גדולה תענה בגדולה. לפני משחק 7.

 

LebromLeadsAll

 

כבר זמן מה שאני מנסה לרכז את המחשבות שלי למילים ומוצא את זה קשה יותר ויותר. ככל שהסדרה הזאת מתקדמת היא נהיית לי יותר ויותר מוזרה. בשני המשחקים הראשונים התוצאות היו צפויות אם כי הגיבורים פחות. ואז הגיעו משחקים 3 ו-4 שמצד אחד הביאו תבוסה של ג"ס, אבל מצד שני הביאו משחק 4 שבו הפיבוריטית מגרדת את ניצחון החוץ הדרוש כדי לבוא ולסגור עניין בבית. עד כאן יחסית סטנדרטי.

כמה דק הוא ההבדל בין 4:1 צפוי וקיץ ארוך, לבין 3:3 הזוי שפשוט אין לדעת לאן יוליך את הסדרה? ובכן – דק כמרחק פרובוקציה קטנה במשחק סגור ופלגרנט פאול בסדרת סיבוב ראשון קלה. מעניין אם מייקל ביזלי שיער אי פער כמה גדולה תהיה ההשפעה שלו על סדרת הגמר השנה.

 

https://vine.co/v/iFVIDY7a0l7

*

מצד אחד זה נחמד שסדרת גמר מביאה טוויסטים והפתעות שקשה לנבא ממשחק למשחק. מצד שני, בתור אדם שהוא אנליטי מטבעו, אני מתקשה להשלים עם העובדה שרוב הטוויסטים בעלילה נגרמים מאנומליות של הטבע (אם אפשר לקרוא ללברון ג'יימס טבע), ולאו דווקא משינויים או התאמות מתוחכמות של כדורסל. הנה כמה דוגמאות:

1. הריסון בארנס - קלעי של 38% סולידיים בקריירה, ושחקן שעומד (או לפחות כך חשב) לפני קבלת חוזה מקסימום בליגה, זורק בשני משחקים אחרונים 2 מ-22 מהשדה, 1 מ-11 מהשלוש, 5 נק' – הרוב בזריקות חופשיות.

https://vine.co/v/ilHrEHl2DVE

 

2. דריימונד גרין - מורחק ממשחק 5, חוזר למשחק 6 ובקושי מהווה פקטור עם אנרגיות נמוכות. אה כן, ו-0 מ-10 מהשלוש בשלושת המשחקים האחרונים. את זה דווקא כן ראיתי.

3. שון ליבינגסטון - אחרי משחק ראשון של 20 נק', נותן חמישה משחקים בהם קולע ביחד – 30.

 

4. ובכלל - שימו לב לכתבה המעניינת הזאת – לפי הנתונים גולדן סטייט מגיעים ליותר זריקות חופשיות מהקאבס, על הנייר הקלעים שלה טובים יותר, אך ראו זה פלא – הם קולעים פחות.

makeormiss

5. קיירי ארווינג – נותן משחק 5 משוגע לגמרי, עם קליעות שלא קשורות למציאות, שוב ושוב ושוב, על הגנה טובה מאד של קליי תומפסון.

6. לברון ג'יימס – אחרי עונה של 31% מהשלוש, עושה מהלכים כאלה:

 

 

אפשר לראות לפי הטבלה למטה את ההבדל באחוזים של לברון בזריקות לשלוש בניצחונות לעומת ההפסדים. כמו שבטח הבנתם, ה-50% הם האנומליה, לא ה-29.

Lebron 3s

 

ולא מדובר רק על השלשות. אלה כל הזריקות מבחוץ שפתאום נראות ככה:

 

וככה…

https://vine.co/v/ilHD5M6vImm

 

אבל מה זה משנה כל האחוזים כשיש משחק אחד ומכריע לפני אליפות?

7. אנרגיות - נראה שכל קבוצה נתנה כמה משחקים מדהימים בסדרה הזאת, אבל זה עוד לא קרה אף פעם באותו משחק. לא ברור איך בגמר ה-NBA, כל פעם מגיעה קבוצה עם אנרגיות משמעותית נמוכות מהשנייה. באופן כללי יש תחושה שהווריירס הגיעו לסדרה, או לפחות אחרי משחק 4, עם התחושה שזה בכיס שלהם. מצד שני קליבלנד, במיוחד אחרי משחק 4 ואירוע לברון – דריימונד נכנסו ל-mode של קבוצה במשימה.

 

*

 

בגלל שההסדרה הזאת נראית כל כך מוזרה, חשבתי שיהיה מעניין להזכיר כמה קונספציות שנתפשות משום מה כברורות והייתי רוצה לערער עלייהן:

1. הצביעות סביב משחק הבידודים - אחרי משחק 4 והרבע שקיירי ולברון הלכו לבידוד כושל אחרי בידוד כושל נשמעה ביקורת קשה על המשחק הפרימיטיבי של הקאבס. אחרי משחק 5 של 41 ו-41 התשבוחות זרמו. כמו גם אחרי משחק 6. כמו בהרבה מקרים, התוצאה היא כל מה שקובע את הלך הרוח.

2. ההתאמות של טיירון לו - ההוצאה של קווין לאב ממשחק 3 נכפתה עליו. במשחק 5 הוא כבר שיחק 33 דק' ובמשחק 6 רק בשל בעיות עבירות הוא לא היה על הפרקט. בגמר השנה שעברה עם בלאט לא ראינו משהו שונה בהרבה ממשחק הבידודים שרואים השנה. וקיצור הרוטציה זה עניין של שגרה בפלייאוף.
אז אני תוהה למה מתכוונים הטוענים ש-לו מרשים אותם בסדרה הזו?

מה שבכל זאת ראוי לזקוף לזכותו:
א. ההתעקשות על הקצב המהיר שנראה כמו התאבדות בהתחלה.
ב. הדגש במשחק ההתקפה על קארי, והאופן בו הם "מוצאים" אותו על ידי שימוש בשחקן עליו הוא שומר כחוסם ללברון.
ג. לקיחה לאקסטרים של הבידודים וההירו בול.

3. הגמישות של קר – במשחק 4 הוא הגיע עם הברקה בדמותו של מקאדו, אבל הוא לא המשיך עם זה לאחר מכן. במשחק 6 הוא עלה עם ברנדון ראש, שהיה לו את ה+/- הטוב במגרש, +18(!), במשחק שהקבוצה הפסידה ב-14 הפרש. ובכל זאת אחרי חזרה למשחק בסוף הרבע השלישי, הוא לא חזר להרכב איתו.

4. ומי אמר שסטף לא פוגע בסדרה הזאת?

https://vine.co/v/ilJZvj1uZpY

והנה כמה דברים שלא נדבר עליהם:

1.האם סטף קארי הוא הסופרסטאר שמקבל הכי פחות כבוד מהשופטים בהיסטורית הפלייאוף?

2. האם עיישה קארי היא אשת הסופרסטאר הכי מגזימה אך עם זאת הכי מרתקת בהיסטורית הפלייאוף?

Ayesha tweet

3. האם לברון ג'יימס עדיין היה ענק כמו שהוא אלמלא היו מאפשרים לו לעשות פאול עם היד בחדירה לסל, ממש בכל מהלך?

https://www.youtube.com/watch?v=okysQk92CaY

4. אם הייתי נותן לכם 24 ניחושים, האם הייתם עולים על מיהו השחקן עם מדד ה+/- הגבוה בסדרה בממוצע למשחק?

 

 

best +-

*

הרהורי כפירה

מעולם לא הסתרתי – אני נמנה עם "שונאי לברון".
מאז המעבר למיאמי אני לא יכול לסבול את האיש וכל פעולה שלו, מההצהרות על היותו השחקן הטוב בעולם ועד הראיונות אחרי משחק 5 בו הצהיר על קיירי שהוא "ילד צנוע". גם בשנה שעברה, על אף החיבוב של בלאט וההסתייגות הקלה בלב, קיוויתי לניצחון של הווריירס.
אבל בשנתיים האחרונות, ובעיקר בשבועיים האחרונים, אני מרגיש כמו שונאי ג'ורדן בשנות ה-90. אין מילים לתאר את מה שהאיש הזה עושה והסטטיסטיקה הזאת אומרת הכל:

LebromLeadsAll

אני מקווה מאד שאפילו אם הקאבס יפסידו את משחק 7 הוא יקבל את המובן מאליו ולא נחזה בפיאסקו של שנה שעברה עם MVP שהוא לא לברון ג'יימס.

משחק 7

האם שחקני המשנה יופיעו לעזור ל"אחים"?
האם קווין לאב יוכיח שהוא לא שכח לשחק כדורסל?
האם זה יהיה משחק שבו סטף יענה לכל המבקרים?
האם זה יהיה המשחק שישנה את המורשת של לברון ללא הכר עם אליפות הירואית שלא זכורה לי כזו שנים?

וואו, כל כך הרבה על הכף של משחק אחד, אבל השאלה הגדולה מכולן –
האם נקבל סופסוף הפרש חד ספרתי?

*

אם תרצו לשמוע עוד מהבלוג אפשר לעקוב בדף הפייסבוק של "שיימס ברשת" וכן בטוויטר.

*

תמכו בדה באזר

*

 

 

 

 

 

 

 

 

Share on FacebookTweet about this on Twitter

186 תגובות ל “גדולה תענה בגדולה. לפני משחק 7.”

  1. קלבדוס (פורסם: 18-6-2016 בשעה 11:37)

    ודבר אחד ברור: אחד משני מחנות האוהדים עומד לפני שברון לב במימדים תנ"כיים.

    • גיא זהר (פורסם: 18-6-2016 בשעה 14:48)

      אליפות של קליבלנד לא תהיה שברון לב אפי אצל אוהדי ג"ס. מקסימום כמו אוהדי ניו אינגלנד בזמנו. על השחקנים זה יהיה כתם. לגבי קליוולנד אם המצב היה הפוך, שהם מאבדים יתרון 1:3 זה היה חתיכת שברון לב. ככה זה בקטנה. ברור שאיך שיתפתח המשחק עשוי להעצים את השברון

    • גיל (פורסם: 18-6-2016 בשעה 14:59)

      קליבלנד לא אמורה להיות בסדרה הזו והם כבר נקברו מזמן. כמובן שעם האוכל בא התאבון אבל הפסד שלהם יתקבל בהבנה. לעומת זאת הפסד של גולדן סטייט יהיה רעידת אדמה. להפסיד משחק שני בבית אחרי שכל העונה הפסידו רק 4 פעמים שם זה לא נתפס.

      • גיא זהר (פורסם: 18-6-2016 בשעה 15:10)

        היה דיבור על שברון לב אפי אצל האוהדים. לא נראה לי. אכזבה. ברור. ולגבי רעידת אדמה באזור המפרץ צריך להיזהר. וברצינות, ברור שזו תחשב לקריסה מהגדולות שנראו. לא נעים. רק יחזק אותם.

        • קלבדוס (פורסם: 18-6-2016 בשעה 18:05)

          אני חושש (עבור אוהדי הקאבס) שהפסד שלהם יהיה טראומטי, ולא משנה איך נתפסו לפני שהסדרה התחילה.
          גם בגלל כל הנסיבות – סיפור הסינדרלה הלא-ייאמן היה רגע לפני מימוש הוליוודי – אבל בעיקר בגלל שלברון מזדקן. וזה אולי המופע המלכותי האחרון שלו (ואיזה מופע, כן).

          • גיל (פורסם: 18-6-2016 בשעה 18:28)

            למה שזה יהיה המופע האחרון שלו? וגם קיירי ישתפר עוד יותר (בתקווה שלא יפצע) ויעשו טרייד על לאב כך שיש להם עוד שנתיים לפחות של קונטדריות במזרח.

            • yaron (פורסם: 18-6-2016 בשעה 19:08)

              מסכים, הקבאס יכולים אפילו להתחזק בשנה הבאה עם טרייד שניים טובים.

  2. אמיתי (פורסם: 18-6-2016 בשעה 12:07)

    משובח כרגיל..איכשהו נראה שגס חטפו כאפה שהיא
    כמעט נוקאאוט. עדיין על הרגליים אבל עם מבט מזוגג בעיניים.
    מהמר על קליבלנד

  3. יהושע פרוע (פורסם: 18-6-2016 בשעה 12:13)

    קר ממש מאכזב אותי.

    הווריורס צריכים אנרגיות והקבוצה מקבלת בראש. במדד הפלוס מינוס במקום השני ניצב בגאון ברבוסה שכל דבר שהוא נוגע בו הופך לזהב

    למה לא לשחק איתו יותר?!?! נגיד במקום באנרס?!?!!?!?!?!! שחקן הגנתי מעולה, עם ניסיון, ואחוזים גבוהים לשלוש.
    מה הוא מבין שאני לא?

  4. פאןפאן (פורסם: 18-6-2016 בשעה 12:15)

    גם אני איני מאוהביו אבל מסכים שמגיע לו MVP. מקווה שהאחים ייתנו עבודה ונקבל קרב צמרת מרתק
    אחלה סיכום למרות ההסתיגויות מחוסר ההצלחה שלך לנתח את הסדרה :-)
    אהבתי ששמת את בארנס כעובדה ראשונה לחוסר ההגיון כאן – אני מקווה שקר יתעשת ולא ייתן לו לחרב אם שוב הוא זוועתי. הזריקות הכי נוחות הוא מקבל ומחמיץ

  5. גור אילני (פורסם: 18-6-2016 בשעה 12:25)

    אחלה פוסט, עושה חשק לקום לראות למרות שזה עוד איזה משחק שולי בעונה הלא נגמרת הזאת…

  6. אלעד (פורסם: 18-6-2016 בשעה 14:33)

    הדיבורים על ה MVP ממש מעצבנים אותי.
    א. את מי זה מעניין? לא, באמת, את מי זה מעניין? יש פה אליפות על הכף.
    ב. אתם חושבים שלברון באמת ירצה לקבל MVP גם במקרה של הפסד? זוכרים את הפיאסקו עם התואר למסי אחרי גמר המונדיאל? לדעתי זה רק יביך אותו וייתן יותר תחמושת לשונאיו

    • יאיר אלון (פורסם: 18-6-2016 בשעה 17:15)

      לא מאמין שהשוות הרגע בין תואר השחקן המצטיין למסי במונדיאל לבין MVP ללברון בסדרה. אגיד בקצרה שאם לברון יזכה לאף אחד לא יהיו טענות

      • yaron (פורסם: 18-6-2016 בשעה 19:10)

        ברור שלאף אחד לא יהיו טענות אבל כמו שאלעד כתב, את מי זה יעניין?

      • אלעד (פורסם: 18-6-2016 בשעה 19:11)

        מבחינתו זה יהיה מביך במידה ויפסידו. לא נראה לי שהוא צריך את התואר הזה לשלל התארים האישיים שכבר יש לו.

        • Shadow (פורסם: 18-6-2016 בשעה 21:38)

          בניגוד למסי הוא יקבל את התואר בזכות אך אין ספק שזה אפילו לא פרס ניחומים במקרה ויפסיד.

  7. יוסי (פורסם: 18-6-2016 בשעה 14:51)

    נהדר. גם אני כל משחק נכשל בתחזיות שלי לגבי מה תהיה התוצאה ומי יככב.
    לפני הגמר, הימרתי על 4-1 ג"ס- לברון וקיירי לבדם הרסו לי.
    לברון לבדו במשחק 6 גרם לפעם הראשונה אי פעם שקליבלנד בגמר והיא לא מפסידה את התואר בבית.

    הימור: משחק 7 בדו-ספרתי לקליבלנד או ג"ס בהארכה.

  8. גיל (פורסם: 18-6-2016 בשעה 14:55)

    למה סופרסטאר צריך לקבל כבוד מהשופטים? שופטים צריכים לשפוט שחקנים לפי מה שהם עושים ולא לפי השם שלהם. זה חוסר ספורטיביות לתת יחס שונה לשחקנים.

    • Shadow (פורסם: 18-6-2016 בשעה 21:39)

      בול

    • S&M (פורסם: 19-6-2016 בשעה 07:00)

      טעות. משנים חוקים כדי להגן על סופרסטארים. בכדורגל זה אפילו יותר בולט. אז בטח שיקפידו יותר כשזה נוגע לסופרסטאר. המערכת כולה משדרת את זה, אז אתה מצפה שהשופט בקצה יתעלם?

      • יריב (פורסם: 19-6-2016 בשעה 13:24)

        משנים חוקים כדי לעצב אחרת את המשחק, לא כדי להגן על סופרסטארים. למעשה, כמה מהסופרסטארים הגדולים בהיסטוריה של הליגה ראו שינויי חוקים שמטרתם להגביל אותם.

      • גיל (פורסם: 19-6-2016 בשעה 13:42)

        זה נכון, אבל ברגע ששינו את החוקים אני מצפה שינהגו בצורה שווה לכולם.

  9. מתן גילור (פורסם: 18-6-2016 בשעה 14:57)

    "האם סטף קארי הוא הסופרסטאר שמקבל הכי פחות כבוד מהשופטים בהיסטורית הפלייאוף?"
    קיירי ולברון 62 זריקות עונשין ב149 חדירות לסל.
    קארי וקליי 55 זריקות עונשין ב69 חדירות לסל.
    יש ספקות…

    "האם לברון ג'יימס עדיין היה ענק כמו שהוא אלמלא היו מאפשרים לו לעשות פאול עם היד בחדירה לסל, ממש בכל מהלך?"
    כן, אם למשל היו אשכרה שורקים את העבירות שנעשות עליו בכל מהלך…

    עמית, אני מאד אוהב את הכתיבה שלך. אבל זה טור מעט מתבכיין.
    התשובות הדמגוגיות שלי הן מענה הולם לטענות ה(מעט)דמגוגיות שלך.

    ואם להיות רציני: כן, יש הרבה כוכבים שמקבלים פחות כבוד מהשופטים. לא, לברון ממש לא דוחף עם היד בכל מהלך. כן, הוא עושה זאת בין היתר כי נותנים להרביץ לו חופשי בעקבות הפיזיות (כמו שאק ד"א). לא יודע לענות לגבי מה היה קורה אילו.

    • גיל (פורסם: 18-6-2016 בשעה 15:01)

      בדיוק מה שחשבתי. לא שורקים לאינסוף עבירות עליו כי הוא לא נופל או עושה פלופים.

      • עמית זילברבוש (פורסם: 18-6-2016 בשעה 15:24)

        מתן,
        א. לא יפה להשמיץ טור שלם על שני משפטים שכותרתם "דברים שלא נדבר עלייהם"…
        וברצינות,
        ב. המספרים שהבאת יכולים לספר משהו ויכולים גם לא. יתכן שקבוצה אחת הולכת הרבה לסל אבל הקבוצה השנייה שומרת טוב את הטבעת, קופצת אנכית, עושה הרבה strips וכד'.
        ולקבוצה השנייה יש את קווין לאב…(+עושה עבירות בזריקות מבחוץ + מגיעה מוקדם over the limit)
        אני רואה את המשחקים בעיני. אני יודע שגם אתה. לדעתי הקרדיט שסטף מקבל נמוך מאד. בטח יחסית לכוכב שהוא.
        ג. לברון דוחף עם היד כמעט בכל חדירה לסל. נכון, כנראה שלא "כל". כי אין דבר כזה "כל". אבל בהרבה הרבה. הוא מזיז שומרים מהדרך עם היד. כשיהיה לי זמן אני אכין לנו קליפ של זה. כל דיון ה"עושים עליו עבירות ולא שורקים" זה דיון אחר לגמרי ואני לא חושב שהוא רלוונטי ספציפית לשאלה שאני העלתי. הוא לא דוחף ב-ג-ל-ל שלא שורקים. הוא דוחף כי זה המשחק שלו וכי מאפשרים לו את זה.

        גיל,
        לברון לא עושה פלופים… תודה, הייתי קצת בדאון אבל קיבלתי את מנת הקומדיה שהייתי זקוק לה אחה"צ הזה ;).

        • מתן גילור (פורסם: 18-6-2016 בשעה 15:42)

          א. זו הנימה שקיבלתי מהטור, אבל אתה צודק. זה לא היה יפה. אני חוזר בי ומבקש את סליחתך.
          ב. לא טענתי שהם בהכרח מוכיחים משוה. אני רק טוען שכל אחד מהצדדים יכול לטעון לקיפוח מצד השיפוט ויוכל להציג נתונים/קטעים/טענות שמתאימים לו. בסופו של יום, גם אם השיפוט לא מספיק טוב (לדעתי הוא דווקא בסדר) אין הטיה לטובת/רעת קבוצה/שחקן. מעבר לזה, לא היתה שום החלטת שיפוט שערורייתית. היו גבוליות שהכעיסו את מי שהלכו לרעתו.
          ג. אני דווקא כן חושב שזה הולך ביחד. משום שלא שורקים הוא דוחף יותר ועשה פלופים (למרות שבפלייאוף היה לו פלופ אחד רציני ממרפק של TT וזהו, למיטב זיכרוני).

          • עמית זילברבוש (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:34)

            א. הכל בחיוך.
            ב. גם אני חושב שהשיפוט בסדרה טוב. כתבתי את זה בפוסטים הקודמים. עם זה, אני גם חושב שקארי מקבל מעט קרדיט מהשופטים, בטח יחסית לכוכב שהוא. כמובן שההרגשה הזאת חזקה יותר אחרי משחק 6.
            ג. אני לא כותב את הדברים על פי הפלייאוף הנוכחי. אנחנו רואים את לברון כבר הרבה שנים. אני לא חושב שיש קשר לאי השריקות ולמהלך שלו עם היד בחדירות. לדעתי הוא עושה את זה כי זה נותן לו יתרון וכי מאפשרים לו לעשות את זה.
            מסכים איתך שבפלייאוף הנוכחי יש הרבה פחות פלופים ממה שהורגלנו בעבר.

        • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 18-6-2016 בשעה 15:48)

          "המספרים שהבאת יכולים לספר משהו ויכולים גם לא" הם תירוץ מאד נוח, לא?
          האמת היא שהטורים ה"אובייקטיבים" שלך שלא היו נגועים בהייטריות היו הרבה יותר מהנים.

          • עמית זילברבוש (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:36)

            אם אתה לוקח חלק מהמשפט שאמרתי אז זה בטוח נח. אני הסברתי למה המספרים יכולים לא לספר את הסיפור. ובהמשך למטה אתה יכול לראות גם למה התכוונתי עם הנתונים על העבירות מחדירות לסל.
            ו…"תודה".

            • מתן גילור (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:56)

              עידו מראה שלקרי שורקים פי 2 עבירות בכניסה לסל מאשר לברון.
              כמובן שאין פה מסקנה חד משמעית, כיוון שייתכן שבאמת עושים עליו פי 2 עבירות פר כניסה.

            • איציק (פורסם: 18-6-2016 בשעה 17:00)

              הבעיה שלו שורקים לקרי עברות בתנועה רגילה שלו בלי כדור. תסתכלו כמה פעמים תופסים אותו, נותנים לו מכה או משיכה. אלו פעילויות לא חוקיות רחוק מהכדור. אפילו ב-NBA זה לא מקובל לבצע באופן כל כך בוטא. הסיבה ברורה אך השופטים צריכים להגיב לזה.

            • עידו ג. (פורסם: 18-6-2016 בשעה 17:03)

              זו נקודה מאד חשובה. כמו שלברון נפגע מכך שבאמת לא שורקים כל פאול שעושים עליו בכניסה לסל) קרי נפגע לא פחות ואף יותר מכמות הפאולים שעושים עליו במעבר בין החסימות (שכמעט ולא נשרקות).

            • איציק (פורסם: 18-6-2016 בשעה 17:09)

              דבר נוסף שמפריע בשיפוט הוא חוסר העיקביות. כל הפלא אוף כולל 4 משחקים הראשונים של הגמר השופטים איפשרו לפוצץ. בשני המשחקים האחרונים שורקים כמעט על כל נגיעה. זה לא קשור למי זה יותר מפריע, אבל השחקנים משתי הקבוצות התרגלו למשהו אחד. חוסר עיקביות כזו מאד פוגעת.

        • גיל (פורסם: 18-6-2016 בשעה 17:40)

          לברון כמעט לא עושה פלופים ביחס לשחקנים אחרים. לגבי היד, בתור שחקן, אם לא שורקים לך על משהו אז למה שלא תמשיך לעשות את זה? הבעייה היא לא איתו אלא עם השיפוט. יש דברים ששורקים עליהם ואחרים שלו. גם לא שורקים על צעדים בליגה אז כל השחקנים מקבלים כבוד מהשופטים?

          • yaron (פורסם: 18-6-2016 בשעה 19:16)

            השיפוט בnba אף פעם לא היה משובח. אני מכיר לא מעט אנשים (אמריקאים) שהפסיקו לצפות בגלל ההטיה לטובת שיקגו ואל איי.

            • גיל (פורסם: 18-6-2016 בשעה 19:28)

              זה המשחק הכי קשה לשיפוט, יותר אפילו מפוטבול. אני חושב שהשופטים עושים בסך הכל עבודה טובה רק שהם לא עקביים. לא בין משחקים ולא בין הפלייאוף לעונה הרגילה. זה מצב בלתי נסבל.

          • Shadow (פורסם: 18-6-2016 בשעה 21:44)

            לברון זכה בפרס פלופר השנה שנה שעברה

            נראה לי שאין ספק לגביו בדיוק כמומשאין ספק לגבי ג'ינובלי, הארדן, ורז'או, סמארט ועוד

        • S&M (פורסם: 19-6-2016 בשעה 07:14)

          עמית, אתה לא עיישה! :-)

          הטור הזה מוטה לחלוטין. נתת לנטיות לב להשפיע על פרשנות תוך התעלמות מהעובדות.

          כן, לברון עושה פאול ביד שמאל (כמעט) בכל חדירה שלו לסל. וזה כך שנים, והעולם שותק. עכשיו זה הזמן לציין את זה? עכשיו, כשהשופטים נותנים לפוצץ, זה הזמן לציין את זה? עכשיו, כשמתן הציג במספרים את התחושה שמקבלים בצפייה, שמפוצצים אותו בכל כניסה בלי תגובת השופטים?

          זו שערוריה. השיפוט מוטה לטובת ג"ס בגדול, ובכל זאת ג"ס בוכים. זה מטה את כל ההתייחסות הרצינית לטור שלך. כי נכנסת לפוזה המטופשת של עיישה, של בכיינות, במקום לתת את העובדות ואת הפרשנות הנכונה.

          לא רק שחוסר שריקות עוזר יותר לג"ס, יש גם אי שוויון בחוסר השריקות. כלומר, ההטייה עוד יותר גדולה לטובתם. והג'ודי ניר מוזר שלום קארי עוד מצייצת שהיא איבדה כל כבוד.

          ומילא היא, אבל אתה?!

          כל חובב ספורט אובייקטיבי צריך להיות בעד קליבלנד העיר, בעד לברון האדם, ובעד אליפות אחרי פיטורי בלאט.

    • זינק (פורסם: 18-6-2016 בשעה 15:17)

      לשחקנים מאוד פיזיים עם עוצמה, בד״כ שורקים פחות.
      סתם כדוגמא, סופו היה מקבל עבירה על כל מגע קל שלו ולעומת זאת היה צריך להוריד לו איבר כדיי שישרקו עבירה לזכותו.
      לא בסדר ולא הוגן, אבל כנראה שאין מה לעשות עם זה יותר מדי.

    • עידו ג. (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:16)

      מתן אתה משחק בנתונים.
      לברון וקיירי עם 32 זריקות עונשין (במהלכי החדירה)
      סטף וקליי עם 18 זריקות עונשין (במהלכי החדירה).

      • מתן גילור (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:21)

        אתה יודע יותר טוב ממני לשלוף נתונים – כמה עבירות פר כניסה לסל (כי כנזכר לעיל יש עניין של אובר דה לימיט)?

        • עידו ג. (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:25)

          קיירי, סטף וקליי מקבלים שריקה ב-20% מהמקרים לברון ב-10%.

  10. איציק (פורסם: 18-6-2016 בשעה 15:40)

    יפה,
    לגבי ה-MVP:
    אם קליבלנד לוקחת, את התואר צריך לקבל בארנס.
    אם GS לוקחת, את התואר צריך לקבל לברון.

  11. טל 12 (פורסם: 18-6-2016 בשעה 15:52)

    לדעתי,כבר במשחקים הראשונים טיירון לו עשה משהו טוב .הוא החליט לצאת חזק למהלכים של קארי וגם של קליי כדי לשבש לגלודן סטייט את המשחק שלהם.במשחק הראשון נראה שגולדן סטייט היו מוכנים לזה.אמנם קליבלנד הצליחו בניתוח אבל החולה מת,כי גולדן סטייט שיחקו בסבלנות ומצאו הרבה שחקנים אחרים עם מבטים טובים או מתגלגלים להם לסל.והם ניצחו.אני חושב שהמשחק הסבלני של גולדן סטייט בהתקפה,פגע גם ביכולת של קליבלנד להיכנס לקצב שלהם.

    מעבר להתעקשות של לו על הקצב המהיר,הוא היה צריך את שלושלת הגדולים שלו בסדרה.לברון הגיע אבל קיירי ולאב לא שיחקו טוב בחילת הסדרה,שקיירי הגיע לסדרה ובגדול זה כבר סיפור אחר.שנים מהשלושת במשחק,פה ושם גם הצוות המסייע(בעיקר סמית) ופתאום גולדן סטייט צריכה לחשוב.

    אחרי משחק מספר 3 גולדן סטייט חזרו לעצמם ניצחו ואפילו חזרו לזהות שלהם – ספלאש ברדרס חזרו. אבל בינתיים גם קליבלנד נכנסו לקצב שלהם וגם להם יש כלים בהתקפה.זו לא הסדרה של העונה שעברה.עכשיו בגולדן סטייט צריכים לחשוב איך הם יורדים מהר להגנה.

  12. עידו ג. (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:12)

    מסכים איתך לגבי היחס הצבע למשחק הבידודים. אין מה לעשות הכל נשפט על פי התוצאה הסופית.
    לגבי העניין של הקצב – קליבלנד לא משחקת יותר מהר בהתקפה אבל בהחלט מחפש לצאת כמה שיותר למתפרצות. רואים את זה בהימורים על חטיפות שלעתים הופכות לזריקות קלות.
    גם לגבי העניין של בידוד של קרי כשומר על לברון או קיירי יש נטייה לקחת משהו שקורה פעם פעמיים במשחק ולהעצים אותה. הווריורס מחליפים כל הזמן לכן זה לא מפתיע והקאבס לא ניצלו זאת באופן יוצא דופן.
    לגבי הפלוס מינוס של מקריי. הסתכלת על פר משחק לכן זה לא מפתיע עבור שחקן ששיחק משחק אחד. אם מסתכלים על הסדרה כולה TT מוביל עם פלוס 38.

    • עמית זילברבוש (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:28)

      לעניין הבידוד של קרי – לפי דעתי רואים אסטרטגיה מאד ברורה של השחקן ששומר על קארי הולך לחסום ללברון כדי להכריח את החילוף הזה. זה בהחלט לא משהו מקרי שקורה פעמיים במשחק.
      לגבי מקריי – כמובן שהצגתי את זה רק כקוריוז. לא ניסיתי לרמוז שיש לזה איזשהי משמעות.

      • עידו ג. (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:35)

        אני מודה שלא בדקתי את זה עד הסוף מספרית אבל במעט שבדקתי לא רואים משהו משמעותי. כמה פעמים במשחק אתה חושב שזה קורה?

        • עמית זילברבוש (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:39)

          לא יודע להגיד במספרים. אבל ממבט עיני (וכן מפרשנויות שונות ששמעתי) – זה אלמנט חשוב באסטרטגיה של הקאבס.
          אני חושב שאחרי משחק 3 קראתי שהם עשו את זה בשני המשחקים הראושנים 4 פעמים ובמשחק 3 לבד – 12. אבל אני לא בטוח לגבי המספרים. אפשר לחפש את הסטטיסטיקה בהזדמנות ראשונה.

          • עידו ג. (פורסם: 18-6-2016 בשעה 17:01)

            לגבי שני המשחקים הראשונים אל תתפוס אותי במילה אבל למיטב זכרוני זה קרה בערך 3 פעמים במשחק ולברון לא ניצל זאת כמעט. במשחק 3 בודאות (כי בזמנו בדקתי) זה קרה בדיוק פעמיים עמוק בגארבג' טיים של המחצית השנייה. פעם אחת לברון החטיא זריקה מרחוק ופעם שנייה החטיא מפוסט אפ על קרי אבל תיקן מייד בטיפ אין. בשאר המשחקים עד כמה שאני זוכר זה גם לא קרה יותר מ3-4 פעמים למשחק ולברון לא עשה מזה יותר מסל אחד במשחק (אולי 2 באחד המשחקים).

            • Shadow (פורסם: 18-6-2016 בשעה 21:49)

              המטרה היא לאו דווקא רק לעשות סל. המטרה היתה לעייף את קרי בהגנה ולהוציא ממנו עבירותצואם אני זוכר נכוו הוא קיבל איזה שתי עבירות מהמלך הזה.

            • עידו ג. (פורסם: 18-6-2016 בשעה 22:47)

              באיזה משחק? שוב זה לא קורה מספיק במשחק גדי לעייף אותו. בוא נגיד שאם באמת היו רוצים לעייף אותו היו דואגים לפחות בידודים ולמעברי חסימות של ג'יי אר סמית'.
              במשחק האחרון "היו" שתיים. הראשונה לדעתי אופנסיב של לברון ברבע הראשון והשנייה פלופ ברור של לברון שסיימה לקרי את המשחק.

            • שמעון (פורסם: 19-6-2016 בשעה 09:00)

              זה לא היה אופנסיב של לברון ולא היה גם עבירה של קרי, זה מעצבן שהשופטים תמיד שורקים למשהו, או ישרקו על כל פלופ? יש מלא פלופים כאלו. מי אמר שחייבים לשרוק תמיד לעבירה של מישהו? אולי יתעלמו וזהו, אין חוק שמחייב לשרוק עבירה לצד כלשהו אם המגן עושה פלופ.

            • טיפה סרוחה (פורסם: 19-6-2016 בשעה 02:45)

              shadow-"קיבל שתי עבירות מהמלך הזה"..סתם נשמטה לך האות ה"א או טעות פרוידיאנית?

            • Shadow (פורסם: 19-6-2016 בשעה 08:21)

              לפסוס ;)

  13. ClearcUT (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:14)

    אוהד גולדן סטייט מקבל התקף לב קטלני בדקה האחרונה של משחק 6 מול קליבלנד. הוא מגיע לגן-עדן עם חולצה מס' 30 וכובע צהוב ונוקש על הדלת הענקית, היא נפתחת ויוצא אליו המלאך גבריאל.

    "שלום אחי" אומר המלאך, "מצטער – אבל אין כניסה לגן עדן לאוהדי גולדן סטייט".

    "מה?" זועק האוהד, נדהם.

    "שמעת, אין כניסה לאוהדי הלוחמים".
    "אבל, אבל, אבל, אבל אני דווקא בנאדם טוב" מוחה האוהד.

    "באמת?" עונה המלאך גבריאל, "על איזה מעשה טוב אתה יכול לספר לי".

    אוהד הווריורס מאמץ את זכרונו, דמעות בעיניו, ועונה בקול משתנק – "לפני שבוע הבאתי 100 שקל לקבצן, באמת המלאך, תכניס אותי לגן עדן".

    גבריאל נראה משועמם – "נו, ומה עוד".

    אוהד הווריורס חושב לרגע ואז ממשיך בקולו הצווחני שעולה כבר לגבהים חדשים – "לפני שלושה חודשים תרמתי 100 שקל למעון לילדים יתומים באלבניה, תכניס אותי פנימה, צא איתי גבר המלאך גבריאל! תעשה טובה!".
    "הממ, אתה זוכר עוד משהו?" המלאך גבריאל שואל בפקפוק.

    האוהד כבר בוכה, דמעותיו מרטיבות את החולצה של סטפן קרי שקנה ב80 דולר מהאתר הרשמי של הקבוצה, אחרי שתי דקות של מחשבה מאומצת הוא נזכר פתאום – "לפני חמש שנים תרמתי 40 שקל לאגודה למלחמה בסרטן, מגיע לי להיכנס לגן עדן, זה לא פייר! בבקשה!", הוא משתתק ומביט במלאך גבריאל בתקווה.

    "אוקי", אומר לו המלאך, "חכה כאן ואלך לדון בעניין עם הבוס הגדול". הוא נכנס לגן העדן וסוגר את השער מאחוריו, אוהד גולדן סטייט מביט בשער בתקווה ומוחה את דמעותיו, הוא נזכר במשחק האחרון של עונת 2016 ובשבירת שיא הנצחונות וחיוך קטן עולה על פניו.

    10 דקות חולפות לפני שהמלאך גבריאל חוזר, הוא מביט לאוהד בעיניים ואומר לו – "טוב, דיברתי עם אלוהים והגענו להחלטה, קח 240 שקל ולך תזדיין".

    • אמיתי (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:31)

      גדול. סיפור אמיתי?

    • רזיניו (פורסם: 19-6-2016 בשעה 11:27)

      אדיר!

  14. yaron (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:28)

    שני דברים:
    1. לו או לברון או שניהם הצליחו לקחת קבוצה שהגרזן כבר הונף לצווארה ולהביא אותה למשחק 7 כבייבוריטית. פייבוריטית מבחינה מנטאלית, הם נראים יותר קשוחים ויותר בטוחים, מגיע על זה קרדיט.
    2. אם קיירי היה בריא בשנה שעברה, סיכוי סביר שהם היו לוקחים.

    • S&M (פורסם: 19-6-2016 בשעה 07:32)

      אולי. בתנאי שלאב היה ממשיך להיות פצוע.

  15. שמעון (פורסם: 18-6-2016 בשעה 16:51)

    בסוף זה עניין של מה יכנס לסל. אם גולדן יקלעו 20-25 שלשות שום דבר לא יעזור לקאבס אלא אם כן יקלעו בעצמם קרוב לזה. אם לברון יקלע מבחוץ והג'אמפים יכנסו והוא יהיה קרוב ל-40 נק הקאבס יהיו במצב לניצחון, אם קיירי יגיע בזון או סמית יתפור איזה 8 שלשות כנראה שהקאבס ינצחו. לכן כל השאר לא משנה. אני עדיין חושב שגולדן סטייט תחגוג עם שיא שלשות, אם לברון יחגוג גם אני יחגוג עם כסף נחמד (הימרתי על הקאבס כאלופים לפני פתיחת העונה שבלאט עוד אימן שם). לכן אני בעד הקאבס עכשיו אבל לא רואה מצב שהם לוקחים גיים 7 באורקל ארינה.

  16. א ח (פורסם: 18-6-2016 בשעה 17:44)

    לברון בשבילי הוא רכבת הרים… מודה שאני נע נד ביחס אליו. הוא היה אדיוט ״ שלקח את הכשרון שלו למיאמי״ ושהוא ספר לפני כמה אליפויות הוא לוקח.. אבל גם שנה שעברה הוא היה הכי טוב על המגרש.. ומה שהוא עושה השנה, די מדהים.. רציתי שיעוף בסיבוב הראשון אחרי שדיווד פוטר.. אבל אם, רק אם יש יקום מקביל, ויש משחק כדורסל של 1 על 1… את מי הייתם רוצים שישחק בשם העולם שלנו? הרוב המכריע , אם לא כולם יבחרו את לברון.. לא קארי, ולא אף אחד אחר.. מבחינתי הוא ספורטאי על שחושב שזכותו לקבוע את התנאים הכי טובים עבורו להביא אליפות ראשונה לעיר.. זה הקטע.. לו כבר יש אליפויות, לעיר לא..
    והלילה.. מה שלא יקרה, יהיה משמח ועצוב ביחד..
    אז אני בצד של דיוויד.. קדימה גולדן סטייט( בחשש שזה לא יקרה…)

    • דיזידין (פורסם: 18-6-2016 בשעה 18:12)

      מחר בלילה, כן?
      שלא תקום סתם.

    • דן דן (פורסם: 18-6-2016 בשעה 21:58)

      לברון מדהים, אבל בתור שחקן של 1 על 1 יש כמה שהייתי בוחר לפניו, אפילו את קיירי מהקבוצה שלו.., שוב, בקטע של ליצור לעצמך מצב קליעה, למשחק של 1 על 1, לא מי השחקן הכי טוב

      אם אנחנו צריכים לבחור שחקן 1 על 1 שישחק בשביל העולם שלנו, אני בוחר בקווין דוראנט

  17. אוֹרי אמיתי (פורסם: 18-6-2016 בשעה 19:04)

    שׂונא לברון? הנה לך משהו. במשׂחק 6, הוא חייב את הופעת הענק שלו לעבודה של קיירי ותומפסון במחצית הראשונה. הוא היה קולוסאלי בלהגן על 20 הפרש. בלי התרומה האדירה שלהם, ועם הריסון ברנס בכושר של לפחות חצי כדורסלן, המשׂחק הזה היה צמוד, והווינריות הכבירה של לברון היתה הופכת להססנות מביכה.

    • מתן גילור (פורסם: 18-6-2016 בשעה 19:10)

      אני לא לגמרי בטוח אם אתה ציני או רציני, אבל חלק ניכר מהנקודות שלו נקלע סביב הדקות שההפרש ירד לחד ספרתי. למעשה, הוא היחיד בקאבס שייצר שם נקודות בעקביות.

      • אוֹרי אמיתי (פורסם: 18-6-2016 בשעה 19:34)

        נכון. המשדר האמריקאי ספר 18 נקודות שלו רצוף לקבוצתו. הוא הגן על ה-20 הפרש מעולה. זה בדיוק מה שכתבתי, ובדיוק מה שהתכוונתי.

        • מתן גילור (פורסם: 18-6-2016 בשעה 20:03)

          אני קורא עכשיו ספר מאד מעניין של מיכאל הרסגור ואהוד פוקס.
          מסתבר שאתה לא ההיסטוריון היחיד שחושב שיש לו יכולת איתנה לחזות עתיד אלטרנטיבי בדיוק רב.

          • מתן גילור (פורסם: 18-6-2016 בשעה 20:03)

            נשכח בסוף התגובה ;)

            • אמיתי (פורסם: 18-6-2016 בשעה 20:09)

              הספר על נפוליאון בין השאר?

            • מתן גילור (פורסם: 18-6-2016 בשעה 20:15)

              חיובי. אני מאד נהנה.

            • אמיתי (פורסם: 18-6-2016 בשעה 20:26)

              כן עשה לי סדר בכמה דברים. די קליל כזה

            • אוֹרי אמיתי (פורסם: 18-6-2016 בשעה 21:19)

              לא חוזה כלום. מביע דעה. ולא סובל את לברון.

    • notRobot (פורסם: 18-6-2016 בשעה 23:45)

      אדון בלון לא אדיוט
      הוא יודע שברוטציה של 7-8 שחקנים הוא מסתכל להם בלבן שבעניים מעבר לקשת.
      יש כאן הרבה החלטות טובות שלו כמאמן.

      הוא סוחט מהחמישיה שלו את המקסימום כשמאחוריו סדרות קלילות במזרח ומצד שני במערב הם אחרי קרבות קשים.
      לתת לבארנס או תומפסון להפציץ מ-3 30 נק כל משחק, נראית כמו החלטת מאמן.
      כשהוא מבין טוב מאוד את החסרונות של גולדן סטייט בצבע ובמשחקים כשסטף קרי לא יוצא מגדרו.

      כל עוד גולדן סטייט יתפוצצו באולם הביתי שלהם אז אין לו סיכוי.

  18. notRobot (פורסם: 18-6-2016 בשעה 20:37)

    זו נבלה וזו טרפה מבחינתי
    גם ילד הMTV המלוקק
    וגם הטנק הדורס מולו.

    לברון נותן סדרה שלא ראיתי הרבה זמן מספורטאי.
    פשוט עילוי.
    הגג על הילד מהמפרץ היה לפנתאון של הוליווד.

  19. טל (פורסם: 18-6-2016 בשעה 22:11)

    מישהו יודע אם יש בר בבאר שבע שמשדר את המשחק?

  20. אבי (פורסם: 18-6-2016 בשעה 23:39)

    ועוד נתון אחד בסיסי: לברון 11 אסיסטים. קרי אסיסט אחד בלבד.

  21. ארנון (פורסם: 19-6-2016 בשעה 01:44)

    הסדרה הזאת מציבה סימן שאלה בנוגע להכתרתה של גולדן סטייט 2016 כאחת הגדולות בהיסטוריה.
    נוהגים להשוותה לבולס של 96, השוואה שמתבססת בעיקר על מאזן הליגה הרגילה, ללייקרס של שאקובי או לבוסטון של בירד.
    וכולם שוכחים איזה אלופה היתה לנו לפני שנתיים.
    כן, ספרס של 2014 ראויה בהחלט להיכנס לדיון.
    עונה רגילה של 62 נצחונות בלבד, אבל כולנו יודעים כמה חשוב החלק הזה עבור פופ.
    פלייאוף שמתחיל עם סדרה מתישה מול דאלאס, שבגלל אותה שלשה של קארטר מגיעה למשחק שביעי. ואז הכל מתפוצץ. שבעים נקודות בחצי ונצחון בשלושים הפרש, מה שהופך להיות ענין קבוע במשחקי הבית בסדרות הבאות.
    ובגמר, מול מיאמי של לברון-וייד-בוש שאינה נופלת בכלום מקליבלנד של השנה, שתי שחיטות חוץ מובילות למשחק מספר חמש בבית. מזכיר קצת את השנה. לברון ושות' פותחים עם 6-22 מהיר, ונראה שיש סדרה. אבל גם המשחק הזה נגמר בעשרים הפרש ואליפות.
    ואף מילה על האסתטיקה בכלל, ועל משחק המסירות של הגבוהים בפרט.

    • אלכס (פורסם: 19-6-2016 בשעה 04:51)

      + בלתי נגמר ארנון.
      הספרס של אותה עונה (והאמת גם העונה שלפניה, שבה הם הפסידו אליפות תודות להחלטות רעות של פופ, ויכולת ווינרית של אלן) הם קבוצה לדורות, אינטילגנציית משחק מרהיבה ברמות הכי גבוהות.

    • notRobot (פורסם: 19-6-2016 בשעה 05:32)

      מי שכותב, משווה, חושב בכיוון או אפילו לוחש זאת לגבי ההיסטריה סביב הקבוצה של שנה שעברה [וגם השנה] באופן כרונורולוגי פשוט לא מבין שום דבר בעליל אלא רק מצטרף להילולה הגלובלית אחרי החתיך התורן.

      פלוס ענק על סן אנטוניו.
      כתבים עסוקים בלקרוא לסטף קרי סטףףףףף ולא כך כך זוכרים מה זה כדורסל ברמה גבוהה.
      הקבוצה האחרונה לשחק כדורסל שכזה היתה הספרס.

      יש משהו מאוד מעוור בלתלות דגל אמריקה מול הפרצוף ולנפנף בו כל רגע שמרגישים משהו.
      כמובן גם כאן כותבי דה באזר עסוקים בלהרטיב את עצמם עם אמריקאיות [לא מכיר כתב אחד שקורא לסטף, סטף חוץ מישראלים]
      ולכן גם הדיבורים מאינפנטילים האלו על היסטוריה..
      בעוד ההיסטוריה מציגה לך קבוצות כדורסל שעשו הרבה יותר בתקופות טובות יותר של ה.נ.ב.א.

      רק חייב להגיד שגולדן סטייט לא היו עוברים לדעתי,, לא את מיאמי של אז, לא את סו אנטוניו ובטח לא את דאלאס של נוביצקי.
      אז שההיסטריים יכתבו היסטורית.

      נו שויין..

    • גיל (פורסם: 19-6-2016 בשעה 09:40)

      היא לא תחשב לכזו. שתי סדרות של 7 משחקים ונפילות גדולות מלוות בתבוסות מחלישות את הקייס שלה. עם זאת, הם עדיין יהיו היסטוריים בגלל כל מה שהשיגו וזה מה שחשוב להם.

      אכן, מסכים לגבי הספרס.

      • עמי ג (פורסם: 19-6-2016 בשעה 17:06)

        איך אתה יודע אם היא הסטורית או לא?
        ההסטוריה שלה עדיין נכתבת.
        אם היא תיקח הלילה – תהיה הסטורית? ואם תיקח גם בשנה הבאה (אולי שוב מול לברון) – מספיק בשביל להיחשב להסטורית?
        ואם תפסיד הלילה אבל תיקח בשנתיים הבאות – הסטורית או לא?
        בני האדם כותבים הסטורית/ לא הסטורית – ואלוהים (שמשחק בקוביה) צוחק…

        • גיל (פורסם: 19-6-2016 בשעה 17:09)

          מה שהיא עשתה השנה היסטורי בלי קשר למה שתעשה בעתיד. היא שברה שיא ניצחונות לעונה הרגילה. גם בק טוב בק זה היסטורי. אם היא תזכה גם שנה הבאה אז היא תהיה עוד יותר היסטורית.

  22. ק. (פורסם: 19-6-2016 בשעה 13:20)

    תהיתי אם אני היחידי שחושב שסטף היה מעולה במשחק 6, היחידי מהקבוצה שלו מההתחלה עד הסוף, ורק בגלל שלברון היה ענק, וקרי קיבל כמה שריקות הזויות על חטיפות ועוד, אז זה כבר "לברון ניצח את סטף" והוא נשחט בביקורות על המשחק הלא נכון. יכול להיות שלעובדה ששאר חבריו לחמישייה סיימו עם 4 מ20 לשלוש (קרי 6 מ13 ) כשרובן חופשיות, יותר קשורה?
    לא הכל שחור ולבן. ואני לא מדבר על כל הסדרה, רק על משחק 6 שצריך לא לראות אותו כדי לבקר דווקא את קרי על היכולת בו

    • גיל (פורסם: 19-6-2016 בשעה 13:41)

      הוא היה סביר אבל לא משהו יוצא דופן כמו הופעות אחרות שלו שראינו השנה. לאנשים יש זיכרון קצר אבל בעונה הראשונה היו הרבה משחקים שהוא קלע באחוזים מטורפים לשלוש וממקומות קשים. כמעט ולא רואים את זה בפלייאוף. כמובן שגם ההרחקה שלו וההתנהגות שלו תרמו לביקורת עליו.

      • ק. (פורסם: 19-6-2016 בשעה 14:38)

        הוא השאיר אותם במשחק והיחידי שפגע בחצי הראשון. גם עשה מהלכים גדולים בהגנה שלרוע המזל גררו את החלק השני שציינת שמשום השפיעו על ההסתכלות של החלק הראשון.
        כתבתי שלברון היה ענק והוא רק מעולה (אם תרצה טוב מאד) , אבל את התצוגות בהן היה מדהים לא הייתה את האינטנסיביות וההתאמות שעושים בסדרת פלייאוף, במיוחד בגמר. הוא פשוט הרגיל אנשים לטוב מדי ולכן רק טוב מאד כבר לא מספיקץ

        • גיל (פורסם: 19-6-2016 בשעה 15:08)

          בחצי הראשון אכן היה טוב אבל בחצי השני לא וזה מה שקובע. לברון היה טוב כל המשחק. ואין מה לעשות, כשמדברים עליך במונחים היסטוריים ואז אתה קולע רק בצורה סבירה אז יש אכזבה.

  23. יאן קמומיל (פורסם: 19-6-2016 בשעה 14:07)

    שוב פוסט מופרך והזוי עם חצאי אמיתות שזועקים לשמים.
    אולי במקום לבלבל את השכל לקוראים האינטיליגנטים של דה-באזר תתחיל פעם אחת להראות סטטיסטיקות אמיתיות? כולם מדברים על איך הסטטיסטיקה של הסלאש-דרייב בסדרה הזו תכריע את ההתמודדות – למה שלא תגיד משהו על זה? ולמה שלא תביא את סטטיסטיקת הplay types בזמן שלברון על המגרש כשלו ובלאט אימנו? שם רואים בבירור את הגדולה של לו והכשלון של בלאט. במקום זה אתה מביא לי מדד מצ'וקמק כמו +/- ועוד דולה משם איזה ציון קובה שקיבל 3 דקות להריח את הפרקט מקרוב. זה לא רציני.

    • Harry Hole (פורסם: 19-6-2016 בשעה 22:04)

      אוקי, אז אתה חושב אחרת מכותב הפוסט, אבל למה את כל כך כועס? חם לך? אתה יושב על כסא לא נוח?

      • Harry Hole (פורסם: 19-6-2016 בשעה 22:04)

        את=אתה

    • עמית זילברבוש (פורסם: 20-6-2016 בשעה 00:47)

      א. תודה על הביקורת הבונה, אני אקח לתשומת ליבי לקראת משחק 8.
      ב. למה אני צריך להביא אם יש אנשים כמוך שכבר עושים את מלאכת הקודש. המשך בעבודה המקודשת!

  24. דני (פורסם: 20-6-2016 בשעה 01:26)

    אז מתכנסים כאן?

  25. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:27)

    לברון מתחיל רע מאד 3 איב נראה הססן מאד כמו משחקי השלשול הגדולים שלו מצד שני כל הנק של גולדן זה כמעט שלשות זה לא נראה טוב עבור הקאבס למרות שהם בשיוויון 16 אם לברון לא נותן חקאבס לפחות 32 נק ולא בגארבג טיים אין לקאבס סיכוי לאב גם פותח מאד חלש החטיא המון זריקות לבד בארנס חושך

  26. אוֹרי אמיתי (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:36)

    כאילו עוד לא התחיל המשׂחק

    • שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:38)

      גולדן עם 6 שלשות בתוך ה22 נק ברבע הראשון חח

  27. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:42)

    טוב, גמני פה
    בינתיים נראה שהמשחק צמוד
    מהלך אחרון מוצלח של הקבס בסוף הרבע הראשון.
    מנעו מג"ס להגיע לזריקה מהירה בסופו. 4 שניות התבזבזו מהר, הקבס מובילים בנקודה.
    3 איבודים ללברון ו 6 נקודות ברבע אבל גם 3 אסיסטים. 6 לקרי

  28. ClearcUT (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:44)

    שמעון יא מגעיל תפסיק עם הדימויים האלה. 1000 אנשים כבר אמרו לך שזה מגעיל.

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:47)

      מצטרף לבקשה אל תנחס לא לרעה ולא לטובה:)

  29. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:46)

    ויליאמס עושה מווו והכדור של ג"ס

  30. אוֹרי אמיתי (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:51)

    ג״ס לא בקצב שלהם.
    ומצד שני, לאב הגיע לסדרה.

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:55)

      הוא לא יהיה בקליבלנד בשנה הבאה.
      אם כן זה יהיה עצוב

  31. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:52)

    בארנס עם אחד מ 5
    הוא לא יקבל חוזה מקסימום מ ג"ס בסוף העונה
    אם יעזוב הוא טיפש כי זו הקבוצה היחידה שיכולה לקחת אותו שוב למקומות הכי טובים.
    עדיף לו שיקח את מה שהציעו לו באמצע העונה

  32. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:54)

    סטף עכשיו עם שתי עבירות. הוא עדיין לא הבין שהשופטים מאירופה….

  33. notRobot (פורסם: 20-6-2016 בשעה 02:59)

    זין
    חייב לעלות לטיסה
    נראה לי מפסיד הסטוריה או היסטריה

  34. Riverman (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:00)

    משחק מפוזר ומבולגן עד עכשיו

  35. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:01)

    סוף סוף קיבלנו משחק צמוד
    הרבה אמוציות, הרבה טראש טוקס, כמו שמשחק אחרון צריך להיות!

  36. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:04)

    דריימונ גרין עם משחק משוגע!!
    5 שלשות….

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:05)

      הוא עם 21 עכשיו וסביר שהעונשין בפנים.
      בינתיים הוא האם וי פי של המשחק הזה

      • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:09)

        לברון וקיירי סוחבים את הקבס על הגב. אם קיירי לא היה נפצע בשנה שעברה, הקבס היו לוקחים אליפות ודייויד היה ממשיך. הקבס היו יותר טובים בתחילת העונה ולא היו מדברים בכלל על פיטורים.

  37. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:06)

    גרין אונס כל דבר שזז הקאבס לא קולעים שלשות לבד לגמרי לא לאב לא סמית ולא שאמפ לא יאמן הם 1 מ12 מה3 שכמעט הכל זריקות לבד לחלוטין גולדן מצד שני לא מחטיאים שלשות לברון חייב לחסל את שרק בהגנה חוגג יותר מידי בקלות. כל ההבדל זה השלשות

  38. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:08)

    אם הקאבס לא יזהרו לקראת סיום הרבע זה יכולצלהיגמר רע מאד בסוף הכל מזל לקאבס דום זריקה לבד חא נכנסת מה3 גולדן כבר עם איזה 12 שלשות

  39. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:12)

    איזה פאול הזוי הדביקו עכשיו לקרי. הזוי ברמות שלא יתוארו. חולי רוח השופטים האלה. בוקים טיפוסיים. כמה שאני רוצה להגיד משהו על ההוויה של מה שלא יהיה, הילד צריך ללמוד לקח? נלמד אותו…. זה לא ייאמן האנשים האלה…

    • טל 12 (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:14)

      שאמפרט קופץ על קארי כדי לחסום ולמי שורקים עבירה? לקארי

    • אמוץ כהן-פז (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:14)

      שריקות שמוציאות את גברת קרי גדולה.

      • oz (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:17)

        לא אהבתי את הבכיינות של סטף והגברת על עברות אבל זו באמת שריקה הזויה

    • אוֹרי אמיתי (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:16)

      זו באמת היתה שריקה מהבית.
      מאז ההתערבות אחרי משׂחק 4, יש ריח עז שהמנגנון בעד לברון.

      • שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:17)

        נו ומה הצעדה של גרין היה שריקה הזויה אכן אבל בחייאת השיפוט מעולה עד עכשיו

        • בובו (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:21)

          באמת ? אתה באמת יכול להגיד שהשיפוט לא מוטה אחרי העבירה הזאת?

          • יריב (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:27)

            קיומה של שריקה הזויה לא מעיד על הטיה. אפשר שיש שריקות הזויות לשני הכיוונים.

      • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:33)

        אמרתי למעלה מילה אחת שמסבירה הכל….בוקיות. שמעתם על המילה הזו?
        זה אומר הכל. נלמד את הילד לקח. יש סדר ואסור לפגוע בו בשום (אני חוזר בשום) מקרה! זו שיטה.
        ככה הם ילמדו כל ילד סורר באמריקה, במזרח התיכון וכו' השיטה עובדת!
        טוסו חצי עולם, תתנסו ותהנו:)

  40. בובו (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:15)

    לא נורמלי השיפוט על סטף…

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:34)

      בוקיות טיפוסית

  41. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:16)

    הקאבס עם 1 מ14 מה3 זה לא יאמן וכמעט כל השלשות היו לבד. גולדן לא מחטיאים שלשות. דבר שני לברון פאסיבי מאד עם 12 נק והוא לא בקצב של המעל 32 נק שהוא צריך. הקאבס לא יהיו אלופים אם לברון יקלע 25 הוא נראה רע מאד הססן מאד ושום דבר מבחוץ לא נכנס לו חזר לסורו למרות סטטיסטיקה של כמעט טריפל דאבל שכנראה יהיה לו בסוף המשחק. אכן עבירה הזויה הדביקו לקרי אבל היה גם צעדים של גרין. זה נראה טוב לגולדן בדרך לבלואו אאוט אף אחד בקאבס לא הופיע למשחק סמית שאמפ ולאב לא קולעים שלשות לגמרי חגמרי לבד כל החצי

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:35)

      חחחח

      העיקר יש לו חסימה על קרי והוא מנסה עליו פסיכולוגיית לברון. בסוף הפרצוף הטרש והפלופ יעשו את המשחק

  42. oz (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:19)

    טוב יחסית לזה שהקאבס לא מסוגלים לשים סל הם בהפרש סביר. לברון במשחק בינוני בינתיים, אבל איפה קיירי של לפני 2 משחקים? חייב להתעורר

  43. אוֹרי אמיתי (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:38)

    חזר חד מפסק הזמן הזה, סטף

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:40)

      גם סמית חזר לעניינים

  44. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:39)

    ג"ס כבר עם 12 שלשות, אבל מי סופר?

  45. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:39)

    לברון חלש מאד אם הוא לא יתעורר שוב הלוזריות תחזור הוא כרגע בהיחנקות גדולה

  46. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:42)

    דן שמיר אמר בתחילת השידור בהימורים שלברון יחנק וגולגן ינצחו בחד ספרתי כרגע הוא צודק בתחסית

  47. notRobot (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:42)

    סאמממק המטוס הולך להמריא והדיילת אחרי

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:51)

      איזו באסה.

  48. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:44)

    הקאבס שומרים ומובילים אבל הם חייבים רהע אחרון גדול של לברון שישתלט וזו ההזדמנות שלו אבל נראה פח היום זורק לבנים לברון מבחוץ הוא לא יכול להיות עם 14 נק אם רוצהנאליפות

  49. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:48)

    הקאבס שומרים נפלא וקיירי הגיע לעבודה

  50. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:50)

    באיבוד הזה של סטף, לברון עשה עליו עבירה ואין שריקה סטף מאבד והכדור של קיירי ל 2 פלוס עבירה.
    לא יכול להיות שלברון בלי אף עבירה ולסטף כבר 3. הדג מסריח. מסריח קשות!

    • שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:54)

      בחייאת ראית איזה שריקת אוויר שרקו ללברון גרין קיבל 3 זריקות במתנה בפיגור 7 לברון לא פוגע בכלום מנגר את התחת פתח אסם תנונאת הכדור לקיירי

      • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:00)

        ציניות? בחייאת?

  51. oz (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:50)

    הנה קיירי!

  52. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:53)

    עבירה הזויה שרקו ללברון לא נגע בגרין שקיבל 3 זריקות מתנה

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:54)

      למה ציניות?

  53. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:54)

    לא היתה להם ברירה אז הדביקו סוף סוף ראשונה ללברון

  54. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:57)

    ליווינגסטון?
    יש שוויון!

  55. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 03:58)

    לברון פחחחח היה 7 לקאבס קיירי בזון והוא בא ולקח לו את הכדורים ופתח אסם ושיוויון לברון שוב בהיחנקות היסטורית 14 נק במשחק מחריד אם כי בהגנה הוא נהדר והוציא את קיירי מהזון

  56. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:01)

    לברון הוא המצטיין של גולדן היום הוציא את קיירי מהזון משהו שאיש בגולדן לא הצליח שאפו

  57. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:04)

    עוד 12 דקות משחק תהייה לנו אלופת אן בי איי.
    ג"ס מובילה בנקודה. הספלאש ברדרז לא בעניינים.
    זה קיירי נגד גרין.
    שיא השלשות לפליאוף כבר לא יישבר במשחק הזה אולי השיא למשחק גמר:(
    לפחות הרווחנו עוד 2 משחקים בגלל ההרחקה ההיא של גרין

  58. Shadow (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:06)

    12 דקות בהן תיכתב היסטוריה

  59. אוֹרי אמיתי (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:07)

    ג״ס עדיין לא בקצב המשׂחק שלהם, 10 דקות לסוף העונה. אם לא ימצאו אותו, זה לא יגמר טוב.

  60. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:09)

    לברון תן את הכדור לקיירי וזוז לו מהדרך אל תהרוס את זה

  61. Shadow (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:09)

    הפעם קר עלה עם טומפסון ושכח את קרי

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:11)

      תומפסון היום הוא עקב אכילס של ג"ס. אין היום ספלאש אז תעשה משהו אחר. לא לזרוק כל הזמן. לא הולך אז לא!!!!

      • שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:17)

        קליי רוצח יכול לעשות 1 מ20 אבל לדפוק את המסמר הספלאש הגיעו וקיירי בחוץ לו המפגר הזה שוב לברון משחק 1 על 5 בסוף שעון תן את הכדור לקיירי טמבל

  62. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:16)

    קרי וקליי ספלאש עם שני צאקות ולו הטמבל הוציא את קיירי לנוח מה אתה טמבל

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:18)

      כן!

      • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:18)

        ולא!

  63. oz (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:19)

    לברון, מילא איבודים והססנות אבל מה עם הגנה?

  64. אמוץ כהן-פז (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:27)

    בקיצור, ינצח מי שירעד לא פחות הפופיק.

  65. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:28)

    עבירה הזוייה הדביקו עכשיו השופטים לסטף.
    לברון נופל עליו ובמקום לקבל את העבירה בעצמו העבירה נדבקת באורח פלא לסטף

    • יריב (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:44)

      אם הגיע לעמדה רק כשג'יימס באוויר זו עבירה.

  66. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:31)

    שוויון

    עוד דקה ותשעעע שניותתתת של משחקקקק
    אפשר לחתוך את האוויר בעוד קלישאהההה

  67. oz (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:32)

    שני הצדדים לא מפקדים בהתקפה – סטף לא פוגע בחישוק, והקאבס הולכים לעוד בידוד של לברון העייף ועוד פוסט אפ של לאב

  68. אמוץ כהן-פז (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:32)

    אני חושב שהוויכוח על השוואות לשחקני עבר הוכרע כאן סופית.

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:40)

      קודם שייקח עוד 3 אליפויות ואז נדבר

      • אמוץ כהן-פז (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:46)

        דוק, התכוונתי ל4 הדקות שקדמו לסל של קיירי בהן אף אחד מהנוכחים לא היה מסוגל לקלוע… מה שלא היה קורה עם מושאי ההשוואה.

        • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:49)

          מייק היה עושה את זה בקלות בגדולתו

  69. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:34)

    השלשה הזו של קיירי הביאה אליפות לקבס ועכשיו ברור כמה החסרון שלו בשנה שעברה היה קריטי לקבס

    • טל 12 (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:40)

      איזה וינר קיירי

  70. oz (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:39)

    ALL HAIL TO THE KING!!!

    • שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:41)

      אין ספק לברון גם קלע 6 נק הכי חשובות שגולדן הובילו 4 ברבע האחרון והוא שם 6 נק שעצר את המומנטום וקיירי איזה סל מזל שלברון נתן לו את הכדור

  71. דיזידין (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:39)

    המלך השיב את כתרו.
    לא יאומן, שלושה נצחונות רצופים על ג״ס.

  72. NoOne (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:39)

    לברוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  73. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:40)

    כולם בוכים שם בקליבלנד. איזה אושר

  74. שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:40)

    קיירי הביא שלשת מאני טיים כואב לי על בלאט שקיירי לא היה איתו שנה שעברה אחרת היה מביא 2 אליפויות בחיים צריך גם מזל. מצד שני זכיתי ב3500 שח היום אז תודה לקיירי

  75. אמוץ כהן-פז (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:41)

    כבוד לקליבלנד!
    קונספט ה׳ספלש׳ קרס, סופית?

  76. אלון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:41)

    בלאט בזבז מזמן את המזל שלו

  77. Shadow (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:46)

    כל הכבוד ללברון
    גאל את עצמו מגיע לו להנות מהרגע.

    ווינרים כותבים לעצמם את ההיסטוריה וזו הפעם הראשונה שהוא כתב את שלו

    אוכל את כל הכובעים שצריך.

    איפה דיזידין שיביא לי סומבררו

    • דיזידין (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:50)

      אני בדיוק קופץ לבריכה בכיכר רבין.
      וכמו שאמר הפילוסוף, לפעמים השפיץ של הנעל משנה את ההיסטוריה.

  78. AdamB (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:46)

    מוריד את הכובע לפני לברון. מודה שלא האמנתי עד הרגע האחרון
    שהשלד הזה של הקאבס יביא אליפות.

  79. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:46)

    עבודה נהדרת בהגנה על הספלאש ברדרז
    זה עבד מצויין לקבס ולא עבד בכלל לג"ס. שאפו ללו ולברון, הם נצחו את קר בגדול ב 3 המשחקים האלה.
    הימורים זה לא הצד החזק שלי. כל הכבוד לקבס על החזרה מהקבר. חד וחלק.
    לברון עדיין המלך עם גביע שלישי ועוד MVP כי הגמר זו חותמת אמיתית ולאיש יש לגסי

  80. ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:50)

    טוב

    שמח שהקבס סוף סוף לקחו אליפות אחרי כל כך הרבה שנים. גם להם מגיע.
    יום טוב

  81. oz (פורסם: 20-6-2016 בשעה 04:51)

    דייויד מקבל גם טבעת?

  82. ClearcUT (פורסם: 20-6-2016 בשעה 05:13)

    שמעון – סופית אתה האוהד הכי מטומטם וחסר מושג שמגיב בדה באזר, חוץ מזה יש לך גם קבעון אנאלי, קבע פגישה אצל פסיכולוג.

    רזי הופמן – אתה לא אוהד כדורסל אלא אוהד דייויד בלאט מתוסכל, התגובות המעליבות שלך פאתטיות.

    לברון אלוף גדול.

    • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 06:54)

      מה כואב לך ילד? ילדותך השנייה?

      • שמעון (פורסם: 20-6-2016 בשעה 12:36)

        מה אתה מתייחס לילד. יש לו פיגור שכלי קל. זה בסדר תעזור לו דוקטור

        • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 20-6-2016 בשעה 13:34)

          זה סגנון שמוכר לי מאד מהבלוג של לס. זו אחת מהסיבות שעזבתי שם. בתשובתי, לה ענה זה שמסתתר מאחורי שם בדוי, רמזתי על כך. אני אכן מעריך את בלאט ומצר על הפציעות של שנה שעברה וחוסר היכולת שלו לתקשר עם לברון. אני לא מתוסכל אבל הייתי מתוסכל רק כשהסלטיקס הפסידו ללייקרס ובכל זאת פירגנתי להם כמו שאני מפרגן לקליבלנד וללברון על ההישגים. אף פעם לא הסתרתי את דעתי שהוא השחקן הטוב כיום בעולם גם כשהיו אוהדי מיאמי שקיללו אותו וירדו עליו כשעזב אותה.

          • ClearcUT (פורסם: 21-6-2016 בשעה 04:04)

            מביך דוקטור, אתה ושמעון באותו צד.

            • ד"ר רזי הופמן (פורסם: 21-6-2016 בשעה 11:35)

              מביך שאתה מסתתר מאחורי ניק ניים שלא ידעו מי אתה. אני? אין לי מה להתבייש וגם יודע מי אתה! אתה ממשיך לבייש את עצמך. בהצלחה!

לא ניתן להגיב.