האם הפוסט של דורון קרמר מסביר למה לא משחקים ערבים בבית"ר?

אז זהו, שלא.

עשיו שונא ליעקב מבטן אימו?
בדרך לדרך חדשה

69 Comments

קרל מרקס אנד ספנסר 9 באפריל 2016

ועוד מברלין זה נשלח? והמול חשל הארץ בכלל היה….

אולי נפתח מדד יעילות חדש~ כמות התגובות ביחס לאורך הטקסט….

פאקו 9 באפריל 2016

יש לו עוד מה ללמוד מדורפן.

עופר פרוסנר 9 באפריל 2016

יש לי המון מה ללמוד מדורפן

דורפן 9 באפריל 2016

אני באמת בברלין עוד שבועיים. נשב ללמוד קצת?

עופר פרוסנר 11 באפריל 2016

לצערי ולשמחתי אני בארץ. אנחנו נצטרך לעשות ריינצ'ק

קרל מרקס אנד ספנסר 9 באפריל 2016

המו"ל של הארץ…

אסף the kop 9 באפריל 2016

לא.
הוא לא מסביר.
אבל הנה ההסבר שלי: בבית"ר יש שלטון טרור של לה-פמיליה. מי שיביא ערבי לבית"ר עשוי למות מפיגוע שלהם.
זה לא שהקבוצה גזענית, אלא שהיא נמצאת תחת טרור.

עכשיו, משמאלנים ויומונים יודו-פלסטינאיים הייתי מצפה "להבין" ו"להכיל" את העניין. הרי הם יודעים לעשות את זה כל-כך יפה שמדובר בטרור ערבי.

עודד 9 באפריל 2016

איזה אוסף קלישאות אתה.

S&M 9 באפריל 2016

ככה הוא, מרחף כמו פרפר, עוקץ כמו דבורה, ואף פעם לא אומר כלום.

אדם 9 באפריל 2016

תיאור נפלא

כחול 9 באפריל 2016

מעולה

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

נו, באמת מפתיע שהשדמי וונבי לא מצליח לקלוט…

S&M 9 באפריל 2016

מ.ש.ל

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

אני מחכה בכיליון עיניים לתגובה של הצבא החדש שלך.
בכל זאת, זאת עשויה להיחשב לתגובה שנונה בענייהם….

קצת משעמם להתעסק עם שכפול מסוגך. עדיף שדמי, המקור היותר אינטילגנט שלך.

אמיתי 9 באפריל 2016

בגלל שאני מתקשה להבין ואפילו איטי אשמח שתסביר לי איך אתה מחכה בכליון עיניים וגם משתעמם בו זמנית

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

אהה… זה פשוט.
עושים הפרדה בין הצבא לגנרל.

קפיש ?

אמיתי 9 באפריל 2016

מה שניקרא פאשיסט עד הסוף.. לא יודע מה סיפרו לך אבל אנחנו פה באזרחות. אבל כשכל מה שיש לך זה פטיש אז הכל נראה לך כמו מסמר

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

אני פאשיסט כמו שאתה נאצי. איך ?

אמיתי 9 באפריל 2016

האמת ילדותי. הגיע הזמן לפטר את הכותבים. שמעתי יש אחלה כותבים בימין. תתאמץ בכל זאת יש רפיוטיישן לתחזק. לא חבל?

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

ילדותי או לא.
האופן הפאבלובי שאתה צועק "פאשיסט" מעיד בעיקר על השילוב הלא-מנצח של יהירות וטיפשות של מחנה השמאל עליו אתה נמנה (לא סתם אתם הולכים ונכחדים מבחירות לבחירות).

אמיתי 9 באפריל 2016

זה לא פאבלובי. זה רק איתך ואתה בטח לא הימני היחידי פה. התגובות שלך מהאופן האלים שלהן והטרימינולוגיהמילחמתית גרמו לי לקרוא לך פאשיסט. אתם זן מתרבה בארצנו אז אתה לא לבד בזה ככה שיש חצי נחמה

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

לא אמיתי.
זה קורה לך כי אתה מסית ומוסת.
אין שום הבדל בינך לאספסוף הימני המכנה פאבלובית שמאלנים בשם "בוגדים".
אתה סוג של היציע המזרחי של דה-באזר.

אמיתי 9 באפריל 2016

אממממ אסף לא…
גם נגדך לא הסתתי וגם האמת נגד אפחד אחר.
אתה לעומת זאת..

אמיתי 9 באפריל 2016

מימניים כמוך הייתי מצפה לא רק להילחם בטרור הזה אלא גם לוודא הריגה. חבל שמישהו כבר עושה את העבודה בשבילך אתה קורא לו צבוע

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

לא שאפשר להבי משהו מבליל המילים שלך, אבל אם אנסה להסביר את עצמי למתקשה כמוך, אז כן, בטרוריסטים של לה-פמיליה צריך להכנס חזק.

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

להבין

אלון 9 באפריל 2016

מה הלהט הזה אם הם הולכים ונכחדים?

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

למה לא לזרז תהליכים ?

אלון 9 באפריל 2016

וזה מה שיזרז?

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

או שכן או שלא

מאנו 9 באפריל 2016

קשקוש. כמו ברצלונה ופסז', לדוגמא, החריקו ארגוני אוהדים שלמים מהמגרשים לצמיתות, גם את הקומץ הפשיסטי-בית"רי אפשר להטיס החוצה. השאלה אם רוצים.

אסף the kop 10 באפריל 2016

ובעוד עשרות קבוצות במצב דומה זה לא קרה.
אין ספק שבית"ר, ברצלונה ופ.ס.ז נמצאות על אותו הלבל.

גיא זהר 10 באפריל 2016

מי שמשווה בין לה פמיליה לפאנטיקס או לאולטרה סאות לכל הפחות מתמם. את לה פמיליה ניתן להשוות יותר לכנופיות של הבחור מהכוכב האדום. שרת הספורט נישאת על הגב שלהם, אז היא תתמודד איתם? ולגבי ארנשי בית"ר לדורותיהם, הצחקם אותי.

אסף the kop 10 באפריל 2016

שרת הספורט צריכה להתעסק איתם ? אתה מתבלבל.
מי שצריך להתעסק איתם אלו הן רשויות החוק.

MOBY 9 באפריל 2016

הוא גם לא ניסה.
אפשר להמשיך ולשאול עוד כמה דברים על הטור של הקרמר.
האם הטור של קרמר מסביר… האם יש חיים במאדים? אז זהו שלא.
האם הוא מסביר… למה יצא טרילוגיה למטריקס? אז זהו שלא.
האם הוא מסביר מדוע היה חשוב לשדרן מעכו לתת את המניפסט שלו דווקא עכשיו? אז זהו שלא
אפשר להמשיך….

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

לגבי השדרן מעכו רני לא מבין מה כל-כך כועסים.
לשיטתו, ערבי היוצא לשחוט יהודים אינו טרוריסט והוא צודק. זה חלק מסל התרבות המוסלמי.

אריק 9 באפריל 2016

אסף זה לא מה שאמר ואתה יודע את זה. אתה צודק בהרבה טענות על תגובות אוטומטיות והנה אתה נופל באחת.
בלי קשר לאם מה שאמר מוצדק או נכון, זה פשוט לא מה שאמר.

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

העיקר שנעבור את דורטמונד.
מבחינתי אם ליברפול עולה לגמר בבאזל העכואי יכול להיות נשיא המדינה.

אריק 9 באפריל 2016

שיהיה לכם בהצלחה. מקווה שיהיה משחק קצת יותר מעניין…

Matipool 9 באפריל 2016

זה סדר עדיפויות נכון .

קשקשן בקומקום 9 באפריל 2016

שמע אסף – לא מתאים. אתה יודע שזה לא מה שהוא אמר. אז למה?
הוא אמר שמי שפוגע באזרחים הוא טרוריסט, מחבל, you name it, אבל מי שפוגע בחיילים הוא לא מחבל, והאמת שהוא צודק. טרור הוא פגיעה באזרחים. לדעתי אם תשאל גם את בני בגין ובנט ואולי אפילו סמוטריץ' בשקט, בשקט, הם יגידו לך את זה. אפילו ביבי – הוא הרי גירש את הבריטים מהארץ
אלא אם אתה חושב שניל"י, ההגנה, אצ"ל ולחי היו כולם מחבלים

אסף THE KOP 9 באפריל 2016

אצ"ל ולח"י בהחלט נקטו בטרור. לפי הפילוסופיה כמובן.

אני לא יודע מה היה אומר סמוטריץ, אני מכיר את התגובה של מפלגת העבודה/מחנה ציוני: "המחבל בחברון הוא כמו כל מחבל. דבריו של חבר הכנסת בהלול אינם משקפים או מייצגים את עמדת המחנה הציוני".

קשקשן בקומקום 10 באפריל 2016

וההגנה לא? הם לא תקפו חיילים?
אני לא מבין את מי זה משרת להגיד שחייל ואזרח זה אותו דבר. זה כמובן לא אומר שהדוקר הוא לא בן מוות או אויב. אבל יש כללים בלחימה או במאבק והכלל שחייל הוא מטרה לגיטימית, שבשביל זה הוא שם – כדי ללחום, ואזרח לא, הוא כלל חשוב.
המחנה הציוני, בעיקר כבל, שמולי ושאר ההיסטריים הגיב בצורה מטופשת.

אסף the kop 10 באפריל 2016

פחות בהשוואה ללח"י ולאצ"ל.
אין לי בעיה עם זה שהאצ"ל והלח"י ביצעו פעולות טרור. הסיבה היחידה שאני לא מקביל את ארגוני הטרור הפלסטינאיים ללח"י והאצ"ל היא שהראשונים פועלים נגדי ולכן יש לחסל אותם.

the bird 9 באפריל 2016

הניסיון הנואל שלכם להכניס מילים לפה של הכותב
כשהוא הוא כותב משהו עם גוון ימני
סר טעם וכבר נהיה משעמם
הוא לרגע לא שאל או ניסה להסביר את זה ,
אלא למה הכתב של ביטאון אש"ף מוחרם…לנסות לסלף פוסטים /אמירות
הוא מומחיות ידועה
של בולשביקים

צור שפי 9 באפריל 2016

פרוסנר, מכיוון שזה פוסט שלך התגובה אליך. כל כמה שהצלחתי להבין את קרמר הוא לא הגן על המדיניות הגזענית של בית״ר אלא על זכותה לנקוט בצעד שנקטה מול ״הארץ״ על רקע הקו המערכתי שלו. אני חולק עליו אבל באותו זמן, מכיוון שהוא כלל לא התייחס לשאלת המדיניות הנ״ל נדמה לי שהפוסט שלך הוא בגדר פרובוקציה. אם רצית להלהיט את הרוחות תסתכל בתגובות שמעלי ותראה שהצלחת. לדעתי זה חבל אבל זו כמובן רק דעתי.

קארל מרקס אנד ספנסר 9 באפריל 2016

צור, דעתי כמובן ולא דעת פרוסנר. אני חושב שקרמר קישר באופן מאד גס בין מקרה (שהוא אפילו לא מצדיק בדרכו אבל בפועל זה מתמסמס בטקסט שלו) שבו דווקא להארץ יש קייס (ועיתונאי חצי הגון היה לפחות שותק ועיתון הגון אחר גם היה דן בזה) לכעס שלו על רוח הארץ. אם לא היה מקרה ביתר הוא לא היה חושב על הארץ את מה שהוא חושב? ברור שכן. האם יצא מהטקסט שלו שעניין ביתר והערבים שולי או בכלל חלק מהמאבק מוצדק כזה בשמאלניות הארץ? גם. ככה אני מבין לכן טקסט של 3 מילים….

the bird 9 באפריל 2016

הרמזים שלך כביכול מעידים שלא הבנת
מה באמת צור רשם.
צור
תודה רבה לל שיש כאלו
שלמרות שההשקפות העולם ביננו יכולות להיות שונות
עדיין לנסות להתייחס בצורה הוגנת לכל סיטואציה
ותה דוגמה שפויה של כך
תודה ! (;

קארל מרקס אנד ספנסר 9 באפריל 2016

מאז ד"ר דוליטל לא ראיתי ציפור שמבינה טקסט. גם ב2016 אין חדש.

the bird 9 באפריל 2016

לא נורא יש בקטקטים ד"ר בשבילך.
אפילו שם זה רמה גבוהה בשבילך,
אולי צור ילמד אותך דרך ארץ

צור שפי 9 באפריל 2016

ציפור, תודה על המחמאה. האמת שלפעמים קשה לי לשמור על הטון הענייני והג׳ינג׳י השמאלני מת לקפוץ החוצה אבל מעבר לעובדה שלמדתי שזו הדרך היחידה לנסות ולשכנע הרי שזה גם תרגיל בריסון עצמי. אני אומר לעצמי שכל קללה (פשיסט, כהניסט וכו׳) היא כישלון שלי וזה גם אתגר מחשבתי לא רע – איך להיות נוקב בלי ללכלך ולהתלכלך.

צור שפי 9 באפריל 2016

קמא״ס, אני לא בטוח שהבנתי עד הסוף את הטיעון שלך אבל מה שהבנתי בערך הוא שלדעתך המהלך של בית״ר היה רק תירוץ עבור קרמר, קולב לתלות עליו את זעמו על ״רוח ״הארץ״״. נגיד שאתה צודק, במקרה כזה אני מעלה שתי תהיות:
1. אז מה?
2. במקרה כזה האינטרס של מי שמזהה את המניע של קרמר הוא להבנתי דווקא למקד את הדיון בסוגיה שהוא מעלה (לגיטימיות המהלך של בית״ר) ולא לפתוח באש (מטאפורית כמובן) לרוחב כל הגזרה הרעיונית כי אז אנחנו מיד נגררים לביוב הפוליטי בסגנון עדות ה-one ומאבדים את היכולת שלנו לנהל דיון ענייני, בעל ניואנסים, שבו קיים אפילו סיכוי, שומו שמיים, שמישהו ישתכנע מנימוקי הצד השני (כמובן, בתקווה שהצד השני יהיה אני – וכאן אין סמיילי רק כי באייפד האייקונים תוקעים את התגובה).

קארל מרקס אנד ספנסר 9 באפריל 2016

לגבי 1 קצת כתבתי על זה בפוסט של קרמר עצמו. הייתי גם עדין כי אני באמת חושב שקרמר עשה צעד מכוער. למה מכוער? כי הטקסט עצמו כולו כתב ברור לכך שהארץ יצא מכלל הארץ. אין דרך להבין אותו אלא בכך שבאמת לא צריך לקרוא אותו כי הוא שיקרי וכו'. נצא מהנחה שהוא צודק (לא ראיתי שום הוכחה לשקרים עובדתיים והייתי מצפה לכך מעיתונאי, רק רמיזות שלו ובאשר לכך שרוח העיתון נוטה יותר שמאלה מקובל על רובנו נראה לי) אז חנופה לעזי דן ושות' היא מכוערת כי מה שאתה מחפש זה דרך לפגוע בפרנסתם של עזי דן ושות'. זה מכוער שבעתיים כי גם אם יקום פה מישהו ויכתוב מאסטרפיס שיביא אפילו את אביאל ושאר הימנים פה לזרוק את ישראל היום , עדיין מר קרמר קבל את הצ'ק ממר אדלסון.
לגבי 2 – אני חושב שהסוסים יצאו מהאורווה , 300 פלוס תגובות לקרמר הן איך שתראה את זה תולדה של פרובוקציה כזאת או אחרת. מכאן או משם. שלושת המילים של פרוסנר ( לך תדע, יכול להיות שבאמת לא הבנתי אותן) הן כלום במובן הזה. הן בודאי מחזירות את עניין ביתר והחרם למרכז.

קארל מרקס אנד ספנסר 9 באפריל 2016

לא שלושת, סליחה השלמה אוטומטית של הטקסט…

קארל מרקס אנד ספנסר 9 באפריל 2016

רק להשלמה, אני מרכזה מהקו השולט של הארץ. נהנה לסרוגין מכל העיתונים ומקטר על כלם גם כן. חושב שאזור המחייה של הארץ הוא סביב מרצ פלוס מינוס וזה קול חשוב כמו קולות אחרים ימנים או מרכזים יותר.

עופר פרוסנר 11 באפריל 2016

היי צור
הסיבה העיקרית שכתבתי את הפוסט הזה הייתה כי נמאס לי שמשנים את הנושא. בגדול, אני קראתי את הטור של קרמר, ואפשר לסכם אותו במשפט אחד: "נכון שבית"ר גזענים, אבל…"
בספר שלי, כשזה מגיע לגזענות צריך להסתכל על זה ואין מה לעשות אחרי האבל. זה מסוג הדברים שאסור לנו להיות סבלנים אליהם. אין מקום לאבל. כמו שאי אפשר לעבור בשתיקה על האלימות של החמאס או של החיזבאללה למשל. או כמו שאי אפשר לעבור בשתיקה על הטרדות מיניות כי מדובר בקצין מעוטר.

ואם ניקח את זה רגע לקנה מידה קצת יותר רחב וקצת יותר חשוב (כי באמת, זה שערבי משחק בבית"ר זה משהו שחשוב רק באספקלריה של הספורט), אז אני חושב שהשאלה כאן היא אחרת: מתי בעצם אנחנו מגבילים את חופש הדיבור, לא בשם איזה שהוא חוק, אלא בשם "די כבר להיות נודניק", או "למה אתם חופרים". אחת הבעיות של ישראל, היא שהתקשורת שלה והאנשים שבה, לא מספיק לוקחים אקט ביצועי כשזה מגיע לדברים שנוגעים אליהם. למשל – מה שהיה באיסלנד בשבוע שעבר. עכשיו השיח בארץ, כמו שהוא בא לידי ביטוי גם בפוסט של קרמר, גם בתגובות אליו וגם בתגובות כאן, מראה שיש איזו שהיא השטחה. נגיד – מתווה הגז: העובדות מראות שישראל הולכת לקנות גז מהקריביים כי הוא הולך להיות יותר זול מהגז הישראלי. זה לא אמור להיות ככה. אבל אם מישהו מעז להעלות עובדות או להגיד את האמת, הוא מקועקע כ"שמאלני" או "ימני". וברגע שהשיח, כל שיח, עבר רדוקציה כזו שבה אין שום משמעות לדברים אלא רק לצד הפוליטי שלהם, אין לו כבר משמעות. אין לו כבר תוחלת.

בקיצור – אם להלהיט את הרוחות, כמו שאתה קורא לזה, הוא להחזיר את הדיון לנושא החשוב והמקורי שלו – שזה "למה שלא ישחק ערבי בבית"ר" (שאגב, היחיד שענה על השאלה הזו היה אסף the kop, שלמרות שאני לא מסכים לגמרי עם התאוריה שלו וחושב שיש בה מן הצדק, לפחות מגיב לעניין), אז אפשר להגיד שזה מה שעשיתי. אבל בינינו – אנשים רק רוצים לריב ולהגיד אחד על השני "שמאלן" או "ימני". ולגבי להלהיט אווירה – את זה עושים יפה אנשים אחרים – אני באמת לא צריך.

קארל מרקס אנד ספנסר 9 באפריל 2016

האמת שהשנאה הכי גדולה להארץ היא מהשמאל הבאמת רדיקלי, אבל אני חושד שגם לימין יש מן העניין ותגובת דובר ביתר סכמה זאת יפה. פשוט תסתכלו על הפרסומות. כשב'הארץ' שמים של בולטהאופ או מטבחים אחרים של מאות אלפים יש העיתונים אחרים פרסומות של מחסני חשמל או אבי סופר. יש מסה משמעותית שקוראת הארץ, היא נמצאת מרכזה מגדעון לוי אבל קוראת גם אותו לא מעט. במקרה גם יש להם את רוב הכסף. הרפרנס שלהם לא נמצא תמיד בישראל, מהפכה חברתית בתחת שלהם. לפעמים בכלל הכסף שלהם נודד החוצה.
ככה שחצי משנאת השמאל והאשכנזים היא על העבר והכסף ולשמאל יש מנגד את השנאות שלו. אם לא היו השטחים או הפלסטינים היו ממציאים אותם בשביל להתקוטט. ככה זה בארצנו המבולבלת.

ניר 9 באפריל 2016

מה אתה אומר? חשבתי שאני מכיר די טוב את השמאל העמוק, ולפחות אלו שאני מכיר הם בהחלט קוראי הארץ. השילוב של פוליטיקה שמאלית יחד עם הרבה כסף לבזבוזים הוא לא המצאה של הארץ, אחת הדוגמאות המוכרות היא המגזין שממנו העתיקו את "טבלת הדירוג" הפאתטית שלהם.

במבי 10 באפריל 2016

יש לי הרגשה שהוא מתכוון ל״ערספואטיקה״

ליאור 10 באפריל 2016

הוא לא יכול להסביר, כי זה עוד מאמר פדגוגי מבית העטורים של המדינה המידרדרת שלנו.
הוא כותב שהוא אוהב את אלון עידן. שיחפש הכתבה שלו על המחלה הקשה של הישראלים, הסימטריה, כי הוא חולה במקרה אחד הקשים שנתקלתי בהם. אם יש ימין קיצוני חייב להיות שמאל קיצוני. לכן שוברים שתיקה שווים לתג מחיר. את שניהם יש להוציא מהחוק לא? מאמר שלם שכולו דמגוגיה ובכי של עם שלם שהתחרפן מהצורך להמשיך לשלוט בעם אחר ובו בזמן להרגיש נאור ומוסרי. זה פשוט לא עובד.
אבל מעל הכל זה פשוט כתיבה לא מקורית ולא מחדשת. יש לך עוד הרבה מאוד זמן עד שתתקרב לרמת כתיבה של הארץ קרמר

יניב 10 באפריל 2016

שאלת תם
כל הזמן באים בביקורת על כך שביתר גזענית ועל כך שלא משחק בה ערבי.
עכשיו אנחנו חיים במדינה שבה ראש הממשלה בכבודו ובעצמו משתמש ברטוריקה הזמן בחירות של "הערבים נוהרים לקלפי" ,במדינה שבה חבר כנסת שמייצג לא מעט מהציבור היהודי בישראל דורש הפרדה בבתי חולים בין תינוקות יהודים לתינוקות ערבים ומוסיף וטוען שערבי ישראל הם האוייב שלנו.במדינה שבה חייל יורה במחבל כפות ומנוטרל בראש וחלק לא קטן של הציבור חושב שהוא גיבור.
אז שאלתי היא מה בדיוק רוצים מבית"ר???

אמיתי 10 באפריל 2016

זוהי שאלה של מי שאינו יודע לשאול..

רפאל 10 באפריל 2016

האמת שלא שמעתי תגובות אוהדות לירי על מחבל מנוטרל.
העניין הוא שיש מחלוקת לגבי האינטרסים של מי שמפיצים את ה'מידע' וכיצד לטפל בו.
יש מי שרואה תמונות כאלה וישר מסיק שישראל הם גרועים מהנאצים ימ"ש וחייבים לא רק לעוף מיהודה ושומרון אלא להימחק מהמפה
ויש מי שרואה תמונות כאלה ומבין שנעשה כאן משהו לא תקין ומישהו יצטרך לשלם על כך מחיר כבד.
החיילים שלנו שם, אגב, כי אם לא תהיה הגנה על מתיישבים יהודים בארץ היחידה של העם היהודי ( האדמה ההיסטורית שלנו, הרבה לפני הופעת ישו היהודי ומוחמד ששאב השראה מהתנ"ך והיהודים בהרבה מכתביו ) אז ירצחו את כולם בדם קר, לא מתוך ספקולציה אלא מהבנה על סמך נסיון ארוך, כואב וצפוי.

מי שלא מאמין שיש לישראל זכות ליישב את מולדתם ההיסטורית- קופץ על המציאה ומבחינתו שולח את כול היהודים לעזאזל בעקבות מקרים כאלה.
מי שמאמין שליהודים זכות על האדמה הזו, בודק את המקרה ופונה אל מערכת המשפט בצורה מסודרת ומבקש להעניש את מי שלא נהג לפי החוקים והנהלים, בדיוק כפי שהיו עושים לאותו מחבל שבא להרוג את נציגי ההתיישבות היהודית במולדתם היחידה בעולם.

אין כאן גיבורים, יש הרבה אינטרסים וסתם צביעות שכיחה על נושא שהשלכותיו הם הרבה מעבר לחיים האומללים של מוסת שבסה"כ כמנהג המקום ביקש לצאת מהעולם הזה עם דם של יהודי על הידיים. כי הם צאצאים של קופים וחזירים ועל הדרך המציאו את בית המקדש ופיברקו את השואה.
כן, ראינו איך החברה שלכם מתפקדת בכמה מאות השנים האחרונות.
בושה וחרפה.

-גיסנו- 10 באפריל 2016

"האמת שלא שמעתי תגובות אוהדות לירי על מחבל מנוטרל"
באמת?!
עזוב מסכים לא מסכים, צודק לא צודק – סתם תוהה איפה חיית בשבועות האחרונים אם לא שמעת תגובות כאלה.

אסף the kop 10 באפריל 2016

מנוטרל ? בספק גדול.
הוא נוטרל אחרי שבוצע בו וידוא הריגה.

רפאל 11 באפריל 2016

נראה לי הפוסט נהיה מנוטרל כבר… עבר לעמוד השני

the bird 10 באפריל 2016

ממתי הוא היה כפות?
כל פעם מוסיפים לו כינוי נוסף
אתמול שבוי עכשיו כפות
מה עם איזה תואר סר לשם כבוד?

רפאל 10 באפריל 2016

חי במקום שחבר'ה עם כיפה וציצית כנראה שמאלנים : )

X 10 באפריל 2016

איך המילקי?

Comments closed