תמיד אפשר יותר נמוך

לא תמיד יש משהו להגיד

one

על הכתבה אגב, חתומה אישה.

אחד על אחד
חוסר אונים

70 Comments

יונתן 22 בנובמבר 2013

הקו התחתון של אופירע נמצא כמטר מעל ליבת כדור הארץ.
יותר נמוך ממנה יהיה קשה למצוא.

אורן 22 בנובמבר 2013

טעית. אין לה קו תחתון. אין לה קו אדום. מבחינתה, כמו שאומרים – "אין דבר כזה פרסומת שלילית", או "לא אכפת לי מה אתה אומר עלי, כל עוד אתה מאיית את שמי בצורה הנכונה".
אני אישית משתדל לא להיכנס לאתר שלה.

יניב 22 בנובמבר 2013

אין לה גבולות ומזמן אין לה בושה .
אבל זה לא בלוג נידח שלה- זה גוף תקשורת מרכזי בבעלות ידיעות אחרונות .

הדג מסריח מהראש .

ABC 22 בנובמבר 2013

אני סולד מאסייג, אבל למה במקרה הזה יוצאים נגדה?
היא לא אמרה את זה, טביב אמר. היא רק מביאה ידיעה. ובמקרה הזה, אם הידיעה אמיתית (אי אפשר לדעת אצלה) – חשוב שהציטוט הזה פורסם. זו עיתונאות טובה.

יונתן 22 בנובמבר 2013

מה זה טובה, מעולה.
סקירה קצרה של המפה כדי שתבין: אופירע חברה של טביב שחבר של אייל גולן. היא תנצל את הכח שיש לה בידיים כדי לנסות לשמור על שמו הטוב של החבר של החבר בכל מחיר, ולא משנה שמדובר בילדות ושהיא בעצמה אישה ואם לילדים. מאז שטביב רכש את ביתר היא הפכה את וואן ככלי לדברור טביב ולא תשמע שם ביקורת אחת על הקבוצה או בעליה.
רוצה לראות עוד דוגמה של עיתונאות טובה? ספורט 5 ווואללה מדווחים היום בהרחבה על קרע חמור בין רביבו לאלי כהן. אתה מוזמן לחפש בוואן אבל לא תמצא על זה מילה.

עדי אבני 22 בנובמבר 2013

ואם נרחיב קצת- אופירע גם חברה של אייל גולן. היא צוטטה היום בעיתון שמי שלא תומך בו הוא לא בסדר. היא גם חברה של טביב, מה שעזר לה לעשות את המיש-מש הידוע שלה ולתת כותרת כביכול לגיטימית על החבר שלה מאת החבר השני

יניב 22 בנובמבר 2013

ארי שמאי מהכותבים הבולטים אצלה והדרך שלה לתת במה לאוהדי הפועל (איזה עורך מאפשר שימוש במילים גרמנים לתיאור אנשי מכבי , רק אופירה).
בכל אופן ארי שמאי מייצג חלק מהחשודים בפרשה פה – חלק ממפגן הטעם הטוב .

ABC 22 בנובמבר 2013

לא רואה את הקשר.
חברה שלו או לא, זו כותרת לגיטימית. וזה שציטוט כזה מפורסם, לא משפיע על החקירה ועל גזר הדין כהוא זה. לשופטים ולשוטרים באמת מזיז מה אלי טביב חושב? או אוהדי בית"ר?

משה 22 בנובמבר 2013

החשדות נגד האדם והסביבה הקרובה שלו מבחילים. כמו כולם הוא זכאי עד שתוכח אשמתו אבל להשתמש בבמה שניתנה לך כדי להגן על שמו זה נמוך ומגעיל. הבעיה היא שבגלל אנשים כמוה גם כשיוכח שהוא עשה את המעשים אך לא יוגש נגדו כתב אישום הוא יחזור בדיוק למעמד שבו הוא היה עד לפני שבוע. היא ושכמותה ידאגו להחזיר אותו לנוקיה, ערוץ 10 כבר ייתן לו תכנית.

אילי 24 בנובמבר 2013

עוד גזען

עומר 22 בנובמבר 2013

העניין הוא שאין כאן שום קשר לספורט. היא סתם מנצלת את הבמה שלה כדי לקדם אינטרסים אישיים

דגש 22 בנובמבר 2013

זה באמת לא משפיע על כלום. חוץ מעל הרפיסות השכלית ותפיסת העולם המעוותת של עשרות אלפי ילדים ששותים את דברי האתר הזה בלי לדעת מהי קריאה ביקורתית.

טביב משלם כסף לאופירה. הוא שילם לה כדי שתבוא להנחות אצלו איזה ערב, אבל לאו דווקא בגלל יכולות ההנחיה היצירתיות שלה, אלא כי יש לו שכל והוא יודע במי כדאי לו להשקיע, לצערה של האנושות.

אופירה מיודדת עם אייל גולן. אייל גולן אוהד את בית"ר, וטביב יודע להתחנף למפורסמים מתוך הנחה שהם יביאו לבית"ר את המעריצים שלהם. גם דודו אהרון מוזמן לתא המיוחד שלו.

אלי טביב ואופירה לא התפרסמו בגלל היותם אנשי מוסר ואתיקה ידועים, ולשניהם לא ממש אכפת לכסות על פשעי גולן (אם היו) ולהעביר מסר לכולם שזה לא כזה נורא לנצל מינית קטינות.

לכן מה יותר מתאים מכתבה של אופירה שבה היא מביאה את דברי המומחה למוסר ואתיקה אלי טביב שיאמר בשם הקבוצה הבכירה של בירת ישראל שהכל בסדר עם מה שגולן עשה?

אחד 22 בנובמבר 2013

כמו שאני רואה את זה, הציטוט הזה רק מזיק לאלי טביב. הבעת תמיכה בנאשם בעבירות מין לא בדיוק משפרת את המוניטין של איש עסקים.

אלי 11 22 בנובמבר 2013

ואיזה הבדל בין הגישה של וואן לבית"ר בתקופת ניהולו של קורנפיין לבין התקופה הנוכחית. אם עד לעונה האחרונה וואן בראשות אופירע ניצלו את הבמה לנגח את איציק ולתת רוח גבית לחבורת הפושעים לה פמיליה, העונה פתאום היחס נעשה ורוד ואפילו הגברת בכבודה ובעצמה מנחה ערב גאלה להשקת הקבוצה. אין ספק, עיתונאות טובה אובייקטיבית ונטולת אינטרסים.

אילן 22 בנובמבר 2013

אל דאגה, לפי דבריו של השופט, עושה רושם שמר גולן ואביו הולכים לחטוף חזק מאד.

גיא זהר 22 בנובמבר 2013

אני מתפלא עליך שאתה מתפלא. מה אפשר לצפות מהאתר שמנהלת התוכן שלו התחילה כעיתונאית זוטרה במקומון בב"ש והתקדמה לא עקב יכולותיה העיתונאיות. יש גם אמות מידה אליבא דהאתר הזה (ע"ע הלינץ התקשורתי שהם עושים לבלאט) והדרך הטובה ביותר להתמודד איתן היא פשוט להמנע מלצרוך אותו.

7even 22 בנובמבר 2013

הסיבה היחידה להיכנס לוואן היא שהם אתר הספורט היחיד בארץ שהתקצירים בו עובדים מהאייפון:)
אז להיכנס, לראות תקציר, ולצאת.
כמובן בהנחה שזה עוד לא בטיוב.

וכמובן שאוהדי מכבי ישר זועקים על חצי מילה שכותבים שם נגד שודדי האגרה מיד אליהו(הרי אסור).
שנתחיל למנות כמה כתבי חצר של דון שימון עברו שם במהלך השנים? חלקם עדיין שם.
על השיא שנשבר אתמול ביד אליהו בדקות לישראלים(בעצם אפס זה לא שיא,
סתם מייצג של נקודת שפל) גם כנראה לא תקראו בטורי הפרשנות שם.

טימי 22 בנובמבר 2013

+++1

אילי 24 בנובמבר 2013

אני מזכיר לך שזה אתר שבכותרת הראשית שלו אחרי הפסד מכבי לאולימפיאקוס התנוסס המשפט "בלאט, תתפטר".
אני מזכיר לך שזה אתר שטומן בחובו טור שבועי של עורך דין מפורסם שזכאי להשתמש במילה "גרמנים" כדי לתאר את מכבי. והוא רק מחליף של עמנואל הסוטה.
אם את משחקי הפועל באירופה היו משדרים בערוץ 1 לא היית מתלונן אני מניח. גם אם היו משדרים שם את הקלאסיקו נטול הישראלים לא היית בוכה יותר מדי. אבל זה בסדר, צביעות זו לא מילה גסה.

אה, ו… http://www.one.co.il/Cat/Articles/Article.aspx?id=225760&categoryId=5&tableid=675&bz=3
טור פרשנות מוואן. מדבר על 0 דקות לישראלים. תהנה.

איציק אלפסי 22 בנובמבר 2013

"היחס לאישה הוא הקו המבדיל בין איש התרבות לפרא. אין קדמה בציבור המרשה לכוחות החושך שבו להשפיל את האישה. אחד הגורמים המכריעים בהתקדמותה של אירופה הוא יחס הכבוד לאישה" (זאב ז'בוטינסקי)

לטביב ולחבורת הפרחחים ששולטים עכשיו בבית"ר ירושלים אין שום זכות מוסרית להשתמש בשם בית"ר. להם, לאישיות שלהם, להתנהלות שלהם, לדעות ולאמונות שלהם אין שום קשר למורשת של התנועה המפוארת הזו.

אוהד 22 בנובמבר 2013

תגובה אדירה כמו תמיד איציק אלפסי ביג ביג לייק

תiiמר 22 בנובמבר 2013

איציק- אהבתי

אחד 22 בנובמבר 2013

זה לא שאוהדי בית"ר הרבה יותר טובים.

איציק 22 בנובמבר 2013

איציק, יפה, חד וברור כרגיל.
רק שאלה, האם בבית"ר הדיון. האם זה היה טוב יותר אם טביב היה בפתח-תקוה הלא בית"רית, ואז ההתבטאות שלו היתה ראויה יותר? האם היותו בית"רי עושה את הגועל או עצם האדם והתנהגותו?
אני מניח שאני יודע את התשובה שלך, ובכול זאת מעשה אותה כאן.

איציק אלפסי 22 בנובמבר 2013

איציק, סלדתי מהאיש עוד הרבה לפני שהוא הגיע לבית"ר. יתרה מזאת, למרות שאני אוהד בית"ר הייתה לי סימפתיה, כאוהד כדורגל, למחאה של אוהדי הפועל נגד ההשתלטות של הטיפוס הזה על המועדון שלהם.

איציק 22 בנובמבר 2013

איציק,
לא היה לי ספק בכך. רק רציתי שזה יהייה רשום בשימך ושלא ישתמע שהבעיה איתו זה רק היותו בבית"ר ונוגד את ערכי ז'בוטינסקי.

אברם 22 בנובמבר 2013

נשאר בכלל קשר בין בית"ר (לה-פמיליה) ירושלים וז'בוטניסקי? מבחינתם ז'בו זה שנאת ערבים (קשקוש מקושקש) וזהו.

אילי 24 בנובמבר 2013

נכון, אין להם זכות מוסרית לדבר בשם בית"ר. גם לא לאוהדים, הם הרי לא באמת גזענים חשוכים. גם לא לשחקנים, הם הרי סתם שכירי חרב, ובכלל מי מהם ירצה לדבר אחרי מה שעשו להרוש. זה משאיר אותנו עם… עם מי בעצם זה משאיר אותנו?

S&M 22 בנובמבר 2013

אופירה אסייג הודתה שמה שהיא עשתה בהקשר של ארקדי גאידמק בזמן שהיה הבעלים של בית"ר ומתמודד בבחירות הוא יחצנות. לדעתי היא ממש קיבלה שכר כדי לשמש כיחצנית, ודחפו את זה דרך תוכנית הספורט ברדיו של גאידמק. אני לא אתפלא אם היא משמשת גם כיחצנית של אייל גולן או של אלי טביב, בין אם בשכר ובין אם כטובה לחבר.

מי שמכיר את הרקע לא מתפלא על העניין בכלל. חבורת אייל גולן כוללת גם את אלי טביב וגם את חיים רביבו. וגם הוא מקורב אליה. היא יודעת שחיים רביבו היה המוביל בפרשת נערות הליווי לפני דנמרק, היא יודעת שיש סביב רביבו אינסוף דיבורים על פעילות מינית עניפה, היא יודעת שהוא הוגלה ללוס אנג'לס ושילם קנס לעולם התחתון על עניינים מיניים, אבל לא תשמע על זה מילה אצלה באתר.

וגם על לוזון לא שמעת מילה אצלה, עד שעלה נושא התחרות הכספית על הערוץ החדש ועל שידורי הליגה הישראלית. כששאלו את עמוס לוזון איך היא "התהפכה עליהם", הוא אמר – כשהיא רואה כסף, היא לא מכירה אף אחד.

הכל אינטרסים כלכליים. לכן נוני מוזס וידיעות אחרונות לא יעצרו את זה, גם אם יש לו 51% באתר/ערוץ.

ABC 22 בנובמבר 2013

"היא יודעת שיש סביב רביבו אינסוף דיבורים על פעילות מינית עניפה, היא יודעת שהוא הוגלה ללוס אנג'לס ושילם קנס לעולם התחתון על עניינים מיניים"

מה זאת אומר יודעת? צריך להביא איזה שהם סימוכין. עד היום לא ראיתי אף עיתון או אתר שפירסם את זה והביא איזה שהן הוכחות.

תומר חרוב 22 בנובמבר 2013

עזוב הכל, תראה את הראיון עם חנן עדני

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4456049,00.html

גיא זהר 22 בנובמבר 2013

חחח, עזוב, מי בכלל מתייחס לקוריוז הזה. יש הבדל בין בעלים של קבוצה זניחה בליגה א' לבעלים של קבוצת הדגל של בית"ר.

איציק 22 בנובמבר 2013

אני מאוד שמח על הידיעה הזאות. לא ראיתי אותה קודם ותודה שהבאת אותה לידיעת הכלל שאינו נכנס ל-ONE.
תמיד טוב לדעת מיהם הנפשות הפועלות ומה רמתם (מוסרית, או כל רמה אחרת). כשאתה לא יודע אתה מקווה שמולך מישהו ראוי ובסוף חוטף את המכה. ככה אנחנו יודעים שאין קשר בין ספורט למה שאופירה משדרת. הקשר הוא באינטרסים בלבד. ככה אנחנו יודעים מה דעתו של טביב בנושא (הרי יכל לשתוק עד שהכל יתברר). ככה אחד כמוני, שלא ידע על הקשרים המגעילים של אנשים מגעילים, יודע את הקשרים.
אבל רגע אחד למחשבה… מה נומאר על אושיק לוי. האש אמן, זמר, איש רהוט ונעים הליכות. לא טיפוס כמו טביב. רק מה, הוא הולך לבקר את חנן גולדבלט בכלא. אמר שחברים לא זונחים גם ברגעים הקשים. הוא עדיין לא מאמין שחנן ענן אשם. למה לא יצאו נגד אושיק לוי בכזו שינאה? האם זה קשור למה שאושיק לוי מייצג (השוטר אזולי, ועוד) לבין מה שטביב מייצג (מכה ילדים, ועוד).
שלא יובן שאני תומך בטביב… ממש, אבל ממש לא. אני נגעל ממנו. אני נגעל גם מחברו, הזמר המפורסם. אני רק מעלה שאלה, האם השפיטה שלנו סטרילית ואוביקטיבית, או שהסטריאוטיפ שיש לנו כלפי המעורבים משפיע גם על התגובות שלנו???

עופר פרוסנר 22 בנובמבר 2013

איציק – נקודה טובה – אבל לא קשורה למה שניסיתי להראות כאן.
העניין כאן הוא הפלטפורמה, לא טביב.

איציק 22 בנובמבר 2013

אני מסכים, אך קצת הרחבתי, כיוון שזה לדעתי קשור בצורה זו או אחרת. בכול זאת הפלטפורמה היא עבור אדם מאוד מסוים, טביב, המגן על סלב ספציבי, "זמר מפורסם" ועל-ידי "עיתונאית" ספציפית, אופירה אסייג. האם הינו עושים את אותו הדבר לגבי עיתונאי שהיה נותן כותרת (והיו כותרות כאלו) שאושיק לוי תומך בחנן גולדבלט.
עם היד על הלב, האם היתה מעלה את הנושא, אם היתה כותב פוסט בבלוג שאינו ספורטיבי (ואולי כן, כיוון שלא כל הפוסטים בנושאי ספורט). האם אז זה היה יוצר אנטגוניזם כזה, או שהינו אומרים שקשה לזרוק חברות של 40 שנה. אני מניח שהתגובות היו פחות נזעמות. השאלה, האם בצדק או לא.
כלומר השאלה היא גם לגביך כמעלה פוסטים, וגם לגבינו המגיבים.

גיסנו 22 בנובמבר 2013

אני חושב שיש קצת הבדלים, ואני אנסה להסביר.

1) אם הכותרת הייתה "אלי טביב: מאמין שאייל גולן יצא זכאי" זה משהו אחד. זה בן אדם שמאמין שחבר שלו יצא זכאי, וקרה ששניהם מפורסמים עקום ככל שזה יהיה – זו עדיין זכותו. ברגע שטביב אומר "בית"ר מאמינה שאייל גולן יצא זכאי" הוא ישר שם את כל אנשי המועדון ועשרות אלפי אוהדיו מאחורי אייל גולן, ואני בטוח שמבין כל אלה יש לא מעט שכן היו רוצים לראות את גולן אשם בפרשה הזו.
לאדם פרטי יש זכות להאמין במה שבא לו. גם לאושיק לוי יש זכות לתמוך בחבר ולהאמין בחפותו, גם אם זה נראה עקום. אם הוא היה אומר משהו בסגנון "תיאטרון הבימה מאמין שחנן גולדבלט ייצא זכאי" זו כבר אמירה בעייתית מאוד.

2) אולי זה רק אני עם אקסטרה-פרשנות, אבל מרגיש לי שיש הבדל בין "יצא זכאי" לבין "לא אשם". כשאומרים "לא אשם" זה מתקשר לי לאמונה שאדם חף מפשע לחלוטין. כשאומרים "יצא זכאי" זה נשמע לי כאילו רוצים לומר "הוא אשם והוא סרח, אבל נדאג שבמשפט נמצא את הפינות החשוכות בחוק כדי שהוא לא ייכנס לכלא".

אבא'לה (גרבר) 22 בנובמבר 2013

איציק, באמת נקודה טובה, ואני מתעניין:
האם מה שמציק לך אצל אושיק לוי הוא עצם הביקור בכלא של גולדבלט או מה שצרפת (ולא ידעתי) שהוא עדיין לא מאמין שגולדבלט אשם?

איציק 22 בנובמבר 2013

גרבר,
אני חושב שהחלק השני הוא יותר הכחשה.
אבל עם היד על הלב, אין לי תשובה. אני מעלה את השאלה לאויר. נראה לי שיש הבדלים בייחס כיוון שהדמויות הפועלות בצד אחד נראות לנו נקיות (יחסית כמובן) לעומת הצד השני שנראה לנו כחברים באירגון פשע ולכן ישר יוצרים אנטגוניזם. אין לי תשובה טובה בשבילך, פשוט הגבתי עם התחושה הראשונה שהיתה לי על הפוסט.

אבא'לה (גרבר) 22 בנובמבר 2013

זה מעלה אצלי מחשבה, האם תייחס לזה אפליה על רקע גזעני או על רקע הסטיגמות כלפי העיסוקים השונים (כדורגלן וזמר ים-תיכוני לעומת שחקן קולנוע ותיאטרון המייצג את ישראל היפה)?

בכל מקרה, לגבי אושיק לוי, אני לא רואה פסול בללכת לבקר חבר שלך ולתמוך בו ובשיקום שלו. צריך להפריד בין הגישה לאדם כאדם לבין היחס למעשים, שאם לא כן אין מקום לשיקום, למחילה ולהשתלבות מחדש בחברה לאדם שסרח. נכון, זה מקומם לעיתים, מכעיס. אבל זה אקט הומני וגם תועלתני ביחס לחברה. (כמובן כשמתלווה לזה ענישה חמורה והוקעה רחבה).
לגבי האמירה שלו שגולדבלט זכאי – זו כבר באמת בעיה שלנו שאנחנו סופגים את זה.

עופר פרוסנר 22 בנובמבר 2013

איציק – אני ארחיב כאן, כי יצא לי קצת לחשוב על זה.

תראה, אני לא יודע מה הייתי עושה אילו. אני עדיין מתייחס לאייל גולן כזכאי כי עוד לא הוכחה אשמתו, ויש כאן מערכת משפט.
אבל הלכתי קצת אחורה, וניסיתי לעשות "מבחן האדם הסביר" לי ולסובבים אותי – ואני מניח שהעניין שאתה מעלה כאן (אם זו טעות, אז תקן אתי) הוא העובדה שגם טביב, גם אסייג וגם גולן הם מזרחים,
ובכן, ניסיתי להיזכר מה היה בפרשות קודמות של הטרדות מיניות, כמו זו של גולדבלט, ולפי מה שאני זוכר, "נכנסו" בגולדבלט (למרות שאני לא זוכר כל כך כמה פייסבוק היה חזק אז, נניח) לא פחות חזק ממה שנכנסו בגולן עכשיו, וגם בעמנואל רוזן וגם בשרון גל – זאת אומרת שאני לא מאמין שיש עניין של גזענות כלפי מזרחים במקרה הזה. ואני לא שם אותי כדוגמא אלא מנתח את הטרנד הרשתי שהיה.

מצד שני – הסיפור של גולן (במידה והוא אכן אשם) הוא לא סיפור רגיל בגלל שמדובר כאן קודם כל בדמות עם פרסונה תקשורתית אולי בין העשר או החמש החזקות ביותר בישראל (עם כל הכבוד לחנן גולדבלט, כן): מדובר כאן בזמר ברמה של שלמה ארצי, "הזמר של המדינה" וכו' וכו'. קח גם בחשבון שמדובר כאן בסיפור לא רגיל בגלל האופי שלו – קטינות, המנגנון, האבא: תחשוב על סיפורים כאלה בעולם – ברני אקלסטון, טייגר וודס, אלה סיפורים שהתגובה ההגיונית של גוף מסחרי, ו-וואן אמור להתנהג כמו גוף מסחרי, היא למשוך מהם את הידיים.

למעשה – וואן כאתר ספורט, לא צריך בכלל לעסוק בדבר הזה. מה לו ולזה? עדיף לו שקוראים לא ייחשפו לזה אצלו, שלא תינתן לדבר הזה במה, בטח במקום כל כך לא קשור. עצם הכניסה של וואן לעניין הזה, מדברת בעד עצמה והיא הדבר שמפריע.

ולכן – אגיד לך מה המקבילה: אם וואלה! ספורט נניח היה מראיין את יעקב שחר, והכותרת של הכתבה הייתה : "יעקב שחר: מכבי חיפה מאמינה שחנן גולדבלט זכאי" – אני מבטיח לך בהן צדק (ואני חושב שאתה מאמין לי כשאני כותב את זה) – שהייתי דופק פה טור של 500 מילה על זה שיעקב שחר הוא ביזיון, שאסור לו לשתמש בכלל בשם מכבי חיפה, ושעם כל הכבוד שיתעסק בקבוצה שלו ולא בשיט. ועל וואלה! ספורט הייתי כותב שהם אתר ביזיוני ועלוב ורכילותי.

אבל – זה לא קרה. ואתה יודע מה, אף אחד מהקוראים לא מאמין שדבר כזה יקרה. ולכן, לדעתי, התגובה שלך מפספסת את המטרה. (או ששלי מפספסת)

אבא׳לה (גרבר) 22 בנובמבר 2013

עופר, תגובה מצויינת. מעמידה הרבה דברים על דיוקם

איציק 22 בנובמבר 2013

עופר,
אני גם מאמין לך וגם מסכים איתך וגם עם דבריו של גרבר, אבל בדיון הזה ובפעם השניה (גם בתגובה של איצי אלפסי) בכוונה היתי פרקליטו של השטן. מהניסיון שלי זה מחדד דברים, שם דברים במקומם ומדגיש את ההבדלים החשובים.
לא היתה כוונה לומר שאתה צבוע, גזען או כל דבר כזה. אם כך פרשת זאת, האמן הפעם לי, זו ממש לא היתה הכוונה.

עופר פרוסנר 22 בנובמבר 2013

אני לא חשבתי שאתה אומר שאני גזען, חס וחלילה איציק. אבל יש כאן שאלה שרבים שאלו (שאלת העדה) – ויש שתי דרכים: לא לדבר על הפיל שבחדר או להתייחס אליו ולדסקס אותו. אני מעדיף את הדרך השנייה.

ערד 22 בנובמבר 2013

מה שמצחיק, זה שהיה אפשר להחליף את השמות "אלי טביב" ו"אייל גולן" אחד עם השני, וזאת עדיין היתה כתבה הגיונית

אברם 22 בנובמבר 2013

ענק!

אבא'לה (גרבר) 22 בנובמבר 2013

גדול! גם אותי זה הצחיק והטריד כשקראתי את זה

אחד 22 בנובמבר 2013

באמת שאני לא מבין מה הבעייתיות באדםנשמביע תמיכה בחברו. חברות משמעה להיות לצידו של הבנאדם אפילו אם אתה לא מסכים עם כל מעשיו.
מה גם שהמעשים שלו לא כאלו חמורים.

אברם 22 בנובמבר 2013

מה עם קצת חשבון נפש? תמיכה בכל מחיר היא מוסרית?

איציק 22 בנובמבר 2013

לא בכול מחיר… כנראה שטביב נתן לאופירה מחיר טוב…

אברם 22 בנובמבר 2013

חחח…המחיר בסוף החשבון

עופר 22 בנובמבר 2013

טביב לא הביע תמיכה. טביב הביע את עמדתו לגבי השאלה האם גולן עשה זאת או לא.

עופר פרוסנר 22 בנובמבר 2013

באיזה עולם הביטוי "מחזק את ידיו" לא מביע תמיכה?

סתם אחד 22 בנובמבר 2013

טביב לא אמר "אני מאמין שהוא זכאי" הוא אמר "בית"ר מאמינה שהוא זכאי". למה הוא מכניס את בית"ר? הוא לא יכול לדבר בשם עצמו בלבד?

ג'וני 22 בנובמבר 2013

אין שום קשר בן ONE לעולם הספורט.
מדובר באתר רכילות זול לענייני כדורגל !

MOBY 22 בנובמבר 2013

האתר מגוחך, הכתב מגוחך וטביב מגוחך.
אחרי שאמרתי את זה.
אבא של אייל, אם משהו מהפירסומים נכון חייב לשבת שנים בכלא.
לגבי אייל וחבורתו הם לא הראשונים.
הבוהמה השתנתה
תשאלו את יהונתן גפן, אריק איננשטיין, אורי זוהר, דן בן אמוץ, ועוד.
גם איציק זוהר וחבורתו יכול לתת את חלקו למדורת ההבלים הזו. עוד מעט יקראו לאלי וחיים וכנראה שקצת ברק חסר בחקירה הזו.

איציק 22 בנובמבר 2013

האם המילה בוהמה הפכה לנרדפת לבהמה? משום מה נראה לי שכן.
חוץ מזה את התנהגות של זוהר ובן אמוץ צריכה להיבחן בעיניים של התקופה ההיא ושל אייל גולן בעיניים של היום. לא ניתן לשפוט התנהגות בלי לשייך לתקופה ומקום.
חוץ מזה איכשהו מאד קשה לי לשי תחת קורת גג אחת של בוהמה את אינשטיין, זוהר, בן אמוץ יחד עם אייל גולן, אבא שלו ואיזיק זוהר.
יש הבדל בין בוהמה לסלברטאות נראה לי… האם לא…

MOBY 22 בנובמבר 2013

תמיד היתה נרדפת.
והכל עניין של כינוי קרא לזה בוהמה קרא לזה איך שתרצה. הפמלייה והחבורה שחושבת שכללי מוסר לא חלים עליה קיימת פה זמן רב. רק הפנים משתנות (ולא התחלתי עם הדיינים על כל דורותיהם).

איציק 22 בנובמבר 2013

זה יפה בעיברית ואולי באידיש, אך לא זכור לי שיש אנלוגיה כזו ברוסית או באנגלית.
וכמו שכתבתי, אתה לא יכול לשפוט בעיינים של היום את מה שקרה לפני 30 שנה. העולם השתנה, הערכים השתנו. אתה יכול לומר שלפי הערכים של היום, מה שנעשה אז הוא חמור. הרי אתה לא הולך לשפוט את הרמה המוסרית של יוון או רומה העתיקה ממעוף המאה ה-21, את כל המשטים האורגיות וכו… אז זה היה אורח חיים נורמאלי והתקבל בחברה שכך צריך להיות. אתה לא שופט את העובדה שבאולימפיאדה היו חייבים להתחרות ללא בגדים. פרספקטיבה היא דבר חשוב.
אני לא טוען שמה שעשו היה נפלא וטוב, נהפוך הוא, רק צריך בכול זאת לקחת בחשבון את מקדם הזמן.

Amir A 22 בנובמבר 2013

קצת להיות פרובוקטיבי – מה משמעות העובדה שעכשיו טביב הוא הבעלים של בית"ר? הקניין שייך לו וזכותו לעשות בקניין מה שהוא רוצה, כולל להביע תמיכה במישהו בשם הקניין. הרי אם הייתם קונים מוצר כלשהו מחנות, נניח טלוויזיה, ובעל החנות היה מתנה את הרכישה בזה שלא תוכלו להתחבר לחברת כבלים מסויים או לצפות בערוץ מסויים אין סיכוי שהייתם מסכימים לכך. אז למה במקרה של טביב אתם דורשים שלא יעשה בקניין שלו כרצונו?

איציק 22 בנובמבר 2013

אני מניח שיש הבדל מהותי בין קיניין כמו טלביזיה לבין קניין כמו קבוצת כדורגל. אתן דוגמה לכיון השני. האם האוניברסיטה העיברית יכולה לטעון בשם כתביו של אלברט איינשטיין משהו כיוון שהם שייכים אליה? ודאי שלא. אתה יכול לעשות שימוש בקיניין אך לא לדבר בשמו. בקבוצת כדורגל יש בני אדם יש מסורת ואתה לא יכול לדבר לא בשמם ולא בשם המסורת של המועדון. קבוצת כדורגל לפי הבנתי את רוח הדברים היא פחות קיניין ויותר ניתנת למשמורת ללא הגבלת זמן. נכון שיש לך זכויות יתר נרחבים אך לא בלתי מוגבלים. אתה יכול לפרק את הקבוצה אך אתה לא יכול לומר בשמה כל דבר שתרצה.

Amir A 22 בנובמבר 2013

אין לי מושג מה זה "משמורת ללא הגבלת זמן". אבל מעניינת השאלה שאתה מעלה לגבי ההבדל בין קניין המאפשר לי לעשות ברכוש כרצוני וקניין שלא מאפשר לי.
בארה"ב בעלים יכול לקחת את הקבוצה שלו ולהעביר אותה מקום מהיום למחר והאוהדים יכולים לצעוק כמה שהם רוצים. האם בישראל זה שונה?

איציק 22 בנובמבר 2013

אני חושב שזה אפשרי כמו שאפשרי לסגור קבוצה. השאלה האם הוא גם יכול לדבר בשמה ובשם כל האנשים שבה באופן שטביב דיבר… אני מניח שלא. אני מניח שאם קבוצת עובדים של בית"ר, אם אפסנאי ואם שחקן יתבעו את טביב על עוגמת נפש ועל כך שביזה אותם בכך שדיבר כך בשמם, הם יזכו.

Amir A 22 בנובמבר 2013

אני לא מסכים עם הראיה שלך. במידה והחברה שלי אני מי שקובע את המסר שהחברה מעבירה. אם אתה עובד אצלי אז אתה אמור להתיישר לפי הקו הזה. לא מוצא חן בעיניך? תתפטר. כמובן שאין מניעה למי מבין אוהדי/עובדי החברה לצאת ולומר שבאופן אישי הוא לא מסכים עם הדברים. אבל להגביל אותי בתור בעל הרכוש באופן שאתה מציג את זה, זו כבר אופרה אחרת.

איציק 22 בנובמבר 2013

זה ההבדל בינינו, קבוצה היא לא טלביזיה, היא לא רכוש היא בעלות, ואני חושב שאלו דברים שונים. אתה בעל החברה, אתה יכול להוביל חזון של חברה בנוגע לצורת עבודה, מוצרים, ועוד הרבה דברים אך לא בעינייני פרט, במי לתמוך ובמי לא. האם בעל החברה יכול לומר בשם העובדים שתורתו של הרב כהנא מייצגת את ערכי החברה, או לחלופין של זחלקה. מי שמו להציג עמדה פוליטית של חברה, הם לא רכוש שלו.

Amir A 22 בנובמבר 2013

האם בעל חברה יכול לתרום מכספי החברה כדי להקל על סבלם של הנפגעים באסונות מזג אוויר? או לתרום לחקר הסרטן? מי שמו? אני בתור עובד בחברה חושב שחשוב הרבה יותר לתרום לחקר שבץ המוח / מחלות לב / אלצהיימר. מה פתאום הוא מחליט לתרום מכספי החברה לחקר הסרטן?

איציק 22 בנובמבר 2013

כן, מכספו אך לא מכספי החברה לפי הבנתי. מכספי החברה הוא צריך את אישור הדריקטוריון ואולי הוועד.

Amir A 22 בנובמבר 2013

דירקטוריון? בחברות פרטיות אם אני לא טועה מדובר באדם אחד. בקלות הוא יכול לקבל את אישור הגיסה/דודה/אחיין שמונה לדירקטור.
וחוץ מזה, נניח והדירקטוריון של בית"ר ירושליים יאשר את הודעת התמיכה באייל גולן. אז מבחינתך זה בסדר?

איציק 22 בנובמבר 2013

מבחינתי כמעט שום דבר שקשור בטביב או בגולן אינו בסדר. לעינינינו, היתי מאוד מופתע לרות הודעה כזו בשם דריקטויון בית"ר. זו תהיה אסמכתא חשובה מאוד אשר תעיד על בית"ר הנוכחית. אני לא מתאר לעצמי שדבר כזה יכול לקרות אפילו תחת איומי טביב. ברמה התאורטית יהיה לי מאוד קשה לעכל אבל אצטרך לקבל זאת. במקרה זה היתי רוצה לעבור שחקן שחקן ולברר איך הוא מזדהה עם זה. זה עדין פסול מוסרית אך חוקית כנראה שזה היה עובר.

D! בארץ הקודש 22 בנובמבר 2013

מעבר לזה ש,כמו שנאמר פה לפני, כולנו זכינו להנות מהרפש הזה,
אני בכלל לא מבין מה יש לך לעשות באתר קידום המכירות והפורנו הרך הזה?

צור שפי 22 בנובמבר 2013

כל הפרשה מבחילה. אני בכלל לא מדבר על הקטע המשפטי, הוא לא מעניין אותי, לב העניין הוא האקלים הנורמטיבי והמוסרי המאפשר לגברים בני 40 ויותר לקיים יחסי מין עם צעירות בגיל העשרה.

Comments closed