סיכום עידן אלי טביב בהפועל תל אביב

מבט על הבעלים המצליח ביותר בכדורגל הישראלי אי פעם

(צילום: אלן שיבר, ספורט5)

במשך שנים מספרים לכם עיתונאים ואנשי כדורגל ואנשי תקשורת וכל מי שאתם רק רוצים שאי אפשר להרוויח מכדורגל ישראלי. ואם מישהו בטעות מרוויח, מספרים לכם שלא יכול להיות שהוא גם מצליח על המגרש. מסבירים לכם על המצב הכלכלי, המתקנים הרעועים, טוענים שיש אוהדים בוגדניים ושכולם רוצים לראות את ברצלונה בכלל.

אלי טביב יושב היום איפה שזה לא יהיה, חושב על כל הדברים האלה, וצוחק.

וואלס סאנגקרה
היינו ילדים וזה היה מזמן (עוד אחד מסיפורי הפועל ב"ש)

95 Comments

שאק 4 ביולי 2012

גדול!!!

יוני 4 ביולי 2012

סגנון כתיבה דורפני. ומהטובים שלו. יופי עופר.

יואב 4 ביולי 2012

פניג'ל ושותפיו עשו הרבה יותר.יודעי דבר מספרים שאם היו נוקבים בסכום כפול-גם היו מקבלים מארקדי.
לוני קיבל מעל 70 מיליון! משניידר אבל אין לי מושג איך זה מתקזז עם השקעותיו בקבוצה(ועוד שלושים מיליון מליגת האלופות צריך לזכור).
ועכשיו,במקום טביב, תורם של מי… שהיו שם.
משעשע(:

מיטש לב לב לב.

ויכסלפיש 4 ביולי 2012

אתה מתכוון לומר שלא ברור לך למה מישהו בכלל מוכן לשלם לו כדי שייצא? כי יש מספיק אנשים שזה משרת את האינטרסים שלהם והם יודעים שהרווחים העתידיים יהיו שלהם אבל ההפסדים יגולגלו איכשהו לבנקים או לציבור הרחב

אנונימוס 4 ביולי 2012

וצריך לחזור על זה מיליון פעם עד שהמחוקק יתחיל לעשות משהו –
שום דבר לא ישתנה פה בספורט כל עוד אין שקיפות ופתיחת ספרים.
לא צריך ועדות, לא צריך מסקנות.
ריך דבר פשוט – הוספת סעיף לחוק הספורט שמימון ציבורי (טוטו, לוטו, עיריות) לא יועבר לקבוצת ליגה ראשונה בענף מקצועני שלא מפרסמת את הספרים שלה, ולא משתפת נציג אוהדים של עמותה עם מינימום 500 אוהדים בהנהלה.

אבי 4 ביולי 2012

אמן ואמן

קורא אדוק 4 ביולי 2012

מעולה!!!!

דוקטור התחכמות 4 ביולי 2012

את הכסף שלו מהכדורגל הוא לא עשה מהעסקה הזאת. על הכסף שלו מכדורגל אפשר לשאול את זרקו ודה סילבה, ואפילו את אוחנה ולוזון.

וכאן בולט הצורך הכי גדול לאתר כמו דה-באזר. עיתונאי שיודע ומסוגל לתאר מה קורה בתוך הכדורגל הישראלי. מכיר את כל הקשרים, הפוליטיקות, השמועות והלך הדברים.

כמישהו שעוקב אחרי הכדורגל הישראלי, חסר לי מאוד מקור שיצליח להסביר מה באמת קורה שם. כי בין הפרוסנרים והאלפסים, לבין הפרימואים והשרפים הפער גדול מדי, וחייב להיות הסבר ציורי יותר איך עובד כל שוק הכדורגל הישראלי שנראה שאם אתה לא מקוב אתה פשוט לא נחשף אליו (וכנראה גם לאבסורדים הרבים בו).

אז אם כבר ויתרנו על מדיה אמיתית שתסקר את הכדורגל הישראלי בצורה מכובדת, אולי, לפחות, איזה בלוגיסט אמיץ ?

gil 4 ביולי 2012

תשכח מזה. לא יקרה. אולי אם מישהו יתאבד פעם, כמו בכדורסל, יצוצו כמה שיכו על חטא בדיעבד. אין עיתונות ספורט בארץ, יש רק כמה בלוגרים אינטליגנטים.

אמיר 4 ביולי 2012

לצערי אתה צודק, אלי טביב הוא איש עסקים גאון וממולך, אבל מנהל גרוע ובעיקר אגומניאק שמעניין אותו רק הכסף והוא עצמו (אפילו אישתו בקושי מעניינת אותו ובטוח שלא הבת שלו).
טביב יצא עם כסף מהעסקה הזו כי הוא עומד מול מועדון שיש לו הרבה אנשים שאיכפת להם, אוהדים עם ממון שמסוגלים לשים מיליון או שניים, רק כדי להעיף אותו בהקדם לפני שיהיה מאוחר.
בכשהוא ינסה לצאת מבית"ר בעוד כ10 שנים (ולמרות שאני שונא אותם אני לא מאחל אפילו להם את טביב) אז הוא לא יצליח להוציא כל כך הרבה כסף מאנשים.

לגבי התקשורת הספורט, שוב הוכח שאין לה מושג בנעשה בכדורגל, אין אדם אחד מפרימו הקוף ועד כל מי שגם יושב באתר זה שיודע באמת את חוקי הבקרה/מה זה תקציב/ומה קורה מאחורי הקלעים.
כל אותם אנשים שפתאום היום קופצים ושואלים מי שם את הכסף, לא היו פה בשנה האחרונה לחקור לעומק מה עשה!! טביב עם הכסף של המועדון ולמה עכשיו חסר כזה!

ויכסלפיש 4 ביולי 2012

ממולח בטוח, למי אתה קורה גאון? לאחד שהצליח לעבוד בעיניים על אנשים חסרי מושג בגיבוי עסקנים, או לאחד שהמציא/בנה סטארט אפ מאפס ומכר לגוגל/מיקרוסופט וכו'? אני מעדיף את ההגדרה השנייה, אלי טביב זה חתול רחוב מוצלח, יש עשרות אלפי אוכלי נבלות כמוהו, ממציאים וגאוני סטארט אפ יש הרבה פחות.

אסף THE KOP 4 ביולי 2012

אתם שוכחים את מה שחשוב באמת.

הפועל נמכרה מידיו של מורשע בהתחזות לידיו של עבריין מין.
אצל הפועל, הערכיות תלוייה בצבע העור והעיניים של העבריין.

והם עוד אומרים שבית"ר גזענים.

קורא 4 ביולי 2012

עלוב.
טענת הגזע לא עלתה בשום שלב מפי אוהדי הפועל.
אני מאמין (נראה לי די ברור) שאם רמון ינהג בהפועל כמו טביב הוא יזכה לאותו יחס.
אתה חושב שאם טביב היה מתייחס לקבוצה ולאוהדים כמו סגול ואורנשטיין בזמנו – הוא לא היה זוכה לתמיכתם? צא לרגע מהשנאה להפועל ותענה בכנות (כמובן, רק אם אתה רוצה…)

אסף THEKOP 4 ביולי 2012

הטענה לא עלתה מפיהם.
הסברה עלתה מפי.

בכל אופן, רמון ראוי להפועל והפועל ראויה לרמון.

צור שפי 4 ביולי 2012

לרמון תפרו תיק.

גלן 4 ביולי 2012

ברור. הוא בכלל לא הכניס לה את הלשון (דקה לפני שהוא שלח נערים צעירים למוות חסר פשרות ותבוסה לפ.צ חיזבללה) .זה ההם שתפרו לו תיק. בשלוש המילים שכתבת יש את ההסבר הפשוט ביותר למה ביבי יהיה עכשיו ראש הממשלה לכמה שנים טובות. אתם חיים בלה לה לנד עם חוקים שנועדו לכיפוף בלבן ויישור לשחור. תכעסו תתקוממו תתפלפלו ותבינו שאין בנמצא קונים לסחורה השלכם . ופתק של מחל יעלה מעלה מעלה. זוהי הטרגדיה הגדולה כי ביבי באמת לא משהו , אבל אתם שבוחרים באנשי ההרס כרמון ומגינים עליהם בהתלפלויות תמשיכו לעשות בשביל ביבי את העבודה.

צור שפי 5 ביולי 2012

הוא הכניס לה לשון לפה. ככה סתם. בלי הקשר. בלי שהיא התמרחה עליו קודם, הציעה לו לבוא אתה לקוסטה ריקה ושידרה לו רמזים מיניים מכאן ועד להודעה חדשה. מצידי ביבי (ליתר דיוק שרה) יכול להיות ראש ממשלה עוד מאתיים שנה, כל עם מקבל את מה שמגיע לו ובמציאות שבה כנופיית שלטון החוק מזיזה מהדרך כל מי שנתפס כמאיים עליה (רמון, נאמן, פרידמן רשימה חלקית) שוטים כמו כאן יכולים להמשיך ולכנות את רמון עבריין מין. מה שרמון עשה הוא לכל היותר פגם אתי.

כסיפוביץ 5 ביולי 2012

With a great power, comes great responsibility

MG 5 ביולי 2012

כסיפוביץ, האם זהו ציטוט של בנג'רמן פארקר?

איתן בקרמן 5 ביולי 2012

קצב זה מהליכוד? אתה עושה תחרות בעבריינות מין? רמון ה-אחראי למלחמה? אתה מערבב.

כסיפוביץ 5 ביולי 2012

יפה!!!!
או לחלופין סטן לי…

צור שפי 5 ביולי 2012

כסיפוביץ, האימרה שהבאת יפה וגם נכונה עקרונית אבל במקרה של רמון נחצו כל הגבולות על ידי נציגי החוק והמשפט. תזכור שקצינת משטרה בכירה איימה על החיילת כדי שתגיש תלונה, שעדויות רלבנטיות הוסתרו מההגנה ועוד ועוד. אני לא משתגע על רמון אבל במקרה הזה חד משמעית תפרו לו תיק. חד וחלק.

תולעת 8 ביולי 2012

אין גבול לכמות התירוצים שגברים ישתמשו בהם כדי להצדיק או להתעלם מאלימות מינית. אם היא מתלוננת זה בגלל שהכריחו אותה. אם היא לא מתלוננת לא היה כלום, אחרת הייתה מתלוננת. אם זה הולך לבית משפט ושומעים ראיות ומרשיעים אותו – תפרו לו תיק. אם לא היה הולך לבית משפט ולא היו שומעים ראיות, אז "אנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה שם".

רמון הוא עבריין מין מורשע נקודה.

קורא 4 ביולי 2012

וסליחה על המילה הראשונה בתגובה.

יואב 5 ביולי 2012

גלן,
שלמות!

גלן 5 ביולי 2012

מה פרויד היה אומר. עוד שעתיים הוא יוציא אותם עם חבריו הפושעים האחרים לכתוש לטחון להשמיד להרוס ולהפסיד לחיזבלה. זה נקטר סקס מטורף לעבריין מין. העיקר שצור שפי אמר שהעלילו עליו. צור שפי יודע.
האיש גם דפק את הרטוריקה הקשה והאלימה שלו במלחמה יותר מהאחרים. העם הזה באמת חטף ממנו ולא עוד. עכשיו תור אוהדי הפועל.

גלן 5 ביולי 2012

ובכן בקרמן ראיתי מה שכתבת . מה לעשות הדיון עכשיו כולל את רמון. אם קצב ישתלט על הפועל קריית מלאכי אני מבטיח תגובה נזעמת לצורך האיזון הקדוש ולתפארת תגובה 9.

צור שפי 5 ביולי 2012

כל מי שעיניו בראשו יודע, אתה יכול לחרף ולגדף עד מחר, לשים על רמון את כל המלחמה ועוד כל מיני טיעונים לא רלבנטיים. להגיד על קצב ורמון ששניהם עברייני מין זה כמו להגיד שבסוריה ובישראל יש הפרות של זכויות האדם. כלומר, מבחינה פורמלית, אדון גלן אתה צודק, אבל מבחינת המהות זו דמגוגיה ירודה. ומעניין מה תגיד על אדון נתן אשל, הרי הוא לא נשפט, ולמרות סילוקו הפורמלי ממשיך להיות יד ימינה של ראש ממשלתנו בפועל לעוד מאתיים שנה ובעלה. זה כנראה בסדר.

צור שפי 4 ביולי 2012

בית״ר גזענים. מועדון שלא מחתים ערבים הוא כמו מועדון שלא מחתים יהודים.

MOBY 5 ביולי 2012

מה עם מועדון שמחזיק רק קטלונים?

MG 5 ביולי 2012

אני מכיר מועדון שמחזיק רק באסקים, אבל איזה מועדון מחזיק רק קטלונים?

אסף 5 ביולי 2012

ההבדל בין מועדון שמחזיק רק באסקים (או קטאלונים, לצורך העניין) לבין מועדון ישראלי שלא מקבל שחקנים ערבים, הוא שאלת הריבונות. ברגע שאתה חי במדינה יהודית ריבונית, יש לך כבר הגדרה עצמית, מעצם קיומה של המדינה, ולכן הדרת המיעוט החי במדינה היא בבחינת אפליה וגזענות.
לעומת זאת, הסגל הבאסקי הטהור של בילבאו הוא כלי להגדרה עצמית ולזיהוי מקומי, באין ריבונות המגדירה אותם. אם לבאסקים תהיה מדינה אי פעם, ויהיו שם מיעוטים לא באסקים שבילבאו לא תרצה בהם- זו תהיה גזענות מבחינתה. על אותו משקל- אם בית"ר היתה נוקטת במדיניות הזו בימי השלטון הבריטי, למשל, לא כל שכן במדינה בשלטון ערבי, אז לא היתה כל בעייה, לשיטתי, עם המדיניות שלה.

אזי 5 ביולי 2012

המכבסת מילים הכי גדולה שראיתי בחיים.
ירושלים עיר מעורבת
ירושלים עיר שידעה המון פיגועים (כולם, במקרה, נעשו על ידי ערבים)
וגזענות נגד ערבים, זה לא גזענות נגד השונה (אתיופים לדוגמה, שזה באמת דוחה), זה גזענות נגד האויב!

אסף 5 ביולי 2012

אזי, הפוסל במומו פוסל. כיבסת עכשיו אחושילינג עם "ערבים זה לא השונה, זה האויב". להגיד שכל הערבים הם האויב זו לא רק גזענות, זו גם ראייה שטחית במיוחד. וואליד באדיר הוא האויב? האח הסניטרי בבי"ח הדסה עין כרם הוא האויב?
וזה שירושלים עיר מעורבת רק מגביר את הצורך שהקבוצה הבולטת שלה, שמייצגת את העם הריבון, תשלב גם ערבים ותראה שיש כאן סיכוי לחיים קצת יותר שפויים. תראה את חיפה, למשל. עיר מעורבת שקבוצת הדגל שלה מאז ומתמיד שילבה ערבים, מה שעשה טוב גם להם, גם לקבוצה וגם למרקם בעיר.

צור שפי 5 ביולי 2012

גם בתל אביב ובחיפה היו פיגועים. תמשיך לחפש טיעונים לגזענות של בית״ר.

MG 5 ביולי 2012

זה באמת לא יאמן שההתאחדות מאשרת העברת קבוצה מעבריין מורשע אחד לעבריין מורשע אחר, אבל ממש אין קשר לגזע.
לצור שפי – היית במשפט? ראית את הראיות? על סמך מה אתה מחליט שתפרו לו תיק???
עוד מעט תכתוב שא' אנסה את קצב והאמריקאים, ברוב חוצפתם, בנו 2 מגדלים במסלול התעופה של אל קעידה.

איתן בקרמן 5 ביולי 2012

את כל דיון 9 מכל הכיוונים כבר כתבנו וקראנו מאה פעם. זה משעמם ולא ממש קשור.

MG 5 ביולי 2012

סליחה שלא הייתי – יש סיכום איפשהו? (צניות מגעילה – מצטער מראש).
איתן, אין מה לעשות, עכשיו זה רלוונטי מאד, כיוון שגם ככה עלתה לאחרונה הסוגיה של בעלות עברינית בכדורגל וחשוב לבחון היכן הגבול.
חוץ מזה, אנשים נכנסים לאתר שלך וכותבים (ברוב הדיון, כמובן לא כולל אותי, שהרי אני לעולם איני כותב בצורה עניינית) בצורה עניינית. אני חושב שזה לא צריך להפריע לך – אם רוצים לטחון מים בתרבות דיון זה נראה לי סבבה.

איתן בקרמן 5 ביולי 2012

MG אתה צודק, כתבתי את זה כחלק מהדיון ולא מעל הדיון, מצטער אם זה נשמע אחרת. התכוונתי יותר לוויכוחי ה"צבועים" ו"גזענים"…

אסף 5 ביולי 2012

כל עוד יש שתי דעות מנוגדות, זה לא משעמם. ובטח ובטח שלא "לא קשור"

צור שפי 5 ביולי 2012

MG – בוא נגיד שהתעניינתי קצת מעבר למה שכתוב בעיתונים אבל גם קריאה בעיתונים יכולה להספיק. חשוב לי להבהיר שהטיעון הוא לא רק בעד רמון אלא נגד שיטה של הוצאת חוזה על כל מי שבא מהדרג הפוליטי עם גישה המתנגדת לאקטיביזם השיפוטי הקיצוני של ברק ובייניש. יש עובדות בתיק הזה שאינן מוכחשות: שתנ״צ (או סנ״צ – לא זוכר) מירי גולן איימה על החיילת שאם לא תגיש תלונה היא תספוג תלונה נגדית, שהיו חומרי חקירה שהוסתרו מצוות ההגנה. רק שתי העובדות האלה די בהן כדי להטיל צל כבד על כל ההליך.

עידן. 5 ביולי 2012

צור שפי- אתה טוען שבכל דרגות שלטון החוק, החל מחקירת המשטרה, משם לפרקליטות שהגישה כתב אישום וכלה בבית המשפט (שלמעשה לא עשה דבר, רק הרשיע את רמון על הסמך ההודאה שלו)- כולם מתכנסים וזוממים יחד על מנת לסלק מן הדרך אנשים שלא תואמים לאקטיביזים השיפוטי?

וואלה, כשאני עבדתי בפרקליטות כנראה שכחו לספר לי על זה… (ובכלל לפי התאוריה הזאת, מעניין איפה תפירת התיקים נגד כל האנשים שמנסים היום לפגוע בבית המשפט).

לעניין- בסופו של יום חיים רמון התייצב בפני בית המשפט והודה שביצע מעשים מגונים בחיילת שיכולה להיות בתו, ללא הסכמתה. מה לעשות שהדברים האלו עולים לכדי עבירה פלילית…

בכלל במסגרת ההודעה שלך אתה מפגין לא מעט בורות משפטית. שזה בסדר, אני מעריך שאתה לא משפטן. בעייתית יותר היא העובדה שאתה מעלה טענות חמורות ביותר ("תפרו לו תיק" "כנופית שלטון החוק"), למרות שמהדברים שלך עולה שאתה לא ממש מכיר את פרטי התיק, למעט שמועות ואולי כמה גזרי עיתונים (לי דווקא יצא לקרוא את הפרוטוקולים במלואם. אגב, לא הוסתר חומר חקירה, אלא נעשו האזנות סתר ללא אישור- אכן מחדל חמור למרות שבפועל לא היו להאזנות כל משמעות,).

נכון, רמון לא אנס אף אחת ולא צירך לסקול אותו בכיכר העיר, אבל הוא כן הודה בביצוע מעשים מגונים עפ"י החוק בישראל ולא ניתן לפרש את זה בצורה אחרת.

הגישה שלך, לפי כל מה שעשה הוא רק "פגם אתי", בלבד היותה מוטעת מבחינה משפטית, היא לטעמי גם מוטעית מבחינה מוסרית ובעיקר פוגעת ומביעה זלזול גדול בנשים שעברו תקיפות מיניות מסוגים שונים.

עידן. 5 ביולי 2012

רק להוסיף- משום מה זכרתי שרמון הודה. למעשה הוא ניהל כמובן הליך הוכחות בסופו הורשע.

בנוסף, אני מאמין שלו רצו "כנופיות שלטון החוק" לסלק את רמון, היו מחליטים להטיל על מעשיו קלון, כך שלא יוכל לחזור לחיים הפוליטים, כפי שהוא עושה כעת.

צור שפי 5 ביולי 2012

אני אכן לא משפטן ואתה מתעלם לנוחותך מהעובדה שרמון לא היה הפוליטיקאי היחיד שנרדף בגלל שסרב לומר "אמן" אחרי כנופיית שלטון החוק ושפוליטיקאים אחרים שיודעים איפה מרוחה החמאה (אהוד ברק למשל) נהנים מחסינות מפתיעה למרות כל מיני פרשיות שהנשיקה הזו מחווירה לעומתן. אתה גם מתעלם מהאיומים של מירי גולן על המתלוננת ומכך שלא רק בור משפטי כמוני חושב שלא היה כאן קייס לבית משפט אלא גם משפטנים מקצועיים כמו מרדכי קרמניצר ואחרים. לפחות אתה מודה שהיית בפרקליטות, כלומר, נוקט עמדה שתואמת את מקום העבודה שלך.

עידן. 6 ביולי 2012

אני באמת מנסה לחשוב ולא מצליח לחשוב אילו פוליטיקאים נרדפו ע"י שלטון החוק, להפך כיום יש כאמור מספר פוליטיקאים שרודפים אחרי בתי המשפט ולא ראיתי שנפתח להם שום תיק.

הסיבות בגללן לחצה מירי גולן על המתלוננת לא באמת מעניינות אותי (בין אם הן היו אג'נדה אישית, מגדרית או פוליטית), כי בסופו של יום בית משפט דן בעניין, שמע את החיילת והגיע למסקנה שרמון ביצע את שעשה ללא הסכמתה. זו עבירת מין ולכן חיים רמון הוא עבריין מין.

למרות זאת, אני בהחלט מסכים שהוא לא במדרג העליון של עבירות המין ולכן בית המשפט החליט שאין במעשיו קלון ובעצם איפשר לו להמשיך בחיים הציבוריים (דבר שדי מפריך את התאוריה שלך).

הנרי ביבי 5 ביולי 2012

בדיוק מה שאמרתי!

רק ש... 6 ביולי 2012

אאל"ט חיים רמון בולגרי מיפו…

dunga 4 ביולי 2012

יום שמח לכדורגל הישראלי ( כל מי ששונא את הפועל).

בעלות לא ברורה מעורבות של אוהדים תקציב שמבוסס על כרעי תרנגולת, ממש ספר ההדרכה איך להרוס קבוצת כדורגל.

אליאור 4 ביולי 2012

גם מישהו ששודד בנק מרוויח הרבה כסף במעט זמן. ההצלחות המקצועיות באו בתקופה של ואקום גדול מאוד בארץ, ומי שמכיר קצת איך האיש מנהל את העסקים שלו יודע שמדובר בעבריין, שרק בגלל ששוב, הכול פה חווע, מצליח לעשות את זה. בפעם הראשונה הוא היה "בעלים בפועל" במקום תקופת צינון, וגנב שחקנים למועדון הקודם שלו במקום להביא כסף, את החצי השני הוא "קנה" בהליך במבי שהצד השני להליך עדיין מחכה לכסף, וגם כל השחקנים שעברו בטעות במועדון מחכים שישלמו להם מה שהבטיחו.
אני מוכן להישאר עם הפולו 2005 שלי, ולא להיות אלי טביב.
והפועל? אם 50% מהקבוצה אמורה להימכר לאוהדים, כאשר הם מבקשים 150 ש"ח כמו שאמר רמון, יאללה, וולקאם, שיקומו 100,000 איש ויגידו שהם אוהדי הפועל…

אנונימוס 4 ביולי 2012

אני האחרון להגן על טיפוס חלקלק כמו רמון, אבל עצם ההשוואה בין אדם שלכל היותר אפשר להאשים אותו בנשיקה שלא במקומה, לבין נוכל מורשע וסדרתי שרק היום הוגש נגדו כתב אישום נוסף בגין תקיפה והעלמת ראיות, היא די עלבון לאינטליגנציה.

עופר פרוסנר 4 ביולי 2012

עבור מי מיועדת התגובה הזו?

אנונימוס 4 ביולי 2012

עבור אסף דה קופ, שלמרבה הצער אוהדי הפועל נכשלים שוב ושוב מבחינתו במבחן המוסר, טהורות וטהרנות שלו (על פי הסטנדרטים המוחלטים לפיהם הוא חושב לכאורה שאנו תופסים את עצמנו).

האמת – חבל שהגבתי. זה היה קינטור מרושע ומודע, וחבל שהגבתי.

אסף THEKOP 4 ביולי 2012

המוסר הטהורות והטהרנות היא תכונה שאוהדי הפועל חושבים שהתברכו בה. הם אלה שמתגאים בכמה שהם מיוחדים, לא אני.
בפועל הם כמו קהל אחר, לא פחות ולא יותר. יש אנשים ערכיים, ויש אספסוף. את האגדה הזאת, כאילו אוהדי הפועל טובים יותר מקהלים אחרים, צריך להפריך.

חוץ מזה, אם הבחורה הזאת הייתה אחותך, היית בטח מדבר אחרת. ולשם הידיעה – הוא הורשע בעבירה של מעשה מגונה. חבל שאתה מקל בכך ראש.

MG 5 ביולי 2012

אסף, אין לך אפילו מה לנסות. אם הם יגלו שהיא (המוטרדת) היתה אוהדת מכבי ת"א הם אפילו יכינו לרמון פסל (גילוי נאות: אני ממש, אבל ממש, לא אוהד של מכבי ת"א ולא שונא את הפועל).
אני מופתע כל פעם מחדש שבשנת 2012, במדינה דמוקרטית, עדיין יש מי שמסגנר (ולא במקצוע) על עבריין מין מורשע.

צור שפי 5 ביולי 2012

מי אמר שאוהדי הפועל יותר טובים? הטענה היחידה שלי היא שבבית״ר יש כניעה ארוכת שנים לגזענות שבאה מהטריבונות. יש בית״רים שנלחמים נגד זה וכל הכבוד לזה. ביום שיוחתם כדורגלן ערבי בקבוצה נדע שהם ניצחו.

כסיפוביץ 5 ביולי 2012

++++1

אסף THEKOP 4 ביולי 2012

אחרון ? אתה השני שקפץ והגיב להגנתו…

קורא 5 ביולי 2012

אסף אני הראשון שהגיב, הטענה העיקרית היא לא שחיים רמון הוא צדיק – אלא שמה שמעניין את אוהדי הפועל זה מה הוא עושה עם הקבוצה ואיך מתייחס אליה ואל האוהדים. על פי זה ימדד. כל השאר זה מילים שאפשר להלביש על הסיטואציה לנוחיות המשתמש (אוהדי הפועל ושונאיה).

אזי 4 ביולי 2012

מעניין,
אחד לכל היותר אפשר להאשים בנשיקה שלא במקומה
והשני נוכל מורשע סדרתי עם כתב אישום נוסף בגין תקיפה והעלמת ראיות.

אולי אחד הוא כמעט אנס והשני סתם לכל היותר הגזים בתגובה שלו מול מפגין?

שים לב לעשות השוואות קצת יותר אוביקטיביות.

ניר 5 ביולי 2012

אם טביב היה מורשע במה שהורשע רמון האוהדים של הפועל כבר היו עושים מזה מטעמים. (הם עשו על הרבה פחות)

אזי 4 ביולי 2012

אני היום הבנתי שאין לי מושג בעסקים.
באחת משעות הצהריים ראיתי כותרת באחד האתרים
"רמון צריך להשיג 12 מיליון שקל"

אז אולי אני אקנה את מכבי מגולדהר… אני רק צריך להשיג 100 מיליון שקל…
מישהו יודע איפה מחפשים?

אבו צ׳יצ׳ריטה 4 ביולי 2012

זה מזכיר את הבדיחה הישנה על השדכן שאמר שהוא יסדר לבת של השוחט מהעיירה את הבן של רוטשילד. וכשפיקפקו בדבריו הוא אמר ״אתם יכולים לצחוק, אבל היא כבר מסכימה ונשאר רק לשכנע את רוטשילד״

איתן בקרמן 5 ביולי 2012

ובאידיש זה נשמע עוד יותר טוב. כנראה. האמת, מצחיק.

MOBY 4 ביולי 2012

הבעלים הכי מצליח בכדורגל הישראלי (באחוזי הצלחה)
מגיע לו שירוויח קצת לא?
ורמון הוא עבריין מין מורשע אין איזה קוד אתי?

עמית פיבוניה 5 ביולי 2012

אני לא הולך להגן על רמון, אבל על פי החוק הישראלי אפילו קלון כבר אין לו וכמו שמותר לו לרוץ לכנסת מותר לו להיות בעלים של קבוצה

גלן 4 ביולי 2012

אוהדי הפועל באמת צבועים אבל זה לא חדש וגם לא ניוז. יש עם זאת סיבה לאופטימיות.
רמון הוא נדבך חשוב מאד בהרס של מדינת ישראל. סוג של מידאס בהפוכה. הוא הרס את ההסתדרות, הסריח את הפוליטיקה והיה שייך לממשלה הרעה ביותר בישראל ( רעה כתכונת אופי. לא ציון על תפקוד). דם החיילים מאותו לילה אחרון ל״השגת תמונה מנצחת ״ גם על ידיו.
חיבים לסמוך עליו שגם את הפועל הוא ישבור.

יואב 5 ביולי 2012

(:

אריאל 5 ביולי 2012

כמה שנאה יש פה לאנשים למחזיקת הגביע
הפועל תל אביב הוכיחה שהיא המועדון היחיד בארץ שיכול לכלכל את עצמו ובו זמנית להיות בצמרת הסופר גבוה. ככה הוא היה בארבע השנים האחרונות (כשהוא לכאורה לא כלכל רק את עצמו אלא גם את הבעלים שלו…) והיא תמשיך להיות ככה גם עכשיו. תחת מודל ניהולי טוב יותר
בקשר לקופ – הקהל בהתחלה קיבל את טביב. רק כשהבינו שהניהול שלו הורס את הקבוצה התחילו למאת נגדו, וכדי לגרש אותו השתמשו בעבר הפלילי שלו. זה היה אמצעי נטו. הרי בהתחלה קיבלו אותו (אני אפילו יכול להפנות אותך להודעה של אולטראס הפועל שקוראת למוני הראל לשחרר את הבמבי ומאחלת לטביב הצלחה). אני מבטיח לך שאם רמון ינהל בצורה דומה לאיך שטביב ניהל, ישתמשו גם בעבר שלו כדי להעיף אותו. אז איפה בדיוק הצביעות פה?

אבן שושן 5 ביולי 2012

צביעות – תכונתו והתנהגותו של הצבוע, התחסדות זיוף.
להגיד שמישהו לא יכול לנהל בגלל עברו הפלילי ואז להחליף אותו במישהו עם עבר פלילי עונה להגדרת הצביעות.
אם הם לא היו צבועים היו אומרים שהם לא רוצים את טביב כי הוא רע למועדון ללא קשר לעברו הפלילי

איתמר 5 ביולי 2012

במדינה נורמלית הסיפור של הנשיקה לא היה מגיע לבית משפט.מי שעקב אחרי התפתחות הפרשה לבטח יודע שבסיפור הזה בחשו גורמים פוליטיים ומשפטיים שלא רצו לראות את רמון במשרד המשפטים.
אוהדי הפועל מעוררים את יצר הקנאה באוהדי קבוצות אחרות ואפשר להבין זאת.אוהדי הפועל אולי אינם מנומסים ואדיבים אבל הם אינם גזענים ובדרכם הם מייצגים ישראליות אחרת למרות שבכרזה שהעבירה את טביב על דעתו כתוב מייצגים את הפועל ולא את ישראל.
ההחלטה של אוהדי הפועל לסרב להצעת הקומבינה של אבנר קופל ולהישאר עונה נוספת בליגה הלאומית בכדורסל הוכיחה עד כמה שאלות מוסריות וערכיות מהוות משקל חשוב בהכרעות שהם מקבלים – לא מכיר אף קבוצה בארץ ובעולם שאוהדיה היו מסרבים להצעה לעלות לליגה גבוהה יותר.
מעניין שכאשר אוהדי הפועל נאבקו בשאול אייזנברג לא עלתה השאלה העדתית (וגם לא כאשר אוהדי מכבי נאבקו בלוני הרציקוביץ).אוהדי הפועל רצו לסלק את אביב מהפועל לא בגלל היותו תימני אלא בגלל היותו טביב.
יתכן שהחובות שהשאיר אחריו טביב יביאו לכך שהסכום אותו הוא יקבל יהיה נמוך באופן משמעותי מהסכום המשוער כעת.

MOBY 5 ביולי 2012

אחת התגובות הכי משעשעות שקראתי. אז יש או אין שופטים בישראל?
אם התגובה הזו הייתה באה מימין הזוי היו מדברים על ערעור היסודות.
העיתונות לא אדומה?
וזה לא אותו רמון שחרב את הקבוצה לפני 8 שנים? זה שעד שהגיע טביב והירושה הייתם אי שם בפלייאוף התחתון ומועמדים לירידה?

יריב ס. 5 ביולי 2012

אני לא מפסיק להתפעל איך אוהדי הפועל מלאים בעצמם. זהירות שלא תתפוצצו מנפיחות עצמית…
אני מבטיח לך, לא רק שאני לא מקנא בכם – אתם מגוחכים בעיניי ואתם אתם לא מייצגים שום ישראליות אחרת, אתם מכוערים ואלימים בדיוק כמו כולם.

קראתי מספר פעמים את התגובה שלך, הייתי משוכנע שזו בדיחה צינית.

יואב 5 ביולי 2012

גלן,
בסוף אני אעריץ אותך למרות היותך תכול (למרות שמאד הקצנת, לדעתי).
אסי דה קופ,
לא הייתי רוצה שזאת תיהיה הבת או האשה שלי. המפאנייניקים חוזרים למקום היחידי שהם יכולים כרגע.
וואלה, תן קרדיט-הם שורדים.

הפועל מעולם לא נוהלה באמת מאהבה.
שפרלינג שרצה מקום בשביעייה השניה, מוני שכבר עקץ פעמיים, פלדה הסוכן, שאול שאין הגדרה לו, תאומים והירושה, רמון והרפסודות, טביב והמזגנים של כפר סבא, ההסתדרות שמתחייבת למה שאין לה על חשבון דברים אחרים ועוד ועוד.
בצד השני של הכביש, אנשים שמים מיליונים מכיסם בסל וברגל. הם לא מקוששים 12 מיליון(שעדיין לא ברורים) לקניה, הם שמים יותר מזה רק בניהול השוטף. חלקם מאהדה, חלקם מאתגר.
שחר ״הלא אוהד חיפה״ עושה את הכי טוב לארגון שלו.
עולם כמינהגו נוהג.
אהבה! זה כל הסיפור.

יואב 5 ביולי 2012

נ.ב
אזי,
מקווה שהפסיקים היו לטעמך(:

MG 5 ביולי 2012

גדול!

תורג'י 5 ביולי 2012

למי שלא יודע, על איזה דם חיילים מאותו לילה אחרון מדובר?

MOBY 5 ביולי 2012

תשקיע בחיפוש באינטרנט.

יריב ס. 5 ביולי 2012

הלילה ההזוי בו החליטו אולמרט, רמון, פרץ וחלוץ לפתוח במלחמה המיותרת בלבנון

איתן בקרמן 5 ביולי 2012

לגמרי. זה כי לעמרי יש קנאת לבנון באבא.

הגולנצ'יק 5 ביולי 2012

הלילה האחרון הוא הסיפור שנוצר סביב 24 השעות שלפני הספקת האש שבו לפי כל הטענות (אין לי מושג אם הן נכונות. אני הייתי אז, ועדיין נמצא, בדרג שמקבל את הפקודה ורץ קדימה, לא בדרג המדיני) כבר היה ברור לדרג המדיני שבקרוב מאד כבר תהיה הפסקת אש (ואפילו השעה בה תיכנס לתוקפה) אבל הם החליטו לפקוד על הצבא להעמיק את החדירה ללבנון בכדי לייצר תמונת מצב מחמיאה יותר בסיום. אם אני זוכר נכון ב24 השעות האלה נהרגו 14 חיילים.

כסיפוביץ 5 ביולי 2012

גלן
תענוג צרוף!
עד היום לא מבין איך לא שלחו את רמון לסירוס.
כנראה מאותה סיבה שלא שלחו את ביבי לכריתת ידיים.

עמית פיבוניה 5 ביולי 2012

אנשים תרגיעו
כמו שכבר כתב פה איתמר במדינה נורמלית הסיפור של רמון לא היה מגיע למשפט, מה שהוא לא כתב שזה כן היה מחסל לו את הקריירה הפוליטית

בסופו של דבר לפחות למיטב ידיעתי רמון הוא אוהד של הפועל תל אביב כך שכנראה הוא כן עושה את זה מאהבה למרות שאת הזמן הזה הוא אמור להשקיע במפלגה החדשה שהוא מקים

תולעת 8 ביולי 2012

כן, זה מה שהיה מגדיר מדינה נורמלית. מעשה מגונה שלא מגיע למשפט.

MG 5 ביולי 2012

אני חוזר קצת על תגובות ממקודם ואשמח אם משיהו יענה לי:
יש פה עו"ד ששמע את כל העדים וראה את כל הראיות?
לפי מה אתם מחליטים שלא היה צריך להגיע לביהמ"ש?
נניח שבסוף היה מזוכה, אבל הוא הורשע! כ מי שהורשע כנראה שהיה צריך להגיע לביהמ"ש. סביר להניח, שאם ביהמ"ש היה סבור שמדובר על תום לב מוחלט הוא לא היה מרשיע (אני לא באמת יודע כי אני לא משפטן, זאת סתם הערכה שלי).
כמו שכבר נכתב (ובצדק) אם זו הייתה אחותי, הייתי מעוניין בעונש הרבה יותר כבד!
לימוד הסנגוריה (ולא במקצוע) על עבריין מין מורשע במדינה דמוקרטית בשנת 2012 הוא עלבון לשלטון החוק.
לסיכום, הקול קול תאומים והלשון לשון רמון.

אלכס 6 ביולי 2012

שלטון החוק בארץ, בשנת 2012, הוא עלבון להתנהלות תקינה, אינטליגנציה, והגינות.
רמת השחיתות בארץ, גבוהה כפי שהיא(ולא בטוח שהיא עולה על מדינות מערביות אחרות, אבל בטח לא נופלת מהן), לא מתקזזת אמביוולנטית עם "האקטיביזם השיפוטי", ממש לא.

אסף 5 ביולי 2012

איזה מפתיע שאוהדי הפועל ת"א המגיבים כאן מסנגרים על רמון… יש לי הרגשה שגם אם משה קצב היה אוהד הפועל מוצהר של שנים והיה קונה את הקבוצה מידי טביב, היו כותבים שבמדינה מתוקנת הוא לא צריך היה להגיע למשפט. העובדות הן שהוא הגיע למשפט והורשע. אם נתחיל בתיאוריות קונספירציה על האם רצו או לא רצו אותו במשרד המשפטים, לא נגמור עם זה. גם אנחנו במלחה שרנו בזמנו "נחום מנבר חף מפשע- לא מכר טילים" עד שהרשיעו אותו ואז אף אחד לא כבר לא אמר כלום…

ואני דווקא לא חושב שאוהדי הפועל נקטו בגזענות כלפי טביב. קודם כל כי יש להפועל מספיק אוהדים לא אשכנזים שלא רצו את טביב, ושנית מפני שטביב הוא באמת מנהל מגעיל, ולמות שאני לא מכיר אותו ולא רוצה להגיד סתם- אני לא בטוח שהייתי מחבב אותו בתור בנאדם… אבל העובדות הן שהוא פירק את הפועל כפ"ס מנכסיה אחרי ניהול של שנים, וגם בהפועל הוא התנהל באדנות כלפי כל מי שהעז להמרות את פיו.
העניין הוא שלמרות שטענות אוהדי הפועל כלפיו מוצדקות, ולמרות העליונות הערכית שהם מתיימרים להציג, אף אחד מהם לא פצה פה כשטביב הביא איתו את כל כפר סבא אל הקבוצה שלהם. למה? כי זה היה לטובתם. רק כשטביב התחיל להראות שגם אותם הוא לא סופר, הם התחילו להתקומם.

אז מה המסקנה? שאוהדי הפועל נהגו ונוהגים כפי שנוהגים אוהדי כל קבוצה- כל עוד המצב הנתון הועיל לקבוצה שלהם, הם לא יצאו נגדו, על אף חוסר הצדק המשווע שנעשה. כך במקרה טביב וכך במקרה רמון. ההבדל הוא שיש בין אוהדי הפועל (כמובן שלא כל האוהדים, זו שטות להכליל) כאלו שחושבים משום מה שהם עליונים מוסרית, ואותם ראוי להעמיד על טעותם.

יניר 5 ביולי 2012

אין ספק שטביב הרויח כסף מהרפתקת הפועל- אם ישירות במכירה ואם מתחת לשולחן בקומבינות שונות- דמארי/לוזון,פצ'אלקה,דה סילבה ועוד כאלה שאנחנו לא מכירים.
מצד שני הבנאדם לא יכול לצאת לרחוב, הפך לאדם השנוא במדינה וחייו וגם חיי משפחתו אינם חיים.
בסיכום הכולל, לא בטוח שזה היה שווה את הכסף

פאקו 5 ביולי 2012

שווה, שווה.
הזיכרון הציבורי פה קצר. לראייה דיברו על להחזיר את דדש לבית"ר (או את בית"ר לדדש).

devito 5 ביולי 2012

טביב ממש לא האיש השנוא במדינה .
אני ועוד הרבה מחברי שכמוני ,אוהדי מכבי, אפילו די מעריצים אותו.
וכמונו יש עוד את אוהדי ביתר .
אם אראה את טביב ברחוב אבקש תמונה למזכרת שמאחוריה אכתוב :" אוהד מכבי מס' 1 ואני".

ירח אדום 5 ביולי 2012

אסף-בתור אוהד הפועל אני רחוק מלהגן על רמון(עבריין מין, מחרב ההסתדרות ועוד) אבל מכאן ועד להאשים את אוהדי הפועל בגזענות הדרך ארוכה וכדי להמחיש קבל רק דוגמא אחת: שאל בבקשה את אוהדי סכנין באיזה משחק בעונה הם לא סופגים קללות גזעניות (או כמו שאוהדי ביתר מכנים את המשחק: דרבי המגזר…)

אדם בן דוד 5 ביולי 2012

רק למען הסדר הטוב
1. רמון עבריין מין מורשע (אם כי להשוות בינו לבין קצב זה באמת מוגזם.
2. אלי טביב, בלי שום קשר לתמניות שלו, היה נטע זר בהפועל. הוא יצא כנגד דברים שהם בנפשם של האוהדים מתוך תפיסה מוטעת שכסף קונה הכל- אני מבטי לכולכם שלו היה רוכש מילראדר סעודי את ליברפול וגואל אותה מהליצנים האמריקנים ששלטו בה, היה משנה את צבע החולצות לצהוב, מעיף את הפסל של שאנקלי ומצטלם עם צעיף של אברטון- לא משנה אם סטיבי ג'י היה זוכה סוף סוף באליפות- עדיין היו מפגינים מולו, ולא בגלל שהוא ערבי.
3. מועדון הכדורגל של הפועל תל אביב שילם מיליוני שקלים בעבור שלושה שחקנים (לוז היההעברה חופשית כי הוא סיים חוזה) שהרגע ירדו ליגה עם קבוצתם (בחסות מאמן העל אלי "טקטיקה שמקטיקה" אוחנה). האדון טביב לא טרח להעביר את הכסף לכ"ס ועל כך הוא נתבע (אחד מיני עשרות תביעות שעומדות כנגדו) כיום.
4. אני ממש לא מאחל לטביב רק בריאות. לדנה כן- היא נקלעה לסיטואציה שבה היא הייתה המנוף היחידי להשפיע על טביב. בנאדם שנהנה להסתובב בקרית אליעזר כשאוהדי חיפה מריעים לו. הדרך היחיחדה לגרום לו לעזוב הייתה חלחץ על אישתו. אבל לו אני מאחל שירגיש כל יום את מה שהוא גרם לי להרגיש.
5. מושיק תאומים אולי מצחיק, ובטוח שעשה מלא טעויות, אבל אני יכול להעיד ממקור ראשון שגם בתקופות הקשות, הוא הקפיד לעבור כל סיום משחק והקשיב- ממש להקשיב- לאוהדים. לפעמים גם שעה אחרי המשחק. טביב לא ראה אף אחד ממטר.
6. אסף דה קופ. אתה פשוט אבי רצון. אותה טכניקה . אותה דמגוגיה. ואני בוש לומר אתה מצליח לעצבן באותה הצלחה. כל הכבוד לך, זאת מיומנות לא קלה.

אסף THE KOP 5 ביולי 2012

אדם בן דוד.
אני רק מציב מראה.
יש כאלה שמתביישים מלהביט בה, ויש כאלה כמוך.

מצ'ו טלקיסקי-ננו מרקוביץ' 29 ביולי 2012

תאומים אף פעם לא הקשיב לאוהדים. הוא אולי שמע, אבל מעולם לא הקשיב. כשהיה נשאר אחרי משחקים זה היה כדי להטיף בהתנשאות, להלל את עצמו ואת שותפיו ולהסיט אש לאלף ואחד כיוונים אחרים כדי לא לשאת באחריות ההנהלה בראשותו לצרות שונות ומשונות.

סופרפלי 6 ביולי 2012

לא אוהד הפועל, או אוהד רמון, אבל הביקורת על "תיק רמון" ידועה מאוד – הנה לינק אחד בנושא. מאמר של שר המשפטים לשעבר דניאל פרידמן – http://danielfriedmann.com/press-articles/ramons-verdic

גיא 7 ביולי 2012

אני מציע לך לבדוק את מה שקורה בקבוצתך שלך. למיטב ידיעתי יעקב שחר קיזז במשך שנים סכומים מהחברה המשפחתית שריכזה את עסקיו מול ההשקעות במכבי חיפה. לא יודע אם זה קורה גם היום.

Comments closed