אדון מרגרינה

יותם הלפרין הוא השחקן האחרון שהייתי לוקח לקבוצה שלי. תיקון. גם אז לא הייתי לוקח אותו

Halperin

 

1. נתחיל מהסוף. אם אני מאמן כדורסל, יותם הלפרין הוא השחקן האחרון שאני לוקח לקבוצה שלי.

תיקון – הוא לא השחקן האחרון. אני פשוט לא לוקח. להיפך, אשמח לראות אותו משחק נגדי.

כשפיני גרשון אמר על הלפרין באליפות אירופה לפני חודש שכשיותם על המגרש אפשר להוריד את הסלים, הרי יותם בכל מקרה משחק לרוחב, זו כנראה לא היתה לגמרי בדיחה.

לבחור אין בדל של מנהיגות. או חשיבה התקפית. או רצון לקחת אחריות. פרווה. סוג של מרגרינה. אפילו לא חמאה.

לעיתים נדמה, שהלפרין לא באמת מבין לשם מה התכנסנו כאן. הוא נהנה מהחוויה. של להיות שם, עם כולם. הקטע הזה של לזרוק, ולקלוע זה סתם משהו שהפילו עליו כשהיה צעיר ומאז הוא חש צורך מיותר, בעל כורחו, לספק את הסחורה. להיות shooter.

אז הוא לא רוצה. הוא יראה לכולם שהם טעו. וזה שבנבחרת העתודה הוא היה סקורר היה סתם כי התחשק לו אז. אבל זה עבר לו. והוא לא רוצה יותר. אז די, תעזבו אותו בשקט. תנו למסור לאחרים ולעודד בטיים אאוט.

אדם אריאל בן ה-19 פתח אתמול לראשונה בחייו בחמישייה במשחק בליגת העל. לא סתם משחק – משחק פתיחת העונה החגיגי של ירושלים המתחדשת עם שדרת הבעלים/הנהלה בשורה הראשונה ביציע.

אדם פתח עם חדירה נחושה לסל בהתקפה הראשונה, המשיך עם שלשה חלקה, ועוד אחת, ועוד אחת. אחר כך עוד חדירה לסל ועבירה, הגנה חזקה ואגרסיבית, פייטר. הילד ענק.

ויותם? נכנס כשהעסק צמוד, והכל מונח על הכף, במקום הילד שירד קצת לנוח ולראות מהספסל את הכוכב הוותיק משלים את המלאכה ו"לוקח אותנו הביתה".

רק מה, אף אחד כנראה לא מבין שיותם לא רוצה. הוא הגיע עם הרגל נעולה חזק על דוושת הברקס. מקבל כדור חופשי לגמרי – ומוסר. ועוד כדור נהדר לחדירה פנויה לסל או לקליעה נוחה – ומוסר.

ובהתקפה שלאחר מכן? ויתר בכלל על הכדרור. קיבל כדור וישר הרים אותו גבוה בעוד עיניו תרות אחר הקולגה שיציל אותו מהדבר הכתום הזה ויגאל אותו מייסוריו. והכל לרוחב. אף מסירה פנימה, אף חדירה אסרטיבית לסל, אף נסיון לתקוף את ההגנה הלא מתואמת של אשדוד.

ועיניהם של חבריו תלויות בו כאומרות: "הי יותם, אתה הוותיק, המנהיג, זה שהסתובב ביורוליג וברחבי אירופה – קח את זה, זרוק, תוביל אותנו קדימה". אבל יותם מתעקש. הוא לא יקח את זה. הוא ימסור לדופרי, או לקיצ'ן או לשופט אם צריך. הוא לא יתן לתיק הזה ליפול עליו…

והרי אין כאן הפתעות. זה הבחור. למעשה, הסל הכי מפורסם בקריירה שלו – השלשה ההיא נגד ריאל מדריד שכפתה הארכה – נזרק בשנייה האחרונה של ההתקפה, כשכבר לא היתה ברירה ולא היתה אפשרות למסור למישהו אחר.

ובבקשה, אל תגידו לי שהוא חזר עכשיו מפציעה שהשביתה אותו לשניים-שלושה משחקים. זה יהיה תירוץ מעליב. אלא אם מדובר על פציעה מתמשכת של עשור.

בכל אופן, בראד גרינברג הבטיח שיהפוך את יותם "לנועז הרבה יותר" העונה.  שיהיה הרבה בהצלחה עם זה. אנחנו הולכים בינתיים לעבוד עם יניב גרין על זריקות עונשין. נראה מי יצליח קודם.

2. ובדקות הסיום, כשאשדוד היתה בעיצומה של ההפיכה, גרינברג אכן זרק למערכה את גרין. השחקן…הכי לא מתאים לדקות ההכרעה.

אז יניב, כמו יניב, עשה את מה שהוא עושה הכי טוב. עבירה מיותרת בהגנה ששלחה את מרכוס דאב לשתי זריקות עונשין, לאחר מכן סחיטת עבירה בהתקפה והחטאה של שתי זריקות עונשין, ואז הגנה רפה שאיפשרה לאוסטין פרימן לקלוע לו שלשה על הראש ולסגור סופית את הניצחון המפתיע של אשדוד.

ובכן, I wanna call the bluff. חשדתי בכך כשהקבוצה הזו נבנתה, הנורה האדומה הופיעה בגביע ווינר, ואתמול זה התחזק אצלי.

הפועל ירושלים לא מספיק טובה השנה. לפחות לא כמו שרוב הפרשנים חושבים. בסופו של דבר – בקבוצת כדורסל טובה צריכה להיות כמות מסויימת של כישרון – ולירושלים חסר קצת מזה.

כשירושלים הציגה את שלושת הישראלים הבכירים שלה במסיבת עיתונאים נוצצת – יותם הלפרין, יניב גרין ואלישי כדיר – אמרתי לחבר טוב: "יש פה שחקן אחד סביר פלוס – אלישי כדיר. הלפרין לא פוגע כבר 4 עונות ולא ינצח בעצמו משחקים העונה, וגרין שחקן גמור כבר שלוש שנים". אני עדיין עומד מאחורי זה.

בגזרת הזרים – דאנקן נהדר, אבל לא מספיק. קיצ'ן עדיין לא הופיע לעונה הזו, פראחובסקי (עם ב') למרות המחמאות והסייז המצוין – נראה אנמי ודופרי אתלט וריבאונדר נהדר, אבל עם קליעה מזעזעת. וזה הבחור שאמור להחזיק לבד את העמדה מספר 3. מעבר לכך, חנן קולמן בינוני וזאק רוזן לא מתאים לרמות האלו.

אסתכן בהימור מסוכן (מוקדם מדי בעונה – כזה ששמור לטמבלים גמורים) – ירושלים לא תסיים שנייה העונה בליגה ותתקשה לעבור את השלב המוקדם ביורוקאפ. הלוואי ואתבדה.

1540030-5
גרין, הלפרין וכדיר. משלושה יוצא אחד

 

3. כולם כבר הורידו את אשדוד ליגה. מה שהם לא לקחו בחשבון זה שאוסטין פרימן הוא אחלה שחקן. הוא היה אחלה שחקן בעונה שעברה באילת, הוא היה אחלה שחקן כשקטש החליט להחליף אותו בהחלטה תמוהה שספק אם הוא עצמו מבין אותה היום (מה גם שהמחליף שלו הוחלף וגם המחליף של המחליף) והוא היה אחלה שחקן כבר כשעבר לאשדוד בעונה שעברה. מוזר איך עד לפני יומיים לא היתה אף קבוצה אחרת שקפצה עליו. יש מצב שכמה מנהלי קבוצות ומאמנים עוד יצטערו על כך.

אה כן, ולמרות שהגיע לקבוצה יומיים לפני המשחק, בניגוד להלפרין – הוא לא שיחק לרוחב, לא חיפש בעיקר להיפטר מהכדור או להתחמק מאחריות. הוא פשוט היה עסוק בלנצח את המשחק.

ונתי כהן, סוג של יעקב ג'ינו 2.0 – הוא המאמן הרוקי הכי מנוסה וחכם שיש. היה בכל הסרטים בלאומית ובנוער. גידל שחקנים, מכיר את כל הטקטיקות, לא מתרגש מכלום. יש מצב שאשדוד בסוף לא תהיה היורדת הבטוחה העונה?

4.  לא מעט טענות נשפכו על פיני גרשון כפרשן מאז החליף בתפקיד את צביקה שרף בערוץ הספורט. חלקן הגדול מוצדקות לחלוטין. גם אתמול, פיני דיבר לא מעט שטויות. כולל משהו בסגנון "לדעתי הלפרין לא שיחק באדום מאז גיל 8".  צודק פיני, אם מתעלמים מהעונה שעברה בבאיירן מינכן. והעונה שלפניה בספרטק סנט פטרסבורג. ושלוש העונות שלפני זה באולימפיאקוס. למעשה, יותם שיחק רק באדום בחמש השנים האחרונות.

אבל הפה הגדול והאימפולסיבי הזה של גרשון הוא גם זה שהופך את השידור איתו למעניין יותר. בטח לעומת צביקה שרף הטרחן והיבשושי. בראיון לעיתון בשישי האחרון שרף התלונן על כך ש"ערוץ הספורט תקע לו סכין בגב" עקב שיקולים פוליטיים וענייני איגוד הכדורסל וכו'. על כך ניתן לומר רק דבר אחד – מי שמתעסק 23 מתוך 24 שעות ביממה בבחישות פוליטיות וחובר לאושיות כמו שאול אייזנברג ורון קופמן – שלא ידבר על פוליטיקה.

5. ואיזה שחקן שון דאוסן. איזה פוטנציאל. אתלט, מהיר, משפר כל הזמן את הקליעה. 194 סנטימטרים של כישרון שיכול להגיע הכי רחוק שיש. העץ הנדיב שנקרא ג'ו דאוסן just keeps on giving…

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

אלופי העולם בגארבג' טיים - שלב ההוכחות
האם לברון יהיה אי פעם טוב יותר מהציפיות ממנו בגיל 16

53 Comments

יצחק 14 באוקטובר 2013

לצערי, אתה צודק.
אלון – כל מילה בסלע

קיש 14 באוקטובר 2013

מה זה צודק, טור אדיר!!! כל מילה חקוקה, ניתוח אמיתי ונכון, האמת בפרצוף.
אגב, יש עוד המון דוגמאות כאלו בספורט הישראלי, של בלופים גמורים, שניצלו עד תום גם את החוק הרוסי וגם סיטואציות כאלו ואחרות, ומשום מה חושבים שהם שחקנים.
הגיע הזמן, לעשות לזה סוף.
טור מצוין, זורם וכיף לקרוא.

ברבור שחור 15 באוקטובר 2013

אתך בכל מילה (למעט הקטע עם יניב גרין – כן חושב שהוא פייטר)

udi 14 באוקטובר 2013

הלפרין מילא שהוא לא מנהיג את זה כולם ידעו אבל הבנאדם בן 29, בשיא הקריירה, ואין לו אפילו טיפת שריר אחת בגוף! הבנאדם חלבי לגמרי.
לא יודע מה הוא עשה כל השנים האלה בחו"ל אבל לא נראה שהוא עבד קשה מידי בחדר כושר.

מתי 14 באוקטובר 2013

הפועל ירושלים כושלת. הלפרין חסר תועלת. מה עוד חדש?

אמיר 14 באוקטובר 2013

צודק, הלפרין לא פוגע, לא מתרומם ולא יתרומם. מזכיר את גור הנפלד אבל אפילו חלש מהם. לחצי מהצמד המופלא ההוא לפחות היתה הגנה טובה. לא פלא שבלאט לא רצה אותו במכבי.

עמית זילברבוש 14 באוקטובר 2013

4. מסכים – פיני השתפר המון מאז השידורים הראשונים. נראה שמישהו זרק שם מילה. לדעתי היום הוא הרבה יותר טוב, ונראה כמו פרשן שלצד נפילות בלשון (הקטע עם הלבוש האדום היה בהחלט משעשע אתמול),יהיה נחמד להעביר איתו.
2. לדעתי בליגה הזו מה שקובע יותר מכל הם הזרים. זרים טובים – תצליח. זרים אנמיים – תכשל. זרים טובים + ישראלים טובים – תדגדג את מכבי. האמת שמלכתחילה נראה שירושלים מועמדת רק למקום שלישי כי חיפה נראית מצוין, לפחות לפי סגל השחקנים. אני חושב שמוקדם לשפוט, והיא אכן תסיים בין שלושת המקומות הראשונים.
1. הלפרין, כמה קל…
– כרגיל, אני בדעת מיעוט אבל לא מסכים. היה לו אתמול משחק נוראי. כלום לא הלך. אבל כמו שאמרתי, אני מחכה לפחות לאמצע העונה. אז נדבר.
בנתיים, רק אומר – היו רק שני שחקנים בירושלים שזרקו יותר זריקות ממנו. היה רק שחקן אחד שמסר יותר אסיסטים. זהו.

אלון רייכמן 14 באוקטובר 2013

עמית, לגבי הלפרין – עזוב רגע את זה שהוא לא קלע את הזריקות שהוא כבר כן לקח. וגם הן, היו רק בסוף, כשמסרו לו שוב ושוב כדי שיזרוק, לרוב בלית ברירה תחת לחץ של שעון.
אם יותם היה מנסה מההתחלה להיות אסרטיבי, לחדור לסל עד הטבעת (כפי שיוגב אוחיון עושה לא מעט), לנסות לסחוט מגע ועבירות ולהגיע לקו, ושום דבר לא היה הולך – והוא היה מחטיא הכל – לא הייתי אומר כלום. זה קורה.
העניין הוא שיותם הוא פשוט לא כזה. ואם הוא לא כזה, אז חבל שגרינברג וירושלים בונים עליו כ"מנהיג" וכ"שחקן מוביל". הוא לא יקח אותם לאן שהם רוצים.

עמית זילברבוש 14 באוקטובר 2013

אין בינינו וויכוח בנושא הזה – "יותם הוא לא כזה".
מה שאני טוען הוא שהוא שחקן כדורסל טוב ברמת "השחקן הישראלי", בעל אופי של שחקן משני ולא של מנהיג. וזה בסדר גמור. יש גם כאלה. אבל לא בעיני הקהל בארץ. זה לא מתקבל. הוא חייב להיות הישראלי הפייטר, זה שצועק "אחרי".
הוא לא אסטריבי, הוא לא לוקח על עצמו בדרך כלל וכו' וכו'. הכל נכון. אבל,
א. אתה ביקרת אותו על כך שהוא לא מנהיג – ואני לא מסכים עם הביקורת הזו. לא כל אחד הוא מנהיג. יותם הוא לא מנהיג. הוא שחקן כדורסל טוב ולא מנהיג. אז מה?
הבעיה היא עם מי שעדיין מופתע מזה.
ב. אתה ביקרת אותו על כך שהוא לא זורק – אני לא מסכים גם עם זה. הוא כן זורק. בנבחרת הוא זרק והיה חוץ מאפיק השחקו ההתקפי הכי יעיל שלנו. אתמול, למרות שלא הלך לו הוא זרק יותר מרוב האחרים.
זה פשוט פופולארי להגיד שהוא לא עושה פעולות התקפיות. עובדתית – זה פשוט לא נכון…
זו דעתי.

אזי 15 באוקטובר 2013

עמית, הבעיה הכי גדולה של יותם היא שהוא תוייג: המנהיג.
אני לא נכנס ללמה זה קרה ואם זה נכון או לא, אבל ככה הוא תויג.

יותם הלפרין לא יכול לשחק בליגה הישראלית כינור שני כי יותר מדי שחקנים (וגם אוהדים) מצפים ממנו שיקח מנהיגות.
זה שהוא לא יכול, לא מונע מהם לצפות.

איציק 15 באוקטובר 2013

הבעייה של יותם אולי פעם היתה מנהיגות, עכשיו זו גם הרמה, ובגדול…

Maui 17 באוקטובר 2013

הבעיה של יותם היא בכלל לא בעיה של יותם.
אני חושב שהוא יכול להיות מאד מרוצה מהקריירה שלו,
שיחק בקובוצות ירוליג… אליפויות אירופה….
סה"כ עשה לא מעט ובטח שמנהל הבנק שלו מרוצה גם כן.
אז הוא לא ייזכר כאחד השחקקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי… אז מה?
הוא מעולם לא טען שזה המקום שלו ואם אנחנו חושבים אחרת הבעיה היא שלנו ולא שלו

קשקשן בקומקום 16 באוקטובר 2013

הלפרין זרק 11 זריקות במשחק אם אני זוכר נכון לדקה 36.
בשביל שחקן שלא פגע אפילו אחת, יש כאלו שיגידו שזה יותר מדי.
מסכים עם כל מילה שלך – הכי קל לקפוץ על יותם.
הוא לא אשם שעשו אותו קטש הבא כשהוא היה בן 16.

ולאלון – מצטער אבל בגלל טורים כאלה כתבו "איך אתה ישן בלילה". נניח שהוא או גרין גרועים. למה הזלזול? למה ההקטנה? זה גורם לך להרגיש טוב עם עצמך? תן כבוד למקצוע שאתה כותב עליו. תאמין לי שיותם ויניב נותנים לו יותר כבוד ממך

MOBY 14 באוקטובר 2013

פיני מהנה ביותר, נראה מה מתבשל בחמישיות העונה על פניו אם הבבון יוריד אוקטבות ויפסיק עם הסלוגנים (האם הוא יכול???) מאיה ופיני בהחלט מסקרן.
אני מהמר על הנס ציונה כיורדת למרות זרים טובים, ישראלים טובים ראיתי את הספסל שלהם לא משהו שכדאי ללכת איתו למלחמות. ה(הגישה לא הכשרון) יחד עם מאמן בינוני וחסר עמוד שדרה (לדעתי). זה מתכון מסוכן. הפיצוץ בדרך.
בינתיים מעניין שמשחק עם אחת הקבוצות הכי טובות היום בנבא מסוקר כביזיון, מה חשבתם שצוברוביץ יותר טוב היום מגאסול? מיטב המאמנים (נבחרת) והפרשנים מדרגים אותו אחרי גרין :)
אז מה רציתם שיהפוך את עורו?
דוד קוביאן 17 נק׳, בריאן רנדל 14 נק׳ ו-5 ריב׳, דונטה סמית 11 נק׳ ו-5 ריב׳, אייק אופייבו 10 נק׳, מורן רוט (4 אס׳) ואלכס צ׳וברביץ׳ 4 נק׳ כ״א, דגן יבזורי ואורי קוקיה 3 נק׳ כ״א ובן רייס ושרווד בראון 2 נק׳ כ״א. עידו קוז׳יקרו שיחק ולא קלע.
REPEAT
:)

אלון רייכמן 14 באוקטובר 2013

MOBY – על הנייר לפחות (ואני מסייג, כי לצערי לא היתה לי הזדמנות אמיתי לראות את חיפה העונה במשחק מלא) לחיפה יש סגל של מקום שני. טוב ועמוק יותר מזה של ירושלים. ספק אם היא תוכל להפתיע שוב את מכבי, בטח כשהפעם הגמר יהיה שני משחקים.
מה שכן, מה נסגר עם שרווד בראון? ציפיתי ממנו ליותר.

עירן 14 באוקטובר 2013

אלון, אני מסכים איתך ככלל.
אבל הבעיה המרכזית של י-ם לדעתי היא לא הלפרין ואני מתפלא איך גם אתמול רסקין והפרשן שלו לא ראו את זה. ראיתי את י-ם גם בגמר גביע ווינר וגם אתמול.
הבעיה העיקרית היא קיצ'ן. הוא מחרב את המשחק, לא תורם בהגנה וגם לא מסוגל, אבל בכלל, לקלוע שלא בחדירה.

ותזכרו שאמרתי כבר לפני מס' שנים על אליהו שהוא בלוף…

אלון רייכמן 14 באוקטובר 2013

לגבי קיצ'ן אני מקווה שהוא עוד יחזור לעצמו.
כפי שכתבתי, הוא עדיין לא הופיע לעונה הזו.
לפני שנתיים בראשל"צ היתה לו עונה נהדרת. אם הוא יחזור לכושר קליעה, הכל יכול להיפתח מבחינתו.

יוני (המקורי, מפעם) 14 באוקטובר 2013

אחלה טור. ג'ו דאוסן הוא העץ הנדיב? בנאדם, זה זילות של העץ הנדיב…

trailblazer 15 באוקטובר 2013

אם כבר אז זילות של ג'ו דאוסן..

ברבור שחור 15 באוקטובר 2013

גו' דאוסן הוא אגדה בזירה המקומית.

יואב דובינסקי 14 באוקטובר 2013

יותם הלפרין אחלה שחקן. לא מנהיג, אבל שחקן שנבחר בדראפט ועם ביטחון גם שחקן יורוליג סביר. קצת איבד ביטחון, גם זה יגיע.
אין שום הבדל אם ירושלים מסיימת מקום שני או מקום רביעי, היא צריכה להתחבר. ייקח עוד משחק עוד שניים עוד חמישה, בסוף יתחברו. מקום שני או אליפות לא צריך לסנוור אותם. קורה שם משהו מאוד נכון ואם הם ימשיכו בקו הזה וידעו לנצל את היתרונות היחסיים שלהם (ארנה, עיר בירה, חיבור לארה"ב, משרד פרסום גדול), תוך 4-5 שנים אני רואה אותם מצטרפים ליורוליג.
אני מאוד תופס מגרינברג, אליפות וגמר גביע בעונה ראשונה כשהוא מטפח שחקן שחותם באנביאיי בסופה. אז ביג דיל, הפסיד את גביע ווינר למכבי ת"א ומשחק ליגה לאשדוד. העונה הסדירה חסרת חשיבות בליגה בה 75% מהקבוצות עולות לפלייאוף.

אלון רייכמן 14 באוקטובר 2013

יואב, הגבת למשהו אחר לגמרי.
ברור שמה שקורה בירושלים מדהים ומיוחד. אני הראשון שאומר את זה.
יופי של פרוייקט שאני מקווה שיסתיים ביורוליג, וגרינברג אחלה מאמן.
דיברתי על כך שהסגל שלהם העונה זה לא מה שחשבנו.
ולפי מה שכתבת על הלפרין – אני מניח שלא יצא לך לראות אותו משחק בשנה-שנתיים האחרונות. לגבי זה שהוא נבחר בדראפט – ברור לך שזה לא באמת פקטור משמעותי.

בן 14 באוקטובר 2013

כמה אתם מדברים על "פרויקט" בירושלים. הכול טוב ויפה אבל זה טייטל מפוצץ מדי. אחרי הכול זאת הפועל ירושלים, קבוצה שחרטה על דגלה בשנים האחרונות לוזריות ובינוניות מינוס. ה"פרויקט" הזה יהיה ראוי להיקרא כך רק אם בתום עונה שלגמרי לא תענה על הציפיות (כבכל שנה) יישאר הבסיס – מאמן, ישראלים ולפחות שניים מהזרים. אז נראה אם רציניים שם או שימהרו לחתוך שוב ולהפוך את כל הקבוצה על פניה. קל לצאת בהצהרות כשעוד לא שוחק משחק אחד.

כך או כך, מי שמקים קבוצה במחשבה קדימה ובונה אותה על ישראלים כמו הלפרין וגרין – אמיץ או אידיוט גמור. בהצלחה עם זה

רותם 14 באוקטובר 2013

ענק! צחקתי כל הכתבה. לצערי גם נכון, אבל ענק.

כוכב עליון 14 באוקטובר 2013

פששש כבר הגיע מאי וסיכומים, לגמרי לא הרגשתי את החורף השנה. זהו, משחק אחד, נחרץ גורלו של יותם ושל הפועל ירושלים? קל לקחת דעה נגד יותם והפועל ירושלים, זה 90% רווח ובכל זאת.משחק אחד בחייאת

אלון רייכמן 14 באוקטובר 2013

כוכב, הדיעה היא לא על משחק אחד אלא על קריירה. המשחק אתמול זה רק סימפטום.

חיים 14 באוקטובר 2013

ברור שזה קל לעוף על יותם, אפילו הכי קל ועוד להתשמש ב"תירוץ" על תירוץ כמו הפוך על הפוך, שלא נדבר על הפציעה של יותם כתירוץ. שמע אלון לא באמת מכיר אותך אבל אני יכול להניח שפציעה אתה ממש לא חווית או עברת בחיים שלך.. אם אתה היית עובר את הניתוח של יותם לא היית מצליח להקליד משפט על המקלדת שלך.
ולעניינינו: אנחנו הישראלים ממש אבל ממש לא אוהבים לפרגן, ולמה שנאהב לפרגן, זה כואב… זה על חשבוננו… בחיים שלך לא כתבת משהו חיובי על מישהו (שחקן? מאמן? קבוצה? נבחרת?) ומשם מגיעה צרות העין שלך..
תשאל את עצמך טוב טוב לפני שאתה חותך אנשים אחרים: האם אתה כל פעם שניגשת לכתוב משהו כתבת משהו מבריק? מושלם? חד? מאסטר פיס? ונכון התשובה היא ממש לא.
החיים מורכבים ולא פשוטים, לפעמים אנחנו מגיעים לעבודה ואנחנו יכולים לתת מעצמנו 150% ולפעמים אנחנו נותנים במקרה הטוב 60%
ועל כן אני מציע לך לחשוב טוב טוב לפני כל כתיבה שלך בטח שהיא ללא רסן וארסית.. כל הקופים למיניהם בתקשורת עשו קריירה רק מלזרוע ארס וכעס, תנסה לבוא מכיוון אחר. תאמין לי יעריכו אותך לא פחות מהיום

oded 15 באוקטובר 2013

+1 על ההצעות והגישה
-1 על ההנחות לגבי הכותב

טל 12 14 באוקטובר 2013

אני חייב להודות כאוהד מכבי ת"א בכדורסל שאי חזרתו של יותם למכבי לא ממש הטרידה אותי,אבל אני עדיין חושב שיותם יכול להיות שחקן ליגה טוב מאד אם המאמן שלו ימשיך לעודד אותו לזרוק.

לדעתי,בראד גרינברג צודק בגישה שלו לגבי יותם,אבל הוא צריך לזכור דבר אחד.יותם הוא לא השחקן שלוקח על עצמו את המשחק שקשה וצמוד.

טל 14 באוקטובר 2013

יותם זכאי לכל הערכה שהוא מסכים בכלל לשחק בישראל אחרי גלי ההסתה המופנים נגדו מכלומניקים כמוך. אני מדי פעם קורא את מה שאתה כותב וזה תמיד מיחזור של חומרים שכבר נאמרו ע"י אחרים. ואתה עוד מתלונן שהוא אינו מנהיג. מה אתה?
עניינית, כפי שכבר כתבו לפני, יותם זורק, חודר, מוסר ועושה עוד הרבה דברים חיוביים, (בנבחרת הוא היה מנקודות האור), אבל אין לו לובי כמו ליוגב אוחיון או מאיר טפירו. אגב טפירו, הבחור חירב אתמול את המשחק של נס ציונה (שלא לדבר על נזק מצטבר בשנה שעברה בירושלים) אבל עליו לא יגידו מילה. למה? כי על יותם כבר ממילא כולם מטפסים.

קסיוס קליי 14 באוקטובר 2013

למה איזו ברירה הייתה לו אתה חושב?
שחקן של 4 נק' בליגה הגרמנית יכול להרוויח סכומים כאלה רק בישראל

טל 16 באוקטובר 2013

כמה זריקות הוא זרק במלחה במשחק האחרון? מה ממוצע הזריקות שלו ברבע האחרון בקריירה?

אופיר 14 באוקטובר 2013

שמע, אלון רייכמן, אני הולך לצאת יפה נפש עם התגובה הזו, אבל זו דעתי על אמת:
מה השורה התחתונה של הטור הזה, שיותם אוברייטד? שיותם שחקן חלש, "מרגרינה"? ומה בכך?

אני מבין שמהזווית העיתונאית "ספורטאי מקצונהי יודע שהוא חשוף לביקורת ציבורית", ובכל זאת – אתה מדמיין שבביצה הקטנה והסרוחה שלנו, באתר עם תהודה גדולה כמו דה באזר, אף אחד מהמשמפחה של יותם לא נכנס לקרוא טור שכל תכליתו היא ביזוי שלו? ועל מה, על זה שהוא לא טוב כמו שמגיע לך שהוא יהיה?

הבן אדם לא רצח אף אחד for fuck's sake, הוא בסה"כ לא טוב כמו שחשבו שהוא יצמח להיות.

אופיר 14 באוקטובר 2013

*ספורטאי מקצועני* כמובן.

ABC 15 באוקטובר 2013

1+

איך אתה ישן בלילה אחרי שפיכת הדם?

משיח 14 באוקטובר 2013

אלון, בגדול אתה צודק לגבי הלפרין אבל הנושא מוצה וזה כבר לא נעים לקרוא, אפשר לחשוב שהוא מאיים על המאמנים שיתנו לו לשחק

חוצמזה ירושלים נראים חלשים, גרין והלפרין לא יתרוממו וקיצ'ן נראה כמו כלום. הם חייבים להתחזק בעוד גארד

בר 14 באוקטובר 2013

פוסט אדיר!
הקטע של ללמד את גרין לקלוע מהעונשין הרג אותי.
כל מילה בסלע, כתוב שנון, זורם, סל חלק nothing but the bottom of the net.
שאלה למחשבה: האם יתכן שבראד גרינברג הוא לא כזה מאמן טוב ופשוט היה לו פוקס בשנה שעברה? משהו כמו להקת מוסיקה שהוציאה להיט אחד מושלם, ואחר כך עוד 4 אלבומים שרכבו עליו.
well, it's the final countdown.

Lior NYC 15 באוקטובר 2013

פוקס פוקס
הוא באמת מאמן גרוע

איציק 15 באוקטובר 2013

אני חושב שכל הגישה לא נכונה לא לגבי יותם, לא לגבי ליאור, לא לגבי גרין ואחרים. אתם יוצאים מתוך הנחה שאם הוא שחקן ליגת על, או שחקן נבחרת, או סומן ככישרון אז הוא אמור להיות טוב במשהו, ולא כך היא. אמור זה שם של דג וכך צריך להיתייחס לכך. לא נכון לצפות לשום דבר פרט לכך שיהיו גרועים ויבקשו חוזים גבוהים ביגלל שיתכן ויפתיעו. אם לא נצפה, לא נתאכזב, ואולי מישהו יפתיע לטבה ויהיה ממש נחמד. לכן מה שנותן יותם לא מאכזב והכל בסדר, כך צריך להיות. אם במקרה מתישהו ישתפר, יופי. דרך אגב, זה נכון גם לכדורגל.

MOBY 15 באוקטובר 2013

אני לא פגשתי דג שקוראים לו אמור….
יש לך את השם הלטיני?
אמור זה אהבה בצרפתית (או אהוב/ה)

trailblazer 15 באוקטובר 2013

אמור זה גם שם של נהר בגבול בין סין לרוסיה.

אזי 15 באוקטובר 2013

פיני גרשון מתחיל להפוך לפרשן כדורסל מעולה.
הוא יודע כדורסל בכל רמה (בניגוד לצביקה שמתעניין רק בהגנה) והוא חי את המשחק. הוא נהנה לראות משחקים.

כן, הוא מדבר שטויות. אבל הוא מדבר שטויות בשביל להצחיק ולא בשביל לעצבן (בניגוד לברקוביץ')
אם רק ירגיע קצת מהשטויות שהוא מדבר הוא יכול להפוך לדבר הכי טוב שקרה לליגה הישראלית בכדורסל.

אנונימוס 15 באוקטובר 2013

אני פשוט לא יכול לשמוע את גרשון מפרשן. גם בנאדם כ"כ גס ומגעיל, וגם מוכיח כל הזמן שהוא לא מתעניין בכלום חוץ ממה שכתוב בכותרות העיתונים. אין לו שום ערך מוסף חוץ מזה שהוא היה מאמן. זה יותר מכלום, אבל מביך (כמו בקטע הדבילי הנ"ל עם החולצה האדומה)

צביקה 15 באוקטובר 2013

מה שמדהים שכל פעם מחדש הוא מצליח למצוא את הקבוצה הפריירית התורנית שתיתן לו חוזה מפוצץ ללא כל פרופורציה לתרומה שלו…

מאשקה 15 באוקטובר 2013

האמת שלא אהבתי את הכותרת.
הייתי במשחק במלחה ביום ראשון, ראיתי את יותם יותר מדי על המגרש לדעתי, ראיתי את הזריקות שלו שאף אחת מהן לא נכנסה לסל.
אבל, ראיתי גם את ההתרגשות שלו שמלחה מלא, את האיכפתיות שלו על מה שנעשה.
אני עומדת/יושבת בקהל בשורה הראשונה מאחורי הספסל של שחקני הפועל,
ראיתי אותו מעורב בפסקי הזמן, מעודד את השחקנים.
לי יש סבלנות, אני חושבת שיותם הלפרין יתרום הרבה להפועל ירושלים. לו יהי

רוקט 88.2 16 באוקטובר 2013

מאשקה, את עלולה להרוס את החזית האנטי הלפרינית שיש כאן. קצת לא מובן לי. אלון טוען שהוא לא זורק מספיק, בא מישהו ומראה שרק שחקן או שניים זרקו יותר ממנו אז יורדים לרזולוציה של מתי נלקחו הזריקות ולמה. כמעט בכל טור שני באתר מדברים על תרבות התקשורת בישראל שהיא היסטרית וגורמת נזק והנה אחרי משחק אחד הלפרין מוצג לראווה כמחדל העל של הפועל ירושלים. או בקיצור – התחושה היא שאם הלפרין ישחק כמו מג'יק ג'ונסון, יבקרו אותו על זה שהוא לא משחק כמו ווילט צ'מברליין.

טל 16 באוקטובר 2013

מי עשה בזמנו כתבה כאן באתר על כך שמדובר על סוג ג'ו דומארס לעניים?

ג'וני 18 באוקטובר 2013

הלפרין שחקן גדול
אחרת הוא לא היה משחק בנבחרת ובטח לא ליגות הבכירות בעולם ישראל יוון רוסיה ואפילו עבר בגרמניה ובקבוצה מס' 1 בסלובנמיה.

אגב אם הלפרין היה שחקן גרוע כמו שהכתב הדמגוג טוען הוא לא היה מתאמץ לכתוב על זה פוסט.

ג'וני 18 באוקטובר 2013

בסלובנמיה-סלובניה

Comments closed