לפני באר שבע, עדיין במכבי תל אביב

עוד כמה מחשבות מבלומפילד ואל המשך העונה

‏, Cc-by-sa-3.0

1. השיחה בסיום המשחק מול מכבי תל אביב עם שדמי הוכיחה לי דבר אחד: ביני לבינו, ובעצם בין רוב הקהל של מכבי חיפה לזה של מכבי תל אביב, יש משהו אחד משותף: השנאה לאברם גרנט.

2. למה אני מזכיר את אברם גרנט עכשיו? ובכן, גרנט הגיע לשני המועדונים בתקופה דומה, כששניהם עמדו בפני סוג של שוקת שבורה והיו צריכים מישהו שיעשה קצת שקט וייקח אליפויות. והוא עשה את זה. אבל כמו המשפט המפורסם "תיזהר במה שאתה מבקש כי זה עלול להתגשם", השאלה היתה באיזה מחיר. מה שגרנט עשה למכבי תל אביב זה להרוס את ה־DNA שלה ולהפוך אותה, לפחות בעיני האוהדים שלה (ובואו נודה על האמת, גם בעינינו) לקבוצה לא רלוונטית. זה אף פעם לא כיף כשהם לא חזקים, וב־1993/94, כשהם היו הכי טובים, היה הכי כיף להראות להם מה זה. והפועל תל אביב? הם תחליף זול ולא באמת מספק, כמו החברה הנמוכה עם הציצי הנפול של הכוסית מהבר שבא לכם עליה.

3. וגם את ה־DNA של מכבי חיפה גרנט הרס. הוא לקח קבוצה שעד אז אולי לא ניצחה, אבל תמיד שיחקה יפה, מרגש ומפתיע, כמו זריקת אדרנלין או כדור ויאגרה, והפך אותה למקבילה הכדורגלנית לגבעתיים. הפסד האליפות של יצחק שום בעונת הצ'מפיונס ליג הראשונה רק המשיך את הטרנד הזה עם שאר המאמנים שהגיעו לכפר גלים: ניצחון, ולעזאזל הכדורגל. הקבוצות של מכבי הפכו להיות עבשות ולא סקסיות. אוהדים ותיקים הפסיקו לבוא כי הם הרגישו שמישהו לקח להם את הקבוצה, הפך אותה למשהו אחר, דומה ולא מוכר.

4. אבל המשחק הזה היה שונה. הוא הזכיר במשהו את מה שהיה פעם. סוחף, מצד לצד, כל הזמן הזדמנויות, בלי שיהיה לך טיפה של מושג מי ינצח. הוא לא היה משעמם. הוא לא היה גבעתיים. הוא היה מכבי חיפה ומכבי תל אביב של פעם. גם הטעויות, גם ההחמצות, גם התחושה של "יצאנו פראיירים" לא תשנה – מכבי חיפה, כנראה רק ל־90 דקות, חזרה להיות קבוצה שכיף לראות אותה. עוד כמה משחקים כאלה, ואולי שאר הקהל ישתכנע.

5. והיום הירוקים מגיעים לבאר שבע. אני שונא משחקים בבאר שבע. שונא שונא שונא. היריבה כואבת, חבולה, עם מאמן חדש, ואתה צריך להעניש אותם – בעיקר כי אין לך משחקים לבזבז בסיבוב הזה, שעשית בו כבר שני תוצאות תיקו והפסדת פעמיים. ובאר שבע בחוץ זה תמיד נורא, בטח בשעה כמו 17:00.

6. אוף טופיק – כתבה שלי מוואלה! ספורט לכבוד סוכות – אני לא אובייקטיבי אבל שווה לקרוא. ספרו לי מה חשבתם.

7. המלצה לסוף שבוע – ביום ראשון ייערך בליגה הראשונה (הליגה השלישית בסולם הליגות באנגליה) הדרבי הגדול של שפילד – הסטיל סיטי דרבי בין יונייטד לוונסדיי, שתי קבוצות עם המון מסורת, מעיר עם המון מסורת (בשפילד עדיין משוחק הדרבי העתיק ביותר בעולם – בין שפילד אף סי והאלאם), ובגלל שליבו של בעל הבלוג נוטה לעבר וונסדיי, זה זמן טוב לחזור לאחד המשחקים הגדולים ביותר בין שתי הקבוצות האלו – הטבח בבוקסינג דיי בשנת 1979 – כשגם אז שיחקו שתי הקבוצות בליגה השלישית.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

דברים שלא נמאס מהם
ליברפול. האופטימיסט

49 Comments

יהויכין פנדלוביץ' 15 באוקטובר 2011

המשפט "מה שגרנט עשה למכבי תל אביב זה להרוס את ה־DNA שלה ולהפוך אותה, לפחות בעיני האוהדים שלה (ובואו נודה על האמת, גם בעינינו) לקבוצה לא רלוונטית" תלוש מהמציאות. אברם גרנט הגיע למכבי אחרי 13 שנים שחונות מאליפות, זכה באליפות מהממת עם כדורגל בלתי נתפס בעונתו הראשונה, הקבוצה שלו הייתה מעולה בשנתיים שאחרי כשבית"ר וחיפה לקחו אליפויות, וזכה בעוד אליפות עם שורת שחקני בית ארוכה. העבודה שלו הייתה גם הבסיס לדאבל של קשטן.

הקדנציה השניה שלו הייתה רעה, זה נכון. הכל נהרס בהחלפת קשטן. אבל לגרנט הגיע 100% בעשור שנות ה90 המפואר של מכבי ת"א.

מכבי הייתה בלתי רלבנטית לפני אברם, הפכה למאוד רלבנטית בזכותו, ונעלמה לה בזכות לוני. אברם לא הרס DNA – הוא שיקם אותו. תוך מחזורים ספורים הקבוצה הפכה משק חבטות נלעג למכונה אימתנית.

צריך גם להזכיר שגם בהפועל פ"ת שפיגל+גרנט הפכו קבוצה מדשדשת למכונת כדורגל פנטסטית. מה שהוא עשה במכבי ת"א היה עצום.

B. Goren 15 באוקטובר 2011

יפה כתבת פנדלוביץ'. מכבי ת"א תחת גרנט (1992) נתנה עונה מדהימה כשאבי נמני ואיציק זוהר הצעירים מובילים אותה. הייתה זו עונתו הראשונה של שורה בקבוצה. מכבי ניצחה בדרבי את הפועל 4:0, עלתה אחרי הנצחון הזה למקום הראשון ונשארה שם עד סיום העונה.

יניב 15 באוקטובר 2011

תהרגו אותי איך הקבוצה שנותנת כזה גיבוי לאלישע באה בטענות לגרנט ?

יואב 15 באוקטובר 2011

כל מילה.לא מעט בורות בסיסית בפוסט.

ריקי רומא 15 באוקטובר 2011

שמע עופר אני לא בטוח בכלל שתמצא הרבה אוהדי מכבי חיפה שחושבים כמוך
בצד שלנו גרנט הרכיב קבוצה מדהימה ושבר את 7 השנים הרעות
נכון שתמיד נעדיף לשחק יפה על עוד ניצחון
אבל לדעתי הקבוצה שיחקה מעולה, אולי אתה משווה אותה לקבוצה של שפיגל אבל זאת לא השוואה הוגנת
הייתי רוצה להגיב על חלקו של גרנט במכבי אבל אני שומר את הזכות הזאת לאוהדי מכבי כמו שהייתי מעדיף שאוהד של מכבי חיפה יתרכז בלכתוב על מכבי חיפה ולא על התל אביביות
אני לא רואה את דורפמן כותב על ליברפול או סיטי

ריקי רומא 15 באוקטובר 2011

פור דה רקורד כדי שנתרכז בעיקר ולא בתפל:
בתגובה שלי מכבי= מכבי תל אביב
תצטרך לסלוח לי על הטעות .

ניתאי 15 באוקטובר 2011

הקדנציה של גרנט בחיפה רחוקה מלהיות מספקת בהגדרה "אליפות, אבל באיזה מחיר". נכון שהכדורגל שלו היה טכני מאוד ולא מרגש, אבל הוא מילא את הקבוצה בשחקנים מרגשים כאלו שגם בלי שיטה אטרקטיבית ידעו להפיק כדורגל אטרקטיבי. וזה עוד לפני שאמרנו שהקבוצה שהוא בנה הייתה הבסיס לקבוצה שהאפילה לצ'מפיונס. אחת המרגשות שהיו כאן מעולם,אם לא ה.
לגבי המשחק היום, גם אני מפחד. כי חייבים לנצח, כי הקבוצה השנייה תבוא בהתלהבות של מאמן חדש, כי קטן לא בסגל וזה משחק שקודם כל מלחמה וכו'. מוקש אמיתי.

גיל שלי 15 באוקטובר 2011

אני חושב שהאובססיה נגד גרנט היא יוצר סיפור של עיתונאים מאשר סיפור של אוהדים

תומר חרוב 15 באוקטובר 2011

הקטע הזה של הדי אן איי הוא קצת תלוש. איכשהו חוץ מלהפועל תל אביב והפועל יהוד, הדי אן איי של כולם זה כדורגל התקפי. חיפה, מכבי, נתניה, בית"ר- כולן מתהדרות בדי אן איי של כדורגל עם הרבה שערים או כמו שאוהבים להגיד אצלנו, כדורגל אטרקטיבי. לדעתי בישראל לא כל כך אוהבים לעשות הגנה ולכן זה גם נראה ככה לפעמים אבל זו לא הנקודה. כדורגל טוב הוא גדורגל טוב, הפועל של גוטמן הייתה קבוצה מעולה לא בגלל שהיא תקפה הרבה, אלא בגלל שהיא הייתה מאורגנת כמו שצריך ותיקתקה בצורה שוטפת(כל קשר לטיקי טקה מקרי בהחלט), כך גם הקבוצה שלו בהפועל חיפה. נתניה נראית טוב לא בגלל שכולם רצים להתקפה, אלא כי היא מסודרת.
אני לא ממש זוכר את הכדורגל של גרנט בחיפה אבל אני זוכר שערים נהדרים של בניון, יעקובו ופראליה, אני זוכר שהקבוצה הזו גם דרסה לא פעם.
עם כל הכבוד למשחק מול מכבי תל אביב(לא צפיתי), עם הגנות של ניבאלדו-שירן ייני ואוראל דגני מגן שמאלי, לא קשה לראות מצבים מרחבה לרחבה. הליגה משופעת בשחקני התקפה טובים ושחקני הגנה די עלובים, זה לא שמישהו פה שינה איזו תפיסה והחליט שככה משחקים כדורגל(וגם בארסה הרי בנויה מהגנה מעולה קודם כל), אלו פשוט התנאים שנוצרו.

פרלה 15 באוקטובר 2011

הימים היפים ביותר של אברם היו בסוף עונתו השניה.
החמצתי את המשחקים בגלל צו שמונה בימי חומת מגן, ולעולם לא אסלח למפקד שאסר עלי לראות שידור של אחד המשחקים מקרית אליעזר, כשכרטיס המנוי שלי מנוצל ע"י אחר.
אברם הביא אותנו ללגום מהשוקת אחרי שנות יובש של שפיגל – אוהרין ואלי כהן – שבתקופתו עם יוסי, קלצ'נקו ושות' היה כדורגל התקפי אמיתי בסגנון חיפה של פעם. כהן הפסיד את האליפות כשהרכיב את קייסי כבלם במקום בנאדו החולה בכפ"ס (לה כבש יעקובו) למחרת הסילבסטר ואולי גם בגלל פרשת החילוף שלא היה (יוסי בדרבי הגביע).
היום זה מסוג המוקשים שאלישע דורך עליהם השנה, יותר מבשלוש עונותיו הראשונות. דווקא התיקו שם עם ההרחקה של גולסה אשתקד עושים אותי יותר אופטימי הפעם. ועם דבה יעלה בהרכב אני בכלל אהיה רגוע.

ריקי רומא 15 באוקטובר 2011

איזה שלישיה קדמית היתה לנו
יוסי-קלשנקו-ורפי כהן בעונת השיא שלו
היו לא מעט משחקים של רביעיות וחמישיות

ויכסלפיש 15 באוקטובר 2011

גרנט הוציא את מכבי ת"א מתקופת שפל של 13 שנה בלי אליפות ולקח אליפות מרשימה ב-92' וכן אליפות בכוח ובאדיבות בית שאן וכל מיני יניב אברג'ילים שהפריעו לחיפה ב-95', ואחרי שחזר במקום קשטן הפך למאוס והוביל את מכבי לתקופה מחפירה עם רכש מוזר, דאמיר קוסיץ' למשל

גיא 15 באוקטובר 2011

יש מאמן שהקהל של חיפה כן אוהב? איך קהל מפונק שזוכה בכ"כ הרבה אליפויות יכול לבוא בכ"כ הרבה תלונות?

IDO 15 באוקטובר 2011

פרוסנר חייב להסכים לגבי זה שהספורט עבר לליגות הנמוכות, בהמשך לטור שלך בוואלה.

האוסטרליין רולס במלבורן הפך לגירסת פיקסר מאז הוחלו כמה חוקים כמו נגיעה באוויר, טיקול מסוכן אווירה משפחתית וכו… למזלנו כלום מזה לא חדר לפוטי של השכונות, דוויזיה 2 מחוז מזרח. אצלנו עדיין הצפיה עולה מטבע זהב. הכסאות מסומנים על מכסה המנוע של הטנדר צמוד לגדר. שתיה קונים מהליקר שופ. השחקנים באים להתרענן בהפסקה. ובמשחקים ביתיים יש 2-3 אמבולנסים בהיכון לקבוצה האורחת. מי שרוצה טקטיקה שיחפש בדוויזיה 2 מרכז!

אותו כנ"ל למרוצי מכוניות. התאונות נעלמו מהפורמולה -1 . מהסופר V הם ממש לא נעלמו. טכניקות דחיקה, ניגוח מאחור, ברקס מוקדם בשביל להפחיד. הם חלק מכישורי נהיגה מקובלים.

קלעת מאד לזה שאין מה לקטר על חוקי המשחק, יש לחפש את המשחק שמתאים לחוקים.

שמרלינג 15 באוקטובר 2011

אין אפילו טוקבקיסט אחד שמסכים עם הכותב לגבי השנאה לגרנט? אחד?!
טוב, גם אני לא.
כל כך הרבה עונות בלי אליפות היו לת"א ולחיפה עד שהגיע אברם עד שאי אפשר להגיד עליו שום דבר רע. שתי עונות בחיפה, שתי אליפויות עם סגלים נדירים והתשתית לעונת ליגת האלופות הראשונה שהיתה יותר ממכובדת.
ועניין הDNA, הוא בפירוש לא נכון. כל כך הרבה עונות ואליפויות עברו מאז גרנט אימן אצלנו ועדיין הקבוצה לא השכילה לשוב לDNA שלה, לכאורה, ואפילו לא ניסתה. לא היתה אפילו עונה אחת מאז גרנט בה הקבוצה שיחקה התקפי יותר מאשר בתקופתו. וגם בכמה עונות שהיו לפני גרנט הקבוצה לא בדיוק כבשה בצרורות.

מנחם לס 15 באוקטובר 2011

השנאה של המדיה (והאוהדים) לגראנט נובעת מדבר אחד: קנאה.

קנאה על שגבר צעיר שלא שיחק מעולם כדורגל מעל דרגה ג', ואין לו כל תכונות מיוחדות להיות מאמן מלבד ביצים, הצליח כל כך בגלל עקשנות ומוכנות לקחת כל תפקיד על עצמו, בין שהוא גדול מדי עליו או לא.

ריקי רומא 15 באוקטובר 2011

מנחם אתה כנראה התבלבלת בין גרנט לאייל לחמן
ונראה לי מפה שיותר מלאוהדים לעיתונאים יש איזשהי טינה כלפי אברם

קסיוס קליי 15 באוקטובר 2011

אף אחד לא הפריע לרוני לוי במשך 5 שנים לשחק איזה כדורגל שהוא רוצה.
אף אחד לא מפריע לאלישע לוי 4 שנים לשחק איזה כדורגל שהוא רוצה.

הם פשוט לא מאמנים מספיק טובים ויצירתיים.

עכשיו תשאלו איך הם לקחו ביחד 5 אליפויות?..

התשובה היא פשוטה.
לא צריך לעשות יותר מדי כדי לקחת אליפות בישראל.

וגם למכבי חיפה וגם להפועל ת"א וגם למכבי ת"א יש בסיס טוב, יש מסורת ויש אוהדים.

ההבדל הוא בניהול של הקבוצה וביציבות.

מכבי חיפה משחקים נורא כבר 3 שנים.
מדי פעם יש משחקים טובים אבל לכל קבוצה יש מדי פעם משחקים טובים.

יואב 15 באוקטובר 2011

עופר,
אין יותר שגוי ורחוק מהאמת מהפסקה הראשונה שלך.באמת.היפוך של המציאות. אולי היית צעיר מידי אז, אני לא יודע. שתי חמישיות על הראש שלכם(דאבליסטים להזכיר רק)כשאחת מהם בקריית אליעזר זאת רק דוגמה אחת מהדהדת.שתי רביעיות בדרבי תוך פחות משנה, זאת הדוגמה השניה.מאה נקודות הפרש ממכם ב92 זאת הדוגמה השלישית.לא שאלנו כמה יצא אלא כמה ניצחנו…
אברם החזיר את מכבי(בשם, כח ההרתעה,שחקני בית)בדיוק למקום שלה.
הקדנציה השניה שלו היא כבר סיפור אחר.

מקרה חיפה ומכבי עם גרנט שונה לגמרי. עם התקציב הכי גבוה בליגה(והחומר הכי טוב)נפלתם על התחת עם מאמנים בינוניים.אז לא עניין אתכם ואת שחר "סגנון". רציתם אליפות. אברם בא וסידר את זה.

אני מתפלא על שדמי על עיוות. כנראה שלוש עשרה שנות מדבר נחסכו ממנו.כנראה שהוא ראה בשנות השבעים את החמש אפס. כנראה הסטאנדרטים שלו נוגעים בעננים. מה שגרנט עשה במכבי זה לא פחות מתחיית המתים.

ההופעה שלכם בבאר שבע רק ממחישה את מה שכבר ידעתי-חיפה תתעלה במשחקים הסקסים. אחרי הכל מדובר בקבוצה שאם לא תמצא את הרוח והכח מתוך עצמה,היא עוד תמעד.ממש לא מעל הליגה מיקצועית נטו.
מכבי פספסה הזדמנות להצהרה לפני שבועיים.

יאיר 15 באוקטובר 2011

עופר, לא מסכים לגבי גרנט, קדנציה 1 טובה מאוד . מה שנכון, לליגה וליריבות טוב מכבי חזקה שאפשר ממש לשנוא, זה מוציא אנרגיות אחרות מהקהל הירוק מאשר נגד הפועל, האנלוגיה לחברה של הכוסית חמודה.
הייתי בב"ש היום, קבוצה חזקה עם התלהבות, לא זו הכבויה נגד מכבי ב 1:4 , שינוי די מדהים בזמן קצר. מבחינת חיפה, חבל שמכבי ת"א לא מגיעה לשם במחזור הבא.

יאיר

עורך http://allsportil.co.il

ריקי רומא 16 באוקטובר 2011

אתר נחמד
למי שבא לו להתעדכן על השגרירים שלנו בחו"ל

שלו 15 באוקטובר 2011

בנתים עד שיוכח אחרת, רק מכבי סוחטת מחיפה טיפת חיים.
הקבוצה החיפאית רואה את מכבי ומוצאת את טיפת המוטיבציה האחרונה שלה.
מול שאר הליגה היא סתם קבוצה.
רק מכבי מוציאה מכל כך הרבה קבוצות כזאת התייחסות וזה מראה על משהו.
כבוד, פחד, חשש לא יודע מה, אבל אף קבוצה זולת מכבי תל-אביב לא גורמת לזה.

יואב 15 באוקטובר 2011

העיקר שבאר שבע עברה מהפך אדיר(:

קסיוס קליי 15 באוקטובר 2011

לעופר,

לפי מה שאני זוכר אתה די בעד אלישע.

אז אם גרנט גרם לאיבוד ה DNA אלישע פשוט מסרס את מכבי חיפה לוקח לה פשוט כל תא ותא ואונס לה את הצורה.

פרלה 15 באוקטובר 2011

האם ייתכן שההשפעה של קטן רק גדלה?
האם זה שיחזור עונתו הרביעית של רוני לוי?
האם צריך זעזוע בהרכב ליום חמישי? (לא.רק שינוי אחד. קטן).
האם אלישע עוד מסוגל להדליק ביומיום את החבורה הכבויה הזו?
האם אנו מאחרים את הרכבת?
האם נמתין לעטר עד מאי?

קסיוס קליי 15 באוקטובר 2011

לא
כן
לא משנה
לא
כן
כן

פרלה 15 באוקטובר 2011

תודה.

קסיוס קליי 15 באוקטובר 2011

(:

תומר חרוב 16 באוקטובר 2011

גם רובן וגם אלישע יסיימו את החוזים שלהם עד הסוף, מה יקרה אחר כך? אך אחד לא יודע.

alapi 16 באוקטובר 2011

בניגוד למה שנאמר פה, אני טוען שאוהדי מכבי (ת"א) השפויים (אני), לא יכולים לסלוח לגרנט על איי החורבות שהוא השאיר אחריו (מורשת נימני לדוגמא). אבל הכל התעצם בתקופתו בנבחרת, על הימים האלה אי אפשר לסלוח לו ואני מאז מאחל לכשלונו

פרלה 16 באוקטובר 2011

כותבים "עיי חורבות". שבוע טוב.

אביעד 16 באוקטובר 2011

מה, אף אחד לא תומך בעופר? אז כנראה זה עליי.
לגרנט מגיע המון קרדיט על העבודה המופלאה שעשה במכבי ת"א בקדנציה הראשונה שלו. ולטעמי הוא שרף כל טיפה מהקרדיט הזה בקדנציה השניה. הוא לקח לידיים את הדאבליסטית, אחרי שחתר תחת המאמן שהביא דאבל והחזיר קבוצה של מקום שישי כל שנה. הוא חיזק את הכוח של נמני במועדון והשאיר הרבה אדמה חרבה לעתיד.
במכבי חיפה הוא זכה בשתי אליפויות נוראיות יחסיות לסגל שעמד לרשותו. הוא סירס בצורה מפחידה את הסגל ההתקפי הכי טוב שנראה במדינה הזאת, ולא, הוא לא בנה את הסגל זה. אלי כהן בנה אותו. 2 השחקנים המשמעותיים היחידים שצורפו בתחילת תקופת גרנט היו יעקובו (הוחזר מהשאלה, הגיע בתקופת אלי כהן) וננו פראליה (שאלי כהן רצה שנה קודם, אבל המו"מ איתו נפל) – שום קשר לגרנט.
מה שכן, אני חושב ששום החזיר לקבוצה הרבה ממה שגרנט זרק. זה היה שום ששיחק התקפי בכל מצב, אפילו באולד טראפורד. שום איבד את האליפות כי לא עשה כמעט רוטציה בהרכב (קייסי היה פותח אפילו בגביע הטוטו!) ובסוף העונה מכבי הגיעה כבר מותשת לקו הסיום.

פרלה 16 באוקטובר 2011

שפיגל פישל בחיפה עם שחקנים שזכו באליפות בלי הפסד ב- 93/94. אייל, רביבו, אוירון, קנדאורוב, חזן, בנאדו, חרזי זכו אצלו רק באליפות אחת (רביבו גם זה לא). לכן, האליפויות של גרנט לא יכולות להתקבל כמובנות מאליהן.

אביעד 16 באוקטובר 2011

בשנים של גרנט לא הייתה יריבה אמיתית. אסור לשכוח את זה.

ריקי רומא 16 באוקטובר 2011

למה ללכת אחורה עד שפיגל
אפשר להסתכל על הקבוצה המוכשרת שהייתה לדושאן אוהרין
בזמנו היינו מורעבים לאליפות, אבל עדיין בתקופת גרנט
היו זמנים של כדורגל טוב ומהנה

אולי יש לאנשים אנטי נגדו בגלל התקופה בנבחרת (כאליו שישראל משחקת התקפי נגד נבחרות שהן לא סאן מרינו)
ואולי זה בגלל תוכנית ה'חומש' שלו בתל אביב , לא יודע
אבל עובדתית בחיפה הוא היה מעולה והביא לנו את מה שכל כך רצינו
בשבילי הוא כמו האיש הזה שהצית את עצמו והתחיל את המהפכות בעולם הערבי
הוא פתח את הסכר והביא לנו מבול של אליפויות

פרלה 16 באוקטובר 2011

לדושאן היו בהרכב שחקנים כמו קופל והרומטקו ודורו. לא היו בסגל בעונות הגדולות באמת.

ריקי רומא 16 באוקטובר 2011

נכון היו לו את אלון מזרחי (נראה לי לחצי עונה ואז עבר לניס)
את יוסי ואת ההגנה הקבועה (קייסי חרזי בנאדו ז'אנו)

אני עדיין זוכר את הנגיחה של הרומטקו לרצפה ואז למשקוף ופנימה
באותו זמן חשבתי שהוא נוגח כמו אלי דריקס

עולה פה נקודה מעניינת, מתי בדיוק לקהל בחיפה התחיל להיות פיוז קצר כלפיי המאמנים ולמה?

קסיוס קליי 16 באוקטובר 2011

נראה לי זה התחיל מרוני לוי.
לא צריך להיות גאון כדורגל כדי לזהות בן אדם מאוס.

אתה יודע מה זה מאוס?
לא ניתן לפרש את זה בדיוק . הוא פשוט מאוס.

ואלישע לוי הוא פשוט לא מאמן כדורגל.
אני לא יודע מה הוא.
מאמן כדורגל הוא לא.

אם הוא יכול לאמן כדורגל. ספציפית הוא. אז כל אחד יכול.

4 שנים זה יותר מדי.
עם קשטן על הקווים, חיפה סוגרת את סיפור האליפות בסיבוב הראשון.

פרלה 16 באוקטובר 2011

אלישע עוד לא גמר את הקרדיט על שלוש שנות ההישג הראשונות שלו. נכון שאינו מושלם אבל הישגיו עם סגל שאינו עילאי עומדים לזכותו.

ריקי רומא 16 באוקטובר 2011

לדעתי מבחינת הקהל הקרדיט שלו נגמר באמצע העונה השנייה שלו
בצדק או לא זה כבר עניין אחר- אני עדיין זוכר את הקללות לעברו בגמר גביע נגד ביתר משהו כמו שבוע אחרי שלקח אליפות
אני לא בטוח אם זה מפני שאין לו חיבור עם הקהל או מפני שלקהל חשוב להראות דומיננטיות גם אם היא שלילית

קסיוס קלי: שמע בכל תגובה שלך בפוסט הזה הסכמתי אתך לגמרי
גם אצלי החוסר סבלנות הזו כלפי עמדת המאמן התחילה ברוני לוי
אך זה מסתמן עכשיו כמשהו שהקהל מקובע עליו ולכן יש בי חשש מה יקרה כשראובן יגיע. כמה זמן ייקח עד שיוציאו לו ת'מיץ עונה שתיים שלוש..
אני אוהב את עטר יותר מדי ואני לא רוצה שהוא יקבל את היחס שקיבלו הקודמים שלו

פרלה: למה קרדיט חייבים לתת את הקרדיט במלואו?
במקרה של רוני לוי כבר בעונה הרביעית ידעת לאן הספינה הזו שטה
את אותה ההרגשה אני חש היום עם אלישע
האם באמת צריך הוא צריך לאמן אותנו עוד עונה מעבר לנוכחית לפני שנפרד כידידים?

קסיוס קליי 16 באוקטובר 2011

לריקי, הקהל ממש לא מקובע עליו. זה קהל שמבין כדורגל. עונה ראשונה הייתה עונה מגעילה אבל איכשהו לקחנו אליפות ואפשר לומר שזו הייתה שנת ייצוב מערכות. השנה הבאה היינו אמורים לטרוף את הליגה במקום זה הושפלנו בליגת האלופות (שאף לוזר לא יספר לך אחרת) והפסדנו כל משחק הכרעה, גם בגביע, וכמובן איבוד האליפות המזעזע. שנה שעברה שיחקנו את הכדורגל הכי גרוע שיש אבל הגורל קבע שנתקן וניקח אליפות. הבלוף הזה נמשך כבר שנה רביעית. אני לא יודע מה יהיה עם עטר. לא נדע עד שלא ננסה. אנחנו בתחתית. כל דבר יהיה יותר טוב מהמצב הנוכחי. גם שחר רצה להיפטר מאלישע אבל הוא לא יכל כי לקחנו אליפות.

פרלה 16 באוקטובר 2011

את העונה הזו הוא קיבל בדין. כמו את קודמותיה. בסופה נראה…
נקווה שלא נצטרך להחלטות קשות במהלכה.

ריקי רומא 16 באוקטובר 2011

נראה לי הדבר היחיד שיכול להשאיר את אלישע בעמדת המאמן זה במקרה שהוא יגיע עם הקבוצה לחצי גמר אופ"א: כלומר ישיג משהו שלא נעשה בעבר וידברו עליו לשנים סטייל הזכייה של יוון ביורו
לא אליפות ולא בטיח
זה הדבר היחיד או שיעקב שחר יפסיד לו בסיבוב אכזרי אחד של משחק קלפים על כל הקופה

קסיוס קליי 16 באוקטובר 2011

תראה,

שחר מבין דבר או שניים.
הוא לא יפטר את אלישע באמצע העונה.
הוא יחכה לעונה הבאה.

הוא לא חושב במושגים רגילים. לאבד מבחינתו את העונה זו באמת מכה קלה בכנף.
אז שנה הבאה יזכה, ואם לא אז שנה אחריה.

חיי מאמן מצליח באותה קבוצה למעט חריגים הם 3-4 שנים.

רוני לוי עשה את שלו, אלישע לוי עשה את שלו.
זה היה המקסימום שלהם.

אגב, ההשבתה של איציק לוי וימפולסקי מאוד לא בריאה לקבוצה.
ואם בוקולי עדיין שחקן הרכב…
כבר אין מילים..

ריקי רומא 16 באוקטובר 2011

ברור ששחר לא יפטר באמצע עונה
אני לא חושב שיש בכלל אוהדים שמאמינים שדבר כזה אפשרי.
וכן, אפשר לסיים מקום חמישי תוך כדי הצגת כדורגל מזעזע ומשעמם להפליא וקירות הבית לא יקרסו
אבל, וזה אבל גדול הושקעו בקיץ סכומי כסף גבוהים מאד ביחס לכדורגל שלנו, ולהוציא קרוב ל-20 מליון על רכש כדי שיהיו שחקנים שנה הבאה במידה וחצי הרכב יימכר לאירופה בקיץ ולתת את ההרגשה של עונה פיננסית באותו הזמן
זוהי סטירת לחי אפילו לשחר

קסיוס קליי 17 באוקטובר 2011

שמע,

זה היה אחד ממסעות הרכש הכי הזויים שיצא לי לראות בספורט בכלל!
לא משנה באיזה ענף.
חן עזריאל
דגני
דה חסוס
תמיר כהן
אלון תורג'מן

וזאת הרשימה הממש לא הכרחית.

מתחתיה:
בוליאט
ימפולסקי
שארנוב

כלומר הם שחקנים נחמדים אם כבר יש סגל חזק אבל אם הסגל בעייתי ומוסיף לו עוד שחקנים בינוניים זה הופך את העסק לעיסתי.

יניב 17 באוקטובר 2011

בשנה הבאה כשהחצי המוצלח של ההרכב ילך לאירופה להרוויח כפול באיזה ליגת פח , חיפה תישאר עם סגל בינוני , זרים רעים ובעלים שאני לא רואה אותו משחרר תקציב רכש גבוה לעוד עונה – גם רובן והאפקט שהוא יביא לא יכול לשנות הרבה.
אני דווקא כן רואה תסריט של מהפכה בינואר .

קסיוס קליי 17 באוקטובר 2011

מי כבר יכול ללכת?
יש לחיפה עודף בלמים ועודף חלוצים ואין בכלל קישור.

מי שילך רק יקל על הקבוצה.

עטר לוקח עם הקבוצה הזו אליפות דרך פקס.
ואם לא, הוא לא יבוא על תקן משיח אליפות אלא משיח דרך.

פראליה 17 באוקטובר 2011

כל התייחסות לגרנט בהקשר של אימון כדורגל עושה חסד לאיש, הוא ידוע כבעל עיסוקים רבים ומגוונים ועכשיו יושב בבית וקורא בשקיקה את המאמר אבל חבר'ה, בוא נכנס לפרופורציות, הדבר הזה לא היה מאמן ובגילו כבר אין לו יומרות להיות.

Comments closed