חוזר מהכפור לתוך הקור. סיכום המחזור ה-17

בעל הבלוג חוזר! ומכבי מנצחת 1:4! ואני לא רוצה לספר לכם אם יש עוד סימני קריאה, פשוט תיכנסו

1. לפני הכל, כמה הכרזות מנהלתיות חשובות, ואחר כך נתחיל בסיכום. הבלוג רוצה להודות למתן גילור, שהחזיק את הגחלת בזמן שאני הייתי בחו"ל. אני טיילתי והסתובבתי, ומתן נשאר עם המשימה הקשה של לסכם את משחקי המחזור השבועי של ליגת העל. אם יורשה לי להביע את דעתי (ויורשה לי, כמובן) הוא עשה עבודה מצוינת, ואני מרוצה מאוד מהסיכום שהיה מאיר עיניים, בטח ובטח עבור מי שלא צפה באף משחק.

הדבר השני שאני רוצה להודיע – קשור אלי: בתחילת חודש ינואר התחלתי לעבוד עבור ההתאחדות לכדורגל, בתור עורך אתר היורו עד גיל 21 שלה. הדבר הזה אומר שאני אשתדל לא להתייחס להתאחדות, מפני שאני מרגיש שבתור אדם שמקבל ממנה שכר, אין ביכולתי להתייחס אליה בצורה אובייקטיבית. כל זה לא אומר שתגובות הנוגעות להתאחדות יימחקו או כל דבר אחר מהסוג הזה. אבל – יש לדעת שאני לא אתייחס לעניינים הנוגעים אליה. תודה רבה לכם. ועכשיו – לסיכום!

 

2. אחד הדברים שאני הכי אוהב בכדורגל הוא העובדה שאין לי מושג מה אני הולך לקבל כשאני מגיע למגרש. ואם כשזה מגיע למכבי, היה לי מושג בעונה האחרונה של אלישע ובתחילת העונה עם רובן, הרי שמאז שאריק מונה למאמן, אני לומד ומקבל את העובדה שהכל יכול לקרות על המגרש. זו בעצם, המשמעות של כדורגל: אתה רוצה להגיע למקום בו אין חוקיות, בו הכל יכול לקרות, בו מכבי מסוגלת להבקיע רביעייה למרות שאין לה חלוץ אחד שהייתי שם בקבוצות הגדולות של השנים שעברו.

אבל מה שיש למכבי, שלא היה לה מאז עונת הדאבל של הפועל תל אביב, הוא שמחת חיים אמיתית. נוטים לזלזל בשמחת חיים. הנה, חבר קרוב שראשי התיבות של שמו מתחרזות עם נב"י טוען שאם שחקנים מקבלים הרבה כסף כדי לשחק משחק, הם צריכים לסתום את הפה ולשחק, כי יש עבודות הרבה יותר גרועות. ואני אומר – לא כך הוא הדבר. שחקנים הם אנשים כמוני וכמוך, ולא תמיד הכל קשור לכסף או לתארים או לתנאים. לפעמים יש משהו שמציק לך בפנים, ואתה רוצה שהוא ישתחרר.

מי שעוקב אחרי הבלוג יודע שאני לא סלחן בצורה מוגזמת או קשוח בצורה מוגזמת ביחסי לשחקנים הירוקים. אבל אני חושב שכל אחד מהקוראים כאן, שהולך למשחקי כדורגל מפעם לפעם, מעדיף לעשות את זה כשהשחקנים שרצים על המגרש נהנים ממה שהם עושים, ולא מתבאסים. כשאני הולך לראות הופעה של ברי סחרוף למשל, אני אוהב לעמוד ליד הבמה ולראות שהוא מחייך ונהנה כמו שאני נהנה. זו ההופעה בעיני ולא השירים שאני מכיר בעל פה.

וכך, אחרי המשחק כשראיתי את השחקנים מתחבקים אחד עם השני ועם בנאדו, הבנתי עוד דבר. אם יש משהו שהקהל של מכבי הרוויח העונה, שלא היה לו כבר אלוהים יודע כמה זמן, זו צניעות. הצניעות הזו שבנתה את מכבי, שגרמה לה להפוך להיות המועדון הזה שאנחנו כל כך אוהבים, צניעות שמגיעה מהקהל ועוטפת את השחקנים. צניעות ששמחה ממקום שלישי במחזור ה-17, צניעות ששרה רקדי ביציע. אז שמחת חיים וצניעות. איזו עונה מרגשת, יא אללה.

 

3. ומה נגיד על היריבה שלנו, מ.ס. אשדוד. בואו נתחיל באיצטדיון של אשדוד. איכסה. ואני אוהב איצטדיונים ישנים. אבל יש כל כך הרבה טעויות באיך שהאיצטדיון הזה בנוי, שזה פשוט מבאס להיכנס אליו. מה שכן, כשאתה יושב בפינה של האיצטדיון למטה, אתה מכניס לעצמך עוד מנה הגונה של מתח, כי אין לך מושג באמת מה קורה בצד השני – אם הכדור קרוב לשער, אם ההזדמנות רצינית ואם אתה צריך להיות לחוץ או לא – אז אתה פשוט לחוץ כל הזמן.

אשדוד, בכל מקרה, שיחקה רע מאוד. ועדיין, לא הייתה רחוקה מתיקו או ניצחון. וניר ביטון שחקן מדהים, שמשחק בתפקיד הליברו – מתחיל את ההתקפות מלמטה. זה מאוד מפתיע לראות שחקן כל כך גבוה עם שליטה בכדור, והאמת שנראה שהוא מתבזבז מצד אחד באשדוד, ומצד שני בקבוצה אחרת יכול להיות שלא יתפרו לו כזה תפקיד – ישימו אותו למעלה שיחכה לכדורי גובה. אבל חבל על אשדוד, קבוצה שיש לה פוטנציאל ולא מנסה לעשות איתו כלום.

 

4. הפועל תל אביב הצליחה לנצח. בסוף בסוף, משער אחד, את רמת השרון, בגשם השוטף. מסוג הנצחונות האלה שאוהבים להגיד עליהם משפטים כמו "זה יכול לשנות עונה שלמה", או "לתת לנו מומנטום חיובי" או כל מיני דברים כאלה. הנה מה שבהפועל תל אביב צריכים לעשות: פשוט לשחק כדורגל. אפשר להעלות מגנים מהנוער (המגנים של הפועל תל אביב הם בושה וחרפה, כמעט כמו השיטה של יוסי אבוקסיס) ולהוציא את טוטו תמוז מהסגל. עדיף למכור אותו. ההבאה של ניר נחום היא מעניינת, כי הוא יכול לעזור להם.

אבל מה שהפועל תל אביב באמת צריכה זה מחלקת סקאוטינג, שתפעל בלי קשר לאבוקסיס. מדובר בקבוצה שאוספת שקל לשקל, והתקציב שלה באמת לא גדול. יש המון שחקנים בליגות הנמוכות שיכולים לעזור לקבוצה. יש שחקנים בליגות קטנות באירופה שיכולים לעזור לקבוצה. קבוצה עם תקציב נמוך חייבת סקאוטינג, ואם יש משמעות לתפקיד של ניצן שירזי אצל האדומים – הרי שהוא צריך להיות הג'נרל מנג'ר. נכון – הבנייה של הקבוצה הייתה מחרידה, אבל במצב שהיא נמצאת בו כרגע, בו היא יכולה וצריכה לקחת אליפות, החודש הקרוב הוא קריטי מאין כמוהו וחבל לדפוק את הצ'אנס הזה.

 

5. עושה רושם שמכבי תל אביב לא עוצרת. נראה גם שהיא הפנימה את הדבר הכי חשוב שצריך לדעת מועדון שלוקח אליפות (חוץ מברצלונה) – את התואר לוקחים במשחקים מול הקטנות, ועם תיקואים בפלייאוף העליון. האם יש משהו שאפשר בכלל לכתוב על מכבי תל אביב? האם הם מביאים איזו בשורה לכדורגל? האם הם מעניינים? שלוש שאלות שהתשובה עליהם היא לא. אבל זה לא באמת מעניין ולא באמת משנה. אם מכבי תל אביב תמשיך לשחק כמו שהיא משחקת, היא תיקח אליפות. וזה כל מה שחשוב.

אבל – אם באמצע הפלייאוף כבר יהיה ברור שהצלחת תגיע לקרית שלום העונה, ראוי לקברניטי ואוהדי הקבוצה לחשוב טוב טוב לאן הפנים שלהם מועדות. זאת אומרת – מה רוצים במכבי תל אביב להשיג? לאוהדים הרי לא אכפת כל כך – מבחינתם לא משנה כמה כסף תוציא הקבוצה כל עוד תיקח את התואר, ובצדק רב אגב. כל רוכש מנוי מצפה מהקבוצה שלו לעשות את כל מה שאפשר כדי להשי את כל מה שאפשר. אבל קבוצות כדורגל, לדעת כותב שורות אלה, צריכות איזה אופק – מקום שאליו הן רוצות להגיע. וחוץ מאליפות (כאמור, מטרה מכובדת וחשובה) מה עוד רוצים במכבי תל אביב?

6. והשיר של הערב מוקדש לקבוצה עם אחד מהשמות היפים ביותר בספורט העולמי בעיני, ה-Crimson Tide של אלבמה, שזכתה אור ליום שלישי באליפות פוטבול המכללות השלישית שלה בארבע השנים האחרונות. והוא גם מוקדש לחזרה שלי הביתה.

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

יומן אליפות צהוב-כחול (12): גשם מ*****!
ה-Legacy של ורשביאק: קיטוב בספורט הישראלי

80 Comments

MG 9 בינואר 2013

יומן מקום לאירופה 17 : מ.ס.אשדוד-מכבי חיפה:

הטוב:
1. ניתן לנתח מלפני ומלפנים את ההבדלים בין תקופת עטר לתקופת בנאדו. לעניות דעתי ההבדל הגדול ביותר בחלק ההתקפי הוא שסוף כל סוף יש חלוץ. אז נכון שרשומות על שמו 3 החמצות מסמרות שיער, ונכון שאת 3 השערים שלו הוא הבקיע מתוך רחבת החמש כאשר שאר 21 השחקנים על כר הדשא מחפשים אותה העת אחר הכדור, אבל עמאשה הוא חלוץ מטרה קלאסי שהיינו חייבים. אין לנו בסגל שחקן נוסף שמסוגל לשלב משחק גב, תנועה לשטחים מתים, מהירות ויכולת להזין חלוץ נוסף.
2. מעט אחר חצות, כאשר מס"ק (שכל אוהד של מכבי חיפה שלא קרא את הסיפור שלו על "משה גדר מעשנת" פשוט לא יודע שהוא חי עם חסך) הוריד אותי ליד הצרפתית הלבנה שלי ואחרי שדיסקסנו לא מעט בעייני דיומא בכלל והמשחק שחלף בפרט, הוא אמר לי את המשפט הבא: "הכי חשוב שניצחנו." "לא" עניתי במעט תקיפות והרבה יראת כבוד, "הכי חשוב שהיינו במשחק של מכבי חיפה!"

הרע:
1. בפרק זמן של דקות ספורות, במהלך המחצית הראשונה, הגיעו חן עזרא ושלומי אזולאי למצבים שהיו עלולים להתפס לקורצים. אך באופן צפוי, וכפי שכבר שטחתי כאן בעבר ובאצטדיון בפני בעל בלוג זה ומס"ק, התפרצה לה תסמונת הרגל האחת, הידועה גם בשמות "רגל עץ", "רגל למדרגות" או "רגל יד 2". אמנם גולסה לא מנצל הרבה מהפוטנציאל שלו, אבל ניתן לראות שהיה עד לעבודה נכונה במחלקת הנוער. השער היפה ביותר שלנו העונה (אולי חוץ מהראשון) הובקע ברגל החלשה שלו.
2. למכבי שני מגינים בעלי אוריינטציה הגנתית (שיימן ודגני) ושניים בעלי אוריינטציה התקפית (משומר וטוואטחה). שעה שמשחקים אחד מכל סוג מתקיים איזון. שחקני הקישור יכולים להתרכז בחורים שמשומר עושה כי הם יודעים ששיימן יסגור בשמאל ובכך מרווחים את המהירות והחפיפות (או עקיפות אם אתם מעדיפים) של משומר (כנ"ל כאשר מדובר בדגני וטוואטחה). ביום ראשון שחקנו עם שני ההתקפיים. מחד גיסא, זה היה נחמד שיש שני שחקנים שתוקפים במהלך כל המשחק בכל אחד משני האגפים (מגן וקשר). מאידך גיסא, התקפה קצר יותר מהירה מזו של אשדוד תעניש בעגלה ובזמן קריב. מכבי אינה משופעת בכשרון בחלק ההתקפי כמו התל-אביביות. יציבות ואיזון בהגנה צריכים להיות לחם חוקו של בנאדו (וזה ממש לא אומר לשחק הגנתי).

המכוער – התחלנו מאחורי השער בצד הצפון-מערבי, עברנו לאזור המזרחי-צפון-מזרחי, חזרנו למאחורי השער לצפון-מזרח ועוד פעם למזרח-צפון-מזרח. זו הפעם הרביעית של באצטדיון הי"א – טרם מצאתי נקודה ממנה ניתן לראות את כל חלקי המגרש.

דרך אגב: אוהדי מכבי חיפה, לא מרחוק ולא באופק, לא בטלסקופ ולא ביום בהיר עם ראות טובה על הר גבוה, כששואלים אתכם את שאלת השאלות – פשוט אמרו לא!

אזי 9 בינואר 2013

אתה יודע שבאמת ציפית בשבועיים האחרונים שתכתוב את סיכום המחזור ואז תהיה המגיב הראשון לעצמך עם טוב הרע והמכוער :)

MG 9 בינואר 2013

תתפלא, אבל קיבלתי פניות (לא חשוב ממי) לא לוותר על הפינה…

קורא 9 בינואר 2013

אני רק רוצה להעיר, בנוגע לפוסט הזה וגם בנוגע לתגובה שלך בנוגע למגינים. אני חושב שאין היגיון בלבוא בטענות למגינים של הפועל כשהמגינים של חיפה הם כאלה קטסטרופה. משומר הוא אחד מהמוסרים הגרועים בליגה, אם לא הגרוע שבהם, וגם בצד השני אין לנו בדיוק את רוברטו קרלוס. הקלות שבה ויתרו על מסיללה, שהיה שחקן ענק (למרות שכל הפרשנים ירדו עליו, בטח בגלל שהם לא היו מחוברים לסוכן שלו) היתה טעות.

ובכלל, כרגע חסרים מגינים טובים בארץ, ולכן אלעד גבאי הוא סחורה מבוקשת.

עופר פרוסנר 9 בינואר 2013

ויתרו על מסיללה? שמע, מסיללה לא רצה להישאר. אני מאמין ששחקנים של מכבי חיפה שנתנו את מה שהיה להם, ורוצים להתקדם (לא חושב שיש למישהו מילה רעה אחת להגיד על פיטר) צריך לתת להם.

קורא 9 בינואר 2013

גם אם זה נכון שהוא רצה לעבור, אני חושב שאין ספק שבהגנה צריך לפחות מגן אחד זר ומוצלח במקום משומר.

איציק 9 בינואר 2013

היו כאלו שחשבו שזה צריך להיות או מה שאזי כתב או חלק אינטגראלי מסיכום המחזור אותו כתבת :-)

אלי הירוק 9 בינואר 2013

לא מרחוק, לא באופק, לא בטלסקופ ולא ביום בהיר עם ראות טובה על הר גבוה – אלא מכאן, ביום סגריר, ראות אפס, ועם עיניים מכוסות אני רואה איך אנחנו לוקחים אליפות השנה.
מכבי זה בלוף. בלון מנופח. כלום. הם יפסידו נקודות לכל קבוצה עם ביצים שתשחק מולם.
להפועל יש סגל מסוכן אבל אבוקסיס כבר ידאג לפורר אותם מבפנים.
בקיצור, תתכוננו לעונה הגדולה ביותר.

ירוק 9 בינואר 2013

אתה לא רוצה להפסיק עם הנאחס, אה אלי?

קצת צניעות… היינו לפני חמש דקות מתחת לקו האדום. תן לאחרים לדבר.

לאט לאט…

אלי הירוק 9 בינואר 2013

עם צניעות לא הולכים למכולת.

יש לנו את הקבוצה עם פוטנציאל השחקנים הכי טוב בליגה. הפועל ומכבי משקשקות מפחד, ואנחנו הולכים עד הסוף.
מה יותר פשוט ונכון מזה?
למה צריך להחביא את זה?

אדום עולה 9 בינואר 2013

אני עכשיו חותם על אליפות ירוקה. רק לא צהוב.
הסגל הירוק מצוין . מחלקת הנוער טובה.
אם רק מישהו במועדון הזה היה מסדר את הסקאוטינג הייתם יכולים היום להוביל בחמש את הליגה.
לא עונה מרגשת ולא עונה גדולה.
ליגה חלשה והקבוצה שחושבת שהיא מנוהלת לעילא ועילא מקבלת שיעור ברור על מה היא חייבת לשפר אצלה.

חיפה לא צריכה לגמור שנה ללא כרטיס לאירופה- שנה שעברה זה כשלון ברור והשנה רבע עונ רעה כמעט מחרבת עוד אחת.

לחשוב מה הסגל הזה עושה אם דמארי בחוד .

ירוק 9 בינואר 2013

1. אפשר להיות צנועים לפעמים. עדיין לא הוכחנו דומיננטיות. לגבי משקשקים – בניגוד למכבי ת"א להם יש עדיין טראומה ממנו, מול הפועל קשה לנו מאד בשנים האחרונות. ויש להם התקפה שיכולה להביך אותנו. ואנחנו צריכים (חייבים) לנצח אותם אם רוצים לחלום קצת יותר מצמרת.
בנוסף, בתקופת אריק עדיין לא התמודדנו עם משבר. מקווה שהוא לא יגיע (כבר היה אחד קודם…) אבל נראה. בקיצור – כמו שאמרתי, לאט לאט…

2. יש לנו סגל עם פוטנציאל טוב אבל זה עדיין לא סגל דומיננטי שיכול או צריך לקרוע את הליגה. הוא סגל טוב להתמודד צמוד על האליפות. אז לא צריך להחביא את זה שיש לנו סגל טוב, אבל גם לא צריך להתעלם מהחסרונות שלו (ויש). בנוסף – להזכירך נתנו לתל אביביות "פור" נקודות לא קטן…

3. לא אומר שלא צריך להיות אופטימי. אבל לאט ובזהירות.

ירוק גאה 9 בינואר 2013

MG my man
מצטער אבל כן אני עדיין אופטימי כמו שהייתי אופטימי אחרי הפתיחה המזעזעת שלנו. מכבי שלנו מאוד מרגשת וכיף לי לבוא למגרש לעמוד לצעוק ולעודד… מכבי שלנו חזרה הביתה אל הכרמל וכן הצעד הבא
זאת האליפות שתחזור הביתה…. :-)

MG 9 בינואר 2013

גאה (סורי, אבל הכינוי 'ירוק' שמור אך ורק למגיב 'ירוק'), לא דברתי על להיות אופטימי או פאסימי (ואני עדיין חושב שאליפות תדרים עד ת"א).
כפי שכתב בעל הבלוג, מה שהביא אותנו למצב הנוכחי והוציא אותנו מהמשבר הוא צניעות של הקבוצה והקהל. הבא נישמר בל נחטא בחטא ההיבריס.
אתה יכול לחשוב ולהרגיש מה שאתה רוצה, אבל עדיף לשדר צניעות.

ירוק 9 בינואר 2013

MG, תודה על השמירה על כבוד הכינוי שלי…

מסכים לגמרי. אפשר לפנטז (אם כי לדעתי האישית, שכמובן היא רק דעה, אין לנו סיכוי לקחת אליפות השנה), אבל בכל מקרה רצוי להשאר צנועים. במיוחד לאור פתיחת העונה המביכה שלנו.

ירוק גאה 9 בינואר 2013

כן אני יודע ירוק גאה זה קצת בנאלי הרי כולנו ירוקים ובוודאי ובוודאי גאים :-)
אני אופטימי מטבעי. אפילו שנה שעברה בפתיחת הסיבוב השני עדיין האמנתי….
אני מסכים איתך בנוגע לצניעות ובכלל מי שעוקב אחרי הקהל (המדהים) שלנו יודע כמה התבגרנו, יכולת עידוד מרשימה וגם נוכחות מאוד גבוהה (הן השנה והן שנה שעברה).
לגבי חטא הגאווה זכור לי המשחק שנה שעברה או לפני שנתיים (זיכרון של דג) שהפסדנו להפועל ת"א ואז פשוט דקה 80 התחלנו לשיר ולעודד כאילו אנחנו מובילים 4:0 כאילו באנו להגיד אנחנו כאן אנחנו אלופים אנחנו גאים….
אני מקווה שנמשיך לצמצם ולכרסם בפער ואני מקווה שכן אנחנו אלה שנחגוג בסוף השנה (לא לשכוח יש פלייאוף עם שני סיבובים ולדעתי הולך להיות פלייאוף רצחני) וגם אם לא תמיד אהיה גאה תמיד אשמח שאנחנו מכבי וברור לגמרי שביוני אני מחדש את המנוי שוב :-)

MG 9 בינואר 2013

רק לעדכן אותך שאם נעבור לאצטדיון החדש זה לא ממש חידוש.
כנראה שתנתן עדיפות לותק לבחירת המיקום, אבל זה לא שמעתיקים יציע שלם כמו שהוא מבחינת המיקום.
בנוסף, ככל הנראה, לא תינתן הנחת חידוש מינוי, אלא כולם ישלמו מחיר מלא כאילו זו שנת הראשונה בתור מינויים.
עכשיו רק נותר לבחור האם לעבור משער 4 לA13 (מרכז מגרש מזרחי) או לעשות מנוי זהב/כסף (רחבת 16 מערבי עם יותר מקום לרגליים).
אלא אם אתה ממש עשיר ואז תוכל לעשות מנוי יהלום (מרכז מגרש מערבי).

ירוק גאה 9 בינואר 2013

חחחחחח לא חשבתי שקטנוניות היא צד אצלך :-)
המממ מנוי זהבכסף… נשארו לי עוד 4 תשלומים לשלם לאוני' על ה-M.A שלי אשתי השנה התחילה את שלה אז לא נראה לי זהבכסףברונזהיהלומים.
אני כנראה אלך לצפוני (אני מנוי בג') קצת מבאסת התחושה שנהיה מאחורי השער אבל אמרתי לעצמי ניתן לזה שנה נאהב נמשיך לא נאהב נתפוס מקום לידך במזרחי…..

MG 9 בינואר 2013

אני דווקא חושב על מנוי כסף/זהב.
זה כולה 400 ש"ח יותר ובתמורה מקבלים יותר מקום לרגליים וכיבוד.
תכלס, אלך לאן ששאר המשפחה תלך.
בכל מקרה, אתה מוזמן :)

ירוק 9 בינואר 2013

יהיו הבדלים נוספים בין המזרחי למערבי חוץ ממקום לרגליים? לא נשמע לי הבדל קריטי… (בהנחה שבכל מקרה כל המושבים יהיו חדשים ונוחים).

בטוח ששמים את ג' מאחורי השער?

(סתם מתעניין. מנסה להכנס לאווירה בעזרתכם. לא נראה לי שכדאי לקנות מנוי אם אני גר בקליפורניה…)

MG 9 בינואר 2013

http://www.2all.co.il/web/Sites4/HaifaStadium/PAGE33.asp
מחירי מינויים (לא סופי):
1-7 – 650 ש"ח לכל הגילאים.
8-10 – 1,000 ש"ח, מוזל (נער/סטודנט וכו') 650 ש"ח.
11-15 – 1,200 ש"ח, מוזל 750 ש"ח.
16-17 – 1,000 ש"ח, מוזל 650 ש"ח, הורה+ילד 1,500 ש"ח, הורה+2 ילדים 1,900 ש"ח.
18-25 – אורחים.
כסף וזהב – 1,600 ש"ח, הורה+ילד 2,600 ש"ח, הורה+2ילדים 3,500 ש"ח.
המחירים אחידים למחדשים ולחדשים.
*
כפי שניתן לראות קיימים מספר הבדלים בין היציע המערי היציע המזרחי (מרכז המגרש):
1. יותר מקום לרגלים.
2. משענת ליד.
3. טרקלין ממוזג עם מזנונים שלא יהיו בשאר היציעים.
בנוסף, וזו כבר ספקולציה שלי שלא מסתמכת על כלום, אולי תנתן עדיפות בהגרלות לכרטיסים במשחקי חוץ (כיום מינויי זהב (מה שעתיד להיות יהלום) אין צריכים להשתתף בהגרלה והם מקבלים אוטומטית את הזכות לרכוש כרטיס לכל אחד ממשחקי החוץ).

MG 9 בינואר 2013

http://www.2all.co.il/web/Sites4/HaifaStadium/PAGE33.asp
בנוסף לכתוב בלינק זה, לזהב/כסף אפשר לרכוש מנוי הורה+ילד ולמזרחי אפשר כן רק בפינה.

אזי 9 בינואר 2013

סחטיין על הדיסקלוז'ר עופר, גם ככה לא זכור לי שיותר מדי דיברת על ההתאחדות (מה שבטח סידר לך את הג'וב :) ). תתחדש.

מכבי חיפה היתה קבוצה עם סגל מצויין מתחילת העונה. פשוט אתם, האוהדים הירוקים, כל כך עלה לכם העטר לראש, שלא הסכמתם להודות בכך. נכון, זה לא הסגל של פראליה ויעקובו. אבל כשהפועל משחקת על ממן ומכבי תל אביב על מיכה – כל גולסה הוא יוסי בניון.

במכבי תל אביב מתחיל לקרות מה שקיוויתי שיקרה מתחילת העונה.
מתחילת העונה אוסקר עולה עם שלושה קשרים ושלושה קשרים/חלוצים. וכולם מוסרים את הכדור לדעת, עד שיצא עשן לבן עם סמל של אדידס עליו.
בתחילת העונה קיוויתי שאוסקר מעדיף לתרגל את השיטה על חשבון לשחק טוב. אז אני חושב שזה מה שקרה.
מכבי עכשיו הרבה יותר טובה ב'שיטה' הזאת שלה.
אפשר לראות בכל רגע ושלב במשחק בדיוק מה רוצים ומאיזה שחקן. אפשר לראות את טביעת האצבע של אוסקר על כל כדור וכל שחקן.
יש רק שתי בעיות עם העניין הזה:
א. יחס השערים לבעיטות שלנו עדיין מזעזע בדיוק כמו בשנים הקודמות (שנה שעברה, אאל"ט הובלנו את הליגה בבעיטות למסגרת).
ההבדל הוא שהשנה אנחנו מגיעים ליותר מצבים, אז יש יותר גולים ונצחונות.
ב. השיטה הזאת לא תגיע לכדי שלמות העונה. ואוסקר לא יהיה במכבי בעונה הבאה. וזה כל כך כל כך כל כך כל כך חבל לי. עד שהתחלנו להנות…

אדום עולה 9 בינואר 2013

אזי – היה לכם פור של חצי שנה לברוח לליגה , ואז לבנות את "השיטה" של שנה הבאה.
במקום זה אוסקר בזבז את זה והיוםצ אתם 2 מהפועל ו6 מחיפה ויש וד סיבוב + פלייאוף ארוך.
ועכשיו ל"שיטה" מכניסים 3-4 שחקנים חדשים.
מצטער, פחות מרשים, אוסקר נהדר, אבל מסוג מאמן כזה אתה נהנה ממנו בשנה שניה ושלישית.
בשנה הבאה אם תואר או בלעדיו תתחילו הכל מהתחלה וחבל.
כלומר חבל לכם. אני דווקא בסדר עם זה

רועי 9 בינואר 2013

איך בדיוק הוא היה אמור לברוח לליגה ? הוא לא קוסם, הוא לא יכול לנחות מהמטוס ועם סגל די זהה לסגל של עונה קודמת (שכולם יודעים באיזה מקום היא הסתיימה) לתת בראש, בנוסף כמובן לעובדה שזו מכבי ת"א עם מנגנון ההרס העצמי המשובח.
אני חושב שעד עכשיו הוא עשה קרוב למקסימום עם מה שיש לו.

אזי 9 בינואר 2013

אדום
אתה יוצא מנקודת הנחה שאם אוסקר לא היה בונה שיטה מסודרת ומלמד שחקנים יסודות מאפס, אז היינו בורחים לליגה.

לא יודע.. ב10 השנים האחרונות זה לא עבד…

אז אני רוצה להניח שזה שאנחנו סוף סוף מקום ראשון בשלב כזה של העונה, קשור גם לשיטה ולסדר שהוא מנחיל.

אני מבחינתי מוכן בעונה הבאה לשלם פי שלוש על מנוי, אם זה מה שהיה משאיר גרסיה בקבוצה.

אדום עולה 9 בינואר 2013

אזי- זה שאוסקר מאמן מצוין , אין ויכוח.
אבל מי שהביא אותו ונתן לו חוזה לשנה אחת והציב לו יעד של אליפות בכל מחיר זה ג'ורדי.
ומי שמתעקש להביא לפה שחקנים בכירים בגילאים שנושקים ל30 (מלמעלה ומלמטה) זה ג'ורדי.

ואני יוצא מנקודת הנחה שמכבי עם הגב הניהולי של מיטש, הכסף הגדול , מנהל מקצועי זר ומאמן ישראלי , בסיטואציית השוק הזו היתה מגיעה לאותם תוצאות . לפחות .

כן , המקום הראשון הוא לא רק בזכות יכולות האימון של אוסקר אלא בזכות העובדה שפשוט אין מתחרה ראויה.

אוסקר לא יישאר גם אם תשלם פי שלוש על מנוי , אוסקר אולי יישאר עם יהיה לו כרטיס לצמפיונס וג'ורדי יסגור לו רכש מהחלומות וסיכוי אמיתי להגיע שלם. כרגע זה סיכוי קלוש .

אז מה ההיגיון בללמד שנה שלמה שיטה , אם בסוף השנה אתה הולך לבנות הכל מחדש .

תולעת 9 בינואר 2013

אוסקר חתום לשנתיים, ומכבי מעולם לא יצאה בהצהרות של "אליפות בכל מחיר". לגבי מתחרות ראויות, לא רואה הבדל משמעותי בין מכבי לבין הפועל וחיפה בנקודת הפתיחה של העונה. שלושת הקבוצות עשו רכש משמעותי בתחילת העונה (לא חושבת שמישהו היה מהמר בתחילת העונה – או עכשיו – שראדי וטיבי יהיו רכש ישראלי מוצלח יותר מורמוט ובן חיים או מעזרא, ידין וקינן. גם במצב הדברים כיום לא הייתי מהמרת על זה). מכבי והפועל אמנם סחבו תוצאות של ניהול בעונה האחרונה (כל אחת מסיבות שונות, ברור שאין מה להשוות) אבל את התירוץ הזה אין לחיפה.
לגבי הזרים, יש לי לא מעט ביקורת על קרויף בעניין הזה – אולי הכשלון המשמעותי שלו הוא שהוא לא הצליח יותר מכל מאמן/יו"ר/בעלים ישראלי בהבאת זרים. בכל מקרה, הוא לא הצליח פחות, כך שזה בטח לא הבדל לכאן או לכאן. הגיל לא משמעותי, כיוון שמכבי לא מחפשת כרגע לעשות אקזיט כלכלי על שחקנים אלא להביא כאלה שיתנו לה תפוקה מיידית, בהכרה שבפן המקצועי להביא שחקן בן 20 כדי למכור אותו (אפילו ברווח עצום כמו מאיוקה או קונאטה) אחרי שנה או שנתיים של בינוניות ומעלה במקרה הטוב זה ממש לא יתרון על פני שחקן בן 30 שנותן שנה או שנתיים טובות.

אדום עולה 9 בינואר 2013

תולעת זה שאת לא רואה הבדל בין נקודת הפתיחה לא אומר שזה נכון. בקיץ כשמכבי עשו מחנה אימונים עם סגל מלא , צוות מקצועי זר ולוקח ישן מפואר בספרד , בהפועל עוד התווכחו מי יקנה מטביב .
לגביי חיפה את צודקת , אבל אף אחד לא חשב שהם יקחו 5 נקודות מ7 משחקים , זה בונוס שג׳ורדי לא בנה עליו ולא ניצל עד הסוף.
לגביי השנתיים את טועה . גורדי כבר אמר בסיפור ברוז שיש לו חוזה לשנה ובקיץ הוא יכול לחתוך תוך כדי הפעלת מה סעיפי יציאה , ככל הנראה אם יישאר , יישאר בתנאים הנוכחיים ולזה הכוונה בחוזה לשנתיים .
לגביי הזרים , עד עכשיו כשלון ותרומה נמוכה , לדעתי טעות טקטית בהתייחסות , אבל נראה , עקרונית לדעתי עדיף למכבי להביא לפחות 2 צעירים כדי להתפתח יחד איתם ולא רק כלכלית .

תולעת 9 בינואר 2013

א"ע, שתי הקבוצות החלו את מחנה האימונים באותו יום (17.7) ושתי הקבוצות לא השלימו את הרכש ואת הסגל עד לקראת סוף ההעברות (במכבי ממש ביום האחרון). בשלב הזה כבר היה ברור מי בעל הבית (ההודעה הרשמית של רמון הייתה בתחילת יולי).

איגייבור היה שחקן מצוין לליגה שלנו (בםוטנציאל) ונתן יחסית מעט תפוקה. כשהוא התרגל לליגה ולארץ והשתפר כבר מכרתם אותו. ככה יקרה עם כל שחקן, בטח זר.
כל זה נכון גם לישראלים שישחקו ביורו. אף אחד לא ישאר במכבי, הפועל או חיפה כדי "לבנות" או "להתפתח". מי שיוכל ייצא, וקבוצות שדאגו לסעיפי יציאה טובים ייצאו נשכרות.

אדום עולה 10 בינואר 2013

תולעת – יש הבדל בין להתחיל באותו יום מחנה אימון כשבקבוצה א' תכננו את הסגל והתכנית המקצועית במשך ימים ובקבוצה ב' לא.
עובדתית לפני חלון ההעברות למעלה ממחצית הסגל של הפועל לא היה במחנה האימונים וגם הצוות המקצועי לא היה…

פרלה 9 בינואר 2013

עופר ברוך שובך.
כך אנו נהנים כפליים, ממך וגם ממתן.
יכול להיות שההבדל בין תקופת בית ראשון לשני היא בחלוץ עם רגל מסיימת אבל יהיה הוגן לומר שמול אשדוד (כמו מול ק"ש) בסבוב הראשון שיחקנו לא פחות טוב.
כמאמר השליימה, הנזכר כבר בספר "הירוקים" (רמז דק) הרבה פעמים זה פשוט השפיץ של הנעל (ע"ע כל ההחמצות שלנו השבוע).
ההבדל האמיתי בין התקופות הוא היכולת לחזור, האמונה העצמית, ההקרבה, האכפתיות ושמחת החיים. במילה אחת ,בוקולי. בשתי מילים, גוסטבו בוקולי. (וכן, אני זוכר שההתאוששות היתה אחרי החלפתו אבל הוא בהחלט מסמל את הרוח החדשה).
לענין השער של האדומים, שמתם לב שמאז המינוי של אריק, כל התוצאות מסתדרות לטובתנו, בכל מחזור, למעט משחק אחד ושער אחד.
הלואי שזה ייגמר במסע אל החלום 3 ושהמציאות אינה חלום.

אדום עולה 9 בינואר 2013

עופר- באמת אחלה סיכום, אבל אני חייב לציין שבתקופה הרעה היית מעלה סיכום מחזור בכמה ימי דיליי ומאז שחיפה רצה אתה ומתן מתקתקים עבודה.

MG 9 בינואר 2013

תחזור בך לגבי במיידי!
במקרה הגרוע, כשאני חוזר מהמשחק אחרי חצות, אני כותב את הסיכום שלי יום אחרי. אם חוזר אחרי 23:00, אז רק בנקודות ומשלים יום אחרי ואם לפני 23:00 אני כותב אותו כבר ביום המשחק.
זה היה כך במחזור הראשון וזה כך במחזור ה-17.
זו גם הסיבה שיש כפילויות לא פעם בין הפוסט לתגובה שלי, כיוון שהיא נכתבת לפני הפוסט.
ירוק ואיציק עדי, שהם קיבלו את הפוסטים שלי להגהות במחזורים 15 ו-16 לכל היותר חצי שעה לאחר סיום המשחק המרכזי.

אזי 9 בינואר 2013

MG
אם עופר מעלה סיכום שלושה ימים אחרי המשחק, אז גם התגובה שלך עולה שלושה ימים אחרי המשחק, לא משנה אם כתבת אותה בתחילת העונה…

ואדום צודק, מאז שחיפה מנצחים הפוסטים של עופר עולים הרבה יותר מהר.

בכל מקרה. תבורכו שניכם.

אדום עולה 9 בינואר 2013

לגמרי תבורכ . העניין הוא שכייף לנהל דיון ישר אחרי סיום המשחק האחרון .

איציק 9 בינואר 2013

אני לא מגיב ללא יצוג הולם של עו"ד. שפתי חתומות ;)
האמת, הרגשתי די הזוי להיות נותן חוות דעת בענייני כדורגל. מקווה שלא הרסתי. תודה על האמון :-)

עופר פרוסנר 9 בינואר 2013

אתה צודק – ורק שתדע שהפוסט היה מוכן בלילה שלפני, אבל לקח לי זמן לשבת ולהעלות אותו בגלל שלל העיסוקים שלי. ותודה :). אגב, מה אתה חושב על נושא הסקאוטינג של הפועל תל אביב?

אדום עולה 9 בינואר 2013

הסקאוטינג בהפועל השנה זוועה .
אבל יש נסיבות מקלות .
דרך אגב גם השנה לפחות 2 רכישות מוגדרות כהצלחה שזה בן חיים וממן .
מצפה לראות מה יהיה אחרי החלון ואת 2 ההחלטות הראשונות אני אוהב . גם נחום וגם סאבו , נראות לי החלטות שקולות.
גם מדיניות השחרורים נכונה , מי שצריך ללכת הולך .

ירוק 9 בינואר 2013

עופר, ברכות על התפקיד החדש (והממלכתי).

רק אל תזניח את סיכומי המחזור…

ירוק גאה 9 בינואר 2013

MG משום מה לא הצלחתי להגיב לך בשרשור…
בכל מקרה, גם אני שמעתי על המחירים אבל בינתיים הכל בגדר שמועות וד"א בינתיים אין הנחות למחדשים (או למעתיקים לפי הגדרתך…).
והפער בין הצפוני למערבי הוא קצת יותר מ-400 ש"ח.
חוצמזה תגידו מזל טוב המלאך שלי בהיריון :-)
אז בינתיים אני משמיע לשומשום הקטן שלנו את זפלין ואת הסטונס. את פאלפ ואת הרוזס את הפסים הלבנים ואת הליברטינז אבל יותר מזה הוא כבר מתחיל לקבל בהזרקה ישירה את המורשת הירוקה….

MG 9 בינואר 2013

אני לא מאמין במנחוס, אבל אצלנו, האשכנזים, מזל טוב זה רק אחרי הלידה.
בינתיים אאחל לך בשעה טובה ומוצלחת.
אני לא יודע אם זה הראשון שלך, אבל אם כן אתה הולך להיות אדם הרבה יותר מאושר מאי פעם.

ירוק גאה 9 בינואר 2013

הראשון הראשון….
אז כן אני מעדות המזרח ואשתי עכשיו בטיול שורשים בהונגריה
ואני מתפוצץ מגעגועים :-)
אז תגיד מזל טוב אחרי הלידה זה אמור להיות בין סוף העונה הזאת לתחילת העונה הבאה…

ניתאי 9 בינואר 2013

אבל לפני זה, בחצי שנה הראשונה, תהיה עייף יותר מאי פעם.
יותר מדי דיבורים יש פה. הפער הוא עדיין 8 נקודות, שזה המון, ויכול בקלות גם לגדול. מכבי תל אביב לא מאבדת נקודות נורא מהר, וגם אנחנו עוד נאבד לא מעט. אנחנו כולה אחרי חודשיים מוצלחים, אסור אסור שזה יעלה לראש. כל משחק בעיתו.

ירוק גאה 9 בינואר 2013

קודם כל, תודה על האזהרה מראש.
אני לא חושב שיש יותר מדי דיבורים.
אמרתי זאת גם קודם יש תחושה לעונה גדולה. במילה אחת כיף!!! כיף לראות את הקבוצה חזר לנו הדרייב הזה, התחושה הזאת שמבצבצת במהלך השבוע לפני המשחק. משהו שלא חווינו הרבה זמן. ואליפות היא ממש לא מילה גסה במכבי.
ואני חושב שגם האדומים וגם הצהובים נלחצים מהמחשבה שאנחנו נושפים ככה מאחורה ואני מאמין שאם נגיע לפלייאוף עם פער 4-5 נקודות מהבכורה יש לנו סיכוי גדול לקחת אליפות.
רק תחשבו על פלייאוף שכולל את מכבי שתי התל-אביביות בית'ר ק"ש ובני יהודה…let the games begin

ניינר 9 בינואר 2013

אין על סקינירד
SOUTHERN BY THE GRACE OF GOD!!!

גורביץ' 9 בינואר 2013

אף מילה על גולסה ?
חזר מהכפור להיות (אולי) השחקן המדהים שראינו לפני שנתיים-שלוש. הקטע איתו זה שכשהוא טוב/יציב פשוט אין שחקנים כמוהו בארץ – אתלט, כושר מדהים, חזק, פייטר, עם יכולות לפרוץ הגנה במסירה או בעיטה.
רק שימשיך ככה

תולעת 9 בינואר 2013

אני אפנה קריאה נרגשת להפועל תל אביב – אנא הקשיבו לעופר פרוסנר, מנו את ניצן שירזי לג'נרל מנג'ר ושחררו את טוטו תמוז לאלתר!

עופר פרוסנר 9 בינואר 2013

ששששששששששששש זה לא עובד ככה

ירוק 9 בינואר 2013

מצטרף לקריאה!

(בנוסף, אם אפשר שאוסקר יעזוב לקבוצה באירופה וייקח איתו את עטר, גם זה יעשה רק טוב למכבי ת"א, לדעתי. ויפה שעה אחת קודם)

לגבי מה שאמרת למעלה – הבאנו רק את עזרא בתחילת העונה אם אינני טועה (את ידין וקינן רק אח"כ).
אבל באופן עקרוני את צודקת לגמרי. לא חושב שהיה הבדל משמעותי בינינו למכבי ת"א בפתיחת העונה. לא היתה שום ציפיה שהצהובים ידרסו את הליגה, ואני לא חושב שיש לה פחות "מתחרות ראויות" מאשר בשנים האחרונות, לפחות על הנייר. אצלנו פשוט משהו לא הסתדר עם עטר ונשארנו (בנתיים) מאחור, זה הכל.

חננה ירוקה 9 בינואר 2013

אם טפו טפו נצליח לא למעוד בשני המשחקים הקרובים.
המשחק נגד הפועל ת"א יהיה משחק מפתח.
משום שהפועל ת"א הפכה להיות הנמסיס שלנו בשנים האחרונות.
אם איכשהו נצליח לנצח את המשחק הזה אז גם אם לא נרצה נהפוך למועמדת לאליפות.
יש לי הרבה מאוד חשש מהמשחק הזה.
ולמען האמת יש לי הרבה חשש גם מהמשחק הקרוב נגד עכו.
ובעצם כל העונה הזו היא חשש אחד גדול.
אני חושש ותוהה האם מה גודלנו הטבעי האם זה העכשווי או זה לא תחילת העונה.

ובכל מקרה לא בא לי לחשוב על אליפות כי אם חלילה לא ניקח אני לא רוצה להתערכזב.
כי מהעונה הזו יש לנו כל כך הרבה דברים לקחת.
למשל, את הקהל המדהים של האימפריה שלנו שנמצא בעיצומו של תהליך התבגרות ארוך ומפתיע העוצמתו פעם אחר פעם.
למשל, את הקדוש אריק בנאדו שמסמל בכל רמ"ח איבריו ושס"ה גידיו את האתוס החיפאי – קור רוח, שאיפה לשלמות, הכרה בערכך וביכולותיך תוך שמירה על צניעות ופאסון.
זה אריק שתמיד אהבתי ועכשיו הוא רק מזכיר לי כמה אהבתי אותו ואף מספק סיבות לאהוב אותו ביתר שאת.
ויתכן מאוד שאנחנו חווים גם רנסנס של צעירי מכבי חיפה.
אני מאוד מקווה שאריק יודע איך לטפח את עלמי החמד הללו.
ובכללי העונה הזו היא אחת העונות המרגשות שאני זוכר אי פעם.
לא פעם ולא פעמיים מאז מינויו של בנאדו מצאתי את עצמי על סף הזלת דמעות אחרי שערי ניצחון של הקבוצה.
אין לי כל כך מילים להבסיר את העניין הזה.
אבל כל שער מיצחון מרגיש לי כמו בקיעת בני מרחם אימו (כנראה משום שטרם חוויתי חוויה זו).
וחבל לי באופן אישי לאב את כל הטוב הזה רק בשל אכזבה מאי לקיחת אליפות.
כמובן שהתסריט המושלם כולל אליפות ירוקה בתום העונה אבל אותו אלוהים שסידר לנו את הבמה הכי טובה לחגוג אליפות רק בשביל שנימרח על המושבים בבלומפיד הלומים ורצוצים לא יאפשר להפי אנד כזה לקרות.

מילה קטנה על ג'אבר עטא – בשנים האחרונות ראינו כמה וכמה מקרים של שחקני נוער שהוקפצו למים בלי שום תהליך הדרגתי והשתן עלה לראשם מהר מדי.
ג'אבר עטא הראה ניצוצות של שחקן חכם ואחראי וביחד עם עבודה מנטלית טובה של אריק בהחלט יכול להתפתח לנו יופי של שחקן.

פאןפאן 9 בינואר 2013

אל תתרגלו יותר מדיי לגולסה – הוא חימם מנועים לקראת היורו כדי לתקן את הפאדיחה של לפני 3 עונות
הילד לא פראייר
מחכה בכיליון עיניים לסיכום מחזור שבוע הבא :-)

GA'02 9 בינואר 2013

כולם שכחו שאנחנו פאקינג מכבי חיפה! צניעות שמצניעות בתחת שלי0מועדון הכרוגל הכי טוב,יציב,מסודר ומאורגן בשני העשורים האחרונים בארץ הקודש.תמיד יהיו עונות כמו העונה הקודמת ותמיד יבוא איזה רצף משחקים שכלום לא הולך בהם אבל בסוף,בלונג ראן,אנחנו פאקינג מכבי חיפה!

תנו לי נצחון על עכו,רמת השרון והבכיינים מוולפסון (פלוס קצת עזרה של היריבות של הצהבת) ויניב מניף צלחת (וגם גביע) בסוף העונה.

אנשים פה מדברים על הקהל שלנו ועל כמה שהוא התבגר העונה.תרשו לי להגיד לכם WTF?????????? רק השנה??? זה כבר שנים! בתקשורת נוטים לרדת עלינו אבל כל תרבות האולטראס (למרות שבארץ אין באמת אולטראס) היא האחראית לכך וכשיש לנו את הקופים בג' אנחנו מסודרים בפרונט הזה. כי גהנום מתחיל מתחיל בג'.

MG

יציע עידוד מאחרי השער זה חלום של כל אירגון אולטראס ומן הסתם הקופים יתמקמו שם.מי שבא לעודד ולקפוץ ןלשיר ולא לבכות שהגדלשלט מפריע מוזמן,מי שלא – שישב ממול ויצלם את התפאורות שלנו.ובלי קשר
לדעתי מאחרי השער רואים יותר טוב,במידה והיציע יושב על המגרש כמו בבלומפילד או בנתניה

MG 9 בינואר 2013

חבר, חלק חשוב מחיינו הוא עניין של סדר עדיפויות.
אני מוכן להקריב לא מעט זמן וכסף בשביללהיות נוכח במשחקים של מכבי חיפה.
עם זאת, התקופה בה הייתי מוכן להקריב גם את הזמן שלפני המשחק בשביל לתפוס מקום פס מן העולם.
מכבי חיפה חשובה – אשתי והילד הרבה יותר!
*
הקופים יתמקמו מאוחרי השער בין אם הם ירצו ובין אם לאו, כיוון שזה היציע היחיד בו תתאפשר עמידה במהלך המשחק. מי שיעמוד ביציע אחר יושב או יסולק בכח ע"י הסדרנים/שוטרים.
*
ועוד דבר קטן, אבל חשוב – האם אתה חושב שאם התגובה שלך הייתה נכתבת ללא המילים: "פאקינג", "תחת" ו-"WTF", היא היתה מקבלת פחות תוקף? ממליץ לך להוריד טונים, כי יש לך דברים יפים להגיד.
*
ואחרון חביב – לא יודע מה אתה הולך לעשות ברמה"ש ביום ראשון עוד שבוע וחצי, אבל אני הולך לאצטדיון ר"ג.

ירוק גאה 9 בינואר 2013

תיקון קטן… לא יודע אם שמת לב אבל גם בג' התחילו להגיע חצי שעה לפני המשחק והכל בסדר…
אני וחבר שנינו בתחילת שנות השלושים שנינו משכילים (הוא עם תואר שני בהיסטוריה ואני במנהל עסקים) הוא עם קילומטרז' יותר ממני בגימל (הוא תמיד מספר לי על ה-5:0 ועל פארמה ועוד משחקים גדולים שלא נכחתי בהם בילדות…. נדהמים מהשינוי שקרה לקהל ביחס להגעה למגרש. פעם מתן באמת היינו מגיעים ב17:00 כאשר המשחק בעשרה לתשע. היום אני מגיע 45 דקות לפני והכל ריק.
יש משחקים שאני מגיע 10 דקות לפני ותמיד הכסא שלי פנוי ויש מקום ונכנסים בכיף :-)

MG 9 בינואר 2013

ברור שלא שמתי לב. ביום רע אני נכנס רבע שעה לפני…
17:00? זה אומר בערך שעה אחרי :)
שמע, כנראה שעברתי סוג של אבולוציה.
החל מהשורה של רני מגפון כנער, דרך הגדר ליד אודי, להחזיק לאמיר דרורי את היד כדי שלא יפול אחורה, לעבור ל"גוש" כשעדי קיבל אישור לרדת לדשא עם המגפון וכלה הצידה כשאור יפרח התחיל לקבל את המושכות.
אין ספק קיזוז עשה משהו. במשך שנתיים לא הלכתי למשחקי ליגה (עוד לפני שנודעו התוצאות ההרסניות).
עכשיו אני נהנה בשער 4 ומצטרף במשחקי החוץ בהם יציע אחד (באשדוד עמדתי ניצב).
בסופו של דבר, כיום, אני רוצה לדעת שהמקום שלי הוא שלי ואני יכול להיכנס גם 5 דקות אחרי וכן שיש לי גג מעל הראש.
לשיר 90 דקות? לשבת מאחורי השער? להירטב בגשם? הרי בשביל זה בראו את משחקי החוץ :)

ירוק גאה 9 בינואר 2013

חחחחח טוב תשמע גילוי נאות חלק מהשמות שהזכרת לעיל אין לי מושג מי הם….
את רני אני זוכר עוד מ-12 אור בוודאי שאר החבר'ה נעלם מבחינתי.
אני גדלתי בצפון ורק החל מסוף שנות ה-90 התחלתי לפקוד את ג' בקביעות וכבר קרוב לעשור שאני חיפאי (לימודים + אהבה).
לא יודע איך להסביר את זה אבל תמיד בג' אני יושב עומד באותו כסא וכנ"ל שאר החבר'ה שמקיפים אותנו.
גם לי הייתה תקופה שנעלמתי (השנים של גאיידמק ) כנראה שמבחינה אבולוציונית עדיין נשארתי קוף.
אבל החל מעוד חצי שנה לכולנו יהיה גג לא….????

MG 9 בינואר 2013

בתקווה.
כרגע לא בטוחים שאכן העונה הבאה תחל ב'סמי עופר'.
אני מאמין שאם נשיג מקום באירופה, זה יאיץ את הבניה.
לגבי גג – לכולם יהיה, אבל הקופים יהיו מאחורי השער (רק שם יהיה מותר לעמוד).
כמו שכבר כתבתי, מאחורי השער שמור למשחקי חוץ בלבד.

אדום עולה 9 בינואר 2013

בפאקינג 2 עשורים כמה גביעים הנפתם?

MG 9 בינואר 2013

3.
גביע באמת שלא מעניין אותי, אבל 3 זה מעט לדעתך? זה יותר אליפויות ממה שיש להפועל ת"א בפרק הזמן הזה.

אדום עולה 9 בינואר 2013

אנחנו רק בשלוש שנים האחרונות הנפנו 3 גביעים

ירוק גאה 9 בינואר 2013

אדום עולה???? זה לא אוקסימורון????
בכל מקרה קבוצה שלוקחת 3 אליפויות יכולה להיחשב גדולה רק בעיני עצמה….
אל תדאג יש מספיק אנשי תקשורת שיזרו מלח בעיני הציבור ועצמם לגבי עוצמתה של קבוצתך….
ניפגש באליפות שלכם ב2018

ירוק 9 בינואר 2013

סבבה, הולך לכם יפה בגביע. אבל יכולת טובה לאורך זמן (שמסתיימת באליפות) – עם זה יש לכם קצת בעיה. ואם עושים השוואת אליפויות בתקופה הזו זה קצת מביך…

אבל – אני דווקא ממש ממש רוצה גביע, ולא ממש מבין מה קורה לנו במפעל הזה ב(הרבה) שנים האחרונות. מתן – היית בזכייה האחרונה? אני דווקא זוכר את זה זה כחוויה מדהימה וכשמחה אמיתית ומיוחדת. אולי כי הייתי צעיר :)

MG 9 בינואר 2013

ירוק, ברור שהייתי. וגם בשניים שקדמו.
בכל מקרה, שנה שעברה, אם זה לא על אירופה, כנראה שאני לא בא לגמר.
באמת שהמפעל הזה לא מעניין אותי.
ממש אין לי בעיה שכל עשור אנחנו ניקח 7 אליפויות והפועל ת"א 15 גביעים.
זאת ועוד, אני מקווה שאחת משתי התל-אביביות תזכה, ע"מ שגם מקום רביעי (ויש סיכוי לא כ"כ נמוך שנסיים במקום זה) יוביל לאירופה.

אדום עולה 9 בינואר 2013

גביע זה לא אליפות . אבל זה נורא כייף . ולחזור הביתה אחרי נצחון בגביע זה ממש כייף ואני לא מקנא במי שמפסיד.
גם דאבל זה כייף . כמה כאלה לקחתם ב2 עשורים האלה ???.
בל מקרה אני חותם על משוואה שאומרת יותר אליפויות ופחות גביעים , אבל אני לא קונה את ההצהרה שהגביע לא מעניין בכלל . יש גבול . פאקינג גבול !!!
אם נתחיל להתייחס לשרור של התגובות פה שהתחילו בעקבות תחזית שדיברה על דאבל שמתקרב…

MG 9 בינואר 2013

אדום, התגובה שהחלה את השרשור ברמה של גיל נוער, ולכן הוא נניח שהוא התייחס לדאבל בנוער.
ושוב, אני מעדיף את התארים שלנו בשני העשורים האחרונים על פני כל קבוצה אחרת.

אדום עולה 9 בינואר 2013

גם אני מעדיף את שלכם .
אבל לא חושב ששלנו לא שווים כלום .
כדי לקחת המון אליפויות צריך תשתית חזקה בכל התחומים וכדי לקחת המון גביעים צריך אופי חזק , אני שמח על החלק השני במשוואה והייתי מאוד רוצה קצת יותר תשתית ….

איציק 9 בינואר 2013

פרוסנר, איך מכרת את נשמתך ללוזון תמורת חופן מטילי זהב :-)
שיהיה בהצלחה.

Sooner 9 בינואר 2013

כל אוהד הפועל אמיתי חותם עכשיו על אליפות ירוקה. בהצלחה!

סתם אחד 9 בינואר 2013

עם כל הכבוד לרביעייה שתקענו לאשדוד, עדיין יש לנו בעיות קשות בהתקפה. אני לא מבין איך יכולים לחשוב אצלנו על אליפות בלי להביא
חלוץ וקשר תוקף איכותיים. אם היה לנו חלוץ כזה היינו כובשים רביעייה כבר במחצית.

עדידס 9 בינואר 2013

הסכמתי עם הכל חוץ משני דברים.
(אני משוחד מודיע מראש)
כשאתה אומר מכבי הכוונה למכבי תל אביב ולא למכבי חיפה…ככה זה.

ועכשיו ברצינות – אני לא מסכים עם האמרה שלך שמכבי תל אביב לא מביאה בשורה חדשה לכדורגל,שהיא לא מעניינת ושאי אפשר לכתוב עליה שום דבר.

א.כתבת עליה פסקה שלמה שזה חצי ממה שכתבת על הקבוצה אותה אתה אוהד.(ישנן שתי פסקאות שלא מביעות כלום חוץ מהבהרות כמו הפסקה הראשונה על מכבי (ת"א כמובן) ) אז לא יכול להיות שאי אפשר לכתוב עליה שום דבר – כמובן שכל מפרסמי הכתבות על מכבי בעת הזו יחלקו עליך כי עובדה שהם מצאו.

ב.לא מביאה בשורה חדשה ? אני דווקא חושב שכן והבשורה היא (שים לב) : אפשר לעבוד מסודר בארץ ישראל בלי עיגול פינות. גם אם זה לא היה מושלם, זה כי זה מכבי תל אביב V1.0 . שנה הבאה אפשר ורצוי לשדרג גירסאה.

ג.אוהדי מכבי תל אביב יחלקו עליך על כך שמכבי לא מעניינת (ואני בתוכם) לשם שינוי אני לא מפסיד אף משחק, כי אני נהנה גם כשהם חלשים, אתה רואה משהו אחר – אתה רואה שאין להם פחד בעיניים, אולי תאמר שהם שחקנים גרועים או שהם לפעמים עושים שטויות, אבל אין להם פחד בעיניים.
באותו נושא אני חייב לומר שהיתה לי תמיד סימפטיה קלה (אוהדי מכבי אל תכעסו) למכבי חיפה – השנה אני בז לקבוצה הזאת ולו רק בגלל השחקנים הנלוזים האלו שעשו דווקא לאחד המאמנים הכי טובים שיש לנו היום בליגה ועכשיו ה פ ל א ו פ ל א הם יודעים לרוץ ולגלוש… במקום אוהדי חיפה אני הייתי מצביע ברגליים ! בושה.

ירוק גאה 9 בינואר 2013

MG שוב השרשור נגמר משום מה….
אני יודע שאתה לא גר בחיפה אבל אני כל יום נוסע משם והחלון של המשרד שלי נמצא בערך 70 מטר קו אווירי מהאיצטדיון ( הצד המערבי מן הסתם)
תאמין לי שבונים בקצב. והוא יהיה מוכן… אולי לא במרץ כמו שתכננו אבל בהחלט ריאלי בסביבות מאי-יוני.
ולעמוד…???? במשחק גביע טוטו זניח שמעניין לי את קצה הזרת אני עומד! כשאני בבית ורואה משחק הצרחות, ההוראות, ההתלהבות נראות כאילו אני במגרש.
לראות בישיבה שמור למשחקים זניחים כמו ליגות אירופיות צ'מפיונס קופה אמריקה מונדיאלים ושאר תחרויות… אני את הלב והנשמה נותן רק למכבי… ולבחור שמעליי תעשה לי טובה זה שהתקשורת החליטה בשבילך איך לקרוא לכל קבוצה לא אומר שאנחנו משחקים את המשחק כן כאן בחיפה כשרוצים לדבר על כדורגל אומרים מכבי במקרים המעטים שמתייחסים אליכם כאן אז זה גרמניםמחלהמגיפה (מחק את המיותר)

גיסנו 9 בינואר 2013

בשיחות של חיפאים "מכבי" ו"הפועל" מתייחס לקבוצות מחיפה. לגיטימי.

עדיין ברוב התקשורת וברוב הארץ, "מכבי" ו"הפועל" מתייחס לתל אביביות, "חיפה" מתייחס למכבי חיפה ויש להדגיש "הפועל חיפה" כשמדברים עליהם, כי בתכלס זה לא קורה הרבה.

כמו שעד שמנצ'סטר סיטי נרכשו ע"י השייחים לפני כמה שנים, כשדיברו כאן על "מנצ'סטר" התכוונו ליונייטד, כי הסיטי לא הייתה מאוד רלוונטית.

גם כשבית"ר ת"אעוד הייתה בליגות הראשונות, "בית"ר" תמיד התייחס לבית"ר ירושלים (עכשיו פשוט בכל מקרה אין שום בית"ר אחרת באופק).

מה לעשות שבשיטה בארץ קבוצות משוייכות לאגודות, אז תמיד יהיו כמה "מכבי" וכמה "הפועל". והגיוני שבחיפה ידברו יותר על מכבי חיפה מאשר מכבי ת"א ולהיפך, וה"מכבי" תהיה זו המקומית.

עד עכשיו אני לא מבין למה להפוך את זה לכאלה משחקי כבוד. בתכל'ס, אפילו רוב אוהדי מכבי חיפה הלא-חיפאים שאני מכיר מתכוונים למכבי ת"א כשהם אומרים רק "מכבי" ולמכבי חיפה כשהם אומרים "חיפה". עניין של הרגל אני מניח.

ירוק גאה 10 בינואר 2013

אתה רק מחזק את הטענה שלי.
התקשורת ברובה תל אביבית עם שיח תל אביבי ולכן הם יגידו ויתייחסו לזה איך שהם רוצים i dont give a fuck….
מה זה כאן אומרים יונייטד ומתכוונים מנצ'סטר?????
אתה חושב שאתה מרכז העולם??? תיסע לאנגליה וכשתגיד סיטי בוודאי במנצ'סטר יבינו טוב מאוד למי התכוונת.
גם בשירים שלנו אנחנו אומריםשרים בעיקר רק מכבי אז אולי אתה רוצה שבמשחקי חוץ נשנה זאת לחיפה???

גיסנו 11 בינואר 2013

וואו, הרבה זמן לא נתקלתי במישהו שהתמקד בכ"כ הרבה תפל במה שכתבתי וניסה בכוונה להפוך את זה למשהו מגוחך ופוגעני.

דווקא בתור אוהד מכבי ת"א ניסיתי להסביר למה זה מובן לחלוטין שבשיח החיפאי אתם אומרים "מכבי" ולמה קרה שבד"כ כשבתקשורת מדברים על מכבי מתכוונים לזו של ת"א. אני חושב גם שזה שכשאומרים "חיפה" מחוץ לעיר חיפה עצמה ומתכוונים למכבי חיפה צריך להיות סוג של כבוד בשבילכם.

ואני ממש לא חושב שאני מרכז העולם, אבל מה לעשות שרוב חיי גרתי כאן ואני מניח שרוב הקוראים והמגיבים כאן כמוני. והיי, הפלא ופלא, במשך שנים כיוון שסיטי לא הייתה במירוץ (או אפילו בכלל בפרמייר ליג חלק מהזמן) ובטח ובטח שבגלל שסיטי לא זכתה באליפות כמה עשרות שנים, אז היא לא שיחקה בגביע/ליגת האלופות, והמנצ'סטרית היחידה שהייתה שם הייתה יונייטד, אז כשכאן בתקשורת דיברו על מנצ'סטר ברוב הזמן שאני מתעניין בכדורגל התכוונו ליונייטד. מאז השייחים הסיטי חזרה לצמרת ולמרכז העניינים ומאז חזרו לדבר בשיח הציבורי הכולל ב"יונייטד" ו"סיטי".

ותשירו מה שאתם רוצים ביציע, באמת שזה על הזין שלי. אני לא מקשיב לכם גם ככה. שירו מצידי ים השיבולים.

אתה לעומת זאת רק הוכחת לי את הפואנטה שלי מכל התגובה הקודמת – שההתנצחות הזאת זה משחק כבוד מטומטם. ואתה כ"כ עסוק במשחק כבוד המטומטם הזה שאתה אפילו לא מנסה להבין מה כתבתי, אלא רק לחפש נקודות קטנות שאפשר להתווכח עליהם ולנסות להוציא אותי מטומטם כי אני אוהד מכבי. זאת של ת"א. תאמין לי שהייתי בלא מעט מקומות, ראיתי משחקים ודיברתי עם מספיק אנגלים בחיים שלי. גם דיברתי עם המון צרפתים ודרום אמריקאים, כי אני מדבר את שתי השפות שלהם, אז אולי בעצם אני לא עד כדי כך מטומטם כמו שניסית להוציא אותי.

ועכשיו בכלל אני לא מבין למה בזבזתי את כל ההקלדה הזאת על עוד התנצחות מטומטמת.

פאק איט.

עדידס - צהוב גבר 9 בינואר 2013

א. אמרתי את זה בצחוק ואפילו ציינתי זאת.
ב. מעניין שבחרת להגיב דווקא לבדיחה ולא להגיב להצגת המציאות שהשחקנים הירוקים זרקו על הקהל שלהם _ין ועשו כרצונם
(לסמל שלכם!אחד מהגדולים), כדי שבבוקר יגידו להם יפה שלום וילטפו להם את האגו(והישבן)…

תלחם כאוות נפשך בטענה שמכבי יש רק בתל אביב –
אך לשווא שהרי בגלל אוהדי כל הקבוצות, שהם לא מחיפה,
שכשאומרים מכבי מתכוונים להיא שבתל אביב ולא בגלל התקשורת.

עופר פרוסנר 10 בינואר 2013

1. האוהדים תמכו ועדיין תומכים ברובן עטר. אבל הקבוצה היא מעל הסמל. השחקנים לא זרקו זין, ואני הייתי בכל אחד מהמשחקים של רובן למעט שניים – ואני ראיתי את השחקנים רצים על המגרש וגם משחקים טוב לפרקים – נגדכם במחזור הראשון, נגד קרית שמונה כשלא הייתי נגיד ובעוד כמה משחקים. הם לא הפסידו בכוונה, הם לא עשו סבוטאז'. להיות מאמן זה גם להיות מנהל ולהיות מנהל זה גם לדאוג ליחסי אנוש. זה לא קשור לסמל – זה קשור לאנשים. לפי הלוגיקה שלך, נמני היה עדיין צריך להישאר במכבי תל אביב כי השחקנים עשו לו סבוטאז' (אני מגזים כמובן, אבל אתה מבין למה אני מתכוון).

2. בבלוג הזה – מכבי זו מכבי חיפה. אתה חדש כאן לדעתי אז אחזור שוב על העניין הזה כאן לנוחותך: מדובר באקס טריטוריה חיפאית, ולכן החוקים הכלליים אינם חלים כאן, בעצם כניסה לבלוג אתה נכנס לחיפה, מקום בו השווארמה טעימה יותר, יש סניף של מק דויד ו"המרכז" או "תל אביב" זה מקום אחד שמשתרע מכפר סבא ועד ראשון לציון.

איציק 10 בינואר 2013

תגידו ירוקים, מזה הבלגנים אצלכם? חוזים כפולים? איסור יציעה מהארץ וערבות 300 אלף ש"ח? לא מתאים לכם :-)
בכדורסל זה לא יכל היה לקרות!!!

עדי אופיר 10 בינואר 2013

אתם מוזמנים להמשיך להלחם בתחנות רוח ונניח שאני מקבל את הטענה שזו טריטוריה חיפאית, אך אני מתקבק בתקשורת שהיא תל אביבית מיסודה ולכן כשאני מתקבק אוטומאטית אני נמצא בתל אביב…ושם ז״א פה מכבי היא מכבי של התשקורת :) ועכשיו מספיק אם השטויות הללו –
כשיניב קטן אמר על עטר (שאגב הוא צריך לנשק לו את הרגליים כי עטר היה חלק ממה שהביא את חיפה למה שהיא היום מבחינת היסטורית) שזה אחרת מעם בנאדו אז היה ברור שהוא מזלזל בו.
אם אתה אוהד אז אני מניח שעקבת יותר ממני על האירועים במכבי שלך ולכן לא אתווכח איתך, מאיפה שאני יושב בערך 98 קילומטר קו לא אוירי – מצטייר סבוטאג׳, ליכלוכים, חתרנות ומרד מצד השחקנים – לי זה היה נראה (ואני לא היחיד שחושב ככה) כאילו מישהו די קטן (משחק מילים) משלהב או יותר נכון לומר מנמיך את להבת שלד השחקנים החיפאים.
וכשאני אומר את זה אני לא מדבר על המשחק הראשון בעונה וגם לא על השניי – אלא בשלושת/ארבעת המשחקים האחרונים של רובן בחיפה.

עדי אופיר 10 בינואר 2013

ואגב בקשר לנמני – הוא מלך הסבוטאג׳ים ועוד בתקופת שלמה שרף כבר טענתי שנמני צריך לעוף…….
זילות המאמן בארץ היא אף גדולה יותר מבארצות הכדורגל – זה כאילו לכל קבוצה בארץ יש אברמוביץ משלה.
אם נמני היה הולך אז , לא הייתי צריך לסבול אותו בתור מאמן. הקבוצה שאימן היתה כלכך גרועה בעיניי ולא שיחקה כדורגל בכלל לא מתוך בחירה פשוט כי הוא מאמן גרוע.
דעתי בלבד ואגב אני נגד זרם הנמניים לא התלהבתי ממנו בשנותיו האחרונות שכשהיה בירידה תלולה ביכולת היה צריך לטפח בעצמו מנהיג חדש ולא להלחם בכל הנקרא בדרכו.
כמו קטן של העונות האחרונות.

Comments closed