בוא לשנות (יניב פרנקו)

אדום הבית שלנו מקבל את רן בן שמעון אל חודורוב

רבן בן שמעון (צילום: אלן שיבר, ספורט5)
רבן בן שמעון (צילום: אלן שיבר, ספורט5)

רק לפני כמה ימים פרסמתי פה פוסט שלם למה בעיני אלי כהן ורוני לוי הם המועמדים היותר נכונים בעיני למשרת האימון בהפועל, והנה החברים בהנהלה סוגרים לי עם רן בן שמעון.

התחושה שלי לגביי רב"ש היא חמיצות קלה, שכן אני לא ארגיש בטוח אתו, הוא תמיד ייתפש כסוג של גרנט.

אבל יש מאמן להפועל ומאמן בכיר יש לומר, כזה שהיה יכול למצוא את עצמו מאמן בכל קבוצה בישראל כולל המכביות וזה לא טריוויאלי אחרי פרדי, ניצן ויוסי.

בראיון שישי ראיתי את לפיד מתפתל מול קושמרו, בנקודה מסוימת בראיון עלה הנושא של תיק החוץ ושאלת התרגיל המבריק שעשו לו כשזרקו אותו "לאכול את התבשיל ששטייניץ וביבי בישלו לו", לפיד בשילוב של שחצנות וחוסר מודעות קפץ לקושמרו למחבת ואמר לו שאם ה-19 מנדטים שהוא מחזיק אף אחד לא יכול באמת לעשות לו תרגיל ושזו הייתה לגמרי בחירה שלו.

פה חשדתי.

כי אם לפיד לא מבין שדווקא ה-19 מנדטים הם אלה ששלחו אותו למשרד האוצר – והם אלה שנטרלו ממנו את הבחירה והציבו בפניו עובדה אז יש לו ולנו בעיה, לפיד של 12 מנדטים היה יכול לשבת בכל משרד נעים ולפרסם סטטוסים, לפיד של 19 מנדטים היה חייב ללכת לאתגר גם אם הוא לא נעים.

וזה הסיפור עם בן שמעון.

 אליפות אחת, כמה שנות אימון סבירות, התרסקות לגיטימית במועדון גדול ושנה בינונית פלוס במועדון קטן בקפריסין, זה רזומה שאלישע וקלינגר מסתכלים עליו מלמעלה.

רק שבן שמעון עשה את זה במועדון כמו קריית שמונה, ועשה את זה בסטייל ולכן הוא ממוצב אחרת ואם הוא רוצה להיות גדול באמת, הוא לא יכול לברוח מאתגר.

איזי ניסה להגיד לו בקיץ שאם אין לו הצעה אמיתית מקבוצה גדולה, אז קריית שמונה זו אופציה נהדרת בשבילו ושאיש לא יבוא בטענות אם לא תהיה אליפות שניה ברציפות.

אבל הבחור עקשן.

בחר לעזוב בשיא, באיזה ניסיון לממש מניות ולהיזכר תמיד כאלוף הצפון ובדיעבד עשה טעות- קריית שמונה עם בן שמעון שווה בליגה הנוכחית לא מעט.

היום אין לו ברירה, הוא לא יכול ללכת לקבוצה בינונית, בקפריסין המצב לא משהו והפועל במצבה הייתה האופציה הריאלית היחידה למי שרוצה להיות פה בכיר מאמני ישראל.

ואת זה אני אוהב כי אם לא נהיה תלויים אחד בשני, נהיה תלויים אחד ליד השני.

האופציה היחידה שיש לו כרגע זה לעבוד קשה ולהצליח בהפועל, הצלחה יחסית כי איש לא מצפה שבמכה אחת הוא ינצח את הכסף הגדול ואת המערכת המסודרת שבנו השנה בקריית שלום.

רב"ש מוכשר ועל זה אין מחלוקת, מוכשר מספיק כדי לשקם את ההריסות ולבנות קבוצה, שמשחקת כמו קבוצה, ונלחמת כמו קבוצה, ומאפשרת לצעירים לצמוח, ועושה החלטות נכונות בשוק ההעברות המקומי והבינלאומי.

זה כל מה שצריך וזה היעד לשנה הבאה- אם בן שמעון יסדר את הראש ירפה מתחושת הנסיכות שמלווה אותו מאז ההכתרה– העסק לגמרי יכול לעבוד.

לפיד נכנס למשרד האוצר קצת זחוח, קצת שיכור מכוח והצלחה ובאמת האמין שיש לו לפחות 100 ימי חסד או יותר, היום הוא מבין שאין חיה כזאת.

ואם כל הכבוד לתקשורת הפוליטית, לפרימו וחבריו אין רבע מתחושת האחריות שיש לפרשנות הפוליטית על כל מורכבותה.

נאמר זאת כך יונית, מהיום כולם בהפועל מאחוריך – אבל לאף אחד לא אכפת באמת כמה קשה הירושה שקיבלת, צא לדרך חביבי ותן את ה-100%, אם אתה כזה כוכב זה אמור לגמרי להספיק.

לא משבר ולא נעליים
בעיית האובר פליי

33 Comments

אריאל גרייזס 23 במאי 2013

יש פה התעלמות, לדעתי, מהסיטואציה שאלה רב"ש נכנס, וזאת סיטואציה מאוד לא בריאה. אני לא בטוח שבמצב שקיים בהפועל איזשהו מאמן יכול באמת להצליח, במיוחד לאור הבריאות החזקה בהרבה של שתי המכביות

יניב - אדום עולה 23 במאי 2013

מצבו נוח מבנאדו – הצלחה יחסית בהפועל בשנה הבאה תיחשב עדיין לכישלון בחיפה.
הוא מקבל את הסיטואציה הנוחה ביותר.

אורן 23 במאי 2013

גוטמן קיבל את הפועל במצב הרבה יותר גרוע ממה שמקבל בן שמעון.גוטמן קיבל קבוצה במצב כלכלי רע ובמקום אחרון,והרים את הקבוצה לחצי שני טוב באותה שנה,ולקבוצה נהדרת בשנים שאחר כך.
טביב הגיע בקיץ שאחרי הגעת גוטמן כדי לעזור(?).בכל מקרה,לבן שמעון יש היום שחקנים טובים,ולא נראה לי שמישהו מצפה לקחת אליפות כבר השנה.בהפועל יש יותר סבלנות לבנייה מאשר הקבותות הגדולות האחרות(עד גבול מסויים כמובן).

תומר חרוב מהאייפון 23 במאי 2013

גוטמן הוא המאמן הישראלי הטוב ביותר ביי פאר.

תומר חרוב מהאייפון 23 במאי 2013

חוץ מיוסי מזרחי המלך כמובן.

גיל מזימבבואה 23 במאי 2013

המאמנים הכי טובים בארץ לא מאמנים כבר כמה שנים טובות, גיורא שפיגל ושלומי אדרעי.

שחר דמרי 23 במאי 2013

לופא קדוש

משה 23 במאי 2013

1. למרות הרצון של אוהדי הפועל למחוק את טביב מספרי ההיסטוריה, בלי הכסף שלו והנדוניה המפוקפקת של השחקנים שהביא מכפ"ס לא בטוח שהיית משבח כך את גוטמן.
2. אני מסכים שלהפועל יש יותר סבלנות לבניה שאין לחיפה או למכבי אבל אין לה בשום אופן סגל טוב, אני גם בספק לגבי ההגדרה של בינוני.

אורן 23 במאי 2013

משה,
1.אני ,בניגוד אליך,לא חושב שטביב שם כסף גדול בקבוצה(אם בכלל).השחקנים שטביב הביא היו ידין,דה סילבה,יבואה(בן לוז סיים חוזה בכפ"ס והגיע בהעברה חופשית),ירדו ליגה עם כפ"ס.בוא נגיד ככה-הם לא היו השחקנים הכי לוהטים בשוק(יבואה קצת).מי ששידרג אותם מקצועית היה גוטמן(כמה שלא בא לך לשמוע את זה).
2.אין להפועל הגנה בכלל,אבל להפועל יש כמה קשרים טובים(ואם ורמוט בריא אז בכלל טוב),וחלוצים מוכשרים.אם תוסיף לזה מאמן שאשכרה יודע לאמן,חיזוק של ההגנה ועוד כמה חיזוקים נקודתיים,הפועל יכולה לתת עונה טובה ולהיבנות(לצערי,לא נראה שיש לנו סיכוי לאליפות שנה הבאה).

עדי אבני (הרבי מיעוטו) 25 במאי 2013

1. טביב לא הכניס כסף להפועל ת"א.רק משך. והנדוניה שלו מפוקפקת בגללו ובגלל מה שהוא עשה עם הכסף שהפועל שילמה עבור השחקנים האלה (8 מיליון שקל, עבור חלוץ מבוקש אמנם, אבל עבור בלם של הקבוצה שירדה ליגה כשהיא סופגת את הכי הרבה שערים וקשר עם רזומה של גיא יצחק, בזמנו).
2. כפי שהסביר אורן, הסגל של הפועל בהחלט אינו מאוזן, אבל בגלל לא רע. מיקוד הרכש בהגנה יחד עם היכולות המוכחות של רב"ש ללמד את הקבוצה שלו משחק הגנה יכולות להוציא מהסגל הנוכחי הרבה הרבה יותר

תולעת 23 במאי 2013

רב"ש יצליח אם ישכיל לעסוק באימון בלבד ולא בנושא הרכש, מחלקות הנוער, איוש הצוות התומך וכו'.
בחמש השנים האחרונות מאמנים מצליחים הם אלה שעסקו במה שהם טובים בו – אימון. לא צפיה בקלטות של זרים, לא מסעות שכנועים לכוכבים ישראלים, לא "התווית דרך למחלקת הנוער". אימון נטו של הקבוצה הבוגרת.

יניב - אדום עולה 23 במאי 2013

מצבו נוח מבנאדו – הצלחה יחסית בהפועל בשנה הבאה תיחשב עדיין לכישלון בחיפה.
הוא מקבל את הסיטואציה הנוחה ביותר.

יניב - אדום עולה 23 במאי 2013

פסמתי תגובה כפולה.
תולעת- זה המצב.
אין לו מערכת תומכת והוא יודע את זה , והוא יצטרך למלא פונקציות של רכש וניהול מקצועי.
לגביי הנוער , הוא לא יצטרך , אבל כן אם ייתן לצעירים הזדמנות ויצליח איתם למועדון זה יעזור פעמיים- גם יחסוך כסף על רכש וגם אפשרות להשביח שחקנים.
הוא יודע למה הוא נכנס, עכשיו הוא צריך לעמוד בסטנדרט מינימום.

אבוקדו 23 במאי 2013

ההנחה שרב"ש יצליך רק אם יתעסק באימון בלבד בעיתית משתי סיבות
האחת והמרכזית שבין השתיים, אין כרגע וגם לא נראה באופק מישהו אחר שעושה את בהפועל. כלומר יש אבל זה נעשה בחפיפה לפרוש המילוני של חלטורה. וכל עוד זה המצב (המצער) נעבור לסיבה השניה
רב"ש, לפחות כך נדמה לי, ההפך מכך.
נכון שזה עלול להפחית מיכולתיו כמאמן, אבל זה מצב טוב לאין שיעור מהמצב הנוחכי שלא עושה רושם שהולך להשתנות בקרוב.
עדיף לאבד ממאה האחוז רמת אימון של רב"ש בכמה אחוזים מאשר לנסות לחבר אחוזים בודדים שלא מתחברים (שנשארים בודדים) כמו המצב היום.

עדי אבני (הרבי מיעוטו) 25 במאי 2013

זה היה נכון עם היה מדובר במכבי או בחיפה. לא בהפועל. כל המאמנים שהצליחו בהפועל ב-30 השנים האחרונות היו צנטרליסטים, החל משוויצר, דרך אלי כהן של עונת השרוכים (ו-2 גביעים), עבור בקשטן ועד גוטמן. כולם היו הפנים של הקבוצה, בין היתר בגלל שבניהול אצלנו, להבדיל מהמכביסטיות, תמיד היה נקודת תורפה. ד"א, זה נכון גם לגבי בית"ר.

מתן 23 במאי 2013

לדעתי רן יצליח רק אם יבין שלא צריך להחליף את כל הסגל ויבין שיש גם שחקני סגל לא רעים ועוד כמה שטובים גם לספסל…

מור שושן,אלירן דנין,שמעון,הרוש,נאעל חוטבא וסאבו פאביצ'ביץ יכולים לתרום להפועל גם בהרכב וגם בספסל אם המערכת תיהיה בריאה אז גם השחקנים ישתפרו תהיה מלחמה טובה על ההרכב וגם לא סתם יוציאו כסף על רכש+רן בן שמעון יודע טוב מאוד לשדרג שחקנים…

חנן ממן,סלים טועמה,שי אבוטבול,רועי גורדנה ואלרואי כהן שהצליח עם בן שמעון הם בסיס טוב לבנות סביבם קישור בריא ובעל תחרות יש עתיד לקישור של הפועל…

טל בן חיים,עומר דמרי,עדן שרם ומרזי ספורי (אולי גם/רק בקישור?)
בסיס מעולה!!! לכו על עוד חלוץ ממוצע ואתם במצב מצויין.

כל זה תלוי בצוות הרפואי ובמאמני הכושר (אולי שילוב של שמשון וציבלין?) שישאירו את השחקנים בריאים ואם לא אז לפחות את רובם…

עכשיו רק צריך לבנות שיטה ברורה ולהיות חזק מול הותיקים

נ.ב יש מצב להפוך את אנטבי לבלם או שהוא נמוך מידי?

אבוקדו 23 במאי 2013

מתן לדעתי הצנועה אתה שוגה באשליות.
1 מור שושן צריך לקבל צאנס בתור בלם רביעי עם פוטנציאל להפוך לבלם 3 אם וכאשר ישתפר
2 דנין אלירן מחליף שני שלישי אם לדייק 2.5 הרוש ביום בהיר מחליף 2
3.חוטבא שחקן לגיטימי לליגה השניה.
4 סאבו פאביצ'ביץ בלם סביר אבל חבל לבזבז עליו עמדת זר. במחירים דומים ניתן למצוא בנקל טוב ממנו.
5."טועמה ואבוטבול הם בסיס טוב לבנות סביבם קישור בריא" לא בריא ולא בסיס. לספסל הם מתאימים אבל שניהם הרחק משיאם ובריאותם לא טובה וזה לא הולך להשתפר.
6. גורדנה על גילו הצעיר הוא אתלטי כמו אדם בגיל העמידה. הוא צריך לקבל צאנס אבל לא אצלנו.פתרון מתבקש, השאלה.
7.ממן ואלרואי צריכים להשאר ולהלחם על מקומם. יש מצב לשיפור שווה להשקיע בהם.
8. טל בן חיים, להלן טב"ח זקוק להכוונה מנטלית צמודה שלא בטוח תעזור. בנוסף שכרו יקר.
להמחשה: טב"ח בעונה הקודמת קיבל יותר צהובים מאשר כבש ובישל גם יחד.
9. עדן שרם ורמזי ספורי צריכים לקבל צאנס להשתלב מהספסל. יש מקום לאופטימיות זהירה והדגש על זהירה ולאו דווקא על האופטימיות.
10. עומר דמארי שחקן טוב וראוי.
11. אין מצב להפוך את אנטבי לבלם. אומנם הוא גבוה מספיק וגם מנוסה אבל הוא פחדן ובורח מאחריות. בלם שבורח מאחריות ואף אינו אמיץ הוא בלם כושל.
קדימה הפועל!

מתן 24 במאי 2013

אני חושב שאתה עושה עוול להגנה של הפועל בסה"כ לא באמת היתה שיטת משחק השנה וגם לא חיבור בין השחקנים,כל משחק היה הרכב אחר ושיטה שונה ומה גם שעמדת השוער שלכם לא היתה באמת יציבה מבחינתי אפילו רוצ'לה יכול להיות בלם לגיטימי אבל לא היה לו צ'אנס נורמאלי להוכיח זאת עם כל חילופי המאמנים חילופי השיטות וחילופי השחקנים.
רב"ש חייב לעשות בדיקה אמיתית של סגל ההגנה לפני שהוא לוקח החלטות מהירות (אין להפועל כסף גם הגנה בנונית זה בסדר).

לגבי אבוטבול וטועמה אני מסכים אבל יכולים לתרום מהספסל וחייבים לקצץ בסכר,גורדנה צריך הכנה טובה לעונה וגם סידור לראש אבל יש פונטנציאל טוב לקשר אחורי ראוי וגם 50/50.

טב"ח צריך הכוונה ובישביל זה רב"ש פה אבל גם לו יש פונטנציאל טוב ושווה השקעה (לדוגמה: אלירן עטר).

שרם וספורי הראו ניצוצות העונה למרות רמת אימון וחיבור קבוצתי מהנמוכים בליגה בעונה הבאה יכולים לתרום יותר.

אין לי מושג לגבי אנטבי (אני לא אוהד הפועל) פשוט חשבתי שיש לו את נתונים להיות בלם…

אגב צריך לזכור את ורמוט שיכול לתרום (אם סוף סוף יהיה בריא) גם מהאמצע וגם מהגפים.

יאללה שתיהיה ליגה מעניינת גם כך ניראה לי שהקבוצה שלי בדרך לפירוק והלוואי שיהיה רוכש ראוי שיעלים את הגזענות (בית"ר) אז לפחות שיהיה מעניין.

מכבי,ק"ש,הפועל וחיפה העם סומך עליכם כל השאר זה רק בונוס

אבוקדו 24 במאי 2013

שבת שלום
מתן, למה אתה חושב שרוכש ראוי יעלים את הגזענות בביתר?
מיהו רוכש ראוי בעינך? גידמאק? טביב? לוזון+טביב? —–?
נדמה לי שהגזענות בביתר שונה משאר הליגה בשני מובנים. האחד אחוז גבוה יותר של גזענים בקהל. והשני המהותי יותר, החלק הגזעני בקהל גאה בגזענתו ומקדם אג'נדה זו כחלק אינטגרלי וחשוב בביתר.
אני לא רואה רוכש אפילו אם הוא ראוי מצליח להתמודד עם אתגר שכזה.

*לגבי הפועל, אני חושב שכדאי להשאיר את הבלם רוצ'לה. אני מעריך שיש לו את זה. הוא גם זול יחסית וגם צעיר שאלו תמריצים נוספים למה לתת לו צאנס.

צור שפי 25 במאי 2013

מסכים לגמרי עם הניתוח של אבוקדו. רק להוסיף שלממן יש הרבה כדורגל אבל הוא אפאתי וחסר אכפתיות באופן מחפיר. אני ממש לא אופטימי לגביו.

אורן 23 במאי 2013

ורמזי ספורי זה הדבר הבא!
מקווה שבן שמעון לא יפספס אותו.

אר 23 במאי 2013

המאמנים שהצליחו בשנים האחרונות הם אלו שלקחו בעלות מלאה על הצד המקצועי והצליחו לבודד אותו מהבלגאן הניהולי והלחץ. גוטמן וקשטן ואפילו ניצן בסוף העונה הקודמת.
להפועל יש כמה שחקנים עם פוטנציאל שמשוועים למאמן. מאמן טוב עושה מטל בן חיים שחקן, מוציא מממן הרבה יותר ואפילו מגורדנה.
לדעתי אי אפשר לשפוט את הסגל של השנה. רוצ'לה לדוג'. יכול להיות בלם טוב, אולי. לא היה לו סיכוי להראות מה הוא שווה. לכן, השלד סביר יחד עם בוריס בשער.
סלים ואבוטבול כבר לא ברמה. אי אפשר ואסור לבנות עליהם קבוצה. בימים היפים שי היה מחליף ובצדק. הוא לא מתאים לקבוצה שרוצה אליפות. ידין עולה עליו בכמה דרגות. גם סלים כבר לא בנוי לזה. הם מחליפים מצויינים.
בעונה עלובה כזו הפועל סיימו מקום שלישי. בן שמעון צריך, קודם כל, להזכיר לשחקנים באיזה מועדון הם משחקים ושיתחילו לרוץ. אח"כ עם חיזוק סביר, הפועל תהיה בצמרת. על אליפות אין טעם לדבר כרגע.

יניב - אדום עולה 23 במאי 2013

אף אחד לא מדבר על אליפות.
עונה טובה בליגה האירופאית וקבוצה שנראית טוב בליגה זה יהיה הישג.
מפה והלאה עוד הכל יכול להשתנות .

אורן 23 במאי 2013

אר,
+1

מתן גילור 23 במאי 2013

יניב, אחלה פוסט.
סליחה על ההפרעה, אבל בכל מדובר על טריטוריה חיפאית, אז זה סיכום ירוק של העונה:
http://matangilor.wordpress.com/2013/05/23/%d7%a1%d7%95%d7%a3-%d7%a2%d7%95%d7%a0%d7%94-2013/

הראל 23 במאי 2013

צריך להעיף לאלף עזאזל את אמיר לובין הכושל!

פראליה 23 במאי 2013

אם "אברם הקטן" ישכיל להמנע מהטעויות של מורו ורבו, אני צופה לו קריירת אימון מבטיחה.

מה שעשה בק"ש ראוי להרבה הערכה, הוא הצליח שם בשתי קדנציות והניח יסודות טובים להמשך, הן מבחינת המשחק והן מבחינת התפיסה של המועדון וזה במקום שאין לו שום זיקה לספורט.

נסיון העבר עם מאמנים מסוגו מוכיח שגם הקהל שלהם הולך לתקשר איתו לא רע.

סקאוזר עייף 23 במאי 2013

עונה של הפועל צריכה להיות כפי שהיא תמיד הייתה:

עונה אירופאית סבירה.
מקום שני/שלישי בליגה עם ניצחון אחד/שניים בדרבים (וכל אוהד מכבי יכול להתלהב כמה שהוא ירצה, כי המוח שוכח מהר שבמשך עשור הם קיבלו בראש ויש לי הרגשה שעוד נראה חיתולים מתעופפים בשער 11)
ובנוהל – גביע מעצבן עם 1-0 על בני סכנין/אשקלון/חיפה וכו'

לפי דעתי עונה ברת השגה לחלוטין עבור רב"ש.

Sheila Grimes 23 במאי 2013

בתקשורת הצרפתית טוענים שהקבוצה ממערב צרפת כבר החלה בגישושים בנוגע לחלוץ קריית שמונה והוא מועמד לעבור אליה. על פי דיווח בצרפת, ראן מעוניינת בחלוץ עירוני קריית שמונה שמעון אבוחצירא ונציגיה אף החלו בגישושים ראשוניים שנועדו לבדוק את האפשרות להחתים אותו.

טרנטה 23 במאי 2013

כאוהד מכבי אני די מאוכזב שבן שמעון אצלכם כי הוא באמת מאמן טוב. טוב בהרבה מכל מאמן אחר אחר שיכולתם להחתים (שייע?).
עדיין רב"ש עומד בפני סיטואציה לא פשוטה. בגדול, עליו להחליף את כל הסגל פחות או יותר. למעט דמארי שהוא שחקן טוב (אך יש דיבורים על מכירתו כדי לממן רכש), אלרואי כהן שהוא אולי שחקן טוב אבל די שכח מזה, ורמוט שאם הוא לא פצוע אז הוא שחקן, וממן וקליימן שייתכן והם שחקנים טובים אבל הם עוד צריכים להוכיח את זה, כל הסגל של הפועל הוא חלש. הגנה אין בכלל, קישור מזדקן שגם בשיאו אף פעם לא היה מדהים והתקפה בינונית (טב"ח הוא השחקן הטיפש בליגה). הוסף מחלקת נוער בינונית, תקציב נמוך (יחסית), עומס השתתפות במפעל אירופי, וכמובן הנהלה כאוטית וקיבלת מתכון בטוח לכשלון.
עם זאת אתם הפועל ואני לא צופה שתתפרקו את השקיעה כמו שכולם היו רוצים.
אני מעריך שרב"ש יצליח לסחוב את העגלה שלכם ולהביא על הדרך איזה דרבי שנראה כרגע שהוא המטרה העיקרית שלכם העונה. נקווה שההנהלה המעולה שלכם תצליח לדכא אותו ולהכשיל אותו, ואז גם הליגה הלאומית היא לא מילה גסה עבורכם.

אבוקדו 25 במאי 2013

הנהלה אכן כאוטית.וזו אכן מכשלה אבל,ועם כל הנכויות האחרות שצינת, שהם אכן נכויות בדרגות שונות,
הפועל סיימו את העונה החולפת במקום השלישי. כולי תקווה וגם אמונה שרב"ש יטפל בחלק מהנכויות.חלק גדול מהנכים או אם תרצו מוגבלים יעזבו ובחלק אחר רב"ש יטפל (ברמה כזאת או אחרת של הצלחה).בנוסף הליגה חלשה + רב"ש ישפר את המצב ובל מקרה לא ירע אותו
כך ששוב נסיים באחד משלושת מהמקומות הראשונים. אולי אפילו במקום אחר מהשלישי.
כך שגם איחוליך שהליגה הלאומית היא לא מילה גסה עבורכם, נשמעת הזויה. הרבה יותר שסביר שנפרק אותכם בדרבי לפחות פעמים השנה. לא כולל גביש הטוטו.

Comments closed