לקראת צ'לסי

הנה המפתחות למשחק: ליאו מסי.

לקראת הקלאסיקו כתבתי שברצלונה היא כמו אסון שמחכה לקרות. אולי זה לא הניסוח המדויק, אבל זו בוודאות רוח הדברים. איכשהו יש תחושה כל הזמן שכל מה שקורה השנה בברצלונה הוא סוג של מקרה. פוקס. קבוצה מוזרה, קצת לא מאוזנת, עם מסי אחד ענק, שמצליחה משחק אחרי משחק להביא את הסחורה (או כמעט להביא אותה). איכשהו ניצחנו את הקלאסיקו ההוא, אפילו הבסנו, אבל עד עכשיו אני מאמין שהתחושה היתה נכונה גם אז.

שיחה מקרית השבוע עם נדב יעקבי, אחד שמבין משהו בכדורגל בכלל ובכדורגל ספרדי בכלל, הראתה לי שלא רק אני חושב ככה והעלתה את סף הלחץ לשיאים חדשים.

משהו מרגיש בברצלונה השנה חלק מדי. אתה מסתכל על הקבוצה ואומר לעצמך שמתישהו טר שטגן יפסיק לעשות ניסים, שאומטיטי בעצם חזר מהפציעה די בינוני, שמסי לא ממש בכושר שיא, שאינייסטה משחק עשר דקות במשחק, קוטיניו לא רלוונטי לאלופות ודמבלה רלוונטי עוד פחות. אתה מסתכל על הקבוצה ומקבל את התחושה שצריך לבוא המאמן שישים סוף לעניין הזה, יתן לבארסה איזה 2-3 חתיכות בראש, וישאיר אותנו לחשוב למה בעצם לא ממש התחזקנו בקיץ כפי שהיינו צריכים (חלוץ אמיתי, קשר יוצר נוסח צ'אבי).

אז מה המפתחות לנס? מסי. אלה המפתחות. השחקן שלא הולך לו בכלל מול צ'לסי, חייב לקחת את הקבוצה על הגב. אחרי יותר מדי קורות ויותר מדי משחקים בהם הקבוצה מנצחת אבל הוא לא כובש, מסי צריך לתת הצגה. לקחת את הקבוצה על הגב מהרגע הראשון, לרדת לקבל את הכדורים אם צריך ולתקוף את ההגנה של צ'לסי. פעם אחר פעם. ההבדל בין מסי פעיל למסי סביל ומנסה לראות אם החברים שלו יקחו על עצמם את המשחק, הוא הבדל בין  ניצחון לבזיון. לא שחסרים למסי משחקים לפנתיאון, אבל איכשהו השלב הזה, נגד צ'לסי שיודעת להוציא מבארסה את הרע ביותר שלה, עם מאמן איטלקי מנחוס ושוער מנחוס עוד יותר, יכול להיות שיא חדש בפנתיאון על שם ליאו מסי. אם זאת העונה של ליאו מסי (והעונה הזאת, חשוב להזכיר, מסתיימת במונדיאל), זה הזמן להראות את זה גם בשלבי ההכרעה של העונה.

 

 

******

וכשיתפזר הערפל איכשהו נדמה שהעונה הזאת הולכת לעוד דאבל של בארסה, שלישי בארבע שנים, חסר תקדים ולמעלה מכך. ואיכשהו העונה הזאת הולכת לתואר שלישי רצוף של ריאל. פה פנדל, שם דחיקה עם הברך, פה הארכה, ולפני שנספיק להגיד סרחיו ראמוס זה יקרה. אל תגידו שלא אמרתי לכם.

 

 

צ'לסי - בארסה : סיכום
זמן גורל

69 Comments

7even 19 בפברואר 2018

באסה לו למסי שבסופו של דבר עונת 2018 תיזכר רק ע"פ מה שיקרה ברוסיה…גם אם יכבוש עד סוף העונה 100 שערים וייקח את ליגת האלופות בניצחון 0-7 על ריאל עם חמישייה פרטית.

יביא גביע עולמי או לא יביא גביע עולמי.
זה מה שיזכרו ממנו בסוף הקיץ.

וחבל…כי הבחור נותן עונה נדירה. לא שאני חושב שהליגה הספרדית היא מדד למשהו עם 2 המכבי ת"א כדורסל שכנראה לעד ישלטו בה ורק יגידו את הפער התקציבי מהשאר…

דונאדוני 19 בפברואר 2018

רק שמכבי תל אביב אחת כרגע במקום רביעי כי קבוצה אחרת שהיא לא מדד לכלום כרגע תופסת את המקום השני. הקבוצה החסרת מדד הזאת אגב הגיעה לשני גמרי צ'מפיונס ב-3 שנים האחרונות.
רק שלא ניתן לעובדות לבלבל אותנו כן?
אם נגיד את אותה המנטרה הרבה פעמים בסוף היא אולי תהיה נכונה.
בניגוד לליגות אחרות (אנגלית לדוגמא, או אולי צרפת) שבה "לא מכבי תל אביב" לקחה אליפות כבר בדצמבר ואף אחת שם לא עשתה כלום בצ'מפיונס בשנים האחרונות – כמו מכבי תל אביב.
העיקר אבל ששם יש מדד.

7even 19 בפברואר 2018

לאורך זמן אין לאחרות סיכוי.
הפער רק גדל וגדל.
אז פה ושם תבליח איזו קבוצה עם עונה נחמדה…
ואתלטיקו מדריד באמת עושה מאמצים יפים והיא קבוצת גביע מדהימה.
הכל נחמד וטוב ויפה.

אם מכבי תל אביב מקבלת טונות של כסף מיורוליג(וכתוצאה מכך עוד המון המון ספונסרים וזכויות שידור וכו') בזמן שרוב קבוצות הליגה אוספות שקל ללירה….אז גם בספרד אין סיכוי של ממש להתחרות לאורך זמן.

אליפות של אתלטיקו ודומויה פעם ב…זה נחמד ורומנטי…בתאכלס זה לא מדד לכלום.

שורה תחתונה – בכל ליגה יש את הבעיות האלה.
באנגליה זה סובב סביב כמה קבוצות, בגרמניה זה כבר אבוד, ובספרד…טוב חבל לבזבז עליה את הדיו.

דונאדוני 19 בפברואר 2018

אז סתם שאלה… עזוב טווח ארוך.
השנה מה שדה בריינה עושה, זה מדד? סיטי הרי לוקחים בהליכה את הליגה. אז תכלס מבחינתך זה לא מדד.
מסי בעונה שבה כולם קברו את בארסה לוקח אליפות קלה ובדרך לגביע המלך ואולי צ'מפיונס.
מה מסי עושה פחות טוב מדה בריינה שאצל מסי זה לא מדד ואצל דה בריינה זה כן?

7even 19 בפברואר 2018

האמת שלא השוותי בין שחקנים.
אני חושב שדה בריינה שחקן אדיר, שעדיין לא הוכיח כלום בבמות הגבוהות של הכדורגל האירופאי.

וסיטי לוקחים את הליגה בהליכה, השנה.
האם תקציבית יהיה להם פער עצום מרוב קבוצות אחרות? לא חושב. כמובן תלוי מה זה פער תקציבי עצום.
מכבי ת"א כדורסל (שוב היא) עומדת על 100 מיליון שקל תקציב כשלמעט ירושלים אף אחת לא מגיעה ל10-11 מיליון. זו בדיחה הרי תסכים איתי.

תראה, בסופו של דבר כל עוד לא תהיה תקרת שכר סטייל הפוטבול או ה נ.ב.א הכדורגל באירופה יורה לעצמו ברגל.
פאריס ובארסה וריאל באיירן וכו' יכולות להמשיך לנצח כל משחק שני הליגה 0-7 אם זה עושה להן טוב.
אני לא חושב שזה יוצר עניין.

לשם השוואה בפוסטבול האמריקאי היו ב-12 שנה האחרונות 10(!) אלופות שונות.
אתה מדמיים לעצמך דבר כזה בישראל או בכל ליגה אירופית כלשהי, מקזחסטן ועוד אנגליה וספרד?

אדם 19 בפברואר 2018

כבר די נמאס לשמוע על הפוטבול – גם בכדורגל, אם תעשה פלייאוף של משחק אחד בסוף הליגה בין 8 הראשונות יהיו לך מספר יפה של אלופות מתחלפות – ע"ע הגביע האנגלי.
גם באנגליה אם לא יצליחו למצוא דרך ליצור הגבלה כלשהי על הקבוצות, כנראה שרוב האלופות שנראה בשנים הקרובות יהיו ממנצ'סטר.

7even 19 בפברואר 2018

סלח לי אדם אבל מה שכתבת לא רלוונטי.
מה עם ה נ.ב.א?
בשנים האחרודות אולי שליטה של הווריירס אבל די ברור שזה לא יימשך לעד(בניגוד לליגות המצחיקות באירופה), כי הליגה בנויה באופן כזה שזה לא יכול להימשך לעד.
בדקת מה היו הווריירס או קליבלנד עד לפני כמה שנים?
שמת לב איפה נמצאת היום מיאמי, או איפה נמצאות היום אינדיאנה והלייקרס? קבוצות שהובילו את כלל הליגה עד לא כזה מזמן.

תחי התחלופה!

והאמת? גם אם היה בפוטבול משחק בית חוץ היו ב-12 שנה האלו 8 אלופות לפחות.
אתה יודע מה…? נגיד ש 6.

מה שבטוח לא היו 2 מתחלפות. זה משעמם.

דונאדוני 19 בפברואר 2018

7even,
בדקת כמה אלופות היו בליגת האלופות ב-13 שנה האחרונות?
רק תדע שהיו 9: ברסה, ריאל, באיירן, צ'לסי, אינטר, יונייטד, מילאן, ליברפול, פורטו.

אדם 19 בפברואר 2018

באנ.בי.איי זו תחרות מזוייפת כי היא מכעט לחלוטין (למעט סן אנטוניו) פונקציה של שחקנים ולא של קבוצה, אבל זה לא הדיון.

אנחנו מסכימים ש2 זה משעמם אבל הרנדומליות של הליגה לא באמת מוסיפה עניין לאוהד האובייקטיבי, כמו הכדורסל הישראלי למשל.

אנחנו בעצם מסכימים על הרוב רק אני לא חושב שהליגות בארצות הברית מיישמות בהכרח מודל טוב או רלוונטי לכדורגל האירופאי

7even 19 בפברואר 2018

מעולה.
לא הרבה דיונים פה נגמרים בהסכמות כלשהן :)

רונן דורפן 20 בפברואר 2018

אדם – אתה יכול לטעון ״שזה פונקציה של שחקנים״ וזה מזוייף. רק שלא. כי כל אוהד של כל קבוצה יכול למצוא עצמו בטווח של חמש עונות עם השחקנים הכי טובים בקבוצתו. מה שריאלי בכל ליגה אירופאית ל-3-4 קבוצות באנגליה (ועוד כמה בשוליים), לשתי קבוצות בספרד (ואחת בשוליים) ולקבוצה אחת בגרמניה, צרפת ואיטליה (באיטליה יש פוטנציאל לשינוי)

אדם 20 בפברואר 2018

רונן, הבעיה בפורמט הזה הוא שהוא לא תלוי ארגון (כמעט). אם נקבל את העובדה שלברון זה 30% סיכוי לזכות באליפות ונחשוב לאילו מועדונים לברון יכול להגיע נגלה שזה מועדון מצומצם שתלוי בעיקר בשוק ובעצם בלברון עצמו. באינדיאנה יכולים לחלום על לברון אבל זה לא ממש יעזור להם. אם לברון לא היה יליד קליבלנד אתה חושב שהם היו זוכים באליפות מתישהו?
ובכלל, מי אלו האלופות האחרונות – קבוצה של לברון, או קבוצה משוק גדול. אני לא רואה את ממפיס זוכה וזה היופי של הזיוף האמריקאי, זה כאילו אפשרי אבל לא באמת, אשליה. רק סן אנטוניו שהיא היוצאת מהכלל שמעידה על הכלל.
הכדורגל יצטרך למצוא פתרונות אבל הספורט האמריקאי לא צריך להיות הדוגמה להם.

גל 19 בפברואר 2018

באנגליה כל שנה יש אלופה אחרת ויש תחרות אמיתית.
יונייטד, סיטי, צ'לסי, לסטר, צ'לסי. בין לבין טוטנהאם וליברפול מועמדות לאליפות ומפסידות בסוף. ארסנל לקחה 2 גביעים. יש באמת תחרות בין 5-6 קבוצות.
בספרד בעשור + האחרון אין תחרות ברסה/ריאל /פעם אחת אתלטיקו.

אבל זה ויכוח סתמי. שכל אחד יהנה ממה שטוב לו :)

Dr. van nostrand 20 בפברואר 2018

after reviewing the play,
7even לוקח את החצי דיון הזה בהליכה.
זה נכון שיש צורך לבצע התאמות נדרשות כשמלבישים פורמט פלייאוף וחוקי תקרת שכר לליגות הכדורגל האירופיות וגם כך המצב לא רע מוחלט, כיוון שיש תחרות גם על המקומות הנוספים בצמרת הטבלה המוליכים למפעלים אירופיים ( כל ליגה לפי הקריטריונים שלה) וזה עוד בלי להזכיר את התחרות הנהדרת והמרגשת בתחתית, אלה מאפיינים קריטיים שלמשל חסרים מאוד ל MLS ומושמעת ביקורת רבה על כך.

אבל… להשאיר את המצב בכדורגל האירופי כמו שהוא זה בעצם לקבל החלטה שמטרת הליגה היא למכור מרצ'נדייס של כמה מועדונים מבוססים בעולם וכל השאר הן במקרה הטוב משוכות ( בטבלה ) או בובות ( מהן קונות שחקנים כשמבקשים להתחזק ).
זו המציאות שכולם רואים, מרגישים וחווים.
אז מידי פעם בא מישהו כמו 7even ומנפץ את הבלוף בלי להתאמץ.
מי שקשה לו עם המציאות, ישמח לדעת שבחנות הקרובה לביתו יוכל למצוא אחלה מוצרים של רונאלדו/מסי ויונייטד.
כמה קל להיות מאושר.

רומן 20 בפברואר 2018

הסיכוי היחיד של ארחנטינה לקחת את הגביע זה אם מסי לא יסע לרוסיה.
הם כבדים איתו, מדוכאים, חסרי אנרגיה, עם משקולות על הרגליים.

אמיתי 20 בפברואר 2018

צמע. ההייטריות שלך בקשר למסי משתווה לזו של איציק עם לברון. יש טיפולים לזה בימינו

רומן 20 בפברואר 2018

אני לא יודע מי זה לברון.
אני יודע מי זה קון אגוארו ומה הוא יודע לעשות, אני יודע מה זה דיבאלה, מי זה היגוואין, ואז בא מסי ומכביד על כולם, ארגנטינה לא תזכה בעלון איתו, אלהים עם כזה כשרון התקפי הם צריכים לטייל לגביע.

אמיתי 20 בפברואר 2018

חלאס. ראית את המשחקים שלהם? ואני בלי קשר למסי שונא ארגנטינה אבל דיי העלה אותם לבדו.
וזה בסדר להיות הייטר. רק לפעמים צריך להיות מודע לזה

רומן 20 בפברואר 2018

ברור שראיתי. זה הקטע הוא העלה אותם לבדו, זו בדיוק הבעיה איתו!!
עומדת לה חבורה של כוכבי על עם משקולות על הרגליים ומצפה להברקה של מסי. הוא לא משחק בנבחרת של נגרים, יש שם שחקני על וכולם מסורסים כשהוא משחק.

אמיתי 20 בפברואר 2018

זה הקטע עם הייטריות- אין לה קשר לספורט. היא קשורה בפסיכולוגיה. לכן הייטרים לרוב מתמקדים בצדדים מנטליים שקשה לדבר עליהם ברצינות. ראינו את ארגנטינה בלעדיו. הכבידה לא הייתה כמו על הירח

רומן 20 בפברואר 2018

אתה יודע מה, יש מצב שאתה צודק.
ניתן לו את הבמה היום להוכיח את עצמו, נראה אותו נותן גול בסטמפורד ברידג'.

אמיתי 20 בפברואר 2018

לארג׳ מצדך (;

shadow 21 בפברואר 2018

נתן כמו גדול.
תגובתך?

no propaganda 20 בפברואר 2018

קון אגוארו עכשיו נהיה ביבי קאנטונה :)

אמיתי 20 בפברואר 2018

נראה לי מקרים דיי שונים. קשה לבוא אליו בטענות כשהקהל פורץ ככה למגרש. גם שחקנים הם בני אדם ויכולים לאבד את זה. מעניין מה וכמה יקבל

no propaganda 20 בפברואר 2018

זה היה באירוניה, ברור שבעיטת קארטה לאוהד ביציע זה יותר רציני.
לדעתי לא יקבל יותר מדי, גם בגלל שיחסית זה היה לא כל כך רציני וגם בגלל שיש קצת אמריקניזציה בכדורגל ולא מעיפים כוכבים לשנה וחצי.

אמיתי 20 בפברואר 2018

אתה השווית שחקן כדורגל סביר לאגדת רוקנרול וסטייל. זה לא אירוני. זה פשוט אסור

no propaganda 20 בפברואר 2018

שלא נשכח אגדת קולנוע וכוכב כדורגל חופים :)

אמיתי 20 בפברואר 2018

פילוסוף והוגה דעות. מעתיקי ההיפסטרים. לוחם קונג פו חובב. ממציא הצווארון

no propaganda 20 בפברואר 2018

הצווארון היה אדיר.
באומנויות לחימה, ליזארזו לוקח אותו בלי מלח

אמיתי 20 בפברואר 2018

ליזארזו נהיה גולש גלים או משו. בחור מעניין

no propaganda 20 בפברואר 2018

הוא זכה באליפות אירופה לג'יאו ג'יטסו לחגורה כלשהי

אמיתי 20 בפברואר 2018

ייצג את צרפת? כי היה איזה סיפור איתו בכדורגל אם ייצג את ספרד או צרפת כי הוא באסקי. הפלסטינאיים של איברייה

אמנון א.ק.א. טרנטה 20 בפברואר 2018

לכלכת. קאנטונה היה הרבה יותר מכדורגלן סביר.

אמיתי 20 בפברואר 2018

אה. הבנתי מה עשית פה..

no propaganda 20 בפברואר 2018

:)

shadow 21 בפברואר 2018

מה? כמה ימים חולה וכבר איציק עקף אותי במקום הראשון?
חכה שתהיה לי הזדמנות לחוות דיעה על ההופעה שלו באולסטאר.

דונאדוני 20 בפברואר 2018

אתה ראית מה ארגנטינה עשתה במוקדמות בלי מסי?
7 נקודות ב-8 משחקים.
יש לך הסבר לזה? קצת סותר את הטענה שלך.

צור שפי 19 בפברואר 2018

מה עם איזה שופט נורבגי? יכול לעזור לכם.
ואין דבר כזה "קשר יוצר נוסח צ'אבי". אחרי שצ'אבי (ואינייסטה) נולד שברו את המטריצה.

דונאדוני 19 בפברואר 2018

אין אופציה אחרת.
ה-נבא/אן.אף.אל היא ליגה אחת בלבד שמשוחקת במהלך העונה. אין מפעלים אחרים.
בנוסף, מדובר על ליגה שמתנהלת במדינה אחת בלבד.
באירופה יש מספר מפעלים, והרבה מדינות, שלכל מדינה יש את החוקים שלה.
אין אפשרות לייצר תקרת שכר או דראפט. זה המצב.
אגב, השנה יש בליגת האלופות תחרות כמו שלא הייתה שנים, ואני צופה שזה ימשך בשנים הקרובות גם כן.

no propaganda 19 בפברואר 2018

ממש מסכים עם השורה האחרונה. לא זוכר מתי הייתה עונה שהיה כל כך קשה לנבא אילו קבוצות תגענה רחוק.

no propaganda 19 בפברואר 2018

לדעתי כדי להחזיר את התחרותיות, מספיק לתת הגבלה קשיחה על כמות השחקנים בסגל. זה ישחרר כשרון לעוד קבוצות וגם יבריח את שחקני הבית מהאקדמיות של הגדולות כי יהיה להן מאוד קשה לתת לשחקנים האלה מקום בסגל והזדמנויות.

7even 19 בפברואר 2018

דונאדוני – הגבלה צריך. בצורה כזו או אחרת. האם יקרה? לא חושב.
אם העשירים מתעשרים אז למה שירצו הגבלה? הם הרי אלו שקובעים.

צור שפי 19 בפברואר 2018

קוראים לטמטום הזה "שוק חופשי".

דונאדוני 19 בפברואר 2018

אני לא אומר שאתה לא צודק.
אבל אני טוען ש:
א. מה שאפשרי ליישם בנ.ב.א לא בהכרח אפשרי באירופה.
ב. מה שטוב לנ.ב.א לא בהכרח טוב לאירופה.
ג. צריך פשוט להגיע להרבה סופר-טימס. כרגע יש בערך 5-10 כאלה. צריך לשאוף לכמה שיותר, ואז הצ'מפיונס יהיה באמת הקרם דה לה קרם. אברטון, בטיס, גנאן ופיורנטינה צריכות להבין שאנחנו ב-2018. money talks. מתה הרומנטיקה.

7even 19 בפברואר 2018

זה מאד מצער מה שרשמת

דונאדוני 20 בפברואר 2018

מסכים. אך זאת המציאות

אארון 19 בפברואר 2018

בדיוק ההרגשה שלי לגבי בארסה של השנה.

כאוהד, הזכרון מליגת האלופות בשנים האחרונות הוא לא אופטימי – בשלוש מארבע השנים האחרונות בארסה בכלל לא הגיעה לחצי גמר ונוכח מה שעשתה ריאל זה כואב.

וגם סביר להניח שאכן נחטוף 2-3 חתיכות באיזה משחק חוץ באלופות וכנראה שזו לא קבוצה שתצליח לתת 3 חזרה בבית.

ולכן הכל מתרכז לשאלה הפשוטה – האם הקבוצה הזאת תלמד לסבול (ובעקבותיה גם אנחנו כאוהדים), כי בשנים האחרונות היא נכנעה כל פעם שהייתה צריכה לעשות את זה.

רונן דורפן 20 בפברואר 2018

אני מאתר פה בין השורות דיעה שבוסקטס לא השחקן החשוב ביותר של ברצלונה? איך ממשיכים מכאן?

אארון 20 בפברואר 2018

לא בטוח
בלי מסי בארסה הזאת לא מבקיעה לצ'לסי בשום תסריט..

רומן 20 בפברואר 2018

אני חותך את האוזן אם מסי יבקיע גול בלונדון.
ברסה תנצח לצערי וזה לא יהיה בזכות מסי. סוארז זה האיש המפחיד

ארז 20 בפברואר 2018

סבבה רומן.
שמור את האוזן לעצמך, אבל בוא נסכם שאם מסי כובש היום אתה מחליף את הניק שלך באופן קבוע ל"ואן גוך".

רומן 20 בפברואר 2018

באופן זמני

אדם 20 בפברואר 2018

למה ואן גוך? טיקי טאקה

ארז 20 בפברואר 2018

בלי אוזן

אדם 21 בפברואר 2018

הבנתי את זה, סתם לרומן יותר מתאים הכינוי טיקי טאקה

רומן, בוט אנטי-מסי, עכשיו בלי אוזן 20 בפברואר 2018

אז הבקיע. עדיין פארש

ואן גוך 20 בפברואר 2018

משם גם אני מבקיע

ארז 21 בפברואר 2018

וינסנט, שמור על שיווי משקל. זה לא פשוט בלי אוזן.

matipool 21 בפברואר 2018

ארז – הרגת אותי.. (-:

משה 21 בפברואר 2018

אני לא מסכים עם גישת ההקטנה שרומן נוקט בה אבל פולחן האישיות הוא בין מגוחך להזוי. פתחתי היום את אתרי הספורט וכולם מלאי כותרות ״מסי הציל את בארסה״. הקרדיט הבלעדי הוא לאינייסטה שעשה את הגול. בניגוד לרומן שהיה כובש אני לא בטוח שאני הייתי מצליח אבל אני די בטוח שמהכדור שמסר אינייסטה כמעט כל אחד מ 21 השחקנים האחרים היה כובש.

ואן גוך 21 בפברואר 2018

משה, ניסחת את המחשבות שלי בצורה מעודנת. מטריף אותי הקטע הזה שכולם מתלהבים מהנצחון של מסי. אגב אין לי ספק שהייתי כובש שם, זה גול טריוויאלי, כדור חזק שמתגלגל נקי על הארץ, ועוד בא לו מושלם לרגל החזקה שלו, 11 מטר מהשער.

jhkj 21 בפברואר 2018

ההודעה הראשונה ששלחתי אחרי הגול הייתה איזה כיף שיש את אינייסטה. לא מסכים עם זה שכל הכותרות הם על מסי אבל עדיין בעיטה טובה נגד כיוון התנועה של השוער ומגיע לו קרדיט מסוים על הגול, ובטח ובטח שעל התנועה, כל אחד מאחד עשרה השחקנים של צלסי ואולי חלק משל ברסה לא היה עושה את הכניסה ואת המיקום. עזוב את זה שבלהט הגול כולם שוכחים שהיו כמה שחקני הגנה של ברסה שנתנו משחק ענק ואף אחד לא נותן להם קריט.

אופיר ממן 22 בפברואר 2018

כמו שרונאלדו כבש בקלות בקלאסיקו מהמצב הזה בדיוק.

דוד 20 בפברואר 2018

חחח… חותם על כל מילה בפסקה האחרונה.
מבחינה היסטורית ריאל מדריד היא זו שנתנה את התווית היוקרתית כל-כך לגביע עם האוזניים הגדולות, גביע שבדרך כלל הולך דווקא לקבוצה שלא זוכה באליפות הליגה המקומית(!). לעזאזל, היה לנו את צ'לסי שזכתה מהמקום השישי בליגה האנגלית. ולחשוב על זה שבעצם אוהדים אמורים להתרגש הרבה יותר מאליפות מקומית נגד היריבים המקומיים והמעצבנים.
הצלחנו לגרום למצב ששום אליפות או ניצחון שלכם בקלאסיקו לא יטשטשו את המרירות של זכייה נוספת שלנו בצ'מפיונס… החלום שלי שריאל וברצלונה ייפגשו ברבע הגמר. כך לפחות זה יהיה מעניין.

no propaganda 20 בפברואר 2018

מזכיר שריאל זכו כשסיימו במקום החמישי ב2000

וודר 20 בפברואר 2018

אני מסכים שמסי הוא זה כנראה מי שיכריע אם בשער או במסירה גאונית את צמד המשחקים. אבל מצד שני זה לא הוגן להפיל את ההפעלה או אי ההעפלה של בראסה. בטח לא בבראסה הנוכחית. היום יותר קל לסגור את מסי אין יותר מידי מובילי כדור לבראסה או שחקנים כמו ניימאר שיכולים לקחת 2 שחקנים לדריבל ולשחרר מסירה לגול. יש את מסי וזהו. הוא הגיע לכל כך הרבה משחקים וכל כך הרבה רגעי הכרעה, שזה לא הוגן שבכל פעם שבראסה לא תצליח הוא יהיה האשם. מה לעשות טוב ככל שיהיה (ולטעמי הוא הטוב בהיסטוריה של המשחק) הוא עדין שחקן אחד מתוך 11. ואם הקבוצה שמנגד תדע לסגור נכון את השטחים למסי ולא לתת לו את המקום לדריבל או מסירה טובה אז זה כבר לא יהיה תלוי בו. מתי זה כן יהיה עליו? אם למשל כמו המשחק מול באריין שבו פעמיים מסי העניש את ההגנה על כך שנתנו לו לשבריר שניה לעשות את הקסמים שלו. אבל עד לאותו רגע הם סגרו אותו בצורה מושלמת.

no propaganda 20 בפברואר 2018

אחד המשחקים הבזיונייים של באיירן תחת פפ, זה שבארסה לא הבקיעו מוקדם יותר זה רק בגלל רשלנות

צור שפי 21 בפברואר 2018

בסוף התברר שהמפתח למשחק היה דווקא כריסטיאנסן. אם לא הוא בארסה היו יכולים להתמזמז עם הכדור עד מחרתיים בלי להבקיע.

Comments closed