עונת המלפפונים 32: איזה בובה

בובה של לילה חוזרת לערוץ הספורט - והיא באמת בובה של דבר.

התמונה מדף הפייסבוק של התכנית
התמונה מדף הפייסבוק של התכנית

השבוע חזרה אלינו בעונה החדשה התכנית "בובה של לילה", ומה אני אגיד לכם, כל משחק מילים שעולה לכם לראש עם המילה "בובה" יסתדר. כבר זמן מה שלא נהניתי מתוכן ספורט שהוא לא משחק ממשי בצורה כזו.

התכנית שבילתה בשנתיים האחרונות בפריים טיים של ערוץ עשר חזרה למקורותיה ולדעתי זה עושה לה רק טוב.
אין לי הסבר מדוייק לסיבה – אולי ההשוואה לתכניות אחרות כמו ארץ נהדרת כשהיא ב – mainstream, אולי היחודיות כתכנית סאטירה בספורט, אבל אם בערוץ עשר לא נהניתי לצפות בתכנית, כשהיא חזרה לערוץ 5, נהניתי מכל רגע.

מהתכנית הראשונה ניכר שבערוץ הבינו שאין פרות קדושות, ושרק אם יאפשרו פתחון פה על כל נושא רלוונטי, לתכנית תהיה זכות קיום. אני לא יודע בדיוק איך זה עובד, ואיך ראשי הערוץ מסבירים לטאלנטים שלהם את הסיטואציה, אבל למה לשאול שאלות קידבג – מה שקבלנו זו נגיעה מדוייקת ומאד מצחיקה ברבות מהדמויות שמוציאות אותנו מדעתנו על בסיס יום-יומי.

האורחים, ערן זהבי ומאיר טפירו הוסיפו מימד מעניין לתכנית, והבדיחות על חשבונם ("טפירו, אין לך אליפות, לא שיחקת ביורוליג, האם יש משהו שעוד חסר לך בקריירה?") היו במקום. קצת חבל שהאורחים עצמם לא משתתפים גם הם בהשתטות, מעבר לעובדה שהם כבר יושבים שם.

את ה"מהדורה" בהגשת אבי נוסבאום קצת פחות אהבתי, אולי שוב כי היא מזכירה שכפול של מה שאנחנו רואים ב"ארץ נהדרת". עדיין, היו שם מספר פאנצ'ים טובים. אבל אני הכי אוהב את חיקויים.

החיקויים של אסי ישראלוף היו מדוייקים במוגזמותם. החיקוי של שי סידי, הכרוז של מכבי תל אביב היא מאד נישתי, אבל זה אולי מה שכייף בתכנית. היא מדברת בדיוק אלינו, אוהדי הספורט. החיקוי של ארז אדלשטיין היה פשוט מעולה, כולל חיתוך הדיבור והמנטרות המרכזיות. ישראלוף מוסיף לחיקוי את הטירוף שלו, ואין כמו אדלשטיין שטירוף כזה ישב עליו בול.

אבל הכוכב הראשי של הערב היה מבחינתי יצפאן, שבחיקויים הפוליטיים שלו מאסתי כבר מזמן, אבל חיקויי הספורט שלו היו פשוט אחד אחרי השני, תענוג צרוף.
החיקוי של פיני גרשון היה חינני, כשבמיוחד אהבתי כמובן את האנקדוטות של כל כמה שניות לדחוף את ה"בוא נרוץ", "בוא נעשה הגנה", "בוא נתקדם..".
החיקוי של פרימו הוא לדעתי הקל מכולם כי האיש הוא קריקטורה עוד לפני שהפך לחיקוי. ובכל זאת, ההוצאה לאור של מה ברור לכולנו, וההקצנה, יוצרת אמירה מאד משעשעת. מבחינתי משפטים כמו "..אגרת שקר, עמלת חירטוט, דמי בדיה, תיווך רמיה, עמלת הפרזה, תלושי קשקוש הצמדה לבדיה" או " מקור לא אמין בואך חבר דמיוני" כבר נכנסו לפנתיאון.
וכמובן, החיקוי של "ברזי" עם "דבר החופר", שבו בלטה, עוד יותר מהחיקוי המדוייק, הכתובית בצד שהציגה את "נושאי התכנית", ובצורה אמיתית עד כדי הפתעה.

דברהחופר
* קרדיט לדף הפייסבוק משה פרימו – ציון 3 המצחיק על תשומת הלב.

אז אמנם הדמויות האמיתיות של ערוץ הספורט מורידות בדרך כלל את רמת הדיון הכי נמוך שאפשר, אבל לפחות יש לציין את ערוץ הספורט, על כך שלא הערים שום מגבלה על כותבי ויוצרי התכנית ומאפשר סאטירה אמיתית. אז כשמגיע מגיע, ועל הומור עצמי בהחלט מגיע. על כך יקבלו הפעם ציון לשבח ורק מלפפון אחד.

1

כי רק ככה זה באמת עובד. לא בובות על חוט, תכנית בובה!

*

מוזמנים להצטרף גם לדף הפייסבוק של הבלוג שם אני מעדכן בכל מה שמעניין אותי, הקשור לספורט במישרין או עקיפין.

*

המטוטלת זזה
צליל תפוס

78 Comments

זורק מילה 18 בפברואר 2014

עבורי זו התכנית הכי מצחיקה בטלוויזיה (כולל ערוצי פריים טיים) מזה המון שנים , למעשה מאז אופסייד של ספי ריבלין ז"ל.

החיקוי של שי סידי היה ע-נ-ק

עופר (השני) 18 בפברואר 2014

"אתם קהל שכונה- לי כרתו אונה"- בערך לא יוצא לי מהראש כבר יומיים.
החיקוי שלו בצעקות היה כל כך מדויק שהייתי בהלם.

JOSH 19 בפברואר 2014

ערן!!!!!! (זהבי)
ער!#!%%&#!!!!! (זהבי)
!@$@$^ER^%57@##@!!!!!!! (זהבייייי)

איי איי איי..

זורק מילה 19 בפברואר 2014

וואי וואי וואי… אני לא מאמין…

חפשו שי סידי ביוטיוב ותראו עד כמה החיקוי של אסי הוא אחד לאחד.

אלי יאני 19 בפברואר 2014

ממש קשה לחקות צרחן עם IQ של ציפור היפראקטיבית.

גיסנו 20 בפברואר 2014

http://www.one.co.il/ONEVOD/HD/36991

ממש, אבל ממש לא ציפור.

שי 18 בפברואר 2014

עמית מה אתה אומר על הופעת האימיים של פיני גרשון ביום ראשון האחרון? כל שבוע אני חושב שאין מצב שהבנאדם יכול להיות יותר ערסי וגועלי, אבל ההשתלחות שלו ביום ראשון בדן גרונפלד היית מוגזמת אפילו בשבילו, אני חושב שהדבר הכי מזעזע בו זה שהוא מצליח להתבלט לרעה אפילו מעל רון קופמן!!
וברצינות עד שיש לנו ליגה כל כך כפית השנה יש דרך ששתי האנשים המגעילים האלה לא יהרסו לנו את כל הכיף?

עמית זילברבוש 18 בפברואר 2014

לצערי לא יכולתי לראות ביום ראשון, אבל שמעתי שהפועל נתנו משחק הירואי.
לשמחתי לא יכולתי לראות ביום ראשון ופספסתי את שני אלה, אבל כשפיני נתפס לשחקן הוא לא עוזב. ולגרונפלד הוא נתפס חזק כבר הרבה זמן.

אורן 18 בפברואר 2014

+1 לגמרי.
האנשים שם לא באמת אוהבים כדורסל.קופמן מדקלם סטטיסטיקה ולא יודע מה זה הגנה אזורית או אישית.גרשון מבין המון כדורסל,אבל עסוק בהכפשות ובבדיחות גסות.ומאיה רונן,עפ הפוזה האוהבת ספורט והמחנכת ,צוחקת מכל בדיחה מפגרת של גרשון,במיוחד אם זה גרונפלד.איפה שלח ואביב לביא והם?אולי הם מעניינים יותר בגלל ההכפשות.מבאס בשביל מי שאוהב את הענף.

JOSH 19 בפברואר 2014

אני חייב לדעת אם עוד אנשים שותפים להרגשה הזו:
מאיה רונן פשוט מרגיזה אותי. אני לא מסוגל לצפות בה וכשהיא מופיעה על המסך ממש בא לי לזרוק משהו על הטלוויזיה.
אין לי מושג למה, כי בסה"כ היא בסדר גמור. סובלת אולי טיפה מ"מתיקות יתר" או משהו בסגנון, אבל לא מעבר. לא משהו שמוציא אותי מדעתי בד"כ. יש דמויות בתקשורת הספורט שמבחילות אותי, אבל אף אחת מהן לא מרגיזה אותי כפי שהיא מצליחה.

זה רק אני? למה זה ככה?

זורק מילה 19 בפברואר 2014

לא רק אתה…. היא פשוט לא עוברת מסך טוב…

היא שם די בכח מבחינת קברניטי הערוץ, כי מחפשים ובצדק לשלב נשים בערוץ, והמבחר שלהם לא גדול בלשון המעטה, אז מיה רונן כי זה מה יש.

shadow 19 בפברואר 2014

מרגיזה לא ברור למה.

היא מן מלוקקת כזו ועושה רושם שהיא אובר מתאמצת.

אובר מתאמצת לצחוק מבדיחות.
אובר מתאמצת להתרגש ולרגש (אם ראית את הדיווח מהסופרבול).
אובר מתאמצת להראות ידע בקיצור אובר.

נ.ב

זה כבר טעם אישי אבל בעיני היא לא עוברת מסך.

נ.ב

גם הילה קובו מייצרת אצלי את אותן תחושות

גיסנו 19 בפברואר 2014

+1

משהו בה פשוט מרגיז אותי. זה לא שוביניזם, כי עם מירי נבו, לילך סונין בזמנה ושרון פרי כשהיא לא מנסה להיות מאיר איינשטיין ולתקוף את כל העולם – באמת שאין לי בעיה.

אבל משהו בקול ו/או הכריזמה הלא קיימת של מאיה רונן פשוט מעצבן!!!

סמובר 19 בפברואר 2014

זה כי היא לא נראית טוב. נקודה. תקראו לזה איך שתקראו לזה, ״לא עוברת מסך״, ״מעצבנת ולא יודע למה״, הכל בתת מודע. Sad but true. היינו רוצים לחשוב שאנחנו לא כאלה אבל אנחנו כן. המשותף למירי נבו, לילך סונין ושרון פרי זה המראה המצודד ולא ״כריזמה״. לילך סונין כריזמתית כמו.. הבנתם. בקיצור זאת המציאות. בגלל זה דוגמניות מגישות תוכניות בוקר בלי קשר לכישורים בגלל זה ברמניות פצצות מקבלות יותר טיפים ונשות מכירות יפות מוכרות יותר. באופן כללי קל לנו יותר להתחבר ולהיסחף אחרי מי שנראה טוב יותר.
ולכל המתכחשים, פשוט תקראו את התגובות מעלי שוב.

אורן 19 בפברואר 2014

הבעיה עם מאיה רונן די מזכירה את הבעיה עם ניב רסקין.
הם נראים כמו אחד מאיתנו,יודעים להטיף ןלחנך נגד אוהדים וכו,ומצד שני,אין להם שום בעיה להתבהם יחד עם חברי הפאנל שלהם.היא צוחקת מכל בדיחה מפגרת של קופמן וגרשון.

גיסנו 20 בפברואר 2014

אורן פגעת בול.

שירלי בר דיין למשל, ממש לא נראית טוב – ואני מעדיף אותה עשרות מונים על מאיה רונן.
אולי זה יותר בגלל שיש בה מין לקקנות מתחנפת שכזאת מצד אחד, וכל מה שאורן אמר מצד שני.

אד הורטון 19 בפברואר 2014

יש לי חיבה אישית מיוחדת למאיה רונן. היא השתתפה פעם באחד נגד מאה (אני הייתי במאה) ופינקה אותנו באיזה 1,500 ש"ח (הייתי סטודנט תפרן) כי היא לא ידעה באיזה מערכון של הגשש לאישה יש סימפטיה לחברה של בעלה מהמילואים…

סניור 18 בפברואר 2014

כמה שאני אוהב את התוכנית הזו וכמה שהתגעגעתי!
כבר קרוב ל-48 שעות שאני בציפפייה לראות פוסט בנושא ושמח שהגיע אחד שמסיכם עם עמדותיי. כול הכבוד לערוץ הספורט על הסאטירה שלא הוגבלה, וכול הכבוד ליוצרים על שנגעו בדברים הרעים של תקשורת הספורט כבר בפרק הבכורה – "אני רוצה לראות דם" (איינשטיין).

עופר (השני) 18 בפברואר 2014

הייתי מאוד מופתע, ציפיתי מהם להרבה יותר גרוע.
חשבתי שהם ישתפו פעולה עם השיח הרדוד "ויצנזרו" את הקטעים שלכאורה יוצאים נגד הערוץ.
כנראה שלא באמת אכפת להם, הרי זה לא יגרום לאנשים שצופים ביציע להפסיק לצפות ביציע, אז למה לא לצחוק על זה? בנוסף, הדבר גורם לתוכן שהם פולטים בתכניות שלהם לקבל קונוטציה קלילה יותר,כך שאין לקחת ברצינות את השטויות שהם מוציאים מפיותיהם.
אם הם היו חושבים ש"בובה" תפגע להם ברייטינג של שאר התכניות בצורה קריטית, לא הייתה "בובה", אל תשכחו שרק רייטינג מעניין אותם.
בכל זאת, היה מצוין. החיקוי של נמני כאילו הועתק מראש של אוהד מכבי הצופה במשחקים שהאינטרסנט המחוק משדר. ששאלו אותו מה הוא אומר על המשחק בין חיפה לבי"תר והוא ענה שדאבור וראלי היו מצוינם, הייתי כ"כ מתורגל שפשוט נשפכתי על הרצפה.

נ.ב- את מי ברלד חיכה בסוף, ולמה לא מחליפים אותו בעוד 5 דקות חיקוי של ייטב לוזון? או שאול אייזנברג?

DeVito 18 בפברואר 2014

אל תשכח את ברכת השלום שלו: "מונאס דאבור לכולם".
קורע!

JOSH 19 בפברואר 2014

ברלד חיקה את האלק הוגן.
לא היה מצחיק. אולי החיקוי של שגיא כהן העלה גיחוך..

מוקש מוקש 18 בפברואר 2014

חפרת שעה על תוכנית חיקויים ובסוף שמת שיר מקורי? תשאר בנבא, כי בעריכה מוזיקלית אתה חלש.

http://www.youtube.com/watch?v=WgaDoYTnLR0

עמית זילברבוש 18 בפברואר 2014

נשמה אתה :)

ניינר 18 בפברואר 2014

הציוות ישראלוף / יצפאן בבובה של לילה זה הדבר הכי קורע בטלויזיה.

ירושלמי 18 בפברואר 2014

האמת שדווקא את החיקוי של סידי לא אהבתי.
יותר מידיי נישתי.
גם הייתי צריך לחפש ביוטיוב תוך כדי ע"מ להבין, וגם חפרו על אותו הפאנצ' 8 פעמים.

יצפאן גאון. החיקוי של ברזי לפנתאון.

*מומלץ לצפות בתכנית בליווי ג'וינט.

המלוח 18 בפברואר 2014

גדולים.

אלי 11 18 בפברואר 2014

תכנית ענקית… מת כבר לראות את שלום פורץ לאולפן עם איזה יואב כץ הוא ענק!

ליבר 18 בפברואר 2014

בחיקוי של סידי התגלגלתי על הרצפה מרב צחוק.
גם מאיר איינשטיין היה מדויק לחלוטין. ״יש לך מיקרופון?! אז תתחיל לטנף!״.
והכי קרע אותי שלמה שרף ששואל את זהבי:
״למה במכבי אתה משחק מתחת לחלוץ ומצארף להתקפה ובנבחרת אץה משחק כמו הזין שלי?!״

תוכנית ציון 3!

ירוק 18 בפברואר 2014

המשפט של שליימה – גדול!

מיכאל 18 בפברואר 2014

החיקוי של סידי היה גדול, גדול!
נשכבתי על הרצפה מרוב צחוק. גם יצפאן היה מוצלח מאד.
אחלה תכנית.

שייקה 18 בפברואר 2014

"שלימ'ה, אנחנו לא ביציע, אין פה חסויות".
"מה אז סתם הכנתי את השחקן שחבל שנולד בחסות פוסטינור???"

גאוני!

עופר (השני) 18 בפברואר 2014

+1

גורביץ' 19 בפברואר 2014

סרינה וויליאמס שיוונדה, חחחחח הרג אותי

ירוק 19 בפברואר 2014

"כמה פעמים אני צריך להסביר לארבל שהיקמן זה לא טוואטחה?"

גיסנו 20 בפברואר 2014

+100

שי 19 בפברואר 2014

אני לא רואה את התכנית הזאת אז אני לא באמת יודע, אבל מרגיש לי שהדמיות האמתיות כל כך מגוחכות שאני לא מאמין שאפשר לעשות עליהם סטירה, קצת כמו חלק מהדמויות של הפוליטיקאים שלנו.

דגש 19 בפברואר 2014

הסכמתי עם הכל. היה כיף וקורע.
למרות שיש עוד הרבה פוטנציאל בחיקוי של פיני גרשון.

ערן לוי 19 בפברואר 2014

אני מתנצל על שאינ נוטל חלק בהילולת השבחים לתוכנית.
קראתי את הםוסט ומיד נידשתי לצפות בתוכנית. התאכזבתי קשות.
תוכנית ירודה, נמוכה, עם פאנצ׳ ליינם שמזהים מקילומטר ועם הכנות להנחתה ירודות אפילו יותר.
פארודיה? לא, רק עוד תוכנית שצועקת עצמה לדעת. ושני חיקויים טובים לא יכולים למחוק את הרושם הכללי שלי ממנה – נמוך, מאוד נמוך. מלפפון אחד? ארגז מלפפונים.

זורק מילה 19 בפברואר 2014

אבל ישראל זה נמוך.זה מה שאוהבים בישראל,גם אני.

לא זוכר אי פעם תוכנית בידור ישראלית שלא כיוונה נמוך.היוצא מן הכלל הם החמישייה הקאמרית.

ערן לוי 19 בפברואר 2014

אז נמוך זה האיכותי החדש?

זורק מילה 19 בפברואר 2014

ערן

להבנתי אתה לא גר בישראל כבר תקופה.צריך לחיות כאן בישראל,לראות את הנפשות הפועלות בתחום הספורט מדי יום,לראות באופן יומיומי את פרשני ושדרי הספורט ואת אנשי המקצוע כאן בישראל בכדי להבין את הניואנסים.

התוכנית הזו בהחלט ובאופן מוצהר פונה לתוכן נמוך.גם ארץ נהדרת אותו דבר.החמישיה הקאמרית זו קלאסה אחרת אבל מתייחסים אליה גם בהתאם,יותר נכון התייחסו לפני עשרים שנה.

ערן לוי 19 בפברואר 2014

אני מכיר את כל הנפשות הפועלות מדי יום בתחום, אני יודע בדיוק מה קורה בתוכניות הספורט ומה אומרים פרשני הספורט. גם את שי סידי הכרתי לפני החיקוי שלו. תאמין לי שאני מבין את הניואנסים, אחד לאחד, לא הייתי טורח לבקר תוכנית שמבוססת על מציאות שאיני מכיר. ב-2014. לא צריך מנוי לערוץ הספורט בישראל כדי לדעת מה קורה, מספיק חיבור לאינטרנט.
ואם התוכן פונה למכנה משותף נמוך כפי שאתה טוען אז ככה התוכנית הזו נראית, נמוכה ורדודה., והעובדה שרוב העם דורש תוכן נמוך, יושב וצוחק מולה, עדיין לא הופכת את השטויות שנעשות בתוכנית הזו למשהו מעניין, מצחיק או שנון. רחוק מכך, מאוד רחוק מכך

זורק מילה 19 בפברואר 2014

מצטער, אבל לא, אתה לא יודע בדיוק מה קורה כאן. עם כל היופי של האינטרנט הוא לא תחליף למגורים כאן וההבנה המדויקת של המטריה הנוכחית. ולא, גלישה לאתרי ספורט בישראל לא מספקת, גם לא צפייה מדי פעם בתכנים של ערוץ 5 וכדומה.

זכותך לא לאהוב את התכנית, או לאן שהיא מכוונת ופונה, זה יותר מלגיטימי. משום מה יש לי תחושה (ואולי אני טועה) שאתה לא מבקר את התכנית בעצם, אלא אותנו הצופים, וזה כבר לא לגיטימי. זה אפילו סוג של התנשאות.

ערן לוי 19 בפברואר 2014

זורק מילה, אין לך שום יתרון עליי בהבנת החומר רק בגלל שאתה חי בישראל. סוף פסוק.

קודם אתה אומר שיש לך תחושה שאני מבקר את הצופים, אבל באותה נשימה קובע שזו התנשאות מצדי. מישהו כאן קופץ למסקנות עוד לפני שסיים לנסח אותן? מישהו ״זורק מילה״?

כל דבר לגיטימי בעיני המתבונן, ההבהרות שלך לגבי גבולות הלגיטימציה הם לדעתך האישית בלבד. אני לא אבקר את דעתך ואעשה לה דה- לגיטימציה, זו דעתך. וזו דעתי. ותעזוב את הטחת האשמות חסרות ביסוס רק כי ככה נדמה לך. אני את שלי אמרתי לגבי התוכנית והתכנים שלה, כל מסקנה שלך שנובעת מהביקורת שלי על התוכן היא על אחריותך בלבד.

זורק מילה 19 בפברואר 2014

יש לי המון יתרון עליך בכל הנוגע לעניין לזה.בכל מה שקורה לישראל.הסיבה אני גר בישראל ואתה בגרמניה.סוף פסוק.

עכשיו לך תנסה להסביר לתושב ישראל מה זה קור של ברלין בחורף דרך האינטרנט.

ערן לוי 19 בפברואר 2014

קור? בברלין? אני לא יודע על מה אתה מדבר. כל החורף היו כאן בממוצע 9-10 מעלות, זה לא קור אמיתי.
טוב, את מה שעכשיו אמרתי – באמת חייבים להיות ברלינאי (או ירושלמי? או מג׳דל כרומי?) כמה שנים כדי להבין.

זורק מילה 19 בפברואר 2014

מה 9 – 10? ובלילה?

לגבי הסיפא שלך – זו בדיוק הייתה כוונתי. האינטרנט כלי נהדר, אבל גם לפלא הזה יש גבולות. רוצה לומר, יש דברים שצריך לחוות יום יום, פיזית, ובאופן רציף בכדי באמת להבין דקויות וניואנסים, לאו דווקא בתכנית עצמה (בובה) אלא בחברה הישראלית העכשווית. זה פער שאי אפשר להשלים דרך אינטרנט או רדיו. צריך לחיות במציאות הזו יום יום בכדי להבין.

אנחנו כאן בישראל חיים במיץ של הזבל מבחינת הרבה תחומים, כולל ספורט. לכן הומור נמוך מדבר אלינו יופי, בהקשר של ספורט. כי זה הספורט שלנו בישראל וכל מי שעוסק סביבו (המיץ של המיץ זבל). כמובן שאשמח לתחייה מחדש של החמישיה הקאמרית , בינתיים מסתפקים בבובה של לילה. מתאים למציאות ספורט במדינה הזו שלנו, עצוב אבל נכון.

ערן לוי 19 בפברואר 2014

הומור נמוך מדבר למי שנכנע, שמסיק כי יותר טוב לא יכול להיות, ואני באופן אישי סולד מעדריות. מי שלא נהנה מהומור נמוך לא ייהנה מתוכניות נמוכות, מי שבוחר להנות מתוכניות נמוכות כי זה מה שיש – שום דבר אישי, זורק מילה, אבל זה לוקה בתבוסתנות. אפשר לבחור לצפות, ואם אין אלטרנטיבה אחרת ומספקת באופן אישי – אפשר לוותר על הצפיה.

כמובן שתשע ועשר מעלות ביום. בלילה זה יותר כמו 3-0 מעלות.

זורק מילה 20 בפברואר 2014

כתבתי כבר – להומור נמוך אני מתחבר רק בתכניות אודות ספורט כמו בובה או אופסייד של ספי ריבלין לפני יותר מעשור.

לא טורח בכלל לראות ארץ נהדרת, וכדומה. גם לא צפיתי בחברה של בובה עושים אקטואליה בערוצי מסחריים ובשעות שיא פריים טיים. זה לא מתאים, לפחות עבורי. בספורט זה קולע בול. נגיעה של חצי שעה שבועית וסגרנו את הפינה עם איזה חיקוי של שי סידי מתחרפן….

גיסנו 20 בפברואר 2014

ערן, אני מבין מה אתה אומר אבל לדעתי קצת מפספס.

נכון שזו רחוקה מלהיות התכנית המבריקה והשנונה ביותר, אבל לפעמים אפשר להינות גם מפלאפל בפיתה, ולא רק ממסעדות שף. לזרום עם איזה עומר אדם ולא רק אריק איינשטיין ומאיר אריאל…

מעבר לזה, היתרון בתכנית כזאת, כמו שבעבר היה "חלומות בהקיציס" (כשעוד היה לייט נייט וכל הפאנל היה שיכור מהתחת, לא כשהם הועברו לפריים טיים) עכשיו זה בובה של לילה – לייט נייט נישתי משהו שיכול להרשות לעצמו ללכת להרבה מקומות שבפריים טיים ובערוצים המסחריים לא היו משחררים בחיים.

ולדעתי אגב, עם כמה שאלי בן דוד (שוקו), אסי ישראלוף ויצפאן גדולים – הכוכב האמיתי זה מיקו ג'מאל. כשרון בלתי נגמר לחיקויים.

ערן לוי 20 בפברואר 2014

גיסנו,
נראה לך שאני מחפש מסעדת שף? האם כל מה שאינו פלאפל בפיתה הוא בהכרח מסעדת שף? גם פלאפל יכול להיות חסר טעם, תלוי מי מכין אותו.
ועומר אדם כמייצג הפלאפל בהשוואה לאריק איינשטיין ומאיר אריאל כמסעדות השף – נו באמת… לא קשור לנושא, לא לעניין. אולי נוסיף גם את התפילות בנוסח אשכנז אל מול תפילות בסגנון ספרד למשוואה, יכול לתפוס באותה מידה. אתה קובע מיהו ומהו עומר אדם על פי שיוכו לתוכנת ירודה? אולי הוא נעלב מההשוואה?

גיסנו 20 בפברואר 2014

מת על הקטע הזה של אנשים, שמבינים מה אתה אומר ומה המסר שרצית להעביר, אבל בוחרים להתייחס לכל ניואנס הכי קטן שאפשר להגחיך בתגובה שלך בשביל….אלוהים יודע בשביל מה.

גם הומור נמוך צריך לדעת לעשות, ואת זה בובה של לילה עושים נהדר. יש המון המון עקיצות מתחכמות על הדרך. וחוצמזה מושאי הלעג שלהם כ״כ מגוחכים מלכתחילה שאין איך לעשות את זה אחרת.

אבל תיכף תגיד לי שהשירים של עומר אדם הם פואטיקה עם לחן שמתחרה בבאך בבתחכומו.

זורק מילה 20 בפברואר 2014

גיסנו

1 – אין צורך להתעצבן או להעלב.
2 – אני אחזור למה שכתבתי לערן בעצמי. הוא לא גר בישראל, הוא לא חי בסביבה ההזויה שלנו פוליטית, חברתית, ביטחונית ולענייננו הספורטיבית. אני לא בטוח שהוא יורד לסוף דעתנו למה שהתכנית אמורה לייצג או להציג, כפי שכתבת בעצמך דמויות מגוחכות מלכתחילה שאי אפשר לחקות אותם אחרת.
3 – יש גם המון ישראלים שחיים כאן ולא מתחברים לתכנית אבל אין חובב ואוהד ספורט אחד בישראל, לפחות בסביבה שלי שלא מדבר על התכנית הזו. מעין שיחות מסדרון או שיחות משרד שכמו שמדברים יום אחרי משחק באלופות ככה מדברים יום או אפילו ימים אחרי עוד תכנית של בובה. רוצה לומר, אף אחד לא נשאר אדיש אליה.
4 – על טעם ועל ריח אין מקום לוויכוח. מקסימום מחליפים דעה.

גל ד 20 בפברואר 2014

זורק – אני גר בישראל, והתכנית על הפנים, איך אני איתך?

זורק מילה 20 בפברואר 2014

אתה מגיב לי בלי לקרוא אותי?

מסתבר שלא קראת את ההודעה שלי,בטח לא את האחרונה,ובטח לא את סעיף 3,אחרת לא היית כותב לי את ההודעה הזו.

זורק מילה 20 בפברואר 2014

גל

אתה מגיב לי בלי לקרוא אותי?

מסתבר שלא קראת את ההודעה שלי,בטח לא את האחרונה,ובטח לא את סעיף 3,אחרת לא היית כותב לי את ההודעה הזו.

ערן לוי 20 בפברואר 2014

זורק מילה – דעתך היא שמי שלא גר בארץ לא יודע את מי התוכת מייצגת ומה היא מציגה. אתה גם לא באמת מכיר אותי, את מידת המעורבות שלי, את מה שאני מנסה להעביר, אז בוא נשאיר את מה שאתה טוען בגדר דעה אישית בלבד- לא עובדה גורפת.

גיסנו – התייחסתע למה שאמרת, הרי זה דיון. כתבת שלפעמים עדיף פלאפל? טעמתי שפלאפל יכול להיות חסר טעם. השווית בין״עומר אדם״ ל״מאיר אריאל״? ניסיתי להפריך את ההשוואה. אתה לא אוהב את הדרך בה אני מגיב? איך היית מעדיף שיגיבו לדברים שלך? לא כל דבר צריך לקחת בצורה אישית ולהטיל דופי בדעה של האחר, גם אם היא לא נראית לך מבחינה סגנונית. אנחנו מדברים על ״בובה של לילה״, בוא ונמשיך עם זה, לא עם השלכות אישיות על האנשים שאנחנו מתים עליהם או לא.

עמית זילברבוש 19 בפברואר 2014

ערן,
למה אתה מתכוון "תכנית ירודה, נמוכה.."?
לגבי הפאנצ'ים אני מסכים – הם לא מה שעושים את התכנית הזו לטובה.
מה שלדעתי עושה אותה לטובה הם החיקויים, ולא שניים, אלא כולם – שי סידי, פיני, ארז, ברזי, פרימו, אינשטיין, נימני (שלמה שרף פחות מוצלח לדעתי אבל אני מניח שזה עניין של טעם) – כל אחד מהם, מדוייק, תופס את הנקודות המרכזיות של כל דמות, נוגע בדברים שמפריעים לנו בכל אחד מהם.

אז למה אתה מתכוון נמוך? מה היית רוצה שיהיה בתכנית סאטירה שעוסקת בעיקר בתקשורת הספורט, שהיה חסר לך שם?

ערן לוי 19 בפברואר 2014

רציתי לענות אבל עידוקוליס ליפשיץ תמצת בבהירות.
ובקיצור- חיקויים לעוסים ומאוסים, והצרחות לא ממש עוזרות לפתח את הדמות, להפך – הן ממאיסות את הדמות. ואני לא מתיימר לקבוע מהי סאטירה טובה, אני בסך הכל קובע (לדעתי) ש״בובה של לילה״ תוכנית גרועה.

עמית זילברבוש 20 בפברואר 2014

ערן,
התפתחו כאן כבר מספר אשכולות וברור שיש דעות חלוקות מה שמאד הגיוני כשדנים בתוכן מסויים – כמו שנאמר – טעם וריח.
אני רק אנסה להסביר שוב את דעתי:
פחות אהבתי בתכנית את ה"פאנצ'ים" שזה משהו שמאפיין גם תכניות אחרות ואפיין מאד את התכנית כשהיא הייתה בפרים טיים בערוץ עשר – זה לדעתי באמת צפוי ולא ממש מצחיק.
בנוסף, פחות אהבתי את המהדורה של נוסבאום.
מה שכן אהבתי, ואפילו מאד זה את החיקויים של הדמויות. אני חושב שהם עלו על ניואנסים בכל דמות והדגישו בדיוק את הדברים שמפריעים בכל אחת מהן:
פרימו – העובדה שהכל אצלו זה פחות או יותר המצאה.
פיני – הבטחון המופרז, הוולגריות וה"בוא נעשה דברים"…
אדלשטיין – הדיבור, המנטרות העיקריות, הטירוף – מאד מדוייק.
"ברזי" – בדיוק מה שאני חושב כל זמן. העובדה שהוא דוחף עצמו בכח לפרונט של התכנית ומקשקש, שלא לדבר על השקופית עם נושאי התכנית.
שי סידי – עצם העובדה שיש דמות נישתית כל כך לכדורגל אבל שכולם מכירים ומגחכים עלייה, לדעתי זה קטע מאד נחמד.

הצעקות – ובכן, הדמויות האלו צועקות ואם עושים חיקוי אני לא רואה איך זה יכול להיות אחרת.
העובדה שכל חיקוי היה ארוך מדי ו"נטחן" – מסכים. זה לא הפריע לי מדי.

ואם לסכם,
לדעתי החיקויים היו מקוריים, בטח של שי סידי, של אדלשטיין ושל ברזי. והם היו מדוייקים על הגזמותייהם וצעקותיהם.
לכן אני חשבתי שזה היה מצחיק סה"כ והפוגה קומית טובה מהשטויות שבדר"כ רואים מ"האנשים האמיתיים" בערוץ.
אני מבין שאתה לא נהנית מהדברים האלו, וזה נראה לי רק טבעי שיש דעות שונות, ושאנשים נהנים מדברים שונים.

גל ד 20 בפברואר 2014

זורק, זה עניין של טעם. אני בהחלט אדיש לתכנית הזאת, כמו שהייתי אדיש בזמנו לתכנית "רק בישראל," ולתכנית של יצפאן שנים לפני כן. וזה לא כי אני לא מחובר למה שקורה, זה פשוט כי הסגנון הזה הוא לא כוס התה שלי, וחיקויים באופן כללי לא מצחיקים אותי, גם כשהם טובים.

גם לא הייתי מגיב לפוסט הזה, אם לא הייתי קורא את הטענה ההזויה שלך שבגלל שערן לא גר בארץ זה מרוקן את הדעה שלו על התכנית מתוכן. תצפה בתכנית, תיהנה, תהיה בריא, אבל אל תנסה למכור לאף אחד שזה חלק בלתי נפרד מהישראליות.

גל ד 20 בפברואר 2014

ססססססאחתק, כל התגובה יצאה לי במקום הלא נכון.

זורק מילה 20 בפברואר 2014

תעשה לי טובה, אל תעוות את מה שכתבתי. מה שאתה מייחס לי רחוק שנות אור ממה שכתבתי בפועל.

עידוקוליס ליפשיץ 19 בפברואר 2014

אני ממש מסכים עם ערן לוי.
רוב התוכנית ברמה של ערוץ הילדים.
יש כמה חיקויים טובים, נכון. במיוחד שי סידי וקצת ארז אדלשטיין.
אבל להבנתי החיקויים חוזרים על עצמם ועל אותם מוטיבים הרבה זמן רצוף, ומה שמצחיק בפעם הראשונה לא מצחיק בפעם החמישית. ואז קצת לא נעים שנהרס להם חיקוי כל כך טוב.

החיקוי של שלמה שרף ממוחזר ולעוס. לא מחדש כלום ובתור דמות נטו זה לא מצחיק. החיקוי של פיני גרשון? טוב, לשים פאה על הראש ולחזור על כמה מוטיבים שכביכול פיני אומר זה לא בדיוק חיקוי. זה נראה כמו יצפאן עם פאה, לא פיני.
נימני ואינשטיין, כמו שרף, חוזרים על עצמם מהעונה הקודמת (אולי הפאה או הדמות מדויקת יותר, זה הכל). שום דבר חדש.

כנראה שאני לא אשב לראות את התוכנית הזאת שוב העונה. למרות הציפייה לחיקויים חדשים וטובים (כי יש – הם פשוט נמאסים תוך דקה).

לזכותם ייאמר – הסיכום של הזמנים ביציע העיתונות פשוט גאוני

פאקו 19 בפברואר 2014

מסכים לחלוטין איתך ועם ערן. התחושה שלי בכל תכנית שראיתי הייתה של כמה דקות בודדות מצחיקות לעומת רוב התכנית שבה מנסים להצחיק בכח ואו לחזור על הבדיחות שבהן השתמשו שוב ושוב. קצת מזכיר את התחושה שהייתה לי עם הקומדי סטור בזמנו (לא מבחינת סוג ההומור כמו עם תחושת המחזור).

סחבק 20 בפברואר 2014

גם little Britain הייתה מחזור של אותם פאנצ'ים פרק אחר פרק. כל התוכנית היא ראנינג גאג אחד ארוך, שברובו מבוצע נפלא לטעמי. אם כבר, אז ברלד הוא המאוס והמיותר בכל הסיפור, אבל שוין העיקר שאסי ישראלוב עושה חיקויים גרוטסקיים בצורה מושלמת.

dduncan 20 בפברואר 2014

לא מתגורר היום בישראל.
אבל בעבר שהייתי גר וצפיתי קצת בתוכנית, הרגשתי שהקטע הוא הומור נמוך בכוונה. כאילו הפוך על הפוך. כלומר, אנחנו מתעסקים בקקה עם ערסים ועסקנים אז יאללה, בוא נצטרף לקלחת עם הומור נמוך על כמה הם ערסים ועסקנים

כסיפוביץ 20 בפברואר 2014

dd סיכם מעולה
לאנשים כל כך נמוכים ובזויים ושנותנים לנו כל שבוע מופעי ביזיון מגיעה תכנית נמוכה, עוקצת ומלכלכת.

וזו הסיבה שאני מסכים גם עם זורק המילה לגבי מה שכתב לערן.
איפה שאין טיפת קלאסה לא צריך להתאמץ.
בשביל זה יש מצב האומה…

ערן לוי 20 בפברואר 2014

גם הומור שפוגע נמוך לא צריך להיות זהה למושאי ההומור. יש דברים שניתן לעשות בטוב טעם גם כשמדובר בפארודיה על פרימו ושרף, ולעהקצין את מה שהם עושים זה לעשות שם רע לבידור. לקחת צעקות, להוסיף עוד צעקות, לקנח באיזה האלק הוגן אידיוטי שצועק (אבל בשפה אחרת), זה אפילו לא נונסנס, זה סתם רעש, וכשאני שומע רעש – אני לוחץ על mute.

כסיפוביץ 20 בפברואר 2014

לגבי ברלד מסכים שהוא מאוד אידיוטי. מיצה את עצמו אחרי עונה.
העניין הוא שפרימו אזאגי ושות הם לא פחות צעקניים במציאות עם תוספת ברברת עילגת.

נכון לםעמים החברה שם עולים דלוקים ומאבדים את זה אבל עדיין אני רואה קשר ישיר בין החובבנות של הדמויות שלנו בספורט לבין התכנים בתכנית..

בשביל קלאסה אני קורא את הפוסטים שלך! ;-ׂ

כסיפוביץ 20 בפברואר 2014

:-)

עמית זילברבוש 20 בפברואר 2014

מסכים עם שניכם, הקינוח לא משהו בכלל.

קובי 20 בפברואר 2014

תכנית ענקית.מחכה לה בקוצר רוח.מסכים שהיא לא הלהיבה בערוץ 10(פוליטיקה),אבל לצחוק על עולם הספורט והתנהלותו בארץ(שהוא שכונה ושערוריה!)זה מגניב.לא הכל מצחיק,במיוחד נוסבאום(המחליף של "ליאורה חושן" שגם לא הצחיק).צריך לתת ל"שוקו" את הבדיחות האלה.ישראלוב פשוט ענק!אני מכור על החיקויים של בוזגלו,מוטי חביב,אדלשטיין,ופרוספר אזאגי(שזה שיא השיאים בתכנית!)יצפאן גדול כהרגלו,(פיני גרשון,שחר ,פרננדז,פרימו ו…)וכמובן מיקו החקיין המדהים.שליימה,אבי לוזון,הן הדמויות האהובות עליי.
גם ברלאט ענק בתור טום הוגן והבדיחות קרש.וכמובן דמותו של "שוקו" פנטאסטית. בקיצור:שאפו גדול לתכנית הכי טובה שהיתה פה מאז ומתמיד!

ג'וני 21 בפברואר 2014

התכוונת שהכדורגל שכונה ושערורייה ולא הספורט.
זה הבדל גדול.

Comments closed