זה לעצמו לקבל קצת יחצנות לפני משפט לא פשוט). אבל להחליט שאיזה מפגע מטומטם ולא מייצג לא יכול לעשות את זה (בטח לאור שטיפות המוח באוכלוסיות אוהדים מסוימות) זה מראה שלא למדת כלום ממה שהיה פה לפני 17 שנה.

ג'וני 25 באוקטובר 2013

הכתב האון שוכח שהתקשורת מסיתה 24 שעות נגד טביב ולא נגד יעקב שחר ושאר בעלי הקבוצות בענף.
שטיפת מח תקשורתית והסתה גורמים לאנשים לא שפויים לעשות מעשה שכזה.
אתם , התקשורת , שמתעסקים בהסתה , לכלוכים , בצהוב , בסכסוכים.
אתם אלו שמסיתים , שנותנים במה לחוליגנים , שהופכים עבריינות ללגיטימית ואת העבריינים לסלבים !
כבר מזמן אתם לא מתעסקים בספורט , אלה בהשתלחויות ובשנאה.
בעיקר אופירה וחבר שלה ברקוביץ באתר שבו הם כותבים או רון קופמן וזהבי.
כולם אותו דבר.
התקשורת הרסה את הספורט.

דמכם בראשכם תקשורת יקרה!!!

חיים הצהוב 25 באוקטובר 2013

בעיקרון את צודק לגביי הסתה בתקשורת (לדעתי היינו יכולים להימנע מכל מקרה הצ'צ'נים אם כשהם חתמו אתר וואן לא היה יוצא בכותרות על כך שהם מוסלמים) אבל דווקא בנושא טביב אני לא חושב שהיה פה מקרה קיצוני של הסתה, אופירע היא מקורבת לטביב באופן מזעזע ככה שמילה אחת נגד טביב לא תקרא אצלה באתר או ברדיו ובערוץ הספורט גם יש לו מקורבים כמו שלמה שרף, אלי אוחנה, אבי נימני וכו' ככה שגם אצלהם לא הייתה הסטה.
כתבתי כבר את דעתי שטביב עשה את זה לעצמו (ממתי שכנים מסתכלים מתחת לרכבים של שכניהם?) בעיקר בגלל שזה מה שאני(בתור עו"ד) הייתי אומר לו לעשות אם הוא היה לקוח שלי, אך אם אוהד הפועל עשה זאת הוא לא עשה את זה בגלל הסתה של תקשורת.

ג'וני 25 באוקטובר 2013

הכתב הגאון שוכח שהתקשורת מסיתה 24 שעות נגד טביב ולא נגד יעקב שחר ושאר בעלי הקבוצות בענף.
שטיפת מח תקשורתית והסתה גורמים לאנשים לא שפויים לעשות מעשה שכזה.
אתם , התקשורת , שמתעסקים בהסתה , לכלוכים , בצהוב , בסכסוכים.
אתם אלו שמסיתים , שנותנים במה לחוליגנים , שהופכים עבריינות ללגיטימית ואת העבריינים לסלבים !
כבר מזמן אתם לא מתעסקים בספורט , אלה בהשתלחויות ובשנאה.
בעיקר אופירה וחבר שלה ברקוביץ באתר שבו הם כותבים או רון קופמן וזהבי.
כולם אותו דבר.
התקשורת הרסה את הספורט.

דמכם בראשכם תקשורת יקרה!!!

עופר פרוסנר 25 באוקטובר 2013

לא.

אריאל 25 באוקטובר 2013

התקשורת מסיתה נגד טביב? באיזה סרט אתה חי? כמה עוד רגשות קיפוח מספרות בסיס יהיו לכם?
האישה הכי חזקה בתקשורת הספורט הנחתה עבור טביב ערב גאלה רק לפני שבוע!
אם כבר, התקשורת היא זו שנתנה לגיטימציה לאדם כמו טביב, ששופט בית משפט אמר עליו ש״אינו ראוי להחזיק קבוצת כדורגל״

פראליה 25 באוקטובר 2013

מאז שהפציע לחיינו, אוהדי הכדורגל, האיש המוזר הזה, אני שואל כל מי שמבין, מתמצא, מעורה, מקורב ויודע כמה עובדות על נבכי הכדורגל בארץ,מה האינטרס של האיש הזה.

יש הרבה שמועות, השערות, חזיות. לאף-אחד, כולל כ—ל עיתונאי החצר והבית אין הוכחה אחת מוצקה מי האיש, את מי הוא מייצג ומי הגביר מאחורי איש הקש הלא החכם, ובמקביל החכם, הזה.

וזה לא יום-יומיים. האיש סביב הכדורגל, מאחורי ולפני המסך של לפחות שלוש קבוצות, כמעט עשור.

אף חוקר/עיתונאי/איש חוק לא יודע למה.

(השערה אישית שלי ב"פרשת הרימון" – שם לעצמו).

טרנטה 27 באוקטובר 2013

1. טביב ופלילים…באמת מה הקשר? בחור חביב ששיחק בקבוצה בבעלותו של טביב (רמז למתקשים: לובשת ירוק ומשחקת היום בליגה א׳) ולטענתו (המופרכת יש לציין) טביב היה חייב לו כסף ולכאורה שלח אליו בריונים בנסיון לשכנעו לוותר על החוב. גם יש להוסיף שבאותה התקופה היו נוהגים מר טביב ומאמנו המפרשן היום בערוץ הספורט לסוע מדי קיץ לקולומביה ״לבחון שחקני חיזוק״.
2. אוהדי הפועל ואמל״ח? באמת אלו הזיות. אדהם שביטה גם דמיין שפגע לו חזיז בראש. זה בכלל קרה לו בגלל שישב ביציע של מכבי. כשהייתי חייל לפני המון שנים ראיתי במו עיני מוקש צהלי במכוניתו של אוהד הפועל ליד קרית אליעזר (סיפור ארוך). זכור לי גם סיפור (ויכול להיות שאני טועה…ככה זה כשמזדקנים) שהמשטרה חשפה התארגנות לירות רקטה מגג בנין סמוך לבלומפילד אל יציעי מכבי. טרמינולוגיה השמורה למאבקי כוחות הבטחון בטרור.
סיכום – חבל שהשניים נפרדו. היו צחוקים.

Comments closed