פוצ'ומוי קטן, פוצ'ומוי (פוסט אורח)

הבלוג מארח את "אדום עולה" - שמגלה על התחושות האדומות לגבי מספר 20

בהמשך לפרויקט – ושלא תחשבו שאני איזה אחד שחושב שהוא באמת מבין משהו כשהוא כותב על האדומים, החלטתי לארח כאן לפחות אחד מהם. הוא לא מוכן להזדהות בשמו – ביישן משהו, למרות שלדעתי אין לו במה להתבייש במיוחד לפי הטקסט שהוא כתב. אז קבלו בהופעת אורח ראשונה בבלוג (ולא אחרונה, אני מקווה) את "אדום עולה". הפעם הוא כותב על איך האוהדים האדומים (ומעניין גם אם כל שאר האוהדים שהם לא אוהדי מכבי) מרגישים כלפי יניב קטן – אחד השחקנים שאוהדי מכבי הכי לא אחידים בקשר אליהם. טייק איט אוואי, א"ע.

***

 

צילום: אלן שיבר, ספורט5

באופן כללי אנחנו אוהדי הפועל אוהבים לריב. זרוק אבן ותמצא שיש לנו איזו יריבות מול מישהו בליגה, ודי בטוח שהוא התחיל, ובטח שהוא מנוול. יריבויות היסטוריות ועירוניות, פוליטיות ואישיות*, לא לדחוף יש מספיק לכולם.

מול חיפה יש לנו יריבות שמרגישה שונה , היא איכשהו מתמקדת בעיקר על הדשא ובישראל זה לא מקובל באמת לריב על ספורט. יצא ככה שאת האליפויות הספורות שלנו חגגנו מולם במה שהופך לעוד רגע מכונן בהיסטוריה של שני המועדונים, זה תמיד סיפור טוב, לפעמים זה גם סיפור חוקי.

אבל נעזוב אותנו, הסיפור הירוק זה הכישלון הניהולי הכי גדול של השנים האחרונות וההוכחה שבישראל לא צריך לנהל טוב את הספורט, מספיק לעשות קולות של ניהול וכבר פתחת פער על המתחרים. זה סיפור של כישלון כי חיפה הייתה צריכה להיות שם דבר באירופה, כמו מכבי של הכדורסל, רק הוגנת ואנושית ורומנטית.

הם כמעט היו שם עם רוני לוי על הקווים 2 אליפויות בכיס והשלישית הייתה בדרך עם סגל מדהים וקטן שהיה אז השחקן הישראלי הכי טוב בליגה. ובדיוק כשהכול היה אמור להתחבר ארקדי הגיע.

בלעדיו ועם החבר פלטיני הם היו מגיעים לליגת האלופות יותר מפעם אחת, וברצף וגם ממש מבקיעים שם ועושים כל מיני סוגים של היסטוריות. וזה עם התשתית של המועדון הזה והכסף שעושים שם רק מלהיות שם היה סוגר את הליגה ככה ששום מיליארדר קנדי עם שכל וסבלנות לא היה יכול עליהם.

ומאז את שחר מעניין רק לעמוד ביעדים ולהיות מר "שפיות פיננסית". לא צריך לשבור שום תקרת זכוכית כי זה נורא מלכלך, מספיק לקבוע יעדים ריאליים ונמוכים , מספיק להיות כוח רציני בליגה.

ולעמוד ביעדים ריאליים ושפיות פיננסית זה יניב קטן.

אתה מסתכל עליו ורואה הכל, עוצמה פיסית ומהירות, הבנת משחק ויכולת לשחק כל תפקיד שיתנו לו. אפשר לראות שהוא באמת אוהב להיות סמל . ואתה רואה שאיכפת לו. ושהוא גם איש נחמד , מה לעזאזל רע להיות נחמד.
ואז אתה נזכר בכל מה שהוא האכיל אותך, וכל הביטחון שצברת מהרביעיות והתארים והעקיצות האלה בדקה ה92 מפנים מקום לפחד הזה. ושום דבר ממנו לא מזכיר נחמדות, רק יכולת לתקוע לך גול מתי שהוא רוצה.

והפלאשבקים מהמשחק באליפות ההוא, באליפות הראשונה של אלישע כשהוא נתן משחק מושלם ולקח לבדו את התואר. לבדו!

אני גם זוכר שהוא לא הלך לגאידמק וזה לא משנה למה, אולי כי לא רצו מספיק או שהחוזה היה סגור בבטון, אבל הוא לא הלך , ולא עשה מזה רעש , פשוט נשאר והעביר שנתיים רעות ואז חיכה שזה יתמוטט, כי זה היה חייב להתמוטט ולקח אליפות, ועוד אחת. בדיוק אותו מספר שאנחנו לקחנו בשני עשורים.

בזמן שהסמל האדום שלנו לקח את ההיסטוריה והכבוד והדאווין המנופח והחליף את כל זה בזכות לשחק אצל אלה שהשפילו אותו ושרו לו את השירים הכי גרועים ועוד ניסה להגיד שזו אשמתנו ואשמת ההנהלה שלא הציעו לו מספיק.
והסמל הירוק הזה שהוא באמת סמל נשאר בכרמל ועמד ביעדים ונשאר שפוי.

בשנים האחרונות זה הטרנד, להגיד שהוא צריך להיות השלום תקווה, הרובן עטר או סתם הזקן התורן שעולה בדקה ה-65 וסוגר משחק בכמה פעולות טובות. אני לא חושב שהוא מסוגל לזה, כי שהוא יירד לספסל , הוא ידעך וייתן לכאבים בגב להתחיל לקבל בשבילו את ההחלטות. גם הוא יודע שהקריירה שלו זו החמצה ואין לו כוח להיות שחקן מחליף לאיל גולסה ועם כל הכבוד לגולסה ואין לי באמת הרבה כבוד בשבילו, זה באמת לא בשבילו. עטר לפחות היה המחליף של בניון.

וכשהסוף הזה יגיע נצטרך להגיד שכמה שהוא היה החמצה , ככה הוא היה גדול.

יש עוד יומיים למשחק הזה, והלוואי שרובן יחשוב שהכי נכון לקטן זה להיות רובן ולעלות בדקה ה-65. אני רק מקווה שבאדיר יחזיק עד הדקה הזו מעמד .

*כל קבוצה בבעלות טביב, ההימור שלי זה שאחרי שהוא יבין כמה הוא צריך להשקיע בבית"ר הוא יילך לבני יהודה , וכשאני אומר להשקיע זה ממש להוציא כסף מהכיס ולשלם לאנשים תמורת שירותים.

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

חצי-איש...אבל מ-ברזל (פוסט ארוך)
סטוק. ההגנה וההתקפה

31 Comments

עדי 20 באוקטובר 2012

פוסט מעולה. אל תתבייש ותכתוב עוד.
והכי חשוב – אדום עולה

שקטימאן 20 באוקטובר 2012

טוב, בלי להעליב יותר מדי – אז בתור אוהד הפועל שמכיר כמה אוהדי הפועל, אני לא מוצא אצלנו הערכה גדולה מדי ליניב קטן, שהוא בחור שהבנת משחק היא לא תכונה שנהוג להצמיד לו.

יעקב נקש 20 באוקטובר 2012

יניב קטן הוא אחד השחקנים שנאמרו עליהם הכי הרבה דברים בכדורגל שלנו, מבזבוז ועד עילוי וחלקם נכונים. להגיד שאין לו הבנת משחק זה כמו להגיד שהוא עשה עם עצמו דאבל-פס והטביע גול… אין לך מושג בכדורגל…

שקטימאן 20 באוקטובר 2012

אה.

שוכנעתי.

שקטיאמן 23 באוקטובר 2012

ממש שוכנעתי

אדם בן דוד 20 באוקטובר 2012

אני מעריך את קטן מהאז הארבע אחד (נדמה לי שזה הי ה ארבע אחד) שגנב נו בבלומפילד. לא רק שהוא היה הכי טוב על המגרש, הוא גם התראיין בלי קלישאות אחרי זה. ולגבי גרשון- אני כל פעם המום מחדש איך האוהדים פנו נגדו- מה אתה מצפה משחקן, ודווקא בגלל שהוא קפטן הקבוצה כבר מגיל 19, לעשות כשיש מי שמציע לו להכפיל את המשכורת ומצד שני הקבוצ ה שלי מציע לו לקצץ בחצי? עם כל הכבוד לנאמנות של קטן- שחר לא קיצץ לו בתנאים (המאוד מכובדים) שהוא מקבל בחיפה.

MG 20 באוקטובר 2012

1. באדיבותו של הניהול השפוי של שחר הוא מחזיק באחת האימפריות הכלכליות הגדולות בישראל (קבוצת מאיר). בניגוד לטייקונים אחרים הוא לא השתולל, לא הנפיק חוב שאינו מסוגל להחזיר ולא הנפיק הון שישעה לו שותפים נוספים ברווחים. יכול להיות שיש מקום לשיפור, אבל לא היתי מחליף אותו תמורת אף לא אחד מהבעלים האחרים בתולדות הכדורגל הישראלי.
2. יש 2 סיבות עיקריות לכך שקטן, לעניות דעתי לפחות, הוא אנדרייטד:
א. במשך שנים הוא השחקן היחיד (או כמעט יחיד) שבא לקבל כדור, מה שגורם לכך שהוא מקבל את הכודר לא פעם עם הגב למגרש ושחקן על הגב. היכולת שלו ליצר כדורגל, אפילו סביר, מהמצבים האלה אינה מוערכת.
ב. בעקבות מגבלות פיסיות (בעיקר אובדן מהירות) הוא היה צריך לפתח אספקטים אחרים של המשחק במשך השנים ועשה זאת בהצלחה יתרה. מעטים עושים כזו הסבה באופי המשחק שלהם וכמובן שהדבר גובה מחיר.
3. לדעתי המקצועית קטן שחקן מצויין ויש לו מקום בהרכב של מכבי חיפה, אבל אני מעריך אותו הרבה יותר בגלל המנהיגות, לקיחת אחריות, הוגנות וכו'.
4. אני חייב 2 דוגמאות ממשחק אחד להוגנות של קטן (ההפסד 4-1 בבלומפילד לפני 2 עונות):
א. פילאבסקי (אם אינני טועה) הוציא את הכדור ששחקן של הפועל ת"א היה פצוע עמדה ממנה ניתן ללחוץ על ההגנה. קטן ביקש את הכדור והחזיר אותו לאניימהץ
ב. במצב של 2-1 קטן היה על סף הרחבה (אני מזכיר שמדובר על משחק עונה שהפסד בו עולה לנו במקום הראשון) והוציא את הכדור כאשר הבחין במשחקן פצוע של הפועל ת"א.
5. משחק הפרידה שלו, לפני היציאה לאירופה, היה ב-1.1 בבלומפילד. אצטדיון שלם מחא לו כפיים. אני שמח שזה היה מול הפועל ת"א, כיוון שנגד קבוצה אחרת סיכוי גדול שהיה זוכה לשריקות בוז.
6. אחלה פוסט.

אזי 20 באוקטובר 2012

בקשר לב.
קטן עשה את ההסבה בצורה מצויינת – סטייל ניקולה וויצ'יץ'

אדום עולה 20 באוקטובר 2012

אחת הסיבות לתשואות באותו משחק פרידה היתה היכולת שהוא גילה לפני היציאה לאנגליה, הוא שלט בליגה והיה ביי פר השחקן הכי טוב והמשפיע באותם ימים .
התחושה שלי היתה שאנחנו נפרדים משחקן שעומד לצאת ולפצוח בקריירה אירופאית גדולה.

אזי 20 באוקטובר 2012

קטן הוא אחד מהשחקנים שנמצאים ברשימה מצומצמת (בקהאם גם שייך לאותה רשימה). הוא תמיד, אבל תמיד, גם אנדרייטד וגם אוברייטד. תמיד.

א 20 באוקטובר 2012

משפט ענק וקולע-אנדרייטד ואוברייטד.
חשוב לי לציין בתור אוהד הפועל-מעל הכח קטן הוא ספורטאי.
גם בתקופות הכי תחרותיות מול הפועל,הוא תמיד ידע לכבד.
לא בכה על הקיזוז,החמיא לאבוטבטל(כשהחטיא פנדל),החמיא לאניימה,וידע להפסיד בכבוד.זכור לי שהוא תפס בצווארו של דה רידר,אבל כולנו יודעים מה זה דם חם במשחק.נגמר המשחק ולחץ את היד.
ספורטאי ענק.

שמרלינג 22 באוקטובר 2012

כל כך נכון. אלו שחקנים שלא ברור מה תפקידם או שהם מספקים ערך מוסף בלתי צפוי בעוד את הבסיס של תפקידם הם ממלאים בצורה בינונית לכל היותר.
עוד דוגמאות לקטגוריה הזאת (לדעתי):
נוביצקי, קווין לאב, כריס בוש
רפאלוב, אלון חרזי אבל אין ספק שקטן הוא המלך בתחום הזה
הנפלד, בורשטיין
דרק ג'יטר

אמיר 20 באוקטובר 2012

איכשהו עם קטן אני תמיד מצפה שיעבור הסבה לקשר מרכזי. בעיני הוא יכול להיות גרסה מקומית של פירלו.
מאוד מעריך את היכולת שלו לבוא לקבל כדור ולהניע אותו מהר.

פיני 20 באוקטובר 2012

100000000000%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איציק 20 באוקטובר 2012

כשאני חושב חושב על יניב קטן אני מבין את המשפט הסתום של צדי צרפתי, שהולך בערך כך: את קרוב אבל אתה לא שם.
ההרגשה לגביו תמיד היתה שהוא יכל יותר. היה לו הכל, גם כאדם, גם כאופי של וינר, חזק פיזית, טכניקה לא ראה, ראית משחק, אבל אין לא את האקסטרה להפוך לכוכב. הוא משהו שאתה מאוד מכבד אותו, אבל לא מתחבר אליו. מקטן בזמנו ציפיתי שהוא יהיה כוכב של הנבחרת ולא רק שם נרדף למכבי חיפה, ולא יודע בדיוק להצביע למה, אבל זה לא קרה.
הוא שם גדול במכבי חיפה, אך במקרה שלו זה מרגיש לא מספיק, תחושת פיספוס. ואולי זו סתם הרגשה ללא בסיס.

עידן 21 באוקטובר 2012

שמע ידידי, אני אוהד מכבי חיפה מהיום בו התחלתי להתעניין במשחק. קראתי עכשיו את דבריך ואני רוצה להגיד לך שנהנתי מכל רגע, הסכמתי עם כל מה שכתבת (אולי פרט לרצון שלך שקטן לא יפתח בהרכב בשני, מן הסתם) ואהבתי בעיקר את דבריך בנושא גולאסה. לא יודע מדוע אתה מתבייש, אבל אני לגמרי בטוח שאתה צריך להמשיך לכתוב. נהנתי מאוד!

פרלה 21 באוקטובר 2012

פוסט נהדר.
הייתי עם קטן מאז שהוא זיין ת'צרפתים.
זה אפילו המשחק שהחזיר אותי למגרשים.
אני מקווה שיחלפו עוד שנים (או סתם משחק ענק מחר) עד שאכתוב את כל מה שיש לי לגביו.
בציניות של היום, אין הרבה שאני אוהב כמו שאני אוהב אותו.

MNESS 21 באוקטובר 2012

"אדום עולה" כל הכבוד על הפוסט הנהדר זה דבר ראשון!!!

דבר שני בהחלט כמו שנאמר פה בתגובות קטן הוא השחקן אולי הכי הוגן שיש בארץ ולא בכדי בסופו של דבר עם כל הקללות של הקבוצות היריבות נגדו הם באמת מכבדים אותו…

וכמו שאתה אמרת מעדיפים שהוא לא ישחק נגדם… אלא אם הם סתם רוצים לקלל מישהו כי אין להם את מי…

יניב לא פעם ולא פעמיים במשחקים גדולים אפילו במשחקים אירופאים של חיפה ברגע ששחקן שכב על הרצפה ידע להוציא את הכדור כדי שיטפלו בו.. לא פעם ולא פעמיים כרוזים של קבוצות יריבות אמרו בקריזה כל הכבוד קטן… ואני אחד שמסתובב במגרשים ושמעתי זאת לא פעם…

מה שכן לפי דעתי יניב חייב לשחק קצת יותר מאחור כמו שהוא שיחק לפני שנתיים במשחק אליפות מול הפועל ת"א בו ניצחנו 2-0 משערים שלו ושל דבאשוילי… באותו משחק גוטמן כ"כ הופתע מהמהלך של אלישע שהעביר את קטן לאחור שבגלל זה חיפה שלטה במגרש ברמות שלא היו זכורים לי לפני…. זה היה נראה כאילו חיפה שיחקו מול קבוצת תחתית שרק מסתגרת מאחור ואפילו למתפרצות לא יוצאים

באמת שאני מאחל בהצלחה לירוקים שלנו מחר… ומקווה להביא ניצחון ראשון אחרי הרבה זמן(אם אני לא טועה 3 שנים) בבלומפילד…..

ולך אוהד הפועל יקר…. תמשיך לכתוב כי אתה אוהד כדורגל אמיתי….. ויודע לכבד ויודע להעריך שחקנים גם אם הם לא משחקים בקבוצה שלך…. כל הכבוד!!!!

מקווה שאוהדי הפועל וקבוצות אחרות יילמדו ממך :-)

סחבק 21 באוקטובר 2012

אין אוהד אחד של חיפה שאינו אמביוולנטי לגבי היכולת של קטן.

באליפות השניה של אלישע, הוא היה פח עד אותה תבוסה להפועל (כולל בתבוסה עצמה), בה הוא לקח הפסקה, רק כדי לחזור נגד הפועל ולפרק אותה, תוך יצירת מומנטום שהספיק לנו עד ההקפה (ורגע אחריה, בגמר הגביע, הוא שוב לא הצליח לספק את הסחורה).

אבל – וזה אבל גדול – גם כשהוא לא מספק את הסחורה, הוא היחיד שלא מתחבא מהכדור, ותמיד מנסה שוב ושוב (טוב, הוא לא היחיד, גם משומר מתעקש לקבל את הכדור, אבל במקרה שלו נשגב מבינתי מדוע החברים מסכימים למסור לו..)

כיום אין מה לעשות – חייבים לספסל את קטן, כי הוא כבר לא העתיד שלנו, ואנחנו חייבים לנסות משהו אחר, ליום שאחרי קטן.

לא ייתכן שגולסה וורד הם עד כדי כך שחקנים פרווה, צריך לתת להם את המושכות כמו שנתנו לרפאלוב, ולקוות לטוב.

גורביץ' 21 באוקטובר 2012

הסיבה שחיפה לא אימפריה, זה לא בגלל גאידמק –
שחר עם כל הכבוד ויש הרבה, בחר שלא לעשות את הקפיצת מדרגה אל עבר קבוצות כמו אולימפיקוס/פנתייקוס, וקבוצות דרג תחתון אחרות באירופה שמגיעות בעקביות לליגת אלופות.
רגע ההכרעה היה בעונת האלופות האחרונה, עם ההעפלה הלא צפויה. ברגע שהוא החליט להביא את דוטרה ושטרכמן, במקום לפתוח את הכיס ולהביא איזה זר או שניים תותחים, הוא בעצם החליט מה תהיה התקרת זכוכית של הקבוצה, וזה מירוץ לאליפות בארץ (אם אין יריבה חזקה מדי), ואלופות פעם בכמה שנים, תלוי בהגרלה טובה.
הוא דבק באותה דיעה על אף הכישלון המתמיד עם זרים מאז בכל עונה (אנדלובו, לא להשאיר את טישיירה, ימפולסקי…).
ככה לא בונים אימפריה

ניוקו אריק 21 באוקטובר 2012

כמה שאתה צודק
וזה רק מראה כמה התקשורת בארץ כלומניקית, כשהיא ממשיכה להלל את אותו שחר כ"כ הרבה. אם היה מנהל כזה מושלם, היה מנצל את תקופת שיטת המוקדמות של פלאטיני (זה לא יימשך עוד הרבה זמן, שכחו מזה) כדי לבנות פה משהו מפחיד. בינתיים הוא איבד את כל הרקורד האירופי שלו, והיום אין לו כבר כמעט ניקוד

אדום עולה 21 באוקטובר 2012

לדעתי זה בדיוק האפקט של גאידמק, גם בעולם העסקי הוא מנהל מדיניות שמרנית ששונאת סיכונים
לזכותו ייאמר שהוא לא לוקח אג"ח מהציבור כדי לשחק בבורסה ולקחת סיכונים סטייל מלונות בוגאס ומניות בבנקים שוויצרים.
אפקט גאידמק עבור שחר הוא בחוסר היכולת לצפות את התחרות בטווחים בינוניים של זמן, בכל רגע נתון יכול להגיע "ברבור שחור" סטייל גאידמק ולשנות ברגע את מודל התחרות.
לזה הוא לא מוכן ופה גאדימק השאיר אצלו צלקת לדעתי .
גם היום הוא לא באמת יודע מי יהיו הבעלים בהפועל וביתר בשנה הבאה.

הבעיה לדעתי היא שהוא גם לא מוכן לשנות חלק מהרעיון הניהולי בקבוצה- לפתח את מחלקת הסקאוט ולהיפרד מהחיבור הגורדי לזהבי או להביא מנהל מקצועי .

גורביץ' 21 באוקטובר 2012

מסכים איתך לגבי אפקט גאידמק שיצר את הצלקת, אבל..
בהשוואה חלקית למכבי ת"א כדורסל, שחר היה ועדיין צריך לפתוח עיניים וללמוד איך בונים אימפריה, ויפה שעה אחת קודם, כשעדיין יש את חוקי פלאטיני המגוחכים באלופות, ולראייה – קרית פאקינג שמונה עם הרכב חסר הייתה מרחק יריקה ממהעפלה.
זה אומר שהוא לא יכול להיות בונקר ולחכות כל הזמן לראות מי האוליגרך הבא שישבור את השוק בארץ. כמו שמכבי ת"א לא מחכה לראות איזה קבוצה באירופה התחזקה ורק לפי זה היא בונה סגל – כשצריך לתת הצהרה הם מביאים את ארויו ב 2.5 מיליון לעונה, ואת פארמר, וכו'.
הכספים שמתגלגלים בטופ יורוליג, פחות או יותר שווי ערך ללהעפלה לבתים באלופות.
להביא זר תותח שיכול לשנות קבוצה (ברמת כריסטיאן אבראו של בית"ר בזמנו), זאת הצהרת כוונות שאומרת "אנחנו קבוצת צ'מפיונס", ושחר לצערי ולצער שאר אוהדי מכבי חיפה לא מבין או לא רוצה להבין את זה.

גיל 21 באוקטובר 2012

רק דבר אחד קטן
זה לא פוצ'ימוי. משום מה כולם טועים בכל ערוצי הספורט
אומרים פצ'ימו. Pachimu
סתם לשם התיקון. בקטנה

עידוקוליס ליפשיץ 21 באוקטובר 2012

דבר ראשון פוסט כתוב יפה. אותי, בתור אוהד מכבי חיפה זה מרגש ומרענן לשמוע אוהד הפועל טיפה ריאלי ושמדבר בכנות על מכבי חיפה עם מילים כמו "הוגנת ואנושית ורומנטית".

דבר שני מסכים מאוד עם הכותב בקשר לסיבות הדשדוש היחסי של מכבי.

ואם יש דבר שכל המטקבקים בדף הזה יסכימו עליו – שכרגע השפיות הכלכלית של שחר מאיימת להחזיר למרכז הבמה את מכבי תל אביב וזה עלול להיות הרה אסון לשנים קדימה!

גדעון 21 באוקטובר 2012

פעם משחק בין מכבי ת"א למכבי חיפה התדרדר למשחק ברוטאלי מדיי עם 3 עבירות קשות רצופות ( משני הצדדים).

ואז, ראיתיאת נמני קורא לקטן, משוחחים 20 שניות במרכז המגרש, וכל אחד מהם מסתובב ומתדרך את חבריו לקבוצה.

המשחק נרגע.

מאותו יום, אני מעריך את קטן.

שמרלינג 22 באוקטובר 2012

פוסט מצויין, אבל גם מוזר לקריאה לכל אוהד ממוצע של חיפה.
מקטן אתה מפחד?! מיניב קטן?! מתי ראית אותו רץ לאחרונה?! אה, נכון… במשחקים נגד הפועל.
קטן כבר לא יכול לעמוד בתפקיד של שחקן הרכב במכבי חיפה. למעשה כבר 3 שנים הוא בעייתי מאוד והסטטיסטיקה שלו לא מרשימה. אפשר להגיד הרבה דברים לזכותו, למשל שהוא מגיע למשחקים החשובים ביכולת גבוהה, אבל ענייני המנהיגות והסמל קצת מביכים אותי בהקשר שלו.
אשמח אם במהלך העונה יניב ייפרד מתפקידו הקבוע בהרכב גם במחיר שהוא יעזוב את הקבוצה.

יונתן 22 באוקטובר 2012

כנראה שעטר קורא פה.

בהצלחה במאבקי התחתית.

רועי 26 באוקטובר 2012

הדעה של אוהד נתניה לבי קטן שכן שמ ככה הוא. לא רואה בו מנהיג.
הוא מנסה להתנסח כשקול ועוד כל מיני דברים.
אבל כמו נימני ובעצם קצת שונה.
קטן לדעתי הורס את חיפה כבר זמן. ההדלפות וכל שאר הדברים לא דבקו בו. אבל מקורבים כנראה בחשו שם.
בזמן מצוקה הוא אף פעם לא היה שם.

Comments closed