גבירותיי ורבותיי – אירופה

הבלוג היה ב-3:4 בין ליון וקרית שמונה וניסה להיזכר מה בדיוק היה שם

היה משחק נהדר בין קרית שמונה לליון. השער של ליאור לוי, הקאמבק של הקבוצה של שרצקי, העובדה שהם שיחקו כל כך גרוע ועדיין הצליחו לא להתייאש. גם לראות את שמעון אבוחצירא כובש צמד באירופה זה בהחלט יפה. וליון? באו אמנם עם סגל מוחלש למשחק, אבל עדיין שיחקו כדורגל נפלא לפרקים. מסוג המשחקים האלה שאתה תיזכר בהם כשישאלו אותך על משחקים חזקים שהיית בהם. ואיך שאני כותב את זה ליון מבקיעה עוד שער.

אז למה כשאני חושב על המשחק, כל מה שאני נזכר בו זה הרגע הזה שהקהל של ק"ש התחיל לשיר "אמא שלכם זונה"?

שמחה גדולה הלילה
יומן אליפות צהוב-כחול (5) – פחד ותיעוב לקראת אשדוד

41 Comments

תומר חרוב 5 באוקטובר 2012

למי הם בדיוק שרו את זה?

קורא אדוק 5 באוקטובר 2012

הייתי במשחק
כנראה הבנת לא נכון, הם שרו את זה באירוניה לשחקני ליון

הייתה תצוגת עידוד חיובית ומרשימה לאורך כל המשחק ואני יצאתי מאוכזב אך אופטימי

התמודדנו שווה בשווה מחצית שנייה מול קבוצה בטופ האירופאי

בלינדר 5 באוקטובר 2012

אני חושש שהחלק האירוני בשירת "אמא שלכם זונה" חלף לי מעל הראש. אכפת לך להסביר?

קורא אדוק 5 באוקטובר 2012

מעייפות,אולי התבלבלתי בניסוח,מה שמצחיק זה שהשחקנים הצרפתים לא ממש מבינים עברית…

אגב אם הזעזוע פה הוא מהקללות אז אני מבטיח לך שיחסית זה חריג והקהל בק״ש כולל נשים רבות וילדים

ועם כל ההסימפטיה והכבוד הרב שיש לי למכבי חיפה בוא לא נפתח בכלל את הנושא כאשר באותו אצטדיון זרקו שנה שעברה מוט על מאמן שלקח שתי אליפויות בארבע שנים.

בלינדר 5 באוקטובר 2012

לא ממש אין זעזוע. סתם ניסיתי להבין.

תומר חרוב 5 באוקטובר 2012

אני לא יודע כמה זה חריג ואין לזה קשר לקרית שמונה ספציפית. אני לא חושב שאין אצטדיון בארץ בו תמיד השירה הכי חזקה, זו שכולם מצטרפים אליה, היא זו שמגדפת את הצד השני. יותר מכל השחיתות והגועל שיש בכדורגל הישראלי, זה הדבר שהכי מגעיל אותי פה.

amitpros 5 באוקטובר 2012

בלנידר,כנראה שאמא של שחקני ליון לא זונה,לכן האירוניה
חבל על הגול דקה 92

בלינדר 5 באוקטובר 2012

:)
אני חושב שזה הופך להיות אירוני רק אם האמהות של מי ששרו את זה הן זונות בעצמן והילדים (הילידים האמת יותר מתאים פה) לא יודעים.

אמיר 5 באוקטובר 2012

תסלחו לי אבל המשחק הזה היה בשביל ליון כמו משחק בשביל הפועל ת"א ברמה"ש או לחילופין בק"ש.
מגרש נידח ומוזר, 3000 צופים בקושי, והם חושבים שזה משחק אימון/גביע לא חשוב.
עם כל הכבוד לתוצאה היחסית יפה של ק"ש, עדיין אחרי השבוע האחרון לאיזי מגיע רק דבר אחד- להפסיד במשחק הזה. כי כל תוצאה אחרת היתה עוד איכשהו מוכיחה שהוא צדק במה שעשה ובהרכב שהעלה (כן אל תתנו לבכר הזה לעבוד עליכם, הוא לא באמת קובע שם משהו…)

תומר חרוב 5 באוקטובר 2012

אני חושב שאתה מבלבל בין הפועל תל אביב לליון. בשביל ליון זה היה משחק בליגה האירופית בו שלוש נקודות שוות כך וכך אלפי יורו וצעד בדרך להעפלה לשלב הבא.
בקשר לאיזי, אתה צודק לגמרי. הגיע הזמן שפשוט יוציא תעודת מאמן ויעמוד על הקווים, הוא וג'קי בן זקן ביחד. אני יודע שבאתר הזה יש לא מעט מקטרגים לגילי לנדאו(בעיקר אוהדי מכבי חיפה ותל אביב שגדלו בשנות השמונים)שבטח לא יאהבו את זה אבל בניגוד למה שהיה על המגרש, גילי לנדאו הוא אחד הבודדים בכדורגל הישראלי שאפשר לומר עליו שיש לו דרך ארץ, ולא רק בגלל שהוא יודע לדבר בראיונות. מעבר לזה הוא גם מאמן טוב וראוי, הוא הביא את קרית שמונה מרחק של שער מליגת האלופות מול קבוצה שניצחה השבוע את באיירן מינכן ונמצאת עם מאזן מושלם בצ'מפיונס, עשה תיקו באצטדיון שריאל מדריד מתקשה שלא להפסיד בו וגם בליגה הוא פתח לא פחות טוב מאשר רן בן שמעון את העונה שעברה. שירצקי רומס במו רגליו את כל הטוב שהוא עושה בקרית שמונה עם ההתנהלות הזו, פשוט חבל.

ירוק 5 באוקטובר 2012

מסכים לגמרי. ההתנהלות של איזי מגוחכת, ועוד בכל הבלאגן עם רב"ש הוא התנהל מזעזע לדעתי.

תומר – מה עם הפינה השבועית על רובן? ניהול משחק, שיטה, כושר גופני לקוי… יש הרבה דברים לדבר עליהם. אנחנו מצפים לתובנות.

תומר חרוב 5 באוקטובר 2012

כושר גופני? זה די מפליא אותי כי הוא לקח איתו את מאמן הכושר הכי טוב בארץ, אורי הראל. אולי זו גם בעיה, הטלטול הזה של המערכת. מה היה דחוף לו לשלוח את מאמן הכושר הקודם הביתה? או את גיורא אנטמן(שהוא אמנם לא "סמל" כמו רובן במכבי חיפה אלא סתם אדם שעבד שם עשרים שנה) לטובת אבי פרץ? זה אמנם מקובל ואפילו ראוי לעבוד עם צוות גנרי אבל יש לזה גם חסרונות ובמיוחד כשהמניעים לכך הם לא בהכרח מקצועיים. הרבה גבות הורמו בנתניה כשרובן החליט לשלוח עופר בסון שהיה מאמן השוערים ולהחליפו באבי פרץ שהיה חבר קרוב שלו עוד כשחקן. העניין הזה עם הצוות המקצועי, כמו עם בנאדו ואפיזודת המשרד של חרזי מהקיץ זה חלק מהתסמינים הפרנואידים של רובן עליהם כתב לא מזמן יונתן הללי. הוא באמת פרנואיד-וכמו כל פרנואיד, לעיתים גם בצדק. הייתה תקופה שמנהל הקבוצה בנתניה היה מעביר כל משפט באסיפות הקבוצה ליאמר ולתקשורת- והפרנויה הזו גורמת לו לקיבוע. קח למשל את מקרה בוקולי, אני מוכן להתערב שבוקולי לא יראה דשא אצל רובן. אולי אני טועה, אבל זה קרה כבר בעבר שרובן פשוט מסמן שחקן והוא גמור אצלו. בנתניה הוא עוד עבד תחת מסגרות תקציביות ולא הייתה לו ברירה, כמו למשל כשנתקע חצי שנה עם רביד גזל ושליו מנשה שהוא לא רצה אותם, אבל בחיפה אין את הבעיה הזו. חמישה מחזורים, הקבוצה שלו מקרטעת, הוא עושה רוטציות, מביא שני שחקנים חדשים למרכז המגרש ופותח איתם ועדיין הוא לא מוצא מקום לבוקולי? אפילו לא בסגל?

תומר חרוב 5 באוקטובר 2012

ועוד משהו. שמעתי שהללי אמר ביציע העיתונות שאין שום מחשבה לפטר את רובן עטר אבל שיש הבנה שרובן הוא "גבר" (מילים של הללי) שיודע שאם העסק לא ממריא בקרוב אז הוא צריך לקחת אחריות בעצמו. לדעתי זה הפעלת לחץ של הללי בפסיכולוגיה הפוכה, כי קשה לי להאמין שרובן יתפטר. לא בלי פיצוי כספי מאוד גבוה.

אבו ראמי 7 באוקטובר 2012

ואני חושב שאולי (עפ"י מה שמצטייר ) הוא קצת נודניק, ואולי הוא מציק, אבל זה לחלוטין בסדר שהוא מתערב.
אני חושב שזה קרה כי אחרי ששנים שהוא קנה את הבלוף הזה של "המאמן הוא הסמכות ולא מתערבים לה" הוא קלט את הבלוף של רבים מהמאמנים פה והבין שעם כל הכבוד למאמנים, לרצונות שלהם להצליח מהר או לקשר המיסטי של חלק מהם לסוכן אחד בלבד המאמן הוא התפקיד המתחלף ביותר ברוב קבוצות הכדורגל ועל כן לא הוא יהיה זה שיקבע מדיניות ולא הוא זה שישנה את המדיניות של המועדון.

MOBY 5 באוקטובר 2012

איזי חי במסלול המהיר. הוא מצליח בפחות מחמש שנים להעביר את ק"ש מה שמכבי ובית"ר לעבור בשלושים. מקבוצה פריפרית (כן חיפה היתה פריפריה בזמן שהכדורגל לא הצפין מנתניה).לקבוצה השניה של רבים מהאוהדים (מן שמשון או בני יהודה) . לקבוצה שכולם רוצים שתפסיד (כמו האלה מתל אביב). חי בקשק"ש לנד.

ח'דר 5 באוקטובר 2012

משחק נהדר בלי אווירה.. 2500 צופים בקושי!

MG 5 באוקטובר 2012

לא ראיתי את המשחק, אבל ללא ספק אני מצטרף לתומר חרוב בכך שזה הדבר הכי שהכי מפריע לי בכדורגל הישראלי (וזה שלא כולם מוחאים כפיים בסיום המשחק).
תומר, מספר דברים:
1. אני מכבד את דעתך הרבה יותר מאשר את דעתו של יוני הללי (על כל דבר כולל מצב החסה בשטחים). אני חושב שעדיף שלא תביא אותו כטיעון, כיוון שזה מוריד מעוצמת הטיעון שלך ולא מחזקה.
2. גם לי לא ברור העניין עם מאמן השוערים. אני מבין את זה שמאמן רוצה להמשיך עם צוות מסייע, אבל חשוב להפעיל שיקול דעת.
3. אני לא יודע על איזה אוהדי מכבי חיפה אתה מדבר. לי עדיין לא יצא לראות אוהד מכבי חיפה שמקטרג על לנדאו כמאמן בעקבות שער מנבדל בשנות השמונים (אגב, אני חושב שהוא מאמן סביר + ולא יותר. עד כה לא נתן עונה שלמה מוצלחת בשום קבוצה – אמנם לא נכשל, אך גם לא הצליח).
4. בפוסט הקודם של עופר הפנתי אליך שאלה בנושא הכושר הגופני (ככה מפקירים?). זה באמת מוזר שהביאו מאמן כושר נחשב והמאזן של הקבוצה ב-5 מחציות שניות הוא 4-0 וכן רמת המשחק נמוכה בצורה משמעותית. האם ניתן לייחס זאת ללחץ בלבד בלי קשר לכושר הגופני?

איציק 5 באוקטובר 2012

יש לי תהייה. הזכרתם כביקורת את העובדה שהזחזו את אנטמן מתפקיד מאמן השוערים בחיפה. נידמה לי שהוא קיבל את תפקיד מאמן השוערים של הנבחרת על חשבון הזזת שורה? הלא כן? זה יותר בסדר? מה שורה נכשל כמאמן שוערים?

תומר חרוב 5 באוקטובר 2012

ההשוואה הנכונה הייתה אם היו מזיזים את שורה ממכבי תל אביב. קרויף הביא צוות מקצועי שלם אבל ידע להשאיר את שורה. מותר להחליף וראוי לשנות, השאלה היא איזה צורך זה באמת משרת. לא צריך ממש להתעכב על עניין אנטמן כמהותי אלא יותר כמייצג.

איציק 5 באוקטובר 2012

זו בדיוק השאלה איזה צורך זה משמש?
ההזה של שורה בנבחרת שימשה את אותו הצורך של הזזת אנטמן מחיפה. לא היה כישלון אישי כי אם רצון של העומד בראש המערכת לעבוד עם איש אמונו. יש בזה הגיון פנימי (גם אם לא תמיד מוצדק) ולכן זוהי דוגמא מצויינת איך הדברים עובדים בכול מכום (לא רק בארץ). לאיש אמון יש תפקיד מכריע בהצלחה/כישלון של מערכת (ראה את מערכת השילטון בארה"ב כמשל, ברגע שנבחר הנשיא הוא ממנה שור אריכה של אנשי אמון. כמובן שאין מה להשוות אבל הרעיון ברור).

תומר חרוב 5 באוקטובר 2012

1. תגיד עליו מה שתגיד, הוא עיתונאי שטח שמכיר את המועדון והמערכת יותר טוב משנינו. הוא בטח לא חסר אג'נדה אבל מן הסתם הוא כותב ואומר לא מעט דברים נכונים. בנושא הזה הוא יודע על מה הוא מדבר למרות שהוא בטח לא אובייקטיבי בעניין(רובן מדבר עם כתב אחר ולא איתו). על ההתנהלות התקשורתית של רובן עטר אפשר לכתוב פה סדרה.
2. שוב, זה שני דברים. הקטע הפרנואידי, שהוא חייב שזה יהיה איש אמונו כי הוא לא מסוגל לסמוך על אף אחד אחר. הדבר השני הוא שאבי פרץ חבר שלו למרות שמקצועית בקיץ שעבר הוא הפיל את נתניה עם שוער זר מהכח רמת גן שהוא המליץ עליו.
3. יש פה באתר איזה ברית ירוקה-צהובה נגד גילי לנדאו.
4. לא ראיתי את השאלה, סורי. קשה באמת לדעת, אורי הראל מאמן כושר מצוין. מאז שהוא הגיע לנתניה ראינו שיפור דרסטי בנושא הזה והאמת שמאז שהוא עזב יש ירידה גם אצלנו למרות שממה שהבנתי גם המחליף שלו הוא איש מקצוע ברמה גבוהה. אולי זה לא בהכרח עניין של מאמן כזה או אחר אלא פשוט הסתגלות מערכתית, אולי עבודה בשיטות שונות מהקודם בתפקיד-ההבנה שלי בכושר גופני מסתכמת בכך שאני יודע שצריך מדי פעם לעשות כזה דבר. ההבדלים במחציות זה משהו מוכר אבל אולי יש עוד משהו שאפשר לדבר עליו. בנתניה אנחנו מתקשים להסתדר כשאנחנו מגיעים פייבוריטים, אולי זה קטע של מועדון ואולי זה קטע של מאמן, לא יודע מי השפיע על מי בעניין הזה- אבל אולי זה חלק מהקושי שחווה מכבי חיפה העטרית. כשאין לו מה להפסיד, רובן פורח- מפתיע עם הרכבים, יוצא מהמקובעות, זורק צעירים, מהמר.

פראליה 5 באוקטובר 2012

חרוב, לא מכיר אותך אבל מימיי לא פגשתי אובססיה כזו לעיתונאי ספורט, הרי מספיק לשמוע את האיש כמה דקות כדי להבין שהוא תככן סדרתי שאין לו טיפת מושג בכדורגל.

ולגבי לנדאו, לא מכיר את הברית עליה אתה מדבר אך בכל מקרה, הטענות של אותם אוהדי חיפה עליהם אתה מדבר (אין לי יומרה לדבר בשם אוהדי מ.ת"א) הם בטח לו לשחקן (סביר להניח שרב הספורטאים התחרותיים היו נוהגים כמוהו באותה סיטואציה ובאותם מעמדים) אלא לשופטים שמזוהים עם קבוצה (אני מניח שאתה יודע על מה אני מדבר, יש הוכחות מוצקות) שמטים שריקות והכרעות לפי הצבע.

תומר חרוב 5 באוקטובר 2012

לא יודע אם הוא תככן או לא, הוא בכלל לא הנקודה. כי את מה שהוא אמר אני והרבה אוהדי נתניה יודעים עוד לפני שהוא אמר את זה. תאמין לי שאם תחפור טיפה ותשאל, תראה שזו ההתנהלות של רובן וזו הגישה שלו, לא צריך אף עיתונאי בשביל זה.

לגבי לנדאו, לא כל דבר צריך לקחת בסופר רצינות. הנקודה שרציתי להעביר היא שיצא לו שם של רמאי כשחקן, אבל מדובר באדם ומאמן שמהתרשמותי הוא ישר ומקצועי. זה הכל.

פראליה 5 באוקטובר 2012

אז הפסיכולוג הללי-פרויד הראשון אמר שרובן פרנואיד, אוקיי, אייל-ליב-וייז זאת'. בוא נתעלם לרגע מהמקור ונתייחס לעובדות, אם אכן כך הדבר, בטח אין לו מה לעשות בשטח האימון, מבחינתי זו עדיין חידה. אני אישית חולק על כישוריו המקצועיים ודי חסר חומר בנוגע לכישוריו החברתיים (לא מספיקה לי רכילות כותרות משנות התשעים).

גם לי לנדאו נראה רציני, להגיד שהוא איש מקצוע גדול? פה אני בספק גדול.

תומר חרוב 5 באוקטובר 2012

אמרתי מקצועי, לא איש מקצוע גדול, למרות שהוא אימן אותנו עונה וחצי וזו הייתה השנה שהכי נהניתי בה מכדורגל.
שוב, עזוב את הללי. אתה שואל מה רובן עושה באימון? דבר ראשון הוא עושה כסף. דבר שני, בסופו של דבר הוא די טוב בזה, עם כל הביקורת אני לוקח אותו עכשיו בחזרה בלי לחשוב פעמיים. בנתניה פשוט יודעים להתנהל איתו בצורה שבחיפה אין בכלל את האפשרות לעשות כך.

ירוק 5 באוקטובר 2012

אבל זה בדיוק מה שמפריד בין מאמנים נחמדים או אפילו טובים, שללא ספק יכולים להצליח במקומות מסוימים בלי המון ציפיות, לבין מאמנים באמת טובים – שיכולים להתגמש בהתנהלות, בחשיבה, וכו'. שמבינים שהעובדה שיש להם דרך שהצליחה במקום X, לא אומרת שהם לא צריכים לשנות ולהתאים במקום Y. אם רובן יפנים את זה ויהיה מסוגל לבצע – אז אם הוא באמת מאמן מצוין, הוא גם יצליח בחיפה. אל תשכח שכאן יש לו (בנתיים) גם גב לא קטן מהאוהדים וזה משהו שלא צריך לזלזל בו.

לגבי מה שהללי אמר – מסכים איתך שזו פסיכולוגיה הפוכה בגרוש. רובן מאכזב בנתיים ואנחנו נראים רע, אבל עם כל הכבוד – זה עדיין מוקדם ואין שום מקום בכלל להעלות את המילה פיטורין/התפטרות. זה לא על הפרק ולא רלוונטי עכשיו, בטח כשיש בעלים כמו שחר.

הרבי מיעוטו 5 באוקטובר 2012

בעניין לנדאו, חשוב לי להזכיר לחיפאים שבמשחק ההוא ב-86' הוא לא היה בנבדל. אפילו לא פאסיבי. מי שהיה בנבדל פאסיבי הוא אלי יאני, והיום אף אחד לא היה בכלל מעז להתווכח על חוקיות השער

איציק 5 באוקטובר 2012

זה לא טיעון טוב. אתה יודע בכמה משחקים ובכמה ענפי ספורט אתה יכול לטעון לשינוי תוצאה או לומר שזה היה בסדר כי היום זה אחרת. אז זה היה אסור, היתה טעות שופט, נקודה. יכול להיות שקבוצות אחרות הפסידו באותה עונה הרבה נקודות כיוון שעצרו את המשחק על נבדל פאסיבי, וחיפה היתה מובילה בהרבה לפני משחק זה (ויתכן גם להיפך). להאשים אותו בטעות שופט זה לא הוגן. שופט לא שרק, מה רצו ממנו שיעצור את המשחק ויגיד סליחה השופט, טעית. הוא לא קלוסה, וגם קלוסה לא נראה לי שהיה עוצר, בטח לא בשער אליפות. אולי ביד הוא לא היה מנסה לנצח, אבל זה שייך לסיפור אחר.

MG 5 באוקטובר 2012

רבי, מה שאתה אומר זה בערך כמו להגיד שהיום מותר בחלק מכביש 4 לנסוע 110 קמ"ש, אז כל מי שנתפס על 110 קמ"ש בזמן שהמהירות המותרת היתה 90 אינו אשם.
זה ממש לא משנה מי היה בנבדל ואם היה פאסיבי או אקטיבי.
השופט היה צריך לשרוק לפי החוקים שחלו אז ובמקרה זה הוא שגא.

הרבי מיעוטו 6 באוקטובר 2012

אחח, זה מרגיש לי מאי 1986 all over again…
לענייננו-
א. הטענה שלי היתה לגבי המתלוננים נגדל לנדאו. זה לא שהוא גנב שם משהו. אם מישהו גנב זה יאני, לא הוא.
ב. גם אז היה מותר לשופט להתעלם מנבדל אם הוא לא היה נראה לא אקוטי למהלך, וכך נהג שריר, בצדק או לא, בטענה בדיעבדית או לא. הוא לא חרק בצידוק הזה מגבולות חוקת הכדורגל

אדום עולה 6 באוקטובר 2012

מתאים לאוהדי חיפה להמשיך ולבכות 26 שנים אחרי על טעות שיפוט, אבל מי שהגיע למשחק מכריע עם קבוצה התקפית אדירה וידיעה שתיקו מספיק לו ושיחק בונקר נוראי זה מר שרף.
ומי שנתן לחיפה את האלימות הראשונה שנתיים קודם זה סיני שבא לשחק הוגן בימקא וניצח במקום שאיש לו חשב.
היסטוריה זה דבר מעניין , כל אחד לוקח משם מה שבא לו .
אני לוקח מזה שהלוזריות של להפסיד משחק מכריע לא התחילה בימי אלישע 

איציק 6 באוקטובר 2012

אדום עולה,
כיוון ששתי האפשרויות יכולות להתאים אז לא יודע אם זו שגיאת כתיב, סיני נתן לחיפה את ה"אלימות הראשונה" או את האליפות הראשונה ;)

MG 6 באוקטובר 2012

אדו עולה, אף אחד לא מתבכיין.
טעויות שיפוט הן חלק מהמשחק וכל עוד התנאים זהים לכולם זה בסדר גמור. רק פסלנו את טיעון "החוקים השתנו, אז זה תקין".
בטח שלנדאו או הפועל ת"א לא אשמים.
לגבי הפסדים במשחקים קריטיים – אתה מוזמן לספר כמה פעמים הפסדת בקריית אליעזר בסיבוב האחרון במשחק העונה.
חוץ מזה, שגם באליפות של מכבי ת"א הייתם מקום ראשון קרוב מאד לסיומה.

אדום עולה 6 באוקטובר 2012

דאם יו אייפד. איציק הכוונה לאליפות , סיני אחראי על לא מעט אלימויות אבל במקרה הזה העונה היתה שונה

Mg תרגיע , הפסדנו הרבה פעמים בקרחת אליעזר וגם נפסיד בסמי עופר.
אבל לקחנו 2 אליפוײַת בדקה האחרונה שאילו הפעמים היחידות בישראל שאליפות הוכרעה בשניה האחרונה ואת שניהם לקחנו ממכבי חיפה… אם אתה מאמין בdna של מועדון אז קח מזה מה שתרצה.
 
גם האליפות של קלינגר הוכרעה בשניה האחרונה מול מכבי חיפה בענה שהיא היתה כה חזקה .

כשזה מגיע לרגע המכריע הכסף החכם הוא לא על הירוק…

תומר חרוב 6 באוקטובר 2012

אדום עולה- גם הפועל כפר סבא לקחה אליפות במחזור האחרון(למרות שגנבה אליפות זה יותר נכון) אז אפשר לשים כסף גם על ירוקים.

אדום עולה 6 באוקטובר 2012

חרוב, אתה צודק אבל כמו שבעל הבלוג אומר בתגובות שלי ירוק זה מככי חיפה .

אדום עולה 5 באוקטובר 2012

אני מת על שירצקי, הוא עושה מלא טעויות ושטויות שנובעות מתשוקה אדירה לנצח.
הוא לוקח ללב שזו התכונה שהייתי רוצה לבעלים של כל קבוצת כדורגל והוא מבין , אי אפשר להתווכח על זה .
עד כמה הוא מבין ? את אלרואי ועמאשה הוא שחרר בלי בעיה לכסף הגדול , אבל תנסו לקחת משם שחקן שהוא אוהב ותקבלו את האמוציות שהוא שחרר הפרדת טיבי .
בסיפור עם גילי לנדאו אני לגמרי בעדו, הוא חשב שגילי התבגר ויותר מזה הניח שזה יהיה סיפור רן בן שמעון של מאמן מוכשר שמגיע לקריה כי זו ההזדמנות האחרונה של להצליח ושיעשה הכל כדי לטרוף את העסק. ברגע שהוא זיהה שזה לא עובד הוא חתך .
בקריה יש סגל מאוזן מאוד , הרבה עוצמה פיסית בחלק ההגנתי ויש גם כשרון מקדימה , הזרים טובים וההעברה של איינבנדר לדוג זה חשיבה סופר נכונה של מועדון .
לפעמים בארגונים ממנים מנהל שהכוח שלו זה תפעול , כרגע זה מה שהם צריכים , ביציע העיתונות יקראו לזה יס מן ,
בעיני זה הכי נכון להם .
אם למכבי נתניה או בני יהודה היה בעלים כזה , שמבין כדורגל , מת לנצח וגם יש לו כסף להחזיק קבוצה בתקציב בינוני , אני מאמין שהם היו עושות היסטוריה משלהם .

ירושלמי 5 באוקטובר 2012

הצלחת לתאר את שירצקי בצורה טובה, אבל שכחת את השורה התחתונה.
מדובר בהתנהלות לא מקצועית של בעל מועדון.
אחד כזה שחי עפ"י קפריזות תחושות והרגשות, כמו שהביא אותם לגדולה כך הוא יכול לגמור את המועדון בתוך עונה או שתיים.
נכון שמגיע לו קרדיט על ההצלחה בעונה שעברה, אבל הקרדיט הוא בעיקר על זה שהוא נתן את המושכות למאמן רציני ומקצועי.
ברגע שהוא רוקד על שתי חתונות שיידע שהוא צפוי לקבל את האחריות לנזק שייגרם לקבוצה (וצפוי שייגרם נזק).
כלומר, אם ק"ש לא תעמוד בציפיות שיתפטר, אחרי הכל הוא זה שמקבליקבל את ההחלטות המקצועיות הכושלות לכאורה.

אדום עולה 5 באוקטובר 2012

שירצקי רוצה להיות מעורב, הוא חי את זה ואוהב את זה. הוא מצא דרך אידיאלית לשלב תרומה אמיתית לקהילה עם האהבה שלו לכדורגל . הוא איש מבוגר עם מספיק כסף ומעמד וכנראה גם זמן פנוי לאור זה שהילדים לוקחים לאט בעלות על העסק .
עכשיו מי שמצפה שהוא יילך אחורה ויתן למאמן אוטונומיה מלאה צפוי להתאכזב. כל מי שיעלה לשם יצטרך לקבל אותו .
מה שאני אוהב אצלו שהוא מתעקש לתת לשחקנים שלו את המקום , אם יש בלם כמו שיר צדק או עדי אלישע כזה הוא מתעקש לתת לם לפרוח ומתעקש להיעלב כשהם רוצים ללכת להפועל או מכבי.
אם הוא היה הבעלים של גליל עליון אחרי האליפות ההיסטורית הוא היה עושה שם הרבה יותר.
השנה הוא רק צריך לכוון למקום באירופה . השלד שלהם מצוין , הרבה בזכותו .

הארכיון 5 באוקטובר 2012

כמה אוהדים היו במשחק?

קורא אדוק 5 באוקטובר 2012

בין 3000 ל 4000

Comments closed