תצוגת שיא או תצוגת שפל?

כרמלו אנטוני שבר הלילה את שיא בגארדן. אבל זה לא היה השיא היחיד שנשבר.

melo2

לא יודע אם כבר התאוששתם מתצוגת השיא של כרמלו אנטוני הלילה במשחק של הניקס נגד השרלוט בובקטס המסכנים. אני עדיין מתקשה להתאושש, אבל לאו דווקא מהתצוגה של אנטוני. יותר מהתצוגה של הגנת הבבוקטס וצוות האימון שלה.

נתחיל בפרטים – אנטוני ניפץ את שיא הנקודות שנקלע אי פעם בגארדן שהיה שייך ל… לא, הניחוש הראשון לגבי זהות המחזיק בשיא, הוד ג'ורדניותו לא נכון במקרה הזה, אלא דווקא "המתיימר", קובי ברייאנט עם 61 נקודות ב-2009. על הדרך, כמובן שאנטוני ניפץ גם את השיא של שחקן ניקס בגארדן שהיה שייך לברנרד קינג האגדי, עם 60 נקודות ב-1984.
"מלו" השיג את השיא עם אחוז מרשים 65.7% מהשדה (23-35), עם שש שלשות ועשר קליעות עונשין מוצלחות מעשרה נסיונות.

אין ספק שאנטוני נתן תצוגת קליעה מאד מרשימה, כזו שאנחנו יודעים שסקורר ברמת העלית שלו יכול לתת. אבל מדהים לראות כמה מעט מאמץ (באופן יחסי) הוא היה צריך להשקיע כדי להגיע לשיא הלילה. מתוך כל הנקודות שלו רק עשר הגיעו מהקו. לשם השוואה כשקובי קלע את ה-61 בגארדן הוא קלע 20 מהן מהקו. כשקינג קלע את ה-60 שלו הוא קלע 22 מהן מהקו. למה כרמלו היה כלכך מעט פעמים על הקו? ובכן, זאת מפני שרק שלושה מהסלים שלו היו בחדירות לסל.

מתוך 23 סלי השדה של אנטוני 8 הגיעו מבידוד פשוט בצד אחד של המגרש. מלו יצר לעצמו מרווח (space) על ידי עבודת רגלים (דחיפת הרגל בין רגלי השומר שמאלצת אותו לקחת צעד קטן אחורה), ועלה לג'אמפ מחצי מרחק.
4 סלים נוספים הגיעו מ"פיק אנד פאמפ" (חסימה והתגלגלות החוצה לקליעה), כשהמגן הולך אחרי השחקן עם הכדור ומשאיר את השחקן הבאמת מסוכן פנוי.
עוד 2 סלים הגיעו מכדרור ועליה לג'אפ באחד על אחד ועוד 3 בחדירה לסל, כשבאחד מהם הוא עובר את המגן שלו והולך לדאנק ללא מפריע.
שישה סלים נוספים הגיעו בדרכים שונות כמו מתפרצת (סל אחד), שלשה אחרי ריבאונד התקפה וכמובן, שלשה מחצי מגרש עם סיום המחצית הראשונה.

סך הכל קלע אנטוני 17 מ-23 סלי השדה שלו במהלכים של אחד על אחד מול השומר שלו. הוא עשה זאת תוך הצגת יכולת קליעה פנומנאלית, אך גם מאמץ ותחכום התקפי די מינימאלי. סטיב קליפורד מאמן הבובקטס נחשב למאמן בעל אורינטציה הגנתית שמחשיב את האחים ואן גנדי כמנטורים שלו (אחרי ששימש כעוזר מאמן בקבוצות שלהם, בניקס של ג'ף ובמג'יק של סטן). למרות זאת הוא התעקש לשמור על קיבעון הגנתי צורם לעין בזמן שמלו קולע סל אחרי סל. במשך רובו המכריע של המשחק, קליפורד ניסה על אנטוני שלושה שומרים שונים, קיד גילכריסט ששמר אותו רוב הזמן, מקרוברטס וטוליבר. רק בשלהי הרבע השלישי, כשלאנטוני היו כבר 49 נקודות הוא "נזכר" להביא עליו דאבל-אפ.

מבחינתי, מעבר לשיא הנדיר של כרמלו הלילה, היה פשוט מדהים לראות את אוזלת היד של הגנת הבובקטס ומאמניה. רבות כבר נידון לגבי היכולת של השתלבות מאמנים אירופאיים ב-NBA, יש טענות לכאן ולכאן, ואני את דעתי כבר כתבתי. מישהו באמת יכול לראות את אובראדוביץ' או בלאט עומדים מול שחקן שקולע התקפה אחר התקפה ולא משנים דבר בצורת השמירה עליו?

אני לא חובב גדול של שחקנים חסרי מצפון שאין להם בעיה לזרוק כל כדור שמגיע אליהם ליד, ולא מאד מופתע מכך שדווקא שחקן כמו כרמלו אנטוני הוא זה ששבר את שיא הנקודות בגארדן. יותר מזה, אני לא מופתע שהניקס, מועדון שהתמחה בשנים האחרונות בבניית קבוצות מפסידות, מובלים על ידי כוכב כמו מלו. ובכל זאת, ועל אף האמור, אין ספק שראינו תצוגת קליעה של שחקן בעל יכולות מדהימות שיש לתת לה את מלוא הערכה.

הבובקטס הראו משחק נרפה, ונדמה היה שלא ממש מפריע להם להיות מובסים על ידי קבוצה, סליחה, על ידי שחקן אחד. ואתם יודעים מה הכי עצוב בכל הסיפור? שהבובקטס נמצאים כרגע במקום השמיני במזרח המוביל לפלייאוף(!). אז מתי אמרנו שמבטלים את החלוקה למזרח ומערב…?

*

כבר עשיתם לייק לדף הפייסבוק של הבלוג? אם לא, רק תדעו שגם אנדראה ברניאני לא עשה…

*
והנה כל סלי השדה של אנטוני מהלילה:

מה קורה כאן? (מרתון דובאי)
מלכת היופי או האופי

44 Comments

אלון 25 בינואר 2014

הוא איבד 0 כדורים שזה גם שיא. רג'י מילר קלע 57 בלי אף איבוד כדור.
אם כל הנקודות שלו מבחוץ אז דאבל טים אמור להיות פחות אפקטיבי.

עמית זילברבוש 25 בינואר 2014

קשה לאבד כשלא מוסרים וכמעט לא מכדררים…
לדעתי דאבל טים עשוי להיות אפקטיבי בכל מצב, ברגע שהשחקן מקבל את הכדור, על מנת לאלץ אותו למסור אותו ולגרום לאחרים "לנצח אותך".

אני לא טוען שזו תרופת פלא, זו רק הצעה אחת, שהיא שונה ממה שעשו הבבוקטס – פשוט להשאיר אותו בבידודים של אחד על אחד ולתת לו להתעלל בהם פעם אחר פעם.

ששון 25 בינואר 2014

הבנאדם קלע 62 נקודות. לא שאני מעריץ גדול שלו, אבל אם זה היה דוראנט היית עכשיו מרייר. כשזה אנטוני אז הוא אגואיסט ששמרו עליו עדר של בנות.

תiמר 25 בינואר 2014

ב- ד- י- ו- ק!

עמית זילברבוש 25 בינואר 2014

ששון, תומר,
מעניין אותי להבין למה אתם אומרים את זה.
בהתבסס על הכרותכם איתי?
בהתבסס על פוסטים קודמים שלי?
בהתבסס על הנתונים שהבאתי בפוסט הזה?
בהתבסס על מה שמתחשק לכם לייחס לי?

יש לכם משהו ענייני לומר על הטיעון שלי בפוסט (שהוא בפירוש לא נגד אנטוני, חוץ מגילוי נאות בסופו) בקשר להגנה שננקטה מול כרמלו?

yaronv 26 בינואר 2014

עמית, לא עונה בשם ששון ותומר, אבל ברור שהתגובה כוונה נגד כל "שונאי" אנטוני באשר הם.
העניין הוא שאף כתבה כזאת לא נכתבת על דוראנט למשל…
הוא שובר שיא קליעות באן בי איי ללא איבוד – טוב הוא לא מוסר
הוא עושה את זה בצורה מדהימה כמעט בלי ללכת לקו – טוב, לא שמרו עליו.
אחוזים מדהימים? – כמובן, נתנו לו לזרוק בלי להפריע.
יש למישהו איזה "הסבר" לאיך זה שהוא גם אחד מששת השחקנים שעברו את רף השישים עם מעל לעשרה ריבאונדים ב-25 השנים האחרונות???

עמית זילברבוש 26 בינואר 2014

ירון,
אני לא קראתי גם כתבה דומה על קובי בריינאט, או רודי גיי לצורך העניין. אבל כמו שניתן לראות בקישור שנתתי בפוסט, אני כן טענתי טענה דומה כלפי הטיפול בפיק אנד רול של טיי לאוסן בפלייאוף שעבר.

הפוסט שלי הוא ביקורת על הקבעון המחשבתי שרואים פעמים רבות ב-NBA. לא ביקורת על אנטוני. על הדרך נתתי בהערת אגב את הדעה שלי עליו, והדיון בתגובות הלך דווקא לכיוון הזה. שזה כמובן גם כן אחלה מבחינתי.

ולגבי הטענות האחרות שהעלת:
– באופן אובייקטיבי, לא תסכים, שיותר קל לשמור על הכדור כשרוב מה שעושים איתו זה לתפוס ולזרוק? (לפעמים אחרי הטעייה או שתיים, לפעמים אחרי כדרור או שניים)
– העובדה שלא הלך לקו לא נראית לך כאיזשהי אינדקציה של הגנה פחות אגרסיבית? כמישהו שלא הוציאו אותו מ"הקומפורט זון" שלו?
לי זה נראה ככה. אתה יכול כמובן לא להסכים ומוזמן מאד לתת את נקודת המבט שלך לעניין.

yaronv 26 בינואר 2014

עמית, אין כאן שום נסיון להתנצח. אני מודה שאני מת על כרמלו אמטוני! ןעוד לפני שהוא הגיע לניקס, וגם מסיבה שלאו דווקא קשורה לספורט – אנטוני "שרף" את עצמו בתחילת הקריירה כש"העז" להביע את דעתו על הצביעות בליגה בנושא השימוש במריחואנה. זה היה עוד בימים שליגאליזציה לא היתה כ"כ טרנדית בארה"ב… אנטוני הוא דוגמא מובהקת לאנטי גיבור אמריקאי, ולמרות שכולנו מחפשים כאלה אנחנו לא מזהים אותם כשאנחנו רואים אחד כזה.
אני יודע שאני מרים כאן כדור להנחתה, אבל אני מודה שאני גם מת על מרבורי, ובדיוק מאותם סיבות – בן אדם עם לב ענק ש"העז" לצאת נגד תעשיית המותגים האמריקאית.
אני אוהד ניקס הרבה שנים וראיתי לא מעט מחרבים בקבוצה – כרמלו אנטוני הוא לא אחד מהם!
הכל היה נראה אחרת אם לא היו חותמים על החוזה ההזוי עם סטאדמייר. אם במקומו היה מוחתם רכז על (שהניקס צריכים ויודעים שהם צריכים כבר יותר מעשור) היינו מגיעים רחוק יותר.
לעניינו – לא שמעתי את המאמן מתלונן על אנטוני אפילו פעם אחת מאז שהגיע. לא שמעתי שחקנים מלכלכים עליו וטוענים שהוא "רעל" בחדר ההלבשה. הוא מחוייב לקבוצה במאה אחוז.
כשאתה בוחר בכותרת: "תצוגת שיא או תצוגת שפל?" זה לא נשמע כמו: "ביקורת על הקבעון המחשבתי שרואים פעמים רבות ב-NBA. לא ביקורת על אנטוני"

עמית זילברבוש 26 בינואר 2014

ירון,
גם מבחינתי אין כוונה להתנצח. רק להתדיין, להתווכח, לשמוע עוד דעות ולהשמיע את שלי. גם כאלה שתומכות וגם כאלה שחושבות אחרת.
ולעצם העניין –
יכול להיות שכולם מבינים שמי שיפצה פה נגד כרמלו ימצא את עצמו מהר מאד מחוץ לקבוצה. או שיכול להיות שהוא באמת שחקן שכולם אוהבים. לדעתי הוא שחקן התקפה אדיר בעל יכולות פנומנאליות, עם זאת, אחד כזה שלא כדאי לבנות סביבו קבוצה.
ולגבי הכותרת – התכוונתי לניגודיות של איך שרבים תופסים את האירוע, לבין איך שאני תופס אותו, כתצוגת שפל של ההגנת הבובקטס והקבעון המחשבתי של צוות האימון שלה.

איציק 26 בינואר 2014

אנתוני אינו שחקן התקפה אדיר. הוא סקורר וכלום מעבר לזה. הוא לא מוסר, לא עושה אחרים טובים יותר. יש את כרמלו והסל, זה הכל.

אורי 25 בינואר 2014

שתי המסקנות הנובעות מפה הן
1. כרמלו סקורר בחסד.
2. הוא מחרב קבוצות סדרתי
לא שהעניין לא היה ידוע עד עכשיו פשוט המשחק הזה והעונה שעוברת על הניקס ( כמו גם העונות הקודמות שלו בקבוצות אחרות ) מחדדות את העובדה הזו מאוד

duncan 25 בינואר 2014

אפס אסיסטים.
כמה אסיסטים נתן קובי ב61?

עמית זילברבוש 25 בינואר 2014

שלושה.
אגב, בשתי דקות משחק פחות.
http://sports.yahoo.com/nba/boxscore?gid=2009020218

7even 25 בינואר 2014

שום קבוצה בליגה, או בעולם, לא תגיע להישג כלשהו כשהיא מובלת ע״י כרמלו אנתוני.
ההישגים היחידים יהיו אינדיבידואלים. כמו הלילה.
הניקס קבוצה גועלית ביותר. לראות משחק שלהם זה בלתי אפשרי.
ממש כאילו לקחו 5 שחקנים שפוגשים אחד השני לראשונה בחייהם
העלו אותם על מגרש ואומרים להם תשחקו. איכס.

אסף 25 בינואר 2014

אורי, הניקס לא עלו לפלייאוף עשור שלם לפני שכרמלו הגיע.
מאז שהוא בניו יורק – 3 שנים, 3 העפלות. כולל העונה שעברה, שהיתה הטובה ביותר מאז 99.
עבור אוהדי ניקס, זה לא משהו לזלזל בו. ממש לא.

אגב, גם את דנבר הוא הביא לגמר האיזורי ( אני יודע, צ'ונסי בילאפס גם היה שם ).

איציק 25 בינואר 2014

זו היתה הסיבה שהביאו את כרמלו, לעלות לפלאי-אוף. מעניין האם סיפרו לו שבשביל זה מביאים אותו? אני שואל זאת כיוון שעד כמה שאני זוכר שבראיון ההגאה הוא אמר שהוא רוצה להתמודד על תארים. עלייה לפלאי-אוף נחשב לתואר???

אורי 26 בינואר 2014

חוץ מצ'ונסי היו שם גם ג'יי אר סמית, ננה וקניון מרטין שאין לזלזל בהם.
בכל מקרה זה לא סותר את מה שאמרתי למעלה.
ודאי שיהיה שיפור בקבוצה עקב יכולות הקליעה שלו ותשומת הלב לה הוא זוכה מההגנה היריבה אבל מבחן התוצאה לטווח ארוך שונה.
אולי אם הוא ישכיל להיות כינור שני או שלישי בלי לכפות את עצמו על המשחק הוא יוכל להצליח יותר אפילו בלי סופרסטארים מהשורה הראשונה

yaronv 26 בינואר 2014

אסף אתה צודק. גם אל תשכח שביחד איתו הביאו כוכב פצוע בסוף הקיירה (אני מאוד אוהב את אמארה, אבל בכל זאת) עם חושה הזוי…
מעניין איך הניקס היו נראים אם היו מביאים ביחד עם כרמלו את דרון וויליאמס / כריס פול לדוגמא.

איציק 25 בינואר 2014

אני חושב שזה לא הוגן להשוות את כרמלו לדוראנט או לספור כמה אסיסטים היו לו. כרמלו הוא הסקורר הכי גדול ללא השוואה. יש לו מגוון שדוראנט לא חלם עליו כמו טווח קליעה, עליה מכדרור, מיציאה מחסימה, חדירה, בקיצור כל הארסנאל. הוא גם לא צריך למסור, כיוון שהוא יכול להסתדר לבד, בלי שאר הנמושות שבקבוצתו, דבר שדוראנט לא יכול לעשות ולכן נאלץ למסור כדורים ולכן גם מאבד כדורים מה שכרמלו לא עושה.
בקיצור, כרמלו הוא היחיד שיכול לעמוד בכסוד מול צ'ק נוריס, ואולי אפילו יכול לו…

Amir A 25 בינואר 2014

זה נכון שבראיינט נבחר למשחק האולסטאר למרות שהוא שיחק העונה רק 6 משחקים? זה מה שה-NBA הפכה? מכונת שיווק לאוהדים אווילים?

איציק 25 בינואר 2014

אני חושב שמג'יק בזמנו נבחר עם פחות משחקים.

אדם 26 בינואר 2014

אני חושב שגם היום אם הייתה אפשרות לבחור במג'יק הוא היה בחמישייה.

יובל 26 בינואר 2014

אני דווקא מחבב שחקן עם יכולות כמו של כרמלו. לדעתי, אם היה איתו רכז תותח באמת הם היו יכולים להיות קונטנדרים. (כמו שעם ג'ייסון קיד הם סיימו מקום שני במזרח וקיד כבר היה בסוף הקריירה).

איציק 26 בינואר 2014

היה לו את איש הקלאץ' צ'ונסי, נו ולאן הגיעו במקסימום….

ריצ'י אינקוגניטו 26 בינואר 2014

הבעיה של הניקס זה לא מלו. מלו שחקן קבוצתי ואחראי.
מי שאומר אחרת לא רואה מספיק משחקים של הניקס.
הבעיה היא ניהולית. הניקס מכרו את כל הארווה בשביל להביא את מלו ובנו מחדש בצורה מאוד לא נכונה.

yaronv 26 בינואר 2014

צודק וטועה…
ההחתמה של מלו היתה מעולה, הטעות הקשה היתה אמארה בחוזה הזוי ולא מבוטח.
בטח גם בזה מלו אשם…

פורנו-הוליק 26 בינואר 2014

כוכבים ב NBA לא היו יורקים לכיוון אוברדוביץ ובלאט. ה NBA היא ליגה של שחקנים, לא של מאמנים. אחרי חודש של צרחות מאחד מהשניים הללו השחקנים היו עוברים למוד של שביתה איטלקית והמאמן היה מפוטר.

המאמן הבאמת דפוק במשחק הזה היה של ניו יורק, שהוציא את מלו 5-6 דקות לסוף ומנע ממנו אפשרות ל70 נקודות ומעלה. ולמען האמת? זה עוול גם כלפינו הצופים.

עמית זילברבוש 26 בינואר 2014

לדעתי יש הרבה במה שאתה אומר בחלק הראשון. אני מסכים שהליגה הזו היא ליגה של שחקנים ומאמנים אירופאיים יהיו חייבים לעבור איזשהו שינוי בגישה אם ירצו להצליח שם.
ובכל זאת, לפני לא יותר מדי שנים אמרו את מה שאתה אומר גם על השחקנים האירופאיים, ואיפה אנחנו נמצאים היום?
ומעבר לזה, שחקנים לא צריכים "לירוק" לכיוון מאמנים בשביל לבצע הוראה פשוטה כמו מעבר להגנה שונה ביצוע טראפים או כל דבר אחר שעבדו עליו באימון.

איציק 26 בינואר 2014

דוקא בנקודה הזו אני לא מסכים. אין דין מאמן כדין שחקן. שחקן אירופאי עשה דרך ארוכה לכיוון המשחק האינדיוידואלי האמריקאי ולכן השתלב. מצד שני, מאמנים בעלי אופי "אירופאי" יותר כמו ג'רי סלון עפו כיוון שרצו שליטה בקבוצה. כדי להיות עוד מאמן ללא שליטה לא צריך ליבא מאמנים מאירופה, יש מספיק בארה"ב.

yaronv 26 בינואר 2014

הכל טוב ויפה עד שמגיעים לפופוביץ'… :-)

איציק 26 בינואר 2014

פופוביץ' הוא יוצא דופן, אבל נראה לי שיש לו גיבוי גדול מההנהלה כדי להיות פופוביץ'. בנוסף, הוא דואג להביא שחקנים שאגו מנופח לא נמצא בלקסיקון. זה לא שלדאנקן או פארקר אין אגו, הוא פשוט לא מנופח למימדים כמו שהיו לאיברסון או יש לדרן וליאמס.

עומרי 26 בינואר 2014

62 נקודות באחוזים מעולים, כולל 100% מהקו. אין שום דרך לטרוניה כלפי כרמלו על ההופעה הזו. הניקס סובלים השנה מאוד מפציעת צ'נדלר ומהדעיכה הלא צפויה של סמית'.

כרמלו הוא מ-10 השחקנים הטובים בליגה ובסופו של דבר הוא הוביל את הניקס בשנה שעברה להישג הטוב שלהם ב-14 שנים ולדעתי היה ראוי לסיים שני במירוץ הMVP.

אדם 26 בינואר 2014

אני חושב שהויכוח המעניין הוא האם כמלו טוב לקבוצה או לא – אין עוררין על יכולתיו כשחקן.
אם היה לך X כסף לשים על שחקן, היית שם אותו על מלו? אני באמת חושב שהשכר שלו לא שווה את היכולת שלו עקב הפגיעה בקבוצה – רוצה לומר, אני מעדיף מספר שחקנים פחות טובים ממנו שיתחלקו בשכר ויתאימו לקבוצה מאשר את מלו. ולדעתי זה המצב בכל קבוצה שלא חושבת רק על מכירת מנויים ומרצ'נדייז.

אסף 26 בינואר 2014

אדם, זה לא עומד במבחן התוצאה. הניקס שפכו משכורות מקסימום במשך עשור ולא הגיעו לפלייאוף עד שכרמלו הגיע. הרי בכל קבוצת לוטרי יש שחקנים שמקבלים חוזי עתק – כולם כשלונות?
בסופו של דבר, זה לא שהניקס יכלו לבחור בין כרמלו, דוראנט ולברון. הוא היה פנוי, והם לקחו אותו – והתוצאות הגיעו.
יחד עם כריס פול, הטרייד על אנטוני הוא אולי המשמעותי ביותר בליגה מאז קיץ 2010.

אדם 27 בינואר 2014

ההבדל הוא ששחקן כמו מלו מונע את היכולת של הקבוצה שלך להשתפר, אתה משועבד לו והמצב הזה לא מאפשר לבנות קבוצה אלופה.

מנחם לס 26 בינואר 2014

עמית, אני לא יודע מי אתה, אבל אני יודע שאין לך מושג.
לי היה כתב שישב במשחק, שיחק כדורסל, אימן כדורסל, וכתב כדורסל (גם כאן בדה באזר) והוא ראה משחק אחד לחלוטין ממה שאתה תארת, לפי קריאת ה-BOX SCORE.

איציק 26 בינואר 2014

ד"ר מנחם לס, אני לא יודע מי אתה, אבל אתה אדם גס רוח.
אין לך דרך ארץ, לא מנמק, לא מסביר, סתם מעליב את הכותב. האם זה רק כדי לנפח את האגו הקטנטן???

אדם 26 בינואר 2014

איציק, אם אתה לא יודע מי הוא, איך אתה יודע שהוא ד"ר? :)

איציק 26 בינואר 2014

;)

עמית זילברבוש 26 בינואר 2014

מנחם,

אם היית מצליח לחסוך את התגובות הנבובות שלך, אולי הייתי מצליח לזכור שפעם הערכתי אותך בתור איש כדורסל.

מה זה משנה "מי אני"? מה זה משנה ש"לך" יש כתב?
אם יש לך משהו ענייני להגיד על משהו שכתבתי, בין אם אתה מסכים בין אם לא – אתה מוזמן. אם אין לך – אתה מוזמן שלא.

שי 26 בינואר 2014

עמית מה חשבת שתכתוב כתבה על מלו אהבו והוא לא יגיב לך? זה האיש וזה הסגנון, באמת שהוא לא שווה תגובה ואני לא יודע למה אני גם מוסיף לו תגובה ;)

גיל 26 בינואר 2014

כרמלו נתן משחק ענק וזה רק מבסס את מה שהוא, שוטר. אתה בהחלט צודק שההגנה של הבובקטס הייתה מחפירה באותו משחק אבל לשוטרים יש לפעמים ערבים כאלו שהכל נכנס להם וכאן אין מה לבוא לכמרלו בתלונות. הוא נתן מה שההגנה נתנה. עם זאת, שוטרים לא מובילים את הקבוצות שלהם לכל מקום ולכן קשה לראות אותם כשחקנים מובילים של קבוצות.

עמית זילברבוש 26 בינואר 2014

מסכים לגמרי, ולכן בפוסט אין שום ביקורת כלפי כרמלו, בהקשר של המשחק הזה ספציפית.

איציק 26 בינואר 2014

אני היתי מגדיר את כרמלו יותר כסקורר משוטר.

Comments closed