אחרי המבול, לפני ה…?

 

לקח לי קצת זמן להתאושש ממה שקרה ביוסטון, אבל כמה ימים פלוס טיסה לסן פרנסיסקו (כן כן, בדיוק מה שאתם חושבים ועל זאת עוד ידובר) לא הצליחו להשקיע אצלי לגמרי את מה שראינו מסוף משחק 5 ועד אירועי משחק 6.
רבות כבר דובר ועוד ידובר על עניינים מקצועיים שקרו שם, איך ס"א טחנה בצבע ובריב' ההתקפה, איך טיפלו ועיקרו את התקפת הפיק אנד רול של יוסטון ועל כל זאת ועוד אני ממליץ לקרוא את הכתבה המצויינת של סורוקה.
לי עלו כמה מחשבות אחרות הפעם.

מה אנחנו בכלל יודעים

בתור מישהו שאוהב להסתכל על ספורט ועל כדורסל בפרט, בדומה לאן שגם ב-NBA הולכים בשנים האחרונות, כתחום שבו לניתוחים האנליטיים, פרשנויות וידע יש מקום גדול ומכריע וכמעט כל דבר ניתן להסביר ולנתח. אחת לכמה זמן (ואם להודות על האמת, כשאני אומר "כמה זמן" הכוונה "די מעט זמן") מגיעים אירועים שגורמים לי לפקפק במחשבות האלה.

– אחרי משחק צמוד, כסן אנטוניו נכנסו להארכה של משחק 5 בלי הכוכב הגדול והדי בלעדי שלהם שישב פצוע על הספסל, היה ברור ש… מאנו הולך לתת גג להארדן ולתת את המשחק לספרס, לא?

– כשנודע שקאווי לא ישחק במשחק 6, ביוסטון, המשחק החשוב בעונה של הרוקטס, כבר היה ברור…שזה הולך ל-40 הפרש לספרס, נכון?

– כשהתחיל משחק 6, המשחק הכי חשוב של מי שרוצה להיות מוכרז כ-MVP של הליגה ביוני, מי שזורק 20 זריקות למשחק בפלייאוף ועליו בלעדית מתבססת ההתקפה של הרוקטס…היה ברור שהוא הולך לזרוק זריקה ראשונה 6 דקות להפסקה ולהספיק לזרוק בדיוק עוד אחת עד המחצית.

– ואם כבר אנחנו שם, למרות כל ההכחשות וסימני השאלה…כולם יודעים שהארדן שיחק את הסדרה הזאת 100% בריא לא? או 90? אולי 30?

– שלא לדבר על זה שפעם, ממש מזמן, לפני שבועיים ככה, אחרי משחק 1 בו יוסטון ניצחה בסן אנטוניו 27 הפרש, כבר אז היה אפשר להבחין ש…זה לא נראה טוב מבחינתם, לא?

מה צ'ראלס בארקלי יודע?

כשצ'ראלס בארקלי אמר לפני שנתיים שאי אפשר לקחת אליפות רק עם שלשות, ואז הווריירס כמובן לקחו אליפות מבוססת שלשות כולם לעגו לו. ג"ס הוציאו טי שירטס מיוחדים לשם האירוע.

בארקלי
אני תוהה אם מאז הספירה נמשכה.
כי שנה אח"כ גולדן סטייט הפסידה אליפות בה הייתה סופר פייבוריטית כי הקליעות לא נכנסו (ועוד הרבה סיבות אחרות כמו למשל שבעיטות לביצים דווקא כן אבל זה כבר סיפור אחר.)
והשנה ג"ס כבר הביאה עוד איזה תותח קל שנותן קצת יותר אופציות התקפיות מבידודים כשההתקפה והשלשות לא נכנסות. היא עשתה את זה בלי להכין חולצה מעודכנת לבארקלי. (נכון, זה לא שדוראנט עושה את כל הנקודות שלו ליד הטבעת אבל הוא מביא משהו אחר).
וגם יוסטון נכנסה לספירה וראתה איך לפעמים אפשר לקלוע 22 שלשות ב-44% ולפעמים, פחות. אני מאמין שזה לא יגרום להם לשנות את תפיסת עולמם אבל גם הם מבינים הייטב שהראנדומאליות שצורת המשחק הזו מביאה היא לא מה שקבוצות מצויינות רוצות.
אז כמובן שאני לא חושב שבארקלי צדק אבל הוא גם לא לגמרי טעה. לגולדן סטייט בנוסף על השלשות יש גם הגנה קטלנית. לקליבלנד יש את לברון כאופציה וגם בידודים של קייירי אם צריך סל מכריע בסוף משחק 7. וליוסטון, מה יש? אני מאמין שזו המחשבה שתקח אותם לתחילת השנה הבאה.

או כמו שואן גאנדי (אם אני לא טועה) אמר על הספרס וסיכם את זה מצויין: "הם קבוצת שלשות מצויינת שלא מסתמכת על השלשות שלה"

ועם הפנים קדימה, אז מה בכלל אנחנו יודעים?

– שהספרס לא יעשו הרבה טעויות, לא יאבדו, לא יעשו עבירות טיפשיות – אתה תצטרך לנצח אותם.

– שבספרס אם שחקן אחד יורד מיד ימצא השחקן הבא שיעלה. מה שסימונס עשה במשחק הזה בלתי נתפס בעיניי. ויותר בלתי נתפס היכולת של הספרס והפופ להמציא קאווי 2.0 (או לצורך העניין גרסת 2.0 לכל מי שצריך).

– שהווריירס הם מפלצות.

והמסקנות?

שכמו כל מכונה לומדת, שוב לא למדתי כלום, שוב לא הפנמתי שאת הספרס אסור להספיד. 4:1 גולדן סטייט.

אה, ולפעמים חלומות מתגשמים.

 

Share on FacebookTweet about this on Twitter

109 תגובות ל “אחרי המבול, לפני ה…?”

  1. בני תבורי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 17:21)

    סורוקה כבר המליץ על כתבה שלך?

    להגיב
    • עמית זילברבוש (פורסם: 15-5-2017 בשעה 04:46)

      אממ…לא יודע, למה?

      להגיב
  2. סימור סקגנטי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 17:29)

    מצפים לדיווח וסרטונים מהשטח!

    להגיב
  3. אריאל גרייזס (פורסם: 14-5-2017 בשעה 17:40)

    אם אני זוכר נכון, קליבלנד זרקו שנה שעברה יותר שלשות מגולדן סטייט. והשנה בוסטון, קליבלנד, גולדן סטייט ויוסטון היו כולן בטופ 5 בשלשות. בקיצור, סן אנטוניו היא היוצא מהכלל שלא מעיד על הכלל

    להגיב
    • עמית זילברבוש (פורסם: 14-5-2017 בשעה 17:45)

      אני מקווה שזה ברור שאני לא מנסה לטעון ששלשות זה לא חלק קריטי בכדורסל המודרני.
      אני אומר שזה לא יכול להיות ההתבססות היחידה.
      גם בוסטון ובטח שקליבלנד שזורקים המון שלשות – אני לא חושב שזה "הדבר" שלהם.
      ואני חושב שלבארקלי מגיעות כמה מילות התנצלות. אולי הוא כמו הדור המיושן סרב לקבל את התפתחות המשחק אבל גם היתה לו נקודה.

      להגיב
    • אדם (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:20)

      אריאל, הייתי שואל כמה שאלות אחרות לפני הטענה שלך:
      1. מה ההבדל בכמות הפוזשנים בין העונה הסדירה לפלייאוף.
      2. האם עדיין החמישייה הזו מובילה?
      3. כמה מהשלשות האלו הן קונטסטד והשוואה בין העונה הסדירה לפלייאוף.

      וקצת מעבר לזה צריך גם לבדוק איך הנתונים האלו משתנים בתוך סדרות כאשר קבוצות עושות התאמות.
      מה שאני מנסה לומר שאני חושב שבתצורתה הנוכחית, ליוסטון אין סיכוי לעשות משהו, הם בעלי תכסיס אחד

      להגיב
      • אריאל גרייזס (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:23)

        אין לי ויכוח שליוסטון אין סיכוי כי הם וואן טריק פוני. מצד שני, צריך גם להכיר בעובדה שבלי הטריק הזה הם לא היו מגיעים כל כך רחוק כי מבחינת כשרון הם לדעתי נופלים מהרבה קבוצות שנמצאות מתחתם. ברור שאתה חייב עוד כלים בשביל אליפות

        להגיב
        • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:36)

          זה לא רק העניין של וואן טריק פוני, אלה גם בידיו של מי הטריק הזה מופקד. להיות תלוי בהארדן שקול ללהיות בסופו של דבר תלוי ליד הארדן. לא הגנה, יחס אסיטיסם איבודים ללקק את השפתיים להגנה ובגדול שחקן שיכול למסור טוב רק לשחקן שנמצא במקום הצפוי כי אחרת הכדור בכול מקרה הולך למקום הצפוי ללא קשר אם השחקן נמצא שם או לא. שים באותה סיטואציה את השכונה ווסטברוק ואני חושב שהיה מוציא יותר.

          להגיב
          • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:12)

            אם יהיה לו מאמן טוב הוא עדיין יכול להגיע רחוק (הוא לא ינצח את גולדן בשום מצב וגם לא אף אחד אחר), הוא שחקן צפוי אבל עדיין מפלצת התקפית ושחקן טופ 6 בליגה לדעתי וטופ 10 בודאות, היה מוציא יותר עם מאמן טוב

            להגיב
            • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:20)

              תן לנגב את העיניים מהבדיחה. הוא שחקן ליגה סדירה מעולה כאשר הוא משחק רק אני רוצה זורק לסל רוצה מוסר, לחבר, ליריב, לדודה. את זה אפשר לעשות כשההגנות לא מתכוננות במיוחד אליך. בפלאי אוף זה לא עובד. הם צריכים להגיד תודה שניצחו פעמים יותר מידי בסדרה.

        • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:00)

          מאיזה קבוצות הם נופלים? יש להם את הארדן שהוא סופרסטאר-מה שאין כמעט לכל קבוצות הליגה, וויליאמס גורדון אריזה ובברלי וננה אחלה שחקנים, סגל של איזה קבוצה יותר טוב? של יוטה? אוק? ממפיס? רק הקליפרס על הנייר עם סגל יותר איכותי ואולי הספרס.
          לקליפרס גם יש מאמן ברמה של טאמפוני. יוסטון מבחינת סגל על הנייר היא טופ 4 במערב וטופ 5 בליגה.

          להגיב
      • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:53)

        יוסטון כשלה בגלל המאמן פח שלה ובגלל היחנקות של הארדן. יוסטון הייתה קבוצה יותר טובה בסידרה והפסידה כי המאמן פח שלה לא יודע לעשות שום דבר יצירתי ושחק 7 שחקנים למוות ולא מגיב לשום דבר (פיל גקסון קלאסי), זה גם הסיבה שהוא לא ראוי להיות מאמן העונה, יוסטון לפני שנתיים עם סגל פחות טוב הגיעה כמעט לאותו מאזן בלי טאמפוני.
        פופ והספרס מדהימים ומה שהוא יודע להוציא מנגרים איש לא יודע באןביאיי אבל ההפסד כולו על יוסטון ועל המאמן שלה.
        אצל גולדן זה לא יקרה כי לעומת הארדן 1 יש 3 כאלו ו-2 מהם יותר טובים מההארדן המקורי.
        לספרס חסר רגליים במיוחד אצל פאו ולמרקוס שהם גם יכולים להיות יתרון בהתקפה אבל לדעתי במשחק ריצה ובמשך סידרה הם יפלו מהרגליים. הספרס צריכים להביא את פול גורג, אני חושב שהוא תפור עליהם.

        להגיב
        • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:03)

          ו-GS צריכים להביא את קוואי, גם הוא תפור עליהם.
          הנחרצות שלך מדהימה. לא קשור עד כמה זה נכון או לא, אתה תמיד חותך את כולם או מעלה אותם. אם צדקת, צדקת, אם לא, תמיד יש אידיוט שדפק את ההערכה. אז מה אגיד לך, הסיכוי שנתנו ליוסטון (וצריך היה להיות אידיוט לתת את הסיכוי הזה מול הפופ ו-SA) זה גם בגלל מאמן פח שהביא להם את הסגנון הזה, ואפשר לוואן טריק פוני הארדן לפרוח. אני לא מחסידי דאנטוני, אבל ברור שאם סמים את הקלפים בידיים של הארדן (ואין ידיים אחרות) אין אפשרות לשנות כלום. הארדן לא לומד, הוא צריך ללכת עם הראש בקיר ולמסור לשחקן שנימצא היכן שמתאים לו למסור. הוא לא יכול לאלתר במסירה למקום שהוא לא צפה מראש והכדור הולך לסבתא מהשורה החמישית שתקלע. להוריד את הארדן או להעביר אותו לסקנד גארד בלתי אפשרי. דאנטוני שיחק במקסימום את הקלפים שהיו לו והוציא מהסדרה משחק עד שנים יותר ממה שהיה צריך להוציא.

          להגיב
          • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:45)

            לא מבין מה שניכם רוצים מדאנטוני.
            בנה קבוצה בדמות הסופרסטארים שלו והוסיף לה את החלקים הדרושים.
            וואן טריק פוני או לא, הקבוצה סיימה מקום שלישי בקונפרנס החזק וניצחה שישה משחקי פלייאוף.
            כולם חותכים אותו אבל אף אחד לא באמת מציין מה הוא היה צריך לעשות אחרת כדי לנצח את הספרס. עשה מה שהיה יכול.
            מאמן טוב מאד, שאין לו כלים לעשות את ההתאמות הדרושות לקבוצה עדיפה ממנו.

            קחו את המשפט האחרון שלי, עוד שבועיים תעשו קאט פייסט על פופ אחרי שיחטוף רביעייה מג"ס (תשנו טוב מאד למצויין, זה בכלל לא משנה).

            להגיב
            • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:50)

              לא הבנת אותי. אני לא מחזיק מדאנטוני כמאמן מאד טוב, הצליח לא רע בפיניקס ונכשל בניקס. יש לו רק שיטת משחק אחת ורק בצד אחד של המגרש, אבל עם הקבוצה הזו הוציא את המקסימום.

            • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:15)

              לא מסכים איתך. הצליח "לא רע'. בפיניקס זה אנדרסטייטמנט רציני. עשה שם את הקבוצה הכי מהנה לצפייה בעשור הקודם.
              רק התקפה? טוב, זה כי הארדן, סטאט, נאש וכרמלו מעולם לא טרפו את הפרקט בהגנה.
              כפי שאמרתי, עושה מה שיכול עם מה שיש.

            • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:49)

              זה נכון, אך לא מספיק רעה. נכון שדי נישדד בדרך לתואר לו היה ראוי אך כל הקבוצות שלו מבוססות על רכז דומיננטי, המון נקודות וחוסר הגנה. נכון שאפשר להיות קבוצת הגנה טובה שקולעת הרבה וסופגת הרבה בגלל הרבה פוזשנים (ראה את מכבי של פיני גרשון ובלאט בממדים אירופאים), אך אצלו זה אף פעם לא ככה. אפשר לומר שה-GM בוחרים שחקנים, אך למאמן דומיננטי יש גם יד בהחלטות, ואצלו השחקנים רכים.

            • אורן השני (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:36)

              שמע איציק, אני לא חסיד של דאנטוני (במיוחד מאז הפרק העצוב בלייקרס) אבל אלופה יש רק אחת ולדעתי פיניקס ויוסטון לא היו זוכות בכלום גם עם פופ על הקווים כמה שנים ברצף. בסה"כ הבחור מגיע להישגים די מרשימים.

            • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:45)

              יש לו כדורסל כייפי, אך תמיד חסר הגנה וזו אחת הסיבות שהוא אף פעם לא מועמד לזכות. אפשר לומר שלא היו לו קבוצות עם אוריינטציה הגנתית, אך צריך גם לשאול למה, וכנראה זה גם בגלל פילוסופית המשחק שלו. אז אצלו אפשר ליהנות מהמשחק, להגיע לפלאי אוף מידי פעם, ולהצליח עד גבול מסויים, כמו הקבוצות של דון נלסון (שאותו אני מעריך הרבה יותר).

            • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:08)

              איציק, נבא זה לא לאומית ב'.
              בשביל הגנה יש לך עוזר מאמן שזה כל תפקידו. יש לך אחד טוב כזה פלוס שחקנים שיודעים לשמור- הסתדרת (ראה ג'קסון וטקס וינטר).
              אין הרבה סודות בכדורסל של היום, והתרגילים שלך חשופים לקבוצה השניה במלואם.
              מנצחים מי שיש להם יכולות הגנה אישיות גבוהות, כי בסוף זה משחק של בידודים.
              יש לך בקבוצה לברון/קוואי /גרין? הסתדרת.
              יש לך הארדן? תקווה לא להגיע למשחק של פוזשן אחד.

            • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:17)

              מישהו דואג שיהיה לך גרין או קוואי, מישהו דואג שיהייה לך מאמן הגנה טוב. לא יתכן שאצלו אף פעם אין. לא יתכן שבכול קבוצה שהוא הולך אין הגנה. הרי ה-GM מראיין אותו לפני ויודע את הפילוסופיה שלו לפני שמחתים אותו. בקבוצות שלו אין הגנה, אצל הפופ יש, דטרויט שיחקו הגנה, בוסטון גם שיחקו, אולי אפילו לשיקאגו הייתה הגנה בשנות ה-90. לקבוצות של דאנטוני לא הייתה, אין וכנראה לא תהייה. לספר שיש לו מאמן הגנה, אז יש לו גם מאמן התקפה. מוזר שתמיד ההתקפה עובדת.

            • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:48)

              מישהו משמן את המא"ג עכשיו…
              עדיין לא הבנתי מה אתה רוצה שיעשה.
              הגיע ליוסטון השנה, היה לו סגל מסויים מונהג בידי כוכב שלא שומר.
              עשה מהלך מבריק להעביר אותו לפוינט. מבריק. יכול היה "לא לתקן אם לא שבור", עשה מהלך גדול.
              הגיע הכי גבוה שהיה יכול.
              כוכבי אולאראונד זה משהו שכולם רוצים ולא לכולם יש.
              תום ת'יבודו, לדוגמא, הוא מאמן "הגנתי". ראית איך הקבוצה שלו נראית??
              אתה טוב כמו היום הנוכחי של הקבוצה שלך, והתקרה שלך היא סך היכולות של הכוכבים שלך.
              ד'אנטוני לא היה מנצח את הספרס עם משחק איתי והגנה קשוחה, לא עכשיו ולא עם פיניקס.
              אז הוא הולך עם מה שיש לו.

            • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:59)

              אם זה היה חד פעמי היתי אומר, צודק, אבל אצלו זה כל הקריירה ככה, פיניקס, ניו-יורק, ל.א., יוסטון, כל מקום. אז זו כנראה הפילוסופיה שלו שאין צורך בהגנה. כל פעם אפשר לספר סיפור, פעם נאש וסטודומייר, פעם הדקן, תמיד יש הסבר פסאודו מוצדק, כעובדה זה ככה אצלו כל הזמן.

          • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:13)

            לא חותך ולא מעלה אף אחד ואתה אומר בדיוק מה שאני חושב על דאנטוני. מאמן בינוני ומאמן רק צד אחד של המגרש.
            אני חושב שיוסטון היו צריכים לנצח את הסידרה הזאת וזה בכלל לא קשור להימור שלי.

            להגיב
            • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:25)

              לנצח עם מי? מאמן צד אחד של המגרש, ושחקנים צד אחד של המגרש עם שחקן שמפזר כמעט כמו מחלק? אם SA הייתה במצבה הסביר זה היה טאטואי.

            • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:00)

              הסידרה הזאת בקלות הייתה יכולה ללכת ליוסטון. הוא גם שחק את השחקנים ברוטציה קצרה כמו שעשה תמיד והוא ראש בקיר.
              אגב שלא תבין, הארדן גם אשם כמעט באותה מידה, הוא הרס להם את ההארכה בגיים 5 במו ידיו וזה שהוא לא שומר איפשר לספרס לחגוג במאני טיים גם עם הסל של גרין למשל.

    • יריב (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:28)

      בעונה הסדירה קליבלנד זרקו בשנה שעברה פחות שלשות מגולדן סטייט, אבל רק מעט פחות. גולדן סטייט זרקו 36.2% מהזריקות שלהם לשלוש (שני בליגה), קליבלנד 35.2% (שלישי בליגה). השנה קליבלנד במקום השני בליגה (39.9% מהזריקות), וגולדן סטייט רק בשישי (35.9%), ובכלל שיעור השלשות בליגה כולה ממשיך לעלות.

      להגיב
  4. AdamB (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:11)

    אני חושש שהסגל הזה של הספרס איחר את המועד ב3 עונות. אם ליד קאווי הנוכחי היו גאסול פרקר ואולדריג של 2014
    הם היו פייבוריטים בסדרה. כיום בשביל לנצח הם צריכים להרביץ בצבע, להאט את הקצב. לשים את קאווי על תומפסון, גרין על קרי,
    ולהתפלל שדוראנט ייפשל ברגעי האמת.

    להגיב
    • אדם (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:22)

      ומי ישמור את דוראנט? דווקא נראה לי שמילס סימונס וגרין עוד איכשהו יכולים לרוץ אחרי תומפסון וקארי

      להגיב
      • AdamB (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:30)

        זה נקרא תבחר את הרעל שלך. אם אני סאן אנטוניו, והצלחתי
        להגיע לרבע רביעי צמוד, אני מעדיף את הכדור אצל דוראנט שינסה
        להשיג נקודות בעצמו, במקום אצל אחד משני הרוצחים האלו.

        להגיב
        • ירושלמי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:47)

          אתם ממעיטים בערכו של גרין כשומר אישי.
          לא שאני חושב שלספרס יש הרבה סיכוי, אבל 4-1 זה לא יהיה.
          מה גם שמשחק הגבוהים של הספרס יאלץ גם את ג"ס לשחק יותר עם פאצ'וליה ליד גרין.

          להגיב
          • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:11)

            בינתיים מה שלמרקוס עושה עושה יאללה, ניגוב חומוס או פרקט או זיעה מה שבא לך.

            להגיב
    • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:54)

      הם עדיין היו אנדרדוג אבל בהחלט היו חזקים הרבה יותר.

      להגיב
  5. ירושלמי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:50)

    ואז בא ג'ון וול ודפק שלשה בפרצוף של בוסטון.
    המסקנה היא ששלשות הן נדבך אחד בארסנל הכלים שיש לקבוצה, בדיוק כמו שאי אפשר לנצח רק עם ריבאונד או רק עם זריקות מהקו.

    השאלה כעת עד כמה המשחק של הארדן ישפיע על הבחירה בmvp?

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 18:55)

      האמויפי כבר נבחר למרות שלא הוכרז רשמית זה כנראה ראסל.

      להגיב
      • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:37)

        ת'אמת שמעון- מצב שיש לך קעקוע של ראס ב/ליד מקום אינטימי?
        :-)

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:10)

          חח אין לי שום קעקועים, שונא את זה.

          להגיב
  6. ניינר / ווריור (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:10)

    ברקלי גם אמר ובצדק שהוא מעדיף את הפלייאוף ב NHL מאשר הפלייאוף הנוראי באן בי איי והוא כרגיל צודק. אני מקווה שהסדרה הזו תחזיר קצת עניין כי אני לא רואה את בוסטון או וושינגטון נותנות פייט לקליבלנד

    להגיב
    • אורן השני (פורסם: 14-5-2017 בשעה 19:55)

      מה ההימור שלך בNHL?

      להגיב
      • ניינר / ווריור (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:52)

        פיטסבורג. ברגע שהעיפו את וושינגטון נגמר הסיפור

        להגיב
        • אורן השני (פורסם: 14-5-2017 בשעה 21:28)

          מצד שני נאשוויל על הגל והמערב לוקח את כל האליפויות בשנים האחרונות. בכל זאת, אם הייתי שם כסף זה היה על הפנס.

          להגיב
  7. אורן השני (פורסם: 14-5-2017 בשעה 20:14)

    ממליץ גם על הבלוג של יובל עוז. כל פוסט שלו תענוג.

    להגיב
    • עמית זילברבוש (פורסם: 15-5-2017 בשעה 04:48)

      מחזק את דבריך. כבר אמרתי ש(כל עוד סורוקה לא ממש כותב קבוע) יובל עוז הוא הכותב NBA בעברית מס' אחת בשבילי.

      להגיב
      • ק. (פורסם: 15-5-2017 בשעה 06:43)

        גם אסף רביץ לדעתי

        להגיב
  8. ישי (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:06)

    מי זו הקבוצה בלבן?

    להגיב
  9. שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:09)

    איזה רבע ראשון!! למרקוס מנגב עם דריימונד את הפרקט. הספרס במשחק הגנתי המקסימלי שלהם מושלם!!
    גם גולדן עד שירדו החמישיות שיחקו הגנה נהדרת והספרס ברחו שנכנסו המחליפים.
    אם איכשהו מייק בראון מפסיד את הסידרה הזאת הוא מסכן וכל מה שאמרו עליו יתברר בסוף כנכון.

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:22)

      וואו איזה שחיטה, הפסד ראשון כנראה הגיע ואולי יעיר את גולדן למשחק הבא.
      הם נראים קטסטרופה וזה ההגנה המדהימה של הספרס גורמת להם לזה מהשנייה הראשונה הגנה ברמה הכי גבוהה שיש ומושלמת.
      גולדן לא יודעים מה לעשות, מייק בראון מחפש את לברון.

      להגיב
      • תומר (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:32)

        כבר קבעת הפסד. עוד לא מחצית אפילו. הזוי

        להגיב
        • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:48)

          אם הספרס מפסידים את זה זה השלשלול של החיים, לא רואה אותם מתפרקים ככה אחרי 25 הפרש למרות שההפרש היה בשלב מאד מוקדם.
          אגב איזשהו קוף מתחיל לבצבץ על הגב של דוראנט? טיפ טיפה ניצנים של קוף?

          להגיב
          • תומר (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:52)

            ממבט קרוב, זה ווסטברוק.

            להגיב
            • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:56)

              :) חזק, הצחקת אותי אבל ראסל דומה לצב נינג'ה

            • יוסי מהאבטיחים (פורסם: 14-5-2017 בשעה 22:58)

              מעולה תומר!

            • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:00)

              :-)

            • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:15)

              פאצוליה ראה קלטות של ברוס לי בואן ועשה לקאווי בואן, מכוון אחושרמוטה מכוון

  10. תומר (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:17)

    השאלה איך הספרס ייצרו נקודות בלי קוואי. הרבה בידודים לאולדרידג כנראה

    להגיב
    • תומר (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:18)

      ואולי זה הזמן לבלגן של גינובלי

      להגיב
    • שמעון (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:32)

      למרקוס היה קטסטרופה בסוף וואו כמה זריקות הוא החטיא שחלק מהן זה הזריקות לחם וחמאה שלו בקריירה, כנראה הוא היה בלי אוויר

      להגיב
      • Srtest - ארטסט (פורסם: 15-5-2017 בשעה 17:37)

        לא נראה לי שיש לך מושג בכדורסל. למרכוס היה המיץ אנרגיה שלהם בהתחלה והכניס אותם לאותו סופר-דרייב של המשחק השישי מול יוסטון. הקטע שלמרכוס נותן ולוקח וזה האופי שלו ומאמן צריך להיות עם היד על הדופק ולקרוא את המשחק. דיוויד לי החליף אותו והיה נפלא והכל זרם ואז הוא החליט להוציא את לי ולהחזיר את אולדריג׳ ושמה החלה הנפילה. בסופו של דבר הריצה של גולדן או ניסיון תגובת הנגד שלהם הידוע שמחזיר אותנו מפיגורים לא נענה באיזו תובנה מהאופן שבו קבוצה נטולת קוואי נתנה 40 הבדל ליוסטון.

        להגיב
  11. shadow (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:18)

    הפציעה של סטיב קר מתבררת כמשמעותית. פופ עושה להם בית ספר.
    אולי הפציעה של קאווי תאזן את זה.
    מסכן. כואב הלב.

    להגיב
    • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:23)

      כואב הלב על קוואי, ובמיוחד כאשר בעל הבית התחיל להשתגע צריך אותו יותר מתמיד.
      אם אפילו הוא עשה פרצוף כנראה שזה ממש כאב.

      להגיב
  12. שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:23)

    מסכנים הספרס!! זה כ"כ לא הוגן שיש להם את קראי דורנט וקלליי ועכשיו גם קאווי נפצע להם, זה ככ מעצבן.
    כל מה שהיה צריך זה תרגיל בואן של פאצוליה, כוס עמאק

    להגיב
    • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:25)

      פאצוליה לא עשה שום דבר בכוונה. תזכור שהוא היה פצוע לפני זה, פשוט חוסר מזל. לא צריך לחפש קונספירציה היכן שלא קיימת. ואם כבר בואן, אז זו המומחיות של הספרס צריכה להיות.

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:36)

        למד מהטובים ביותר לי זה נראה מכוון למרות שיש לו פרצוף תמים

        להגיב
  13. שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:24)

    סטף קרי פסיכופתתתת, משחק מפלצתי שלו ונראה שכל המשחק הוא היחיד שהאמין

    להגיב
  14. shadow (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:28)

    וואו מה שג'ינובלי עושה

    להגיב
    • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:30)

      הוא מנסה להיזכר במה שהוא כבר שכח.

      להגיב
  15. שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:37)

    דוראנט היום חושך נוראי הורס לווריירס לא קולע זריקות לבד ממש חושך

    להגיב
    • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:38)

      מזל שקליי תותח.

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:43)

        גם חושך מצרים אבל הוא בקושי נוגע בכדור אז שהוא רואה כדור הוא זורק חח רק קרי הפסיכופת הגיע היום נראה אם הוא יצליח לעשות את המהפך אבל אתה יודע על מי חובת ההוכחה בעיקר השנה זה דוראנט אחרת הקוף המבצבץ יהפוך מראסל לדיאנדרה גורדן

        להגיב
    • oz (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:49)

      איזה חושך? אנחנו רואים אותו משחק? כבר עם 27 נקודות ב-31 דקות באחוזים סבירים (47%) – בא לעבוד כרגיל

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:57)

        בא לעבודה בדקות האחרונות היה חלש מאד ולא נזכיר את זה שקאווי ניגב איתו את הפרקט בהתקפה לפני שיצא

        להגיב
        • oz (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:16)

          כנראה שאין לנו אותם סטנדרטים – התחיל בינוני וסיים ברבע אחרון ענק (נכון שבלי קוואי הכל הרבה יותר קל) – תצוגת פלייאוף שלא מביישת את לברון או אפילו מייקל . אם סטף לא היה עוד יותר גדול היו מהללים אותו על המשחק הזה

          להגיב
          • שמעון (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:28)

            לדעתי היה מאד חלש ואנמי הגנתית והתקפית, ברבע האחרון שהספרס כבר היו גמורים הוא קבר אותם, היה טוב בקלאץ.
            מי שניצח היה קרי ולא הוא סורי, קרי היה פסיכופת היום כמו בימים הגדולים שלו.
            בינינו אם הקאבס היו משחקים בלי לברון וקיירי איך הם היו נראים? הספרס בגלל שהם הכי מאומנים בליגה ופופ מוציא 200 אחוז מכל נגר הם איכשהו הפסידו בהפרש קטן. תוציא מכל קבוצה בליגה את 2 הכוכבים שלה ותקבל נגרים שלא יודעים להקפיץ כדור.
            תאר לך מקרה של גולדן בלי קרי ודוראנט מול הספרס בהרכב מלא.

            להגיב
            • יריב (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:59)

              אבל הספרס לא איבדו את שני הכוכבים שלהם, הם איבדו את הכוכב שלהם ושחקן חמישיה נוסף. פארקר היום אינו כוכב של הספרס, כנראה שגם איננו השלישי בחשיבותו.

            • oz (פורסם: 15-5-2017 בשעה 01:05)

              היו גמורים אבל עדיין לחזור מ-25 הפרש ב-20 דקות משחק זה אתגר לא פשוט גם נגד קבוצת יורוליג.
              מסכים שבלי 2 הכוכבים ג"ס מובסים וזה מראה כמה סן אנטוניו באמת מאומנים ולא רק זה, גם הגיעו השנה לפלייאוף בכושר מצויין (גם פארקר היה מצויין בפלייאוף עד שנפצע אחרי עונה רגילה חלשה).
              איך זה קשור למשחק של דוראנט?
              קארי התחיל את הקאמבק וסיים אותו – היה פסיכי ברבע שלישי וב-2 דקות אחרונות. כל שאר הרבע האחרון דוראנט החזיר אותם לשוויון עם 12 נקודות. ברור שקארי היה השחקן הכי טוב על המגרש אבל דוראנט גם נתן משחק מצויין.

  16. שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:41)

    מייק בראון טועה שהוא משחק מחליפים מול מחליפים היה לגולדן סיכוי למחוק את הפער עם קרי על המגרש

    להגיב
    • איציק (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:44)

      הוא לא יכול להכריח את הפופ לעלות את החמישיה הראשונה.

      להגיב
      • שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:58)

        לפופ לא נשאר חמישייה בלי טוני וקאווי אין מי שיודע לבקפיץ כדור וזה למרקוס ו4 נגרי על סביבו וללמרקוס אין כבר אוויר בריאות

        להגיב
        • איציק (פורסם: 15-5-2017 בשעה 07:39)

          טוני פרקר שחקן חמישיה בירידה חדה ו האוסטרלי לרוב קולע הרבה יותר טוב ולא כמו אתמול, וגם שחקן הגנה עדיף. נכון שפארקר זה עבדה אך המכה הבאמת גדולה זה קוואי בלי שום השוואה בכלל.

          להגיב
          • שמעון (פורסם: 15-5-2017 בשעה 07:53)

            טוני פרקר זה שחקן שתמיד מתעלה במאני טיים ובפלייאוף וזה עוד שחקן שיודע לכדרר ולנהל משחק מה שאין לספרס. פטי מילס שחקן נחמד אבל איפה הוא ואיפה טוני. טוני הוא השחקן מספר 2-3 של הספרס אחרי קאווי.
            הספרס נשארו בלי שחקנים שיודעים להקפיץ כדור למעט גינו וששחקנים לא יכולים להקפיץ כדור וליצור הם נראו כמו אוק בלי ראסל בדקות בלי קאווי, לא קלעו שעה וגם מה שקלעו היו ניסים, למרקוס מאד איכזב הןא נראה לי החטיא את כל הזריקות שלו ברבע אחרון חוץ מ-3 זריקות וחלקם היו זריקות שהוא קולע כל הקריירה שלו.
            הפציעה של טוני היא מכרעת גם שאתה משחק מול קבוצות ברמה של גולדן או הקאבס, נגד קבוצות פחות טובות אתה יכול לחיות עם זה.

            להגיב
            • איציק (פורסם: 15-5-2017 בשעה 07:57)

              אני מאד אוהב את פארקר, אבל הוא שחקן בירידה. אם לא הפציעה של קוואי לא היו מדברים על זה כמעט. כיוון שקוואי נפצע אז המחסור בפארקר מקבל הרבה יותר משמעות. אם היה מדובר בפארקר בכושר של לפני 3 שנים ומעלה זה משהו אחר לחלוטין. עכשיו הוא עוד שחקן ברוטציה פלוס מינוס.

            • שמעון (פורסם: 15-5-2017 בשעה 08:03)

              לא היו מדברים על זה אחרי הניצחון היום אבל לאורך סידרה זה היה מורגש כי ממשחק 3 ואיך שכל משחק יומיים השחיקה תורגש. ברור שהוא בירידה דרסטית והוא עדיין הרבה יותר טוב ממילס ואין תחליף לקלאץ וזה עוד מוביל כדור ומנהל משחק שיכול לשבור את הלחץ של גולדן שגרמו להם לאבד טונה כדורים אתמול כי לא היה רכז!!
              אני לא חושב שהם היו עוברים את גולדן בשום מצב אבל רבאק בשביל התחרותיות בשביל הסיכוי הקטנטן הזה לפחות שווה לראות את הסידרה ובלי קאווי ןפרקר זה כבר מוגזם.
              זה שהם ניצחו את יוסטון משחק 1 בלי קאווי ופרקר זה היה פוקס ולאורך זמן הם לא ינצחו ככה כמעט שום קבוצה סבירה.

  17. oz (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:45)

    סן אנטוניו זה כמו האביר ממונטי פייטון – חותכים לו רגל, חותכים לו יד והוא ממשיך לנשוך. אבל לאט לאט נגמרים – מקווה שיחזיקו מעמד ושקוואי יחזור למשחק הבא אחרת זה גמור

    להגיב
  18. shadow (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:54)

    עם כמה שאני מסמפט את גולדן, אלילת הצדק לא צריכה לתת להם לנצח. לא מגיע להם.

    להגיב
  19. שמעון (פורסם: 14-5-2017 בשעה 23:56)

    אני לא מאמין שאישרו לדורנט את הסל הזה חחח מה זה החרפה הזאת

    להגיב
  20. איציק (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:11)

    איזו תבוסה!!!

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:15)

      ראית לפני זה צחוק מעבודה ואתה יודע מה מעצבן? מעצבן שמול גולדן שחקני מפתח תמיד נפצעים

      להגיב
    • שמעון (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:16)

      אגב בלי הסל הלא חוקי של דוראנט אין נצחון ודאי בזיון מי שאישר סל כזה ובלי מוניטור

      להגיב
      • oz (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:19)

        באמת בזיון של סל מגעיל אבל אני לא יודע אם חוקי או לא – ברח לו הכדור, קפץ מעל גובה הראש והוא השתלט עליו אבל לא המשיך לכדרר אלא קלע ישר – מישהו יודע מה החוקה אומרת כאן?

        להגיב
        • shadow (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:25)

          מה שרלוונטי זה אם עשה יותר מצעד וחצי. לדעתי עשה לפחות ארבעה צעדים.

          להגיב
        • שמעון (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:30)

          היה צעדים+משיכה שהכדור עף לו זה נגרר עם היד גם, והשחקן של הספרס אפילו לא שפשף את הכדור שזה לדעתי מה שהשופט סימן כי חשב ששחקן של הספרס העיף לו את הכדור.

          להגיב
          • oz (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:51)

            ברור שעשה הרבה צעדים – אבל אם הכדור לא בשליטה שלו אז זה לא חוקי?
            אם הכדור נופל לו ומתגלגל והוא רץ אחריו, תופס וקולע אז לדעתי זה חוקי. מה שכאן אולי עושה את זה לא חוקי זה באמת שהכדור עף לו מעל הראש אז זה יכול להיות משיכה

            להגיב
        • יריב (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:54)

          נראה לי שאם הוא איבד שליטה בכדור אז זה היה חוקי. החוקים אוסרים על שחקן לתפוס את המסירה של עצמו (אלא במקרים חריגים, שאינם רלוונטיים לכאן), אבל אם הוא איבד שליטה בכדור אז רגע איבוד השליטה הוא סיום הכדרור, ובעוד שאסור לו לכדרר שוב אם לא נגע מישהו אחר בכדור, מותר לו להשתלט על הכדור.
          כמובן, זה בלתי תלוי בסוגיית המשיכה, אם היתה כזו, בזמן שהוא איבד את הכדור.

          להגיב
          • shadow (פורסם: 15-5-2017 בשעה 01:26)

            בדיוק. רק שכל הזמן שהוא נע גם ללא הכדור נחשב כאילו הכדור היה בידים שלו אם כשהוא תופס אותו אף אחד לא התערב בדרך, ולכן החוק הוא כמו צעד וחצי.
            מכיוון שדוראנט איבד שליטה על הכידרור ללא התערבות זה נחשב כמו הפסקת כידרור.

            אחרת אתה יכול לאבד את הכדור לאורך כל המגרש בלי לכדרר כידרור אחד.

            אם היה נותן לכדור לקפוץ פעם אחת לפני שתפס אותו אז אין בעיה – ללא אפשרות להמשיך כידרור אלה רק עליה לזריקה או מסירה.

            להגיב
            • יריב (פורסם: 15-5-2017 בשעה 01:43)

              איפה בחוקים ראית דבר כזה? החוקים קובעים שאחד התנאים בהם הכדרור נפסק הוא שהמכדרר מאבד שליטה (חוק 4, חלק 2, סעיף a6). לדעתי אתה באמת יכול לאבד את הכדור לכל אורך המגרש, אבל אם אתה זורק אותו במכוון אז זו מסירה ואסור לך לגעת בו לפני שמישהו אחר עושה זאת (אלא אם אתה מוסר בהקפצה על הקרש בצד אליו אתה מתקיף).

            • shadow (פורסם: 15-5-2017 בשעה 01:52)

              נו אתה בעצמך אומר שזה אחד התנאים בהם הכדרור נפסק. אז לא הבנתי

            • יריב (פורסם: 15-5-2017 בשעה 03:24)

              הכדרור נפסק, יש כדור חי ומותר לדוראנט להשתלט עליו. אסור לו לכדרר שוב, אבל מותר לו לזרוק.

            • איציק (פורסם: 15-5-2017 בשעה 07:32)

              אני חושב שזה בדיוק המקרה בו החוק ניתן לפרוש השופטים באופן מורחב. עליהם להחליט העם יש איבוד שליטה או לא. מרגע שקבעו שאין שליטה אז אין צעדים והסל חוקי. זה נראה מבחוץ הזוי אך כנראה בהתאם לחוקה.

  21. אמיתי (פורסם: 15-5-2017 בשעה 00:38)

    וואו איזה רמונטדה. אבל מול יובה זה לא יעבוד.
    כל הגלאקסיות הסתדרו בשביל שתהיה להם אליפות. זה ייגמר עם כוכבית

    להגיב
  22. AdamB (פורסם: 15-5-2017 בשעה 01:04)

    מאמץ הירואי של הספרס. אבל צריך להגיד, גם שהם היו ב20 הפרש,
    אין שם כרגע מישהו שיכול להתפוצץ ל15 נקודות 4 דקות. זה אומר שגם אם קאווי חוזר,
    אסור להם להוריד את הרגל מהגז בהגנה אפילו לא לשנייה. ברגע שגולדן-סטייט רצים בהתקפה,
    אין בספרס איזה גיי אר סמית' כזה שיכול להשתולל בצד השני ולאזן את זה.

    להגיב
    • shadow (פורסם: 15-5-2017 בשעה 01:29)

      יש להם טריקים אחרים.
      זו לא צורה להשוות.

      באותה מידה ניתן להגיד שכל עוד קאווי שיחק אין שחקן בגולדן שמסוגל להתגבר על ההגנה של הספרס ו"להתפוצץ ל15 נקודות 4 דקות".

      להגיב
  23. NoOne (פורסם: 15-5-2017 בשעה 02:55)

    הגיע הזמן שהליגה תתחיל להעניש ולהרחיק שחקנים כמו פצ'וליה ואל הורפורד ועוד אחרים(גם בעבר ברוס בואן הידוע לשמצה) שנכנסים עם הרגל בכוונה מתחת לג'אמפ שוטר כדי לגרום לפציעה .

    להגיב
    • איציק (פורסם: 15-5-2017 בשעה 07:37)

      תפסיק עם השטויות. פאצוליה היה בחוסר יכולת לעצור וקרה מה שקרה. כואב על קוואי אך לא היה פה שום דבר בכוונה.
      אם יש שחקן ממש מלוכלך שלא אכפת לו לפצוע שחקנים זה אוליניק מבוסטון. לפאצוליה אין עבר מלוכלך, וגם הפעם זה היה מקרה מצער. צריך לקוות שקוואי יחזור להמשך הסדרה אחרת אפילו לשפנים (ממוטות) של הפופ אין סיכו, ולא שאיתו זה מבטיח משהו מול GS.

      להגיב
    • שמעון (פורסם: 15-5-2017 בשעה 07:57)

      אני חושב שהרבה שחקנים עושים את זה מכוון כי זה תחום אפור, הרי אני בחיים לא נכנסתי תוך שמירה בגאמפ של שחקן עם הרגל השנייה שלי, המון שחקנים עושים את זה ובמכוון ולדעתי חייב לאסור את זה בחוק כאשר מי שעושה את זה יהיה מורחק אטומטית ויהיה 2 זריקות+ כדור ליריבה.
      אין סיבה הגיוניות לדחוף את הרגל שלך עמוק לתוך השטח של השחקן שהוא באוויר. הרי מה ההבדל בין זה ששחקן קופץ ואז נכנסים לו עם הגוף לשטח שלו? זו גם עבירה.
      הטריק המלוכלך הזה מבוצע ע"י המון שחקנים.

      להגיב
    • איציק (פורסם: 15-5-2017 בשעה 08:02)

      שמעון, שחקת פעם משחק תחרותי, ליגה, לא משנה עד כמה הליגה נמוכה? אני עשיתי את זה משהו כמו 14 שנה בליגות נמוכות. עזוב את השחקנים המלוכלכים (בליגות נמוכות יש המון כאלו). מה שאני רוצה לומר, שתנועה כמו של פצוליה היא לא מכוונת ונעשת בתוך להט המשחק ותנועה של מעבר בשיא הכח. אני מעולם לא פצעתי שחקן למזלי, אבל יכול לומר שכן יצא והגעתי למצבים אלו והגיעו מולי גם. זה משהו שקורה כמעט בכל משחק כמעט בכול ליגה. קצת קדימה או אחורה, ימינה או שמאלה אבל זה קורה, ולרוב נגמר בלי פציעה. חבל שכאן קוואי נפצע.

      להגיב
      • אמיתי (פורסם: 15-5-2017 בשעה 10:03)

        תקשיב לאיציק. יודע מה הוא אומר. היה סטראצ׳ חצי פינה ונבחר בדראפט עי באר שבע קאמלז. חוזה מקסימום לכל החיים

        להגיב
        • איציק (פורסם: 15-5-2017 בשעה 10:09)

          חוזה מקסימום 200 שקל התכוונת :-)

          להגיב
  24. איציק (פורסם: 15-5-2017 בשעה 07:51)

    ד.א.: אם שמתם לב, סטף שם כמה קליעות מאיזור העונשין ובכלל אצל GS קליעה מחצי מרחק זו לא פעולה מגונה כמו שמנסים לצייר זאת, גם לא ב-SA. זו קליעה לא משתלמת למי שלא קולע טוב משם, כל השאר סיפורים. מי שלא משתמש בטווח זה כאופציה אז חסר לו איום בארגז הכלים. זה לא אומר שצריך כל הזמן להשתמש, אבל צריך לדעת להשתמש. מישהו אמר יוסטון?

    להגיב
    • שמעון (פורסם: 15-5-2017 בשעה 07:58)

      מסכים איתך לגמרי. יוסטון הולכים רק על סטט כמו רובוטים וככה הם נראים אבל הרובוט לא יכול לחשוב כמו האדם.

      להגיב

מה דעתך?