התפרקות

מכבי פמפמה כל השבוע שהיא מסכנה לקראת המשחק מול צסק"א. ואז היא באה לקבל בראש

 

1629020-18

 

1. כל השבוע מכבי פימפמה כמה שהיא מסכנונת.

מגיעה למשחק החוץ הקשה במוסקבה ללא דווין סמית וטיוס (שהגיע, אבל לא יכל לשחק) וכמובן ללא שון ג'יימס.

כשקבוצות שמגיעות לגוב האריות פצועות וקצרות, זה יכול להיגמר בכמה תסריטים.

יש את התסריט ההירואי, של הלוחמים שמחפים על חסרונם של חבריהם לקרב, מקריבים ונותנים מעצמם אקסטרא, בדרך ללחימה חסרת פשרות עד טיפת הזיעה האחרונה, יהיה אשר יהיה.

מכבי הלכה על תסריט הוויתור מראש.

כמובן שאף אחד לא אמר את זה בקול רם, וגם לא ממש התכוון לזה באמת. דייויד בלו אפילו הצהיר שמכבי באה לנצח במוסקבה. אבל זה חלחל לתודעה של השחקנים כמו טיפות של אינפוזיה.

מכבי הגיעה שפופה, עם רגשי נחיתות, לאולם עם אווירה מנומנמת יחסית. השקט הזה בא לה טוב, רגוע כזה, ביום שישי. התירוצים כבר מוכנים מראש, עם פתק מהבית.

עכשיו רק להישען לאחור, לעצום עיניים ולתת לטיפטוף האיטי הזה לחדור לווריד לאט ובטוח.

2. סופו נשלח להילחם על הצבע מול הגבוהים של צסק"א שדווקא נהנים לזרוק מבחוץ. הבעיה היא שסופו בגרסתו הנוכחית מועיל ומזיק באותה מידה, במקרה הטוב – ומזיק יותר מאשר מועיל, במקרה הרע.

וגם בתנאים הלא קלים איתם התמודד במוסקבה (יריבה עדיפה, מחסור במחליפים מהספסל שאילץ אותו לשחק יותר דקות, פציעה קלה בקרסול שהוא סוחב כמה שבועות) הוא הוכיח שהוא לא מספיק חכם.

מילא העובדה שהוא לא מסוגל לקחת ריבאונד, מילא איבודי הכדור המרגיזים בהתקפה, ומילא העובדה שהוא חור בהגנה – הבעיה האמיתית עם סופו היא שקשה באמת לסמוך עליו.

גם כשאין גבוה מחליף, סופו יזנק בהיי פיק אנד רול על הגארד היריב במהלך שלא באמת מפריע לרכז שמנגד אבל יגרור לרוב עבירה לחובתו של סופו.

וגם כשהוא עם שלוש וארבע עבירות, הוא יקפוץ עם הידיים והגוף קדימה כאילו שאין לו עבירות כלל. איך אמר פעם צ'אק דיילי? שכל אי אפשר ללמד. או שיש לך או שתמשיך לשחות בבריכה של הקטנים.

3. כתבתי כאן על סילבן לנדסברג שהוא מרגיז אותי – כי כמה שהוא מוכשר, ככה הוא חושש להעז, חסר ביטחון ושברירי להחריד. המבחנים האמיתיים הם במשחקים כמו זה.

האם אתה השחקן שחודר לסל, עובר את השומר שלו – ואז מוסר אחורה מהפחד, או שאתה הולך עד הסוף ועוד מנסה לסיים בדאנק.

לנדסברג הוא מהסוג הפחדן. ועד שלא יוכיח אחרת – גם במחיר של כישלון נקודתי – משחקים כמו זה מול צסק"א קצת גדולים עליו.

4. ואם לנדסברג פחדן, ג'רמי פארגו סתם חמדן. סוללת הכוכבים של צסק"א באמת מדהימה. נדמה שהקבוצה הזו אפילו לא מפיקה מעצמה עדיין את מירב הפוטנציאל שבה. כל כך הרבה שחקנים טובים, שאפילו אין מקום שם לכולם.

ועדיין, פארגו, שהגיע עם חוזה עתק והילה של סופרסטאר, מגרד את קצה הספסל של מסינה.

 

maxresdefault
פארגו בצסק"א. יש כסף אין דאגות

 

 

השחקן שברח למכבי כי רצה להגשים את חלום ה-NBA, ועבר בין שלוש קבוצות בעונה וחצי בליגה הטובה בעולם רק כדי למצוא מאמן שיאמין בו ובמה בה יוכל להוכיח את עצמו, הפך פתאום די אדיש לעובדה שהתגלגל להיות נער מגבות.

פארגו, שחצי אירופה רדפה אחריו, שמכבי כל כך רצתה להחזיר אליה בקיץ אפילו שהשתין עליה בקשת, מתייבש על הספסל של מסינה וקולע פחות מ-3 נקודות למשחק.

כנראה ש-2.2 מיליון דולר לעונה יכולים לרפד היטב את המצפון ולהרגיע את בלוטות הרעב.

5. ונקודה חשובה שאני חייב להתעכב עליה לסיום. בשנתיים האחרונות שלו כמאמן מכבי, דייויד בלאט הנהיג מן נוהל כזה שבהתקפה האחרונה של משחק, כשההפרש גבוה, מכבי לא זורקת לסל ומסמנת עם הידיים שזהו, נגמר המשחק. לא מנסים לעשות עוד סל.

ברוב המקרים בלאט עצמו מסמן לרכז שלו לעצור, לא לזרוק יותר, לכבד את היריב המושפל ממילא ולא להוסיף לו עוד מסמר לארון. האמת? אף פעם לא הבנתי את זה.

זה ספורט. אף אחד לא צריך באמת להיעלב אם ההפרש יגדל בהתקפה האחרונה מ-25 ל-27. באותה מידה, אני גם לא חושב שמאמן צריך להיעלב כשמאמן יריב לוקח טיים אאוט בדקה אחרונה של משחק גמור.

תתרכז בקבוצה שלך ותפסיק להתבכיין. זו הגישה שלי, לפחות.

כנראה שזו גם הגישה של מסינה וצסק"א, שגם ב-30 הפרש המשיכה לשחק עד ההתקפה האחרונה ועד השנייה האחרונה בהחלט. בלי לרחם.

נכון, ההפרש כביכול חשוב במאזן הפנימי של הבית, אבל האם 32 או 35 זה באמת מה שישנה? כן! הכל משנה. האם בלאט נעלב ממסינה? כנראה שלא.

ואין באמת סיבה. כמו שאין סיבה שקבוצה שמשחקת עד השנייה האחרונה תצטייר ככזו שלא מכבדת את היריבה שלה.

כמו שאמרתי – תפסיק להתבכיין ותתרכז בקבוצה שלך. לא חייבים להיות ארז אדלשטיין.

 

ARVE Error: id and provider shortcodes attributes are mandatory for old shortcodes. It is recommended to switch to new shortcodes that need only url

מכביבול – פודקאסט 002
הניצחון (!) בפאלאס

112 Comments

שדון אדום 21 בפברואר 2014

כשזה 10 תאשו את זה 20 וכשזה 20 תעשו את זה 35

מכביסט ותיק 21 בפברואר 2014

אתה מבין דדון אדום? תלמד איך זה לקבל הפסד והשפלה. אותנו לא תמצא מאחלים למסינה להתאבד או סרטן לילד שלו ולא נשלח את צסקא למשרפות. אנחנו גם לא מבכה שהתקציב של צסקא הוא פי 5 משל מכבי (התקציב המדווח ללא סכומים במזוודות). אנחנו לא נבכה על הפרשי תקציב ונבוא בתלונות ובביקורת לקבוצה שלנו – כי אנחנו מכבי. אצלכם ברקבון האדום מאשימים את כולםםםםם את זהבי ואת שמעון ואת פניני ואת יור האיגוד ואת גרשון ואת רשות השידור ואת הצבע הצהוב. תלמדו טינופות תלמדו. ככה נהיינו אימפריה.

צור שפי 22 בפברואר 2014

תחושת העליונות המוסרית שלך מגעילה ומתועבת. להקיא.

ירוק 22 בפברואר 2014

+1

הזוי. מכביסט – אתה צריך מודעות עצמית וצניעות כמו שפיני צריך דיאטה.

משה 22 בפברואר 2014

איש קטן ועלוב.

מכביסט ותיק 22 בפברואר 2014

איזה כיף לראות את הרקבון האדום חוזר לכתוב תגובות בדה באזר…אבל כל הזמן בכתבות על מכבי? אין לכם איזה כתבה שעוסקת בהפועל וולפסון או אוסישקין? אין כאן עניין של עליונות מוסרית הרי אתם יותר מוסריים בזה אני מסכים (צלבי קרס גזים חילול קברים שמחה שקצינת משטרה שאהובה תומר נהרגה שמחה שיש קסאמים על אשקלון ועוד ועוד) יש לנו עליונות ספורטיבית…

צור שפי 22 בפברואר 2014

לריקבון אין צבע, הוא לא אדום, לא צהוב ולא ירוק. הוא לגמרי אישי שלך ושל הנשמה השפלה שלך. אפס.

מכביסט ותיק 22 בפברואר 2014

אפילו לאחר תבוסות של מכבי אתה מתוסכל? תהנה קצת. אין לך הרבה בחיים. אולי תגיע לשדה התעופה בן גוריון ותשרוט על רכבי מכבי סמלים נאצים. לפני 20 שנה עשיתם את זה בשדה דב. תחגגו תהנו. לבריאות.

צור שפי 22 בפברואר 2014

אצלנו החולרות הם כמה אוהדים, אצלכם זה הקפטן.

מכביסט ותיק 22 בפברואר 2014

אני מסכים איתך הקפיטן של הספינה שצוללת אבוטבול האלים שמכה בחורים צעירים ברחוב. הורשע או לא הורשע? עבודות שירות קיבל זה הקפטן של הטינופת האדומה. איזה צלב קרס מכינים לדרבי הבא? אולי כמו העידוד הנפלא בדרבי האחרון בכדורסל? היו קללות שואה של "קומץ"

צור שפי 22 בפברואר 2014

בוא נלך על הסגנון שלך. לא יודע אם הורשע או לא. לעומת זאת ברור שמוני פנאן לא הורשע. אולי תלך בדרכו?

מכביסט ותיק 23 בפברואר 2014

תלך בדרכו של אדם שביטא

צביקה 22 בפברואר 2014

התגובה שלך באמת מהווה דוגמא לקבלת הפסד בצורה רגועה…המשך שבת שקטה ורגועה. יאללה אני יוצא לרוץ

אורן 22 בפברואר 2014

לא מבינים מה אתם עונים לו.בחיי.

מכביסט ותיק 22 בפברואר 2014

תזהר לא לשבור את הרגל או הראש. ואם כן לא נורא

צביקה 21 בפברואר 2014

היית חייב לדחוף את ארז והפועל גם לכאן. טוב שבלאט פניני והחברים ירגישו איך זה להתמודד עם יריב עדיף כשאתה פצוע (אבל בניגודלהפועל עדיין היה לו סגל לא רע). רק מעניין יהיה לראות אם צסקא תפיץ סרטון בו הנשיא קורא לדרוס את מכבי. כנראה שהעולם הוא באמת גלגל.

red sox 21 בפברואר 2014

עזוב, אתה מפריע לו להתעסק בקבוצה שלו.

אורן 22 בפברואר 2014

תיכף הוא יענה שהוא לא התכוון ושהוא מאד מכבד את ארז.

גיא זהר 21 בפברואר 2014

האטיוטיוד של מכבי (שחקנים+ צוות מקצועי) לגבי המשחק היה מאכזב ולכן קיבלו בראש למרות שההפרש מרמה. ממש תמונת מראה הפוכה לדרבי כולל ההתקפה האחרונה בפלוס 30 שלא מבזבזים זמן. חבל שבלאט לא למד מרלף קליין זצ"ל או מאברהם חמו יבדל"א איך משחקים בנחיתות גובה ופיזיות בולטת. ההתמודדות עם המיס מאצ'ים היתה מאכזת ולא סתם הרוסים קעו בטרוף לשלוש, הרוב היו זריקות חופשיות. ושלא נתבלבל לגבי סופו והאסיסטים נגד אילת- הוא לא מוציא כדורים החוצה.

ג'וני 21 בפברואר 2014

איפה כל הגאונים שטענו שבלאט מאמן גדול.
ללא ספק אחד המאמנים הגרועים שיש
לא היה מצליח עם אף קבוצה אחרת בארץ כי אין פה קבוצות שמחזיקות ב8 זרים לפחות כמו מכבי ת"א

גיסנו 22 בפברואר 2014

אבל בכתבות של כדורגל אתה מספר שאין בכדורגל הישראלי אף מאמן שמתקרב לרמה של בלאט, מגדולי המאמנים באירופה.

סכיזופרניה זה כאן

יואב הצהוב 22 בפברואר 2014

אתה לא מבין בכדורסל.

ניינר 21 בפברואר 2014

עונג שבת המשחק הזה. ספאסיבה צסקא!

אדם 21 בפברואר 2014

מצחיק שאוהדי מכבי מתלוננים על שחקן שברך להם בשביל לקבל יותר כסף לשבת בקצה הספסל ולחלק מגבות. אירוניה במיטבה.

איציק 22 בפברואר 2014

דווקא לא מתלוננים. אולי מצרים. ואולי אפילו יש השמחים לאידו. פשוט יש שחקנים שלא לומדים. יניב גרין יבש ספסלים של מכבי בשביל השכר, פארגו עושה זאת בצסק"א. אני לא יכול להכנס לכיס שלהם, אבל פארגו לא היה תפרן אם היה משחק במכבי, וגרין לא היה מבקש נדבות אם היה עוזב את מכבי ומרוויח דקות משחק. לשניהם היה אולי חשבון בנק קטן יותר אך חיוך הרבה יותר גדול על הפנים.

יניב 22 בפברואר 2014

רק הבדל קטן בין פארגו לגרין – פארגו בשביל חלום הנבא שלו הלך לבוררות נגד הקבוצה ששיחק בה (במקרה זו מכבי) , שילם כסף כדי להשתחרר מהחוזה וסבל משביתת השחקנים שם , חמדן טהור לא היה עושה את זה .

איציק 22 בפברואר 2014

1. הוא שילם כדי להרויח יותר.
2. יש חלומות שאפילו חמדנים לא עומדים בהם. NBA לרבים הוא חלום שהם מוכנים לשלם עבורו. אולי גם גרין היה עושה זאת עבור NBA, אבל הוא לא מצא קבוצה שתקח אותו.

shadow 21 בפברואר 2014

אני לא מבין מישהו באמת חשב שיש סיכוי לנצח??

רק הזויים או מאמינים בניסים ואלים כלשהם.

ברמות האלה מנצח מי שטוב יותר ברוב המקרים, כל השאר תלוי במזל (או בניסים ואלים).

גם בסגל מלא מכבי לא יותר טובה מצסק"א ואפילו על הקווים אין לה יתרון. מסינה לא נופל מבלאט ואולי עולה עליו.

נשאר רק לתהות כמה מטומטמים האמרקאים (וכמה מלאי אגו) שנתנו למסינה להיות עוזר מאמן של מייק בראון. בדיחה.

מכביסט ותיק 21 בפברואר 2014

אני חושב שבארץ מכבי תנצח אותם. אולי בקושי אבל תנצח.

shadow 22 בפברואר 2014

אני חושב שבארץ עם סגל מלא ובריא עם דחיפה של אולם בייתי וקהל אכן יש סיכוי.

יניב 21 בפברואר 2014

יש לי בשבילך פרשנות קצת שונה על יחסי בלאט מסינה – זה מסינה שיודע שהכיסא שלו לא יציב , ושל דיוויד גם לא , שיודע שבלאט מוערך ברוסיה ושבשנה הבאה בתסריט מסוים הוא ירצה להחליף אותו .
וזה מסינה שיודע שברמות האלה הפוליטיקה עובדת מאחורי הקלעים ומסינה שמכיר מצוין את מכבי והארגון הזה .

אז הוא לחץ היום יופי על הדוושה גם כדי לשדר לבוסים שלו משהו וגם כדי לשדר לבוסים של דיוויד משהו .

אין מה לעטוף את זה בערכים שלא רלוונטיים.

red sox 21 בפברואר 2014

אני רק שאלה – מה ההבדל המהותי בין ג'רמי פארגו ונניח יניב גרין?

אורן 22 בפברואר 2014

או למשל ליאור לובין,מורן רוט,שטינהאוור?
עזוב,פארגו סתם חמדן.

MOBY 22 בפברואר 2014

ושוב לא חבל לא לשחק עם אליאט בתור גבוה במקום הסנטר בלו? יותר גרוע לא יכול להיות ונסיון רוכשים במשחקים.

shadow 22 בפברואר 2014

מסכים. זה בדיוק מה שהיה צריך לעשות.

רק שגם אז היו אומרים שמכבי ויתרו על המשחק מראש והשאלה אם מפלה כזו לא הייתה משפיעה על שחקן צעיר.

אני בגדול חושב שמגרש הניסויים צריך להיות בארץ.
האליפות בארץ בעיני כבר לא כזו מציאה, ולא נראה לי שצריכה להיות כזו בעיה לשתף.

oded 22 בפברואר 2014

לגבי פארגו – אני הייתי מרגיש יופי לשבת על הספסל, לראות אחלה משחקים ולקבל 2.2 מיליון דולר…

טל 12 22 בפברואר 2014

נראה לי שאין הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה. מסכים לגבי סופו.

אנונימוס 22 בפברואר 2014

אותו מאמן שאחרי הדרבי אמר שאין משמעות להרכב החסר של הפועל, מתלונן היום בדיוק על אותו דבר. הוא ופניני אכן מתאימים למכבי כמו כפפה ליד. עונג שבת

מכביסט ותיק 22 בפברואר 2014

אתה מבין למה אני מכנה אתכם טינופות אדומות? תקרא את הלינק הבא ותאמר לי היכן בלאט אמר את מה שציינת. הוא אמר בדיוק הפוך. אבל השקרים הרקובים שלכם התעמולה הכוזבת של עשרות שנים שקרים על שקרים. אתם אפילו מגעילים את עצמכם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4486452,00.html

סתמאחד 22 בפברואר 2014

דיוויד בלאט לאחר הדרבי : ״אני מודע לעובדה שהפועל שיחקה בלי שני שחקנים חשובים – צריך להיות כנים והוגנים בעניין הזה – אבל זה לא יותר ממה שאנחנו עושים בכל השנה".
http://sports.walla.co.il/?w=/151/2719496

אנונימוס 22 בפברואר 2014

סתמאחד אתה מגעיל את עצמך!

מכביסט ותיק 22 בפברואר 2014

כנראה התקשורת בynet וואלה שינתה את הציטוטים…..אוי איזה גועל אדום. שקרנים. 30 שנה אבותיכם הונו גנבו ורימו את אוצר המדינה. אתם יורשיהם ממשיכים

MOBY 22 בפברואר 2014

כשקבוצה טובה נכנסת לזון של אחוזי קליעה מטורפים. ויש לה יתרון מובהק בעמדות 4 ו – 5 לעיתים מגיעים לכזו תוצאה.
לנדסברג נובל כרגע תחת בלאט הוא לא שחקן ספסל למשימות מיוחדות הוא צריך דקות משחק ללא חשש לספסול.

אסף 22 בפברואר 2014

אין כל כך מה להוסיף על משחק כזה מלבד זה שהוא כנראה חרץ את העובדה שהשאיפות של מכבי לסיים במקום השני את הבית הנ"ל נגוזו לאור ההפרש שלא נראה מחיק במשחק הבית…

מכביסט ותיק 22 בפברואר 2014

ברגע שצסקא נצחו את מדריד בבית בפער של 14 כבר אז החלום הזה נגוז (כמובן בהנחה שלכל 3 הקבוצות אמור להיות אותו מספר נקודות). הסיכוי האחרון הריאלי- אם אפשר לקרוא לו ריאלי הוא שצסקא ינצחו במדריד ומכבי ינצחו את מדריד בבית בהפרש גבוה מ-6.

גיסנו 22 בפברואר 2014

יצא שמכבי הגיעה למשחק הזה בלי גבוהים (סופו לא באמת פתרון). בלאט הימר על הרכב נמוך וזה נגמר בהתרסקות. אם איכשהו כל הקלעים של מכבי היו ביום נפלא זה אולי היה נגמר בנס. זה לא קרה. זה קצת כמו אול אין בפוקר – או שהרווחת בענק, או שהתרסקת טוטאלית. די ברור מה קרה אתמול.

למכבי בקושי היה סיכוי לנצח גם ככה. כשמעבר לחסרון בסגל (אם נגיד אינגלס היה פצוע ולא טיוס זה היה כנראה קצת אחרת כי הייתה קצת יותר נוכחות בצבע) הקלעים שלך ביום רע ושל היריבה ביום מצויין – זה נגמר בתבוסה קולוסלית שכזו.

אין מה לחפש פה הרבה מסקנות, זה משהו שקורה ויקרה גם לקבוצות גדולות ממכבי. שילוב נקודתי של כל מיני גורמים שהופכים הפסד לתבוסה. את השמחה לאיד הרווחנו ביושר ונצטרך לקום מהקרשים, זה חלק מהעניין.

לגבי פארגו – סתם חבל. אבבל זו דוגמה טובה לעצמה הכלכלית המטורפת של צסקא, ולמה מכבי לא מצליחה להחזיק את הכוכבים הזרים שלה יותר משנה-שנתיים.

אורן 22 בפברואר 2014

מאכזב אלון,
כמובן שהיית חייב להשחיל משהו על אדלשטיין(ועוד במשפט שמדבר על "להתרכז בקבוצה שלך").זה הפך לאינסטינקט להכניס משהו בטורים של על הפועל(אם זה הקהל,המאמן ולא משנה באיזה הקשר).
כמו כן,אתה מדבר על פארגו כחמדן.כמה שחקנים ישראלים טובים הגיעו למכבי בשביל הכסף ונשארו על הספסל?
לא נראה לי אז שקראת להם חמדנים. תיכף נשמע ממך שצריך לעשות הגבלת תקציב כי אי אפשר להתמודד עם התקציב של צסקא.
וואחד מאכזב.

אורן 22 בפברואר 2014

ואלון,
הרפלקס המותנה שלך להפועל די הופך אותך לגרסה המעודנת של מכביסט ותיק. וזה מאחד שמאד אהב לקרוא אותך.

איציק 22 בפברואר 2014

אורן,
עניתי למלע לפני שקראתי את התגובה שלך. גרין היה חמדן בדיוק כמו פארגו. אני לא בא בתלונות לצסק"א, הם רצו גיבוי עליו הסכימו לשלם הון ולא משנה מאיזו סיבה. אני גם לא בא בתלונות לפארגו שעושה שטויות, לפחות הוא עושה אותן תמורת סכום יפה. כנ"ל אין לי תלונות לא למכבי ולא לגרין. אני רק טוען שאם השחקנים היו פחות חמדנים, כנראה שחשבון הבנק שלהם היה קטן יותר (לא עד כדי לישכת אבטלה) אך החיוך על הפנים גדול בהרבה.

יניב 22 בפברואר 2014

בלאט חמדן? הנה מאמן שעובר זובור אחרי זובור מהנהלה שלו ונשאר במקום .
למה? כי אין קבוצה בארץ שתשלם לו את רמת השכר הנוכחית במכבי ותשאיר אותו קרוב למשפחה .

זו חמדנות או מציאות ?

איציק 22 בפברואר 2014

איפה ראית שכתבתי שבלאט חמדן? נכון שתמורת הסכום שהוא מקבל הוא מיובש על הספסל ולא נותנים לו לראות פארקט, אבל זה היה קורה לו בכל קבוצה ובכל רמת שכר :-)

אורן 22 בפברואר 2014

ועדיין,לשמוע מאוהדי מכבי על שחקן שהוא חמדן בגלל שהוא חתם על כסף ויושב על הספסל,זה כמו לשמוע את אוהדי מכבי בוכים על התקציב הגבוה של צסקא או על כמות הזרים שמשחקים בקבוצות שונות,ואם ניקח את זה יותר רחוק,על אוהדי מכבי שמתלוננים על שירי שואה והקפטן אצלם לוקח את זה אקסטרה.
איציק,סורי-וואחד צביעות.ואני מאמין לך לגמרי שאתה סבור שגם גרין חמדן.פשוט כותב הטור שוכח לציין דברים כאלה כאשר הוא כותב אותו.

איציק 22 בפברואר 2014

אורן, אני לא בוכה על תקציב אבל אני מודע לו ולוקח אותו כעובדה. הלוואי ומכבי יכלו לשוים עוד 20 מיליון יורו. זה מה יש ולא צריך לבכות. מכבי מפסידה חלק מהשחקנים בגלל זה וחלק בגלל שגיאות שלה. התקציב הוא לא הכל אבל לטווח ארוך זה בודאי עוזר. אתה בטח מכיר זאת שעדיף להיות בריא ועשיר מאשר כני וחולה. זה נראה לי די נכון.

אורן 22 בפברואר 2014

איציק,
אם לא הבנת-אתה לא הכתובת לתלונות שלי.היה פה פשוט מישהו אחר שהתלונן על ששחקנים הם חמדנים(והם מצסקא ולא ממכבי).

גיא זהר 22 בפברואר 2014

לא יודע לגבי עוד 20 מליון יורו אבל כל פעם מפליא אותי מחדש שאוהדי מכבי לא באים בטענות לרקאנטים ולפדרמנים שלא שמים כמעט אגורה על הקבוצה שלהם, כי הרי התקציב של מכבי מאוזן בלי השקעת בעלים. מוזר.

איציק 22 בפברואר 2014

למה אתה מצפה שבעלים ישימו כסף?
אני מעדיף שהבעלים ירויחו כסף ואותו ישקיעו חזרה. בעלים שמפסידים בסוף זורקים כאשר הצעצוע נמאס. אני יודע שלרוב זה כך, אך בארה"ב זה בכול זאת מנוהל פחות או יותר כעסק כלכלי וכך זה אמור להיות.

גיא זהר 22 בפברואר 2014

זכותם של הבעלים לעשות הכל, רק שים לב מה קורה לבעלים "קמצן" כמו טביב בתקשורת ולבעלי מכבי בתקשורת. בעלי מכבי מתנהגים כמו ההוא שהוריד את מנות המזון לחמור עד שהוא מת. נפצע ג'יימס ואתם מביאים את זיזיץ כדי לא לפגוע במרקם הקבוצתי בגרושים. אם תקציב מאוזן הוא מעל לכל זה לגיטימי לגמרי, רק על תפתחו ציפיות של קבוצה ב-40 מליון שהתקציב שלכם 20.

איציק 22 בפברואר 2014

אני חושב שלהשוות את הנהלת מכבי עם טביב זה מאוד לא הוגן. אני לא מפתח ציפיות אך עדיין היתי רוצה שיהיה תקציב נוסף. לא מתלונן, לא מתבכיין, אך כן רוצה. אני מסכים שבמצב חריג, כמו פציעות השנה היה צריך להכניס יד לכיס או כשיש אפשרות להביא תותח, אך שוב אני רוצה אבל מבין.

גיא זהר 22 בפברואר 2014

לא התכוונתי שאתה מפתח ציפיות אלא שהבעלים מפתחים צפיות גבוהות עם השקעה מינימלית עד אפסית מצידם, מתערבים בהחלטות מקצועיות פעמים רבות ושמפעילים לחץ רב עד בלתי סביר על המאמן. אני חושב שהם כמובן בקלאסה אחרת מטביב אבל מבחינת אופורטוניזם לא רחוקים ממנו. מעריך באמת את הניהול הכלכלי השפוי אבל מבחינת השגיות וראייה לטווח ארוך בהתחשב בנתוני הפתיחה ציון שלוש.

איציק 22 בפברואר 2014

אז בו נחלק לשנים:
1. השקעה כספית, היתי רוצה יותר אך מבין.
2. התערבות מקצועית שלא לעיניין. מאז שהדור הצעיר הגיע, בוטא, לא מיקצועי ומאוד לא נעים.

איציק 22 בפברואר 2014

מכבי ויתרה על המשחק כאשר החליטה לתת לסמית' לנוח במשחק זה. היא לקחה בחשבון שהסיכוי לניצחון נמוך גם איתו ורצת להרויח אותו למשחקים היותר חשובים כאלו שחובה לנצח. אז לא ידעו שתיוס גם לא יהיה (לא שהוא היה בודאות מושיע). במצב זה מכבי באה במצב שרק נס יכול לתת לה את המשחק ונס לא קרה. קרה המצב הטיבעי ואולי אפילו נס לכיוון השני עם אחוזי קליעה מטורפים חלקם עם יד על הפנים. לי פחות מפריע ההפסד, ואפילו פחות מפריע ההפרש. מה שלי מפריע זה ה-IQ של השחקנים. אני לא מדבר על לנדסברג שמוכיח שכמה שהוא כישרוני ככה מקומו על הספסל. הוא טוב מול הפועל תל-אביב או ירושלים, לא מול הבאמת טובות באירופה. מי שיותר מאכזבים הם היקמן, ריס, אוחיון. תאורטית שחקנים שאמורים להוביל, מעשית הובילו לדרך ללא מוצא. כן, יש נחיתות גובה, זה לא אומר שצריך לרוץ עמוק ליער של 210+ ולנסות למסור מעליהם. זה לא אומר שצריך גם לרוץ לרוחב המגרש. איכשהו נראה שהם לא מסוגלים לקבל משחק בינים כמו לעבור שחקן אך לעצור 5 מטר מהסל ולפעול משם, לקלוע, למסור, משהו. על הזמן זה או לרוחב 8 מטר מהסל, או ליער. לא היו למכבי כלים מתחת לסל גם בימים טובים (וגם אם סמית', ג'ימס, טיוס, ותוסיפו את ז'יז'יץ', לא היה לנו גובה ומסה מולם), איזור הבינים 4-6 מטר הוא הבטן הרכה בהרבה מיקרים, תשאלו את דוראנט ולברון כמה טוב הם חיים שם, והם לא היחידים. שם מכבי היתה צריכה לחיות. זה לא שבלאט יכול לעשות תרגיל, זה ניצול הזדמנות של אמצע הדרך. שחקנים כמו שארס ופרקר עשו משם מטעמים בזמנו, אבל הם היו עם IQ קצת אחר. מכבי כבר שנתים נופלת על IQ ויסודות הרבה יותר מאשר על כל דבר אחר. לא נראה שזה הולך להשתנות בעתיד הקרוב, ובלי בלאט כנראה גם להחמיר, כי גם על הקוים יהיה הרבה פחות IQ, למרות דעתו של יקירינו ג'וני.

אורן 22 בפברואר 2014

איציק,
אתה קצת מזלזל בירושלים כשאתה כותב שלנדסברג טוב נגד ירושלים וכו.
אני די בטוח שירושלים יסיימו לפניכם בסוף העונה(קרי,לא תזכו באליפות-ואני די לא מחבב את ירושלים).

תוהה בדרכים 22 בפברואר 2014

ירושלים קבוצה חלשה, לפחות בהשוואה לרמות האלו. בלוף תקשורתי. הם פשוט לא נשפטים באותם קריטריונים כך שמחליקים להם תבוסות בתורכיה או הפסדים לקבוצות מצחיקות.

אורן 22 בפברואר 2014

נראה.אני רק מחכה לשמוע את התירוצים של אוהדי מכבי בסוף השנה.

איציק 22 בפברואר 2014

אורן, למכבי אף פעם אין תרוצים… לפעמים יש סיבות מקלות…
זה ההבדל בינה לבין כל השאר, אשר מתרצות כל הזמן ;)

תוהה בדרכים 22 בפברואר 2014

אין פה ענין של תירוצים, אלו עובדות. המאזן של ירושלים באירופה הוא פחות טוב למרות שהיריבות שלה חלשות משמעותית.

אפילו בליגה כל היתרון שלהם הוא צירוף מקרים של אחד לאלף במשחק הראשון במלחה.

מכבי תל אביב קבוצה עם הרבה בעיות, אבל בהרכב מלא היא קבוצה ברמה אחרת מירושלים.

איציק 22 בפברואר 2014

אורן,
אם אתה שם את צסק"א, ריאל מדריד והפועל ירושלים באותה רמה, אני חושב שיש עיוות. אני לא יודע אם מכבי יקחו או ירושלים, ועדיין לנדסברג הרבה יותר מתאים להתמודד מולם ולא מול צסק"א. אם אתה חושב אחרת, נשאר חלוקים.

איציק 22 בפברואר 2014

נ.ב.: ועדיין אני מקווה, וחושב שעם סגל כמעט מלא, מכבי עדיפים.

אורן 22 בפברואר 2014

אני טוען-שירושלים יותר טובה ממכבי.בשחקנים,בקבוצה,במערכת,לא במאמן.ושלא תבין,אני שונא את ירושלים,אבל מפרגן להם בטירוף.הם מאוזנים.יש להם גבוהים יותר טובים ממכבי.יש להם את כל מה שצריך מקבוצה אלופה.בליגה,אם כל הכבוד לנצחונות של מכבי,90 אחוז מהם היו בקושי.
אני באמת חושב שהם יותר טובים השנה.וגם אם הם לא ינצחו ביום שני,הם עדיין יקחו את האליפות לדעתי.

תוהה בדרכים 22 בפברואר 2014

אז אין לך מושג בכדורסל.

איציק 22 בפברואר 2014

יתכן, אך מקווה שאתה טועה.
ואחרי כל זאת, בכול התשובות שלך אתה עדין לא ענית האם אתה שם את צסק"א והפועל ירושלים על אותה מדרגה. הרי הכל התחיל מההתיחסות ללנדסברג. אתה באמת חושב שההתאמה שלו לשחק מול ירושלים זהה להתאמה לשחק מול צסק"א (גם אם אתה צודק וירושלים טובה ממכבי)?

אורן 22 בפברואר 2014

לתוהה,
נראה לי שירושלים מקום ראשון בליגה-אז אולי יש לי טיפה מושג.
לאיציק,
ברור שירושלים לא קרובה ללוול של צסקא-כמו שגם מכבי לא קרובה ללוול הזה.אבל לאמר שלנדסברג לא מתאים ללוול של צסקא לעומת הלוול של ירושלים-זה קצת לא לראות איזה קבוצה מכבי של 2014.אני בטוח שירושלים היו יכולים לשחק בהצלחה בטופ 16 ביורוליג,גם אם תוהה בדרכים יכתוב אלף פעם שאין לי מושג בכדורסל.תתעורר,שאראס כבר לא במכבי.

תוהה בדרכים 22 בפברואר 2014

באמת אין לך מושג בכדורסל.

ירושלים מקום ראשון בליגה לפני שכולם שיחקו מול כולם פעמיים וגם זה רק בגלל נס.

המאזן שלהם העונה פחות טוב למרות שהם שיחקו בסך הכול לוח משחקים קל בהרבה. אין שום בסיס לטענה שלך שהם היו יכולים לשחק בהצלחה בטופ 16 ביורוליג בזמן שקבוצות מצחיקות ביול"ב קאפ מנצחות אותם.

ובוודאי שמכבי קרובה ללבל של צאסק"א. על פי הלוגיקה שלך, המאזן שלהם ביורוליג מוכי את זה.

איציק 22 בפברואר 2014

האולי שלך ישאר אולי, ועדין גם בטופ 16 ללנדסברג קל יותר נצד באירן מאשר נגד צסק"א. יותר נכון הוא יכול לשחק טוב נגד באירן ומול צסק"א הוא נזק סביבתי. באירן וירושלים יותר דומות מאשר צסק"א וירושלים. עדין אני חושב שבאירן טובה מירושלים.

תוהה בדרכים 22 בפברואר 2014

בדקתי.

בסך הכול, המאזן של מכבי וצאסק"א העונה ביורוליג זהה. כלומר, קבוצות באותו לבל. היגיון שלך, לא שלי.

יניב 22 בפברואר 2014

אני גם חושב שמכבי עדיפה על ירושלים אבל !
נתוני אירופה בקשר לירושלים מטעים – קודם כל היא עומדת ביעדים שלה ומעבר לזה היא מתחזקת לאורך העונה .
מתחזקת גם כקבוצה וגם מעשית בצירוף שחקנים .
מה שבעצם הופך אותה למתמודדת רלוונטית מאוד בסדרה של 2 משחקים כשאחד הוא במלחה ושאולי עוד יגיע חיזוק נוסף .

אורן 22 בפברואר 2014

אהה,מכבי וצסקא באותו לבל.ברור…

אורן 22 בפברואר 2014

ותוהה,
שאלה רצינית-מאיפה התזה שלך שמכבי הרבה יותר חזקה מירושלים?
היא עדיין מעליכם,היא ניצחה אותכם,והיא נראית טוב.מכבי ,השנה,כמעט ולא הרשימה.נכון שהיא יודעת לנצח משחקים,יש לה את המאמן הכי טוב בארופה,אבל מאיפה הבטחון שמכבי יותר טובה מירושלים בהרבה?
אשמח לפרוט את זה איתך מקצועית(אם לא תענה ב"אין לך מושג").קו קדמי עדיף בהרבה לירושלים(למרות שסופו השחקן הטוב ביותר מכל 4 שחקני הקו הקדמי של ירושלים),קו אחורי טוב ויציב עם יתרון קטן למכבי בגלל הקלעים.אנא ענה ברצינות.

shadow 22 בפברואר 2014

שמע אורן אתה ממש איש מוזר.

אני תוהה אם אתה טרול.

אתה קורא את מה שאתה כותב??

שים שחקן מול שחקן ונראה אם בסוף ההשוואה תחשוב אותו הדבר.

בכל אופן מיקום בטבלה לא קובע כלום בשלב כזה בטח שהמפגשים לא סימטרים.

אורן 22 בפברואר 2014

shadow-
דבר ראשון,כמו כל אוהדי מכבי,מי שלא מסכים איתכם הוא או טרול(כמו שאתה אומר),אין לו מושג בכדורסל(כמו שתוהה אומר),או מטונף אדום(כמו שמכביסט ותיק אומר).תקשיב ,אני טוען דברים ואתה לא חייב להסכים איתם.אל תרד לפסים אישיים.זה נמוך ולא ראוי.אני מדבר איתך על כדורסל ואתה עונה לי בשמות גנאי.
לגבי אחד על אחד-
קו קדמי של דאנקן,דרין,פרחוסקי ואליהו ,עדיף בעיני מסופו(שהוא שחקן ענק),טיוס וזיזיץ.קו אחורי שכולל את הלפרין,רייט, וקיצן לא הרבה פחות טוב מאוחיון,היקמן וסמית.היתרון של מכבי זה שיש לה הרבה סמול פורוודים טובים לעומת דופרי אחד,ויש לה גם מאמן יותר טוב.בעיניי,ירושלים כקבוצה יותר טובה ומבחינת השחקנים לא נופלת ממכבי.
אשמח אם תענה בצורה עניינית ולא תכנס לשמות.לא מכובד.

איציק 22 בפברואר 2014

אורן,
ההכללה שלך לא לעיניין.

אורן 22 בפברואר 2014

איציק,צודק.כמובן שלא כל אוהדי מכבי(ממש לא).עדיין נראה לי שרק מי שמדבר אישית פה אלה דווקא מגיעים מאוהדי מכבי פה.חוץ מזה,הייתי רוצה לראות אותך מעיר להם,ולא להסתפק בלהעיר לי על הכללה.

איציק 22 בפברואר 2014

אורן,
אם אתה שם לב אני לא מעיר לכל מי שאני לא מסכים איתו ולא תמיד מתוקח. יש כאלו שנואשתי, מכל הצדדים ויש כאלו שי לי איתם ויקוח לגיטימי. אני חושב שיש כאלו שאיתם זה מקרה עבוד. לאחרים אתה יכול לראות בפוסטים אחרים אמרתי את דעתי המנוגדת. זה לא חד משמעי, אבל בהחלט יש כאלו שאין טעם להעיר. חבל, אבל זה המצב… גם באדום, גם בצהוב, וגם בצבעים אחרים.

ds 22 בפברואר 2014

לקרוא לשחקן צבוע כי הוא הלך על הכסף ולא על הדקות זה בדיוק כמו אלה שמתלוננים למה שחקנים לא פורשים כשהם בשיא. נראה אתכם מסרבים לחוזה של מיליונים. בניגוד אליך, אני מבין אותם לחלוטין.

אדם 22 בפברואר 2014

הטענה שלך מבליעה בתוכה המון הנחות. בעיקר ההנחה שלדעתך כותב הטור מעדיף כסף על סיפוק, או בעצם, סיפוק זה יותר כסף. לא כל האנשים כאלה ולכן ניתן להבין אנשים שלא מבינים את זה. זה ממש לא שקול ללפרוש בשיא.

אבל זו הבעיה של רוב בני האדם – אנחנו חושבים שאנשים אמורים לחשוב כמו שאנחנו חושבים ולכן מחשבה אחרת היא לא הגיונית.

איציק 22 בפברואר 2014

הוא לא צבוע, אבל הוא כן חמדן. לא מאשימים אותו, אלו הבחירות שלו, רק לראות אותו עם פנים נפולות כי הוא לא מקבל דקות משחק גורם לחיוך קטן. ברור שהוא לא בא רק כדי לקחת את הכסף ורצה לקבל גם דקות משחק, אך היה גם ברור שלצסק"א הוא בא כחלק חילוף משני ולכן זו היתה אפשרות ריאלית במיוחד עם סגנון המשחק שלו אשר ממש לא מתאים למסינה. שאלה אחרת, למה מסינה לקח מישהו שמראש לא מתאים לסיגנון שלו ועוד בסכום כזה. היתכן שהבעלים לקחו מישהו מעל הראש שלו…

שיר 22 בפברואר 2014

יש הבדל גדול מאוד, שחקנים שמגיעים למכבי עושים גם התקדמות מקצועית וחשיפה גדולה יותר, אתם יכולים להשוות משחק ביורוליג שכל אירופה מסתכלת לעומת משחק בליגה הישראלית או אפילו ביורוקאפ?
פארגו אם היה מגיע למכבי היה נמצא עדיין במרכז העניינים, ולעומת זאת שחקנים שעוברים מחיפה, גליל או אפילו ירושלים עושים קפיצת מדרגה לא רק בשכר אלא גם מקצועית וחשיפתית להתקדם..
המועדון היחיד שיכול לתת להם את זה בארץ בינתיים זה מכבי

אורן 22 בפברואר 2014

כן,ספר על ההתקדמות המקצועית לגרין,רוט,לובין וכו.

אדם 22 בפברואר 2014

המועדון היחיד שיכול לתת להם את זה כי אף מועדון אחר לא יכול להיכנס למועדון הסגור שנקרא היורוליג.
חוץ מזה, רוב השחקנים שמגיעים למכבי מקבוצות אחרות בליגה לא מראים שיפור מקצועי, אלא להפך, ככה שהטענה שלך לא ממש מחזיקה מים.

ניר 22 בפברואר 2014

זו טענה נכונה ומדוייקת. תשאל את אוחיון, פניני, אליהו וכספי. אין מה לעשות, שחקנים רוצים להגיע למכבי כדי להתקדם מבחינה מקצועית, גם אם זה כרוך בסיכון די גדול שהם יחממו את הספסל. מי שלא מעז, לא מנצח…
בסופו של דבר, החלום של כל שחקן ישראלי זה להגיע למכבי תל אביב. אני חושב ששחקנים ישראלים טובים יוכלו לקבל את אותם סכומים ואפילו יותר בכל מיני קבוצות יורוקאפ ברוסיה, אבל הרצון לשחק ברמות הכי גבוהות באירופה חזק יותר.

חנן 22 בפברואר 2014

גל מקל אמר מפורשות שהסיפור עם מכבי כפסגה מקצועית בלעדית בכדורסל הישראלי נגמר.
שחקנים ישראלים יודעים היום שמעבר לעניין הכלכלי אין להם שום סיבה אמיתית לרצות להגיע דווקא למכבי.

shadow 22 בפברואר 2014

וגל מקל הוא?

shadow 22 בפברואר 2014

יורוליג מועדון סגור? בן כמה אתה?

אם כבר הפוך מאז שזה לא מנוהל ע"פ אלופות לכל קבוצה בארץ יש סיכוי שווה. היא רק צריכה לענות על הדרישות.

נראה לי שזה יותר פשוט מלקחת למכבי אליפות בסידרה.

חנן 22 בפברואר 2014

מה שיפה זה, שהיורוליג לא מבהירה בשום צורה מה הן הדרישות לקבלה ליורוליג. מדובר על "70 אחוז" הישגים במסגרת האירופית ו"30 אחוז" אטרקטיביות כקריטריונים, מה שדי מבטיח יד חופשית למנהלים של הליגה הזאת בבחירת כל קבוצה שהם רוצים בלי שיצטרכו להסביר את הבחירה בקריטריונים מוגדרים.

אורן 22 בפברואר 2014

אני מאמין שאם תשאל את סגן יו"ר היורוליג הוא יידע לענות לך על הקריטריונים.הוא ,אגב, ישראלי ויש כאלה שרוצים בו בתור נשיא.בטוח שישמח לעזור לקבוצות ישראליות נוספות.הוא הרי קונצנזוס.

איציק 22 בפברואר 2014

אדם,
יש שחקנים שהתקדמו במכבי, שאל את מוטי דניאל והלאה (בטח היו גם לפניו) ויש כאלו שהתישבשו, שאל את חנן קרן וצפונה. מה שיש למכבי ואין לאף קבוצה אחרת ביי פאר (ועזוב כרגע את הסיבות או התרוצים הלא נכונים) זו חשיפה. שחקן יודע שאם הוא מצליח במכבי יש לו כרטיס פתוח להמון מקומות. זה אפשרי גם מקבוצות אחרות בארץ, אך הרבה יותר קשה. ראה את יניב גרין איזה סכומים עשה באירופה רק מישיבה על הספסל, תחשוב כמה היה עושה אם גם היה יודע לשחק (אל תסביר לי שהוא יודע רק לא נתנו לו צ'אנס, הוא לא יודע. היו לו כמה הבלחות אך הוא בינוני ומטה, סביר לליגה הישראלית פלוס מינוס).

חנן 22 בפברואר 2014

מסכן גל מקל, חצי עונה בחיפה הכה לא חשופה והוא קיבל חוזה באנ בי איי. די, העולם השתנה, בין אם תרצו או לא. מכבי היא לא חזות הכל בכדורסל הישראלי.

איציק 22 בפברואר 2014

האחד שרק מוכיח את הכלל, ואני באמת מאחל לו שיחזור מה די-ליג לבמה הגדולה אבל הוא חריג.

אורן 22 בפברואר 2014

איציק,
הסיבה היחידה ששחקני כדורסל ישראליים באים למכבי זה כסף.הם יודעים שהם לא ישחקו.

איציק 22 בפברואר 2014

אני מסכים שזו סיבה בעלת משקל מאוד גדול, אך לא מסכים שהיחידה. כולם מקווים להשתלב, כולם רוצים לקחת את זה כמקפצה לאירופה או רחוק יותר. היו כרלו שלא השתלבו ועזבו מהר ובצדק, חנן קרן, תומר שטינהוור, גל מקל; היו כאלו שהצליחו, ג'מצ', דניאל, אליהו (עד גבול מסוים), אוחיון; והיו כאלו שבאו לעשות קופה כמו גרין. ובכול זאת אף אחד מהם בה רק בשביל הצ'ק בסוף החודש, כולל רוט וחג'ג'. כולם קיוו לפרוץ, לא כולם הצליחו, ולא תמיד באשמתם. לפעמים כן, ולפעמים לא.

אורן 22 בפברואר 2014

איציק,
רובם האמינו שהם לא ישחקו.הם לא כל כך טפשים.הם חמדנים שידעו שאם לא יצליחו שם יעברן לקבוצה אחרת.אגב,זה בסדר גמור.יש להם קריירה קצרה וכסף זה באמת נדבך חשוב.לא שופט אותם על זה.לך תדע מה אנחנו היינו בוחרים במקומם.

איציק 22 בפברואר 2014

בו לא נסכים על זה

צביקה 23 בפברואר 2014

ההתקדמות והחשיפה החלו עוד בשנות השבעים עיין ערך חנן קרן…

ג'וני 22 בפברואר 2014

הסיכוי היחיד של בלאט להוכיח את עצמו כמאמן זה רק אם הוא יצליח לזכות באליפות בארץ בקבוצה שהיא לא מכבי ת"א כמו שקטש זכה באליפות בגליל ועכשיו מוכיח את עצמו באילת וגרינברג שזכה באליפות בחיפה ועכשיו מוכיח את עצמו בירושלים במקום הראשון בליגה ובשמינית גמר יורוקאפ וגם כמו דורסמן בלי ניסיון זכה באליפות עם חולון שהוא גם הבעלים.
זה לא חכמה לקחת אליפות בארץ בתקציב הגדול שיש למכבי ת"א + 8 זרים + תקשורת תומכת + אולם בייתי .

קובי (מכביסט) 22 בפברואר 2014

לדעתי בלאט נפל בתרגיל של פדרמן או שהוא השלים עם העובדה ששנה הבאה הוא כבר לא יאמן את מכבי (הוויתור על הנבחרת די מאשר את זה…). אחרת לא ברור למה הוא לא ביקש מההנהלה לתת לו חיזוק ראוי ונכון לסגל. רק להזכירכם מכבי שחררה את נעימי. השאילה את כהן. והביאה מחליף זוועה לסנטר הפותח ג'יימס אחרי שנפצע (זיזיץ).

לכן אם בלאט רוצה לצאת עם כבוד ולא מושפל עם הזנב בין הרגליים. הוא עדין יכול "וחייב"! לדרוש חיזוק רציני (ולא בהכרח יקר…) לסגל החלש הפצוע והמדולל שלו. במקום נעימי כהן ג'יימס וגם אינגלס החלש. מכבי צריכה להביא את דונטה סמית' שיכול להיות גו טו גאי בסגל החלש של מכבי. את ג'וליאן רייט לעמדת הפאוור החסרה. ואת דריוס לברינוביץ' כסנטר פותח ראוי בטרייד על זיזיץ החלש!!!!

גיא זהר 22 בפברואר 2014

לא ידעתי שדונטה סמית פנוי? אפשר להתחיל לנהל איתו משא ומתן כמקובל אצל מכבי אבל לא נראה לי שרוזן יסכים לשחרר אותו עכשיו.

קובי (מכביסט) 22 בפברואר 2014

בסוף העונה הוא מסיים חוזה ועוזב ממילא לכסף גדול יותר. ככה שמכירה שלו למכבי אחרי שחיפה כבר הודחה מאירופה. רק תועיל לחיפה שתוכל כבר עכשיו להביא לו מחליף!!!

גיא זהר 22 בפברואר 2014

סורי אבל זה הגיון עקום. אם ככה אז אפשר גם לקנות מירושלים את דאנקן שסיכוי גבוה שלא ישאר, להעביר את האניקט לחיפה או אילת, את ריינולדס גם לחיפה ונפרק לגמרי את הליגה. מעבר לזה, מכבי מחפשים בחורים טובים. נגמרו הימים של ויליאמס. אין מישהו סטייל שמלוק או פנאן שמסוגל להתמודד עם מקרי ראש סטייל דונטה.

trailblazer 23 בפברואר 2014

טרייד גאוני! זיזיץ' "החלש" תמורת לברינוביץ' "הראוי",אני בטוח שבודיבילניק קייב יקפצו על זה בלי לחשוב פעמיים. יודע מה? עזוב את האוקראינים,תתקשר ישר ללארי בירד ותציע לו את זיזיץ' תמורת רוי היברט,ואולי על הדרך גם את פול ג'ורג' תמורת הזכויות על אלון שטיין.

7even 22 בפברואר 2014

לנדסברג חושש להעז?
שכחנו לרגע באיזו קבוצה הוא משחק?
הרי כל איבוד זה מבט לספסל

טל בן יהודה 23 בפברואר 2014

מסכים עם הכל…
(עכשיו אני רואה שחזרתי קצת על הדברים שלך בסעיף 1 אצלי. שמח ולא שמח על כך שאנחנו מסכימים).

לגבי סופו, אני יודע שאני זה שכתבתי טור אופטימי אחרי ההחתמה, אבל זה רק בגלל שאני אופטמיסט טבעי. יש שתי סיבות עיקריות לכך שהשיער שלי מאפיר מיום ליום… שני הילדים שלי וסופו אחד.

בר 23 בפברואר 2014

ניתוח מצויין של המשחק.
נכון, יש ימים שלא תצליח לקנות בהם נצחון. אבל תבוסה כזאת נראית באמת רע. קבוצות צריכות להתאושש ממצבים כאלה, נראה מה יוליד המשחק מול י-ם.
במכבי, נראה כאילו כל אחד עושה בדיוק את מה שהוא לא אמור לעשות, או יותר נכון את מה שעדיף שיעשה ע"י שחקן יותר מתאים.
סופו יוצא ללחוץ גארדים, אוחיון לוקח זריקות עם הבאזר, ולפעמים אפילו שלשה (במקום בלו או סמית), אינגלס ופניני חודרים לסל (במקום אוחיון או היקמן) ורייס משתתף במשחק (שלא מתרחש בשכונה) במקום לנדסברג.
קצת סדר לא יזיק.

Comments closed